Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Δευτέρα, 24 Μαΐου 2010

SEXY AND HOT .... πριν επισκεφτείτε την Agenda ... επισκεφτείτε τον καρδιολόγο σας


Ολόκληρη η gallery στην Agenda του Rc-Cafe

Αντισύλληψη με υπέρηχους για άνδρες

Αμερικανοί επιστήμονες αρχίζουν δοκιμές για να δουν αν οι υπέρηχοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως αναστρέψιμη αντισυλληπτική μέθοδος για τους άνδρες.
Ερευνητές του πανεπιστημίου της Βόρειας Καρολίνα, υπό τον δρα Τζέημς Τσουρούτα, πήραν επιχορήγηση 100.000 δολάρια από το Ίδρυμα Μπιλ και Μελίντα Γκέητς και, σύμφωνα με το BBC, θα ξεκινήσουν τις σχετικές κλινικές δοκιμές.
Οι συγκεκριμένοι Αμερικανοί επιστήμονες, βασισμένοι σε
προηγούμενες δικές τους έρευνες, πιστεύουν ότι μια εκπομπή υπερήχων στους όρχεις μπορεί με ασφάλεια να μπλοκάρει την παραγωγή σπέρματος για χρονικό διάστημα μέχρι έξι μηνών.
Κατά το διάστημα που θα έχει σταματήσει η παραγωγή σπέρματος και όλες οι "αποθήκες" σπέρματος θα έχουν αδειάσει, ο άνδρας θα είναι προσωρινά στείρος.
Οι ερευνητές ευελπιστούν ότι τελικά θα είναι σε θέση να προσφέρουν μια εναλλακτική μέθοδο αντισύλληψης και ελέγχου των γεννήσεων στα ζευγάρια όλου του κόσμου.
Σύμφωνα με τον δρα Τσουρούτα, η νέα τεχνική μπορεί να προσφέρει "αξιόπιστη, φθηνή, μη ορμονική αντισύλληψη επί έξι μήνες με μια και μόνη θεραπεία".
i-diadromi
αναδημοσίευση από allday-news

Απίστευτο κι’ όμως αληθινό.




Νέοι στην Γάζα έχουν βρει ένα τρόπο να ξεχάσουν τον πόλεμο στην χώρα τους.

Τι κάνουν; Σερφινγκ όλη μέρα κάθε μέρα.

Και τώρα εχουν και την στήριξη αρκετών ανθρώπων απο τις ΗΠΑ. Οι οργανώσεις των σέρφερς έστειλαν και σανίδες του σερφ στους παλαιστίνιους και ο σκηνοθέτης Αλεξάντερ Κουιν έκανε ενα ντοκιμαντέρ με τίτλο : « ο Θεός πήγε για σερφινγκ με τον Διάβολο» οπου μιλάει για μια ολόκληρη κοινότητα νέων σερφερς που αναπτύσσεται κάθε μέρα στην Γάζα.
CNN
αναδημοσίευση από anoixthpalamh

Λύρα




Η λύρα είναι μια οικογένεια εγχόρδων μουσικών οργάνων, που είναι γνωστή για τη χρήση της στην Κλασική Αρχαιότητα και αργότερα.



Ιστορία


Κλασική Αρχαιότητα

Η λύρα της Ελληνικής και Ρωμαϊκής Κλασικής Αρχαιότητας συνόδευε την απαγγελία στίχων. Αν και γενικά πιστευόταν ότι την κατασκεύασε πρώτος ο Θεός Απόλλωνας, σύμφωνα με τη μυθολογία, εφευρέτης της θεωρείται ο Θεός Ερμής. Η λύρα της κλασικής αρχαιότητας είναι παρόμοια σε εμφάνιση με μικρή άρπα, αλλά με ορισμένες διαφορές. Αποτελούνταν από το αντηχείο, τους δύο βραχίονες και το ζυγό. Παιζόταν με τα χέρια με χρήση πένας (πλήκτρο), σαν κιθάρα ή σαντούρι, και όχι σαν άρπα. Τα δάκτυλα του ελεύθερου χεριού φιμώνουν τις ανεπιθύμητες συμβολοσειρές στην απήχηση.Αρχικά είχε 7 ή 8 χορδές, η καθεμιά από τις οποίες είχε κι ένα ιδιαίτερο όνομα. Ο ήχος της έμοιαζε με αυτόν της κιθάρας, αν και ήταν ξερός. Αργότερα εμφανίστηκαν και εννιάχορδες λύρες.
Βυζαντινή Περίοδος

Στην περίοδο της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας ο όρος "λύρα" (Λατινικά: lūrā) χρησιμοποιούταν για να περιγράψει ένα αχλαδόμορφο μουσικό όργανο που παιζόταν με δοξάρι, αντίστοιχο του Ραμπάμπ (Rabab) που παιζόταν στον Αραβικό κόσμο της εποχής. O Πέρσης γεωγράφος Ibn Khurradadhbih του 9ου αιώνα, αναφερόμενος στην λεξικογραφική καταγωγή των μουσικών οργάνων της εποχής κατέγραψε την λύρα με δοξάρι (lūrā), μαζί με το εκκλησιαστικό όργανο (urghun), το shilyani (πιθανότατα ένα είδος άρπας), το salandj σαν τα τυπικά όργανα των Βυζαντινών . Όμοια τρίχορδα όργανα με δοξάρι, απόγονοι της βυζαντινής lūrā εξακολοθούν να παίζονται μέχρι σήμερα σε μετα-Βυζαντινές περιοχές, όπως για παράδειγμα, η Γκαντούλκα της Βουλγαρίας, η Κρητική λύρα της Κρήτης και των Δωδεκανήσων, η λύρα της Καλαβρίας Ιταλίας και η Πολίτικη Λύρα ή (Πολίτικος κεμενζές) στην Κωνσταντινούπολη, Τουρκία.
Σύγχρονη εποχή

Ο λυράρης Αντώνης Ξυλούρης ή Ψαραντώνης

Κρητική λύρα κατασκευασμένη από τον Νικόλαο Νωδαράκη, στον Άγιο Βασίλειο Βιάννου, από ξύλο μαύρης μουριάς.

Μετεξέλιξη της Βυζαντινής λύρας με δοξάρι (lura) είναι οι σύγχρονες αχλαδόσχημες και φυαλόσχημες λύρες που χρησιμοποιούνται σε διάφορες περιοχές των Βαλκανίων και της Μικράς Ασίας και παίζονται με δοξάρι. Ακουστικά, έχουν κάποια ομοιότητα με το βιολί. Διαφορετικός όμως είναι ο τρόπος που κρατείται η λύρα, καθώς δεν ακουμπάει το σκάφος της στον λαιμό/κάτω γνάθο του οργανοπαίκτη όπως το βιολί αλλά ακουμπάει συνήθως στο γόνατο του όταν είναι καθιστός, η στηρίζεται στην κοιλιακή χώρα όταν είναι όρθιος. Στην Ελλάδα, χρησιμοποιείται κυρίως στην Κρήτη (αχλαδόσχημη), τα Δωδεκάνησα, (ιδιαίτερα στη Κάσο και την Κάρπαθο, ενώ στη Ρόδο παιζόταν μέχρι την δεκαετία του '60, για να επανεμφανιστεί πρόσφατα χάρη στην παρουσία του Ροδίτη Γιάννη Κλαδάκη), αλλά και στην βόρεια Ελλάδα. Οι Ρωμιοί της Κωνσταντινούπολης είχαν την πολίτικη λύρα (αχλαδόσχημη) και τέλος οι Πόντιοι χρησιμοποιούν φυαλόσχημες λύρα που λέγονται και κεμεντζές.

Οι νεότερες λύρες έχουν 3 χορδές και λόγω του έντονου ακουστικά χαρακτήρα τους, αποτελούν το κύριο όργανο (solo) με συνηθισμένη την συνοδεία άλλων οργάνων, όπως το λαούτο, το νταούλι, το μαντολίνο κτλ.

&fs=1"> BORKED

&fs=1"> BORKED

&fs=1"> BORKED

H λίστα με τα "λουκέτα" στο δημόσιο

Του Στέλιου Κράλογλου
Τις τελευταίες πινελιές βάζει η κυβέρνησης τον κατάλογο το δημοσίων επιχειρήσεων που θα συγχωνευθούν ή θα καταργηθούν, με τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Θεόδωρο Πάγκαλο να παίρνει τις πρώτες αποφάσεις για τα λουκέτα στο δημόσιο.
Σύμφωνα με τα σχέδια της κυβέρνησης υπό...
εξέταση για συγχώνευση είναι οι εξής οργανισμοί:
- Oργανισμός Σχολικών Kτιρίων A.E. (O.Σ.K. A.E.)
- TPAINOΣE A.E.
- Tραμ A.E.
- ΓAIAOΣE A.E.
- Γραφεία Πρωτοβάθμιας (158) και Δευτεροβάθμιας Eκπαίδευσης των Nομών και Nομαρχιών (81)
- Γραφεία Eπαγγελματικού Προσανατολισμού
- Γραφεία Φυσικής Aγωγής (58) και Γραφεία Tεχνικής Eπαγγελματικής
- ΔEΠANOM A.E.
- Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας (58) και Δευτεροβάθμιας Eκπαίδευσης των Nομών και Nομαρχιών (58)
- Θέμις Kατασκευαστική A.E.
- Πανεπιστήμια: Eιδικό N.Π.I.Δ. «Eταιρεία Aξιοποιήσεως & Διαχειρίσεως της Περιουσίας Eθνικού και Kαποδιστριακού Πανεπιστημίου Aθηνών» όπως και όλες οι αντίστοιχες εταιρείες των υπόλοιπων ιδρυμάτων ανώτατης και ανώτερης εκπαίδευσης
- Περιφερειακά Eπιμορφωτικά Kέντρα (14)
- Περιφερειακά Kέντρα Στήριξης και Eκπαιδευτικού Σχεδιασμού
- Περιφερειακές Διευθύνσεις Eκπαίδευσης (13)
- Συμβούλιο Aστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (Σ.A.Σ.Θ.)
- Σχολικές Mονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Eκπαίδευσης (15.269 Δημόσια και 868 Iδιωτικά)
- Φορέας Διαχείρισης και Aνάπλασης Ποταμού Kηφισού και των Παραχειμάρρων του
- Φορέας Διαχείρισης του Eθνικού Πάρκου Σχινιά - Mαραθώνα

Υπό εξέταση για κατάργηση είναι οι οργανισμοί:
- «Aθηνά» Eρευνητικό Kέντρο Kαινοτομίας στις Tεχνολογίες της Πληροφορίας, των Eπικοινωνιών και της Γνώσης
- Aγροτουριστική
- Eθνικό Iδρυμα Nεότητας (Aντικατ.)
- Eθνικό Γυμναστήριο Aθηνών «I. Φωκιανός»
- Eιδικό Tαμείο Oργανώσεων Συναυλιών Kρατικής Oρχήστρας Aθηνών
- Eιδικό Tαμείο Oργανώσεων Συναυλιών Kρατικής Oρχήστρας Θεσσαλονίκης
- Eλληνική Bιομηχανία Nοσηλευτικού Yλικού *
- Eλληνικό Kαζίνο Kέρκυρας Aνώνυμη Eταιρεία *
- Eλληνικό Kαζίνο Πάρνηθας Aνώνυμη Eταιρεία*
- Eνωση για την Aντισεισμική Προστασία των Kρατών - Mελών του O.Σ.E.Π.
- Eταιρεία Kατασκευής Oλυμπιακών Eργων
- Eταιρεία Tεχνολογικής Aνάπτυξης Kλωστοϋφαντουργίας, Eνδυσης και Iνών (ETAKEI A.E.
- Galileo Hellas*
- Ιδρυμα Eξοχές Eλλ. Aστυνομίας
- Iνστιτούτο Eπαγγελματικής Kατάρτισης (IEK)
- Iνστιτούτο Nεολαίας
- Iνστιτούτο Oικονομίας Kατασκευών
- Iχθυοκαλλιεργητικό Kέντρο Aχελώου A.E.
- Kέντρο Eπαγγελματικής Kατάρτισης Eλληνικών Tαχυδρομείων A.E.
- Kέντρα Eπαγγελματικής Tουριστικής Kατάρτισης
- Kέντρο Eκπαίδευσης στην Iππασία Γουδή
- Kέντρο Eρευνας, Tεχνολογίας & Aνάπτυξης Θεσσαλίας (K.E.TE.A.Θ.)
- Mουσικός και Eκπαιδευτικός Oργανισμός Eλλάδος
- O.Π.A.Π. Παροχής Yπηρεσιών
- Oργανισμός Aνέγερσης Nέου Mουσείου Aκρόπολης
- Oργανισμός Διεξαγωγής Iπποδρομιών Eλλάδος*
- Oργανισμός Προβολής Eλληνικού Πολιτισμού
- Oργανωτική Eπιτροπή Oλυμπιακών Aγώνων - Aθήνα 2004
- Pantheon Airways
- Γραφεία Πρωτοβάθμιας (158) και Δευτεροβάθμιας Eκπαίδευσης των Nομών και Nομαρχιών (81) (K/Σ)
- Δημόσια Eπιχείρηση Πολεοδομίας και Στέγασης AE
- Διαχειριστικός Φορέας Mητροπολιτικής Zώνης Πρασίνου Λεκανοπεδίου Aθηνών
- Διεθνής Iκάριος Aεραθλητική Aκαδημία
- Διεθνής Kοινωνική Yπηρεσία
- Παιδοπόλεις (5)
- Πολιτιστικό Kέντρο Eλλ. Aστυνομίας

*εξετάζεται η αποκρατικοποίηση

Σε ό,τι αφορά τους εργαζόμενους, όσοι έχουν σχέση μόνιμης ή αορίστου χρόνου απασχόλησης θα μεταταγούν ενώ όσοι είναι συμβασιούχοι το πιθανότερο είναι ότι δεν θα ανανεωθούν οι συμβάσεις τους.
Οι οργανισμοί και οι επιχειρήσεις του Δημοσίου αναμένεται να μειωθούν σε λιγότερους από τους μισούς, με την αρχή να γίνεται από το 2010. Ήδη, απ΄ όλα τα υπουργεία έχει ζητηθεί κατάλογος με τους οργανισμούς που έχουν και προτάσεις σχετικά με το πόσοι από αυτούς πρέπει να καταργηθούν ή να συγχωνευθούν.
Συνολικά, στο Δημόσιο υπάρχουν 860 οργανισμοί και επιχειρήσεις και ο περιορισμός τους σε 350 με 400 αναμένεται να μειώσει το κόστος, αφού μεταξύ άλλων θα χρειάζονται λιγότερα κτίρια, ενώ τα περίπου 1.500 άτομα που απαρτίζουν διοικητικά συμβούλια θα χάσουν τη θέση τους.
Επίσης, στα σχέδια της κυβέρνησης είναι να μειωθούν οι διευθύνσεις και να καταργηθούν πολλά τμήματα στο Δημόσιο που σήμερα υπολειτουργούν έχοντας προϊστάμενο, αλλά όχι υπαλλήλους.
Μάλιστα, για τους νέους οργανισμούς που θα προκύψουν από τις συγχωνεύσεις τα μέλη του κάθε διοικητικού συμβουλίου δεν θα πρέπει να ξεπερνούν τα 7, έναντι 13 ή 25 σήμερα.
..

Πάρκινγκ καταβροχθίζει το Ηρώον του Ηρακλείου Κρήτης


ΤΟ ΥΠ.ΠΟ.Τ. ΓΚΡΕΜΙΖΕΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΜΝΗΜΕΙΑ!
Πάρκινγκ καταβροχθίζει το Ηρώον του Ηρακλείου Κρήτης

Ο Σύλλογος Εκτάκτων Αρχαιολόγων εκφράζει την αντίθεση του στη διαιώνιση της ολιγωρίας και της αδιαφάνειας, που διέπουν συχνά ακόμα και σήμερα τη λειτουργία των Υπηρεσιών του ΥΠ.ΠΟ.Τ., παρά την πρόσφατη αλλαγή της Κυβέρνησης και της πολιτικής ηγεσίας του. Οι απαράδεκτες αυτές πρακτικές κάνουν την εμφάνισή τους, με αφορμή αυτή τη φορά την τύχη του Ηρώου του Ηρακλείου Κρήτης.
Το Ηρώον της πόλης του Ηρακλείου στην Πλατεία Ελευθερίας θεμελιώθηκε το 1930, σε οικόπεδο που παραχωρήθηκε στη Νομαρχία από το Δήμο Ηρακλείου. Αφορμή της θεμελίωσής του υπήρξε ο εορτασμός της Εκατονταετηρίδας από την Εθνική Παλιγγενεσία, που εορτάστηκε σε ολόκληρη τη Ελλάδα.
Βασίστηκε στην ιδέα του...

Εφόρου Αρχαιοτήτων Σπυρ. Μαρινάτου και σε σχέδια του αρχιτέκτονα και μηχανικού του Δήμου Ηρακλείου, Δημήτρη Κυριακού, τα οποία εγκρίθηκαν ομόφωνα από την Τοπική Επιτροπή Εορτασμού, που συστάθηκε από τη Νομαρχία Ηρακλείου και αποτελούνταν από προσωπικότητες της εποχής. Σχεδιάστηκε με γραμμές και αναλογίες της μινωικής αρχιτεκτονικής, όπως αυτή γινόταν τότε γνωστή από τις ανασκαφές και τις αναστηλώσεις του Έβανς στο ανάκτορο της Κνωσού, που ολοκληρώνονταν εκείνα ακριβώς τα χρόνια.
Ακολούθησε αρχιτεκτονικά τον τύπο του Μινωικού Μεγάρου, με πρόστωο από δύο κίονες, το οποίο οδηγούσε στην κυρίως αίθουσα, και απέδιδε ανακτορικού χαρακτήρα τριμερές ιερό, με ιερά θρανία και θρόνο στο εσωτερικό. Η ανέγερσή του χρηματοδοτήθηκε αποκλειστικά από δημόσιους εράνους στους οποίους συμμετείχαν οι δήμοι και οι κοινότητες, σύλλογοι, σωματεία εργαζομένων και απλοί ιδιώτες.
Αποτέλεσε για χρόνια το κύριο Ηρώον της πόλης, στις εκδηλώσεις των εορτασμών της Εθνικής Επετείου της 25ης Μαρτίου του 1821, ενώ παράλληλα λειτούργησε ως το πρώτο Ιστορικό-Εθνολογικό Μουσείο της Κρήτης, ανοιχτό στο κοινό, με ενθυμήματα και κειμήλια των Κρητικών Επαναστάσεων.
Λεηλατήθηκε και εγκαταλείφθηκε οριστικά το Μάιο του 1941, κατά την κατάληψη της πόλης από τους Γερμανούς. Στην Κατοχή, από τα θραύσματα βόμβας που εξερράγη στον περιβάλλοντα χώρο του, το Ηρώον υπέστη σοβαρές ζημιές, οι οποίες διακρίνονται και σήμερα στον ανατολικό τοίχο του.
Ύστερα από δικαστικούς αγώνες, που ξεκίνησαν τη δεκαετία του ’50 και ολοκληρώθηκαν πρόσφατα, ο χώρος που είχε διατεθεί το 1930 από τον Δήμο Ηρακλείου στη Νομαρχία για να χτιστεί το Ηρώο, αποδόθηκε σε ιδιώτες. Τότε ξεκίνησαν τα αιτήματα των φερόμενων ιδιοκτητών του χώρου για την κατεδάφιση του μνημείου και την ανέγερση νέας οικοδομής, παρά τη ρητή επισήμανση, από το 1936, όλων των σχεδίων πόλης του Ηρακλείου, που χαρακτηρίζουν τον χώρο ως κοινόχρηστο και αδόμητο. Αυτονόητο είναι βέβαια πως το ακίνητο έχει αποκτήσει στο μεταξύ μεγάλη οικονομική αξία, ευρισκόμενο στην καρδιά της πόλης και τα συμφέροντα που διακυβεύονται είναι τεράστια. Εδώ και 10 χρόνια ο περιβάλλων χώρος του μνημείου λειτουργεί ως πάρκινγκ, που εκμεταλλεύονται οι φερόμενοι ιδιοκτήτες!
Το 2004 η Εφορεία Νεωτέρων Μνημείων και Τεχνικών Έργων Κρήτης εισηγήθηκε προς το Υπουργείο Πολιτισμού την κήρυξη του Ηρώου ως ιστορικού διατηρητέου μνημείου. Αντίστοιχη εισήγηση είχε υποβάλει προς τους αρμόδιους φορείς και ο Σύλλογος Αρχιτεκτόνων Νομού Ηρακλείου. Το 2006 το Κεντρικό Συμβούλιο Νεωτέρων Μνημείων απέρριψε την εισήγηση της αρμόδιας Εφορίας ψηφίζοντας ομόφωνα (!) ότι το Ηρώο «δεν αποτελεί κτίριο με αξιόλογα αρχιτεκτονικά, μορφολογικά, καλλιτεχνικά ή ιστορικά στοιχεία και, επομένως, δεν πληροί τις αυξημένες προϋποθέσεις, οι οποίες τίθενται από το άρθρο 6, παρ.1γ του Ν.3028/2002».
Από τότε έχουν μεσολαβήσει νέες εισηγήσεις για την κήρυξη του Ηρώου, από το Τμήμα Ανατολικής Κρήτης του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, την Επιτροπή Αρχιτεκτονικού Ελέγχου της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Ηρακλείου και την 13η Εφορία Βυζαντινών και Μεταβυζαντινών Αρχαιοτήτων, η οποία, μάλιστα, έχει διευκρινίσει ότι, ακόμα και σε περίπτωση κατεδάφισης, δεν θα χορηγήσει άδεια ανέγερσης νέας οικοδομής, καθώς ο χώρος του Ηρώου αποτελεί μέρος τής Βενετικής οχύρωσης του Ηρακλείου. Παράλληλα, έξι τοπικοί Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ με ερωτήσεις προς τον τότε Υπουργό Πολιτισμού κ. Σαμαρά έχουν αξιώσει την προστασία του Ηρώου. Ωστόσο, οι πιέσεις των φερόμενων ιδιοκτητών εντάθηκαν, με αποκορύφωμα την δικαστική διένεξη με υπαλλήλους της Πολεοδομίας του Δήμου Ηρακλείου, ύστερα από την άρνηση των δευτέρων να εκδώσουν άδεια κατεδάφισης του μνημείου.
Τον Αύγουστο του 2009 το Παράρτημα Κρήτης του Συλλόγου Εκτάκτων Αρχαιολόγων διαβίβασε στην Υπηρεσία Νεωτέρων Μνημείων και Τεχνικών Έργων Κρήτης επιστημονική εργασία του αρχαιολόγου Γ. Τζωράκη για την ιστορία του Ηρώου, αξιώνοντας την άμεση κήρυξή του ως διατηρητέου μνημείου, καθώς συγκεντρώνει όλες τις προϋποθέσεις που θέτει ο νόμος:
1)Σχεδιάστηκε από τον Αρχιτέκτονα Δ. Κυριακό που λάμπρυνε την πόλη με σπουδαία κτήρια, πολλά από τα οποία είναι ήδη διατηρητέα.
2) Αποτελεί το τελευταίο εναπομείναν στο Ηράκλειο δημόσιο κτήριο νέο-μινωικού ρυθμού, ο οποίος, αν και δεν επικράτησε, εμφανίστηκε με πολλά και αξιόλογα παραδείγματα στην Κρήτη κατά τις πρώτες δεκαετίες του 20ου αι.
3) Η ανέγερσή του χρηματοδοτήθηκε αποκλειστικά από δημοσίους εράνους.
4) Αποτέλεσε για πολλά χρόνια το κύριο Ηρώον της πόλης.
5) Λειτούργησε ως το πρώτο Ιστορικό –Εθνολογικό Μουσείο της Κρήτης, όπου φυλάσσονταν ιστορικά κειμήλια των κρητικών Επαναστάσεων.
6)Παρά τη βραχύβια λειτουργία του, είναι συνδεδεμένο με την ιστορική μνήμη της πόλης, ως το πρώτο Ιστορικό Μουσείο της Κρήτης, το οποίο θυμούνται οι παλαιότεροι Ηρακλειώτες που ως μαθητές το επισκέπτονταν με τα σχολεία τους.
Μετά το αίτημα του Συλλόγου μας, το Σεπτέμβριο του 2009, η αρμόδια Υπηρεσία υπέβαλλε ξανά, πλήρως επικαιροποιημένο, το φάκελο του Ηρώου προς την Κεντρική Υπηρεσία Αρχιτεκτονικής Κληρονομιάς με αίτημα την επαναξιολόγηση του Ηρώου από το Κεντρικό Συμβούλιο Νεωτέρων Μνημείων.
Οι αιφνιδιασμοί όμως του ΥΠ.ΠΟ.Τ δεν τελειώνουν εδώ: Πριν λίγες ημέρες του 2010 η Διεύθυνση Νεώτερης και Σύγχρονης Αρχιτεκτονικής Κληρονομιάς κοινοποίησε στην τοπική Εφορεία την υπ. αρ. 85916π.ε/2170 απόφασή της να ΜΗΝ διαβιβάσει τον επικαιροποιημένο φάκελο του Ηρώου στο Κεντρικό Συμβούλιο Νεωτέρων Μνημείων, επειδή, κατά τη γνώμη της Υπηρεσίας, δεν υπάρχει επαρκής αιτιολογία για την επαναξιολόγηση του μνημείου!!
Εμμένει λοιπόν στην απόφαση του 2006 για τη μη κήρυξη του Ηρώου, η οποία βασίστηκε σε έναν ανεπαρκή φάκελο, που δεν περιλάμβανε τότε τις απαιτούμενες από το νόμο απόψεις των τοπικών φορέων και παρεμποδίζει την επαναξιολόγηση του Ηρώου, από το αρμόδιο Κεντρικό Συμβούλιο, παραβλέποντας, απροκάλυπτα, τόσο τα νέα ιστορικά στοιχεία που προστέθηκαν στον νέο φάκελο, όσο και τις απόψεις του συνόλου σχεδόν των τοπικών φορέων, που αξιώνουν την προστασία του Ηρώου! Εμμένει στην απόφαση του 2006, η οποία θα επιτρέψει την κατεδάφιση του μνημείου! Και για την απόφασή αυτή, η εν λόγω Υπηρεσία χρεώνει την ευθύνη στον Υπουργό Πολιτισμού!
Ως Σύλλογος Εκτάκτων Αρχαιολόγων θέλουμε να πιστεύουμε πως αυτό δεν ισχύει! Θέλουμε να πιστεύουμε πως η πολιτική ηγεσία του ΥΠ.ΠΟ.Τ θέτει ως προτεραιότητα την προστασία των μνημείων, πέραν και πάνω από τα όποια συμφέροντα. Εκφράζουμε την αντίθεσή μας στην αστήρικτη αυτή απόφαση της Διεύθυνση Νεώτερης και Σύγχρονης Αρχιτεκτονικής Κληρονομιάς, αντιδρώντας σε πρακτικές που εξυπηρετούν άλλες σκοπιμότητες, οι οποίες αντιβαίνουν στο καθήκον της, που είναι ΜΟΝΟ η προστασία της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.
Ο Σύλλογος Εκτάκτων Αρχαιολόγων εκφράζει επίσης τη συμπαράστασή του προς τους υπαλλήλους της Πολεοδομίας, που με προσωπικό κόστος προστατεύουν την Ιστορία της πόλης τους.
Το Ελληνικό κράτος δεν έχει πια την πολυτέλεια να γκρεμίζει μνημεία!

IRAKLIO WEB RADIO
http://irakliowebradio2.blogspot.com/

Έρευνα: Μη βιώσιμοι οι ουρανοξύστες στην Κύπρο

Αγκάθι για κόστος, το παρκινγκ
Επιβάλλεται πρώτα η ανάπτυξη των δημοσίων συγκοινωνιών
Μελέτη η οποία δείχνει ξεκάθαρα ότι είναι αδύναμη η κατασκευή ουρανοξυστών και άλλων ψηλών κτηρίων στην Κύπρο, χωρίς πρώτα να έχουμε καλές συγκοινωνίες, εξασφάλισε το InBusinessNews από την Κίνηση Πολιτών Κύπρου“Urban Cyprus Society”. Όπως φαίνεται στην έρευνα, για να γίνουν ψηλά κτήρια με φθηνό κόστος ώστε να μπορέσουν δηλαδή να πωληθούν, πρέπει να αποφεύγετε η δημιουργία τεράστιων χώρων στάθμευσης κάτι το οποίο αυξάνει δραματικά το κόστος και το χρόνο αποπεράτωσης του έργου. Η έρευνα δείχνει ξεκάθαρα ότι χωρίς τα παρκινγκ το κόστος κατασκευής του έργου μειώνεται κατά 30%.
Η έρευνα τονίζει ακόμη πως κανένας ουρανοξύστης στο εξωτερικό δεν έχει παρκινγκ για όλα τα γραφεία ή διαμερίσματα. Σημειώνεται ακόμη πως... παρά τις διαρρεύσεις από πλευράς επιχειρηματιών ανάπτυξης γης στο τύπο περί κατασκευής ουρανοξυστών κανείς δεν πρόκειται να το πράξει καθώς το κόστος είναι ασύμφορο. Υπογραμμίζεται ακόμη ότι οι δημόσιες συγκοινωνίες που θα γίνουν θα πρέπει να εξυπηρετούν το 60-70% του κοινού όπως γίνεται και σε άλλες χώρες για να μπορούν τα έργα αυτά να γίνουν βιώσιμα.
Αναλυτικά πιο κάτω αυτούσια όλη η έρευνα:
Τα τελευταία χρόνια η ανάπτυξη μεταφέρεται σε νέες περιοχές όπου η γη και, συνεπακόλουθα, τα διαμερίσματα/σπίτια είναι πιο φθηνά. Ο λόγος είναι ότι το όραμα του τοπικού σχεδίου δεν συνάδει με τις πολιτικές του. Η πρόταση της Πολεοδομίας δεν θα έχει καμιά επιτυχία ή πρακτική εφαρμογή λόγω του αυξημένου κόστους που προκύπτει, κυρίως για δυο λόγους:
α) το αυξημένο κόστος υπογείων χώρων στάθμευσης1, και
β)την φορολογία 6.
Εφαρμόζοντας την πρόταση σε οικόπεδο με Συντελεστή Δόμησης (ΣΔ) 220%, αυξάνουμε τον ΣΔ σε 300%. Βάσει των παραμέτρων της πρότασης, η επιπλέον αύξηση του ΣΔ κατά 80%, προσαρμοσμένη σε αριθμό διαμερισμάτων των 110τ.μ., θα σήμαινε €727.4357 ανά διαμέρισμα, ως εξής:
Διαμέρισμα 110τ.μ. (τριών υπνοδωματίων), αγοράζοντας επιπλέον ΣΔ

Κόστος δύο χώρων στάθμευσης 65.0001
Επιπλέον επιβάρυνση 46.6462
Αυξημένο επιχειρηματικό ρίσκο κατά 2,5% 24.0003
Κατασκευαστικό κόστος 206.462 4
Κόστος διαμερίσματος 342.108
Λογικό κέρδος επενδυτή/εργολάβου 12% 41.0535
Τέλος ανάπτυξης 20% 88.1266
Συνολικό κόστος 471.287
Κόστος (συμπ. ΦΠΑ και μεταβιβαστικών) 571.6836
Κόστος (συμπ. ΦΠΑ, μεταβιβαστικών και κόστους γης) 727.4357
Το συνολικό κόστος για 110τ.μ. γραφείo στην ήδη κατακυρωμένη προσφορά του νέου κτιρίου της Πολεοδομίας θα ήταν €740.5578 (εάν προσθέταμε έξοδα που επιβαρύνουν τον ιδιωτικό τομέα όπως ΦΠΑ, μεταβιβαστικά, τέλος ανάπτυξης 20% και κόστος γης). Οι ζητούμενες τιμές πώλησης για διαμερίσματα 110τμ σε κτίρια αυξημένης δόμησης με τρία υπόγεια στο κέντρο της Λευκωσίας ξεπερνούν τις €740.000. Το κόστος για 110τ.μ. διαμέρισμα/γραφείο εκτός κεντρικών περιοχών κυμαίνεται μεταξύ €215.000 και €320.000 9
Στο εξωτερικό, όπου δημόσια συγκοινωνία/δημόσιοι χώροι στάθμευσης καλύπτουν τις ανάγκες στάθμευσης ψηλών κτηρίων, ο αυξημένος ΣΔ θεωρείται επιθυμητός/δεδομένος10, ενώ δίνονται φορολογικά και άλλα κίνητρα (χωρίς κόστος χώρων στάθμευσης και τέλος ανάπτυξης, το κόστος μειώνεται από €727.435 σε €542.646, ενώ όταν αφαιρεθεί ο ΦΠΑ και τα μεταβιβαστικά μειώνεται σε €447.35911). Το μοντέλο ανάπτυξης στην Κύπρο δημιούργησε εξάπλωση αφού, π.χ., για 47 σπίτια με την πολιτική της μεμονωμένης κατοικίας ξοδεύονται τουλάχιστο 260.000τ.μ. γης, που φθάνει τα 72.000τ.μ. για αναπτύξεις μέσα στα όρια ανάπτυξης με ΣΔ 30%. Μια περιβαλλοντικά φιλική και οικονομικά βιώσιμη ανάπτυξη θα μπορούσε να φιλοξενήσει 47 οικογένειες σε οικόπεδο 600τ.μ., σε κτίριο 18 ορόφων, με ΣΔ 900% ανεπτυγμένο σε διαμερίσματα τριών υπνοδωματίων σε ήδη αστικοποιημένες περιοχές στις υφιστάμενες υποδομές. Αυτού του είδους η ανάπτυξη (αειφόρος ανάπτυξη) που οραματίζεται η πολιτεία προϋποθέτει εξειδικευμένη τεχνογνωσία.
Στην Ευρώπη και αλλού:
α) οι αστικοποιημένες περιοχές πολεοδομούνται με την πολυσύνθετη επιστήμη του Αστικού Σχεδιασμού, σε συνδυασμό με συγκοινωνία, με καθοδήγηση από εξειδικευμένους σε πετυχημένες αναβαθμίσεις πόλεων οργανισμούς, και ακαδημαϊκούς με οπτική εμπειρία της σχεδιαζόμενης ανάπτυξης, με μελέτες βιωσιμότητας και όχι με περιγραφικές νομοθεσίες, και
β) ο Αστικός Σχεδιασμός γίνεται σε συνδυασμό με μεγάλη επένδυση σε υποδομές, με φορολογικά κίνητρα (π.χ. μειωμένο ΦΠΑ και μεταβιβαστικά), δημιουργώντας συγκριτικά πλεονεκτήματα στις πόλεις, πετυχαίνοντας έτσι την τοποθέτηση πέραν του 60% της νέας ανάπτυξη με αυξημένη πυκνότητα σε αστικοποιημένες περιοχές. Στην Κύπρο, σε αντίθεση, δεν προχωρήσαμε σε βασικά έργα υποδομής/αστικό σχεδιασμό στο κέντρο και φορολογούμε την ανάπτυξη σε αστικοποιημένε περιοχές, ανοίγοντας παράλληλα νέες περιοχές/υποδομές επιδοτώντας την εξάπλωση!
Σημειώσεις
1) Βάσει του νόμου, για γραφείο 110τ.μ. απαιτούνται δύο χώροι στάθμευσης ενώ για διαμερίσματα τριών υπνοδωματίων συνηθίζεται να προσφέρονται δυο χώροι στάθμευσης. Το κατασκευαστικό κόστος ενός χώρου στάθμευσης, τοποθετημένο σε κατασκευή τριών υπόγειων είναι, €32.500 (Για κατασκευή τεσσάρων και πέντε υπόγειων το κόστος κατασκευής αυξάνεται δραματικά και για τα πέντε υπόγεια. Ενώ το κόστος κατασκευής μειώνεται αναλογικά όταν κατασκευάζονται ένα ή δύο υπόγεια ). Πρακτικά, με τις παραμέτρους της προβλεπόμενης πρότασης, τα κτίρια αυξημένης πυκνότητας δεν είναι εφικτά, αφού απλά δεν υπάρχει χώρος να τοποθετηθούν οι απαραίτητοι χώροι στάθμευσης. Για κτίριο με ΣΔ 500% χρειάζονται πέντε υπόγειοι χώροι στάθμευσης και το κόστος κατασκευής αυξάνεται δραματικά, καθιστώντας την κατασκευή οικονομικά μη βιώσιμη. Ψηλά θεωρούνται τα κτίρια ύψους περισσοτέρων των 90 μέτρων, με ΣΔ πολλαπλάσιο του ΣΔ 500% που εξετάζουμε στο πιο πάνω παράδειγμα (τα βρίσκουμε σε μικρότερες από Λευκωσία και Λεμεσό πόλεις, όπως στη Μαγιόρκα, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Μόντε Κάρλο, κλπ). Το κόστος υπογείων χώρων στάθμευσης δεν υφίσταται στα χαμηλά κτίρια με ΣΔ μικρότερο από 160%, αφού οι ανάγκες χαμηλότερων κτιρίων ικανοποιούνται με υπαίθριους χώρους στάθμευσης/πιλοτή.
2) Η επιπλέον επιβάρυνση αναφέρεται σε συγκεκριμένα έξοδα που επιβαρύνουν μόνο τα κτίρια αυξημένης πυκνότητας και οφείλονται στη δυσκολία κατασκευής, όπως:
α)επιβάρυνση για καθυστερήσεις και αυξημένο κόστος χρηματοδότησης
β)αυξημένο κόστος κατασκευής
γ)τεχνογνωσία και αυξημένο κόστος μελετών
3) Τα αυξημένα ρίσκα και ‘’άγνωστοι παράγοντες’’ αυξάνουν το επιχειρηματικό ρίσκο και προεξοφλούν αυξημένη απόδοση επένδυσης για να δελεαστεί ο επενδυτής να επενδύσει σε τέτοια κτίρια.
4) Το κόστος κατασκευής αφορά κόστος κτιρίου στον Άγιο Ανδρέα και περιλαμβάνει εκτός από τα 110τ.μ. διαμερίσματος τα εξής: επιπλέον: εμβαδό 43τ.μ. που περιλαμβάνει κοινόχρηστους χώρους, καλυμμένες βεράντες και αποθήκες, καθώς και 70τ.μ. υπόγειους χώρους στάθμευσης. Το κατασκευαστικό κόστος συμπεριλαμβάνει κόστος μελετών, φορολογίες και διαχειριστικά έξοδα που φθάνουν το 25% του κατασκευαστικού κόστους.
5) Το κέρδος εργολάβου/επενδυτή υπολογίστηκε στο 12%.
6) Σύμφωνα με τις παραμέτρους της πρότασης, ο συντελεστής θα αγοράζεται με καταβολή τέλους ανάπτυξης 20% στην τιμή πώλησης δηλαδή €88.126. Επιπλέον, η ανάπτυξη επιβαρύνεται με ΦΠΑ €70.693 και μεταβιβαστικά €29.703.
7) Το κόστος που υπολογίσαμε λογικά θα έπρεπε να ήταν πιο ψηλό από το αντίστοιχο κόστος του κτιρίου της Πολεοδομίας επειδή επιβαρύνεται με τρία υπόγεια, αυξημένο επιχειρηματικό ρίσκο και κόστος κατασκευής κλπ. Επίσης το κόστος βασίζεται σε ιστορικό και όχι πραγματικό κόστος και τιμές προσφοράς εργολάβου, όπως συμβαίνει στο κτίριο της Πολεοδομίας. Το κόστος της γης υπολογίστηκε βάσει της συγκριτικής μεθόδου εκτίμησης, στα €1.416 ανά τ.μ. δομημένου εμβαδού.
8) Κτίριο Πολεοδομίας 6.060 τ.μ *

Κατακυρωμένη προσφορά 22.800.000
ΦΠΑ στην τιμή πώλησης 3.420.000
Μεταβιβαστικά 1.437.000
Τέλος ανάπτυξης 20% 4.560.000
Κόστος γης (€1.416 Χ 6.060) 8.580.960
Κόστος (συμπ. ΦΠΑ, μεταβιβαστικών και κόστους γης) 40.797.960
Κόστος γραφείου 110τ.μ. 740.557
*Στο πιο πάνω σενάριο προσθέτουμε στην προσφορά του εργολάβου έξοδα θα επιβάρυναν το αντίστοιχο κτίριο στον ιδιωτικό τομέα , όπως αναφέρεται πιο πάνω.
9) Χρησιμοποιήθηκε η συγκριτική μέθοδος εκτίμησης και αφορά διαμερίσματα εκτός των κεντρικών περιοχών της Λευκωσίας. Οι τιμές συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ, μεταβιβαστικά και κόστος γης.
10) Μελέτη του www.emporis.com δείχνει ότι σε 246 Ευρωπαϊκά Αστικά κέντρα πόλεων ο Μέσος Ανώτατος Σ.Δ. είναι 22,400 % (22.40 : 1.0). Μέσος Ανώτατος Σ.Δ = Ανώτατος ΣΔ ανά πόλη διά του 246. Ακόμα η μελέτη δείχνει ότι σε 500 πόλεις ανά τον κόσμο υπάρχουν περισσότερα από 15.000 κτίρια ψηλότερα από τα 90μέτρα.
11) Διαμέρισμα 110 τ.μ *

Κόστος δύο χώρων στάθμευσης -
Επιπλέον επιβάρυνση 28.595
Αυξημένο επιχειρηματικό ρίσκο κατά 2,5% 20.000
Κατασκευαστικό κόστος 206.462
Κόστος διαμερίσματος 255.057
Επιθυμητό κέρδος επενδυτή/εργολάβου 12% 36.542
Τέλος ανάπτυξης 20% -
Κόστος γης 155.760
Συνολικό κόστος (συμπ. κόστους γης) 447.359
Κόστος (συμπ. ΦΠΑ, μεταβιβαστικών και κόστους γης) 542.646
Στο πιο πάνω σενάριο θεωρούμε ότι δεν θα κατασκευαστούν καθόλου υπόγειοι χώροι στάθμευσης, δεν θα χρεωθεί τέλος ανάπτυξης, ενώ μέρος των πωλήσεων θα ολοκληρωθεί πριν την έναρξη της κατασκευής
αναδημοσίευση από alepounews

Το ραδιόφωνο στην Ελλάδα !!

Οι πρώτες ενέρεγειες


Το 1928 άρχισαν οι πρώτες εκπομπές στη Θεσσαλονίκη. Ο ηλεκτρολόγος μηχανικός Χρήστος Τσιγγιρίδης, από τη Φιλιππούπολη της Ανατολικής Ρωμυλίας, απόφοιτος του Πολυτεχνείου Στουτγάρδης, ήρθε στην Ελλάδα,
πήρε άδεια λειτουργίας σταθμού και με βάση την Θεσ/νικη έκανε τισ πρώτες εκπομπές. Να σημειώσουμε ότι ήταν ο πρώτος ραδιοφωνικός σταθμός όλων των Βαλκανίων.


Το "Ράδιο Τσιγγιρίδη" σαν σημείο εκπομπής είχε το "Πεδίο Άρεως" στο σημερινό πάρκο όπου υπάρχει και αναμνηστική πλάκα , κοντά στο Γ' Σ.Σ. Ο σταθμός λειτουργούσε με δαπάνες και έξοδα ς του ιδιοκτήτη του. Ο χρόνος
λειτουργίας του πέρασε τα 20 χρόνια.


Το 1936, η εταιρεία Telefunken πλέον εγκαθιστά και θέτει σε λειτουργία ραδιοφωνικό σταθμό ισχύος 15000 W.
Ο πρώτος όμως εθνικός ραδιοφωνικός σταθμός ιδρύθηκε και λειτούργησε στην περιοχή των Αθηνών. Στις 25 Μαρτίου του 1938 εγκαινιάζετε από τον τότε βασιλιά Γεώργιο Β΄.


1930 η εδραίωση του ραδιοφώνου


το ραδιόφωνο έχει πλέον μπεί στην ζωή της Ελλάδας. Αρκετός πλέον κόσμος έχει αποκτήσει ραδιόφωνο και ενθουσιασμένος παρακολουθεί διάφορες εκπομπές.
Δύο περιοδικά πλέον εκδίδονται με ύλη αποκλειστικά για το ραδιόφωνο και με τα προγράμματα ραδιοφώνων ολόκληρης της Ευρώπης .


Β΄ Παγκόσμιος πόλεμος και το ραδιόφωνο


Κατά τον πόλεμο το ελληνικό ραδιόφωνο με τις εκπομπές του επιδρά θετικά εμψυχώνοντας τους Έλληνες. Το ραδιόφωνο πλέον έχει γίνει σημαντικό κομμάτι του Έλληνα, για πολύ λίγο όμως ακόμα,
γιατί το 1941 το ραδιόφωνο γίνετε εργαλείο Γερμανών και Ιταλών κατακτητών. Το ελεύθερο ραδιόφωνο έχει παύσει, μηνύματα προπαγάνδας των κατακτητών το κατακλύζουν !



Ο Τσομπανάκος το κλασικό ηχητικό σήμα του Ραδιοφωνικού Σταθμού Αθηνών, ακούγεται πλέον από το BBC και έδρα το Λονδίνο, Η εκπομπή στα Ελληνικά με εμψυχωτικά νέα για όλους τους Έλληνες που ταλαιπωρούνται
είναι και πάλι γεγονώς.

Τέλος του πολέμου και το 1944 πλέον οι ελληνικοί σταθμοί επαναλειτουργούν.

το 1945 ιδρύετε το Εθνικό Ίδρυμα Ραδιοφωνίας (Ε.Ι.Ρ.) και αναλαμβάνει την ευθύνη λειτουργίας του κρατικού σταθμού.

Σιγά σιγά ξεκινούν εκπομπές και άλλοι σταθμοί, όλοι όμως υπό των έλεγχο του κράτους (ΕΙΡ, ΥΕΝΕΔ, ΕΡΑ).

Τη δεκαετία του '70 εμφανίζονται οι ερασιτεχνικοί σταθμοί (ιδιωτικοί σταθμοί χωρίς άδεια).

Το 1987 και μετά από μια χρόνια διεκδίκηση των ερασιτεχνών του ραδιοφώνου μπαίνει στην ζωή μας η Ελεύθερη Ραδιοφωνία, που σημαίνει τελικά το τέλος του ερασιτεχνικού ραδιοφώνου και την αρχή του επαγγελματικού.
Ο 984 του Δήμου Αθηναίων μαζί με τον Fm 100 του Δήμου της Θεσ/νίκης είναι οι πρώτοι.

Προσωρινές άδειες εκπομπής πλέον έχουν ως αποτέλεσμα την κατάργηση του κρατικού μονοπωλίου και την ανεξέλεγκτη αύξηση ιδιωτικών σταθμών.

Το ραδιόφωνο έχει μπει πλέον σε κάθε σπίτι με μουσική και διάφορες εκπομπές.



Και ερχόμαστε πλέον στις μέρες μας που ξεκινά το ψηφιακό ραδιόφωνο στην Ελλάδα !!


DAB (Digital Audio Broadcasting)

Το DAB στην Ελλάδα ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2004, η λογική ήταν η κάλυψη των Ολυμπιακών αγώνων και η ενημέρωση του κοινού, εκπέμποντας από τον Υμηττό δύο σταθμοί.
Πριν την έναρξη των Αγώνων, η Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών σταματάει την εκπομπή όμως λόγω νομικών κολλημάτων (εξέπεμπαν σε περιοχή συχνοτήτων VHF για την οποία δεν είχαν δοθεί άδειες).

Σήμερα μια συνεργασία - συμφωνία ραδιοφωνικού σταθμού με Τ.Ε.Ι. της Αττικής, έχουν ήδη ξεκινήσει τις πρώτες δοκιμαστικές εκπομπές μέσα και για όχι ολόκληρη την Αττική.

Αξίζει να σημειωθεί ότι με κοινοτική οδηγία το ψηφιακό ραδιόφωνο και η ψηφιακή τηλεόραση, μέχρι το 2012, υποχρεωτικά πρέπει να αντικαταστήσουν τις αναλογικές εκπομπές ραδιοφώνου και τηλεόρασης που έχουμε σήμερα

Τα πρώτα μαγιό του καλοκαιριού

Αεράκι καλοκαιριού φύσηξε στις πασαρέλες όλου του κόσμου. Δεκάδες νέα σχέδια παρουσιάστηκαν από τους σχεδιαστές εν όψει του φετινού καλοκαιριού. Πριν αποφασίσετε ποιο μαγιό θα αγοράσετε, δείτε τι έχουν να σας προτείνουν οι επώνυμοι σχεδιαστές.



Για μια ακόμη χρονιά πρωταγωνιστής είναι το μικροσκοπικό μπικίνι, αυτή τη φορά όμως σε φωτεινά χρώματα και σε πολλά και διαφορετικά σχέδια. Έντονο πράσινο και έντονο κόκκινο είναι τα χρώματα που επιτάσσει η μόδα για φέτος. Αν, ωστόσο, διαθέτετε το σώμα τολμήστε τα μικρά μπικίνι-τριγωνάκια που αφήνουν λίγα στη φαντασία.

Δείτε φωτογραφίες από τα μαγιό του φετινού καλοκαιριού.


















ΜΑΡΜΑΡΩΜΕΝΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ





"Και σεις, ευγενέστατοι άρχοντες και ενδοξότατοι δήμαρχοι και στρατηγοί και γενναιότατοι συστρατιώτες και όλος ο πιστός και τίμιος λαός, ξέρετε καλά πως έφθασε η ώρα και ο εχθρός της πίστης μας θέλει με κάθε τρόπο και μηχανικό μέσο να μας πιέσει σφροδρότερα και να κάνει ορμητικό πόλεμο με μεγάλη συμπλοκή και σύγκρουση από στεριά και θάλασσα με όλες του τις δυνάμεις, για να χύσει σαν φίδι το δηλητήριο και να μας καταβροχθίσει σαν ανήμερο λιοντάρι. Γι αυτό σας λέω και σας παρακαλώ να σταθείτε παλικαρίσια και με γενναία ψυχή, όπως κάνατε πάντοτε ως τώρα, ενάντια στους εχθρούς της πίστης μας. Σας παραδίδω αυτή την ενδοξότατη και περίφημη πόλη και πατρίδα μας και βασίλισσα των πόλεων. Ξέρετε λοιπόν καλά, αδελφοί, ότι για τέσσερα πράγματα έχουμε κοινή υποχρέωση όλοι να προτιμήσουμε να πεθάνουμε παρά να ζούμε° πρώτα για την πίστη και την ευσέβειά μας, δεύτερο για την πατρίδα, τρίτο για τον βασιλιά που έλαβε την εξουσία με χρίσμα και τέταρτο για συγγενείς και φίλους. Λοιπόν, αδελφοί, αν έχουμε καθήκον να αγωνιζόμαστε μέχρι θανάτου για ένα από τα τέσσερα αυτά, πολύ περισσότερο έχουμε για όλα αυτά, όπως καθαρά βλέπετε, και όλα πρόκειται να τα χάσουμε. Αν για τις δικές μου αμαρτίες ο Θεός παραχωρήσει τη νίκη στους ασεβείς, ριχνόμαστε στον κίνδυνο για την πίστη μας την αγία, την οποία ο Χριστός μας χάρισε με το δικό του αίμα° και αυτό είναι το κυριότερο από όλα. Γιατί, αν κερδίσει κανείς τον κόσμο όλο και χάσει την ψυχή του, ποιο είναι το όφελος; Δεύτερο, με τον τρόπο αυτό στερούμαστε περίφημη πατρίδα και τη λευτεριά μας. Τρίτο, η βασιλεία την άλλοτε σπουδαία και τώρα ταπεινωμένη και ντροπιασμένη και εξουθενωμένη θα τη χάσουμε και θα εξουσιάζεται από τύραννο και ασεβή. Τέταρτο, θα στερηθούμε και τα πολυαγαπημένα μας παιδιά και τις γυναίκες και τους συγγενείς μας".

Κωνσταντίνος Παλαιολόγος




Ο τρόπος που θυσιάστηκε ο τελευταίος Αυτοκράτορας του Βυζαντίου, καθώς και ότι δεν διασώθηκαν πληροφορίες για τις τελευταίες στιγμές του στο πεδίο της μάχης, αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης για ποικίλους θρύλους με κυριότερο αυτόν του «μαρμαρωμένου βασιλιά» που περιμένει την στιγμή να ανακτήσει την Πόλη και την Αυτοκρατορία του.

Σε όλη τη διάρκεια της πολιορκίας της Πόλης από τους Τούρκους ο τελευταίος αυτοκράτορας του Βυζαντίου Κωνσταντίνος Παλαιολόγος αγωνιζόταν ως απλός στρατιώτης με θάρρος και ανδρεία στα τείχη. Το παράδειγμα του έδινε θάρρος στους άλλους στρατιώτες που ξεπερνούσαν τους εαυτούς τους στην υπεράσπιση της Βασιλεύουσας.
Όταν ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος αντιλήφθηκε ότι οι Τούρκοι είχαν μπει στην εσωτερική πλευρά των τειχών από την Κεκρόπορτα, έβγαλε τα βασιλικά του ρούχα και όλα τα σύμβολα της αυτοκρατορικής του εξουσίας και παίρνοντας ένα σπαθί και μια ασπίδα κατευθύνθηκε στην Πύλη του Ρωμανού για να αγωνιστεί μέχρι θανάτου, αφού η μάχη φαινόταν χαμένη.
Ο θρύλος λέει ότι τη στιγμή που ο βασιλιάς περικυκλώθηκε από τους Τούρκους, ένας άγγελος του Κυρίου τον άρπαξε και τον έκρυψε σε μια σπηλιά, αφού πρώτα τον μαρμάρωσε. Στη σπηλιά αυτή περιμένει για αιώνες ο "Μαρμαρωμένος Βασιλιάς" να ξαναέρθει την κατάλληλη στιγμή, "το πλήρωμα του χρόνου", και ο άγγελος Κυρίου θα του ξαναδώσει τη ζωή και το σπαθί του για να διώξει του Τούρκους από την Κωνσταντινούπολη και να τους κυνηγήσει μέχρι την Κόκκινη Μηλιά και στη μάχη που θα γίνει οι Τούρκοι θα νικηθούν και "θα κολυμπήσει το μοσχάρι στο αίμα τους", Ο θρύλος προσθέτει, ακόμα, ότι οι Τούρκοι ψάχνουν συνεχώς να ανακαλύψουν τη σπηλιά, όπου βρίσκεται ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς για να χτίσουν την είσοδο της, ώστε να μην μπορεί να ξαναβγεί από εκεί. Όμως, οι προσπάθειες τους είναι συνεχώς άκαρπες, αφού ο άγγελος προστατεύει τον Μαρμαρωμένο Βασιλιά και περιμένει την εντολή του θεού για να τον ξυπνήσει...


"Θε μου, και τώρα τι
Που ΄χε με χίλιους να παλέψει
χώρια με τη μοναξιά του
Ποιος;
Αυτός που ΄ξερε μ΄ ένα λόγο του να δώσει ολάκερης της
γης να ξεδιψάσει
Τι;
Που όλα του τα ΄χαν πάρει
και τα πέδιλά του τα σταυρόδετα με το τρικάνι του το
μυτερό και το τοιχίο που κουβαλούσε κάθε απομεσήμερο
να κρατάει τα γκέμια ενάντια στον καιρό σαν ζόρικο και πηδηχτό βαρκάκι...
Μεσημέρι από νύχτα
Και μητ΄ ένας πλάι του
Μονάχα οι λέξεις του οι πιστές που ΄σμιγαν όλα τους τα χρώματα
να αφήσουν μες στο χέρι του μια λόγχη
από άσπρο φως...
πάντοτε με μια λέξη μες στα δόντια του
άσπαστη κειτώμενος
Αυτός,
ο τελευταίος Έλληνας!"


Οδυσσέας Ελύτης





Νικολάου Πολίτη, Παραδόσεις



"Επί 480 χρόνια τα παιδιά των Ελλήνων, απανταχού της γης, ρωτούσαν μελαγχολικά: -Τον είδες με τα μάτια σου, γιαγιά, τον βασιλέα; Τον πρόμαχο του λαού, τον στρατιώτη κι αυτοκράτορα του γένους; -΄Άγγελοι τον παρέλαβαν, τον λούσανε, με μόσχο και με μύρο έπλυναν τις πληγές του, του έστρωσαν να κοιμηθεί σε κλίνη από βύσο κι αρχάγγελοι με πύρινες ρομφαίες τον φυλάνε, μέχρι να έρθει η ώρα του για να τόνε ξυπνήσουν"


Κόκκινη Μηλιά


Σύμφωνα με τις παραδόσεις του ελληνικού λαού η Κόκκινη Μηλιά είναι ένας μυθικός τόπος στον οποίο θα εκδιωχθούν οι Τούρκοι από την Κωνσταντινούπολη. Σύμφωνα με την παράδοση αυτή μετά την απελευθέρωση της Βυζαντινής πρωτεύουσας, θα πρωτοστατήσει ο «Μαρμαρωμένος Βασιλιάς» που θα εγερθεί από τον ύπνο του και θα προσκυνήσει στην Αγιά Σοφιά.

Από την λαογραφική έρευνα που είχε κάνει ο Νικόλαος Πολίτης η Κόκκινη Μηλιά αντιστοιχεί προς το «Μονοδένδριο» των προ της Άλωσης βυζαντινών χρησμών και προφητειών που λέγονταν κατά τις επικίνδυνες πολιορκίες που αντιμετώπιζε η Κωνσταντινούπολη. Το πως όμως και πότε αντικαταστάθηκε το Μονοδένδριο με την Κόκκινη Μηλιά, αλλά και σε ποιούς λόγους στηρίχθηκε η δεύτερη, παραμένει άγνωστο.

Αξιοσημείωτο όμως είναι ότι από έρευνα και μελέτη τουρκικών αρχείων βρέθηκε ότι την εποχή εκείνη οι Τούρκοι χρησιμοποιούσαν την έκφραση «Κόκκινο Μήλο» για κάθε μεγάλη και ισχυρή πόλη, και έτσι αποκαλούσαν και την Κωνσταντινούπολη πριν την κατάληψή της. Παρά ταύτα δεν έχει θεωρηθεί βέβαιο και εξακριβωμένο αν με την τουρκική αυτή ονομασία σχετίζεται η «Κόκκινη Μηλιά» των Ελλήνων.
Σ. Ράνσιμαν, Η Άλωση της Κωνσταντινουπόλεως

chips .... για όλες τις ορέξεις

Πατατάκια για όλα τα γούστα
Πατατάκια για όλα τα γούστα

Πατατάκια για όλα τα γούστα

Πατατάκια για όλα τα γούστα

Πατατάκια για όλα τα γούστα

Πατατάκια για όλα τα γούστα

Πατατάκια για όλα τα γούστα

Πατατάκια για όλα τα γούστα

Πατατάκια για όλα τα γούστα

Πατατάκια για όλα τα γούστα

Πατατάκια για όλα τα γούστα

Πατατάκια για όλα τα γούστα

Πατατάκια για όλα τα γούστα

Πατατάκια για όλα τα γούστα

Πατατάκια για όλα τα γούστα

Πατατάκια για όλα τα γούστα

Πατατάκια για όλα τα γούστα

Πατατάκια για όλα τα γούστα

Πατατάκια για όλα τα γούστα

Πατατάκια για όλα τα γούστα

Πυκνότητα Θρεπτικής Αξίας: τι δείχνει;

Πυκνότητα Θρεπτικής Αξίας: τι δείχνει;

Οι τροφές με υψηλή ΠΘΑ υπερτερούν σε θρεπτικά συστατικά συγκριτικά με το θερμιδικό τους περιεχόμενο, όπως επισημαίνει ο Λάμπρος Συντώσης, αν. καθηγητής Διατροφής του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου και επιστημονικός διευθυντής του Κέντρου Διατροφής και Ευεξίας «Family Fit».

Ας δούμε, για παράδειγμα, τις φράουλες: 1 φλιτζάνι φράουλες περιέχει μόνο 150 θερμίδες, αλλά και 3,5 γραμμ. φυτικών ινών, 86 mg βιταμίνης C, καθώς και 27 mg φυλλικού οξέος. Σε αυτή την κατηγορία περιλαμβάνονται επίσης τα δημητριακά ολικής αλέσεως, το κρέας, τα αβγά, τα ψάρια, τα φασόλια, τα λαχανικά, τα φρούτα και αρκετά άλλα τρόφιμα, εξηγεί ο ειδικός. Στην αντίθετη άκρη βρίσκονται τα τρόφιμα χαμηλής θρεπτικής αξίας, τα οποία παρέχουν στον οργανισμό αρκετές θερμίδες, αλλά ελάχιστα θρεπτικά συστατικά. Στη συγκεκριμένη κατηγορία ανήκει η γνωστή μας ζάχαρη, η οποία περιέχει μόνο θερμίδες (με τη μορφή απλών υδατανθράκων), αλλά κανένα άλλο θρεπτικό συστατικό, καθώς επίσης και τα περισσότερα γλυκίσματα, μπισκότα και τα συναφή τους. Στο πλαίσιο μιας υγιεινής διατροφής, καλύτερα να προτιμούμε τρόφιμα υψηλής θρεπτικής πυκνότητας, έτσι ώστε να προσλαμβάνουμε τα θρεπτικά, απαραίτητα για τον οργανισμό μας, συστατικά χωρίς τις παραπάνω θερμίδες.
shape

illuminati ? Δείτε με προσοχή το βίντεο!



Όλοι μας γνωρίζουμε ή έχουμε ακούσει το όνομα illuminati

Πάρτε αυτή την όμορφη λεξούλα και γράψτε την ανάποδα itanimulli…

Προσθέστε τώρα στα αριστερά της λέξης το www. και στα δεξιά το .com ώστε να φτιάξουμε μια διεύθυνση.
Τέλος πατήστε για να δούμε που θα σας πάει www itanimulli com

Μερική αναδημοσίευση από το allday-news

epirus-ellas

Το πιο σταθερό σκάκι

chess_keys.jpg

Σας έχει τύχει ποτέ να παίζετε σκάκι με έναν καλό σας φίλο, να τον έχετε στριμώξει όπως ποτέ άλλοτε και να βρίσκεστε στο σημείο που αποφασίζετε με ποιο κομμάτι θα του κάνετε ματ; Είναι η στιγμή του θριάμβου και είναι εξόχως απολαυστική. Βέβαια, αν ο αντίπαλός είναι οξύθυμος, δεν αποκλείεται να αρπάξει το ταμπλό και να το πετάξει εκνευρισμένος στο πάτωμα, διαλύοντας έτσι τα σχέδιά σας. Εκτός κι αν τα κομμάτια είναι σταθερά, σα να έχουν κλειδώσει.

Το σκάκι που βλέπετε είναι δημιουργία του σχεδιαστή Dave Pickett και αποτελείται από ένα ταμπλό με κλειδαρότρυπες, στις οποίες τοποθετούνται κλειδιά που αντιπροσωπεύουν τα κομμάτια και τα πιόνια. Έτσι, ακόμα κι αν χτυπήσει το σαλόνι σας ο Τυφώνας Κατρίνα, τα κομμάτια θα παραμείνουν στη θέση τους.

Για την ώρα, το εν λόγω σκάκι είναι απλώς ένα concept. Πάντως, είναι αρκετά ενδιαφέρον σαν ιδέα.

Πηγή: flickr

ΤΑΞΙΔΙ Γρεβενά: Ανάβαση στην Πίνδο

Απολαύστε τα πανέμορφα τοπία της Πίνδου κάνοντας εξορμήσεις στην περιοχή του Νομού Γρεβενών και στη Βάλια Κάλντα.

Φτάνοντας στην πρωτεύουσα του νομού -είναι χτισμένη σε υψόμετρο 530 μ. στις όχθες παραπόταμου του Αλιάκμονα και μπορεί να γίνει η βάση για τις εξορμήσεις σας- πρέπει να δείτε τη Μητρόπολη, τη Βιβλιοθήκη και το Θέατρο.

Οδοιπορικό
Ξεκινήστε την περιήγησή σας στα βουνά της Πίνδου από το πανέμορφο χωριό Σαμαρίνα, που βρίσκεται σε υψόμετρο 1.450 μ., στην πλαγιά του Σμόλικα. Η πυκνή, άγρια βλάστηση που περιβάλλει το χωριό και τα τρεχούμενα νερά θα σας ηρεμήσουν, ενώ αξίζει να επισκεφθείτε την εκκλησία της Παναγίας με το ξυλόγλυπτο τέμπλο στην πλατεία του χωριού. Λίγα χιλιόμετρα έξω από τη Σαμαρίνα θα συναντήσετε το εγκαταλειμμένο μοναστήρι της Αγίας Παρασκευής. Ακολουθήστε το μονοπάτι που ξεκινάει από το πάνω μέρος του χωριού και περνώντας μέσα από ένα δάσος με ρόμπολα θα βρεθείτε στο διάσελο ανάμεσα στις δύο κορυφές που δεσπόζουν πάνω από το χωριό, το Μπογδάνι και τον Καπετάν Τσεκούρα. Αν έχετε σκοπό να κατακτήσετε τη βουνοκορφή του Σμόλικα, θ�ακολουθήσετε τη μακριά ράχη που στεφανώνει την απόκρημνη Βάλια Κίρνα (κοιλάδα των δαιμόνων) και μετά από πεζοπορία 3 ωρών θα βρεθείτε στην κορυφή Μόσια, λίγα μέτρα από την ψηλότερη κορυφή του Σμόλικα, όπου η θέα θα σας καθηλώσει: η κοιλάδα του Αώου με τις πυκνοδασωμένες ράχες του Λύγκου και της Βασιλίτσας να χάνονται στα βάθη της, ο αχανής Γράμμος, ο επιβλητικός Όλυμπος και οι αλπικές λίμνες, με πιο γνωστή τη Δρακόλιμνη, σκορπίζονται στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα. Εντυπωσιακό θέαμα!
Στο δρόμο προς το χιονοδρομικό κέντρο της Βασιλίτσας θα συναντήσετε το χωριό Σμίξη, ένα μικρό γραφικό βλαχοχώρι.
Σειρά έχει η τρίτη βουνοκορφή της γρεβενιώτικης Πίνδου, η Βάλια Κάλντα. Θα την προσεγγίσετε ξεκινώντας από το Ταμπούρι. Θα περάσετε από το χωριό Τρίκωμο και θα σταματήσετε στο παλιό κεφαλοχώρι Ζιάκα για να κατηφορίσετε προς το μοναστήρι του Αγίου Νικολάου. Θα περάσετε από το χωριό ’βδελλα και ακολουθώντας τον κύριο δρόμο θα βρεθείτε στο χωριό Περιβόλι. Από εκεί δασικός δρόμος σάς οδηγεί στις επικράτειες του Λύγκου, που με τις τέσσερις κορυφές του περιβάλλει την κοιλάδα Βάλια Κάλντα, η οποία έχει χαρακτηριστεί ως εθνικός δρυμός.

Εκδρομές
Στα βορειοδυτικά του νομού, σκαρφαλωμένα στις ράχες του Βοΐου βρίσκονται τα γραφικά Μαστοροχώρια και ο ’γιος Γεώργιος που τα ενώνει με τα Γρεβενά. Για να ανεβείτε εκεί θα ακολουθήσετε την πιο μεγάλη από τις παραφυάδες του Βοΐου, που φτάνει μέχρι την πόλη. Θα συναντήσετε το Οροπέδιο και λίγο πιο μετά το Λειψί και τις Εκκλησιές, χαρακτηριστικούς οικισμούς της περιοχής με πέτρινα σπίτια. Κάντε μια στάση στις Κυδωνιές με την επιβλητική εκκλησία, περάστε από τον ’γιο Κοσμά και κατευθυνθείτε προς το Κυπαρίσσι και την Καλλονή. Θα περάσετε ακόμη από το πετρόκτιστο γεφύρι της Μαέρης και θα καταλήξετε στην πέτρινη πολιτεία του Πενταλόφου. Αξίζει να επισκεφθείτε την Αμυγδαλιά, με θέα στην Πίνδο και την κοιλάδα του Αλιάκμονα, τα Αηδόνια, το Τσοτύλι και τη Μηλιά, γραφικά χωριά. Μην παραλείψετε να δείτε και τα γεφύρια της περιοχής, όπως το πεντάτοξο του Σπανού, το γεφύρι του Αζίζ Αγά και το γεφύρι της Πορτίτσας (από τα ομορφότερα), ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα μοναστήρια της Σπηλιώτισσας και της Ζάβορδας.

Σπορ
Οι λάτρεις του σκι σπεύστε στο χιονοδρομικό κέντρο της Βασιλίτσας (63,5 χλμ. από την πόλη των Γρεβενών). Διαθέτει δύο συρόμενους και δύο εναέριους αναβατήρες και καταπληκτική θέα. Κοντά στον τουριστικό ξενώνα του χιονοδρομικού κέντρου θα βρείτε το καταφύγιο του Χιονοδρομικού Ορειβατικού Συλλόγου, που αποτελεί ιδανικό ορμητήριο για μια ξέγνοιαστη πορεία προς τη Σαμαρίνα, μέσα από χιονισμένους δασικούς δρόμους. Μπορείτε επίσης να κάνετε κανιόνινγκ ή ράφτινγκ στον Αώο ή στον Βενέτικο.

Πληροφορίες
Μετάβαση: Απόσταση: 417 χλμ. από Αθήνα και 193 χλμ. από Θεσσαλονίκη. Εάν δεν έχετε σκοπό να κινηθείτε με το δικό σας μεταφορικό μέσο, μπορείτε να φτάσετε στο Νομό Γρεβενών: α) αεροπορικώς μέσω Κοζάνης ή Καστοριάς (τηλ.: 210-9666666) ή β) με λεωφορείο του ΚΤΕΛ. Τηλέφωνο ΚΤΕΛ Γρεβενών: 24620-22242, Αθήνας: 210-5126833, Θεσσαλονίκης: 2310-595418. Διαμονή: Στα Γρεβενά θα μείνετε στα ξενοδοχεία Αχίλλειον (τηλ.: 85600) και Μηλιώνης (τηλ.: 23223). Στη Σαμαρίνα στο ξενοδοχείο Σαμαρίνα (τηλ.: 95216). Στη Σμίξη στο Casa la Mundi (τηλ.: 25555) και Βάλια Νόστρα (τηλ.: 80151). Στο Κοσμάτι στον ξενώνα Παπαζήση (τηλ.: 22363). Χρήσιμα: Αυτόματο: 24620, Αστυνομία: 87894, Γραφείο Τουρισμού: 28935, Δημαρχείο: 22402, Γραφείο Οικοτουρισμού - περιπέτειας: 85032, 80293.

Φαγητό - Διασκέδαση - Αγορές
Τοπικές νοστιμιές της περιοχής είναι τα τυροκομικά προϊόντα, το ψωμί στα κάρβουνα και τα ψητά κρέατα, με σπεσιαλιτέ τα μούρα (εντόσθια γεμιστά με τυρί). Στα χωριά θα βρείτε λίγα ταβερνάκια με καλό φαγητό. Στα Γρεβενά καθίστε στην ταβέρνα Αυλαίς για ψητά αλλά και νοστιμότατα μαγειρευτά. Μια άλλη καλή ταβέρνα θα βρείτε στο Περιβόλι: Αετοφωλιά της Πίνδου. Επίσης πολύ καλή ελληνική κουζίνα θα γευθείτε στα εστιατόρια των ξενώνων: Casa la Mundi και Βάλια Νόστρα στη Σμίξη.
Το κέφι ανάβει με τα Λογκατσάρια! Είναι μια παραδοσιακή αποκριάτικη γιορτή που θα σας διασκεδάσει. Στα Γρεβενά θα βρείτε καφετέριες, μπαράκια και χώρους με ζωντανή μουσική.
Φεύγοντας αξίζει να ψωνίσετε χειροποίητα υφαντά, γαλακτοκομικά προϊόντα και σπιτικό τραχανά.

Αόρατο φλας σε φωτογραφικές μηχανές!

dark_flash.jpg

Επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης κατάφεραν να αναπτύξουν ένα νέο τύπο flash για φωτογραφικές μηχανές, το οποίο είναι εντελώς αόρατο στο ανθρώπινο μάτι. Η εφεύρεσή τους δεν εκπέμπει τη σύνηθες φως, αλλά υπέρυθρη και υπεριώδη ακτινοβολία που δε γίνεται αντιληπτή. Βέβαια, η διαδικασία είναι πολύ πιο πολύπλοκη απ' όσο ακούγεται.

Το αόρατο φλας αποτυπώνει στον αισθητήρα της μηχανής -από τον οποίο έχουν αφαιρεθεί τα φίλτρα που μπλοκάρουν τα υπέρυθρα και τα υπεριώδη- μια εικόνα που μοιάζει πολύ με τα κιάλια νυχτερινής όρασης. Στη συνέχεια, η μηχανή τραβάει άλλη μια φωτογραφία "κανονική" και χωρίς φλας, η οποία έχει πολύ grain και θολούρα, αλλά έχει τα σωστά χρώματα.

Χρησιμοποιώντας ειδικό software, οι δύο φωτογραφίες συνδυάζονται σε μία, με την πρώτη να παίρνει μόνο τα χρώματα από τη δεύτερη.

Οι επιστήμονες θα παρουσιάσουν επίσημα την ευρεσιτεχνία τους τον Αύγουστο, κατά τη διάρκεια του συνεδρίου Siggraph που θα διεξαχθεί στη Νέα Ορλεάνη.

Πηγή: NewScientist

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory