Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2009

Exotic Nude

ALL SIZES................
ALL SHAPES...........
ALL COLORS.......
LETS GO SAIL.........................................

GOOD NIGHT MY FRIENDS

air-crash


"Two acrobatic planes from the Zelazny group collide during a performance at an air show in Radom, Po"

καλή ψαρια..........











Aλήθεια πως πήγε η πρόβα το πρωί TOTO ?

GAMER (the movie)


Σκηνοθεσία: ΜΑΡΚ ΝΕΒΕΛΝΤΑΙΝ
Σενάριο: ΜΑΡΚ ΝΕΒΕΛΝΤΑΙΝ, ΜΠΡΑΙΑΝ ΤΕΙΛΟΡ
Ηθοποιοί: ΤΖΕΡΑΡΝΤ ΜΠΑΤΛΕΡ , ΑΜΠΕΡ ΒΑΛΕΤΑ , ΚΙΡΑ ΣΕΝΤΓΟΥΙΚ , ΜΑΙΚΛ ΧΟΛ
Πρεμιέρα (US): 03/09/09
Πρεμιέρα (GR): 03/09/09
Είδος ταινίας: Sci-Fi | Thriller
Χώρα παραγωγής: ΗΠΑ


Στο εγγύς μέλλον, δε θα ζούμε για να παίζουμε, αλλά θα παίζουμε για να ζούμε… Μια νέα μορφή διασκέδασης θα δημιουργηθεί. Το κοινό παγκοσμίως θα παίζει στο Διαδίκτυο μαζικά παιχνίδια προσομοίωσης με πολλαπλούς παίκτες, πραγματοποιώντας τις πιο κρυφές επιθυμίες και φαντασιώσεις τους. Όλα αυτά είναι εφικτά από τον ιδιοφυή Κεν Καστλ, τον ιδρυτή της K-SOFT, της πιο ισχυρής τεχνολογικής εταιρείας στον πλανήτη, που δημιουργεί το θανάσιμο παιχνίδι - φαινόμενο, όπου πλούσιοι παίκτες ελέγχουν θανατοποινίτες σε μια μάχη επιβίωσης. Ο Κέιμπλ, ο νούμερο 1 παίκτης, έχοντας φυλακιστεί εσφαλμένα, δίνει έναν εντυπωσιακό αγώνα για να ανακτήσει την ελευθερία του, αλλά και να πάρει εκδίκηση από τον εμπνευστή του παιχνιδιού.

The History of the Heraklion Airport


The History of the Heraklion Airport

Today, the Heraklion Airport is one of the largest and busiest airports in Greece, serving as the main international gateway of Crete. But just like any airport in any major destination in the world, the Heraklion Airport also came from small beginnings.

The Creation of the Heraklion Airport

The Heraklion Airport was the concept that came out of the decision made by then Greek Prime Minister Eleftherios Venizelos in 1931 to build an airport in the area. The site chosen for the new airport was Rousses, an area around three kilometres away from the town of Heraklion.

There were many factors that influenced the establishment of an airport in Heraklion, but the primary reason was given by Alexandros Zanas, who was the Minister of Aviation at that time. As stated by Minister Zanas, foreign airlines like KLM preferred Heraklion “on account of tourism and the antiquities.”

Work on the new airport was started in 1932, but lack of sufficient funding put a halt to the construction. The project was begun again in 1937, five years later, and was completed on March 12 of that year. The first vessel landed on Heraklion airport on March 19 at 8:30 am, with dozens of people present as witnesses to the landing. The vehicle was a Junkers Ju52, with Ioannis Tsoukas as its pilot. This 14-passenger plane belonged to the Greek Company of Air Transport.

The year 1941 put a stop to the operations of the Heraklion Airport because of the Second World War.

After World War II

Five years after it was forcedly stopped, operations in Heraklion Airport began once again in the autumn of 1946. The planes using the runway were mostly DC-3 models.

Besides the runway, the Heraklion Airport barely had any facilities to offer back then. Tents served as airport buildings. One tent housed the Airport Administration Office while another served as offices for the airlines making use of Heraklion Airport. A third tent was used to accommodate passengers and visitors.

The runway itself was lit up by storm lamps. Figuring out the wide direction intensity, on the other hand, was done by watching smoke produced by burning dry grass.

Post-War Improvements on Heraklion Airport

All these changed by 1947, when the tents were replaced by a small building to hold offices and a lounge for passengers. On the following year, Heraklion Airport became connected with other airports within and outside Greece through the initiative of a company called Elias. In that year, passenger volume increased to 4,000.

The year 1953 saw the construction of a new runway that is 1,850 metres long. The following year was also a landmark year for Heraklion Airport, when a four-engine DC-4 airplane that can carry 64 passengers landed for the first time on its runway. The plane belonged to TAE Airlines, and it heralded the coming of many other planes of that size. Passenger volume for 1954 increased to 18,000.

The continued growth of operations at the Heraklion Airport prompted Olympic Airlines, then a new airline, to begin flying between Heraklion and Athens via Heraklion Airport in 1957. Olympic Airlines deployed DC-6B planes with a capacity of 95 passengers. This development further increased the traffic in Heraklion Airport.

The growing volume of passengers passing through Heraklion Airport led its authorities to construct a new airport building in 1971. Additional buildings and parking space for airplanes were built during the tail end of the 1980s to accommodate traffic even further.

Today, more improvements are currently underway at Heraklion Airport. As the demands upon the airport increase, the pressure to provide better facilities also increases. The goal is to make the life of passengers using Heraklion Airport easier and safer, and at the same time addressing environmental issues affecting it.


Greek frappé (Café frappé) (Greek: φραπές, frapés) is a foam-covered iced coffee drink made from spray-dried instant coffee. It is very popular in Greece especially during summer, but has now spread on to other countries. It is the basis for the North America "Iced Cappucino" as well as the Anglo-European "Float" and the European "Frappuccino".

In French, when describing a drink, the word frappé means shaken and/or chilled; however, in popular Greek culture, the word frappé is predominantly taken to refer to the shaking associated with the preparation of a café frappé.


History

Frappé dates back to the 1957 International Trade Fair in Thessaloniki[1]. The representative of the Nestlé company, Yannis Dritsas, was exhibiting a new product for children, a chocolate beverage produced instantly by mixing it with milk and shaking it in a shaker. Dritsas' employee Dimitris Vakondios was looking for a way to have his usual instant coffee during his break but he could not find any hot water, so he mixed the coffee with cold water and a shaker.

This improvised experiment established this popular Greek beverage. Frappé has been marketed chiefly by Nestlé and has amazingly been the most popular drink in Greece.[citation needed] More recently, Kraft, under the Jacobs label, have launched their own brand of frappé. Frappé has been called the national coffee of Greece, and is available at virtually all cafes, where it is typically served with a glass of water.

In 2006 food critic Daniel Young teamed up with his wife, editor Vivian Constantinopoulos, to write Frappé Nation, the coffee-table book about the history and culture of Greek frappé.



Frothy Top

The spray-dried instant coffee contains nearly no oil, just tiny particles (coffee solids), some molecules responsible for flavor and taste, and of course caffeine. When dissolved, spray-dried coffee forms a simpler and more stable colloid relative to traditionally brewed coffee. This enables creation of the characteristic thick frothy layer at the top of the coffee. This layer appears similar to crema, the foam found in espresso, but is much thicker and the composition is different. It can be characterized mainly as a three phase colloid where tiny bubbles are held together by the coffee solids.

The absence of oil (or the significantly lower oil content compared to traditionally brewed coffee) makes the system more stable and the bubbles do not collapse with the same ease as in crema. Soon after the foam is created, a process of thickening takes place where water molecules are constantly pushed out of the frothy mixture. The bubbles come very close together and the foam almost solidifies. This process can take somewhere between 2 to 10 minutes and depends strongly on the agitation process during mixing. When almost all the water is pushed out, the bubbles have come so close together that they will slowly start to coalescence and create bigger bubbles.

At this point the presence of oil (a hydrophobic agent) can significantly accelerate the collapsing process, resulting in the creation of a lighter foam with average bubble diameter larger than 4 mm. This is the reason it is not possible to make a good frappé in many countries, unless one can find spray-dried coffee (which is actually generally less expensive than freeze-dried instant coffee). The utilization of a hand mixer makes possible the creation of finer bubbles which increases the time that the foam can last. The best frappé coffees are often held to be those with the smallest bubbles and a thickness of about 1.5 to 2 inches (30 to 50 mm) of foam.


Frappé variations


Frappé are available in three degrees of sweetness, determined by the amount of sugar and coffee used. These include: glykós (γλυκός, pronounced [ɣliˈkos], "sweet", 2 teaspoons of coffee and 4 teaspoons of sugar); métrios (μέτριος, "medium", 2 teaspoons of coffee and 2 teaspoons of sugar); and a skétos (σκέτος, "plain", 2 teaspoons of coffee and no sugar). All varieties may be served with evaporated milk (με γάλα [me ˈɣala]), in which case they may be called φραπόγαλο frapógalo ([fraˈpoɣalo], "frappé-milk"), or without.

Kahlúa or other liqueurs are sometimes used for additional variation, as well as chocolate milk. Many restaurants add a ball of vanila ice-cream into their frappe instead of milk. Though not technically "frappé" (since they are not shaken), some variations are stirred with a spoon, creating a slightly different texture and, according to some, taste.

An iced-coffee called espresso freddo (or cappuccino freddo) has also emerged. The difference from frappé in preparation is that it consists of an espresso lungo shaken in a glass full of crushed ice cubes. Capuccino freddo is served with a topping of milk in a form of a dense froth. Cocoa or cinnamon powder is optionally dusted on the foam, to resemble real cappuccino. Its preparation is sometimes confused with the iced café latte (espresso in iced cold milk but without shaking) that is consumed in the rest of Europe.



"Αφού αυτοί δεν υπακούν εγώ γιατί να το κάνω;"


"Διάβασα τις τελευταίες μέρες στο τρωκτικό:
1) οι ασφαλιστικές δεν πληρώνουν, παρά τη σχετική νομοθεσία και περιμένουν τελεσίδικη δικαστική απόφαση και πάλι αν
2) οι τράπεζες παρά την εις βάρος τους απόφαση συνεχίζουν να χρεώνουν προμήθειες και ουσιαστικά σου ζητούν να επιχειρήσεις δικαστική εφαρμογή της απόφασης για τη δικιά τους περίπτωση...
3) Κυβερνητικός βουλευτής ομολογεί ότι η κυβερνητική ομάδα παρενέβη τη νομοθεσία και μόνο αν συγκεκριμένα ασκηθεί δίωξη εναντίον κάποιον και ίσως έτσι γίνει κάτι
4) οι γερμανοί καταδίκασαν το Χριστοφοράκο κι εμείς εδώ ακόμη.....
Να μη συνεχίσω με παλαιότερες δημοσιεύσεις περί αυθαιρέτων του υποργού ΠΕΧΩΔΕ, περί παράνομης εργασίας αλλοδαπού σε έτερο υπουργό.
Και ρωτάω, ο ηλίθιος, αυτούς που διαμαρτύρονται να τη μη εφαρμογή του νόμου περί καπνίσματος.
Κι εγώ, γιατί να υπακούσω; Μόνο και μόνο επειδή υπάρχει νόμος; Όταν η πάγια τακτική των πολύ "μεγαλύτερων" από μένα είναι εμείς θα τον παραβούμε επειδή έτσι μας αρέσει κι αν καταφέρετε να βγάλετε τελεσίδικη απόφαση εναντίον μας και να μας υποχρεώσετε δικαστικά να να την αποδεχτούμε, τότε βλέπουμε.
Αυτή δυστυχώς είναι η Ελλάδα του σήμερα. Νόμοι υπάρχουν για τα πάντα, αλλά για να εφαρμοστούνε πρέπει σε προσωπικό επίπεδο να έχεις τελεσίδικη απόφαση και μετά από άλλες δικαστικές διαδικασίες τα κατάλληλα μέτρα για να την εφαρμόσεις.
Οπότε, σταματήστε να τα βάζετε με τον κοσμάκη που πλέον κινείται κατά το παράδειγμα των μεγαλοεπιχειρηματιών και των ηγετών του.
Ο καθένας που θα με δει να ανάβω τσιγάρο σε καφετερία ας σκεφτεί πριν διαμαρτυρηθεί:
ο ίδιος, έβαλε μέσον για να τον διορίσουν στο δημόσιο; Και μόνο να προσπάθησε, παρέβη το νόμο.
ο ίδιος έβαλε ποτέ μέσο για να του σβήσουν οποιαδήποτε παράβαση ή να τον "διευκολύνουν";
ο ίδιος φοροδιέφυγε ποτέ;
ο ίδιος πέρασε ποτέ με κόκκινο ή πέταξε σκουπίδια στο δρόμο;

Η λίστα μπορεί να συνεχιστεί επ΄άπειρον και η ουσία του δημοσιεύματος δεν είναι να υπερασπιστούμε τους καπνιστές, αλλά να αντιληφθούμε πόσο ολονών μας η κοινωνική μας συμπεριφορά βρίσκεται στο χειρότερο επίπεδο και αναλάβουμε ο καθένας τις ευθύνες του.

"Το πρώτο κινητό στο κόσμο με προτζέκτορα!! mobile phone with projector 324 €


"Κινητό με προτζέκτορα-βιντεοπροβολέα ( phone with bright projector).
Κινητό τηλέφωνο tri band με projector, με οθόνη αφής, WAP, bluetooth, και τη μεγάλη μπαταρία 1800mAh για να αντέχει σε πολύωρη χρήση. Δέχεται οποιαδήποτε κάρτα SIM από οποιεσδήποτε τηλεφωνική εταιρεία και είναι συμβατό με συχνότητες δικτύων που χρησιμοποιούνται από περισσότερες από 100 χώρες παγκοσμίως. Αυτό που καθιστά το τηλέφωνο μοναδικό είναι ο προβολέας του(projector). Απλά ανάψτε τον και προβάλετε τις ταινίες τις φωτογραφίες και τα κείμενα σας σε έναν τοίχο. Μπορεί να δεχθεί εξωτερικό σήμα από βιντεοκάμερα ,dvd, laptop κ,α και να προβάλει τα δεδομένα σας. Τέλειο για τη διασκέδαση σας ή για τις παρουσιάσεις σας. Ένα διαμάντι της τεχνολογίας τώρα για πρώτη φορά στην Ελλάδα

Η Κούβα έχει έλλειψη χαρτιού τουαλέτας


Η Κούβα, που βρίσκεται στα πρόθυρα μια σοβαρής οικονομικής κρίσης, εκτός των άλλων αντιμετωπίζει μεγάλη έλλειψη χαρτιού τουαλέτας και δεν πρόκειται να έχει ικανοποιητικά αποθέματα μέχρι το τέλος του χρόνου, ανακοίνωσαν αξιωματούχοι των κρατικών εταιριών. Οι ίδιοι αξιωματούχοι πρόσθεσαν ότι έχει μειωθεί η τιμή σε 24 βασικά αγαθά για να βοηθηθούν οι Κουβανοί να αντεπεξέλθουν στις δυσκολίες που έχουν προκληθεί από την παγκόσμια οικονομική κρίση και από τους τρεις καταστρεπτικούς τυφώνες που έπληξαν πέρυσι τη νησιωτική χώρα.

" Οι εταιρίες έχουν κάνει όλα τα αναγκαία βήματα ώστε μέχρι το τέλος του χρόνου να έχουν γίνει οι απαραίτητες εισαγωγές χαρτιού τουαλέτας", δήλωσε στέλεχος της μεγάλης κρατικής εταιρίας Cimex στο κρατικό ραδιόφωνο.

Οι αποστολές χαρτιού θα επιτρέψουν στην κρατική εταιρία "να ανταποκριθεί στη ζήτηση που τώρα αντιμετωπίζει προβλήματα".

Η Κούβα εισάγει το 60% των τροφίμων της από το εξωτερικό.

Οι Πορτογάλοι σε λίγες μέρες θα έχον το πιο γρήγορο internet στυ κόσμου


1GBPS

Οπως ανακοίνωσε η πορτογαλική εταιρεία τηλεπικοινωνιών Zon Multimedia, απο τον επόμενο μήνα και σε συγκεκριμένες περιοχές της χώρας θα προσφέρεται ταχύτητα στο internet 1gbps. Πρόκειται για...
τη μεγαλύτερη ταχύτητα που δίνει πάροχος στον κόσμο και ειναι πολλαπλάσια αυτής που έχουν συνήθως στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης καθώς και σε μας.

Δεν επιστρέφει ο Σουμάχερ στην F1


Όνειρο ήταν και πάει! Ο Μίκαελ Σουμάχερ Δδεν θα γυρίσει στις πίστες της Formula1 με την ομάδα της Ferrari.
Ο κορυφαίος οδηγός ενημέρωσε ότι έχει ένα πρόβλημα στον αυχένα και έτσι δεν θα πάρει την θέση του Masa στην F1. Και θα ήταν ωραίο να το ξαναβλέπαμε.
Αλλά είπαμε όνειρο ήταν και πάει..

Ο Luca Badoer στην θέση του Felipe Massa


Ο Luca Badoer στην θέση του Felipe Massa.O 38χρονος επι πολλά χρόνια δοκιμαστής της Ferrari, θα βρεθεί στο τιμόνι της στο επόμενο αγώνα στις 23 Αυγούστου αλλά και ξανά σε αγώνα ύστερα από πολυετή απουσία.
Δυστυχώς ο SHUMI δεν μας έκανε την χάρη να ξανακαθίσει πίσω από το τιμόνι της ferrari

LIFE AFTER DEATH


APH καθάρισε εσύ.....

ARKAS forever....all time clasic

Εδώ ο καλός ο λαστιχας





FROZITO καλοτάξιδο το καινούριο ΤΟΥ-ΤΟΥ.
Πρέπει όμως να του αλλάξεις τα λάστιχα επείγοντος και ως συνήθως .....έχω κάτι να προτείνω

Ferrari 458 Italia




Κάθε εμφάνιση νέας Ferrari είναι ένα σημαντικό αυτοκινητικό γεγονός που δημιουργεί πολλές συζητήσεις. Στη φετινή έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο, μπορεί λόγω της κρίσης να λείπουν για πρώτη φορά κάποιοι κατασκευαστές, η παρουσίαση όμως της νέας 458 Italia αποτελεί ένα αντιστάθμισμα που σίγουρα δημιουργεί μεγάλο ενδιαφέρον. Η F458 Italia αποτελεί μια αξιομνημόνευτη σύνθεση ενός καθαρόαιμου supersport αυτοκινήτου με τις αριστοτεχνικές πινελιές του σχεδιαστικού οίκου Pininfarina. Αισθητικά, αντίθετα με τη στενή και ψιλή California, η νέα 458 είναι χαμηλή και φαρδιά. Πολλές καμπύλες γραμμές ανακατεύονται μεταξύ τους, ενώ παράλληλα, οι κοφτές γωνίες συνηγορούν στην εικόνα μιας αυθεντικής Ferrari. Ξεχωρίζουν λεπτομέρειες όπως τα μακρόστενα εμπρός LED φώτα, η τριπλή απόληξη της εξάτμισης και τα αεροδυναμικά βοηθήματα. Η διθέσια berlinetta με τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο υιοθετεί πολλά σχεδιαστικά στοιχεία από την F430, αλλά και από άλλα θρυλικά μοντέλα του Μαρανέλο.

Ο κωδικός «458» προκύπτει από την χωρητικότητα του συνόλου (4,5 λίτρα), όπως και από τον αριθμό των κυλίνδρων (8). Ο νέος οκτακύλινδρος σε διάταξη V κινητήρας έχει κυβισμό 4.499 κ.εκ. Η ισχύς του είναι 570 ίπποι στις 9.000 στροφές, δημιουργώντας ένα νέο ρεκόρ (η καλύτερη ειδική απόδοση σε ατμοσφαιρικό σύνολο, με 130 ίππους ανά λίτρο), ενώ η μέγιστη ροπή των 55 kgm εμφανίζεται στις 6.000 στροφές. Σε ποσοστό 80% είναι διαθέσιμη από τις 3.250 στροφές. Η 458 Italia επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 3,4'' και η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 325 χλμ./ώρα. Η αεροδυναμική μελέτη της είναι ιδιαίτερα προσεγμένη και είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι το αυτοκίνητο δημιουργεί αρνητική άντωση 140 κιλών στην ταχύτητα των 200 χλμ./ώρα! Η ιταλική εταιρεία αναφέρει με υπερηφάνεια ότι, αν και ισχυρότερος από τον προηγούμενο, ο νέος κινητήρας καταναλώνει λιγότερο καύσιμο και εκπέμπει μικρότερες ποσότητες CO2, προσφέροντας τις καλύτερες αντίστοιχες τιμές στην κατηγορία. Σε ότι έχει να κάνει με τα δυναμικά χαρακτηριστικά της F458 Italia (που έχει αναρτήσεις με διπλά ψαλίδια εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω), υπεύθυνος εξέλιξης χρίστηκε ένας παλιός γνώριμος από τις πίστες της F1, ο Μίκαελ Σουμάχερ.

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory