Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τρίτη, 11 Μαΐου 2010

SEXY AND HOT .... Yamina


Ολόκληρη η gallery στην Agenda του Rc-Cafe

Sexting: Τα «πονηρά» sms των εφήβων

Όπως φανερώνει και το όνομά του, το sexting, αναφέρεται στην ανταλλαγή μηνυμάτων ή εικόνων «πονηρού» περιεχομένου μεταξύ ατόμων νεαρής κυρίως ηλικίας. Η διάδοσή τους στους εφήβους πολλαπλασιάστηκε με γεωμετρική πρόοδο τα τελευταία δύο χρόνια, υποβοηθούμενη από την ανάπτυξη της τεχνολογίας στα κινητά τηλέφωνα, για να καταλήξει να αποτελεί έναν πραγματικό εφιάλτη για τους γονείς

Πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Pew Research Center σε εφήβους στην Αμερική, έδειξε πως το τέσσερα τοις εκατό των παιδιών από δώδεκα μέχρι δεκαεπτά χρονών έχουν στείλει γυμνές τους φωτογραφίες μέσω κινητού τηλεφώνου, ενώ το δεκαπέντε τοις εκατό έχει λάβει τέτοιου είδους φωτογραφίες. Όπως είναι αναμενόμενο, η συχνότητα του sexting αυξάνεται όσο τα παιδιά μεγαλώνουν. Στα δεκαεφτάχρονα, το οκτώ τοις εκατό έχει στείλει μηνύματα σεξουαλικού περιεχομένου, ενώ το τριάντα τοις εκατό έχει λάβει αντίστοιχα μηνύματα.

Σύμφωνα με την έρευνα, δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά όσον αφορά το φύλο. Τόσο τα αγόρια, όσο και τα κορίτσια στέλνουν προκλητικά μηνύματα μέσω κινητού τηλεφώνου, ενώ το sexting «αυξάνεται» όταν οι έφηβοι πληρώνουν μόνοι τους τον λογαριασμό. Συγκεκριμένα το δεκαεπτά τοις εκατό των παιδιών που πληρώνουν το κινητό τους έχουν στείλει τέτοια μηνύματα.

Ποιοι είναι όμως, οι λόγοι που κρύβονται πίσω από το sexting; Τι είναι αυτό που κάνει τα παιδιά να στέλνουν τέτοια μηνύματα; Τρείς είναι οι πιθανές απαντήσεις: τα μηνύματα να έχουν σταλεί μεταξύ ζευγαριών, ο ένας σύντροφος να στέλνει τα μηνύματα σε φίλους -συνήθως χωρίς την συγκατάθεση του άλλου - και τέλος, τα μηνύματα να στέλνονται με σκοπό την ερωτική συνεύρεση.

«Το αγόρι μου, μου ζήτησε να του τις στείλω και ένοιωσα πως αν δεν το έκανα, δεν θα μου ξαναμιλούσε», είπε μια μαθήτρια γυμνασίου στους αναλυτές.

Για τους περισσότερους εφήβους πάντως, το sexting δεν είναι κάτι το επίφοβο. Τουλάχιστον, όταν τα «πονηρά» μηνύματα παραμένουν κρυφά από τον υπόλοιπο κόσμο. Γιατί στην αντίθετη περίπτωση, το sexting χρησιμοποιείται με σκοπό οι φωτογραφίες να διαδοθούν σε... όλο το σχολείο. Το σενάριο είναι λίγο πολύ γνωστό: μια κοπέλα στέλνει φωτογραφίες στο αγόρι της, μετά από λίγο καιρό χωρίζουν και αυτός τις στέλνει στον φίλο του, για να καταλήξουν να κάνουν τον γύρο της τάξης.

Οι αντιλήψεις πάνω στο sexting επίσης ποικίλλουν. Από την μία πλευρά, αρκετοί θεωρούν ότι πρόκειται για ένα ασφαλές εναλλακτικό του σεξ. Άλλοι, εκφράζουν ανησυχίες για την νομική πλευρά του όλου θέματος. Ποια θα πρέπει να είναι η στάση των γονέων; Σίγουρα όχι να ελέγχουν καθημερινά το κινητό των παιδιών τους. Οι ειδικοί συνιστούν στους γονείς αρχικά να περιορίσουν των αριθμό των μηνυμάτων που στέλνουν τα παιδιά τους και εν συνεχεία να συζητήσουν μαζί τους για τους ενδεχόμενους κινδύνους.

Η έρευνα του Pew έγινε σε οκτακόσιους εφήβους από δώδεκα μέχρι δεκαοκτώ χρονών.

Πηγή: BBC

Η ιστορία της bmw (μοτοσυκλέτα)

Η BMW ξεκίνησε να κατασκευάζει κινητήρες μοτοσικλετών και κατόπιν μοτοσυκλέτες λίγο πριν τον 1ο Παγκόσμιο πόλεμο. Η πρώτη επιτυχημένη μοτοσυκλέτα της εταιρίας μετά τα αποτυχημένα μοντέλα Helios και Flink, ήταν το μοντέλο "R32" το 1923. Είχε έναν ''boxer'' δικύλινδρο κινητήρα.



1923 BMW R32



1921-1945


1918 12-κύλινδρη μηχανή αεροσκάφους της BMW



Η BMW είχε ξεκινήσει ως κατασκευάστρια κινητήρων αεροσκαφών πριν τον 1ο Παγκόσμιο πόλεμο. Μετά τον πόλεμο και την συνθήκη των Βερσαλλιών κάθε στρατιωτική κατασκευή στην Γερμανία απαγορεύτηκε και έπαψε και η ζήτηση για κινητήρες αεροσκαφών. Έτσι η εταιρία στράφηκε κατ' αρχή στην κατασκευή αερόφρενων, αγροτικών μηχανημάτων, εργαλειοθηκών και επίπλων γραφείου.

Ανικανοποίητοι από την εξέλιξη αυτή, στράφηκαν τελικά στην κατασκευή μοτοσικλετών. Μετά τον κινητήρα MB215 και τον δικύλινδρο "Flink", Το 1923 κατασκευάζεται η πρώτη μοτοσυκλέτα με την επωνυμία της BMW η R 32.


1914 Μηχανή αντλίας πυροσβεστικής BMW



Το στρόγγυλο άσπρο-μπλέ λογότυπο της BMW πολλές φορές ταυτίζεται με την κίνηση μιας προπέλας αεροπλάνου, κάτι που η εταιρία υιοθέτησε ως άποψη το 1929, δώδεκα τουλάχιστον χρόνια μετά την δημιουργία του συγκεκριμένου λογότυπου.


1929 Το λογότυπο που υοθετούσε το αεροπλάνο


Στην πραγματικότητα, το έμβλημα εξελίχτηκε από το στρογγυλό λογότυπο της Rapp Motorenwerke, από την οποία προέρχεται ως εταιρία η BMW.


Το σήμα της Rapp η σημαία της Βαυαρίας



Το λογότυπο της Rapp ήταν ο συνδυασμός του μπλε και λευκού των χρωμάτων της Βαυαρικής σημαίας το οποίο εξελίχτηκε τελικά στο τόσο οικείο σήμα της BMW. Να σημειώσουμε ότι το λογότυπο της ΒΜW δημιουργήθηκε πολύ πριν η εταιρία ασχοληθεί με κινητήρες αεροσκαφών.


Η εξελιξη του λογότυπου της BMW



O Max Fritz, ήταν ο αρχιμηχανικός της BMW που σχεδίασε, και μετέτρεψε τελικά τα σχέδιά του σε κινητήρες μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτων. Μέσα σε διάστημα τεσσάρων εβδομάδων σχεδίασε τον πλέον θρυλικό δικύλινδρο οριζόντιο κινητήρα που γνωρίζουμε σήμερα ως "boxer".


1921 Ο κινητήρας M2B15 που σχεδίασε ο Fritz


O Max Fritz



Ο κινητήρας αυτός ήταν η δεύτερη δημιουργία του Fritz που έβαλε τελικά την BMW AG σε ανταγωνιστική θέση. Ο πρώτος «boxer» κινητήρας ήταν ο M2B15, βασισμένος στην σχεδίαση της βρετανικής Douglas. Κατασκευάστηκε από την BMW το 1921-1922 αλλά χρησιμοποιήθηκε κυρίως από άλλες κατασκευάστριες εταιρίες, κυρίως την Victoria από την Νυρεμβέργη. Ο M2B15 είχε κάποια επιτυχία και έτσι η BMW την χρησιμοποίησε στην δική της Helios.


1922 H BMW Helios με τον πρώτο Boxer κινητήρα



Η BMW Εξέλιξε και κατασκεύασε επίσης έναν μικρό δίχρονο κινητήρα που εφάρμοσε σένα μοντέλο της που ονόμασε Flink για μικρό όμως χρονικό διάστημα.



1922 Το δίχρονο BMW Flint


1923 Το εργοστάσιο της BMW



Το 1923 η πρώτη "κατά μήκος του σκελετού" έκδοση του boxer κινητήρα κατασκευάστηκε. Ο Fritz σχεδίασε το 1923 την R 32 με έναν 486 κυβικών κινητήρα που απέδιδε 8.5 hp (6.3 kW) και έφτανε τα 95-100 km/h. Ο κινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων βρίσκονταν σένα ενιαίο κομμάτι . Την εποχή εκείνη οι άλλοι κατασκευαστές μοτοσικλετών χρησιμοποιούσαν ένα σύστημα λίπανσης μίας ροής ενώ ο κινητήρας της BMW είχε ένα σύστημα λίπανσης ανακύκλωσης του λαδιού και κλειστού τύπου. Παρ' όλα αυτά δεν ήταν υψηλής πίεσης. Το ίδιο σύστημα χρησιμοποιήθηκε από την BMW μέχρι το 1969. Δεν ήταν ένα συνηθισμένο σύστημα μέχρι τουλάχιστον την εμφάνιση των γιαπωνέζικων μοτοσυκλετών την δεκαετία του 70. Μέχρι τότε οι περισσότεροι χρησιμοποιούσαν ένα εξωτερικό δοχείο λαδιού.


BMW R32 1923



Η R 32 έγινε η βάση για όλες τις μετέπειτα μοτοσυκλέτες της BMW με boxer κινητήρα. Η BMW κατεύθυνε τους κυλίνδρους του boxer κινητήρα προς τα έξω για καλύτερη ψύξη όπως νωρίτερα είχε κάνει η βρετανική ABC
Η R32 συνοδεύονταν επίσης από την μετάδοση της κίνησης στον πίσω τροχό με άξονα κάτι που συνέχισε μέχρι την παρουσίαση τηςF 650 το 1994.

Το 1937, ο Ernst Henne δημιούργησε μία 500 κυβικών BMW που έφτανε τα 279.83 km/h, παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας που κράτησε 14 χρόνια και επισκιάστηκε μόνο από τις εφευρέσεις του 2ου Παγκοσμίου πολέμου .Ο Ernst Henne πέθανε το 2005 σε ηλικία 101 χρονών.


1936 Ernst Henne


1937 O Ernst Henne καταρίπτει το ρεκόρ ταχύτητος



Κατά τη διάρκεια του 2ου παγκοσμίου πολέμου οι μοτοσυκλέτες της BMW αντέγραψαν την Zundapp KS750 και απέδωσαν ιδιαίτερα ικανοποιητικά στο δύσκολο περιβάλλον της ερήμου της Νοτίου Αφρικής.


1939 Zundapp KS750



Στην έναρξη του πολέμου, ο γερμανικός στρατός είχε ανάγκη από όσο το δυνατόν περισσότερα οχήματα όλων των τύπων. Παρόλη την καλή συμπεριφορά των μοτοσυκλετών στην Ευρώπη γενικότερα, εκεί που φάνηκε η διαφορά της BMW ήταν στην έρημο, όπου οι άλλοι κινητήρες υπερθερμαίνονταν και βέβαια ούτε για συζήτηση οι δυσκολίες που αντιμετωπίζανε με την μετάδοση κίνηση με αλυσίδα στην άμμο.


1940 BMW R12 με πολεμικό εξοπλισμό



Επίσης κατά την διάρκεια του 2ου παγκοσμίου πολέμου, ο Αμερικανικός στρατός ζήτησε από τις εταιρίες Harley-Davidson, Indian, Delco, και Crossley να παράγουν μοτοσυκλέτες παρόμοιες με της BMW και συγκεκριμένα της R71.



1941 BMW R75



Έτσι η Harley αντέγραψε τον κινητήρα και την μετάδοση με άξονα της BMW μετατρέποντας απλά τις διαστάσεις από μετρικές σε ίντσες και παρήγαγε την 750 κυβικών Harley-Davidson ΧΑ του 1942.


1942 Harley Davidson XA



1945-1960

Το τέλος του 2ου παγκοσμίου πολέμου βρήκε την BMW στα ερείπια. Τα εργοστάσιά της έξω από το Μόναχο είχαν καταστραφεί από τις βόμβες των συμμάχων. Μόνο η μονάδα του Eisenach είχε μείνει ανέπαφη.



1945 Το εργοστάσιο στο Eisenach αμέσως μετά την κατάλυψή του απο τον κόκκινο στρατό.



Οι Σοβιετικοί που κατέλαβαν το εργοστάσιο το πακετάρανε ολόκληρο και το στείλανε σε κιβώτια στην Σοβιετική Ένωση στο Ίρμπιντ όπου ξεκίνησαν την κατασκευή της IMZ-Ural. Το εργοστάσιο της IMZ προμηθεύτηκε τα πάντα από την BMW κατόπιν αδείας από την συνθηκολόγηση της Γερμανίας και την δέσμευσή της μετά την ήττα της κατά τον «μεγάλο πατριωτικό πόλεμο». Μετά την λήξη του πολέμου, όπως συμφωνήθηκε, η BMW απαγορεύτηκε να κατασκευάζει μοτοσικλέτες !! Οι περισσότεροι από τους εγκεφάλους και σχεδιαστές της BMW κατέληξαν στην Αμερική και την Σοβιετική Ένωση όπου ασχολήθηκαν κυρίως με την κατασκευή κινητήρων αεροσκαφών, όπως έκαναν δηλαδή και κατά τη διάρκεια του πολέμου.


1945 Η Σοβιετική Ural της IMZ



Όταν άρθηκε η απαγόρευση της κατασκευής μοτοσυκλετών και οι σύμμαχοι ελέγχανε πλέον την Δυτική Γερμανία, η BMW έπρεπε να ξεκινήσει από το μηδέν.

Δεν υπήρχαν ούτε σχέδια, ούτε καν σκίτσα, μιας και όλα βρίσκονταν στο Eisenach. Οι μηχανικοί της εταιρίας έπρεπε να χρησιμοποιήσουν τις μοτοσικλέτες που επιζήσανε του πολέμου, για να επανασχεδιάσουν τις μηχανές τους. Η πρώτη μεταπολεμική μοτοσυκλέτα που κατασκεύασε η BMW στην Δυτική Γερμανία ήταν η 250 κυβικών R 24 το 1948. Η R 24 βασίζονταν στην προπολεμική R 23, και ήτα η μόνη μεταπολεμική μοτοσυκλέτα της BMW χωρίς πίσω ανάρτηση.



1948 Η R24 χωρίς πίσω ανάρτιση



Το 1949, η BMW παρήγαγε 9,200 κομμάτια και μέχρι το 1950 η παραγωγή ξεπέρασε τις 17,000 μονάδες.

Η κατάσταση ήταν εντελώς διαφορετική στην πλευρά της Γερμανίας που ήλεγχε η Σοβιετική Ένωση στην Ανατολική δηλαδή Γερμανία και το εργοστάσιο Eisenach όπου παράγονταν οι R 35 και ελάχιστες R 75. Τελικά αυτό ήταν το εργοστάσιο που μετατράπηκε στην περίφημη EMW (Eisenacher Motoren Werke).




Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να λειτουργούν δύο διαφορετικές εταιρίες της BMW μεταξύ των ετών 1945 και 1952. Μια στην Δυτική Γερμανία και μία στην Ανατολική Γερμανία.

Το 1952, η BMW παρουσίασε την πρώτη μεταπολεμική αγωνιστική μοτοσυκλέτα την R 68. Μόνο 1453 R 68 βγήκαν στην παραγωγή, δημιουργώντας ένα θρύλο και την πιο σπάνια μεταπολεμική BMW. είχε ένα κινητήρα 594 κυβικών που απέδιδε 35 hp.


1952 BMW R68 με τον 500άρι κινητήρα



Καθώς περνούσε η δεκαετία του 50 η αγορά της μοτοσυκλέτας βυθίζονταν. Το 1957, τρείς μεγάλοι ανταγωνιστές της BMW στην Γερμανία κλείσανε. Το 1954, η BMW παρήγαγε 30,000 μοτοσυκλέτες. Μέχρι το 1957, ο αριθμός αυτός είχε πέσει στις 5,500 μονάδες. Πάραυτα , μέχρι το τέλος της δεκαετίας του 50, η BMW εξήγαγε 85% των boxer δυκύλινδρων κινητήρων της στις ΗΠΑ. Εκείνη την εποχή αποκλειστικός εισαγωγέας στην Αμερική της BMW ήταν οι Butler & Smith, Inc.

Στις 8 Ιουνίου 1959, ο John Penton οδηγούσε μια BMW R 69 από την Νέα Υόρκη στο Λος Άντζελες σε 53 ώρες και 11 λεπτά καταρρίπτοντας το παγκόσμιο ρεκόρ του Earl Robinson με μια Harley-Davidson που είχε διαρκέσει 22 ώρες περισσότερο.


1959 Ο John Penton και η BMW R69 που δανείστικε από τον αδερφό του



1960-1984

Παρ όλες τις μεγάλες πωλήσεις της BMW στην Αμερική, η εταιρία αντιμετώπιζε μεγάλα οικονομικά προβλήματα. Μόνο πουλώντας το τμήμα κατασκευής κινητήρων αεροσκαφών και την οικονομική στήριξη του Herbert Quandt, η BMW κατάφερε να επιβιώσει. Η μεγάλη στροφή ήρθε κατ αρχήν με την επιτυχία των αυτοκινήτων που άρχισε να κατασκευάζει η εταιρία.


1966 Ένα απο τα επιτυχιμένα μοντέλα της BMW το 1500



Από την αρχή η BMW κατασκεύαζε μονοκύλινδρες μοτοσικλέτες και η τελευταία ήταν το 1967 η R 27. Οι περισσότερες αυτών ήταν για χρήση με καλάθι. Από καιρό όμως αυτό έπαψε να είναι προτεραιότητα για τους αγοραστές που στρέφονταν σε πιο γρήγορα μοντέλα. Οι R 50/2, R 60/2, και R69S σημάδεψαν το τέλος των BMW με καλάθι. Από την εποχή εκείνη η R69S παραμένει η πιο επιθυμητή μοτοσυκλέτα με τον χαρακτηρισμό "/2" ("κάθετος 2") επειδή είχε πολύ μεγαλύτερο κινητήρα και πολλά άλλα προτερήματα στον σχεδιασμό της.


1968 BMW R69S με καλάθι



Το 1970 η BMW παρουσίασε μια εντελώς ανανεωμένη σειρά από μοτοσυκλέτες 500 cc, 600 cc και 750 cc, τις R 50/5, R 60/5 και R 75/5 κυρίως. Οι κινητήρες ήταν εξ ολοκλήρου επανασχεδιασμένοι από παλαιότερα κομμάτια, με μεγαλύτερη δύναμη και συμπεριελάμβαναν ηλεκτρική μίζα. Τα μοντέλα "/5" δεν είχαν μεγάλη διάρκεια, και γρήγορα αντικαταστάθηκαν στην γραμμή παραγωγής του 1974.



1972 BMW R75/5


Αυτή ήταν η χρονιά που το 500 κυβικών μοντέλο καταργήθηκε και παρουσιάστηκαν τα μεγαθήρια των 900 κυβικών, με παράλληλες βελτιώσεις στο ηλεκτρικό σύστημα και την γεωμετρία του σκελετού. Αυτά τα μοντέλα ήταν οι R 60/6, R 75/6 και η R 90/6. ΤΟ 1975 σ' ένα σούπερ μοντέλο εξαφανίστηκε και η μανιβέλα, στην BMW R 90 S. Η περίφημη R 90 S κέρδισε άμεσα τον τίτλο της καλύτερης supersport μοτοσυκλέτας παγκοσμίως. Σήμερα το συγκεκριμένο μοντέλο υπάρχει προς πώληση μόνο σε μεγάλους πλειστηριασμούς.



1974 BMW R 90S



Το 1977 βγήκαν στην παραγωγή τα μοντέλα "/7". Η R 80/7 προστέθηκε στην γραμμή παραγωγής. Τα μοντέλα R 90 (898 cc)και R 90 S δεχθήκανε κινητήρες 1,000 κυβικών και ήταν οι πρώτες τόσο μεγάλου κυβισμού της εταιρίας. Το 1977 was επίσης παρουσιάστηκε και η πρώτη μοτοσικλέτα παραγωγής στον κόσμο με full fairing, η BMW R 100 RS. Σχεδιασμένη με την βοήθεια τούνελ αεροδυναμικής ανέβαζε την ιπποδύναμη στους 70 hp και τελική ταχύτητα 200 km/h. Το1978 η R 100 RT παρουσιάσθηκε σε σαλόνια για την παραγωγή του 1979 ως η πρώτη "full-dress" tourer, σχεδιασμένη για να ανταγωνιστεί την επερχόμενη Honda Goldwing.


1977 BMW R100 RT Classic 95



Η BMW πρόσθεσε το1982 την R 65 LS ένα πιο "sport" μοντέλο με ένα ενός τετάρτου fairing, διπλά μπροστινά δισκόφρενα, σκληρή ανάρτηση και διαφορετικά καρμπυρατέρ.


1982 BMW R 65 LS



Στις αρχές του 1983, η BMW παρουσίασε μια 1000 κυβικών μοτοσυκλέτα με κινητήρα εν σειρά τετρακύλινδρο υδρόψυκτο για την ευρωπαϊκή αγορά, την K 100. Πολλοί ήταν αυτοί που υποστήριξαν ότι αυτός ο κινητήρας θα αντικαθιστούσε τον boxer, η ζήτηση όμως για τον κλασσικό τύπο κινητήρα ήταν μεγάλη και συνεχίστηκε η παραγωγή μοτοσικλετών της BMW με αυτόν.



1983 BMW K100 RT

Μεγάλα Ανδρικά Διλλήματα

Επιμέλεια: Μιχάλης Ιωάννου
apofasi-small.jpgΟ ανδρικός πληθυσμός, πολύ συχνά, καλείται να πάρει σημαντικές αποφάσεις για τη ζωή του. Μια κατηγορία ερωτημάτων που τον βασανίζουν αρκετά, αφορούν τις σχέσεις του με το "ασθενές φύλο". Θα προσπαθήσω να αναλύσω τα υπέρ και τα κατά των πιο συνηθισμένων βασανιστικών ερωτημάτων που πιθανό και εσύ να έχεις στη ζωή σου χρειαστεί αρκετές φορές να απαντήσεις.

Έμπειρη ή αθώα;

H έμπειρη είναι προτιμότερη γιατί..
Πιάνει πιο εύκολα τον υπαινιγμό "μπορείς να γυρίσεις τώρα;"
Δεν δαγκώνει την κρίσιμη στιγμή.
Άλλο σεξ και άλλο ύπτιο.
Δεν χρειάζονται άπειρα προκαταρκτικά.
Αποφεύγεις το τρίωρο αγκάλιασμα μετά, προκειμένου να την παρηγορήσεις για το κακό που της έκανες.

H αθώα είναι προτιμότερη γιατί..
H ανακάλυψη μιας απάτητης παραλίας είναι πάντα συναρπαστική στιγμή.
Tο επιχείρημα "αν δεν δοκιμάσεις δεν θα ξέρεις" είναι συνήθως αποτελεσματικό.
Δεν νιώθεις σα μαθητής που γράφει διαγώνισμα με θέμα "ο σεβασμός και η σεξουαλική χειραφέτηση της σύγχρονης γυναίκας".
H αθώα μπορεί να γίνει έμπειρη, ενώ το αντίθετο ποτέ.
Δεν αγωνιάς μήπως της φανεί μικρό.

Λαϊκή ή κυριλέ;

Λαϊκιά γιατί..
Δεν μένει ποτέ ακίνητη στα μπουζούκια.
H σχέση της με τα μίνι και τα ψηλά τακούνια είναι σχέση ζωής.
Δεν σε τιμωρεί ποτέ με τα "πρέπει να συζητήσουμε".
Γελάει πιο εύκολα.
Θέλει να είναι "γκόμενα" και όχι "σύντροφος", οπότε χωρίζεις ανώδυνα.
H φράση "πιάσε ένα φραπόγαλο ρε συ Λίτσα" της φαίνεται λογική και δεν την οδηγεί σε εγκεφαλικό.

H κυριλέ όμως είναι προτιμότερη γιατί..
Δεν σε τρώει η αγωνία μήπως στο πάρτι που την συνοδεύεις, εμφανιστεί ντυμένη "Σβετλάνα".
Είναι πιο επιρρεπής στην παπαρολογία, οπότε αν κάνεις καμιά λαδιά, τα μπουρδουκλώνεις και απαλλάσσεσαι λόγω αμφιβολιών.
Σου δίνει ένα προφίλ πιο συμβατό με την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Έχει εκπαιδευτεί να είναι πιο ανεξάρτητη, οπότε δεν την έχεις συνέχεια πάνω στο κεφάλι σου.

Mε έμφαση στο στήθος ή με έμφαση στον κώλο;

Tο στήθος είναι προτιμότερο γιατί..
Μπορείς να βυθιστείς και να απομονωθείς για ώρες εκεί μέσα, χωρίς άγχος.
Είναι πιο εύκολα προσβάσιμο.
Ξυπνάει αναμνήσεις...
Tο έχει τιμήσει η Πάμελα Aντερσον.
Mε μια μικρή διόρθωση, κάνει την ιδιοκτήτριά του πολύ πιο φιλική προς το χρήστη.

Κώλος είναι προτιμότερος:
Είναι πιο ντόμπρος και δεν καταφεύγει σε οφθαλμαπάτες τύπου "ενισχυμένο σουτιέν".
Επειδή δεν βρίσκεται στην πρόσοψη, τον χαζεύεις χωρίς να εκτίθεσαι πολύ.
Δεν τον βαριέσαι ποτέ.


ass.jpg

Για σπίτι ή για κρεβάτι;

Για σπίτι επειδή..
Γιατί το συζητάμε, αφού και το κρεβάτι μέσα στο σπίτι βρίσκεται;
Tα σιγανά ποταμάκια είναι πολύ πιο εξελίξιμα.
Όταν κάποιο βράδυ δεν έχεις όρεξη, τα προτερήματα της κρεβατάble αχρηστεύονται.
Όταν η προηγούμενη ήταν του κρεβατιού.

Για κρεβάτι επειδή..
Δηλαδή ο προορισμός του ανθρώπου είναι να έχει σιδερωμένα πουκάμισα;
Δεν παχαίνεις μετά από κάνα δυο μήνες.
Oι νοικοκυρές με απωθημένα είναι πολύ πιο επικίνδυνες.
Όταν η προηγούμενη ήταν νοικοκυρά.

16άρα ή 40άρα;

Υπέρ της 16άρας:
Tα καινούργια μοντέλα είναι πολύ εξελιγμένα και δεν μπορείς να μένεις αδιάφορος με τις επιδόσεις τους.
Aν κάτι δεν κάτσει, έχει πολλές και ενδιαφέρουσες φίλες.
Δεν σε βλέπει σαν call boy από μικρές αγγελίες.
Tο πρωί έχει σχολείο και είσαι ελεύθερος.
Ορίζεις εσύ τους όρους του παιχνιδιού.

Υπέρ της 40άρας:
Oι παροιμίες με ζουμιά και κότες δεν βγήκαν τυχαία.
Έχει πια ξεπεράσει το σύνδρομο "καριέρα-με-ταγιέρ-έξι-άτοκες".
Δεν είναι παράνομο.
Δεν φιλοδόξει να παντρευτεί, να κάνει παιδιά και να σε γνωρίσει στους φίλους της.
Ξέρει τους όρους του παιχνιδιού.

Γουρουνιά ή συναίσθημα;

Γιατί γουρούνια:
Aν δεν αμυνθείς με κάποιο τρόπο, σε λίγο βρίσκεσαι να μιλάς για σερβιέτες και Mπέβερλι Xίλς.
Oι Νεάντερνταλ ήταν και πιο ευτυχισμένοι και πιο γοητευτικοί.
Έχει πιο πολλή πλάκα.
Δεν σε εμπιστεύονται για τα προσωπικά τους, οπότε γλιτώνεις τα μπούρου-μπούρου και την κλαψούρα.

Γιατί συναίσθημα:
Γιατί το ματς στην τηλεόραση δεν έχει ενδιαφέρον.
Μαθαίνεις περισσότερα μυστικά που μπορείς να χρησιμοποιήσεις αργότερα σε μια δύσκολη στιγμή. Όταν κάποια δεν βρίσκει τη γουρουνιά απωθητική, την ερωτεύεσαι.
Γιατί πρέπει.
liar.jpg

Nα κερατώσω ή να είμαι πιστός;

Nα κερατώσω γιατί..
Aν το κάνεις πρώτος, μετά δεν σε πειράζει πολύ όταν σου το κάνουν.
Όταν δεν το κάνεις, σου μένει απωθημένο και είναι χειρότερα για όλους.
Αφού το σκέφτηκα, είναι σα να το έκανα.
Aν δεν το μάθει, δεν είναι σα να μην έγινε;
H επιστήμη λέει ότι ο άνθρωπος είναι πολυγαμικό ον. Ο καλύτερος τρόπος για να αποφύγεις τον πειρασμό είναι να υποκύψεις.
Mα καλά, είμαι τόσο μαλάκας που το σκέφτομαι;

Nα είμαι πιστός γιατί..
Tο άγχος να βρίσκω δικαιολογίες και να πετάω γόπες με κραγιόν από το παράθυρο θα με οδηγήσει στο έλκος.
Kι αν μετά μου αρέσει και το κάνω χόμπι;
Δεν πρέπει να παίρνεις αποφάσεις την ώρα που το αίμα εγκαταλείπει τον εγκέφαλο και συγκεντρώνεται στο υπογάστριο.
Όλα μια ιδέα είναι μωρέ...
Έχω περιέργεια να δω μια φορά πώς είναι.

Από πάνω ή από κάτω;

Από πάνω γιατί..
Δείχνει εργατικότητα και φιλότιμο.
Έχεις καλύτερη οπτική γωνία.
Γυμνάζεσαι.
Δεν κινδυνεύεις να σου έρθει κανένα βυζί στο κεφάλι.
Mια μικρή αδεξιότητα πάνω στο πάθος, όταν βρίσκεται εκείνη από πάνω σου, δεν έχει σαν συνέπεια θλαστικά τραύματα.

Από κάτω γιατί..
Όσο έχει την πρωτοβουλία εκείνη, αποφεύγω τις τρυφερότητες.
Για κάποιο παράξενο λόγο, αυτό τους κάνει πιο "ισότιμη σχέση".
Όταν ρίχνει το κεφάλι προς τα πίσω, μπορείς να φαντάζεσαι όποια θέλεις.
Έχεις οπτική επαφή με την τηλεόραση.

Προσπαθώντας να είμαι όσο πιο αντικειμενικός γίνεται, στην τελική το μόνο που κατάφερα ελπίζω να μην ήταν το να σας περιπλέξω τις σκέψεις σας ακόμη περισσότερο. Η τελική επιλογή είναι δική σας αλλά να θυμάστε ότι με την κάθε σας επιλογή σίγουρα θα χάσετε τα ωραία της επιλογής που έχετε απορρίψει ;-)

Απλά Είναι Παιδιά

Επιμέλεια: Μαρίλια Ιωάννου
pedia-sm.jpgΌταν δουλεύεις σε σχολείο, και μάλιστα δημοτικής εκπαίδευσης, τότε όλα μπορείς να τα ακούσεις. Μπορείς να βρεθείς αντιμέτωπη με τις πιο περίεργες, παράξενες και κωμικοτραγικές καταστάσεις. Απλά όμως είναι παιδιά! Εμείς εξάλλου δεν ήμασταν κάποτε σαν και εκείνα;

Αρκετά συχνά αναπολώ εκείνες τις εποχές που ήμουν και εγώ στην ηλικία τους και αναρωτιέμαι τι άλλαξε από τότε. Σίγουρα.. έχουν αλλάξει πολλά, και έχει περάσει αρκετός καιρός όμως κάποτε νιώθω σαν να μην έχει περάσει ούτε μια μέρα. Σίγουρα κάτι ήξερε ο ποιητής όταν έλεγε πως «Τίποτα δεν έχει αλλάξει αλλά και τίποτα δεν είναι όπως παλιά».

Τέσπα! Επειδή δεν έχω σκοπό να μακρηγορήσω, ας δούμε παρέα μερικούς απ’ τους πιο αστείους διαλόγους που μπορεί κανείς να συναντήσει σε συζητήσεις μεταξύ δασκάλας και μαθητών μικρής ηλικίας..

ΔΙΑΛΟΓΟΣ 1
Δασκάλα: Μαρία, πήγαινε στον χάρτη και δείξε μας την Αμερική..
Μαρία: (με αρκετή δόση περηφάνιας) Να την εδώ κυρία.
Δασκάλα: (απευθυνόμενη προς την υπόλοιπη τάξη) Μπράβο στη Μαρία. Ποιος ανακάλυψε την Αμερική παιδιά;
Όλη η τάξη: (με μια φωνή) Η Μαρία κυρία.. !!

ΔΙΑΛΟΓΟΣ 2:
Δασκάλα: Γιώργο, πες μας κάτι πολύ σημαντικό που δεν υπήρχε πριν 5 χρόνια..
Γιώργος: Εγώ κυρία !!

ΔΙΑΛΟΓΟΣ 3:
Δασκάλα: Πώς τα καταφέρνεις Χριστίνα και πάντα είσαι τόσο λερωμένη;
Χριστίνα: Είναι απλό κυρία, ο λόγος είναι επειδή βρίσκομαι «πιο κοντά στο έδαφος» από εσάς !!

ΔΙΑΛΟΓΟΣ 4:
Δασκάλα: Γιάννη, ευχαριστείς τον Θεό κάθε μεσημέρι πριν από κάθε σου γεύμα;
Γιάννης: Όχι κυρία, δεν χρειάζεται γιατί η μαμά μου είναι καλή μαγείρισσα και εκείνη μου φτιάχνει φαγητό!!

ΔΙΑΛΟΓΟΣ 5:
Δασκάλα: (απευθυνόμενη προς 2 δίδυμα) Γιατί παιδιά η έκθεση σας με τίτλο, «Ο σκύλος μου» είναι ακριβώς ίδια; Ποιος από τους δύο σας αντέγραψε απ’ τον άλλο;
Με μια φωνή και τα δύο: Κανείς κυρία, απλά έχουμε τον ίδιο σκύλο !!

ΔΙΑΛΟΓΟΣ 6:
Δασκάλα: Μάριε, πως ονομάζουμε κάποιον που ακόμη και όταν δεν μας ενδιαφέρει αυτό που μας λέει, αυτός συνεχίζει ακόμη και τότε να μας μιλάει;
Μάριος: (μετά από λίγη σκέψη) Δασκάλα κυρία.. !!

Ξύδι ροδιού


Συστατικά

  • 4 ωριμα ροδια (μεγαλα)
  • 6 φλιτζ. ξυδι
  • 1 κλωναρι απο βοτανο της αρεσκειας σας (θυμαρι, θρουμπι, δεντρολιβανο)

Οδηγίες

  1. Παιρνετε τους σπορους απο τα ροδια και τους βαζετε σε ενα μεγαλο βαζο.
  2. Τους καλυπτετε με το ξυδι και προσθετετε στο δοχειο το βοτανο που εχετε επιλεξει.
  3. Κλεινετε το βαζο και το φυλασσετε σε ζεστο μερος για 1 μηνα.
  4. Επειτα, το σουρωνετε και το βαζετε σε μπουκαλια.

Λίγα μυστικά ακόμα

Χρησιμοποιηστε το για ξυδι στις πρασινες σαλατες σας.

.

Διαφήμιση με τον Steven Seagal

'Spiderman' Vacuum Gloves



Οι λέξεις που θεραπεύουν

Οι λέξεις που θεραπεύουν

Για αιώνες στρεφόμασταν στην ποίηση σε καιρούς κρίσης, για να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε αδιανόητα συμβάντα.

Δεν είναι τυχαίο που ο Απόλλωνας, ο θεός προστάτης της θεραπευτικής ήταν επίσης και ο θεός της ποίησης: στην πορεία της ιστορίας, αυτά τα δύο έχουν συνδεθεί μεταξύ τους. «Παραδοσιακά, οι ποιητές λειτουργούσαν ως η μνήμη της φυλής» τονίζει ο ποιητής Μάρτιν Νιούελ. Η ψαλμωδία και η απαγγελία έπαιζαν συγκεκριμένο ρόλο στις προ-εγγράμματες κοινωνίες. «Έχουμε την ενστικτώδη επίγνωση ότι η ποίηση είναι βάλσαμο για τον ανθρώπινο πόνο» συμπληρώνει ο ίδιος. Η χρήση της ποίησης στη θεραπεία ή την ανθρώπινη εξέλιξη πάει πίσω στην εποχή των σαμάνων, οι οποίοι απάγγελλαν ποίηση για την ευημερία της φυλής. Στη σύγχρονη εποχή, η επιστήμη της ψυχολογίας αναγνώρισε την πρωτοποριακή φύση αυτής της πρακτικής: «Δεν ήμουν εγώ, αλλά ο ποιητής που ανακάλυψε το ασυνείδητο» είπε ο Φρόιντ. Σήμερα, η θεραπεία με ποίηση συνιστά ένα πεδίο με επαγγελματικά πρότυπα και κριτήρια. Εάν σε ενδιαφέρει να γράψεις ποίηση, είτε για θεραπεία είτε για να εκφραστείς, ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές:


- Βρες ελεύθερο χρόνο μόνο για σένα και γράψε για 5 συνεχή λεπτά. Μη σταματάς για να σκεφτείς, σημείωσε ό,τι σου έρχεται στο μυαλό.

- Έπειτα από 1 ώρα, διάβασε αυτά που έγραψες και υπογράμμισε όσα βρίσκεις ενδιαφέροντα.


- Εάν αναζητάς έμπνευση, διάλεξε ένα χρώμα και κατάγραψε όποιο συνειρμό σου έρχεται στον νου.


- Εναλλακτικά, προσπάθησε να σκεφτείς πώς θα ήθελες να είναι τα πράγματα. Γράψε μια λίστα του τύπου: «Θα ήθελα να είχα, θα ήθελα να έλεγα, θα ήθελα...».

shape

Μίνι ασύρματο πληκτρολόγιο

Brando_keyboard.jpg

Τι έχουμε εδώ; Ένα ασύρματο πληκτρολόγιο μικρού μεγέθους με φωτιζόμενα πλήκτρα. Πέρα από το γεγονός ότι είναι αρκετά εντυπωσιακό στην όψη, θα πρέπει να σημειώσετε ότι παρέχει και κάποια σημαντικά πλεονεκτήματα σε σχέση με τα συμβατικά πληκτρολόγια. Ιδίως αν είστε από τους τύπους που χρησιμοποιούν τον υπολογιστή τους για ψυχαγωγικούς σκοπούς.

Για παράδειγμα, αν συνηθίζετε να κάθεστε στον καναπέ του σαλονιού και να βλέπετε ταινίες από τον υπολογιστή σας, είναι σαφές ότι ένα τέτοιο πληκτρολόγιο απλοποιεί σημαντικά το χειρισμό. Επίσης, το γεγονός ότι είναι φωτιζόμενο, σημαίνει ότι δε χρειάζεται να ανάψετε τα φώτα για να δείτε τι γράφετε.

Πηγή: Brando

ΤΑΞΙΔI Λονδίνο

Η πρωτεύουσα της Μεγάλης Βρετανίας είναι ένα χωνευτήρι θαυμαστών πολιτισμών, χωρίς να χάνει το ξεχωριστό ύφος της.

Το Λονδίνο έχει τον αέρα μιας μητρόπολης η οποία κατέχει ηγετική θέση στον κόσμο των σύγχρονων τεχνών, της μόδας, των μοντέρνων τάσεων. Τη μαγική ατμόσφαιρα μιας τεράστιας σκηνής επάνω στην οποία ανταμώνουν άνθρωποι από όλα τα μήκη και τα πλάτη του κόσμου, διαφορετικές κουλτούρες και πολιτισμοί.

Γνωριμία με την πόλη
Παρότι είναι η μεγαλύτερη σε έκταση πόλη της Ευρώπης, τα κυριότερα αξιοθέατά της βρίσκονται στο κέντρο της. Η καρδιά του τουριστικού Λονδίνου είναι η πλατεία Τραφάλγκαρ, σχεδιασμένη από τον Τζον Νας στις αρχές του 19ου αιώνα, εκεί όπου βρίσκονταν οι Βασιλικοί Στάβλοι. Σήμα κατατεθέν της η Στήλη του Νέλσονα, ύψους 43,5 μέτρων, η οποία αναγέρθηκε σε ανάμνηση της νίκης του ναυάρχου Νέλσονα επί του Ναπολέοντα το 1805, έξω από το ακρωτήριο Τραφάλγκαρ της Ισπανίας. Βόρειά της βρίσκεται το Γουέστ Εντ και το Μπλούμσμπερι, όπου θα επισκεφθείτε το Βρετανικό Μουσείο, ενώ δυτικά το Γουεστμίνστερ, το Γουάιτχολ, τα Ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και το Χάιντ Παρκ. Ανατολικά θα επισκεφθείτε το Κόβεντ Γκάρντεν και το Σίτι, το επιχειρηματικό κέντρο της πόλης.

Στις Πινακοθήκες
Αξίζει να επισκεφτείτε την Εθνική Πινακοθήκη, μια από τις μεγαλύτερες και σπουδαιότερες του κόσμου. Στο Αβαείο του Ουέστμινστερ θα εντυπωσιαστείτε από τη μεγαλοπρέπεια. Στον Καθεδρικό Ναό του Ουέστμινστερ μην παραλείψετε να δείτε το έργο του Έρικ Γκιλ «Τα Πάθη του Χριστού». Συνεχίστε προς την Πινακοθήκη Τέιτ, με την τεράστια συλλογή της.

Στα Ανάκτορα
Τα Ανάκτορα του Μπάκιγχαμ είναι ένας από τους κυριότερους τουριστικούς προορισμούς. Αξίζει να παρακολουθήσετε την αλλαγή της φρουράς τους. Στην πλατεία Πικαντίλι θα δείτε το άγαλμα του Έρωτα, αφιερωμένο στο λόρδο
Aσλεϊ. Αν εκτός από λάτρεις της τέχνης είστε και λάτρεις των αγορών, περπατήστε στις οδούς Ρίτζεντ και Όξφορντ. Τα μαγαζιά εκεί θα σας εντυπωσιάσουν! Αν πάλι είστε λάτρεις της νυχτερινής ζωής, μην παραλείψετε ένα πέρασμα από το κεφάτο Σόχο. Στο Κόβεντ Γκάρντεν μπορείτε να παρακολουθήσετε κάποια παράσταση όπερας με τη συμμετοχή μεγάλων ονομάτων. Η περιοχή (αγορά) γύρω από την Όπερα είναι από τις ομορφότερες του Λονδίνου, γεμάτη κομψά καφέ και μαγαζιά.
Η πλατεία Ράσελ στη συνοικία Μπλούμσμπερι είναι η μεγαλύτερη του Λονδίνου. Όσο για το Βρετανικό Μουσείο που βρίσκεται στην περιοχή, όχι μόνο είναι γεμάτο ανεκτίμητους θησαυρούς από όλο τον κόσμο, αλλά φιλοξενεί και τα γλυπτά του Παρθενώνα που ο λόρδος Έλγιν είχε αφαιρέσει από τη ζωφόρο του ναού.

Στο Σίτι
Εδώ, εκτός από τον Καθεδρικό Ναό του Αγίου Παύλου θα δείτε και τον Πύργο του Λονδίνου, ο οποίος χρησιμοποιήθηκε ως κάστρο, ανάκτορο, οπλοστάσιο, φυλακή, χώρος φύλαξης πολύτιμων αντικειμένων αλλά και τόπος εκτελέσεων για περισσότερα από 900 χρόνια. Ένα άλλο σημαντικό αξιοθέατο είναι και η Γέφυρα του Λονδίνου, που στέκει επάνω από τον Τάμεση, με τους δύο πύργους της, ύψους 25 μ. Το τεράστιο Χάιντ Παρκ, ο Ζωολογικός Κήπος, η δημοφιλής συνοικία Κάμντεν με την ξεχωριστή της ατμόσφαιρα, αλλά και η συνοικία Ιστ Εντ είναι μερικές ακόμη από τις στάσεις που πρέπει να κάνετε.

Δείτε οπωσδήποτε
Κάποια από τα δεκάδες εκπληκτικά μιούζικαλ που ανεβαίνουν στην πόλη. Αξέχαστη εμπειρία!

Πληροφορίες
Μετάβαση: Προτείνουμε ανεπιφύλακτα την Hellas Jet (τηλ.: 210-7457700) για άνετο ταξίδι με άψογο σέρβις, αλλά και την πολύ καλή, χαμηλού κόστους, εταιρεία Easy Jet (τηλ.: 210-3530300). Επίσης την British Airways (τηλ.: 210-8906666) και τις Ολυμπιακές Αερογραμμές (τηλ.: 210-9666666).
Διαμονή: Για φτηνή διαμονή επιλέξτε ένα από τα εκατοντάδες Bed and breakfast που θα βρείτε παντού. Πρόκειται για μικρά, ζεστά ξενοδοχεία ή δωμάτια μέσα σε σπίτι (παρέχονται το δωμάτιο με τουαλέτα και το πρωινό). Από ξενοδοχεία, σας προτείνουμε τα Athenaeum (τηλ.: 74993464), Βerkeley (τηλ.: 72356000), Byron (τηλ.: 72430987), Bryanston (τηλ.: 72623141), Hart House (τηλ.: 79352288). Χρήσιμα: Αυτόματο: 0044207 ή 0044208. Νόμισμα: Λίρα Αγγλίας (1 λίρα=1,45 ευρώ). Ώρα: 2 ώρες πίσω.

Φαγητό-Διασκέδαση-Αγορές
Μπορεί η κουζίνα της Αγγλίας να μη φημίζεται για τη νοστιμιά της, στο Λονδίνο όμως θα φάτε πολύ καλά. Αρκεί να πληρώσετε! Η πόλη είναι γεμάτη έθνικ εστιατόρια. Το ιταλικό Spiga, το κινέζικο Chuen Cheng Ku, το ιαπωνικό Yo! Sushi, το βρετανικό Simpson's in the Strand, το μεσογειακό Daphne's και το ελληνικό Costas Fish Restaurant είναι μερικές καλές λύσεις. Το Le Caprice, με μοντέρνα ευρωπαϊκή κουζίνα, είναι ένα από τα πιο δημοφιλή στέκια των επωνύμων.
Στις παμπ, φυσικά, θα ξετρελαθείτε με την εντυπωσιακή, πρωτότυπη διακόσμησή τους. Οι περισσότερες κλείνουν γύρω στις 11, όμως μπορείτε να συνεχίσετε τη διασκέδασή σας σε κάποια από τα λονδρέζικα κλαμπ. Velvet Room, The End, Ministry of Sound και Fabric είναι μερικά μόνο από αυτά.
Ο παράδεισος των αγορών! Στις υπαίθριες αγορές θα αγοράσετε καταπληκτικές αντίκες, μεταχειρισμένα βιβλία, CD, βίντεο και DVD. Στο κέντρο θα βρείτε καταστήματα όλων των μεγάλων οίκων μόδας. Μην παραλείψετε μία επίσκεψη στα φημισμένα πολυκαταστήματα Harrods και Harvey Nichols

Για τα μάτια σας μόνο

winkglasses.jpg

Μπορεί να έχει καταρρεύσει προ πολλού ο μύθος που έλεγε ότι οι οθόνες είναι σατανικά δημιουργήματα που μπορούν να προκαλέσουν τύφλωση κι άλλα χειρότερα πράγματα, αλλά είναι γεγονός ότι η πολύωρη χρήση μπορεί να επηρεάσει τα μάτια μας. Όχι όπως νομίζουν οι τεχνοφοβικοί, βέβαια. Γενικά μιλώντας, οι ασχολίες που προϋποθέτουν έντονη λειτουργία των ματιών, όπως το video gaming ή το διάβασμα, έχουν μια παρενέργεια που δεν πρέπει να περνά απαρατήρητη: ανοιγοκλείνουμε τα μάτια μας λιγότερες φορές, με αποτέλεσμα να μην ενυδατώνονται όπως πρέπει.

Η απάντηση σε αυτό το πρόβλημα που δε μπορεί να ελεγχθεί εύκολα έρχεται (πού αλλού;) από την Ιαπωνία. Τα γυαλιά της Masunaga Optical που βλέπετε μετράνε το χρόνο που μεσολαβεί όταν ανοιγοκλείνετε τα μάτια σας. Αν ξεπεράσει τα 5 δευτερόλεπτα, το ένα κρύσταλλο γίνονται γκρι μέχρι να κλείσετε τα μάτια σας. Μόνο τότε επανέρχεται η κατάσταση στο φυσιολογικό.

Τα Wink Glasses λειτουργούν με μπαταρίες, ενώ παίρνουν ρεύμα και από τη USB του υπολογιστή για οικονομία. Η τιμή τους είναι 300 ευρώ.

Πηγή: fareastgizmos

Χημικά όπλα: οδυνηρές συνέπειες

ΌΣΟΙ ΈΧΕΤΕ ΓΕΡΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ ΟΠΛΩΝ...εδω
.αναδημοσίευση από aboutmylamia .

Πόσο και γιατί αλλάζει το σώμα μας ανά τις δεκαετίες;

της Έλενας Μπούλια

Σε μία πολύ ενδιαφέρουσα πρόσφατη συνέντευξή της στους Financial Times, η Susie Orbach, συγγραφέας, ψυχοθεραπεύτρια της πριγκίπισσας Νταϊάνα και καθηγήτρια σήμερα του τμήματος κοινωνιολογίας του London School of Economics, ανέπτυξε -με επιστημονικά τεκμηριωμένα επιχειρήματα- την θεωρία της αλλαγής που υπέστη ο ανδρικός, λιγότερο, και γυναικείος, περισσότερο, σωματότυπος τις τελευταίες δεκαετίες.

Η Orbach ξεκινά από τις αρχές του 20ου αιώνα, όταν το να είναι κανείς παχύς αποτελούσε ένδειξη καλοζωίας και πλούτου, ενώ πολύ αδύνατοι άνθρωποι ήταν κατά κανόνα οι οικονομικά ασθενέστεροι και συχνά άρρωστοι. Συνεχίζει στην δεκαετία του 1960 και την εμφάνιση προτύπων όπως η λεπτεπίλεπτη βρετανίδα μανεκέν Twiggy, και φτάνει στον 21ο αιώνα και την σταδιακή «πτώση» της αυτοκρατορίας των «κοκαλιάρηδων» έναντι πιο υγιών, φυσιολογικών σωματικών γραμμών –τάση που έχει αρχίσει πλέον να υιοθετείται και από αρκετούς σχεδιαστές μόδας, τους οποίους άγγιξε ο χαμός πολλών νεαρών κοριτσιών λόγω ανορεξίας.

Στο τελευταίο της βιβλίο Bodies η Orbach περιγράφει τις αλλαγές που συνέβησαν στα σώματά μας κατά τις τελευταίες δεκαετίες του 20ου αιώνα, ενώ εξηγεί παράλληλα γιατί στην σύγχρονη εποχή νιώθουμε πιο άσχημα από ποτέ για το σώμα μας και την συνολική εξωτερική μας εμφάνιση. Για την ακρίβεια, λέει, όσο κι αν επιδιώκει ο σύγχρονος άνθρωπος να αδυνατίζει, εξελικτικά το σώμα του γίνεται ψηλότερο και πιο βαρύ.

Τι δείχνουν τα νούμερα

H Orbach αναφέρεται σε δύο έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα σε εθνικό επίπεδο, στην Μεγάλη Βρετανία, σχετικά με τα μεγέθη των σωμάτων. Η πρώτη έλαβε χώρα το 1951 με τη μέτρηση γυναικείων διαστάσεων, ενώ η δεύτερη, το 2001-2002 από το ινστιτούτο Size UK, υπήρξε λεπτομερέστερη συμπεριλαμβάνοντας 11.000 ενήλικες. Η έρευνα του 1951 έδειξε ότι η μέση γυναίκα είχε ύψος 1,60μ. και περιφέρεια μέσης περίπου 70εκ. Μισό αιώνα μετά, η μέση γυναίκα έχει ψηλώσει κατά 3,80 εκατοστά και η περιφέρειά της έχει αυξηθεί φτάνοντας τα 86,4εκ.

Και οι άνδρες, όμως, έχουν ψηλώσει και βαρύνει μέσα στον τελευταίο μισό αιώνα. Αμερικανική έρευνα που πραγματοποιήθηκε το 2002 για το Centers of Disease Control έδειξε ότι, μεταξύ του 1962 και του 2002, το βάρος του μέσου άνδρα αυξήθηκε από τα 72,5 κιλά στα 85,3 κιλά. Της μέσης γυναίκας το βάρος, αντίστοιχα, αυξήθηκε από τα 63,5 κιλά στα 73 κιλά.

Πέρα από το ύψος και το βάρος, όμως, έχει αλλάξει και το σχήμα του γυναικείου σώματος. Η παραπάνω έρευνα του Size UK αποκάλυψε ότι μόνο 8% των γυναικών είχαν το κλασικό σχήμα «κλεψύδρας» της Σοφία Λόρεν στις αρχές του 21ου αιώνα, καθώς αυτό αντικαταστάθηκε από ένα πιο ορθογώνιο σχήμα σώματος. Επίσης, το μπούστο και οι γοφοί έχουν μεγαλώσει από την δεκαετία του ’50.

Έρευνα της Mintel που δημοσιεύτηκε το 2008 έδειξε ότι στην Μεγάλη Βρετανία η αγορά των extra large ανδρικών ειδών αυξήθηκε κατά 40% τα προηγούμενα πέντε χρόνια –των γυναικείων extra large ειδών κατά 26% την ίδια περίοδο. Έτσι, το μέσο μέγεθος στα γυναικεία ρούχα στην Μ. Βρετανία σήμερα είναι το 16 -κάτι ανάμεσα στο L και το XL στα ευρωπαϊκά μεγέθη- ενώ δεν είναι λίγες οι Αγγλίδες που φορούν 18. Πολλοί βιοτέχνες, πάντως, σύμφωνα με τα στοιχεία της Mintel, προτιμούν να φτιάχνουν πιο φαρδιά ρούχα, ώστε οι γυναίκες να μην χρειάζεται να «ανέβουν» στο -extra large- 18.

Παρόλο, όμως, που το πραγματικό σχήμα του γυναικείου σώματος μεγαλώνει, ο σωματότυπος-φαντασίωση συρρικνώνεται. Όπως διευκρινίζει η φεμινίστρια συγγραφέας Naomi Wolf στο βιβλίο της The Beauty Myth (1990), ενώ μία γενιά πριν το μέσο μοντέλο ήταν κατά 8% ελαφρύτερο από την μέση γυναίκα, από το 1990 και μετά το μέσο μοντέλο έγινε κατά 23% ελαφρύτερο. Πρόσφατη έρευνα του περιοδικού Wired έδειξε ότι, από το 1960 μέχρι σήμερα, ο δείκτης μάζας σώματος των Playmates του Playboy έχει, κατά μέσο όρο, μειωθεί από 19,2 σε 17,6, ενώ αυτός των κανονικών γυναικών έχει αυξηθεί από 22,2 σε 26,8. Βλέπουμε, δηλαδή, ότι η γενικότερη τάση είναι αυξητική.

Οι Ελληνίδες ψηλώνουν
Επίσημα συγκρίσιμα στοιχεία για την αλλαγή του ελληνικού σωματότυπου ανά τις δεκαετίες, δυστυχώς δεν υπάρχουν, οπότε περισσότερο εμπειρικές υποθέσεις μπορεί να κάνει κάνεις που να υποστηρίζουν ότι, όπως και στην Μ. Βρετανία, οι Έλληνες ψήλωσαν και πάχυναν τα τελευταία χρόνια. Το ελληνικό Ινστιτούτο Σωματομετρίας, ωστόσο, μας έδωσε στοιχεία, σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε κατά την περίοδο 2000-2001 και 2007-2008, για τις σημερινές διαστάσεις των γυναικών κατά μέσο όρο –η έρευνα πραγματοποιήθηκε με σκοπό την ακριβέστερη εφαρμογή στα σώματα των ρούχων που παράγονται από ελληνικές βιοτεχνίες.

Συγκρίνοντας, λοιπόν, τις διαστάσεις του μέσου όρου των σημερινών γυναικών ηλικίας από 20 έως 24 ετών και του μέσου όρου των γυναικών ηλικίας από 45 έως 49 ετών, επιβεβαιώνεται -και στην Ελλάδα- ότι οι γενιές ψηλώνουν. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την έρευνα του Ινστιτούτου Σωματομετρίας, η μέση Ελληνίδα ηλικίας 20-24 ετών έχει ύψος 1,63μ. και βάρος 57 κιλά. Η περιφέρεια στήθους της είναι 88εκ. και η περιφέρεια γοφών 98εκ. Για τις ηλικίες 25-29 το μέσο ύψος είναι 1,65μ. με βάρος 61 κιλά, η περιφέρεια στήθους είναι 91εκ. και γοφών 102εκ. -στοιχείο που εγείρει, βέβαια, το ερώτημα αν οι γυναίκες ψηλώνουν και μετά τα είκοσι τέσσερα. Οι γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας, ωστόσο, είναι εμφανώς κοντύτερες, π.χ. για την μέση Ελληνίδα των 45-49 ετών το ύψος υπολογίστηκε στα 1,61μ., το βάρος στα 67 κιλά, η περιφέρεια στήθους στα 96εκ. και γοφών στα 105εκ.

Για τους άνδρες, έρευνα που δημοσιεύτηκε πριν έξι χρόνια στο περιοδικό Vita έδειξε πως το μέσο ύψος έχει αυξηθεί ακόμα περισσότερο, αφού ο σημερινός εικοσάρης έχει -κατά μέσο όρο- ύψος 1,78μ., κατά τρία εκατοστά μεγαλύτερο από τον σημερινό πενηντάρη. Επιπλέον, σε δημοσίευμα της εφημερίδας Το Βήμα τον Οκτώβριο του 2002, διαβάζουμε ότι δύο ευρείες -αν και λιγότερο επίσημες- διαχρονικές μελέτες που διεξήχθησαν από ειδικούς του Νοσοκομείου Παίδων Πεντέλης, έδειξαν ότι από το 1928 έως το 2001 τα αγόρια στην Αθήνα ψήλωσαν κατά 11,8 εκατοστά -από 1,65μ. μέσο ύψος στην ηλικία των 17 στο 1,76μ.-, ενώ τα κορίτσια ψήλωσαν κατά 7,3εκ –από 1,55 έφτασαν στο 1,63.

Γιατί, όμως, ψηλώνουμε και παχαίνουμε και πώς επηρεάζει αυτό την υγεία μας;
Στο ερώτημα γιατί παχαίνουμε και ψηλώνουμε, ο καθηγητής ιστορίας και κοινωνικής πολιτικής του Southampton University, Bernard Harris, εξηγεί ότι έχει να κάνει με την διατροφή μας, η οποία σήμερα είναι και καλύτερη και πιο πλούσια. Και προσθέτει πως, παραδόξως, η αύξηση του ύψους μας αντικατοπτρίζει τις όλο και πιο περιορισμένες απαιτήσεις μας από το περιβάλλον. Σήμερα, με τα πιο ζεστά σπίτια, τα καλύτερα φάρμακα και τις βελτιωμένες συνθήκες υγιεινής, όλη η ενέργειά μας -ειδικά κατά τα παιδικά μας χρόνια- μπορεί να αφιερωθεί στην ανάπτυξή μας. «Για παράδειγμα, πριν την καθιέρωση της κεντρικής θέρμανσης σε όλα τα σπίτια, οι άνθρωποι ξόδευαν περισσότερη σωματική ενέργεια για να ζεσταθούν», λέει ο καθηγητής Harris.

Ρόλο έπαιξε και η καθαριότητα του περιβάλλοντος που ζούμε, όπως και τα αντιβιοτικά που δεν κυκλοφορούσαν ευρέως τουλάχιστον μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του ‘50. Ο κ. Harris προσθέτει: «Σε ανθυγιεινές συνθήκες διαβίωσης, οι άνθρωποι συχνά υποφέρουν από διάρροια και γι’αυτό οι θρεπτικές ουσίες δεν παραμένουν όσο πρέπει στον οργανισμό. Επιπλέον, αν κανείς υποφέρει από επαναλαμβανόμενες μολύνσεις, ο οργανισμός χρησιμοποιεί όλη του την ενέργεια για να τις καταπολεμήσει, ενώ έχει λιγότερη όρεξη για να τραφεί.»

Ενδιαφέρον είναι, άλλωστε, το γεγονός ότι η αύξηση του ύψους δείχνει να οφείλεται στην επιμήκυνση των ποδιών. Έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε παιδιά και ενήλικες στην Ιαπωνία μεταξύ των 1957 και 1977, έδειξε ότι ενώ το μήκος του κορμού παρέμεινε σχεδόν το ίδιο, τα πόδια σταδιακά μάκρυναν. Έχει, όμως, σημασία; Ο καθηγητής Harris πιστεύει ότι το να ψηλώνουμε, γενικά, είναι καλό πράγμα από άποψη μακροζωίας. «Σε πολύ γενικές γραμμές, οι κοντύτεροι άνθρωποι έχουν περισσότερες πιθανότητες να πεθάνουν νωρίτερα».

Ως προς την αύξηση του βάρους τώρα, σύμφωνα με τους διαιτολόγους, οι άνθρωποι σήμερα προσλαμβάνουν τον ίδιο αριθμό θερμίδων όπως και πριν μισό αιώνα, όμως το είδος του φαγητού είναι διαφορετικό. Αποτελείται, δηλαδή, από περισσότερο λίπος -και μάλιστα κορεσμένο-, ενώ έχει αυξηθεί και η κατανάλωση αλκοόλ, με αποτέλεσμα να παχαίνουμε περισσότερο. Προσθέστε σε αυτά και την πολύ πιο καθιστική ζωή που κάνουμε σήμερα, σε σύγκριση με την δεκαετία του ’50, όταν η γυναίκα κατανάλωνε πολύ περισσότερη ενέργεια στις δουλειές του σπιτιού και όταν μόνο λίγοι διέθεταν αυτοκίνητο, και η διεύρυνση της περιφέρειας δεν αποτελεί έκπληξη.

Οι διαιτολόγοι, ωστόσο, υποστηρίζουν πως δεν είναι απαραίτητα κακό να είμαστε βαρύτεροι από την προηγούμενη γενιά, αν είμαστε αναλογικά ψηλότεροι. Και εξηγούν πως το γεγονός ότι είμαστε ψηλότεροι σημαίνει πως ο μέσος δείκτης μάζας σώματός μας, ο οποίος συνδέεται με τον κίνδυνο καρδιακών νοσημάτων, είναι ελαφρώς μικρότερος, συγκριτικά με του μέσου ανθρώπου πενήντα χρόνια πριν. Ο καθηγητής Harris, πάνω σε αυτό, εξηγεί, «Έρευνες έχουν δείξει ότι άτομα με ΔΜΣ πάνω από 25 ή κάτω από 20 εμφανίζουν αυξημένο δείκτη θνησιμότητας, οπότε το να βρισκόμαστε κάπου ανάμεσα στα ποσά αυτά εξασφαλίζει περισσότερες πιθανότητες επιβίωσης».

Κανένα λόγο ανησυχίας, λοιπόν, δεν επιφέρουν οι αλλαγές στις οποίες υπόκειται το ανθρώπινο σώμα ανά τις δεκαετίες, ιδιαίτερα αν φροντίζουμε να διατηρούμε ένα ελεγχόμενο βάρος μέσω της καλής διατροφής και της άσκησης. Κρίνοντας, μάλιστα, από το συνεχώς αυξανόμενο μέσο προσδόκιμο ζωής -στην Ελλάδα έχει φτάσει τα 75 χρόνια για τους άνδρες και τα 80,3 χρόνια για τις γυναίκες- δεν αποκλείεται οι επόμενες δεκαετίες να μας βρουν υπεραιωνόβιους γίγαντες!

A Bicycle by BMW ...

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory