Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Δευτέρα, 4 Ιανουαρίου 2010

Midnight Hot...Julri Waters!!!




Γιατί και οι Ασιάτισες...είναι κορμάρες!!
the news bus

ΕΤΟΙΜΟ ΤΟ ΨΗΛΟΤΕΡΟ ΚΤΙΡΙΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

tag_reuters.com0000_binary_gm1e61401rk01-viewimageΟλοκληρώθηκαν οι προετοιμασίες για τα εγκαίνια του ψηλότερου κτιρίου στον κόσμο, το Burj Dubai skyscraper, που εδρεύει στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Περίπου 14.000 εργαζόμενοι βάζουν τις τελευταίες "πινελιές" στον ουρανοξύστη, ο οποίος ανοίγει τις πόρτες του αύριο Δευτέρα.
Το ακριβές ύψος του ουρανοξύστη η κατασκευή του οποίου ξεκίνησε πριν από περίπου πέντε χρόνια, θα ανακοινωθεί μετά την τελετή εγκαινίων.
Ορισμένα μέσα ενημέρωσης ανέφεραν πάντως ότι ο ουρανοξύστης έχει ύψος περίπου 818 μέτρα.
liako.gr

Οι καλύτεροι κινητήρες του 2009!


Οι καλύτεροι κινητήρες του 2009!
του Τάκη Πουρναράκη

H τάση της εποχής θέλει λίγα κυβικά εκατοστά, πολλούς ίππους, μεγάλη ροπή και ελάχιστη κατανάλωση. Απαιτήσεις αντικρουόμενες που οι κατασκευαστές καλούνται να καλύψουν. Μέσα σ’ όλα αυτά το θολό τοπίο της στρεβλής Ελληνικής αγοράς. Προσπαθήστε να νιώσετε τον πόνο ενός ιδιοκτήτη Ford Mondeo 2.0lt, 145PS αξίας 22 χιλιάδων ευρώ που καλείται να πληρώσει 150 ευρώ έκτακτη εισφορά γιατί θεωρείται από το κράτος ως «έχων» όταν ο ιδιοκτήτης μια Mercedes E 1.8lt, 184PS αξίας 52 χιλιάδων ευρώ δεν επιβαρύνεται καθόλου. Με τα αριστεία των φετινών κινητήρων προσπαθούμε να ξεδιαλύνουμε το τοπίο βοηθώντας σας να κάνετε την τελική σας επιλογή με βάση τον κινητήρα: «Θέλω να αγοράσω αυτόν τον κινητήρα σε τι αμάξωμα τον έχετε;»! Γιατί όχι;

ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ:

Στα 1,0 lt
Δεν υπήρξε κανένα αξιόλογο ντεμπούτο κινητήρα μ’ αυτό τον κυβισμό φέτος. Οι κατασκευαστές έχουν επικεντρωθεί στα 1.2lt λόγω ρύπων και απόδοσης

Στα 1,2 lt
Ο κινητήρας 1.2 TSI, που σήμερα χρησιμοποιείται στο VW Polo και στο δικίνητο Skoda Yeti, είναι 8βάλβιδος με έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής, έχει σύστημα άμεσου ψεκασμού και φυσικά turbo. Αποδίδει 105 PS στις 5.000 rpm και έχει μέγιστη ροπή 17,8 kgm από τις 1.500 rpm έως τις 3.500 rpm. Η κατανάλωσή του σε ένα αρκετά βαρύ αυτοκίνητο όπως το Yeti δεν υπερβαίνει τα 6,8 lt/100 km σε μικτές συνθήκες. Στην πράξη, έχει ομαλή και πολιτισμένη λειτουργία και σου δίνει την αίσθηση ότι δεν διαφέρει πολύ από τον 1.4 TSI! Το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι μπορεί να συνδυαστεί με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG). _ Γιάννης Ζαφειρόπουλος


Στα 1,4 lt
Εν αναμονή της άφιξης του 1.4lt, 170PS Multiair της FIAT το φετινό βραβείο πάει στον κινητήρα 1.4 Turbo Control Efficiency της Renault με 130PS και 19,4kgm στις 2250rpm. Ο κινητήρας δε διαθέτει άμεσο ψεκασμό αλλά έχει μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Οι Γάλλοι έχουν βρει τη χρυσή τομή ο Tce μπορεί να μην εντυπωσιάζει σε απόλυτους αριθμούς αλλά σ’ αφήνει άφωνο με την ομοιογένειά του. Πρακτικά δεν καταλαβαίνεις ότι οδηγείς υπερτροφοδοτούμενο σύνολο, αισθάνεσαι ότι οδηγείς δίλιτρο ατμοσφαιρικό ενώ ακόμη και υπό πίεση η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 10lt/100km.


Στα 1,6 lt
Αμφιταλαντευτήκαμε αρκετά ανάμεσα στον ατμοσφαιρικό κινητήρα της Toyota με απόδοση 132PS και στον υπερτροφοδοτούμενο της Mercedes με 156PS. Τελικά καταλήξαμε στο ατμοσφαιρικό σύνολο, είναι το μόνο που υπάρχει στη φετινή μας λίστα. Σημεία των καιρών θα σχολιάσει ο ψαγμένος αναγνώστης που γνωρίζει ότι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων στον κόσμο η Toyota αποφάσισε να πάει κόντρα στο ρεύμα του turbo. Ο κινητήρας των 132PS, 16,3 kgm που φορούν τα Auris και Avensis με το σύστημα Valvematic αποτελεί φαινόμενο απόδοσης – κατανάλωσης – ρύπων. Ανατρέχοντας πίσω στο χρόνο θα βρούμε αρκετούς ατμοσφαιρικούς κινητήρες ίδιου κυβισμού με ακόμη μεγαλύτερη ονομαστική απόδοση αλλά κανέναν που να πλησιάζει έστω τα 6.5lt/100km πραγματικής κατανάλωσης
του κινητήρα αυτού.


Στα 1,8 lt
Αναμφισβήτητα ο κινητήρας 1.8lt της Mercedes που αποδίδει ανάλογα την έκδοση 184PS – 27,6 kgm στις 1800rpm ή 204PS – 31,8 kgm στις 2000rpm είναι η αποκάλυψη της φετινής χρονιάς και για μας ο καλύτερος κινητήρας που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην αγορά μέχρι τα 2 λίτρα.
Ο μηχανικός υπερσυμπιεστής καυσαερίων δεν γίνεται αντιληπτός από τον οδηγό που έχει την αίσθηση ότι κάτω από το καπό βρίσκεται ατμοσφαιρικός κινητήρας 3.0lt. Χάρη στην τεχνολογία Blue Efficiency η κατανάλωση άνετα πέφτει κάτω από τα 10lt/100km ακόμη και σε ένα αυτοκίνητο 1700kg όπως η E Class. Στα ατού η εντελώς αθόρυβη ηλεκτρική λειτουργία και το ομοιογενές τράβηγμα
σ’ όλο το φάσμα στροφών.

Στα 2,0 lt
Οδηγήσαμε κάποιους αξιόλογους κινητήρες όπως ο TFSI της VW με τα 211PS και ο Tce του Megane RS με τα 250PS αλλά κανείς δεν είναι εντελώς νέος ώστε να δικαιολογεί αριστείο. Η συγκεκριμένη κατηγορία δεν έχει φέτος κάποια διάκριση και η λογική εξήγηση είναι πως οι κατασκευαστές σ’ αυτή τη χωρητικότητα δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στους πετρελαιοκινητήρες.

Στα 2,5 lt
Ήταν η πιο εύκολη επιλογή απ’ όλες τις κατηγορίες ο κινητήρας που παρουσίασε η Audi στο TTRS. Μεταφέρουμε από τη δοκιμή που πραγματοποίησε το "C+S": «Διαθέτει χωρητικότητα 2,5 lt, ανήκει στη σειρά TFSI και χάρη στο turbo υψηλής πίεσης αποδίδει 340 PS από τις 5.400 rpm μέχρι τις 6.500 rpm, έχει δε μέγιστη ροπή 45,9 kgm από τις 1.600 rpm μέχρι τις 5.300 rpm. Αν δεν αρέσκεστε σε αριθμούς επιτρέψτε μου να μεταφράσω σε λόγια: απίστευτη, εκρηκτική, βίαιη, ατέλειωτη επιτάχυνση κάθε φορά που πατάς το πεντάλ του γκαζιού, ανεξάρτητα από τις στροφές του κινητήρα. Για να επιστρέψουμε και πάλι στους αριθμούς, οι επιδόσεις είναι ανάλογες της παραπάνω περιγραφής (0-100 km/h σε 4,7 sec και τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h). Και αυτή η... πεντανόστιμη τούρτα έχει δύο κερασάκια: τον εκπληκτικό ήχο που τρομάζει χελιδόνια, μπεκάτσες και άλλα πετούμενα
και τη λογική κατανάλωση των 9,5 lt/100 km
σε μικτές συνθήκες. Σε… αγωνιστικές συνθήκες,
βέβαια, αυτή η τιμή μοιάζει με ανέκδοτο, όμως,
αν προσέξεις, μπορείς να οδηγήσεις οικονομικά με το TT RS Roadster».



Πάνω από 3.0lt
Τα πράγματα μπερδεύονται και η αλήθεια είναι πως δεν έχουμε πλήρη εικόνα απ’ όλα τα κινητήρια σύνολα που παρουσιάστηκαν.
Απ’ αυτά που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε ξεχωρίσαμε τον νέο ατμοσφαιρικό κινητήρα 3.4lt της Porsche Cayman με απόδοση 320PS και κατανάλωση δίλιτρου μοτέρ.
Την καρδιά μας όμως έκλεψε το μοτέρ της νέας Ferrari 458. Κινητήρας με αρχιτεκτονική F1 (V8 με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών) χωρητικότητα 4.5lt, απόδοση 570PS στις 9000rpm και ροπή 55kgm στις 6000rpm και σχέση συμπίεσης 12,5:1 είναι ένα μικρό μηχανολογικό θαύμα απ’ αυτά που ξέρουν καλά να φτιάχνουν στο Μαρανέλο.

Προσοχή! Επικίνδυνα φάρμακα αδυνατίσματος

Τον κώδωνα του κινδύνου κρούει ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων, ο οποίος επανεξετάζει τα δεδομένα που δείχνουν αυξημένο κίνδυνο για καρδιακή προσβολή ή εγκεφαλικά επεισόδια, για τα φάρμακα αδυνατίσματος, που περιέχουν την ουσία σιβουτραμίνη.

Τα φάρμακα που περιέχουν τη συγκεκριμένη ουσία, όπως Reductil, Reduxade, Zelium και άλλα, έχουν ένδειξη για χρήση σε παχύσαρκους και υπέρβαρους ασθενείς.

Τα δεδομένα που σήμαναν τον συναγερμό στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Φαρμάκων προέρχονται από την κλινική δοκιμή SCOUT (Sibutramine Cardiovascular OUTcomes), στην οποία συμμετείχαν 10.000 ασθενείς, που ήταν υπό ιατρική παρακολούθηση μέχρι και 6 χρόνια.

Η μελέτη αυτή σχεδιάστηκε, για να προσδιορίσει το πώς η μακροχρόνια θεραπεία με σιβουτραμίνη, θα μπορούσε να επηρεάσει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών επεισοδίων, σε μια μεγάλη ομάδα υπέρβαρων και παχύσαρκων ασθενών, με γνωστή καρδιαγγειακή νόσο ή σε υψηλό κίνδυνο για καρδιαγγειακή νόσο.

Λόγω της σοβαρότητας των ευρημάτων της μελέτης SCOUT, η Επιτροπή του Οργανισμού για τα Φαρμακευτικά Προϊόντα Ανθρώπινης Χρήσης (CHMP) αξιολογεί σήμερα τις επιπτώσεις αυτών των ευρημάτων σχετικά με τη χρήση της σιβουτραμίνης στην κανονική κλινική πρακτική.
Ο ΕΟΦ υπενθυμίζει σε ιατρούς και ασθενείς να χρησιμοποιούν με προσοχή τα φάρμακα που περιέχουν σιβουτραμίνη και μόνο σύμφωνα με τις εγκεκριμένες πρόσφατα οδηγίες χρήσης του προϊόντος.

Ειδικότερα, τα φάρμακα αυτά δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούνται σε ασθενείς με στεφανιαία νόσο, συμφορητική καρδιακή ανεπάρκεια, περιφερική αρτηριακή αποφρακτική νόσο, αρρυθμία και αγγειοεγκεφαλική νόσο (εγκεφαλικό επεισόδιο ή παροδικό ισχαιμικό επεισόδιο).

Όλοι οι ασθενείς θα πρέπει να παρακολουθούνται τακτικά για αύξηση της αρτηριακής πίεσης και του καρδιακού ρυθμού. Ασθενείς που δεν χάνουν τουλάχιστον το 5% του σωματικού τους βάρους μέσα σε 3 μήνες θα πρέπει να διακόπτουν τη θεραπεία. Η μέγιστη διάρκεια της θεραπείας δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τον έναν χρόνο.

Φάρμακα που περιέχουν σιβουτραμίνη έχουν εγκριθεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση από το 1999 και είναι διαθέσιμα με τα εξής ονόματα: Afibon, Ectiva, Lindaxa, Meissa, Meridia, Minimacin, Minimectil, Obesan, Reductil, Reduxade, Sibutral, Sibutril, Siluton, Sitrane, Zelium και Zelixa.
Η Επιτροπή θα περατώσει την επανεξέταση του θέματος, τον Ιανουαρίου 2010, και θα ανακοινώσει την απόφασή της.
georgelaios



Ούτε... 200 τρις

Ένας άντρας, από τη Μαλαισία, έπαθε σοκ όταν έλαβε το λογαριασμό τηλεφώνου του που ανέρχονταν στα 180 τρισεκατομμύρια ευρώ!!!

Ο Yahaya Wahib, έλαβε το λογαριασμό από την εταιρεία Telekom Malaysia όπου πέραν του ποσού αναφέρονταν ότι εάν δεν πληρώσει μέσα σε δέκα ημέρες θα οδηγηθεί στο δικαστήριο!

Η γραμμή του τηλεφώνου στην οποία αναφέρονταν ο λογαριασμός ήταν του πατέρα του κυρίου Wahib, που είχε πεθάνει από τον Ιανουάριο!!!

Ο κύριος Wahib, αποσύνδεσε την γραμμή και πλήρωσε τα 18 ευρώ που ήταν το υπόλοιπο ποσό.

Όμως η εταιρεία Telekom Malaysia τον χρέωσε το εξωφρενικό ποσό των 180 τρισεκατομμυρίων ευρώ για τηλεφωνήματα που έκανε, όπως αναφέρει η εταιρεία, πρόσφατα.

«Εάν θέλουν να πάμε στα δικαστήρια είμαι έτοιμος,» είπε με αγανάκτηση ο κύριος Wahib.

Γιατί δε μεταμορφώνουμε τη Γη σε Εδέμ;

Όλοι οι σοφοί του κόσμου διαβεβαιώνουν ότι η ευτυχία δεν είναι μόνιμη. Κι όμως, η ευτυχία κατοικεί μόνιμα σε έναν ιερό τόπο, τον Παράδεισο. Η λέξη «Παράδεισος», στα εβραϊκά «παρντές», προέρχεται από την αρχαία περσική λέξη «pairidaeza», που σημαίνει «περίφραξη» ή «περιφραγμένος κήπος». Είναι η Εδέμ των ασιατικών και ευρωπαϊκών πολιτισμών (ή ο Ονειρόχρονος των ιθαγενών της Ωκεανίας). Είναι ο τόπος (και ο χρόνος) της ευτυχισμένης συμβίωσης με το Θεό (ή με τη Φύση) στην αυγή της Ανθρωπότητας, σε μια «Χρυσή Εποχή» θείας αρμονίας. Η ιδέα του Παραδείσου ως προορισμού των ενάρετων, όπως μεταλαμπαδεύτηκε στο χριστιανισμό από τον ιουδαϊσμό, φαίνεται πως ωρίμασε στη Μεσοποταμία.

Το 1000 π.Χ., ο Ζαρατούστρα (Πέρσης προφήτης του Θεού Αχούρα Μάζντα) υποστήριξε ένα νέο είδος αιωνιότητας σε μια θαυμαστή χώρα όπου, σύμφωνα με την κρίση του Θεού, οι Καλοί δρέπουν τους καρπούς των πράξεών τους. Ένας κόσμος ευδαιμονίας, ανοιχτός για όλους, ζητιάνους ή βασιλείς, αρκεί να πληρούν τρεις προϋποθέσεις: καλός λόγος, καλή σκέψη, καλές πράξεις. Πριν από την εμφάνιση του Ζαρατούστρα, η μεταθανάτιος ζωή λάμβανε χώρα στον τρομακτικό Κάτω Κόσμο, στον ερεβώδη Άδη. Ακόμη και τότε όμως κάποιοι προνομιούχοι είχαν άλλη μοίρα: οι ημίθεοι της αρχαίας Ελλάδας «μεταφέρονταν» στα Ηλύσια Πεδία ή στη Νήσο των Μακάρων.

Οι στοχασμοί του Ζαρατούστρα ήταν πιο δημοκρατικοί. Ενσωματώθηκαν στην εβραϊκή πίστη, εκσυγχρονίστηκαν στο χριστιανισμό, υιοθετήθηκαν και από το Ισλάμ. «Η χλιδή του αραβικού παραδείσου οδήγησε τους Άραβες στην ανδρεία και στη γενναιότητα», είχε πει ο Ναπολέων Βοναπάρτης. Για τους Ευρωπαίους ο Παράδεισος ήταν το αντίπαλο δέος της θλιβερής και αμαρτωλής καθημερινότητας του μόχθου και των πειρασμών. Τον ονειρεύονταν μάλιστα ως μια «χαμένη» μυστική επικράτεια κάπου στην Αφρική ή στην Άπω Ανατολή. Ακόμη και ο Κολόμβος ενθαρρυνόταν από την πίστη ότι θα τον συναντούσε στο τολμηρό ταξίδι του προς τις «Ινδίες».

Ο Παράδεισος έχει όντως θέση στη Γη, τουλάχιστον κατά τη Δευτέρα Παρουσία. Τον προβλέπει ακόμα και ο θιβετιανός βουδισμός ως «βασίλειο της Σαμπάλα». Είναι μια υπόσχεση που δίνεται σε ανθρώπους από διαφορετικούς πολιτισμούς εδώ και χιλιάδες χρόνια. Υπόσχεση τέρψης ή γαλήνης, θέωσης ή ένωσης με το σύμπαν, δεν έχει σημασία. Σημασία έχει η «πείσμονα» ιδέα ύπαρξης ενός τέτοιου προορισμού, η «πιεστική» ανάγκη προσμονής ενός αρμονικού κόσμου, το «αφοπλιστικό» κάλεσμα μιας ιδανικής εναλλακτικής πραγματικότητας. Γιατί αυτή η «ιερή» προσδοκία μπορεί να αποδειχτεί πιο ισχυρή από την ανθρώπινη «ροπή» προς την καταστροφή.

Αλήθεια, ποια «μαγεία» μας κρατά δέσμιους ενός ονείρου που δε γίνεται πραγματικότητα; Ποια «αναπηρία» μεταμορφώνει τη Γη σε κόλαση αντί σε Εδέμ;

Η οικολογική κρίση «κραυγάζει» ότι πρέπει να ξανασκεφτούμε τις δυνατότητές μας ως ανθρωπότητα, τώρα, επειγόντως.
Πριν να είναι πολύ αργά.
geo-magazine

ΠΑΛΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΛΟ !!

Ένα ζευγάρι από την Αλάσκα αποφάσισε να πάει στη Φλόριντα για διακοπές τον Δεκέμβρη, για να ξεφύγουν λίγο από το πολύ χιόνι και το ψοφόκρυο. Είχαν κανονίσει να μείνουν στο ίδιο ξενοδοχείο που πέρασαν και τον μήνα του μέλιτος. Επειδή και οι δύο είχαν δουλειές, κανόνισαν ο άντρας να φτάσει Τετάρτη και η γυναίκα Πέμπτη.

Ο άντρας φτάνει λοιπόν στο ξενοδοχείο, πάει στο δωμάτιο και βλέπει πως πλέον υπάρχει laptop με σύνδεση στο internet. Αποφασίζει λοιπόν να στείλει e-mail στη γυναίκα του. Κατά λάθος ξεχνάει ένα γράμμα από την ηλεκτρονική διεύθυνση και το στέλνει, χωρίς να καταλάβει τι έκανε, στο Χιούστον σε μια χήρα.

Αυτή έχει γυρίσει μόλις από την κηδεία του άντρα της και τσεκάρει για mail από φίλους και συγγενείς. Μόλις διαβάζει το πρώτο λιπαθυμάει. Ο γιός της μπαίνει στο δωμάτιο, βρίσκει τη μητέρα του στο πάτωμα και κοιτάει την οθόνη του υπολογιστή.

Το μύνημα έγραφε:

Προς: την αγαπημένη μου γυναίκα

Θέμα: Έφτασα

Ξέρω πως εκπλήσσεσαι που παίρνεις mail από μένα.

Έχουν laptop πλέον εδώ και μπορείς να στείλεις όπου θέλεις.

Μόλις έφτασα και μπήκα μέσα.

Όλα είναι έτοιμα για σένα που θα έρθεις αύριο.

Ανυπομονώ να σε δω.

Ελπίζω να έχει το ίδιο καλό ταξίδι με μένα.

Υ.Γ.: ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ ΕΔΩ ΚΑΤΩ!!!
Rc-Cafe

Porsche Panamera: Διαφορετική και μοναδική!





Porsche Panamera: Διαφορετική και μοναδική!
Το πρώτο τετράπορτο coupe της Porsche, αλλάζει τα δεδομένα


Όταν μιλάμε για Porsche, το μυαλό όλων έρχεται σε σπορ διθέσια αυτοκίνητα, σε πολλούς ίππους, σε ταχύτητα, σε οδική συμπεριφορα. Κανένας δεν φανταζόταν ότι η γερμανική φίρμα θα κατασκευάζε ένα coupe αυτοκίνητο με τέσσερις πόρτες.


Και όμως, το έκανε! Με το Panamera, ένα μοντέλο πληθωρικό, διαφορετικό, με μέγιστα επίπεδα πολυτέλειας και άνεσης και φυσικά χωρίς να υστερεί στο παραμικρό σε ότι μας είχε συνηθίσει η Porsche μέχρι τώρα. Τι εννοούμε με όλα αυτά; Διαβάστε παρακάτω.


Επιβλητικό, με τεράστιους χώρους και πολυτελείς ανέσεις
Εδώ και 60 χρόνια, η γερμανική φίρμα έχει γράψει την δική της, μεγάλη ιστορία στο χώρο των sportscar και όχι άδικα. Το Panamera όμως είναι κάτι άλλο, ίσως το πιο πιο επιβλητικό αυτοκίνητο που έχει παρουσιάσει η Porsche, με διαστάσεις που «τρομάζουν» από την πρώτη ματιά. Μήκος 4.970 μέτρα, πλάτος 1.931μ., ύψος 1.418μ., με το εντυπωσιακότερο όλων να είναι το μεταξόνιο που φθάνει τα 2.920 μέτρα.Το εμπρός τμήμα θυμίζει Carrera, ωστόσο από το πλάι και πίσω όλα είναι διαφορετικά. Οι εισαγωγές αέρα πίσω από τους μπροστινούς τροχούς και τα δύο νεύρα που διαπερνούν το αμάξωμα, προσδίδουν έντονο δυναμισμό στο αμάξωμα, με τη χειρολαβή της πίσω πόρτας να βρίσκεται πάνω από τους τεράστιους τροχούς διαστάσεων 275/45 ZR 18 και ZR 19 για την Turbo.

Το τζάμι της πέμπτης πόρτας και η εκτεινόμενη αεροτομή που «κρύβεται» από κάτω και φυσικά οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης, προκαλούν εντύπωση και δείχνουν την καταγωγή του αυτοκινήτου. Στο εσωτερικό, η πολυτέλεια είναι διάχυτη σε κάθε σημείο, με την ευρυχωρία και την άνεση να είναι αντάξιες μια λίμο. Η μίζα βρίσκεται αριστερά όπως σε όλα τα Porsche, ο πίνακας οργάνων δεν διαφέρει, ωστόσο μέχρι εκεί. Όλα τα υπόλοιπα είναι από την αρχή σχεδιασμένα, με την κονσόλα και το ταμπλό να τονίζουν την διαφορετικότητα τους. Στο σημείο που βρίσκεται ο μοχλός ταχυτήτων έχουν τοποθετηθεί 30 διακόπτες!, οι οποίοι αν και φοβίζουν στην αρχή, είναι απλοί στην χρήση τους και ιδιαίτερα πρακτικοί.

Το τιμόνι, το ταμπλό και οι πόρτες και φυσικά τα καθίσματα είναι επενδυμένα με δέρμα υψηλής ποιότητας, με τα τελευταία να προσφέρουν την βέλτιστη πλευρική υποστήριξη. Στον κατάλογο του εξοπλισμού περιλαμβάνονται θερμαινόμενα καθίσματα, σύστημα τηλεόρασης και ήχου, ξεχωριστός κλιματισμός για τους επιβάτες, δερμάτινες επενδύσεις ραμμένες στο χέρι και πολλά ακόμα. Στο πίσω κάθισμα, δύο υψηλόσωμοι επιβάτες κάθονται άνετα, έχοντας όλες τις πολυτέλειες, όπως διακόπτες που ρυθμίζουν τον κλιματισμό ή τα κουρτινάκια. Ιδιαίτερα μεγάλος είναι και ο χώρος αποσκευών με 445 λίτρα, που φθάνους έως τα 1.250 με την αναδίπλωση της πλάτης των δύο ανεξάρτητων καθισμάτων πίσω.


Λίμο υψηλών επιδόσεων
Το Panamera διατίθεται σε τρεις εκδόσεις (S 4S και Turbo), με την τελευταία και κορυφαία να διαθέτει το σύστημα Porsche Traction Management (PTM), που ενσωματώνει μόνιμη τετρακίνηση. Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν πληθώρα συστημάτων, μεταξύ άλλων και την ενεργή ανάρτηση PASM με τις τρεις ρυθμίσεις (Normal, Sport και Sport Plus), ενώ υπάρχει και αερανάρτηση, μέσω της οποίας ο οδηγός μπορεί να αυξήσει κατά 20 χλστ. ή να μειώσει κατά 25 χλστ. την απόσταση από το έδαφος. Η S και η 4S χρησιμοποιούν ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα 4,8 λίτρων αποδίδοντας 400 ίππους, η δύναμη των οποίων πηγαίνει στους πίσω τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων ή του εκπληκτικού PDK 7 σχέσεων. Το βάρους 2 τόνων αυτοκίνητο επιταχύνεται σε 5,4΄΄ με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 280χλμ./ώρα. Για την Turbo, η ισχύς φθάνει τους 500 ίππους, τα 0-100 έρχονται σε μόλις 4,2΄΄ και η τελική φθάνει τα 303 χλμ./ώρα.

Ο χαρακτήρας του συγκεκριμένου Porsche δεν είναι αυτός ενός εκρηκτικού supercar, αλλά ενός πολύ γρήγορου πολυτελούς σεντάν με κορυφαία οδική συμπεριφορά και ποιότητας κύλισης. Στο δρόμο κινείται με μοναδική σταθερότητα ακόμα και με ταχύτητες πολύ πάνω από τα επιτρεπόμενα όρια. Είναι ανέλπιστα φιλικό προς τον οδηγό, καθώς όλα γίνονται απλά και ήρεμα. Η ηχομόνωση στην καμπίνα είναι εκπληκτική και μόνο το γουργουρητό από τον V8 ακούγεται. Παρά το βάρος του, ανεβάζει στροφές γρήγορα, με τα 250χλμ./ώρα να έρχονται χωρίς να το καταλάβει ο οδηγός. Η ανάρτηση απορροφά τις όποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος, προσφέροντας εκπληκτική άνεση ακόμα και στην ρύθμιση Sport. Σε δρόμο με στροφές, σε κάνει να ξεχνάς τον όγκο του, με την πολύ καλή πρόσφυση, το ακριβές σύστημα διεύθυνσης, το καλοζυγισμένο πλαίσιο και το χαμηλό αμάξωμα, να βοηθούν να κινηθείς σε ρυθμούς που θα ζηλέψουν πολλοί!


Συμπέρασμα
Το Panamera είναι ένα μοναδικό αυτοκίνητο, που συνδυάζει τις υψηλές επιδόσεις, την πολυτέλεια και την άνεση, με τους επιβάτες σε κάθε κάθισμα να νιώθουν αριστοκρατικά. Απευθύνεται σε όσους θέλουν να συνδυάζουν τα πάντα με κομψότητα και στιλ, έχοντας φυσικά τη δυνατότητα να καταβάλλουν και το αντίτιμο των 131.900 ευρώ για την έκδοση S, των 142.300 για την 4S ή των 185.500 ευρώ για την Turbo.

Λουκάς Παπαλάμπρος


Μεθυσμένος γαμπρός

Το αλκοόλ βλάπτει σοβαρά την υγεία. Γνωστό αυτό σε όλους μας. Επίσης η υπερβολική κατανάλωση μπορεί να έχει και σοβαρές επιπτώσεις σε... γαμήλιες τελετές. Ειδικά δε, αν είσαι ο γαμπρός. Χωρικοί σε έναν γάμο στην ανατολική Ινδία αποφάσισαν ότι ο γαμπρός είχε φτάσει πολύ μεθυσμένος στο γάμο του και έτσι η νύφη παντρεύτηκε τον... αδερφό του που ήταν λιγότερο... τύφλα.

«Ο γαμπρός ήταν μεθυσμένος και η συμπεριφορά του με τους καλεσμένους δεν ήταν η αρμόζουσα. Η οικογένεια της νύφης και τοπικοί χωρικοί τον έδιωξαν, κυνηγώντας τον », είπε ο Μάντχο Σίνγκ, αστυνομικός, μετά από τον γάμο σε ένα χωριό στην περιοχή Αργουάλ.

Ο μικρότερος αδερφός δέχτηκε άμεσα να πάρει την θέση του γαμπρού δίπλα από την έφηβη νύφη, έπειτα από την πρόσκληση της οικογένειάς της, είπαν μάρτυρες.

«Ο γαμπρός ζήτησε συγνώμη για την συμπεριφορά του αλλά φοβάται πως το όλο γεγονός θα ακουστεί παντού και ανησυχεί μήπως και δεν μπορέσει να ξαναβρεί νύφη», συνέχισε ο Σίνγκ.

Yβριδικό το νέο Nissan GT-R;

Yβριδικό το νέο Nissan GT-R;

  • Κινητήρας 3,8 lt V6
  • Θα συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες
  • Συνολική ιπποδύναμη 600 PS!
  • Σας αποκαλύπτουμε το πρώτο σχέδιο

Εντονες είναι οι φήμες που προαναγγέλλουν την εμφάνιση του ολοκαίνουργιου Nissan GT-R μέσα στο 2012, το οποίο μάλιστα θα διαθέτει υβριδική τεχνολογία! Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, το αυτοκίνητο θα εφοδιάζεται με τον σημερινό V6 κινητήρα των 3,8 lt, ο οποίος θα συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες.
Βέβαια, η συγκεκριμένη «πράσινη» κίνηση, έχει ένα σοβαρό μειονέκτημα, που είναι το πρόσθετο βάρος. Και όσο αν προσπαθήσουν να περικόψουν τα περιττά… κιλά οι Ιάπωνες, το νέο μοντέλο θα ζυγίζει αναμφίβολα περισσότερο από το σημερινό GT-R, το οποίο είναι στα 1.724 kg.
Σε ότι αφορά τη συνολική ιπποδύναμη, οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως θα φτάνει τους 600 PS. Οι 440 PS θα αποδίδονται από τον συμβατικό κινητήρα και οι 160 PS από τους ηλεκτροκινητήρες. Η υβριδική έκδοση του Nissan GT-R θα πετυχαίνει μέση κατανάλωση γύρω στα 9,5-11,5 lt/100km, εκτός πίστας βέβαια...

Υπέρταση τέλος με... καταστροφή των εγκεφαλικών εντολών


Υπέρταση τέλος με... καταστροφή των εγκεφαλικών εντολών. Τέλος στην υπέρταση υπόσχεται μια νέα μέθοδος αντιμετώπισης δίνοντας ελπίδα σε όσους ασθενείς δεν μπορούν να ρίξουν την πίεσή τους, ούτε με φαρμακευτική αγωγή, ούτε με σωστή διατροφή. Πολλοί υπερτασικοί μειώνουν το αλάτι στη...
...διατροφή τους και παίρνουν τα κατάλληλα φάρμακα, ωστόσο η πίεσή τους παραμένει σε υψηλά επίπεδα. Στους ασθενείς αυτούς, σύμφωνα με τους επιστήμονες, το νευρικό σύστημα του εγκεφάλου δίνει διαρκώς εντολή στα νεφρά να απελευθερώνουν μεγάλη ποσότητα αλατιού στο αίμα. Ετσι η πίεση δεν πέφτει. Σκοπός της νέας μεθόδου είναι να διακοπούν τα σήματα αυτά του εγκεφάλου και αυτό επιτυγχάνεται με την απενεργοποίηση των νευρικών απολήξεων που τα προκαλούν.
Η επέμβαση αφορά την τοποθέτηση καλωδίων στα αιμοφόρα αγγεία της βουβωνικής χώρας και στην κεντρική αρτηρία που οδηγεί στα νεφρά. Στα σημεία αυτά τα καλώδια προκαλούν συνεχόμενα μικρά καψίματα που καταστρέφουν τις νευρικές απολήξεις που βρίσκονται στην εξωτερική όψη των αιμοφόρων αγγείων. Τα καψίματα έχουν εύρος μόλις ένα χιλιοστόμετρο. Αν και το κάψιμο αυτό μπορεί να καταστρέψει το νεύρο, δεν μπορεί να βλάψει το αιμοφόρο αγγείο. Η ροή του αίματος ψυχραίνει αμέσως το κάψιμο. Η συγκεκριμένη θεραπεία για να έχει αποτελέσματα κατά της υψηλής πίεσης πρέπει να διαρκέσει από έναν ώς τρεις μήνες.
espressonews..

30.000 αυτοκτονίες στην Ιαπωνία σε λιγότερο από έναν χρόνο


Περισσότεροι από 30.000 αυτοκτονίες στην Ιαπωνία σε λιγότερο από έναν χρόνο. Ο αριθμός των ανθρώπων οι οποίοι αυτοκτόνησαν στην Ιαπωνία ξεπέρασε τους 30.000 για 12η συναπτή χρονιά, ανακοίνωσε η αστυνομία χθες Παρασκευή. Από τον Ιανουάριο έως το Νοέμβριο, 30.181 Ιάπωνες έθεσαν τέλος...
...στη ζωή τους, κατά την αστυνομία. Εξ αυτών, οι 21.566 ήταν άνδρες και οι 8.615 γυναίκες.

Κατά μέσον όρο, σημειώνονταν 90 αυτοκτονίες την ημέρα - γεγονός που καταδεικνύει ότι σχεδόν 1.000 άνθρωποι ήταν στο όριο της αυτοχειρίας οποιαδήποτε ημέρα της χρονιάς, σύμφωνα με ειδικούς. Οι παρατεταμένες οικονομικές κρίσεις θεωρούνται ένας από τους κύριους λόγους για την αύξηση των αυτοκτονιών μετά το 1998, όταν ο αριθμός τους ξεπέρασε τις 30.000 στην Ιαπωνία για πρώτη φορά.

Ανάμεσα σε άλλα αίτια στα οποία αποδίδονται τα απονενοημένα αυτά διαβήματα προβάλλονται τα προβλήματα υγείας, περιλαμβανομένης της κατάθλιψης η οποία σχετίζεται με την εργασία. Αυτή η αιτία ήταν ένα από τα σημαντικότερα κίνητρα το 2008, και σε αυτό αποδόθηκε το 47% των συνολικά 32.249 αυτοκτονιών. Στα προβλήματα οικονομικής φύσης αποδόθηκε το 23% των αυτοκτονιών· στα προβλήματα οικογενειακής φύσης το 12,1%, σύμφωνα με ειδικούς.
newsit.gr

Σεξ μετά θάνατον

Οι αρχαίοι ημών πρόγονοι πίστευαν ότι υπήρχε ζωή μετά τον θάνατο και φρόντιζαν να εφοδιάζουν τους νεκρούς με τα κατάλληλα εφόδια. Την ίδια πεποίθηση είχαν και άλλοι πολιτισμοί ανά τους αιώνες με διαφορετικά ταφικά έθιμα που φτάνουν έως και την σήμερον ημέραν.

Στην Κίνα, συγγενείς νεκρών ανδρών θέλουν να είναι απολύτως σίγουροι ότι οι αποθανούντες θα έχουν και μια καλή, μετα θάνατο, σεξουαλική ζωή! Γι’ αυτό λοιπόν τα νεκροταφεία στην Κίνα πωλούν χάρτινες απομιμήσεις του γνωστού χαπιού... Βιάγκρα, για να μπορέσουν οι νεκροί να το... γλεντήσουν!

Παραδοσιακά οι Κινέζοι έκαιγαν ψεύτικα χρήματα σε νεκροταφεία πρός τιμή των συγγενών τους, ώστε να έχουν στην άλλη ζωή λεφτά για... ξόδεμα!

Πέθανε ο πραγματικός «Άνθρωπος της Βροχής»

Ο Κιμ Πικ, ο άνδρας που ενέπνευσε τον χαρακτήρα του Ρέιμοντ Μπάμπιτ στη ταινία «Rain Man» πέθανε το Σάββατο σε ηλικία 58 ετών από καρδιακή προσβολή σε νοσοκομείο του Σολτ Λέικ στη Γιούτα. Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Salt Lake...
...City Tribune, ο Κιμ Πικ, ο οποίος έγινε διάσημος για την ασύγκριτη φωτογραφική του μνήμη υπέφερε τις τελευταίες εβδομάδες από λοιμώξεις του αναπνευστικού.

Στη μεγάλη οθόνη τον Κιμ Πικ ενσάρκωσε ο Ντάστιν Χόφμαν με την ταινία "Ο άνθρωπος της βροχής" να κυκλοφορεί το 1988 και να αποσπά 4 Όσκαρ, μεταξύ των οποίων το Όσκαρ καλύτερου ανδρικού ρόλου. "Ήταν μοναδικό. Η μνήμη και οι γνώσεις του ήταν απλά απίστευτες" δήλωσε ο νευροψυχίατρος Ντάνιελ Κρίστενσεν στο Πανεπιστημίου της Γιούτα. Αιτία της ιδιαιτερότητας του Κιμ Πικ ήταν μία εγκεφαλική βλάβη κατά τη διάρκεια της γέννησης του. Μεγαλώνοντας ο Κιμ αποφάσισε να ζήσει απομονωμένος και φυσικά διαβάζοντας χιλιάδες βιβλία.

Ο άνθρωπος αυτός αν και δε μπορούσε να καλύψει τις καθημερινές του ανάγκες μπορούσε να θυμηθεί με κάθε λεπτομέρεια το 99% του περιεχομένου των 9.000 βιβλίων, που είχε διαβάσε στη ζωή του. "Σε 16 μήνες είχε διαβάσει όλον τον Σαίξπηρ, την Παλαιά και την Καινή Διαθήκη" ανέφερε στην εφημερίδα ο πατέρας του Κιμ, Φραν Πικ.
Ο ηθοποιός, Ντάστιν Χόφμαν, κέρδισε το Όσκαρ α' ανδρικού ρόλου υποδυόμενος τον Κιμ Πικ στην ταινία "Ο Άνθρωπος της Βροχής", με συμπρωταγωνιστή τον Τομ Κρουζ
enet

Lily Cole!!!






thenewsbus

Danielle Lloyd!!!






thenewsbus

Γιατί δε λιώνουν τα ιγκλού;

Το ιγκλού είναι η προσωρινή κατοικία των Εσκιμώων το χειμώνα (ιγκλού στη γλώσσα των Ινουίτ σημαίνει σπίτι). Αποτελεί μοναδικό τρόπο για να κτίσει ο άνθρωπος τη φωλιά του κάτω απο τις χειρότερες δυνατές συνθήκες.

Παρ’ όλο που οι περισσότεροι Εσκιμώοι μένουν πλέον σε σπίτια από πέτρες ή ξύλα, συνηθίζουν ακόμη να κατασκευάζουν ιγκλού, ειδικά όταν ταξιδεύουν. Ορθογώνια κομμάτια παγωμένου χιονιού τοποθετούνται κυκλικά, ώστε... η κατασκευή να συγκλίνει και να σχηματίζεται τελικά ένας τέλειος θόλος. Οι σχισμές και τα όποια σημεία επαφής γεμίζονται με χιόνι. Τότε οι Εσκιμώοι ανάβουν μια λάμπα που καίει λίπος φάλαινας, ώστε να αναδίδει πολλή θερμότητα.

Άλλωστε πρέπει να ληφθεί υπόψιν ότι για να ζεσταθεί ο περιορισμένος εσωτερικός χώρος και για να δημιουργηθεί ένα άνετο κλίμα, είναι αρκετή ακόμα και η ελάχιστη ποσότητα ζέστης: αρκεί, δηλ., η παρουσία δύο ατόμων που μπορούν να κλείσουν την πόρτα με ένα κομμάτι πάγου και να κάνουν το ιγκλού αεροστεγές. Το χιόνι αρχίζει να λιώνει, όμως επειδή η οροφή του θόλου είναι καμπύλη δεν στάζει. Αντιθέτως τα κομμάτια του χιονιού εμποτίζονται με υγρασία.

Τότε οι Εσκιμώοι ανοίγουν την πόρτα και ο ψυχρός αέρας μεταμορφώνει το ιγκλού σε ένα συμπαγές και ανθεκτικό καταφύγιο, που λιώνει μόνο με το τέλος του χειμώνα. Άλλωστε να επισημάνουμε , ότι οι πολικοί άνεμοι πνέουν με θερμοκρασία -50 βαθμούς κελσίου και έτσι το εξωτερικό τοίχωμα του πάγου παραμένει παγωμένο.

Πρέπει να σημειώσουμε επίσης ότι το χιόνι, όσο και αν φαίνεται παράδοξο είναι κακός αγωγός της θερμότητας και του κρύου. Για αυτόν τον λόγο τα ιγκλού θερμαίνονται εύκολα και τους προφυλάσσουν από το κρύο. Αντίθετα ο πάγος είναι πολύ καλός αγωγός και όταν με τον καιρό το χιόνι μετατρέπεται σε πάγο, εγκαταλείπουν τα ιγκλού τους.

Παιδί σε... πλυντήριο

Πυροσβέστες, στις ΗΠΑ, χρειάστηκε να «ανοίξουν» με υδραυλικούς κόφτες ένα πλυντήριο ρούχων για να απεγκλωβίσουν ένα 4-χρονο αγόρι!

Ο μικρός Donovan Hasseman, από την πόλη Dover της πολιτείας του Ohio, παγιδεύτηκε μέσα στο πλυντήριο ρούχων. Η μητέρα του μετά τις άκαρπες προσπάθειες να τον βγάλει έξω αναγκάστηκε να καλέσει την πυροσβεστική!

«Ο μικρός ούρλιαζε και έκλαιγε συνεχώς αλλά ευτυχώς τον απεγκλωβίσαμε χωρίς ούτε μια γρατσουνιά,» είπε ο Διοικητής της πυροσβεστικής κύριος Mike Mossor

Γιατί μερικά σχήματα είναι πιο ευχάριστα στο μάτι από άλλα.


Τόσο στη φύση, όσο και στα έργα των ανθρώπων, σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της Γης και σε όλες τις εποχές, ορισμένα σχήματα έχουν προτιμηθεί από άλλα, επειδή θεωρούνται πιο ελκυστικά και αισθητικά τέλεια. Αυτό που έχουν κοινό ο Παρθενών των Αθηνών, οι Πυραμίδες της Αιγύπτου, η Μόνα Λίζα του ντα Βίντσι και (για να γίνουμε λίγο ασεβείς) το κεφάλι του Τζορτζ Κλούνεϊ, είναι η λεγόμενη "χρυσή αναλογία", μια μαθηματική αναλογία που διαχρονικά και υποσυνείδητα, για κάποιο λόγο, ευχαριστεί το ανθρώπινο μάτι.

Η χρυσή αναλογία ή θεϊκή αναλογία ή χρυσή τομή (η αναλογία που ισούται περίπου με 1:1,618), η οποία χοντρικά απεικονίζεται στις διαστάσεις μιας τηλεοπτικής ή κινηματογραφικής οθόνης (πράγμα καθόλου τυχαίο), έχει παίξει σημαντικό ρόλο στην αρχιτεκτονική και τη ζωγραφική, ενώ συναντάται και στη φύση.

Τώρα, ένας μαθηματικός, ο καθηγητής ¶ντριαν Μπέτζαν του πανεπιστημίου Ντιουκ των ΗΠΑ, ο οποίος δημοσίευσε σχετική επιστημονική εργασία στο "International Journal of Design and Nature and Ecodynamics" (Διεθνές Περιοδικό Σχεδιασμού και Φύσης και Οικοδυναμικής), σύμφωνα με τη βρετανική "Ιντεπέντεντ", πιστεύει ότι βρήκε την αιτία για την γοητεία που ασκεί η συγκεκριμένη αναλογία...Όπως πιστεύει, η ενστικτώδης προτίμηση του ανθρώπου για σχήματα με αυτή την αναλογία, οφείλεται στο ότι, στη συγκεκριμένη περίπτωση, είναι πιο εύκολο από κάθε άλλη αναλογία για το μάτι και τον εγκέφαλο του ανθρώπου να αποτυπώσουν μια εικόνα σε όλες τις σημαντικές λεπτομέρειές της, κάτι που εξηγείται από την εξελικτική προϊστορία των προγόνων μας. Με άλλα λόγια, η χρυσή αναλογία είναι το πιο αποτελεσματικό σχήμα για το οπτικό "σκανάρισμα" από τον εγκέφαλό μας. Σύμφωνα με τον ερευνητή, χάρη στη χρυσή αναλογία, το μάτι μπορεί να συλλάβει περισσότερες πληροφορίες σε πολύ πιο σύντομο χρόνο (έως και πέντε φορές ταχύτερα).

Ο Μπάτζαν έχει από το 1996 έχει εφεύρει έναν μαθηματικό νόμο, που ισχυρίζεται ότι περιγράφει πώς δημιουργούνται τα διάφορα σχέδια στη φύση, από τη ροή των υδάτων στα δέλτα των ποταμών μέχρι τις διακλαδώσεις των αεραγωγών στους πνεύμονες, με βάση μια ενιαία αρχή: την ολοένα μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα της κίνησης και της ροής του νερού, του αέρα, του αίματος, ακόμα και των ατόμων μέσα σε ένα πλήθος.

Όπως υποστηρίζει, η όραση επίσης υπόκειται στον ίδιο νόμο της αυξημένης αποτελεσματικότητας, όσον αφορά την ταχύτερη ροή των πληροφοριών από τον έξω κόσμο στο μάτι μας και από εκεί στον εγκέφαλό μας. Και το κατ' εξοχήν σχήμα που βοηθά σε αυτό, όπως λέει, είναι η χρυσή αναλογία. Από βιολογική άποψη, ο "νόμος" αυτός ισχύει στα ζώα και σταδιακά τέθηκε σε εφαρμογή και στους προγόνους των ανθρώπων, όταν κυνηγούσαν ζώα και μάζευαν τροφές από το δάσος ή επέλεγαν συντρόφους.

Κάπως έτσι, κατά τον Μπάτζαν, το μάτι ευχαριστιέται σήμερα ιδιαίτερα να βλέπει ένα οριζόντιο παραλληλόγραμμο στο οποίο η οριζόντια πλευρά είναι περίπου μιάμιση φορά μεγαλύτερη από την κάθετη και, γενικότερα, μια τέτοια αναλογία επεκράτησε στη ζωή και τον πολιτισμό των ανθρώπων, με συνέπεια, μεταξύ άλλων, πρόσωπα που αντανακλούν αυτή την αναλογία να είναι πιο ελκυστικά από τα άλλα.
BUSY BEE

Aρχισαν οι γκρίνιες για τον Schumacher


. H επιστροφή του Μichael Schumacher στην αγωνιστική δράση μπορεί να χαιρετίστηκε με ενθουσιασμό από τον κόσμο της F1, ωστόσο δεν άργησαν να έρθουν οι πρώτες αντιδράσεις. Η ΄Ένωση εργαζομένων της Mercedes είναι εξοργισμένη με την επιλογή της γερμανικής...
...εταιρείας να υπογράψει συμβόλαιο με τον Γερμανό πιλότο, του οποίου οι αποδοχές θα αγγίξουν τα 21.000.000 για διάστημα τριών χρόνων.

Μιλώντας στη γερμανική εφημερίδα «Frankfurter Rundschau» ο εκπρόσωπος των εργαζομένων, Uwe Werner, εξέφρασε τη δυσαρέσκεια του με την επιλογή της Μercedes: «Μερικοί άνθρωποι τα περνούν δύσκολα και δεν μπορούν να το φανταστούν. Οι εργαζόμενοι θα το καταλάβαιναν αν η Mercedes επέλεγε να φύγει από την F1 και όχι μ' αυτή την κίνηση».

Η συνεργασία της Mercedes με τον Schumacher ανακοινώθηκε λίγο καιρό μετά την απόφαση της γερμανικής εταιρείας να μεταφέρει τη διαδικασία παραγωγής της νέας C-Class Sedan στις ΗΠΑ, ώστε να μειώσει το κόστος.

Ανησυχεί η κυρία Schumacher

Χωρίς να έχει πληροφορηθεί την προαναφερθείσα είδηση η γυναίκα του Michael Schumacher, Corinna, εξέφρασε την ανησυχία για την αντιμετώπιση της οποίας θα τύχει το έτερο της ήμισυ, αφού πιστεύει πως δεν είναι λίγοι αυτοί που…τον περιμένουν στη γωνία.

“Eίναι αλήθεια ότι η απόφαση του Michael να τρέξει και πάλι στους αγώνες της F1 έφερε τα πάνω κάτω στην οικογένειά μας. Όταν μου είπε ότι ο Ross (σ.σ Brawn) τον πήρε τηλέφωνο αμέσως ένιωσα ότι ήταν και πάλι στην πυρά. Στην πραγματικότητα το πάθος του Michael για τους αγώνες είναι εκπληκτικό και χωρίς αυτό όλα θα μπορούσαν να μην είναι πιθανά. Αυτό το πάθος έκανε το Michael αυτό που είναι σήμερα», τόνισε αρχικά η σύζυγος του Schumi στην επίσημη ιστοσελίδα του νέου οδηγού της Mercedes.

Παρά τα 41 του χρόνια ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής δεν αρνήθηκε την πρόκληση της επιστροφής στην F1 με τη γυναίκα του να τονίζει πως του έχει απόλυτη εμπιστοσύνη, χαρακτηρίζοντας μάλιστα εξαιρετική την απόφαση του να ξανατρέξει με μονοθέσιο της F1.

Gunbus 410-H μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα του κόσμου




Με κόστος αγοράς 235.000 ευρώ , είναι ένα όνειρο για λίγους λάτρεις της μοτοσυκλέτας.Η Gunbus 410 ζυγίζει ... 700 κιλά , όσο και ένα αυτοκίνητο. Για να συνειδητοποιήσει κανείς το μέγεθος της , φτάνει να πούμε ότι οι ζάντες της , έχουν διάμετρο 38 ίντσες για την εμπρός και 41 για την πίσω!

Ιδρυτής της, ο Clemens Leonhardt, πρώην τεχνικός αεροναυπηγικής του γερμανικού οίκου Leonhardt,που έχει την έδρα του στο Baden-Wuerttemberg και ειδικεύεται σε extreme κατασκευές, τόσο σε δίτροχα όσο και σε τετράτροχα οχήματα και έχει κάνει την εμφάνιση του τα τελευταία χρόνια στο χώρο.


Διαθέτει ένα τεράστιο V2 κινητήρα, χωρητικότητας 410 κυβικών ιντσών με ροπή 710Nm στις 1900 στροφές, η Gunbus είναι η μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα στον κόσμο.Άλλο ένα που δεν έχουν οι μηχανές εμπορίου είναι η όπισθεν, η οποία εμπεριέχεται στο 3άρι σασμάν της Gunbus 410.

Και βέβαια διαθέτει και ανάλογα φρένα:δύο δισκόφρενα εμπρός διαμέτρου 310mm και ένα πίσω ίδιας διάστασης.

Το μοναδικό της μειονέκτημα, εκτός από το βάρος, είναι ότι δεν έχει stand. Με λίγα λόγια αν πάτε βόλτα, θα πρέπει να την ακουμπήσετε κάπου...

Έχει μήκος 3,5 μ., ύψος 1,56μ. και η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών είναι 2,43 μ.Έχει ανώτατη ταχύτητα 250 χιλμ/ω ,και η μεγαλύτερη ευχαρίστηση είναι όταν ταξιδεύεις με 100-120 χιλμ/ω.Η γωνία κλίσεως στις στροφές,σε κυκλοφορία μέσα στην πόλη, δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 15 μοίρες,γιατί λόγω του βάρους της και της μικρής ταχύτητος η μηχανή πέφτει.

Η μηχανή έχει ήδη τραβήξει το ενδιαφέρον στις ΗΠΑ και κυρίως άρεσε στους παίκτες του μπάσκετ!

Το Αλτσχάιμερ απομακρύνει τον καρκίνο και το αντίστροφο.


Το Αλτσχάιμερ απομακρύνει τον καρκίνο και το αντίστροφο. Με βάση τα ευρήματα μιας νέας επιστημονικής έρευνας, οι ασθενείς με Αλτσχάιμερ έχουν λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν καρκίνο, ενώ οι καρκινοπαθείς είναι λιγότερο πιθανό να πάθουν Αλτσχάιμερ. Η έρευνα διενεργήθηκε σε ...
...περισσότερους από 3.000 ασθενείς άνω των 65 ετών και οι ερευνητές παρακολούθησαν τους εθελοντές για πέντε χρόνια, κατά μέσον όρο, για να διαπιστώσουν αν θα αναπτύξουν Alzheimer και 8 χρόνια για να διαπιστώσουν τυχόν εμφάνιση καρκίνου. Όσοι εμφάνιζαν Alzheimer στην έναρξη της έρευνας αντιμετώπιζαν λιγότερες πιθανότητες κατά 69% να χρειαστούν νοσηλεία λόγω καρκίνου, σε σχέση με όσους δεν έπασχαν αρχικά από τη νόσο. Όσοι έπασχαν από καρκίνο στην έναρξη της έρευνας αντιμετώπιζαν λιγότερες πιθανότητες κατά 43% να εμφανίσουν Alzheimer σε σχέση με αυτούς που δεν έπασχαν από καρκίνο.

Τα συμπεράσματα αυτά φαίνεται ωστόσο πως αφορούν μόνο ανθρώπους της λευκής φυλής, όμως οι ερευνητές υπογραμμίζουν ότι απαιτείται περαιτέρω έρευνα. Σε μικρής έκτασης έρευνα βασισμένη σε ένα πολύ μικρό δείγμα παρατηρήθηκε ότι στους αφροαμερικανούς συμβαίνει ακριβώς το αντίστροφο με τους καρκινοπαθείς να είναι περισσότερο πιθανό να παρουσιάσουν και την νόσο του Αλτσχάιμερ.

Ο καρκίνος και οι εκφυλιστικές παθήσεις του εγκεφάλου έχουν κοινό μοριακό υπόβαθρό, κάτι το οποίο ενισχύεται από την συγκεκριμένη έρευνα, η οποία ενδέχεται να βοηθήσει στην σωστότερη κατανόηση και των δύο ασθενειών αλλά και την εύρεση νέων θεραπειών. Πιο συγκεκριμένα παθήσεις όπως το Αλτσχάιμερ προκαλούν μια συνεχή καταστροφή των κυττάρων, ενώ ο καρκίνος οδηγεί στην όλο και περισσότερη ανάπτυξη των κυττάρων.

Η Rebecca Wood, του Alzheimer's Research Trust, συμφώνησε ότι η έρευνα αυξάνει τις ελπίδες για την εύρεση νέων οδών πρόληψης ή αντιμετώπισης της νόσου και ότι η έρευνα υποδεικνύει πως ενδεχομένως μπορεί να υπάρχει σχέση μεταξύ των δυο νόσων, αλλά είναι πολύ νωρίς για να το επιβεβαιώσει κάποιος. Ο Καθηγητής Clive Ballard, της Ένωσης για το Alzheimer στη Βρετανία, δήλωσε ότι η ύπαρξη μιας από τις νόσους μπορεί ενδεχομένως να κρύβει τα συμπτώματα της άλλης και να επηρεάζει τη διάγνωση. Εκτιμά πως χρειάζεται περαιτέρω έρευνα για να αναγνωριστεί κατηγορηματικά η ύπαρξη της σχέσης.

Η έρευνα δημοσιοποιήθηκε στο περιοδικό Neurology της Αμερικανικής Ακαδημίας Νευρολογίας υπό την δρα Catherine Roe της Ιατρικής σχολής του πανεπιστημίου Ουάσιγκτον του Σεν Λιούις στις ΗΠΑ.
.tvxs.

Η ΠΙΟ ΚΡΥΑ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ.

Όταν λέμε κρύο εννοούμε κρύο. Ο υδράργυρος κατεβαίνει ακόμη και στους μείον πενήντα βαθμούς κελσίου και μια μικρή έξοδος για τις απαραίτητες αγορές στο μαγαζάκι της γωνίας μπορεί να καταλήξει σε κρυοπάγημα. Το Γιακούτσκ είναι μια απομακρυσμένη πόλη...
...στην ανατολική Σιβηρία με 200 χιλιάδες κατοίκους. Απέχει από τη Μόσχα έξι ώρες με το αεροπλάνο. Το εισιτήριο με επιστροφή κοστίζει 500 λίρες, ένα υπέρογκο ποσό για μία περιοχή που ο μηνιαίος μισθός είναι 250 λίρες.

Τον Ιανουάριο η μέση θερμοκρασία στην πόλη είναι κοντά στους -41ο C.

Όταν οι θερμοκρασίες είναι τόσο χαμηλές ένα πέπλο ψύχους καλύπτει τα πάντα και η ορατότητα δεν είναι δυνατή πέρα από τα δέκα μέτρα. Είναι Χριστούγεννα και την πλατεία της πόλης στολίζει ένα παγωμένο χριστουγεννιάτικο δέντρο που έχει στηθεί κοντά στο άγαλμα του Λένιν. Όσοι ντόπιοι έχουν ξεμυτίσει από τα σπίτια τους είναι τυλιγμένοι με γούνες.

Το Γιακούτσκ είναι πρωτεύουσα της Γιακουτίας, μιας περιοχής ίσης με τη μισή Ευρώπη αλλά μόνο με ένα εκατομμύριο κατοίκους. Σύμφωνα με τους ντόπιους υπάρχουν τόσες λίμνες και ποτάμια στο έδαφός της, που λέγεται ότι κάθε κάτοικος της περιοχής μπορεί να έχει από μία λίμνη και ένα ποτάμι δικά του.

Ένας τοπικός μύθος θέλει το Θεό της δημιουργίας να πετάει πάνω από όλη τη γη μοιράζοντας αγαθά και όταν φτάνει πάνω από τη Γιακουτία να μουδιάζουν τα δάχτυλά του από το κρύο να ανοίγουν και να πέφτουν όλα τα αγαθά σε αυτή .

Τα περισσότερα από τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους του Γιακούτσκ είναι μεταχειρισμένα από την Ιαπωνία, προφανώς αντέχουν περισσότερο τις συνθήκες πάγου από τα παραδοσιακά ρωσικά αυτοκίνητα. Είναι χαρακτηριστικό ότι λόγω του κρύου οι ντόπιοι αφήνουν συνήθως σε λειτουργία τις μηχανές των αυτοκινήτων τους ακόμη και όσες ώρες βρίσκονται στην εργασία τους. Πάντως τα σχολεία δεν κλείνουν αν ο υδράργυρος δεν πέσει κάτω από τους 50 βαθμούς κελσίου.

Οι κλιματολογικές συνθήκες στο Γιακούτσκ είναι ιδιαίτερα αντίξοες. Τον Ιανουάριο μπορεί όλα να είναι παγωμένα, όμως το καλοκαίρι η θερμοκρασία συχνά εκτινάσσεται πάνω από τους 30 βαθμούς Κελσίου μολονότι απέχει ελάχιστα από τον αρκτικό κύκλο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να γεμίζει η περιοχή από κουνούπια, ενώ η ζέστη είναι βασανιστική για τους ντόπιους καθώς σε κανένα κτίριο δεν υπάρχει κλιματιστικό.

Το υπέδαφος της Γιακουτίας είναι πλούσιο σε διαμάντια και χρυσό , ενώ η περιοχή φημίζεται και για τις γούνες της.

Το Γιακούτσκ, τόπος εξορίας το 19ο αιώνα, έχει σήμερα πολλά ξενοδοχεία, κινηματογράφους, μια όπερα, πανεπιστήμια, ακόμη και ένα ζωολογικό κήπο.
.enimerwsi-gr.

Φύτρωσε γρασίδι

Χειρούργοι, στην Κίνα, που χειρούργησαν ένα μικρό κορίτσι με προβλήματα αναπνοής δεν πίστευαν στα μάτια τους όταν βρήκαν να έχει φυτρώσει γρασίδι στο πνευμόνι της!

Στην αρχή η γιατροί διέγνωσαν ότι το 10-μηνών κορίτσι έπασχε από πνευμονία αλλά μετά από δέκα ημέρες θεραπείας η κατάσταση της δεν βελτιώθηκε.

«Αναγκαστήκαμε να μεταφέρουμε το μωρό σε άλλο νοσοκομείο στην πρωτεύουσα,» είπε ο πατέρας της μικρής κύριος Han.

Οι γιατροί, εκεί, επιχείρησαν και άλλες φαρμακευτικές αγωγές που αφού απέβησαν άκαρπες αποφάσισαν να χειρουργήσουν την μικρή.

«Εκπλαγήκαμε όταν είδαμε ότι είχε φυτρώσει γρασίδι πάνω στο πνευμόνι της,» είπε ο επικεφαλής χειρούργος κύριος Li Qun.

Οι γιατροί εικάζουν ότι το μωρό μπορεί να εισέπνευσε μέσω της μύτης κάποιο σπόρο γρασιδιού που τελικά βρήκε τις ιδανικές συνθήκες για να φυτρώσει στο πνευμόνι αλλά αναφέρουν ότι πρώτη φορά αντιμετωπίζουν τέτοιο περιστατικό!

Καθαρίστε τον υπολογιστή από AdWare

Πολλές φορές τυχαίνει ο υπολογίστης να πηγαίνει σχετικά αργά. Ένας από τους πιο συχνούς λόγους είναι επειδή έχει εγκατασταθεί κάποιο Malware - Adware και μας πιάνει πόρους από το σύστημα. Αλλά και μερικές φορές απλώς εχουμε προγράμματα...
...εγκατεστημένα που δεν χρησιμοποιούνται και τρέχουν κατά την εκκίνηση.

Πρέπει λοιπόν να δούμε τί τρέχει ανά πάσα στιγμή στον υπολογίστη μας και να δούμε τι θέλουμε και τί όχι.

Ένας τρόπος είναι να εγκαταστήσουμε ένα πρόγραμμά, όπως το AnVir Task Manager,όπου ελέγχει το Startup Directory και λειτουργεί και ως Task Manager των Windows. 'Ετσι βλέπουμε τι ξεκινάει με τα Windows και τι τρέχει ανά πάσα στιγμή.

Για τους πιο σκληροπυρινικούς, πηγαίνουμε Start -> Run και πληκτρολογούμε "msconfig". Από εκεί βλέπω και επιλέγω τι μένει ενεργό και τι όχι.

Αν και υπάρχουν κι άλλοι τρόποι δεν χρειάζεται να τους αναφέρω.

Πολλά από αυτα που θα δούμε λόγικά δεν ξέρουμε καν τι είναι. Γι αυτό μπρούμε να πάμε στο ProcessLibrary.com όπου θα βρούμε από τα κλασικά dll των Windows μέχρι εξειδκευμένα αρχεία επαγγελματικών προγραμμάτων.Έτσι θα ξέρουμε κάθε αρχείο αν το θέλουμε ή όχι.

Επίσης , αν ένα αρχείο μας φαίνετε ύποπτο μπορούμε να το τσεκάρουμε στο Spywareguide.com.

Γενικά στο Internet θα βρείτε οποιαδήποτε πληροφορία για κάθε είδους αρχείου ψάχνετε, οπότε ένα καλό <<χειροκίνητο>> τσεκάρισμά που και που, εκτός απο τα anti-spyware, θα σας σώσει από πολύ κόπο και κυρίως ΧΡΟΝΟ!!!

Τι να προσέξετε !!
Αν δεν είστε σίγουροι για το/α αρχείο/α που θέλετε να σβήσετε, τότε ΜΗΝ το κάνετε! Ή έστω κρατήστε το backup.

Υπάρχει περίπτωση να σβηστούν σημαντικά αρχεία και να δημιουργηθεί πρόβλημα στον υπολογίστη.Τα δύο site που ανέφερα πιο πάνω θα σας βοηθήσουν να διαλέξετε σωστά.

postokano.gr
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory