Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Πέμπτη, 27 Αυγούστου 2009


U are all wellcome
&
remember
it is free to Sign In













Προσπαθήστε να μετρήσετε τις κουκίδες.... αν μπορείτε



Γιατί τα σύγχρονα συστήματα πέδησης αυτοκινήτων φέρουν ABS (anti-lock braking system);


Το πλεονέκτημα των φρένων με σύστημα ABS, είναι πως εξαλείπουν ή ελλατώνουν κατά πολύ την πιθανότητα μπλοκαρίσματος των τροχών εξασφαλίζοντας έτσι καλύτερη οδήγηση και έλεγχο της πλοήγησης του αυτοκινήτου. Τα συμβατικά υδραυλικά φρένα λειτουργούν χρησιμοποιώντας έναν κύλινδρο, ο οποίος συμπιέζει ταυτόχρονα τους παχυμετρικούς διαβήτες φρένων ("ταμπούρα") γύρω από τον άξονα της ρόδας όταν πιέζεται το πετάλι των φρένων. Οι δυσκολίες με αυτά τα φρένα, προκύπτουν εάν ο δρόμος είναι λείος και ο οδηγός πατήσει απότομα το φρένο, σε μία στιγμή πανικού. Υπό αυτές τις συνθήκες, οι ρόδες μπορεί να μπλοκάρουν, κι επομένως το τιμόνι δεν μπορεί να ελέγξει την κίνηση του αυτοκινήτου. Όταν οι ρόδες χάσουν την πρόσφυσή τους στο δρόμο, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το αυτοκίνητο να καταλήξει με μία ανεξέλεγκτη περιστροφή. Για το λόγο αυτό οι οδηγοί σε παλαιότερα αυτοκίνητα φρενάρουν προσεκτικά, όταν υπάρχουν παγωμένοι δρόμοι.

Τα ABS φρένα, σχεδιάστηκαν για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα του κλειδώματος τροχών και των ανεξέλεγκτων περιστροφών. Δεδομένου ότι τα φρένα είναι τα περισσότερα αποτελεσματικά στο να επιβραδύνουν το αυτοκίνητο σε ένα σημείο ακριβώς πριν από το πλήρες σταμάτημα των τροχών, ένα σύστημα που εξασφαλίζει πέδηση χωρίς μπλοκάρισμα των τροχών, είναι επιθυμητό. Τα αντι-μπλοκαριστικά φρένα συμπεριφέρονται με αυτό τον τρόπο χρησιμοποιώντας έναν υπολογιστικό επεξεργαστή ο οποίος επιτηρεί και να ελέγχει την εφαρμογή των φρένων. Στο φρενάρισμα, ο επεξεργαστής ελέγχει την πίεση και τις στροφές/λεπτό σε καθέναν από τους τροχούς του οχήματος. Με αυτές τις πληροφορίες, συγκεκριμένα ποσά πίεσης αποστέλονται σε κάθε τροχό με μορφή υδραυλικών παλμών πίεσης στους παχυμετρικούς διαβήτες. Αυτοί οι παλμοί επιτυγχάνουν την επιθυμητή πίεση φρεναρίσματος, αποτρέποντας το μπλοκάρισμα των τροχών.

Πηγή www.sciencenews.gr

Γιατί σε πολλά αυτοκίνητα υπάρχει στο πίσω μέρος αεροτομή (spoiler);


Πολλά αυτοκίνητα, από τα ιδιωτικά ως τα αθλητικά, μέχρι τεράστια φορτηγά φέρουν διαφορετικά είδη spoiler. Μερικά αυτοκίνητα, όπως αυτά της Ferrari στην F1, έχουν μπροστά και πίσω. Ο σκοπός των αεροτομών είναι να εξασφαλίσει την πρόσφυση του αυτοκινήτου στο δρόμο. Φυσιολογικά το βάρος είναι το μόνο από τις δυνάμεις που ωθεί τις ρόδες σε επαφή με το δρόμο. Χωρίς αεροτομή, ο μόνος τρόπος για να αυξηθεί η πρόσφυση στο έδαφος, θα ήταν να αυξηθεί το βάρος του οχήματος, ή να αλλαχτούν τα συστατικά από τα οποία αποτελείται η ρόδα. Το μόνο πρόβλημα με την αύξηση του βάρους είναι ότι δεν βοηθά στις στροφές, όπου πραγματικά επιθυμούμε τέλεια πρόσφυση. Όλο αυτό το πρόσθετο βάρος έχει αδράνεια, την οποία πρέπει να υπερπηδήσουμε, κι επομένως η αύξηση του βάρους δε βοηθά και τόσο.

Η αεροτομή δουλεύει όπως και τα φτερά ενός αεροπλάνου, αλλά ανάποδα. Παράγει στο σώμα του αυτοκινήτου αυτό που ονομάζεται "κάθετη δύναμη". Τα πλεονεκτήματα είναι εύκολα ορατά: αντί ενός αυτοκινήτου με πολλά κιλά κι επομένως αργό, ή ενός πολύ ελαφρύ αυτοκινήτου, που μπορεί να γλυστρά εύκολα, διαθέτουμε ένα αυτοκίνητο που "κολλά" στο δρόμο, και κινείται ταχύτερα. Όμως υπάρχει κι εδώ κάποιο πρόβλημα: κάθε φορά που η αεροτομή παράγει μία κάθετη δύναμη, ταυτόχρονα δημιουργείται και αντίσταση. Η αντίσταση είναι η φυσική αντίδραση του ρευστού (αέρας) στην προσπάθεια ενός αντικειμένου (αυτοκίνητο) να κινηθεί μέσω αυτού, δηλ. επιβραδύνει το αυτοκίνητο. Έτσι, περισσότερο κάθετη δύναμη είναι καλό, αλλά πολύ μεγάλη κάθετη δύναμη συνεπάγεται μεγαλύτερη αντίσταση, δηλ. επιβράδυνση του αυτοκινήτου. Αυτοκίνητα υψηλών ταχυτήτων, όπως αυτά στην F1, έχουν μία αναλογία μεταξύ κάθετης δύναμης και αντίσταστης. Οι σχεδιαστές αυτοκινήτων δοκιμάζουν και μεγιστοποιούν αυτό έτσι ώστε το αυτοκίνητο να έχει ακριβώς αρκετή δύναμη που περνά γύρω από τις γωνίες, αλλά όχι τόσο μεγάλη ώστε να κινούνται αργά.

Πηγή www.sciencenews.gr

Γιατί όταν κοιτάμε προς τα πάνω, ο ουρανός εμφανίζεται γαλάζιος;


Όταν ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία, όπως το φως, προσπίπτει στα άτομα των διαφόρων υλικών απορροφάται και επανεκπέμπεται. Η απορρόφηση εξαρτάται από το είδος, τις διαστάσεις του ατόμου και το μήκος κύματος του προσπίπτοντος φωτός. Όταν τα άτομα έχουν τυχαία και ακανόνιστη διασπορά, n επανεκπομή τnς ακτινοβολίας γίνεται προς όλες τις διευθύνσεις και ονομάζεται διάχυση (ή διασκεδασμός).

Για να κατανοήσουμε την ερμηνεία του φαινομένου πρέπει να αντιληφθούμε ότι όταν εμείς κοιτάμε προς τα πάνω ή προς κατεύθυνση αντίθετη από αυτή στην οποία βρίσκεται ο ήλιος, το φως το οποίο αντιλαμβανόμαστε είναι το διάχυτο φως, δηλαδή το φως το οποίο εκπέμπουν τα άτομα της ατμόσφαιρας. Η ένταση του διάχυτου φωτός είναι μεγαλύτερη για τα μικρά μήκη κύματος, δηλαδή για τις μεγάλες συχνότητες. Έτσι στο διάχυτο φως το οποίο οφείλεται στην αλληλεπίδραση του ηλιακού φωτός με τα μόρια των αερίων της ατμόσφαιρας επικρατεί το γαλάζιο χρώμα.

Πηγή www.sciencenews.gr

Γιατί, κατά την ανατολή και τη δύση του ηλίου, ο ουρανός στην περιοχή της δύσης φαίνεται κοκκινωπός;


Όταν ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία, όπως το φως, προσπίπτει στα άτομα των διαφόρων υλικών απορροφάται και επανεκπέμπεται. Η απορρόφηση εξαρτάται από το είδος, τις διαστάσεις του ατόμου και το μήκος κύματος του προσπίπτοντος φωτός. Όταν τα άτομα έχουν τυχαία και ακανόνιστη διασπορά, n επανεκπομή τnς ακτινοβολίας γίνεται προς όλες τις διευθύνσεις και ονομάζεται διάχυση (ή διασκεδασμός).

Όταν κοιτάμε προς την περιοχή του ήλιου όταν ανατέλει ή δύει, υπερισχύει το φως το οποίο σκεδάζεται (διαχέεται) λιγότερο, δηλαδή το κόκκινο. Σημειωτέον ότι το καταμεσήμερο όταν κοιτάμε κατάματα τον ήλιο (κάτι που δεν πρέπει να κάνουμε) ο ήλιος φαίνεται κιτρινωπός για τον ίδιο λόγο. Είναι αξιοσημείωτο ότι ο πρώτος που μελέτησε τη σκέδαση του φωτός από την ατμόσφαιρα ήταν ο Leonardo da Vinci, γύρω στο 1500, παρατηρώντας τη διάδοση του φωτός μέσα από τον καπνό που έβγαινε από καιόμενα ξύλα, έχοντας προηγηθεί του Τyndall κατά 300 χρόνια.

Πηγή www.sciencenews.gr

Γιατί γίνεται τόσο λόγος για τις "Μαύρες Τρύπες";


Οι μαύρες τρύπες είναι ένα ανεξήγητο και αδιανόητο σημείο στο Σύμπαν. Μια ιδιομορφία, ένα σημείο στο χωροχρόνο όπου κάποτε ζούσε ένα από τα πιο γιγάντια άστρα του Γαλαξία μας. Είναι ένα από τα πιο μυστηριώδη ουράνια αντικείμενα. Μια μαύρη τρύπα είναι το σημείο εκείνο του διαστήματος όπου κάποτε υπήρχε ο πυρήνας ενός γιγάντιου άστρου. Ένας πυρήνας που περιείχε περισσότερα υλικά από τρεις ηλιακές μάζες και ο οποίος στην τελική φάση της εξέλιξης του άστρου έχασε την πάλη ενάντια στη βαρύτητα, με αποτέλεσμα τα υλικά του να καταρρεύσουν και να συμπιεστούν περισσότερο ακόμη και από τα υλικά ενός άστρου νετρονίων.

Αν μπορούσαμε να συμπιέσουμε τη Γη μας στο μέγεθος ενός κερασιού, θα την είχαμε μετατρέψει σε μια μαύρη τρύπα. Σήμερα η μαύρη τρύπα αντιμετωπίζεται σαν ένα πραγματικά αδιανόητο ουράνιο αντικείμενο, όπου οι νόμοι της φυσικής έχουν σηκώσει τα χέρια ψηλά, αδυνατώντας είτε να το περιγράψουν αναλυτικότερα είτε να προβλέψουν το τι συμβαίνει στο εσωτερικό του. Φυσικά μια μαύρη τρύπα είναι δύσκολο να κατανοηθεί από τον ανθρώπινο νου και ίσως αυτό να οφείλεται στον όρο "τρύπα". Πολλοί από μας φαντάζονται ένα κάποιο βαθούλωμα πάνω σε μια επιφάνεια ή το χαρακτηριστικό ομώνυμο σκίσιμο στην επιφάνεια ενός χαρτιού.

Δεν είναι μια τρύπα πάνω σε κάτι γιατί είναι από μόνη της κάτι. Είναι μια τρισδιάστατη σφαιρική τρύπα, μια σφαίρα ύλης και όχι ένα κενό ύλης. Οπουδήποτε κι αν βρίσκονται τα παράξενα αυτά αντικείμενα στο Σύμπαν, η ύπαρξή τους είναι μια πραγματικότητα. Γιατί είναι πλέον γεγονός ότι το αποτέλεσμα της ολοκληρωτικής κατάρρευσης ενός γιγάντιου άστρου είναι πάντοτε μια τέλεια σφαιρική μαύρη τρύπα, με τη μάζα της, το ηλεκτρικό της φορτίο και την περιστροφική της κίνηση.

Πηγή www.sciencenews.gr

Γιατί εντυπωσιάζει η Πυραμίδα του Χέοπα;


Είναι η μεγαλύτερη από τις πυραμίδες που σώζονται. Είναι νεκρικό μνημείο του βασιλιά Χέοπα, που έζησε στην Αίγυπτο στα 2800 Π.χ. περίπου. Το θεωρούσαν ένα από τα εφτά θαύματα του κόσμου. Το ύψος του είναι περίπου 138 μ. κι όλος ο όγκος του 2.562.576 κυβικά μέτρα. Σωστός κολοσσός.

Αποτελείται από γρανιτένιες πλάκες, που είναι κολλημένες με πολύ στερεό μείγμα. Η εξωτερική επιψάνεια της πυραμίδας είναι στρωμένη με χρωματιστό αλάβαστρο. Στην κορυφή της ήταν ένα ολόχρυσο ομοίωμα πυραμίδας, που συμβόλιζε το θεό του ήλιου Όρο.

Ο Χέοπας έβαλε βαριά φορολογία στον λαό, για να βρει τα χρήματα που χρειαζόταν για να κάνει τον τάφο του και χιλιάδες δούλοι δούλεψαν γι' αυτόν. Ο Ηρόδοτος γράφει ότι χρειάστηκαν 30 χρόνια, αμύθητοι θησαυροί και 300.000 δούλοι για να τελειώσει το έργο που σήμερα εντυπωσιάζει το θεατή με τον όγκο και τη λάμψη του.

Πηγή www.sciencenews.gr

Έχει ζέστη ή κρύο στο φεγγάρι;


Οι θερμοκρασίες στο φεγγάρι είναι και οι μεγαλύτερες και οι μικρότερες απ' ότι στη Γη. Και στις δύο περιπτώσεις η θερμοκρασία παίρνει ακραίες τιμές.

Εάν βρισκόμασταν το πρωί στο φεγγάρι θα μπορούσαμε χωρίς καμία ιδιαίτερη προσπάθεια να βράσουμε αυγά ή να φτιάξουμε μία ωραία μακαρονάδα. Όταν ο ήλιος είναι υπερυψωμένος, η θερμοκρασία μπορεί να φθάσει και τους 100 βαθμούς Κελσίου. Εάν επρόκειτο να περάσουμε τη νύχτα στο φεγγάρι, θα πρέπει να διαθέτουμε έναν θερμό υπνόσακο, καθώς οι θερμοκρασίες μπορεί να φθάσουν και τους -173 βαθμών Κελσίου.

Δεδομένου ότι το φεγγάρι και η γη έχουν περίπου την ίδια απόσταση από τον ήλιο, λαμβάνουν την ίδια ποσότητα φωτός από αυτόν. Έτσι η θερμοκρασία της γης και του φεγγαριού θα πρέπει να είναι η ίδια. Όμως το φεγγάρι δεν διαθέτει ατμόσφαιρα με αποτέλεσμα να δημιουργούνται αυτές οι ακραίες θερμοκρασίες. Η απουσία ατμόσφαιρας δεν δίνει τη δυνατότητα να απορροφηθεί ένα μέρος της ηλιακής ενέργειας που φθάνει σε αυτό με αποτέλεσμα η επιφάνεια να είναι πολύ ζεστή. Από την άλλη η έλλειψή της δεν αποτρέπει τη διαφυγή θερμότητας κατά τη διάρκεια των σεληνιακών νυχτών με αποτέλεσμα τις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες.


Πηγή www.sciencenews.gr

συγγνώμη που σας τα έφαγα όλα τα αμύγδαλα

Η γιαγιούλα η καημένη πλησίαζε τα 80 και για να έχει ήσυχο το κεφάλι της κάλεσε μια μέρα ένα δικηγόρο στο σπίτι της για να του υπαγορεύσει τη διαθήκη της.
Ερχεται λοιπόν ένας νεαρός γύρω στα τριάντα και βγάζοντας ένα μπλοκ και στυλό, κάθεται απέναντί της στο καναπέ του σαλονιού...
και αρχίζει να γράφει ότι του έλεγε η γιαγιά.
Ρίχνοντας μια ματιά στο τραπέζι μπροστά του βλέπει ένα μεγάλο μπωλ με αμύγδαλα.
- Μπορώ να πάρω κανένα; ρωτάει με ευγένεια την ηλικιωμένη γυναίκα.
- Και το ρωτάς αγόρι μου; Οσα θέλεις να πάρεις, του απαντάει εκείνη χαμογελαστά.
Αρχίζει λοιπόν κι ο φίλος μας να τρώει τα αμυγδαλάκια το ένα μετά το άλλο. Πέρασε καμμιά ώρα με την υπαγόρευση και συνειδητοποίησε με έκπληξη ότι τα είχε φάει τελικά όλα.
- Χίλια συγγνώμη που σας τα έφαγα όλα τα αμύγδαλα, της είπε με απολογητικό ύφος ο δικηγόρος.
Ξέρετε είχα σκοπό να φάω μόνο ένα δύο, αλλά παρασύρθηκα.
- Μη το σκέφτεσαι καθόλου αγόρι μου, του απάντησε γλυκά η γιαγιούλα. Αλλωστε από τότε που έβαλα μασέλα δεν μπορώ εγώ να τα φάω. Μόνο τη σοκολάτα απέξω γλείφω και τα ξαναβάζω στο μπωλ.

Ο πρώτος ιπτάμενος δίσκος που κατασκευάστηκε από ανθρώπους. Είναι κι ο τελευταίος;


To 1953 η CIA διαπιστώνει ότι η αεροναυπηγική εταιρεία Avro-Canada, Βρετανοκαναδικών συμφερόντων προσπαθεί να κατασκευάσει έναν ιπτάμενο δίσκο. Οι Αμερικάνοι φοβούμενοι ότι η ΕΣΣΔ έχει κατασκευάσει ένα ανάλογο οπλικό σύστημα, εισέρχονται το 1953 στην Βρετανοκαναδική εταιρεία προσφέροντας σημαντικό ποσό για αυτή την έρευνα. Ήδη το 1953 μία έκρηξη της μηχανής είχε καθηλώσει τα σχέδια.

Το 1955 ο ιπτάμενος δίσκος παίρνει το κωδικό όνομα "606Α" και ένα λευκό αστέρι των αμερικάνικων ενόπλων δυνάμεων ζωγραφίζεται στην άτρακτο του πρωτοτύπου. Το 1959 γίνονται δοκιμές από το αμερικάνικο Ναυτικό. Η κατασκευή είναι σχετικά απλή: τρεις μικρές μηχανές τζετ γύρω από έναν κεντρικό έλικα που απορροφά τον αέρα μέσω ενός κεντρικού σωλήνα αναρρόφησης στο κέντρο του δίσκου. Στις δοκιμές καταγράφονται σοβαρά προβλήματα αστάθειας του "606Α". Το 1960 γίνεται προσπάθεια για δοκιμαστική πτήση αλλά ο ιπτάμενος δίσκος παρουσιάζει επικίνδυνη αστάθεια σε ύψος 2.5 μέτρων. Προσπάθειες βελτίωσης καταλήγουν άκαρπες και σταματά η χρηματοδότηση του σχεδίου το 1961, μετά τη δαπάνη 7.5 εκατομμυρίων δολλαρίων.

Ο ιπτάμενος δίσκος αποτελεί πια, ένα από τα πολλά άχρηστα αποκτήματα του Εθνικού Μουσείου Αεροδιαστημικής. Το μυστικό όπλο "606Α" ή Avrocar έμεινε στην ιστορία ως ο μοναδικός ιπτάμενος δίσκος που προσπάθησε να πετάξει. Ή μήπως δεν είναι ο μοναδικός;


Πηγή www.sciencenews.gr

Ψευδαισθήσεις: που βρίσκεται άραγε η κίτρινη κουκίδα;

Σίγουρα με την πρώτη ματιά θα θεωρήσετε ότι η κίτρινη κουκίδα βρίσκεται πλησιέστερα προν την πάνω γωνία του τριγώνου. Σωστά; Μάλλον κάνετε λάθος. Δεν έχετε παρά να μετρήσετε την απόστασή της, από την πάνω γωνία και την κάτω πλευρά. Χρησιμοποιήστε έναν χάρακα και ... Τι διαπιστώνετε;

Πηγή www.sciencenews.gr




Γιατί τα βλέφαρά φαίνονται "βαριά" όταν κουραζόμαστε;


Κατά γενική ομολογία, το "βάρος" των μυών γύρω από τα μάτια, συμπεριλαμβανομένων και των ανυψωτικών μυών, είναι ανάλογο με την κούραση οποιουδήποτε μυός του σώματος. Ο προσοφθάλμιος φακός και οι μύες του φρυδιού είναι αρκετά επιρρεπής στην κούραση επειδή είναι ενεργοί για πολλές ώρες κατά τη διάρκεια της ημέρας. Έτσι μας δημιουργείται ένα αίσθημα κούρασης, "βαραίνουν" με την εκτεταμένη χρήση, όπως και οι μύες των ποδιών μας. Ένα τέτοιο συναίσθημα μπορεί να προκύψει από γενική κούραση, συμπεριλαμβανομένης έλλειψης ύπνου, ή από εστιασμένη κατάχρηση συγκεκριμένων μυών. Το παραπανίσιο δέρμα του βλέφαρου, ή τα εμφανισμένα ως παχιά μαξιλαράκια κάτω από τα μάτια, κάνει ένα άτομο περισσότερο ευαίσθητο σε αυτή την αίσθηση.

Οι χρόνιες αλλεργίες και οι μολύνσεις των κόλπων μπορούν επίσης να επιδεινώσουν το αίσθημα "βαρύτητας", ενώ η έκθεση στον ήλιο μπορεί να προκαλέσει πρήξιμο του βλεφάρου αυξάνοντας την πιθανότητα να διογκωθεί περισσότερο και να εμποδίζεται η όραση. Αν και τα "βαριά βλέφαρα" δεν έχουν συχνά ιατρικό ενδιαφέρον υπάρχουν ορισμένοι παράγοντες που προκαλούν χαλάρωση των βλεφάρων ή "πτώση". Ένα κτύπημα ή μια μυϊκή διαταραχή όπως στη μυασθένεια gravis ή την μυοτονική δυστροφία μπορεί να βλάψει τους μύες του προσώπου ή τα νεύρα τους και να προκαλέσει "πτώση", όπως συμβαίνει και στην περίπτση χειρουργική επέμβασης στο πρόσωπο ή στις επεμβάσεις για έγχυση Botox στα βλέφαρα.


Πηγή www.sciencenews.gr



Για όσους έχουν παλιά Lap-top


Mια μικροσκοπική συσκευή δίνει τη δυνατότητα Bluetooth λειτουργίας στο laptop ή στο PC σας. Απλά το τοποθετείτε σε μία ελεύθερη θύρα USB και το ξεχνάτε εκεί. Κάνει 12 ευρώ περίπου αλλά ποιος ξέρει αν είναι και το ...καλύτερο του κόσμου; Αντίθετα με άλλα Bluetooth που προεξέχουν και μπορούν εύκολα να χτυπηθούν ή να αφαιρεθούν τυχαία, αυτή η μικρή συσκευή θα μείνει ασφαλής και ...
δεν θα διατρέξει ποτέ τον κίνδυνο.
Με εμβέλεια 80 μέτρων σε ανοιχτό πεδίο δεν στερείται τίποτα στη δύναμη ή τη λειτουργία και είναι τέλειο για τη μεταφορά μουσικής, δεδομένων.
Έτσι, εάν χρησιμοποιείτε παλαιό lap-top, αλλά επιθυμείτε λειτουργία Bluetooth σε αυτό, τότε εμπιστευτείτε το. Είναι ο κατάλληλος τρόπος να λυθεί αυτό το πρόβλημα!

Χαρακτηριστικά:

# Bluetooth specification V 2.0/V1.2
# Windows XP/2000/Me/98se












Hello
From
GREECE

3 καλόγριες


3 καλόγριες σε ένα αυτοκίνητο τρακάρουν σκοτώνονται και παρουσιάζονται στον Άγιο Πέτρο στην πύλη του παραδείσου. Ρωτάει την πρώτη ο Άγιος: - "Παιδί μου, έχεις αμαρτήσει;" - "Ναι", απαντά η πρώτη. "Μια φορά είδα το όργανο ενός άντρα"... - "Δεν πειράζει" λέει ο Άγιος. "Πήγαινε και ξέπλυνε να μάτια σου με αγιασμό από την λιμνούλα εδώ δίπλα και πέρασε μέσα"... Πάει η δεύτερη: - "Εσύ παιδί μου, έχεις αμαρτήσει;" - "Ναι", απαντά αυτή... "Εγώ όχι μόνο είδα όργανο άνδρα, αλλά το έπιασα κιόλας!" - "Πήγαινε και εσύ και ξέπλυνε τα χέρια και τα μάτια σου και πέρασε μέσα", της λέει ο Άγιος. Πάει και η τρίτη αλλά πετάγεται η τέταρτη και την σπρώχνει, ρωτώντας τον Άγιο βιαστικά: - "Να πάω εγώ να κάνω μερικές γαργάρες και να περάσω";

Προς Αγιο-Βασίλη...





Στα ΕΛΤΑ ανοίγουν οι υπάλληλοι ένα φάκελο με παιδικά γράμματα, που γράφει: "Για τον Αγιο-Βασίλη".

"Αγιε μου Βασίλη," γράφει το γράμμα, "είμαι ο Γιωργάκης και είμαι 8 χρονών. Είμαστε πάρα πολύ φτωχοί. Δεν έχουμε να φάμε και τα ρούχα μας είναι παλιά. Σε παρακαλώ! Στείλε μας 1000 ευρώ να περάσουμε καλά τα Χριστούγεννα."

Συγκινούνται οι υπάλληλοι, μαζεύουν 500 ευρώ και τα στέλνουν στο παιδάκι.
Την επόμενη χρονιά το παιδάκι ξαναστέλνει γράμμα στον Αη-Βασίλη.
Θυμούνται οι υπεύθυνοι των ΕΛΤΑ τι είχε γίνει πέρσι, το ανοίγουν και διαβάζουν:

"Αγιε μου Βασίλη, είμαι ο Γιωργάκης πάλι. Σε ευχαριστώ για τα λεφτά που μου έστειλες πέρσι. Αν μου στείλεις και φέτος, σε παρακαλώ στείλτα με επιταγή, γιατί αυτοί οι κλέφτες των ΕΛΤΑ μου έκλεψαν τα άλλα 500 ευρώ!"

Ο αναρχικός

Ένας παθιασμένος αναρχικός τα χει πάρει τόσο πολύ με τους μπάτσους, που όταν βλέπει αστυνομικό τμήμα σπάει τα τζάμια με μια σφεντόνα. Τελικά τον δένουν οι μπάτσοι, τους φτύνει και τους βρίζει και τον χώνουν στο ψυχιατρείο.
Μετά από 1 μήνα ιατρικής παρακολούθησης αποφασίζει ο γιατρός να του κάνει ένα τεστ για να δει πως πάει:
- Λοιπόν λέει ο γιατρός για πες μου πόσο χρονών είσαι;
- 35, απαντά εκείνος.
- Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνεις μόλις βγεις από εδώ;
- Θα πάρω τη σφεντόνα μου και θα σπάσω όλα τα μπατσαδικα!!
- Πάρτε τον πάλι μέσα, λέει ο γιατρός.
Μετά από 2 μήνες ο γιατρός αποφασίζει να τον εξετάσει ξανά για να δει πως πάει.
Του κάνει διάφορες ερωτήσεις γενικώς για τη ζωή του και στο τέλος αποφασίζει να τον ρωτήσει την κρίσιμη ερώτηση.
- Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνεις αν βγεις από εδώ;
- Θα πάω στο κορίτσι μου γιατρέ μου.
Έκπληκτος ο γιατρός του λέει:
- Μπράβο παιδί μου! και μετά τι θα κάνεις;
- Θα της βγάλω το μπλουζάκι και μετά τη φούστα.
- Ναι; ακούει με έκπληξη ο γιατρός και μετά και μετά;
- Μετά θα της βγάλω το σουτιέν.
Ο γιατρός τα έχει χάσει με την πρόοδο του ασθενή.
- Τέλος θα της βγάλω το κιλοτάκι.
- Και μετά και μετά; λέει λαχανιασμένος ο γιατρός.
- Μετά θα της σκίσω το κιλοτάκι θα πάρω το λάστιχο από την κιλότα θα φτιάξω μια σφεντόνα και ΘΑ ΣΠΑΣΩ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΑΤΣΑΔΙΚΑ!

Τι χρειάζεται για να πάρεις πτυχίο

Είναι καμιά δεκαριά φοιτητές του Φυσικού τμήματος στο πτυχίο. Αφού έχουν δώσει γραπτές εξετάσεις το μόνο που τους απομένει για να πάρουν πτυχίο είναι να δώσουν και προφορικά. Συγκροτείται λοιπόν μια επιτροπή καθηγητών Φυσικής όπως κάθε χρόνο και τους εξετάζει...

Μπαίνει ο πρώτος φοιτητής και τον ρωτάει ο καθηγητής:

K: -Παιδί μου του λέει. Είσαι μέσα σε ένα τρένο που ταξιδεύει με ταχύτητα 97 km/h για Αθήνα και ζεσταίνεσαι. Τι κάνεις;
Φ: -Aνοίγω το παράθυρο κύριε καθηγητά, αποκρίνεται ο υποψήφιος.
Κ: -Ωραία πολύ σωστά, απαντάει ο καθηγητής. Πες μας τώρα, αφού ανοίξεις το παράθυρο τι δυνάμεις θα δημιουργηθούν και πόσα newton η καθεμιά, πόσο θα πέσει η θερμοκρασία μέσα στο βαγόνι και με τι ρυθμό ανά ώρα, τι τριβές θα αναπτυχθούν επάνω στο τρένο λόγω της ταχύτητας κτλ.
Φ: -Δεν γνωρίζω κύριε καθηγητά.
Κ: -Ε αφού δεν ξέρεις κόβεσαι να έρθεις στην άλλη εξεταστική.


Απογοητευμένος ο υποψήφιος αποχωρεί και μπαίνουν ένας-ένας με τη σειρά οι επόμενοι υποψήφιου όλοι με την ίδια κατάληξη γιατί κανένας δεν γνωρίζει τι να απαντήσει αφού ανοίξει το παράθυρο. Μέχρι που φτάνει η σειρά του τελευταίου υποψήφιου...

Κ: -Παιδί μου του λέει. Είσαι μέσα σε ένα τρένο που ταξιδεύει με ταχύτητα 97 km/h για Αθήνα και ζεσταίνεσαι. Τι κάνεις;
Φ: -Βγάζω το πουκάμισο μου κύριε καθηγητά
Κ: -Ναι παιδί μου, αλλά κάνει πολύ ζέστη.
Φ: -Θα βγάλω και τη φανέλα κύριε καθηγητά
Κ: -Πως να σου το πω παιδί μου, έχει υπερβολική ζέστη!!!!!
Φ: -Θα βγάλω και το παντελόνι κύριε καθηγητά.
Κ: -Ναι παιδί μου αλλά είναι καλοκαίρι και το κλιματιστικό έχει χαλάσει και έχει αφόρητη ζέστη. Τι κάνεις;
Φ: -Ε άμα έχει τόση ζέστη όσο λέτε κύριε καθηγητά θα βγάλω και το βρακί μου.
Κ: -Ναι παιδί μου λέει εξοργισμένος ο καθηγητής, μέσα στο κουπέ που κάθεσαι είναι και τρεις αράπηδες που αν σε δουν άσπρο-άσπρο και με τόσο λαχταριστό κωλαράκι θα σε μ@μησουν και οι τρεις!!!
Φ: -Κύριε καθηγητά να σας το ξεκαθαρίσω, έχω έρθει ΔΕΚΑ φορές να δώσω το μάθημα και τις δέκα φορές με κόψατε, οπότε και ολόκληρο το τρένο να με πηδήξει,
το γ@μημενο το παράθυρο ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΟΙΓΩ!!!!

μαύρη αγελάδα


O ξενιτεμένος στην Aμερική γιος, γράφει στη μαμά του:
«Mαμά, επιτέλους αποκτήσαμε παιδί. Aλλά η γυναίκα μου δεν έχει γάλα και αναγκαστήκαμε να δίνουμε στο μωρό γάλα από μια μαύρη αγελάδα, με αποτέλεσμα κάθε μέρα που περνάει το παιδί μας όλο και μαυρίζει».

Kαι η μητέρα του απαντάει:
«Γιόκα μου, κι εγώ δεν είχα γάλα όταν γεννήθηκες εσύ, κι αναγκαστήκαμε να σου δίνουμε γάλα από την κατσίκα. Aλλά όπως καταλαβαίνω τα κέρατα TΩPA τα βγάζεις...»
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory