Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Πέμπτη, 28 Ιανουαρίου 2010

Wilma Gonzalez .. Session Premium












ΔΕΙΤΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ.....

















exypno

Η μεγάλη Σφίγγα στη Γκίζα ήταν μάλλον ένα πανάρχαιο γιγάντιο λιοντάρι στην έρημο

Αναπαράσταση της Σφίγγας με κεφάλι λιονταριού

Αναπαράσταση της Σφίγγας με κεφάλι λιονταριού

Έχει υποστηριχτεί ότι η αιγυπτιακή Σφίγγα είχε στην πραγματικότητα το κεφάλι ενός λιονταριού. Και πως πιθανόν να είναι πολύ πιο αρχαία από όσο έχει υπολογιστεί μέχρι τώρα, όπως δείχνουν οι έρευνες που γίνονται υπό την καθοδήγηση ενός βρετανού γεωλόγου. Οι αιγυπτιολόγοι επιχειρηματολογούν εδώ και πολλά χρόνια ότι το μνημείο που βρίσκεται έξω από το Κάιρο και που έχει το κεφάλι ενός Φαραώ και το σώμα ενός λιονταριού, είχε χτιστεί λίγο μετά την πρώτη πυραμίδα, δηλαδή περίπου πριν από 4,500 χρόνια. Αλλά ο γεωλόγος Colin Reader βρήκε πως η διάβρωση που υπέστη το περίβλημα της Σφίγγας από τη βροχή υποδηλώνει πως κατασκευάστηκε πριν από πολλά περισσότερα χρόνια.

Σύμφωνα με τον κ. Reader, ένα βυθισμένο ανάκτορο στο οροπέδιο της Γκίζας προσφέρει ενδείξεις ότι υπήρχε δραστηριότητα στην περιοχή πριν από το χτίσιμο των πυραμίδων. Η ιδιαίτερη μορφή του οικοδομήματος υποδηλώνει ότι είναι παλαιότερο από τα άλλα μνημεία που υπάρχουν στην περιοχή. Συμπληρώνει, ότι το μνημείο θα μπορούσε να έχει υιοθετηθεί και τροποποιηθεί από μεταγενέστερους κατοίκους.

Ειδικοί των οπτικών εφφέ χρησιμοποίησαν τα δεδομένα της έρευνας για να αναδημιουργήσουν το μνημείο με τον τρόπο που, σύμφωνα με τη θεωρία αυτή, θα έδειχνε. Ερευνητές ανακάλυψαν επίσης ότι το κεφάλι και το σώμα της Σφίγγας είναι δυσανάλογα, πράγμα που δείχνει πως δεν αποτελούσε αρχικά την απεικόνιση ενός Φαραώ. Ο ιστορικός της αρχιτεκτονικής Δρ. Jonathan Foyle, που εργάστηκε με τον Reader στην έρευνα, δήλωσε ότι το κεφάλι και το σώμα είναι σε μεγάλο βαθμό εκτός κλίμακας. Κατά την άποψή του, ο λόγος γι' αυτή τη δυσαναλογία θα μπορούσε να είναι ότι η Σφίγγα είχε στην αρχή το κεφάλι ενός λιονταριού. Σύμφωνα με αυτή τη θεωρία, το άγαλμα σκαλίστηκε σε μεταγενέστερη περίοδο από τον Χέοπα.

Για τους αρχαίους αιγυπτίους το λιοντάρι αποτελούσε ένα σημαντικότερο σύμβολο ισχύος από ότι το πρόσωπο ενός ανθρώπου. Εάν λάβουμε υπόψη και το ότι το μνημείο έχει το σώμα ενός λιονταριού, μοιάζει λογικό στους ειδικούς πως στην αρχή είχε και το κεφάλι λιονταριού. Στις απαρχές της ιστορίας της Αιγύπτου τα λιοντάρια ήταν άφθονα στις άγριες περιοχές της Γκίζας και των περιχώρων.

Η μεγάλη Σφίγγα σύμφωνα με πολλούς αιγυπτιολόγους αναπαριστά μια ομοιότητα με τον Φαραώ Χεφρήνο. Από κάποιους πιστεύεται εξάλλου πως ο Djadefre, ο μεγαλύτερος αδελφός του Χεφρήνου, κατασκεύασε τη Σφίγγα για να τιμήσει τον πατέρα του Χέοπα. Κάτι τέτοιο θα τοποθετούσε την κατασκευή του μνημείου κάπου ανάμεσα στο 2550 και στο 2450 π.Χ.. Ωστόσο, τα περιορισμένα στοιχεία που συνδέουν την Σφίγγα με τον Χεφρήνο είναι περιστασιακά και αρκετά αμφιλεγόμενα.

Ο γεωλόγος Robert Schoch συμπέρανε ότι η Σφίγγα θα πρέπει να είναι πολύ πιο παλιά από όσο πιστευόταν. Ο Schoch υποστήριξε ότι συγκεκριμένες αλλοιώσεις που βρέθηκαν στο σώμα της Σφίγγας και στον περιβάλλοντα χώρο όπου έγινε η εκσκαφή, υποδεικνύουν χαρακτηριστικά που θα μπορούσαν να προκληθούν μετά από παρατεταμένη διάβρωση από νερό. Η τελευταία περίοδος κατά την οποία υπήρχαν σημαντικές βροχοπτώσεις στην Αίγυπτο τελείωσε στα τέλη της 4ης και στις αρχές της 3ης π.Χ. χιλιετηρίδας. Έτσι, ο Schoch ισχυρίζεται ότι λόγω της διάβρωσης από το νερό η κατασκευή της Σφίγγας θα πρέπει να χρονολογηθεί σε μια περίοδο που δεν είναι μεταγενέστερη από την 5η ή 6η π.Χ. χιλιετία, τουλάχιστον δύο χιλιάδες χρόνια πριν από την ευρέως αποδεκτή χρονολογία κατασκευής της και 1500 χρόνια πριν από την αποδεκτή χρονολογία για την έναρξη του αιγυπτιακού πολιτισμού.

Ο γεωλόγος Reader θεωρεί ωστόσο ότι η Σφίγγα είναι μόνο μερικές εκατοντάδες χρόνια πιο παλιά από ότι είναι παραδοσιακά αποδεκτό, καθώς θεωρεί πως αποτελεί ένα προϊόν των πρώτων αιγυπτιακών Δυναστειών. Ανεξάρτητα από αυτόν, ο γεωλόγος David Coxill συμφωνεί με τα ευρήματα του Schoch, αλλά σε συμφωνία με τον Reader προτίμησε μια πιο συντηρητική προσέγγιση στη χρονολόγηση του μνημείου.

Τόσο ο Schoch όσο και ο Reader βασίζουν τα συμπεράσματά τους όχι μόνο στη Σφίγγα και στο περίβλημά της, αλλά έλαβαν υπόψη τους και άλλα στοιχεία διαβρώσεων που βρέθηκαν στο οροπέδιο της Γκίζας, από μνημεία όπως ο ναός της Σφίγγας που θεωρείται πως συμφωνούν με την περίοδο κατά την οποία είχε κατασκευαστεί η Σφίγγα. Επειδή αυτά τα συμπεράσματα καθιστούν αναγκαία μια επαναχρονολόγηση της Σφίγγας σε μια προγενέστερη περίοδο πριν από την κατασκευή των μεγάλων μνημείων, η θεωρία αυτή δεν έχει γίνει δεκτή από τη δεσπόζουσα τάξη των αιγυπτιολόγων
RC-CAFE

Ο ΝΟΜΟΣ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ KAI ΤΑ 12 ΖΩΔΙΑ

Οι Αστερισμοί είναι κάτι διαφορετικό από τα Ζώδια. Ο Ζωδιακός κύκλος είναι ο νοητός, ιδεατός κύκλος, γύρω από την Εκλειπτική, την φανταστική τροχιά του Ήλιου. Αυτή η τροχιά χωρίζεται σε 12 τομείς, 12 φάσεις του έτους, τα 12 Ζώδια.

Υπάρχουν αρκετές απόψεις για το πώς κάθε Ζώδιο πήρε τα σύμβολα και τη σημασία του, όπως η σχέση των αστερισμών που βρίσκονται πίσω από το Ζωδιακό κύκλο, η σχέση κάθε ζωδίου με τις ιδιότητες της συγκεκριμένης εποχής του χρόνου, η άποψη ότι οι αστερισμοί είναι ένας ουράνιος χάρτης της ίδιας της Γης, η άποψη ότι οι αστερισμοί είναι σώματα θεοτήτων, ανώτερων όντων δηλαδή...

Όπως και να έχει όμως, υπάρχει μια μαγική σχέση ανάμεσα στα Ζώδια και στην ανθρώπινη ψυχοσύνθεση, που μόνο τυχαία δεν μπορεί να θεωρηθεί. Η προσέγγιση της σημασίας του κάθε Ζωδίου βασίζεται στην κατανόηση ότι το Σύμπαν είναι ένα ζωντανό ον, που διέπεται από τους Παγκόσμιους νόμους, που εκφράζονται τόσο στον Μακρόκοσμο, όσο και στον Μικρόκοσμο.

Αντί να προσπαθήσουμε να απομνημονεύσουμε τα χαρακτηριστικά του κάθε ζωδίου, ας δούμε τον τρόπο με τον οποίο σχηματίζονται, προσπαθώντας μ' αυτό τον τρόπο να μη παπαγαλίσουμε, αλλά να βιώσουμε και να κατανοήσουμε τις αρχές που γεννάνε όλες τις ψυχολογικές καταστάσεις που ζει καθένας από μας.

Βλέπουμε λοιπόν, ότι κάθε ένα από τα 12 Ζώδια χαρακτηρίζονται από ιδιότητες που σχετίζονται με τους αριθμούς 1, 2, 3 και 4.

Ο αριθμός 1αντιπροσωπεύει τον Νόμο, που εκφράζει το Ζώδιο. Σχετίζεται με την βασική, ξεχωριστή, ιδιαίτερη, κατάσταση που εκφράζει το κάθε Ζώδιο, και που έχει να κάνει με αυτό που συμβολίζει ο Κυβερνήτης πλανήτης του Ζωδίου.

Ο αριθμός 2 σχετίζεται με το Γένος, με την αρσενική ή θηλυκή κατάσταση του Ζωδίου. Αυτό δεν έχει σχέση με το φυσικό γένος του καθενός, αλλά με τη συμβολική κατάσταση του κάθε ζωδίου.

Ο αριθμός 3 σχετίζεται με τις τρεις ιδιότητες της ύλης, του εκδηλωμένου κόσμου, που τις ξέρουμε σαν Ένταση - Αδράνεια - Ισορροπία, σαν Κίνηση - Ακινησία - Ανύψωση, σαν Ράγιας - Τάμας - Σάτβα (οι τρείς Γκούνας της Ινδικής παράδοσης), σαν 1ος, 2ος και 3ος Λόγος, και τέλος, στην Αστρολογία, τις βλέπουμε να ορίζουν τα Παρορμητικά - Σταθερά - Μεταβλητά Ζώδια. Η παρόρμηση σχετίζεται με την κίνηση ή το ξεκίνημα, η σταθερότητα με την εγκατάσταση ή δημιουργία μορφής, και η μεταβλητότητα με την Ιδέα, την ανάπτυξη ή δημιουργία νέας ιδέας.

Ο αριθμός 4 σχετίζεται με τα τέσσερα Στοιχεία του εκδηλωμένου κόσμου, που στην παγκόσμια αλλά και στην Ελληνική παράδοση και φιλοσοφία τα γνωρίζουμε σαν Γη - Νερό - Αέρας - Φωτιά. Η Γη σχετίζεται με τη φυσική μορφή, την στήριξη ενός καθεστώτος ή μιας κατάστασης, καλά ή κακά. Το Νερό σχετίζεται με τον ψυχισμό, το συναίσθημα, την ιδιότητα της Τυραννίας ή του Αλτρουισμού. Ο Αέρας σχετίζεται με την Λογική και τη Διάνοια, τον ορθολογισμό, την τεχνοκρατία ή την θεωρητική "δικτατορία". Η Φωτιά σχετίζεται με την έμπνευση, το πάθος, τον ενθουσιασμό του ηγέτη ή του τυχοδιώκτη.

Αυτοί οι τέσσερις ξεχωριστοί νόμοι, εκφράζονται στο κάθε Ζώδιο, σε διαφορετικούς συνδυασμούς, δίνοντας του τελικά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του.


Έτσι, τα 12 Ζώδια, μπορούν να οριστούν, με βάση τα παραπάνω, ως εξής:


ΓΗ
ΝΕΡΟ
ΑΕΡΑΣ
ΦΩΤΙΑ
ΤΑΥΡΟΣ: Κατασκευή
ΠΑΡΘΕΝΟΣ: Επιστήμη
ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ: Ιεραρχία
ΚΑΡΚΙΝΟΣ: Δεκτικότητα
ΣΚΟΡΠΙΟΣ: Εμπειρία
ΙΧΘΕΙΣ: Τέχνη
ΔΙΔΥΜΟΙ: Επικοινωνία
ΖΥΓΟΣ: Συνεργασία
ΥΔΡΟΧΟΟΣ: Θεωρία
ΚΡΙΟΣ: Πρωτοπορία
ΛΕΩΝ: Ηγεσία
ΤΟΞΟΤΗΣ: Διδασκαλία

Ας δούμε αυτή την εξελικτική πορεία, σε συνδυασμό με την συμπληρωματικότητα των "απέναντι" Ζωδίων.

ΖΩΔΙΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ
ΓΕΝΟΣ
ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΛΕΞΗ-ΚΛΕΙΔΙ
ΚΡΙΟΣ ΑΡΗΣ
+
ΠΑΡΟΡΜΗΤΙΚΟ ΦΩΤΙΑ ΟΡΓΑΣΜΟΣ
ΤΑΥΡΟΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ
-
ΣΤΑΘΕΡΟ ΓΗ ΓΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ
ΔΙΔΥΜΟΙ ΕΡΜΗΣ
+
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟ ΑΕΡΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΣΕΛΗΝΗ
-
ΠΑΡΟΡΜΗΤΙΚΟ ΝΕΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΛΕΩΝ ΗΛΙΟΣ
+
ΣΤΑΘΕΡΟ ΦΩΤΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
ΠΑΡΘΕΝΟΣ ΕΡΜΗΣ
-
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟ ΓΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
ΖΥΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ
+
ΠΑΡΟΡΜΗΤΙΚΟ ΑΕΡΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
ΣΚΟΡΠΙΟΣ ΠΛΟΥΤΩΝ
-
ΣΤΑΘΕΡΟ ΝΕΡΟ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
ΤΟΞΟΤΗΣ ΔΙΑΣ
+
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟ ΦΩΤΙΑ ΓΝΩΣΗ
ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ ΚΡΟΝΟΣ
-
ΠΑΡΟΡΜΗΤΙΚΟ ΓΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ
ΥΔΡΟΧΟΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
+
ΣΤΑΘΕΡΟ ΑΕΡΑΣ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ
ΙΧΘΕΙΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝ
-
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟ ΝΕΡΟ ΕΞΙΔΑΝΙΚΕΥΣΗ

Για να κατανοήσουμε τα Ζώδια καλύτερα, χρησιμοποιώντας έναν απλούστερο, πιο συμβολικό κώδικα, βασισμένοι στον συνδυασμό των τεσσάρων στοιχείων με τις τρεις ιδιότητες, έχουμε τον παρακάτω πίνακα:

ΓΗ
ΝΕΡΟ
ΤΑΥΡΟΣ: Πεδιάδα (βαρύς, σταθερός)
ΠΑΡΘΕΝΟΣ: Κοιλάδα (πορεία, αγορά)
ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ: Βουνό (ανάβαση, κατάκτηση κορυφής)
ΚΑΡΚΙΝΟΣ: Ποτάμι (Ορμή μέσα στην ασφάλεια της κοίτης)
ΣΚΟΡΠΙΟΣ: Λίμνη (Σταθερή αλλά επικίνδυνη) ή Έλος (θάνατος)
ΙΧΘΕΙΣ: Θάλασσα (μεταβλητή και μεγαλειώδης)
ΑΕΡΑΣ
ΦΩΤΙΑ
ΔΙΔΥΜΟΙ: Αεράκι που αλλάζει συνέχεια κατεύθυνση
ΖΥΓΟΣ: Άνεμος δυνατός, που στροβιλίζεται
ΥΔΡΟΧΟΟΣ: Σταθερός άνεμος (που διαμορφώνει το περιβάλλον)
ΚΡΙΟΣ: Κεραυνός ή πυροβολισμός (ξαφνική φωτιά)
ΛΕΩΝ: Ήλιος (η άσβηστη φωτιά)
ΤΟΞΟΤΗΣ: Δαυλός (φωτιά που μεταδίδεται, μπορεί να γίνει φλογίτσα ή πυρκαγιά)

Η αλληλεπίδραση των 4 Στοιχείων


Η σχέση των στοιχείων μεταξύ τους (και όχι απαραίτητα των ανθρώπων που ανήκουν στα διάφορα ζώδια) είναι άλλοτε εποικοδομητική και άλλοτε ανασταλτική.

Βλέπουμε ότι ο Αέρας συντηρεί τη Φωτιά, όπως η γνώση την έμπνευση. Ο Αέρας όμως συνήθως ξεραίνει τη Γη, κι έτσι η δημιουργία γίνεται ορθολογιστική, χωρίς φαντασία. Τέλος ο Αέρας προκαλεί τρικυμία στο νερό, όπως συγκρούονται συχνά ο νους και η καρδιά.
Το Νερό σβήνει τη Φωτιά, όπως ο συναισθηματισμός σταματά την ορμή, κάνει βαρύ τον Αέρα, στερώντας του την ευκαιρία να ανυψωθεί, αλλά γονιμοποιεί τη Γη, βάζοντας συναίσθημα και φαντασία σε κάθε μορφή.


Η Φωτιά θερμαίνει τον Αέρα, κάνοντας τον να ανυψώνεται και να γίνεται πιο ευκίνητος, αλλά πυρακτώνει τη Γη και την ξεραίνει, ενώ (αν δεν σβήσει η ίδια) κάνει το Νερό να βράζει, δίνοντας πάθη και εντάσεις.


Η Γη εγκλωβίζει τον Αέρα, και σβήνει τη Φωτιά, αλλά δίνει ένα ιδανικό σπίτι στο Νερό.

Να θυμόμαστε όμως ότι ακόμα και στις περιπτώσεις που τα στοιχεία είναι αρμονικά μεταξύ τους, πάντα υπάρχει ο κίνδυνος της υπερβολής, που μπορεί να καταστρέψει τα πάντα. Έτσι ο υπερβολικός Αέρας συχνά σβήνει τη Φωτιά, ή το υπερβολικό Νερό κάνει λάσπη τη Γη.


Rc-Cafe

Το Matrix .........

.......είναι μια πραγματικότητα

του David Wilcock

Ήδη με την πρώτη ταινία της σειράς ταινιών "Matrix" το μήνυμα είχε δοθεί … Ο κόσμος μας αποτελεί μια ψευδαίσθηση, μια "εικονική πραγματικότητα". Αξίες που έχουν υιοθετηθεί στη ζωή μας, όπως ειρήνη, ελευθερία, δικαιοσύνη, δεν είναι παρά έννοιες που αποκτούν όποιο πρακτικό νόημα επιζητούν κάποιοι λίγοι ισχυροί, οι οποίοι ξέρουν πολύ καλά να κατευθύνουν την κοινή γνώμη παρουσιάζοντάς μας ένα "ιδανικό κόσμο".

Ας ξεκινήσουμε όμως τη διασκευή της άποψής σας για τον κόσμο που ζούμε, από τη φυσική του δομή και σύσταση.

Η επικρατούσα εικόνα για τη δομή της ύλης, ακολουθεί το μοντέλο Rutherford, με τα μόρια, τα άτομα και τα ηλεκτρόνια που περιστρέφονται γύρω τους … Κι όλα αυτά συμπληρωμένα από ένα "κενό" διάστημα που καταλαμβάνει το 99,999% του χώρου. Το μοντέλο παρουσιάζει πολλές ασυνέπειες και γι' αυτό έχει ήδη απορριφθεί από κάποιους επιστήμονες, που έχουν αντικαταστήσει τα ηλεκτρόνια με "κυματόνια" ("wavicles"), τα οποία άλλοτε συμπεριφέρονται σαν μόρια κι άλλοτε σαν κύματα, όπως και το φως που άλλοτε το προσεγγίζουμε μέσα από τη σωματιδιακή του κι άλλοτε με τη κυματική του μορφή, ακολουθώντας ένα υλο-ενεργειακό πρότυπο. (Περισσότερα στοιχεία στο έργο του Dr. Milo Wolff, "Exploring the Physics of the Unknown Universe").

Πλέον, για πολλούς ειδικούς, η κατεστημένη επιστήμη των τελευταίων 100 χρόνων, έχει κάνει πολλά λάθη στην προσπάθειά της να περιγράψει την ύλη. Λάθη που έχουν παρουσιαστεί και πειραματικά. Όλα αυτά βέβαια η κοινή γνώμη τα αγνοεί, γι' αυτό και το μοντέλο που διδάσκεται στα σχολεία για την υλική δομή του κόσμου μας, εξακολουθεί να είναι αυτό των αρχών του 20ου αιώνα.

Τα τελευταία χρόνια όμως, έχουν παρουσιαστεί νέα μοντέλα που περιγράφουν καλύτερα τον κόσμο μας. Μοντέλα που μας παραπέμπουν σε βαθιές εσωτερικές γνώσεις και διδασκαλίες απ' το παρελθόν, που παρουσιάζουν έναν "Θεό που Γεωμετρεί".

Αν πάρουμε για παράδειγμα το μασονικό σύμβολο το γράμμα "G" που εμφανίζεται εκεί, δεν αναφέρεται μόνο στη λέξη "God" (Θεός), αλλά και στη γεωμετρία ("Geometry") με την οποία έχει δομηθεί το Σύμπαν. Αυτή η Γεωμετρία αποτελούσε πάντα μια Ιερή επιστήμη που αποκαλύπτονταν μόνο στους μυημένους στα Μυστήρια σε διάφορους πολιτισμούς.

Ο Πλάτωνας είχε ήδη μιλήσει για τα βασικά στερεά που δομούν το Σύμπαν, γνωστά ως "πλατωνικά στερεά".

Ένα απ' αυτά, το πυραμιδικό τετράεδρο, αν το δούμε μέσα σε μια σφαίρα καθορίζει - σύμφωνα με τον Richard Hoagland - τις πιο ισχυρές ενεργειακά περιοχές μιας σφαίρας. Συμπέρασμα που ο ίδιος επιβεβαιώνει με παραδείγματα από τον Άρη και τον Ποσειδώνα, στο έργο του "Monuments of Mars".

Παράλληλα, η μελέτη της δομής του ήλιου, απέδειξε ότι έχει ένα οκτάπολο μαγνητικό πεδίο, το οποίο ανταποκρίνεται σε ένα οκτάεδρο (το οποίο προκύπτει αν ενωθούν δύο "αιγυπτιακού τύπου" πυραμίδες στις βάσεις τους).


Έτσι η Ιερή Γεωμετρία φτάνει να δίνει λύσεις σε προβλήματα της σύγχρονης Φυσικής, όπως φαίνεται και στο έργο "Convergence" ("Σύγκλιση") του Rod Johnson. Στο ίδιο έργο παρουσιάζονται εξηγήσεις για το πώς συνδέεται η αρχαία γνώση με τον υπολογισμό φυσικών σταθερών (όπως η σταθερά του Planck) που η σύγχρονη επιστήμη έχει ορίσει και χρησιμοποιήσει μόλις στον 20ο αιώνα.

Η ίδια τεχνική χρήσης γεωμετρικών δομών και γραμμών εφαρμόζεται και στα υγρά για τον προσδιορισμό των σημείων υψηλής πίεσης. Η προέκταση της ίδιας μεθόδου όσον αφορά το Σύμπαν, μας παραπέμπει στον εντοπισμό των ίδιων "γραμμών δύναμης" μέσα στο "ρευστό" που αρχαίες διδασκαλίες ονομάζουν "αιθέρα". Γραμμές που κι αυτές ορίζονται με βάση γεωμετρικές δομές που υπακούουν σ' αυτή την Ιερή Γεωμετρία του Σύμπαντος.

ΤΟ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟ ΜΑΝΤΑΛΑ


Πηγαίνοντας το θέμα ακόμα πιο πέρα, ακόμα και η τοποθέτηση των γαλαξιών μέσα στο σύμπαν ακολουθεί γεωμετρικούς σχηματισμούς που θυμίζουν έντονα τα ινδικά μαντάλα (γεωμετρικές μορφές που αποτελούν "συνόψεις" της δομής του μακρόκοσμου αλλά και του μικρόκοσμου). Σε μία εργασία που δημοσίευσαν το 1998 οι καθηγητές E. Battaner και E. Florido, στην οποία χαρτογράφησαν τη διασπορά των γαλαξιακών σμηνών, διαπίστωσαν με έκπληξη ότι, οι γαλαξίες της λεγόμενης "τοπικής ομάδας γαλαξιών" (στην οποία ανήκει κι ο δικός μας γαλαξίας) σχηματίζουν ξεκάθαρα οκτάεδρα ή αν ιδωθούν συνολικά, η όλη κατανομή τους στο χώρο θυμίζει μια τρισδιάστατη σκακιέρα. Προχωρώντας - σε θεωρητικό επίπεδο - οι δύο ερευνητές διαπίστωσαν ότι, η ύλη των γαλαξιών συσσωρεύεται στις ακμές των οκτάεδρων, ενώ πέρα απ' αυτές παρουσιάζονται μεγάλα κενά … Ένα απόλυτα γεωμετρικό σύμπαν δηλαδή. Η κατανομή αυτή φαίνεται παρακάτω. Ακόμα πιο πέρα … ολόκληρο το Σύμπαν φαίνεται να σχηματίζει έναν απέραντο πίνακα - σκακιέρα (Matrix) !

Μια άλλη απεικόνιση του Σύμπαντος προκύπτει αν μπορούσαμε να το δούμε σε κάτοψη. Θα έμοιαζε τότε με μια τηγανίτα, μια σφαίρα με σχηματισμούς όμοιους με διαμάντια μέσα της, όμοια με το άνθος ενός λωτού. Το επιπλέον εκπληκτικό στοιχείο, είναι η ομοιότητα αυτής της δομής με κάποια διάσημα αγρογλυφικά (crop circles)

Η ΦΡΑΚΤΑΛΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ

Αλλά η γεωμετρικές φόρμες που συνθέτουν το σύμπαν μας, δεν σταματούν εδώ. Στο έργο του "The Fractal Octahedron Network of the Large Scale Structure" o Dr. Battaner υποστηρίζει ότι, η δομή ενός οκταεδρικού πίνακα αποτελεί ουσιαστικά τη σύνθεση μικρότερων οκταέδρων, ακολουθώντας σχηματισμούς που μόνο η σύγχρονη γεωμετρία φράκταλ μπορεί να περιγράψει. Η γεωμετρία αυτή αναφέρεται σε σχήματα που παρουσιάζουν το φαινόμενο της αυτό-ομοιότητας, δηλ. που μέσα στη δομή τους επαναλαμβάνονται σε "άπειρο" βάθος ο εαυτός τους ή μέρη τους.

Έτσι η σύγχρονη επιστήμη φτάνει στη διαπίστωση της αλήθειας ενός αρχαίου ερμητικού, αιγυπτιακού νόμου του Σύμπαντος που λέει ότι "Όπως είναι πάνω είναι και κάτω", αναφερόμενος στις αναλογίες Μακρόκοσμου και Μικρόκοσμου, καθώς ο Δημιουργός βρίσκεται μέσα σε κάθε συμπαντική μορφή.

Το εκπληκτικό στην όλη ιστορία με τα αγρογλυφικά είναι η ανακάλυψη του αγρογλυφικού της εικόνας 8, που παρουσιάζει ακριβώς αυτή την οκταεδρική φρακταλική δομή. Το αγρογλυφικό αυτό εντοπίστηκε στην περιοχή West Kennett Long Barrow στις 4/8/1999.


Όλες οι τελευταίες αυτές ανακαλύψεις τείνουν να μας παρουσιάσουν το σύμπαν, όχι σαν το αποτέλεσμα μιας "τυχαίας" έκρηξης, αλλά δομής που υπακούει σε συγκεκριμένους νόμους και συμμετρίες, δημιουργημένα από μια ανώτερη Διάνοια, έναν "αρχιτέκτονα" όπως αυτός παρουσιάζεται και στο δεύτερο μέρος του Matrix.

Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι, το "τυχαίο" δεν υπάρχει και ότι με τη λέξη αυτή θα χαρακτηρίζαμε απλά μια κατάσταση της οποίας αγνοούμε τους νόμους που την διέπουν.
Rc-Cafe

Νέα BMW R 1200 RT

Η BMW R 1200 RT ανέκαθεν είχε εδραιώσει τη θέση της ως η πεμπτουσία της άνετης και δυναμικής μοτοσικλέτας touring με κλασικό στιλ. Τώρα, η τελευταία έκδοση αυτής της πολύ ιδιαίτερης μηχανής touring, με τις αξιοσημείωτες καινοτομίες της, προσφέρει ακόμα πιο ασυναγώνιστα χαρακτηριστικά και δυναμικά οφέλη, χάρη στο νέο κινητήρα της.

Επισκόπηση των κύριων χαρακτηριστικών της νέας R 1200 RT:

• Νέος, ακόμα πιο δυναμικός κινητήρας με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους ανά κύλινδρο.

• Η μέγιστη ροπή έχει αυξηθεί σε 120 Nm (88 lb-ft) στις 6.000 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ισχύς εξόδου παραμένει 81 kW (110 ίπποι) στις 7.750 σ.α.λ.

• Αύξηση στις στροφές κινητήρα από 8.000 έως 8.500 σ.α.λ., με ακόμα μεγαλύτερο ωφέλιμο εύρος στροφών.

• Σημαντικά βελτιωμένη ροπή, πρόσφυση, δύναμη έλξης και επιτάχυνση.

• Ακόμα πιο αυθόρμητη και άμεση απόκριση, με τη βέλτιστη «δοσολογία» ισχύος και σημαντικά βελτιωμένη συμπεριφορά στις αλλαγές φορτίου.

• Ακόμα πιο ομαλή και πιο ομοιογενής καμπύλη ροπής.

• Τα καπάκια των κυλινδροκεφαλών διαθέτουν δύο, αντί για τέσσερα, μπουλόνια στερέωσης και έχουν νέα, ακόμα πιο δυναμική σχεδίαση.

• Ηλεκτρονικά ελεγχόμενη βαλβίδα εξάτμισης, για κορυφαίο και ισχυρό ήχο.

• Ηλεκτρονική Ρύθμιση Ανάρτησης ESA II με λειτουργία απόσβεσης, ύψους βάσης ελατηρίων και, τώρα, και συμπίεση ελατηρίων, ρυθμιζόμενη με το πάτημα ενός κουμπιού.

• Το σύστημα BMW Motorrad Integral ABS περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό στη μερικώς αυτόματη έκδοση.

• Νέα σχεδίαση φαίρινγκ με εκ νέου βελτιωμένη προστασία από τον άνεμο και τον καιρό.

• Επανασχεδιασμένο ταμπλό με σκιάδιο.

• Νέες μονάδες ελέγχου και δοχεία υδραυλικών υγρών.

• Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ανεμοθώρακας με βελτιστοποιημένη αεροακουστική και βελτιωμένη διαφάνεια.

• Νέο ηχοσύστημα με ελεγχόμενη διασύνδεση για USB/MP3 και iPod, που λειτουργεί μέσω του Ελεγκτή Πολλαπλών Λειτουργιών.

• Ρυθμιζόμενος ποδομοχλός αλλαγής ταχυτήτων.

• Μπαγκαζιέρες με σκληρό κέλυφος (χωρητικότητας 32 l καθεμία) στο βασικό εξοπλισμό, με σύστημα ασφάλισης τεσσάρων σημείων και εφαρμογή ακριβείας και κάλυμμα φινιρισμένο στο χρώμα του φαίρινγκ.

• Σχάρα στο ρεζερβουάρ για εύκολη στερέωση αξεσουάρ.

• Νέα χρώματα για την R 1200 RT: Polar μεταλλικό, γκρι Ostra μεταλλικό ματ, γκρι Thunder μεταλλικό, πολύχρωμη βαφή σε συνδυασμό με το βασικό γκρι μεταλλικό χρώμα Thunder.

• Εκτενής γκάμα προαιρετικών ειδών εξοπλισμού και ειδών ειδικού εξοπλισμού, προσαρμοσμένων αποκλειστικά για την R 1200 RT, και φυσικά με την κορυφαία ποιότητα BMW.

Νέος κινητήρας boxer με πολύ μεγαλύτερη ροπή για μια ακόμα πιο δυναμική και άνετη εμπειρία ταξιδιού.

Η διαμόρφωση και τη βασική δομή του, ο νέος δικύλινδρος επίπεδος κινητήρας είναι ο ίδιος με τον κινητήρα με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους (DOHC) της BMW HP2 Sport. Παρ’ όλα αυτά, έχει αναβαθμιστεί και βελτιστοποιηθεί ακόμα περισσότερο, ειδικά για την BMW R 1200 RT, ώστε να ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες απαιτήσεις αυτής της εξαιρετικής μηχανής touring.

Με τον κινητήρα boxer 1.170 cc στο προηγούμενο μοντέλο να προσφέρει ήδη κορυφαία κινητήρια ισχύ σε όλες τις συνθήκες οδήγησης και σε όλες τις περιστάσεις, η νέα R 1200 RT έχει ακόμα περισσότερα να προσφέρει. Πρώτα απ’ όλα, ο νέος κινητήρας παρουσιάζει αυξημένη μέγιστη ροπή, από 115 σε 120 Nm (85 - 88 lb-ft), στις 6.000 σ.α.λ. όπως και πριν, για ακόμα μεγαλύτερη δύναμη έλξης και πρόσφυση. Δεύτερον, το ωφέλιμο εύρος στροφών κινητήρα είναι τώρα μεγαλύτερο κατά 500 σ.α.λ., ανεβάζοντας τις μέγιστες στροφές σε 8.500 σ.α.λ. Η τρίτη βελτίωση είναι η σημαντική αύξηση της ροπής, η οποία κάνει έντονα αισθητή την παρουσία της στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, με μια απόλυτα ομαλή και ομοιογενή καμπύλη ροπής.

Η μέγιστη ισχύς εξόδου είναι, όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, 81 kW (110 ίπποι), η οποία τώρα είναι διαθέσιμη στις 7.750 σ.α.λ. (από 7.500 σ.α.λ. πριν).

Νέες κυλινδροκεφαλές DOHC για ακόμα πιο αποδοτική πλήρωση των κυλίνδρων

Σχεδιασμένος και κατασκευασμένος για ακόμα υψηλότερες στροφές, ο νέος κινητήρας boxer της.

R 1200 RT, όπως ακριβώς και ο κινητήρας της BMW HP2 Sport, είναι εξοπλισμένος με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους ανά κύλινδρο (DOHC), οδηγούμενους από αλυσίδα. Οι βαλβίδες κινούνται από πολύ ελαφριά κοκοράκια, που μπορούν να ανταπεξέλθουν εύκολα στις υψηλές στροφές κινητήρα. Η ακτινική διάταξη των τεσσάρων βαλβίδων προσδίδουν στο θάλαμο καύσης πολύ compact διαμορφώσεις και, όπως και στα προηγούμενα μοντέλα, το μίγμα καυσίμου/αέρα αναφλέγεται με τη βοήθεια δύο μπουζί (HP2 Sport: ένα μπουζί). Η γνώριμη σχέση συμπίεσης 12.0:1 παραμένει αμετάβλητη..

Η νόσος των καπνιστών προτιμά τους... κοντούς!

http://www.e-write.gr/files/u2/Safesmokes.jpgΟι άνθρωποι που παθαίνουν «νόσο των καπνιστών» σε νεαρή ηλικία είθισται να είναι πιο κοντοί από τον γενικό πληθυσμό, αναφέρουν βρετανοί επιστήμονες οι οποίοι εξέτασαν στοιχεία από περισσότερους από 1 εκατομμύριο εθελοντές για να καταλήξουν στο συγκεκριμένο συμπέρασμα.

Η νόσος των καπνιστών δεν είναι άλλη από την χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια (ΧΑΠ), η οποία με τη σειρά της περικλείει την χρόνια βρογχίτιδα και το εμφύσημα και κατά κανόνα οφείλεται στο κάπνισμα.

Την νέα μελέτη, που δημοσιεύεται στην «Επιθεώρηση Επιδημιολογίας & Κοινοτικής Υγείας», πραγματοποίησαν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Νότιγχαμ. Όπως γράφουν, πολλές προγενέστερες μελέτες έχουν δείξει πως υπάρχει ισχυρή συσχέτιση μεταξύ του ύψους κατά την ενήλικη ζωή και του κινδύνου αναπτύξεως χρόνιας αποφρακτικής πνευμονοπάθειας.

Επειδή, όμως, οι περισσότερες από αυτές είναι πολύ παλιές – ανάγονται σε εποχές κατά τις οποίες οι συνθήκες διαβίωσης δεν ήταν και οι καλύτερες – βάλθηκαν να διαπιστώσουν εάν ισχύει το ίδιο και σήμερα, που τα πράγματα έχουν αλλάξει ριζικά.

Έτσι, συγκέντρωσαν στοιχεία για 1.025.662 ανθρώπους ηλικίας πάνω από 35 ετών από μία μεγάλη βάση δεδομένων που ονομάζεται HealthImprovementNetwork.

Όπως διαπίστωσαν, η συσχέτιση μεταξύ ύψους και ΧΑΠ ήταν ιδιαίτερη ισχυρή στους ασθενείς ηλικίας 35 έως 49 ετών (η διαφορά του ύψους μεταξύ υγιών και ασθενών υπερέβαινε τα 1,5-2 εκατοστά) ενώ στους μεγαλύτερους προοδευτικά εξασθενούσε – για να γίνει πιο αδύναμη στις ηλικίες άνω των 90 ετών, όπου μετά βίας έφτανε τα 0,51 εκατοστά.

Ο μέσος όρος της διαφοράς του ύψους μεταξύ υγιών και ασθενών ήταν 1,12 εκατοστά.

Τι σχέση μπορεί να έχει το ύψος με την χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια; Οι ερευνητές πιστεύουν πως η διαφορά στο ύψος αποτελεί ένδειξη ότι οι πάσχοντες από ΧΑΠ προέρχονται από πιο φτωχό περιβάλλον, το οποίο ευνοεί το κάπνισμα και άλλες κακές συνήθειες, και ταυτοχρόνως πλήττει την σωματική ανάπτυξη.

Όπως εξηγούν, σε ένα πιο φτωχό περιβάλλον είναι πιθανότερο να καπνίζει η μητέρα και να υιοθετείται ανθυγιεινή διατροφή κατά τα πρώτα χρόνια της ζωής με συνέπεια να πλήττεται τόσο η σωματική ανάπτυξη, όσο και αυτή των πνευμόνων. Επιπλέον, είναι πιθανότερο να φτάνει κανείς στην ενηλικίωση έχοντας εισπνεύσει τον καπνό των καπνιστών συγγενών του, αλλά και να έχει μάθει και ο ίδιος να καπνίζει.

«Η κακή διατροφή κατά την ενδομήτριο ζωή και κατά τα πρώτα χρόνια της ζωής μπορεί να επηρεάσει την γενική ανάπτυξη του σώματος και των πνευμόνων. Το γεγονός αυτό συνδυάζεται με την αυξημένη πιθανότητα συμβίωσης με οικογένειες και συνομηλίκους που καπνίζουν με συνέπεια αυξημένο κίνδυνο έναρξης του καπνίσματος. Δεδομένου ότι η κύρια αιτία της ΧΑΠ είναι το κάπνισμα, όλοι οι παραπάνω παράγοντες μαζί εξηγούν τα ευρήματά μας», σημειώνουν.

Οι πάσχοντες από ΧΑΠ έχουν μόνιμες και μη αναστρέψιμες βλάβες στους πνεύμονές τους εξαιτίας του καπνίσματος. Υπολογίζεται πως στην χώρα μας πάσχουν από αυτήν πάνω από 700.000 άτομα, αλλά οι περισσότεροι δεν το γνωρίζουν.

Στη Βρετανία, οι πάσχοντες υπολογίζονται σε 3,7 εκατομμύρια, οι 900.000 εκ των οποίων δεν το ξέρουν.

tefteri

Προέλευση και ετυμολογία της λέξεως «ΧΗΜΕΙΑ»

Απόσπασμα απο την διπλωματική εργασία του Χημικού Ιωάννη Σίσκου

Η επικρατέστερη εκδοχή είναι ότι η λέξη «χημεία» που χρησιμοποιείται σήμερα (chemistry στα αγγλικά και chimie στα γαλλικά), προέρχεται ετυμολογικά από τις λέξεις «χημία» και «χυμεία». Η λέξη «χημία» παράγεται από τη λέξη κεμ (= μαύρος), διότι συνδέθηκε με την Αίγυπτο που λεγόταν Μαύρη Γη και Μαύρη Χώρα. Η λέξη «χυμεία» πλάστηκε από τους χυμευτές και παράγεται από το ρήμα «χέω» (= χύνω). Αντιθέτως, η «χημία» χρησιμοποιήθηκε για την περιγραφή των δραστηριοτήτων των πρώτων αλχημιστών και όχι η λέξη «αλχημεία» που τότε ήταν άγνωστη.

Στα βυζαντινά χρόνια, οι δύο αυτές λέξεις συνέχισαν να υπάρχουν ακόμα και μετά την απορρόφηση των χυμευτών από τους αλχημιστές. Όμως, μετά τον δέκατο αιώνα γίνεται η συγχώνευση αυτών των λέξεων και δημιουργείται η λέξη «χημεία», που είχε τη σημασία της σημερινής αλχημείας. Όταν οι Άραβες ήρθαν σε επαφή με το Βυζάντιο, δημιούργησαν τη λέξη «αλχημεία» (alchemy στα αγγλικά και alchimie στα γαλλικά), από το πρόθεμα al (= η) και τη λήξη (kimiya = χημεία). Οι λέξεις «χημεία» και «αλχημεία» ταυτίζονταν εννοιολογικά, μέχρι τη γέννηση της επιστήμης της χημείας στη δυτική Ευρώπη. Τότε η λέξη «χημεία», χρησιμοποιήθηκε για να εκφράζει τον νέο επιστημονικό κλάδο, ενώ η λέξη «αλχημεία» δεν άλλαξε σημασία.

Η λέξη «χημικός» απαντάται για πρώτη φορά το 1802. Παράγεται από τη «χημεία», κατ’ αναλογία με τις λέξεις μαγικός (από μαγεία) και παιδικός (από παιδεία).


chemist.gr

Xωριό κτισμένο κάτω από βράχο





minimarkettrikalon

Έρχεται στα πιάτα μας το «κατασκευασμένο» κρέας



Τεχνητό κρέας κατασκεύασαν ολλανδοί επιστήμονες, μετά από πολλές προσπάθειες στα εργαστήρια όλου του κόσμου, τα οποία προσπαθούν να δημιουργήσουν χωρίς την ανάγκη εκτροφής και σφαγής ζώου κομμάτια φαγώσιμου κρέατος...
Η όλη προσπάθεια στηρίζεται από την ολλανδική κυβέρνηση και από μια εταιρία που παράγει σάλτσες και έρχεται μετά από τη δημιουργία τεχνητού κρέατος ψαριού από μυικά κύτταρα ψαριού.
Προς το παρόν, κανείς δεν έχει γευθεί εργαστηριακό κρέας, αλλά οι ερευνητές ευελπιστούν ότι το τεχνητό κρέας θα μπορεί να διατεθεί προς πώληση στην αγορά σε περίπου μια πενταετία από σήμερα. Διάφορες οργανώσεις φυτοφάγων και προστασίας των δικαιωμάτων των ζώων δήλωσαν την ικανοποίησή τους για την εξέλιξη, δηλώνοντας ότι δεν έχουν "καμία ηθική αντίρρηση", εφόσον το κρέας δεν προέρχεται από νεκρό ζώο και τόνισαν ότι πρέπει να διασφαλιστεί ότι το κρέας όντως δεν προέρχεται από ζώο που προηγουμένως είχε σφαγιαστεί.

Ο τελικός στόχος των ερευνητών είναι να παραχθούν μπριζόλες ή χάμπουργκερ εργαστηρίου, μια εξέλιξη που, όπως υποστηρίζουν, θα απαλλάξει την ανθρωπότητα από το πολλαπλό βάρος της εκτεταμένης κτηνοτροφίας και της βιομηχανικής εκτροφής ζώων (με συνέπειες για το περιβάλλον, την ευημερία των ζώων, την υγεία των ανθρώπων κ.α.), ενώ παράλληλα ευελπιστούν ότι το εργαστηριακό κρέας θα βοηθήσει στη διατροφή των πεινασμένων του πλανήτη.

Μέχρι σήμερα οι επιστήμονες έχουν δημιουργήσει μόνο πολύ μικρά κομμάτια σκελετικού χοιρινού μυ (από μπούτι), σε μέγεθος περίπου μισού νυχιού. Ακόμα όμως και αυτά τα μικρά κομμάτια κρέας θα μπορούσαν ήδη να τοποθετηθούν σε σάλτσες ή πίτσες, όπως ανέφεραν ο Ποστ και οι συνεργάτες του σε εργασία τους στο περιοδικό "Trends in Food Science & Technology" (Τάσεις στην Επιστήμη και Τεχνολογία των Τροφίμων).

Οι ερευνητές εξήγαγαν κύτταρα από το μυ ενός ζωντανού χοίρου, τα οποία στη συνέχεια πολλαπλασίασαν και τελικά αναδημιούργησαν στο εργαστήριο νέο μυικό χοιρινό ιστό. Η αναδημιουργία όμως μιας τεχνητής μπριζόλας θα απαιτούσε μια πολύ μεγαλύτερης κλίμακας εργαστηριακή παραγωγή, που προς το παρόν δεν είναι εφικτή. Ένα βασικό εμπόδιο που πρέπει να υπερπηδηθεί, είναι να βρεθεί ένας τρόπος για φυσική "άσκηση" του τεχνητού μυ.

Οι ολλανδοί ερευνητές υποστηρίζουν ότι μπορούν να υπερπηδηθούν οι φόβοι και οι αντιρρήσεις των καταναλωτών για την αγορά εργαστηριακού κρέατος. Αν, για παράδειγμα, όπως είπαν, στο μέλλον τα προϊόντα του φυσικού κρέατος, με βάση μια νέα νομοθεσία, φέρουν πάνω τους την ετικέτα προειδοποίησης "Προσοχή, έχουν σκοτωθεί ζώα γι' αυτό το προϊόν", σταδιακά η νοοτροπία του κοινού θα άλλαζε υπέρ του εργαστηριακού κρέατος. Παραδέχτηκαν πάντως ότι θα χρειαστεί πολύς ακόμα χρόνος μέχρι να παραχθεί ένα προϊόν εργαστηριακού κρέατος που να είναι ανταγωνιστικό με το σημερινό φυσικό κρέας.

crazygreekblogger

Γιωργάκη σήμερα δεν παίρνατε βαθμούς;

Μπαίνει στο σπίτι ο Γιωργάκης..

Η μητέρα του: Γιωργάκη σήμερα δεν παίρνατε βαθμούς; Πού είναι ο έλεγχός σου;
Γιωργάκης: Τον δάνεισα στην Ελενίτσα.
Η μητέρα του:Αυτή δεν είναι η πρώτη στην τάξη σου;
Γιωργάκης: Ναι.
Η μητέρα του: Τότε τι θέλει τον δικό σου έλεγχο;
Γιωργάκης: Να κάνει πλάκα στους γονείς της!
molemou1

H "μαύρη σοκολάτα" έχει θετικές επιπτώσεις στην υγεία!



Η κατανάλωση μιας ποσότητας κοντά στα 6 γραμμάρια μαύρης σοκολάτας καθημερινά, μειώνει την αρτηριακή πίεση και βελτιώνει την λειτουργεία του ενδοθηλίου των αρτηριών και αυξάνει τον σχηματισμό μονοξειδίου του αζώτου το οποίο ευνοεί την διάταση των αρτηριών.

Επιπλέον το μονοξείδιο του αζώτου παράγει αναστολή της συγκόλλησης των αιμοπεταλίων, τα οποία παίζουν σημαντικό ρόλο στον σχηματισμό θρόμβων μέσα στις αρτηρίες (και όταν μιλάμε για στεφανιαίες αρτηρίες -δηλαδή αυτές που τροφοδοτούν την καρδιά- τότε οι θρόμβοι μπορεί να προκαλέσουν έμφραγμα του μυοκαρδίου).

Τα αποτελέσματα πιθανότατα οφείλονται στην δράση των πολυφαινολών του κακάο. Ήταν γνωστό εδώ και χρόνια ότι οι δίαιτες πλούσιες σε φρούτα και λαχανικά βοηθούν να μειωθεί η αρτηριακή πίεση και να μειωθεί ο κίνδυνος αρτηριακής υπέρτασης και των επιπλοκών της. Στις ανατολικές χώρες, εκτός από τα φρούτα και τα λαχανικά, η σημαντικότερη πηγή πολυφαινολών είναι η σοκολάτα!

Η συστολική αρτηριακή πίεση (γνωστή και ως μεγάλη) μειώνεται περίπου κατά 1,4mm και η διαστολική (μικρή) κατά 1 mm στις 12 εβδομάδες από την έναρξη της καθημερινής κατανάλωσης, και όταν φτάνουμε τις 16 εβδομάδες η μείωση φτάνει τα 1,6 και 1 mm αντίστοιχα. Τα αποτελέσματα δεν προκαλούνται από άλλους τύπους σοκολάτας!

Παρόλο που αυτή η ελάττωση είναι μικρή, έχει υπολογιστεί ότι η μείωση της πίεσης κατά 3mm της στήλης υδραργύρου, μειώνει την θνησιμότητα από ισχαιμικά εγγεφαλικά επεισόδια κατά 8% και την θνησιμότητα από στεφανιαία νόσο κατά 5%. Δηλαδή θα μπορούσε να εμποδίσει 1 θάνατο σε κάθε 10-15 περιπτώσεις!
apolitistosteki

Σελήνη ....... Μύθοι και Παραδόσεις


Η Λέξη μαγεία ασκεί μια έντονη γοητεία. Ανακαλεί στη φαντασία μισοξεχασμένες μνήμες και ιστορίες που ακούγαμε στα παιδικά μας χρόνια. Θυμίζει αραβικές νύχτες γεμάτες μυστήριο, και μεγαλείο. Θυμίζει μαγικά χαλιά που πετάνε μαζί με τους ιδιοκτήτες τους για περιπέτειες σε παράξενες χώρες. Θυμίζει δακτυλίδια που εκπληρώνουν κάθε επιθυμία, παράξενες μποτίλιες που περιέχουν πνεύματα ή κάποιο τζίνι, δέντρα που καρποφορούν θαυματουργούς καρπούς ,περιπέτειες αναζητήσεων και ιστορίες με δράκους, μάγια που λύνονται και δένονται και θαυμαστούς Ιππότες που κατακτούν και κερδίζουν όμορφες, κατάξανθες πριγκίπισσες.

Ο κόσμος της μαγείας είναι ένας κόσμος γεμάτος φαντασία. Η ετυμολογία της λέξης φτάνει ως την περσική ρίζα "Mάγκι" Magi μια λέξη που σημαίνει "εκείνον που λατρεύει τη φωτιά". Πέρα όμως από αυτά που συνειρμικά μας φέρνει στο νου η λέξη Μαγεία η απόκρυφη αυτή επιστήμη περιέχει την βαθιά γνώση των απόκρυφων νόμων και των μυστικών δυνάμεων της φύσης και του ανθρώπου, του Μακρόκοσμου και του Μικρόκοσμου.

Είτε πρόκειται για Φυσική Μαγεία (γνώση της συμπάθειας και αντιπάθειας των πραγμάτων) είτε πρόκειται για Μαθηματική (ή την βαθειά γνώση της μηχανικής), για Φαρμακομαγεία ή μαγεία των φαρμακευτών (μαγικά βότανα, ερωτικά φίλτρα, (Κίρκη, Μήδεια), για την Τελετουργική Μαγεία (Γοητεία ή Μαύρη Μαγεία) για Θεουργία ή Λευκή Μαγεία η σελήνη έπαιζε πάντα έναν σημαντικό ρόλο .

Για τους παραδοσιακούς λαούς η Σελήνη αντιπροσώπευε πάντα τη σκοτεινή πλευρά της φύσης, την αόρατη όψη της . Την πνευματική όψη του φωτός μέσα στο σκοτάδι , την εσωτερική γνώση, το παράλογο, το διαισθητικό και υποκειμενικό.

Εκείνη ελέγχει παλίρροιες, βροχές, ύδατα, πλημμύρες και εποχές και ως εκ τούτου τη διάρκεια της ζωής. Oλες οι σεληνιακές θεές ελέγχουν το πεπρωμένο και υφαίνουν τη μοίρα μερικές φορές απεικονίζονται σαν αράχνες στο κέντρο του ιστού τους.

Αν βέβαια η σελήνη βρίσκεται στην φάση της πανσελήνου η δυνάμη της είναι ακόμα πιο ισχυρή. Η πανσέληνος συμβολίζει την ολότητα, την ολοκλήρωση, την ισχύ και την πνευματική δύναμη. Για τον βουδισμό η πανσέληνος και η νέα σελήνη είναι περίοδοι ισχύος και πνευματικής δύναμης. Για τους Ινδιάνους η πανσέληνος παρομοιάζεται με το φως του μεγάλου πνεύματος αλλά σε κάποιες φυλές η σελήνη είναι μια μοχθηρή και κακοποιός δύναμη. Για τους Σουμέριους η νύχτα της πανσελήνου ήταν περίοδος προσευχής αγαλλίασης και θυσίας.

Η Σελήνη φτάνει στο μισό της περιστροφής της γύρω από τη Γη, δείχνει την πλευρά της που φωτίζεται από τον Ήλιο και φαντάζει στον ουρανό σαν ολοστρόγγυλος φωτεινός δίσκος, ως πανσέληνος . Από τον ήλιο η σελήνη φαίνεται σαν να βρίσκεται πίσω από τη γη. Στις λίγες ώρες τις πανσελήνου γίνεται αισθητή η δύναμη της επιρροής της πάνω στη Γη στον άνθρωπο, στα ζώα και στα φυτά. Η αλλαγή κατεύθυνσης των σεληνιακών ωθήσεων από τη γέμιση στη χάση γίνεται τότε εντονότερα αισθητή από ότι στη νέα σελήνη.

Οι "σεληνομανείς άνθρωποι" υπνοβατούν, οι πληγές ματώνουν εντονότερα, τα θεραπευτικά βότανα που μαζεύονται αυτή τη μέρα έχουν αυξημένες θεραπευτικές ιδιότητες. Τα δέντρα που κλαδεύονται αυτή τη μέρα μπορεί να ξεραθούν. Η αστυνομία σε πολλά μέρη ενισxύει τις περιπολίες, γιατί κατά κανόνα αυξάνονται η εγκληματικότητα και τα ατυχήματα. Οι μαίες βρίσκονται σε μεγαλύτερη ετοιμότητα (έχει παρατηρηθεί ότι την πανσέληνο γεννιούνται περισσότερα μωρά).

Η σελήνη καταλαμβάνει σημαντική θέση στους μύθους , τις παραδόσεις και τις δοξασίες του ελληνικού λαού.
Γνωστές από αρχαιοτάτων χρόνων οι μάγισσες της Θεσσαλίας αλλά και η Μαγεία της Κρήτης. Σημερινά απομεινάρια από τις παλιές αυτές γνώσεις το Νταβέτι, μια μαγική και δαιμονική τελετή που γίνεται ακόμα και σήμερα στην Ανατολική Κρήτη. Κύκλοι, μαυρομάνικα μαχαίρια, ολόγιομο φεγγάρι, λέξεις μαγικές πρωταγωνιστούν στο σκηνικό αυτό.

Το φεγγάρι παίζει σπουδαίο ρόλο στην μαγική πρακτική. Το κριτήριο για την άξια μάγισσα είναι αν μπορεί "να κατεβάσει το φεγγάρι". Όταν η μάγισσα πρόκειται να εκτελέσει σπουδαία τελετουργήματα στρέφεται προς το φεγγάρι , το ρωτά και το επιτάσσει να αποκριθεί . Αν το κατεβάζει από τον ουρανό δια της βίας επιβαίνει σε αυτό το ποδοπατεί , το βασανίζει μέχρις ότου να της πει όλα όσα θέλει να μάθει. Όταν το φεγγάρι βασανίζεται από τη μάγισσα οι διάβολοι βασανίζουν τον κόσμο. Οι μάγισσες για να αιχμαλωτίσουν το φεγγάρι φτιάχνουν μια πίτα κι εκείνο κατεβαίνοντας για να φάει συλλαμβάνεται και μπαίνει υπό την εξουσία της μάγισσας .

Η μυστηριώδης δύναμη της πανσελήνου στα φυτά και τα ζώα.

Ίσως τώρα όλα αυτά να σας θυμίζουν τα παραμύθια με την κακιά μάγισσα, που έφτιαχνε όλα τα μαγικά φίλτρα με την Πανσέληνο και που μετά τη νυχτερινή της βόλτα πάνω στη σκούπα της, για να μαζέψει τα βότανα της, ξαναγύριζε πάλι στον πύργο της, όπου την περίμενε η μαύρη της γάτα.

· Η αλήθεια είναι ότι η ημέρα της πανσελήνου είναι εξαιρετική για τη συλλογή των βοτάνων. Ειδικά οι ρίζες που μαζεύονται με πανσέληνο ή με σελήνη στη χάση έχουν ισχυρότερη θεραπευτική δύναμη από ότι τις άλλες περιόδους. Οι ρίζες, ιδιαίτερα εκείνες που θα χρησιμοποιηθούν στην θεραπεία σοβαρών ασθενειών, δεν πρέπει επ' ουδενί λόγω να εκτεθούν στο φως του ήλιου.

· Στις ημέρες πανσελήνου στον Λέοντα τα ζώα γίνονται θορυβώδη, στην Παρθένο γίνονται πάρα πολύ επιθετικά.

· Λίγο πριν από την Πανσέληνο αν κόψουμε ξύλο αυτό θα είναι σταθερό, ευλύγιστο και ελαφρύ.

· Τα χριστουγεννιάτικα έλατα που κόβονται 3 ημέρες πριν από την ενδέκατη Πανσέληνο του χρόνου κρατούν τις βελόνες τους πολύ καιρό.

Είτε η "κακιά μάγισσα" γνώριζε όλα αυτά τα μυστικά για να "δέσει" είτε η "καλή νεράιδα" προσπαθούσε να τα αποτρέψει το σίγουρο είναι ότι υπάρχει ένας κόσμος αόρατος, ακατανόητος, μαγικός μπρος στα μάτια όλων εκείνων που δεν γνωρίζουν
Rc-Cafe

Playboy Gala, Christmas Issue: 1953-1969





Playboy Magazine December 1953

Cover Model and Playmate of the Month: Marilyn Monroe
divider-grey2

Playboy Magazine December 1954

Cover Model and Playmate of the Month: Terry Ryan
divider-grey2

Playboy Magazine December 1955

Cover Model and Playmate of the Month: Janet Pilgrim

divider-grey2

Playboy Magazine December 1956

Cover Model and Playmate of the Month: Lisa Winters
divider-grey2

Playboy Magazine December 1957

Cover Model: Lisa Winters and Linda Vargas
Playmate of the Month: Lisa Winters
divider-grey2

Playboy Magazine December 1958

Cover Model and Playmate of the Month: Joyce Nizzari
divider-grey2

Playboy Magazine December 1959

Cover Model and Playmate of the Month:Ellen Stratton
divider-grey2

Playboy Magazine December 1960

Cover Model: Teddi Smith
Playmate of the Month: Carol Eden
divider-grey2

Playboy Magazine December 1961

Cover Model: Delores Wells
Playmate of the Month: Lynn Karrol
divider-grey2

Playboy Magazine December 1962
Cover Model: Sheralee Conners
Playmate of the Month: June Cochran
divider-grey2

Playboy Magazine December 1963
Cover Model and Playmate of the Month: Donna Michelle
divider-grey2

Playboy Magazine December 1964
Cover Model and Playmate of the Month: Jo Collins
divider-grey2

Playboy Magazine December 1965
Cover Model: Allison Parks
Playmate of the Month: Dinah Willis
divider-grey2

Playboy Magazine December 1966

Cover Model: Nancy Gould
Playmate of the Month: Susan Bernard
divider-grey2

Playboy Magazine December 1967
Cover Model and Playmate of the Month: Lynn Winchell
divider-grey2

Playboy Magazine December 1968
Cover Model and Playmate of the Month: Cynthia Myers
divider-grey2

Playboy Magazine December 1969

Cover Model: Jorja Beck
Playmate of the Month: Gloria Root
exypno
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory