Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Σάββατο, 16 Ιανουαρίου 2010

Midnight Hot...Chocolate babe!!!





thenewsbus.blogspot

Χιλιάδες νέα «εξωτικά» πλάσματα ανακαλύφθηκαν στα μεγάλα βάθη των ωκεανών της Γης

assets_large_t_420_64024Τα μονίμως ολοσκότεινα βάθη των ωκεανών του πλανήτη αποτελούν κατοικία πολύ περισσότερων πλασμάτων από ό,τι νόμιζαν μέχρι τώρα οι επιστήμονες, οι οποίοι ανακοίνωσαν ότι ανακάλυψαν στα παγωμένα νερά συνολικά 17.650 θαλάσσια είδη, που ζουν σε βάθος από 200 μέτρα (όπου δεν υπάρχει πια ηλιακό φως) μέχρι 5 χιλιόμετρα. Από αυτά, τα 5.722 ζουν σε βάθος μεγαλύτερο από τα 1.000 μέτρα. Μέχρι πριν λίγα χρόνια, η άβυσσος των ωκεανών εθεωρείτο μια έρημος γυμνή από ζωή, αλλά τώρα πια αυτή η εικόνα έχει ανατραπεί. Σήμερα τα αιώνια σκοτάδια των βυθών αντιμετωπίζονται ως το μεγαλύτερο και πιο παράξενο οικοσύστημα της Γης. Τα νέα στοιχεία προέκυψαν από την ευρύτερη δεκαετή διεθνή πρωτοβουλία για την «Απογραφή της Θαλάσσιας Ζωής», η οποία ολοκληρώνεται τον Οκτώβριο του 2010 και οι σχετικές ανακοινώσεις έγιναν από τον υπεύθυνο ωκεανογράφο Ρόμπερτ Κάρνεϊ του πολιτειακού πανεπιστημίου της Λουιζιάνα των ΗΠΑ, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερ και τους «Τάιμς του Λονδίνου» . Η Απογραφή, με τη συμμετοχή 2.000 επιστημόνων από 80 χώρες, μέχρι τώρα (μέσα από 210 αποστολές) έχει καταγράψει συνολικά περίπου 235.600 θαλάσσια είδη και αναμένεται να ανακαλύψει και ακόμη περισσότερα μέχρι την ολοκλήρωσή της σε ένα χρόνο. Φωσφορίζουσες μέδουσες, μεγάλα σκουλήκια που τρώνε πετρέλαιο, τεράστιες γαρίδες και καλαμάρια, καβούρια, κοράλλια, σπάνιοι καρχαρίες και άλλα πιο εξωτικά πλάσματα, όπως τα σιφωνοφόρα (μεγαλύτερα και από γαλάζια φάλαινα), τα διαφανή θαλάσσια αγγούρια με πλοκάμια ή τα ζελατινοειδή οκτάποδα μήκους δύο μέτρων, με πτερύγια σαν αυτιά (που αποκαλούνται «Ντάμπο» γιατί μοιάζουν με το γνωστό καρτούν-ελέφαντα), αποτελούν μέρος των οικοσυστημάτων των σκοτεινών βυθών. «Η ποικιλία της ζωής στα μεγάλα βάθη είναι πολύ, πολύ μεγαλύτερη από ό,τι πιστεύαμε. Η άβυσσος δεν είναι πια μια μαύρη τρύπα», δήλωσε ο Κάρνεϊ, ο οποίος πρόσθεσε ότι ο πραγματικός αριθμός των ειδών κάτω από το βάθος των 200 μέτρων είναι κατά εκατοντάδες ή και χιλιάδες φορές μεγαλύτερος από τα 17.650 είδη που έχουν βρεθεί μέχρι τώρα. «Η πανίδα της αβύσσου είναι τόσο πλούσια σε βιοποικιλότητα και τόσο άγνωστη μέχρι σήμερα, που η ανακάλυψη ενός γνωστού είδους αποτελεί μια ανωμαλία», ανέφερε χαρακτηριστικά ο δρ Ντέηβιντ Μπίλετ, του Εθνικού Ωκεανογραφικού Κέντρου της Βρετανίας. Το φως συνήθως δεν μπορεί να διαπεράσει τα νερά κάτω από το βάθος των 200 μέτρων. Πέρα από αυτό το βάθος, όπου δεν μπορούν πια να φυτρώσουν υποθαλάσσια φυτά, τα θαλάσσια πλάσματα πρέπει, για να επιβιώσουν, να εκμεταλλευτούν τα βακτήρια (π.χ. αυτά που διασπούν το μεθάνιο ή το πετρέλαιο) ή να βρουν τροφή που βυθίζεται σαν βροχή από τα επιφανειακά νερά (από μικροσκοπικά νεκρά πλάσματα μέχρι πτώματα φαλαινών). Πολλά πλάσματα των βυθών δημιουργούν το δικό τους φως για να μπορούν να βλέπουν μέσα στο μόνιμο σκοτάδι, να βρίσκουν πιο εύκολα τη λεία τους ή να βοηθιούνται στο ζευγάρωμα. Ορισμένα τολμηρά πλάσματα των επιφανειακών φωτισμένων νερών τολμούν να κάνουν εξερευνήσεις στη σκοτεινή άβυσσο, όπως ένας θαλάσσιος ελέφαντας, τον οποίο οι επιστήμονες βρήκαν σε βάθος 2.388 μέτρων. Οι ερευνητές επεσήμαναν ότι μερικά πλάσματα, όπως τα σκουλήκια-γεωτρύπανα που ζουν κάτω από τα 500 μέτρα βάθος και τρέφονται με τη διάσπαση του πετρελαίου και του μεθανίου, μπορούν να αποτελέσουν ένα πολύ αξιόπιστο βιολογικό δείκτη για το πού οι εταιρίες πετρελαίου μπορούν να βρουν στο βυθό ορυκτά καύσιμα, αντί να κάνουν πολυδάπανες γεωλογικές έρευνες και γεωτρήσεις στο βυθό. Η μελέτη της σκοτεινής ωκεάνιας αβύσσου είναι ένα δύσκολο και πανάκριβο έργο, που γίνεται με τη βύθιση καμερών, την χρήση σόναρ και ειδικών ρομποτικών σκαφών. Προς το παρόν, τα πιο αβυσσαλέα από όλα τα βάθη, τα λεγόμενα και «βάθη του Άδη», που φθάνουν σε βάθος μεγαλύτερο και από το Έβερεστ, παραμένουν ουσιαστικά εκτός της επιστημονικής έρευνας. Οι επιστήμονες επεσήμαναν τα πρακτικά οφέλη από μια τέτοια εξερεύνηση, καθώς προστίθεται στις γνώσεις μας ένα τεράστιο γενετικό δυναμικό. Σύμφωνα με τη διάσημη ωκεανογράφο Σίλβια Έρλ, η βιομάζα στο βυθό μπορεί να υπερβαίνει τη βιομάζα στην επιφάνεια της Γης

Έκδοση «Championship» για το Type-R

H έκδοση Championship του Type-R είναι εφοδιασμένη με μπλοκέ διαφορικό
Το κορυφαίο μικρομεσαίο μοντέλο της Honda, το Civic Type-R διατίθεται σε μία νέα έκδοση, την Type-R Championship, η οποία θα περιλαμβάνει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (Limited Slip Differential), προσφέροντας ακόμη πιο έντονες συγκινήσεις στους λάτρεις της σπορ οδήγησης.
Εσωτερικά δεν έχουμε διαφορές, εκτός από την ειδική πλακέτα με τον αριθμό του κάθε μοντέλου
Η Special edition έκδοση του Type-R θα ξεχωρίζει από την απόχρωση Championship White, η οποία ξυπνά μνήμες από το πρώτο μονοθέσιο F1 της Honda το 1963. Αυτή η θρυλική απόχρωση δεν έχει προσφερθεί ποτέ μέχρι τώρα με μοντέλο Civic στην Ευρώπη και πλαισιώνεται από λευκές ζάντες 18’’. Για να κάνει αντίθεση με το λευκό αμάξωμα, τα αυτοκίνητα της ειδικής έκδοσης θα έχουν σκούρο χρωμιωμένο φινίρισμα στα εμβλήματα, στις λαβές θυρών, στο πορτάκι του ρεζερβουάρ και στη μάσκα. Εσωτερικά υπάρχει και η ειδική πλακέτα με τον χαραγμένο, μοναδικό σειριακό αριθμό του Type-R Championship.
Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα όμως είναι η ύπαρξη του μπλοκέ διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης (LSD), που σαν στόχο έχει τα υψηλότερα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας σε ακραίες οδηγικές συνθήκες. Το LSD λαμβάνοντας υπόψη του, το επίπεδο πρόσφυσης των εμπρός τροχών ανακατανέμει την ισχύ του κινητήρα στον τροχό με την μεγαλύτερη πρόσφυση συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στην απόλυτη ευχαρίστηση της σπορ οδήγησης. Η βελτίωση στο κράτημα του επιβεβαιώνεται και από τις μετρήσεις που έχει πραγματοποιήσει η Honda στην Ιαπωνική πίστα Tsukaba, όπου η νέα έκδοση του Type-R Championship ήταν κατά 1,44 δευτερόλεπτα ταχύτερο ανά γύρο από το στάνταρ μοντέλο. Από πλευράς απόδοσης δεν έχουμε διαφορές στον κινητήρα που συνεχίζει να είναι ο γνωστός 2-λιτρος i-VTEC χωρίς των 201 ίππων. Το Type-R Championship είναι διαθέσιμο στην τιμή των 33.150 €.

To NEO ΕΥΡΩ είναι έτοιμο


epas-epal

Γονίδιο μπλοκάρει τον ιό του AIDS

09-114110u-aids.jpg1Ομάδα ερευνητών από το πανεπιστήμιο της Γενεύης κατάφερε να αναπαράγει γονίδιο που βρίσκεται σε πίθηκο της Νότιας Αμερικής και μπορεί να μπλοκάρει τον ιό του AIDS, σύμφωνα με τα αποτελέσματα των εργασιών τους που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα της επιθεώρησης Journal of Clinical Investigation. Η ανακάλυψη αυτή είναι πολύ πιθανό να ανοίξει το δρόμο για νέες θεραπείες κατά της νόσου, σύμφωνα με τους ερευνητές. Το 2004 Αμερικανοί επιστήμονες από το πανεπιστήμιο Κολούμπια ανακάλυψαν σε είδος πιθήκων το γονίδιο αυτό που παράγει μια πρωτεΐνη ανθεκτική στον ιό HIV. Οι επιστήμονες του πανεπιστημίου της Γενεύης κατάφεραν να αναπαράγουν με τεχνητούς τρόπους το συγκεκριμένο γονίδιο, μετά την ανακάλυψη ότι αντιστοιχεί με την σύντηξη δύο ανθρώπινων γονιδίων. Επίσης πέτυχαν να μεταφέρουν το νέο αυτό γονίδιο σε ανθρώπινα αιμοκύτταρα. Όταν μεταμόσχευσαν το γονίδιο αυτό σε ποντίκια που παρουσιάζουν τα ίδια ανοσολογικά χαρακτηριστικά με τον άνθρωπο παρατήρησαν πως το γονίδιο είχε την ίδια αντίδραση κατά του ιού, όπως το γονίδιο που είχε ανακαλυφθεί το 2004. "Το γονίδιο που βρήκαμε μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μια εναλλακτική λύση στις θεραπείες κατά του AIDS, τις οποίες πολλοί ασθενείς δεν αντέχουν", τόνισε ο καθηγητής Τζέρεμι Λιούμπαν, επικεφαλής της ελβετικής ομάδας. "Μπορεί να λειτουργήσει ως θεραπευτικό γονίδιο εναντίον του ιού HIV και να μεταμοσχευτεί στους ανθρώπους που έχουν προσβληθεί από τον ιό αυτό", διευκρίνισε ο καθηγητής. Ο καθηγητής Λιούμπαν, που ήταν επικεφαλής της αμερικανικής ομάδας η οποία ανακάλυψε το γονίδιο, τόνισε πως οι έρευνες θα συνεχιστούν για να εντοπιστεί το πως το γονίδιο αυτό μπλοκάρει τον ιό του AIDS.

Ατακάμα (Η έρημος που έχει να δει σταγόνα βροχής 400 χρόνια)

getimage7256548_87Φανταστείτε μια έρημο όσο μιάμιση Ελλάδα. Χωρίς όμως καμήλες και τις στερεότυπες εικόνες της Σαχάρας. Τοπίο σεληνιακό, που για τη ΝΑSA μοιάζει περισσότερο με αυτό του Αρη. Παράξενοι γεωλογικοί σχηματισμοί, ηφαίστεια που καπνίζουν, λίμνες από αλάτι, νεκρό τοπίο, ροζ φλαμίνγκο, εικόνες σουρεαλιστικές. Καλώς ήρθατε στον «πλανήτη» Ατακάμα. Την πιο ξερή περιοχή του πλανήτη, στη βόρεια Χιλή.
Σε μερικά σημεία της ερήμου δεν έχει πέσει ποτέ ούτε μια σταγόνα βροχή από τότε που άρχισαν να καταγράφονται τα μετεωρολογικά φαινόμενα στην περιοχή. Επιστήμονες λένε ότι είναι 100 φορές πιο ξηρή από την Κοιλάδα του Θανάτου στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ.
Όσο αφιλόξενη ακούγεται, τόσο συναρπαστική είναι στην εξερεύνησή της. Ξεκινάει από τις Ανδεις, ανάμεσα στη Βολιβία και τη Χιλή και καταλήγει στον Ειρηνικό ωκεανό. Η πρόσβασή της εύκολη. Μόλις δύο ώρες με αεροπλάνο από το Σαντιάγο, πρωτεύουσα της Χιλής. Με λεωφορείο θέλεις πάνω από 24 ώρες κατευθυνόμενος προς το βορά, προς το Σαν Πέδρο ντε Ατακάμα (San Pedro de Atacama).
Από το ένα άκρο της Χιλής, στο τέλος του κόσμου, στην Παταγονία, η μακρόστενη τούτη χώρα της Λατινικής Αμερικής, προσφέρει στο έπακρο τις αντιθέσεις στα τοπία. Στα 3.000 χιλιόμετρα βόρεια από τους παγετώνες συναντάς την απόλυτη έρημο που έχει να δει σταγόνα βροχής εδώ και 400 χρόνια.
Βάση των εξερευνήσεων στην άνυδρη έρημο είναι το Σαν Πέδρο ντε Ατακάμα. Η πιο αξιοποιημένη τουριστικά όαση, στο κέντρο σχεδόν των αξιοθέατων που μπορεί να προσφέρει τούτη η γη. Ένα τουριστικό χωριό που τα τελευταία χρόνια είναι γεμάτο από τουρίστες, ακόμη και την περίοδο του χειμώνα.
Ο καιρός από τον Απρίλιο και μέχρι τον Σεπτέμβριο είναι ο πιο κρύος του χρόνου. Μπορεί την ημέρα να κάνει σχετική ζέστη, όμως τα βράδια η θερμοκρασία πέφτει αισθητά. Το χειμώνα στην Ατακάμα μπορεί να μη βρέχει, έχει όμως αμμοθύελλες που κρατάνε ακόμη και μέρες. Τόνοι από άμμο μεταφέρονται από τη μια γωνιά της στην άλλη, μειώνοντας την ορατότητα πολλές φορές μόλις στο ένα μέτρο. Ο αέρας είναι δυνατός, με τους κόκκους της άμμου να σε μαστιγώνουν και να μπαίνουν παντού, ακόμη και μέσα στο σύστημα των φωτογραφικών μηχανών και να τις μπλοκάρουν.
Ξενοδοχεία, καταλύματα, εστιατόρια, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, δρόμοι, τουριστικές ανέσεις. Όλα υπάρχουν στο Σαν Πέδρο ντε Ατακάμα που απέχει μόλις δύο ώρες από την πλησιέστερη πόλη Καλάμα (Calama) όπου βρίσκεται και το αεροδρόμιο. Οι τιμές δυστυχώς δυσανάλογες με τη Χιλή, καθώς η κατακόρυφη άνοδος των τουριστών ώθησε και τις τιμές.
Το υψόμετρο υπολογίζεται περίπου στα 2.500 μέτρα, όμως οι εξορμήσεις στην έρημο μπορεί να σας μεταφέρουν και στα 4.500 μέτρα. Το ηφαίστειο Λικανκαμπούρ (Licancabur) βρίσκεται στα 5.961 μέτρα.
Οι ντόπιοι είναι κυρίως ιθαγενείς. Ινδιάνοι με χαρακτηριστικά που "φέρνουν" περισσότερο στους συγγενείς τους στη Βολιβία. Κάποιοι είναι απόγονοι των Ινκας. Ανθρωποι ευγενικοί. Στα χωριά, λιτοί, απλοί και λιγομίλητοι. Στην πόλη, δηλαδή στο Σαν Πέδρο, διακατέχονται από μια έπαρση - είναι οι αρνητικές επιρροές του μαζικού τουρισμού.
Το φαγητό στη Χιλή δεν είναι και το καλύτερο, όμως σε αυτή την έρημη γωνιά της χώρας, οι μεζέδες είναι από τους νοστιμότερους.
Οργανωμένες εκδρομές σας πάνε στα τριγύρω αξιοθέατα της φύσης. Όμως, μπορείτε να νοικιάσετε ένα αυτοκίνητο και να κινηθείτε άνετα με ένα χάρτη στο χέρι.
Η κοιλάδα του θανάτου (Valle de la Muerte), είναι μια ερυθρά κοιλάδα χωρίς ίχνος ζωής. Μάλιστα, παρουσιάζει σημαντικές ομοιότητες με την επιφάνεια του Κόκκινου Πλανήτη. Η NASA συνεχίζει τα πειράματά της εκεί και σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, στο αφιλόξενο περιβάλλον της Ατακάμα ελάχιστοι μικροοργανισμοί μπορούν να επιβιώσουν.
Μόλις μερικά χιλιόμετρα πιο μακριά, άλλη μια κοιλάδα "κόβει την ανάσα" στη θέα της. Η κοιλάδα του Φεγγαριού (Valle de la Luna). Σεληνιακό τοπίο που ειδικά την ώρα της δύσης του ήλιου σε κάνει να ξεχνάς ότι είσαι στη Γη. Τα κοφτερά βράχια ρίχνουν τη σκιά τους προκαλώντας ψευδαισθήσεις, καθώς το έδαφος λαμπυρίζει σε πορτοκαλί χρώμα χάρη στο αλάτι που είναι διάσπαρτα πασπαλισμένο.
Στην περιοχή υπάρχουν τεράστιες εκτάσεις καλυμμένες μόνο από αλάτι. Ολόκληρα βουνά, αλλά και λίμνες, όπως η λίμνη Κέχας (Cejas) και η λίμνη Τσάκα (Chaca) με τα ροζ φλαμίνγκο που χρόνια τώρα έχουν βρει εκεί καταφύγιο. Οι λίμνες έχουν ελάχιστο νερό, που είναι υπερβολικά αλμυρό και στο οποίο ζουν ελάχιστοι οργανισμοί. Ωστόσο, οι αλυκές καταλαμβάνουν μεγάλες εκτάσεις. Μια λευκή έρημος ανάμεσα στο νεκρό τοπίο.
Στο βάθος φαίνονται οι Ανδεις, με κάποια ηφαίστεια να καπνίζουν. Τοπίο απεραντοσύνης. Για λίγους μόνο μήνες κάποιες κορυφές έχουν λευκό χιόνι. Κάπου εκεί, στα 4.500 μέτρα, υπάρχουν και οι θερμοπίδακες (Tatio Geysers) που μπορεί να σας απογοητεύσουν, όμως η όλη διαδρομή μαζί με το πρωινό κρύο που φτάνει και τους 18 βαθμούς κάτω από το μηδέν, δεν αφήνουν περιθώρια να διαγραφεί σύντομα από τη μνήμη σας αυτή η εμπειρία.
Τα χωριά, στην ουσία μικρές οάσεις, είναι ακόμη ανέπαφα από το σύγχρονο πολιτισμό και αξίζει κανείς να βρεθεί εκεί. Πας με τοπικό λεωφορείο ή αν νοικιάσεις αυτοκίνητο. Κάπου ανάμεσα στα χωριά θα βρείτε και αρχαίες βραχογραφίες.
Αυτό όμως που πρέπει να παρατηρήσει κανείς είναι τον ουράνιο θόλο το βράδυ. Ισως ο πιο γεμάτος με αστέρια ουρανός. Ολο το σύμπαν από πάνω σου. Δεν είναι τυχαίο ότι σε δύο χρόνια εκεί θα έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή του μεγαλύτερου ραδιο - τηλεσκοπίου στον κόσμο, του ΑΛΜΑ. Θα καλύπτει έκταση 14 χιλιόμετρων και θα αποτελείται από 16 κεραίες με διάμετρο 12 μέτρων η καθεμιά. Στην ίδια έρημο υπάρχουν ήδη μερικά από τα μεγαλύτερα τηλεσκόπια

Το ταχύτερο πετρελαιοκίνητο!

Η ASC3 3.5d του AC Schnitzer είναι το ταχύτερο πετρελαιοκίνητο μοντέλο στον κόσμο
Κι όμως δεν πρόκειται για μοντέλο που βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής ενός κατασκευαστή, αλλά για μια βελτιωμένη έκδοση της γνωστής 3άρας coupe της BMW. Η δοκιμή έγινε στην πίστα του Nardo που βρίσκεται στη νότια Ιταλία.
Στην κατηγορία των πετρελαιοκίνητων μοντέλων, οι υποψήφιοι για τη θέση του ταχύτερου μοντέλου δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι και πάρα πολλοί. Ο γνωστός οίκος AC Schnitzer κατάφερε να κερδίσει τον εν λόγο τίτλο κάνοντας μετατροπή σε μια 3άρα coupe της BMW, και πιο συγκεκριμένα στην έκδοση 335d. Το αυτοκίνητο ονομάζεται AC Schnitzer ASC3 3.5d αλλά ο οίκος δεν ανακοινώνει τα τεχνικά του στοιχεία. Η μετατροπή βέβαια είναι πιστοποιημένη με την ανάλογη έγκριση του γερμανικού TUV, ενώ θα είναι διαθέσιμη στους αντιπροσώπους της AC Schnitzer, τουλάχιστον στη Γερμανία. Στην πίστα με την ευθεία των 13 χιλιομέτρων, η ASC3 3.5d κατάφερε να φτάσει την ταχύτητα των 288,7 χ.α.ω!


ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΩΝ ΑΓΓΛΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΗΣΑΥΡΟ ΤΟΥ STAFFORDSHIRE



Δημόσια έκκληση στον αγγλικό λαό για να συγκεντρώσει 3,3 εκατομμυρία στερλίνες μέσα σε 3 μήνες, για να αγοραστεί ο περίφημος θησαυρός που βρέθηκε πρόσφατα στο Staforntsair της Aγγλίας απηύθυναν χθες Bρετανοί πολιτικοί και αρχαιολόγοι. Eχουν περάσει έξι μήνες από τότε που ο θησαυρός των 1.800 χρυσών και ασημένιων αντικειμένων, που ζυγίζει 5,5 κιλά, ανακαλύφθηκε τυχαία από τον ανιχνευτή μετάλλων Tέρι Xέρμπερτ.
Στα κοσμήματα του θησαυρού αναπαρίστανται πλάσματα με ανθρώπινο σώμα και κεφάλι λύκου. O αρχαιολόγος Kέβιν Λίχι θεωρεί πως δεν πρόκειται για μυθικά πλάσματα, αλλά για ανθρώπους που φορούν μάσκες και γούνες, μια κάστα προνομιούχων που συνδεόταν με τους Σκανδιναβούς και τους Aγγλοσάξονες λόρδους. Eπίσης, βρέθηκαν μορφές που μοιάζουν εξαιρετικά με τις σύγχρονες απεικονίσεις των Aρειανών στα σημερινά κόμικς.Ο θησαυρός ήταν θαμμένος τουλάχιστον για 1300 χρόνια.
Αυτό που οι υπεύθυνοι της εκστρατείας θεωρούν εφιαλτικό σενάριο είναι ο θησαυρός να πωληθεί στην ελεύθερη αγορά και να χωριστεί.
anemo-milos

ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΙΟ ΘΕΡΜΑ ΕΤΗ ΤΟ 2009

p158Οι Βρετανοί μετεωρολόγοι εκτιμούν ότι το 2009 η μέση παγκόσμια θερμοκρασία θα είναι αυξημένη έναντι του 2008, εκτός και αν υπάρξει κάποια ιδιαίτερα ψυχρή περίοδος μέχρι το τέλος του έτους, κάτι που προς το παρόν δεν προβλέπεται. Οι σκεπτικιστές περί της εξέλιξης του κλίματος και της υπερθέρμανσης του πλανήτη είχαν υποστηρίξει ότι οι μέσες παγκόσμιες θερμοκρασίες φαίνονταν να έχουν σταθεροποιηθεί κατά την τελευταία περίπου δεκαετία. Αυτό το απέδιδαν εν μέρει στο ρεύμα Ελ Νίνιο του Ειρηνικού ωκεανού, το οποίο ψυχραίνει τη Γη. Όμως η επίδραση του Ελ Νίνιο μετριάστηκε φέτος την άνοιξη και η Βρετανική Μετεωρολογική Υπηρεσία προβλέπει ότι το 2009 θα αποδειχτεί ένα από τα πέντε θερμότερα έτη του τελευταίου ενάμιση αιώνα. Όλα τα τελευταία δέκα έτη βρίσκονται ανάμεσα στα 15 πιο θερμά έτη των τελευταίων 150 ετών. Όσο αφορά το 2010, αναμένεται η επίδραση του θερμού ρεύματος Ελ Νίνιο και οι Βρετανοί μετεωρολόγοι εκτιμούν ότι υπάρχει 50% πιθανότητα η μέση παγκόσμια θερμοκρασία να σπάσει το ρεκόρ όλων των εποχών

ΕΝΑΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΑΣ

fishl1711_304x337Ένας μικρός Κοιλάκανθος που ανακαλύφθηκε σε βάθος 161 μέτρων, στην περιοχή Manado Bay ανοικτά της νήσου Sulawesi της Ινδονησίας. Το προϊστορικό αυτό πλάσμα είναι ένα από τα σπανιότερα είδη που υπάρχουν στον κόσμο το οποίο συνεχίζει να ζει στον πλανήτη μας εδώ και εξήντα εκατομμύρια χρόνια

Γυναίκα "μεταμορφώνεται" σε άνδρα στη διάρκεια επιληπτικών κρίσεων

1197.jpg3Για πρώτη φορά στα ιατρικά χρονικά, καταγράφηκε από τους νευροεπιστήμονες περίπτωση επιληπτικής γυναίκας, η οποία, στη διάρκεια των κρίσεων της, έχει το αίσθημα ότι "μεταμορφώνεται" σε άνδρα.
Μέχρι τώρα ήταν γνωστό ότι κατά τις επιληπτικές κρίσεις κύματα μη φυσιολογικής ηλεκτρικής δραστηριότητας "σαρώνουν" τον εγκέφαλο και μπορεί να δημιουργήσουν διάφορες περίεργες υποκειμενικές εμπειρίες και ψευδαισθήσεις στον πάσχοντα, ποτέ όμως δεν είχε αναφερθεί περιστατικό νοητικής "αλλαγής φύλου".
Η σχετική περίπτωση παρουσιάστηκε από ομάδα Γερμανών ερευνητών του πανεπιστημίου Ερλάνγκεν-Νίρνμπεργκ υπό τον Μπούρκχαρτ Κάσπερ και δημοσιεύτηκε στο ιατρικό περιοδικό "Epilepsy & Behaviour" (Επιληψία και Συμπεριφορά), σύμφωνα με την ηλεκτρονική υπηρεσία του περιοδικού Science.
Οι ερευνητές κατέγραψαν τις αντιδράσεις μιας 37χρονης γυναίκας, η οποία παροδικά αισθάνεται ότι η φωνή της γίνεται βαριά σαν ανδρική, ότι τα χέρια της γίνονται πιο τριχωτά, νιώθει τον εαυτό σαν άνδρα κλπ. Οι μαγνητικές τομογραφίες εγκεφάλου έδειξαν βλάβη στην περιοχή της δεξιάς αμυγδαλής, πιθανόν λόγω κάποιου μικρού όγκου, ενώ τα ηλεκτροεγκεφαλογραφήματα κατέγραψαν αφύσικη ηλεκτρική δραστηριότητα στην πέριξ περιοχή του δεξιού κροταφικού λοβού, από όπου πιθανότατα προέρχονται οι επιληπτικές κρίσεις.
Πέρα από κάποια συμπτώματα άγχους και κατάθλιψης, η ασθενής δεν έχει κανένα ιστορικό ψυχιατρικής πάθησης και ποτέ δεν αισθάνεται να "μεταμορφώνεται" σε άνδρα σε άλλη στιγμή πέρα από τη φάση των επιληπτικών κρίσεων. Μέχρι σήμερα περιπτώσεις ψευδαισθητικής "αλλαγής φύλου" είχαν αναφερθεί σε πάσχοντες από σχιζοφρένεια ή άλλες ψυχώσεις, αλλά ποτέ από επιληψία.
Οι επιστήμονες αποφεύγουν την εικασία ότι υπάρχει ένα "κέντρο" σεξουαλικής ταυτότητας των ανθρώπων στην περιοχή της δεξιάς αμυγδαλής του εγκεφάλου. Πιο πιθανό θεωρείται ότι η αμυγδαλή αποτελεί έναν "κόμβο" σε ένα ευρύτερο δίκτυο του εγκεφάλου, το οποίο συνδέεται με την ταυτότητα του ατόμου και το αίσθημα του εαυτού του. Όταν, για κάποιο λόγο, η νευρωνική δραστηριότητα σε αυτό το δίκτυο διαταράσσεται, τότε μπορεί ο άνθρωπος μπορεί να νιώσει περίεργα και αφύσικα πράγματα για τον εαυτό του.
Πηγή: (ΑΠΕ-ΜΠΕ)

Οι Uriah Heep στην Ελλάδα!!!



Οι θρύλοι της βρετανικής rock σκηνής, έχοντας στο ενεργητικό τους 21 studio albums, αμέτρητες Νο 1 επιτυχίες στην Ευρώπη και πολλούς φανατικούς οπαδούς ανά την υφήλιο, φέτος γιορτάζουν τα 40 χρόνια γνήσιου ροκ και κάνοντας δύο στάσεις και στην Ελλάδα!

«Easy Livin», «The Magician's Birthday», «Sweet Freedom», «Gypsy», «The Wizard», «Lady in Black» και πολλά άλλα κλασσικά αριστουργήματα αλλά και νέα τραγούδια των Uriah Heep, για δύο βραδιές σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη!

Τα live τους θα πραγματοποιηθούν ανάλογα 5 και 6 Φεβρουαρίου, στη Θεσσαλονίκη
στο Thessaloniki-Block 33 και στην Αθήνα στο Gagarin 205 !
Απολίτιστο Στέκι

Τα άγρια άλογα του Δέλτα Αξιού κινδυνεύουν με εξαφάνιση

getimage32454_Τινάζουν με χάρη τη χαίτη τους και καλπάζουν περήφανα στο Δέλτα του ποταμού Αξιού, όπου ζουν ελεύθερα, χωρίς ποτέ να έχουν δοκιμάσει τον ανθρώπινο "ζυγό". Τα άγρια άλογα που διαβιούν στην περιοχή, απελευθερώθηκαν από τους ιδιοκτήτες τους, στις αρχές της δεκαετίας του '60 ή και νωρίτερα, όπως θυμούνται οι ντόπιοι κάτοικοι. Τα ζώα βρήκαν κατάλληλο περιβάλλον στο Δέλτα, επιβίωσαν και αναπαράχθηκαν, συμβιώνοντας με τα άλλα αγροτικά ζώα που βόσκουν στην περιοχή, αλλά και με τα άγρια.
Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από έρευνα, με θέμα τον πληθυσμό και την ηθολογία των άγριων αλόγων του Αξιού, που εκπόνησε η Ελληνική Εταιρία προστασίας και διάσωσης αυτόχθονων φυλών, αγροτικών και οικόσιτων κατοικίδιων ζώων, "Η Αμάλθεια", για λογαριασμό του Φορέα Διαχείρισης Δέλτα Αξιού-Λουδία-Αλιάκμονα.
Σύμφωνα με τη γεωπόνο- ζωοτέχνη, Μυρτώ Κωνσταντινίδου, η οποία υλοποίησε τη μελέτη, καταγράφηκαν συνολικά 67 άλογα, "πληθυσμός, όμως, που είναι μειωμένος σε σχέση με την περασμένη δεκαετία".
"Για το λόγο αυτό, επιβάλλεται η ορθολογική διαχείριση του βιοτόπου του Δέλτα Αξιού, διότι ο πληθυσμός των αλόγων είναι οριακός και οποιαδήποτε περαιτέρω επιδείνωση των συνθηκών διαβίωσής τους ενδεχομένως να αποβεί μοιραία για την επιβίωσή τους", υπογραμμίζει η κ.Κωνσταντινίδου. Όπως προέκυψε από την έρευνα, τα άλογα παρουσιάζουν σε γενικές γραμμές ομοιόμορφο σωματότυπο, είναι μεσαίου μεγέθους (1,45 - 1,55 μ.), πολύ εύρωστα, με συμπαγή κορμό, ευρύ στήθος, καλές αναλογίες, με έντονες επιρροές από ελληνικές φυλές (Θεσσαλίας, Πίνδου) αλλά και την αγγλική καθαρόαιμη φυλή. Χαρακτηριστικό όλων των αλόγων είναι ότι έχουν τους ρώθωνες χαμηλά, κοντά στα χείλη, συνηθισμένο χαρακτηριστικό στα άλογα Πίνδου. Διαπιστώθηκε, επίσης, ότι η θρεπτική τους κατάσταση, κατά τη διάρκεια και των τεσσάρων εποχών του έτους, ήταν καλή.
Τα άλογα, εντοπίστηκαν και καταγράφηκαν στην ανατολική όχθη του Δέλτα Αξιού, ενώ πολλές φορές παρατηρήθηκε ότι στη διάρκεια του χειμώνα, περνούν κάτω από την εθνική οδό και διασχίζουν ή και βόσκουν σε καλλιεργήσιμες εκτάσεις.
Ωστόσο, ο μεγάλος πληθυσμός αγελάδων στην περιοχή προκαλεί υποβάθμιση του εδάφους, εξαιτίας της υπερβόσκησης και της ισοπέδωσης. Εκτός, όμως, από τα βοοειδή, ενίοτε εισέρχονται και αιγοπρόβατα, αλλά συνήθως οδηγούνται στην περιοχή ανάμεσα στο κανάλι και την εθνική οδό, όπου δεν υπάρχουν άλογα. Η παρουσία σαρκοφάγων, όπως λύκοι και τσακάλια, δεν φαίνεται να επηρεάζουν τον πληθυσμό των αλόγων.
Στην υποβάθμιση της περιοχής συμβάλλουν οι σταβλικές εγκαταστάσεις, που σε μερικές περιπτώσεις είναι βαριές κατασκευές, με μεγάλο αριθμό ζώων, οι παλιές περιφράξεις, με σιδερένιους πασσάλους και συρματόπλεγμα, η μόλυνση της περιοχής από σκουπίδια και η ύπαρξη χωματερής πολύ κοντά στο ποτάμι. Στην περιοχή εντοπίστηκαν ακόμη πτώματα και οστά νεκρών ίππων (καταμετρήθηκαν έξι πτώματα) και βοοειδών.
Από τα 67 άλογα που διαβιούν στο Δέλτα του Αξιού, τα 35 είναι αρσενικά, τα 15 θηλυκά, σε τέσσερα δεν έχει εξακριβωθεί το φύλο και υπάρχουν και 13 πουλάρια. "Επομένως, στην περίπτωση των αλόγων του Δέλτα Αξιού, ο αριθμός των αρσενικών είναι περίπου διπλάσιος από αυτόν των θηλυκών. Αυτή η διαπίστωση από μόνη της καταδεικνύει ότι ο πληθυσμός των αλόγων του Δέλτα δεν είναι 'υγιής'. Δεδομένου ότι οι τραυματισμοί και τα λοιμώδη νοσήματα πλήττουν το σύνολο του πληθυσμού, ανεξαρτήτως φύλου, θα πρέπει να συμπεράνουμε ότι η αιτία μείωσης του θηλυκού πληθυσμού είναι πιθανώς η συστηματική παγίδευση, αιχμαλωσία και μεταφορά αλόγων εκτός του Δέλτα από τον άνθρωπο", αναφέρει συμπερασματικά η κ.Κωνσταντινίδου.
Άλλωστε, σύμφωνα με την ίδια, "η σύλληψη των αλόγων του Αξιού ενδεχομένως δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολη, καθώς τα άλογα φαίνεται να είναι εξοικειωμένα με την ανθρώπινη παρουσία, δεδομένου ότι τα προσεγγίσαμε σε απόσταση 10-15 μέτρων, όπως άλλωστε και κάποιοι κτηνοτρόφοι".
Παράλληλα, η καλή θρεπτική κατάσταση των αλόγων κατά τη διάρκεια της έρευνας, καταδεικνύει ότι η κατά τόπους και εποχές κακή κατάσταση των λιβαδιών πλήττει περισσότερο τα βοοειδή, τα οποία είναι αριθμητικά πολλαπλάσια των αλόγων
"Συνεπώς, ο τόπος διαβίωσης και η ηθολογία των αλόγων πιθανώς δεν είναι αποτέλεσμα επιλογής τους, αλλά εξαναγκασμού. Είναι φανερό ότι έχουν εγκλωβιστεί στο μόνο χώρο που μπορούν να επιβιώσουν, αλλοιώνοντας όλες τις υγιείς εκφράσεις της κοινωνικής τους οργάνωσης, με μόνο σκοπό την επιβίωση. Πιθανώς, κατά τους χειμερινούς μήνες, όπου τα ήδη ελάχιστα και υπερβοσκημένα αγρωστώδη σταματούν να αναπτύσσονται, δεδομένου ότι η θερμοκρασία πέφτει κάτω από τους 6 βαθμούς Κελσίου, τα άλογα να αναγκάζονται να φύγουν από το Δέλτα προς αναζήτηση τροφής για να μην λιμοκτονήσουν", εξηγεί η κ. Κωνσταντινίδου.
Προσθέτει ακόμη ότι οι μετακινήσεις των αλόγων από τη συγκεκριμένη περιοχή σε καλλιεργούμενες εκτάσεις, που συμβαίνουν τη χειμερινή κυρίως περίοδο, είναι δυνατόν να αποτραπούν με μέσα, όπως ενίσχυση του φράχτη που υπάρχει κάτω από τη νότια γέφυρα της εθνικής οδού και η τοποθέτηση πόρτας επάνω στο δυτικό ανάχωμα καθώς και στη διάβαση κάτω από την εθνική οδό

Υπάρχει και "κβαντική αμνησία" που μας κάνει να ξεχνάμε ότι ο χρόνος κυλά (και) ανάποδα;

775771.jpg2Η "κβαντική εμπλοκή", το μυστηριώδες φαινόμενο, σύμφωνα με το οποίο, κατά την κβαντομηχανική, δύο πράγματα σε απόσταση μεταξύ τους, μπορούν αυτόματα να αλληλεπιδρούν και να αλλάζουν ταυτόχρονα, ίσως πάει πολύ μακρύτερα - ή μάλλον πολύ πιο κοντά - από ό,τι φανταζόμαστε: στο ίδιο μας το κεφάλι, στη μνήμη και τη συνείδησή μας. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς ενός αμερικανού φυσικού του αμερικανικού πανεπιστημίου ΜΙΤ, όλοι μας βλέπουμε γύρω μας παράξενα πράγματα, όπως σπασμένα τζάμια που ξαφνικά αυτοεπιδιορθώνονται μόνα τους, σπασμένα αυγά που ξανασυναρμολογούνται ή φλιτζάνια καφέ που ξαφνικά ζεσταίνονται μόνα τους - απλώς δεν τα θυμόμαστε! Ο εξωφρενικός αυτός ισχυρισμός έγινε με κάθε σοβαρότητα από τον φυσικό Λορέντσο Μακόνε και δημοσιεύτηκε στο περιοδικό φυσικής "Physical Review Letters", σύμφωνα με τον "Γκάρντιαν" και το "New Scientist". Όπως αναφέρει ο επιστήμονας, στην καθημερινότητα όλοι βιώνουμε υποκειμενικά το γνωστό "βέλος του χρόνου", δηλαδή αν ένας καφές κρυώσει ή ένα τζάμι σπάσει, η διαδικασία αυτή δεν μπορεί να αντιστραφεί χρονικά από μόνη της - εκτός κι επέμβουμε εμείς στη συνέχεια. Τα καθημερινά φαινόμενα υπάγονται στο δεύτερο "νόμο της θερμοδυναμικής", που λέει ότι η "εντροπία", δηλαδή ο βαθμός αταξίας ενός κλειστού συστήματος ποτέ δεν μειώνεται, ούτε προς το μέλλον ούτε προς το παρελθόν. Το μυστήριο του "βέλους του χρόνου" είναι ότι η εντροπία (αταξία) αυξάνει μόνο προς το μέλλον, όπως ακριβώς η θερμότητα κινείται πάντα προς μια κατεύθυνση: από το πιο ζεστό αντικείμενο προς το πιο κρύο και όχι αντίστροφα. Πιο απλά, όταν ένα τζάμι σπάσει (δηλαδή αυξηθεί η "αταξία" του, άρα και η συνολική εντροπία στο σύμπαν), δεν είναι δυνατό η ζημιά να αποκατασταθεί μόνη της, δηλαδή να μειωθεί η εντροπία (θα πρέπει αργότερα να έρθει ο τζαμάς και να καταβάλει νέα προσπάθεια, δηλαδή νέα ενέργεια, για να το φτιάξει). Αν, πάλι, ένα συμπιεσμένο αέριο διαχυθεί στην ατμόσφαιρα, δεν πρόκειται ξανά μόνο του να συμπιεστεί στο δοχείο όπου βρισκόταν πριν κοκ. Όσο πιο μεγάλη η εντροπία σε ένα σύστημα τόσο λιγότερη πληροφορία περιέχει. Όμως ο νόμος της εντροπίας είναι ουσιαστικά στατιστικός και αφορά μεγάλους αριθμούς σωματιδίων (που απαρτίζουν το σπασμένο τζάμι, το διαφυγόν αέριο κ.λπ). Το πρόβλημα -και το μυστήριο- είναι ότι, σύμφωνα με τους φυσικούς, οι νόμοι που κυβερνούν τη συμπεριφορά των μεμονωμένων σωματιδίων δεν υπόκεινται ομοίως στο "βέλος του χρόνου", αλλά αντίθετα επιτρέπουν την αντιστροφή της κατεύθυνσης στον χρόνο. Θεωρητικά, αυτό θα σήμαινε ότι το σπασμένο τζάμι αυτομάτως παύει να είναι σπασμένο! Σύμφωνα με τον Μακόνε, στην πραγματικότητα τέτοια γεγονότα που μειώνουν την αταξία και την εντροπία (ο καφές ξαναζεσταίνεται μόνος του, το τζάμι αυτοεπιδιορθώνεται αστραπιαία, το αέριο ξαναμπαίνει στο δοχείο κ.λπ.) συμβαίνουν συνεχώς γύρω μας, απλώς δεν μπορούμε να τα δούμε, επειδή η μνήμη του γεγονότος έχει διαγραφεί από τον εγκέφαλό μας "κατ' ανάγκην". Ο Μακόνε τονίζει ότι οι μνήμες σχηματίζονται μεν, αλλά αμέσως διαγράφονται. Όπως υποστηρίζει (χρησιμοποιώντας μαθηματικούς υπολογισμούς για να υποστηρίξει τη θέση του), όταν βλέπουμε γύρω μας, η μνήμη μας βρίσκεται σε μια "κβαντική εμπλοκή" με το περιβάλλον μας. Ο παρατηρητής (εμείς) που παρατηρεί ένα αντικείμενο και "εμπλέκεται" κβαντικά με αυτό, αυξάνει τις πληροφορίες που εισρέουν στον εγκέφαλό του, την ίδια στιγμή που μικραίνει η πληροφορία (και αυξάνεται η εντροπία) στο υπό παρατήρηση αντικείμενο. Όταν όμως "απεμπλεκόμαστε" από αυτό, αυτομάτως διαγράφεται η μνήμη του παρατηρητή, δηλαδή η δική μας. Φυσικά, παρά τους θεωρητικούς συλλογισμούς του και τις μαθηματικές εξισώσεις του, ο Μακόνε δεν μπορεί να αποδείξει χειροπιαστά ότι όντως γύρω μας κάθε στιγμή συμβαίνουν τέτοια απίστευτα πράγματα και ότι όντως η φύση σε μεγάλη κλίμακα συμπεριφέρεται κβαντομηχανικά. Αυτό που δείχνει - ή προσπαθεί να δείξει- είναι ότι αν (και μόνο αν) τέτοια πράγματα συμβαίνουν, τότε δεν θα τα θυμόμαστε. Από την πλευρά του, ο Μακόνε θεωρεί ότι πράγματι η φύση συμπεριφέρεται τόσο στο μικροεπίπεδο όσο και στο μακροεπίπεδο κβαντικά, επειδή τελικά το σύμπαν δεν είναι ενιαίο, αλλά αποτελεί ένα πολύ-σύμπαν αποτελούμενο από πολλά παράλληλα σύμπαντα, ένα για κάθε ξεχωριστή φυσική πραγματικότητα. Σε κάποια από αυτά τα σύμπαντα (που το μυαλό μας "διαγράφει"), τα σπασμένα αυγά και τα σπασμένα τζάμια ξανακολλάνε μόνα τους. Αλλά, δυστυχώς, προς το παρόν τουλάχιστον, ούτε αυτό μπορεί να αποδειχτεί...
Πηγή:(ΑΠΕ-ΜΠΕ)

Ένας νέος ωκεανός στην Αιθιοπία

091103-ethiopia-crack.hlargeΓεωλόγοι μελετούν ένα μεγάλο ρήγμα που δημιουργήθηκε ξαφνικά στην έρημο της Αιθιοπίας και υποστηρίζουν ότι το ρήγμα αυτό θα συνεχίσει να μεγαλώνει ώσπου κάποια στιγμή στο μέλλον θα δημιουργήσει έναν νέο ωκεανό στην περιοχή μετατρέποντας ολόκληρη τη χώρα σε νησί. Το ρήγμα έκανε ξαφνικά την εμφάνισή του το 2005 και μέσα σε λίγα 24ωρα έφτασε το μήκος των 50 χλμ. και σε πλάτος τα επτά μέτρα. Σύμφωνα με τους επιστήμονες, το ρήγμα είναι αποτέλεσμα της δραστηριότητας του ηφαιστείου Dabbahu, που βρίσκεται στην έρημο της Αιθιοπίας, η οποία και αποτελεί σημείο συνάντησης της αφρικανικής με την αραβική τεκτονική πλάκα.
Η ροή του μάγματος του ηφαιστείου είναι αυτή που δημιούργησε το ρήγμα, γεγονός που εξέπληξε τους ειδικούς, αφού πρόκειται για μια συνηθισμένη διαδικασία στον πυθμένα των ωκεανών, η οποία είναι όμως ασυνήθιστη στην ξηρά. Πάντως ακόμη και αν συνεχιστεί απρόσκοπτα η γεωλογική αυτή διαδικασία, για να κάνει την εμφάνισή του ο ωκεανός θα χρειαστεί να περάσουν περισσότερα από ένα εκατομμύριο χρόνια.

Midnight Hot...Dallys Ferreira!



thenewsbus.blogspot

Υποθαλάσσιο ρομπότ αναζητεί ενδείξεις σεισμών στη θάλασσα του Μαρμαρά

894_2443Γαλλικό υποθαλάσσιο ρομπότ «χτενίζει» τη θάλασσα του Μαρμαρά για ενδείξεις μελλοντικού σεισμού που μπορεί να απειλήσει την Κωνσταντινούπολη. Ένα τελευταίας τεχνολογίας υποθαλάσσιο ρομπότ, με την ονομασία «Μπομπ» (ΒΟΒ), άρχισε να ερευνά, μέχρι τις 14 Δεκεμβρίου, τα σκοτεινά νερά της θάλασσας του Μαρμαρά. Ψάχνει για γεωλογικές ενδείξεις ότι το επίφοβο ρήγμα της Βόρειας Ανατολίας μπορεί στο μέλλον να δώσει ένα μεγάλο σεισμό που θα απειλήσει την Κωνσταντινούπολη και τα 15 εκατομμύρια των κατοίκων που ζουν στην ευρύτερη περιοχή της πόλης. Το ρομπότ (τα αρχικά του οποίου παραπέμπουν στη φράση «Παρατηρητήριο Φυσαλίδων» - Bubble Observatory) ψάχνει για την έκλυση από το βυθό φυσαλίδων αερίων, κυρίως μεθανίου. Η καθοδήγηση του ρομπότ γίνεται από το γαλλικό ωκεανογραφικό σκάφος «Suroit», που ανήκει στο Γαλλικό Ερευνητικό Ινστιτούτο για την Εξερεύνηση της Θάλασσας (IFREMER), σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο. Το ρομπότ κινείται σε βάθος περίπου 1.200 μέτρων στη θάλασσα του Μαρμαρά, που συνδέει τη Μεσόγειο με τη Μαύρη Θάλασσα, και ουσιαστικά είναι ένα είδος εξελιγμένου σόναρ, σαν αυτό που χρησιμοποιείται για τον εντοπισμό μεγάλων κοπαδιών ψαριών. Σύμφωνα με το γάλλο γεωφυσικό Λουί Ζελί του IFREMER, «γνωρίζουμε ότι μετά τους σεισμούς υπάρχουν σημαντικές εκπομπές αερίων. Αυτό που θέλουμε να μάθουμε είναι αν αυτές οι εκπομπές συμβαίνουν και πριν από τους σεισμούς ή αν υπάρχουν διακυμάνσεις στις εκλύσεις αερίων πριν από τους σεισμούς, κάτι που θα δρούσε σαν σήμα έγκαιρης προειδοποίησης» . Εκτός από το ρομπότ, η γαλλική επιστημονική αποστολή χρησιμοποιεί ένα μικρό μη επανδρωμένο υποβρύχιο που χαρτογραφεί το βυθό του Μαρμαρά δημιουργώντας χάρτες υψηλής ανάλυσης, ενώ παράλληλα σεισμογράφοι και άλλα σόναρ πάνω στο σκάφος χρησιμοποιούνται για τη μελέτη του ρήγματος. Ο τελικός στόχος είναι η εγκατάσταση ενός μόνιμου υποθαλάσσιου παρατηρητηρίου στα ανοιχτά της Κωνσταντινούπολης, που θα αποτελεί μέρος του Ευρωπαϊκού Δικτύου Υποθαλάσσιων Παρατηρητηρίων. Η Ιαπωνία, οι ΗΠΑ και ο Καναδάς επίσης στήνουν υποθαλάσσια μόνιμα παρατηρητήρια για την παρακολούθηση των σεισμών και του περιβάλλοντος γενικότερα. Το ρήγμα της Βόρειας Ανατολίας βρίσκεται περίπου 20 χλμ. νότια της Κωνσταντινούπολης. Το ανατολικό τμήμα του ρήγματος έδωσε το 1999 δύο πολύ ισχυρούς σεισμούς που σκότωσαν περίπου 20.000 ανθρώπους, ενώ το δυτικό τμήμα είχε δώσει ένα μεγάλο σεισμό το 1912. Ανάμεσα σε αυτά τα δύο τμήματα του ρήγματος δεν έχει υπάρξει κινητικότητα μετά το 1766 και, σύμφωνα με τον Γάλλο γεωφυσικό Λ.Ζελί, αυτό το κομμάτι του ρήγματος είναι το πιο επικίνδυνο σήμερα. Ο Πιέρ Ανρίμ, του Εθνικού Κέντρου Επιστημονικών Ερευνών της Γαλλίας (CNRS), προειδοποίησε ότι ο «μεγάλος» σεισμός που αναμένεται στην Κωνσταντινούπολη, θα είναι όντως μεγάλου μεγέθους, της τάξης των 7,2 έως 7,4 της κλίμακας Ρίχτερ. Όπως είπε, οι επιστήμονες γνωρίζουν ότι οι τεκτονικές πλάκες στην περιοχή αυτή μετακινούνται με ταχύτητα λίγο πάνω από δύο μέτρα ανά αιώνα, γι' αυτό, πρόσθεσε, αναμένεται μια μετακίνησή τους από δύο έως πέντε μέτρα σε ελάχιστη απόσταση 80 χλμ. Μια τέτοια κίνηση μπορεί να δώσει έναν πολύ μεγάλο σεισμό, «αλλά δεν ξέρουμε πότε αυτό θα συμβεί», διευκρίνισε. Ο Σουκρού Γιουρτσεβέρ, Τούρκος γεωφυσικός που συνεργάζεται στις έρευνες του γαλλικού ωκεανογραφικού σκάφους, εκτίμησε ότι, πέρα από τον όποιο σεισμό, μπορεί να δημιουργηθεί ένα ισχυρό τσουνάμι, λόγω των απότομων πλαγιών στην ακτογραμμή της θάλασσας του Μαρμαρά. Ο Σινάν Οζορέν, από το Τεχνικό Πανεπιστήμιο της Κωνσταντινούπολης, ο οποίος επίσης συμμετέχει στις έρευνες, ανέφερε ότι η εναγώνια αναμονή των κατοίκων της Πόλης για το πότε θα γίνει ο επόμενος μεγάλος σεισμός, προκαλεί ήδη ψυχολογική φθορά στον πληθυσμό. «Κάθε φορά που συμβαίνει το παραμικρό τρέμουλο (της γης), η ανησυχία ξανάρχεται -το βλέπει κανείς αυτό στις εφημερίδες και την τηλεόραση- με συνέπεια η απειλή να προκαλεί πολλά ψυχολογικά προβλήματα», τόνισε

Επίσημα ο αντικαταστάτης της Esprit

Τα σχέδια δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμη, όμως αυτή είναι μια πιθανή εκδοχή της νέας Lotus
Σύμφωνα με τον βρετανικό τύπο, η Lotus ετοιμάζει τον αντικαταστάτη της θρυλικής Esprit. Η εταιρεία αποκάλυψε το επταετές πλάνο της το οποίο περιλαμβάνει και την εξέλιξη του εν λόγω αυτοκινήτου για το 2012, με την ιπποδύναμη από 300 έως 550 ίππους.
To μοντέλο θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας των Lotus, όμως είναι πιθανό να μην φέρει το όνομα Esprit
Μετά το τελευταίο δημιούργημα της που ακούει στο όνομα Evora, η Lotus ήδη προχωρά στην εξέλιξη της σειράς που θα αποτελέσει συνέχεια για τη θρυλική Esprit. Η βρετανική εταιρεία αποκάλυψε το επταετές πλάνο της σύμφωνα με το οποίο, θα υπάρξει νέο μοντέλο το οποίο θα συμπληρώσει τη γκάμα προς τα επάνω. Αυτό που θα χαθεί πιθανότατα να είναι το όνομα, αφού φήμες θέλουν το νέο αυτοκίνητο να μην ονομάζεται πλέον Esprit! Όπως, και να’ χει όμως το μοντέλο θα είναι το κορυφαίο στη γκάμα της βρετανικής εταιρείας, ενώ θα αποτελέσει το συμπλήρωμα της τρίτης «βαθμίδας» (η πρώτη καλύπτεται από τις Elise/Exige/Europa, και η δεύτερη από την Evora). Εδώ να θυμίσουμε ότι το υπεραυτοκίνητο θα φέρει επιλογή μεταξύ τριών κινητήρων. Η πιο «αδύναμη» έκδοσή της θα έχει το μοτέρ άμεσου ψεκασμού V6 της Toyota, που θα παράγει 300 ίππους. Η «μεσαία» θα εφοδιαστεί με V8 κινητήρα, επίσης της Toyota, που έχει χωρητικότητα 5 λίτρων και θα αποδίδει 417 ίππους (από το Lexus IS-F), ενώ στην κορυφή της γκάμας φημολογείται ότι θα βρίσκεται ο κινητήρας V10 που είδαμε και στο Lexus, LF-A με τους 550 ίππους

Αυστραλία: Πάνω απ' όλα η αγάπη

wsww255_8671Το 95% των Αυστραλών εκτιμά περισσότερο τον έρωτα από τα… χρήματα, σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε το «Μπλου Λέϊμπελ Λάιφ» (Blue Label Life), με θέμα τις ανθρώπινες σχέσεις. "Αν είχαμε να επιλέξουμε αγάπη ή χρήματα, θα επιλέγαμε αγάπη", απάντησε το 95%. Συνολικά ερωτήθηκαν 1.500 άνδρες και γυναίκες ηλικίας 18-45 ετών και από τις απαντήσεις τους προκύπτει ότι: Οι περισσότεροι εκτιμούν (κατά σειρά) την αγάπη, την οικονομική ασφάλεια, την ανεξαρτησία, την καριέρα και την κοινωνική ζωή. Σύμφωνα με την έρευνα, οι κυριότεροι λόγοι που διαλύουν οι σχέσεις είναι οι εξής: Χάθηκε η χημεία, διαφορά προσωπικότητας, απιστία και τρόπος ζωής (τσιγάρο, ποτό κ.α.). Τα στοιχεία που απωθούν ένα πιθανό σύντροφο είναι: Κακή υγιεινή, αρνητική διάθεση, δυσοσμία, άσχημη τρόποι, τσιγάρο και ποτό. Και αυτά που ελκύουν είναι η προσωπικότητα, η αυτοπεποίθηση, η αίσθηση του χιούμορ, η εντιμότητα και το χαμόγελο.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Εορταστική έκδοση της Lotus Exige

Η εορταστική Lotus Exige S Type 72 θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων
Για να γιορτάσει την είσοδο της στην F1 ύστερα από 15 χρόνια, η βρετανική φίρμα θα κατασκευάσει μια ειδική έκδοση της Exige. Το αυτοκίνητο θα φέρει τον ιστορικό κωδικό Type 72 του μονοθεσίου της δεκαετίας του 1970 αλλά και αρκετά ακόμη εξοπλιστικά «καλούδια»!
Τα 0-100 χ.α.ω. για την ταχύτατη Βρετανίδα σε μόλις 4,7 δλ!
Στους παλαιότερους από εμάς το όνομα Type 72 θυμίζει μέρες δόξας για τη Lotus. Πρόκειται για το πιο πετυχημένο μονοθέσιο του Βρετανού κατασκευαστή που μεταξύ 1970-1975 κέρδισε συνολικά 20 αγώνες. Αυτή την ονομασία θα φέρει και η τελευταία έκδοση της Exige, προς τιμή τόσο του ένδοξου αγωνιστικού παρελθόντος, όσο και της επαναφοράς της ομάδας μέσα στο 2010. Η ακριβής ονομασία θα είναι Lotus Exige S Type 72, και η ιπποδύναμη του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα των 1,8 λίτρων θα είναι οι 220 ίπποι. Τα νούμερα όπως συνηθίζεται σε όλες τις Lotus, θα είναι άκρως εντυπωσιακά, αφού τα 0-100 χ.α.ω. θα έρχονται σε μόλις 4,7 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα θα σταματά στα 233 χ.α.ω. Η μέση τιμή κατανάλωσης του μοντέλου θα είναι τα 6,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 τα 199 γρ./χιλιόμετρο. Άλλα χαρακτηριστικά που θα κάνουν την Type 72 να ξεχωρίζει θα είναι η μεγάλη και κεντρικά τοποθετημένη εξάτμιση, η τεράστια πίσω αεροτομή, και τα νέα πιο ελαφριά καθίσματα με τα αντίστοιχα λογότυπα. Το αυτοκίνητο θα είναι βαμμένο με το χαρακτηριστικό συνδυασμό μαύρου/χρυσού χρώματος όπως ακριβώς και το ιστορικό μονοθέσιο, ενώ θα υπάρχει και σπορ πακέτο το οποίο περιλαμβάνει ρυθμιζόμενη αντιστρεπτική δοκό στον εμπρός άξονα, Traction Control και Launch Control. Τέλος, στον επιπλέον εξοπλισμό είναι στοιχεία όπως αναβάθμιση του κινητήρα στα 240 άλογα, μπλοκέ διαφορικό, μεγαλύτερα φρένα της AP Racing, καθώς και το a/c! Το αυτοκίνητο θα διατεθεί σε μόλις 20 μονάδες για τη Βρετανική αγορά και άλλες 20 για την υπόλοιπη Ευρώπη ενώ θα κατασκευαστούν και μερικά ακόμη αντίτυπα για συγκεκριμένες αγορές όπως η Ιαπωνία, με τις τιμές να ξεκινούν από τις 40.332 € (στην Αγγλία).

ΚΟΝΤΑΙΝΕΙ Η ΠΟΙΟ ΨΗΛΗ ΚΟΡΥΦΗ ΤΩΝ ΑΛΠΕΩΝ

monblan_996Κόντυνε κατά 45 εκατοστά τα τελευταία δύο χρόνια, η ψηλότερη κορυφή των Άλπεων. Αυτό δείχνει η τελευταία επίσημη μέτρηση με αποτέλεσμα το νέο ύψος του Μον Μπλαν έχει ύψος 4.810,45 μέτρα. Η κορυφή του «Λευκού Όρους», που βρίσκεται στο τριεθνές Γαλλίας, Ιταλίας, και Ελβετίας, όχι μόνο συρρικνώθηκε κατακόρυφα αλλά και μετακινήθηκε προς τη μεριά της Ιταλίας κατά 26 μέτρα, ανακοίνωσε ο τοπογράφος Μπερνάρ Ν., επικεφαλής της γαλλικής αποστολής. Ο Ντουπόν ανέφερε ακόμα ότι ο όγκος του πάγου που καλύπτει την κορυφή του Μον Μπλαν έχει μειωθεί κατά ένα δέκατο. Επισήμανε πάντως ότι η μείωση αυτή δεν μπορεί ακόμα να αποδοθεί με βεβαιότητα στην κλιματική αλλαγή. Οι δείκτες της κλιματικής αλλαγής, όπως εξήγησε ο τοπογράφος στο AFP, μετρώνται σε χαμηλότερο υψόμετρο και ανά διαστήματα το λιγότερο 30 ετών

ΝΕΑ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΣΕΙΣΜΟΥΣ

earthquake-imgΠολλοί πρόσφατοι σεισμοί ίσως είναι το αποτέλεσμα μεγάλων σεισμών που συνέβησαν πριν από εκατοντάδες χρόνια, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα. Η μελέτη, που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Nature, έγινε από τον καθηγητή γεωεπιστημών του πανεπιστημίου Northwestern Σεθ Στάιν και τον κινεζικής καταγωγής γεωφυσικό Μίαν Λιού του πανεπιστημίου του Μισούρι. Οι ερευνητές ανακάλυψαν ένα νέο πρότυπο στη συχνότητα των μετασεισμών, το οποίο μπορεί πιθανώς να ερμηνεύσει μερικούς μεγάλους πρόσφατους σεισμούς, οι οποίοι ίσως και να αποτελούν τον απόηχο σεισμών του μακρινού παρελθόντος. Μια τέτοια περίπτωση μπορεί να είναι, κατά τους επιστήμονες, ο καταστροφικός σεισμός μεγέθους 7,9 ρίχτερ του 2008 στην επαρχία Σιτσουάν της Κίνας, ο οποίος είχε ξαφνιάσει τους επιστήμονες, επειδή ποτέ εδώ και αιώνες δεν είχε υπάρξει σεισμός σε αυτή την περιοχή. Επίσης οι ερευνητές εκτιμούν ότι οι σημερινοί σεισμοί στην κοιλάδα Σεν Λόρενς του Καναδά αποτελούν μετασεισμούς ενός μεγάλου σεισμού στην περιοχή το 1663. Οι ερευνητές πιστεύουν ότι ανακάλυψαν στοιχεία που στηρίζουν την θεωρία τους, στη σεισμική δραστηριότητα που παρατηρείται σε διάφορα ρήγματα ανά τον κόσμο και ελπίζουν ότι στο μέλλον θα μπορούν να προβλέπουν την τοποθεσία όπου θα συμβούν μεγάλοι σεισμοί. Όπως υποστηρίζουν, όσο πιο αργά κινείται ένα ρήγμα, σε τόσο μεγαλύτερο βάθος χρόνου μπορεί να εμφανιστούν οι μετασεισμοί. Για παράδειγμα, το ρήγμα του Αγίου Ανδρέα στην Καλιφόρνια, που κινείται με σχετικά γρήγορη μέση ταχύτητα 3,8 εκατοστά τον χρόνο, μετά από ένα μεγάλο σεισμό, θα δίνει μετασεισμούς επί μια δεκαετία περίπου. Από την άλλη, υπάρχουν ρήγματα που κινούνται τουλάχιστον 100 φορές πιο αργά, με συνέπεια οι μετασεισμοί τους να διαρκούν για αιώνες, σύμφωνα με τους ερευνητές

Ένας νέος, επικίνδυνος ιός εντοπίστηκε στη Νότια Αφρική

234567890getimage.doΈνας νέος ιός άγνωστης προέλευσης, παρόμοιος με αυτόν του Έμπολα, ο οποίος προκαλεί αιμορραγικό πυρετό και οδηγεί στο θάνατο στο 80% των περιπτώσεων, παρατηρήθηκε το 2008 στη Νότια Αφρική, σύμφωνα με μια μελέτη που παρουσιάστηκε την Κυριακή, 13/09, από ένα Νοτιοαφρικανό γιατρό.
Ο πρώτος άνθρωπος που μολύνθηκε από αυτόν τον ιό ήταν μια ξεναγός στη Λουσάκα της Ζάμπιας.
Σύμφωνα με τον Δρ. Νίβες Σεουλάλ η γυναίκα μεταφέρθηκε αεροπορικώς σε νοσοκομείο του Γιοχάνεσμπουργκ τον Σεπτέμβριο του 2008. Η κατάστασή της όμως χειροτέρευσε και λίγο αργότερα πέθανε. Τρεις νοσηλευτές προσβλήθηκαν επίσης και πέθαναν ενώ μια νοσοκόμα επέζησε αφού της χορηγήθηκαν αντιιικά φάρμακα που χρησιμοποιούνται συνήθως στη θεραπεία της ηπατίτιδας Β και C. Ωστόσο, η νοσοκόμα χρειάστηκε σχεδόν ένα χρόνο για να αναρρώσει πλήρως από την ασθένεια.
Ο νέος ιός "βαφτίστηκε" Λούγιο, από τις αρχικές συλλαβές των πόλεων Λουσάκα και Γιοχάνεσμπουργκ.
Τα πρώτα συμπτώματα της νέας ασθένειας είναι υψηλός πυρετός, μυικοί πόνοι, δερματικά εξανθήματα, διάρροια και ηπατική ανεπάρκεια.
Ο ιός απομονώθηκε σε δείγματα αίματος και ήπατος των θυμάτων που ελήφθησαν από το Νοτιοαφρικανικό Ινστιτούτο Μεταδοτικών Ασθενείων και τα Αμερικανικά Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών (CDC).
Πηγή: (ΑΠΕ-ΜΠΕ-Γαλλ. Πρακτ.)

Οι λεπτοί μηροί θέτουν σε κίνδυνο την υγεία της καρδιάς

04-143534u-modela.jpg1Οι λεπτοί μηροί ενδεχομένως θέτουν σε κίνδυνο την υγεία της καρδιάς. Μελέτη Δανών επιστημόνων δείχνει ότι όσοι έχουν περιφέρεια μηρών κάτω των 55cm διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου και πρόωρου θανάτου, ανεξάρτητα από το ποσοστό λίπους που έχουν στο σώμα τους, τα επίπεδα της χοληστερόλης και το εάν καπνίζουν ή όχι.
Ερευνητική ομάδα από το πανεπιστημιακό νοσοκομείο της Κοπεγχάγης έθεσε υπό ιατρική παρακολούθηση για περισσότερα από 10 χρόνια 3.000 άνδρες και γυναίκες από τη Δανία.
Αρχικά, οι ερευνητές κατέγραψαν το σωματικό βάρος και το ύψος, μέτρησαν την περιφέρεια μέσης και μηρών και υπολόγισαν το συνολικό ποσοστό λίπους στο σώμα των εθελοντών. Επίσης, κατέγραψαν τα επίπεδα της αρτηριακής πίεσης, της χοληστερόλης και της σωματικής δραστηριότητας των συμμετεχόντων και ρώτησαν τους εθελοντές εάν καπνίζουν ή όχι.
Κατόπιν, παρακολούθησαν την κατάσταση της υγείας των εθελοντών, καταγράφοντας τα περιστατικά καρδιακής νόσου που συνέβησαν μέσα σε μια δεκαετία καθώς και τα ποσοστά θανάτου που σημειώθηκαν μέσα σε 12 χρόνια.
Μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα, 257 άνδρες και 155 γυναίκες πέθαναν, 263 άνδρες και 140 γυναίκες ανέπτυξαν καρδιαγγειακή νόσο και 103 άνδρες και 34 γυναίκες υπέφεραν από παθήσεις της καρδιά.
Αναλύοντας τα δεδομένα, οι ερευνητές βρήκαν ότι όσοι εθελοντές είχαν μηρούς με περιφέρεια μικρότερη από 55cm εμφάνιζαν διπλάσιο κίνδυνο πρόωρου θανάτου και σοβαρών καρδιακών προβλημάτων.
«Το αυξημένο ποσοστό κινδύνου σε αυτούς τους ανθρώπους ήταν ανεξάρτητο από παράγοντες όπως το κοιλιακό λίπος, η παχυσαρκία, ο τρόπος ζωής ή τα επίπεδα της αρτηριακής πίεσης. Επιπρόσθετα, βρήκαμε ότι ο κίνδυνος σχετιζόταν περισσότερο με την περιφέρεια των μηρών από ό,τι με την περιφέρεια της μέσης», εξηγεί ο επικεφαλής της μελέτης καθηγητής Berit Heitmann.
Σύμφωνα με τους ερευνητές, οι άνθρωποι με λεπτούς μηρούς ενδεχομένως δεν έχουν αρκετή μυική μάζα, γεγονός που έχει αρνητική επίδραση στην δράση της ινσουλίνης αυξάνοντας τον κίνδυνο για διαβήτη και παθήσεις της καρδιάς.
Ωστόσο, οι επιστήμονες επισημαίνουν ότι υπάρχει λύση για τους ανθρώπους με λεπτούς μηρούς. «Μπορούν να κάνουν κάτι για αυτό με τη βοήθεια της γυμναστικής», αναφέρει ο επικεφαλής της μελέτης.
«Δεν υπάρχουν επαρκείς ενδείξεις ότι η μικρή περιφέρεια των μηρών επηρεάζει τον κίνδυνο που έχει ένας άνθρωπος να εμφανίσει καρδιαγγειακή νόσο. Ωστόσο, η χαμηλή μυική μάζα έχει συνδεθεί με χαμηλά επίπεδα σωματικής δραστηριότητας, που αποτελεί έναν από τους βασικούς παράγοντες κινδύνου για παθήσεις της καρδιάς», σχολιάζει ο Judy O’Sullivan από το Βρετανικό Ίδρυμα Καρδιολογίας.
Οι επιστήμονες επισημαίνουν ότι απαιτείται περαιτέρω έρευνα προκειμένου να επιβεβαιωθούν τα ευρήματα της μελέτης.
Τα αποτελέσματα της μελέτης δημοσιεύονται στο επιστημονικό έντυπο «British Medical Journal».
ΠΗΓΗ: BBC

ΟΔΗΓΗΣΗ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ

310108_02Λογισμικό της εταιρίας apple αναλαμβάνει τώρα και χρέη οδηγού. Σύμφωνα με Γερμανούς επιστήμονες, λογισμικό του iphone θα επιτρέπει στους οδηγούς να οδηγούν το αυτοκίνητό τους μέσω κινητού τηλεφώνου. Το σύστημα ονομάζεται iDriver και μπορεί να μετατρέψει το κινητό τηλέφωνο σε τιμόνι, μέσω του οποίου δίνονται οδηγίες. Το συγκεκριμένο λογισμικό έχει κουμπιά για επιτάχυνση, αλλαγή ταχυτήτων, φρένο, ενώ θεωρείται το πλέον κατάλληλο για άτομα με ειδικές ανάγκες. Οι οδηγίες στέλνονται σε ένα ειδικό εξάρτημα που τοποθετείται στο αυτοκίνητο, με τον οδηγό να κατευθύνει το όχημα, ενώ παράλληλα δίδονται και κατευθύνσεις για το δρόμο που θα πρέπει να ακολουθήσει. Το λογισμικό δεν διατίθεται ακόμα στην αγορά, αλλά ακόμα είναι στις δοκιμές του Πανεπιστημίου Frei του Βερολίνου
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory