



Αυτές οι διατάξεις αξιοποιούν τη δύναμη του ανέμου για να παράγουν ηλεκτρισμό με τη βοήθεια τεράστιων πτερυγίων που κινούν έναν ρότορα.
Η μεγαλύτερη ανεμογεννήτρια που έχει εγκατασταθεί ποτέ είναι η Ε-126 της γερμανικής εταιρείας Enercon και βρίσκεται στη Γερμανία, στην πόλη Έμντεν. Η διάμετρός της ξεπερνά κατά 13 μέτρα τη δεύτερη μεγαλύτερη ανεμογεννήτρια του κόσμου, την Ε-112, έργο και πάλι της Enercon. Πρόκειται για έναν τεράστιο ανεμόμυλο με ύψος 138 μ. και διάμετρο πτερυγίων 126 μ., που παράγει 6 MW το χρόνο, ενέργεια που αρκεί για να καλύψει τις ανάγκες 5.000 σπιτιών.
Συνολικά στην Ευρώπη το 2008 προστέθηκαν 19.651 MW ηλεκτρικής ισχύος, από τα οποία τα 8.484 MW ήταν από την αιολική ενέργεια (43%), τα 6.932 MW φυσικό αέριο (35%), τα 2.495 MW πετρέλαιο (13%), τα 762 MW κάρβουνο (4%) και τα 473 MW υδροηλεκτρικά (2%). Στο τέλος του 2008 το σύνολο των αιολικών εγκαταστάσεων στην ΕΕ ανερχόταν σε 64.949 MW και αντιστοιχούσε σε αύξηση 15% από το 2007, κάτι που ισοδυναμούσε με την καθημερινή εγκατάσταση 20 νέων ανεμογεννητριών. Η συνολική εγκατεστημένη ισχύς από αιολικά πάρκα στην Ελλάδα αγγίζει τα 1.000 περίπου MW, από τα οποία τα 114 εγκαταστάθηκαν το 2008. Στόχος της χώρας μας και δέσμευση προς την Ευρωπαϊκή Ένωση είναι το 2020 να παράγουμε το 18% της ηλεκτρικής ενέργειας που χρειαζόμαστε από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.Εχει τη φήμη ενός από τους ωραιότερους προορισμούς της Καραϊβικής και του κόσμου ολόκληρου. Και πιθανότατα αυτό να είναι ακριβές…για τους Αγγλους. Για τους Αγγλους και όσους δεν έχουν δει άλλο εξωτικό προορισμό, αλλά ακόμα και τις Κουκουναριές της Σκιάθου θα έλεγα. Και εξηγούμε.
Εξωτικό το νησί, στα νότια της Καραϊβικής, προορισμός με καλό καιρό σχεδόν όλο το χρόνο, αφού ακόμα και τον Αύγουστο, λόγω της θέσης του, αποφεύγει τους τυφώνες της περιοχής, παλιά βρετανική αποικία και βασικός προορισμός των Αγγλων-ίσως αυτό από μόνο του να λέει πολλά και να παραπέμπει σε περισσότερα-το, και όχι τα, Barbados είναι ένα νησί που κατάφερε να χάσει τον εξωτικό του χαρακτήρα και να εμπορευματοποιηθεί τόσο πολύ και άσχημα που καθόλου πλέον δεν δικαιολογεί τη φήμη του.
Η βασική πλευρά του νησιού είναι η δυτική, το “περίφημο” platinum coast, μια αμμουδιά χιλιομέτρων, πάνω στο ηλιοβασίλεμα, με κάποια πολύ ακριβά ξενοδοχεία, μεταξύ των οποίων το ξακουστό, πανάκριβο Sandy Lane στην ομώνυμη παραλία. Αυτά. Τίποτα παραπάνω, τίποτα ιδιαίτερο. Μια μεγάλη παραλία, με ελάχιστες προσβάσεις, με μικρό πλάτος και πολύ λίγα μέρη(ή bay) όπου αξίζει να κάτσει κανείς πάνω από 15 λεπτά. Ακόμα και η παραλία του Sandy Lane αν εξαιρέσεις το είδος του δέντρου, δε διαφέρει και πολύ από τις κουκουναριές.
Από την άλλη πλευρά, το Barbados έχει μία πολύ πιο άγρια, εξωτική, περιπετειώδη πλευρά στην Νοτιοανατολική πλευρά, που βλέπει προς τον Ατλαντικό. Εδώ μπορεί να βρει κανείς εκπληκτικές παραλίες, πραγματικά μοναδικές, στις οποίες όμως δεν μπορείς να κολυμπήσεις γιατί η θάλασσα είναι πολύ άγρια. Τέτοιες είναι το Bottom Bay, το Lond Bay και το Foul Bay(ή Νεκροταφείο), λίγο πριν το εκπληκτικό The Crane , ένα ξενοδοχείο σε μοναδική τοποθεσία, πάνω στην Crane Beach, “μία από τις πιο sexy παραλίες του κόσμου”, “μία από τις 10 καλύτερες παραλίες του κόσμου” ή “ένα από τα 30 μέρη του κόσμου που πρέπι να δεις” σύμφωνα με διάφορα Μέσα. Ακόμα και σε αυτές τις δημοσιοσχετίστικες δημοσιογραφικές υπερβολές να μην είναι το The Crane , σίγουρα είναι ένα καταπληκτικό μέρος , πραγματικά μοναδικό, που μπορεί να αντισταθμίσει όλο το υπόλοιπο αδιάφορο νησί και να κάνει το μάτι σου να περιπλανηθεί ξανά και ξανά στις ίδιες εικόνες χωρίς να τις χορταίνει. Με 2 από τα καλύτερα εστιατόρια του νησιού να έχουν φυτρώσει στο βράχο πάνω από τη παραλία, με πανέμορφα δωμάτια=διαμερίσματα 50 τμ. και μέσο κόστος γύρω στα 170€ , με με με, το The Crane είναι πολλά περισσότερα από value for money. Είναι μία εξαιρετική επιλογή-και το tip: λίγο έξω από το The Crane, βρίσκεται το Cutters of Barbados , ένα πολύ όμορφο, απλό, “νεοϋορκέζικο” εστιατόριο, με Cutters, δηλαδή σάντουιτς, πίτσα, 2-3 ορεκτικά και ρούμι που δεν χαρίζεται! Χαιρετισμούς Roger, we had a great time!
Barbados
Για να φτάσετε στο Barbados, πηγαίνετε London Gatwick με Εasy jet, με τη βραδυνή πτήση, διανυκτερεύετε στο Sofitel του αεροδρομίου-ένα από τα 2-3 ξενοδοχεία που βρίσκονται σε περπατήσιμη απόσταση-και την επόμενη μέρα το πρωί πετάτε με Virgin Atlantic. Σε 8 ώρες βρίσκεστε Barbados.
FOUL BAY, BARBADOS
Ένα μεγαλόσωμο μυρμήγκι της Κόστα Ρίκα, το Odontomachus bauri, διαθέτει τις πιο γρήγορες σιαγόνες στο ζωικό βασίλειο, καθώς κλείνουν με ταχύτητα που κυμαίνεται από 126 έως 233 χιλιόμετρα την ώρα.
Οι ταχύτατες δαγκάνες επιτρέπουν στο έντομο όχι μόνο να αιφνιδιάζει τη λεία του, αλλά και να ξεφεύγει από τους κυνηγούς του. Όταν ο οδοντομάχος κλείνει τις σιαγόνες του με δύναμη πάνω στο έδαφος, εκτινάσσεται προς τα πίσω σε απόσταση έως και 45 εκατοστών.
Με επικεφαλής την Σίλα Πάτεκ, ερευνητές του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια στο Μπέρκλεϊ βιντεοσκόπησαν τις σιαγόνες του μυρμηγκιού με κάμερες που καταγράφουν 50.000 καρέ το δευτερόλεπτο, αντί για τα 25 καρέ του κινηματογραφικού φιλμ. Οι μετρήσεις έδειξαν ότι το Odontomachus bauri είναι ταχύτερο από τον προηγούμενο κάτοχο του ρεκόρ, τη γαρίδα μάντις, η οποία χτυπά τη λεία της με το μπροστινό πόδι με μέγιστη ταχύτητα 83 χλμ./ώρα.Έχει αποδειχτεί ότι, μετά από μια μακρά παραμονή στο διάστημα, η υγεία των αστροναυτών επιδεινώνεται.
Συγκεκριμένα, παρατηρείται απώλεια μυϊκής μάζας, τα κόκαλα αποδυναμώνονται και ο καρδιακός ρυθμός επιβραδύνεται. Επιπλέον, οι αστροναύτες υποφέρουν από διαταραχές όρεξης και ύπνου που μπορούν να δημιουργήσουν ψυχολογικά προβλήματα.Η ποσότητα της βροχόπτωσης σε μια χρονική περίοδο υπολογίζεται με τα βροχόμετρα, τα οποία μετράνε το ύψος του νερού που εναποτίθεται σε μια οριζόντια επιφάνεια ενός τετραγωνικού μέτρου.
Τα βροχόμετρα τοποθετούνται στην περιφραγμένη έκταση του σταθμού κοντά στον μετεωρολογικό κλωβό. Τα συγκεκριμένα όργανα έχουν ένα κυκλικό στόμιο διαμέτρου 13 περίπου εκατοστών και έναν πολύ στενότερο σωλήνα με διαβαθμίσεις, όπου καταλήγει το νερό. Τα χειροκίνητα βροχόμετρα συνήθως «διαβάζονται» κάθε τρεις ώρες, με τις κύριες παρατηρήσεις να γίνονται στις 9 το πρωί και στις 9 το βράδυ, ώστε να μελετώνται οι συστηματικές διαφορές μεταξύ μέρας και νύχτας, που μπορεί να είναι πολύ μεγάλες σε ηπειρωτικές περιοχές.
Ένα μειονέκτημα των παλαιών βροχόμετρων είναι το ότι δεν μετρούν με ακρίβεια τις βροχοπτώσεις μικρής έντασης. Όμως, η πιο σημαντική αδυναμία όλων των βροχόμετρων, παλαιών και καινούριων, είναι η ανεπαρκής χωρική αναπαράσταση της βροχής.
Η χωρική κατανομή της βροχής καταγράφεται πλέον καλύτερα από τα μοντέρνα ραντάρ. Ωστόσο, καθώς το κόστος εγκατάστασης και συντήρησης των ραντάρ είναι για πολλές χώρες απαγορευτικά, τα κλασικά βροχόμετρα είναι πιο διαδεδομένα παγκοσμίως.
Η διάσημη οικογένεια whiskey JACK DANIEL’S, υποδέχεται ένα νέο μέλος… τo GENTLEMAN JACK, ένα εκλεκτό whiskey για «αληθινούς» gentlemen.
Το GENTLEMAN JACK οφείλει την ιδιαιτερότητά του σε μια μοναδική τεχνοτροπία: το διπλό φιλτράρισμα του μέσα από ξυλοκάρβουνο σφενδάμου. Μία φορά πριν την ωρίμανσή του και ξανά, μερικά χρόνια αργότερα, πριν την εμφιάλωσή του. Η τεχνοτροπία αυτή, που τη χαρακτηρίζουν και ως «διπλή ευλογία», απαιτεί χρόνο, αλλά εξασφαλίζει τον ξεχωριστό χαρακτήρα του GENTLEMAN JACK: την ιδιαίτερα απαλή και μεταξένια γεύση του που σε συνδυασμό με τα ιδιαίτερα αρώματά του από καραμέλα, βανίλια, φρούτα και λίγες ήπιες νότες καπνού, προσδίδουν ένα μοναδικό αποτέλεσμα.
Και η φροντίδα δεν σταματά εκεί. Η ωρίμανση του GENTLEMAN JACK σε λευκά χειροποίητα βαρέλια βελανιδιάς είναι το μυστικό για την αλάνθαστη γεύση και το χρώμα του. Η ποιότητα του βαρελιού είναι πολύ σημαντική για το αποστακτήριο JACK DANIEL’S, το μοναδικό στον κόσμο που κατασκευάζει τα δικά του μοναδικά βαρέλια ωρίμανσης whiskey. Γιατί στο JACK DANIEL’S το βαρέλι δεν είναι απλά ένα χώρος που ωριμάζει το whiskey, είναι συστατικό του.
Ένα τόσο μοναδικό whiskey δεν θα μπορούσε παρά να βρίσκεται και σε μια μοναδική φιάλη, που ξεχωρίζει μέσα από το πλήθος σε κάθε μπαρ. Σχεδιάστηκε έτσι ώστε να αφήνει το φως να περνάει από μέσα της και να αναδίδει την κεχριμπαρένια λάμψη του, προσκαλώντας αυτούς που ξέρουν να εκτιμούν τη γεύση ενός εκλεκτού whiskey.
Η Σελήνη, καθώς χρειάζεται πάνω από 24 ώρες για να εκτελέσει μία περιστροφή γύρω από τη Γη, εμφανίζεται σε διαφορετικά σημεία του ουρανού, διαφορετικές ώρες, ενδεχομένως και μέσα στην ημέρα.
Ο λόγος που ίσως γίνεται ορατή –παρ’ όλο που δεν μπορούμε να δούμε τα άστρα– είναι γιατί αντανακλά περίπου το 7% από το ηλιακό φως που δέχεται. Αυτό το ποσοστό δεν είναι ιδιαίτερα υψηλό, αλλά, δεδομένου ότι η λάμψη του Ηλίου είναι έντονη, αρκεί για να την «αποκαλύψει» ακόμη και όταν η ημέρα βρίσκεται στο ζενίθ της.
Μετακινούμενο παγκάκι...ιδανικό μόνο για τον κήπο σας
Ανατομικά σχεδιασμένος δίσκος σερβιρίσματος, ποτέ ξανά λερωμένα χέρια!
Πετσέτα CSI (ή Crisme scene bath towel)
Παντόφλες-αυτοκίνητο. Σας φωτίζουν το δρόμο μέχρι 10 μέτρα...)
Διάφανη τοστιέρα! Ποτέ πιο παραψημένη φρυγανιά!
χμ...μηχάνημα αυτόματης τοποθέτησης ενός πλακιδίου βουτύρου (ή κάπως έτσι)
Μαξιλάρι για μωρά(και για μεγάλους ίσως)
Ψαλίδι με λέηζερ. Τι άλλο θα δούμε? Ηλιακό πριόνι?
Ρολόι ημέρας! Μα πως ζούσαμε χωρίς αυτό??!!
Το Pepsi Max Club είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας της PepsiCo με τη Microsoft Advertising , με στόχο να προσεγγίσει η Pepsi Max το νεαρό ανδρικό κοινό των 20 και κάτι. Ενα πολύ ενδιαφέρον και πρωτοποριακό, cross-channel project, με οικοδέσποινα την Αυστραλέζα σταρ, μοντέλο, ηθοποιό και τραγουδίστρια Holly Valance.
Το site δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες του να ανεβάσουν τα δικά τους video, να μοιραστούν φωτογραφίες τους στο Hall of Fame and Shame κερδίζοντας 500 λίρες, να μιλήσουν με τη Holly στον windows live messenger και να προσπαθήσουν να τη σαγηνεύσουν και πολλά άλλα, στοχεύοντας πάντα να τους κάνει να περάσουν για λίγη ώρα καλά online, πάντα με τη Pepsi Max. Ταυτόχρονα δίνοντας μία offline/online διάσταση στο project το site δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να δημιουργήσουν το δικό τους περιοδικό με τον τίτλο MAX IT!
Σε μια προσπάθεια να επεκτείνουν το concept offline, η εταιρεία PR της Pepsi συνεργάστηκε με την Abbey Clancy, ένα πολύ γνωστό μοντέλο εσωρούχων στη Μεγάλη Βρετανία, δημιούργησαν ένα πραγματικό club κάπου στην εξοχή και γύρισαν ένα ενδιαφέρον, δροσιστικό, video από τη φωτογράφησή της για την Pepsi. Δείτε το εδώ.
Η καμπάνια του Pepsi Max Club τρέχει στην Αγγλία, τη Νορβηγία και την Αυστραλία
Αυτό το ερώτημα ώθησε τον Αϊνστάιν να δουλέψει πάνω στη διάσημη Ειδική Θεωρία της Σχετικότητας.
Οι εξισώσεις του δείχνουν ότι, όσο αυξάνεται η ταχύτητα με την οποία κινούμαστε, τα αντικείμενα αρχίζουν να διαστρεβλώνονται, ενώ βλέπουμε μπροστά μας ένα φως το οποίο ολοένα και δυναμώνει. Και μετά, ξεκινά ένα πραγματικά εντυπωσιακό σόου: τα αντικείμενα που είναι μακριά μας φαίνεται σαν να απομακρύνονται ακόμη περισσότερο, ενώ αρχίζουμε να βλέπουμε αυτά που βρίσκονται πίσω μας. Τελικά, όταν αγγίζουμε την ταχύτητα του φωτός, το μόνο που βλέπουμε είναι ένα απερίγραπτα φωτεινό σημείο, που το περιβάλλει το απόλυτο σκοτάδι.
Ο Ιούλιος Βερν είχε γράψει για «αμαξοστοιχίες βλημάτων» που θα μετακινούνταν από τη Γη στη Σελήνη με τέτοια άνεση και συχνότητα ώστε «σε 20 χρόνια ο μισός πληθυσμός της Γης θα έχει επισκεφτεί τη Σελήνη»! Αποδείχτηκε υπέρ το δέον ενθουσιώδης.
Αν και το πρώτο από τα τέσσερα συνολικά διαστημικά λεωφορεία -Columbia, Discovery, Atlantis και Challenger, που μετά την καταστροφή του αντικαταστάθηκε από το Endeavour- πέταξε επιτυχημένα το 1981, σήμερα, σχεδόν 25 χρόνια αργότερα, οι μόνοι άνθρωποι που έχουν ταξιδέψει στη Σελήνη παραμένουν οι αστροναύτες των διαστημικών αποστολών Apollo. Οι πτήσεις πραγματοποιήθηκαν μεταξύ 1963 και 1972, στέλνοντας συνολικά 12 Αμερικανούς στο έδαφός της και πολύ περισσότερους σε τροχιά. Οι πρώτοι άνθρωποι που πάτησαν στη Σελήνη ήταν το πλήρωμα του Apollo 11, στις 20 Ιουλίου του 1969, και οι τελευταίοι το πλήρωμα του Αpollo 17, στις 11 Δεκεμβρίου του 1972. Μάλιστα, οι αστροναύτες του Apollo 17 κατέρριψαν το ρεκόρ παραμονής -12 ώρες και 12 λεπτά- και οδήγησαν την ηλεκτράμαξά τους σε αποστάσεις μεγαλύτερες από
Λίγο πριν το grand prix του Abu Dhabi, το περιοδικό Arabian Business δημοσίευσε μία λίστα με τις αμοιβές των οδηγών της F1.
Στα εντυπωσιακά συμπεράσματα της λίστας είναι οι μεγάλες διαφορές ανάμεσα σε οδηγούς της ίδιας ομάδας αλλά το τεράστιο χάσμα μεταξύ ττου πιο ακριβοπληρωμένου και 2ου στη λίστα οδηγού.
Στην κορυφή της λίστας βρίσκονται οι πρώην πρωταθλητές, Kimi Raikkonen (Ferrari, 2007), Lewis Hamilton (McLaren-Mercedes, 2008) και Fernando Alonso (Renault, 2005 and 2006).
Το ιδιαίτερα εντυπωσιακό όμως είναι η διαφορά των £16.4 εκατομμυρίων του Raikkonen από τον 2ο Hamilton, αλλά και τα £22.5 εκατομμύρια διαφοράς από τον συνάδελφό του στην ίδια ομάδα Felipe Massa.
Ο πρωταθλητής του 2009 Jenson Button, αμοίφθηκε με μόλις 3 εκατομμύρια λίρες ενώ 4 οδηγοί, οι Kazuki Nakajima (Williams), Romain Grosjean (Renault), Adrian Sutil και Vitantonio Liuzzi (και οι 2 στη Force India F1) δεν έλαβαν αμοιβή.
Το σύνολο των αμοιβών των οδηγών έφτασε τα £81.9 εκατομμύρια λίρες, ή κατά μέσο όρο £3.9 εκατομμύρια ανά οδηγό, ενώ θα πρέπει να διευκρινιστεί ότι τα νούμερα αυτά αφορούν τους βασικούς τους μισθούς και δεν συμπεριλαμβάνουν αμοιβές τους από χορηγίες ή άλλα έσοδα, που πολλές φορές μπορεί και να τριπλασιάζουν τους μισθούς τους.
Η πλήρης λίστα των αμοιβών των οδηγών της F1.
1. Kimi Raikkonen £27.35m
2. Lewis Hamilton £10.9m
3. Fernando Alonso £9.1m
4. Nico Rosberg £5.15m
5. Felipe Massa £4.85m
6. Jarno Trulli £3.95m
7. Sebastian Vettel £3.65m
8. Mark Webber £3.35m
9. Jenson Button £3.05m
10. Robert Kubica £2.75m
11. Heikki Kovalainen £2.1m
12. Nick Heidfeld £1.7m
13. Timo Glock £1.2m
14. Giancarlo Fisichella £0.9m
15. Sébastien Buemi £0.9m
16. Rubens Barrichello £600,000
17. Jaime Alguersuari £300,000
18. Vitantonio Liuzzi £0
19. Adrian Sutil £0
20. Romain Grosjean £0
21. Kazuki Nakajima £0
Οι αμοιβές των οδηγών ανά ομάδα
1. Ferrari £32.2m
2. McLaren-Mercedes £13.05m
3. Renault £9.1m
4. Red Bull Racing £7m
5=. Toyota £5.15m
5=. Williams £5.15m
7. BMW-Sauber £4.45m
8. Brawn GP £3.65m
9. Scuderia Toro Rosso £1.2m
10. Force India £900,000
Mια νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι τα συμπαθή θηλαστικά όχι μόνο επικοινωνούν μεταξύ τους, αλλά χρησιμοποιούν και ονόματα.
Kάθε δελφίνι έχει το δικό του μοναδικό «σφύριγμα» που αντιστοιχεί στην προσωπική του ταυτότητα και το οποίο χρησιμοποιείται από τα υπόλοιπα μέλη της αγέλης όταν το καλούν. Aκόμα πιο εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι δύο δελφίνια μπορούν να «κουτσομπολεύουν» ένα τρίτο όταν αυτό απουσιάζει, ικανότητα που μέχρι πρότινος θεωρούνταν αποκλειστικά ανθρώπινη.
Oι ανακαλύψεις, που προέκυψαν από πρόσφατα πειράματα στον κόλπο Σαρασότα της Φλόριντα, έχουν ενθουσιάσει τη διεθνή επιστημονική κοινότητα, η οποία πλέον επανεξετάζει τον υψηλό δείκτη νοημοσύνης των δελφινιών.
Ναι, αλλά όχι στο ίδιο επίπεδο λεπτομέρειας.
Σύμφωνα με το χαρτογράφο Μικ Άσγουορθ, διευθυντή σύνταξης του Παγκόσμιου Άτλαντα των Times, το μεγαλύτερο μέρος της Γης έχει χαρτογραφηθεί σε κλίμακα 1:500.000 (1 εκατοστό προς 5 χλμ.), με εξαίρεση κάποιες περιοχές στους πόλους και τμήματα της Κεντρικής και Νότιας Αμερικής, που δεν καλύπτονται σε αυτή την κλίμακα. Επίσης, ο χάρτης ορισμένων περιοχών, ειδικά στην Αφρική, σχεδιάστηκε πριν από πολλές δεκαετίες, οπότε πλέον είναι αναξιόπιστοςΣτην Ολλανδία υπάρχουν περισσότερα ποδήλατα από ανθρώπους, οπότε δεν είναι περίεργο που μια Ολλανδική εταιρεία σχεδίασε το πιο cool τρίκυκλο μετά το Sinclair C5. Λέγεται Taga και δεν είναι ένα συνηθισμένο τρίκυκλο, μάλιστα η επίσημη ονομασία του είναι “multifunctional urban vehicle”.
Το Taga είναι ένα τρίκυκλο σχεδιασμένο να μεταφέρει έναν ενήλικα και ένα μωρό ή παιδάκι μέχρι 7 ετών, μάλιστα μετατρέπεται σε καροτσάκι μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, 20 για την ακρίβεια.
Το Taga είναι φτιαγμένο από αλουμίνιο, έχει τροχούς 16 ιντσών, δισκόφρενα στους μπροστινούς τροχούς και φρένα Shimano πίσω, ενώ ακολουθεί όλους τους κανόνες ασφαλείας τόσο για τα ποδήλατα όσο και για τα καροτσάκια μωρών.
Το Taga κοστίζει 1.550£ και μπορείτε να το βρείτε στο website του Mothercare .
Η χρήση αγκαθωτού σύρματος στα γείσα των κτιρίων με σκοπό την απομάκρυνση των περιστεριών είναι αρκετά διαδεδομένη, στην πραγματικότητα όμως δεν συνιστά παρά μετάθεση του προβλήματος στα γειτονικά κτίρια.
Η παρουσία γερακιών είναι ένας αποτελεσματικός και περιβαλλοντικά φιλικός τρόπος απομάκρυνσής τους και έχει δοκιμαστεί με επιτυχία σε συγκεκριμένους χώρους –σταθμούς τρένων και αεροδρόμια-, καθώς η παρουσία τους τρομάζει τα περιστέρια με αποτέλεσμα αυτά να μην επιστρέφουν στην περιοχή.
Στο διαστημόπλοιο παράγεται ηλεκτρική ενέργεια από αντιδράσεις του υδρογόνου με το οξυγόνο μέσα στα κελιά καυσίμων. Ένα από τα πλεονεκτήματα αυτού του συστήματος είναι ότι ως υποπροϊόν των καύσεων προκύπτει νερό όχι εξαιρετικής ποιότητας, αλλά πόσιμο.
Χρησιμεύει για την επανενυδάτωση των αποξηραμένων τροφών, καθαρισμό του WC, επιστημονικά πειράματα, στους ψυκτήρες κ.ά. Παρέχει νερό στους αστροναύτες για 17 μέρες. Ένα ανάλογο σύστημα υπάρχει και στο διαστημικό σταθμό MIR, όμως το νερό που παράγεται δεν επαρκεί και μεταφέρεται από τη Γη με τα σκάφη ανεφοδιασμού Progress M, μέσα σε κοντέινερ χωρητικότητας
Η όρκα έχει τη φήμη του αμείλικτου αρπακτικού είτε εξαιτίας της επιλογής των θηραμάτων της, τα οποία ενίοτε είναι φάλαινες μεγάλων διαστάσεων, είτε εξαιτίας της τεχνικής που ακολουθεί όταν κυνηγά, αφού ζαλίζει με χτυπήματα τη λεία της πετώντας τη στον αέρα ή χτυπώντας τη με το κεφάλι ή την ουρά.
Όταν κυνηγά δελφίνια, απομονώνει κάποιο από το κοπάδι και το ακολουθεί μέχρι αυτό να εξαντληθεί. Για να συλλάβει τα μικρά των θαλάσσιων ελεφάντων, η όρκα τα ακολουθεί μέχρι την ακτή. Κατόπιν τα χτυπάει με την ουρά, τα σηκώνει με το κεφάλι και τα αφήνει να πέσουν στο νερό, ώστε να ζαλιστούν και να πνιγούν. Τέλος, οι φάλαινες και οι φυσητήρες, ζώα τρεις ή τέσσερις φορές μεγαλύτερα από την όρκα, δέχονται δαγκώματα στην ουρά και στα πτερύγια του θώρακα ή επιθέσεις με το κεφάλι.
Καταρχήν το video είναι η τελευταία δημιουργία των “Dude Perfect”, μιας ομάδας 6 φοιτητών από το Τέξας, που έχουν βαλθεί να μας τρελάνουν με απίστευτες μπασκετικές βολές. Βολές που όσο και αν δεν θέλουμε να πιστέψουμε ότι είναι πραγματικές, κανένας ειδικός μέχρι τώρα δεν έχει βρει ίχνη επεμβάσεων στο video.
Ηδη το νέο καλάθι των “Dude perfect” έχει κάνει πάνω από 2.000.000 views στο youtube και η ομάδα υποχθέθηκε να υποστηρίξει ένα παιδί για κάθε 100.000 views μέσω του φιλανθρωπικού οργανισμού Compassion International.
Πρόκειται για ένα από τα παλιότερα και άλυτα προβλήματα της θεωρίας αριθμών.
Διατυπώθηκε από τον Κρίστιαν Γκόλντμπαχ το 1742 σε μια επιστολή του προς τον Ελβετό μαθηματικό Λέοναρντ Όιλερ. Στην επιστολή του ο Γκόλντμπαχ ισχυρίστηκε ότι α) κάθε άρτιος φυσικός αριθμός είναι ίσος με το άθροισμα δύο πρώτων αριθμών και ότι β) κάθε φυσικός αριθμός μεγαλύτερος του 2, άρτιος ή περιττός, είναι ίσος με το άθροισμα τριών πρώτων αριθμών. Η εικασία έχει επιβεβαιωθεί με τη χρήση υπολογιστών για τους αριθμούς μέχρι το 4•1014. Αυτό θα αρκούσε για να πείσει τους περισσότερους ανθρώπους, αλλά όχι τους μαθηματικούς.
Χάρη στη γεωηλεκτρική μπορούμε να μελετήσουμε την ειδική ηλεκτρική αντίσταση (το αντίθετο της αγωγιμότητας) του εδάφους και των βράχων.
Δύο ή τρία ηλεκτρόδια στέλνουν ηλεκτρικό ρεύμα στο έδαφος, ενώ δύο ακόμα μετρούν τη διαφορά δυναμικού, δηλαδή την τάση. Ανάλογα με το είδος των βράχων και την παρουσία ή την απουσία νερού, η ανάλυση μπορεί να φτάσει σε βάθος λίγων εκατοντάδων μέτρων. Η «ηλεκτρική τομογραφία» είναι ένα πιο εξελιγμένο σύστημα. Αντί για τέσσερα ηλεκτρόδια, χρησιμοποιούνται περισσότερα (24, 32, 48 ή περισσότερα), που δημιουργούν με μεγάλη ακρίβεια μια τρισδιάστατη απεικόνιση του υπεδάφους.