Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Παρασκευή, 29 Ιανουαρίου 2010

LUCIANA SALAZAR.. Session Premium



ΔΕΙΤΕ, ΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ.....









Υπήρχε κάποτε μια αρχαία γλώσσα με παγκόσμια σύμβολα;

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων χρόνων έχουν βρεθεί ανάγλυφα σε βράχους που αναγνωρίστηκαν πως παρουσιάζουν σημαντικές ομοιότητες και στις πέντε ηπείρους. Στο σύνολό τους χρονολογούνται περίπου στην ίδια χρονική περίοδο της ζωής του πλανήτη. Στα τέλη του 20ου αιώνα αρχαιολόγοι έχουν ανακαλύψει μια συλλογή από σύμβολα που έχουν σκαλιστεί σε πέτρες όπως τα ανάγλυφα στην έρημο Negev του Ισραήλ που φαίνεται πως αντιπροσωπεύουν κάποιο είδος γραφής. Η χρονολόγησή τους έδειξε πως είχαν γίνει σε μία εκτεταμένη χρονική περίοδο που είχε αρχίσει περίπου το 1700 π.Χ.

Αυτή η παράξενη συλλογή συμβόλων εξετάστηκε αρχικά από τον Δρ. James Harris, έναν ειδικό στα πετρογλυφικά και αρχαιολόγο, από το πανεπιστήμιο Brigham Young. Αναγνώρισε την αλφάβητο ως ένα σύστημα της πρώτης χαναανιτικής περιόδου και τη μετέφρασε χρησιμοποιώντας αρχαία εβραϊκά ή ηχητικά φωνήματα από το Ταλμούδ.

Νωρίτερα, ο William McGlone, ερασιτέχνης αρχαιολόγος και απόμαχος μηχανικός διαστήματος, ανακάλυψε την ίδια συλλογή συμβόλων που είχαν σκαλιστεί σε σκληρούς βράχους με πατίνα, οι οποίοι βρίσκονται γύρω από τη νοτιοδυτική πόλη La Junta, στο Κολοράντο. Η χρονολόγηση της πατίνας αντιστοιχεί στην ίδια εποχή που αντιστοιχούν και τα γραπτά που ανακαλύφθηκαν στο Harkarkom του Ισραήλ.

Τα πετρογλυφικά του Κολοράντο φωτογραφήθηκαν και αναρτήθηκαν στο Διαδίκτυο. Μέσα σε λίγα χρόνια, εικόνες από παρόμοια πετρογλυφικά στάλθηκαν στην ιστοσελίδα όπου είχαν αρχικά αναρτηθεί οι εικόνες, προερχόμενες από αρχαιολόγους και ιστορικούς από πολλά διαφορετικά μέρη του κόσμου. Περιλάμβαναν και μια τεράστια συλλογή από γραφές που προέρχονται από τη Δημοκρατία της Υεμένης στην τοποθεσία του παλατιού της βασίλισσας του Sheba.

Τις εικόνες αυτές μπορείτε να τις δείτε στην ιστοσελίδα του Viewzone (http://www.viewzone.com/stantest22.html) απ' όπου προέρχεται και η παρακάτω εισαγωγή:

Βρίσκεστε αυτή τη στιγμή εκεί, όπου αρχικά βρισκόταν ένα ιδιωτικό αρχείο αφιερωμένο σε μια θαυμαστή ανακάλυψη που αφορά τις ομοιότητες ανάμεσα σε αρχαία πετρογλυφικά που προέρχονται από πολλές διαφορετικές και μακρινές μεταξύ τους, τοποθεσίες του πλανήτη. Χάρη στο Διαδίκτυο είμαστε σε θέση να συναρμολογήσουμε μια συλλογή που διαρκώς μεγαλώνει, με τη βοήθεια ερασιτεχνών και επαγγελματιών αρχαιολόγων και να κάνουμε συγκρίσεις. Σας προσκαλούμε να επιθεωρήσετε αυτές τις εικόνες, να συμβάλλετε με τα δικά σας ευρήματα και να μας βοηθήσετε να καταλάβουμε ποιος έφτιαξε τα πετρογλυφικά αυτά, τι σημαίνουν και ποιες συνέπειες θα μπορούσε να έχει αυτό το παγκόσμιο σύστημα επικοινωνίας και πολιτισμού στην κατανόηση της ανθρώπινης ιστορίας.


Κατά έναν περίεργο τρόπο, τόσο οι γραφές του Κολοράντο όσο και αυτές της Υεμένης αναφερόντουσαν σε ένα ίδιο γεγονός, πιθανότατα αναφορικά με τον ήλιο, που είχε αποτελέσει προμήνυμα για μια αλλαγή του ανθρώπινου πολιτισμού. Διαδοχικές μεταφράσεις από την Οκλαχόμα, την Αυστραλία και τη Νότια Αμερική έχουν προσθέσει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό το μελλοντικό γεγονός.

Η πλειοψηφία των πετρογλυφικών έχει ήδη αναγνωριστεί πως είναι αρχαίας προελεύσεως, κάτι το οποίο αποτελεί ένα αίνιγμα για τους ειδικούς. Πως είχανε όλοι την ίδια γλώσσα και είπαν την ίδια ιστορία σε αντίθετες τοποθεσίες σε όλη τη γη; Μήπως οι αρχαίοι μας πρόγονοι ταξίδευαν πολύ περισσότερο από όσο νομίζαμε πως ήταν δυνατό για την εποχή εκείνη; Ή μήπως είχανε κάποιες κοινές παραστάσεις από κάτι, η ανάμνηση του οποίου έχει πλέον χαθεί
RC-CAFE

Peugeot SR1

Ένα νέο υβριδικό concept car, με την κωδική ονομασία «SR1», ετοιμάζεται να παρουσιάσει η Peugeot στις αρχές Μαρτίου, στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης. Το αυτοκίνητο, που διακρίνεται για τη συνέχεια που δίδει στις τολμηρές γραμμές του RCZ, θα εφοδιάζεται με ένα βενζινοκινητήρα και ένα ηλεκτροκινητήρα.

Ο πρώτος θα είναι τοποθετημένος μπροστά και δεν είναι άλλος από τον 1.6 ΤΗΡ, ισχύος 218 ίππων. Ο δεύτερος θα βρίσκεται τοποθετημένος πίσω και θα μπορεί να αναπτύξει ισχύ 95 ίππων. Επάνω τους θα υπάρχει εφαρμοσμένη η τεχνολογία «HYbrid4», που θα είναι διαθέσιμη στα αυτοκίνητα παραγωγής το 2011, αρχής γενομένης από το «3008». Το SR1 θα έχει ιδιαίτερα χαμηλές εκπομπές CO2, μόλις 119 γρ/χλμ, ενώ στην ηλεκτρική λειτουργία του θα είναι φυσικά όχημα μηδενικών ρύπων.

Στην ελβετική πόλη το Μάρτιο η Peugeot θα παρουσιάσει επίσημα και το νέο λογότυπο που θα φέρουν στο άμεσο μέλλον τα μοντέλα παραγωγής της, αρχής γενομένης από το RCZ

Ο μικρόκοσμος του χεριού

Σε κάποιες από τις μυστικιστικές παραδόσεις του κόσμου, κυρίως στη Γιόγκα, η εκδήλωση της κατάστασης της αυτογνωσίας, ή ένωσης με το σύμπαν, αντιστοιχεί με την αίσθηση μιας ενέργειας στα χέρια.Αυτή η γνώση δόθηκε από τον William Blake στο έπος του Milton.

Κάποιοι σύγχρονοι πνευματιστικοί θεραπευτικοί οργανισμοί δηλώνουν ότι η ζέστη στα χέρια προέρχεται από αυτό στο οποίο πρέπει να αποβλέπει ο Αναζητητής, Παρόλα αυτά η Φυσική λέει ότι η ζέστη είναι αποτέλεσμα της τριβής ή της διακοπής της ροής σε ένα σύστημα.

Η ζέστη που νιώθουμε όταν έχουμε πυρετό είναι ένα πολύ καλό σημάδι ότι το σώμα αντιδράει επειδή έχει προσβληθεί από κάποιο οργανισμό, οι χημικές αντιδράσεις που συμβαίνουν στο στομάχι παράγουν ζέστη αλλά ποιος θέλει η χώνεψη να συμβαίνει στα χέρια του; Ο Blake αναφέρεται στις "μαύρες φλόγες της κόλασης" που "δίνουν ζέστη αλλά όχι φως".

Δεν είναι περίεργο το γεγονός ότι οι ενέργειες που απελευθερώνονται από πνευματικές μεταμορφώσεις θα εκδηλωθούν στα χέρια αφού πολλοί πολιτισμοί έβλεπαν το χέρι σαν το κλειδί για το τι συμβαίνει στη ζωή και το σώμα ενός ανθρώπου. Στις ανατολικές σχολές σκέψης πιστεύεται ότι τα επτά ψυχοπνευματικά κέντρα καθρεπτίζονται στα χέρια, όπως ακριβώς μπορεί το σώμα να αποτελεί αντανάκλαση των μεγάλων κέντρων του ηλιακού συστήματος, των πλανητών, που συχνά τους βλέπουμε απλά σαν διακοσμητικούς όγκους βράχων.

Αυτά τα τσάκρα, όπως είναι γνωστά στα Σανσκριτικά, βρίσκονται σε κάποια σημεία του σώματος, όπου υπάρχει μεγάλο πλέγμα του κεντρικού νευρικού συστήματος και ρυθμίζουν τα διάφορα όργανα του σώματος. Η κατάσταση αυτών των οργάνων, μπορεί να γίνει αντιληπτή από τα χέρια αν είμαστε εξαιρετικά ευαίσθητοι. Μια από τις τελευταίες πειραματικές παρατηρήσεις της επιστήμης της ιατρικής αναφέρει ότι ο πόνος στο μικρό δάχτυλο μπορεί να δείχνει το ξεκίνημα μιας στεφανιαίας νόσου.

Αυτό είχε υπαινιχθεί σε κείμενα των Μουσουλμάνων, για παράδειγμα το Κοράνι προφητεύει ότι τη στιγμή της Ανάστασης 'τα χέρια μας θα μιλούν'. 'Εκείνη την ημέρα τα στόματα τους κλείνουν αλλά τα χέρια τους μας μιλούν, και αποτελούν μάρτυρα των όσων έχουν κάνει'.

Οι Προφητείες των Δώδεκα Ιμάμηδων είναι μια συλλογή γραπτών που συγκεντρώθηκαν από μια ακαδημαϊκή ομάδα Μουσουλμάνων τον 9ο αιώνα και αναφέρονται στην εποχή της Τελευταίας Κρίσης όταν ο δωδέκατος Ιμάμης, ο Mahdi έρθει για να σώσει τον κόσμο. Οι διάφορες θρησκείες του κόσμου, και όχι μόνο ο Ισλαμισμός, είναι γραμμένο ότι θα επανιδρυθούν στην αρχετυπική τους μορφή από τον Mahdi.

Τα χέρια ανταποκρίνονται στην κατάσταση των τσάκρας μας, η οποία είναι άμεσο αποτέλεσμα των συμπεριφορών και των πράξεων μας, οπότε το άτομο κρίνει τον εαυτό του μέσω μιας εσωτερικής διαδικασίας, και δεν τον τοποθετεί κάπου ο εκδικητικός Πατέρας Θεός. Αυτή η διαδικασία βέβαια θα συμβεί σε ένα πολύ βαθύ επίπεδο του ασυνείδητου και δεν θα εμπλακεί το Εγώ.

Το χέρι μερικές φορές συγκρίνεται με το μάτι που βλέπει. Αυτή είναι μια ερμηνεία που βρέθηκε στην ψυχαναλυτική όπου το χέρι εμφανίζεται στα όνειρα σαν ίσο με το μάτι.
Αυτή η αναγνώριση του χεριού με το όργανο της αίσθησης της αφής οφείλεται στο γεγονός ότι τα χέρια κυβερνώνται από το Visshuddhi ή το αυχενικό πλέγμα (λαιμός και ώμοι) που αποτελεί το πιο λεπτό κέντρο που είναι ευαίσθητο στις αιθερικές δονήσεις.

Αυτό το τσάκρα και τα χέρια λειτουργούν σαν ένας περίπλοκος ραδιοφωνικός δέκτης.
Στα Κινέζικα αρχεία του Tao Te Ching το δεξί χέρι αντιστοιχεί με την αρχή της δράσης ενώ το αριστερό με τη σοφία ή τη μη δράση, στην Ινδία το αριστερό χέρι συνδέεται με την σεληνιακή επιθυμία και συναίσθημα, και το δεξί χέρι με την ηλιακή αρχή της δράσης. Οι καταστάσεις αυτές δεν αντιμετατίθενται στους αριστερόχειρες και είναι γνωστό ότι οι ιδιότητες των δύο ημισφαιρίων του εγκεφάλου, που το καθένα ευθύνεται για τη λειτουργία του αντίθετου χεριού, δεν αλλάζουν.

Η ίδια πολικότητα είναι επίσης η βάση των Ινδουιστικών και Βουδιστικών mudras. Οι Hasta mudras ή η στάση των χεριών χρησιμοποιούνταν από τους γιόγκι για αιώνες για να κανονίζουν τη ροή της ενέργειας στα τσάκρας του χεριού (και κατ' επέκταση όλου του σώματος) για να αποφύγουν τις ασθένειες, που πιστεύονταν ότι προέρχονταν από μια ανισορροπία σε ένα ή περισσότερα τσάκρας.

Κάποιες σχολές γιόγκα αντιστοιχίζουν κάθε δάχτυλο του χεριού με ένα από τα πέντε στοιχεία, τον αντίχειρα με τη φωτιά, το δείκτη με τον αιθέρα, το μεσαίο με το νερό, αυτό στο οποίο τοποθετείται το δαχτυλίδι με τη γη ή το φως, και το μικρό δάχτυλο με τον αέρα. Λέγεται ότι υπάρχουν 24 mudras, ένα για κάθε μια από τις 24 λέξεις στο Gayatri Mantra του Ινδουισμού.

Τα Mudras αποτελούν ένα ουσιώδες κλειδί για την ερμηνεία της εικονογραφίας στον Ινδουισμό και το Βουδισμό. Στο bhumisparsha mudra το χέρι είναι χαμηλωμένο, τα δάχτυλα ακουμπούν το έδαφος - ο Βούδας παίρνει μια μαρτυρία από τη Γη για την κατάσταση φώτισης. Το anjali mudra είναι μια χειρονομία λατρείας ή προσευχής που χρησιμοποιείται επίσης στο Χριστιανισμό, σε ένα άλλο mudra που είναι κοινό στην Ανατολή και τη Δύση ο δείκτης και ο μεσαίος δείχνουν προς τον παράδεισο ενώ τα άλλα έχουν μαζευτεί.

Στο dhyana mudra οι παλάμες βρίσκονται στα γόνατα γυρισμένες προς τα πάνω για να παίρνουν ενέργεια από τους ουρανούς.

Οι τελετουργικοί χοροί της Ινδίας και την Νοτιοανατολικής Ασίας ονομάζονταν χοροί των χεριών, η θέση των χεριών και των δαχτύλων συμβολίζουν τις εσωτερικές διαθέσεις και μπορεί να παρουσιάζουν μεγάλες αφηγήσεις χωρίς καθόλου λόγια.

Το χέρι είναι μια σύνθεση πολλών διαφορετικών ενεργειών, τη διπλή πολικότητα των αντρών και των γυναικών, τα πέντε στοιχεία, τα επτά κέντρα συνείδησης και τις χιλιάδες ευαισθησίες του εγκεφάλου. Στα χέρια ρέει μια τεράστια ποικιλία ενεργειών, ενέργεια για θεραπεία, για δημιουργία, για ισορροπία, για επικοινωνία και μεταμόρφωση. Αποτελούν την πιο δυνατή διασύνδεση με τους ανθρώπους


Rc-Cafe

Τα μυστικά των εβραϊκών γραμμάτων

Η σπείρα - χέρι

Για χιλιάδες χρόνια, πνευματικοί δάσκαλοι των ιουδαϊκών και χριστιανικών παραδόσεων έχουν ισχυριστεί ότι το εβραϊκό αλφάβητο είναι δομημένο από ιερά γράμματα ιδιαίτερης σημασίας και υπερανθρώπινης προέλευσης. Με την δημοσίευση του βιβλίου του Michael Drosnin, ‘ο Κώδικας της Βίβλου’, την προβολή της ταινίας ‘Επαφή’ και την εργασία του Fred Alan Wolfe σχετικά με το ‘Πνευματικό Σύμπαν’ η προσοχή εστιάστηκε στη δυναμική συγχώνευση της επιστήμης με τη θρησκεία. Η τέλεια εποχή για τον Stan Tenen, φυσικό και διευθυντή του Ιδρύματος Meru για να έρθει στο προσκήνιο.

Με τη συγχώνευση των μαθηματικών και του εβραϊκού μυστικισμού ο Tenen έδειξε ότι το πρώτο εδάφιο της Γένεσης στην εβραϊκή Βίβλο σχηματίζει έναν μαθηματικό τοπολογικό δακτύλιο. Όταν απομακρύνεται ένα συγκεκριμένο τμήμα από τον δακτύλιο το σχήμα του κατοπτρίζει το ανθρώπινο χέρι. Ο Tenen ισχυρίζεται ότι το εβραϊκό αλφάβητο είναι βασισμένο στο ανθρώπινο χέρι, επειδή αντιπροσωπεύει τη λειτουργία της διαφοροποίησης του εαυτού από τους άλλους, του μέσα από το έξω. Το αλφάβητο γεφυρώνει τον εσωτερικό κόσμο του νου με τον εξωτερικό κόσμο της εμπειρίας, όπως ακριβώς κάνουν και τα χέρια μας, δηλώνει ο φυσικός. Και συνεχίζει, το πρώτο γράμμα από το βιβλίο της Γένεσης (το εβραϊκό 'Βήτα') σημαίνει 'οίκος', δηλαδή κάτι που διαχωρίζει το εσωτερικό από το εξωτερικό. Αυτή είναι η πιο βασική διάκριση που μπορεί να γίνει σε οποιοδήποτε επίπεδο συνειδητότητας.

Όταν ο Tenen έσπασε την πρώτη λέξη της Γένεσης στα 'υποατομικά της σωματίδια' (η λέξη στην πραγματικότητα σχηματίζεται από δύο μικρότερες λέξεις, που σημαίνουν 'φωτιά' και 'αγκάθι με έξι αιχμές') θεώρησε ότι το αγκάθι σημαίνει ένα τετράεδρο, έτσι έφτιαξε ένα μοντέλο από αυτό και τοποθέτησε μέσα του τη φωτιά, δηλαδή τη δίνη που έχει μορφή δακτυλίου. Παρατήρησε ότι το μοντέλο που το ονομάζει 'το Φως στη Σκηνή της Συγκέντρωσης' αντιπροσώπευε επίσης την πολικότητα της τέλειας συμμετρίας (το τετράεδρο) και της ασυμμετρίας (η μορφή του στροβίλου). Καθώς το μελετούσε ανακάλυψε πως είχε ακόμα περισσότερες πτυχές από αυτές που είχε συνειδητοποιήσει. Αναφέρει, πως όταν κοίταξε μέσα από τις έδρες του τετράεδρου προς τη δίνη, κάθε όψη έδειχνε ένα διαφορετικό γράμμα στο εβραϊκό αλφάβητο. Και συμπληρώνει ότι αντιλήφθηκε πως οι 27 κωδικοποιημένες χειρονομίες που συνοδεύουν τα γράμματα αντιστοιχούν στις 27 προτιμούμενες κατευθύνσεις ενός υπερδιαστασιακού χώρου.

Ο Tenen ισχυρίζεται ότι η εβραϊκή Βίβλος είναι διατεταγμένη με τρόπο όμοιο με ένα ολόγραμμα. Το πρώτο γράμμα περιλαμβάνει το σύνολο, η πρώτη λέξη επεκτείνεται στο πρώτο γράμμα, η πρώτη φράση στην πρώτη λέξη, κ.ο.κ. Μοιάζει πολύ με αυτό που κάνουμε οι επιστήμονες, αναφέρει. Περικλείουμε πληροφορίες σε μηνύματα που στέλνουμε έξω στο διάστημα, οι οποίες εξηγούν πως μπορεί να γίνει η αποκωδικοποίηση ολόκληρου του μηνύματος, ή ακόμα μοιάζει με τον τρόπο που λειτουργούν τα προγράμματα συμπίεσης στους υπολογιστές. Πιστεύει επίσης ότι η εβραϊκή Βίβλος περιλαμβάνει μια λειτουργία παρόμοια με τον μαθηματικό ρόλο του 'π', τέτοια που συνδέει τη συνειδητότητα με τον φυσικό κόσμο με τον ίδιο τρόπο που το π συνδέει την ακτίνα με την περιφέρεια του κύκλου: η ακτίνα είναι η φυσική μας υπόσταση και η περιφέρεια είναι η ζωή μας ή τα συναισθήματά μας. Το αρχαίο εβραϊκό αλφάβητο είναι κάτι πολύ παραπάνω από ένα εργαλείο για καθημερινή επικοινωνία ή ακόμα και για τη μετάδοση ιερών κειμένων. Οι ίδιες οι μορφές των γραμμάτων έχουν εγγενείς γεωμετρικές και μαθηματικές ιδιότητες που υποδηλώνουν μια έκδηλη γνώση της ζωής και της φύσης της ανθρώπινης συνείδησης. Ο Tenen αισθάνεται πως υπάρχουν αρχές νόμου και τάξης στη σχέση μεταξύ των ανθρώπων και του κόσμου, τις οποίες μέχρι τώρα, μόνο οι Πυθαγόρειοι και οι Καβαλιστές τις έχουν υποψιαστεί. Αυτό που ανακάλυψα, λέει ο Tenen, είναι ότι οι αρχές αυτές αντιστοιχούν στα αριθμητικά μοτίβα κάποιων από τις βασικές γεωμετρικές δομές που μπορούν να βρεθούν στον φυσικό κόσμο. Για παράδειγμα, η διπλή έλικα, που είναι η μορφή του μορίου του DNA.

Ο Tenen γεννήθηκε το 1942 στο Newark (New Jersey) και μεγάλωσε στο Brooklyn σε μια μη θρησκευτική εβραϊκή οικογένεια. Ασχολήθηκε με τα μαθηματικά στο Γυμνάσιο όπου γοητεύτηκε από τα κομψά προβλήματα της άλγεβρας και της γεωμετρίας. Η ενασχόλησή του αυτή και η μαθηματική του διαίσθηση του έδωσαν τη δυνατότητα να αναγνωρίζει κρυμμένα μοτίβα μέσα σε αριθμούς και γεωμετρικούς σχηματισμούς. Έτσι, παρακολούθησε το Πολυτεχνείο του Brooklyn και πήρε τον βασικό τίτλο σπουδών του στη φυσική. Κατά τη διάρκεια της εργασίας του απέκτησε πρακτική γνώση στην ανάλυση Fourier και το 1967 σε ένα ταξίδι του στην Ιερουσαλήμ είδε τη ζωή του να παίρνει μια κρίσιμη στροφή: στεκούμενος μπροστά στον δυτικό τοίχο του Ναού ο επιστήμονας που δεν είχε κάποια ιδιαίτερη σύνδεση με τη θρησκεία κλονίστηκε από μια σκηνή που την περιγράφει ως σουρεαλιστική: Παλαιστίνιοι σε φοβερή εξαθλίωση δίπλα σε ισραηλινούς αστυνομικούς που φαινόντουσαν τρομακτικοί. Του ήρθε αυθόρμητα να κλάψει και ευχήθηκε να ήξερε εάν υπήρχε οποιοσδήποτε τρόπος που να μπορούσε να βοηθήσει.

Όταν επέστρεψε στην Αμερική ο Tenen είδε ένα επεισόδιο μιας μεταφυσικής σειράς σε παραγωγή του BBC που αναφερόταν σε έναν μυστικό κώδικα. Κέντρισε το ενδιαφέρον του κάνοντάς τον να αναζητήσει ένα αντίτυπο της Βίβλου. Μόλις το βρήκε ανέτρεξε στην πρώτη σελίδα της Γένεσης και χωρίς να γνωρίζει την εβραϊκή γλώσσα το βλέμμα του έπεσε στα γράμματα και όχι στις λέξεις. Ένιωσε ξαφνικά σα να μεταφέρθηκε πίσω στο παρελθόν, στο μαθηματικό εργαστήριο, μελετώντας τα κρυμμένα μοτίβα και το όλο θέαμα του θύμισε έναν σύνθετο καμβά.

Στα επόμενα 10 χρόνια ο Tenen ερεύνησε έναν ενδεχόμενο βιβλικό κώδικα. Προμηθεύτηκε κοντά στα 3.000 βιβλία σχετικά με τις ιερές παραδόσεις των Εβραίων, των Χριστιανών, των Μουσουλμάνων, αλλά επίσης και ακαδημαϊκές μελέτες, αποκρυφιστικά βιβλία ακόμα και υλικό από διάμεσα. Το 1978 αυτός και η γυναίκα του, η Cynthia, μετακόμισαν στο San Francisco όπου η τηλεοπτική σειρά 'The Prisoner' ανέβηκε ξανά από την PBS στην τηλεόραση. Ο Tenen και η γυναίκα του πρότειναν να συμμετάσχουν στην έρευνα που γινόταν για κάθε επεισόδιο. Όταν έφτασε η σειρά του επεισοδίου για τον Κώδικα, ο Tenen ανακάλυψε πως το κοινό αποτελούνταν κυρίως από ανοιχτόμυαλους φοιτητές και έτσι αποφάσισε να δοκιμάσει με την πρώτη σειρά του εβραϊκού κειμένου της Γένεσης. Χωρίς να τους αποκαλύψει την προέλευση του κειμένου τους παρότρυνε να σκεφτούν τρόπους αποκρυπτογράφησης της φράσης και άκουσε πολλές ενδιαφέρουσες προτάσεις, μέχρι που κάποιοι μαθητές από ένα τοπικό σχολείο πρότειναν να γίνει προσπάθεια χρήσης του τριαδικού αριθμητικού συστήματος (αριθμητικό σύστημα με βάση το 3, το κοινώς χρησιμοποιούμενο σύστημα είναι το δεκαδικό που έχει βάση το 10, ενώ πολύ γνωστό είναι επίσης το δυαδικό που έχει βάση το 2 και χρησιμοποιείται στους υπολογιστές, όπως και το 16αδικό και το 8αδικό με βάσεις το 16 και το 8 αντίστοιχα).

Όταν λοιπόν δοκίμασε να μετρήσει τα εβραϊκά γράμματα σε αριθμητικό σύστημα με βάση το 3, ταίριαξαν με τρόπο εκπληκτικό. Έβαλε κάθε γράμμα σε μία θέση σε ένα περιδέραιο με τη σειρά του κειμένου της Γένεσης και το περιέλιξε μέχρι που τα όμοια γράμματα ή αυτά που αποτελούσαν κατοπτρισμούς στη βάση του 3 ταίριαξαν μεταξύ τους. Έκανε τις κατά το δυνατότερο πιο συμπαγείς διευθετήσεις και αναδύθηκε ένα υπέροχο, τοροειδές μοτίβο.

Πεπεισμένος για το ότι βρισκόταν κοντά σε μια σημαντική ανακάλυψη ο Tenen άρχισε να ψάχνει να βρει έναν τρόπο για να πάρει χρηματοδότηση για περαιτέρω έρευνα. Το 1983 γνώρισε τον John Keeler που τον βοήθησε να οργανώσει το ίδρυμα Meru, το οποίο και διευθύνει από τότε.

Το 1986 αντιλήφθηκε ότι τα μοτίβα που ανακάλυψε σήμαιναν πως το κείμενο της Γένεσης στην πραγματικότητα σχηματίζει ένα μοντέλο που παράγει τα γράμματα με τα οποία είναι γραμμένο και το κάνει αυτό με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να διαβάσει κανείς το κείμενο σαν έναν χορό διαλογισμού. Η εβραϊκή Βίβλος μπορεί να ειδωθεί σαν το περίγραμμα της δημιουργίας. Ο Tenen υποστηρίζει πως θα έπρεπε να περιμένουμε να βρούμε τα ίδια μοτίβα στη Βίβλο όπως αυτά που βρίσκουμε στον φυσικό κόσμο. Οι αρχαίοι μελέτησαν τα μοτίβα των Ουρανών, τι θα γινόταν όμως εάν μπορούσε κανείς να αποτυπώσει τη χαρτογράφηση αυτή στους ναούς της διάνοιάς του;

Ο Tenen χρησιμοποιώντας τις θεωρίες του μελέτησε την ιστορία και είδε τα ίδια μοτίβα να επαναλαμβάνονται ξανά και ξανά. Η εργασία του εμφανίζει κάποια σχετικότητα με τη μυστική εβραϊκή πρακτική της Γεμάτρια, η οποία ανακαλύπτει κρυφά νοήματα στα αριθμητικά ισοδύναμα του εβραϊκού αλφάβητου. Επίσης, εμφανίζει ομοιότητες με την εργασία του γνωστού συγγραφέα Michael Drosnin, αν και ο ίδιος υποστηρίζει ότι υπάρχουν βασικές διαφορές στις προσεγγίσεις τους, όπως το γεγονός ότι η δική του ερμηνεία δεν περιλαμβάνει προβλέψεις του τύπου του Νοστράδαμου. Συγκεκριμένα, η σημαντική αυτή διαφορά σχετίζεται με το γεγονός ότι οι ερμηνείες τύπου Νοστράδαμου δηλώνουν ότι η Βίβλος έχει κρυμμένες προφητείες. Αντίθετα ο Tenen πιστεύει πως η Βίβλος μπορεί να παρέχει την εξάσκηση που χρειάζεται μια διάνοια ώστε να καλλιεργήσει προφητικές ικανότητες. Θα πρέπει να θυμόμαστε, ότι τα μαθηματικά είναι μόνο ένας χάρτης, λέει ο Tenen, τα αισθήματα και οι εμπειρίες μας είναι η περιοχή που χαρτογραφούνε.

Ο Tenen χρειάστηκε χρόνια για να τελειοποιήσει μαθηματικά το σχήμα του μοντέλου του χεριού που προέκυψε από μαθηματικούς μετασχηματισμούς επάνω στο πρώτο εδάφιο της Γένεσης της Βίβλου. Το μοντέλο ενσωματώνει δεκατέσσερα σαφή χαρακτηριστικά που αναπαριστούν πτυχές των δυτικών φιλοσοφιών και είναι βασισμένο σε μια έλικα που έχει χρησιμοποιηθεί στην τέχνη από αρχαιότατους χρόνους, ιδιαίτερα υπό την εποπτεία του αιγυπτιακού οφθαλμού του Όρου. Δεν είναι η χρυσή σπείρα, η χρυσή σπείρα είναι μια σύγχρονη επινόηση που περιελίσσεται γύρω από τον εαυτό της χωρίς τέλος, κάτι που υποδηλώνει έναν ναρκισσισμό. Η πραγματική ιερή γεωμετρία μοιάζει με τη χρυσή σπείρα κατά ένα μέρος, αλλά μετά τεντώνεται προς τα έξω. Όπως στην αιγυπτιακή σπείρα, το μοντέλο του Tenen έχει ένα στενά περιελισσόμενο τμήμα το οποίο εξαπλώνεται με τρόπο παρόμοιο που το ανθρώπινο κεφάλι και ο εγκέφαλος επεκτείνονται στη σπονδυλική στήλη που είναι το ευθύτερο τμήμα του ανθρώπινου αυτού μοντέλου. Εάν κάποιος εναποθέσει τη σπείρα αυτή σε ένα ανθρώπινο έμβρυο των 56 ημερών, θα ανακαλύψει ότι ταιριάζουν απόλυτα.

Αν και ο ίδιος ο Tenen δίνει έμφαση στο γεγονός ότι η έρευνά του είναι ακόμα σε στάδιο εξέλιξης που θα πρέπει κάποια στιγμή να εξεταστεί κάτω από τη αυστηρό έλεγχο της επιστημονικής κοινότητας, πιστεύει ότι έχει αξία για επιστημονικές, φιλοσοφικές και πνευματικές μελέτες, καθώς επίσης και συνέπειες που μπορούν να διευκολύνουν τη γεφύρωση μεταξύ των πολιτισμών και την διευκόλυνση της παγκόσμιας επικοινωνίας. Μέλη της εβραϊκής κοινότητας θεωρούν ότι η ανακάλυψή του αυτή έχει σημασία ακόμα μεγαλύτερη και από αυτή της ανακάλυψης των παπύρων της Νεκράς Θάλασσας, ενώ ένας εβραίος δημοσιογράφος εντυπωσιάζεται από το γεγονός, ότι ένας άνθρωπος που δεν είχε πρότερη γνώση της εβραϊκής παράδοσης έκανε ανακαλύψεις που θα μπορούσαν να αντιπροσωπεύουν την έναρξη μιας μεγάλης επανάστασης στον τρόπο που μελετάται η Καβάλα, η συνείδηση, η φυσική και η κοσμολογία. Οι μελέτες του Tenen έχουν επίσης κεντρίσει το ενδιαφέρον από ένα ευρύ φάσμα μαθηματικών, θεωρητικών φυσικών και φιλοσόφων.

Ο ίδιος θέτει το όλο ζήτημα κατά τον εξής τρόπο: όπως κάθε ένα από τα γράμματα της αλφαβήτου, κάθε πολιτισμός έχει μια ζωτική συνεισφορά στην οικολογία και επιβίωση του πλανήτη. Το μοντέλο που ανακύπτει από το εβραϊκό κείμενο της Γένεσης είναι ένα εγγενές δείγμα της ανθρώπινης συνειδητότητας, μία επιστήμη της συνείδησης σαν το π, που δεν ανήκει σε κανέναν. Ο διαλογιστικός χορός έχει διατηρηθεί ακέραιος. Μας δείχνει πως μπορούμε να συσχετιστούμε μεταξύ μας με έναν κομψό και συνεπή τρόπο. Αυτό είναι στην πραγματικότητα το δέντρο της ζωής για αυτούς που το αναζητούνε.

Μπορεί να διαβάσει κανείς περισσότερα για τις μελέτες του Tenen και να δει εξομοιώσεις του μοντέλου του μέσω υπολογιστικών γραφικών, στην ιστοσελίδα του Ιδρύματος:
www.meru.org

RC-CAFE

Ανθρώπινη Αύρα


Συγγραφέας: Π. Βεκρόπουλος

Εμφανίζονται κατά καιρούς βιβλία και άρθρα περιοδικών που μιλούν για την Αύρα. Υπάρχουν τόσες απόψεις γι' αυτήν όσοι σχεδόν και οι "ειδήμονες". Πίσω όμως από τις μορφές υπάρχουν κάποια κοινά χαρακτηριστικά στα οποία στηρίζεται αυτή η μελέτη που φιλοδοξεί να περιγράψει το απερίγραπτο: την ανθρώπινη Αύρα.

Είναι, καθώς φαίνεται, ο ίδιος ο άνθρωπος εκδηλωμένος ταυτόχρονα και στα τέσσερα πεδία συνείδησης (ή στοιχεία σύμφωνα με την αστρολογική ορολογία). Τα πεδία αυτά της συνείδησης είναι διαφορετικής ποιότητας ύλη. Και ανάλογα με το βαθμό εξέλιξής και τις δυνάμεις, λειτουργούμε στο καθένα από αυτά. Έτσι είναι σωστότερο να θεωρούμε την Αύρα και όχι σαν ένα δαχτυλίδι ή σύννεφο γύρω μας.

Το φυσικό μας σώμα διακρίνεται στο κέντρο όλων των σωμάτων μας σαν μια υλική αποκρυστάλλωση. Τα υπόλοιπα σώματα το διαπερνούν και εκτείνονται και πέρα από το περίγραμμά του. Το φυσικό σώμα είναι τομικρότερο και το χονδροειδέστερο απ' όλα.

Στο φυσικό μας σώμα συμπεριλαμβάνονται όχι μόνο τα μόρια των χημικών ενώσεων που το αποτελούν αλλά και οι ενέργειες -ηλεκτρομαγνητικές κυρίως- που συγκρατούν αυτά τα μόρια στις θέσεις τους και κάνουν το σύνολο λειτουργικό. Αυτές τις ενέργειες "φωτογραφίζει" η Μηχανή Κίρλιαν. Είναι κάποιου είδους αιθέρες που περιβάλλουν το υλικό μας σώμα αλλά ταυτόχρονα είναι και μέρος αυτού. Πρόκειται για ύλη με όλη τη σημασία της λέξης και είναι κι αυτή μια αποκρυστάλλωση της Αύρας και όχι αυτή η ίδια η Αύρα.

Ακολουθεί το λεγόμενο αστρικό σώμα, μια μορφή ύλης που αποτελείται από τα πάθη, τις κατώτερες απολαύσεις και συγκινήσεις. Διαφέρει στην λεπτότητα και το χρώμα ανάλογα με την αγνότητα του ανθρώπου. Είναι υλικό στους ανεξέλικτους ανθρώπους, λεπτότερο στους πιο προχωρημένους και λεπτότατο σε εκείνους που έχουν προχωρήσει πολύ στην εξέλιξη.

Στη συνέχεια συναντάμε το νοητικό σώμα που είναι ελάχιστα ανεπτυγμένο για την πλειονότητα των ανθρώπων αλλά αρκετά όμορφο σε πολλούς, με μεγάλες ποικιλίες στο χρώμα, ανάλογα με τον νοητικό και ηθικό τύπο.
Μετά ακολουθεί ένα ανώτερο νοητικό σώμα που στους περισσότερους ανθρώπους είναι ελάχιστα ανεπτυγμένο, οι αποχρώσεις του είναι σχεδόν αδιόρατες και η δραστηριότητά του σχεδόν ανεπαίσθητη. Σε μια προχωρημένη ψυχή όμως αυτό είναι που θα παίζει τον κυριότερο ρόλο. Είναι ακτινοβόλο και τα χρώματά του λαμπρά και εκλεπτυσμένα, με αποχρώσεις αγνές και πανέμορφες αλλά και πολύ διαφορετικές από αυτές των υλικών πεδίων.

Χτίζοντας γύρω μας ένα τείχος από αυρική ουσία, μπορούμε να προστατευθούμε από τις εισβολές των συναισθημάτων και των σκέψεων που προέρχονται από το περιβάλλον μας. Η Αύρα ανταποκρίνεται ταχύτατα σε κάθε ώθηση της σκέψης. Η εξασθένηση της ζωτικότητας που αισθανόμαστε μερικές φορές, ιδιαίτερα όταν συναναστρεφόμαστε με ανθρώπους που απομυζούν ασυνείδητα εκείνους που βρίσκονται γύρω τους, αποτρέπεται αν σχηματίσουμε ένα τέτοιο κέλυφος.Η δύναμη της ανθρώπινης σκέψης πάνω στη λεπτή ύλη είναι τεράστια και αν σκεφθούμε πως βρισκόμαστε μέσα σε ένα κέλυφος είναι σαν να το έχουμε χτίσει γύρω μας.

Υπάρχουν στάδια στην ανθρώπινη εξέλιξη και το σώμα του κάθε ανθρώπου είναι ανάλογο με το επίπεδο προόδου του. Ο καθένας ζει και λειτουργεί σ' αυτά τα επίπεδα μόλις αναπτύξει τους αντίστοιχους φορείς συνείδησης. Η Αύρα μας δείχνει αυτό ακριβώς που είμαστε. Καθώς προοδεύουμε στην ζωή, προσθέτουμε πάνω της ποικίλα χαρακτηριστικά. Όταν η ευγένεια και τα ιδανικά κατευθύνουν τη ζωή μας, η Αύρα μας εξαγνίζεται και υφαίνεται ξανά σε μια ανώτερη ποιότητα.

Εξετάζοντας τον κόσμο μόνο με τα φυσικά μάτια θα τον βρούμε ελεεινό, υποβαθμισμένο και ανέλπιδο. Η ανώτερη όραση όμως αποκαλύπτει μια διαφορετική άποψη του ίδιου κόσμου. Υπάρχει άραγε φιλοσοφία για τη ζωή που να είναι πιο ελπιδοφόρα, πιο δυναμική και πιο χαρούμενη από αυτή;


Rc-Cafe

Τα διακοσμητικά φυτά απορροφούν τη μόλυνση


Έρευνα της ΝΑΣΑ που διήρκεσε δύο χρόνια, δείχνει ότι, τα κοινά διακοσμητικά φυτά, όπως το χρυσάνθεμο, το μπαμπού, το φυλλόδεντρο, ο κισσός, και η δράκαινα, μπορούν να φιλτράρουν τις βλαβερές ουσίες σ’ ένα κλειστό χώρο.
Η έρευνα της ΝΑΣΑ διαπίστωσε ότι, κάποια φυτά είναι τόσο επαρκή στην απορρόφηση αερίων μολυντών, που θα σταλούν στο διάστημα ως μέρος ενός συστήματος βιολογικής υποστήριξης ζωής σε διαστημικούς σταθμούς που βρίσκονται σε τροχιά.
Τα κοινά διακοσμητικά φυτά μπορούν να αποτελέσουν ένα φυσικό όπλο στην καταπολέμηση του συνδρόμου των λεγόμενων «άρρωστων κτηρίων». Αυτό ανακοίνωσαν επιστήμονες της ΝΑΣΑ οι οποίοι ερεύνησαν το θέμα και διαπίστωσαν ότι, τα φυτά αυτά ρουφούν τη ρύπανση στους εσωτερικούς χώρους.
Αρκετά από τα συγκεκριμένα διακοσμητικά φυτά αποδείχτηκε ότι, κατακρατούν τοξικές ή άλλες ανεπιθύμητες ουσίες που εγκλείονται από αναρίθμητα αντικείμενα που βρίσκονται στο σπίτι, όπως μοκέτες, χρώματα, έπιπλα, προϊόντα καθαρισμού και φυσικά ο καπνός του τσιγάρου.
Τα φυτά απορροφούν τα βλαβερά συστατικά του αέρα με τα στόματα που υπάρχουν στα φύλλα τους, καθώς επίσης και με τις ρίζες τους αλλά και τα βακτηρίδια του χώματος. Οι επιστήμονες της ΝΑΣΑ που έκαναν τα σχετικά πειράματα, υποστηρίζουν ότι, ο συνδυασμός της φύσης με την τεχνολογία μπορεί να αυξήσει την αποτελεσματικότητα των φυτών στην απομάκρυνση αέριων ρυπαντών.
Επί σειρά ετών πραγματοποιούνται έρευνες αναφορικά με τη χρήση των μηχανισμών βιολογίας ως τρόπου επίλυσης των περιβαλλοντικών προβλημάτων τόσο στη γη όσο και στους αστροναύτες. Όλα ξεκίνησαν όταν διαπιστώθηκε ότι, μέσα στην άτρακτο διαστημοπλοίων υπάρχουν ρύποι που επιβαρύνουν τα πληρώματα στις διαστημικές τους πτήσεις. Τα αποτελέσματα της ΝΑΣΑ, πάντως, είναι αισιόδοξα

Τα διάφανα χρυσόψαρα

ΛΟΝΔΙΝΟ. Ιάπωνες ερευνητές δημιούργησαν διάφανα χρυσόψαρα, στα οποία μέσα από τα λέπια και το δέρμα τους διακρίνονται η πάλλουσα καρδιά και ο εγκέφαλός τους. Τα διάφανα ψάρια, που αποτελούν «τέκνα» ειδικών των πανεπιστημίων Μίε και Ναγκόγια, γεννήθηκαν στο πλαίσιο της προσπάθειας μείωσης της ανάγκης για θανάτωση πειραματοζώων. Τα χρυσόψαρα παρήχθησαν ύστερα από διασταύρωση μεταλλαγμένων χρυσόψαρων με ελάχιστη χρωστική στο δέρμα τους. Τα διάφανα ψάρια αναμένεται να ζουν περίπου 20 έτη, ενώ το μήκος τους θα μπορεί να φθάσει τα 25 εκατοστά και το βάρος τους τα δύο κιλά. Το μέγεθός τους θα είναι πολύ μεγαλύτερο από εκείνο άλλων ψαριών που χρησιμοποιούνται σε πειράματα, όπως τα ψάρια-ζέβρες. «Καθώς αυτό το χρυσόψαρο θα μεγαλώνει, θα μπορεί κάποιος να δει καθαρά όλον τον κύκλο ζωής του εκ των... έσω»ανέφερε ο επικεφαλής των ερευνητών, αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Επιστημών Ζωής του Πανεπιστημίου Μίε,Γιουτάκα Ταμάρου. Στη φωτογραφία ένα από τα διάφανα ψάρια των ιαπώνων επιστημόνων· μπορεί κάποιος να δει καθαρά την πάλλουσα καρδιά στο κέντρο του σώματός του.
sourta-ferta

Ο AΡΙΣΤΟΣ με το armani του

Μια κυρία πηγαίνει σε ένα μπουρδέλο για γυναίκες και ζητάει απο την τσατσά έναν άντρα που αργεί να τελειώσει.

- Α!! τις λέει η τσατσά θα σου στείλω τον Τάκη είναι πολύ αργός, θα καταευχαριστηθείς.
Πηγαίνει με τον Τάκη την κουτουπώνει για 2 ώρες αλλά αυτή επιμένει να της στείλουν έναν ακόμα πιο αργό άντρα.

- Α!!! της λέει η τσατσά θα σου στείλω τον Γιάννη, μιλάμε θα σε μουρλάνει.
Πηγαίνει η κυρία με τον Γιάννη την κουτουπώνει για 4 ώρες αλλά αυτή ακόμα επιμένει για έναν πιο αργό άντρα.

- Χμ!!! ,της λέει η τσατσά, για την περίπτωση σου μου μένει μόνο μια λύση. Θα σου στείλω αύριο το
ν ΑΡΙΣΤΕΊΔΗ.

Περιμένει σ` ένα ξενοδοχείο η κυρία τον
ΑΡΙΣΤΕΊΔΗ και να, εμφανίζεται ένας και γαμώ τυπάκος ντυμένος με μια κουστουμιά Αρμάνι των 5.000 ευρώ.

Γδύνεται λοιπόν, αρπάζει τα ρούχα του τα πετάει μέσα στο τζάκι και ορμάει στην κυρία. Αυτή τα χάνει και του λέει.

- Καλά ρε
ΑΡΙΣΤΕΊΔΗ πέταξες τόσο ακριβά ρούχα στο τζάκι; Κρίμα είναι.

Και αυτός της απαντά:
- Όταν τελειώσει ο AΡΙΣΤΟΣ, αυτά θα είναι ντεμοντέ!

(οποιαδήποτε ομοιότητα η συνωνυμία με τον πρωταγωνιστή της ιστορίας είναι συμπτωματική)
kaneplaka

Εικόνες .....

Ας δούμε μερικά στιγμιότυπα της χώρας μας, όπως τις συνέλαβε ο φωτογραφικός φακός του McKat, έτσι για αλλαγή και για χαλάρωση κάπως, αφήνοντας τη σκέψη μας να πετάξει ...

Οι πέρδικες του Σουνίου



Τα χταπόδια του Βόλου



Οι δροσιές του Πηλίου



Τα λιμάνια της Κρήτης



Τα γλυπτά της Άνδρου


Τα νερά του Αιγαίου

Πόσο παλιά είναι τελικά η ζωή στη Γη;

Βράχος με απολιθώματα στην Αυστραλία

Ουάσινγκτον: Κάποιοι παράξενου σχήματος σωροί με ακαθαρσίες στην Αυστραλία αποκάλυψαν τελικά το περιεχόμενό τους: Ήταν απολιθώματα αρχαιότατης ζωής στη Γη, σχηματισμένα από δισεκατομμύρια μικροβίων, σε μια εποχή που ξεπερνά τα 3 δισεκατομμύρια χρόνια από σήμερα, λένε οι επιστήμονες σε μια νέα αναφορά. Και αυτοί οι σωροί είναι ακριβώς ο τύπος ζωής τον οποίο οι αστροβιολόγοι αναζητούν στον Άρη ή και αλλού.

Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nature προσφέρει μια θεωρία με μεγαλύτερη ισχύ από την αρχική, που θεωρεί τους σωρούς, οι οποίοι καλύπτουν μια ευρεία ζώνη της δυτικής Αυστραλίας, τα αρχαιότερα απολιθώματα του πλανήτη. Η θεωρία περιγράφει ότι αυτοί δεν είναι ακριβώς σωροί ακαθαρσιών που μορφώθηκαν τυχαία σε παράξενα σχήματα, αλλά αρχαία μικρόβια, που σκάβοντας δημιούργησαν τους παράξενους σχηματισμούς.

"Αυτό είναι το σημαντικό σημείο της αναφοράς για τα απολιθώματα, αυτή είναι η πρώτη πραγματικά ανταγωνιστική αναφορά", λέει η συντονίστρια της μελέτης Abigail Allwood, ερευνήτρια στο αυστραλιανό κέντρο της αστροβιολογίας. "Αυτό που βρήκαμε είναι ένας πρόγονος της ζωής. Αν δεχτείτε ότι όλη η ζωή ξεκίνησε σε αυτό τον πλανήτη, ίσως εδώ βρίσκεται το σημείο, που αυτή ξεκίνησε".

Οι σωροί έχουν διαφορετικά σχήματα, μοιάζουν με κυψέλες, γαρνιτούρα σαντιγί πάνω σε κέικ, ή κύματα του ωκεανού. Ονομάζονται στρωματολίτες (stromatolites) και έχουν μελετηθεί για αρκετό καιρό, αλλά το μεγάλο ερώτημα ήταν, εάν ποτέ υπήρχε σε αυτά ζωή. Η έρευνα της Allwood, η οποία περιλάμβανε την εξέταση χιλιάδων από τους σωρούς και την κατηγοριοποίησή τους σε επτά τύπους, είναι η πιο περιεκτική και ανταγωνιστική, σε σημείο που να γίνεται αποδεκτή και από ειδικούς εκτός της ομάδας της Allwood. "Είναι η καλύτερη υπόθεση για την καλύτερη μαρτυρία ύπαρξης παλαιότατης μορφής ζωής στη Γη", λέει ο Bruce Runnegar, διευθυντής του ινστιτούτου αστροβιολογίας της ΝΑΣΑ στο Moffett Field, Calif. "Αυτοί οι σχηματισμοί είναι πολύ περίπλοκοι για να αποδοθούν σε μη-βιολογικές διαδικασίες, αλλά αυτό δε το γνωρίζουμε ακόμη με σιγουριά".

Η Allwood λέει ότι στη μελέτη της η υπόθεση της ύπαρξης ζωής καθίσταται ακλόνητη, από το τρόπο που ο στρωματόλιθος προσαρμόζεται στους βραχώδεις σχηματισμούς γύρω από αυτόν. Ένας παράγοντας του μικροβίου, πρέπει να οδηγούσε τη διαδικασία στο σχηματισμό επτά επαναλαμβανόμενων τύπων, πράγμα που υποδεικνύει ότι ο σχηματισμός δεν ήταν τυχαίος. "Είναι η ξεκάθαρη αφθονία του υλικού και η ικανότητα να τοποθετηθεί αυτό μέσα σε μια δομή", λέει η Allwood.

Ο Runnegar, που εξέτασε πολλές φορές του σωρούς στη δυτική Αυστραλία, λέει ότι την πρώτη φορά που τους είδε - με κάποιους από αυτούς να προεξέχουν ανάμεσα στους λόφους στο οπτικό του πεδίο - βίωσε ένα αλλόκοσμο συναίσθημα. Σε μια παρόμοια περίπτωση, πριν 10 χρόνια, επιστήμονες της ΝΑΣΑ ισχυρίζονταν ότι βρήκαν στοιχεία απολιθωμένων μικροβίων σε ένα μετεωρίτη του Άρη. Αυτοί οι ισχυρισμοί αμφισβητήθηκαν έντονα. Ένας από τους ακραιφνείς σκεπτικιστές που διετύπωσαν άποψη για την περίπτωση του μετεωρίτη, ο Ralph Harvey, γεωλόγος καθηγητής στο Case Western Reserve πανεπιστήμιο του Cleveland, λέει ότι στην περίπτωση των αυστραλιανών σωρών τείνει σαφώς να πιστέψει ότι πρόκειται για μαρτυρία ύπαρξης ζωής. Η σημαντική διαφορά είναι ότι στην περίπτωση του Άρη οι επιστήμονες έψαχναν για μαρτυρία ζωής σε έναν "πιθανότατα νεκρό πλανήτη" και οι προϋποθέσεις της απόδειξης είναι ασυνήθιστες, λέει ο Harvey. Συμπληρώνει, ότι λιγότερα αποδεικτικά στοιχεία χρειάζονται για τον ισχυρισμό της Allwood, επειδή "όλοι ήδη γνωρίζουμε ότι ζωή στη Γη υπήρχε για ένα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα. Αυτό που απλά προσπαθούμε να αποδείξουμε είναι ότι αυτό το διάστημα είναι τελικά πολύ μεγαλύτερο".

RC-CAFE

Σκοτεινή ενέργεια

To σύμπαν διαστέλλεται

To σύμπαν διαστέλλεται

Στις αρχές του 1990, ένα πράγμα ήταν σαφώς αδιαφιλονίκητο σχετικά με τη διαστολή του σύμπαντος. Είτε θα είχε αρκετή ενεργειακή πυκνότητα ώστε να σταματήσει να διαστέλλεται και να καταρρεύσει, είτε ότι είχε τόση λίγη ενεργειακή πυκνότητα που δε θα σταματούσε ποτέ να διαστέλλεται, αλλά η βαρύτητα ήταν σίγουρο πως θα σταματούσε τη διαστολή καθώς θα περνούσε ο καιρός. Όπως φάνηκε, η επιβράδυνση δεν παρατηρήθηκε, αλλά θεωρητικά το σύμπαν θα έπρεπε να επιβραδύνεται. Το σύμπαν είναι γεμάτο από ύλη και η ελκτική δύναμη της βαρύτητας την κάνει να τείνει να συγχωνευτεί. Αλλά οι παρατηρήσεις του τηλεσκοπίου Hubble το 1998 που αφορούσαν κάποιους απομακρυσμένους υπερκαινοφανείς αστέρες έδειξαν πως πριν από πάρα πολλά χρόνια το σύμπαν διαστελλόταν με μικρότερη ταχύτητα από αυτή που διαστέλλεται σήμερα. Έτσι, η ταχύτητα διαστολής δεν μειώθηκε λόγω της βαρύτητας, όπως καθένας πίστευε, αλλά αντίθετα η διαστολή επιταχύνεται. Κανένας δεν περίμενε κάτι τέτοιο, κανένας δεν ήξερε πώς να το εξηγήσει. Αλλά κάτι το προκαλούσε.

Στο τέλος οι θεωρητικοί κατέληξαν με πολλών ειδών εξηγήσεις. Ίσως ήταν αποτέλεσμα μιας προ πολλού απορριφθείσας εκδοχής της βαρυτικής θεωρίας του Αϊνστάιν, αυτής που περιλάμβανε την αποκαλούμενη 'κοσμολογική σταθερά'. Ίσως πάλι ήταν κάποιο παράξενο είδος ενεργειακού ρευστού που γέμιζε τον χώρο. Πιθανόν κάτι να είναι λάθος με τη βαρυτική θεωρία του Αϊνστάιν και μια νέα θεωρία να μπορούσε να συμπεριλάβει κάποιου είδους πεδίο που δημιουργεί την κοσμική επιτάχυνση. Οι θεωρητικοί ακόμα δε γνωρίζουν ποια είναι η σωστή εξήγηση, αλλά της έδωσαν ένα όνομα: την ονόμασαν σκοτεινή ενέργεια.

Από το 1998 που οι αστρονόμοι ανακάλυψαν πως το σύμπαν διαστέλλεται σε ολοένα και πιο γρήγορες ταχύτητες αποτελεί ένα από τα διασημότερα, αλλά και τα πιο στενάχωρα προβλήματα στη φυσική. Είναι ένα φαινόμενο που ακόμα αναζητά την αιτία του, μέχρι τότε, καθένας πίστευε πως η διαστολή του σύμπαντος μειωνόταν συνέχεια μετά από τη μεγάλη έκρηξη. Οι θεωρητικοί ακόμα το ψάχνουν, αναζητώντας μια εξήγηση που να βγάζει νόημα, λέει η κοσμολόγος Katherine Freese του Πανεπιστημίου του Michigan, στο Ann Arbor. Ελπίζουμε όλοι πως επερχόμενες παρατηρήσεις σε υπερκαινοφανείς αστέρες ή σε γαλαξιακά συμπλέγματα μπορεί να μας δώσουν περισσότερα στοιχεία.

Είναι επίσης πιθανό πως η θεωρία του Αϊνστάιν για τη Γενική Σχετικότητα ίσως θα πρέπει να αλλάξει όταν εφαρμόζεται σε μεγάλες κλίμακες στο σύμπαν. Το πεδίο είναι ακόμα ανοιχτό, λέει η Freese.

RC-CAFE

Playboy Christmas Gala Issue Covers:1970 – 1989



divider-grey2
Playboy Magazine December 1970
Cover Girl: Shay Knuth
Playmate: Carol Imhof

divider-grey2
Playboy Magazine December 1971
Cover Girl: Tiffany Case (Inside Cover)
Playmate of the Month: Karen Christy

Playboy Magazine December 1972

Cover Girl: Vargas Girl
Playmate of the Month: Mercy Rooney
divider-grey2

Playboy Magazine December 1973

Cover Girl: Bonita Lou Rossi
Playmate of the Month: Christina Maddox
divider-grey2

Playboy Magazine December 1974

Cover Girl: Robyn Douglass
Playmate of the Month: Janice Raymond
divider-grey2

Playboy Magazine December 1975

Cover Girl and Playmate of the Month: Nancie Li Brandi
divider-grey2

Playboy Magazine December 1976

Cover Girls: Ann Pennington & Deborah Borkman
Playmate of the Month: Karen Hafter

divider-grey2

Playboy Magazine December 1977
Cover Girl: Sandra Theodore
Playmate of the Month: Ashley Cox
divider-grey2

Playboy Magazine December 1978
Cover Girl: Farrah Fawcett
Playmate of the Month: Janet Quist
divider-grey2

Playboy Magazine December 1979

Cover Girl: Raquel Welch
Playmate of the Month: Candy Collins
divider-grey2

Playboy Magazine December 1980

Cover Girl: Linda Kerridge (inside Cover)
Playmate of the Month: Terri Welles
divider-grey2

Playboy Magazine December 1981

Cover Girl: Bernadette Peters
Playmate of the Month: Patricia Farinelli
divider-grey2

Playboy Magazine December 1982

Cover Girl: Marcy Hanson
Playmate of the Month: Charlotte Kemp
divider-grey2

Playboy Magazine December 1983

Cover Girl: Joan Collins
Playmate of the Month: Terry Nihan
divider-grey2

Playboy Magazine December 1984
Cover Girl: Suzanne Somers
Playmate of the Month: Karen Valez
divider-grey2

Playboy Magazine December 1985
Cover Girl: Barbi Benton
Playmate of the Month: Carol Ficatier
divider-grey2

Playboy Magazine December 1986
Cover Girl: Brooke Shields
Playmate of the Month: Laurie Carr
divider-grey2

Playboy Magazine December 1987
Cover Girl: Brigitte Nielsen
Playmate of the Month: India Allen
divider-grey2

Playboy Magazine December 1988
Cover Girl: Kata Karkkainen
Playmate of the Month: Kata Karkkainen
divider-grey2

Playboy Magazine December 1989
Cover Girl: Suzanne Somers
Playmate of the Month: Candice Bergen
exypno
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory