Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Κυριακή, 20 Δεκεμβρίου 2009

Κούκλες του SEX σαν αληθινές.

Στην Καλιφόρνια υπάρχει μια εταιρεία που δημιουργεί αυτό που θεωρείται ως "οι πιο τέλειες κούκλες του sex στον κόσμο". Μιλάμε, για κούκλες τόσο ρεαλιστικές που πολλές φορές πρωταγωνιστούν ακόμα και σε ταινίες sex. Όλες οι κούκλες είναι χειροποίητες και μπορούν να κατασκευαστούν κατόπιν παραγγελίας ανάλογα με τα γούστα του πελάτη. Χρώμα δέρματος, στιλ μαλλιών, μέγεθος στήθους, κ.λ.π. Όπως είναι φυσικό, μια τέτοια κούκλα έχει και το ανάλογο κόστος. Η τιμή τους κυμαίνεται περίπου στα 7.000 δολάρια και αυξάνει ανάλογα τις απαιτήσεις του πελάτη.
Ο χώρος εργασίας θυμίζει περισσότερο ταινία επιστημονικής φαντασίας με ρομπότ, παρά εργαστήριο. Όλες οι κούκλες, σύμφωνα με τους κατασκευαστές, είναι ανατομικά τέλειες, με πλήρη κίνηση των αρθρώσεων ενώ το δέρμα τους είναι από υποαλλεργική σιλικόνη, η οποία έχει αρκετά ρεαλιστική αίσθηση, παρόμοια με το ανθρώπινο δέρμα.

psaxtiria

Οι πρώτες... παγίδες

Οι γυναίκες είναι όντα που τους αρέσει να κινούνται με ασφάλεια. Θέλουν να έχουν τον έλεγχο και θέλουν να ξέρουν από πριν τι έχουν να αντιμετωπίσουν. Και δεν υπάρχει καλύτερη ευκαιρία για αυτές να τσεκάρουν κάποια πράγματα σε σένα από το πρώτο, κιόλας, ραντεβού!

Ενώ λοιπόν εσύ αμέριμνος απολαμβάνεις το πρώτο σου δείπνο με την κυρία που σε ενδιαφέρει, αυτή ενδέχεται να σου στήνει διαρκώς «παγίδες» και να σε υποβάλει – πάντα εν αγνοία σου βέβαια – σε διάφορα τεστ.

Παγίδα 1: Προσφέρεται να πληρώσει το λογαριασμό
Δε λέμε ότι το κάνει ντε και καλά για να σε τεστάρει. Μπορεί πράγματι να μη νιώθει άνετα να πληρώσεις εσύ το φαγητό (τα έχουν αυτά τα κολλήματα κάποιες γυναίκες, τουλάχιστον στην αρχή).

Τι κάνεις
Θα πληρώσεις εσύ και μη το συζητάς καθόλου! Απλώς, κάντο με έξυπνο και διακριτικό τρόπο: το καλύτερο θα ήταν να της υποσχεθείς ότι την επόμενη φορά θα πληρώσει αυτή! Έτσι της δείχνεις αυτοπεποίθηση ότι θα υπάρξει και επόμενη φορά και κυρίως δε φαίνεσαι... καρμοίρης στα μάτια της. Α, την επόμενη φορά, άστην να πληρώσει. Εξάλλου, αν τα πράγματα πάνε καλά και κάνετε σχέση, δε θα προσφέρεται στο μέλλον με την ίδια... ευκολία!

Παγίδα 2: Σου εκφράζει δυσφορία
Αν κατά τη διάρκεια του πρώτου ραντεβού σου εκφράσει τη δυσφορία της για το... οτιδήποτε (το κρασί, το περιβάλλον, το φαγητό), δεν αποκλείεται να το κάνει για να δει πως θα αντιδράσεις!

Τι κάνεις
Φρόντισε να μείνεις απαθής και αδιάφορος και... το έχασες το παιχνίδι! Για αυτήν είναι μία τέλεια ευκαιρία να διαπιστώσει κάποια στοιχεία του χαρακτήρα σου. Σε πρώτη φάση, πρότεινες της να πάτε κάπου άλλου: εννιά στις δέκα φορές θα αρνηθεί (σκοπός της δεν είναι να ψάχνετε πάλι για πάρκινγκ στο κέντρο, αλλά να σε τεστάρει). Μετά την άρνηση της, φρόντισε πάντα με ευγένεια αλλά και δυναμισμό να κάνεις ότι μπορείς να τη διευκολύνεις. Πρόσεξε όμως: αν εμπλακούν και άλλοι (ο σερβιτόρος για παράδειγμα), πρέπει να είσαι μεν δυναμικός, όχι όμως και... τραμπούκος! Δεν είναι ο φίλος σου από το στρατό η κοπελιά για να εκτιμήσει τέτοια συμπεριφορά...

Παγίδα 3: Σε αιφνιδιάζει
Και ξαφνικά, από εκεί που δε το περιμένεις, ακούς πράγματα που δεν περίμενες! Καλά καλά δε ξέρεις πως την λένε (που λέει ο λόγος) και αυτή σε φέρνει σε δύσκολη θέση ρωτώντας σε για την πρώην σου για παράδειγμα!

Τι κάνεις
Τι κάνεις; Δεν τα χάνεις! Της απαντάς με χιούμορ και – αν θες τη συμβουλή μας – με ειλικρίνεια. Μπορεί η κοπέλα να μην είναι ελέφαντας, συνήθως όμως σε τέτοια θέματα έχει τη μνήμη του! Αν πεις ένα ψέμα λοιπόν για να περάσεις τον σκόπελο, δεν αποκλείεται στο μέλλον να το βρεις μπροστά σου! Και να χαλάσει – πάλι από το πουθενά – ένα βράδυ, δέκα μήνες μετά! Δε λέει...

Παγίδα 4: σε παρασύρει σε... μονόλογο
Έχεις πάρει φορά και μιλάς. Και δε σταματάς αφού η όμορφη κυρία σε κοιτάει στα μάτια και δείχνει να ρουφάει κάθε σου λέξη. Πρόσεξε! Παγίδα! Όσο εσύ της μιλάς για τις φοβερές σου ιστορίες από τον στρατό και αυτή σου χαμογελάει, μέσα της ζωγραφίζει τη ταμπέλα που θα σου κρεμάσει. Και ξέρεις τι γράφει; «Εγωπαθές, φλύαρο γουρούνι»!

Τι κάνεις
Βεβαίως, να μιλήσεις και για εσένα, βεβαίως για λίγο να πάρεις τη κουβέντα πάνω σου, αδερφέ, όμως μην το παρακάνεις! Και σίγουρα δε μιλάς για το στρατό, τις φάρσες στη θρησκευτικού στο λύκειο ή την εκδρομή στη Ρώμη με το Θρύλο. Επίσης, σίγουρα, τη ρωτάς και την παροτρύνεις κάθε τόσο να σου πει και αυτήν για τη δουλειά της, τα χόμπι της, τα ενδιαφέροντα της. Απλό δεν είναι;

Δεν θέλω να γίνω ποδοσφαιριστής





idiadromi

ΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΩΣΤΗ ΠΑΛΑΜΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ...ΕΡΗΜΩΝΕΙ...



Έρευνα: Ghostis
Ο Κωστής Παλαμάς θεωρείται ένας από τους σημαντικότερους Έλληνες ποιητές, με σημαντική συνεισφορά στην εξέλιξη και ανανέωση της νεοελληνικής ποίησης. Καταγωγή από Μεσολόγγι όμως γεννήθηκε στην Πάτρα το 1859. Μεγάλωσε τα πρώτα του παιδικά χρόνια, ώσπου πέθαναν και οι δύο του γονείς στην Πάτρα στην οδό Κορίνθου σε ένα μικρό σχετικά αλλά μεγαλοπρεπές σπίτι.

Το σπίτι αυτό που τόσο αγάπησε ο ποιητής και που το είχε συνδέσει με τον παιδικό του εαυτό σήμερα είναι κλειδαμπαρωμένο και δεν έχει ακόμη αξιοποιηθεί.

Χιλιάδες εκκλήσεις να γίνει σπίτι-μουσείο Κώστα Παλαμά σε μια προσπάθεια ανάδειξης της σύγχρονης πολιτισμικής μας κληρονομιάς, αλλά καμία ενέργεια δεν πραγματοποιείται.

Η ανάδειξή του δεν είναι μόνο λαϊκή απαίτηση αλλά μας εξέφρασε τα συναισθήματά του με το ποίημα του «Το σπίτι που γεννήθηκα».

Το σπίτι που γεννήθηκα κι ας το πατούν οι ξένοι

Στοιχειό είναι και μα προσκαλεί, ψυχή και με προσμένει

Το σπίτι που γεννήθηκα, ίδιο στην ίδια στράτα

Στα μάτια μου όλο υψώνεται, και μ' όλα του τα νιάτα


Το σπίτι ας του νοθέψανε το σχήμα και το χρώμα

Κι ανόθευτο κι αχάλαστο και με προσμένει ακόμα

Το σπίτι που γεννήθηκα κι ας το πατούν οι ξένοι

Στοιχειό και σαν απάτητο, με ζει και με προσμένει


Το σπίτι που γεννήθηκα κι ας το πατούν οι ξένοι

Στοιχείο είναι και με προσκαλεί, ψυχή και με προσμένει
Αυτοί οι στίχοι μαζί με την φωτογραφία του ποιητή είναι στην μεγάλη αφίσα όπως φαίνεται και στην εικόνα, μοναδικά απομεινάρια ενός μακρινού και παιδικού παρελθόντος. Απομεινάρια να μας θυμίζουν πως πέρασε από εκεί ο διάσημος ποιητής και ήταν ο τόπος που τόσο αγάπησε και ποτέ δεν λησμόνησε.



Κείμενο:Ghostis
ΠΗΓΗ: ΟΜΑΔΑ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ

ΣΑΒΑΝΟ 2000 ΕΤΏΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΕ ΤΑΦΟ ΣΤΗΝ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ

epistimi_22.jpgΕπιστήμονες και αρχαιολόγοι ανακοίνωσαν ότι ανακάλυψαν κομμάτια από σάβανο που χρονολογείται από την εποχή του Ιησού σε τάφο στην Ιερουσαλήμ.

Οι ερευνητές, από το Εβραϊκό Πανεπιστήμιο και από ινστιτούτα στον Καναδά και στις ΗΠΑ, επισημαίνουν ότι το σάβανο αυτό είναι πολύ διαφορετικό από την αμφιλεγόμενη, κατά πολλούς, Ιερά Σινδόνη.

Ορισμένοι υποστηρίζουν ότι η Ιερά Σινδόνη αποτελεί το σάβανο που τύλιξε το σώμα του Ιησού, άλλοι όμως υποστηρίζουν ότι είναι πλαστή.

Οι επιστήμονες ανακοίνωσαν ότι το ύφασμα του σαβάνου που βρέθηκε είναι πιο απλό από εκείνο της Ιεράς Σινδόνης και αναφέρουν ότι αυτό θα σήμαινε πως η Ιερά Σινδόνη δεν χρονολογείται από τον 1ο αιώνα μ.Χ.

Στο σάβανο, που βρέθηκε σε τάφο κοντά στην Παλαιά Πόλη της Ιερουσαλήμ, ήταν τυλιγμένο το σώμα ενός άνδρα.

Σε τεστ που έγιναν στο DNA του άνδρα, φάνηκε ότι πρόκειται για την πρώτη καταγεγραμμένη περίπτωση λέπρας. Οι ερευνητές πιστεύουν ότι ο άνδρας πέθανε από φυματίωση.

Ο τάφος βρίσκεται σε κοιμητήριο στον τόπο που φημολογείται πως αυτοκτόνησε ο Ιούδας Ισκαριώτης.

ήθελε να κάνει και επίδειξη....

Δώρα γι αυτούς που αγαπάμε

Δώρο: οτιδήποτε δίνεται εκούσια χωρίς την απαίτηση ανταλλάγματος , οτιδήποτε χαρίζετε από ένα πρόσωπο σε άλλο ως ένδειξη φιλίας, εύνοιας ή τιμής με συγκεκριμένη αφορμή (Γ. Μπαμπινιώτη, Λεξικό της Νέας Ελληνικής Γλώσσας).

Περί της σημασίας της λέξης, καμία αμφιβολία, λοιπόν, δεν έχουμε πλέον (έστω και αν αυτό το "χωρίς την απαίτηση ανταλλάγματος " είναι μάλλον συζητήσιμο στον υλικό κόσμο μας...)

Όταν όμως έρχεται η ώρα ... η κατάσταση περιπλέκεται και το δώρο μετατρέπεται συχνά σε δυσεπίλυτο σταυρόλεξο.
- Τι θα αρέσει σε εκείνη;
- Τι χρειάζεται εκείνος;
- Τι θα ενθουσιάσει τα παιδιά;
- Τι ταιριάζει περισσότερο στο σπίτι των φίλων; Και σε καιρούς κρίσης, πόσο θα κοστίσει τελικά αυτή η "ένδειξη φιλίας, εύνοιας ή τιμής";

Ελπίζουμε τα δώρα που θα επιλέξετε να πιάσουν πραγματικά τόπο.
Και θυμηθείτε: Μπορεί να μη χαρίσετε στον πιτσιρικά σας το τζάκετ των 422 ευρώ, αλλά εκείνος ίσως χαρεί περισσότερο με το αρκουδάκι των 12,95 ευρώ.
Άλλωστε, μια αγκαλιά είναι πάντα το καλύτερο αμπαλάζ.
i-diadromi

Ο Οδοντωτός σιδηρόδρομος Διακοπτού - Καλαβρύτων


Τόπος με ιστορία και απαράμιλλες φυσικές ομορφιές, προσελκύει επισκέπτες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Χιλιάδες χρόνια, ο Βουραϊκός ποταμός ξεκινάει το ταξίδι του από Καλάβρυτα, διατρέχει το ομώνυμο φαράγγι και καταλήγει στο Διακοπτό, στις ακτές του Κορινθιακού κόλπου.

Πριν από 113 περίπου χρόνια, ο οδοντωτός σιδηρόδρομος Διακοπτού-Καλαβρύτων, ξεκινώντας από την παραλιακή πόλη του Διακοπτού και παράλληλα με τα χνάρια του ποταμού, έφτιαξε γέφυρες, τρύπησε σήραγγες, έριξε "δόντια" και κατάφερε να σκαρφαλώσει μέχρι τα Καλάβρυτα.

Από τότε και μέχρι σήμερα, ο Βουραϊκός ποταμός και ο Οδοντωτός πορεύονται μαζί. Το τραινάκι ενσωματώθηκε τόσο καλά στο φυσικό περιβάλλον, που μοιάζει σαν να ήταν πάντα εκεί. Ο τρόπος της κατασκευής του δεν επιβάρυνε το οικοσύστημα του φαραγγιού. Με το ξύλο και την πέτρα της περιοχής, οι τεχνικοί έκαναν για χάρη του τραίνου έργα που νομίζεις ότι τα έφτιαξε η φύση από μόνη της.

Οδοντωτός δεν είναι απλώς το "τραινάκι".Το φαράγγι του Βουραϊκού και ο οδοντωτός σιδηρόδρομος Διακοπτού-Καλαβρύτων είναι μια μοναδική ατραξιόν της Ελλάδος. Μια περιοχή όπου αφθονούν πόλεις, χωριά, με φιλόξενους κατοίκους, με μοναδική φύση και με το άρωμα της ελληνικής καθημερινότητας. Για να γραφτεί η ιστορία αυτού του τόπου, χρειάζονται τόμοι ολόκληροι. Την αληθινή γεύση όμως θα την δώσει το ταξίδι με το τραινάκι!

Ο Οδοντωτός σας περιμένει

tv-greek-sansimera

Φλέρτ μέσω sms !


Τρεις στους τέσσερις άντρες, ηλικίας μεταξύ 18 και 35, λένε ότι φλερτάρουν μια κοπέλα στο πλαίσιο του ορίου των 160 χαρακτήρων, σύμφωνα με έρευνα του AT& T σε 1.000 άτομα που χρησιμοποιούν sms. H χρήση των sms γίνεται σε όλες τις φάσεις: από τα ραντεβού στα τυφλά μέχρι και τους χωρισμούς.

7% Εχουν χωρίσει κάποιον με sms


26% Εστειλαν sms ταυτόχρονα σε περισσότερους από έναν για να κλείσουν ραντεβού


30% Ενημέρωσαν με sms κάποιον φίλο τους για το πώς πάει το ραντεβού κατά τη διάρκειά του


41%Χρησιμοποίησαν το τηλέφωνό τους για να φύγουν από το ραντεβού


70% Εχουν δείξει στους φίλους τους ένα sms με υπονοούμενα για να τους βοηθήσουν να το μεταφράσουν


25% Το ποσοστό των ανθρώπων που χρησιμοποιούν τα sms, προκειμένου να αποφύγουν να μιλήσουν στο τηλέφωνο


1 στους 10 Ο αριθμός των ανθρώπων που προτιμούν να στείλουν μήνυμα στο σύντροφό τους από το να του μιλήσουν ή να του στείλουν e-mail


37% Το ποσοστό των ατόμων που στέλνουν τουλάχιστον τρία μηνύματα τη μέρα στο σύντροφό τους.
oKokoras

5 παράξενα εστιατόρια

Hadaka Sushi - Los Angeles

Για να μπεις σε αυτό το εστιατόριο πρέπει να είσαι πάνω από 18 χρονών. Το μενού είναι κυριώς εξωτικό και είναι σε στυλ μπουφέ. Το ρόλο του μπουφέ κάνουν όμορφοι άντρες και γυναίκες. Τα φαγητά βέβαια δεν ακουμπούν πάνω στα σώματα τους, αλλά πάνω σε φλούδες μπανάνας και άλλων φρούτων κολλημένες στα σώματα τους.
Beer Spa Restaurant, Czech Republic

Beer Spa in the Czech Republic

Σάουνα και μπύρα. Ότι πρέπει για χαλάρωση. Μετά από αυτό ακολουθεί και γεύμα. Και όλα αυτά σε ένα εστιατόριο στα σύνορα της Πολωνίας με τη Γερμανία.

Dinner In The Sky Restaurant, Las Vegas

Dinner-in-the-Sky-Las-Vegas

Έχεις υψοφοβία; Τότε καλύτερα να μην πας εκεί. Και αυτό γιατί ένας γερανός σηκώνει το τραπέζι στα 50 μέτρα από το έδαφος έτσι ώστε να φας με θέα

W’Duck Toilet Restaurant, Portugal

W'Duck Toilet Restaurant In Portugal

Σας πειράζει να κάθεστε πάνω σε μία τουαλέτα και να χρησιμοποιείτε χαρτί υγείας για χαρτοπετσέτα; Αν όχι τότε δεν σας συνιστούμε αυτό το εστιατόριο...

Hobbit House Restaurant Manila

Hobbit-House-Restaurent-Manila

Το εστιατόριο των Hobbit. Όλα σε αυτό το εστιατόριο είναι μικρά. Μικρό εστιατόριο, μικρές μερίδες, μικροί σερβιτόροι
πηγή

Bridgestone: Tα νέα ελαστικά run-flat είναι γεγονός!


  • Τα τρίτης γενιάς ελαστικά run-flat παρουσίασε η Bridgestone
  • Πρόκειται για ελαστικά που δεν «σκάνε» κατά τη διάρκεια της οδήγησης και σου επιτρέπουν να συνεχίσεις την πορεία σου με ασφάλεια, μέχρι την αντικατάστασή τους
  • Τα νέας γενιάς ελαστικά run-flat είναι πλέον ασφαλέστερα και φιλικότερα προς το περιβάλλον, ενώ πλέον για πρώτη φορά, διατίθενται για πολλούς τύπους αυτοκινήτων

Η Bridgestone παρουσίασε σε δημοσιογράφους, στην πίστα δοκιμών που έχει στη Ρώμη, την τρίτη γενιά ελαστικών run-flat.
Η πρώτη σειρά των δοκιμών εστίασε στην ασφάλεια των ελαστικών run-flat, με συγκριτικά της συμπεριφοράς του οχήματος σε μεγάλες ταχύτητες μετά από αιφνίδια απώλεια πίεσης του αέρα. Οι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να δουν πως τα νέα ελαστικά run-flat δίνουν στους οδηγούς τη δυνατότητα να διατηρούν τον έλεγχο του οχήματος τους, ακόμα και με ταχύτητα 130 km/h, σε αντίθεση με τα «παραδοσιακά» ελαστικά προκαλείται απώλεια ελέγχου του οχήματος.
Παράλληλα οι δημοσιογράφοι πήραν μέρος, σε μία επίδειξη χειρισμού με μηδενική πίεση αέρα, αφότου το ελαστικό run-flat πέρασε πάνω από ένα σταθερό καρφί. Οδήγησαν, φρενάρισαν και έστριψαν με μία ταχύτητα μεταξύ 40 και 80 km/h, αποδικνύοντας πως τα ελαστικά run-flat επιτρέπουν στους οδηγούς να συνεχίσουν την πορεία τους χωρίς άμεση στάση για την επισκευή.




Οι δημοσιογράφοι, στη συνέχεια, δοκίμασαν την εξελιγμένη αναπαυτικότητα στην οδήγηση και τις επιδόσεις κύλισης της νέας, γενιάς ελαστικών run-flat της Bridgestone, με μία σειρά συγκριτικών παραδοσιακών ελαστικών και ελαστικών run-flat δεύτερης γενιάς. Οδηγώντας σε διάφορες επιφάνειες (χώμα, κακή άσφαλτο κ.λπ.), ενώ η επίδειξη ολοκληρώθηκε με ένα γύρο 30 χιλιομέτρων, ο οποίος περιελάμβανε φυσιολογικές, προαστιακές συνθήκες δρόμου καθώς και άγριους, λοφώδεις δρόμους. Οι αντιδράσεις από τους δημοσιογράφους επιβεβαίωσαν τη διαφορά μεταξύ δεύτερης και τρίτης γενιάς ελαστικών run-flat!

Νέες τεχνολογίες ελέγχου της θερμότητας
Η ένεση κατά την οδήγηση με τα ελαστικά run-flat οφείλεται στον συνδυασμό της ακαμψίας των πλαϊνών και της ενισχυμένης απορροφητικότητας των κραδασμών που προκαλούνται μεταξύ του οχήματος και του δρόμου. Εάν το πλαϊνό των ελαστικών ήταν μαλακότερο, η παραμόρφωση κατά τη διάρκεια ενός σκασμένους ελαστικού με θα προκαλούσε αυξημένη θερμοκρασία στο ελαστικό.
Οι μηχανικοί της Bridgestone εξέλισσαν τρεις νέες τεχνολογίες ελέγχου της θερμότητας: α) με μία νέα γόμα για ενισχυμένα πλαϊνά με νανοτεχνολογία, η οποία καταστέλλει την παραγωγή θερμότητας. Β) με ένα νέο υλικό που προσδίδει αυξημένη ελαστικότητα, οπότε και ενισχυμένη ταλάντωση και το οποία περιορίζει την παραμόρφωση και την αύξηση της θερμοκρασίας και γ) με μία καινοτόμο, νέα τεχνολογία «ψύξης», η οποία κάνοντας χρήση των προεξοχών στο εξωτερικό πλαϊνό, προωθεί αέρα στην επιφάνεια του ελαστικού.

Κατάργηση ρεζέρβας
Η Bridgestone παρουσίασε τα ελαστικά run-flat «με τα ενισχυμένα πλαϊνά» το 1987, με εφαρμογή στην Porsche 959. Οι εξελίξεις στην τεχνολογία της γόμας έδωσαν στην Bridgestone τη δυνατότητα να εξελίξει μία δεύτερη γενιά ελαστικών run-flat με βελτιωμένη άνεση στην οδήγηση το 2005 και εφαρμογή στην σειρά 3 της BMW.
Επιπλέον της ασφάλειας και της άνεσης, η όποια… αδράνεια στην εξέλιξη των ελαστικών , ενεργοποιείται και από τις αυξανόμενες περιβαλλοντικές ανάγκες για μείωση του βάρους του οχήματος και κατά προέκταση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, μέσω και της κατάργησης της ρεζέρβα. Ετσι παράλληλα εξασφαλίζεται περισσότερος χώρος στο πορτ-μπαγκάζ.

«Χάρη στις σύγχρονες εγκαταστάσεις και τις δυνατότητες που παρέχει το Πεδίο Δοκιμών για την διεξαγωγή δοκιμών, οι δημοσιογράφοι μπόρεσαν να διαπιστώσουν αυτοπροσώπως την άνεση κατά την οδήγηση με την τρίτης γενιάς ελαστικών run-flat της Bridgestone» δήλωσε ο κος Des Collins, Αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Γραφείου Επικοινωνίας, στη Bridgestone Europe. «Θεωρώ ότι όλοι πλέον είναι πεπεισμένοι ότι πρόκειται για ένα μεγάλο βήμα για ένα ασφαλέστερο και φιλικότερο προς το περιβάλλον μέλλον αυτοκίνησης», κατέληξε

Γλύτωσε από τον θάνατο, παρατρίχα.

Ο λόγος για τον Andy Willsheer, έναν Βρετανό φωτογράφο που φωτογράφιζε αγώνες dragster στην πίστα Pomona Raceway, στην Καλιφόρνια.
Ένα από τα αυτοκίνητα, τα οποία μπορούν να πιάσουν τα 0-100 σε ένα δευτερόλεπτο, ενώ έτρεχε με 200 μίλια την ώρα, πάτησε με τους δεξιούς τροχούς του λάδια, με αποτέλεσμα ο οδηγός να χάσει τον έλεγχο και το αυτοκίνητο να κατευθυνθεί προς το προστατευτικό τοιχίο, ακριβώς στο σημείο που βρισκόταν ο Andy.
Τελικά το όχημα σταμάτησε μόλις ένα μέτρο κοντά του, προσφέροντας του μια αξέχαστη εμπειρία αλλά και μια σειρά μοναδικών φωτογραφιών από το όλο συμβάν.
Εκτός από τον φωτογράφο, τύχη είχε και ο οδηγός του αυτοκινήτου Steve Gasparrelli, ο οποίος δεν έπαθε τίποτα.πηγή : [link]
psaxtiria

Γιατί πονάνε τα γόνατα στο τζόγγινγκ

Οι αδύναμοι μύες μπορεί τελικά να αποτελούν την αιτία της επώδυνης διαταραχής που πλήττει πολλούς λάτρεις του τζόγκινγκ και είναι γνωστή ως «γόνατο του δρομέα», αναφέρουν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνας.


Όπως γράφουν στην «Αμερικανική Επιθεώρηση Αθλητιατρικής» ο ερευνητής δρ Ντάριν Πάντουα (αναπληρωτής καθηγητής Αθλητικής Επιστήμης στο πανεπιστήμιο) και οι συνεργάτες του, οι δρομείς που πάσχουν από τη διαταραχή αυτή «τείνουν να έχουν πιο αδύναμους τετρακέφαλους και ιγνυακούς μυς (σ.σ. ο ιγνυακός μυς είναι αυτός που περνάει από το πίσω μέρος του γόνατος)».

Το επακόλουθο είναι «να μην μπορούν να λυγίζουν καλά τα γόνατά τους όταν τρέχουν ή κάνουν άλματα _ και εφ' όσον δεν λυγίζει καλά το γόνατο, η περιοχή επαφής της επιγονατίδας με το μηριαίο οστούν είναι μικρότερη, με συνέπεια όλες οι πιέσεις του τρεξίματος να ασκούνται σε μια μικρή περιοχή».

Με αυτό τον τρόπο, η άρθρωση του γόνατος καταπονείται και εκδηλώνεται ο χαρακτηριστικός πόνος που παρατηρείται σε έναν στους τέσσερις δρομείς.

Το «γόνατο του δρομέα» αποκαλείται επιστημονικά σύνδρομο της λαγονοκνημιαίας ταινίας και, εκτός από τους δρομείς, εκδηλώνεται επίσης σε αθλητές του βάδην και του σκι, σε ποδηλάτες, καθώς και σε αθλούμενους που κάνουν αερόμπικ ή πολλές ασκήσεις με βάρη.

Στη νέα μελέτη, ο δρ Πάντουα και οι συνεργάτες του συμπεριέλαβαν 1.600 εθελοντές, τους οποίους παρακολούθησαν επί σειρά ετών, τόσο πριν όσο και αφότου ανέπτυξαν το «γόνατο του δρομέα».

Όπως διαπίστωσαν, όσοι από τους εθελοντές είχαν πιο αδύναμους μηριαίους και ιγνυακούς μυς, είχαν πολλαπλάσιες πιθανότητες να εκδηλώσουν το σύνδρομο.

Τον κίνδυνο αύξανε επίσης σημαντικά η μεγάλη πλατυποδία, ενώ αυξημένες πιθανότητες να το παρουσιάσουν είχαν και οι δρομείς με τα λιγότερο ευλύγιστα γόνατα.


ΥΓΕΙΑ-ΓΟΝΕΙΣ-ΠΑΙΔΙΑ

Το μικρό και χάριν έχει.

Μπορεί αυτό το μικρό να μην είναι και γοργό, αλλά οπωσδήποτε αποτελεί κάποια πρόταση για το μέλλον.

Image: Renault Twizy ZE

Πριν από καμιά πενηνταριά χρόνια οι βιομηχανίες του αυτοκινήτου, είχαν σαν σκοπό της εξέλιξής του, το σχεδιασμό όλο και πιο μεγάλων, πιο δυνατών, πιο γρήγορων και πιο πολυτελών αυτοκινήτων. Εδώ και κάμποσα χρόνια η τάση αυτή έχει εν μέρει αντιστραφεί και πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες άρχισαν να στρέφουν την προσοχή του, σε μικρότερα και πιο οικονομικά αυτοκίνητα, που είναι απολύτως χρήσιμα για τις μεταφορές στην πόλη. Η δημιουργία του Smart από την Mercedes , αποτέλεσε ίσως την πιο καινοτόμο ιδέα στον σχεδιασμό μικρών και ευέλικτων αυτοκινήτων. Όπως ήταν φυσικό, πάρα πολλές, κυρίως ευρωπαϊκές και γιαπωνέζικες βιομηχανίες, μπήκαν κι αυτές στον πειρασμό να δημιουργήσουν τα δικά του πολύ μικρά ή και ακόμη πι μικρά αυτοκίνητα. Η οικονομική κρίση, αλλά και τα προβλήματα με το περιβάλλον, έχουν βάλει το δικό τους χέρι στο σχεδιασμό αυτών των μοντέλων, που ως επί το πλείστον πια κινούνται με ηλεκτρισμό.

Image: Peugeot iONPeugeot iOn

.

Έτσι η Peugeot κάνει τη δική της πρόταση σ’ αυτό το χώρο με το μοντέλο iOn "Zero Emissions"με μέγιστη ταχύτητα 130 χλ/ω.

Η Renault μας προτείνει το μονοθέσιο μοντέλο Twizy Z.E. με τον ιδιαίτερα φουτουριστικό σχεδιασμό και τα καλύμματα στους τροχούς, που σε πρώτη ματιά τους κάνει να μοιάζουν τετράγωνοι.

Κάποιο άλλοι ωστόσο σχεδιάζουν ακόμη πιο μικρά οχήματα, που δεν ξέρουμε αν θα έπρεπε να τα αποκαλούμε αυτοκίνητα ή κάτι. Στην κυριολεξία είναι με «αυτοκίνητα», αλλά μοπιάζουν περισσότερο με αναπηρικά καροτσάκια. Η έμπνευση γι’ αυτά τα πάρα πολύ μικρά οχήματα ήρθε από τη διάσημη πια συσκευή Segway, του σχεδιαστή Ντην Κέιμεν, που από το 2001 που εμφανίστηκε, απετέλεσε κι αυτή μια κυριολεκτικά μικρή επανάσταση, μια που πιθανόν θα αποτελέσουν κάποια λύση για τις μελλοντικές μικρές μας μετακινήσεις.

Image: Segway Dean KamenSegway Dean Kamen

Puma (Personal Urban Mobility and Accessibility)

Link: http://www.youtube.com/watch?v=qY4msj5Q05Q

Η Τζένερα Μότορς προτείνει τη δική της εκδοχή με το δίτροχο όχημα Puma (Personal Urban Mobility and Accessibility), ηλεκτρικό βέβαια, με αυτονομία 56 χλμ και τελική ταχύτητα 56χλμ/ω.

Toyota Winglet

Link: http://www.youtube.com/watch?v=SfwwZu1GyUc

Toyota i-Real

Link: http://www.youtube.com/watch?v=7hckhMvaPFE

Η Toyota από τη μεριά της κάνει τις δικές της σούπερ μίνιμαλ προτάσεις με τα μοντέλα Winglet και i-Real, που όμως αναπτύσσουν πολύ μικρές ταχύτητες, μέχρι 6χλμ/ω.

Honda U3-X

Link: http://www.youtube.com/watch?v=zCSQPnGkt78

Η Honda προτείνει το ιδιαίτερα αξιοπερίεργο U3-X, που έχει μόνο ένα τροχό και έχει τη δυνατότητα να κινείται και προς το πλάι, ενώ το βάρος του δεν ξεπερνά τα 10 κιλά.

Suzuki Pixy

Link: http://www.youtube.com/watch?v=yKej878xOss

Η Suzuki προτείνει σ’ αυτή την κατηγορία, το μοντέλο Pixy, που μοιάζει με κινούμενη πολυθρόνα.

Σύνδρομο χρόνιας κόπωσης: Πλήττει ολοένα και περισσότερους

‘Πονοκέφαλο’ έχει προκαλέσει στην ιατρική κοινότητα το σύνδρομο χρόνιας κόπωσης, που μαστίζει ολοένα και περισσότερους ανθρώπους τα τελευταία χρόνια, καθώς οι αιτίες που το προκαλούν παραμένουν ασαφείς. Ως αποτέλεσμα, πολλοί πάσχοντες καταφεύγουν συχνά σε πολυδάπανες θεραπείες δίχως ουσιαστικά αποτελέσματα.

Το σύνδρομο χρόνιας κόπωσης αποτελεί μια περίπλοκη νόσο της σύγχρονης εποχής, η οποία σχετίζεται τόσο με οργανικούς, όσο και ψυχολογικούς παράγοντες.

Όπως τόνισε ο διευθυντής ρευματολογίας στο νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης Νικόλαος Γ. Γαλανόπουλος, μιλώντας στο 21ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ρευματολογίας, που διεξάγεται στη Θεσσαλονίκη, το Σύνδρομο Χρόνιας Κόπωσης (ΣΧΚ) χαρακτηρίζεται κυρίαρχα από επιμένουσα κόπωση, η οποία δεν μπορεί να αποδοθεί σε κάποια συγκεκριμένη αιτία, δεν υποχωρεί σημαντικά με την ανάπαυση, έχει συγκεκριμένη πρόσφατη έναρξη (όχι στη διάρκεια όλης της ζωής) και προκαλεί σημαντική ελάττωση της δραστηριότητας, συγκριτικά με τα προηγούμενα επίπεδα.

Αυτό μπορεί να συνοδευτεί από μια σειρά εκδηλώσεων όπως προσβολή της μνήμης ή της ικανότητας συγκέντρωσης της σκέψης, υπερβολική και παρατεταμένη εξάντληση μετά από φυσική προσπάθεια, καθώς και έξαρση των υπόλοιπων συμπτωμάτων με τη φυσική ή διανοητική προσπάθεια, ύπνο που δεν αναζωογονεί, μυϊκό πόνο, πολυαρθραλγίες, χωρίς οίδημα ή ερυθρότητα των επώδυνων αρθρώσεων, επεισόδια κεφαλαλγίας νέου τύπου ή σοβαρότητας, συχνό ή υποτροπιάζοντα πόνο στο φάρυγγα ή ευαισθησία στους τραχηλικούς ή μασχαλιαίους λεμφαδένες. Προσβάλλει και τα δύο φύλα με προτίμηση στις γυναίκες κυρίως της ηλικιακής ομάδας των 40-60 ετών.

Χαρακτηριστικό είναι ότι στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας το ποσοστό των ατόμων με Σύνδρομο Χρόνιας Κόπωσης εκτιμάται στο 3-20% των προσερχόμενων ασθενών. Στο γενικό πληθυσμό η επίπτωση του συνδρόμου εκτιμάται στο 0.2-2,54% ανάλογα με τη σύσταση των μελετηθέντων πληθυσμιακών ομάδων και τη μεθοδολογία της έρευνας. Το σύνδρομο σχετίστηκε με ψυχιατρικές εκδηλώσεις (όπως άγχος, δυσθυμία ή κατάθλιψη), με το σύνδρομο ινομυαλγίας, καθώς και το σύνδρομο χαλαρών αρθρώσεων.

Η αντιμετώπιση των ασθενών με σύνδρομο χρόνιας κόπωσης είναι ιδιαίτερα σύνθετη και δύσκολη. Απαιτεί συνεργασία του θεράποντα γιατρού με άλλους επαγγελματίες υγείας (γιατρούς άλλων ειδικοτήτων, ψυχολόγο, φυσικοθεραπευτή, εργοθεραπευτή, νοσηλευτή, διαιτολόγο κ.ά), καθώς και με σημαντικά για τον ασθενή πρόσωπα όπως την οικογένειά του, φίλους, συγγενείς, πρόσωπα που τον φροντίζουν, πρόσωπα του χώρου εργασίας ή ψυχαγωγίας, κ.ά.

Πρωταρχικής σημασίας είναι να αναλυθεί η φύση του συνδρόμου, η κλινική του έκφραση και πορεία, καθώς και το ότι η νοσολογική αυτή οντότητα παρά το γεγονός ότι δεν συνοδεύεται από χαρακτηριστικά εργαστηριακά ευρήματα είναι υπεύθυνη για τα συμπτώματά του όπως πόνο, κόπωση, κ.ά., οδηγώντας σε περιορισμό της λειτουργικής του ικανότητας και διαταραχή της ψυχολογικής του κατάστασης.

Αναγκαίο είναι επίσης να τονιστεί η ευνοϊκή επίδραση της άσκησης και η αποφυγή αποχής από φυσική δραστηριότητα (με αποφυγή βέβαια των δραστηριοτήτων που συνοδεύονται από έξαρση των συμπτωμάτων). Για την αντιμετώπιση των συμπτωμάτων και τη βελτίωση της λειτουργικής κατάστασης των ασθενών συστήνονται μια σειρά θεραπευτικές παρεμβάσεις όπως:

Φάρμακα. Τα συνηθέστερα αντικαταθλιπτικά, όπως φλουοξετίνη
φενελζίνη, βενλαφαξίνης και μοκλοβεμίδη.
Το κατάλληλο πρόγραμμα αποκατάστασης που πρέπει:

  • Να εκτιμά την κατάσταση του ασθενούς από την άποψη της έντασης των συμπτωμάτων και της επιβάρυνσης της ψυχολογικής του κατάστασης
  • Να προσαρμόζεται διαρκώς στην εξέλιξη των συμπτωμάτων και της ψυχολογικής κατάστασης του ασθενούς
  • Να λαμβάνει σοβαρά υπόψη τις καθημερινές δραστηριότητες, τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του ασθενούς
  • Να χρησιμοποιεί όλα τα φυσικά μέσα που ενδείκνυνται όπως θερμά ή ψυχρά επιθέματα, διαθερμίες, υδροθεραπεία, υδροκινησιοθεραπεία, κατάλληλο πρόγραμμα ασκήσεων, κ.ά. σε περιπτώσεις που συνυπάρχει περιοχικός πόνος του μυοσκελετικού
  • Να συνδυάζεται η εφαρμογή του προγράμματος αυτού με την εφαρμογή ψυχοθεραπείας
Η ψυχοθεραπεία καθότι αναφέρθηκαν ευνοϊκά αποτελέσματα στη βελτίωση των συμπτωμάτων του συνδρόμου χρόνιας κόπωσης σε μια σειρά μελετών εφαρμογής προγράμματος γνωσιακής-συμπεριφορικής θεραπείας.
ΥΓΕΙΑ-ΓΟΝΕΙΣ-ΠΑΙΔΙΑ


Γιατί στολίζουμε Χριστουγεννιάτικα δένδρα;;;

Ξέρετε πότε ήρθε το πρώτο χριστουγεννιάτικο δέντρο στην Ελλάδα; Το 1833, όταν ο βασιλιάς Όθωνας και η βαυαρική συνοδεία του, έφεραν στη χώρα μας το Γερμανικό έθιμο. Παρόλα αυτά, μετά τη δεκαετία του 50 έγινε απαραίτητη η παρουσία του σε κάθε ελληνικό σπίτι.

Οι ρίζες όμως του εθίμου, δεν είναι καθόλου γερμανικές, αντιθέτως οι πρόγονοι του Χριστουγεννιάτικου δέντρου, ήταν ειδωλολάτρες! Ήταν άνθρωποι, που έκοβαν δέντρα από τα δάση και τα στόλιζαν στο σπίτι τους για να έχουν καλή σοδειά στο χωράφι τους.

Το έθιμο ξεκίνησε να παίρνει τη σημερινή του εκδοχή τον 16ο αιώνα. Εκείνη την εποχή ο Μαρτίνος Λούθηρος, ιδρυτής της Προτεσταντικής θρησκείας, ξεκίνησε να τοποθετεί... αναμμένα κεριά, πάνω στο δέντρο. Φαντάζεστε όλοι, πόσα πολλά ατυχήματα είχαν προκληθεί εκείνη τη περίοδο και πόσα σπίτια είχαν γίνει κάρβουνο, μαζί με το δέντρο!

Η λύση σωτηρίας λοιπόν, ήρθε το 1882, με τον Έντουαρτ Τζόνσον, συνάδελφο του Τόμας Εντισον, που έφτιαξε το πρώτο ηλεκτρικά φωτισμένο δέντρο. Από τότε δισεκατομμύρια σ' όλο τον κόσμο το ακολούθησαν. Οι σημερινές συνθήκες της εποχής μιλούν για μια οικολογική στροφή και για την ανάγκη να υπάρξει εξοικονόμηση ενέργειας. Το δέντρο στην Κοπεγχάγη με τα χιλιάδες λαμπάκια του, να ανάβουν με τη κίνηση των ποδηλατών είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της οικολογικής ευαισθησίας.

Ίσως λοιπόν, σε λίγα χρόνια τα περισσότερα δέντρα του πλανήτη να ανάβουν με εναλλακτικές μορφές ενέργειας και όπως ο Τζόνσον έσωσε χιλιάδες σπίτια από τη φωτιά έτσι και οι νέες μορφές ενέργειας θα σώσουν το πλανήτη από την καταστροφή

Αναδημοσίευση από trelokouneli
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory