Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τρίτη, 13 Οκτωβρίου 2009

Subaru Impreza WRX STI - Ο Ιάπωνας "samurai"

Το... θηρίο μέσα του (μοτέρ 2,5 λ. με 300 άλογα) κρύβει το κορυφαίο Subaru Impreza WRX STI. Ενα αυτοκίνητο το οποίο αποτελεί καρπό της εμπλοκής της φίρμας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι και είναι το μοντέλο παραγωγής που βρίσκεται πιό κοντά στα υπερόπλα που θαυμάζουμε στο WRC.


Γεννημένο ασυναγώνιστο, το Impreza WRX STI μοιράζεται το ίδιο DNA με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Αεροδυναμική σχεδίαση, αυστηρών προδιαγραφών δυναμική απόδοση του κινητήρα, το πιο άκαμπτο πλαίσιο που σχεδιάσθηκε ποτέ, το απόλυτο κράτημα.



Η αεροτομή στο καπό (για να ψύχεται το τούρμπο), τα φουσκωμένα φτερά, η μεταλλική μάσκα σε σχήμα πτερυγίων αεροσκάφους είναι στοιχεία που υπογραμμίζουν τα σπορ γονίδια του αυτοκινήτου. Αν σε αυτά προσθέσουμε τις διπλές εξατμίσεις μαζί με τις 18άρες ζάντες, τότε έχουμε την πλήρη εικόνα μιας πολεμικής μηχανής.

Η καρδιά της είναι ο μπόξερ κινητήρας των 2,5 λ., που αποδίδει 300 άλογα, βάζοντας φωτιά στην άσφαλτο, με τελική ταχύτητα 250 χλμ. /ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ. /ώρα σε 5,2’’. Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων.



Μια σειρά από εξελιγμένα συστήματα ελέγχου, έρχονται να προστεθούν στον εξελιγμένο κινητήρα και τις αναρτήσεις, δημιουργώντας ένα σύνολο που προσπαθεί να αγγίξει την τελειότητα. Ποια είναι αυτά τα συστήματα;
Ας τα απαριθμήσουμε:

1. Το σύστημα πολλαπλής ρύθμισης κεντρικού διαφορικού από τον οδηγό (multi-mode Driver’s Control Center Differential, το DCCD).

2. Το σύστημα δυναμικού Ελέγχου Οχήματος (multi-mode Vehicle Dynamics Control το VDC).

3. Το Σύστημα σχεδιασμού ελέγχου δυναμικού Ελέγχου Αμαξώματος - Dynamic Chassis Control Concept (Subaru DC3) εξελίχθηκε ειδικά για το WRX STI, ώστε να μεγιστοποιηθούν τόσο η απόδοση του αυτοκινήτου, όσο και η απόλαυση του οδηγού.

Ανοίγοντας την πόρτα του Subaru Impreza WRX STI, καταλαβαίνεις αμέσως ότι μπροστά σου έχεις ένα αυτοκίνητο με αγωνιστικές καταβολές. Από την στιγμή που κάθεσαι στο μπάκετ κάθισμα και πιάνεις στα χέρια σου το δερμάτινο STI τιμόνι, γύρω και μπροστά σου κυριαρχεί μια αγωνιστική αίσθηση. Τα μεγάλης φωτεινότητας όργανα όπως και ο επιλογέας ρύθμισης του DCCD, σας φέρνουν κοντά στην δράση. κυριαρχούν το μαύρο και το ασημί χρώμα, που τονίζουν την έντονα αεροδυναμική. Η οθόνη πολλαπλής πληροφόρησης και η οθόνη του συστήματος πλοήγησης με τα χειριστήρια του ηχοσυστήματος είναι τοποθετημένα στην μπροστινή κονσόλα, για εύκολη ορατότητα και αυξημένη εργονομία.



Ηδονή…

Πατώντας το δεξί πόδι βαθιά στο πάτωμα, αισθάνεσαι αυτόματα την πλάτη σου να κολλά στο μπάκετ κάθισμα προκαλώντας τις αισθήσεις. Στις ευθείες το αυτοκίνητο κινείται με απίστευτη γρηγοράδα ενώ στις στροφές η κίνηση αποδεικνύεται παιχνίδι, αφού το Impreza κινείται σαν τρένο. Με ή χωρίς το πόδι στο γκάζι και με όσα χιλιόμετρα έχεις στο ταχύμετρο, το Impreza δεν θα σου δημιουργήσει προβλήματα. Οι κορυφαίες επιταχύνσεις συνδυάζονται με ένα άψογα «στημένο» σασί και τη μόνιμη τερακίνηση με τα ελεγχόμενα διαφορικά, στοιχεία που δίνουν άλλη διάσταση στην οδήγηση. Και να μην ξεχάσουμε το ακριβές τιμόνι, το άριστο κιβώτιο 6 σχέσεων και τα (αγωνιστικού τύπου) άψογα φρένα Brembo.

Εν κατακλείδι

Για τον απαιτητικό οδηγό, για τον οποίο η ταχύτητα, οι επιδόσεις και η αγωνιστική οδήγηση είναι το υπ΄ αριθμόν «1» ζητούμενο, τότε το Subaru Impreza WRX STi θα πρέπει να είναι πρώτο στη λίστα των υποψηφίων για αγορά αυτοκινήτων.

Στα συν

Εξαιρετικός κινητήρας
Εντυπωσιακές επιδόσεις
Σύστημα τετρακίνησης
Δυνατά φρένα
Συμπεριφορά τρένου στο δρόμο
Οδηγική απόλαυση

Στα μείον

Κατανάλωση

Subaru Impreza WRX STI

ΤΙΜΗ: 47.900 €

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Μήκος: 4.157 mm
Πλάτος: 1.740 mm
Ύψος: 1.475 mm
Κινητήρας: Τετρακύλινδρος , μπόξερ με turbo 2.457 κ.εκ.
Ιπποδύναμη: 300 ίπποι
Μέγιστη ροπή: 41,5 Kgm
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Μετάδοση κίνησης: Σε όλους τους τροχούς
Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα: 5,2 δευτερόλεπτα *
Τελική ταχύτητα: 250 χλμ./ώρα *
Κατανάλωση: 10.3 λίτρα ανά 100 χλμ. σε μικτό κύκλο *

* Εργοστασιακές μετρήσεις

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Αερόσακοι οδηγού – συνοδηγού
Πλευρικοί αερόσακοι
ESP
ΑΒS
TCS
Ηλεκτρονικός κλιματισμός
Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι εξωτερικοί καθρέφτες
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός
Αυτόματο κλείδωμα θυρών
Ραδιο-CD
Ρυθμιζόμενο τιμόνι
Ζάντες αλουμινίου
Προβολείς ομίχλης
Cruise control
Trip computer
αναδημοσίευση από totefteri.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory