Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τετάρτη, 13 Ιανουαρίου 2010

Franchesca Del Carpio !!!

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ

readerΜία νέα πρωτοποριακή συσκευή στον χώρο της ανάγνωσης έρχεται να ταράξει τα νερά στον χώρο της τεχνολογίας. Πρόκειται για μια πλαστική ηλεκτρονική οθόνη που ανέπτυξαν ερευνητές του Πανεπιστημίου Κέιμπριτζ για λογαριασμό γνωστής εταιρείας, ηλεκτρονικών, η οποία δραστηριοποιείται στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ. Η εταιρία έχει αρχίσει την κατασκευή αυτών των συσκευών ανάγνωσης (κυρίως βιβλίων), οι οποίες μοιάζουν με μικρούς φορητούς υπολογιστές

ΣΑΧΑΡΑ (ΗΛΙΑΚΟ ΠΑΡΚΟ)

sacharaΔύο εκατομμύρια νέες θέσεις εργασίας ως το 2050 θα δημιουργηθούν από την κατασκευή του νέου ηλιακού Πάρκου που σχεδιάζεται στην έρημο Σαχάρα σύμφωνα με τα σχέδια της κατασκευάστριας εταιρείας Desertec. Πρόκειται για κοινοπραξία 12 ενεργειακών και οικονομικών κολοσσών της Ευρώπης όπως η Siemens, η ΕΟΝ, η Deutsche Bank και η Munich Re. Η συνολική έκταση (ηλιακοί συλλέκτες και εγκαταστάσεις του δικτύου) θα ξεπερνά τα 9.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα. Στόχος είναι η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας που θα καλύπτει το 15% των ενεργειακών αναγκών της Ευρώπης, κάτι που, αν όλα πάνε καλά, αναμένεται να επιτευχθεί σε 40 χρόνια από σήμερα. Εφόσον το σχέδιο δρομολογηθεί, η ομάδα των εταιρειών θα κατασκευάσει τον πρώτο ηλιακό σταθμό ηλεκτροπαραγωγής έως το 2015, σύμφωνα με το μέλος του ΔΣ της Munich Re, Torsten Jeworrek, ο οποίος συντονίζει την πρωτοβουλία.

Lotus Elise... Gullwing

Εντυπωσιακή η εμφάνιση του Melkus RS2000 χάρη στις gullwing πόρτες.
Ο Melkus, Γερμανός κατασκευαστής αγωνιστικών αυτοκινήτων παρουσίασε στη Φρανκφούρτη μια ξεχωριστή έκδοση της Lotus Elise. Το Melkus RS2000, όπως ονομάζεται το μοντέλο, ξεχωρίζει για τις πόρτες τύπου gullwing και το ενισχυμένο από υαλονήματα πολυεστερικό αμάξωμα.
Το εσωτερικό του μοντέλου παραμένει σπαρτιατικό.
Όταν ακούς για την Lotus Elise αμέσως σου έρχεται στο νου ο σπαρτιατικός χαρακτήρας και η οδηγοκεντρική οδική της συμπεριφορά. Πρόκειται για ένα μοντέλο που χαίρεσαι να οδηγείς. Βέβαια έχει και κάποια μειονεκτήματα. Και δεν αναφερόμαστε στην έλλειψη εξοπλισμού. Ένα από αυτά, όσο περίεργο και αν ακούγεται είναι η είσοδος του οδηγού στην καμπίνα. Χαρακτηριστικά, αναφέρουμε, ότι στο διαδίκτυο υπάρχουν σχετικά βίντεο με το πώς μπορεί να μπει ευκολότερα ο οδηγός στην καμπίνα. Γιατί το αναφέρουμε τώρα αυτό; Πολύ απλά, γιατί στην πρόταση του οίκου Melkus, το συγκεκριμένο «πρόβλημα» φαίνεται να έχει λυθεί, αφού οι gullwing πόρτες κάνουν το όλο πράγμα ευκολότερο, ενώ ταυτόχρονα δίνουν ένα ξεχωριστό χαρακτήρα στο μοντέλο.
Ωστόσο, δεν είναι αυτές οι μοναδικές επεμβάσεις του Melkus, καθώς το RS2000 φέρει επανασχεδιασμένη ανάρτηση από αλουμίνιο και νέο πιο ελαφρύ αμάξωμα. Συνολικά το μοντέλο ζυγίζει 950 κιλά, ενώ κάτω από το καπό του εδρεύει ο γνώριμος κινητήρας του 1,8 λίτρου απόδοσης 270 ίππων, που συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Τέλος, το 0-100 χ.α.ω. έρχεται σε 4,9 δλ., ενώ αναφορικά με την τιμή, αυτή ξεπερνά το τριψήφιο νούμερο…

ΧΩΡΙΣ ΚΑΛΩΔΙΑ

nocablesΈνα νέο σύστημα που μπορεί να μεταφέρει ηλεκτρισμό σε συσκευές από απόσταση, χωρίς την χρήση καλωδίων, αλλά από τον αέρα, επιδείχτηκε στην παγκόσμια συνδιάσκεψη υψηλής τεχνολογίας TED στην Οξφόρδη της Βρετανίας. Η νέα αυτή τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την φόρτιση πολλών ηλεκτρονικών συσκευών, χωρίς να χρειάζεται να τοποθετηθούν σε κάποια πρίζα και αναπτύχθηκε από αμερικανική εταιρία. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, έδειξε κινητά τηλέφωνα και ηλεκτρονικές συσκευές, να τροφοδοτούνται ασύρματα με ηλεκτρικό ρεύμα. Όπως είπε μάλιστα, η τεχνολογία μπορεί να καταστήσει άχρηστα τα καλώδια και τις επαναφορτιζόμενες μπαταρίες

ΝΕΦΡΟΙ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΣ

13Έγχρωμη εικόνα ακτίνων Χ της κοιλιάς ανθρώπου ηλικίας70 ετών, με πέτρες σε (κόκκινο χρώμα) στο αριστερό νεφρό στην φωτογραφία.
Τα άτομα που πάσχουν από πέτρες στα νεφρά, εμφανίζονται κυρίως κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και είναι πιθανό το πρόβλημα αυτό να προέρχεται από την αφυδάτωση αναφέρουν οι επιστήμονες. Ο αριθμός των ατόμων που παρουσιάζουν την πάθηση αυτή, έχει υπερδιπλασιαστεί τα τελευταία πέντε χρόνια. Το ένα στα τέσσερα άτομα βιώνουν αυτά τα συμπτώματα τα οποία περιλαμβάνουν πόνο στην κοιλιά, ένα πόνο σαν μαχαίρωμα στην πλάτη, οξεία ασθένεια από τον πόνο αυτό, και αίμα κατά τη διέλευση των ούρων.

(KIBO)

kiboΑυτή η εικόνα δείχνει την ιαπωνική συσκευή Kibo όπως φαίνεται από το εσωτερικό του διαστημικού σταθμού. Η ιαπωνική συσκευή ονομάζεται Kibo που σημαίνει "ελπίδα" στα Ιαπωνικά . Η Ιαπωνία είναι η πρώτη χώρα που συμβάλει με την δική της τεχνολογία, στέλνοντας την συσκευή αυτή η οποία θα κάνει έρευνες συμβάλλοντας έτσι στον χώρο της ιατρικής, της βιολογίας, τα υλικά παραγωγής, τη βιοτεχνολογία, και παρατηρήσεις της Γης στους τομείς της οικολογίας

Ταξίδι στην... ιστορία με το θρυλικό Orient Express

1234567890getimageΥπήρξε το πρώτο διηπειρωτικό τρένο της Ευρώπης, που έκανε τη διαδρομή των περίπου 2.740 χλμ από το Gare l' Est του Παρισιού έως την Κωνσταντινούπολη, με ενδιάμεσες, σύντομες, στάσεις στο Στρασβούργο, το Μόναχο, τη Βιέννη, τη Βουδαπέστη και το Βουκουρέστι. Στα βαγόνια του φιλοξένησε από το 1883 και μετέπειτα δεκάδες κορυφαίες προσωπικότητες, ενώ λόγω της φήμης του αποτέλεσε σκηνικό για το γνωστό μυθιστόρημα της Αγκάθα Κρίστι, «Έγκλημα στο Οριάν Εξπρές» και την ομώνυμη, υποψήφια για 6 Όσκαρ, ταινία του 1974 αλλά για και το βιβλίο του Γκράχαμ Γκρην, «Το Τραίνο της Σταμπούλ». Το θρυλικό Orient Express (Οριάν- ή Όριεντ κατ' άλλους- Εξπρές), συνεχίζει να "μαγεύει" τους ταξιδιώτες του, μεταφέροντάς τους τον "αέρα" μιας άλλης εποχής. Την περασμένη εβδομάδα, το Orient Express στάθμευσε στη ρουμανική πόλη Σινάια, προκειμένου να δώσει τη δυνατότητα στους 95 επιβάτες του να επισκεφθούν το φημισμένο κάστρο Πέλλες. Εκεί, έτυχε θερμής υποδοχής από τις τοπικές αρχές, με το δήμαρχο της Σινάια, Βλαντ Όπρεα, να δηλώνει κατενθουσιασμένος με το γεγονός ότι το ξακουστό αυτό τρένο, η φήμη του οποίου ταξιδεύει ανά τις δεκαετίες, σταμάτησε στην πόλη, αλλά και από την πρόσκληση που του απηύθυνε ο ιδιοκτήτης του τρένου να ταξιδέψει μαζί τους ως το Βουκουρέστι, προκειμένου να πάρει μια "γεύση" από όσα είχε ακούσει ή διαβάσει γι' αυτό. Το Orient Express έγινε πόλος έλξης για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της Σινάια, που κατέκλυσαν το σιδηροδρομικό σταθμό, προκειμένου να θαυμάσουν από κοντά τη μυθική αυτή αμαξοστοιχία. Για τους περισσότερους, άλλωστε, ένα ταξίδι με το Orient Express μοιάζει με "άπιαστο όνειρο", αφού το κόστος του προσεγγίζει τα 6.000 ευρώ, όσα δηλαδή πλήρωσαν κάθε ένας από τους 95 επιβάτες αυτού του ταξιδιού, για να απολαύσουν τη "βασιλική περιποίηση" από ένα καλά εκπαιδευμένο προσωπικό, μέσα σ' ένα κοσμοπολίτικο περιβάλλον. Οι περισσότεροι από τους υπαλλήλους που εργάζονται στο τρένο μιλούν αγγλικά, γαλλικά ή ιταλικά. Μια φιγούρα που ξεχωρίζει ανάμεσά τους είναι ο σεφ Κριστιάν Μποντιγκέλ, ο οποίος εργάζεται στο τρένο από το 1985. Στόχος του είναι, όπως είπε, να μαγειρεύει εξαιρετικά πιάτα για τους επιβάτες του τρένου, ικανά να ικανοποιήσουν και τον πιο απαιτητικό ουρανίσκο, γι' αυτό και σε κάθε στάση σπεύδει να προμηθευτεί φρέσκα κι αγνά υλικά. Η αμαξοστοιχία διατηρεί την παλιά της αίγλη, με το βαγόνι της μηχανής να εξακολουθεί να φέρει κόκκινο χρώμα και τα υπόλοιπα βαγόνια, αν και ανακαινισμένα, να θυμίζουν κάτι από το ένδοξο παρελθόν. Οι κλινάμαξες, το εστιατόριο, το μπαρ και το σαλόνι, όπου οι ταξιδιώτες μπορούν να απολαύσουν το ποτό τους καθισμένοι σε αναπαυτικές πολυθρόνες και ακούγοντας πιάνο, διακρίνονται για την πολυτέλειά τους, ενώ για τις κυρίες που δεν μπορούν να αποχωριστούν το "χρυσό" τους κόσμο ούτε στα ταξίδια τους, τους δίνεται η δυνατότητα ν' αγοράσουν κοσμήματα ακόμη και εν κινήσει… Το τρένο, σύμφωνα με το Γενικό Διευθυντή της εταιρίας που έχει την ευθύνη λειτουργίας του, Μπρούνο Γκένσον, περνάει από Ζυρίχη, Βιέννη, Βουδαπέστη, Βουκουρέστι και Βενετία και ο γενικός κανόνας θέλει τους επιβάτες να φορούν ενδυμασίες του 1920-1930 για να αισθάνονται την ατμόσφαιρα εκείνης της εποχής. Ο κ. Γκένσον ανέφερε ότι κάθε βαγόνι έχει τη δική του ιστορία, που συνδέεται με βασιλιάδες ή σταρ που ταξίδεψαν με το θρυλικό τρένο, επισημαίνοντας ότι η αμαξοστοιχία έχει εμπνεύσει πολλούς καλλιτέχνες που έγραψαν γι αυτή.
Ένα τρένο με ιστορία Στις 5 Ιουνίου 1883 το "Express d' Orient" πραγματοποίησε το πρώτο του ταξίδι από το Παρίσι στη Βιέννη. Η πόλη αυτή ήταν και ο τελικός προορισμός μέχρι τις 4 Οκτωβρίου 1883, οπότε το δρομολόγιό του διαμορφώθηκε ως εξής: Παρίσι, Γκιοργκίου (Ρουμανία), Μόναχο και Βιέννη. Το τρένο ονομάστηκε, επίσημα, Orient Express το 1891 και την 1η Ιουνίου 1889 έκανε το πρώτο ταξίδι από το Παρίσι με προορισμό την Κωνσταντινούπολη, που παρέμεινε τελικός σταθμός μέχρι τις 19 Μαΐου 1977. Η λειτουργία του τρένου διακόπηκε κατά το Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ η αμαξοστοιχία ανακαινίστηκε το 1982 και πραγματοποίησε το πρώτο ταξίδι από το Παρίσι στη Βενετία.
ΠΗΓΗ ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΟΠΛΟ

gunΈνα όπλο αναισθητοποίησης που είναι ικανό να σοκάρει μέχρι τρία άτομα χωρίς να επαναγεμίζει, έχει αποκαλυφθεί στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η συσκευή, η οποία μπορεί να χτυπήσει τα άτομα μέχρι 35 πόδια μακριά, ζυγίζει λιγότερο από δύο κιλά και είναι μόνο επτά ίντσες ψηλό, και είναι το πιο ισχυρό Taser το οποίο κατασκευάστηκε ποτέ.
Το νέο όπλο αναισθητοποίησης Taser μπορεί επίσης να μπορεί να εστιάσει το ίδιο πρόσωπο και πάνω από μία φορά προκαλώντας ένα ξεχωριστό σοκ, χωρίς να προκαλεί απολύτως καμία σωματική βλάβη στον άνθρωπο, δήλωσαν οι κατασκευαστές.

Βelemnotheutis antiquus

kalamari6_aΕρευνητές της Βρετανικής Γεωλογικής Επιθεώρησης ανακάλυψαν σε πετρώματα στη Νοτιοδυτική Αγγλία τα το απολίθωμα ενός θαλάσσιου πλάσματος που ζούσε πριν από 150 εκατομμύρια χρόνια. Το πλάσμα αυτό ονομάστηκε Βelemnotheutis antiquus και έμοιαζε με μεγάλο καλαμάρι. Ένα άλλο κοινό χαρακτηριστικό με τα καλαμάρια είναι ότι διέθετε και αυτό σάκο με μελάνι. Η εντυπωσιακή είδηση όμως δεν είναι η ανακάλυψη του όντος αλλά το γεγονός ότι ο σάκος και το μελάνι στο εσωτερικό του έχουν διατηρηθεί ανέπαφα και μάλιστα οι ερευνητές το χρησιμοποίησαν για να φτιάξουν ένα σκίτσο του.

ΣΥΣΚΕΥΗ ΕΝΤΟΠΙΖΕΙ ΙΟΥΣ

virusdetector_copyΚαναδοί ερευνητές δοκιμάζουν μια νέα συσκευή, η οποία μπορεί να ανιχνεύει τους ιούς της γρίπης που κυκλοφορούν στα αεροδρόμια, τα εμπορικά κέντρα και άλλους κλειστούς χώρους.
Ο αισθητήρας που βρίσκεται στη συσκευή, είναι σχεδιασμένος με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να εντοπίζει στον αέρα ένα συγκεκριμένο στέλεχος ιού, όπως π.χ. τη νέα γρίπη που έχει εξελιχτεί σε πανδημία. Οι ερευνητές προτείνουν την τοποθέτηση του αισθητήρα σε διάφορους δημόσιους χώρους, όπου ο ιός είναι εύκολο να εξαπλωθεί, όπως κτίρια γραφείων, νοσοκομεία, σχολεία, και κάθε δημόσιο χώρο.

Η Jennifer Walcott

Jennifer Walcott είναι από τα πιο sexy μοντέλα - ηθοποιούς της Αμερικής
okokoras.blogspot
&
ndivia.blogspot

ΤΕΧΝΙΤΗ ΜΥΤΗ

artificialnoiseΟμάδα Αμερικανών και ισπανών επιστημόνων, δημιούργησε ένα ηλεκτρονικό σύστημα, που μπορεί να ανιχνεύσει οσμές, οι οποίες εκκρίνονται από το ανθρώπινο δέρμα. Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι είναι αναθυμιάσεις, οι οποίες ουσιαστικά αποτελούνται από λιπαρά οξέα, που προσελκύουν ακόμα και τα κουνούπια επάνω μας ή που μυρίζουν οι σκύλοι και μπορούν να αναγνωρίσουν από μακριά ανθρώπους, καθώς επίσης και αντικείμενα

ΣΑΡΚΟΒΟΡΑ ΦΥΤΑ

meateatΈνα τρωκτικό είναι παγιδευμένο στο μεγάλο φυτό (ΚΑΝΑΤΙ) Το έντονο κόκκινο φυτό πήρε το όνομά του από τον Sir D. A.
Το φυτό αυτό ανακαλύφθηκε από βοτανολόγους τον Ιούνιο του 2007. Διαπίστωσαν μάλιστα ότι τα μεγάλα συγκεκριμένα σαρκοβόρα φυτά στις Φιλιππίνες, είχαν μία ιδιεταιρότητα σε σχέση με τα σαρκοβόρα φυτά του είδους. Είδαν ότι επρόκειτο για φυτά που ζουν μόνο με ποντίκια και αρουραίους.

ΝΕΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ DNA

dnaΜια νέα συσκευή πρόκειται να δώσει λύση στον έλεγχο του DNA. Νέες ελαφρές φορητές συσκευές, θα βγάζουν τα αποτελέσματα σε μια ώρα το πολύ. Η νέα τεχνολογία –που φιλοδοξεί να κάνει τον έλεγχο του DNA τόσο απλό, αναμένεται να έχει σημαντικές επιπτώσεις στις έρευνες των αρχών ασφαλείας σε διάφορους τομείς. Οι νέες συσκευές θα επιτρέπουν στους αστυνομικούς να ελέγχουν το γενετικό υλικό επί τόπου ή σε ένα αστυνομικό τμήμα, χωρίς να χρειάζεται να το αποστείλουν σε κάποιο εργαστήριο και να περιμένουν αρκετό καιρό ώστε να λάβουν τα αποτελέσματα

Rc-Cafe

Porsche 911 Turbo

Οι γραμμές είναι ίδιες για δεκαετίες, η ποιότητα είναι ασυναγώνιστη, η λογική είναι ότι εν αρχή είναι ο δρόμος
Η Porsche λέει ότι είναι οικονομική για τις επιδόσεις της και έχει κινητήρα προσαρμοσμένο στις αρχές του Downsizing. Φυσικά και η νέα 911 Turbo είναι ένα αυτοκίνητο που σέβεται τους μελλοντικούς περιβαλλοντικούς στόχους της εταιρείας, αλλά, οδηγώντας την, αυτό είναι το τελευταίο που σου έρχεται στο μυαλό.
Οι αλλαγές στην εμφάνιση είναι αμελητέες, αφού όλα λαμβάνουν χώρα από κάτω από τη λαμαρίνα

To εσωτερικό της Porsche 911 Turbo

Ο 6κύλινδρος boxer μεγάλωσε στα 3,8 λίτρα, απέκτησε 500 ίππους και, υπό προϋποθέσεις, 700 Nm ροπής, για 3,4 δλ. μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα
Εδώ έχουμε να κάνουμε με μία βελτιωμένη έκδοση της 6ης γενιάς της 911 Turbo, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2006. Ωστόσο για μια Porsche αυτού του επιπέδου, ένα απλό face lift θα μπορούσε να θεωρηθεί και προσβλητικό για τον αγοραστή. Φυσικά η εμφάνιση έχει απλά διαφοροποιηθεί στις λεπτομέρειες για να βοηθήσει τον εξωτερικό παρατηρητή να καταλάβει τι είναι αυτό που ακούει ή προλαβαίνει να δει. Από μπροστά με λίγη προσοχή διακρίνονται τα LED που έχουν αντικαταστήσει τους συμβατικούς λαμπτήρες στους προβολείς ομίχλης για να χρησιμοποιηθούν ως φώτα ημέρας. Ακόμα πιο διακριτικοί είναι οι διπλοί προβολείς μέσα στους μπροστινούς φανούς, που σηματοδοτούν τη χρήση του συστήματος ενεργού φωτισμού. Από το πλάι ξεχωρίζουν οι νέες ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών, με μονομπούλονο σχέδιο, αλλά και οι νέοι πιο αεροδυναμικοί καθρέπτες., Στο πίσω μέρος τα νέα φωτιστικά με LED, δίνουν το στίγμα συγγένειας με τη νέα γενιά Carrera.

Το εσωτερικό παραδίδει μαθήματα εξελιγμένης ποιότητας. Εκείνο που θα απολαύσει ο οδηγός είναι τα καινούρια τιμόνια. Ένα κλασσικό τριάκτινο με χειριστήρια multimedia και τα κλασσικά κουμπιά για το κιβώτιο ταχυτήτων μαζί με τη μικρή οθόνη για τις ενδείξεις Sport Plus και Launch Control. Και ένα ακόμα τιμόνι χωρίς επιπλέον ευκολίες και δύο φοβερά puddles, τα οποία, σύμφωνα με τους ανθρώπους της Porsche, φτιάχτηκαν για να ικανοποιήσουν εμάς τους δημοσιογράφους που δε μας άρεσαν τα κουμπιά.

Άλλωστε αυτό που κάνουν είναι να αναδεικνύουν την τέλεια εφαρμογή που έχει το νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που μπαίνει για πρώτη φορά και στην Turbo. Φυσικά το 7θέσιο PDK δεν είναι νέο σαν ιδέα, αλλά χρειάστηκε να δυναμώσει λιγάκι για να μπορέσει να τα βγάλει πέρα με τα 700 Nm ροπής και τους 500 ίππους του νέου μοτέρ. Αυτό είναι το δεύτερο μεγάλο νέο στην κορυφαία 911, αφού οι Γερμανοί σχεδίασαν εκ νέου τον 6κύλινδρο boxer, με αυξημένη χωρητικότητα στα 3,8 λίτρα με δύο τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας (VTG). Έτσι, συγκριτικά με τον παλιότερο μοτέρ το νέο είναι κατά 16% πιο οικονομικό, έχει 20 παραπάνω ίππους, αποδίδει 30 Nm περισσότερης ροπής, ζυγίζει 25 κιλά λιγότερο και επιταχύνει κατά 8% πιο γρήγορα. Επίσης υπολογίστε περίπου 312 χλμ./ώρα τελικής και 3,4 δλ. για το 0-100 με το PDK και το προαιρετικό Sport Chrono Package. Όλα αυτά τα νούμερα δεν θα καθίστατο εφικτά εάν τα 3,8 λίτρα του boxer δεν γίνονταν πιο πικάντικα.

Στο δρόμο για τα καλύτερα αποτελέσματα φροντίζει το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα, το οποίο, πλέον, βοηθιέται από αυτό που η Porsche ονομάζει Torque Vectoring (PTV). Αυτό επεμβαίνει ηλεκτρονικά, μέσω του συστήματος πέδησης, στα φρένα του πίσω εσωτερικού τροχού, εξασφαλίζοντας την πρόσφυση και καταστέλλοντας την υποστροφή εν τη γένεση της. Εξίσου αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα τετρακίνησης (PTM) το οποίο λειτουργεί ακόμα πιο προοδευτικά. Σε συνεργασία με τον εξελιγμένο σύστημα ευστάθειας (PSM), αλλά και την ενεργή ανάρτηση (PASM), που δίνει επιλογές ρύθμισης μεταξύ Normal και Sport, η Porsche έχει καταφέρει να περάσει στο δρόμο με τον πιο ασφαλή τρόπο όλη αυτή τη δύναμη, η οποία δεν έχει να κινήσει πάνω από 1,5 τόνο αμαξώματος. Η εμπειρία είναι μοναδική. Σκοπός είναι το every day super car και η 911 Turbo είναι ακριβώς αυτό. Συγχωρεί τόσο πολλά στον οδηγό της όταν αυτός επιτίθεται αλύπητα στη στροφή, παρασυρμένος από την αποστομωτική δύναμη του μοτέρ. Η τετρακίνηση βοηθάει στην ιδανική τοποθέτηση, ενώ το PTV λειτουργεί έτσι ακριβώς όπως πρέπει. Το εισιτήριο για μια βόλτα διαρκείας κοστίζει 200.000 ευρώ

ΡΟΜΠΟΤ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ

88787robot5436Ομάδα πυροσβεστών (ΡΟΜΠΟΤ) παρουσίασε πριν από λίγο ημέρες η εταιρεία QinetiQ στο Λονδίνο, τα οποία πρόκειται να αναλάβουν δράση στην πόλη.
Η ομάδα (αστραπή) όπως αποκαλείται, αποτελείται από τέσσερα ρομπότ και ειδικεύεται κυρίως σε πυρκαγιές που αφορούν κυλίνδρους αποθήκευσης αερίων, όπως π.χ. φιάλες ασετιλίνης. Το καθένα από αυτά τα υπερσύγχρονα ρομπότ διαθέτει έναν ξεχωριστό ρόλο στη μάχη με τις φλόγες.
Για παράδειγμα το (Ταλόν) όπως ονομάζεται ένα εξ αυτών, παρά το μικρό του μέγεθος έχει τη δυνατότητα να τρυπώνει οπουδήποτε. Χάρη στο προηγμένο σύστημα κίνησής του μπορεί να ανέβει σκάλες ή να μπει σε υπερβολικά στενούς χώρους, ενώ η κάμερα θερμικής απεικόνισης που διαθέτει καταγράφει ανά πάσα στιγμή τι ακριβώς συμβαίνει στο μέτωπο της πυρκαγιάς

Ο κύκλωπας Πολύφημος χάρισε το όνομά του στο Σπήλαιο της Μαρώνειας

getimage656_99Ο μύθος λέει ότι ο Οδυσσέας, φεύγοντας από την Τροία, έφτασε στο βασίλειο των Κικόνων, του θρακικού λαού που κατοικούσε ανάμεσα στη σημερινή λίμνη Βιστονίδα και τις εκβολές του ποταμού Έβρου. Εκεί έδεσε το καράβι του στο Οδύσσειο ρείθρο, που διατηρείται και σήμερα, νότια της προϊστορικής Ισμάρας, έδρας του βασιλείου. Ο βασιλιάς Μάρων τού έδωσε το κρασί με το οποίο ο ήρωας της Οδύσσειας μέθυσε τον κύκλωπα Πολύφημο. Αυτός ο κύκλωπας χάρισε το όνομά του στο σπήλαιο της Μαρώνειας που βρίσκεται 25 χιλιόμετρα ανατολικά της Κομοτηνής, κοντά στον ιστορικό οικισμό της Μαρώνειας, και αποτελεί σήμερα το επίκεντρο συστηματικών προσπαθειών για την αξιοποίησή του.
«Δεν γνωρίζουμε πότε ανακαλύφθηκε το σπήλαιο του Πολυφήμου. Ξέρουμε όμως ότι πάντα κατοικούνταν καθώς υπάρχουν προϊστορικά ευρήματα ανθρώπινης παρουσίας όπως και αντίστοιχα ευρήματα από την νεολιθική εποχή και την περίοδο της βυζαντινής κυριαρχίας», αναφέρει στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο αντινομάρχης υποδομών της νομαρχίας Ροδόπης Κώστας Κατσιμίγας.
Τα τελευταία χρόνια η είσοδος του σπηλαίου χρησίμευε ως κατάλυμα για κοπάδια ζώων με αποτέλεσμα τα κοντινά σε αυτήν τμήματα να καταστραφούν. Ωστόσο, το ενδιαφέρον της επιστημονικής κοινότητας για το σπήλαιο είναι μεγάλο όχι μόνο για τους πολύχρωμους σταλακτίτες του, αλλά και γιατί αποτελεί την κατοικία δύο σπάνιων ειδών νυχτερίδας που δεν ζουν πουθενά αλλού στον κόσμο. Εκεί ξεχειμωνιάζουν και αναπαράγονται και πολλά άλλα είδη νυχτερίδας που έχουν φανεί μάλιστα ιδιαίτερα χρήσιμα για τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής, οι οποίοι εμπορεύονταν για χρόνια το λίπασμα από τα κόπρανα των νυχτερίδων, το λεγόμενο γουανό.
Tο σπήλαιο της Μαρώνειας είναι ο μοναδικός χώρος στον πλανήτη μας που ζουν οι επίσης μοναδικοί πληθυσμοί του ισόποδου Alpioniscus thracicus, του κολεοπτέρου Maroniella beroni και του χερσαίου σαλιγκαριού Balcanodiscus cerberus. Ειδικότερα, έχουν βρεθεί πάνω από 30 διαφορετικά είδη ασπονδύλων, εκ των οποίων τα 25 έχουν μόνιμους πληθυσμούς και 5 από αυτά είναι νέα για την επιστήμη. Ιδιαίτερη αξία στο σπήλαιο προσδίδει η παρουσία 8 αποκλειστικά σπηλαιόβιων ειδών (6 τρωγλόβια και 2 στυγόβια) και τουλάχιστον 10 ειδών που είναι ενδημικά στο σπήλαιο.
Σύμφωνα με τους επιστήμονες, το σπήλαιο δημιουργήθηκε πριν από 8 με 10 εκατομμύρια χρόνια, όταν η περιοχή αναδύθηκε από τη θάλασσα και άρχισε να διαβρώνεται από το νερό της βροχής. Η κίνηση των υπόγειων υδάτων δημιούργησε κοιλότητες που εποικήθηκαν από χερσαίους οργανισμούς.
Στις αρχές της δεκαετίας του 1960 το σπήλαιο εξερευνήθηκε από το ζεύγος Πετρόχειλου και προέκυψαν οι πρώτες καταγραφές του εσωτερικού του. Μια πιο συντονισμένη προσπάθεια για την αξιοποίησή του ξεκίνησε το 2000, οπότε η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, σε συνεργασία με τον Δήμο Μαρώνειας ανέθεσε σε ομάδα καθηγητών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) να πραγματοποιήσει βιολογικές, γεωλογικές και βραχομηχανικές έρευνες. Τα αποτελέσματα των ερευνών παραδόθηκαν στην Περιφέρεια, το υλικό εκχωρήθηκε στη νομαρχία και η ίδια ξεκίνησε τις διαδικασίες για την ανάδειξη του σπηλαίου, σε συνεργασία με ειδικούς από το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας της Βιέννης, αλλά και τα σπήλαια της Αλιστράτης Σερρών και του Μαρά Δράμας.
Πριν από λίγες μέρες, το νομαρχιακό συμβούλιο Ροδόπης ενέκρινε την προγραμματική σύμβαση για την ανάθεση της μελέτης ανάδειξης του σπηλαίου που θα υπογραφεί από την Περιφέρεια, τη Νομαρχία και το Δήμο. Η μελέτη αυτή περιλαμβάνει και το κομμάτι της δημιουργίας φορέα διαχείρισης. «Σχεδιάζουμε, σε συνεργασία με την εφορία Σπηλαιολογίας και Παλαιοντολογίας, να δημιουργήσουμε μια διαδρομή τριακοσίων περίπου μέτρων στο σπήλαιο από όπου ο επισκέπτης θα μπορεί να δει το εξαιρετικό θέαμα των σταλακτικτών και σταλαγμιτών. Στην είσοδο θα κατασκευαστούν, με σεβασμό πάντα στο περιβάλλον, ένα εκδοτήριο εισιτηρίων, ένα μικρό αναψυκτήριο, μία αίθουσα σουβενίρ και μια αίθουσα προβολών», αναφέρει ο κ. Κατσιμίγας.
Επιπλέον σημειώνει πως θα δημιουργηθεί μια εφαρμογή, γνωστή στο εξωτερικό αλλά πρωτοποριακή για τα ελληνικά δεδομένα. Συγκεκριμένα, ειδικοί του τμήματος Αγρονόμων Τοπογράφων του Πολυτεχνείου του ΑΠΘ θα καταγράψουν με τεχνολογία λέιζερ τις εικόνες από τα τμήματα του σπηλαίου που δεν είναι προσπελάσιμα ώστε να δημιουργήσουν στη συνέχεια μια εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας που θα δίνει στον επισκέπτη μια ολοζώντανη εμπειρία. Με αντίστοιχο τρόπο θα βιντεοσκοπηθούν οι κινήσεις των νυχτερίδων και το υλικό θα προβάλλεται στην αίθουσα προβολών. Έτσι, η καταγραφή θα γίνει μόνο μία φορά και η πανίδα του σπηλαίου θα υποστεί την ελάχιστη δυνατή όχληση.
Η νομαρχία Ροδόπης εκτιμά ότι ο ορίζοντας υλοποίησης του έργου ανάδειξης του σπηλαίου Πολυφήμου «αγγίζει» περίπου τα πέντε χρόνια και προσδοκά η όλη περιοχή να αποτελέσει πόλο έλξης επισκεπτών από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΥΝΤΟΜΕΥΕΙ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΓΗ ΑΡΗ !

earthmarsΕταιρεία την οποία ίδρυσε πρώην αστροναύτης ανακοίνωσε ότι κατασκευάζει μια μηχανή η οποία θα επιτρέπει στα διαστημόπλοια να κάνουν το ταξίδι Γη- Άρης σε 39 μόνο ημέρες!
Με τα σημερινά δεδομένα, το ταξίδι στον Άρη διαρκεί έξι μήνες, έτσι αν ξεκινήσει τώρα μια επανδρωμένη αποστολή για τον Άρη, μαζί με τον χρόνο διαμονής της στον Κόκκινο Πλανήτη θα χρειαστεί 14-16 μήνες για να ολοκληρωθεί η αποστολή. Η εταιρεία Αd Αstra Rocket Company του πρώην αστροναύτη Φράνκλιν Τ. Ν. ανακοίνωσε ότι κατασκευάζει το VΑSΙΜR. Πρόκειται για μια μηχανή όπου διάφορα άτομα (π.χ., αερίου αργόν) θα θερμαίνονται τόσο πολύ ώστε να φθάσουν σε σημείο βρασμού και να μετατρέπονται σε πλάσμα, το οποίο θα δίνει πολύ ισχυρή προωθητική ισχύ σε ένα διαστημόπλοιο

ΕΠΑΝΕΝΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ

raraebirdsΔεκατέσσερα σπάνια αρπακτικά πτηνά από την βόρειο Αγγλία που ζούνε στον ουρανό της Νορβηγίας, επανεισάγονται στην άγρια φύση της Σκωτίας. ως μέρος ενός συστήματος για αναπαραγωγή και εξάπλωση στα σημεία στα οποία έχει σχεδόν εκλείψει. Στην φωτογραφία αυτά τα πουλιά είναι έτοιμα για να ζήσουν στην ελευθερία

ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΥΦΛΩΣΗ ΜΕ ΛΕΙΖΕΡ

lazerrΠερίπου το ένα τέταρτο των άνω των 60 ετών υποφέρουν από κάποια απώλεια της όρασης εξαιτίας της AMD, η οποία προκαλείται από τη συσσώρευση υλικών πίσω από τον αμφιβληστροειδή.
Εκατομμύρια άνθρωποι θα μπορούν να έχουν πλέον την σωστή τους όραση, χάρη στην πρωτοποριακή θεραπεία με λέιζερ που έχει τις δυνατότητες να εξαλείφει την πιο κοινή αιτία της τύφλωσης.
Ο καθηγητής John M. έχει αναπτύξει έναν τρόπο (καθαρισμού ματιών) που, λόγω της διαδικασίας γήρανσης, έχουν συσσωρευτεί σε αυτά μικροσκοπικά σωματίδια που αρχίζουν να τους δυσκολεύουν στην όραση. Η πρωτοποριακή τεχνική που χρησιμοποιεί είναι εντελώς ανώδυνη και γίνεται με τον σύντομο παλμό ενός λέιζερ για να λύσει το πρόβλημα , καθαρίζοντας το μάτι από τα ξένα σωματίδια
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory