Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τρίτη, 6 Απριλίου 2010

…μια φορά και ένα καιρό ή Επαναπροσδιορίζοντας το ρόλο του Παππού και της Γιαγιάς

Μια νέα δημιουργική δράση πραγματοποιείται στα πλαίσια της Προπόνησης Ζωής σχετικά με τα άτομα της 3ης γενιάς, απο 65 ετών και πάνω, που λόγω των απάνθρωπων συνθηκών της εποχής μας, έχουν χάσει την «ποιότητα και γλυκύτητα» που όλοι ξέραμε στους ρόλους του παππού και της γιαγιάς..

Συμπαραστάτες σ’ αυτή την προσπάθεια είναι επαγγελματίες ηθοποιοίς, χορευτές, μουσικοί και σκηνοθέτες που μαζί θα προσπαθήσουν να δώσουν την ευκαιρία σ αυτή την γενιά, να μην φοβάται να έχει ακόμα τον λόγο σ αυτήν την κοινωνία που ζουν ακόμα.

Να πουν τις δικές τους απλές ιστορίες, τα τραγούδια τους, τα παραμύθια τους που μεγάλωσαν τα παιδιά τους, τον πόνο και τις χαρές τους, να μοιραστούν τις ανησυχίες και τις ανασφάλειες τους, να μιλήσουν αυτοί που η δύσκολη ζωή τους δεν τους επέτρεψε να μάθουν γράμματα, ενώ παράλληλα κατάφεραν με κόπο να μορφώσουν τα παιδιά τους.

Αυτή η γενιά έχει ακόμα να μοιραστεί μαζί μας την απλότητα, την αγκαλιά, την ανθρωπιά, την προσφορά, την αυθεντική αγάπη, την κατανόηση έχει την δύναμη να μας στρέψει την προσοχή να δούμε ποιά είναι η “η τέχνη της ζωής “. Να προσπαθήσουμε λοιπόν όλοι μαζί να μαλακώσουμε ξανά τις ψυχές τους, να τους δώσουμε το χέρι και να τους τραβήξουμε έξω απο την μοναξιά, τον φόβο και τις αγωνίες τους, να τους δώσουμε την ευκαιρία να γίνουν πάλι πρωταγωνιστές ,να τους δώσουμε χαρά, να τους χειροκροτήσουμε και να τους δείξουμε την ευγνωμοσύνη μας για ότι έχουν κάνει πριν απο μας… για μας.

Γι αυτόν τον σκοπό, οργανώνονται εργαστήρια κάτι σαν «θεατρικά ταξίδια» όπως τα αποκαλεί η ηθοποιός/σκηνοθέτης Ανθή Ανδρεοπούλου που θα συνοδεύονται με ήπιες γυμναστικές ασκήσεις, ασκήσεις αναπνοής, γέλιου και μνήμης για συντήρηση των ζωτικών νευρώνων του εγκεφάλου.

Οι βασικοί στόχοι του «…μια φορά και ένα καιρό…»

1. Εργαστήρι “θεατρικά ταξίδια”

2. Μελέτη βιωματικών ιστοριών

3. Καθιέρωση τακτικών συναντήσεων

4. Ανεύρεση χορηγιών

5. Οργάνωση μιάς βραδιάς λόγου και μουσικής και συγκέντρωση χρημάτων για ανθρώπους 3ης ηλικίας που έχουν ανάγκη απο φάρμακα και δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν οικονομικά.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΤΕ

Κάθε ιδέα, προσφορά και συμμετοχή στην βελτίωση αυτού του project είναι δεκτή. Με χαρά θα δεχόμαστε και τους δικούς σας παππούδες και γιαγιάδες, καθώς και σας για την οργάνωση και διεκπεραίωση του επαναπροσδιορισμού του ρόλου παππού-γιαγιάς.

Επικοινωνήστε στο 6977707746 ή στο e-mail: voula@alter-art.eu

στο facebook


http://kala-nea.gr

Ρεκόρ δεκαετιών στο sex πέτυχαν οι σημερινές γυναίκες


Οι νέες γυναίκες σήμερα αποδεικνύονται σχεδόν τρεις φορές πιο σεξουαλικά ενεργές σε σύγκριση με τη γενιά των γιαγιάδων τους κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής απελευθέρωσης των 60's, σύμφωνα με τα αποτελέσματα μελέτης που δημοσιεύθηκαν στο Reuters.
Η μελέτη διαπίστωσε ότι κατά την περίοδο 2000 έως 2009 οι γυναίκες είχαν κατά μέσο όρο 5,65 διαφορετικές σεξουαλικές επαφές με διαφορετικούς συντρόφους, πριν κλείσουν το 24ο έτος της ηλικίας τους.
Σχεδόν μια στις 10 γυναίκες που πήραν μέρος στην έρευνα δήλωσαν ότι είχαν περισσότερους από 10 διαφορετικούς σεξουαλικούς παρτενέρ.
Αντίθετα, κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του '60 οι γυναίκες ανάλογης ηλικίας είχαν κατά μέσο όρο 1,67 διαφορετικούς σεξουαλικούς συντρόφους, ενώ στα 70'ς ο μέσος όρος ανέβηκε στους 3,72.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...
Η έρευνα διενεργήθηκε από την εταιρεία ICM για λογαριασμό της Lloyds Pharmacy, στην οποία συμμετείχαν περισσότερες από 3.000 γυναίκες σε όλη τη Βρετανία.
Όμως τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι αν και η σεξουαλική ζωή των γυναικών είναι πλέον πολύ πιο έντονη, η σεξουαλική υγεία δεν έχει βελτιωθεί. Τα στατιστικά στοιχεία της Cancer Research UK δείχνουν ότι τα ποσοστά εμφάνισης καρκίνου του τραχήλου της μήτρας σε γυναίκες κάτω των 25 ετών δεν έχουν μειωθεί, παρά τη βελτίωση των ιατρικών διαγνώσεων.
Αν και τα ποσοστά εμφάνισης του συγκεκριμένου καρκίνου σε γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας έχουν μειωθεί σημαντικά την τελευταία δεκαετία, το ποσοστό εμφάνισης του σε γυναίκες ηλικίας κάτω των
25 δεν ακολούθησε την ίδια πτωτική τάση και ενδεχομένως η αύξηση του αριθμού των σεξουαλικών συντρόφων θα μπορούσε να ευθύνεται ως προς αυτό το γεγονός, σύμφωνα με τη Lloyds Pharmacy.
kakopouli..

Ρομπότ...ο δημοσιογράφος του μέλλοντος


Τον ιδανικό δημοσιογράφο για κάθε εταιρεία ΜΜΕ φαίνεται ότι δημιούργησαν ερευνητές στο εργαστήριο νέων τεχνολογιών και πληροφορικής (ISI) στο πανεπιστήμιο του Τόκιο. Aκούραστος, άτρωτος και χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις είναι έτοιμος να αναζητήσει την είδηση στις πιο δύσβατες περιοχές του κόσμου.

Οι επιστήμονες έφτιαξαν ένα ρομπότ, το οποίο μπορεί...

χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση, να εξερευνά το περιβάλλον και να καταγράφει τις παρατηρήσεις του. Το ρομπότ έχει την ικανότητα να εντοπίζει αλλαγές στα μέρη που επισκέπτεται, να καταλαβαίνει πώς συνδέονται αυτές οι αλλαγές μεταξύ τους και με τον χώρο και να τραβάει φωτογραφίες με ενσωματωμένη κάμερα.

Το εκπληκτικό είναι ότι μπορεί να κάνει ερωτήσεις σε ανθρώπους για περισσότερες πληροφορίες και να χρησιμοποιεί το ίντερνετ για να αναλύει αυτές τις πληροφορίες και να βγάζει συμπεράσματα. Μάλιστα σε περίπτωση που κάτι του φανεί ενδιαφέρον, ετοιμάζει ένα σύντομο άρθρο και το ανεβάζει στο διαδίκτυο!

Το ρομπότ παρουσιάστηκε πρόσφατα και προκάλεσε μεγάλη εντύπωση. Συνδυάζοντας πληροφορίες από τον πραγματικό κόσμο και το διαδίκτυο, φέρνει ένα βήμα μπροστά τα αυτοματοποιημένα συστήματα και στο μέλλον τέτοιες μηχανές είναι πιθανό να αποτελέσουν πολύ σημαντική πηγή ειδήσεων σε όλο τον κόσμο. Το 2002 το πανεπιστήμιο της Μασαχουσέτης είχε δημιουργήσει το ρομπότ "Afghan explorer", το οποίο όμως ήταν τηλεκατευθυνόμενο.

Ήδη υπάρχει η τάση για την λεγόμενη αυτοματοποιημένη δημοσιογραφία, με λογισμικό που μπορεί να γράψει ένα άρθρο για ένα αθλητικό γεγονός ή να συνδυάζει απόψεις, εικόνες και βίντεο που αντλεί από το διαδίκτυο, ωστόσο το συγκεκριμένο ρομπότ είναι κάτι πολύ διαφορετικό, διοτί δεν πρόκειται απλώς για αναπαραγωγή ή παράθεση πληροφορίας.

Το ρομπότ αυτό κάνει ρεπορτάζ, έστω με όσα τεχνικά εμπόδια υπάρχουν προς το παρόν. Σε μερικά χρόνια οι "δημοσιογράφοι από μέταλλο" ίσως μπορούν να προσεγγίζουν περιοχές ιδιαίτερα επικίνδυνες για τους ρεπόρτερ. Σίγουρα στο μέλλον τα ρομπότ αυτά θα χρησιμοποιηθούν ως πηγές πληροφοριών και θα αποτελέσουν μεγάλη βοήθεια για τους ρεπόρτερ, ιδιαίτερα στα "καυτά" σημεία του πλανήτη. Ωστόσο η εποχή της αντικατάστασης των πραγματικών δημοσιογράφων από ρομπότ αργεί ακόμα.
dinatos

Mercedes: Νέος V8 AMG με διπλά turbo!


•Το νέο μοτέρ είναι turbo και αντικαθιστά το ατμοσφαιρικό των 6,3 lt
•Είναι ισχυρότερο και αποδίδει 544 PS
•Στην S63 AMG χρειάζονται μόλις 4,5 sec για τα 0-100 km/h
•Στην έκδοση AMG Performance η τελική «περιορίζεται» ηλεκτρονικά στα 300 km/h.
•Αργότερα θα τοποθετηθεί και σε άλλα μοντέλα της γερμανικής εταιρίας...

Το περίφημο downsizing «επηρέασε» ακόμη και έναν κορυφαίο κινητήρα όπως είναι ο V8 που αναβαθμίζει η AMG για λογαριασμό της Mercedes-Benz. Συγκεκριμένα, ο ατμοσφαιρικός V8 που έχουμε δει σε διάφορα μοντέλα, όπως στην C63 AMG, με χωρητικότητα 6,3 lt θα αντικατασταθεί από έναν μικρότερου κυβισμού 5,5 lt που θα εξοπλίζεται με διπλά turbo. Το νέο μοτέρ αποδίδει 544 PS και 800 Nm ροπής σε σχέση με τους 525 PS και τα 630 Nm ροπής του προηγούμενου ατμοσφαιρικού.
Ένα άλλο σημείο που αναβαθμίστηκε μαζί με τον bi-turbo κινητήρα είναι το αυτόματο κιβώτιο με τις 7 σχέσεις το οποίο εξασφαλίζει ταχύτερες αλλαγές και μικρότερη κατανάλωση καυσίμου που φτάνει έως και 25% (συγκεκριμένα 10,5 lt/100km). Στην περίπτωση της S63 AMG οι επιδόσεις μιλούν από μόνες τους αφού χρειάζονται 4,5 sec για τα 0-100 km/h ενώ στην έκδοση με το πακέτο AMG Performance η τελική «περιορίζεται» ηλεκτρονικά στα 300 km/h. Το νέο V8 της AMG θα τον δούμε να κάνει ντεμπούτο το φθινόπωρο στην S63 AMG ενώ αργότερα θα τοποθετηθεί και σε άλλα μοντέλα της γερμανικής εταιρίας.
ksipnistere

Η χρυσή 'Σέξι ' αναλογία για τη βραδινή έξοδο...




Μία ''σέξι'' γυναίκα θα πρέπει να καλύπτει το 40% του σώματος της - 60% ντυμένη με στενά ρούχα.

Αν μια γυναίκα θέλει να μεγιστοποιήσει τη γοητεία που ασκεί στους άνδρες γύρω της, σε μια βραδινή έξοδο, τότε θα πρέπει να φροντίσει να ακολουθήσει τον χρυσό κανόνα της "σέξι" αναλογίας που ανακάλυψε μια νέα βρετανική επιστημονική έρευνα: θα πρέπει να φροντίσει ώστε το ντύσιμό της να αποκαλύπτει το 40% του γυμνού σώματός της - ούτε λιγότερο ούτε περισσότερο


Η μελέτη έγινε από ερευνητές του πανεπιστημίου του Λιντς υπό τον ψυχολόγο Κόλιν Χέντρι και δημοσιεύτηκε στο περιοδικό "Behaviour" (Συμπεριφορά), σύμφωνα με τις βρετανικές "Τέλεγκραφ" και "Ντέιλι Μέιλ".



Οι γυναίκες σε όλο τον κόσμο ανέκαθεν προβληματίζονταν πόσο μέρος του σώματός τους πρέπει να αφήνουν ακάλυπτο, ειδικά σε μια βραδινή έξοδο. Οι επιστήμονες επιβεβαίωσαν τώρα ότι υπάρχει όντως μια κατάλληλη αναλογία ανάμεσα στο να είναι μια γυναίκα υπερβολικά αποκαλυπτική και υπερβολικά συντηρητική στο ντύσιμό της.
οποίες είχαν αφήσει εκτεθειμένο περίπου το 40% του συνολικού σώματός τους, προσέλκυαν διπλάσιους άνδρες κοντά τους σε σχέση με τις γυναίκες που ήσαν πιο συντηρητικά ντυμένες.
Διαβάστε περισσότερα στο Άρωμα Γυναίκας

Τι αποκαλούμε εθνικό πάρκο;

Είναι η περιοχή που έχει επιλεγεί από ένα κράτος για τη διατήρηση φυτών, ζώων ή τοπογραφικών χαρακτηριστικών στην αυθεντική φυσική τους κατάσταση, με σκοπό τη δημόσια ψυχαγωγία.

Ο όρος νάσιοναλ παρκ, εθνικό πάρκο, αποδίδεται ορθότερα στα ελληνικά ως εθνικός δρυμός. Τα εθνικά πάρκα των ΗΠΑ και του Καναδά προσφέρουν προστασία τόσο στο έδαφος όσο και στην άγρια πανίδα, της Μεγάλης Βρετανίας προστατεύουν κυρίως το έδαφος, ενώ της Αφρικής τον ζωικό κόσμο. Πολλές άλλες χώρες έχουν μεγάλα εθνικά πάρκα, όπως η Βραζιλία, η Ιαπωνία, η Ινδία, η Γερμανία, η Ρωσία και η Αυστραλία. Στην Ελλάδα, το 1938 ιδρύθηκε ο πρώτος εθνικός δρυμός, του Ολύμπου, με έκταση 40 χμ2.


FOCUS

Προσπαθεί να κατακτήσει τον τίτλο της παχύτερης γυναίκας

Πολλοί είναι οι άνθρωποι που προσπαθούν να χάσουν βάρος, είτε για να προλάβουν μελλοντικά προβλήματα υγείας, είτε για λόγους αισθητικής.
Κάτι αντίστοιχο όμως δεν συμβαίνει και με την Donna Simpson από το New Jersey, η οποία ζυγίζει 273 κιλά, και άμεσος στόχος της είναι τα επόμενα δύο χρόνια να φτάσει τα 450 κιλά.Η νεαρή γυναίκα προσπαθεί να κατακτήσει τον τίτλο της παχύτερης γυναίκας στον κόσμο.Μάλιστα, έχει ξεκινήσει ήδη τις προσπάθειές της, καθώς καταναλώνει μεγάλες ποσότητες «πρόχειρου» φαγητού.Η Donna για τις μετακινήσεις της χρησιμοποιεί ένα σκουτεράκι,προκειμένου να μην χάνει θερμίδες από το περπάτημα.Η ίδια δεν δίστασε να αποκαλύψει ότι καταναλώνει 12.000 θερμίδες την ημέρα, ενώ το αγαπημένο της φαγητό είναι το σούσι, όπου συνηθίζει να τρώει 70 κομμάτια.Ο σύντροφός της Philippe την ενθαρρύνει για την επίτευξη του στόχου της, ενώ πρόσθεσε πως δεν κάνουν συχνά έρωτα για να μην καίει θερμίδες.
RELAX

Το μενού μας δεν χωράει μεταλλαγμένα


Σύμφωνα με δημοσίευμα της καθημερινής και συγκεκριμένα της δημοσιογράφου Τάνιας Γεωργιοπούλου, οι πολίτες θεωρούν ότι τα μεταλλαγμένα τρόφιμα εγκυμονούν σοβαρούς κινδύνους για την υγεία τους και προτιμούν να πληρώσουν ακριβότερα προκειμένου να προμηθευτούν «καθαρά τρόφιμα»
Την αντίθεσή τους στα γενετικώς τροποποιημένα τρόφιμα δηλώνουν ακόμα μια φορά οι Ελληνες καταναλωτές σε έρευνα που πραγματοποίησε το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, με επικεφαλής τον καθηγητή κ. Επαμεινώνδα Πανά. Θεωρούν ότι τα προϊόντα αυτά εγκυμονούν σοβαρούς κινδύνους για την υγεία τους και η πλειονότητα των ερωτωμένων είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω προκειμένου να εξασφαλίσουν ότι τα τρόφιμα που φτάνουν στο πιάτο τους είναι «καθαρά» από γενετικώς τροποποιημένους οργανισμούς.

Την ίδια στιγμή, ωστόσο, δηλώνουν ότι δεν είναι αρκετά ενημερωμένοι επί του θέματος και εμφανίζονται δύσπιστοι όσον αφορά τις πληροφορίες των ΜΜΕ. Πάντως, ένα σημαντικό ποσοστό διαβάζει ή προσπαθεί να αποκωδικοποιήσει τις ετικέτες των τροφίμων. Οπως επισημαίνει ο κ. Πανάς, η πολιτεία θα έπρεπε να καταβάλει μεγαλύτερη προσπάθεια όσον αφορά την ενημέρωση των πολιτών στα θέματα των τροφίμων.

Και ενώ οι Ελληνες αλλά και οι Ευρωπαίοι καταναλωτές, σύμφωνα με έρευνα του Ευρωβαρόμετρου, αντιτίθενται στα τεχνολογικά προηγμένα τρόφιμα που προκύπτουν από την εφαρμογή της βιοτεχνολογίας, δεν είναι λίγοι και μάλιστα υψηλά ιστάμενοι, εκείνοι που τονίζουν ότι τα μεταλλαγμένα αποτελούν τη μόνη λύση για την πείνα. Η εφαρμογή της συγκεκριμένης τεχνολογίας θα μειώσει τις απώλειες στη σοδειά των παραγωγών από ασθένειες, ενώ μπορεί να προσφέρει τρόφιμα εμπλουτισμένα με θρεπτικά συστατικά σε εκείνους που υποφέρουν από υποσιτισμό.

«Και πώς θα φτάσουν σε αυτούς που πεινούν;», αναρωτιούνται επιστήμονες, τονίζοντας ότι η πείνα οφείλεται στην ανισοκατανομή και όχι στην έλλειψη τροφίμων, τουλάχιστον προς το παρόν. Αντίθετα, ένα μεγάλο ποσοστό των παραγόμενων τροφίμων στον πλανήτη καταλήγουν στις χωματερές, αφού, παρά την ακρίβεια, οι πολίτες των πλούσιων χωρών εξακολουθούν να ψωνίζουν περισσότερα τρόφιμα απ' όσα μπορούν να καταναλώσουν. Αλλωστε, η συγκεκριμένη «γνώση» ανήκει σε ελάχιστους, οπότε η ευρεία εφαρμογή της βιοτεχνολογίας κινδυνεύει να δημιουργήσει μονοπώλια στην παραγωγή τροφίμων.

Πάντως, όσον αφορά στην Ελλάδα, η εκφρασμένη πολιτική θέση του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων είναι η αντίθεση με τα γενετικώς τροποποιημένα τρόφιμα, τουλάχιστον όσον αφορά στις ποικιλίες που καλλιεργούνται στη χώρα. Ωστόσο, ταυτόχρονα, δεν εφαρμόζεται η νομοθεσία που αφορά στην υποχρέωση επισήμανσης των προϊόντων που τα περιέχουν

On line διαζύγια

Η πρώτη διαφήμιση της βρετανικής τηλεόρασης που αφορά τα on line διαζύγια θα βγει στον αέρα, με προσφορές που αρχίζουν από 95 ευρώ.

Η διαφήμιση έγινε μετά από δημοσκόπηση σε 100 δικηγόρους, η οποία έδειξε ότι τα έξοδα ενός διαζυγίου κυμαίνονται ανάμεσα στα 1.250 με 5.000 ευρώ.

Ενώ το διαζευκτήριο βγαίνει ύστερα από ένα χρόνο. Τώρα, όμως, όσοι θέλουν να πάρουν διαζύγιο έχουν μια ακόμη λύση, σαφώς πιο οικονομική.

Αυτό υποστηρίζει ο ιδιοκτήτης on line δικηγορικής εταιρείας Μαρκ Κίναν: μειωμένα έξοδα και επιπλέον το διαζύγιο στο χέρι μετά από δεκαέξι εβδομάδες!

Λεβάντα

75levanta1.jpg (58459 bytes)75levanta3.jpg (134997 bytes)Ανήκει στην οικογένεια των Χειλανθών (Labiatae - Lamiaceae) που ευδοκιμεί στην περιοχή της Μεσογείου και είναι μικρός θάμνος, ύψους έως 1 μ. Έχει μακρόστενα και γκριζοπράσινα φύλλα, μήκους 1-4 εκ. Τα άνθη του διατάσσονται σε πυκνούς επάκριους στάχεις, οι οποίοι φέρουν στην κορυφή μεγάλα πορφυρά βράκτια. Οι μικρές δίχειλες, συμπέταλες στεφάνες (6-8 χιλ.) έχουν σκούρο πορφυρό χρώμα. Η Lavandula stoechas είναι μεσογειακό είδος και απαντάται σε παραλιακές περιοχές της ηπειρωτικής Ελλάδας και στα νησιά. Αυτοφύεται σε ψηλά μέρη, ανθίζει το χρονικό διάστημα Ιουνίου – Ιουλίου και οι ανθοφόροι βλαστοί συλλέγονται, όταν το φυτό βρίσκεται σε πλήρη άνθηση.

Είναι φυτό αρωματικό – φαρμακευτικό και εκτός από αφέψημα χρησιμοποιείται πάρα πολύ και ως αιθέριο έλαιο. 75levanta2.jpg (37738 bytes) Χρησιμοποιείται στην αρωματοποιία, στη σαπωνοποιία και την φαρμακοποιία. Τα άνθη του τοποθετούνται στις ντουλάπες, τις αρωματίζουν και διώχνουν το σκώρο. Επίσης θεωρούνται ότι ενεργούν κατά του βήχα, του άσθματος, του κοκίτη, της γρίπης και της λαρυγγίτιδας. Η λεβάντα καταπραΰνει τους νευρόπονους του στομάχου και ηρεμεί το νευρικό σύστημα, γιατί δρα ως χαλαρωτικό. Είναι ιδανικό για τις αϋπνίες και το στρες, βοηθά τις ημικρανίες και τους πονοκεφάλους.

Στη Μάνη τη συναντήσαμε στη περιοχή του Ταινάρου (Μαρμάρι και Πόρτο Κάγιο) και στα χωριά βορειοανατολικά του Γυθείου.

Αριστα στο σεξ οι μέτριοι μαθητές

Οι μέτριοι μαθητές παίρνουν άριστα στο σεξ. Οι μαθητές που στον έλεγχό τους δε βγάζουν πάνω από δεκαπέντε μέσο όρο, δείχνουν περισσότερο ενδιαφέρον για τη σεξουαλική και ερωτική τους ζωή, παρά για τα μαθήματα και τις σχολικές επιδόσεις τους!

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον δείχνουν για οποιαδήποτε σεξουαλική εμπειρία, ακόμα και για σεξ παρά φύσιν. Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγει έρευνα για το lifestyle των εφήβων στη χώρα μας, η οποία θα παρουσιαστεί στο 45ο Πανελλήνιο Παιδιατρικό Συνέδριο. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας που έγινε σε 630 εφήβους από την Αθήνα και σε 150 από την επαρχία, ηλικίας 15-16 ετών, οι μαθητές με μέσο όρο βαθμολογίας 15 ασχολούνται πολύ με τις σχέσεις τους με το άλλο φύλο. Αντίθετα, όσον αφορά τους μαθητές που η βαθμολογία τους είναι από 16 και πάνω, ο έρωτας τους αφήνει σχεδόν αδιάφορους.

Όπως λέει ο πρόεδρος της Εταιρείας: «Οι μέτριοι μαθητές έχουν το μυαλό τους στις φιλενάδες και τους φίλους τους. Οι περισσότεροι μάλιστα, είναι αυτοδίδακτοι και μοιράζονται τις εμπειρίες τους». Αξίζει να σημειωθεί ότι όλο και περισσότερα σεξουαλικά μεταδιδόμενα νοσήματα «χτυπούν» 14χρονα και 15χρονα αγόρια και κορίτσια. Ο εφηβικός ενθουσιασμός, η έλλειψη ενημέρωσης και ο εφησυχασμός είναι ο καλύτερος συνδυασμός για τη ραγδαία αύξηση των σεξουαλικά μεταδιδόμενων ασθενειών στη χώρα μας

Το μεγαλύτερο βούτημα του κόσμου


Eίναι το μεγαλύτερο του κόσμου, με μέγεθος 700 φορές μεγαλύτερο από το συνηθισμένο.

Το βούτημα, που υπό φυσιολογικές συνθήκες θα ήταν... βουτηματάκι, ζυγίζει 26 κιλά και έχει 60 εκατοστά διάμετρο. Ψήθηκε σε θερμοκρασία 230 βαθμών κελσίου σε ειδική φόρμα ηλεκτροσυγκόλλησης και χρειάστηκε πάνω από μισή μέρα για να κρυώσει. Μάλιστα η 5μελής οικογένεια Hallett που το παρασκεύασε, (το ζευγάρι μαζί με τους τρεις γιους της), παρουσίασε στο Torquay του Devon και φλυτζάνι-γίγας με την ανάλογη ποσότητα τσαγιού, ούτως ώστε το ''σετ'' να είναι πλήρες. Το ρόφημα μαζί με το συνοδευτικό του. Όλα όμως σε τεράστιο μέγεθος.

Η συνταγή για το βούτημα-γίγας μετρά 100 χρόνια ζωής. Τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για την παρασκευή του είναι 13 κιλά αλεύρι, 2.5 κιλά βούτυρο, 9 κιλά γάλα, 2 κιλά ζάχαρη, 600 γραμμάρια 600 baking powder, 120 γραμμάρια αλάτι, 12.5 λίτρα κρέμα ζαχαροπλαστικής και 20 κιλά μαρμελάδα φράουλα!

Οι υπεύθυνοι του βιβλίου των ρεκόρ Guinness που το είδαν από κοντά, δήλωσαν ότι παρόμοιο έδεσμα δεν έχουν δει ποτέ στο παρελθόν, θεωρώντας σχεδόν σίγουρη τη θέση της οικογένειας στη διάσημη λίστα.

Η 46χρονη Helen Hallett, σύζυγος και μητέρα της οικογένειας δήλωσε ότι όλοι τους πέρασαν φανταστικά, κυρίως κατά τη διάρκεια της παρασκευής του γλυκού, που δεν θεωρείται κέικ, αλλά βούτημα, Έστω και εάν είναι γιγαντιαίο. "Το κουλουράκι, ή μάλλον κουλούρι έχει υπέροχη γεύση, παρά το γεγονός ότι ήθελε πάνω από 18 ώρες για να κρυώσει!'', ανέφερε.

Πάντως, αυτό που έχει προκαλέσει τη μεγαλύτερη εντύπωση στην οικογένεια είναι το γεγονός ότι θα μπουν στο βιβλίο των ρεκόρ Guiness. Κάτι που όπως είπαν δεν είχαν δει ή σκεφτεί, ούτε στο πιο τρελό τους όνειρο.

SEXY AND HOT .... η δασκαλίτσα βγάζει βίτσια



Ολόκληρη η gallery στην Agenda του Rc-Cafe

Κοινοπραξία «γιγάντων» φέρνει το Ίντερνετ στο σαλόνι

Η Google και η Intel ενώνουν τις δυνάμεις τους με τη Sony για την ανάπτυξη μιας πλατφόρμας, με την ονομασία Google TV, που θα φέρει το Διαδίκτυο στο σαλόνι του σπιτιού μέσα από μια νέα γενιά τηλεοράσεων και αποκωδικοποιητών, σύμφωνα με δημοσίευμα των New York Times.

Η κίνηση εντάσσεται στην προσπάθεια των Google και Intel να επεκτείνουν τις δραστηριότητες τους στην τηλεόραση, μια αγορά με την οποία μέχρι σήμερα δεν έχουν ιδιαίτερη σχέση. Για τη Sony, που σήμερα αγωνίζεταΗ Google και η Intel ενώνουν τις δυνάμεις τους με τη Sony για την ανάπτυξη μιας πλατφόρμας, με την ονομασία Google TV, που θα φέρει το Διαδίκτυο στο σαλόνι του σπιτιού μέσα από μια νέα γενιά τηλεοράσεων και αποκωδικοποιητών, σύμφωνα με δημοσίευμα των New York Times.

Η κίνηση εντάσσεται στην προσπάθεια των Google και Intel να επεκτείνουν τις δραστηριότητες τους στην τηλεόραση, μια αγορά με την οποία μέχρι σήμερα δεν έχουν ιδιαίτερη σχέση. Για τη Sony, που σήμερα αγωνίζεται να διατηρήσει το τιμολογιακό και τεχνολογικό πλεονέκτημα στην απαιτητική αγορά των τηλεοπτικών συσκευών, η συνεργασία μπορεί να ενισχύσει τη θέση της απέναντι στον ανταγωνισμό.

Οι τρεις εταιρείες οραματίζονται μια τεχνολογία που θα καθιστά εύκολη την πλοήγηση στις διαδικτυακές εφαρμογές μέσα από την τηλεοπτική συσκευή και στα κοινωνικά δίκτυα του web, όπως το Twitter, αλλά και άλλες εφαρμογές όπως το φωτογραφικό site Picasa.

Σήμερα, κάποιες τηλεοράσεις και αποκωδικοποιητές προσφέρουν πρόσβαση σε web περιεχόμενο, ωστόσο οι επιλογές σε ότι αφορά τις διαθέσιμες ιστοσελίδες είναι περιορισμένη. Η Google σκοπεύει να ανοίξει την τηλεοπτική της πλατφόρμα, που στηρίζεται στο λειτουργικό σύστημα Android για κινητά τηλέφωνα, και στους ανεξάρτητους developers, με την ελπίδα ότι κάτι τέτοιο θα έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία πλήθους εφαρμογών, προς όφελος των τελικών καταναλωτών.

Οι τρεις εταιρείες έχουν ζητήσει τη συνεργασία και της Logitech, που ειδικεύεται στα τηλεχειριστήρια και τα ηχεία υπολογιστών, για τη δημιουργία περιφερειακών συσκευών, περιλαμβανομένου ενός τηλεχειριστηρίου που θα διαθέτει ενσωματωμένο ένα μικρό πληκτρολόγιο.

Το συγκεκριμένο σχέδιο, που βρίσκεται υπό ανάπτυξη εδώ και αρκετούς μήνες, δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί από καμία από τις εμπλεκόμενες εταιρείες. Ωστόσο, Intel και Google αναζητούν συνεργάτες με εμπειρία σε προγραμματισμό για Android και στη μεταφορά τεχνολογίας από την οθόνη υπολογιστών σε οθόνες κινητών και τηλεοπτικούς δέκτες.

Για τη Google, το πρόγραμμα μπορεί να θεωρηθεί κίνηση για την απόκτηση πλεονεκτήματος στην προσπάθεια των καταναλωτών να έχουν διαδικτυακή πρόσβαση από τις τηλεοπτικές τους συσκευές. Η εταιρεία θέλει, με το γνωστό επιθετικό της τρόπο, να εξασφαλίσει ότι οι υπηρεσίες αναζήτησης και διαφήμισης που έχει αναπτύξει, θα παίζουν κεντρικό ρόλο στην νέα αγορά.

Η νέα κοινοπραξία αναμένεται να αντιμετωπίσει σημαντικό ανταγωνισμό. Εκτός από τους παραδοσιακούς κατασκευαστές αποκωδικοποιητών καλωδιακής και δορυφορικής τηλεόρασης, στο παιχνίδι έχουν μπει πολλές άλλες εταιρείες όπως η Cisco και η Motorola, η Microsoft, η Apple, η TiVo αλλά και μικρότερες εταιρείες όπως η Roku και η Boxee, που διαθέτουν ήδη την τεχνολογία για προβολή video από το NetFlix και άλλες ιστοσελίδες, απευθείας σε τηλεοπτικές συσκευές.ι να διατηρήσει το τιμολογιακό και τεχνολογικό πλεονέκτημα στην απαιτητική αγορά των τηλεοπτικών συσκευών, η συνεργασία μπορεί να ενισχύσει τη θέση της απέναντι στον ανταγωνισμό.

Οι τρεις εταιρείες οραματίζονται μια τεχνολογία που θα καθιστά εύκολη την πλοήγηση στις διαδικτυακές εφαρμογές μέσα από την τηλεοπτική συσκευή και στα κοινωνικά δίκτυα του web, όπως το Twitter, αλλά και άλλες εφαρμογές όπως το φωτογραφικό site Picasa.

Σήμερα, κάποιες τηλεοράσεις και αποκωδικοποιητές προσφέρουν πρόσβαση σε web περιεχόμενο, ωστόσο οι επιλογές σε ότι αφορά τις διαθέσιμες ιστοσελίδες είναι περιορισμένη. Η Google σκοπεύει να ανοίξει την τηλεοπτική της πλατφόρμα, που στηρίζεται στο λειτουργικό σύστημα Android για κινητά τηλέφωνα, και στους ανεξάρτητους developers, με την ελπίδα ότι κάτι τέτοιο θα έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία πλήθους εφαρμογών, προς όφελος των τελικών καταναλωτών.

Οι τρεις εταιρείες έχουν ζητήσει τη συνεργασία και της Logitech, που ειδικεύεται στα τηλεχειριστήρια και τα ηχεία υπολογιστών, για τη δημιουργία περιφερειακών συσκευών, περιλαμβανομένου ενός τηλεχειριστηρίου που θα διαθέτει ενσωματωμένο ένα μικρό πληκτρολόγιο.

Το συγκεκριμένο σχέδιο, που βρίσκεται υπό ανάπτυξη εδώ και αρκετούς μήνες, δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί από καμία από τις εμπλεκόμενες εταιρείες. Ωστόσο, Intel και Google αναζητούν συνεργάτες με εμπειρία σε προγραμματισμό για Android και στη μεταφορά τεχνολογίας από την οθόνη υπολογιστών σε οθόνες κινητών και τηλεοπτικούς δέκτες.

Για τη Google, το πρόγραμμα μπορεί να θεωρηθεί κίνηση για την απόκτηση πλεονεκτήματος στην προσπάθεια των καταναλωτών να έχουν διαδικτυακή πρόσβαση από τις τηλεοπτικές τους συσκευές. Η εταιρεία θέλει, με το γνωστό επιθετικό της τρόπο, να εξασφαλίσει ότι οι υπηρεσίες αναζήτησης και διαφήμισης που έχει αναπτύξει, θα παίζουν κεντρικό ρόλο στην νέα αγορά.

Η νέα κοινοπραξία αναμένεται να αντιμετωπίσει σημαντικό ανταγωνισμό. Εκτός από τους παραδοσιακούς κατασκευαστές αποκωδικοποιητών καλωδιακής και δορυφορικής τηλεόρασης, στο παιχνίδι έχουν μπει πολλές άλλες εταιρείες όπως η Cisco και η Motorola, η Microsoft, η Apple, η TiVo αλλά και μικρότερες εταιρείες όπως η Roku και η Boxee, που διαθέτουν ήδη την τεχνολογία για προβολή video από το NetFlix και άλλες ιστοσελίδες, απευθείας σε τηλεοπτικές συσκευές.
lampra-nea

Εμβολιασμός με... κουνούπια;


ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΙΑΠΩΝΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ

Αυτό που για χρόνια οι επιστήμονες φανταζόντουσαν σαν κάτι ιδανικό αλλά δύσκολο κατάφεραν να κάνουν γιαπωνέζοι επιστήμονες απο το πανεπιστήμιο Jichi. Κατάφεραν να φτιάξουν ένα μεταλλαγμένο κουνούπι το οποίο ...
με το σάλιο του μπορεί να μεταφέρει στον άνθρωπο φάρμακα. Σύντομα λοιπόν ίσως τα κουνούπια όχι μόνο δε μεταφέρουν την ελονοσία στις 3ες χώρες αλλά προστατέψουν τον πληθυσμό απο αυτή!
kalyterotera

Το σουβλάκι εισβάλει στην Ινδία!!













H παγκοσμιοποίηση του σουβλακιού βρίσκεται σε καλό δρόμο!
Σύμφωνα με το οικονομικό περιοδικό "BRW", η ομογενειακή επιχείρηση «Souvlakihut», του Γιάννη και του Βασίλη Φωτιάδη από τη Μελβούρνη, είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αλυσίδα τροφίμων της Αυστραλίας και για το 2010, και η τρίτη επιχειρηματική αλυσίδα της Αυστραλίας όσον αφορά την αύξηση του ετήσιου τζίρου της, ο οποίος παρά την οικονομική κρίση αυξήθηκε κατά 120% για το προηγούμενο οικονομικό έτος.

Την ίδια στιγμή, όπως ανέφερε στο "Νέο Κόσμο" ο κ. Γιάννης Φωτιάδης, το ελληνικό σουβλάκι μέσα από το «Souvlakihut», μπαίνει σύντομα, μέσω …Αυστραλίας, σε μία από τις μεγαλύτερες αγορές του κόσμου, αυτή της Ινδίας. "Βρισκόμαστε στη φάση υπογραφής των συμβολαίων", λέει ο κ. Φωτιάδης, τονίζοντας ότι το ελληνικό σουβλάκι αυτή τη στιγμή είναι άγνωστο στην Ινδία.

Το «Souvlakihut» ξεκίνησε πριν από έξι χρόνια από δυο αδέλφια, τον Γιάννη και τον Βασίλη. Σήμερα τα εστιατόρια «Souvlakihut» φτάνουν τα 36 και έως το τέλος του 2010, όπως λέει ο Βασίλης, θέλουν να τα διπλασιάσουν όσον αφορά την αγορά της Αυστραλίας. Η ομογενειακή επιχείρηση έχει στα σκαριά και σχέδια ευρωπαϊκά.
.
apolitistosteki

Προσεξτε οταν κανετε την ταυτοποιηση του καρτοκινητου σας...


Ολοι μας ξέρουμε ότι εδώ και αρκετό καιρό έχει ξεκινήσει η ταυτοποίηση των καρτοκινητών βάση του νόμου 3783/2009.
Αυτό ήταν μια ωραία συγκυρία για τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας ώστε να αυξήσουν τις εγγραφές συνδρομητών τηλεφωνικού καταλόγου τους.
Τι σκαρφίστηκαν λοιπόν οι εταιρίες? Και μιλάω για όλες. Cosmote, Vodafone, Wind, Q-Telecom....
Μέχρι πριν λίγο καιρό που τα καρτοκινητά ΔΕΝ είχαν ονοματεπώνυμα, φυσικά δεν μπορούσαν να ..........

καταχωρηθούν στον κατάλογο της εκάστοτε εταιρίας. Λογικό αυτό.
Επειδή τα περισσότερα νούμερα στις εταιρίες είναι καρτοκινητά, αυτομάτως ήταν ένα πολυ μεγάλο κομμάτι πελατών που δεν μπορούσαν οι εταιρίες να εκμεταλλευτούν. Δηλαδή να παρουσιάζουν έναν εξαιρετικά πλούσιο κατάλογο συνδρομητών τους.

Τώρα λοιπόν αυτά τα λαμόγια, τι σκέφτηκαν. Με τον νόμο 3783/2009 όλα τα κορόϊδα οι συνδρομητές θα πρέπει υποχρεωτικά να δηλώσουν στοιχεία καρτοκινητών.
Εκεί θα κάνουμε εμείς την δική μας πουστιά, -είπαν οι εταιρίες - και θα τα βάζουμε το καθένα στον τηλεφωνικό μας κατάλογο για μελλοντική εκμετάλλευση. Και όταν λέω εκμετάλλευση εννοώ να πουν ότι η Cosmote για παράδειγμα σε διαφήμιση της να πει η εταιρία με τον μεγαλύτερο κατάλογο συνδρομητών σε σχέση με τις άλλες.
Γιατι το λεω αυτό? Γιατί αν έχετε προσέξει τώρα σε διαφήμιση της λέει έχεις πολλούς περισσότερους συνδρομητές cosmote να καλέσεις για να καταναλώσεις τα τόσα δωρεάν λεπτά ομιλίας.
Στην ουσία κάνει promotion την συνδρομητική της βάση.
ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ. Όμως δεν θα μπορούσε να το πει για την υπηρεσία τηλεφωνικού καταλόγου.
Και αυτό που λέω δεν ισχύει μόνο για την Cosmote. Ισχύει και για άλλες εταιρίες.

Τώρα λοιπόν πηγαίνοντας κάποιος να κάνει ταυτοποίηση καρτοκινητού, ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΟΝΗΡΟΣ να πει ότι το θέλω απόρρητο, οι εταιρίες ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ το περνάνε στον κατάλογο τους. ΟΠΟΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ.

Αυτομάτως πλουτίζει η υπηρεσία τηλεφωνικού καταλόγου ΧΩΡΙΣ ο πελάτης καρτοκινητής να ξέρει ότι τον έχουν προσθέσει στον κατάλογο της εταιρίας.

Η ενέργεια τους αυτή είναι πέρα για πέρα παράνομη και φυσικά καταδικαστέα.
Εσείς που έχετε ταυτοποιήσει το καρτοκινητό σας τσεκάρετε αν η εταιρία που ανήκετε σας έχει περάσει και στον τηλεφωνικό της κατάλογο.
Αν έχει συμβεί αυτό μπορείτε να καταγγείλετε την εταιρία σας στην ΕΕΤΤ και να πείτε ότι παράτυπα και φυσικά ΠΑΡΑΝΟΜΑ (γιατί δεν έχουν γραπτό αίτημα σας για προσθήκη στον κατάλογο τους) η εταιρία μου με έχει βάλει στον τηλεφωνικό της κατάλογο ΧΩΡΙΣ να το έχω ζητήσει.
Παράλληλα μπορείτε να καταγγείλετε το γεγονός και στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα για να επιληφθούν της υποθέσεως και να σταματήσει αυτό το αίσχος των εταιριών κινητής τηλεφωνίας.

ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ από την ΕΕΤΤ θα βρείτε ανταπόκριση μιας και η Αρχή αυτή όσες φορές την χρειάστηκα, με βοήθησε. Έχω προσωπική πείρα από αυτήν την Ανεξάρτητη αρχή. Όπου υπάρχει θέμα επεμβαίνει και κάνει δουλειά. Και φυσικά όπου ανακατευτεί η ΕΕΤΤ όλοι κλάνουν μαλλί. Καρατσεκαρισμένο αυτό.

Γι αυτό λοιπόν προσέξτε με την διαδικασία ταυτοποίησης του καρτοκινητού σας. Αν θέλετε να παραμείνει απόρρητο ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΤΕ.
Ειδάλλως θα προστεθείτε εν αγνοία σας στην λίστα καταλόγου της εταιρίας σας. Και φυσικά ίσως δεχτείτε και ανεπιθύμητες κλήσεις κάποια στιγμή.
...

Τον ξεθάψαν για να του βάλουν την κάρτα SIM!


Η οικογένεια ενός άντρα, από το Μαυροβούνιο, που είχε ως τελευταία ευχή να θαφτεί μαζί με το κινητό του τηλέφωνο πρέπει να τον ξεθάψει αφού ανακάλυψαν πως ξέχασαν να βάλουν μέσα στη συσκευή την κάρτα SIM!
Ο κύριος Arso Banjeglav περνούσε ατελείωτες ώρες καθημερινά μιλώντας σε φίλους του με το αγαπημένο του κινητό τηλέφωνο. Ζήτησε λοιπόν από τον γιο του, Brano, όταν πεθάνει να μπει μέσα στο φέρετρο μαζί και η συσκευή του τηλεφώνου του!


Μετά την κηδεία του 67-χρονου, στην πόλη Cetinje, οι συγγενείς ανακάλυψαν πως 10-χρονος εγγονός του αποθανόντος είχε βγάλει από την συσκευή την κάρτα SIM!

«Βάλαμε το κινητό μέσα στο φέρετρο αλλά διαπίστωσα πως ο γιος μου είχε βγάλει την κάρτα από μέσα. Τώρα πρέπει να τον ξεθάψουμε και να τοποθετήσουμε την κάρτα στο αγαπημένο του κινητό,» είπε ο 38-χρονος γιος του, κύριος Brano Banjeglav.

Lucy in the Sky with Diamonds

Πώς η CIA πότισε LSD μια ολόκληρη γαλλική πόλη το 1951.

Τα άπλυτα της CIA για ακόμη μια φορά βγαίνουν στη φόρα. Αφορμή οι αποκαλύψεις που περιλαμβάνονται στο βιβλίο "Ένα τρομερό μυστικό: Η δολοφονία του Φρανκ Ολσον και τα μυστικά πειράματα της CIA στον Ψυχρό Πόλεμο".

Εκεί λοιπόν αποκαλύπτεται ότι πίσω από το μυστικό του «καταραμένου ψωμιού», που πριν από πενήντα χρόνια τρέλανε εκατοντάδες κατοίκους της γαλλικής πόλης Πο-Σεντ-Εσπρί και έστειλε τουλάχιστον πέντε στο θάνατο, κρυβόταν ο …ψεκασμός της πόλης με LSD στο πλαίσιο πειράματος από την CIA.

Όπως υποστηρίζει ο συγγραφέας του βιβλίου Χ.Π. Αλμπαρέλι, μετά τον πόλεμο της Κορέας, η CIA σε συνεργασία με τον αμερικανικό στρατό είχαν ξεκινήσει ένα ευρύ πρόγραμμα για να δουν πώς θα
μπορέσουν να ελέγξουν το μυαλό αιχμαλώτων και εχθρικών στρατευμάτων.

Η μικρή αυτή γαλλική πόλη ήταν μέρος του πειράματος όπως και χιλιάδες Αμερικανοί στρατιώτες που πήραν εν αγνοία τους παραισθησιογόνα.

Ο συγγραφέας του βιβλίου αποκάλυψε αυτό το μυστικό ενώ ερευνούσε την ύποτπη αυτοκτονία ενός βιοχημικού που δούλευε για την μυστική Ομάδα Ειδικών Επιχειρήσεων. Ο τελευταίος αυτοκτόνησε δύο χρόνια μετά το περιστατικό στο Ποντ Σεντ-Εσπρί.

Εκτός από τους πέντε νεκρούς κατοίκους της πόλης πολλοί άλλοι τραυματίστηκαν πέφτοντας από κτίρια ενώ άλλοι οδηγήθηκαν σε φρενοκομεία. Οι εξηγήσεις που κυριάρχησαν για την εξήγηση του γεγονότος ήταν η ύπαρξη κάποιου μήκυτα στο ψωμί ή δηλητηρίαση από οργανικό υδράργυρο, εξηγήσεις βέβαια που δεν περιείχαν ίχνος συνωμοσίας.
.sourta-ferta.

Swarovski

Όταν το 1895 ο Τσέχος Ντανιέλ Σβαρόφσκι άνοιξε το εργοστάσιο επεξεργασίας κρυστάλλων στο Βάτενς της Αυστρίας είναι σίγουρο πως δε φανταζόταν την πραγματικά εντυπωσιακή πορεία του οίκου που έγινε εξαιρετικά δημοφιλής σε όλο τον κόσμο.
Είναι τόσο μεγάλη η αξία και η διασημότητα του οίκου που πλέον η τελειότητα στο κρύσταλλο έγινε συνώνυμη του ονόματος Swarovski. Όλα ξεκίνησαν το 1891 όταν ο Ντανιέλ Σβαρόφσκι κατασκεύασε μια μηχανή κοπής μικροσκοπικών κρυστάλλων αντικαθιστώντας τη μέχρι τότε κοπιαστική χειροποίητη μέθοδο. Από τότε δημιουργήθηκαν περισσότερα από 100.000 σχέδια που κοσμούν δημιουργίες διάσημων οίκων μόδας αλλά και πωλούνται σε όλο τον κόσμο σε εκατομμύρια φανατικούς οπαδούς του.
Σήμερα που η επιχείρηση έφτασε πλέον στην τέταρτη γενιά της οικογένειας, απασχολεί πάνω από 13.000 άτομα διεθνώς ενώ κατέχει και μια περίοπτη θέση στο βιβλίο ρεκόρ Guiness με την εκπληκτική κρυστάλλινη πέτρα του 1995, την Swarofski Centenar που έχει 100 έδρες και βάρος 62 κιλών και δημιουργήθηκε με σκοπό να γιορταστούν τα 100 χρόνια (1895-1995) της ύπαρξης της επιχείρησης.

Η απιστία είναι 45άρα

Η απιστία, σύμφωνα με μια νέα μελέτη, έχει ηλικία! Περισσότερο άπιστοι ανεξαρτήτως φύλου είναι οι μεσήλικες, ανέφερε χαρακτηριστικά η επικεφαλής της έρευνας κ. Χαρά Νομικού. Οι λόγοι, όπως εξηγούν οι ειδικοί, είναι διαφορετικοί στις γυναίκες και τους άνδρες αν και καταλήγουν στο ίδιο αποτέλεσμα.

Για τις γυναίκες μεταξύ 46 και 55 ετών «ενοχοποιείται» η κλιμακτήριος, η οποία καθιστά επιτακτική την ανάγκη σεξουαλικής και συναισθηματικής επιβεβαίωσης. Για τους άνδρες γύρω στα 50 ευθύνεται η λεγόμενη «δεύτερη εφηβεία» που διέρχονται, η οποία τους ωθεί να επιβεβαιώσουν τον ανδρισμό τους συνάπτοντας παράλληλες ερωτικές σχέσεις. Η έρευνα έγινε από το Πανεπιστήμιο Μιρέιγ της Τουλούζης το 2007 σε 150 ανθρώπους που αντιμετώπιζαν πρόβλημα στην ερωτική ή συζυγική τους σχέση. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα ζευγάρια μεταξύ 26 και 35 ετών αντιμετωπίζουν προβλήματα που προέρχονται από τους γονείς και γενικότερα το οικογενειακό τους περιβάλλον ενώ δέκα χρόνια αργότερα (36-45) απομακρύνονται οι συγγενείς και υπάρχουν δυσκολίες στην επικοινωνία του ζευγαριού και αύξηση των ευθυνών του καθώς συνήθως έχει προηγηθεί η γέννηση ενός ή περισσοτέρων παιδιών. Στη μέση ηλικία, όπως προαναφέρθηκε, το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η απιστία και η έρευνα έδειξε ότι περισσότερο οι γυναίκες παρά οι άνδρες προσφεύγουν σε κάποιον ειδικό για να λύσουν το πρόβλημα.


Έλλειψη επικοινωνίας

Συναισθηματική αποξένωση και έλλειψη επικοινωνίας, είναι σύμφωνα με τους ερευνητές οι κύριοι λόγοι που φέρνουν ένα ζευγάρι μπροστά στον ειδικό ψυχολόγο ή ιατρό ενώ τα στοιχεία δείχνουν ότι όταν συμβεί αυτό, η πλειονότητα των ζευγαριών καταλήγει στον χωρισμό.

Στα ζευγάρια με προβλήματα εντοπίστηκαν επίσης υψηλά ποσοστά άγχους και κατάθλιψης καθώς και έλλειψης αυτοεκτίμησης. Ένα μικρό ποσοστό των ζευγαριών είχε καταφύγει σε ουσίες, χάπια ή αλκοόλ ενώ σε αρκετά σημαντικό ποσοστό άνδρες και γυναίκες με πρόβλημα σχέσης είχαν μειωμένη σεξουαλική επιθυμία, πρόβλημα διέγερσης ή πόνου κατά την ερωτική συνέρευση. Με συντριπτική διαφορά, τέλος, τα παντρεμένα ζευγάρια σε σύγκριση με τα ανύπαντρα αντιμετώπιζαν πρόβλημα στη σχέση τους. Ποσοστό 61,80% των παντρεμένων που ρωτήθηκαν είχαν πρόβλημα έναντι 38,20% των ανύπαντρων.
Σε ό,τι αφορά τον χωρισμό, η έρευνα δείχνει ότι οι γυναίκες είναι πιο αποφασιστικές σ΄ αυτό το θέμα. Το 27,9% είναι αποφασισμένες να χωρίσουν σε σύγκριση με το 25% των ανδρών. Επιπλέον, πρόθεση να χωρίσουν δηλώνει το 45% των γυναικών έναντι μόλις 13,60% των ανδρών.


ΤΑ ΝΕΑ

Tο σλιπ μιλάει για την προσωπικότητα του άνδρα!

boxer
Θεωρητικά, τα εσώρουχα
έχουν ρόλο πρακτικό.

Όμως έρχεται η κρίσιμη στιγμή που ένας άνδρας βρίσκεται χωρίς παντελόνι. Και τότε πρέπει να δικαιολογήσει το στυλ του. Πολλοί δηλώνουν φανατικοί των λευκών σλιπ. Άλλοι προτιμούν τα χρωματιστά μπόξερ.

Ποιο είναι το «κλειδί» της εκάστοτε επιλογής;

Δεν είναι λίγες οι γυναίκες που ισχυρίζονται ότι μπορούν να καταλάβουν σε τι φάση της ζωής του βρίσκεται ένας άνδρας και ποια είναι τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς του απλώς ρίχνοντας μια ματιά στα εσώρουχά τους. Από την άλλη, πρόσφατη έρευνα έδειξε πως τα εσώρουχα των περισσότερων ανδρών τα αγοράζουν για λογαριασμό τους οι μαμάδες ή οι σύζυγοι. Τι λέει άραγε αυτό για τον χαρακτήρα τους;
Τα επτά στάδια στα ανδρικά εσώρουχα

ΤΗΣ ΜΑΝΟΥΛΑΣ
Τα αγοράζουν οι μαμάδες για τα λατρεμένα αγοράκια τους. Αυτή είναι η μία και μοναδική στιγμή στη ζωή ενός αγοριού που είναι αποδεκτή η φωτογραφία ενός σούπερ ήρωα στο σλιπ του. Το ίδιο ισχύει και για κάθε απεικόνιση άγριου ζώου, χαριτωμένου θηλαστικού, στρατιωτικού καμουφλάζ, αυτοκινήτου ή εκτοξευόμενου πυραύλου. Σλιπ ή μπόξερ, δεν έχει σημασία.

ΤΑ ΕΦΗΒΙΚΑ
Σε κάποια στιγμή στην ανάπτυξη του εφήβου το θέμα του εσωρούχου, που έως τότε δεν τον απασχολούσε, γίνεται κεντρικό ζήτημα ενδιαφέροντος.

Τίποτε δεν μπορεί να φέρει σε δυσκολότερη θέση ένα αρσενικό στην εφηβεία από την ενοχή ότι το εσώρουχό του εξακολουθεί να βρίσκεται υπό τον έλεγχο της μητέρας του. Ιδιαίτερα το θέμα της μάρκας γίνεται κλειδί.

Μυθικά ονόματα όπως Calvin Κlein αρχίζουν να μπαίνουν στην κουβέντα, καθώς το πακέτο των έξι από το σούπερ μάρκετ «απλά δεν παίζει με την καμία, δικέ μου». Οι πιο νεαροί έφηβοι αποθηκεύουν τα εσώρουχά τους σ΄ ένα περίπλοκο δίκτυο μυστικών τοποθεσιών, συχνά αφού πρώτα τα χρησιμοποιήσουν για αρκετές μέρες. Μερικοί ανθρωπολόγοι έχουν επισημάνει ότι με τον ίδιο τρόπο που ένας σκύλος σηκώνει το πόδι του για να σημαδέψει τον χώρο του, ο νεαρός αρσενικός άνθρωπος μεταχειρίζεται τα χρησιμοποιημένα εσώρουχά του για να κατοχυρώσει σαν δικές του κεντρικές τοποθεσίες του σπιτιού, όπως το γραφείο του υπολογιστή ή τον καναπέ ή, σε μερικές ακραίες περιπτώσεις, το...

ψυγείο.

ΤΑ «ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗΣ»
Καθώς το έφηβο αρσενικό προχωρεί στην ενηλικίωση, το εσώρουχό του αποκτά νέο και ζωτικής σημασίας ρόλο, γίνεται κεντρικό στοιχείο στο περίπλοκο τελετουργικό του ζευγαρώματος. Η επίδειξη όσο το δυνατόν μεγαλύτερου μέρους του εσωρούχου έχει γίνει απαραίτητη. Πιθανόν έχει τις ρίζες της στην αμερικανική κουλτούρα των συμμοριών, όπου η απουσία ζώνης στα τζιν είναι ένδειξη γενικότερης ανομίας (οι αστυνομικοί παίρνουν τη ζώνη και τα κορδόνια των παπουτσιών σε όσους συλλαμβάνουν). Είναι «κουλ», έστω κι αν σημαίνει ότι πρέπει να περπατάς με τρόπο που υποδηλώνει ότι μόλις έχασες τον έλεγχο του εντέρου σου.

ΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ
Το αθλητικό αρσενικό προτιμά εσώρουχα που αναδεικνύουν και επαυξάνουν τα επίμαχα σημεία.

Καθώς τα βλέπουν πολλά άλλα αρσενικά σε ανταγωνιστικούς χώρους, όπως αποδυτήρια γυμναστηρίου, έχουν τάση να υπερβάλλουν το μέγεθος των δυνατοτήτων αυτού που τα φοράει. Το «λουκ» είναι ελαφρά ομοερωτικό, ελκυστικό τόσο για ορισμένους τύπους ανδρών όσο και για το είδος των θηλυκών που εκτιμούν... εξοπλισμό Ντέιβιντ Μπέκαμ. Τα σπορ εσώρουχα, όπως και τα εσώρουχα προσέλκυσης συχνά αποκτούν στάτους ειδώλου στην γκαρνταρόμπα του άνδρα- καθώς τα χρόνια περνούν, οι ιδιοκτήτες τους τα συνδέουν όχι μόνο με περασμένες δόξες, αλλά και με το είδος εκείνο της αρσενικής ελευθερίας και συντροφικότητας που τα τρία παιδιά και το Skoda Roomster δεν προσφέρουν.

Ψυχολόγοι θεωρούν ότι το να φοράει παλιά, ξεθωριασμένα, δύο νούμερα μικρότερα σπορ εσώρουχα ένας άνδρας που πλησιάζει τα σαράντα αποτελεί ένδειξη ότι επίκειται κρίση μέσης ηλικίας.

ΤΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΙΚΑ
Κάνουν την εμφάνισή τους όταν το νεαρό αρσενικό έχει αποκατασταθεί με επικερδή απασχόληση, ξέρει πώς να παραγγείλει ένα μπουκάλι κρασί σε καλό εστιατόριο και δεν έχει εκνευριστικούς ήχους κλήσης στο κινητό του. Με άλλα λόγια, όταν έχει μεγαλώσει. Τα διευθυντικά εσώρουχα είναι μαλακά, βαμβακερά, κομψά και σέξι με διακριτικό τρόπο. Τα σχέδιά τους είναι συχνά τολμηρά, αλλά ποτέ δεν προκαλούν αμηχανία.

Προέρχονται από καλά καταστήματα και δεν είναι φτηνά.

ΤΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΛΑΘΟΣ
Κυκλοφορούν πολλά απ΄ αυτά. Αυξάνονται σαν τα κουνέλια γύρω στα Χριστούγεννα- εικονίζουν από χιονάνθρωπο με στρατηγικά τοποθετημένη μύτη-καρότο μέχρι σέξι Αγιοβασίλη. Η Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου τα ευνοεί επίσης, συνήθως στη μορφή των κόκκινων σατέν μπόξερ. Ουδείς άνδρας πρέπει να φοράει ποτέ σατέν, εκτός αν εμφανίζεται στο Μπρόντγουεϊ.

ΤΑ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΑ
Είναι το σύμβολο της υποχωρούσας αρρενωπότητάς σας. Υπάρχουν σε συσκευασίες των τριών.

Φτηνά, πρακτικά, αδιάφορα. Το λάστιχο στη μέση καταθλιπτικά λεπτό. Το ντιζάιν συντηρητικό: το σκούρο μπλε και πράσινο καρό είναι δημοφιλές. Με δεδομένες τις επιπτώσεις του γάμου, είναι συνήθως ευρύχωρα και ως επί το πλείστον σε στυλ μπόξερ. Ο κύκλος ζωής τους μπορεί να είναι 1- 20 χρόνια και διάγουν εν γένει ήρεμη ζωή ανάμεσα στο σκοτάδι του καλαθιού με τα άπλυτα και την ασφάλεια του συρταριού με τα εσώρουχα. Περιστασιακά, κάποιο ανάρμοστα κομψό εσώρουχο μπορεί να εμφανιστεί στο συρτάρι του παντρεμένου. Εδώ χρειάζεται προσοχή: οποιοσδήποτε παντρεμένος αποκτά και πάλι ενδιαφέρον για την κατάσταση των εσωρούχων του, είναι πολύ πιθανό να έχει αρχίσει να «εξερευνά» και τα εσώρουχα άλλων...

Οι Έλληνες “ανακαλύπτουν” τα sex shops


Άκρως ικανοποιητικά κέρδη φαίνεται να έχει η βιομηχανία του σεξ στην Ελλάδα. Όπως δείχνουν στοιχεία που δημοσιεύει ο Ελεύθερος Τύπος περισσότερα από 1,4 δισεκατομμύρια ευρώ είναι ο ετήσιος τζίρος για ερωτικά βοηθήματα, χάπια, ταινίες και προφυλακτικά.

Ο μέσος Έλληνας φαίνεται να απελευθερώνεται σε σχέση με το παρελθόν, όσον αφορά τη σεξουαλική του ζωή και να ζητά να την ποικίλλει με διάφορα βοηθήματα που θα την κάνουν πιο ικανοποιητική και ίσως πιο… περιπετειώδη.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Ελεύθερου Τύπου, ενδεικτικό είναι ότι σήμερα στην Ελλάδα υπάρχουν 300 sex shops τα οποία εξελίσσονται σε πολύ προσοδοφόρες επιχειρήσεις, αφού ο τζίρος τους για ερωτικά βοηθήματα και προφυλακτικά ξεπερνά τα 50 εκατομμύρια ευρώ ετησίως – χωρίς να υπολογίζουμε τις ερωτικές ταινίες, οι οποίες αναπαράγονται και διαδίδονται και πειρατικά, ενώ όπως λένε οι ιδιοκτήτες, η πελατεία τους αυξάνεται εντυπωσιακά. Ο μισός τζίρος (25 εκατομμύρια ευρώ) είναι αυτός που γίνεται με την πώληση ερωτικών βοηθημάτων.

Πάντως όσον αφορά το ποιος πάει στο sex shop, φαίνεται ότι την πρωτοβουλία την έχουν οι άντρες αφού στους τέσσερις αγοραστές, μόνο ο ένας ανήκει στο γυναικείο φύλο. Όμως αν και οι άντρες είναι αυτοί που αγοράζουν, τα προϊόντα μεγάλης ζήτησης είναι αυτά που αφορούν τις γυναίκες.

Οι αγορές σεξουαλικών βοηθημάτων μέσω ίντερνετ είναι επίσης ένα πεδίο που ανακαλύπτουν οι Έλληνες όλο και περισσότερο. Ο τρόπος αυτός αγοράς έχει πολλούς φίλους αφού είναι πιο διακριτικός και γλυτώνει πολλούς από την αμηχανία της επίσκεψης σε ένα sex shop. Υπολογίζεται ότι από τους Έλληνες που αγοράζουν σεξουαλικά βοηθήματα το 30% τα αποκτούν μέσω Ιντερνετ, ενώ ένα 56% από μαγαζιά.


«Φαντασιακή βοήθεια»

Όπως αναφέρει στο ρεπορτάζ ο πρόεδρος της Εταιρείας για την Σεξουαλικότητα Κ. Κωνσταντινίδης η σημασία των σεξουαλικών βοηθημάτων είναι ότι προσφέρουν μια «φαντασιακή βοήθεια» στη διαδικασία του σεξ γι’ αυτό και ήταν ανέκαθεν δημοφιλή.


«Υπάρχει μια μυθολογία γύρω από το σεξ. Δεν πρόκειται για κάτι το καινούργιο. Οι άνθρωποι έδειχναν πάντοτε ενδιαφέρον για τα ερωτικά βοηθήματα. Όπως και στην αρχαία Ελλάδα, όπου υπήρχαν τα βότανα κ.λπ. Το κάθε άτομο χρειάζεται μια φαντασιακή βοήθεια, διότι έχει την εντύπωση πως θα τον βοηθήσει ψυχολογικά. Ειδικά ο άντρας -ο οποίος είναι πιο απελευθερωμένος από ό, τι η γυναίκα- έχει την αίσθηση πως τα διάφορα βοηθήματα θα τον κάνουν άντρα εκατό τοις εκατό, νέο και ωραίο. Με λίγα λόγια, είναι ο μύθος της ζωής του» σημειώνει.

Όσον αφορά στη γυναίκα όμως, τα πράγματα αλλάζουν γιατί όταν παίρνει την πρωτοβουλία να χρησιμοποιήσει βοηθήματα κινδυνεύει να κακοχαρακτηριστεί. «Όταν η γυναίκα επιχειρήσει να διεκδικήσει, ενδέχεται να τη χαρακτηρίσουν αρνητικά. Η κοινωνία μας, ακόμη και σήμερα, παραμένει συντηρητική», λέει ο κ. Κωνσταντινίδης.

Πάντως παρότι η ζήτηση σεξουαλικών βοηθημάτων ανεβαίνει, σε χαμηλά επίπεδα φαίνεται να βρίσκονται οι πωλήσεις προφυλακτικών με 40.000.000 τεμάχια να πωλούνται στην Ελλάδα το χρόνο.

Μελέτες έχουν δείξει πως το 70% των Ελλήνων δεν κάνει χρήση προφυλακτικού κατατάσσοντας τη χώρα μας ευρωπαϊκά στη δεύτερη -μετά τη Νορβηγία- θέση των πιο επικίνδυνων ερωτικών συμπεριφορών.

cosmo.gr

Drive-In γάμοι θα τελεστούν στη Σουηδία

Η Εκκλησία της Σουηδίας θα τελέσει τον προσεχή μήνα "ντράιβ-ιν" γάμους διάρκειας περίπου επτά λεπτών σε ράλι αυτοκινήτων, σε μια προσπάθεια να κάνει το γάμο πιο προσιτό.

Αδιαφορώντας για τη ραγδαία αύξηση των τιμών των καυσίμων, 36 ζευγάρια ζήτησαν να παντρευτούν στο χώρο που θα συγκεντρωθούν αυτοκίνητα της δεκαετίας του 1950 και του 1960 στην πόλη Βαστέρας της κεντρικής Σουηδίας.

Το γάμο θα τελέσουν 10 ιερείς που, όπως είπαν, θέλουν να δείξουν ότι η Εκκλησία συμμετέχει στις "χαρές και τα πανηγύρια" και όχι μόνο σε κρίσεις και καταστροφές.


typos.com
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory