Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τρίτη, 16 Φεβρουαρίου 2010

Sexy & Lovely Lingerie





Γυναίκα αστυνομικός σε ταινία πορνό !


Μια γυναίκα αστυνομικός, από την Ουγγαρία, έχασε την εργασία όταν την εντόπισαν να παίζει σε ταινία σκληρού... πορνό. Η κυρία Livia Kovacs, που υπηρετούσε στο σώμα της αστυνομίας στην Budapest, είχε την κακή τύχη να την δει να παίζει σε ταινία πορνό ένα συνάδελφος της που το είπε στους ανώτερους του!

Οι ανώτεροι αξιωματικοί αποφάσισαν να την απολύσουν λόγω δυσφήμησης και κατάχρησης της αστυνομικής της ιδιότητας.

Σύμφωνα με τον συνάδελφο της που την κατήγγειλε η εν λόγω γυναίκα έπαιζε στη ταινία την αστυνομικίνα αφέντρα που χρησιμοποιούσε χειροπέδες και γκλομπ σε άγριες σεξουαλικές σκηνές!

«Δεν με νοιάζει που με απέλυσαν αφού μόλις έγινε γνωστό έχω εκατοντάδες προτάσεις από παραγωγούς για να κάνω και άλλες ταινίες,» είπε η κυρία Livia Kovacs
Rc-Cafe

Πλοία χωρίς ίχνη


Τα Shape Memory Alloys, είναι υλικά που μπορούν να διασταλούν ή να συσταλούν σε μεγάλο βαθμό ανάλογα με τις μεταβολές τις θερμοκρασίας και στη συνέχεια να επιστρέψουν στην κανονική τους κατάσταση. Μία ομάδα ερευνητών από το πανεπιστήμιο του Τέξας με επικεφαλή τον Έλληνα Καθηγητή Όθων Ρεντινιώτη, προσπαθούν χρησιμοποιώντας τα παραπάνω υλικά να δημιουργήσουν, για το Αμερικάνικο Ναυτικό, μικρά σκάφη τα οποία να κινούνται αθόρυβα και χωρίς να αφήνουν ίχνη στο πέρασμά τους.

Κατά την κίνηση ένος συμβατικού πλοίου οι προπέλες δημιουργούν ίχνη στη επιφάνεια του νερού, τα οποία είναι εύκολα αναγνωρίσιμα και δίνουν τη δυνατότητα σε δορυφόρους ή επίγειες συσκευές να παρακολουθούν τα ίχνη των πλοίων. Ανάλογα ίχνη δημιουργούνται και από υποβρύχια γεγονός που τα κάνει ορατά στα εχθρικά "μάτια". Παρατηρώντας τη συμπεριφορά και περισσότερο την κίνηση των ψαριών (και ειδικότερα τις συστολές και διαστολές των μυϊκών τους κυττάρων) οι ερευνητές προσπαθούν να την αντιγράψουν και να την εφαρμόσουν στα ταχύπλοα σκάφη του αμερικάνικου στρατού.

Για να επιτευχθεί η μίμηση, η επιστημονική ομάδα του κ. Ρεντινιώτη χρησιμοποιεί καλώδια κατασκευασμένα από Shape Memory Alloys. Όταν θερμανθούν, μεταβάλλεται το μήκος των καλωδίων κατά 8% (μικραίνουν). Χρησιμοποιώντας ελατήρια και προσαρμόζοντας τα καλώδια σε έναν μεταλλικό σκελετό, το σκάφος αποκτά τη δυνατότητα να κινείται εμπρός και πίσω, όπως τα ψάρια, με συνεχή εναλλαγή μεταξύ θερμών και κρύων καλωδίων.

Ο Δρ. Όθων Ρεντινιώτης είναι μέλος της ερευνητικής ομάδος SMART (Shape Memory Alloy Research Team), που αναπτύσσει πολλές εφαρμογές (από ορθοδοντική και μηχανές παραγωγής καφέ εώς μεθόδους ελέγχου αεροσκαφών και προστασίας κτιρίων από τους σεισμούς) στηριζόμενοι στην ιδιότητα των Shape Memory Alloy υλικών. Επικεφαλής της ομάδος SMART είναι ο Δρ. Δημήτριος Λαγουδάς
Rc-Cafe

το καλοκαίρι δεν ήρθε ποτέ!


Το 1816 σε πολλές περιοχές του κόσμου, το καλοκαίρι δεν ήρθε ποτέ!
Στην Ευρώπη το τσουχτερό κρύο συνεχίστηκε ακόμη και τους καλοκαιρινούς μήνες, με αποτέλεσμα να καταστραφούν τεράστιες εκτάσεις φυτειών.
Στη Νέα Αγγλία της Αμερικής το χιόνι δεν έλιωσε καθόλου στη διάρκεια της χρονιάς!
Σε πολλά μέρη των Η.Π.Α., όπως και στην Ουγγαρία και στην Ιταλία, χιόνιζε με καφετί και κόκκινο χιόνι.
Η απίστευτη κατάσταση αποδόθηκε στη σκόνη από την έκρηξη του ηφαιστείου Τομπόρο στην Ινδονησία η οποία εμπόδιζε τις ακτίνες του ήλιου.
Rc-Cafe

Επέμβαση για νεανική φωνή

Γιατροί στις ΗΠΑ προσφέρουν μια ακόμα επέμβαση αισθητικής για αυτούς που θέλουν να ακούγονται νέοι, παράλληλα με το πως φαίνονται, και την ονομάζουν 'voice-lift'.

Οπως και το υπόλοιπο σώμα του ανθρώπου έτσι και οι φωνητικές χορδές αδυνατίζουν καθώς μεγαλώνουμε. Μπορούμε να κάνουμε την φωνή να ακούγεται νεότερη με την γυμναστική αλλά υπάρχει κόσμος που προτιμά την επέμβαση αφού βοηθά τις φωνητικές χορδές να έρθουν κοντά.

Με 17.500 δολάρια οι γιατροί τοποθετούν μέσω μιας μικρής ουλής μοσχεύματα η κολλαγόνο η λίπος στο λαρύγγι για να κλείσουν το κενό ανάμεσα στις χορδές.
Μετά από δυο εβδομάδες ο ασθενής μπορεί να μιλά με λιγότερη προσπάθεια και νεανική φωνή.

"Συνήθως αυτοί που ενδιαφέρονται για τέτοιου είδους επέμβαση είναι εκφωνητές ραδιοφώνου, ηθοποιοί, πολιτικοί, πωλητές και στελέχη επιχειρήσεων," δήλωσε Dr Robert Thayer Sataloff επικεφαλής του τμήματος στο Πανεπιστημιακό νοσοκομείο της Philadelphia.
Rc-Cafe

Μετά το Homo Sapiens τί;

Είναι δύσκολο έως αδύνατο να προβλέψει κάποιος το μέλλον της ανθρώπινης εξέλιξης καθώς αυτή επηρεάζεται από μια σειρά παράγοντες που ξεφεύγουν της σημερινής μας αντίληψης για τα πράγματα.

Όπως λέει και ο Maciej Henneberg, καθηγητής Ανθρωπολογίας και Συγκριτικής Ανατομίας, επικεφαλής του Τμήματος Anatomical Sciences της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου της Αδελαΐδας, στην Αυστραλία: «Ο βασικός μηχανισμός της ανθρώπινης εξέλιξης είναι ένα σύνολο θετικών, αυτοενισχυόμενων αλληλοεπιδράσεων ανάμεσα στη βιολογική μας κληρονομιά, το φυσικό μας περιβάλλον, την τεχνολογία και την κοινωνική μας οργάνωση».

Κοιτάζοντας το μέλλον το μόνο που μπορεί κάποιος να πει είναι το τι είναι πιθανό να συμβεί και τι όχι. Τα σενάρια τα οποία «παίζουν» είναι δύο με όλες φυσικά τις ενδιάμεσες παραλλαγές τους.

Το πρώτο σενάριο –ή «μαύρο» σενάριο- λέει ότι θα είμαστε το πρώτο είδος που θα εξαφανιστεί …οικειοθελώς από προσώπου γης. Όπως άλλωστε αποδεικνύουν τα πρόσφατα γεγονότα με την τρομοκρατική επίθεση στη Νέα Υόρκη και τον Δεύτερο Αμερικανο-ιρακινό πόλεμο, διαθέτουμε όλες τις τεχνικές δυνατότητες και την ανοησία να το κάνουμε.

Σύμφωνα με το δεύτερο, σύντομα θα σπάσουμε τα όρια της μικρής γαλάζιας μπίλιας και θα επεκτείνουμε τον πολιτισμό μας στο διάστημα ωθούμενοι από τις ίδιες δυνάμεις που οδήγησαν τους μακρινούς προγόνους μας να κατακτήσουν νέες ηπείρους και να κατοικήσουν σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της Γης.

Η εξέλιξή μας, ως είδος, θα είναι ανάλογη με τα δύο αυτά σενάρια αλλά και με τις ενδιάμεσες παραλλαγές τους.

Σύμφωνα με πολλούς επιστήμονες και μελλοντολόγους η εξέλιξη του Homo Sapiens θα «σπάσει» σε τρία κυρίως κλαδιά: το ένα θα είναι τα Ανθρωποειδή (Humanoids) που θα αποτελούν τη «φυσική» βιολογικά και μορφολογικά εξέλιξη του σημερινού ανθρώπου, το δεύτερο θα είναι οι Υβριδικοί Άνθρωποι (Cyborgs ή Hybridus) και το τρίτο θα είναι τα Ρομποτοειδή (Androids).

Ανθρωποειδή: Πτωχοί πλην όμως γνήσιοι

Εδώ μπορούμε να ξεχωρίσουμε τρία διαφορετικά υποείδη: τους Homo Optimus, μια «ελίτ» από «βέλτιστους» άνθρωπος μετά από κατάλληλη επεξεργασία του DNA τους, τους Homo Ludditus, αυτούς που είτε συνειδητά θα αντισταθούν και θα συγκρουστούν με τις εξελίξεις είτε δεν θα είναι αρκετά πλούσιοι ή ευνοημένοι ώστε να μπουν στην κλειστή κάστα των Homo Optimus και τέλος τους Extropians.

Οι Extropians θεωρητικά, έχουν κάνει ήδη την εμφάνισή τους από τις τελευταίες δεκαετίες του 20ου Αιώνα. Πιστεύουν στην βιολογική, διανοητική και ψυχική βελτίωση του ανθρώπου αλλά και στην συνεργασία του με τις μηχανές και τα δίκτυα πληροφοριών ενώ το θεωρητικό τους οπλοστάσιο δανείζεται πολλές ιδέες από την αναρχική πολιτική θεωρία, το κίνημα των χίπις, την μετα-οικολογία, τον στρουκτουραλισμό, το punk κίνημα και τις πρακτικές των hackers. Με κύριους εκφραστές τον Hakim Bey, έναν αναρχικό, ποιητή και φιλόσοφο και τον και τον Max More, πρόεδρο του Ινστιτούτου Extropy, οι extropians είναι αυτοί που προωθούν τη σχέση του κλάδου των Ανθρωποειδών με τους άλλους εξελικτικούς κλάδους του ανθρώπινου είδους.



Cyborgs: Ενωμένοι με τη Μηχανή

Ήδη από το 1995 έχουν δημιουργηθεί μικροτσίπ τα οποία μπορούν να λειτουργήσουν σε συνδυασμό με ανθρώπινα νευρικά κύτταρα ενώ μια σειρά από «προσθετικούς» μηχανισμούς οι οποίοι θα μπορούν να εμφυτευτούν στο ανθρώπινο σώμα, αναπτύσσεται αυτή τη στιγμή στα μεγάλα επιστημονικά εργαστήρια. Η άμεση σύνδεση ανθρώπου με μηχανή είναι κάτι που θα πρέπει να το αναμένουμε πολύ σύντομα και τότε δεν θα είναι παράξενο το να συνδέεται, όχι πια το PC μας, αλλά ο ίδιος μας ο εγκέφαλος με το Internet ή με τη Βάση Δεδομένων ενός υπερυπολογιστή. Ίσως ακόμη οι υπολογιστές να γίνουν τόσο μικροί που να χωρούν μέσα στο ίδιο το σώμα μας. Ίσως να συμβούν και τα δύο, οι εσωτερικοί μας υπολογιστές και μαζί ο εγκέφαλος και άλλα όργανα του σώματός μας να συνδέονται με δίκτυα άλλων υπολογιστών και εγκεφάλων. Μέσα από αυτή τη σύνδεση βιολογικού ανθρώπου και μηχανής θα γεννηθεί ο κλάδος των Υβριδικών Ανθρώπων ή Cyborgs. Ανάμεσα τους θα μπορέσουμε να διακρίνουμε τα εξής υπο-είδη: τους Homo Cyberneticus οι οποίοι θα δεχτούν να ενσωματώσουν μηχανικά μέρη στο σώμα τους. Οι Homo Hybridus που πέρα από αυτό θα έχουν δεχτεί ή θα είναι προϊόντα επέμβασης και στον γενετικό τους κώδικα. Κάτι δηλαδή σαν «πάντρεμα» του Homo Optimus με τον Homo Cyberneticus.

Tόσο ο Homo Optimus (“ωραίος, υγιείς, αθληταράς, αλλά βλάκας!») όσο και ο Homo Cyberneticus και ο Homo Hybridus (“έξυπνοι αλλά με πολλά καλώδια και βίσματα!») δεν μπορούν παρά να είναι μεταβατικά είδη που πολύ σύντομα θα δώσουν τη θέση τους σε άλλα. Κι αυτό για έναν, κυρίως, λόγο: είναι όλοι τους θνητοί. Εγκλωβισμένοι σε ένα σώμα με ημερομηνία λήξης δεν έχουν τη δυνατότητα να αντέξουν ένα περιβάλλον που θα γίνεται όλο και πιο εχθρικό, ειδικά αν εκστρατεύσουν στο διάστημα αλλά κι έναν ανταγωνισμό από άλλα ανθεκτικότερα είδη ζωής. Όπως ο Homo Machinus.

Καθώς το ανθρώπινο μυαλό θα εισχωρεί και ταυτόχρονα θα ενισχύεται από τις μηχανές, ο άνθρωπος θα θέλει να απαλλαγεί από το αναλώσιμο σώμα του. Στην αρχή θα αντικαταστήσει μεγάλα μέρη όπως τα άκρα του και τα πιο ευαίσθητα όργανά του. Αργότερα θα τοποθετήσει τον εγκέφαλό του μέσα σε μια υπερσύγχρονη μηχανή η οποία θα του δίνει τεράστιες δυνατότητες, όπως π.χ. να πετάει ή να αντέχει στα βάθη των ωκεανών. Και τέλος θα αντιγράψει τον τρόπο που λειτουργεί ο εγκέφαλός του σε ένα ολοκληρωμένο λειτουργικό πρόγραμμα κερδίζοντας στην ουσία την αθανασία αλλά ίσως χάνοντας για πάντα την ψυχή του.


Robots: οι νέοι Τιτάνες

Είναι τα παιδιά του Ανθρώπου με τη Μηχανή. Οι νέοι Τιτάνες. Τα Robot είναι η τεχνολογική εξέλιξη των σημερινών υπολογιστών, εξολοκλήρου συνθετικά, πλήρως αυτόνομα και από πλευράς κίνησης αλλά και ενέργειας. Στην αρχή χοντροκομμένα, όπως άλλωστε ήσαν και οι πρώτοι υπολογιστές, στη συνέχεια θα πάρουν πιο εκλεπτυσμένες μορφές. Ανάλογα με την προέλευση και την χρήση τους θα χωρίζονται και αυτά σε διαφορετικές υποκατηγορίες. Η Επιστημονική Φαντασία και ο Κινηματογράφος μας έχουν προετοιμάσει για ένα πλήθος διαφορετικών ειδών. Από το κλασσικό ρομποτάκι του «Πόλεμου των Άστρων» (Robotus Primus), μέχρι το τερατώδες ρομπότ του Εξολοθρευτή και τα υπέροχα ανδροειδή του Blade Runner.

Αυτά τα τελευταία θα είναι και η κυρίαρχη κατηγορία του είδους των Robot. Κατ’ εικόνα και ομοίωση του ανθρώπου αλλά με απίστευτες δυνατότητες επεξεργασίας και αποθήκευσης δεδομένων συνδυασμένες με ένα πανίσχυρο εξοπλισμό, άτρωτα, αθάνατα και με την επιπλέον δυνατότητα να παίρνουν αποφάσεις, τα Androids μπορεί, για ένα έστω διάστημα, να κυριαρχήσουν στον πλανήτη. Μπορεί και για πάντα.

Η εμφάνιση νέων ειδών θα δημιουργήσει εντάσεις κι αυτές με τη σειρά τους θα οδηγήσουν σε συγκρούσεις. Όλα αυτά τα νέα είδη που περιγράψαμε δεν θα είναι εύκολο να συμβιώσουν ειρηνικά. Ο Homo Ludditus για παράδειγμα θα αντισταθεί με νύχια και με δόντια υπέρ της καθαρότητας τους ανθρώπινου είδους. Έχουμε πάρει μια ιδέα και πάλι από τον κινηματογράφο και ιδιαίτερα από τον Εξολοθρευτή και το Forbin Project. Εκεί όμως οι ταινίες είχαν happy (για τον Homo Ludditus) end. Πράγμα που είναι αμφίβολο αν θα συμβεί και στην πραγματικότητα.

Και μετά τι;

Θα υπάρξει «μετά»;

Πάντα υπάρχει «μετά». Όπως είπαμε και στην αρχή τα σενάρια είναι δύο.

Οι απαισιόδοξοι πιστεύουν ότι ενώ τον πρώτο καιρό η ζωή μας θα βελτιωθεί καθώς οι μηχανές θα κάνουν τις περισσότερες πρακτικές, καθημερινές δουλειές, λίγο αργότερα η οικονομία, οι διαδικασίες και τα μέσα παραγωγής, η ιδιοκτησία, θα δεχτούν φοβερά χτυπήματα. Ο φόβος ότι μπορεί να χάσουμε τον έλεγχο της κοινωνικής και προσωπικής μας ζωής θα επικρατήσει. Ένας στην αρχή ακήρυχτος και αργότερα ανοιχτός πόλεμος θα ξεσπάσει. Στο τέλος οι άνθρωποι δεν θα καταφέρουν να ανταγωνιστούν τις μηχανές και την τεχνολογία και θα υποχωρήσουν, θα γίνουν σκλάβοι τους, ζωντανές αποθήκες ιστών και κυττάρων και στο τέλος θα εξαφανιστούν.

Αντίθετα οι πιο αισιόδοξοι ερευνητές, μελλοντολόγοι και οραματιστές υποστηρίζουν ότι η ένωση εγκεφάλου και υπολογιστή θα κάνει να ξεδιπλωθούν οι τεράστιες δυνατότητες του ανθρώπινου νου. Φαινόμενα που ακόμη και σήμερα ονομάζουμε «παραψυχολογικά» όπως η τηλεπάθεια και η τηλεκίνηση θα γίνουν κοινός τόπος για όλους. Οι άνθρωποι θα αναπτύξουν νέους τρόπους να επικοινωνούν με τους συνανθρώπους τους, τις μηχανές και ίσως με άλλες μορφές ζωής μέσα από πνευματικούς δρόμους και μονοπάτια. Παρόμοια που σύμφωνα με τους μύθους είχαν ανακαλύψει πολιτισμοί όπως αυτός της Ατλαντίδας, των Ίνκας και των Μάγιανς. Χωρίς να καταργηθεί η ατομικότητα, θα αποκτήσουμε μια υπερ-συνειδητότητα που θα ενωθεί με την ενέργεια του σύμπαντος. Η αθανασία, ατομική και συλλογική, θα είναι το επόμενο βήμα κι ο θάνατος μια ανάμνηση του πρωτόγονου παρελθόντος μας.

του Αντρέα Σάντερς
Rc-Cafe

Koup, όπως λέμε κουπέ


ην κουπέ έκδοση του Forte παρουσίασε στη Νέα Υόρκη η Kia Motors. Το Koup είναι το πρώτο δίθυρο κουπέ μοντέλο της κορεάτικης αυτοκινητοβιομηχανίας και βασίζεται στο πρώτοτυπο μοντέλο που είχε παρουσιάσει το 2008 στην αμερικανική μεγαλούπολη.
Το μήκος του Forte Koup πλησιάζει τα 4,5 μέτρα και στο εσωτερικό του μπορεί να φιλοξενήσει έως 5 επιβάτες, αν και με περιορισμένους χώρους για αυτούς στα πίσω καθίσματα. Η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ ανέρχεται σε 350 λίτρα. Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι πλούσιος, με το ESP και το σύστημα ελέγχου της πίεσης των ελαστικών να είναι στάνταρντ.
Το Forte Koup θα πωλείται σε δύο εκδόσεις, την EX και την κορυφαία SX. Η EX εξοπλίζεται από το 2λιτρο DOHC κινητήρα τεχνολογίας CVVT που αποδίδει 156 ίππους και 19,9 χλγμ. ροπής. Στην SX δράση αναλαμβάνει ο ανανεωμένος 2.4, με ισχύ 173 ίππους και ροπή 23,2 χλγμ.
Όπως και με το σεντάν Forte, οι επιλογές για το σύστημα μετάδοσης του Koup είναι δύο ανά έκδοση: Για το EX στάνταρντ το μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων και προαιρετικό το 4τάχυτο αυτόματο. Στην περίπτωση του SX η βασική επιλογή είναι το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και εναλλακτική το αυτόματο 5 σχέσεων.

ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΠΈΡΑΣΕ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ

Το νέο βιβλίο του Holger Kersten, "Η Ζωή του Ιησού στην Ινδία", υποστηρίζει πως ο Ιησούς μπορεί να έζησε στη Μέση Ανατολή και στην Ινδία, μετά από τη Σταύρωση.

Αποτελεί μια εισαγωγή στις έρευνες του συγγραφέα για τα ταξίδια του Χριστού μετά τη Σταύρωση, όπου έφτασε στην Ινδία, μαζί με τη μητέρα του Μαρία, και, τελικά, για το θάνατό του και την ταφή του, κάπου στο Κασμίρ. Στο βιβλίο, επίσης, σημειώνονται αρκετές παράλληλες διδασκαλίες με αυτή τη Χριστού, από άλλες θρησκείες, καθώς και φυλετικές παραδόσεις.


Ο ρώσος διανοούμενος Nicolai Notovich ήταν ο πρώτος που πρότεινε πως ο Χριστός ίσως να ταξίδεψε στην Ινδία. Το 1887, ο ρώσος διανοούμενος (και λάτρης της Ανατολής), έφτασε στο Κασμίρ, σε κάποιο από τα πολλά του ταξίδια. Κατά την επίσκεψή του σε ένα βουδιστικό μοναστήρι έμαθε για έναν bhodisattva άγιο που λεγόταν "Issa".

Ο Notovich έμεινε έκπληκτος από την ομοιότητα της διδασκαλίας αυτού του άγιου με αυτή του Ιησού, καθώς και για τον σταυρικό θάνατο που γνώρισαν και οι δύο. Έμαθε πως για περίπου δεκαέξι χρόνια, ο Χριστός ταξίδευε στην Ανατολία, την Περσία, την Δυτική Ευρώπη και στην Αγγλία.


Το πρώτο βήμα πάνω στα ίχνη του Χριστού μετά τη Σταύρωση το βλέπουμε στον Πέρση χρονογράφο Mohamned στο ιστορικό του έργο "Jami-ut-tuwarik", όπου υποστηρίζει πως ο Χριστός έφτασε στο βασίλειο του Nisibis (σημερινό Nusaybin στην Τουρκία) με βασιλικές τιμές.
Αυτό διασταυρώνεται από τον Imam Abu Jafar Muhammed στο "Tafsi-Ibn-i-Jamir at-tubri". Τούρκοι και Πέρσες έχουν αρχαίες ιστορίες για έναν άγιο αποκαλούμενο "Yuz Asaf" ("Αρχηγός-Θεραπευτής"), η συμπεριφορά του οποίου, τα θαύματά του και η διδασκαλία του είναι πολύ όμοια με αυτή του Χριστού.


Οι περισσότεροι ισλαμιστές και ινδουιστές ιστορικοί καταγράφουν ιστορίες για βασιλείς, ευγενείς και άγιους στις περιοχές που ταξίδεψε ο Ιησούς και δίνουν μαρτυρίες για την ιστορική πραγματικότητα του Χριστού. Το Κοράνιο, για παράδειγμα, αναφέρεται στον Ιησού σαν "Issar". Ανατολικότερα, οι κουρδικές φυλές έχουν παρόμοιες ιστορίες που μαρτυρούν την παρουσία του Χριστού στην Ανατολική Τουρκία μετά την Ανάσταση. Αυτές οι ιστορίες όμως δεν λαμβάνονται υπόψη από τη θεολογική κοινότητα.


Ο Kersten υποστηρίζει, επίσης, πως πριν από την αποστολή του στη Μέση Ανατολή, ο Χριστός είχε έρθει σ' επαφή με τις βουδιστικές διδασκαλίες στην Αίγυπτο. Μετά τη γέννησή του στη Βηθλεέμ, η οικογένειά του διέφυγε στην Αίγυπτο για ν' αποφύγει το διωγμό του Ηρώδη. Αν και οι περισσότεροι θεολόγοι το απορρίπτουν, στο βιβλίο υποστηρίζεται πως υπήρχαν πολλές βουδιστικές σχολές στην Αλεξάνδρεια, πολύ πριν από την χριστιανική εποχή.


Πολύ περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν στα "Απόκρυφα Ευαγγέλια". Αυτά λέγεται πως είναι κείμενα που συντάχθηκαν από τους Απόστολους αλλά δεν έγιναν ποτέ αποδεκτά από την επίσημη Εκκλησία. Αργότερα η Εκκλησία τα κατάταξε στις αιρέσεις, και ένα ελάχιστο μέρος από τα κείμενα αυτά έγινε δεκτό στο επίσημο δόγμα και στη θεολογία.

Στα "Πεπραγμένα του Θωμά" για παράδειγμα αναφέρεται πως ο Χριστός συνάντησε τον Θωμά πολλές φορές μετά τη Σταύρωση. Επίσης αναφέρεται πως ο Χριστός ζήτησε από τον Θωμά να διδάξει στην Ινδία. Αυτό είναι επιβεβαιωμένο από πέτρινες επιγραφές στο Fatehpur Sikri, κοντά στο Taj Mahal, στην Βόρεια Ινδία. Περιέχουν τα "Άγραφα", ρήσεις του Χριστού, οι οποίες δεν υπάρχουν στην επίσημη Βίβλο. Η μορφή τους είναι παρόμοια με το Απόκρυφο Ευαγγέλιο του Θωμά. Αυτό δεν είναι παρά ένα παράδειγμα που μας δίνει μια ιδέα για το ότι κείμενα που δεν είναι αποδεκτά από την επίσημη Εκκλησία περιέχουν σημαντικές πληροφορίες για την πραγματική ζωή του Χριστού και για τις διδασκαλίες του.


Εξερευνώντας τις κινήσεις του Χριστού στην Ινδία και αλλού, ο Kersten ανακάλυψε επίσης πως πολλές από τις διδασκαλίες του, οι οποίες βαθμιαία εξαφανίστηκαν από την Βίβλο, είχαν καθαρά ανατολική προέλευση, όπως το κάρμα και η μετενσάρκωση, για παράδειγμα, όπου φαίνεται να είναι κοινή γνώση που επιβεβαιώνενται από τον ίδιο τον Χριστό.

Φανταστείτε την αντίδραση που προκάλεσαν αυτές οι ανακαλύψεις στον Δυτικό Χριστιανισμό και στις Εκκλησίες του, που κράτησαν τον Χριστό σε δογματικά καλούπια και οδήγησαν τους λαούς στην τυφλή πίστη, οργανώνοντας θρησκείες και ορίζοντας αμαρτήματα. Επιπλέον αναφέρεται πως τα Απόκρυφα του Θωμά και το Ευαγγέλιό του, που προέρχονται από συριακές πηγές, χρονολογούνται στον 4ο αιώνα μ.Χ. ή και νωρίτερα. Πρόκειται για αποσπάσματα των Γνωστικών και, παρά τις μαρτυρίες για την αυθεντικότητά τους, δεν έχουν γίνει ποτέ αποδεκτά από τις επίσημες θεολογικές σχολές.


Στα κείμενά του ο Θωμάς αναφέρει την εμφάνιση του Χριστού στην Ανδράπολη της Παφλαγονίας, ως φιλοξενούμενος του βασιλιά της. Εκεί συναντήθηκε με τον Θωμά, ο οποίος ταξίδεψε χωριστά. Και ήταν στην Ανδράπολη όπου ο Χριστός ζήτησε από τον Θωμά να πάει στην Ινδία και να αρχίσει να διαδίδει τις διδασκαλίες του.

Φαίνεται πως ο Χριστός και η Μαρία ταξίδεψαν τότε μακριά στην δυτική ακτή της Μ. Ασίας, και απόδειξη γι' αυτό μπορεί να είναι ένας παλιός σταθμός για ταξιδιώτες με την ονομασία "Το σπίτι της Μαρίας", όπου βρέθηκε, κατά παράδοξο τρόπο, πολύ έξω από τον Δρόμο του Ασημιού. Από εκεί ο Χριστός μπορεί να πέρασε εύκολα στην Ευρώπη, διαμέσου της Γαλατίας. Ίσως να ταξίδεψε τόσο μακριά ως τα Βρετανικά Νησιά, όπου υπάρχει μια πανάρχαια βελανιδιά, ονομαζόμενη "Καθαγιασμένο Δένδρο", και λέγεται πως την φύτεψε ο ίδιος ο Χριστός.


Στα ταξίδια του μέσα από την Περσία ο Χριστός έγινε γνωστός σαν Yuz Asaf (Αρχηγός-Θεραπευτής). Αυτό το γνωρίζουμε από ιστορικά αρχεία του Κασμίρ όπου αναγράφεται σαν Isa (όπως και στο Κοράνιο) καθώς επίσης και σαν Yuz Asaf. Στον δεύτερο τόμο του Jami-uf-Tamarik αναφέρεται πως ο Yuz Asaf ταξίδεψε και δίδαξε στην Περσία. Φαίνεται πως ο Yuz Asaf τιμήθηκε ιδιαίτερα στο Αφγανιστάν και το Πακιστάν. Για παράδειγμα, υπάρχουν δύο πεδιάδες στο Ανατολικό Αφγανιστάν, κοντά στο Gazni και την Galalabad, που φέρουν το όνομα του προφήτη Yuz Asaf.

Στα Απόκρυφά του, ο Θωμάς μας λέει πως αυτός και ο Χριστός παραβρέθηκαν στην Αυλή του βασιλιά Gundafor της Taxila (σημερινό Πακιστάν), γύρω στο 47 μ.Χ., όπου, τελικά, ο βασιλιάς και ο αδελφός του αποδέχτηκαν την διδασκαλία του Χριστού. Ο Kersten υποστηρίζει πως υπάρχουν πάνω από 21 ιστορικά ντοκουμέντα που μαρτυρούν την παρουσία του Ιησού στο Κασμίρ, όπου ήταν γνωστός τόσο σαν Yuz Asaf όσο και ως Issa. Για παράδειγμα, η Ghavishyat Mahapurana περιέχει μια εγγραφή για τον Issa-Masih (Ιησούς ο Μεσσίας).

Αυτό δείχνει πως ο Χριστός έφτασε στο Κασμίρ της Ινδίας, όπου συγκρούστηκε με τον βασιλιά Shalivahana, ο οποίος διοικούσε την περιοχή του Kushan (39-50 μ.Χ.), αν και υπήρξε φιλοξενούμενός του για κάποιο διάστημα.
Ο ιστορικός Mullah Nadini (1413 μ.Χ.) διηγείται ξανά την ιστορία του Yuz Asaf, ο οποίος ήταν σύγχρονος του βασιλιά Gopadatta, και ξεκαθαρίζει πως επίσης χρησιμοποιούσε το όνομα Issar, δηλαδή Ιησούς.

Υπάρχει επίσης αρκετή ιστορική αλήθεια στις πόλεις και τα χωριά της Βόρειας Ινδίας που δείχνει πως ο Ιησούς και η μητέρα του Μαρία έζησαν αρκετό χρόνο σ' αυτήν την περιοχή. Για παράδειγμα, κοντά στα προάστια μιας μικρής πόλης που λέγεται Mari, υπάρχει ένα βουνό που λέγεται Pindi Point, πάνω στο οποίο υπάρχει ένας παλιός τάφος που λέγεται Mai Mari da Asthan ή "Το τελευταίο κοιμητήριο της Μαρίας". Ο τάφος λέγεται πως είναι πολύ παλιός και οι ντόπιοι μουσουλμάνοι τον σέβονται και τον τιμούν σαν τον τάφο της μητέρας του Issa. Ο τάφος έχει προσανατολισμό από ανατολή προς δύση, σύμφωνα με την ιουδαϊκή παράδοση, παράδοξο γεγονός για μια περιοχή όπου κυριαρχεί το Ισλάμ. Θεωρώντας την αρχαιότητά του, ένας τέτοιος τάφος δεν μπορεί να είναι ινδικός αφού οι ινδουιστές οι σύγχρονοι με τον Χριστό αποτέφρωναν τα πτώματά τους και διασκόρπιζαν τις στάχτες, όπως το κάνουν και σήμερα.


Ακολουθώντας την πορεία του Χριστού στο Κασμίρ, 40 χιλιόμετρα βόρεια του Srinagar, ανάμεσα στα χωριά Naugam και Nilmge υπάρχει ένα λιβάδι που λέγεται Yuz-Marg (το λιβάδι του Yuz Asaf δηλαδή του Ιησού). Εκεί υπάρχει ένα Ιερό που λέγεται Aish Muqam, 60 χιλιόμετρα βορειοανατολικά του Srinagar και 12 χιλιόμετρα από το Bij Bihara. Το "Aish" λέει ο Kersten προέρχεται από το "Issa" και το "Muqam" από το έσχατο μέρος. Μέσα στο Aish Muqam βρίσκεται ένα ιερό σύμβολο που λέγεται "Moses Rod" ή "Jesus Rod", το οποίο οι ντόπιοι λένε πως ανήκε από τον ίδιο το Μωυσή. Λέγεται πως και ο Χριστός το κρατούσε ίσως για να επιβεβαιώσει την μωσαϊκή του προέλευση.

Πάνω από την πόλη του Srinagar υπάρχει ένας ναός γνωστός σαν "Ο Θρόνος του Σολόμωντα", ο οποίος χρονολογείται τουλάχιστον στο 1000 π.Χ., τον οποίο ο βασιλιάς Gopadatta είχε ανοικοδομήσει περίπου την εποχή της γέννησης του Χριστού. Την ανοικοδόμηση είχε αναλάβει ένας πέρσης αρχιτέκτονας ο οποίος άφησε τέσσερις ονομαστικές επιγραφές στο πλευρικό βήμα του ναού. Στην Τρίτη και την τέταρτη επιγραφή διαβάζουμε: "Αυτή την εποχή ο Yuz Asaf ανάγγειλε την προφητική του έλευση στο Έτος 50 και 4", και "Αυτός είναι ο Ιησούς. Ο προφήτης των Υιών του Ισραήλ".

Εδώ βρίσκεται μια πανίσχυρη απόδειξη της θεωρίας του Kersten, ο οποίος υποστηρίζει πως ο Χριστός μπορούσε να είχε ταξιδέψει στη Βόρεια Ινδία και τελικά να επέστρεψε στο Κασμίρ για να πεθάνει, κάπου στα 80 του χρόνια. Ο τάφος του Χριστού, λέει ο Kersten, βρίσκεται στην παλιά πόλη της Srinagar σε ένα κτίσμα που λέγεται Rozabal. "Rozabal" είναι σύντμηση του "Rauza Bal", που σημαίνει "ο τάφος του προφήτη". Στην είσοδο υπάρχει μια επιγραφή που επεξηγεί πως ο Yuz Asaf θάφτηκε κατά μήκος μαζί με έναν άλλον μουσουλμάνο άγιο. Και οι δύο έχουν ταφόπετρες προσανατολισμένες στη διεύθυνση Βορά-Νότου, σύμφωνα με την ισλαμική παράδοση. Πάντως, μέσα από ένα μικρό άνοιγμα φαίνεται το κύριο ταφικό δωμάτιο στο οποίο υπάρχει η σαρκοφάγος του Yuz Asaf στη διεύθυνση Ανατολής-Δύσης, σύμφωνα με την ιουδαϊκή παράδοση.


Σύμφωνα με τον καθηγητή Hassnain, ο οποίος έχει μελετήσει αυτόν τον τάφο, υπάρχουν αχνά ίχνη ποδιών στις πέτρες του τάφου και, εξετάζοντάς τα από κοντά, αχνά σημάδια της σταύρωσης και ένα κομποσκοίνι. Τα ίχνη του Yuz Asaf φαίνεται να έχουν σημάδια από ουλές και στα δύο του πόδια και, αν θεωρηθεί πως υπάρχουν ίχνη της σταύρωσης, τότε η θέση τους είναι σύμφωνη με τα σημάδια που φαίνονται στην αναπαράσταση του Καταφυγίου Turin (το αριστερό πόδι καρφωμένο πάνω από το δεξί). Η σταύρωση δεν ήταν συνηθισμένη στην Ασία, κι έτσι πρόκειται πιθανότατα για κάποιον από την Μέση Ανατολή. Ο τάφος λέγεται από μερικούς "Hazrat Issa Sahib" ή "ο Τάφος του Αφέντη Κυρίου Ιησού". Αρχαίες επιγραφές αναγνωρίζουν την ύπαρξη του τάφου από το 112 μ.Χ.. Ο Μεγάλος Μουφτής, επιφανής μουσουλμάνος κληρικός, παραδέχεται πως το Hazrat Isa Sahib είναι ο τάφος του Yuz Asaf!


Έτσι, ο Kertsten συμπεραίνει πως ο τάφος του Ιησού Χριστού βρίσκεται στο Κασμίρ! Οι επιπτώσεις της μελέτης του είναι τεράστιες. Η ζωή του Χριστού στην Ινδία, μετά τη Σταύρωση, αντιμάχεται την επίσημη διδασκαλία της Εκκλησίας σε θεμελιώδες επίπεδο. Η θεολογία του Αποστόλου Παύλου, το κύριο δόγμα του σύγχρονου Χριστιανισμού, είναι κενό φανατισμού, στο φως αυτών των αποκαλύψεων. Απειλεί επίσης τα δόγματα περί πειθαρχίας στην Εκκλησία, αμαρτημάτων, σωτηρίας μέσω της τυφλής πίστης και μη ύπαρξης της μετενσάρκωσης. Αυτές οι ιδέες υποβόσκουν ακόμη στα ήθη και έθιμα μερικών περιοχών της Δύσης ενώ από τα περισσότερα έχουν εξαφανιστεί, κάτι που καθορίζει την εσωτερική δυτική κοινωνική δομή, από το νομικό σύστημα ως την ιατρική. Δεν είναι παράξενο το ότι οι μοντέρνες Εκκλησίες και τα εγκόσμια ενδιαφέροντά τους αρνούνται να δεχτούν προτάσεις σαν αυτή του Kersten.

rc-cafe

Περίεργα Αγάλματα

Τι μπορεί να δημιουργήσει ο άνθρωπος.Είναι απίστευτο :shocked:


Rc-Cafe

Τούρκικη τουαλέτα για .... δισεκατομμυριούχους

Σε μια τουαλέτα δισεκατομμυριούχους τα πάντα πρέπει να είναι στα όρια της υπερβολής (και του κιτς), ακόμα και η τούρκικη τουαλέτα του.

Αυτή η τουαλέτα δεν βρίσκεται στο σπίτι κάποιου ζάμπλουτου αλλά αποτελεί ακόμα πρωτότυπο. Σχεδιάστηκε από τον Chen-Karlsson και ομολογουμένως, με τέτοιες ανόητες ιδέες, μάλλον δεν θα αποχτήσει ποτέ την οικονομική άνεση για να έχει ο ίδιος μια τέτοια τουαλέτα.


Rc-Cafe

.....φιλοσοφίες


  • Πάντοτε να αφήνεις τους άλλους να κανονίζουν τις εκδρομές και τα ταξίδια. Μετά μπορείς άνετα να τους βρίζεις.
  • Εάν προσπαθήσω να αποτύχω, στο τέλος θα πετύχω ή θα αποτύχω;
  • Γεννιόμαστε γυμνοί, υγροί και πεινασμένοι. Μετά τα πράγματα χειροτερεύουν
  • Πουριτανισμός: Ο τρομερός φόβος ότι κάποιος άλλος, κάπου αλλού, μπορεί να είναι ευτυχισμένος
  • Συνείδηση: Εκείνο το ενοχλητικό πράγμα ανάμεσα σε δυό υπνάκους
  • Να είσαστε ευγενικοί με τα παιδιά σας. Αυτά θα διαλέξουν το γηροκομείο σας
  • Υπάρχουν 3 είδη ανθρώπων: Αυτοί που ξέρουν να μετράνε και αυτοί που δεν ξέρουν
  • Εαν δεν πετύχεις, κατέστρεψε όλα τα στοιχεία ότι προσπάθησες
  • Συμπέρασμα είναι το μέρος όπου σταματάμε όταν κουραστούμε να σκεφτόμαστε
  • Εμπειρία είναι κάτι που δεν το έχουμε, παρά μόνο μετά που το χρειαζόμαστε
  • Αυτός που διστάζει, πιθανώς να έχει δίκιο.
  • Η επιτυχία πάντα συμβαίνει όταν είσαι μόνος σου και η αποτυχία όταν σε βλέπουν όλοι
  • Οταν σκέφτομαι το παρελθόν, μου έρχονται τόσες πολλές αναμνήσεις...
  • Υπάρχει μια λεπτή γραμμή ανάμεσα στο να ψαρεύεις και το να στέκεις στην ακτή σαν ηλίθιος
  • Rc-Cafe

Ο άλυτος γρίφος του Einstein

Σύμφωνα με τον Einstein o παρακάτω γρίφος θεωρείται άλυτος για το 98% των ανθρώπων... Έχουμε και λέμε...

Υπάρχουν 5 σπίτια, 5 διαφορετικών ανθρώπων. Σε κάθε ένα από τα σπίτια αυτά ζει ένας άνθρωπος διαφορετικής εθνικότητας. Οι 5 ιδιοκτήτες πίνουν ένα συγκεκριμένο είδος ποτού, καπνίζουν μια συγκεκριμένη μάρκα τσιγάρων και έχουν όλοι ένα συγκεκριμένο κατοικίδιο. Όλοι έχουν μεταξύ τους διαφορετικά κατοικίδια, διαφορετικές μάρκες τσιγάρων και διαφορετικά είδη ποτών.

ΕΡΩΤΗΣΗ: ποίος έχει το ψάρι ;;;

Στοιχεία:

α)Ο Άγγλος ζει στο κόκκινο σπίτι.

β)Ο Σουηδός έχει ένα σκύλο.

γ)Ο Δανός πίνει τσάι.

Δ)Το πράσινο σπίτι είναι αριστερά από το άσπρο σπίτι.

ε)Ο ιδιοκτήτης του πράσινου σπιτιού πίνει καφέ.

ζ)Αυτός που καπνίζει Pall Mall τσιγάρα έχει πουλιά για κατοικίδια.

η)Ο ιδιοκτήτης του κίτρινου σπιτιού καπνίζει Dunhill.

θ)Αυτός που μένει στο μεσαίο σπίτι πίνει γάλα.

ι)Ο Νορβηγός μένει στο 1ο σπίτι.

κ)Αυτός που καπνίζει Blends μένει δίπλα σε αυτόν που έχει γάτες.

λ)Αυτός που έχει το άλογο μένει δίπλα σε αυτόν που καπνίζει Dunhill.

μ)Ο ιδιοκτήτης που καπνίζει Bluemasters πίνει μπίρα.

ν)Ο Γερμανός καπνίζει Prince.

ξ)Ο Νορβηγός μένει δίπλα στο μπλε σπίτι.

ο)Αυτός που καπνίζει Blends έχει ένα γείτονα που πίνει νερό.

Είχε δίκιο ο Einstein για το 98% ;;;


Rc-Cafe

Sexy Brittany Maas & Chelse Medley





Η πλειοψηφία των άρθρων που ανεβάζουμε έχει βρεθεί σε φόρουμ και μετά από πολύ ψάξιμο
Όπως ελπίζω να καταλαβαίνουν μερικοί από τους μπλόγκερ δεν είμαστε εδώ ούτε για να τους φάμε το ψωμί ούτε για να ικανοποιήσουμε κάποιο κρυφό μας απωθημένο...
Απλά κάνουμε την πλακα μας και σκοτώνουμε τον χρόνο μας δημιουργικά
Εάν ένα άρθρο βρεθεί από blog αναφέρεται πάντοτε η πηγή... διότι εκεί το βρήκαμε
(και θεωρούμε σκόπιμο να επιβραβεύσουμε τον ιδιοκτητη του με ένα ενεργό link ,μια που ούτε αυτός βάζει στην τσεπούλα του τσακιστό cents)
Εκτος βεβαια και εάν έχει βάλει διαφημίσεις της Google και περιμένει να σωθεί από τα 4-5 cents που παίρνει στο κάθε κτύπημα
(Και για να προλάβουμε ορισμένους και να διαλύσουμε επιτέλους τον μύθο που επικρατεί με τις κάρτες που βλέπετε στην αριστερή μεριά του Rc-Cafe απλά σας αναφέρουμε ότι
είναι όλοι φίλοι μας και δεν έχουμε καμια χρηματική απολαβή από αυτούς)
Εάν όμως το θέμα προέλθει από Forum η σελίδα στο internet προσπερνάμε τις οποιες ευασθησίες έχουμε

Εάν κάποιοι βρεθήκατε παρεξηγημένοι που βρήκατε θέματα τα οποια είχατε αρθρογραφήσει οι ίδιοι σας ζητάμε συγγνώμη
( να μας στείλετε e-mail με το ονοματεπώνυμο σας να το αναρτήσουμε στο τέλος)
Εάν όχι να μας κάνετε την χάρη...

Κλείνοντας ,θα πούμε για άλλη μια φορα τα εξής
Ο απώτερος σκοπός της λειτουργίας του rc-cafe έχει να κάνει με την εγκυκλοπαιδική ενημέρωση και την ψυχαγωγία του αναγνώστη , και το rc-cafe δεν αποτελεί πηγή εισοδήματος για εμάς ....
Ξεκινήσαμε και συνεχίζουμε να είμαστε αποστασιοποιημένοι από πολιτική και πολιτικούς (και δεν εξυπηρετούμε τα συμφέροντα κανενός).
Δεν προσποιούμαστε τους δημοσιογράφους .... και δεν έχουμε κάποιο κρυφό απωθημένο.

οι Πλανήτες βήμα βήμα

Κατοικούμε μέσα σε ένα ασήμαντο και μικροσκοπικό τμήμα του Σύμπαντος, που δεν παύει όμως να είναι το σπίτι που γεννηθήκαμε και μεγαλώσαμε. Αξίζει λοιπόν να επισκεφτούμε και να γνωρίσουμε καλύτερα την μικρή μας διαστημική γειτονιά. Διότι αν δεν μάθουμε μερικά πράγματα για το ηλιακό μας σύστημα που μας φιλοξενεί και αν δεν γνωρίσουμε τους πλανήτες που είναι αναπόσπαστα μέλη αυτής της γειτονιάς, τότε είναι σαν να κατοικούμε και να ζούμε σε ένα σπίτι χωρίς να γνωρίζουμε σε πια γειτονιά είναι χτισμένο. Γι’ αυτό, προσδεθείτε και απολαύστε το μαγευτικό ταξίδι.

Πόσο μεγάλο είναι το Ηλιακό μας Σύστημα;

Είναι πολύ δύσκολο για μας να καταλάβουμε πόσο μεγάλο είναι το Ηλιακό μας Σύστημα. Οι επιστήμονες μας λένε, ότι ο μεγαλύτερος αριθμός που μπορεί το μυαλό μας να αντιληφθεί, ή να αρπάξει, είναι ο αριθμός εκατό χιλιάδες (100.000). Όταν αρχίζουμε να μιλάμε για τις αποστάσεις μεταξύ των πλανητών, οι οποίες μετριούνται σε εκατομμύρια, ή δισεκατομμύρια, χιλιόμετρα, το μυαλό μας αρχίζει να ζαλίζεται. Όταν μάλιστα προσθέσεις τη συνήθεια που έχουν οι μεγάλοι να κάνουν τα πράγματα πολύ πιο δύσκολα απ’ ότι πρέπει, τότε γίνονται ακόμα πιο δύσκολα. Αυτό που θα προσπαθήσουμε να κάνουνε εδώ, είναι να εξηγήσουμε το μέγεθος του ηλιακού συστήματος με έναν απλούστερο τρόπο και επίσης θα σας δώσουμε μια ιδέα για το πόσο απέχουν οι πλανητικοί μας γείτονες από τον Ήλιο.

Θα προσπαθήσουμε να σας δείξουμε το μέγεθος του ηλιακού συστήματος πραγματοποιώντας έναν φανταστικό “περίπατο” από τον Ήλιο προς όλους τους πλανήτες της γειτονιάς μας. Πρόκειται για έναν μοναδικό περίπατο, μιας και κάθε “βήμα” που θα κάνετε αντιστοιχεί με ένα εκατομμύρια εξακόσιες χιλιάδες χιλιόμετρα! Για τους πρώτους τέσσερις πλανήτες, Ερμής, Αφροδίτη, Γη και Άρης, θα έχετε τη δυνατότητα να κάνετε αυτά τα βήματα αν βρισκόσασταν μέσα σε ένα ποδοσφαιρικό γήπεδο. Κατόπιν αυτού, οι αποστάσεις είναι υπερβολικά μεγάλες, εκτός και αν βρίσκεστε σε έναν ανοιχτό χώρο χωρίς σύνορα και φυσικά εμπόδια. Αν πραγματικά αποφασίσετε να περπατήσετε τις αποστάσεις για τους πρώτους τέσσερις πλανήτες, βεβαιωθείτε ότι ένας από τους γονείς σας θα στέκεται ακίνητος στη γραμμή του τέρματος αναπαριστώντας τον Ήλιο. Όταν θα αρχίσετε να κάνετε τα βήματα, προσέξτε το κάθε βήμα σας να μην είναι κάτω του ενός μέτρου. Αν, από την άλλη, δεν έχετε τη δυνατότητα να βρείτε ένα γήπεδο ποδοσφαίρου, τότε απλά φανταστείτε το παρακάτω παράδειγμα.

Επίσης, κατά το ταξίδι μας διαμέσου του ηλιακού συστήματος, ξεκινώντας πάντα από τον Ήλιο, θα σας αναφέρουμε το χρόνο που θα χρειαζόσασταν να επισκεφτείτε τους πλανήτες με το αυτοκίνητό σας τρέχοντας με την ταχύτητα των 110 χιλιομέτρων την ώρα, όπως επίσης και πετώντας με το αεροπλάνο με 1000 χιλιόμετρα την ώρα. Θυμηθείτε, οι πλανήτες δεν βρίσκονται σε ευθεία γραμμή από τον Ήλιο. Συνεχώς κινούνται γύρω από το μητρικό μας άστρο, και είναι πολύ δύσκολο και σπάνιο να ευθυγραμμιστούν. Οι αποστάσεις που χρησιμοποιούμε από τον Ήλιο προς τους πλανήτες αντιπροσωπεύουν πάντοτε τον μέσο όρο.

Ερμής

Ο πρώτος σταθμός του διαστημικού ταξιδιού μας είναι ο Ερμής, ο οποίος είναι και ο πλησιέστερος πλανήτης προς τον Ήλιο. Ο Ερμής βρίσκεται γύρω στα 56 εκατομμύρια χιλιόμετρα από τον Ήλιο. Για να το καταλάβετε καλύτερα κάντε 35 βήματα μπροστά και κοιτάξτε πίσω να δείτε πόσο μακριά βρίσκεται ο Ήλιος. Αν πετούσατε με αεροπλάνο και με ταχύτητα 1000 χλμ/ώρα (όπως είπαμε πιο πριν) και ξεκινούσατε από τον Ήλιο θα χρειαζόσασταν 7 χρόνια για να φτάσετε στον Ερμή! Αν τώρα οδηγούσατε το αυτοκίνητό σας θα φτάνατε σε 57 χρόνια.

Αφροδίτη

Ο δεύτερος σταθμός μας είναι ο πλανήτης Αφροδίτη. Ο πλανήτης πήρε το όνομά του από την θεά του έρωτα και της ομορφιάς, της Αφροδίτης και βρίσκεται σε απόσταση 104,5 εκατομμύρια χιλιόμετρα περίπου από τον Ήλιο, αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να κάνετε άλλα 30 βήματα μπροστά (συνολικά 65 βήματα από τον Ήλιο). Με αεροπλάνο θα φτάνατε σε 12 χρόνια και με αυτοκίνητο σε 106 χρόνια.

Γη

Η τρίτη στάση στο φανταστικό μας ταξίδι είναι το σπίτι μας, ο πλανήτης Γη. Η μέση απόσταση της Γης από το άστρο της ημέρας είναι περίπου 150 εκατομμύρια χιλιόμετρα, αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να κάνετε άλλα 28 βήματα εμπρός (συνολικά 93 βήματα από τον Ήλιο). Αξίζει να σημειωθεί ότι οι επιστήμονες χρησιμοποιούν την απόσταση Γης – Ήλιου ως αστρονομική μονάδα μέτρησης (Αστρονομική Μονάδα ή Astronomical Unit). Με αεροπλάνο θα φτάνατε από τον Ήλιο στη Γη σε 18 χρόνια και με αυτοκίνητο σε 152 χρόνια.

Άρης

Η τέταρτη στάση στη διαστημική πορεία μας μέσα στο ηλιακό σύστημα είναι ο Άρης, ο κόκκινος πλανήτης. Πρόκειται για την τελευταία στάση που μπορείτε να κάνετε εντός του ποδοσφαιρικού γηπέδου. Η μέση απόσταση του Άρη από τον Ήλιο είναι γύρω στα 220 εκατομμύρια χιλιόμετρα, ή συνολικά 137 βήματα μπροστά από τον Ήλιο. Με αεροπλάνο θα φτάνατε σε 26 χρόνια και με αυτοκίνητο σε 223 χρόνια.

Δίας

Ο Δίας, ο μεγαλύτερος πλανήτης του ηλιακού μας συστήματος, είναι ο πέμπτος πλανήτης σε απόσταση από τον Ήλιο και ο πρώτος από τους ονομαζόμενους “Εξωτερικούς Πλανήτες”. Η μέση απόσταση από τον Ήλιο είναι σχεδόν 751 εκατομμύρια χιλιόμετρα. Αν προσπαθούσατε να πραγματοποιήσετε τα βήματα θα φτάνατε στα 400 μέτρα μακριά από τον Ήλιο (ή τον ακίνητο γονέα σας). Με αεροπλάνο θα φτάνατε σε 89 χρόνια και με αυτοκίνητο σε 762 χρόνια.

Κρόνος

Ο πλανήτης των δακτυλίων, είναι ο έκτος σε σειρά από τον Ήλιο. Αυτός ο γιγάντιος πλανήτης είναι περισσότερο από εννιά φορές πιο μακριά απ’ ότι η Γη από τον Ήλιο. Η μέση απόσταση είναι περίπου 1370 εκατομμύρια (ή 1,370 δισεκατομμύρια) χιλιόμετρα. Αν περπατούσατε σε ανοιχτό χώρο κάνοντας ένα ένα τα βήματα θα φτάνατε σε απόσταση 800 μέτρων μακριά από τον Ήλιο. Σίγουρα θα κουραζόσασταν πάρα πολύ. Αν τώρα πετούσατε με το αεροπλάνο, θα χρειαζόσασταν 163 χρόνια για να διανύσετε την απόσταση από τον Ήλιο μέχρι τον Κρόνο, ενώ με το αυτοκίνητο σε 1.396 χρόνια.

Ουρανός

Ο μυστηριώδης γαλαζοπράσινος πλανήτης είναι ο έβδομος σε σειρά. Από τον Ουρανό ως τα εξώτερα όρια του συστήματός μας, οι αποστάσεις είναι πραγματικά τεράστιες. Η μέση απόσταση από τον Ήλιο είναι γύρω στα 2,7 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα. Αν προσπαθούσατε να περπατήσετε αυτήν την απόσταση θα φτάνατε στα 1600 μέτρα (ή 1,6 χιλιόμετρα) μακριά από τον γονέα σας. Με αεροπλάνο θα φτάνατε σε 328 χρόνια και με αυτοκίνητο σε 2.809 χρόνια.

Ποσειδώνας

Ο όγδοος σε σειρά πλανήτης, και ο προτελευταίος από τον Ήλιο, βρίσκεται σε απόσταση που αγγίζει τα 4,3 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα. Η απόσταση στο ξέφωτο θα έφτανε τα 2.400 μέτρα (ή 2,4 χιλιόμετρα) μήκος. Πρόκειται πράγματι για πολύ μεγάλη απόσταση. Το αεροπλάνο με το οποίο θα ταξιδεύατε θα έφτανε σε 513 χρόνια στον προορισμό του ενώ με το αυτοκίνητο θα φτάνατε σε 4.400 χρόνια.

Πλούτωνας

Ο μικρός Πλούτωνας είναι ο τελευταίος πλανήτης της οικογένειας του ηλιακού μας συστήματος. Ο σκοτεινός και συνάμα ψυχρός πλανήτης απέχει γύρω στα 5,6 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τον Ήλιο κατά μέσο όρο. Για να φτάνατε το σημείο του Πλούτωνα περπατώντας σε ανοιχτή πεδιάδα θα χρειαζόσασταν 3200 μέτρα βαδίσματος. Με αεροπλάνο θα φτάνατε σε 675 χρόνια ενώ αν προσπαθούσατε να πάρετε το αυτοκίνητό σας θα ήσασταν εκεί σε 5.700 χρόνια.


Rc-Cafe

Μαρί Κιουρί

«Όλο το υλικό που είχαμε στη διάθεσή μας, αποτελούνταν από παλιά μεταχειρισμένα τραπέζια από ξύλο ελάτου, όπου ακουμπούσαμε τα πολύτιμα όργανά μας που χρησιμοποιούσαμε για τη συμπύκνωση του ραδίου. Επειδή δεν υπήρχε κανένα ντουλάπι όπου θα μπορούσαμε να φυλάξουμε τα παραγόμενα ραδιενεργά υλικά, τα αφήναμε εκτεθειμένα πάνω στα τραπέζια ή στους πάγκους. Θυμάμαι πόσο αισθανόμασταν συνεπαρμένοι όταν συνέβαινε να μπαίνουμε νύχτα στο χώρο εργασίας μας, οπότε βλέπαμε τις φιγούρες των υλικών που είχαμε παρασκευάσει να ακτινοβολούν αμυδρά μέσα στο σκοτάδι».

Εκατό χρόνια έχουν περάσει από την απονομή του Νόμπελ Φυσικής του 1903 στον Πιερ και στη Μαρία Κιουρί, και στον Ανρί Μπεκερέλ, για την έρευνα των φαινομένων της ακτινοβολίας που είχε ανακαλύψει ο Μπεκερέλ.

Η Μάνυα Σκλοντόβσκα είχε γεννηθεί το 1867 στην Βαρσοβία, μια πόλη καταπιεσμένη από την τσαρική Ρωσία. Μία μητέρα δασκάλα που πέθανε νωρίς, ένας πατέρας μαθηματικός, ο θάνατος ενός από τα αδέλφια της και η δίψα για μάθηση, διαμορφώνουν τα παιδικά της χρόνια.

Όταν η Μάνυα πάει στο Παρίσι, παραλείπει και να φάει ακόμα προκειμένου να σπουδάσει. Μια εργασία που αναλαμβάνει, για την οποία χρειάζεται εργαστήριο, την οδηγεί ως τον Πιερ Κιουρί, την αγάπη και τον γάμο της μαζί του τον Ιούνιο του 1895.

Ο Πιερ, οκτώ χρόνια μεγαλύτερός της, δίδασκε στη Σχολή Βιομηχανικής Φυσικής και Χημείας του Παρισιού, για μηχανικούς. Καταγόταν από οικογένεια της Αλσατίας με βαθιές δημοκρατικές πεποιθήσεις. Είχε αποκτήσει τη βασική του μόρφωση από τους γονείς και τον πρωτότοκο αδελφό του, Ζακ, κι είχε αποφοιτήσει από την Σορβόνη σε ηλικία 18 ετών.

Ακτίνες ουρανίου

Στις αρχές του 1896, ο Γάλλος Φυσικός Henri Becquerel ανακοίνωνε στη Γαλλική Ακαδημία Επιστημών ότι οι ενώσεις ουρανίου, ακόμα και στα σκοτεινά, εξέπεμπαν ακτίνες που προσέβαλαν μια φωτογραφική πλάκα. Αυτές τις ακτίνες επέλεξε σαν θέμα για την διατριβή της η Μαρί, κι ο Πιερ άφησε τις δικές του έρευνες πάνω στα κρυσταλλικά πλέγματα, για να μελετήσει μαζί της το νέο φαινόμενο.

Το εργαστήριο των Πιέρ και Μαρί Κιουρί

Η Μαρί δεν έκανε την έρευνά της με φωτογραφικές πλάκες, αλλά με μια απλή αλλά αποτελεσματικότατη συσκευή που είχαν ανακαλύψει πριν 15 χρόνια ο Πιερ και ο αδελφός του Ζακ, και με την οποία μπορούσε κανείς να μετρήσει πολύ μικρά ηλεκτρικά ρεύματα. Έτσι, μετρούσε την αγωγιμότητα αέρα που είχε εκτεθεί στη δράση των ακτίνων.

Το 1898, οι έρευνες οδηγούσαν στην ανακάλυψη δύο νέων ραδιενεργών στοιχείων, πρώτα του πολώνιου (που πήρε την ονομασία του από την πατρίδα της Μαρί) και μετά του ράδιου.

Οι ανακαλύψεις και οι έρευνες αυτές οδήγησαν σε ένα ακόμα Νόμπελ, στη Χημεία. Το πήρε το 1911 η Μαρί: ο Πιερ, είχε χάσει τη ζωή του από τροχαίο ατύχημα το 1906. Μετά τον θάνατο του συζύγου της, η Μαρί πήρε την έδρα που είχε ο Πιερ στη Σορβόννη. Ήταν πρώτη φορά που μια γυναίκα καταλάμβανε ανάλογη θέση.

Στη διάρκεια του πρώτου παγκόσμιου πόλεμου, η Μαρί οργάνωσε τις ραδιολογικές υπηρεσίες του γαλλικού στρατού: 20 κινητές και 200 σταθερές μονάδες για ακτινογραφίες και ακτινοθεραπείες. Το 1921, δημιούργησε το Ίδρυμα Κιουρί, για ένα μέρος των θεραπευτικών και ιατρικών εφαρμογών του Ινστιτούτου Ραδίου, που είχε ιδρυθεί το 1909.

Η ακτινοβολία από τα υλικά που τόσο απρόσεκτα χειρίζονταν όλοι οι επιστήμονες της εποχής μη γνωρίζοντας τους κινδύνους, στάθηκε μοιραία για την Μαρί, που προσβλήθηκε από θανατηφόρο αναιμία και πέθανε το 1934.

Το όνομά της δόθηκε σε μονάδα μέτρησης της ραδιενέργειας (το κιουρί ή Ci) και στο τεχνητό χημικό στοιχείο με ατομικό αριθμό 96 (το κιούριο)
της Σοφίας Λοβέρδου
Rc-Cafe

Ο ταχύτερος ράφτης του Κόσμου.

Ένας ράφτης από τη βόρειο Κίνα διεκδικεί την ''είσοδο'' του στο βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες, καθώς ισχυρίζεται ότι μπορεί να κατασκευάσει ένα παντελόνι σε χρόνο λιγότερο από δύο λεπτά.

Ο Γιανγκ Ουένζε, 60 χρόνων, αρχίσε να ασχολείται με τη ραπτική πριν από 40 χρόνια και επιμένει ότι μπορεί να δημιουργήσει ένα παντελόνι, δηλαδή από τη μέτρηση μέχρι και την τελική ραφή, μέσα σε 108 δευτερόλεπτα.

Ένας κανονικός ράφτης χρειάζεται τουλάχιστον 10 λεπτά για το ίδιο αποτέλεσμα, σύμφωνα με το δημοσίευμα της εφημερίδας του Χονγκ Κονγκ China Daily.
Στο ίδιο δημοσίευμα αναφέρεται ότι ο ''σούπερ ράφτης'' από το Σενιάνγκ της επαρχίας Λιαόνινγκ, ελπίζει να κερδίσει μια θέση στο βιβλίο των ρεκόρ ως ο ταχύτερος ράφτης του κόσμου
Rc-Cafe

η κατανάλωση πράσινου τσαγιού ενδείκνυται για την πρόληψη του καρκίνου που προκαλείται από το κάπνισμα.

Έρευνα που δημοσιεύτηκε πρόσφατα στην Ταϊβάν έδειξε ότι η κατανάλωση πράσινου τσαγιού ενδείκνυται για την πρόληψη του καρκίνου που προκαλείται από το κάπνισμα.

Η Λιν Γι-χσιν, φοιτήτρια του τμήματος Δημόσιας Υγείας στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Τσουνγκ Σαν της Ταϊβάν, δήλωσε ότι πολλές μελέτες έχουν αποδείξει ότι η κατανάλωση πράσινου τσαγιού είναι δραστική στην πρόληψη του καρκίνου. Ωστόσο, η δική της μελέτη επικεντρώνεται στη δραστικότητα του πράσινου τσαγιού ως προς την πρόληψη της μορφής εκείνης του καρκίνου που συνδέεται με το κάπνισμα.

Η Λιν πραγματοποίησε την έρευνά της σε δείγμα 500 εθελοντών, ανάμεσά τους και 179 πάσχοντες από καρκίνο των πνευμόνων. "Ανέλυσα τον τρόπο ζωής τους και τις συνήθειές τους -- κάπνισμα, διατροφή και την πιθανή κατανάλωση τσαγιού", είπε σε συνέντευξη Τύπου στο πανεπιστήμιο της Ταϊτσούνγκ, στην κεντρική Ταϊβάν.

Στη μελέτη διαπιστώθηκε ότι όσοι δεν πίνουν πράσινο τσάι έχουν πενταπλάσιες πιθανότητες να εμφανίσουν καρκίνο των πνευμόνων σε σχέση με όσους πίνουν. Και εκείνοι που δεν πίνουν πράσινο τσάι, αλλά καπνίζουν, διατρέχουν 13 φορές μεγαλύτερο κίνδυνο να νοσήσουν σε σύγκριση με όσους πίνουν τουλάχιστον ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι καθημερινά.

Αυτό συμβαίνει επειδή οι πολυφαινόλες που βρίσκονται στο τσάι είναι αντιοξειδωτικές ουσίες που μπορούν να εμποδίσουν τη δημιουργία καρκινικών κυττάρων στον πνεύμονα, επισημαίνει η Λιν Γι-χσιν.
Rc-Cafe

Lamborghini Estoque

Πριν από μερικές μέρες παρουσίασαν την εντυπωσιακή Estoque στο Παρίσι και εκδήλωσαν τις προθέσεις τους να προχωρήσουν, για πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρείας, στη δημιουργία μίας Lambo με τέσσερις πόρτες και τον κινητήρα στον εμπρός άξονα. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως η Estoque θα βγει στην παραγωγή το 2010 και δεν θα είναι απαραίτητα βενζινοκίνητη. Υπάρχουν πιθανότητες να δούμε και diesel έκδοση, ενώ μη θεωρήσετε απίθανη την εμφάνιση και υβριδικής έκδοσης
Αναφορικά με το πρωτότυπο που αποκαλύφθηκε στη γαλλική έκθεση, η εξωτερική του εμφάνιση παραπέμπει ευθέως στην Murcielago, ενώ το μήκος του αμαξώματος φτάνει τα 5,15 μέτρα, το πλάτος τα 1,99 και το ύψος τα 1,35 μ. Η Estoque θα έχει πιο έντονο τον χαρακτήρα ενός Gran Turismo ώστε οι τέσσερις επιβάτες της να νιώθουν άνετα. Κάτω από το καπό υπάρχει ο V10 της Gallardo LP-560, με χωρητικότητα 5,2 lt και ισχύ 560 PS στις 8.000 σ.α.λ., ενώ η κίνηση μεταδίδεται στους τέσσερις τροχούς
Όλα αυτά βέβαια δεν θα γίνουν χωρίς τη συμβολή των μηχανικών της Audi, καθώς η Lamborghini βρίσκετα υπό την αιγίδα της γερμανικής εταιρείας. Θέλετε να την πάμε ακόμη πιο μακριά τη βαλίτσα; Και οι δύο παραπάνω εταιρείες ανήκουν στο VW Group και μετά τις τελευταίες εξελίξεις τον έλεγχο του ομίλου κατέχει πλέον η Porsche
Με λίγα λόγια, η Panamera και η Estoque θα είναι ετεροθαλή αδέρφια με περιουσιακές εκκρεμότητες. Ε, και; Τα «γκαφρά» στον ίδιο κουμπαρά δεν θα πέφτουν;
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory