Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Κυριακή, 25 Οκτωβρίου 2009

Ανέκδοτο

Γυναίκα: αντρα,το αμάξι έχει πρόβλημα
Άντρας: τι πρόβλημα;
Γυναικα: το καρπυρατερ εχει νερο
Αντρας: και τι ξερεις εσυ μωρε απο αμαξια και καρπυρατερ!
Γυναικα: ακου που σου λεω
Αντρας: τελος παντων,που το εχεις να το κοιταξω;
Γυναικα: στην πισινα!!

Οι άγνωστες επιστολές του Λόρδου Βύρωνα

Η σπουδαιότερη συλλογή επιστολών του Λόρδου Βύρωνα που έχει εμφανιστεί στην αγορά τα τελευταία 30 χρόνια, 71 χειρόγραφες σελίδες, γράμματα στο στενό φίλο του ποιητή Φράνσις Χότζον (150-180 χιλ. στερλίνες).
«Τα λόγια φεύγουν, τα γραπτά μένουν» έλεγαν οι Ρωμαίοι, τονίζοντας τη διαχρονικότητα του γραπτού λόγου, σε αντίθεση με το προσωρινό του προφορικού. Περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο γραπτό ντοκουμέντο, είναι τα χειρόγραφα και οι προσωπικές επιστολές μεγάλων προσωπικοτήτων της ιστορίας, της πολιτικής, της επιστήμης και της τέχνης, που μπορούν να φωτίσουν ένα ιστορικό γεγονός ή μια επιστημονική ανακάλυψη, αποκαλύπτοντας παράλληλα κάποιες άγνωστες πτυχές του χαρακτήρα του συντάκτη.


Αποκαλύπτοντας μια όχι και τόσο ιδιαίτερα γνωστή πλευρά της ζωής του Λόρδου Βύρωνα, ενός ανθρώπου του οποίου η δράση και το έργο συνδέθηκαν στενά με τον αγώνα της ελληνικής ανεξαρτησίας, την Πέμπτη 29 Οκτωβρίου ο Οίκος Sotheby's θα δημοπρατήσει βιβλία και χειρόγραφα από την ξακουστή αγγλική βιβλιοθήκη του πρώην πρωθυπουργού της Αγγλίας Άρτσιμπαλντ, 5ου Κόμη του Ρόζμπερι, μια σειρά των 132 εγγράφων που αναμένεται να συγκεντρώσει συνολικά περισσότερες από 600.000 στερλίνες και περιστρέφεται γύρω από τα βιβλία.

Στα κορυφαία έργα της δημοπρασίας, όμως, είναι η σπουδαιότερη συλλογή επιστολών του Λόρδου Βύρωνα που έχει εμφανιστεί στην αγορά τα τελευταία 30 χρόνια. Η συλλογή ιδιόχειρων σελίδων του Λόρδου Βύρωνα, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται και ανέκδοτες επιστολές που παρέμεναν άγνωστες για πάνω από 100 χρόνια, προσφέρει πληροφορίες που καταγράφουν λεπτομερώς τις σχέσεις του ποιητή, αλλά και τις σκέψεις του και τις επιδιώξεις του, ακριβώς πριν γίνει διάσημος μετά την έκδοση του έργου «Το προσκύνημα του Τσάιλντ Χάρολντ».

Οι επιστολές του Λόρδου Βύρωνα, τις οποίες είχε αγοράσει ο Κόμης του Ρόζμπερι το 1855, απευθύνονται στο στενό φίλο του ποιητή και «αδερφό ραψωδό» Φράνσις Χότζον. Οι 71 χειρόγραφες σελίδες ((150-180 χιλ. στερλίνες) αντιπροσωπεύουν το σημαντικότερο σχετικό με το Λόρδο Βύρωνα υλικό που εμφανίζεται στην αγορά από την εποχή της δημοπράτησης του χειρογράφου του έργου «Μπέπο», το οποίο είχε πουληθεί το 1976 για 50.000 στερλίνες.

Η σειρά περιλαμβάνει 15 ολοκληρωμένες επιστολές μαζί με άλλα αξιόλογα αποσπάσματα, των οποίων η ύπαρξη ήταν άγνωστη στους περισσότερους μελετητές, προσφέροντας συναρπαστικά στιγμιότυπα από την προσωπική ζωή του Λόρδου Βύρωνα από το 1808, πολύ πριν εδραιωθεί η φήμη του ως ποιητή, μέχρι το 1821, όταν αυτοεξορίστηκε από την Αγγλία, τρία χρόνια πριν πεθάνει από ελονοσία σε ηλικία 36 ετών στο πολιορκημένο Μεσολόγγι. Οι επιστολές, αυθόρμητες, γλαφυρές και συχνά αμφιλεγόμενες, καταπιάνονται με ένα μεγάλο εύρος θεμάτων, όπως είναι η ποίηση, ο έρωτας, η θρησκεία και η επανάσταση.

Η φιλία μεταξύ των δύο ανδρών κρατούσε από το 1807, όταν βρίσκονταν και οι δύο στο Κέιμπριτζ και μοιράζονταν τα ίδια φιλολογικά ενδιαφέροντα. Σε αντίθεση με πολλές άλλες επιστολές του Λόρδου Βύρωνα, που είχαν δημοσιευτεί κατά το 19ο αιώνα, οι επιστολές της εν λόγω σειράς δεν είχαν γίνει αντικείμενο μελέτης από τη δεκαετία του 1880 και μεγάλο μέρος τους -που συμπεριλαμβάνει και πολλά από τα πιο αμφιλεγόμενα αποσπάσματα- παραμένει ανέκδοτο μέχρι σήμερα.


Αποκαλυπτικές της πιο σκληρής πλευράς της φύσης του Λόρδου Βύρωνα είναι οι επιστολές του από το 1811, όταν αυτός βρισκόταν στο Αβαείο του Νιούστεντ, οι οποίες αναφέρονται στις «μικρές σαρκικές του απολαύσεις», που περιλαμβάνουν την ερωτική του σχέση με τη Σούζαν Βάνγκαμ - μια σχέση που δεν κράτησε πολύ και μετά την οποία η κοπέλα απολύθηκε με συνοπτικές διαδικασίες. Αν και ήταν αυτή που έχασε τη ζωντάνια και τη φήμη της, ο Βύρωνας παρουσιάζει τον εαυτό του ως το θύμα της σχέσης, παραπονούμενος στο Χότζον ότι «δεν μπορώ να κατηγορήσω το κορίτσι, αλλά τη δική μου ματαιοδοξία που πίστεψα ότι "τέτοιος που είμαι" μπορώ να αγαπηθώ».

Η πρώτη έκδοση (1792) του δίτομου έργου του Thomas Malton, ένα εινονογραφημένο με χαρακτικά οδοιπορικό στις πόλεις του Λονδίνου και του Γουεστμίνστερ (8-10 χιλ. στερλίνες).
Η περίοδος μεταξύ 1811 και 1812 ήταν ιδιαίτερα παραγωγική για την ποίηση του Λόρδου Βύρωνα: στις επιστολές της εποχής, συχνά ζητά από το φίλο του βοήθεια με τα Ελληνικά του, ενώ αργότερα, στις 16 Φεβρουαρίου του 1812, του έστειλε ένα προσχέδιο του έργου «Το προσκύνημα του Τσάιλντ Χάρολντ». Τα τελευταία γράμματα της σειράς χρονολογούνται αρκετά χρόνια μετά τη φυγή του Βύρωνα από την Αγγλία και δίνουν μια ολοζώντανη εικόνα της ζωής των δύο φίλων στη Ραβένα. Γνωρίζοντας ότι η αλληλογραφία του θα ανοιχτεί από τις αυστριακές αρχές, ο Βύρωνας αποφεύγει να εκφραστεί ξεκάθαρα για την ανάμειξή του στην πολιτική και υπογράφει με ένα σκόπιμα δυσανάγνωστο ορνιθοσκάλισμα.

Εντυπη τέχνη

Η σειρά των 132 εγγράφων από τη βιβλιοθήκη του Κόμη Άρτσιμπαλντ, πέρα από τις επιστολές του λόρδου Βύρωνα, περιλαμβάνονται χειρόγραφα, βιβλία, έργα ταξιδιωτικής λογοτεχνίας με εξαιρετικά δεσίματα, έργα εφαρμοσμένων τεχνών και ιστορίας και βιβλία με έγχρωμα χαρακτικά.

O επικεφαλής του τμήματος βιβλίων και χειρογράφων του οίκου σχολίασε σχετικά:

«Πέρα από τη συγκίνηση που μας προξενεί το να προσφέρουμε σε δημοπρασία μια επιλογή εξαιρετικών βιβλίων και χειρογράφων με τόσο ευρεία ποικιλία θεμάτων και συγγραφέων, αλλά και τόσο μεγάλη τέχνη στην εικονογράφηση και το δέσιμό τους, η συλλογή του 5ου Κόμη του Ρόζμπερι είναι αξιοσημείωτης σημασίας και γιατί παρέχει μια μοναδική ευκαιρία σ' αυτούς που ξέρουν να εκτιμούν τις κορυφαίες σπάνιες εκδόσεις.»
αναδημοσίευση από
enimerwsi-gr.blogspot.com

Microsoft εναντίον ανοικτού λογισμικού: Το τέλος του πολέμου;



Επί σειρά ετών, ο αγώνας της Microsoft εναντίον του ανοικτού λογισμικού μαινόταν- λαμβάνοντας την ένταση «ιερού πολέμου». Και οι δύο πλευρές είχαν φτάσει στα άκρα: χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν οι δηλώσεις του κορυφαίου στελέχους της Microsoft, Στιβ Μπάλμερ, που αποκάλεσε τον ανοικτό κώδικα «καρκίνο» που έπρεπε να ξεριζωθεί χωρίς δισταγμό, και οι δηλώσεις του ανθρώπου πίσω από το Linux, Λάινους Τόρβαλντς, ο οποίος είχε πει πως μπορούσε να «καταστρέψει τη Microsoft» καταβάλλοντας ελάχιστη προσπάθεια.
Η σύγκρουση φαινόταν ικανή να συνεχίζεται για γενιές. Ωστόσο, σύμφωνα με το Μιτς Κέιπορ, επενδυτή και ειδικό πάνω στη βιομηχανία λογισμικού, η μάχη έχει τελειώσει, καθώς, όπως θεωρεί, η αντίσταση που προβάλλουν ο Μπάλμερ, ο Μπιλ Γκέιτς και οι όμοιοί τους είναι πλέον άνευ ουσίας.
«Κατά κάποιον τρόπο, αν δει κανείς πιο γενικά, δίνουν απλά μία μάχη οπισθοφυλακής…ο πόλεμος έχει λήξει. Αν το δει κανείς ειδικότερα, αντιλαμβάνεται πως υπάρχουν πραγματικά εκατομμύρια θέματα προς επίλυση. Αλλά θα σημάνει ο ανοικτός κώδικας το τέλος του software; Δε νομίζω» είπε σχετικά.
Ο Κέιπορ έγινε γνωστός μετά την ίδρυση της εταιρείας λογισμικού Lotus τη δεκαετία του 1980, η οποία έπαιξε σημαντικό ρόλο στην καθιέρωση των PC στη συνείδηση των καταναλωτών. Στη συνέχεια, βοήθησε στη δημιουργία της οργάνωσης ψηφιακών ακτιβιστών Electronic Frontier Foundation και το 2003 έγινε πρόεδρος του Mozilla Foundation- πείθοντας την AOL ότι θα έπρεπε να απορρίψει τον browser της Netscape και να μετατρέψει το Mozilla σε μία μη κερδοσκοπική επιχείρηση. Για την υποστήριξη αυτής της προσπάθειας, προέβη σε προσωπικές επενδύσεις ύψους 300.000 δολαρίων για τη δημιουργία μίας ισχυρής εναλλακτικής πρότασης στον Internet Explorer της Microsoft.
Ο Mozilla Firefox αποτελεί από μόνος του μία μεγάλη νίκη του ανοικτού λογισμικού- ωστόσο, ο Κέιπορ λέει πως δεν πρόκειται για κάτι το οποίο αντιπροσωπεύει πλήρως το open source.
«Αυτό που λέω σε όσους με ρωτούν είναι ότι η ιστορία της Mozilla και του Firefox είναι τόσο μοναδική που δε θα έπρεπε να χρησιμοποιείται ως παράδειγμα του τι είναι δυνατόν…το θέμα με τον ανοικτό κώδικα είναι ότι βρίσκεται στο παρασκήνιο του web: είναι αόρατος, δεν γίνεται αντιληπτός από τον απλό χρήστη».
«Λίγο πολύ όλοι οι servers τρέχουν το Linux σαν βασικό τους λειτουργικό, τρέχουν το Apache σαν τον βασικό web server πάνω στον οποίο στήνεται οτιδήποτε άλλο. Οι βασικές γλώσσες πάνω στις οποίες 'χτίζονται' όλες οι εφαρμογές web- είτε μιλάμε για Perl, ή Python, ή PHP- είναι όλες γλώσσες ανοικτού κώδικα. Κατ' επέκτασην, η υποδομή του web είναι βασισμένη σε ανοικτό κώδικα» αναφέρει σχετικά.
Kατά τον Κέιπορ, υπάρχει μία σχέση αλληλεξάρτησης ανάμεσα στην κοινότητα των υποστηρικτών του ανοικτού κώδικα και τον Παγκόσμιο Ιστό: οι developers στρέφονται στις τεχνολογίες ανοικτού κώδικα για να χτίσουν το μέλλον των επικοινωνιών, αλλά είναι το ίδιο το Web που το κατέστησε αυτό δυνατό.
«Χωρίς το Ίντερνετ και τον Παγκόσμιο Ιστό, δεν υπάρχει ανοικτός κώδικας- χωρίς ανοικτό κώδικα, δεν υπάρχει Ίντερνετ και Παγκόσμιος Ιστός. Αλληλοδημιουργούνται» είπε σχετικά.
Εάν η «μάχη» για την εδραίωση του ανοικτού κώδικα έχει τελειώσει με τη νίκη του επομένως, τι ακολουθεί μετά; Σήμερα, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου της υψηλής τεχνολογίας, η Google, συνεργάζεται με την κοινότητα του ανοικτού κώδικα, με χαρακτηριστικά παραδείγματα το λογισμικό που χρησιμοποιείται από το κινητό της τηλέφωνο, Android, και το λειτουργικό της σύστημα, Chrome (βασισμένο στο Linux). Ενδιαφέρον έχει δείξει και η εταιρεία που κατέχει το Facebook.
«Είμαι αρκετό καιρό στο χώρο για να γνωρίζω ότι οι 'αυτοκρατορίες' έρχονται και παρέρχονται και δεν ξέρω να σας πω πόσο καιρό θα διαρκέσει αυτή της Google- αλλά γνωρίζω ότι δε θα κρατήσει για πάντα. Η Microsoft, από την πλευρά της, είναι ακόμα ισχυρή, αλλά όταν ο Στιβ Μπάλμερ έχει μία νέα ιδέα, ο κόσμος δεν συγκλονίζεται όπως συγκλονιζόταν όταν μία νέα ιδέα ερχόταν στο μυαλό του Μπιλ Γκέιτς. Εκείνες οι μέρες τελείωσαν, και θα τελειώσουν και για την Google. Η Facebook ίσως να είναι επόμενη, ή η Twitter ή κάποια άλλη εταιρεία για την οποία δεν έχουμε ακούσει τίποτα, αλλά αυτό είναι το μόνο σίγουρο: οι αυτοκρατορίες έρχονται και παρέρχονται» κατέληξε ο Κέιπορ.
αναδημοσίευση από
totefteri.blogspot.com

Ένας άγγελος από τα βράχια της Σελήνης!


Ενα μυστικό φυλαγμένο καλά επί τέσσερις ολόκληρες δεκαετίες έρχεται ξαφνικά στο φως για να ανατρέψει όλα όσα πιστεύαμε. Ενας «άγγελος» ηλικίας μόλις… 200.000 χρόνων αποκαλύπτει τα απόκρυφα μυστικά της Σελήνης και γεννά χιλιάδες ερωτήματα! Πόσα μας κρύβουν οι «εγκέφαλοι» της NASA; Γιατί αποφάσισαν ξαφνικά να μας φανερώσουν πράγματα που απειλούν να ανατρέψουν επιστημονικές θεωρίες μισού αιώνα; Ή μήπως βρισκόμαστε μπροστά σε μία ακόμη φάρσα με στόχο τους εύπιστους που οραματίζονται την έλευση εξωγήινων;

Εκατοντάδες ιστοσελίδες που ασχολούνται με παράξενα και μεταφυσικά θέματα φιλοξενούν εδώ και έναν μήνα τη φωτογραφία ενός μικρού αγάλματος ύψους μόλις είκοσι πέντε εκατοστών. Παριστάνει μια... γυναικεία ανθρωποειδή μορφή με μακριά μαλλιά και μακρύ φόρεμα που καλύπτει τα πόδια… Στους ώμους της φέρει ένα ζευγάρι φτερά και μοιάζει πολύ με την εικόνα που έχουμε όλοι για τους αγγέλους.

Εως εδώ, τίποτε το παράξενο. Εκείνο που έκανε τη φωτογραφία να κάνει τον γύρο του κόσμου συνοδευόμενη από ένα είδος ρεπορτάζ, το οποίο ωστόσο δεν αναπαρήγαγαν τα γνωστά ΜΜΕ, ήταν ο ισχυρισμός ενός επιστήμονα που εργάστηκε επί είκοσι τρία χρόνια στη NASA ότι το άγαλμα αυτό βρέθηκε το 1969 ενσωματωμένο σε ένα από τα βράχια της Σελήνης και έφεραν στη Γη οι αστροναύτες του «Απόλλων 11»!

Ο γεωλόγος δρ Μόρις Τσαρλς που αποκάλυψε την ύπαρξη του αγαλματίδιου ισχυρίζεται ότι εργαζόταν στη NASA επί είκοσι τρία χρόνια, από το 1964 έως το 1987, αλλά διατηρεί ακόμη στενές σχέσεις με τους παλιούς συνεργάτες του. Υποστηρίζει λοιπόν ότι η χημική ανάλυση στην οποία υποβλήθηκε το αγαλματίδιο απέδειξε ότι δημιουργήθηκε από ένα μείγμα σιδήρου που υπάρχει μόνο στη Σελήνη και μάλιστα γυαλίστηκε «στο χέρι» για να έχει μια εντυπωσιακά ασημόχρωμη γυαλάδα!

Σύμφωνα με τον καθηγητή, οι γεεωλόγοι εκτιμούν ότι κατασκευάστηκε πριν από 200.000 χρόνια, δηλαδή 170.000 χρόνια πριν εμφανιστεί στη Γη το ανθρώπινο είδος!

«Το είδος του μετάλλου δείχνει ότι κατασκευάστηκε στη Σελήνη και δεν μεταφέρθηκε εκεί από εξωγήινα όντα! Αυτό σημαίνει πως κάποτε η Σελήνη είχε ατμόσφαιρα που επέτρεπε την ανάπτυξη ζωής και μάλιστα ενός εξελιγμένου είδους με υψηλή αίσθηση της ομορφιάς» υποστηρίζει ο καθηγητής.

Μετά την επίδειξή του σε δημοσιογράφους και φωτορεπόρτερ, το αγαλματίδιο μεταφέρθηκε σε άγνωστη τοποθεσία για περαιτέρω μελέτη και εργαστηριακή εξέταση…


Ενας άλλος Ιησούς ή δημιούργημα των Ανουνάκι;

Πώς όμως έφτασε το αγαλματίδιο στα χέρια του δρα Τσαρλς, αν και έμεινε κρυφό επί σαράντα χρόνια;

«Ηταν κοινό μυστικό η ύπαρξή του, αλλά τα “κεφάλια” της NASA την κρατούσαν απόρρητη γιατί φοβόντουσαν παγκόσμιο πανικό! Πρόσωπα που για ευνόητους λόγους πρέπει να μείνουν ανώνυμα μου έφεραν κρυφά το άγαλμα» διατείνεται ο ίδιος.

Στο ρεπορτάζ που συνοδεύει τη φωτογραφία, ένας ανθρωπολόγος από την Ουάσινγκτον που δεν κατονομάζεται χαρακτηρίζει τους κατασκευαστές του «αγγέλου» ως όντα με θρησκευτικές πεποιθήσεις που μοιάζουν με τις χριστιανικές! «Δεν αποκλείεται να είχαν έναν δικό τους “Ιησού”, πράγμα που θα αποδείκνυε ότι οι πνευματικές αρχές είναι συμπαντικές» φέρεται να λέει προκαλώντας αντιδράσεις: «Αυτό είναι καθαρή χριστιανική προπαγάνδα» απαντά ο δρ Μάιλς Φρέντερικς από το Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης, δίνοντας μιαν άλλη εκδοχή: «Οι Σουμέριοι έλεγαν ιστορίες για τους Ανουνάκι από τον 18ο αιώνα π.Χ. Ισως τους επισκέφθηκαν όντα από τη Σελήνη που έφτιαξαν το άγαλμα κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωσή τους»!

Κανείς δεν ξέρει αν το άγαλμα και οι ισχυρισμοί του δρα Τσαρλς είναι αληθινά. Η NASA διέψευσε επισήμως τους ισχυρισμούς του. Πάντως, το ίδιο είχε κάνει και στις 20 Απριλίου, όταν κλήθηκε να σχολιάσει δηλώσεις του πρώην αστροναύτη Εντγκαρ Μίτσελ στο CNN, σύμφωνα με τις οποίες η συντριβή ενός UFO στο Ρόσγουελ του Νιου Μέξικο ήταν πραγματικό γεγονός! Ο Μίτσελ, που είχε συμμετάσχει στην αποστολή του «Απόλλων 14» στη Σελήνη, υποστήριξε ακόμη ότι οι Αρχές των ΗΠΑ -αλλά και οι διεθνείς- γνωρίζουν καλά ότι υπάρχει εξωγήινη ζωή, αλλά το κρατούν μυστικό από την κοινή γνώμη!
Espressonews
αναδημοσίευση από
dinatos.blogspot.com

Τέρμα στα ριψοκίνδυνα εξωσυζυγικά ραντεβού!


Τέρμα στα ριψοκίνδυνα εξωσυζυγικά ραντεβού υπόσχεται το www.gleeden.com. Οποιος θέλει να «ξενοκοιτάξει», δεν έχει παρά να αναζητήσει τον τέλειο εραστή ή την τέλεια ερωμένη στη γαλλική ιστοσελίδα που αναλαμβάνει να οργανώσει απιστίες, για όσους θέλουν να δοκιμάσουν νέες συγκινήσεις.

Οπως γράφει χαρακτηριστικά η εφημερίδα «Le Parisien», μόλις μία εβδομάδα από την έναρξη λειτουργίας του, το site έχει ήδη 2.000 εγγεγραμμένους που περιμένουν τη σειρά τους για να «δραπετεύσουν από τη συζυγική ρουτίνα» χωρίς το ενδεχόμενο να εντοπιστούν. Αλλωστε, η ιστοσελίδα απευθύνεται αποκλειστικά σε παντρεμένους. Δημιουργός της είναι η εταιρεία BlackDivine, που φέρνει σε επαφή τους υποψήφιους μοιχούς και τους εγγυάται ότι οι έλεγχοι είναι τόσο ενδελεχείς ώστε δεν... διατρέχουν κίνδυνο να πέσουν θύματα απατεώνων. «Μέχρι σήμερα», εξηγεί ο Τρισό, ένας από τους εμπνευστές της ιστοσελίδας, «υπήρχαν από τη μια μεριά άτομα που ζητούσαν να βρουν την αδελφή ψυχή κι από την άλλη εκείνα που αναζητούσαν μόνο ερωτικές συναντήσεις. Ομως, ειδικά για τους παντρεμένους, δεν υπήρχε τίποτα και εμείς φροντίσαμε να υπάρξει».

Οσο για τους πελάτες της ιστοσελίδας, είναι όπως δείχνουν τα στοιχεία, κυρίως άντρες κάπου ανάμεσα στα τριάντα και τα σαράντα, που δεν θέλουν να χωρίσουν, αλλά αναζητούν την περιπέτεια σε μια εξωσυζυγική σχέση.
Espressonews

αναδημοσίευση από
dinatos.blogspot.com

Μια γιγάντια νεκροκεφαλή φτιαγμένη από είδη κουζίνας.

subodh-gupta_fFO4b_6648

Ένας Ινδός καλλιτέχνης που ονομάζεται Subodh Gupta, πρόσφερε ένα γιγάντιο κρανίο που αποτελείτε από διάφορα είδη κουζίνας στην έκθεση τέχνης Frieze του Λονδίνου. Μερικές φορές υπάρχουν άνθρωποι που προσφέρουν όμορφα έργα τέχνης, τα οποία είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι τα υλικά τα οποία χρησιμοποίησε ο καλλιτέχνης είναι τόσο ασήμαντα.

αναδημοσίευση από
www.psaxtiria.com

Οπισθόβουλες σκέψεις..............

Κώλοι πολλοί υπάρχουνε εις το ωραίον φύλλον,
με σχήματα διάφορα σε μέγεθος ποικίλλον.

Κώλοι χοντροί, κώλοι λεπτοί, κώλοι απαλοί κι αφράτοι,
κώλοι σα ζύμη μαλακοί και κώλαροι τριζάτοι,

κώλοι σκληροί σαν πέτρινοι και άλλοι λαστιχένιοι,
κώλοι δροσάτοι, τροφαντοί και κώλοι μαραμένοι,

κώλοι μεγάλοι σαν βουνά και κώλοι μια χουφτίτσα,
κώλοι που ’χουν κουνήματα και κάνουνε καπρίτσια

κώλοι σαν τάβλα επίπεδοι, κι άλλοι ψηλά βαλμένοι,
κώλοι σαν φράπες τουρλωτοί και κώλοι κρεμασμένοι,

κώλοι κομψοί, συμμετρικοί και περιποιημένοι και κώλοι ασουλούπωτοι, μπόγοι κακοδεμένοι.

Κώλοι σαν τριαντάφυλλο και κώλοι σαν αχλάδι,
κώλοι που προκαλούν κλοτσιά κι άλλοι που θέλουν χάδι.

Κώλοι σαν αλαβάστρινοι, που μοιάζουν με καθρέφτη
κώλοι που θέλουν φίλημα κι άλλοι που θέλουν νέφτι

κώλοι σπανοί, δασύτριχοι, κώλοι σαν κολλιτσίδες
και κώλοι που στενάζουνε από αιμορροΐδες.

Κώλοι ακριβοί, κώλοι φτηνοί, μονάχα δυο παράδες
και κώλοι που προσφέρονται εις τους …

(*λογοκρισία: φαντάζεστε, όμως, τι κάνει ρίμα εις …άδες)

κώλοι τοιούτων, ευτραφείς, μοσχοπουδραρισμένοι,
και κώλοι απλησίαστοι γιατ’ είναι λερωμένοι.

Κώλοι αριστουργήματα, όλο καλλιγραφία
και κώλοι σαν της μυλωνούς την ανορθογραφία.

Κώλοι που σε ζαλίζουνε σαν τους κρυφοκοιτάς και που σε κάνουνε να λες ”ή ταν ή επί τας”!

Κώλοι οπού το βλέμμα σου δεν ξεκολλά ευκόλως που τους θωρείς όταν περνούν κι αναφωνείς: “Τι κώλος!”

ΞΕΜΕΙΝΕΣ ΑΠΟ ΡΟΥΧΑ; - ΟΛΑ ΑΠΛΥΤΑ;;;; , ΛΥΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ...






ΤΑ 5 ΜΥΣΤΙΚΑ ΜΙΑΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗΣ ΣΧΕΣΗΣ

1. Είναι πολύ σημαντικό να βρεις μια γυναίκα που να κάνει όλες τις δουλειές του σπιτιού, που να μαγειρεύει συχνά, να καθαρίζει το σπίτι και να έχει μια δουλειά.
Click Me
2. Είναι πολύ σημαντικό να βρεις μια γυναίκα που να σε κάνει να γελάς.
Click Me
3. Είναι πολύ σημαντικό να βρεις μια γυναίκα στην οποία μπορείς να βασιστείς και να μην σου λέει ψέματα.
Click Me
4. Είναι πολύ σημαντικό να βρεις μια γυναίκα που να λατρεύει να σου κάνει έρωτα.
.Click Me
.
.
5. Είναι πάρα πολύ σημαντικό αυτές οι τέσσερις γυναίκες να μην γνωρίζονται μεταξύ τους.
Click Me

Το λεξικό του Κάμπου.....

Οι ρόκερ του θεσσαλικού κάμπου δεν πίνουν φρέντο στη Σκουφά μιλώντας φλώρικα αθηναίικα. Οι ρόκερ στη Λαριζόνα πίνουν φράπα στην πλατεία Ταχυδρομείου και, για να κάτσεις δίπλα τους, πρέπει να μάθεις να μιλάς σωστά τη διάλεκτό τους. Γίδι, ε γίδι!

Έι, φίλος! = Τσκςςς, τσκςςς!

Yo man! = Πού συσύ, ε;


Αφταράς = Φτίκας / Φτάρλας
Ψηλός και άχαρος = Στλιάρας
Μπαγλαμάς = Χλιάρας
Βλάκας = Σιούτος
Πανύβλακας = Σιούρδος / Χάπας
Βλάκας με περικεφαλαία = Γκιζντάνι / Γκίζας
Γκάου = Κτουκ'
Γκάου μπίου = Γκαΐν'
Ούφο = Ταγάρας
Κουκουρούκου = Γκαγκάς
Σιωπηλός τύπος = Μούγκαβος
Φευγάτος / Στην κοσμάρα του = Το 'χει αντάρα
Καμένος = Φουρτακιασμένος
Έκαψε φλάντζα = Παρατόρσε
Χοντρούλης με σφιχτό κορμί = Τσουπωτός

Ακούραστος εραστής = Βαρβατσέλ'


Παθητικός γκέι = Σφουρλιάγκος / Ροζοχτύπς
Ενεργητικός γκέι = Κωλοφάγος
Είναι τραβεστί = Έχει γκαργκαλιάνγκο (καρωτίδα)
Skinhead = Γούλης
Κορίτσι με λεπτές γάμπες = Κλιτσινάρω
Κορίτσι με χοντρές γάμπες = Νταμτζάνα
Μαλακισμένη = Γίδα
Εύκολη γκόμενα = Βαζένκο
Πεταμένη = Μπάζο
Τι νέα, ψιψίνα; = Έι, γατούλ'!
Μωρό μου = Ζγούρι μου (εκ του ζυγούρι = προβατίνα)
Ψιλόλιγνη, μυταρού, άσχημη = Γκαλιαμάνα
Το μωρό με κάνει ό,τι θέλει = Είμαι χλιάμπουρας
Την είδε και καλά γκόμενα = Τσουτσουλώθκε
Έγινε φάση = Έγινε μουχαμπέτ'
Φασωθήκαμε = Μαρκαλώθκαμε
Καύλα, λύσσα, έλλειψη σεξ = Γκαργκάνα / Φουρτάκα
Γλείψε μου το στήθος = Ματσάλαμ' τα βζά
Τον ήπια = Με έφαγε η χαρχάλα
Έφαγα ήττα = Κατάπια γκουστέρα / Κατάπια μπακακάκια
Μη μου λες μαλακίες = Άι κατούρα τα ποδάριασ'
Έπεσα πάνω στην γκόμενα τυχαία = Ντηνμπλιάτσιαξα
Κατσικώθηκε σπίτι μου = Μπαστακώθκε / Βούνιασε
Είμαι too busy, έχω σύσκεψη = Τρώω χαμάλα
Είμαι down, δεν έχω κέφι = Ζαπακιάσκα
Βγες έξω επιτέλους = Ξεμπούχνιασε!

Φρέντο γλυκό με σιρόπι = Φρέντο γλυκό χωρίς να κρατσανάει η ζάχαρ'


Κους κους, μπίρι μπίρι σε καφετέρια = Μασλάτι
Στο beach bar με βάρεσε ο ήλιος κατακέφαλα = Λιβακώθκα
Δίψασα = Γκάρλιαξα / Στέγνωσε η καταπιόνα μου
Πάμε μπαρότσαρκα; = Φουρλατάμε; Σοκακεύουμε;
Το κλαμπ έχει ουρά για να μπεις = Βαράει στρούγκα
Γίνεται χαμός = Γίνεται σύστριχο
Περνάμε τέλεια, ουάου! = Την περνάμε κοτσάν'!
Γαμάτο track = Κλαίει το κλαρίνο
Μπες στη φάση = Καβάλα το γαλίκ'

Ο dj έπαιξε χάλια = Μας κλάρσε τ' αυτιά


Έντονο χασμουρητό, βαρεμάρα = Ξετσαούλιασμα
Μεθυσμένος, ζάντα = Κρούπ'
Μου την είπε = Με χαντάκωσε
Μου έπεσε λίγο βαρύ το σκηνικό, με χάλασε το σκηνικό = Γκαργκάνιασα
Έγινε μπάχαλο = Έγινε μάχ' / Έγινε μπερδεψιό
Έγινε τσαμπουκάς = Έπεσε ματσούκι / Έπεσε στλιάρωμα
Την άκουσα = Ζαβλακώθκα
Την άκουσα μέχρι λιποθυμίας = Μ' ήρθε αχάμνα / Ζακάτησα
Έχω hangover = Αντραλίσκα
Hangover = Αντράλα

Το Λονδίνο αποκτά το δικό του πύργο του Eiffel

Στα πλαίσια των Ολυμπιακών αγώνων του 2012 το Λονδίνο θέλει ένα νέο μνημείο, κάτι για να βοηθήσει στον εορτασμό της πόλης και να μείνει στους Λονδρέζους και μετά τους Ολυμπιακούς. Ενας πύργος ύψους 120 μέτρων περίπου θα...

στολίσει το Λονδίνο σύντομα. Θα ειναι σαν μια μίξη ενός ινδιάνικου τοτέμ και ενός Πυλώνα και πολλοί μιλάνε για τον βρετανικό πύργο του Eiffel. Το κόστους του θα αγγίξει τα 15 εκατομμύρια ευρώ αλλά δεν τους απασχολεί γιατί θα το χρηματοδοτήσει ο πιο πλούσιος κάτοικους του Λονδίνου.

Αναδημοσίευση από
totefteri.blogspot.com

Φυσικοί υπολόγισαν τον ακριβή αριθμό παραλλήλων συμπάντων

10^10^16 ο αριθμός των πιθανών παραλλήλων συμπάντων, σύμφωνα με μετρήσεις φυσικών.

Η θεωρία ύπαρξης παραλλήλων συμπάντων είναι κάτι το οποίο κατά καιρούς έχει απασχολήσει πάρα πολλούς φυσικούς (και μη). Κάποια μοντέλα φυσικής, μάλιστα, προϋποθέτουν την ύπαρξή τους για να επεξηγήσουν κάποια σπάνια φαινόμενα.

Υπάρχουν όμως στα αλήθεια; Αν και δεν απάντησαν σε αυτό το ερώτημα, δύο φυσικοί του Στάνφορντ, οι Αντρέι Λίντε και Βιτάλι Βαντσούριν, κατάφεραν να υπολογίσουν τον αριθμό των πιθανών εναλλακτικών πραγματικοτήτων: 10^10^16.

Οι Λίντε και Βαντσούριν υπολόγισαν τον αριθμό ανατρέχοντας πίσω στο Big Bang: κατά τους δύο φυσικούς, η διαμόρφωση και οι νόμοι της Φυσικής που διέπουν το σύμπαν μας προήλθαν από συγκεκριμένες διαταραχές στην, κατά τα άλλα ενιαία ποσότητα μάζας και ενέργειας που υπήρξε για λίγα μιλισεκόντ μετά το Big Bang. Επομένως, ο αριθμός των πιθανών παραλλαγών που θα μπορούσαν να έχουν αυτές οι διαταραχές αντιπροσωπεύει τον αριθμό των εναλλακτικών πραγματικοτήτων: 10^10^10^7, αλλά λόγω των φυσικών περιορισμών του ανθρωπίνου εγκεφάλου, κανείς δεν θα μπορούσε να αντιληφθεί άνω των 10^10^16 πραγματικοτήτων- επομένως, από τη στιγμή που οι δυνατότητες αντίληψης του «θεατή» λαμβάνονται υπόψιν ως παράγοντας στους υπολογισμούς- ακριβώς όπως στην περίπτωση της διαστολής χρόνου στη σχετικότητα- αυτός είναι και ο αριθμός των εναλλακτικών συμπάντων, όσον αφορά τον άνθρωπο.


αναδημοσίευση από
enimerwsi-gr.blogspot.com

Dita Von Teese










αναδημοσίευση από
show-bitchvip.blogspot.com

ο ξεχασιάρης

Τρεις συνταξιούχοι στο καφενείο:
Θανάσης:
- Αφήστε ρε παιδιά δεν περίμενα ότι θα καταντήσω έτσι. Προχθές μου ζήτησε η εγγονή μου να την διαβάσω και δεν έβλεπα τα γράμματα. Ποιος εγώ, που χτύπαγα πουλί στα διακόσια μέτρα.

Κώστας:

- Που να δείτε τι έπαθα εγώ. Πήγα να δω ένα φίλο, τον Μήτσο που μένει στον πρώτο όροφο, μόνο δεκαεπτά σκαλοπάτια και φούσκωσα. Ποιος εγώ, που για προθέρμανση έτρεχα μαραθώνιο.
Πάνος:

- Και που να σας πω τι έχω πάθει εγώ. Προχθές ήρθε η Σβετλάνα να μου καθαρίσει το σπίτι. Ανέβηκε στην σκάλα, εγώ από κάτω κοίταζα. Έχει ένα κώλο, κάτι πόδια και γαμώ. Την κατέβασα από την σκάλα, το ένα έφερε το άλλο και την πήδηξα. Όταν τελειώσαμε γυρνάει θυμωμένη και μου λέει:
- "Αμάν, κύριε Πάνος, τρίτη φορά σήμερα! Τι έχετε πάθει;"

Είδατε ρε παιδιά; Ξεχνάω, ξεχνάω.


αναδημοσίευση από
souitavip.blogspot.com

Ζώα που χρησιμοποιήθηκαν για στρατιωτικούς σκοπούς

Μια λίστα, με μερικά πετυχημένα παραδείγματα (αλλά και αποτυχημένα), με ζώα που χρησιμοποιήθηκαν από τον στρατό αλλά και από μυστικές υπηρεσίες προς όφελός τους.

1. Γάτες
Η πιο παλιά περίπτωση που χρησιμοποιήθηκαν γάτες στον πόλεμο, είναι στην αρχαία Αίγυπτο κατά τη διάρκεια ενός πολέμου εναντίων της Περσίας. Γνωρίζοντας οι Πέρσες την "αδυναμία" των Αιγυπτίων απέναντι στις γάτες και την ιερή σημασία που είχαν στην ζωή τους, απελευθέρωσαν στο πεδίο της μάχης χιλιάδες από αυτές, αναγκάζοντας τους Αιγυπτίους ή να πολεμήσουν και να σκοτωθούν πολλές από αυτές, ή να παραδοθούν. Φυσικά διάλεξαν το δεύτερο.

Κατά τη διάρκεια του Πρώτου Παγκόσμιου Πολέμου, οι γάτες χρησιμοποιήθηκαν στις τάφρους ως προσπάθεια να κρατηθεί ο πληθυσμός των αρουραίων σε χαμηλά επίπεδα, ενώ κάποιες χρησιμοποιήθηκαν και σας "ανιχνευτές" για τοξικά αέρια.

Ο δημιουργικότερος όμως τρόπος για να χρησιμοποιηθεί μια γάτα ως όπλο συνέβη στο Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, το OSS (Office of Strategic Services, πρόδρομος της CIA) χρειάστηκε έναν τρόπο καθοδήγησης των βομβών, ενάντια στα γερμανικά πλοία. Κάποιος είχε την ιδέα, ότι αφού οι γάτες μισούν τόσο πολύ το νερό, εάν τοποθετούσαν μια βόμβα πάνω στην γάτα και την έριχναν στην θάλασσα -κοντά στο εχθρικό σκάφος- η γάτα από ένστικτο, για να αποφύγει το νερό θα προσπαθούσε να ανέβει στο σκάφος του εχθρού. Παρόλο που δεν ήταν σαφές το πως θα έριχναν την γάτα δίπλα στο εχθρικό σκάφος, το σχέδιο αυτό δεν υλοποιήθηκε.

Η CIA με την σειρά της, προσπάθησε να χρησιμοποιήσει τις γάτες, αλλά αυτή τη φορά ως συσκευή κατασκοπείας κατά τη διάρκεια του ψυχρού πολέμου. Η CIA σκέφτηκε ότι μια γάτα θα ήταν η τέλεια κάλυψη για μια συσκευή ηχητικής παρακολούθησης. Το πρόγραμμα ονομάστηκε "Operation Acoustic Kitty" και προσπάθησαν να τοποθετήσουν χειρουργικά στην γάτα μια ηχητική συσκευή και στην ουρά της, την κεραία. Το πρόγραμμα κράτησε πέντε χρόνια και κόστισε 15 εκατομμύρια δολάρια. Τελικά, όταν ήρθε η ώρα για να γίνει η πρώτη δοκιμή, δημιουργήθηκε μια μικρή επιπλοκή στο όλο project. Όταν απελευθερώθηκε το γατάκι κοντά σε ένα Ρωσικό κτήριο στην Ουάσιγκτον, χτυπήθηκε αμέσως από ένα αυτοκίνητο ενώ διέσχιζε τον δρόμο. Μετά από αυτό, το πρόγραμμα τερματίστηκε.

2. Γουρούνια
Βρίσκεστε στη μάχη ενάντια σε έναν στρατό που χρησιμοποιεί τους πολεμικούς ελέφαντες. Ζυγίζουν πάνω από τόνο, είναι βαριά θωρακισμένοι και εξαιρετικά δύσκολο να σκοτωθούν. Πώς τους σταματάτε;
Εάν είστε ο ρωμαϊκός στρατός μπορεί να είχατε χρησιμοποιήσει τους εμπρηστικούς χοίρους, γνωστούς επίσης ως πολεμικοί χοίροι. Ο Πλίνιος ο παλαιότερος, έγραψε για μια μέθοδο κατά την οποία βουτούσαν τα γουρούνια στην πίσσα, ή άλλες εύφλεκτες ουσίες και έπειτα, αφού τα έβαζαν φωτιά, οδηγούσαν τους φλεγόμενους χοίρους κατά τον εχθρό, αναγκάζοντας τους ελέφαντες και τα άλογα να τραπούν σε φυγή από τον πανικό τους.
Εκτός από τις αναφορές του Πλίνιου, δεν υπάρχει κανένα επίσημο αρχείο για το εάν χρησιμοποιήθηκαν πραγματικά στο πεδίο της μάχης οι φλεγόμενοι χοίροι.

3. Αρουραίοι
Παλιά, όταν χρησιμοποιούσαν ποντίκια ως όπλα, το πιο συνηθισμένο, ήταν να τα βάζουν φωτιά και να τα πετάνε στα χωρία του εχθρού ή στα μέρη όπου στρατοπέδευαν τα στρατεύματα. Το πρόβλημα σε αυτήν την μέθοδο ήταν ότι το ζώο μπορούσε να επιστρέψει πίσω, προκαλώντας καταστροφές και στο δικό σας στρατόπεδο. Οι αρουραίοι χρησιμοποιήθηκαν κατά κόρον με αυτόν τον τρόπο, αλλά και σαν βιολογικά όπλα.

Το 1346, κατά τη διάρκεια της πολιορκίας της πόλης Genoese Kaffa ο Μογγόλος στρατός άρχισε να πετάει νεκρούς αρουραίους, με την ελπίδα να διαδοθεί η πανούκλα πιο γρήγορα.

Η πιο πρόσφατη χρήση των αρουραίων για στρατιωτικούς σκοπούς, είναι στην ανίχνευση των ναρκών ξηράς. Μια βελγική επιχείρηση έχει εκπαιδεύσει τους αφρικανικούς αρουραίους, για να εντοπίζουν τις θαμμένες βόμβες και τις νάρκες ξηράς. Οι αρουραίοι εκπαιδεύονται για να μυρίσουν το εκρηκτικό υλικό που περιέχουν οι νάρκες και αφού το κόστος τους είναι ελάχιστο και η όσφρηση τους σαν του σκύλου, είναι μια εύκολη, γρήγορη και οικονομική λύση. Επίσης, λόγο του μικρού μεγέθους τους, σπανίως προκαλούν ενεργοποίηση της νάρκης, ακόμα και εάν περάσουν από πάνω της.
Χρησιμοποιούνται αυτήν την περίοδο στη Μοζαμβίκη για να καθαρίσουν τις νάρκες ξηράς από τον εμφύλιο πόλεμο.

4. Δελφίνια
Η χρήση των δελφινιών για στρατιωτικού σκοπούς άρχισε τη δεκαετία του '60, όταν το Αμερικανικό Ναυτικό δημιούργησε ένα πρόγραμμα για να μελετήσει αυτά τα θηλαστικά, ώστε να σχεδιάσει καλύτερες τορπίλες. Εντυπωσιασμένοι με τη νοημοσύνη των δελφινιών, άρχισαν ένα πρόγραμμα για την χρήση των δελφινιών σε ποικίλες καταστάσεις. Από το να καθοδηγούν χαμένους δύτες, μέχρι και να δολοφονούν τους δύτες του εχθρού. Στο πλαίσιο ενός προγράμματος αποκαλούμενου "Swimmer Nullification", οι υποδερμικές βελόνες που περιείχαν συμπιεσμένο CO2 τοποθετούνταν στο δελφίνι, το οποίο είχε εκπαιδευτεί να το εκχύει στους δύτες που θα βρισκόντουσαν σε απαγορευμένες περιοχές.
Έχει αναφερθεί ότι 40 βατραχάνθρωποι Viet Cong και δύο Αμερικανοί σκοτώθηκαν κατά τη διάρκεια του πολέμου του Βιετνάμ από τα δελφίνια μ' αυτόν τον τρόπο.

Αυτήν την περίοδο, τα δελφίνια χρησιμοποιούνται στο Ιράκ και στην περιοχή του κόλπου στην αναζήτηση ναρκών, ώστε να μπορούν να τις αποφεύγουν τα πλοία μέχρι να τις εξουδετερώσουν οι ειδικές ομάδες.

5. Περιστέρια
Τα περιστέρια έχουν χρησιμοποιηθεί ως πρωτόγονη μορφή αεροπορικής αποστολής από τον Μεσαίωνα και κατά τη διάρκεια της πολιορκίας του Παρισιού ήταν η μόνη γραμμή επικοινωνίας που παρέμεινε ανοικτή για τους Παριζιάνους που προσπαθούν να λάβουν τα μηνύματα από την πόλη.

Τα περιστέρια αγγελιοφόροι χρησιμοποιήθηκαν εκτενώς κατά τη διάρκεια του πρώτου παγκοσμίου πολέμου για να μεταφέρουν τις διαταγές από τις βάσεις, στις πρώτες γραμμές. Μάλιστα ένα περιστέρι ονόματι Cher, έλαβε στρατιωτικές τιμές για την διάσωση των 194 αμερικανικών στρατιωτών που κόλλησαν πίσω από τις εχθρικές γραμμές. Το περιστέρι παρέδωσε το μήνυμα για την θέση που βρίσκονταν οι στρατιώτες, παρότι είχε δεχτεί μια σφαίρα στο στήθος.

Κατά τη διάρκεια του δεύτερου παγκόσμιου πολέμου, ο αμερικανικός B.F. Skinner προσπάθησε να χρησιμοποιήσει περιστέρια ως σύστημα καθοδήγησης σε πυραύλους.
Το πρόγραμμα ονομάστηκε "Project Pigeon" και λειτουργούσε τοποθετώντας 3 περιστέρια μέσα στην μύτη μια βόμβας, με έναν ειδικό φακό, ο οποίος προέβαλε μια εικόνα τους στόχου πάνω σε μια οθόνη. Τα περιστέρια ήταν εκπαιδευμένα να αναγνωρίζουν τον στόχο και ράμφιζαν το φακό όταν ο στόχος μετακινούνταν από το κέντρο. Το σημείο που θα ράμφιζαν τα περιστέρια θα προκαλούσε μετακίνηση στην ουρά του πυραύλου και θα κατεύθυναν το εκρηκτικό φορτίο στον στόχο. Ο Skinner χρησιμοποίησε 3 περιστέρια για να ελέγξει την κατεύθυνση της βόμβας επειδή πίστευε ότι θα μειώνονταν τα περιθώρια λάθους από ότι ένα χρησιμοποιούσε μόνο ένα. Ο στρατός ακύρωσε το project κατά την διάρκεια των δοκιμών, επειδή ένιωσαν ότι η ιδέα παρά ήταν ριζοσπαστική.

6. Έντομα
Οι Ρωμαίοι πίστευαν ότι οι μέλισσες είναι ένα εξαιρετικά χρήσιμο στρατιωτικό όπλο. Θα μάζευαν τις κυψέλες και θα τις τοποθετούσαν στους καταπέλτες. Αφού τις έβαζαν φωτιά θα τις έριχναν στις πόλεις ή σε έναν επιτιθέμενος στρατό. Επίσης θα μπορούσαν να τις ρίξουν όπως είναι, προκαλώντας πανικό στα αντίπαλα στρατεύματα.

Κατά τη διάρκεια του πρώτου παγκοσμίου πολέμου, το απαλό φως που προέρχεται από τα σκουλήκια που φωσφορίζουν, χρησιμοποιήθηκε από τους στρατιώτες για να διαβάζουν τους χάρτες του πεδίου μάχης στις τάφρους, τη νύχτα.

Οι αράχνες χρησιμοποιήθηκαν από τους κατασκευαστές όπλων, για την παραγωγή μεταξιού, το οποίο το χρησιμοποίησαν για την παραγωγή των στόχαστρων για τις βόμβες.

Οι Γερμανοί χρησιμοποίησαν τον πατατοφάγο του Κολοράντο για να καταστρέψουν την συγκομιδή πατάτας της Γαλλίας κατά τη διάρκεια του πρώτου παγκοσμίου πολέμου και επίσης, σύμφωνα με ισχυρισμούς, το ίδιο έκαναν και στον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο κατά της Μεγάλης Βρετανίας.

Το 1963, έγιναν πειράματα για να εκπαιδεύσουν ζωύφια, με την ονομασία "guard bugs". Ο σκοπός ήταν να παρατηρηθεί η αντίδραση των κουνουπιών, των ψύλλων και άλλων εντόμων, ώστε να εντοπιστεί ένα ενεργούσαν διαφορετικά όταν βρίσκονταν κοντά σε ανθρώπους. Η ελπίδα ήταν να μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τον εντοπισμό τους εχθρού όταν ήταν κοντά.

Αυτήν την περίοδο, οι μέλισσες χρησιμοποιούνται για να ανιχνεύσουν τις νάρκες ξηράς. Οι ερευνητές τοποθέτησαν μικρές ποσότητες από τις χημικές ουσίες που περιέχουν τα εκρηκτικά μιας νάρκης, στην τροφή των μελισσών. Οι μέλισσες απελευθερώνονται στην συνέχεια και αναζητούν τροφή, ψάχνοντας να εντοπίσουν την ίδια μυρωδιά, νομίζοντας ότι εκεί βρίσκεται και η τροφή τους. Παρατηρώντας το που έχουν συγκεντρωθεί οι μέλισσες, οι ερευνητές είναι σε θέση να εντοπίσουν την νάρκη. Το ποσοστό επιτυχία αγγίζει το 97% όταν γίνεται κάτω από ελεγχόμενες καταστάσεις.

7. Νυχτερίδες
Μετά από την αιφνιδιαστική επίθεση στο Pearl Harbor, οι Αμερικανοί έψαχναν τρόπους για να εκδικηθούν τους Ιάπωνες. Ο Lytle Adams, ένας χειρούργος-οδοντίατρος από την Πενσιλβανία, σε μια επίσκεψη τις σπηλιές του Νέου Μεξικού, παρατηρώντας τις νυχτερίδες του ήρθε η ιδέα να εξοπλιστούν οι νυχτερίδες με βόμβες και στην συνέχεια να τις ρίξουν σε μια πόλη. Ετοίμασε μια πρόταση για τις νυχτερίδες-βόμβες και την έστειλε στον Λευκό οίκο. Την πρόταση του όλος παραδόξως την ανέλαβε η Πολεμική Αεροπορία για να την ερευνήσει και να αναλάβει την ανάπτυξη της.
Μετά από πειράματα με αρκετά είδη νυχτερίδων, κατέληξαν στην free-tailed, ένα είδος που υπάρχει σε αφθονία και μπορεί να πετάξει με ένα εμπρηστικό ωφέλιμο φορτίο 30 γραμμαρίων περίπου. Η βόμβα τοποθετήθηκε στο στήθος της νυχτερίδας με την ελπίδα, η νυχτερίδα να επιλέξει μια σιταποθήκη ή το υπόγειο κάποιου σπιτιού ή εργοστασίου έτσι ώστε να προκαλέσει φωτιά και μεγάλες καταστροφές. Η δοκιμή δεν ήταν όμως επιτυχημένη, καθώς μερικές νυχτερίδες δραπέτευσαν έχοντας τους εμπρηστικούς μηχανισμούς πάνω τους και προκάλεσαν πυρκαγιά σε ένα υπόστεγο και στο αυτοκίνητο ενός στρατηγού. Έτσι το όλο εγχείρημα μπήκε στο συρτάρι και δεν έγινε λόγος ξανά για τις νυχτερίδες.

αναδημοσίευση από
www.psaxtiria.com
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory