Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Σάββατο, 7 Νοεμβρίου 2009


για τις αναγνώστριες....























...........αλλα και για τους αναγνώστες μας

To λεπτότερο notebook του κόσμου

Η Dell ανακοίνωσε και επίσημα το νέο της πολυτελές notebook Adamo XPS. Με πάχος μόλις 9,99 χιλιοστά, ο φορητός υπολογιστής της Dell αποτελεί, στην παρούσα φάση, το λεπτότερο laptop του κόσμου. Εκτός από το μικρό του πάχος ο νέος φορητός της Dell χαρακτηρίζεται και από μια ακόμα ιδιαιτερότητα: μπορεί να ανοίξει με ένα άγγιγμα των δακτύλων σας. Γι' αυτό φροντίζει ο αισθητήρας θερμότητας που βρίσκεται στο πάνω του μέρος.

Στο εσωτερικό του laptop, το οποίο είναι εξοπλισμένο με μια οθόνη 13,4 ιντσών, λειτουργεί ένας λιτοδίαιτος ενεργειακά Intel Core 2 Duo στο CULV κατασκευαστικό τύπο, ενώ μπορείτε να εξοπλίσετε το notebook με έως και 4GB μνήμη DDR3 . Για τις αποθηκευτικές του ανάγκες φροντίζει ένας δίσκος Solid State Drive των 128GB, ωστόσο απουσιάζει από τον εξοπλισμό ένα οπτικό drive.

Δύο θύρες USB σας επιτρέπουν να συνδέσετε τις σχετικές εξωτερικές συσκευές. Στη θύρα γραφικών θα βρείτε ένα DisplayPort, γνωστό από τους υπολογιστές της Apple. Στο έξτρα εξοπλισμό ανήκει κι ένα καλώδιο HDMI.

Κατά τα άλλο ο φορητός διαθέτει υποδοχή για σύνδεση ακουστικών, ενώ απουσιάζει μια υποδοχή Ethernet (θα χρειαστεί η χρήση ενός Dongle γι΄αυτό). Για την ασύρματη σύνδεση του με άλλες συσκευές μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ή το WLAN (έως το n-draft) ή το Bluetooth 2.1. Ως λειτουργικό σύστημα χρησιμοποιούνται τα Windows 7.

Το πόσο καιρό διαρκεί η μπαταρία δεν αναφέρεται από την Dell. Ούτε πότε θα κυκλοφορήσει στην αγορά. Η τιμή του, πάντως, του Dell Adamo XPS ανέρχεται στα 1.800 δολάρια. Η τιμή του στην ευρωπαϊκή αγορά θα είναι κατά τι μεγαλύτερη και θα πλησιάζει τα 2.200 ευρώ.

αναδημοσίευση από
pcnea.blogspot.com

Άνευ ουσίας τα μεγάλα refresh rate;

Οι κατασκευαστές τηλεοράσεων LCD και TFTs διαφημίζουν όλο και πιο συχνά τα μεγάλα refresh rates, της τάξης των 120 ή και 240Hz. Σύμφωνα, όμως, με μια μελέτη της DisplayMate Technologies, τα μεγαλύτερη refresh rates δεν επιδρούν καθόλου στην οξύτητα της εικόνας. Σε αυτήν τη μελέτη αξιολογήθηκαν αρκετά σύγχρονα μοντέλα εταιρειών όπως είναι οι LG, Samsung και Sony, σε διαφορετικά refresh rates. Το αποτέλεσμα: ακόμα και τα μοντέλα των 60Hz δεν παρουσιάζουν κάποια αισθητή απώλεια στην ποιότητα της εικόνας.

Ακόμα και η τεχνολογία LED ή ακόμα και η χρήση άλλων τεχνικών δεν φαίνεται να φέρνουν κάποιο αισθητό αποτέλεσμα. Μόνο σε ειδικά τεστ μπορούν να φανούν κάποιες διάφορες, ενώ σε κανονικά βίντεο, όπως αυτά που συνήθως βλέπουν οι χρήστες, δεν φαίνονται κάποιες διαφορές.

Οπότε σύμφωνα με τη μελέτη της DisplayMate, τα υψηλότερα Herz αποτελούν μια στρατηγική του μάρκετινγκ, χωρίς να έχουν στην πράξη κάποια ουσία. Βέβαια θα πρέπει να σημειωθεί ότι για τη μελέτη χρησιμοποιήθηκε ένα δείγμα οθονών, ενώ όλα τα μοντέλα που δοκιμάστηκαν ήταν της μεσαίας ή ανώτερης κατηγορίας.

αναδημοσίευση από
pcnea.blogspot.com

ο σκαραβαίος


Παραλιακή, 2 τα ξημερώματα και στα φανάρια σταματημένος ο φτιαγμένος σκαραβαίος, με τα μεταλλικά του χρώματα, με τις 16άρες ζάντες, τις εξατμίσεις, τα φιμέ τζάμια, κλπ.
Ξαφνικά σκάει μύτη, δίπλα ακριβώς, μια Τεσταρόσα και ο τύπος από μέσα, κάνει νόημα στο τύπο του σκαραβαίου, να ανοίξει το παράθυρο. Μόλις ο τύπος το ανοίγει, του λέει ο άλλος:

- Είσαι για μια κόντρα;
- Άσε ρε φίλε, δε λέει το καρούλι σου μπροστά στο εργαλείο μου.
- Γιατί ρε μεγάλε το λες αυτό;
- Φραπεδιέρα έχεις;, ρωτάει αυτός με το σκαραβαίο.
- Όχι, του απαντάει ο άλλος.
- Ε, το δικό μου έχει.

Τρελαίνεται ο τύπος με τη Τεσταρόσα. Την επομένη μέρα, πάει γραμμή στην αντιπροσωπεία:
- Καλά ρε, τους λέει, αυτοκίνητο 1.000.000 € και να μην έχει φραπεδιέρα; Γρήγορα περάστε μου μια τώρα.

Τι να κάνει ο αντιπρόσωπος, το στέλνει Ιταλία για να του περάσουν μία.
Μετά από μια εβδομάδα, ο τύπος στο δρόμο ψάχνει απεγνωσμένα το σκαραβαίο. Με τα πολλά, το βρίσκει και σταματάει δίπλα. Του φωνάζει, ανοίγει ο τύπος από το σκαραβαίο το παράθυρο:



- Να κεράσω καφέ; του λέει.
- Aσε, του λέει ο άλλος, τρώω ένα τοστ από τη τοστιέρα που έχω στο αυτοκίνητο. Θέλεις ένα;
Τα παίζει τελείως.
Την επομένη στην αντιπροσωπεία, τα κάνει γης μαδιάμ, απαιτώντας να του βάλουν όλες τις ηλεκτρικές συσκευές στο αυτοκίνητο. Παίρνει ξανά τους δρόμους και συναντάει σταματημένο δεξιά του δρόμου το σκαραβαίο.
- "Θα σε σκίσω τώρα!", σκέφτεται. Χτυπάει το τζάμι από το σκαραβαίο. Περιμένει, ξαναχτυπάει, περιμένει, ξαναχτυπάει, ώσπου μετά από 5 λεπτά, ανοίγει το παράθυρο και λέει στο τύπο του σκαραβαίου:

- Κοίτα ρε φίλε, μέχρι και πλυντήριο πιάτων έχει το δικό μου.


Και ο άλλος του απαντά:

- Καλά ρε μεγάλε και είναι λόγος αυτός να με βγάλεις από το μπάνιο;

αναδημοσίευση από
souitavip.blogspot

Αφιερωμένο στον φίλο μου τον Σάκη τον Λαστιχά

Trendy Gadget...

Τrendy είσαι σίγουρα...

Αλλά ΟΥΑΟΥ είσαι???

Γεεε ΟΥΑΟΥ...

Για να γίνεις λοιπόν ουάου, μια είναι η λύση.

GADGET.... GADGET και πάλι GADGET.....

Δες και κρίνε...
=========================================

T-Shirt Ρολόι
Ένα Cool T-Shirt που καταπλήττει με την πρωτοτυπία του, καθώς στο μπροστινό του μέρος δείχνει ψηφιακά την ώρα με οκτώ διαφορετικούς τρόπους για να διαλέξετε! Τιρκουάζ φωτιζόμενα στυλάτα ψηφία σε ταιριαστό καφεπράσινο φόντο και η δημοτικότητα σας εκτοξεύεται στα ύψη!!
Hands Free-Σταθερό
Ψάχνετε διαρκώς τα πιο μοντέρνα και πιο hi-tech αξεσουάρ για το κινητό σας. Τι θα λέγατε για ένα παλιό τεράστιο και βαρύ ακουστικό;


Πένα Αλκοτέστ
Μην βάζετε σε κίνδυνο την ασφάλειά σας και την ασφάλεια άλλων. Ελέγξτε το επίπεδο αλκοόλ στο αίμα σας με την έξυπνη αυτή πένα.

USB Exercising Mouse - Το ποντίκι αθλητής
Ένα απίστευτο ποντικο-gadget, όπου συνδέεται στην θύρα USB και όσο πιο γρήγορα πληκτρολογείτε μια λέξη στον υπολογιστή σας τόσο πιο γρήγορα κάνει ποδήλατο!!

«Μικρά ..προφυλακτικά»
Μπορείτε να το δωρίσετε σε φίλους που έχουν … ποντικάκια με αυξημένη libido ή σε όσους η φύση δεν τους προίκισε σωστά.

Προσωπικό ΚΙΤ μαλακ...!!!
Ένα κουτί για όσους αυτοϊκανοποιούνται. Περιλαμβάνει όλα όσα χρειάζεται κάποιος που ...προσπαθεί ..μόνος του. Ένα κουτί με αξεσουάρ για την πράξη των... απογόνων του Αυνάν.

Για ποοοολύ προικισμένους!
Ένα εσώρουχο σκέτη πρόκληση. Ένα εσώρουχο για μεγάλα μεγέθη και για γυναίκες που δεν μπορούν να αντισταθούν στην πρόκληση. Ένα εσώρουχο που χωρά όλα τα παράξενα και απίθανα αντρικά μεγέθη.


Το απόλυτο trendy gadget.... για την έξοδο σας...

Και για το τέλος δυο gadgetakia για την απόλυτη ευχαρίστη σας...


αναδημοσίευση από
blogareis.blogspot

Ψίχουλο παρ' ολίγο να καταστρέψει το CERN

Λες και έχει συνομωτήσει η...φύση ολόκληρη για να μην δουλέψει το περίφημο CERN.
Σήμερα στον υπόγειο Επιταχυντή Συγκρουόμενων Δεσμών Αδρονίων στο CERN προκλήθηκε σοβαρή βλάβη σε ένα τμήμα των πανάκριβων μηχανημάτων εξαιτίας ενός… πουλιού.
Σύμφωνα με τα όσα είπαν οι επιστήμονες που επιβλέπουν τις θηριώδεις εγκαταστάσεις, μερικά ψίχουλα που έριξε σε τμήμα των μηχανημάτων ένα πουλί, προκάλεσαν βλάβη στο σύστημα, το οποίο υπερθερμάνθηκε.
Το πρόβλημα μάλιστα το εντόπισαν χρήστες του διαδικτύου που παρακολουθούσαν τις μετρήσεις, οι οποίες δημοσιεύονται από τους υπεύθυνους του CERN, και έσπευσαν να ενημερώσουν τους αρμόδιους.
αναδημοσίευση από
i-diadromi.blogspot

Ερωτικά Παθιασμένα φιλιά γιατί μας επηρεάζουν !



Μας… αναστατώνουν, μας κάνουν να πλέουμε σε πελάγη ευτυχίας, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που νιώθουμε τα πόδια μας να λυγίζουν!

Πού οφείλονται όμως οι μαγικές δυνάμεις των παθιασμένων φιλιών;

Αμερικανοί ερευνητές του Πανεπιστημίου Λαφαγιέτ της Πενσιλβάνια διαπιστώνουν ότι τα παθιασμένα φιλιά οδηγούν στην απελευθέρωση ενός πολύπλοκου ορμονικού-χημικού «κύματος» στον εγκέφαλο, το οποίο κάνει τους συντρόφους να νιώθουν έξαψη, ευτυχία ή χαλάρωση.
Η έρευνα επικεντρώθηκε στα επίπεδα δύο ορμονών, της κορτιζόλης (ορμόνη του άγχους) και της ωκυτοκίνης (ορμόνη των συναισθηματικών δεσμών) πριν και μετά το φιλί αλλά και από το άγγιγμα των χεριών τους.




Όπως περίμεναν, τα επίπεδα της πρώτης έπεφταν και στα δύο φύλα μετά την επαφή των χεριών και το φιλί, ενώ αυτό που δεν περίμεναν ήταν τα επίπεδα της δεύτερης να αυξάνει στους άνδρες αλλά να πέφτει στις γυναίκες!

Η έρευνα παρουσιάστηκε στο ετήσιο συνέδριο της Αμερικανικής Ένωσης για την Προώθηση της Επιστήμης.
αναδημοσίευση από
okokoras.blogspot.com

Hot nerdy girls with glasses





αναδημοσίευση από
ndivia.blogspot

USB flash Transformers 2

tranformers-usb

Όλο και περισσότερο, τα στούντιο προωθούν την αγορά ταινιών πουλώντας τις ταινίες σε USB flash για να παρακινούν τους συλλέκτες να τις αγοράσουν. Αν είστε συλλέκτης, αυτό το στικάκι 4GB που είναι το έμβλημα των Autobot έρχεται με την ταινία Transformers 2 μέσα στο στικάκι. Μπορεί να παίξει σε πάνω από 5 συσκευές και να γραφτεί σε DvD.

tranformers-usb-2

Αν θέλετε να το αγοράσετε μπορείτε να το βρείτε εδώ.

αναδημοσίευση από
www.psaxtiria.com

Παντόφλες από... ψωμί!

Σχεδιασμένες από τους δίδυμους αδελφούς Remigijus και Egidijus Praspaliauskas, οι παντόφλες-ψωμί μπορεί να μην είναι πολύ πρακτικές, αλλά είναι ένα πολύ ιδιαίτερο δώρο.
Κάθε ζεύγος είναι μοναδικό και έρχονται σε μεγάλη ποικιλία σχεδίων, μεγεθών και είδος ψωμιού.
Οι παντόφλες-ψωμί είναι διαθέσιμες από το Da Da Da Studio και κάθε ζευγάρι κοστίζει 22 ευρώ συν 5 ευρώ μεταφορικά.

αναδημοσίευση από
www.psaxtiria.com

Kawasaki ZX-6R 2009


Ο Nέος Ninja
Οπως είπαν οι τεχνικοί της Kawasaki, στόχος τους ήταν η συνολική βελτίωση της απόδοσης του ZX-6R για επίτευξη καλύτερου ελέγχου, ώστε ο αναβάτης να νιώσει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη για να πιέσει ακόμη περισσότερο και να ευχαριστηθεί την οδήγηση. Για να το καταφέρουν αυτό, κινήθηκαν πάνω σε τέσσερις κεντρικούς άξονες: α) αύξηση της εμπιστοσύνης του αναβάτη και ελαφρύτερη αίσθηση, β) μικρότερο βάρος, γ) βελτίωση της αίσθησης και του ελέγχου στην είσοδο των στροφών, δ) ακριβής έλεγχος της λειτουργίας του κινητήρα και ισχυρή απόδοση στο μεσαίο φάσμα των στροφών.
Ετσι, λοιπόν, σχεδιάστηκαν και οι αντίστοιχες βελτιώσεις. Κατ' αρχάς, άλλαξε η γεωμετρία. Η γωνία
κάστερ μίκρυνε από τις 25 στις 24 μοίρες, το ίχνος μίκρυνε από τα 110 χλστ. στα 103 χλστ. και το μεταξόνιο από τα 1.405 χλστ. πήγε στα 1.400 χλστ.
Διαφοροποιήσεις με νόημα
Στο πλαίσιο άλλαξαν οι βάσεις στήριξης του κινητήρα και μαζί διαφοροποιήθηκε η ακαμψία. Τώρα οι άνω βάσεις στον κινητήρα αποτελούν συνέχεια του χυτού τμήματος που έρχεται από το λαιμό του τιμονιού. Επιπλέον, φρόντισαν ώστε να μειωθεί το βάρος και να αλλάξει και η κατανομή του.
Η εξάτμιση έφυγε από την ουρά και κατέληξε στο δεξιό πλάι της μοτοσικλέτας (σε ένα κομψό τελικό), ενώ η συνολική μείωση του βάρους έφτασε το πολύ εντυπωσιακό νούμερο των 10 κιλών.
Εγιναν και αλλαγές που αφορούν την αίσθηση και τον έλεγχο της μοτοσικλέτας που απαιτεί ο αναβάτης. Τοποθετήθηκε νέο πιρούνι διαφορετικής τεχνολογίας της Showa με το όνομα Big Piston Fork (BPF), όμοιο με αυτό που έχει ήδη τοποθετηθεί στο Suzuki GSX-R 1000 K9.
Τοποθετήθηκαν ακόμη αμορτισέρ τιμονιού Ohlins, συμπλέκτης ολίσθησης και διατηρήθηκαν τα ίδια φρένα, καθώς η απόδοσή τους ήταν έτσι κι άλλως πολύ καλή.
Στον κινητήρα, οι αλλαγές που έγιναν αφορούν την επιμήκυνση των σωμάτων του ψεκασμού κατά 10 χλστ., ενώ διαφορετικές είναι και οι εισαγωγές του ψεκασμού (τα λεγόμενα velocity stacks), που πλέον έχουν διπλό σχήμα (οβάλ και στρογγυλό). Αλλαξαν οι οδηγοί στις καδένες για τους εκκεντροφόρους και μειώθηκε η συμπίεση από το 13,9:1 στο 13,3:1. Το αποτέλεσμα είναι η ισχύς να παραμείνει στους 128 ίππους (134 ίππους με ενεργό το ram-air) στο στρόφαλο, αλλά να ενισχυθεί ο κινητήρας στο μεσαίο φάσμα των στροφών.
Οπτικά, το νέο ZX-6R έχει δανειστεί πολλά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά από το επιτυχημένο ZX-10R. Ωστόσο, είναι μικρότερο, ειδικά στην περιοχή που ενώνεται η σέλα με το ρεζερβουάρ, ενώ τα πλαστικά στα πλαϊνά μέρη του φέρινγκ εφάπτονται σχεδόν στον κινητήρα, με στόχο τη μικρότερη δυνατή επιφάνεια. Διαφορετική είναι η εξάτμιση, ενώ και τα φλας δεν είναι πάνω στους καθρέφτες αλλά ενσωματωμένα στο φέρινγκ. Το πιρούνι ρυθμίζεται με άλλο τρόπο (ανάποδο), αφού η προφόρτιση των ελατηρίων γίνεται από το κάτω μέρος και οι βίδες ρύθμισης των αποσβέσεων βρίσκονται στο πάνω μέρος των καλαμιών.
Νέα είναι και τα όργανα, με όμορφη σχεδίαση και αρκετά πιο ευανάγνωστα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.
Με όπλο τη σταθερότητα
Ηδη από την πρώτη επαφή με το νέο ZX-6R αντιλαμβάνεται κανείς ότι είναι μια ιδιαίτερα λεπτή μοτοσικλέτα, η οποία όμως έχει αρκετό χώρο ακόμη και για ψηλούς αναβάτες.
Η στενή σιλουέτα του Kawasaki και το χαμηλό ύψος σέλας (815 χλστ.) τοποθετεί το σώμα του αναβάτη σε μια φυσική θέση οδήγησης πάνω από τη μοτοσικλέτα. Εκεί που στο παλιό μοντέλο το μπροστινό μέρος έδινε την εντύπωση ότι είναι μακριά από τον αναβάτη, τώρα φαίνεται πως τα πάντα έχουν σχεδιαστεί γύρω του.
Ενα άλλο στοιχείο που παρατηρεί κανείς αρκετά γρήγορα με το που θα οδηγήσει τη μοτοσικλέτα είναι ότι οι αλλαγές έχουν βελτιώσει τη σταθερότητά της. Αιτίες είναι το νέο πιρούνι BPF της Showa, το οποίο παρουσιάζει ιδιαίτερα προοδευτική λειτουργία (ούτε βυθίζεται ούτε εκτείνεται απότομα) και το δεύτερο είναι το αμορτισέρ τιμονιού της Ohlins, που δίνει αίσθηση μεγάλης σταθερότητας στο μπροστινό μέρος, και αυτό παρά το γεγονός ότι τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας τώρα είναι πιο γρήγορα.
Η αυξημένη σταθερότητα του ZX-6R δεν έχει επηρεάσει την ευκολία με την οποία η μοτοσικλέτα πλαγιάζει, κάτι που φανερώνει πόσο καλή δουλειά έχουν κάνει οι μηχανικοί της Kawasaki, τόσο ως προς τη γεωμετρία όσο και στο βάρος. Αποτέλεσμα της καλής αυτής δουλειάς είναι επίσης το γεγονός ότι προσαρμόζεται ο αναβάτης επάνω της γρήγορα, κερδίζει την εμπιστοσύνη του, κι έτσι μπορεί να αυξήσει ρυθμό.
Τα φρένα της είναι καταπληκτικά και η σταθερότητά της στο φρενάρισμα μοναδική.
Το νέο πιρούνι κατά την οδήγηση παρουσιάζει σταθερή απόδοση, πολύ ποιοτική απόσβεση και δίνει στον αναβάτη την εμπιστοσύνη να πιέσει όλο και πιο πολύ τα φρένα. Αυτά όμως μόνο σε ομαλό οδόστρωμα ή περιβάλλον πίστας.
Γιατί σε κοινούς δρόμους εμφανίζει σκληρή λειτουργία και κυρίως το πίσω μέρος δείχνει να μην μπορεί να διαβάσει το δρόμο και χτυπάει στις κατακόρυφες ανωμαλίες του οδοστρώματος.
Στόχος η κορυφή
Το νέο Kawasaki ZX-6R έρχεται καλά προετοιμασμένο για να αντιμετωπίσει έναν δύσκολο ανταγωνισμό. Σίγουρα έχει όλα τα προσόντα να κυνηγήσει τον τίτλο της κατηγορίας, καθώς είναι και το 600άρι που δέχτηκε τις περισσότερες αλλαγές για το 2009. Η τιμή του έχει διαμορφωθεί στο αρκετά λογικό για την κατηγορία κόστος των 11.450 ευρώ, με τα οποία παίρνεις μία από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις στη supersport κατηγορία.
Το χαμηλό βάρος του προσδίδει ευελιξία μέσα και έξω από την πίστα, ο πολύ εύστροφος κινητήρας δουλεύει το ίδιο καλά σε όλο το φάσμα των στροφών και το καλό στήσιμο θα το βοηθήσει να γυρίσει στην πίστα πολύ γρήγορα. Τέλος, ένα σημαντικό του πλεονέκτημα είναι η θέση οδήγησης που αποτελεί εξαίρετη μέση λύση ανάμεσα στην άνετη και την αγωνιστική στάση, και αυτό θα εκτιμηθεί περισσότερο στα αργά χιλιόμετρα που γράφονται στην πόλη.
αναδημοσίευση από
allday-news.blogspot

Την ξυπνήσανε από το κώμα με …μαθηματικά!



«Η αγάπη του για τα παιδιά του τον κράτησαν στην ζωή», είναι μια από τις φράσεις που ακούμε συχνά. Η αγάπη του για τα μαθηματικά όμως; Η 15χρονη Vicki Alex είχε λατρεία για τα μαθηματικά, αλλά δεν φανταζόταν ποτέ ότι θα ήταν αιτία να της σώσουν την ζωή. Η κοπέλα από την Βρετανία βρισκόταν σε κώμα για τρία εικοσιτετράωρα και ο εγκέφαλος της δεν ανταποκρινόταν, μέχρι που ο μπαμπάς της απελπισμένος και μέσα στην στενοχώρια του πήρε στα χέρια του ένα από τα αγαπημένα της βιβλία και άρχισε να της κάνει μαθηματικού περιεχομένου ερωτήσεις!Με έκπληξη διαπίστωσε ότι η κόρη του ανταποκρινόταν!Αυτό είναι που λέμε: πρώτα φεύγει ο άνθρωπος και μετά το χούι!
αναδημοσίευση από
allday-news.blogspot

ΧΑΙΡΕΤΑΜΕ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑΥΤΙΚΟ


Όσοι πρόλαβαν πρόλαβαν...

Την πλήρη κατάργηση της θητείας σε ναυτικό και αεροπορία από το 2011, ανακοίνωσε σήμερα ο Ευάγγελος Βενιζέλος, αλλάζοντας ότι ίσχυε στις Ένοπλες Δυνάμεις και εισάγοντας νέα δεδομένα.
Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο κ.Ευάγγελος Βενιζέλος, μέχρι την κατάργηση της θητείας στο Ναυτικό και την Αεροπορία, τα δύο σώματα θα παίρνουν φαντάρους με βάση τις ανάγκες που θα υπάρχουν σε ειδικότητες.
αναδημοσίευση από
hur-reporters.blogspot

"7 μεγάλοι μύθοι καταρρίπτονται!!"


Όλοι μεγαλώνουμε με τους μύθους μας, όπως φαίνεται. Οι βρετανικοί Times «ξεσκεπάζουν» επτά κραυγαλέες παρανοήσεις που κουβαλάμε από τα παιδικά μας χρόνια.

1) Ο Αϊνστάιν ήταν κακός μαθητής

Ολόκληρες γενιές μεγάλωσαν με την εντύπωση ότι ο νομπελίστας φυσικός δεν τα κατάφερνε στο σχολείο, ενώ στην πραγματικότητα ο Αϊνστάιν ήταν πολύ καλός μαθητής –ιδίως στα μαθηματικά και τη φυσική. Η αντίληψη αυτή έχει επικρατήσει γιατί ο Αϊνστάιν αποφοίτησε με 4, ένας βαθμός που μετέπειτα ερμηνεύτηκε ως D, ενώ την ισχύουσα κλίμακα βαθμολογιών του σχολείου του κάθε άλλο παρά κακός ήταν.

2) Στα ποντίκια αρέσει το τυρί

Εάν ρωτήσετε οποιοδήποτε παιδί θα σας απαντήσει με βεβαιότητα ότι η αγαπημένη λιχουδιά των ποντικιών είναι το τυρί. Στην πραγματικότητα, όμως, τα ποντίκια απολαμβάνουν τις τροφές που είναι πλούσιες σε σάκχαρα, όπως επίσης το φυστικοβούτυρο και τα δημητριακά. Είναι προτιμότερο, λοιπόν, να βάζουμε στις φάκες γλυκίσματα παρά τυρομπουκιές.

3) Ο Ναπολέοντας ήταν κοντός

Όταν ακούμε Ναπολέοντας, όλοι φέρνουμε στο μυαλό μας έναν οξύθυμο κοντό άντρα –με αποτέλεσμα το σύμπλεγμα κατωτερότητας λόγω ύψους να ονομαστεί «σύμπλεγμα του Ναπολέοντα». Οι κοντοί άντρες τον έχουν αναγάγει σε πρότυπό τους, αλλά στην πραγματικότητα δεν ήταν τόσο κοντός όσο νομίζουμε. Σύμφωνα με τα ιστορικά στοιχεία, ο Γάλλος στρατηγός είχε ύψος 1,58 μ., το οποίο στην εποχή του (18ος-19ος αιώνας) αντιστοιχούσε στο μέσο ύψος των ανδρών.

4) Ο ηλεκτρικός λαμπτήρας ανακαλύφθηκε από τον Τόμας Έντισον

Ο Έντισον ανακάλυψε πολλά πράγματα –είναι ένας από τους διασημότερους εφευρέτες όλων εποχών– αλλά ο ηλεκτρικός λαμπτήρας δεν είναι ένα από αυτά. Στην πραγματικότητα ανακάλυψε τη λάμπα σχεδόν ταυτόχρονα με τον Βρετανό Τζόζεφ Σουάν, στον οποίο ανήκει η πατρότητα της εφεύρεσης.

5) Ο άνθρωπος προέρχεται από τους πιθήκους

Δεν ήταν ακριβώς αυτή η άποψη που υποστήριξε ο Δαρβίνος, παρότι αυτό το συμπέρασμα τον καταδιώκει ως σήμερα. Εκείνο που είπε ο Δαρβίνος ήταν ότι πριν από πολλά-πολλά χρόνια, οι πίθηκοι, οι χιμπατζήδες και ο άνθρωπος είχαμε τον ίδιο πρόγονο.

6) Οι Βίκινγκς φορούσαν περικεφαλαίες με κέρατα

Η πραγματικότητα, όμως, είναι πολύ διαφορετική. Σύμφωνα με το Jorvik Centre, η παράδοση ήθελε τους Βίκινγκς να θάβονται μαζί με τις περικεφαλαίες και τα κέρατα που χρησιμοποιούσαν σαν ποτήρια. Όταν ανακαλύφθηκαν οι τάφοι τους τη Βικτωριανή εποχή, θεωρήθηκε ότι τα κέρατα ήταν αξεσουάρ των περικεφαλαίων.

7) Ο Κολόμβος πίστευε ότι η Γη είναι επίπεδη

Και όμως, η άποψη αυτή αδικεί τον διάσημο εξερευνητή, ο οποίος μπορεί να μην φανταζόταν πόσο μεγάλη είναι η Γη, αλλά σίγουρα δεν ανησυχούσε μήπως πέσει στο κενό όταν θα φτάσει στην άκρη της.
αναδημοσίευση από
apolitistosteki.blogspot

Είδαν από το περισκόπιο τη βύθιση του «Διαμαντή»


Ο Βαγγέλης Αγγελάκος (δεύτερος από δεξιά) και απόγονοι μελών του ελληνικού  πληρώματος βρέθηκαν στο Βέντρι για να  παραστούν στην τοποθέτηση αναμνηστικής  πλάκας για ένα γεγονός που από το ιρλανδικό και τον βρετανικό Τύπο περιγράφηκε  ως «πράξη ιπποτισμού  στη διάρκεια του Β΄  Παγκοσμίου Πολέμου»
Εβδομήντα χρόνια πριν, το ατμόπλοιο «Διαμαντής» ήταν το πρώτο ελληνικό πλοίο που βυθίστηκε στη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Όσα ακολούθησαν τότε έγιναν πρωτοσέλιδο στα μεγαλύτερα έντυπα της εποχής και σήμερα τα θυμίζει μια επιτύμβια αναμνηστική στήλη στην Ιρλανδία.

Στις 3 Οκτωβρίου του 1939 το εμπορικό ατμόπλοιο «Διαμαντής», ιδιοκτησία της οικογένειας Πατέρα από τις Οινούσσες, έπλεε ανοικτά των βρετανικών ακτών. Είχε φορτώσει 7.500 τόνους μαγγάνιο από το Φρίταουν της Σιέρα Λεόνε και κατευθυνόταν στο Μπάροου Ίνφερνες, βόρεια του Λίβερπουλ. «Το “Διαμαντής” βρισκόταν 60 μίλια ανοικτά των ακτών και μόλις είχε περάσει το Λαντς Εντ, το πιο δυτικό άκρο της Βρετανίας. Στην ίδια περιοχή όμως βρισκόταν σε περιπολία και με σκοπό να βυθίσει συμμαχικά πλοία το γερμανικό υποβρύχιο U-35. Έναν μήνα πριν η Αγγλία είχε κηρύξει τον πόλεμο στη Γερμανία και τα υποβρύχια των ναζί είχαν αναλάβει δράση», διηγείται ο κ. Βαγγέλης Αγγελάκος, δήμαρχος Οινουσσών και ανιψιός του υποπλοίαρχου του «Διαμαντή» Ζαννή Λαιμού.

Όπως του είχε διηγηθεί ο θείος του, οι Γερμανοί έκαναν σήματα πως επρόκειτο να τορπιλίσουν το πλοίο, διότι μετέφερε πρώτη ύλη για τη πολεμική βιομηχανία της Αγγλίας. Ζήτησαν μάλιστα από τον καπετάνιο Πανάγο Πατέρα να μη στείλει SΟS γιατί στην περιοχή περιπολούσε και το βρετανικό ναυτικό. Ο Γερμανός καπετάνιος Βέρνερ Λοτ γνωστοποίησε στον Έλληνα καπετάνιο πως θα βύθιζε το πλοίο, όμως θα περισυνέλεγε το πλήρωμά του.

«Ήταν απόγευμα αλλά στην περιοχή είχε πολύ πούσι, η ορατότητα ήταν μικρή και η θάλασσα πολύ φουρτουνιασμένη. Το υποβρύχιο ανέβηκε στην επιφάνεια και με το κανονάκι του έριξε μερικές προειδοποιητικές βολές για να δείξει πως δεν αστειεύεται. Τα 28 μέλη του πληρώματος, όλοι τους Έλληνες, μπήκαν στις βάρκες του “Διαμαντή” κι έφτασαν στο υποβρύχιο», περιγράφει ο κ. Αγγελάκος.

«Στους Έλληνες προσφέραμε φαγητό, τσιγάρα, κουβέρτες και μέρος για να κοιμηθούν», θυμάται o 92χρονος σήμερα Βίλι Γιάκομπ, ένας από τους τρεις Γερμανούς ναύτες του U-35, από τους συνολικά 42, που βρίσκονται εν ζωή. Το καλοκαίρι μάλιστα ο Γιάκομπ ετοιμάζεται να επισκεφθεί τις Οινούσσες για να γνωρίσει από κοντά τους απογόνους των Ελλήνων ναυτικών.

Το SΟS. Το πρώτο που ρώτησε ο Λοτ τον Πατέρα ήταν αν είχε στείλει SΟS. Εκείνος δεν μπόρεσε να το αρνηθεί, αλλά και οι Γερμανοί είχαν πιάσει το μήνυμα στον δικό τους ασύρματο. «Δεν ήταν καλό αυτό που έκανες. Τώρα όλα τα αγγλικά αεροπλάνα θα μας ψάχνουν», του απάντησε ο Γερμανός καπετάνιος, αλλά τον διαβεβαίωσε πως δεν επρόκειτο να αλλάξει γνώμη και θα έσωζε τους Έλληνες. Λίγο αργότερα κάλεσε τον Πανάγο Πατέρα να δει από το περισκόπιο τη βύθιση του «Διαμαντή» με τρεις τορπίλες. «Το πλοίο τυλίχτηκε στις φλόγες. Ακούστηκαν 3-4 εκρήξεις και άρχισε να βυθίζεται», διηγιόταν ο υποπλοίαρχος Ζαννής Λαιμός. Έτσι, το «Διαμαντής» έγινε ιστορικά το πρώτο ελληνικό πλοίο που βυθίστηκε στη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου.

Οι 28 Έλληνες ναυτικοί, οι περισσότεροι από τις Οινούσσες, πέρασαν 36 ώρες μέσα στο γερμανικό υποβρύχιο. «Όταν επέστρεψαν στο νησί, κανένας τους δεν είχε να πει κάτι το αρνητικό για τους Γερμανούς. Όλοι έλεγαν πόσο καλά τους είχαν φερθεί, αν και επισήμαναν πως τότε Ελλάδα και Γερμανία δεν είχαν εμπλακεί σε μεταξύ τους πόλεμο. Ο θείος μου μάλιστα κάθε φορά που διηγιόταν την ιστορία, μου έλεγε “οι Γερμανοί μάς έσωσαν τις ζωές μας”», θυ μάται ο κ. Αγγελάκος. Στην Ιρλανδία. Τις βραδινές ώρες της 4ης Οκτωβρίου 1939 το υποβρύχιο προσέγγισε τις δυτικές ακτές της Ιρλανδίας, που ήταν ουδέτερη χώρα. «Το U-35 έφτασε στον κόλπο του Βέντρι, ένα μικρό ψαροχώρι, για να αποβιβάσει τους Έλληνες. Επειδή η βάρκα του υποβρυχίου χωρούσε μόλις 4 άτομα, κάναμε συνολικά 7 δρομολόγια για να φτάσουν όλοι με ασφάλεια στην ακτή», θυμάται ο Χανς Τίμε, ένας ακόμη επιζών του γερμανικού υποβρυχίου. Είκοσι χρόνων τότε με την ειδικότητα του ναύτη, ο Τίμε είχε αναλάβει να μεταφέρει τους Έλληνες στην ακτή. «Το πλήρωμά μας και οι Έλληνες χαιρετηθήκαμε και κάποιοι ευχήθηκαν στους άλλους καλή τύχη», είπε ο 90χρονος σήμερα Τίμε στον Βαγγέλη Αγγελάκο, που έψαξε να βρει τους επιζώντες του μοναδικού περιστατικού στην ιστορία του Β΄ Παγκοσμίου Πόλεμου. Από το ελληνικό πλήρωμα μέχρι στιγμής δεν έχει βρεθεί κάποιος εν ζωή.

«Ήμουν η πρώτη που είδα τους Έλληνες. Ήταν όλοι μαζί, σε μια ομάδα, και βρέθηκαν στα χωράφια του πατέρα μου. Αμέσως έτρεξα να ζητήσω βοήθεια», λέει η 80χρονη σήμερα Αϊλίν Κλίρι. Στο Βέντρι στήθηκε μια μικρή επιχείρηση για τους Έλληνες από όλους τους κατοίκους. «Το χωριό μάζεψε γάλα, ψωμί, κουβέρτες και ό,τι άλλο είχαμε. Βρήκαμε και μέρος για να κοιμηθούνε», διηγήθηκε η Κλίρι στους 7 απογόνους του ελληνικού πληρώματος, οι οποίοι βρέθηκαν στο Βέντρι για να παραστούν στην τοποθέτηση αναμνηστικής πλάκας για ένα γεγονός που από τον ιρλανδικό και τον βρετανικό Τύπο περιγράφηκε ως «πράξη ιπποτισμού στη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου».

Θρήνος στην Ελλάδα. Στην Ελλάδα η είδηση για τη βύθιση του «Διαμαντή» σκόρπισε αρχικά το πένθος. «Αύτανδρο βυθίστηκε το “Διαμαντής” με τους 28 ναυτικούς του», διατυμπάνιζαν την επόμενη οι εφημεριδοπώλες, και οι οικογένειες των ναυτικών είχαν πέσει σε θρήνο», λέει ο κ. Αγγελάκος, και περιγράφει τη στιγμή που ο καπετάνιος Πανάγος Πατέρας τηλεφώνησε στον αδελφό του Γιάννη στο Λονδίνο. «Στην αρχή ο Γιάννης δεν πίστευε πως ο αδελφός του ήταν αυτός που του μιλούσε, αφού τον θεωρούσε νεκρό. Ο Πανάγος το πρώτο που ρώτησε, αφού του είπε να ειδοποιήσει πως είναι καλά, ήταν αν το πλοίο τους ήταν ασφαλισμένο για καλά λεφτά». Όταν οι επιζώντες έφτασαν στα νησιά, τους στήθηκε μεγάλη γιορτή. Λίγες μέρες αργότερα σχεδόν όλοι τους μπαρκάρισαν με άλλα πλοία, «αφού αυτή ήταν η ζωή τους», συμπληρώνει ο κ. Αγγελάκος.
αναδημοσίευση από
totefteri.blogspot

Φυσικοί Νόμοι

1. Ο Νόμος της Κοινής Λογικής.
Ποτέ δεν δέχεσαι ποτό από ουρολόγο
2. Ο Νόμος του Ρεαλισμού.
Ποτέ δεν εμπλέκεσαι σε καβγάδες με άσχημους ανθρώπους. Δεν έχουν τίποτα να χάσουν.
3. Ο Νόμος της Αυτοθυσίας.
Όταν πεινάς παρέα με μια τίγρη, θυμίσου: Η τίγρη θα πεινάσει τελευταία.
4. Ο Νόμος του Εθελοντισμού.
Εάν χορεύεις με μια αρκούδα, καλύτερα να την αφήσεις να "οδηγεί" εκείνη.
5. Ο Νόμος της Αποφυγής Δημιουργίας Υπερβολικών Πωλήσεων.
Οταν βάζεις τυρί στην ποντικοπαγίδα, ν' αφήνεις χώρο και για το ποντίκι.
6. Ο Νόμος της Δημιουργίας Κινήτρων.
Η δημιουργικότητα είναι υπέροχο πράγμα, αλλά... η λογοκλοπή ταχύτερη.
7. Ο Νόμος των Πιθανοτήτων.
Πάντα βρίσκεις κάτι στο τελευταίο μέρος που θα ψάξεις.
8. Ο Νόμος των Δυνατοτήτων.
Τϊποτα δεν είναι αδύνατον για τον άνθρωπο που δεν χρειάζεται να το κάνει μόνος του.
9. Ο Νόμος της Πιθανής Διασποράς.
Οτιδήποτε χτυπήσει τον ανεμιστήρα δεν θα κατανεμηθεί ισομερώς.
10. Ο Νόμος της Προσφοράς Εργασίας.
Εργάτες υπάρχουν πάντα διαθέσιμοι για μια δουλειά, αλλά πάντα τον αόριστο.
11. Ο Νόμος του Μάνατζμεντ.
Σε κάθε επιχείρηση υπάρχει ένα άτομο που ξέρει τι "παίζεται". Το άτομο αυτό πρέπει να απολυθεί.
12. Ο Σιδηρούς Νόμος της Κατανομής
Αυτός που τάχει, παίρνει.
13. Ο Νόμος της Κυβερνητικής Εντομολογίας.
Πάντα υπάρχει ακόμη ένα πρόβλημα.
14. Ο Νόμος της Μέθης.
Δε μπορεί να πέσεις από το πάτωμα.
15. Ο Πρώτος Μύθος του Μάνατζμεντ
Eίναι ότι υπάρχει.
16. Νόμος της Δράσης και της Αντίδρασης.
Για κάθε ενέργεια υπάρχει ένα ίσο και αντίθετο κυβερνητικό πρόγραμμα.
17. Κι ένας τελευταίος Νόμος.
Εάν οι χτίστες έφτιαχναν τα κτίρια με τον τρόπο που οι
προγραμματιστές γράφουν προγράμματα, τότε ο πρώτος δρυοκολάπτης που θα ερχόταν θα μας είχε καταστρέψει τον πολιτισμό.
αναδημοσίευση από
totefteri.blogspot

ΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ ΜΑΣ

ΑΝΤΡΕΣ και ΓΥΝΑΙΚΕΣ
αρχικό post από την
i-diadromi.blogspot


αναδημοσίευση από
totefteri.blogspot
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory