Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου 2010

Sexy Carla Brown 2





τα καγκουρό της Αυστραλίας


Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι τα καγκουρό της Αυστραλίας θα μπορούσες να τα δεις να τρέχουν και να πηδούν σχεδόν σε όλες τις πολιτείες των ΗΠΑ.
Και ακόμα πιο δύσκολο να πιστέψει ότι τα συγκεκριμένα καγκουρό έχουν υπερφυσικές δυνατότητες και σκορπούν τον πανικό και την σύγχυση στους ανθρώπους που τα βλέπουν να κυκλοφορούν ακόμα και στους κήπους και τις αυλές των σπιτιών τους.
Η Καλιφόρνια, το Ιλινόις, το Γουισκόνσιν, το Τενεσσή, η Μινεσότα, η Οκλαχόμα, το Οχάιο, η Ινδιάνα είναι μερικές από τις πολιτείες απ' όπου έρχονται αναφορές για εμφανίσεις καγκουρό. Έχουν εντοπισθεί τόσο σε αστικές όσο και σε αγροτικές περιοχές και θεωρούνται ιδιαίτερα επιθετικά.

Οι περιγραφές μιλούν για ζώα 1 - 1,70 μέτρα ύψος, τα μάτια τους σαν να πετούν σπίθες, και φαίνονται να έχουν εξαιρετική ευφυία όπως αντιλαμβάνεται κανείς από τις κινήσεις και την δραστηριότητά τους.

Ο Οδηγός Haden Blackmans που αναφέρεται σε "τέρατα" της Βορείου Αμερικής αναφέρει ότι η πρώτη έκθεση που μιλούσε για επαφή με τα φανταστικά καγκουρό έγινε στις 12 Ιουνίου του 1899, στο Ρίτσμοντ του Γουισκόνσιν .
Κατά περίεργο τρόπο οι εμφανίσεις των καγκουρό γίνονταν κατά κύματα. Διάφοροι μάρτυρες στο νότιο Πίτσμπουργκ του Τενεσσή είδαν ένα "πλάσμα" τον Ιανουάριο του 1934. Η εμφάνισή του συνέπεσε με ανεξήγητους θανάτους σκύλων και κοτόπουλων στην πόλη και γύρω από αυτήν. Το καγκουρό χάθηκε έξω από την πόλη όταν καταδιώχθηκε και αναμείχθηκε με κοπάδια από πρόβατα που έβοσκαν στην περιοχή. Το θέμα πήρε μεγάλες διαστάσεις στις εφημερίδες και ο φόβος κράτησε αρκετό διάστημα.

Από το 1957 έως το 1967, τα φανταστικά καγκουρό "σύχναζαν" στο Coon Rapids της Μινεσσότα και υπήρξαν εκατοντάδες μάρτυρες που έντρομοι βεβαίωναν την παρουσία τους δίνοντάς τους μάλιστα τον χαρακτηρισμό "μεγάλα κουνέλια".

Εκατοντάδες άνθρωποι υπήρξαν μάρτυρες ενός φανταστικού καγκουρό στο Σικάγο του Ιλινόις, στις 18 Οκτωβρίου του 1974. Αφού προξένησε τον πανικό με την επιθετική του συμπεριφορά, εξαφανίστηκε πίσω από έναν ψηλό φράχτη την στιγμή που έφταναν αυτοκίνητα της αστυνομίας προκειμένου να το ακινητοποιήσουν.

Το 1980 ένα τέτοιο καγκουρό επισημάνθηκε σε ένα πάρκο στην είσοδο της πόλης του Σαν Φρανσίσκο

Τα στοιχεία για τα "φανταστικά καγκουρό και για την δράση τους δεν είναι επαρκή. Ευκαιρία υπήρξε να έχουμε ένα τέτοιο καγκουρό έστω και νεκρό, όταν αυτό χτυπήθηκε και σκοτώθηκε από αυτοκίνητο σε αγροτική περιοχή τού Τενεσσή στις 31 Αυγούστου του 1981. Όταν, μετά την αναφορά του ατυχήματος από άλλα περαστικά οχήματα, έφτασαν εκεί αστυνομικοί για να διαπιστώσουν τι συνέβη (και ο οδηγός του οχήματος αναφέρθηκε ελαφρά τραυματισμένος), δεν υπήρχε εκεί ούτε το νεκρό καγκουρό αλλά ούτε και το αυτοκίνητο με τον οδηγό που το χτύπησε.
Επίσης υπάρχει μια θολή φωτογραφία που λέγεται ότι παρουσιάζει ένα τέτοιο καγκουρό την στιγμή που απομακρύνεται, τραβηγμένη στις 24 Απριλίου του 1978 στην πόλη Waukesha του Γουισκόνσιν.

Οι τελευταίες αναφορές για εμφανίσεις φανταστικών καγκουρό προέρχονται από τις αγροτικές περιοχές της Οκλαχόμα μέσα στο 2001.
Το ερώτημα για το τι είναι τα "φανταστικά" καγκουρό δεν έχει ακόμη απαντηθεί. Είναι άραγε πνευματικές εμφανίσεις αυτών των ζώων της άγριας φύσης της Αυστραλίας, ή είναι ζώα που έχουν δραπετεύσει από κάποιους ζωολογικούς κήπους . Πάντως οι έρευνες δεν εντόπισαν να έχει εξαφανισθεί ούτε ένα ζώο από κάποιο ζωολογικό κήπο των ΗΠΑ. Εκτός των άλλων δεν μπορεί να ερμηνευθεί η "άυλη" εμφάνιση τους, δηλαδή κάτι που να μην δείχνει την ύπαρξη στερεού, ολοκληρωμένου σώματος.
Ότι και να είναι αυτές οι ενδεχομένως πνευματικές εμφανίσεις έχουν προκαλέσει το ενδιαφέρον των ερευνητών υπερφυσικών φαινομένων, που δεν είναι σε θέση όμως να εξηγήσουν τι πραγματικά συμβαίνει, τόσο στους εκατοντάδες μάρτυρες, όσο και στους ανώτερους αστυνομικούς υπαλλήλους που χρεώθηκαν την ευθύνη να "συλλάβουν" τέτοια πλάσματα..
Rc-Cafe

Υγρό Φώς


Η ίδια η έννοια είναι μάλλον αντιφατική. Άλλωστε το φώς δεν αποτελείται από ύλη η οποία θα μπορούσε να βρίσκεται στην υγρή, την αέρια ή τη στερεή φάση, ανάλογα με τις συνθήκες πίεσης και θερμοκρασίας.

Παρόλα αυτά, ερευνητές του Πανεπιστημίου του Vigo υποστηρίζουν ότι μπορεί κανείς να προσομοιάσει το φώς με αέριο, με τα φωτόνια να παίζουν το ρόλο της μοριακής ύλης. Έχουν ασχοληθεί με τη μελέτη και έρευνα «μη γραμμικών» υλικών, τα οποία έχουν την ιδιότητα να επιβραδύνουν την ταχύτητα μιας δέσμης φωτός με ρυθμό ανάλογο της έντασης της ακτίνας φωτός. Δηλαδή, εάν κανείς φανταστεί μια ακτίνα φωτός ως ένα συμπαγή κώνο φωτονίων, τα φωτόνια στο εσωτερικό του κώνου επιβραδύνονται περισσότερο από ότι εκείνα στα εξωτερικά στρώματα του κώνου.

Εάν όμως χρησιμοποιηθεί ένα υλικό που μπορεί να επιτύχει επιβράδυνση του φωτός αντιστρόφως ανάλογη της έντασης του, τότε μια ακτίνα υψηλού ενεργειακού φορτίου (laser) θα μπορούσε να συγκεντρωθεί υπό τη μορφή κυλίνδρου.

Προσομοιώσεις με Η/Υ έδειξαν ότι μια τέτοια συγκεντρωμένη ακτίνα φωτός αποκτά μια μορφή επιφανειακής τάσης και την ιδιότητα να διασπάται σε μικρότερες «σταγόνες», επιδεικνύοντας συμπεριφορά που μοιάζει πολύ με αυτή των ρευστών. Οι έρευνες επικεντρώνονται στο υλικό που μπορούσε να προκαλέσει αυτή τη συγκέντρωση.

Η πρώτη πιθανή εφαρμογή που έχουν επισημάνει οι ερευνητές αφορά τη χρήση του «υγρού φωτός» ως μέσου μεταφοράς πληροφορίας και άρα τη δημιουργία μιας νέας γενιάς Η/Υ στην οποία τα φωτόνια θα αντικαταστήσουν τα ηλεκτρόνια. Κύριο πλεονέκτημα η πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα.

Από την άλλη πλευρά, ερευνητές του Πανεπιστημίου Lehigh της Pennsylvania υποστηρίζουν ότι η χρήση του φωτός για τη μεταφορά ψηφιακής πληροφορίας δεν απαιτεί αυτή την «υγροποίηση», η οποία ίσως δημιουργήσει επιπρόσθετα προβλήματα διαχείρισης.
Rc-Cafe

V2V για μηχανές



Η Honda επιδεικνύοντας την ευαισθησία της για μία τους πιο ευάλωτους χρήστες του δρόμου, τους μοτοσικλετιστές, παρουσίασε για πρώτη φορά στην Ευρώπη το σύστημα V2V, (Vehicle to Vehicle) για μηχανές. Η λειτουργία του συστήματος στηρίζεται σε μία ασύρματη μονάδα επικοινωνίας η οποία επιτρέπει το συσχετισμό θέσης και κίνησης μεταξύ οχημάτων χρησιμοποιώντας το γνωστό GPS. Έτσι σε περίπτωση πιθανής πρόσκρουσης, το σύστημα προειδοποιεί τους οδηγούς των οχημάτων με ηχητικά σήματα και φωτεινές ενδείξεις.

Η πλειονότητα των ατυχημάτων στα οποία εμπλέκονται και μοτοσικλέτες έχουν να κάνουν με την αδυναμία των άλλων οδηγών απλά να τις δουν ή στο να υπολογίσουν σωστά την απόσταση και την ταχύτητά τους. Με το νέο αυτό σύστημα οι αναβάτες των μοτοσικλετών προειδοποιούνται έγκαιρα για το ενδεχόμενο ενός επερχόμενου κινδύνου μέσω ενός συστήματος Bluetooth που βρίσκεται τοποθετημένο στο κράνος τους. Έτσι, δεν χρειάζεται να αποσπάσουν την προσοχή τους από το δρόμο, αν και παράλληλα θα υπάρχει και φωτεινή ένδειξη στο ταμπλό της μοτοσικλέτας δίνοντας στοιχεία για την κατεύθυνση και τη σοβαρότητα του κινδύνου. Οι αντίστοιχες πληροφορίες για τους οδηγούς των αυτοκινήτων θα εμφανίζονται στην οθόνη του συστήματος πλοήγησης.

Το σύστημα V2V της Honda παρουσιάζει μέχρι στιγμής συμβατότητα με τα ηλεκτρονικά τουλάχιστον 8 ακόμα κατασκευαστών αυτοκινήτων και εξελίχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος ASV, (Advanced Safety Vehicle). Το πρόγραμμα αυτό ξεκίνησε από την Ιαπωνία και τώρα βρίσκεται σε εξέλιξη στην Ευρώπη και στην Αμερική. Το σύστημα V2V παρουσιάστηκε στη συνάντηση του «Car 2 Car Communication Consortium» που έλαβε χώρα στην πίστα δοκιμών της Opel στο Dudenhofen της Γερμανίας στις 22 και 23 Οκτωβρίου 2008.


Κατασκευή χρονομηχανής


Ο Ronald Mallett, φυσικός στο πανεπιστήμιο του Κοννέκτικατ, πιστεύει ότι γνωρίζει τον τρόπο να κατασκευάσει μία χρονομηχανή, μια πραγματική συσκευή που θα μπορέσει να μεταφέρει κάποιον ή κάτι από το μέλλον στο παρελθόν, ή κι αντίστροφα. Σε αντίθεση με παλαιότερους επιστήμονες που προσέγγιζαν την ιδέα της χρονομηχανής, ο 57 ετών καθηγητής, έχει επινοήσει μια μηχανή που θεωρεί ότι θα μπορούσε να μεταφέρει οτιδήποτε, από ένα άτομο εώς έναν άνθρωπο σε διαφορετικές χρονικές περιόδους."Δεν αστειεύομαι. Ελπίζω να λειτουργήσει ένα πρότυπο και να αρχίσω τα πειράματα άμεσα", λέει ο Mallett, ο οποίος θα αναλύσει τις ιδέες τους για τα χρονοταξίδια σε μία συνάντηση στο μουσείο επιστημών της Βοστώνης." Θα ήμουν λίγο αφελής εάν δεν παραδεχόμουν ότι υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που έχουν εργαστεί με αυτό το θέμα. Δεν πρόκειται για τη θεωρία του Ron Mallett σχετικά με την ύλη ούτε εκτρέπομαι από τους ήδη γνωστούς και αποδεκτούς φυσικούς νόμους. Είναι η θεωρία της σχετικότητας του Einstein".

Όμως ο Alan Guth, καθηγητής φυσικής στο MIT που έχει μελετήσει τη θεωρία των χρονομηχανών, λέει ότι δεν είναι βέβαιος εάν ακόμα και θεωρητικά είναι δυνατόν να ταξιδέψει κάποιος μέσα στο χρόνο. Πολύ περισσότερο, τα χρονοταξίδια να γίνουν και πραγματικότητα: "Σίγουρα όμως όχι κατά τη διάρκεια των επόμενων χρόνων". Ένας άλλος φυσικός, ο Stanley Deser, καθηγητής στο πανεπιστήμιο Brandeis, που πρόσφατα εξέδωσε μία εργασία με τίτλο "Time travel?" λέει ότι το πρόβλημα δεν είναι η φυσική αλλά η δυνατότητα να γίνει το χρονοταξίδι. "Είναι σαν να προσπαθούμε να συσσωρεύσουμε όλη την ύλη του σύμπαντος σε μία πολύ μικρή περιοχή" κι εύχεται στον Mallett, "Καλή τύχη".

Μετά από 27 έτη στο πανεπιστήμιο του Κοννέκτικατ, ο Mallett έχει την εμπιστοσύνη του προϊσταμένου του, William Stwalley, προέδρου του τμήματος φυσικής του πανεπιστημίου. "Οι ιδέες του βεβαίως έχουν αξία. Σκέφτομαι ότι μερικές από τις ιδέες του είναι αρκετά ενδιαφέρουσες και αποτελούν εφαρμογές της γενικής σχετικότητας". Το σχέδιο του Mallett δεν απαιτεί κάποιο είδος ελκήθρου, το μέσο μεταφοράς στο βιβλίο του H.G. Wells ''The Time Machine" ή να αγγίζει τα 88 μίλια ανά ώρα σε ένα ιπτάμενο DeLorean όπως στην ταινία ''Back to the Future". Η χρονομηχανή του χρησιμοποιεί μονάχα ένα φωτεινό δακτύλιο.

Σύμφωνα με τη θεωρία της βαρύτητας του Einstein, κάθετι που έχει μάζα ή ενέργεια παραμορφώνει το διάστημα και τον χρόνο γύρω από αυτό, όπως μια μπάλλα μπόουλινγκ που πέφει πάνω σε ένα τραμπολίνο. Ακτίνες λέιζερ που κινούνται με τον κατάλληλο τρόπο, επιβραδυνόμενες και μετέπειτα επιταχυνόμενες, μπορούν να χτυπήσουν στόχους και να προκαλέσουν ανάλογη παραμόρφωση δίνοντας θεωρητικά τη δυνατότητα μεταφοράς κάποιου διαμέσου του χρόνου, υποστηρίζει ο Mallett. Ο τελευταίος και οι συνεργάτες από το Κοννέκτικατ σχεδιάζουν να κατασκευάσουν μία συσκευή για να διαπιστώσουν εάν είναι δυνατόν να μεταφέρουν ένα υποατομικό σωματίδιο, πιθανώς ένα νετρόνιο, μέσα στο χρόνο. Η ενέργεια από μια περιστρεφόμενη ακτίνα λέιζερ, θα παραμορφώσει το χώρο στο εσωτερικό ενός φωτεινού δακτυλίου, έτσι ώστε η βαρύτητα αναγκάζει το νετρόνιο να περιστραφεί πλαγίως. Με ακόμη περισσότερη ενέργεια, ο Mallett θεωρεί ότι είναι δυνατόν να εμφανιστεί ένα δεύτερο νετρόνιο. Το δεύτερο μόριο θα είναι το πρώτο που έρχεται από το μέλλον.

Ο Mallett αντιλαμβάνεται ότι η μεταφορά ενός ανθρώπου μέσα στο χρόνο ίσως απαιτεί περισσότερη ενέργεια αλλά ονομάζει αυτή τη δυσκολία ως "πρόβλημα εφαρμοσμένης μηχανικής". Εάν είναι δυνατό να χρησιμοποιηθεί το φως για να σταλεί ένα νετρόνιο πίσω ή εμπρός στο χρόνο, μία διαδικασία που δεν απαιτεί τόσο πολύ ενέργεια όσο η μεταφορά ανθρώπου, ο Mallett θεωρεί ότι δεν θα είναι αδύνατον να κατορθώσουν οι μηχανικοί να στείλουν έναν άνθρωπο.

Για το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα της καριέρας του, ο Mallett κρατούσε μυστικό ότι η επιθυμία του για την πραγματοποίηση χρονοταξιδίων, ήταν η αιτία που τον ώθησε να γίνει φυσικός. Και μόνο πριν από λίγα χρόνια άρχισε να δημιουργεί την ιδέα κατασκευής κάποιας χρονομηχανής. Και τι θα συμβεί εάν προκύψουν κάποια παράδοξα; όπως κάποιοι χρονοταξιδιώτες που θα επιλέξουν να σκοτώσουν τους γονείς τους ώστε ποτέ να μην γεννηθούν; Ο Mallett εξηγεί ότι κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατόν γιατί οι ταξιδιώτες θα ζουν σε ένα "παράλληλο σύμπαν". Και τι θα γίνει με την ηθική της ιστορίας που θα μεταβάλλεται; "Θα υπάρχουν νόμοι που θα ελέγχουν τα χρονοταξίδια", σημειώνει. " Οποιαδήποτε τεχνολογία έχει και την κακή της πλευρά. Αλλά νομίζω ότι δεν υπάρχει τρόπος να την σταματήσουμε. Σαν είδη έχουμε αγγίξει και μελετήσει πολλά πράγματα. Από τότε που ζούσαμε σε σπηλιές. Πιστεύω ότι πρέπει να συνεχίσουμε για να επιτύχουμε μία καλύτερη πραγματικότητα. Σκέφτομαι πως μόνο θαρραλέα μπορούμε να πορευτούμε"
Rc-Cafe

η φορά οδήγησης στην Ευρώπη

Σε όσες χώρες χρησιμοποιούσαν τα ζώα για μεταφορές εμπορευμάτων οι άνθρωποι συνήθιζαν να μετακινούνται στους δρόμους με τα ζώα τους φορτωμένα και εκείνους να περπατάνε στο δρόμο ώστε να μην επιβαρύνουν τα ζώα με περισσότερο βάρος. Έτσι συνηθιζόταν οι άνθρωποι να περπατάνε και να κρατάνε τα ζώα από τα γκέμια με το πιο δυνατό χέρι, το δεξί. Έτσι περπατούσαν εκείνοι αριστερά και τα φορτωμένα ζώα δεξιά. Όμως όταν συναντιόντουσαν δύο άνθρωποι, διάλεγαν να περπατήσει ο ένας από δεξιά και ο άλλος από αριστερά έτσι ώστε να αποφύγουν ανεπιθύμητες αψιμαχίες μεταξύ των ζώων τους. Έτσι αν τους βλέπαμε από μακρυά θα βλέπαμε

Ζώο1-Άνθρωπος 1
Ανθρωπος2 - Ζώο 2



Σε κάποιες χώρες όμως όπως η Αγγλία που είχαν στρατιωτική παράδοση οι άνθρωποι χρησιμοποιούσαν τα ζώα κυρίως σαν μέσα μεταφοράς. Επέλεγαν δηλαδή κυρίως να τα ιππεύουν αντί να τα φορτώνουν. Έτσι όταν δύο ιππείς συναντιόντουσαν , αφού δεν γνώριζαν ο ένας τον άλλο έπρεπε να πάρουν τις προφυλάξεις τους. Έτσι επέλεγαν ο ένας να ιππεύσει προς τα αριστερά και ο άλλος δεξιά ως εξής


Άνθρωπος 1
Ανθρωπος 2


έτσι ώστε σε περίπτωση που εκείνος που πλησιάζει είναι εχθρός να μπορεί ο αναβάτης να τραβήξει σπαθί με το δυνατό του χέρι , το δεξί.

Ευχαριστούμε τα Καλά Νέα για το θέμα που μας έστειλαν

Αρχαίοι πλαστικοί χειρουροί


Οι αρχαιότεροι "πλαστικοί χειρούργοι" που γνωρίζουμε, βρίσκονταν στην αρχαία Ινδία.
Το κόψιμο της μύτης ήταν η συνηθέστερη τιμωρία εκεί, για μια μεγάλη σειρά παραπτωμάτων, όπως πχ. η μοιχεία. Οι Ινδοί πλαστικοί έφτιαχναν ψεύτικες μύτες για τους τιμωρημένους, κόβοντας τρίγωνα κομμάτια δέρματος από το μέτωπο του ασθενούς, τα οποία έραβαν στη μύτη. Για να δημιουργήσουν ανοίγματα(ρουθούνια) στη μύτη, τοποθετούσαν μέσα της μικρά καλάμια..

Rc-Cafe

Tο Φωτογραφικό Αρχείο του .... Ελληνικού Λογοτεχνικού και Ιστορικού αρχείου

KES.054
Περιλαμβάνονται 4 συλλογές του Ελληνικού Λογοτεχνικού και Ιστορικού αρχείου (Ε.Λ.Ι.Α.): το Φωτογραφικό Αρχείο με φωτογραφίες του 19ου και 20ου αιώνα, οι Καρτ ποστάλ με 10.000 ψηφοποιημένες καρτ ποστάλ, ο Τύπος και εφήμερα με πρωτοσέλιδα εφημερίδων και περιοδικών του 19ου και 20ου αιώνα και η Συλλογή καλλιτεχνικής ζωής.
Για να δείτε περισσότερες φωτογραφίες πατήστε εδώ
Rc-Cafe

4-χρονο αγόρι στην Taiwan εθισμένο στο κάπνισμα!

Ένα 4-χρονο αγόρι στην Taiwan οδηγήθηκε σε κέντρο απεξάρτησης λόγω του εθισμού του στο να καπνίζει τα πούρα και τα τσιγάρα του πατέρα του!

Ο πατέρας έπιασε του δυο γιους του, 4 και 9 ετών, να κλέβουν τα τσιγάρα και τα πούρα του.

Τα παιδιά παραδέχτηκαν πως είχαν γίνει καπνιστές λέγοντας ότι παρασύρθηκαν βλέποντας τον πατέρα τους!

«Η απάντηση ήταν σκληρή και δύσκολο να την δεχτεί κάποιος,» είπε ο πατέρας.

Απεγνωσμένος ο πατέρας οδήγησε τα δυο παιδιά σε κέντρο απεξάρτησης λόγω του εθισμού τους στην νικοτίνη!

«Ο καλύτερος τρόπος να εξαλείψουμε τον εθισμό τους είναι να δουν τον πατέρα τους να μην καπνίζει,» είπε ο διευθυντής του κέντρου απεξάρτησης Dr Xue Guangjie.


Rc-Cafe

Κρασί Από Σαπούνι


Σαπούνι πιάτων αντί για κρασί σέρβιρε τους πελάτες της μια καφετέρια στη Νέα Ζηλανδία.
Η πελάτισσα αφού έβαλε στο στόμα της το καυστικό νάτριο αισθάνθηκε έντονο κάψιμο στα χείλη της και έφτυσε το υγρό. Μη μπορώντας να πιστέψει αυτό που αντίκρισε η υπάλληλος του μαγαζιού, έσπευσε να δοκιμάσει από το «ποτό» και βρέθηκε στην ίδια κατάσταση. Και οι δυο οδηγήθηκαν στο νοσοκομείο.
Από έρευνα που διενεργήθηκε, το «κρασί» δεν ήταν παρά απορρυπαντικό τοποθετημένο αρχικά σε ένα μεγάλο δοχείο… Οι ιδιοκτήτες της καφετέριας παραδέχτηκαν την ενοχή τους και κλήθηκαν από το δικαστήριο να πληρώσουν 1000$ έκαστος στις δύο γυναίκες.
Πρόκειται για την καφετέρια «Ολντ μαν Ροκ» που βρίσκεται στο θέρετρο Κουνστάουν στο νότιο νησί.

Rc-Cafe

Πόσο πλούσιος είστε αλήθεια;

plousios
Πόσο πλούσιος είστε αλήθεια; Δώστε το ετήσιο εισόδημά μας για να δείτε την παγκόσμια οικονομική σας κατάταξη.
Rc-Cafe

GREEK FORESTS


ΤΟ GREEK FORESTS ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ BLOG ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΣΥΖΗΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.
ΣΚΟΠΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΣΟΥΜΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΤΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

για όσους έχουν λοιπόν οικολογικές ανησυχίες
GREEK FORESTS
επισκεφτείτε το

Πώς αφαιρείται το τατουάζ;

Η Δερμοαπόξεση (Dermabrasion) γίνεται με την τεχνική του ταυτόχρονου ψεκασμού του τατουάζ με ένα ειδικό ψυκτικό σπρέι το οποίο παγώνει το δέρμα και προκαλεί την αναισθητοποίησή του και της χρήσης ενός ειδικού περιστροφικού ιατρικού εργαλείου το οποίο αφαιρεί τις ανώτερες στοιβάδες του δέρματος οι οποίες έχουν ¨εμποτιστεί¨ με τις χρωστικές του τατουάζ. Η όλη επέμβαση δεν πονά καθόλου και διαρκεί από 10-20 λεπτά ανάλογα με το μέγεθος του τατουάζ. Επίσης δεν χρησιμοποιούνται ούτε ενέσεις αλλά ούτε και τοπική αναισθησία παρά μόνο το ψυκτικό σπρέι που μοιάζει με αυτό που χρησιμοποιείται στις αθλητικές κακώσεις. Το τατουάζ αρχίζει και ¨ξεθωριάζει¨ από την πρώτη κιόλας ημέρα και φεύγει σταδιακά μέσα στους επόμενους μήνες. Τις επόμενες 2 ημέρες κάνουμε αλλαγές χρησιμοποιώντας ένα ειδικό διάλυμα σαν μελάνι το οποίο προσροφά το εναπομείναν χρώμα.
Τα Λέιζερ (Laser) εκπέμπουν δέσμη φωτός διαφορετικού μήκους κύματος ανάλογα με τον τύπο τους και μπορούν να ¨απορροφήσουν¨ συγκεκριμένα χρώματα. Το κακό είναι ότι για ένα τατουάζ μπορεί να χρειαστούν 2 ή 3 διαφορετικά Λέιζερ. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ένα τατουάζ συνήθως αποτελείται από πολλά χρώματα.


Dr.Karalexis Apostolos
Δερματολόγος-Αφροδισιολόγος
Στρατιωτικός Ιατρός-Επιμελητής Ν.Ν.Α.
Μετεκπαιδευθείς στις Η.Π.Α. στην Δερματοχειρουργική & Αφροδισιολογία


Aυτά τα ολίγα για όσους αναρωτιόνται τι θα γίνει
α) Αν μετανοιώσουν για ένα tattoo αργότερα και

β)Για όσους εν έτη 2009 φοράνε άθλια ερασιτεχνικά tattoo με αυτοσχέδια μοτέρ του προηγούμενου αιώνα!

Στη δε
α) περίπτωση -αν ακόμα δεν έχετε tattoo και σκέφτεστε έτσι- απλά μην το κάνετε!

και στη
β) περίπτωση υπάρχει και η επιλογή του cover up, διαφορετικά ας προσέχατε!

Αυτά και όλα όσα θα θέλατε να μάθετε για την δερματοστιξία θα τα βρείτε μονο στο
THE ART OF TATTOOING

κωμικοί χάρτες της Ευρώπης

chioumoristikos_chartis
Κωμικοί πολιτικοί χάρτες της Ευρώπης διαφόρων εποχών. Ο πιο πάνω, με την Τουρκία ξαπλωμένη να ακουμπά στη μικρή Ελλάδα, δημοσιεύτηκε το 1899.
.Για να δείτε περισσότερες φωτογραφίες πατήστε εδώ.

Οι αντρες στις φυλακές οι γυναίκες στα ψυχιατρεία


To 1971, οι μετρήσεις έδειχναν ότι στις φυλακές της Ευρώπης η αναλογία ανδρών-γυναικών ήταν 35 άνδρες για κάθε μια γυναίκα τρόφιμο. Παραδόξως στα ψυχιατρικά ιδρύματα συνέβαινε ακριβώς το αντίθετο: 35 γυναίκες για κάθε άντρα.
Αυτό σύμφωνα με πολλούς σημερινούς αναλυτές, είναι μια ένδειξη ότι ο εγκληματίας και ο τρελός δεν είναι παρά "ρόλοι" που επιβάλλονται στα άτομα από εξωγενείς παράγοντες.
Για διάφορους λόγους, συνηθίζεται να λέγεται σε μια γυναίκα ότι είναι τρελλή ενώ σε έναν άντρα ότι είναι εγκληματίας, παρά το αντίθετο...
Rc-Cafe

Sexy Carla Brown 1





Ατυχήματα του Σοβιετικού διαστημικού προγράμματος

Διαστημικό σκάφος τύπου Βοσκχόντ. Διακρίνονται και τα ακροφύσια του πυραύλου φορέα

Η εξερεύνηση του διαστήματος υπήρξε, από τα πρώτα της βήματα, μια προσπάθεια επικίνδυνη. Τα τελευταία χρόνια άρχισε να γίνεται γνωστή και η ιστορία του Σοβιετικού διαστημικού προγράμματος και στα ήδη γνωστά θύματα προστέθηκαν ακόμη περισσότερα.

Στις 24 Οκτωβρίου 1960 στη μυστική βάση του Μπαϊκονούρ κατά την εκτόξευση του Βοστόκ δεν στάθηκε δυνατή η πυροδότηση των κινητήρων. Το προσωπικό έφυγε προς τη βάση εκτόξευσης, ώστε να εντοπίσει και να διορθώσει το πρόβλημα. Η καταστροφή συνέβη επειδή λειτούργησε το επόμενο στάδιο ανάφλεξης των κινητήρων με αποτέλεσμα να σκοτωθούν 54 άτομα, μεταξύ των οποίων και ο διοικητής των Στρατηγικών Πυραυλικών Δυνάμεων της Σοβιετικής Ένωσης, Στρατάρχης Νεντέλιν.. Το αποτέλεσμα ήταν να αναβληθεί η προγραμματισμένη για τις 12/11 πρώτη επανδρωμένη αποστολή στο διάστημα. Σύμφωνα με μια άλλη εκδοχή το ατύχημα έγινε 10 ημέρες νωρίτερα, ενώ στις 24/10/1960 έγινε ένα άλλο ατύχημα λόγω αποτυχημένης εκτόξευσης του διηπειρωτικού βαλλιστικού πυραύλου R-16 και τα θύματα έφτασαν τα εκατό.

Στις 23 Μαρτίου 1961, μόλις 20 μέρες πριν από την εκτόξευση του Βοστόκ I (Γιούρι Γκαγκάριν) συνέβη ένα ατύχημα κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης του κοσμοναύτη Μπονταρένκο. Ο Μπονταρένκο βρισκόταν στο θάλαμο χαμηλής πίεσης, ο οποίος προσομοιώνει τη γήινη ατμόσφαιρα σε ύψος 5 Km. Το ατύχημα συνέβη όταν ο Μπονταρένκο θέλησε να αλλάξει τους αισθητήρες που έλεγχαν την κατάσταση της υγείας του. Προσπάθησε να καθαρίσει τα σημάδια των αισθητήρων από το σώμα του με βαμβάκι εμποτισμένο με οινόπνευμα. Το βαμβάκι όμως έπεσε πάνω σε μία ηλεκτρική εστία στην οποία οι εκπαιδευόμενοι ζέσταιναν το γεύμα τους. Ο Μπονταρένκο τυλίχτηκε στις φλόγες, αλλά το υπόλοιπο προσωπικό δεν μπορούσε να τον βοηθήσει μέχρι να εξομοιωθεί η πίεση του θαλάμου με του εξωτερικού περιβάλλοντος. Όταν βγήκε ο κοσμοναύτης από το θάλαμο είχε εγκαύματα σε όλο του το σώμα και μετά από 3 ώρες ξεψύχησε. Ήταν 23 ετών και το νεώτερο μέλος της πρώτης ομάδας των υποψήφιων κοσμοναυτών.

Η πρώτη πτήση του φιλόδοξου προγράμματος Σογιούζ, τον Απρίλιο του 1967, το οποίο επρόκειτο να λειτουργήσει ως πρόδρομος για επανδρωμένη πτήση στη Σελήνη, κατέληξε σε τραγωδία. Το αλεξίπτωτο που επρόκειτο να επιβραδύνει την πτώση του θαλαμίσκου προσεδάφισης μπλέχτηκε, με αποτέλεσμα ο θαλαμίσκος να προσκρούσει στο έδαφος με ταχύτητα μεγαλύτερη των 600 km/h. Ο κοσμοναύτης Κόμαροφ ήταν η πρώτη απώλεια ανθρώπου κατά τη διάρκεια διαστημικής αποστολής.

Θάλαμος διακυβέρνησης ενός σκάφους Σογιούζ

Μία παρ’ ολίγον τραγωδία συνέβη στις 18 Ιανουαρίου 1969 κατά την επιστροφή του Σογιούζ 5 και με το διαστημικό ανταγωνισμό μεταξύ ΕΣΣΔ και ΗΠΑ σε πλήρη εξέλιξη. Κατά τη διάρκεια της αποστολής το Σογιούζ 5 είχε «δέσει» με το Σογιούζ 4 και οι κοσμοναύτες Κρουνόφ και Γιελισέγιεφ άφησαν στο Σογιούζ 5 τον Βολύνοφ για να επιστρέψει στη Γη. Κατά τη διαδικασία επανεισόδου στην ατμόσφαιρα, μία υπομονάδα δεν αποχωρίστηκε από το κύριο σώμα με αποτέλεσμα ο θαλαμίσκος να εισέλθει με τη μη πυρίμαχη πλευρά στην ατμόσφαιρα. Η καταστροφή και ο θάνατος του Βολύνοφ φαίνονταν αναπόφευκτα καθώς το Κέντρο Ελέγχου δεν μπορούσε να επέμβει. Ωστόσο, κάποια στιγμή η υπομονάδα απελευθερώθηκε και ο θαλαμίσκος πήρε τη σωστή θέση, προσγειώθηκε κανονικά και ο Βολύνοφ γλίτωσε με μερικά σπασμένα δόντια. Μετά από επτά χρόνια συμμετείχε στην αποστολή του Σογιούζ 21.

Τον Ιούνιο του 1971 και ενώ το Σογιούζ 11 βρισκόταν στη φάση επανεισόδου στην ατμόσφαιρα, η καμπίνα του πληρώματος αποσυμπιέσθηκε με αποτέλεσμα να σκοτωθούν και οι τρεις κοσμοναύτες.

Όλα τα παραπάνω γεγονότα καθώς και αρκετά ακόμα ατυχήματα είχαν κρατηθεί μυστικά από τη σοβιετική ηγεσία και έχουν αρχίσει να δημοσιοποιούνται τα τελευταία χρόνια μέσα από μαρτυρίες ανθρώπων, που εργάζονταν στο σοβιετικό διαστημικό πρόγραμμα.

Οι παραπάνω αναφορές παρουσιάζονται στο βιβλίο του Βαλερύ Σανόφ , υποψήφιου κοσμοναύτη το οποίο αναμένεται να εκδοθεί στη Ρωσία στους επόμενους μήνες. Ο Σανόφ αφού πέρασε τις απαραίτητες εξετάσεις το 1990 μεταφέρθηκε στον τόπο εκπαίδευσης των Σοβιετικών κοσμοναυτών και το 1992 επιλέχθηκε για μία αποστολή στο διαστημικό σταθμό ΜΙΡ. Ωστόσο, η αποστολή ματαιώθηκε εξαιτίας της κατάρρευσης της ΕΣΣΔ. Στο βιβλίο του ο Σανόφ περιγράφει τις εμπειρίες του από την εκπαίδευση αλλά αναφέρεται και στα ατυχήματα που σημάδεψαν το σοβιετικό διαστημικό πρόγραμμα.

του Σπύρου Δελήμπαση
Rc-Cafe

KTM X-BOW: Big boys' toy

Το X-Bow είναι διθέσιο, μόνιμα ανοιχτό, πανάλαφρο, αφού λόγω της εκτεταμένης χρήσης ανθρακονημάτων ζυγίζει μόλις 700 κιλά, η χρηστικότητα του φλερτάρει με το "καθόλου", την ίδια στιγμή όμως που ο παράγων fun τείνει προς το "πάρα πολύ" ενώ θα μπορούσε να χαρακτηριστεί επιεικώς και κραυγαλέο σχεδιαστικά. Είναι προφανές πως ο Kiska, ο μεγαλύτερος οίκος σχεδιασμού στην Αυστρία, έκανε τη δουλειά που έπρεπε για ένα τόσο ιδιαίτερο όχημα, που αν και τετράτροχο οφείλει να προσφέρει συγκινήσεις ανάλογες με αυτές της οδήγησης μιας μοτοσικλέτας. Το πορτοκαλί χρώμα της ΚΤΜ "βγάζει μάτι", ενώ το πλαίσιο που βρίσκεται κοινή θέα, το μόλις 70 χιλιοστά σε ύψος παρμπρίζ, σε συνδυασμό με τα diffusers του πίσω μέρους και τους τεράστιους τροχούς στα άκρα του αμαξώματος συνθέτουν μια εικόνα ονειρική για τον οδηγό και μάλλον εφιαλτική για τον προπορευόμενο

Καρδιά από ανθρακόνημα!

H καρδιά του KTM X-BOW είναι το σοφιστικέ ανθρακονημάτινο μονοκόκ πλαίσιό του. Ανάλογες κατασκευές μέχρι σήμερα συναντούσαμε στα hitech υπεραυτοκίνητα, ωστόσο η συνεργασία με την παραδοσιακή ιταλική δύναμη στους αγώνες, τη Dallara, έφερε στην επιφάνεια ένα πρότζεκτ με χαμηλό κόστος, αλλά και υψηλή αποτελεσματικότητα. Το πλαίσιο του X-BOW ζυγίζει μόλις 70 κιλά, αλλά προσφέρει κορυφαία ακαμψία και ασφάλεια. Μάλιστα, στο εμπρός μέρος υπάρχει ειδικό crash box, ενώ τα ρολ μπαρς είναι ενσωματωμένα στην όλη κατασκευή.
Από ένα τέτοιο όχημα λοιπόν δε θα μπορούσαμε να περιμένουμε κάτι λιγότερο από επιδόσεις που κόβουν την ανάσα. Άλλωστε στο X-Bow τοποθετείται ο υπερσύγχρονος 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος, 4κύλινδρος, με άμεσο ψεκασμό,
TFSI κινητήρας της Audi, που αποδίδει 220 ίππους και εξασφαλίζει ότι για τα 100 χλμ./ώρα χρειάζονται μόλις 3,9 δευτερόλεπτα, τη στιγμή που η τελική ταχύτητα φτάνει τα 217 χλμ./ώρα. Και αν αυτά δε σας φαίνονται αρκετά δελεαστικά νούμερα, οφείλουμε να σας ενημερώσουμε πως θα προσφέρεται και μια έκδοση με αναβαθμισμένο κινητήρα στους 300 ίππους. Μήπως αρχίσατε να ζαλίζεστε;
Σε κάθε περίπτωση πάντως, το ΚΤΜ Χ-ΒΟ
W προσφέρεται με στάνταρ εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, με τη δυνατότητα να υπάρχει παραγγελία με το κιβώτιο DSG διπλού συμπλέκτη για απόλυτα γρήγορες και ομαλές αλλαγές, με paddles πίσω από το τιμόνι. Οι αναρτήσεις προέρχονται από τη γνωστή στους μοτοσικλετιστικούς κύκλους White Power, ενώ τα φρένα προέρχονται από την Brembo, που διατηρεί δεσμούς αίματος με την αυστριακή φίρμα μοτοσικλετών


Υπόθεση βάρους

Το concept του X-BOW βασίζεται στο περιορισμένο βάρος και φυσικά κάτι τέτοιο θέτει και ορισμένους περιορισμούς. Γι' αυτό λοιπόν η υπέροχη κατασκευή της KTM έχει γυρίσει την πλάτη σε στοιχεία εξοπλισμού που το βάρος και ο απαιτούμενο χώρος για την τοποθέτησή τους θα επηρέαζαν τις επιδόσεις και τα δυναμικά χαρακτηριστικά. Μην περιμένετε λοιπόν ηχοσύστημα, αερόσακους και κλιματισμό στο X-BOW. Μην περιμένετε και υδραυλικό τιμόνι, αφού το χαμηλό βάρος το καθιστά περιττό, και φυσικά μην περιμένετε πόρτες

Για να μπει κανείς στο εσωτερικό και να κάτσει στα εξαιρετικά bucket, αρκεί να σηκώσει το πόδι και να περάσει πάνω από το αμάξωμα. Το ΚΤΜ Χ-ΒΟW άλλωστε δεν έχει οροφή και αυτό έχει αποτέλεσμα οι 2 επιβάτες να είναι εκτεθειμένοι στα στοιχεία της φύσης με ό,τι και αν αυτό συνεπάγεται σε επίπεδο αίσθησης, ευχαρίστησης, αλλά και... αντοχής - όπως σε μια μοτοσικλέτα δηλαδή. Στο εσωτερικό, ουσιαστικά, υπάρχουν μόνο τα απαραίτητα, ήτοι ένα αγωνιστικό τιμόνι, ηλεκτρονικός πίνακας οργάνων με στροφόμετρο και δύο αγωνιστικά σχεδόν bucket.
Είναι προφανές ότι το
X-BOW είναι κάτι το ξεχωριστό. Οι επιδόσεις, το κράτημα που εξασφαλίζουν οι αγωνιστικές αναρτήσεις και το ελεγχόμενο πίσω διαφορικό, η ελαφριά κατασκευή που εγγυάται μικρή αδράνεια, η αμεσότητα και η ακρίβεια των αντιδράσεών του, όλα συνθέτουν την ονειρική οδηγική εικόνα του KTM X-BOW. Μπορεί να προσφέρει την αίσθηση ενός αγωνιστικού μονοθέσιου το ίδιο καλά μέσα στην πίστα όσο και στην καθημερινή χρήση. Mάλλον το ειδικό αυτό τετράτροχο θα πρέπει να αρχίσουμε να το βλέπουμε περισσότερο ως μοτοσικλέτα με 4 ρόδες παρά σαν αυτοκίνητο.

Κείμενο: Παντελής Αβάρτης

Λοιμοί, Λιμοί

Η αλληλεπίδραση των δυτικοευρωπαίων και ιθαγενών της Νέας Γης, κατάφερε, μεταξύ άλλων τραγικών συνεπειών, να εξοντώσει χιλιάδες ανθρώπους μέσω των νόσων, που είτε μεταδόθηκαν και μεταφέρθηκαν αθέλητα - όπως η σύφιλη που μετέδωσαν στους κονκισταδόρες οι βιασμένες ιθαγενείς - είτε ηθελημένα, όπως η ευλογιά που φρόντισαν οι λευκοί κατακτητές αμερικανοί να διαδώσουν για να εξοντώσουν μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ινδιάνους, μοιράζοντάς τους μολυσμένες κουβέρτες. Οι αριθμοί εδώ δεν είναι υπολογίσιμοι, αφού εκείνη την εποχή δεν υπήρχαν ούτε οι συγχρονες ευαισθησίες ούτε τα σημερινά επιστημονικά εργαλεία, αλλά μπορεί με βεβαιότητα κανείς να μιλήσει για μερικά εκατομμύρια θυμάτων, συνολικά. Η ίδια νόσος, η ευλογιά, αφαίρεσε εκατοντάδες χιλιάδες ζωές σε Γαλλία και Γερμανία το 1870.

Ο «Μαύρος Θάνατος», η «Πανούκλα» που χτύπησε Ευρώπη, Βόρειο Αφρική και Μικρά Ασία το 14ο αιώνα, με ευρωπαϊκή κορύφωση την τριετία από το 1347 ως το 1350, υπολογίζεται ότι σκότωσε το ένα τρίτο των κατοίκων της Γηραιάς Ηπείρου και αρκετά εκατομμύρια στην υπόλοιπη (μη ευρωπαϊκή) λεκάνη της Μεσογείου.

Το 1783, η Ισλανδία έχασε το ένα τρίτο του πληθυσμού της από «ηφαιστειογενή» πείνα: έκρηξη ηφαιστείου, που δε στέρησε ζωές άμεσα, έφερε στην επιφάνεια δηλητηριώδη αέρια, τα οποία μόλυναν τα λιβάδια και άφησαν χωρίς τροφή τον πληθυσμό. Η σχετιζόμενη με φυσικά φαινόμενα πείνα έπληξε ιδιαίτερα την Ιρλανδία, την περίοδο 1845 - 1848, οπότε έπληξε την πατάτα - βασική τροφή των σκλαβωμένων ισρανδών- μία από τις χειρότερες αρρώστειες της.

Ένας άλλης ορθογραφίας λιμός, η Μεγάλη Πείνα που έπληξε την Ιρλανδία μεταξύ 1845 και 1852, και κατέχει εξέχουσα θέση στην ιστορία, λογοτεχνία, ποίηση και κινηματογράφο του Σμαραγδένιου Νησιού, αφού άλλαξε την ιστορία του, οφείλεται σε νόσο, αλλά όχι ανθρώπινη. Στη σοδειά της πατάτας - βασικής τροφής των σκλαβωμένων ιρλανδών, που υποχρεούνταν για να κρατήσουν την πίστη τους να δίνουν σχεδόν τα πάντα στους Εγγλέζους- έπεσε περονόσπορος, οδηγώντας τους πιο τυχερούς στην ξενιτειά και τους λιγότερο τυχερούς στο θάνατο. Συνολικά, το νησί έχασε το ένα τέταρτο του πληθυσμού του.
Rc-Cafe

Οι φιλενάδες του προ παππου μου .....

book

Ξεφυλλίσετε με το ποντίκι το βιβλίο με τις παλιές φωτογραφίες. Προσοχή… όσοι σκανδαλίζονται με ημίγυμνες φωτογραφίες ας το κρατήσουν καλύτερα κλειστό. Ανοίξτε και τα ηχεία για να ακούσετε τη μουσική επένδυση. Πατήστε τον εδώ σύνδεσμο.

Rc-Cafe

Ιός της ευλογιάς

Σήμανση βιολογικού κινδύνουΟ θρίαμβος της προληπτικής ιατρικής,εφιάλτης για τη σημερινή κοινωνία απλά και μόνο με την αναφορά του σε τυχόν βιολογικό πόλεμο.

Μερικές σκέψεις πάνω σε ένα σημαντικό επίτευγμα.

Όταν το 1796 ο γιατρός Edward Jennet ξεκινούσε τα πειράματα εμβολιασμού, ήταν το πρώτο βήμα της σύγχρονης ιατρικής προς τη καθιέρωση του εμβολιασμού σαν τη σημαντικότερη, για την εποχή εκείνη, απάντηση στα λοιμώδη νοσήματα. Αυτή η απλή σκέψη του γιατρού να χρησιμοποιήσει τον ιό της ευλογίας των βοοειδών (συγγενής με τον ιό της ευλογιάς) για να επιτύχει ανοσία απέναντι στο θανατηφόρο ιό της ευλογιάς, αν και στην αρχή προκάλεσε τις επιφυλάξεις του επιστημονικού κόσμου έθεσε τα θεμέλια της προληπτικής ιατρικής και αποτέλεσε μια λαμπρή ανακάλυψη.
Ο ιός της ευλογιάς είναι ένας
DNA ιός ο οποίος στο παρελθόν υπήρξε το αίτιο για το 10% των θανάτων στη διάρκεια της ιστορίας, με πρώτες αναφορές στην Ευρώπη και την Αφρική το 700π.Χ και στην Ασία περίπου το100π.Χ.Η νόσος εμφανίζεται με δυο μορφές την ήπια και τη βαριά με θνητότητα έως 50% με ιαιμία και βαρύτατη κλινική πορεία ιδιαίτερα στις εγκύους ,τα παιδία και τους ηλικιωμένους. Για να μη χαθούμε στο κυκεώνα των συμπτωμάτων (τα οποία στους γιατρούς είναι γνωστά μόνο από τα βιβλία και ας ελπίσουμε να μείνουν έτσι ) θα αναφέρουμε ότι μεταδίδεται μέσω της αναπνευστικής οδού με τον ασθενή να είναι μεταδοτικός από τη πρώτη μέρα εμφάνισης του εξανθήματος.

Αναφερθήκαμε λοιπόν στην άγνοια των νέων γιατρών (εμού συμπεριλαμβανόμενου) όχι αδικαιολόγητα, αφού η ευλογία επισήμως από τον Π.Ο.Υ (Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας) θεωρείται ότι έχει εκριζωθεί από το 1980 (μερικοί κακεντρεχείς φοιτητές θα έλεγαν ότι απλά δεν είναι SOS). Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο καθηγητής μικροβιολογίας κος Ι.Παπαπαναγιώτου στο βιβλίο του "η περιγραφή του ιού της ευλογίας και της νόσου την οποία προκαλεί ίσως δεν έχει θέση πλέον στο διδακτικό εγχειρίδιο" (Εκδόσεις Παρατηρητής 1991).

Το εγχείρημα της εξάλειψης της νόσου ξεκίνησε το1959, εντατικοποιήθηκε από το 1967, έως ότου τον Οκτώβριο του 1977 στη Μέρκα της Σομαλίας αναφέρθηκε το τελευταίο επιβεβαιωμένο κρούσμα (υπήρξε και ένα ακόμη κρούσμα στην Αγγλία το 1978 μετά από ατύχημα σε βιολογικό εργαστήριο).Ένας θρίαμβος της προληπτικής ιατρικής ίσως αύριο αποτελέσει την αιχμή του δόρατος για ένα νέο βιολογικό πόλεμο. Στην ειρωνεία του ευφημισμού του ονόματος έρχεται να προστεθεί η ειρωνεία της ανθρωπότητας να απειλείται από ένα κίνδυνο που η ίδια εξάλειψε εδώ και 21 χρόνια αλλά και χάρις τον οποίο ξεκίνησε η πρώτη προσπάθεια εμβολιασμού.

Και πολύ εύστοχα κάποιος θα μπορούσε να αναρωτηθεί για το πως ο οποιοσδήποτε τρομοκράτης θα μπορούσε να προμηθευτεί τον ιό αφού αυτός έχει εξαφανιστεί? Στη πραγματικότητα το C.D.C (Center for Disease Control)στην Ατλάντα των Η.Π.Α και το Research Institute for Viral Preparations στη Μόσχα διατηρούν τον ιό της ευλογιάς. Σκοπός τους πρωτίστως (θεωρητικά) είναι να διερευνηθούν τα ύποπτα κρούσματα για τη περίπτωση της επανεμφάνισης μετά την εκρίζωση της ασθένειας και κατά δεύτερον λόγο η ασφαλή φύλαξη του (είδατε τι πάθανε οι Άγγλοι το1978). Πρόκειται για εργαστήρια με εξαιρετική ασφάλεια (στα οποία φυλάσσονται και αλλά επικίνδυνα στελέχη ιών και μικρόβιων )και πολύ πιθανό εκεί να στήνονται οι στρατηγικές αντιμετώπισης μεγάλων επιδημιών, συμπεριλαμβανόμενου και του βιολογικού πόλεμου. Εφιαλτικό μοιάζει όμως το σενάριο τέτοιου είδους υλικά να φυλάσσονται σε μη ασφαλή εργαστήρια από ανθρώπους που εξαργυρώνουν τη συνείδηση τους εύκολα. ΈναΙός Έμπολα σε μεγέθυνση 108.000 άλλο εργαστήριο 4ου επιπέδου στο οποίο φυλάσσεται μια μεγάλη ποικιλία ιών υψηλής επικινδυνότητας είναι το εργαστήριο του Αμερικανικού Στρατού USAMRIID (United States Army Medical Research Institution for Infectious Diseases) στο Fort Dietrich. Θεωρείται δεδομένο ότι στο συγκεκριμένο εργαστήριο έχουν αναπτυχθεί, τόσο σε επιστημονικό όσο και σε στρατιωτικό επίπεδο, σενάρια αντιμετώπισης αλλά και διεξαγωγής βιολογικού πολέμου με αιχμές του δόρατος τον ιό της ευλογιάς, το μικρόβιο του άνθρακα, διάφορες μορφές πανώλης, αλλά και γενετικά μεταλλαγμένους «εξωτικούς» ιούς.

Όσον αφορά την αντιμετώπιση της νόσου αυτή γίνεται με εμβολιασμό (δαμαλισμό)και έχει να εφαρμοσθεί στην Ελλάδα από το 1985, χρονολογία κατά την οποία εγκατέλειψε ο Στράτος αυτή τη πρακτική. Ο κίνδυνος από το ίδιο το εμβόλιο ξεπερνούσε κατά πολύ τον κίνδυνο από την ευλογία μια αρρώστια "εξαφανισμένη". Παρόλα αυτά ο εμβολιασμός στη πρώτη εβδομάδα επώασης του ιού, σε συνδυασμό με τη μεγάλη διάρκεια επώασης του, αποτελεί το κύριο τρόπο προστασίας κάνοντας πιο ήπια τη πορεία της σε μερικούς και παρέχοντας ανόσια σε άλλους. Για όσους ανησυχούν ο Π.Ο.Υ για καλό και για κακό έχει φυλάξει δόσεις για 200.000.000 άτομα(μη βιάζεστε όλοι θα πάρετε).Ας ελπίσουμε ότι δεν θα χρειαστούμε καμία.
του Μαρίνου Φυσεκίδη
Rc-Cafe

scary BOOOOOOO !!!!!


Rc-Cafe

μανιτάρια για .... ανυποψίαστους










Μάλλον μη φαγώσιμα, αν κρίνω από τους έντονους χρωματισμούς, αλλά θα ήταν και κρίμα για κάτι τέτοιο

Βιοαπορροφούμενο υλικό


Τεχνητά, βιοαπορροφώμενα οστά, που "τυπώνονται" με ειδικά μηχανήματα σε λίγες ώρες, θα μπορούσαν στο μέλλον να αντικαθιστούν τα θρυμματισμένα οστά μέχρι ο οργανισμός να μπορέσει να επανέλθει στην προηγούμενή του κατάσταση.

Το σύστημα της αμερικανικής εταιρείας Advanced Ceramics Research επιτρέπει στους γιατρούς να πέρνουν τα μέτρα του σπασμένου οστού, από αξονικές ή μαγνητικές τοπογραφίες, και να δημιουργούν σε υπολογιστές ένα τρισδιάστατο μοντέλο του τμήματος που έχει συνθλιβεί.

Στη συνέχεια, το τεχνητό οστό συντίθεται στρώμα προς στρώμα από έναν "εκτυπωτή" τριών διαστάσεων, και τοποθετείται στον ασθενή, όπου σταδιακά αντικαθίσταται από νέο οστίτη ιστό.

Τα τεχνητά οστά είναι μάλιστα ιδιαίτερα ανθεκτικά στη μηχανική καταπόνηση και μπορούν να καταργήσουν τις λάμες που χρησιμοποιούνται σήμερα. Θα είναι μάλιστα ιδιαίτερα χρήσιμα στις περιπτώσεις όπου το κάταγμα είναι τόσο σοβαρό, ώστε ο ασθενής να κινδυνεύει να ακρωτηριαστεί ή να καταλήξει με ένα μέλος κοντύτερο.

Ο "εκτυπωτής" της εταιρείας συνθέτει το οστό χρησιμοποιώντας ένα πορώδες πολυμερές, το οποίο καλύπτεται στη συνέχεια με ένα στρώμα φωσφορικού ασβεστίου, ένα φυσικό συστατικό των οστών.

Το υλικό λειτουργεί ως σκαλωσιά, μέσα στην οποία εισχωρεί ο φυσικός οστίτης ιστός και σιγά σιγά την αντικαθιστά.

Oπως εξηγεί ο διευθυντής της εταιρείας Τόνι Μάλιγκαν, τα οστά θα μπορούν να τυπώνονται επιτόπου στο χειρουργείο σε διάστημα λιγότερο από μιάμιση ώρα, ακόμα και για μεγάλα τμήματα.

Η μέθοδος έχει προς το παρόν δοκιμαστεί μόνο σε καλλιέργειες κυττάρων και πειραματόζωα. Η χρήση του σε ανθρώπους, έστω και στο πλαίσιο προκαταρκτικών δοκιμών, ίσως καθυστερήσει αρκετά ακόμα χρόνια
Rc-Cafe

Ζωή στο φεγγάρι (οι άνθρωποι-νυχτερίδες) !!

Κι όμως, η ύπαρξη ζωής στο φεγγάρι είναι γνωστή από το 19ο αιώνα. Τον Αύγουστο του 1835 η είδηση κυκλοφόρησε στις Αμερικανικές εφημερίδες και δημιούργησε πραγματική αίσθηση. Για τουλάχιστο 15 ημέρες το ενδιαφέρον της κοινωνίας της Νέας Υόρκης περιστρεφόταν γύρω από τις συνταρακτικές αποκαλύψεις της New York Sun η οποία παρουσίασε σε συνέχειες τα αποτελέσματα των απίστευτων παρατηρήσεων.

Ο Αύγουστος του 1835 είναι μήνας σημαδιακός για τα ΜΜΕ σε όλο τον κόσμο. Η New York Sun ήταν μια μικρή εφημερίδα της Νέας Υόρκης με ημερήσια κυκλοφορία περίπου 4.000 φύλλα. Στις 25 του μηνός και στη 2η σελίδα της εφημερίδας εμφανίστηκε ένα άρθρο το οποίο αναφερόταν σε μια σειρά συγκλονιστικών ανακαλύψεων που έγιναν από τον sir John Herschel μέσω ενός τηλεσκοπίου νέας τεχνολογίας που είχε στηθεί κάπου στο Ακρωτήρι της Καλής Ελπίδας, και οι οποίες είχαν δημοσιευθεί στο Edinburgh Journal of Science.

Οι παρατηρήσεις αυτές απεκάλυπταν την ύπαρξη μιας ποικιλίας ζωικών μορφών στην επιφάνεια της σελήνης. Βίσονες, κάστορες, πλούσια χλωρίδα, αλλά και ίχνη κτισμάτων από τα οποία έβγαινε καπνός, κάτι που υποδήλωνε την ύπαρξη και νοήμονος ζωής. Τη 4η μέρα των αποκαλύψεων παρουσιάστηκαν οι άνθρωποι νυχτερίδες:

«…Ήταν μέσου ύψους 1,30m. Η επιφάνεια του σώματος εκτός από το πρόσωπο ήταν καλυμμένη από κοντό χαλκόχρωμο τρίχωμα και είχαν φτερά τα οποία έμοιαζαν να αποτελούνται από μια λεπτή μεμβράνη και εκτείνονταν από τους ώμους μέχρι χαμηλά στα πόδια…

… Έγινε αντιληπτό ότι τα φτερά τους είχαν μεγάλο άνοιγμα και έμοιαζαν, από άποψη δομής, με αυτά των νυχτερίδων. …Τα πλάσματα είχαν απόλυτο έλεγχο των φτερών, καθώς τα είδαμε να τα τινάζουν καθώς έκαναν μπάνιο και μετά να τα αναδιπλώνουν…»

Την ημέρα που δημοσιεύτηκε η αναφορά για τους ανθρώπους-νυχτερίδες, η NY Sun έφτασε την εκπληκτική, για την εποχή, κυκλοφορία των 19.360 φύλλων, νούμερο που την έκανε την 1η σε κυκλοφορία εφημερίδα στον κόσμο. Όμως ενώ οι αναγνώστες περίμεναν νέες ανακαλύψεις η εφημερίδα ανακοίνωσε την καταστροφή του τηλεσκοπίου, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα τη διακοπή των παρατηρήσεων.

Στην πραγματικότητα ο sir John Herschel βρισκόταν στη Νότιο Αφρική για αστρονομικές παρατηρήσεις, όμως το τηλεσκόπιο που περιέγραφε η NY Sun δεν υπήρχε. Το Edinburgh Journal of Science είχε ήδη από καιρό αναστείλει την έκδοσή του και προφανώς δεν είχε δημοσιεύσει τέτοιες ιστορίες. Στις 16 Σεπτεμβρίου 1835 η NY Sun παραδέχθηκε ότι επρόκειτο για μια κατασκευασμένη ιστορία. Το παράξενο είναι ότι το κοινό έδειξε να διασκεδάζει και όχι να αγανακτεί, ενώ η NY Sun διατήρησε την κυκλοφορία που της χάρισε η ιστορία. Την επόμενη χρονιά μάλιστα έφτασε το ασύλληπτο νούμερο των 30.000 φύλλων την ημέρα.

Η ιστορία των ανθρώπων-νυχτερίδων και της ζωής στο φεγγάρι αποτελούν σταθμό στην ιστορία των ΜΜΕ στις ΗΠΑ και κατ’ επέκταση σε ολόκληρο τον κόσμο. Η Sun πούλησε ένα μύθευμα ως πραγματική είδηση και κατόρθωσε να κατακτήσει την κορυφή των εφημερίδων της εποχής. Τα βασικά συστατικά της ιστορίας ήταν τα εξής:

- αντικείμενο (το φεγγάρι) γνωστό και οικείο σε όλους

- κατανοητή από το μέσο πολίτη (οι μορφές ζωής που ανακαλύφθηκαν ήταν είτε ταυτόσημες με άλλες της Γης, είτε διασταυρώσεις γνωστών ειδών, ώστε να υπάρχει και ένα στοιχείο εξωτικότητας)

- άκρως εντυπωσιακή, έως εξωφρενική σε ότι αφορά το περιεχόμενό της

- στηριγμένη σε μια τεχνική εξέλιξη (επαναστατικό τηλεσκόπιο) την οποία ο μέσος πολίτης δεν μπορούσε να ελέγξει

- δύσκολο να επαληθευθεί με βάση τα τεχνικά (παρατηρήσεις άλλων τηλεσκοπίων) και επικοινωνιακά (επαφή με Herschel) μέσα της εποχής

Ουσιαστικά εγκαινιάστηκε ένα νέο είδος δημοσιογραφίας που στόχο έχει τον εντυπωσιασμό, έστω και πρόσκαιρο και όχι την ενημέρωση. Μια πιο πρόσφατη εκδοχή είναι εκείνη που θέλει ένα εντυπωσιακό, πολλά υποσχόμενο τίτλο (πχ «εντυπωσιακές αποκαλύψεις»), έστω και αν το περιεχόμενο του άρθρου ή του τηλεοπτικού δελτίου δεν έχει τίποτε καινούριο να προσθέσει στο θέμα που πραγματεύεται
Rc-Cafe

Βανκούβερ 2010: Εντυπωσιακές φωτογραφίες από την τελετή έναρξης των χειμερινών ολυμπιακών αγώνων


Vancouver 2010: Winter Olympics Opening Ceremony
Δείτε τις φωτογραφίες















[Τv-Greek]

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory