Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Κυριακή, 4 Οκτωβρίου 2009






Νέα οικονομική Porsche 911


Η νέα Porsche 911 Turbo συνδυάζει εμπνευσμένες καινοτομίες στον τομέα της τεχνολογίας με ακόμα πιο προηγμένο και υψηλής αισθητικής σχεδιασμό. Όλα τα βασικά χαρακτηριστικά αυτού του σπορ αυτοκινήτου υψηλών επιδόσεων είναι σημαντικά βελτιωμένα, ενώ η νέα 911 Turbo συνδυάζει τη σημαντικά βελτιωμένη αποδοτικότητα στην κατανάλωση καυσίμου και το μικρότερο βάρος με περισσότερη ισχύ, ακόμα μεγαλύτερη τελική ταχύτητα και ενισχυμένα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης.

Ειδικά σε ό,τι αφορά την εξοικονόμηση καυσίμου και τις δυναμικές επιδόσεις, η νέα, κορυφαία 911 από το Zuffenhausen ξεχωρίζει πλέον από τους ανταγωνιστές της ακόμα περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν. Το νέο κορυφαίο μοντέλο της Porsche παρουσιάζεται στο κοινό για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φραγκφούρτης, από τις 17 έως τις 27 Σεπτεμβρίου.



Η καρδιά αλλά και το σπουδαιότερο χαρακτηριστικό της έβδομης γενιάς της 911 Turbo είναι ο νέος κινητήρας 3,8 λίτρων, με μέγιστη ισχύ 500 ίππων. Ο πρώτος αυτός ολοκαίνουργιος κινητήρας στην 35ετή ιστορία της Turbo διαθέτει χαρακτηριστικά όπως το σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου (DFI) και ο υπερσυμπιεστής μεταβλητής γεωμετρίας στροβίλου που χρησιμοποιείται αποκλειστικά από την Porsche σε βενζινοκινητήρα. Προαιρετικά δε, ο νέος εξακύλινδρος κινητήρας μπορεί να συνδυαστεί για πρώτη φορά με το επτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη PDK (Doppelkupplungsgetriebe) της Porsche.

Τα μοντέλα με το κιβώτιο ταχυτήτων PDK διατίθενται επίσης και με ένα νέο, προαιρετικό τριάκτινο τιμόνι, το οποίο διαθέτει paddles και αποτελεί μια εναλλακτική λύση στο τιμόνι του βασικού εξοπλισμού με τους δοκιμασμένους διακόπτες αλλαγής σχέσεων. Τοποθετημένα σταθερά στο τιμόνι, το δεξί paddle χρησιμοποιείται για την επιλογή μεγαλύτερων σχέσεων, ενώ το αριστερό για την επιλογή μικρότερων.



Σε συνδυασμό με το προαιρετικό πακέτο εξοπλισμού Sport Chrono Turbo, τόσο το τιμόνι με τα paddles όσο και το τιμόνι με τους διακόπτες αλλαγής σχέσεων του PDK διαθέτουν ενσωματωμένες ενδείξεις για το σύστημα Launch Control και για τα προγράμματα Sport/Sport Plus, για τα οποία, ωστόσο, ο σχεδιασμός είναι διαφορετικός στους δύο τύπους τιμονιού.

Με το συνδυασμό του κιβωτίου ταχυτήτων PDK, του συστήματος άμεσου ψεκασμού καυσίμου και της υπερπλήρωσης του κινητήρα εξασφαλίζεται ένα άνευ προηγουμένου επίπεδο αποδοτικότητας, ευκινησίας, απόκρισης και επιδόσεων, ενώ στην Porsche 911 Turbo οι εκπομπές CO2 είναι μειωμένες σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο κατά σχεδόν 18%.



Έτσι, το νέο μοντέλο είναι μοναδικό στην κατηγορία του και σε αυτόν τον τομέα. Ανάλογα με τη διαμόρφωση του αυτοκινήτου, το νέο κορυφαίο μοντέλο χρειάζεται μόλις 11,4 – 11,7 λίτρα /100 χλμ. με βάση την προδιαγραφή EU5. Και σε αντίθεση με τα περισσότερα άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας της, η νέα Turbo παραμένει ακόμα πιο κάτω από το κρίσιμο επίπεδο κατανάλωσης καυσίμου, πάνω από το οποίο επιβάλλεται ειδικός φόρος καυσίμου σε αυτοκίνητα με υψηλή κατανάλωση στις ΗΠΑ.

Και όλα αυτά παρά τα 3,4 δευτερόλεπτα που απαιτούνται για την επιτάχυνση στα 100 χλμ./ώρα. Όσο για την τελική ταχύτητα, αυτή αγγίζει τα 312 χλμ./ώρα.

Ο οδηγός της νέας Turbo θα απολαμβάνει επίσης βελτιωμένα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης, λεπτομερείς βελτιώσεις του συστήματος τετρακίνησης, καθώς και το Σύστημα Διαχείρισης Ευστάθειας (PSM), το οποίο πλέον υποστηρίζεται από το προαιρετικό νέο σύστημα PTV (Porsche Torque Vectoring). Το σύστημα αυτό ενισχύει ακόμα περισσότερο την ευκινησία του αυτοκινήτου και την ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης, για ακόμα μεγαλύτερη απόλαυση στην οδήγηση.

Οι πωλήσεις της νέας Porsche 911 Turbo, στις εκδόσεις Coupé και Cabriolet, θα ξεκινήσουν στην Ελλάδα στα τέλη Νοεμβρίου 2009.
αναδημοσίευση από tv-greek-sansimera.blogspot

Ανέκδοτο

Ένας ταβερνιάρης είχε ένα παπαγάλο και του λέει:
- "Φεύγω για μια ώρα από το μαγαζί. Άν έρθει το βυτίο με το πετρέλαιο πες τους να βάλουν 1 τόνο".
Έρχεται το βυτίο, βλέπουν τον παπαγάλο και του λένε:
- "Πού είναι το αφεντικό;"
- "Έφυγε", τους λέει αυτός, "βάλτε 3 τόνους και αφήστε το τιμολόγιο στο τραπέζι."
Γυρνάει ο ταβερνιάρης βλέπει ότι αγόρασε 3 τόννους και ουρλιάζει στο παπαγάλο:
- "Ένα τόνο δε σου είπα ρε, γιατί τους είπες 3;"
Τον αρπάζει και το σταυρώνει με τα φτερά ανοιχτά. Έπειτα του λέει:
- "Μια βδομάδα θα μείνεις εκεί."
Ο παπαγάλος βλέπει απέναντι του μια εικόνα του Χριστού στο σταυρό και ακούει μέσα από την εικόνα μια φωνή:
- "Πλάσμα του Θεού, πόσο καιρό θα είσαι σταυρωμένο;"
Λέει ο παπαγάλος:
- "Μια βδομάδα, εσύ πόσο καιρό είσαι στο σταυρό;"
Του απαντάει η φωνή:
- "2000 χρόνια!"
Έκπληκτος ο παπαγάλος του λέει:
- "Καλά ρε μεγάλε πόσο πετρέλαιο παράγγειλες;"

Χρήση νανοϋλικών από αρχαίους πολιτισμούς


Γνώση παρασκευής νανοϋλικών με μεγάλη σταθερότητα στο χρόνο κατείχαν αρχαίοι πολιτισμοί.

Τη γνώση και την τεχνολογία να παράγουν χρωστικές ουσίες με νανο-υλικά, με ιδιότητες που παραμένουν ανεξίτηλες στο πέρασμα των αιώνων, κατείχαν οι αρχαίοι πολιτισμοί των Αιγυπτίων και των Μάγιας, οι οποίοι φαίνεται πως είχαν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν ακόμη και συνθετικά υλικά σε εργαστήρια της εποχής τους.

Η διαπίστωση προκύπτει από έρευνες που γίνονται σε εργαστήρια ανά τον κόσμο, στα οποία χρησιμοποιείται μία νέα μέθοδος ανάλυσης έργων τέχνης και αρχαιολογικών αντικειμένων, μέσω ακτίνων Χ, που παράγονται σε επιταχυντές ηλεκτρονίων.

Τη μέθοδο αυτή και τις πολλαπλές εφαρμογές της παρουσίασε στο 25ο Πανελλήνιο Συνέδριο Φυσικής Στερεάς Κατάστασης και Επιστήμης των Υλικών, που διοργανώνει το τμήμα Φυσικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, στο Τελλόγλειο Ιδρυμα, ο ερευνητής του εργαστηρίου Brookhaven των Ηνωμένων Πολιτειών, Έρικ Ντόριχι.

Ένα από τα πιο ενδιαφέρονται συμπεράσματα των ερευνών αυτών αφορά τη δυνατότητα των Αιγυπτίων να παράγουν συνθετικές ουσίες, που χρησιμοποιούσαν στην καθημερινή τους κοσμετολογία, αλλά και τη φαρμακολογία. Παράδειγμα αποτελεί μία συνθετική άσπρη ουσία, την οποία δημιούργησαν οι «αλχημιστές» της εποχής, το 3.000 π.Χ., «αποκρυπτογραφώντας» τα μυστικά της νανοτεχνολογίας. Αυτή πιθανώς χρησιμοποιούνταν στο δέρμα, τα μαλλιά και τα μάτια ως φάρμακο.

Κατείχαν, μάλιστα, και την εμπειρική γνώση της μίξης των κατάλληλων υλικών της φύσης. Διεθνής εταιρία που δραστηριοποιείται στην κοσμετολογία έδειξε ενδιαφέρον για make up που φορούσαν στο πρόσωπο και το σώμα οι Αιγύπτιες, αλλά χρησιμοποιούνταν και στις μούμιες.

Το make up βρέθηκε ανέγγιχτo, σε αλαβάστρινα βαζάκια, μέσα σε αιγυπτιακούς τάφους και η παρασκευή του προέρχονταν από τη μίξη φυσικών μετάλλων (σίδηρος και ψευδάργυρος) από την Ερυθρά Θάλασσα, έχοντας την ιδιότητα να παραμένει αναλλοίωτο στο χρόνο. Οι έρευνες επικεντρώνονται στις επιπτώσεις από τη μακροχρόνια χρήση του στο ανθρώπινο σώμα.

«Χρησιμοποιούσαν την ίδια τεχνολογία στους χρωματισμούς των κεραμικών και των κοσμημάτων τους, κάτι που εμείς γνωρίζουμε σήμερα θεωρητικά» ανέφερε ο κ. Ντόριχι.

Με τη μέθοδο ακτίνων Χ, που παράγονται σε επιταχυντές ηλεκτρονίων, μελετήθηκε και ο ειδικός χρωματισμός του «μπλε των Μάγιας», που διασώζεται ακόμη και σήμερα λαμπερό και ζωντανό σε κεραμικά του 8ου αιώνα.

Το χρώμα χρησιμοποιούνταν σε αγάλματα, σκεύη, ρούχα, σε καλλυντικά και τατουάζ και η μεγάλη του ανθεκτικότητα αποτέλεσε γρίφο για τους επιστήμονες, καθώς η χημική του σύσταση τυποποιήθηκε πρόσφατα. Πηγή ακατέργαστων υλικών για την παρασκευή του ήταν η λάσπη και το φυτό indigo.

«Η κατανόηση της προέλευσης και της χρήσης των υλικών, που παρέμεναν σταθερά στο χρόνο, από τους αρχαίους πολιτισμούς, μπορεί να μας βοηθήσει να μελετήσουμε ουσίες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε όλους τους τομείς της σημερινής επιστήμης, από τα πιο απλά μέχρι τα πιο σύνθετα, όπως για παράδειγμα στην κατασκευή αποθηκών για πυρηνικά απόβλητα», εξήγησε ο κ. Ντόριχι.

Η νέα μέθοδος ακτίνων Χ χρησιμοποιήθηκε και σε γνωστό πίνακα του Βαν Γκονγκ ("Patch of Grass», 1886, Παρίσι), ζωγραφισμένο σε καμβά και, όπως προέκυψε, κάτω από τον ίδιο πίνακα, προϋπήρχε ζωγραφισμένο πορτρέτο γυναίκας. Όπως φαίνεται, ο ζωγράφος χρησιμοποίησε τον ίδιο καμβά για το νέο του έργο, καλύπτοντας το πορτρέτο, με λευκή άσπρη βάση.

Πειραματικά, η μέθοδος των ακτίνων Χ από επιταχυντές ηλεκτρονίων άρχισε να εφαρμόζεται το 1995 σε έργα τέχνης και αρχαιολογικά ευρήματα, ωστόσο αναπτύχθηκε μετά το 2000, προσφέροντας ακριβείς πληροφορίες για τη χημική σύσταση και τα υλικά των υπό μελέτη αντικειμένων.
αναδημοσίευση από tv-greek-sansimera.blogspot

Πόσα λεπτά μπορεί μια κατσαρίδα να κρατήσει την αναπνοή της;

Πολλά έντομα είναι γνωστό εδώ και δεκαετίες οτί κρατούν την αναπνοή τους κατά την ανάπαυση, αλλά οι λόγοι δεν έχουν γίνει πλήρως κατανοητοί. Μια νέα μελέτη για τις κατσαρίδες που πραγματοποιήθηκε διαπιστώνει ότι τα έντομα μειώνουν την αναπνοή τους για τη διατήρηση της υγρασίας.

Οι Κατσαρίδες μπορούν να κρατούν την αναπνοή τους για έως και επτά λεπτά. Το Αναπνευστικό τους σύστημα είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό, διότι δεν υπάρχουν πνεύμονες. Αντ ‘αυτού, τα έντομα διαθέτουν εξωτερικές βαλβίδες και έτσι γίνεται η μεταφορά του αέρα απευθείας στα κύτταρα μέσω σωλήνων που ονομάζεται τραχεία.

Για να σταματήσουν την αναπνοή, κλείνουν απλώς τις ”βαλβίδες” Μια εξήγηση είναι ότι τα έντομα σταματούν την αναπνοή για να προστατευθούν από τις υψηλές συγκεντρώσεις οξυγόνου (το οποίο μπορεί να είναι τοξικά). Η άλλη υπόθεση είναι ότι η πρακτική έχει ως στόχο να ρυθμίσει την απώλεια νερού.

αναδημοσίευση από tv-greek-sansimera.blogspot

Το πρώτο στον κόσμο καταφύγιο για καρχαρίες

Η μικρή νησιωτική χώρα του Παλάου στο δυτικό Ειρηνικό δημιουργεί το πρώτο στον κόσμο καταφύγιο για καρχαρίες, μια περιοχή με έκταση σχεδόν εξαπλάσια της Ελλάδας στην οποία θα ζουν ανενόχλητα πάνω από 130 είδη καρχαριών.

Σφυροκέφαλοι, καρχαρίες λεοπαρδάλεις και πολλά σαλάχια ζουν γύρω από το τροπικό αρχιπέλαγος του Παλάου, μια από τις μικρότερες χώρες του κόσμου με περίπου 20.000 κατοίκους.

Το καταφύγιο θα έχει έκταση 621.000 τετραγωνικών χιλιομέτρων και θα περιλαμβάνει ακόμα και τη ζώνη αποκλειστικής οικονομικής εκμετάλλευσης, η οποία εκτείνεται 200 μίλια από τις ακτές, δήλωσε ο πρόεδρος του Παλάου Τζόνσον Τοριμπιόνγκ, ο οποίος πρόκειται να ανακοινώσει το σχέδιο την Παρασκευή στη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ.

Το πρόβλημα όμως είναι ότι η χώρα διαθέτει ένα μόνο σκάφος για περιπολίες σε όλη αυτή την τεράστια περιοχή.

«Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό με ό,τι πόρους διαθέτουμε» σχολίασε ο Τοριμπιόνγκ.

Στην ομιλία του στον ΟΗΕ ο πρόεδρος του Παλάου θα ζητήσει ακόμα την απαγόρευση της συλλογής πτερυγίων καρχαρία και της απόρριψης των κουφαριών στη θάλασσα -ανάλογη απαγόρευση προωθεί φέτος και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Το Παλάου είναι επίσης μια από τις 20 χώρες που έχουν απαγορεύσει την αλιεία με μηχανότρατες, οι οποίες σέρνουν δίχτυα στο βυθό και καταστρέφουν τα πάντα στο διάβα τους.

Η αλιεία καρχαριών έχει αυξηθεί σημαντικά λόγω ανόδου της ζήτησης από τη δεκαετίας του 1980, κυρίως από την Κίνα. Οι καρχαρίες όμως είναι ιδιαίτερα ευάλωτοι λόγω της μεγάλης διάρκειας ζωής τους και της περιορισμένης ταχύτητας αναπαραγωγής.

Περισσότερα από τα μισά είδη μεταναστευτικών καρχαριών είναι ήδη αντικείμενο υπερεκμετάλλευσης ή έχουν εξαντληθεί, έχει προειδοποιήσει ο Οργανισμός Τροφίμων και Γεωργίας του ΟΗΕ.

αναδημοσίευση από tv-greek-sansimera.blogspot

Οι πεταλούδες έχουν... GΡS


Εκατομμύρια πεταλούδες μονάρχες μεταναστεύουν κάθε χειμώνα από τις βορειότερες περιοχές της αμερικανικής ηπείρου στο Μεξικό και οι επιστήμονες προσπαθούν να κατανοήσουν το πώς βρίσκουν την πορεία τους. Ειδικοί της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου της Μασαχουσέτης υποστηρίζουν ότι το μυστικό βρίσκεται στις κεραίες τους, οι οποίες φαίνεται να λειτουργούν όπως τα συστήματα εντοπισμού θέσης (GΡS). Υποψιάστηκαν ότι οι κεραίες έχουν φωτοευαισθησία αποκωδικοποιώντας το ηλιακό φως με τρόπο τέτοιο που να αντιλαμβάνονται τόσο την ώρα της ημέρας όσο και τη θέση όπου βρίσκεται ο ήλιος ώστε να προσανατολίζονται προς τον νότο. Για να επιβεβαιώσουν την υποψία τους οι ερευνητές έβαψαν μαύρες τις κεραίες και διαπίστωσαν ότι οι μονάρχες έχαναν τον προσανατολισμό τους. Οι κεραίες λειτουργούν και ως αυτόνομος μηχανισμός προσανατολισμού, ταυτόχρονα και ως συμπληρωματικός σε αντίστοιχο μηχανισμό που διαθέτουν στον εγκέφαλό τους.
αναδημοσίευση από tv-greek-sansimera.blogspot

Δημιούργησαν ρύζι που δεν χρειάζεται βράσιμο!


Η νέα ποικιλία ρυζιού θεωρείται «μάννα» για τα υποσιτιζόμενα παιδιά της χώρας

Οσο κι αν ακούγεται απίστευτο, Ινδοί επιστήμονες δημιούργησαν μία νέα ποικιλία ρυζιού, η οποία για να μαγειρευτεί χρειάζεται μόνο να μουσκευτεί.

Η ανακάλυψη των επιστημόνων θεωρείται το «μάννα» για τα παιδιά που υποσιτίζονται στη δεύτερη πολυπληθέστερη χώρα του κόσμου και όχι μόνο.

Σύμφωνα με στοιχεία του ΟΗΕ, πάνω από 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι -περίπου το 1/6 του παγκόσμιου πληθυσμού- βρίσκονται αντιμέτωποι με το φάσμα της πείνας.

Ομάδα επιστημόνων του Κεντρικού Ινστιτούτου Ερευνών Ρυζιού στην Ορίσα εμπνεύστηκαν από το αποκαλούμενο «μαλακό ρύζι» (κομάλ σαούλ στα Ινδικά), που φύεται στο βορειοανατολικό ινδικό κρατίδιο του Ασαμ και το οποίο, σύμφωνα με την τοπική παραδοσιακή συνταγή, μουσκεύεται όλη τη νύχτα σε νερό και την άλλη μέρα τρώγεται με κρεμμύδια, χωρίς βράσιμο.

Το σοβαρότερο μειονέκτημα της συγκεκριμένης ποικιλίας είναι ότι έχει πολύ χαμηλή στρεμματική απόδοση.

Ωστόσο, οι Ινδοί ερευνητές κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα πιο αποδοτικό υβρίδιο (με την ονομασία «Αγκουνιμπόρα»), διασταυρώνοντας την ποικιλία του Ασαμ με μία άλλη ποικιλία κανονικού ρυζιού υψηλής στρεμματικής απόδοσης, σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα «Ιντιπέντεντ».

Οι δοκιμές έδειξαν ότι η νέα ποικιλία μπορεί να καλλιεργηθεί σε διαφορετικά κλίματα.

Στόχος των Ινδών επιστημόνων είναι η παραγωγή ενός ρυζιού που να μπορεί εύκολα να καταναλωθεί από τα εκατομμύρια των φτωχών της χώρας -και όχι μόνο- απλώς με το να το μουσκεύουν.

Εκθεση του βρετανικού Ινστιτούτου Ερευνας για την Ανάπτυξη έδειξε ότι, ενώ το κατά κεφαλήν ΑΕΠ στην Ινδία ανέβηκε κατά μέσο όρο 4% μεταξύ των ετών 1980-2005, το ποσοστό των ελλιποβαρών παιδιών, ηλικίας κάτω των τριών ετών, μειώθηκε μόνο 6% - από το 52% στο 46% την ίδια περίοδο.

«Υπό φυσιολογικές συνθήκες, θα περίμενε κανείς πως η οικονομική ανάπτυξη θα συμβαδίζει με τη βελτιωμένη διατροφή, ωστόσο, τα στοιχεία για τους Ινδούς πολίτες που δεν έχουν ένα πιάτο φαγητό διαψεύδουν τις προβλέψεις των επιστημόνων», αναφέρεται στην έκθεση.
αναδημοσίευση από tv-greek-sansimera.blogspot

ΔΙΑΣΤΗΜΑ: Ο άνεμος… εξηγεί την απόχρωση του κόκκινου πλανήτη

Η διακριτική κόκκινη απόχρωση του Άρη μπορεί να είναι το αποτέλεσμα των συγκρούσεων ανάμεσα στα σωματίδια της άμμου που μεταφέρονται από τον άνεμο.

Οι επιστήμονες γενικά συμφωνούν ότι το κόκκινο χρώμα του Άρη προκαλείται όταν μια σκοτεινή μορφή του σιδήρου που ονομάζεται μαγνητίτης οξειδώνεται σε μια κοκκινοπορτοκαλί μορφή που ονομάζεται αιματίτης. Όμως, πώς προέκυψε αυτή η μετατροπή είναι ένα θέμα συζήτησης μεταξύ των ερευνητών.
Πολλοί λένε ότι το νερό προκάλεσε την οξείδωση. Αλλά ορισμένοι υποστηρίζουν ότι θα μπορούσε να φταίει το υπεροξείδιο του υδρογόνου ή και το όζον, το οποίο θα μπορούσε να δημιουργηθεί όταν η υπεριώδης ακτινοβολία διασπά το διοξείδιο του άνθρακα και το οξυγόνο στην ατμόσφαιρα του Άρη. Τελευταία ο επιστήμονας Jonathan Merrison του Πανεπιστημίου Aarhus της Δανίας και οι συνεργάτες του λένε ότι η αιτία μπορεί να είναι ο άνεμος, όπως αναφέρει η επιστημονική επιθεώρηση “New Scientist”.
Για την προσομοίωση της μεταφοράς της άμμου από τον αέρα στο εργαστήριο, οι ερευνητές σφράγισαν αεροστεγώς μικροσκοπικά σωματίδια του μαγνητίτη και του χαλαζία (ορυκτό παρόν και στη Γη και στον Άρη) σε μια γυάλινη φιάλη γεμάτη διοξείδιο του άνθρακα. Για πολλούς μήνες οι ερευνητές αναποδογύριζαν με μηχανικό τρόπο και παρατηρούσαν ότι η φιάλη γινόταν κοκκινωπή με την πάροδο του χρόνου, όσο περισσότερος μαγνητίτης μετατρεπόταν σε αιματίτη.
Στον Άρη, τα σωματίδια του χαλαζία και του αιματίτη θα μπορούσαν να συγκρούονται, καθώς ο άνεμος διασκορπίζει τη σκόνη σε όλη την επιφάνεια του Άρη, δήλωσε ο Merrison. Έτσι η ομάδα εκτιμά ότι η αιολική ενέργεια θα ήθελε μερικές εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια μόνο για να τον μετατρέψει από έναν πλανήτη με ανθρακί χρώμα σε έναν κόκκινο πλανήτη.

αναδημοσίευση από tv-greek-sansimera.blogspot

Σοκολάτα που δεν παχαίνει


Σύμφωνα με μια Σουηδική βιομηχανία σοκολάτας, την Barry Callebaut, η οποία έκανε έρευνες χρησιμοποιώντας μια διεθνή ομάδα από αναγνωρισμένους χημικούς τροφίμων, ανακαλύφθηκε πρόσφατα κατά λάθος ένα είδος σοκολάτας με λίγες θερμίδες (90% λιγότερες από τις μέχρι τώρα κυκλοφορούσες), που δεν λιώνει μέχρι τους 55 βαθμούς Κελσίου, το όνομα της οποίας είναι “Ηφαίστειο”. Η ονομασία αυτή πηγάζει από την ιδιότητα της να διατηρείται σε μεγάλες θερμοκρασίες και να μην λιώνει.

Η εταιρεία αυτή επιθυμεί να κερδίσει το αγοραστικό κοινό και συγκεκριμένα όλους όσους προσέχουν την διατροφή τους, σε Ευρώπη και Αμερική, οι οποίοι μέχρι τώρα έτειναν να βγάζουν την σοκολάτα από την διατροφική τους καθημερινότητα. Επίσης, το γεγονός ότι η σοκολάτα αυτή δεν λιώνει στους 33 βαθμούς, όπως κάνουν οι τωρινές, αλλά στους 55 βοηθάει και την κυκλοφορία τους σε Αφρική και Ασία, όπου οι θερμοκρασίες είναι μεγάλες και δεν επιτρέπουν την κατανάλωση του τόσο διάσημου γλυκού.

Τέλος, άξιο αναφοράς είναι το γεγονός πως και παλαιότερα, δηλαδή πριν 60 χρόνια είχε ξαναγίνει προσπάθεια να κατασκευαστεί μια σοκολάτα χωρίς θερμίδες και αντοχή στη ζέστη, χωρίς όμως να έχει γίνει πραγματικότητα.
αναδημοσίευση από tv-greek-sansimera.blogspot

Οι…μέδουσες μπορεί να επηρεάζουν το κλίμα!


Θα μπορούσατε να διανοηθείτε ότι μια μικρή τσούχτρα που επιπλέει ήσυχα στη θάλασσα μπορεί να επηρεάσει το κλίμα της Γης; Πολύ δύσκολα θα το πίστευε κανείς ακόμη και αν έχει υπόψη του τη λεγόμενη «θεωρία του χάους», σύμφωνα με την οποία «το πέταγμα μιας πεταλούδας στην Ιαπωνία μπορεί να προκαλέσει τυφώνα στην Αμερική».

Κι όμως. Η κίνηση της ασήμαντης τσούχτρας, σε συνδυασμό με την κίνηση όλων των πλασμάτων της θάλασσας, μπορεί να έχει ένα τέτοιο αποτέλεσμα όπως διατείνεται μελέτη του Ινστιτούτου Τεχνολογίας της Καλιφόρνιας. Είναι γεγονός πως οι επιστήμονες για περισσότερο από έναν αιώνα αναρωτιούνται αν οι αναταράξεις του νερού από την κίνηση των ψαριών, των φαλαινών, του αναρίθμητου πλαγκτόν και των μεδουσών στον πλανήτη μπορούν να επηρεάσουν τα θαλάσσια ρεύματα. Αλλά η απομόνωσή τους από την ισχυρή επιρροή των ανέμων και της παλίρροιας καθιστά δύσκολη υπόθεση την αξιόπιστη επιστημονική έρευνα.

Πρόσφατα δύο ερευνητές του προαναφερόμενου Ινστιτούτου βρήκαν το κατάλληλο μέρος για να κάνουν τη μελέτη τους σε μια αλμυρή λίμνη στο νησιώτικο σύμπλεγμα του αρχιπελάγους του Παλάου στο νότιο Ειρηνικό. Εκεί ομάδες ακίνδυνων μεδουσών περιφέρονταν στα ακίνητα νερά κάθε μέρα δίνοντας στους ερευνητές μια ιδανική ευκαιρία να τις παρακολουθήσουν από κοντά καθώς κολυμπούν. Προσθέτοντας χρωστικές ουσίες στο νερό οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι οι μέδουσες εκτοπίζουν το νερό με δύο τρόπους. Εκτός από τους στροβίλους που δημιουργούν -κάτι που ανέμεναν να παρατηρήσουν οι ερευνητές- οι μέδουσες τραβούν μαζί τους οπουδήποτε και αν κατευθύνονται έναν κώνο νερού. Η κωνική δομή ήταν μια έκπληξη για τους ερευνητές.

«Το σχήμα του σώματός τους επιτρέπει να ανακατώνουν νερό» δήλωσαν οι ερευνητές. Και το ανακάτεμα των ωκεανών παίζει μεγάλο ρόλο στο κλίμα της Γης. Τα ψυχρά ύδατα που ανεβαίνουν από τα βάθη και τα θερμά ρεύματα που μετακινούνται ανά την υδρόγειο επηρεάζουν τα πάντα, από τη θερμοκρασία ως τους τυφώνες. Επίσης, βοηθά στην εξάπλωση των θρεπτικών συστατικών των ωκεανών παρέχοντας τη βάση για τη θαλάσσια τροφική αλυσίδα. Φυσικά, για την ανάμειξη των υδάτων, θερμών και ψυχρών, τον κυριότερο ρόλο παίζουν οι άνεμοι και τα κύματα. Όμως, αν οι μετρήσεις των δύο επιστημόνων που έγιναν σε λίμνη ισχύουν και για τις ανοιχτές θάλασσες τότε οι κινήσεις των μεδουσών, του πλαγκτόν και άλλων κολυμβητών μπορεί να είναι εξίσου σημαντική, όσο και αν μας φαίνεται παράξενο…
αναδημοσίευση από tv-greek-sansimera.blogspot




Το σημείο G και ο γυναικείος οργασμός


Το σημείο G

Είναι ένα πλέγμα από απολήξεις νεύρων, αδένες, πόρους και αιμοφόρα αγγεία γύρω από την ουρήθρα ή ουροφόρο οδό. Η περιοχή αυτή γίνεται αντιληπτή μόνο όταν ερεθιστεί έντονα ο κόλπος. Αρχίζει τότε να διογκώνεται, συχνά σχεδόν αστραπιαία, και εμφανίζεται στο κολπικό τοίχωμα ως μια μικρή μάζα με ευδιάκριτο σχήμα. Ο προορισμός της δεν
φαίνεται άλλος από το να ενισχύει τη σεξουαλική ηδονή της γυναίκας.

Κατά τον οργασμό "εκσπερματώνει" ένα διαυγές υγρό, παρόμοιο σε σύνθεση με εκείνο που παράγει ο προστάτης.Ο ευκολότερος τρόπος να εντοπίσει μια γυναίκα αυτή την περιοχή στο σώμα της, είναι να καθίσει κανονικά ή οκλαδόν. Καλύτερα να αρχίσετε τις εξερευνήσεις σας όταν κάθεστε στη λεκάνη της τουαλέτας, αφού ο ερεθισμός του σημείου G μπορεί να σας προξενήσει την επιθυμία να ουρήσετε. Όταν αδειάσει η ουροδόχος κύστη, θα συνεχίσετε με μεγαλύτερη άνεση τη διέγερση της ερωτογενούς αυτής ζώνης, γνωρίζοντας πια ότι η αίσθηση ηδονής που σας έχει κυριεύσει, προέρχεται από το σημείο G και όχι από τη γεμάτη
κύστη.

Η διέγερση του σημείου G

Πιέστε με τα δάχτυλά σας σταθερά και προς τα επάνω το πρόσθιο τοίχωμα του κολπικού τοιχώματος. Ταυτόχρονα, με το άλλο χέρι πάνω στην κοιλιά σας πιέστε προς τα κάτω. Με τη διέγερση, το σημείο G θα αρχίσει να διογκώνεται και θα το νιώσετε ανάμεσα στα δάχτυλά σας σαν ένα σβολαράκι μέσα και έξω από τον κόλπο.

Ξαπλώστε ανάσκελα σε ένα κρεβάτι, με δύο μαξιλάρια κάτω από τους γοφούς, με τα πόδια λίγο ανοιχτά και τα οπίσθιά σας κάπως ανασηκωμένα. Ο σύντροφός σας μπορεί τότε να γείρει επάνω σας και με την παλάμη στραμμένη προς τα κάτω να περάσει δύο δάχτυλα στον κόλπο και να αρχίσει να χαϊδεύει το πρόσθιο τοίχωμα. Για την διεκόλυνση μάλιστα μιας ικανοποιητικής διεγέρσεις του σημείου G έχουν σχεδιαστή με την βοήθεια ειδικών δονητές με το κατάλληλο σχήμα.

Εσείς έχετε σημείο G;

Πώς μπορεί λοιπόν μια γυναίκα να καταλάβει αν έχει ή όχι το σημείο G; Δυστυχώς, επειδή οι αδένες του Skene είναι καλά κρυμμένοι από τον περιβάλλοντα ιστό, καμιά οπτική εξέταση δεν μπορεί να αποκαλύψει αν μια γυναίκα το έχει ή όχι. Ο μόνος τρόπος είναι η προσωπική εμπειρία.

Αλλά ακόμη και για γυναίκες με μικρό σημείο G ή και με πλήρη έλλειψή του, τα φάρμακα τύπου Viagra μπορεί να έχουν κάποιο αποτέλεσμα.Βέβαια, οι ερευνητές συμφωνούν ότι ο γυναικείος οργασμός είναι τόσο πολύπλοκος που τα φάρμακα μπορεί να μην δώσουν αποτελέσματα σε όλες τις περιπτώσεις.

Τι είναι τελικά ο γυναικείος οργασμός;

Ο οργασμός στη γυναίκα είναι ένα αντανακλαστικό που ξεκινάει από τον εγκέφαλο και καταλήγει στα γεννητικά της όργανα. Οτι έχει να κάνει, πρακτικά με τον οργασμό στη γυναίκα, εντοπίζεται εξωτερικά και στο πρώτο τρίτο του κόλπου. Βασικό ρόλο στον οργασμό της γυναίκας παίζει
η κλειτορίδα. Ο οργασμός στη γυναίκα είναι πάντα ο ερεθισμός της κλειτορίδας που μεταφέρεται στο πρώτο τρίτο του κόλπου, όπου υπάρχουν οι μύες του περινέου, η σύσπαση των οποίων έχει αποτέλεσμα την αίσθηση οργασμού στη γυναίκα. Κάθε γυναίκα έχει την προσωπική της οργασμική έκφραση. Λέμε έχει κλειτοριδικό οργασμό, τον οργασμό που προέρχεται από τον άμεσο
ερεθισμό της κλειτορίδας και κολπικό, τον οργασμό που προέρχεται από τον έμμεσο ερεθισμό της κλειτορίδας.

Η ένταση, η διάρκεια, η "ποσότητα" διέγερσης και ερεθισμού, που χρειάζεται η γυναίκα για να φθάσει σε οργασμό διαφέρει από γυναίκα σε γυναίκα, αλλά και από συνθήκες ή δεδομένα που κάνει έρωτα η ίδια η γυναίκα.

Πολλές γυναίκες δεν έχουν οργασμό κατά την διάρκεια της παραμονής του πέους στον κόλπο, αλλά έχουν με άλλους τρόπους (χέρι, στόμα του συντρόφου, σφίξιμο των μηρών κ.λ.π.) όπου υπάρχει πιο άμεσος και έντονος ερεθισμός της κλειτορίδας.
[ΠΗΓΗ]
αναδημοσίευση από tv-greek-sansimera.blogspot

Γάτα γέννησε ... σκυλάκια !

Στη Βραζιλία αυτή τη φορά, αφού και παλαιότερα έχει αναφερθεί αυτού του είδους γέννηση, γάτα γέννησε σκυλάκια.Η ιδιοκτήτρια της γάτας - μαμάς, δήλωσε πως είδε τη γάτα της να έχει σχέσεις με το σκυλάκι του γείτονα ...ώσπου ήρθαν στον κόσμο 6 πανέμορφα και συνάμα παράξενα μωρά !Τα τρία έμοιαζαν με κουταβάκια και τα άλλα τρία με γατάκια ! Οι επιστήμονες εξετάζουν δείγμα από το αίμα των νεογέννητων για να ... καθορίσουν και το είδος τους.Ας μην ξεχνάμε, λιοντάρια με τίγρεις έχουν αναπαράγει το είδος που οι επιστήμονες ονόμασαν “Liger”, αλλά και φάλαινα με δελφίνι το ονομαζόμενο “wolphin”.Εν αναμονή του νέου είδους λοιπόν
αναδημοσίευση από tv-greek-sansimera.blogspot

Μολυσμένο αέρα εισπνέουν οι πιλότοι

Με τοξίνες που κυκλοφορούν στο σύστημα εξαερισμού των αεροπλάνων σχετίζονται οι νευρολογικές διαταραχές που παρουσιάζουν πιλότοι με μακροχρόνια υπηρεσία, όπως καταδεικνύει επιστημονική έρευνα που παρουσίασε το BBC.

Οι επιστήμονες που διενήργησαν την έρευνα ανακάλυψαν τοξίνες στο αίμα 26 πιλότων, τοξίνες που τους προκάλεσαν σοβαρές νευρολογικές διαταραχές.

Το πρόβλημα εντοπίζεται στο σύστημα εξαερισμού των αεροσκαφών. Από τον αέρα που κυκλοφορεί στην καμπίνα των αεροπλάνων μόνο ο μισός ανακυκλώνεται. Ο άλλος μισός έρχεται κατευθείαν από τις μηχανές, όπου εάν τύχει να υπάρχει κάποια διαρροή, τότε αυτομάτως ο αέρας γίνεται τοξικός.

Η ΒΑΕ και η Boeing ισχυρίζονται ότι όλα τα αεροσκάφη τους είναι ασφαλή. Όλοι πλέον περιμένουν τα αποτελέσματα της επίσημης έρευνας της βρετανικής κυβέρνησης.

αναδημοσίευση από tv-greek-sansimera.blogspot

Πηγές ηλεκτρισμού τα δέντρα!

Τα δάση θα μπορούν να παράγουν ηλεκτρισμό και να τον διοχετεύουν σε μεγάλα δίκτυα αισθητήρων.

Τελευταία γίνεται πολύς λόγος για την αναγκαιότητα ανάπτυξης των τεχνολογιών παραγωγής καθαρής-πράσινης ενέργειας και μία τέτοια δυνατότητα μπορεί να προκύψει από την αξιοποίηση των δέντρων και των δασών. Αυτό ακριβώς είναι το όραμα κάποιων επιστημόνων, που φιλοδοξούν να μετατρέψουν σε γεννήτριες τα δέντρα γύρω μας! Και πέραν αυτού, τα ίδια τα δάση θα μπορούν να παρέχουν ηλεκτρισμό σε τεράστια δίκτυα αισθητήρων, που θα προειδοποιούν έγκαιρα για πυρκαγιές. Αυτά αναφέρει η επιστημονική επιθεώρηση “New Scientist”.
Είναι ήδη γνωστό ότι αν μπουν ηλεκτρόδια από δύο διαφορετικά μέταλλα σε ένα φυτό μπορεί να παραχθεί μια μικρή ποσότητα ηλεκτρισμού. Ο ηλεκτρολόγος μηχανολόγος Μπάμπακ Πάρβιτς του πανεπιστημίου της Ουάσιγκτον στο Σιάτλ και οι συνεργάτες του κατάφεραν να αυξήσουν την τάση που παράγει ένα δέντρο, προσθέτοντας στον κορμό του μια συσκευή ενίσχυσης της τάσης, όπως αναφέρει η σχετική επιστημονική εργασία που δημοσιεύεται στο περιοδικό ΙΕΕΕ “Transactions on Nanotechnology”.
Ο Πάρβιτς πιστεύει ότι στο μέλλον, με την περαιτέρω βελτίωση της σχετικής τεχνολογίας, τα δέντρα θα μπορούν να τροφοδοτούν με ενέργεια ηλεκτρονικές συσκευές. Καθώς οι φορητές ηλεκτρονικές συσκευές γίνονται όλο και πιο μικρές και λιγότερο απαιτητικές σε ενέργεια, ο Πάρβιτς οραματίζεται πιο τολμηρές χρήσεις στο μέλλον, του τύπου… βάλε το κινητό στο δέντρο για φόρτιση!
Μια άλλη ερευνητική ομάδα της αμερικανικής εταιρείας Voltree Power έχει ήδη κατοχυρώσει μια εμπορική πατέντα για ένα κύκλωμα που τροφοδοτείται με ηλεκτρισμό δέντρου. Η εταιρεία ήδη χρησιμοποιεί αυτά τα κυκλώματα σε καινοτομικούς αισθητήρες που βρίσκονται πάνω σε δέντρα.
Ενώ, τέλος, μια άλλη αμερικανική επιστημονική ομάδα, υπό τον Μισέλ Μαχαρμπίζ του πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας στο Μπέρκλεϊ δείχνει ότι η διαδικασία της διαπνοής των φύλλων (εξάτμισης του νερού) μπορεί να δράσει ως μηχανική αντλία, συνεπώς μπορεί να αξιοποιηθεί για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Η σχετική επιστημονική εργασία δημοσιεύτηκε στο περιοδικό φυσικής “Applied Physics Letters”.

αναδημοσίευση από tv-greek-sansimera.blogspot

Land Rover LRX


Ο κύβος ερρίφθη. Και το πρωτότυπο LRX το οποίο η Land Rover παρουσίασε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ το 2008, θα μπει στην παραγωγή το 2010.

Η βρετανική φίρμα -γνωστή παγκοσμίως για τα οχήματα οχήματα εκτός δρόμου που κατασκευάζει, μερικά εκ των οποίων αποτελούν πρότυπα πολυτέλειας- είναι φειδωλή σε ό,τι αφορά λεπτομέρειες που έχουν να κάνουν με το νέο δημιούργημά της, το οποίο θα τοποθετείται στην βάση των μοντέλων της.



Τόσο ο σχεδιασμός όσο και η μηχανική εξέλιξη του LRX έχουν γίνει από την Land Rover (στις εγκαταστάσεις της φίρμας στο Gaydon της Μεγάλης Βρετανίας), η οποία υποστηρίζει πως αυτό το μοντέλο είναι το μικρότερο, το ελαφρύτερο και το φιλικότερο προς τος περιβάλλον αυτοκίνητο που έχει «βγει» ποτέ από την γραμμή παραγωγής της.

Το νέο αυτοκίνητο -κατά πολλούς θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με αυτήν του Freelander- θα διαθέτει υψηλά στάνταρ άνεσης, ασφάλειας και ποιότητας κατασκευής. Ενώ η Land Rover αναφέρει πως θα πωλείται σε 100 χώρες σε όλο τον κόσμο, χώρες στις οποίες υπάρχει επίσημο δίκτυο της εταιρίας.



«Η παραγωγή ενός μικρού μοντέλου από την Range Rover είναι εξαιρετική είδηση για τους υπαλλήλους μας, τους εμπόρους και τους πελάτες. Είναι μια απόδειξη της δέσμευσής μας για την επένδυση για το μέλλον, ώστε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε ελκυστικά μοντέλα στους πελάτες μας, με τις εξαιρετικές δυνατότητες εντός και εκτός δρόμου. Δυνατότητες οι οποίες έχουν κάνει γνωστή την Land Rover παγκοσμίως», επεσήμανε πριν λίγες ημέρες ο Phil Popham, διευθύνων σύμβουλος της Land Rover.

Σύμφωνα με τον Phil Popham ο σχεδιασμός και η παραγωγή του νέου μοντέλου έχει βασισθεί σε έρευνα της φίρμας από την οποία προέκυψε ότι μια έκδοση παραγωγής του LRX Concept θα αυξήσει περαιτέρω την διείσδυση της φίρμας στην αγορά . Παράλληλα όμως θα αναθερμάνει το ενδιαφέρον πρώην και νυν πελατών για τα οχήματα της Land Rover.



Οι άνθρωποι της εταιρίας αναφέρουν πως το αυτοκίνητο θα είναι μια φυσική επέκταση της γκάμας της Land Rover προς τα κάτω και έρχεται να συμπληρώσει τα ήδη υπάρχοντα μοντέλα. Ο σχεδιασμός δεν αφήνει κανένα περιθώριο παρερμηνείας για την ταυτότητά του.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, δεν υπάρχει η παραμικρή πληροφόρηση. Πάντως, αν επαληθευτούν οι φήμες, υπάρχει το σοβαρό ενδεχόμενο να δούμε το LRΧ και σε υβριδική έκδοση, με τους εμπρός τροχούς να παίρνουν κίνηση από βενζινοκινητήρα και τους πίσω να κινούνται από ηλεκτροκινητήρα.

Περισσότερα για το Land Rover LRX θα γνωρίζουμε το 2010, οπότε και αναμένεται το αυτοκίνητο να μπει στην παραγωγή.
αναδημοσίευση από tv-greek-sansimera.blogspot

Στη λίστα με τα απειλούμενα είδη o τόνος


Αλμα για την προστασία του ερυθρού τόνου από την υπεραλιεία πραγματοποίησε χθες η ΕΕ με την πρόταση της Κομισιόν για παγκόσμια απαγόρευση της αλιείας του μεσογειακού ψαριού.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ουσιαστικά υποστήριξε την πρόταση του Μονακό η οποία προβλέπει την ένταξη του ερυθρού τόνου στη λίστα με τα ζώα που απειλούνται με εξαφάνιση.

Πρόκειται για το Παράρτημα Ι της Σύμβασης του ΟΗΕ για το Διεθνές Εμπόριο Ειδών Αγριας Χλωρίδας και Πανίδας που Απειλούνται με Εξαφάνιση (CITES), το οποίο θα εμποδίσει την αλιεία του ερυθρού τόνου με σοβαρό αντίκτυπο στην Ιαπωνία.

Σημειώνεται ότι η «χώρα του ανατέλλοντος ηλίου» εισάγει το 90% του ερυθρού τόνου της Ευρώπης, το οποίο προορίζεται για σούσι.

Αμεση δράση
«Οφείλουμε να δράσουμε στηριζόμενοι στις καλύτερες επιστημονικές παρατηρήσεις που έχουμε στη διάθεσή μας, και οι επιστήμονες λένε ότι είναι απαραίτητο να υπάρξει άμεση δράση για να διαφυλαχθεί ένα από τα πιο συμβολικά πλάσματα των ωκεανών», δήλωσε ο επίτροπος για το Περιβάλλον, Σταύρος Δήμας, ο οποίος υποστήριξε την πρόταση.

Ωστόσο η Ευρώπη είναι διχασμένη σχετικά με το μέτρο, αφού η Βρετανία, η Γαλλία, η Γερμανία, η Ολλανδία και η Αυστρία είναι υπέρ της πλήρους απαγόρευσης, ενώ αντίθετη είναι η Μάλτα, η πρωτεύουσα της βιομηχανίας ερυθρού τόνου, και πιθανότατα η Ισπανία και Ιταλία, που έχουν μεγάλα συμφέροντα από το εμπόριο τόνου.

Κατά την τελευταία εκτίμηση, ο πληθυσμός του βορειοατλαντικού ερυθρού τόνου της Μεσογείου σημείωσε πτώση 18% σε σύγκριση με τα επίπεδα του 1970, ωστόσο οι ειδικοί φοβούνται ότι η πτώση είναι στην πραγματικότητα μεγαλύτερη.
αναδημοσίευση από tv-greek-sansimera.blogspot





Εφευρέσεις που σώζουν τη Γη

Οτι ο πλανήτης καταστρέφεται είναι πλέον μια πραγματικότητα. Η αδιαφορία όλων και η ολιγωρία των ηγετών του κόσμου να λάβουν σοβαρά υπ' όψιν τους τις προειδοποιήσεις των επιστημόνων, ώστε να αποφασίσουν μακροπρόθεσμα μέτρα για τη σωτηρία του, έχουν στρέψει πλέον τους ερευνητές να αναζητήσουν νέες διεξόδους. Πιο αποτελεσματικές και άμεσα εφαρμόσιμες.

Η περίφημη μείωση των ρύπων κατά 50% έως το 2050, που συμφώνησαν οι G8 πριν από δύο μήνες, είναι αναμφισβήτητα ένα σημαντικό βήμα· δεν είναι, όμως, αρκετό για να μειώσει το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Το έτος 2050 αποδεικνύεται ορόσημο, καθώς οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι τότε θα καταλάβουμε τα απαισιόδοξα σενάριά τους, για τα οποία κατά καιρούς τούς έχουν χαρακτηρίσει κινδυνολόγους και «τρελούς του χωριού».

Το ερώτημα, λοιπόν, που τίθεται σήμερα, είναι εάν προλαβαίνουμε να αντιμετωπίσουμε τα δύσκολα που έρχονται.

Η απάντηση είναι πως μόνο με τεχνικούς τρόπους μπορούμε, πλέον, να κερδίσουμε το χαμένο έδαφος και να ελπίζουμε.

Και η γεωμηχανική είναι το μέσο για να βρεθεί λύση στους δύο βασικούς στόχους: Την αντιμετώπιση του φαινομένου του θερμοκηπίου, ώστε να «παγώσει» ο πλανήτης και τη μείωση του διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα.

Οι ιδέες πολλές, αρκετές από τις οποίες θυμίζουν σενάρια επιστημονικής φαντασίας. Από τους τεράστιους καθρέφτες που θα τοποθετηθούν στο Διάστημα για να αντανακλούν μακριά από τη γη τις καυτές ακτίνες του ηλίου, την εκτόξευση τεράστιων ποσοτήτων θαλασσινού αλατιού στην ατμόσφαιρα και την τοποθέτηση «τεχνικών δέντρων» κατά μήκος των δρόμων που θα ρουφούν το διοξείδιο του άνθρακα, είναι μερικές από αυτές τις προτάσεις της επιστημονικής κοινότητας. Υπάρχουν φυσικά και κάποιες πιο ριψοκίνδυνες προτάσεις όπως η διοχέτευση τεράστιων ποσοτήτων ρινισμάτων σιδήρου στους ωκεανούς ώστε να αυξηθούν τα φύκια, κάτι που ωστόσο μπορεί να αποβεί μοιραίο για την ισορροπία του θαλάσσιου οικοσυστήματος.

Αλατόνερο στα... σύννεφα

Το πόσο εφαρμόσιμες είναι πολλές από αυτές απασχόλησε τη Βασιλική Ακαδημία του Λονδίνου, που αποφάσισε να τις μελετήσει και να αποφανθεί με έκθεσή της ποιες από αυτές αξίζουν πραγματικά.

*Το 1990 ο Τζον Λάθαμ, επιστήμονας του Εθνικού Κέντρου Ατμοσφαιρικών Ερευνών του Κολοράντο στις ΗΠΑ, υποστήριξε ότι αυξάνοντας των αριθμών των σταγόνων στα σύννεφα που βρίσκονται πάνω από τα θαλάσσια στρώματα θα μπορούσαμε να πετύχουμε αντανάκλαση της ηλιακής ακτινοβολίας. Τα «σύννεφα» αυτά είναι υγρές μάζες στην ατμόσφαιρα, που συγκεντρώνονται σε ύψος έως 2.400 μέτρα κυρίως πάνω από τους ωκεανούς καλύπτοντας το ένα τρίτο τους.

Η έρευνα αυτή εξελίχθηκε με τα χρόνια φτάνοντας σήμερα ο ερευνητής Στέφεν Σάλτερ, του Πανεπιστημίου του Εδιμβούργου, να υποστηρίζει ότι εάν ψεκάσουμε τα σύννεφα αυτά στην επιφάνειά τους με θαλάσσιο αλάτι σε μεγάλες ποσότητες από τους ωκεανούς ώστε να αυξήσουμε τεχνικά τις σταγόνες τους, τότε μπορούμε να δώσουμε στον πλανήτη παράταση ζωής κατά 25 χρόνια.

Η ιδέα προβλέπει την κατασκευή τεράστιων τουρμπίνων στους ωκεανούς και πιστεύεται ότι μπορεί να εφαρμοστεί κυρίως στον αρκτικό κύκλο, ώστε να επιβραδυνθεί το λιώσιμο των πάγων.

*Η τοποθέτηση καθρεφτών στη Σελήνη, που θα λειτουργούν ως τεράστιες ομπρέλες που θα προστατεύουν τη γη από την ηλιακή ακτινοβολία, θεωρείται μία από τις πιο πολυέξοδες τεχνικές καθώς απαιτούνται τεράστια ποσά και δεκαετίες για να πραγματοποιηθεί.

*Μια άλλη ιδέα είναι η τοποθέτηση στα επόμενα 10 με 20 χρόνια 100.000 «τεχνητών δέντρων» κατά μήκος των δρόμων που θα «ρουφάνε» το διοξείδιο του άνθρακα απ' την ατμόσφαιρα. Πρόκειται για μια κατασκευή που θυμίζει τεράστια φτυάρια τα οποία θα τοποθετηθούν στις λεωφόρους ρυπογόνων πόλεων. Το πλεονέκτημα της μεθόδου είναι ότι το αποτέλεσμα είναι άμεσο, ωστόσο το ολοκληρωμένο σχέδιο που προβλέπει την τοποθέτηση τέτοιων «δέντρων» στους δρόμους όλων των πόλεων έχει χρονοδιάγραμμα 100 χρόνων.

*Μία ακόμη μέθοδος που θεωρείται άμεση και αποτελεσματική είναι η αποθήκευση του διοξειδίου του άνθρακα από τον αέρα στα έγκατα της γης, σε βάθος χιλιάδων μέτρων.

*Πέρα από αυτά τα σενάρια που παραπέμπουν στο μέλλον, κανείς δεν αμφισβητεί, φυσικά, την αποτελεσματικότητα πιο γήινων μεθόδων όπως την αναδάσωση και τον εμπλουτισμό των θαλασσών με ιχνοστοιχεία. Φυσικοί ή τεχνικοί τρόποι, το σίγουρο είναι ότι πρέπει να αρχίσουμε το συντομότερο γιατί ο χρόνος κυλά εις βάρος μας.

αναδημοσίευση από tv-greek-sansimera.blogspot

Τα νέα μοντέλα της Harley Davidson


Η Harley Davidson μπαίνει δυναμικά στη νέα σεζόν με νέα μοντέλα, διαθέτοντας την μεγαλύτερη σειρά νέων προϊόντων που έχει παρουσιαστεί ποτέ στην ιστορία της εταιρείας.

Με έξι διαφορετικές πλατφόρμες μοντέλων, η Harley Davidson επιτυγχάνει μια μίξη των παραδοσιακών στοιχείων με την τεχνολογία σε μια σειρά που προσφέρει περισσότερη δύναμη, πολυτέλεια, στυλ και υψηλή ποιότητα.


“Η νέα φιλόδοξη σειρά μοτοσικλετών έχει σαν σκοπό να προσεγγίσει τους οπαδούς μας με το απίστευτο πάθος που αποπνέει η Harley Davidson για περισσότερο από έναν αιώνα,” σχολίασε ο κ. Bill Davidson, Αντιπρόεδρος του Τμήματος Core Customer Marketing της Harley-Davidson.

Είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε την δυνατότητα να προσφέρουμε στους πελάτες μας αυτά τα νέα μοντέλα και μια πλήρη σειρά προϊόντων για το 2010. Με αυτό τον τρόπο μπορούν να συνεχίσουν να παθιάζονται και να απολαμβάνουν με ακόμη μεγαλύτερη θέρμη τις μοτοσικλέτες μας.”

Τα νέα μοντέλα περιλαμβάνουν τις εξής μοτοσικλέτες:


CVO Ultra Classic Electra Glide
Το μοντέλο CVO Ultra Classic Electra Glide, όπως και όλα τα μοντέλα CVO (Custom Vehicle Operations), είναι μια περιορισμένης κυκλοφορίας μοτοσικλέτα για τους λάτρεις του δρόμου που συνδυάζει τις ιδιαίτερες χρωματικές αποχρώσεις με τον πανίσχυρο κινητήρα και μια προσεκτικά επιλεγμένη σειρά κορυφαίων αξεσουάρ.


CVO Street Glide
Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι μια νέα έκδοση της δημοφιλούς hot-rod της Harley Davidson. Αυτή η πανίσχυρη μηχανή, που αντλεί την δύναμή της από τον μεγαλύτερο κινητήρα V-Twin που έχει χρησιμοποιήσει ποτέ η Harley Davidson, διαθέτει λαμπερή χρωμίωση, ζωντανά χρώματα και ανανεωμένη εμφάνιση.


CVO Softail Convertible
Το Harley-Davidson CVO Softail Convertible είναι ένα μοντέλο το οποίο, χάρη στα αποσπώμενα μέρη που διαθέτει, τα οποία μπορούν να προστεθούν ή να αφαιρεθούν χωρίς την βοήθεια εργαλείων, είναι κατάλληλη για ολοήμερα ταξίδια και οδοιπορικά ενός ή δύο ατόμων.

CVO Fat Bob


Το Harley-Davidson CVO Fat Bob είναι μια μοτοσικλέτα με επιβλητική εμφάνιση, ελικοειδή Tommy Gun εξάτμιση, τολμηρά χρώματα και πρωτοποριακό στυλ.

Electra Glide Ultra Limited
Ο νέος βασιλιάς του Grand American Touring, το Electra Glide Ultra Limited διαθέτει ενισχυμένη απόδοση και εξελιγμένα χαρακτηριστικά, με ευδιάκριτες στιλιστικές αλλαγές.

Το συγκεκριμένο μοντέλο διαθέτει επίσης κινητήρα Twin Cam 103, που προσφέρει 10% περισσότερη ιπποδύναμη από τον κινητήρα Twin Cam 96 που υπάρχει σε άλλα μοντέλα Touring.


Fat Boy Special
Πιο σκοτεινό και χαμηλό το μοντέλο Fat Boy Special διατηρεί την τολμηρή εμφάνιση του μοντέλου Fat Boy, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει μια ανανεωμένη εκδοχή της μηχανής που έχει ακόμη και σήμερα τα ηνία της σειράς.

Ο νέος σχεδιασμός και η χαμηλότερη ανάρτηση προσφέρουν το χαμηλότερο κάθισμα που υπάρχει σε μηχανή Harley Davidson, με ύψος που φτάνει μόλις τα 61,6 εκατοστά.


Dyna Wide Glide
Το νέο μοντέλο Wide Glide είναι μια μηχανή βασισμένη στο μοντέλο Dyna Big Twin, με το παραδοσιακό chopper στυλ που προσφέρει στον αναβάτη του ένα μοναδικά ανέμελο προφίλ.


Η ομάδα μηχανών Dyna έχει τις ρίζες της στην εργοστασιακή επανάσταση της δεκαετίας του 70’ και συνδυάζει τις αποδόσεις Big Twin με το FX πρόσθιο άκρο. Τα μοντέλα Dyna προσφέρουν τέλεια οδήγηση και τολμηρό στυλ.

Η Harley-Davidson Inc. είναι η μητρική εταιρεία του ομίλου εταιρειών που δραστηριοποιούνται ως Harley-Davidson Motor Company, Buell Motorcycle Company και Harley-Davidson Financial Services, Inc.

Η Harley-Davidson Motor Company, η μόνη μεγάλη κατασκευάστρια εταιρεία μοτοσικλετών με βάση τις ΗΠΑ, κατασκευάζει μοτοσικλέτες βαρέας χρήσης, παρέχει μια πλήρη σειρά ανταλλακτικών μοτοσικλετών, αξεσουάρ, ένδυσης και γενικά εμπορευμάτων.

Η Buell Motorcycle Company κατασκευάζει σπορ μοτοσικλέτες καθώς και ανταλλακτικά, αξεσουάρ και ένδυση.

Η Harley-Davidson Financial Services, Inc. παρέχει προγράμματα χρηματοδότησης χονδρικής και λιανικής και ασφάλειες σε πωλητές Harley-Davidson και πελάτες.


αναδημοσίευση από tv-greek-sansimera.blogspot

Τα ακριβά αμάξια έλκουν τις γυναίκες

Ψυχολόγοι απέδειξαν αυτό που οι έμποροι αυτοκινήτων λένε επί χρόνια-ότι το αυτοκίνητο που οδηγεί κάποιος μπορεί να του εξασφαλίσει γυναίκες συντρόφους ή έστω θαυμάστριες.

Οι επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο της Ουαλίας έδειξαν σε γυναίκες ηλικίας 21 ως 40 ετών δύο φωτογραφίες ενός άνδρα. Στη μία ο άνδρας καθόταν σε μια Bentley Continental αξίας 80.000 ευρώ και στην άλλη σε ένα σαράβαλο Ford.

Όταν οι γυναίκες κλήθηκαν να διαλέξουν, διάλεξαν τη φωτογραφία του άνδρα στη Bentley. «Μετρά περισσότερο για τις γυναίκες να οδηγεί ο άνδρας πολυτελές αυτοκίνητο», επισήμανε ο επικεφαλής της έρευνας Δρ. Μάικλ Νταν, από το Πανεπιστήμιο της Ουαλίας. Αντίθετα οι άνδρες ενδιαφέρονται περισσότερο για την εμφάνιση μιας γυναίκας παρά για το αυτοκίνητο που οδηγεί. «Όπως φαίνεται, το στερεότυπο της γυναίκας που επηρεάζεται θετικά από το 'επίπεδο ζωής' ενός άνδρα είναι υπαρκτό και, λαμβάνοντας υπόψη τη θεωρία της εξέλιξης, έχει νόημα. Όμως, η επιτυχία που μπορεί να έχουν οι γυναίκες στην καριέρα τους - και όλο και περισσότερες γυναίκες αμείβονται πολύ καλά- δεν κρίνει το αν θα τις βρουν ελκυστικές οι άνδρες».

Η έρευνα δημοσιεύτηκε στην επιστημονική επιθεώρηση British Journal of Psychology.

αναδημοσίευση από tv-greek-sansimera.blogspot





Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory