Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Παρασκευή, 5 Φεβρουαρίου 2010

Sexy bitch





ο 3ος παγκόσμιος πόλεμος & οι ιππότες της κολάσεως


Πολλά έχουν γραφτεί για τις μυστικιστικές και αποκρυφιστικές βάσεις του
Ναζισμού και τα σύμβολα που είχε οικειοποιηθεί ο Χίτλερ από αρχαίους
πολιτισμούς. Σύμβολα όπως η σβάστικα που είχαν χρησιμοποιηθεί από αρχαίους
πολιτισμούς όπως οι Αιγύπτιοι και οι Βαβυλώνιοι σαν εικόνα της ηλιακής
ενέργειας ή σαν σύμβολα θεών όπως στην Ινδία, την Ελλάδα, την Σκανδιναβία
(ακόμα και σαν σύμβολο του Ιησού στις πρώτες χριστιανικές κατακόμβες).

Όμως μια ανάμνηση ενός άγγλου αξιωματούχου, απo τη γνωριμία του με έναν
γερμανό αξιωματούχο στην Ιαπωνία του μεσοπολέμου, μας φέρνει μπροστά σε
μια μακάβρια προφητεία για τον 3ο Παγκόσμιο Πόλεμο και τους . «Ιππότες της
Κόλασης».

Η ανάμνηση της προφητείας ήρθε στον άγγλο συνταγματάρχη Sir Arthur, καθώς
οι γερμανικές δυνάμεις κατοχής αποχωρούσαν απ' το Παρίσι, κάτω απo την
πίεση των συμμαχικών δυνάμεων, τον Ιούνιο του 1944. Τότε μια ανακάλυψη
ήρθε να ρίξει επιπλέον μυστήριο στο ήδη μυστηριώδες και αποκρυφιστικό
υπόβαθρο του Ναζισμού.

Μπροστά στα μάτια των έκπληκτων συμμάχων εμφανίστηκε μια αίθουσα με ένα
στρογγυλό τραπέζι στη μέση, καρέκλες σε γοτθικό στυλ, πανοπλίες, κράνη,
αλλά και σύμβολα των SS. Ο Sir Arthur αναγνώρισε πίσω απ' αυτόν τον
διάκοσμο, την ιδεολογία και τα σύμβολα των Ναζί, σύμβολα παρμένα από την
παράδοση των τευτονική ιπποτική παράδοση. Ένα κύπελλο που βρέθηκε στο
κέντρο του τραπεζιού, το οποίο περιείχε κρασί και αίμα, συμβόλιζε κατά τον
Sir Arthur το ?γιο Δισκοπότηρο.

Το μόνο που δεν μπορούσε να εξηγήσει ο άγγλος συνταγματάρχης ήταν
γιαπωνέζικο μαχαίρι για χαρακίρι που βρέθηκε μέσα στο όλο σκηνικό. Τότε ο
Sir Arthur θυμήθηκε ένα γεγονός από τη θητεία του στην Ιαπωνία στη
δεκαετία του 1930 και κάποιον Hausshofer, μέλος της γερμανικής πρεσβείας
στο Τόκιο, ο οποίος είχε εκπληκτικές γνώσεις για τη γιαπωνέζικη παράδοση
και ήταν μέλος της Εταιρείας του Πράσινου Δράκου, μιας μυστικής
γιαπωνέζικης πολιτικής ομάδας με εχθρικές διαθέσεις προς τη Δύση. Στη
διάρκεια του 1ου Παγκοσμίου Πολέμου ο Hausshofer υπήρξε στρατηγός, με
διορατικές και πολλές φορές προφητικές ικανότητες!

Μετά τον πόλεμο έγινε επιστήμονας, με έντονο ενδιαφέρον στη μαγεία, τον
αποκρυφισμό, ενώ υπήρξε και ένας απ' τους ιδρυτές . μαζί με τον Dietrich
Eckart - του μυστικού και αποκρυφιστικού χαρακτήρα Τάγματος της Θούλης. Τα
μέλη αυτού του τάγματος πίστευαν ότι είχαν άμεση σχέση και σύνδεση με τον
χαμένο πολιτισμό της Ατλαντίδας.

Στις αρχές της δεκαετίας του 1920, ο Χίτλερ είχε προσχωρήσει στο Τάγμα της
Θούλης. Επιπλέον ο Eckart πεθαίνοντας είχε συμβουλεύσει τον Hausshofer να
ακολουθήσει την πορεία και τη στρατηγική που θα χάραζε ο Χίτλερ για το
μέλλον της Γερμανίας και του κόσμου. Ο Hausshofer απ' τη μεριά του
χαρακτήριζε τον Χίτλερ . σε συζήτηση που είχε με τον Sir Arthur στα τέλη
της δεκαετίας του 1930 - σαν ημιμαθή και ασήμαντο άτομο, ιδιαίτερα
πολύτιμο όμως στο Τάγμα της Θούλης σαν «μέντιουμ» (ενδιάμεσο). Μέσω του
Χίτλερ, οι μάζες εμποτίστηκαν με μια ισχυρή αποκρυφιστική ενέργεια και
πέρασε σ' αυτήν το αρχέτυπο της ?ριας ανωτερότητας. Μάλιστα ο Hausshofer
ήταν αυτός που επέβαλε στον Χίτλερ τη σβάστικα σαν σύμβολο των Ναζί.
Μάλιστα ο Hausshofer παραδέχτηκε μπροστά στον άγγλο αξιωματούχο, ότι ξέρει
ότι η Γερμανία θα χάσει τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο και προέβλεψε έναν 3ο
Παγκόσμιο Πόλεμο κατά τον οποίο μια τελείως διαφορετική Γερμανία θα
αποτελεί μέλος ενός διεθνούς συνασπισμού, ο οποίος όμως θα είναι ανήμπορος
να αντιδράσει μπροστά στα υπερ-όπλα αυτής της απόκρυφης στρατιάς που ο
Hausshofer αποκαλούσε «Ιππότες της Κόλασης». Ένα χάος θα επικρατήσει μέσα
στο οποίο κανείς δεν θα ξέρει από πού θα έρθει το επόμενο χτύπημα, ο
επόμενος καμικάζι.

Ας ελπίσουμε ότι ο . γενικά διορατικός και προφητικός Hausshofer . έκανε
λάθος και ότι δεν πρόκειται να ζήσουμε μια τέτοια παγκόσμια τραγωδία,
σήμερα σε μια εποχή γεμάτη μίσος, φανατισμό και παραλογισμό ! . Aσχετα απ'
το ποιοι θα είναι οι «Ιππότες της Κόλασης» στους οποίους αναφέρονταν !
Rc-Cafe

VW Golf R20

Το R20 είναι απλά το ταχύτερο Golf
Οδηγούμε στη Γερμανία το κορυφαίο Golf. Πρόκειται για άλλη μια έκδοση της σειράς R, όμως αυτή τη φορά τα πράγματα έχουν αλλάξει άρδην σε σχέση με το παρελθόν. Ο κινητήρας «κατέβηκε» κατηγορία από τα 3,2 λίτρα του παρελθόντος στα 2 λίτρα, αλλά η ιπποδύναμη ανέβηκε!
Οι εξωτερικές διαφορές είναι αρκετές σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, ενώ οι κεντρικά τοποθετημένες εξατμίσεις παραμένουν όπως και στο R32

Εσωτερικά η βασική δομή φυσικά δεν αλλοιώνεται, αφού οι αλλαγές περιορίζονται σε λεπτομέρειες

Τα μπάκετ καθίσματα με τα λογότυπα της έκδοσης προσφέρουν κορυφαία αίσθηση

Κορυφαίος ο κινητήρας που αποδίδει 270 ίππους
Όπως γνωρίζουμε από το Σεπτέμβριο του 2009 όπου και ανακοινώθηκαν τα πρώτα στοιχεία σχετικά με το Golf R20, πρόκειται για το ταχύτερο Golf που έχει κατασκευαστεί ποτέ τουλάχιστον από πλευράς επιτάχυνσης. Το θέμα όμως στη συγκεκριμένη έκδοση δεν είναι μόνο οι επιδόσεις, αλλά και η αλλαγή πλεύσης της VW στο συγκεκριμένο όχημα. Αυτό γιατί σε αντίθεση με τον θηριώδη εξακύλινδρο των 3,2 λίτρων της 5ης γενιάς με τον κωδικό R32, το νέο R20 χρησιμοποιεί το γνωστό δίλιτρο του γκρούπ που με υπερτροφοδότηση ανεβαίνει στους 270 ίππους (20 παραπάνω από το R32). Με τον τρόπο αυτό η VW δείχνει τόσο τις περιβαλλοντικές της ανησυχίες, όσο και την επιλογή της σε πιο «γήινη» και καθημερινή τεχνολογία.
Το εν λόγω σύνολο αποδίδει 270 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. (ειδική ισχύς 136,6 ίπποι στο λίτρο) και 350 Nm ροπής από τις 2.500 σ.α.λ. έως τις 5.000 σ.α.λ., και παρόλη την αυξημένη ιπποδύναμη του σε σχέση με το προηγούμενο «R», καταναλώνει 21% λιγότερη βενζίνη. Έτσι η μέση κατανάλωση του είναι τα 8,5 και 8,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα (χειροκίνητο/DSG αντίστοιχα), 2,2 λίτρα λιγότερη δηλαδή σε σχέση με τα 10,7 λίτρα του R32). Έτσι οι χρόνοι των επιδόσεων είναι τα 5,7 και 5,5 δλ. για τα 0-100 χ.α.ω. (για χειροκίνητο και DSG) κάνοντας το R20 το πιο γρήγορο Golf στην ιστορία, ενώ η τελική ταχύτητα σταματά στα 250 χ.α.ω. και στις δύο περιπτώσεις. Οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι τα 199 και 195 γρ./χιλιόμετρο για τη χειροκίνητη και την αυτόματη έκδοση αντίστοιχα.
Η ανάρτηση διαθέτει νέα αμορτισέρ/ελατήρια και αντιστρεπτικές δοκούς, ενώ επιπλέον του καθιερωμένου ESP, διατίθεται και σύστημα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς του R20, που ονομάζεται DCC και έχει τρεις ρυθμίσεις απόσβεσης: Normal, Sport, Comfort. Το αυτοκίνητο πατά σε ελαστικά διαστάσεων 225/40 και ζάντες 18 ιντσών, ενώ εναλλακτικά υπάρχει και διάσταση 235/35 με ζάντες 19 ιντσών. Εξωτερικά υπάρχουν μαύρες δαγκάνες στο σύστημα πέδησης με το λογότυπο R, νέοι προφυλακτήρες εμπρός/πίσω, φώτα ημέρας τεχνολογίας LED, τα σήματα της έκδοσης εμπρός/πίσω, φώτα Bi-Xenon εμπρός με σύστημα dynamic cornering, ενώ πίσω το σύνολο ολοκληρώνεται με επίσης LED φώτα, αεροτομή, καθώς και τις κεντρικά τοποθετημένες εξατμίσεις.

Η επαφή Τη διαφορά στην οδική συμπεριφορά κάνει το σύστημα τετρακίνησης με συμπλέκτη Haldex 4ης γενιάς, που αντικατέστησε το παλαιότερο 4Motion. Η βασική διαφορά με πριν είναι ότι το σύστημα δουλεύει ανεξάρτητα από τις συνθήκες πρόσφυσης, αφού μια ηλεκτρική αντλία χρησιμοποιείται για την δημιουργία πίεσης, ενώ στο προηγούμενο σύστημα αυτό καθίστατο δυνατό μόνο με τη διάγνωση της διαφοράς περιστροφής ανάμεσα στους δύο άξονες. Έτσι το σπινάρισμα κατά την εκκίνηση αποτρέπεται πιο αποτελεσματικά, ενώ σε ακραίες περιστάσεις μέχρι και, σχεδόν, το 100% της ροπής μπορεί να διοχετευτεί στον πίσω άξονα. Αυτό, σε συνδυασμό με τη χαμηλωμένη (κατά 25 χλστ.) ανάρτηση και τα σκληρότερα ελατήρια, αμορτισέρ και αντιστρεπτικές, μας κάνουν ένα δυναμικό σύνολο, με χαρακτηριστικά περισσότερο GT παρά απόλυτου μηχανήματος. Άλλωστε στη VW αποφάσισαν να κάνουν το ESP να μην απενεργοποιείται πλήρως, πράγμα που σημαίνει ότι το παιχνίδι στον πάγο που διακρίνεται στις φωτογραφίες είναι εφικτό μόνο “παράνομα”. Την συνολική εμπειρία ολοκληρώνουν να μεγαλύτερα και ισχυρότερα, σε σχέση με τις απλές εκδόσεις, φρένα, το πιο “ζωντανό” τιμόνι, αλλά και οι νέοι 18ιντσοι τροχοί αλουμινίου που έρχονται στάνταρ.
Μέχρι το μοντέλο να έρθει στην Ελλάδα την άνοιξη, πρέπει να περιμένουμε για να δούμε αν τα “καλά” μπάκετ καθίσματα, αλλά και η ρυθμιζόμενη ανάρτηση (DCC) θα αποτελούν μέρος του βασικού εξοπλισμού. Σε κάθε περίπτωση, με την υποσημείωση ότι οι αισθητικές διαφορές από το γρήγορο GTI είναι διακριτικές αλλά εύστοχες και καλόγουστες, μένουμε στην πληροφορία ότι αυτό μπορεί να μην είναι το ισχυρότερο Golf που θα δοκιμάσουμε με το αμάξωμα της 6ης γενιάς του μοντέλου. Άλλωστε ο γερμανικός όμιλος έχει και πιο μεγάλα υπερτροφοδουτούμενα σύνολα στα ράφια του και το πλαίσιο, μάλλον, αντέχει και πολλή περισσότερη δύναμη...
Auto-triti

Έχουν τα χρώματα θεραπευτικές ιδιότητες ?


Συγγραφέας: Πέππα Τουλουμπάκη

Αλήθεια γνωρίζετε τις θεραπευτικές δυνάμεις των χρωμάτων;

Οι Πολιτισμοί του Μυστηρίου γνώριζαν καλά την τέχνη αυτή γι' αυτό και πάντα μπορούσαν να αντλήσουν δύναμη, ενέργεια και χαρά από τον ίδιο τον Ήλιο. Τα ιερά χρώματα, Κόκκινο, Κίτρινο και Μπλε, που από τους συνδυασμούς τους δημιουργούνται όλα τα άλλα, ευεργετούσαν τους ανθρώπους σε Σωματικό, Ψυχολογικό και Νοητικό επίπεδο.

Σήμερα πώς χρησιμοποιούνται τα χρώματα; Μπορούμε με τις παλμικές δυνάμεις των χρωμάτων να καταπολεμήσουμε αρρώστιες;

Σύμβολα, Θεραπευτικές Δυνάμεις , αναλύσεις του φάσματος μπλέκονται μεταξύ τους, για να αποκαλύψουν τα μυστικά της Ζωής.

Πιο αναλυτικά:

ΚΟΚΚΙΝΟ:

Σύμβολο: Το σύμβολο του πυρός, της οργής, του θυμού, της δύναμης, της ενεργητικότητας διεγείρει τις αισθήσεις και τα πάθη.
Στην αρνητική του όψη διεγείρει το φόβο, προκαλεί ανεξέλεγκτο πάθος, λαγνεία και υπερβολική οργή.

Θεραπευτικές δυνάμεις: Ανεβάζει τη θερμοκρασία του σώματος, δίνει ενέργεια, δρα κατά της αναιμίας, παράλυσης, κακής κυκλοφορίας του αίματος, εξαλείφει την κόπωση, την αδράνεια, το κρυολόγημα.

ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ:

Σύμβολο: Χρώμα της καρδιάς, φωτιάς, πυρετού, συμβολίζει ζεστασιά και ευημερία. Διεγείρει τη δημιουργικότητα και τη φιλοδοξία, καθώς και την ενεργητικότητα .
Στην αρνητική του όψη προκαλεί νευρικότητα και ανησυχία.

Θεραπευτικές δυνάμεις: Θεραπεύει ανωμαλίες του σπλήνα, βρογχικά άσθματα, πέτρες στη χολή, παράλυση και αναπνευστικές ανωμαλίες, χαρίζει φυσική ευεξία και πνευματική τόνωση.

ΚΙΤΡΙΝΟ:

Σύμβολο: Διάνοια, αντίληψη, χαρά , σοφία, ευθυμία, ευχάριστη διάθεση.
Στην αρνητική του όψη : το χρώμα της δειλίας και της καταστροφικής κυριαρχίας.

Θεραπευτικές δυνάμεις: Τονώνει το νευρικό σύστημα, καθαρίζει το συκώτι από τις τοξίνες, απαλύνει δερματικές ανωμαλίες, βοηθά στην αφομοίωση στο σώμα.

ΠΡΑΣΙΝΟ:

Σύμβολο: Ελπίδα, νέα ζωή, ενέργεια, γονιμότητα, ανάπτυξη. Ξεκουράζει, κατευνάζει , επουλωτικό, θεραπευτική δύναμη.
Στην αρνητική του όψη εγωισμός, ζήλια, οκνηρία.

Θεραπευτικές δυνάμεις: Ελέγχει την καρδιά και την πίεση του αίματος, εξισορροπεί το νευρικό σύστημα, απαλύνει το έλκος, θεραπεύει πονοκεφάλους, ιώσεις, την κυτταρική δυσαρμονία.

ΜΠΛΕ:

Σύμβολο: Ενόραση, ανώτερες νοητικές λειτουργίες. Αφοσίωση, ειλικρίνεια, ηρεμία ,Πειθαρχία, δημιουργικότητα.
Στην αρνητική του όψη στασιμότητα, πνευματική κούραση, μόχθος χωρίς αποτελεσματικότητα.

Θεραπευτικές δυνάμεις: Είναι ηρεμιστικό, ιδιαίτερα σε περιόδους υπερέντασης, νευρικότητας, ακόμη και υστερίας. Χρησιμοποιείται κατά της ιλαράς, του πυρετού, σπασμών, πονοκεφάλων.

ΙΩΔΕΣ - ΜΕΝΕΞΕΔΙ:

Σύμβολο: Καλά κίνητρα, υψηλές πνευματικές επιδιώξεις, καθαγιασμός της ψυχής, ευημερία, πλούτο, αυξημένη παραγωγικότητα. Αυτοέλεγχος.

Θεραπευτικές δυνάμεις: Βοηθά στην όραση και στην ακοή, αυξάνει τη διαισθητική ικανότητα, προλαβαίνει και εξισορροπεί τα ψυχολογικά προβλήματα, τις παθήσεις των πνευμόνων, της όρασης, της ακοής, της όσφρησης
Rc-Cafe

Η συμπεριφορά των ζώων πριν από σεισμούς

Η παρατήρηση της συμπεριφοράς των ζώων ως ένδειξη για πιθανή σεισμική δραστηριότητα υφίσταται από την αρχαιότητα:
«Πρώτοι οι Ρωμαίοι ανέφεραν ότι τα θαλασσοπούλια σταματούν να πετούν πριν από έναν σεισμό, ενώ πολλές ιστορικές μαρτυρίες αναφέρουν ότι, πριν γίνει κάποιος μεγάλος σεισμός, τα φίδια και τα διάφορα άλλα ερπετά εγκαταλείπουν τις φωλιές τους και πολλά νυχτόβια ζώα εμφανίζονται την ημέρα.
Οι Ινδιάνοι αναφέρουν ότι οι κροκόδειλοι βγάζουν παράξενες κραυγές λίγο πριν γίνει ένας σεισμός, ενώ παρόμοια συμπεριφορά παρατηρείται και στα κατοικίδια ζώα. Για παράδειγμα, λέγεται ότι, αν τα άλογα αρνούνται να μπουν στο στάβλο και τα σκυλιά γαυγίζουν μονότονα, τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να γίνει σεισμός».
Επίσης, έχει λεχθεί πως “μετά τον μεγάλο σεισμό της Haicheng του 1975 αναφέρθηκαν συνολικά χιλιάδες περιπτώσεις παράξενης συμπεριφοράς των ζώων. Για παράδειγμα, οι γάτες και τα σκυλιά μετέφεραν τα νεογνά τους έξω από τα σπίτια, τα ποντίκια και τα φίδια εγκατέλειπαν τις φωλιές τους και τα γουρούνια ξεφώνιζαν παράξενα.”
Μάλιστα, η παρατήρηση της συμπεριφοράς των ζώων δεν έχει μείνει μόνο σε φιλολογικό επίπεδο. Αρκεί να σημειωθεί πως “το πρώτο επιστημονικό ίδρυμα για την μελέτη της αλλαγής της συμπεριφοράς των ζώων λίγο πριν από ένα σεισμό ιδρύθηκε στην Κίνα το 1968 και από τότε ένας μεγάλος αριθμός από παρόμοια κέντρα παρακολούθησης έχουν εγκατασταθεί σε όλη την Κίνα.
Πολλά από τα κέντρα αυτά είναι εγκατεστημένα κοντά σε ζωολογικούς κήπους για να μπορούν οι επιστήμονες να μελετούν και τη συμπεριφορά των αγρίων ζώων. Σαν κύριο πειραματόζωο οι Κινέζοι χρησιμοποίησαν το περιστέρι, το οποίο έχει εξαιρετικά ανεπτυγμένο νευρικό σύστημα”.
Εν τω μεταξύ, δόθηκε συνέχεια στην συγκεκριμένη μέθοδο, καθώς “το παράδειγμα της Κίνας ακολούθησε και η Αμερική, όπου τον Σεπτέμβριο του 1976 συγκλήθηκε ειδικό συνέδριο αλλαγής της συμπεριφοράς των ζώων σε σχέση με επερχόμενο σεισμό και τοποθετήθηκαν κατά μήκος του μεγάλου ρήγματος του Αγίου Ανδρέου κλουβιά με ποντίκια, των οποίων μελετάται συνεχώς η συμπεριφορά”, ενώ “παρόμοιες παρατηρήσεις συμπεριφοράς έχουν αναφερθεί και για τα ψάρια”.
Ανάμεσα στους σεισμούς, τους οποίους είχαμε καταφέρει να προγνώσουμε μέσω της παρατήρησης της συμπεριφοράς των ζώων, ήταν αυτός της Ιταλίας τον Μάιο του 1976 και αυτός της Καλαμάτας τον Σεπτέμβριο του 1986. Στην Ιταλία, ο σεισμός ήταν της τάξης των 6,7 R, και αυτό που παρατηρήθηκε ήταν πως δύο με τρεις ώρες πριν τον σεισμό οι γάτες εγκατέλειψαν τα σπίτια, ενώ οι ποντικοί βγήκαν έξω από τις φωλιές τους. Στην περίπτωση της Ελλάδας, μία ημέρα πριν παρατηρήθηκε πως τα σκυλιά γαύγιζαν έντονα και ανήσυχα.

Πολυ δουλεια στο...ΙΚΑ


O ήρωας της ιστορίας μας γεννήθηκε με ένα μικρό ελάττωμα: Δεν είχε καθόλου αρχ*** Δεν το έβαλε όμως κάτω. Από μικρός συνειδητοποίησε το πρόβλημά του και πείσμωσε για τα καλά. Πρώτος μαθητής στο Δημοτικό, πρώτος στο Γυμνάσιο, αριστούχος στο Λύκειο. Με υποτροφία στο Πανεπιστήμιο (σπούδασε οικονομικά) και στη συνέχεια με υποτροφία για μεταπτυχιακές σπουδές στο εξωτερικό. Έμαθε και 4 ξένες γλώσσες. Όταν με το καλό τελείωσε τις λαμπρές σπουδές άρχισε να ψάχνει για δουλειά ανάλογη με τα προσόντα του.

Ξεκίνησε να ψάχνει, όπως ήταν φυσικό, πρώτα στον ιδιωτικό τομέα όπου πίστευε ότι θα είχε ευκαιρίες για λαμπρή σταδιοδρομία. Ετοίμασε πολυσέλιδα βιογραφικά και αντίγραφα των πτυχίων του και τα έστελνε σε διάφορες επιχειρήσεις. Στις συνεντεύξεις όμως που γίνονται πριν την πρόσληψη όταν τον ρωτούσαν για κάποιο σωματικό πρόβλημα ή πρόβλημα υγείας, καθώς ήταν και ειλικρινής, αναγκαζόταν να ομολογήσει το πρόβλημά του:
-Ξέρετε... δεν έχω... αρχ** ! Οπότε έπαιρνε την σκληρή απάντηση:
-«Λυπούμεθα ειλικρινά... Δεν είναι δυνατόν να σας προσλάβουμε παρά τα άλλα προσόντα σας. Ο ανταγωνισμός στον ιδιωτικό τομέα είναι σκληρός κι εμείς ζητάμε πάντα να προσλάβουμε τους καλύτερους! Σε όλα!.»
Πέρασαν έτσι δυο χρόνια και η αναζήτηση εργασίας στον ιδιωτικό τομέα δεν έφερε κανένα αποτέλεσμα. Απελπισμένος αποφάσισε να «προσγειωθεί» στον ευρύτερο δημόσιο τομέα. Στις εφημερίδες διάβασε ότι το τοπικό ΙΚΑ ζητούσε κάποιον με προσόντα λιγότερα από τα δικά του. Πήγε αμέσως και έκανε μια αίτηση και άφησε τα απαιτούμενα δικαιολογητικά. Σε μια ώρα του τηλεφώνησε ο Διευθυντής του τοπικού ΙΚΑ και τον κάλεσε για συνέντευξη. Με το που μπήκε στο γραφείο του Διευθυντή αυτός του έσφιξε θερμά το χέρι.

-Συγχαρητήρια! ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ! Aνθρωποι με τα δικά σας προσόντα κύριέ μου είναι πολύτιμοι για το Δημόσιο. Να έρθετε αύριο κιόλας να πιάσετε δουλειά.
Ο ήρωάς μας ένοιωσε απέραντη ανακούφιση για την εξέλιξη αυτή , αλλά συνάμα και τύψεις που δεν αποκάλυψε το πρόβλημά του.
-Ξέρετε θα πρέπει να είμαι απόλυτα ειλικρινής μαζί σας. Έχω ένα μικρό πρόβλημα που πρέπει να το μάθετε πριν προσληφθώ.
-Τι πρόβλημα;
-Ξέρετε... δεν έχω...αρχί**** !
-Εεε και γι΄ αυτό σκας; Μην στεναχωριέσαι καθόλου!. Έλα αύριο να πιάσεις δουλειά.
-Και τι ώρα να έρθω κύριε Διευθυντά;
-Εεε έλα κατά τις 11.
-Στις 11; ! Μα νόμιζα ότι πιάνετε δουλειά στις 7.
-Ναι στις 7 πιάνουμε δουλειά... Αλλά από τις 7 μέχρι τις 11 που εμείς ξύνουμε τα αρχί*** μας, εσύ τι θα κάνεις;
αλεπου του Ολυμπου

Το μυστήριο της "χρυσής αναλογίας" κρύβεται στην όραση!


Μια νέα επιστημονική έρευνα ήρθε στο φώς της δημοσιότητας η οποία προσπαθεί να εξηγήσει το μυστήριο της "χρυσής αναλογίας", γιατί δηλαδή ορισμένα σχήματα είναι προτιμότερα από άλλα ή γιατί θεωρούνται πιο ελκυστικά και αισθητικά τέλεια.

Ο Παρθενώνας της Αθήνας, οι Πυραμίδες της Αιγύπτου, η Μόνα Λίζα του ντα Βίντσι ακόμα και... το πρόσωπο του Τζορτζ Κλούνεϊ, ασκούν, ως επί των πλείστον γοητεία στον άνθρωπο.
Το κοινό τους στοιχείο είναι η λεγόμενη "χρυσή αναλογία", που διαχρονικά και υποσυνείδητα ευχαριστεί το ανθρώπινο μάτι. Αμερικανός καθηγητής ανακαλύπτει τα αίτια του φαινομένου στην όραση και την κίνηση.

Τόσο στη φύση όσο και στα ανθρώπινα έργα, σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της Γης και σε όλες τις εποχές, ορισμένα σχήματα έχουν προτιμηθεί από άλλα και θεωρούνται ελκυστικότερα και αισθητικά ομορφότερα. Η χρυσή αναλογία ή θεϊκή αναλογία ή χρυσή τομή (η αναλογία που ισούται περίπου με 1:1,618), η οποία χοντρικά απεικονίζεται στις διαστάσεις μιας τηλεοπτικής ή κινηματογραφικής οθόνης, έχει παίξει σημαντικό ρόλο στην αρχιτεκτονική και τη ζωγραφική, ενώ συναντάται και στη φύση.

Ο μαθηματικός και καθηγητής Άντριαν Μπέτζαν του πανεπιστημίου Ντιουκ των ΗΠΑ, ο οποίος δημοσίευσε σχετική επιστημονική εργασία στο "International Journal of Design and Nature and Ecodynamics" (Διεθνές Περιοδικό Σχεδιασμού και Φύσης και Οικοδυναμικής), σύμφωνα με τη βρετανική "Independent", πιστεύει ότι βρήκε την αιτία για την γοητεία που ασκεί η συγκεκριμένη αναλογία.

Όπως πιστεύει, η ενστικτώδης προτίμηση του ανθρώπου για σχήματα με αυτή την αναλογία, οφείλεται στο ότι, στη συγκεκριμένη περίπτωση, είναι πιο εύκολο από κάθε άλλη αναλογία για το μάτι και τον εγκέφαλο του ανθρώπου να αποτυπώσουν μια εικόνα σε όλες τις σημαντικές λεπτομέρειές της, κάτι που εξηγείται από την εξελικτική προϊστορία των προγόνων μας. Με άλλα λόγια, η χρυσή αναλογία είναι το πιο αποτελεσματικό σχήμα για το οπτικό "σκανάρισμα" από τον εγκέφαλό μας. Σύμφωνα με τον ερευνητή, χάρη στη χρυσή αναλογία, το μάτι μπορεί να συλλάβει περισσότερες πληροφορίες σε πολύ πιο σύντομο χρόνο (έως και πέντε φορές ταχύτερα).

Ο Μπάτζαν έχει από το 1996 έχει εφεύρει έναν μαθηματικό νόμο, που ισχυρίζεται ότι περιγράφει πώς δημιουργούνται τα διάφορα σχέδια στη φύση, από τη ροή των υδάτων στα δέλτα των ποταμών μέχρι τις διακλαδώσεις των αεραγωγών στους πνεύμονες, με βάση μια ενιαία αρχή: την ολοένα μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα της κίνησης και της ροής του νερού, του αέρα, του αίματος, ακόμα και των ατόμων μέσα σε ένα πλήθος.

Όπως υποστηρίζει, η όραση επίσης υπόκειται στον ίδιο νόμο της αυξημένης αποτελεσματικότητας, όσον αφορά την ταχύτερη ροή των πληροφοριών από τον έξω κόσμο στο μάτι μας και από εκεί στον εγκέφαλό μας. Και το κατ' εξοχήν σχήμα που βοηθά σε αυτό, όπως λέει, είναι η χρυσή αναλογία. Από βιολογική άποψη, ο "νόμος" αυτός ισχύει στα ζώα και σταδιακά τέθηκε σε εφαρμογή και στους προγόνους των ανθρώπων, όταν κυνηγούσαν ζώα και μάζευαν τροφές από το δάσος ή επέλεγαν συντρόφους.

Κάπως έτσι, κατά τον Μπάτζαν, το μάτι ευχαριστιέται σήμερα ιδιαίτερα να βλέπει ένα οριζόντιο παραλληλόγραμμο στο οποίο η οριζόντια πλευρά είναι περίπου μιάμιση φορά μεγαλύτερη από την κάθετη και, γενικότερα, μια τέτοια αναλογία επεκράτησε στη ζωή και τον πολιτισμό των ανθρώπων, με συνέπεια, μεταξύ άλλων, πρόσωπα που αντανακλούν αυτή την αναλογία να είναι πιο ελκυστικά από τα άλλα!!

foreignpress-gr
αναδημοσίευση από apolitistosteki.

UFO ΣΕ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΑΚΟΎΣ ΠΙΝΑΚΕΣ

Αν πιστεύετε ότι το φαινόμενο της εμφάνισης UFO ανήκει αποκλειστικά στον 20ο αιώνα, μάλλον πρέπει να αλλάξετε άποψη. Τουλάχιστον αν δεχτείτε τις απόψεις του Ιταλού αρχαιολόγου Roberto Volterri, ο οποίος ισχυρίζεται ότι σε κλασικά έργα Ιταλών ζωγράφων του 15ου αιώνα, απεικονίζονται ιπτάμενα αντικείμενα, πανομοιότυπα ιπτάμενων δίσκων.

Ο Volterri αν και ξεκίνησε σαν ένας συνηθισμένος και ορθολογιστής επιστήμονας, έχει με τα χρόνια αλλάξει την οπτική με την οποία βλέπει τα πράγματα. Σήμερα πιστεύει ότι η επιστήμη καλά θα έκανε να ασχοληθεί με τον χώρο του «ανεξήγητου», αποδεχόμενη την άγνοιά της στο χώρο του μεταφυσικού. Άλλωστε πάντα ο άνθρωπος είχε μεταφυσικές ανησυχίες !

Όσο για τις … ανησυχίες των ζωγράφων του 15ου αιώνα, χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του πίνακα “ The Madonna and St John” του Fra Filippo Lippi (1406-1469) που βρίσκεται σήμερα στο the Palazzo Vecchio της Φλωρεντίας. Πίσω από την εικόνα της Παρθένου εμφανίζεται σαφώς ένα ιπτάμενος δίσκος !

Όμως αινιγματικό είναι και το έργο του Masolino da Panicale «Το Θαύμα του Χιονιού», όπου εμφανίζονται κάποιοι μαύροι δίσκοι στον ουρανό σε σχήμα UFO.

Συνεχίζοντας ο Volterri βρίσκει καταπληκτικές ομοιότητες στο έργο του Bonaventura Salimbeni “Glorification of the Eucharist” με τη μορφή ενός σύγχρονου δορυφόρου, καθώς και μεταξύ των αντικειμένων που εμφανίζονται στον ουρανό του έργου “ La Tebaide” του Paolo Uccello με φωτογραφίες UFO που πάρθηκαν την δεκαετία του ’50 στις Η.Π.Α.

Άλλα χαρακτηριστικά παραδείγματα πινάκων με … «ύποπτα» ιπτάμενα αντικείμενα είναι το “The Crucifixion” του 14ου αιώνα ή «Η Βάπτιση του Ιησού του Aert De Gelder (1710) ή ακόμα και το "The Annunciation" by Carlo Crivelli (1486).

"Η Βάπτιση του Ιησού"

"The Annunciation"

Φυσικά υπάρχει και ο αντίλογος στους ισχυρισμούς του Ιταλού αρχαιολόγου. Ο Martin Kemp, καθηγητής Ιστορίας της Τέχνης του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, ισχυρίζεται απ’ τη μεριά του ότι, τα υποτιθέμενα UFO δεν είναι παρά αναπαραστάσεις ουράνιων και ιερών δυνάμεων που οι αναγεννησιακοί ζωγράφοι συνήθιζαν να απεικονίζουν στους πίνακές τους που έτσι κι αλλιώς χαρακτηρίζονται από έντονη θρησκευτικότητα.



Rc-Cafe

Ο εγκέφαλος βλέπει αυτά που δεν μπορούν να δουν τα μάτια

Εδώ και αρκετό καιρό, άνθρωποι με απώλεια όρασης σε ποικίλους βαθμούς ισχυριζόντουσαν ότι μπορούσαν να νιώσουν κάποιο αντικείμενο που βρισκόταν τριγύρω τους, ακόμα και στην περίπτωση που δεν μπορούσαν στην πραγματικότητα να το δουν. Το φαινόμενο αυτό ονομάστηκε ‘τυφλή όραση’ (blindsight) και στη διάρκεια των περασμένων χρόνων γιατροί και επιστήμονες σχετικών πεδίων έχουν προσπαθήσει να βρουν μια εύλογη επιστημονική εξήγηση γι’ αυτό. Τώρα, ιάπωνες επιστήμονες στο Εθνικό Ινστιτούτο Φυσιολογικών Επιστημών (National Institute for Physiological Sciences) κατάφεραν να προσδιορίσουν ότι η τυφλή όραση συμβαίνει όταν το φως μεταβιβάζεται στους οπτικούς υποδοχείς χωρίς να περνάει από τα συνήθη κανάλια του πρωτοταγούς οπτικού φλοιού.

Η ερευνητική ομάδα χρησιμοποίησε διάφορους πιθήκους για το πείραμα. Είχαν ποικίλες βλάβες στον πρωτοταγή οπτικό φλοιό και οι επιστήμονες εστίασαν στο να τους εκπαιδεύσουν ώστε να δουν αντικείμενα που βρισκόντουσαν ακριβώς μπροστά τους. Μετά από λίγο καιρό, οι πίθηκοι έδειξαν σημάδια που επέτρεψαν στην ομάδα να θεωρήσει ότι μπορούσαν πραγματικά να δουν αυτό που τους παρουσίαζαν. Η όρασή τους μπορούσε να αναγνωρίσει αντικείμενα που παρουσιάζονταν από έξι διαφορετικές κατευθύνσεις, κάτι που οδήγησε τον καθηγητή Tadashi Isa και τον δόκτορα Masatoshi Yoshida στο να θεωρήσουν ότι πιθανώς υπάρχουν ομοιότητες μεταξύ της τυφλής και της νυχτερινής όρασης.

Οι πίθηκοι συνήθως δυσκολεύονται να αναγνωρίσουν σκοτεινά αντικείμενα στο φυσιολογικό τους οπτικό πεδίο, έτσι οι ερευνητές χρησιμοποίησαν το δεδομένο αυτό ως ένα σημείο αναφοράς. Υποκείμενα ελέγχου που είχαν βλάβη στον πρωτοταγή οπτικό τους φλοιό επέδειξαν την ίδια συμπεριφορά όπως εκείνα που τους παρουσιάστηκαν σκοτεινά αντικείμενα, με δύο διαφορές: είχαν μια ευθεία τροχιά στην κίνηση των ματιών τους και έναν σύντομο χρόνο αντίδρασης για την κίνηση των ματιών. Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι αυτές οι διαφορές δεν αποτελούν τόσο τη συνέπεια της βλάβης στο φλοιό των πιθήκων, όσο το γεγονός ότι τα κέντρα για τον έλεγχο της κίνησης των ματιών και τα κέντρα λήψης αποφάσεων είχαν επίσης επηρεαστεί.

Οι ιάπωνες επιστήμονες δηλώνουν ότι η εκπαίδευση που έκαναν στους πιθήκους αποδείχτηκε ότι είναι χρήσιμη στο να μάθουν πώς να ενεργοποιούν δευτερεύοντα εγκεφαλικά κυκλώματα ώστε να καταφέρουν να μεταφέρουν οπτικές πληροφορίες στον εγκέφαλό τους. Τώρα ελπίζουν να επεκτείνουν την έρευνά τους σε ανθρώπους σε μια προσπάθεια να προσφέρουν σε τυφλούς ασθενείς την ευκαιρία τουλάχιστον να νιώσουν τα αντικείμενα που βρίσκονται κοντά τους.

"Τα ευρήματά μας θα εξασφαλίσουν μια νέα μέθοδο για την αποκατάσταση σε άτομα που έχουν βλάβες στον πρωτοταγή οπτικό φλοιό. Αυτό σημαίνει, έναν τρόπο εκπαίδευσης ώστε να ενεργοποιηθούν εναλλακτικά εγκεφαλικά κυκλώματα ώστε να μπορεί κανείς να δει αυτά που δεν μπορούσε να δει", κατέληξε ο δόκτωρ Yoshida
Rc-Cafe

ανεξήγητα φαινόμενα....5

ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΥΣΤΕΡΟΓΝΩΣΙΑΣ
Το καλοκαίρι του 1901 οι Αγγλίδες δασκάλες Έλινορ Ζουρντέν και Αν Μόμπερλι αποφάσισαν να κάνουν μια περιήγηση στο ανάκτορο των Βερσαλλιών. Ήθελαν να επισκεφτούν το μικρό Τριανόν, χώρο φορτισμένο με ρομαντική χροιά, επειδή ο τελευταίος βασιλικός ένοικός του ήταν η άτυχη βασίλισσα Μαρία Αντουανέτα.
Στη διασταύρωση τριών μονοπατιών οι δυο γυναίκες έπεσαν πάνω σε δύο σιωπηλούς άντρες με πράσινα πανωφόρια και τρίκοχα καπέλα που κρατούσαν καροτσάκια κηπουρικής.
Οι γυναίκες αισθάνθηκαν μια απροσδιόριστη κατάθλιψη και δυσφορία.
Ακολουθώντας το ένα μονοπάτι συνάντησαν ένα μικρό κυκλικό περίπτερο όπου καθόταν ένας άντρας με μανδύα του οποίου το αποκρουστικό πρόσωπο και το σατανικό έντονο βλέμμα τις τρομοκράτησε.
Καθώς αναρωτιούνταν ποια κατεύθυνση να διαλέξουν,όρμησε προς το μέρος τους αιφνιδιαστικά ένας ωραίος άντρας με μακριά σγουρά μαλλιά κάτω από το πλατύγυρο καπέλο του και τους υπέδειξε το δεξί μονοπάτι για το μικρό Τριανόν. Εκεί η Δ. Μόμπερλυ περιεργάστηκε μια πολύ όμορφη γυναίκα με ενδυμασία εποχής που σχεδίαζε στη βεράντα του παλατιού.
Μπαίνοντας στο παλάτι για να ξεναγηθούν στο εσωτερικό του, ενώθηκαν με μια συντροφιά Γάλλων ντυμένων με ρούχα του εικοστού αιώνα και ξαναβρήκαν τη καλή τους διάθεση.
Μόνο μία εβδομάδα αργότερα οι δύο φίλες εκμυστηρεύτηκαν η μια στην άλλη την ταραχή στη συνάντηση των αινιγματικών φιγούρων.
Στην προσπάθειά τους να διαλευκάνουν την εμπειρία τους, διαπίστωσαν ότι την ίδια μέρα που επισκέφτηκαν τις Βερσαλλίες,τη 10η Αυγούστου,το 1792 οι επαναστατικές δυνάμεις συνέλαβαν τη βασιλική οικογένεια ,φυλάκισαν και αργότερα καρατόμησαν τη Μαρία Αντουανέτα.
Συμπέραναν ότι κατά κάποιον τρόπο είχαν ταυτιστεί με τη σκέψη της βασίλισσας, ότι είχαν εισχωρήσει στη ζωηρή και νοσταλγική ονειροπόληση που την κατέκλυσε ίσως εκείνη τη μέρα. Θα μπορούσε ακόμα να είναι μια αναπαράσταση στο συναισθηματικό-ενεργειακό πεδίο του χώρου, μια φορτισμένη ανάμνηση, των γεγονότων που διαδραματίστηκαν τότε και που οι γυναίκες εξαιτίας της ευαισθησία τους συνέλαβαν και βίωσαν έντονα.
Οι παραστάσεις που είδαν ήταν διαφορετικές μεταξύ τους, εν τούτοις τα στοιχεία επαληθεύτηκαν από τις ιστορικές
πηγές. Και οι ψηφίδες δείχνουν να συνταιριάζονται στο μωσαικό.
Ο χάρτης της τοποθεσίας του μικρού Τριανόν του αρχιτέκτονα του παλατιού Richard Mick (1783)επιβεβαίωσε τη διάταξη του χώρου και των κτισμάτων που είδαν στην κατάσταση οραματισμού τους οι φίλες. Ο άντρας που τις βοήθησε να προσανατολιστούν θα μπορούσε να είναι ο αγγελιοφόρος που έτρεξε στο μικρό Τριανόν για να ειδοποιήσει τη βασίλισσα για μια ομάδα επαναστατών που ερχόταν στις 5 Οκτωβρίου του 1789. Οι άντρες με τα καροτσάκια θα μπορούσε να είναι μέλη της ελβετικής φρουράς για τη προστασία του βασιλκού ζεύγους. Ο απωθητικός άντρας θα ήταν ο κόμης ντε Βοντρέιγ που στάθηκε κακός φίλος για τη βασίλισσα όταν ενθάρρυνε αντιβασιλικές πρωτοβουλίες.
Και επίσης όταν η αν Μόμπερλι είδε το παρτραίτο της Μαρίας Αντουανέτας πείσθηκε ότι η γυναίκα που είχε δει στον κήπο του μικρού Τριανόν ήταν η βασίλισσα……

Queen Mary.......το στοιχειωμένο πλοίο...........

Το πλοίο "Queen Mary" ήταν ένα κρουαζιερόπλοιο πολυτελείας που αποσύρθηκε το 1967 και μετατράπηκε σε ξενοδοχείο Long Beach της Καλιφόρνια. Από τότε μέχρι σήμερα το Queen Mary συγκαταλέγεται σε ένα από τα πιο στοιχειωμένα μέρη στον κόσμο, αφού οι μαρτυρίες για φαντάσματα στους χώρους του είναι χιλιάδες!Οι χώροι του σήμερα λειτουργούν ως ξενοδοχείο αλλά και τουριστική ατραξιόν, αποφέροντας μεγάλα κέρδη στην περιοχή. Επισκέπτες υποστηρίζουν πως έχουν δει το φάντασμα μιας "κυρίας στα λευκά". Φαντάσματα παιδιών στοιχειώνουν την πισίνα του πλοίου με πιο γνωστό το πνεύμα της Jackie, ενός νεαρού κοριτσιού που έσπασε το λαιμό της καθώς έκανε βουτιά στην πισίνα.Μέντιουμ και "κυνηγοί φαντασμάτων" που ερευνούν κατά καιρούς το πλοίο υποστηρίζουν πως ακούν το μικρό κορίτσι να φωνάζει σπαραχτικά την μητέρα του και να ζητάει την αγαπημένη κούκλα της.

Ο διάδρομος που οδηγεί στα αποδυτήρια της πισίνας είναι επίσης ένας χώρος όπου εμφανίζονται "ανεξήγητα φαινόμενα. Οι επισκέπτες υποστηρίζουν πως νιώθουν το άγγιγμα ενός αόρατου χεριού και την παρουσία άϋλων οντοτήτων.

Το Queen Mary ναυπηγήθηκε στις 26 Σεπτεμβριου 1934 και ξεπερνούσε σε μέγεθος και πολυτέλεια ακόμη και τον Τιτανικό.Κατά τη διάρκεια του Β' παγκοσμίου πολέμου μετέφερε στρατεύματα επικυρηγμένο από τον ίδιο τον Χίτλερ. Βρισκόταν στα ανοιχτά της Σκωτίας όταν στην προσπάθειά του να αποφύγει μία τορπίλη, έπεσε πανω στο 70 τόννων πολεμικό CURACOA που το συνόδευε, διαλύοντας το.

Ο κυβερνήτης του Queen Mary πιστός στις εντολές που είχε να μην σταματήσει για κανέναν λόγο την πορεία του, εγκατέλειψε το πλήρωμα του CURACOA αβοήθητο και δεν διέσωσε κανέναν ναυαγό. Από τότε μέχρι και σήμερα ακούγονται οι φωνές και χτυπήματα στο μπροστινό μέρος του πλοίου που λέγεται ότι τα προκαλούν οι άτυχοι ναυτικοί του CURACOA!

Στο σαλόνι του πλοίου εμφανίζεται μια γυναίκα με λευκό φόρεμα ενώ στην πρώτη θέση εμφανίζεται ένας άντρας ντυμένος με ρούχα από την δεκαετία του '30. Μαρτυρίες λένε πως σε μια από τις αποθήκες του πλοίου εμφανίζεται το φάντασμα ενός παιδιού που παίζει στην πισίνα της τουριστικής θέσης! Η καμπίνα Β340 είναι πλεόν κλειδωμένη και κανείς δεν μπορεί να την επισκεφτεί αφού οι περίεργοι θόρυβοι που ακούγονται από μέσα ,τρομάζουν ακόμη και το προσωπικό του ξενοδοχείου!

Υπάρχουν ακόμη μαρτυρίες για το φάντασμα ενός ναύτη που κυκλοφορεί φορώντας την μπλε στολή του. Στην κουζίνα ακούγονται οι φωνές του μάγειρα που βρήκε φριχτό θάνατο από βασανιστήρια!

Η περισσότερο στοιχειωμένη περιοχή του πλοίου είναι το μηχανοστάσιο όπου ένας 17χρονος ναύτης παγιδεύτηκε ενώ προσπαθούσε να αποφύγει μια φωτιά. Έχουν ακουστεί από πολλούς ανθρώπους χτυπήματα και κρότοι στις σωλήνες γύρω από την πόρτα.

Επισκέπτες λένε επίσης πως έχουν δει το φάντασμα μιας "κυρίας στα λευκά". Φαντάσματα παιδιών στοιχειώνουν την πισίνα του πλοίου με πιο γνωστό το πνεύμα της Jackie, ενός νεαρού κοριτσιού που έσπασε το λαιμό της καθώς εκανε βουτιά στην πισίνα. Μέντιουμ και "κυνηγοί φαντασμάτων" που ερευνούν κατά καιρούς το πλοίο υποστηρίζουν πως ακούν το μικρό κορίτσι να φωνάζει σπαραχτικά την μητέρα του και να ζητάει την αγαπημένη κούκλα της.

Ο διάδρομος που οδηγεί στα αποδυτήρια της πισίνας είναι επίσης ένας χώρος όπου εμφανίζονται "ανεξήγητα φαινόμενα. Οι επισκέπτες υποστηρίζουν πως νιώθουν το άγγιγμα ενός αόρατου χεριού και την παρουσία άϋλων οντοτήτων. Στο μπροστινό μέρος του πλοίου ακούγεται μερικές φορές το ουρλιαχτό ενός φαντάσματος το οποίο λέγεται πως ανήκει σε έναν ναύτη που σκοτώθηκε κατά την σύγκρουση του Queen Mary με ένα μικρότερο πλοίο.

Μαρία Παναγοπούλου

Κρυφές Πόρτες στη Μεγάλη Πυραμίδα

Πριν από 10 χρόνια, το 1994, ο Γερμανός μηχανικός Ρούντολφ Γκαντενμπρινκ είχε καταφέρει να αναστατώσει τους αρχαιολογικούς κύκλους χάρη σε μια ανακάλυψη που είχε κάνει μέσα στην Μεγάλη Πυραμίδα: σε μια προσπάθεια να βελτιώσει τον εξαερισμό στο εσωτερικό της, είχε στείλει ένα τηλεκατευθυνόμενο ρομπότ στον νότιο «αεραγωγό» που βρίσκετε στο θάλαμο της Βασίλισσας και ανακάλυψε σε αυτόν μια πόρτα. Το μικρό ερπυστριοφόρο ρομπότ, το οποίο έφερε μια κάμερα διέσχισε περίπου 65 μέτρα στον αεραγωγό(διατομή 20 επί 20 εκατοστά)έως ότου η πορεία του ανακόπηκε από μια πλάκα, στο μέσω της οποίας υπήρχαν δυο χερούλια.

Οι ειδικοί είχαν τότε μιλήσει για την πιθανότητα να κρύβεται κάποιος θάλαμος πίσω από την πόρτα, εφόσον στην πραγματικότητα ο «αεραγωγός » δεν φαίνεται να φθάνει έως την επιφάνεια της πυραμίδας. Η ανακάλυψη αυτή είχε εξάψει τη φαντασία των αρχαιολόγων αλλά και πολλών ερευνητών αρχαίων μυστήριων, οι οποίοι υπέθεσαν την ύπαρξη κρυμμένων θησαυρών, πάπυρων η άλλων αντικειμένων, που να έριχναν φως στο μυστήριο της Μεγάλης πυραμίδας.
Παρά την έξαψη που δημιουργήθηκε, το επόμενο κεφάλαιο αυτής της ιστορίας αλλά όχι το τελευταίο, γράφτηκε πριν από μερικές εβδομάδες, στα μέσα του Σεπτέμβρη, και μάλιστα παρουσία του τηλεοπτικού δικτύου National Geographic,το οποίο μετέδωσε ζωντανά την νέα προσπάθεια ερευνάς του αεραγωγού. Μια ομάδα ειδικών έστειλε στο νότιο αεραγωγό ένα τηλεκατευθυνόμενο ρομπότ, εφοδιασμένο με μια μικροσκοπική κάμερα. Όταν το ρομπότ έφτασε στην πόρτα, η κάμερα πέρασε πίσω από αυτήν χάρη σε ένα μικρό άνοιγμα λίγων μόλις εκατοστών, που είχαν δημιουργήσει νωρίτερα οι ειδικοί.
Αυτό που αντίκρισαν επιστήμονες και τηλεοπτικό κοινό ήταν μάλλον απρόσμενο. περίπου 23 εκατοστά πίσω από την πόρτα, βρισκόταν μια δεύτερη πόρτα! Η ανακάλυψη αυτή αναζωπύρωσε τις θεωρίες για κρυμμένους θησαυρούς και σημαντικά ευρήματα, αυτήν την φορά πίσω από την …δεύτερη πόρτα. Δυστυχώς όμως, η ερευνά δεν μπορούσε να προχωρήσει παραπέρα.
Σχεδόν μια εβδομάδα αργότερα, μια νέα ανακάλυψη ήρθε να εντείνει το κλίμα μυστήριου που είχε ήδη δημιουργηθεί. Ο Αιγύπτιος Υπουργός Πολιτισμού Φαρουκ Χανσνι ανακοίνωσε την ύπαρξη μιας ακόμη πόρτας, της τρίτης κατά σειρά, η οποία βρίσκεται στον βόρειο«αεραγωγό» του θαλάμου της Βασίλισσας. Ο βόρειος αεραγωγός, ο οποίος και αυτός δεν φθάνει στην επιφάνεια της πυραμίδας, παρουσίαζε ιδιαίτερες δυσκολίες κατά την εξερεύνηση του στο παρελθόν, επειδή εσωτερικά έχει καμπύλες και έντονες γωνίες.
Μετά από την ανακάλυψη και αυτής της τρίτης πόρτας, το μυστήριο φαίνεται να έχει φτάσει σε μια ιδιαίτερη κορύφωση. Στα τέλη Οκτωβρίου μάλιστα, ο Ζάχι Χαουας ανακοίνωσε ότι σχεδιάζεται ήδη να πραγματοποιηθεί μια ερευνά στην επιφάνια των πλευρών της πυραμίδας τον Δεκέμβριο.
Στόχος της έρευνας θα είναι να διαπιστωθεί αν οι δυο αεραγωγοί φθάνουν στην επιφάνια και απλώς το άνοιγμα τους έχει καλυφθεί από την πτώση σε αυτά κάποιων ογκόλιθων. Εάν συμβαίνει κάτι τέτοιο, λέει ο Χαουας, οι πόρτες αποτελούν σύμβολο τον εμποδίων που θα πρέπει να ξεπεράσει η ψυχή του νεκρού Φαραώ για να φθάσει στον ουρανό. Στην περίπτωση όμως που οι αεραγωγοί δεν φθάνουν μέχρι την επιφάνια των πλευρών είναι πιθανόν, σύμφωνα με τον Χαουας, να οδηγούν σε άγνωστους θαλάμους. Και αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, πρόθεση του Χαουας είναι να διανοιχτεί κάποια πρόσβαση προς αυτούς τους θαλάμους, οι οποίοι ίσως αποκαλύψουν κάποιο άγνωστο κομμάτι του παζλ που λέγεται Μεγάλη Πυραμίδα.

Rc-Cafe

Sexy School Girl





Εκτροφείο άγριων ζώων στην Βολιβία

001.jpg

002.jpg

003.jpg


004.jpg

005.jpg

006.jpg

007.jpg

008.jpg

009.jpg

010.jpg

011.jpg

012.jpg

013.jpg

014.jpg

015.jpg


pineza.gr
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory