Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Πέμπτη, 27 Μαΐου 2010

SEXY AND HOT .... η φοιτητριούλα


Ολόκληρη η gallery στην Agenda του Rc-Cafe

Όλα τα λιπαρά δεν είναι το ίδιο...




Ελληνικό Ινστιτούτο Διατροφής
Στο άκουσμα και μόνο της λέξης λίπος στους περισσότερους έρχεται στο μυαλό κάτι κακό και βλαβερό για την υγεία μας. Η άποψη αυτή δεν είναι σωστή καθώς υπάρχουν και τα ...«καλά λιπαρά», τα λεγόμενα μονοακόρεστα και τα πολυακόρεστα λιπαρά.
Κυριότερη πηγή μονοακόρεστων είναι το ελαιόλαδο, το αβοκάντο και τα αμύγδαλα, ενώ τα πολυακόρεστα περιέχονται σε φυτικές μαργαρίνες, σε φυτικά έλαια, όπως το αραβοσιτέλαιο, το σησαμέλαιο, το ηλιέλαιο, το σογιέλαιο, σε ξηρούς καρπούς, σε άγρια χόρτα όπως η γλιστρίδα και η αντράκλα, σε ψάρια -ιδιαιτέρως λιπαρά- όπως ο σολομός, το σκουμπρί, ο μπακαλιάρος -καθώς και σε εμπλουτισμένα με ω3-ω6 προϊόντα, όπως ψωμί και γαλακτοκομικά.
Τα μονοακόρεστα λιπαρά όχι μόνο δεν προκαλούν προβλήματα, αλλά προστατεύουν από την εμφάνιση καταστάσεων όπως τα καρδιαγγειακά νοσήματα, ο σακχαρώδης διαβήτης κ.α.
Τα πολυακόρεστα είναι απαραίτητα για την καλή ανάπτυξη και λειτουργία του εγκεφάλου, τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, το σχηματισμό των κυττάρων μας καθώς επίσης και ορμονών και ουσιών που σχετίζονται με την αναπαραγωγική λειτουργία.
draminanea..

Η γενιά Ίντιγκο

Είναι μια κοινή διαπίστωση ότι στην εποχή μας υπάρχει μια μεγάλη ποικιλομορφία τάσεων στη νεολαία. Το ενδιαφέρον είναι ότι ανάμεσα σε αυτές τις τάσεις κυκλοφορούν δυο ιδιαίτερα είδη ανθρώπων, το ένα απόρροια του άλλου, το ένα συνέχεια του άλλου. Είναι η γενιά indigo και τα κρυστάλλινα παιδιά. Πολλοί έχουν πει πως αυτοί οι ιδιαίτεροι άνθρωποι είναι το μέλλον της ανθρωπότητας, η ελπίδα της για έναν καινούριο, καλύτερο κόσμο.

Για το Δυτικό πολιτισμό η ύπαρξη αυτών των ανθρώπων είναι μια πραγματικότητα που υφίσταται και μελετάται από πολλές επιστήμες εδώ και πολλές δεκαετίες. Τα τελευταία νέα που μπορεί να δει κανείς, στα 2,5 εκατομμύρια αγγλόφωνα sites που υπάρχουν γι’ αυτό το θέμα, είναι πως τώρα πια αρχίζουν να δημιουργούνται τα πρώτα σχολεία, φτιαγμένα για τις ανάγκες αυτών των παιδιών. Πολλά σεμινάρια και ημερίδες ενημερώνουν και εκπαιδεύουν ανθρώπους που πρόκειται να διδάξουν ή ν’ αντιμετωπίσουν αυτά τα παιδιά σε διάφορες περιστάσεις. Με λίγα λόγια, έχουμε περάσει στην αντιμετώπιση ενός φαινόμενου που όλο κερδίζει ποσοστά στην εμφάνισή του.

Ας δούμε όμως την ιστορία αυτού του φαινόμενου, έτσι όπως έχει καταγραφεί.
Η γενιά indigo αρχίζει να εμφανίζεται πριν έναν αιώνα κι ο αριθμός της αυξάνεται συνεχώς κάθε δεκαετία. Οι άνθρωποι αυτοί αρχίζουν να αναγνωρίζονται και να αποτελούν αντικείμενο έρευνας, λόγω των ιδιαίτερων και πολύ συγκεκριμένων αναπτυγμένων χαρακτηριστικών τους, που τους διαφοροποιούν από τον υπόλοιπο πληθυσμό. Μετά τον Β΄παγκόσμιο πόλεμο έχουμε μια ραγδαία αύξηση του αριθμού τους, όπως επίσης και στη δεκαετία του ΄70, μέχρι που, περίπου το 2000, έχουμε την εμφάνιση μιας ακόμη πιο ιδιαίτερης γενιάς, αυτής των κρυστάλλινων παιδιών, με ακόμη πιο αναπτυγμένα χαρακτηριστικά.


Ποια είναι όμως αυτά τα χαρακτηριστικά που κάνουν αυτούς τους ανθρώπους τόσο ιδιαίτερους;
Θα προσπαθήσουμε να τα κατατάξουμε σε 3 τομείς: φυσικά, ψυχολογικά, νοητικά.

Φυσικά: τα φυσικά χαρακτηριστικά είναι τα πιο αναγνωρίσιμα και μετρήσιμα. Οι indigo άνθρωποι βάφουν το χρώμα της αύρας τους με το χρώμα indigo, το λουλακί, που δημιουργείται από 2 μέρη μπλε και ένα μέρος κόκκινο (το χρώμα που έδωσε το όνομά του σε αυτήν τη γενιά). Το συγκεκριμένο χρώμα δεν είναι ίσως τυχαίο που συνδέεται με το χρώμα του τσάκρα του τρίτου ματιού.

Στα κρυστάλλινα παιδιά η αύρα ιριδίζει και στα περισσότερα από αυτά (μόνο για παιδιά μπορούμε να μιλάμε σ’ αυτήν τη γενιά, αφού η ηλικία τους δεν ξεπερνάει τα 7 χρόνια) αυτή η λάμψη φαίνεται και στα μάτια τους.
Ένα άλλο φυσιογνωστικό χαρακτηριστικό είναι τα μεγάλα μάτια τους και η διαπεραστική ματιά που έχουν, χαρακτηριστικό που εμφανίζεται ακόμη πιο έντονο στα κρυστάλλινα παιδιά που μοιάζουν να σε μαγνητίζουν με το βλέμμα τους.
Κάποιοι από αυτούς καθυστερούν να μιλήσουν και τα καταφέρνουν μετά τα 3-4 χρόνια της ζωής τους, χωρίς όμως αυτό να αποτελεί πρόβλημα στην επικοινωνία τους με τους άλλους, επειδή αναπτύσσουν άλλους κώδικες επικοινωνίας, μη λεκτικούς.
Η υπερκινητικότητα είναι ένα άλλο χαρακτηριστικό τους, που κάποιες φορές δημιουργεί προβλήματα στον περίγυρό τους. Γι’ αυτούς υπάρχει ένα μεγάλο απόθεμα ενέργειας που χρειάζεται κανάλι διοχέτευσης. Όσο είναι μικροί, αυτό το χαρακτηριστικό τους ορίζεται ως προβληματική συμπεριφορά μέσα στο εκπαιδευτικό σύστημα που βρίσκονται και η ενέργειά τους σπαταλάται σε άσκοπες δράσεις. Όταν όμως ενηλικιώνονται, χρειάζονται σκοπό και περιεχόμενο σε αυτές τις δράσεις.

Ψυχολογικά: τα ψυχολογικά χαρακτηριστικά τους βασίζονται κυρίως στην εσωστρέφεια, που είναι έντονη ιδιαίτερα στην παιδική ηλικία. Όταν μεγαλώνουν, αυτή εκδηλώνεται σε περιβάλλοντα στα οποία είναι εμφανές ότι υπάρχουν άνθρωποι που δεν τους καταλαβαίνουν. Αυτό από μια άποψη μοιάζει με αντικοινωνική συμπεριφορά , όμως όταν βρίσκουν ανθρώπους που τους αποδέχονται, δημιουργούν ομάδες, παρέες και εκεί δεν είναι καθόλου αντικοινωνικοί.
Τους διακρίνει μια ιδιαίτερη ευαισθησία αλλά και πολλά ψυχικά χαρίσματα. Τους πονάει το ψέμα και το εντοπίζουν με τρόπο διαισθητικό, όπως τα σκυλιά εντοπίζουν το φόβο. Δεν μπορούν να συμβιβαστούν με καμιά μορφή του, είτε αυτό λέγεται υποκρισία, δικαιολογία ή χειραγώγηση.
Η διαίσθησή τους είναι ένα σίγουρο γι’ αυτούς μέσο ανίχνευσης του περιβάλλοντός τους, του κόσμου και των συνανθρώπων τους. Κι επειδή εντοπίζουν εύκολα το υποκριτικό περιβάλλον, αντιδρούν με αυθόρμητο τρόπο έτσι ώστε να χαρακτηρίζονται αγενείς, καθώς λένε τα σύκα-σύκα και τη σκάφη-σκάφη.
Το σύστημα που υπάρχει, είναι γι’ αυτούς υποκριτικό και αυτό είναι δεδομένο. Έτσι διοχετεύουν την αγωνιστικότητά τους σ’ έναν πόλεμο για να συντρίψουν αυτό το σύστημα.
Γενικά δυσκολεύονται να εκφράσουν τα συναισθήματά τους με λόγια, ο μη λεκτικός τρόπος είναι πιο προσιτός τρόπος γι αυτούς, μια αγκαλιά, ένα βλέμμα με ξεκάθαρο μήνυμα προσφέρουν κανάλια έκφρασης.
Είναι ευαισθητοποιημένα άτομα απέναντι στα φυτά, στα ζώα, στους βράχους στα ορυκτά, στους κρυστάλλους και στους ηλικιωμένους ανθρώπους, δηλαδή σε όλα αυτά που είναι αδύναμα και έρμαια της ανθρώπινης εκμετάλλευσης.
Φαίνεται ακόμη να έχουν έλλειψη συγκέντρωσης και προσοχής στη συμπεριφορά τους, αλλά αυτό αφορά πράγματα που δεν τους ενδιαφέρουν. Όμως έχουν μια απίθανη μνήμη που εντοπίζεται από πολύ μικρή ηλικία και μια μεγάλη ικανότητα φαντασίας και όλα αυτά σε συνδυασμό διαμορφώνουν μια υψηλή συνείδηση.

Νοητικά: τα νοητικά χαρακτηριστικά τους έχουν το χαρακτηριστικό της απλότητας. Έχουν έναν απλό νου που καταλαβαίνει ξεκάθαρες και άμεσες ιδέες και λειτουργεί μέσα από το παράδειγμα, παρά μέσα από αφηρημένες θεωρίες. Συνέπεια αυτού του νου είναι ότι δεν έχουν πολλές γνώσεις, ξέρουν πολύ λίγα. Δεν τους χαρακτηρίζει η αναζήτηση της γνώσης σαν πληροφορία αλλά η αναζήτηση της ζωής.
Ένας indigo άνθρωπος παρατηρεί και παραδειγματίζεται, αλλά αμφισβητεί και κρίνει με σκληρό τρόπο, αλίμονό σου αν δεν είσαι αυτός που λες ότι είσαι.
Θα μπορούσες να τους χαρακτηρίσεις βάρβαρους, μοιάζουν με άγρια θηρία που όμως δέχονται να εξημερωθούν, όχι όμως να τυραννιούνται. Δέχονται να διδαχθούν και γι’ αυτό αναζητούν δασκάλους, πατέρες, αρχηγούς, αρκεί αυτοί να έχουν περάσει τη δοκιμασία του παραδείγματος και της εμπιστοσύνης.
Έχουν μια εσωτερική ευγένεια, που πληγώνεται πολλές φορές από τις πολλαπλές απογοητεύσεις. Αναζητούν ένα όραμα που θα δώσει νόημα στην ύπαρξή τους, γιατί δεν καταλαβαίνουν μια ζωή χωρίς νόημα. Η ζωή γι’ αυτούς δεν είναι κάτι τυχαίο, θέλουν να κάνουν κάτι μ’ αυτήν, τη ζωή να μη σπαταληθεί άσκοπα.
Είναι χαοτικοί, με κόπο προσπαθούν να οργανώσουν τη ζωή τους στα απλά πράγματα. Αυτό το χάος το ονομάζουν ελευθερία, αν και βαθιά μέσα τους ξέρουν ότι η ελευθερία είναι κάτι πολύ ανώτερο και την αναζητούν ως σημασία αλλά και ως τρόπο ζωής, κάνοντας συνεχώς πειράματα που τους αφήνουν ανικανοποίητους.
Όλα αυτά τους οδηγούν σε μια περίεργη αυτογνωσία… ξέρουν ποιοι είναι και τι θέλουν, ξέρουν σε τι κόσμο έχουν έρθει, αν και καμιά φορά συμπεριφέρονται σαν να αρνούνται να το αντιληφθούν.

Όσον αφορά τα κρυστάλλινα παιδιά αναφερόμαστε σ’ ένα ακόμη πιο ανώτερο εξελικτικό στάδιο της ανθρωπότητας. Όλες οι ιδιότητες των indigo ανθρώπων εμφανίζεται σε αυτά τα παιδιά σε μεγάλο βαθμό, πάνω από το μέσο όρο.
Από πολύ νωρίς αναπτύσσουν καινούριους κώδικες επικοινωνίας με τους άλλους και με το περιβάλλον τους και παρόλο που αναφερόμαστε σε μικρή ηλικία (έως 7 ετών), τα παιδιά αυτά είναι φιλοσοφημένα, με ιδιαίτερα πνευματικά χαρίσματα, με ένα ώριμο ενδιαφέρον για τον κόσμο και γι αυτά που συμβαίνουν γύρω τους. Επειδή η διαίσθησή τους είναι πολύ πιο ανεπτυγμένη από της προηγούμενης γενιάς, στις συζητήσεις που θα κάνεις μαζί τους θα σε προβληματίσει η ικανότητά τους να απαντούν στις ερωτήσεις που έχεις στο μυαλό σου, παρόλο που δεν τις εκφράζεις λεκτικά. Είναι σαν να διεισδύουν μέσα σου και επειδή οι τηλεπαθητικές τους ικανότητες είναι έντονες, πολλές φορές παρεξηγούνται. Αντικείμενο παρεξήγησης είναι ακόμη η ικανότητά τους να αντιλαμβάνονται τους αόρατους κόσμους, αγγέλους, ξωτικά και άλλα όντα που υπάρχουν στον αιθέρα. Όλα αυτά -αν δεν βρουν ένα πρόσφορο οικογενειακό τουλάχιστον πλαίσιο- λειτουργούν αρνητικά, δημιουργώντας μεγαλύτερη εσωστρέφεια από την ήδη υπάρχουσα.
Δεν λειτουργούν με τη συνηθισμένη εγωιστική λογική αλλά για μια συλλογική συνείδηση, δείχνοντας αυξημένες ικανότητες συμβίωσης και συνεργασίας μέσα σε μια ομάδα.
Τα κρυστάλλινα παιδιά είναι ένα θαύμα που προαναγγέλλει έναν κόσμο καλύτερο και ασφαλέστερο, έναν κόσμο που στην επικοινωνία δεν θα έχει θέση το ψέμα, γιατί θα γίνεται από νου σε νου.

Όλοι όσοι ασχολούνται με αυτά τα παιδιά -εκπαιδευτές , ψυχολόγοι, ερευνητές , γονείς ή απλοί περίεργοι- αρχίζουν σιγά-σιγά να καταλαβαίνουν πως αυτά τα παιδιά, αυτοί οι άνθρωποι και των δυο γενεών, ήρθαν να αλλάξουν τον κόσμο, να μας παραδειγματίσουν στο πώς να ζούμε τη ζωή.
Είναι μια γέφυρα για το μέλλον…
Αλλά υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να γκρεμίσουμε αυτήν τη γέφυρα.
Έχουμε κάνει μεγάλη ζημιά ήδη με τους indigo ανθρώπους, γιατί χρησιμοποιήσαμε λάθος τρόπους προσέγγισης μέσα από ένα εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο τους παραγκώνισε. Προσπαθήσαμε να τους φέρουμε στα μέτρα μας, να μπουν μέσα στο δικό μας ορθολογισμό, δεν τους δώσαμε αέρα ν’ ανασάνουν.
Εμείς οι άνθρωποι το συνηθίζουμε αυτό, φοβόμαστε το διαφορετικό, αυτό που δεν καταλαβαίνουμε, και το σταυρώνουμε ή το καίμε στην πυρά.
Έτσι λοιπόν κυκλοφορούν ανάμεσά μας και ό,τι καλό και ιδιαίτερο υπάρχει μέσα τους το έχουν κρύψει πολύ καλά για να μην τους δημιουργεί προβλήματα.

Κι ενώ δεν είναι από τη φύση τους εγωιστές, γίνονται για να επιβιώσουν.
Κι ενώ υπάρχει μέσα τους καλοσύνη και αγάπη, δεν εκφράζεται.
Κι ενώ έχουν ιδιαίτερα χαρίσματα και ταλέντα, εφόσον αυτά δεν τους χρησιμεύουν, δεν τα καλλιεργούν.
Κι ενώ έχουν πνευματικές αναζητήσεις, σταματούν αυτήν την αναζήτηση από πολύ νωρίς.
Κι ενώ έχουν ανοιχτό μυαλό, το κλείνουν και το περιορίζουν.

Όσοι ξεφεύγουν από το σύστημα, φαίνεται σαν να βρίσκονται σε άλλο κόσμο, όμως προχωρούν και ενοποιούν τις γνώσεις, τις ιδέες και τις εμπειρίες τους.
Αυτοί οι άνθρωποι χρειάζονται την αποδοχή μας, χρειάζονται χώρο για να υπάρξουν, χρειάζεται να φτιάξουν το δικό τους μέλλον και να συμπαρασύρουν κι εμάς σε αυτό το μέλλον.

Είναι η ελπίδα μας και είναι καθήκον μας να κρατάμε τη φλόγα της ελπίδας αναμμένη

Πότε κάνουμε το σταυρό μας ;



Πότε κάνουμε το σταυρό μας στις ακολουθίες, αλλά και γενικά όταν βρισκόμαστε μέσα στην Εκκλησία;

Κάνουμε το σταυρό μας:

1. Μόλις ανάψουμε το κερί μας.

2. Όταν μπαίνουμε στους Ιερούς Ναούς και όταν βγαίνουμε από αυτούς.

3. Στην αρχή κάθε ακολουθίας.

4. Σε κάθε Τριαδική εκφώνηση.
Δηλαδή κάθε φορά πού θα λέγεται ή θα ψάλλεται το: «Δόξα Πατρί και Υιώ και Αγίω Πνεύματι»,ή όταν ακούγεται το «… του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος…».

5. Σε κάθε εκφώνηση της Παναγίας:
«Της Παναγίας, αχράντου, υπερευλογημένης, ενδόξου, Δεσποίνης ημών Θεοτόκου και αειπαρθένου Μαρίας…» που υπάρχει στα Ειρηνικά, Πληρωτικά και Μικρές Συναπτές.

6. Στα Απολυτίκια ή Τροπάρια όταν και όπου ακούγεται το όνομα του Αγίου ή της Αγίας της ημέρας, του Ναού κλπ.

7. Στον Όρθρο, όταν ψάλλεται, επαναλαμβανόμενο, το Μεγαλυνάριο της Παναγίας: «Την τιμιωτέραν των Χερουβείμ και ενδοξοτέραν ασυγκρίτως των Σεραφείμ…». Το σταυρό μας είναι προτιμότερο να τον κάνουμε , όταν φθάνει η ψαλμωδία στο: «…την όντως Θεοτόκον …», για να τονίζεται η πίστη ότι εγέννησε Θεόν.

8. Στη Μικρή και Μεγάλη Είσοδο, όταν περνούν από μπροστά μας το Ευαγγέλιο και τα Τίμια Δώρα.

9. Στον Τρισάγιο ύμνο: «Άγιος ο Θεός, Άγιος Ισχυρός, Άγιος Αθάνατος, ελέησον ημάς».

10. Στο «Δεύτε προσκυνήσωμεν και προσπέσωμεν…» το όποιο επαναλαμβάνεται τρις. Μαζί με το σταυρό μας σ’ αυτήν την περίπτωση κάνουμε κάθε φορά και μία μικρή μετάνοια.

11. Πριν από το τέλος του Εσπερινού, όταν ο Ιερέας λέγει το «Νυν απολύεις τον δούλον σου, Δέσποτα, κατά τό ρήμα σου έν ειρήνη ότι είδον οί οφθαλμοί μου τό σωτήριόν σου…».

12. Στις απολύσεις των ακολουθιών (Εσπερινού, Όρθρου και λοιπών ακολουθιών),καθώς και στην απόλυση της Θείας Λειτουργίας.
13. Κάθε άλλη φορά, κατά τις διάφορες αιτήσεις του Ιερέα , έφ’ όσον αυτό αναπαύει ή ευχαριστεί τον πιστό.

14. Όταν προσκυνούμε τις άγιες Εικόνες ή άγια Λείψανα.

15. Πριν κοινωνήσουμε και μετά τη Θεία Κοινωνία.

ΔΕΝ κάνουμε το σταυρό μας:

1. Όταν μας θυμιάζει ο Ιερέας. Στις περιπτώσεις αυτές αντί Σταυρού, κάνουμε μια υπόκλιση της κεφαλής ευχαριστούντες τον Ιερέα για την τιμή πού μας κάνει: Μετά τις άγιες Εικόνες να θυμιάζει και εμάς, ως εικόνες του Θεού! Εάν καθόμαστε , πρέπει να σηκωνόμαστε.

2. Όταν στην αρχή του Όρθρου αναγινώσκεται ο Εξάψαλμος.
Το σταυρό μας μπορούμε να κάνουμε στην αρχή και στο τέλος του Εξάψαλμου. Σ’ όλη όμως τη διάρκεια αυτού, ακόμη και στο μέσον του, όταν λέγουμε τα «Δόξα… Και νυν… Αλληλούια…» ΔΕΝ κάνουμε το σταυρό μας, αλλά παρακολουθούμε «εν πάση σιωπή και κατανύξει» τον Αναγνώστη, ο όποιος «μετ’ ευλάβειας και φόβου Θεού», διαβάζει τον Εξάψαλμο. Διότι ό χρόνος αυτός τής αναγνώσεως προεικονίζει το χρόνο τής Δευτέρας Παρουσίας του Κυρίου, κατά τη διάρκεια του οποίου με φόβο και τρόμο θα αναμένουμε την τελική κρίση Του για εμάς. Και, όπως τότε, έτσι και τώρα θα πρέπει σιωπώντες, όρθιοι, ακίνητοι, χωρίς μετακινήσεις ή, προπαντός, χωρίς και τούς παραμικρούς θορύβους, να παρακολουθούμε την ανάγνωση αυτή. (Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται στις εσπερινές ακολουθίες της Μεγάλης Εβδομάδας, οι οποίες είναι ό Όρθρος της επομένης. Διότι τότε, αφηρημένοι, μπαίνουμε στους Ναούς χωρίς να προσέχουμε, εάν εκείνη την ώρα διαβάζεται ο Εξάψαλμος. Σ’ αυτές τις περιπτώσεις θα πρέπει να παραμένουμε ακίνητοι στην είσοδο του Κυρίως Ναού και μετά το πέρας της αναγνώσεως να μετακινούμαστε για να καταλάβουμε τη θέση μας).

3. Όταν φιλάμε το χέρι Ιερωμένου.
Η συνήθεια ορισμένων να κάνουν το σταυρό τους πριν φιλήσουν το χέρι του Επισκόπου ή Ιερέα ή οποιουδήποτε ρασοφόρου είναι λανθασμένη. Το σταυρό μας τον κάνουμε, όταν ασπαζόμαστε τις άγιες Εικόνες και όχι όταν ασπαζόμαστε το χέρι του Ιερωμένου. Όταν λοιπόν πρόκειται να επικοινωνήσουμε ή να συναντηθούμε με Ιερωμένο, μπορούμε να πούμε «Ευλόγησον, Δέσποτα ή Πάτερ» ή «Την ευχή σας, Σεβασμιώτατε ή Αγιε Καθηγούμενε ή Πάτερ και κάνοντας μία μικρή υπόκλιση της κεφαλής να ασπαστούμε το δεξί του χέρι, όποτε συνεχίζουμε το διάλογο μαζί του, όπως επιθυμεί ό καθένας. Το ίδιο κάνουμε και φεύγοντας από κοντά του. Λέμε, «Την ευχή σας ή Ευλογείτε, Πάτερ», κάνουμε μικρή υπόκλιση, προτείνοντας τις παλάμες μας σταυροειδώς, ασπαζόμαστε τη δεξιά του και φεύγουμε.

4. Όταν λαμβάνουμε το αντίδωρο από το χέρι του Ιερέα, το οποίο (χέρι) στη συνέχεια το ασπαζόμαστε.

του π. Γεωργίου Κουγιουμτζόγλου (από το :”Λατρευτικό Εγχειρίδιο” σελ. 168,171)

αναδημοσίευση από anemo-milos

Βρέθηκε "αχίλλειος πτέρνα"μας σε καρκίνους

Μια γενετική «αχίλλειο πτέρνα» του ανθρώπινου οργανισμού η οποία βοηθά ιούς να εισβάλουν στο σώμα και να «πυροδοτήσουν» την εμφάνιση καρκίνου ανακάλυψαν επιστήμονες της Ομάδας Ιικής Ογκολογίας του Cancer Research UΚ στο University College του Λονδίνου. Η μελέτη τους με επικεφαλής τον έλληνα ερευνητή κ. Δ. Λαγό δημοσιεύεται στην έγκριτη επιθεώρηση «Νature Cell Βiology» και ανοίγει τον δρόμο για την ανάπτυξη προσεγγίσεων που θα θέτουν υπό έλεγχο τους «ύπουλους» ιούς, βάζοντας «φρένο» και στην ανάπτυξη διαφορετικών μορφών ιογενών καρκίνων.
Οπως εξηγεί ο κ. Λαγός σε αθηναική εφημερίδα, η έρευνα της ομάδας στην οποία συμμετέχει επικεντρώνεται στους τρόπους με τους οποίους ο οργανισμός αντιδρά στις μολύνσεις με διαφορετικούς ιούς. Στο πλαίσιο αυτό μελετάται ιδιαιτέρως το πώς... οι ιοί διαφεύγουν του ανοσοποιητικού συστήματος χρησιμοποιώντας διαφορετικά «κόλπα» ώστε να εγκατασταθούν για τα καλά στον οργανισμό και να τον βλάψουν εξασφαλίζοντας έτσι την επιβίωσή τους.
Ιοί και micro-RΝΑ
Ιδιαίτερο βάρος ρίχνουν οι ερευνητές από το Λονδίνο στους ερπητοϊούς, οι οποίοι εντοπίζονται στο μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού. «Οι ερπητοϊοί, όπως αυτός που οδηγεί στην εμφάνιση ενός καρκίνου που ονομάζεται σάρκωμα Κaposi, δεν είναι επικίνδυνοι για τους περισσότερους ανθρώπους, αλλά για εκείνους με αδύναμο ανοσοποιητικό σύστημα, όπως είναι τα θετικά στον ιό ΗΙV του ΑΙDS άτομα. Στα άτομα αυτά το σάρκωμα Κaposi είναι ένας πολύ κοινός καρκίνος». Προκειμένου να φέρει στο φως τα «τερτίπια» του συγκεκριμένου ερπητοϊού που του δίνουν τη δύναμη να οδηγεί σε καρκίνο, η ερευνητική ομάδα μελέτησε ανθρώπινα υγιή ενδοθηλιακά κύτταρα. Μόλυνε τα κύτταρα αυτά με τον ερπητοϊό του Κaposi και όπως προέκυψε, σε πολύ λίγο χρόνο μετά την αρχική μόλυνση, εμφανίστηκε σημαντική αύξηση των micro-RΝΑ, μικρών τμημάτων γενετικού υλικού που ρυθμίζουν τη γονιδιακή δραστηριότητα. Οπως διευκρινίζει ο κ. Λαγός «η φυσιολογική λειτουργία των microRΝΑ είναι, όπως πιστεύουμε, το να ρυθμίζουν την ανοσολογική απόκριση του οργανισμού. Ωστόσο ο ερπητοϊός χρησιμοποιεί ως “κολπάκι” κατά τα πρώτα στάδια της μόλυνσης:το να κυριεύει τα micro-RΝΑ με αποτέλεσμα τελικώς να γίνεται αυτός ο κυρίαρχος που ξεφεύγει από το ανοσοποιητικό σύστημα». Οι επιστήμονες εντόπισαν συγκεκριμένα ένα microRΝΑ με τον αριθμό 132 το οποίο βοηθά τον ιό να υπερεκφράζεται, με αποτέλεσμα να παρατηρείται μεγαλύτερο ιικό φορτίο στα κύτταρα.
Πού μπορεί να οδηγήσει αυτή η νέα γνώση; Σε νέους στόχους που θα «χτυπούν» την «αχίλλειο πτέρνα» την οποία έχουν διαλέξει οι ιοί για να… ζουν και να βασιλεύουν, με αποτέλεσμα να μπαίνει φρένο στα επιβαρυντικά για τον οργανισμό πλάνα τους. Σύμφωνα με τον κ. Λαγό, ένα άλλο micro-RΝΑ βρίσκεται ήδη σε φάση κλινικών δοκιμών για την αντιμετώπιση της ηπατίτιδας C: «Η λογική είναι η ανάπτυξη ανταγωνιστών που προσδένονται στα επίμαχα micro-RΝΑ και εμποδίζουν τη δράση τους. Ετσι και ο ιός δεν μπορεί να βρει πάτημα για να δράσει και να προκαλέσει τελικώς καρκίνο. Θεωρητικώς αυτή η προσέγγιση θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και στον ερπητοϊό που προκαλεί σάρκωμα Κaposi».
Πειράματα
Η ερευνητική ομάδα βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε περαιτέρω πειράματα σχετικά με το micro-RΝΑ 132 σε μοντέλα ζώων. Το συγκεκριμένο micro-RΝΑ δείχνει να αξίζει τον κόπο περαιτέρω διερεύνησης για πολλούς λόγους: εκτός από την εμπλοκή του στον ερπητοϊό του σαρκώματος Κaposi, φαίνεται ότι συνδέεται και με τον Ηerpes Simplex Virus 1 (ΗSV1) ο οποίος προκαλεί τις χαρακτηριστικές φουσκάλες του έρπητα στα χείλη καθώς και με τον μεγαλοκυτταροϊό, ο οποίος σε άτομα με αποδυναμωμένο ανοσοποιητικό σύστημα προκαλεί κυρίως με αμφιβληστροειδοπάθειες. Απώτερος στόχος είναι βέβαια ο εντοπισμός και άλλων micro-RΝΑ που βοηθούν ιούς να προκαλέσουν καρκίνο: έτσι οι «κακοί» ιοί θα μπουν στη θέση τους γράφοντας ένα καλό τέλος για πολλά άτομα.
αναδημοσίευση από alepounews

Γιατί ο Πυθαγόρας είναι τόσο σύγχρονος;

Ο Πυθαγόρας, ο ιερέας των αριθμών στη Δύση, υπήρξε μόνο ο εκλαϊκευτής μιας αρχαίας σοφίας, που έκρυβε τα μυστικά της στους ναούς των αρχαίων πολιτισμών, των οποίων μόνο τα ίχνη γνωρίζουμε. Ας μην υποτιμούμε τίποτα. Οποιος υποτιμά, κλείνει την πόρτα στην γνώση.

Ας αναζητούμε. Ακόμα και μέσα σ'έναν κόκκο άμμου κρύβονται ολόκληροι κόσμοι. Υπάρχουν αναλογίες και μαθηματικές αρμονίες που ρυθμίζουν το σύμπαν, από το απειροστό ως το άπειρο, από τα ατομικά υποσωματίδια ως τους γαλαξίες.

Αυτές οι αναλογικές σχέσεις, φτιαγμένες με μαθηματική ομορφιά, δεν μπορεί να είναι καρπός της τύχης αλλά, αντίθετα, μιας παγκόσμιας υπερ-διάνοιας που λειτουργεί μέσα από τους αριθμούς. Το σύμπαν δεν παίζει ζάρια, δεν είναι τυχαίο.

Υπάρχει κάτι σαν διάνοια που το έχει φτιάξει, που το έχει σκεφτεί με βάση μαθηματικές ιδέες, που ακόμα κι ο πιο ευφυής μαθηματικός δεν θα μπορούσε να συλλάβει. Αυτόν τον συμπαντικό αρχιτέκτονα τον έλεγαν στα παλιά χρόνια θεό, πρώτη αιτία, πνεύμα του κόσμου κ.α.

Αλλά, πέρα από τα διάφορα ονόματα, το βέβαιο είναι πως κάτι υπάρχει, που οργανώνει φοβερά έξυπνα και όμορφα την ύλη και δεν είναι ούτε η τύχη, ούτε η ίδια η ύλη, αλλά μια αόρατη διάνοια που βρίσκεται πέρα από την επιφάνεια των πραγμάτων.

Είναι αόρατη, άυλη, δηλαδή πνευματική, αλλά τα ίχνη της φαίνονται, όταν έχει κανείς τα μάτια του ανοιχτά και ψάχνει με πραγματική εσωτερική ελευθερία

Η Σινδόνη του Τορίνο ή Ιερά Σινδόνη




Ιερά Σινδόνη

Η Σινδόνη του Τορίνο ή Ιερά Σινδόνη είναι ένα κομμάτι ύφασμα πάνω στο οποίο είναι αποτυπωμένη η εικόνα ενός γενειοφόρου άνδρα, και η τοποθέτηση του πάνω στο ύφασμα πιστεύεται ότι ταιριάζει σε σώμα που έχει σταυρωθεί και τραυματιστεί. Έχει αποτελέσει πηγή διαμάχης μεταξύ της θρησκευτικής και της επιστημονικής κοινότητας για αιώνες, καθώς υποστηρίζεται ότι πρόκειται για το σάβανο στο οποίο εναποτέθηκε το σώμα του Ιησού Χριστού, μετά την αποκαθήλωσή του από τον Σταυρό, ενώ σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες αποτελεί ανθρώπινο δημιούργημα. Η Σινδόνη είναι ένα λινό ύφασμα κιτρινωπού χρώματος, διαστάσεων 4,30 μέτρων μάκρος και 1,10 μέτρων φάρδος, που φυλάσσεται από το 1578 στον καθεδρικό ναό του Τορίνο. Η ύφανση του είναι από ψαροκόκκαλο από ίνες λιναριού, υλικά που χρησιμοποιούνταν την εποχή του Ιησού Χριστού.

Για την αυθεντικότητα και την προέλευσή της έχουν διατυπωθεί πολλές απόψεις. Επιστημονικές αναλύσεις και χρονολογήσεις του υφάσματος χρονολογούνται από τα τέλη του 19ου αιώνα, όταν παρατηρήθηκε πως οι χρωματικοί τόνοι των εικόνων της Σινδόνης είχαν μάλλον το χαρακτήρα φωτογραφικών αρνητικών. Το 1988, τρεις ανεξάρτητες μελέτες που πραγματοποιήθηκαν σε εργαστήρια του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, της Αριζόνας και του Ινστιτούτου Τεχνολογίας της Ελβετίας αντίστοιχα, κατέληξαν στο συμπέρασμα πως πρόκειται για δημιούργημα που χρονολογείται την περίοδο 1290-1390. Με βάση τα αποτελέσματα των ερευνών, η Ρωμαιοκαθολική εκκλησία αποδέχτηκε τη Σινδόνη ως μη αυθεντική.


Ιστορία της Σινδόνης


Πριν το Μεσαίωνα η ιστορία της Σινδόνης του Τορίνο είναι σκοτεινή και καλύπτεται από μυστήριο. Πιθανολογείται ότι μετά τη Σταύρωση και την Ανάσταση του Χριστού (ή όταν η Ιερουσαλήμ καταστράφηκε από τους Ρωμαίους το 70 μ.Χ.) μεταφέρθηκε στην Έδεσσα της Μικράς Ασίας (σημερινή Ούρφα της Τουρκίας). Είχε γίνει γνωστό ως Άγιο Μανδύλιο ή Εικόνα της Έδεσσας, γιατί ήταν διπλωμένο έτσι ώστε να φαίνεται, μόνο το πρόσωπο μέσα σε ανοιχτή θήκη. Οι Βυζαντινοί εισέβαλαν στην Έδεσσα το 944 μ.Χ. με σκοπό να αποκτήσουν το ύφασμα και να το πάρουν μαζί τους στην Κωνσταντινούπολη. Η Δ' Σταυροφορία το 1204 λεηλάτησε την Βασιλεύουσα, και μέχρι τον 14ο αιώνα η Σινδόνη εξαφανίστηκε.

Ιστορικές αναφορές στη Σινδόνη του Τορίνο χρονολογούνται από το 1354. Νωρίτερα, υπάρχουν υπόνοιες πως ανήκε στο Τάγμα των Ναϊτών Ιπποτών, για τους οποίους υποστηρίζεται πως την είχαν στην κατοχή τους για 200 χρόνια περίπου. Οι τελευταίοι Ναϊτες που εικάζεται ότι κατείχαν τη σινδόνη ήταν ο Ζακ Ντε Μολέ και ο Ζοφρέ Ντε Σαρνέ, οι οποίοι κάηκαν στην πυρά το 1314, μετά την διάλυση του Τάγματος. Ως πρώτος κάτοχός της αναγνωρίζεται με ασφάλεια ο Γάλλος ιππότης Ζοφρέ Ντε Σαρνέ, ο οποίος δίσταζε να δημοσιοποιήσει το γεγονός της ύπαρξής της, πιθανώς λόγω των μυστηριωδών συνθηκών με τις οποίες είχε έρθει στα χέρια του, μάλλον λόγω συγγένειας με τον Ναϊτη Ντε Σαρνέ. Ο ίδιος είχε χτίσει μία φτωχική εκκλησία στο Λιρέ της Γαλλίας, και ενώ η οικογένειά του ήταν σε οικονομικό αδιέξοδο, αποφάσισε να εκθέσει εκεί τη Σινδόνη. Ο επίσκοπος της περιοχής Ερρίκος του Πουατιέ, αντέδρασε για την αυθεντικότητα της και υπέβαλλε μνημόνιο, το οποίο ανέφερε πως μετά από εξετάσεις που έκανε στη Σινδόνη, την βρήκε πλαστή, αναφέροντας επίσης πως είχε ανακαλύψει και τον καλλιτέχνη που τη φιλοτέχνησε. Η Σινδόνη αμέσως αποσύρθηκε, για να εκτεθεί εκ νέου το 1389. Ο γιος του Ντε Σαρνέ, αγνοώντας τον τοπικό επίσκοπο, πήρε άδεια από τον Πάπα, παραδεχόμενος εξ αρχής πως δεν ήταν γνήσια, αλλά αντίγραφο. O επίσκοπος της περιοχής Πιέρ Ντ΄Αρσί, σε μνημόνιο προς τον Πάπα Κλημέντιο Ζ'[3], χαρακτήριζε τη Σινδόνη ως απάτη, αναφερόμενος στις προγενέστερες έρευνες του Ερρίκου του Πουατιέ.

Το 1452,
το ύφασμα πωλήθηκε στον Δούκα του Σαβόϋ, ο οποίος ανέγειρε ειδικό παρεκκλήσι και τοποθέτησε τη Σινδόνη στο Σαμπερύ της Γαλλίας το 1464. Το 1532, προκλήθηκε πυρκαγιά στο παρεκκλήσι, που προκάλεσε φθορές στη Σινδόνη, με αποτέλεσμα η οικογένεια του Σαβόϋ να τη μεταφέρει στο Τορίνο της Ιταλίας, όπου βρίσκεται μέχρι σήμερα. Η μοναδική φορά που μεταφέρθηκε από το Τορίνο ήταν τα χρόνια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, όταν τοποθετήθηκε στο μοναστήρι του Μοντεβεγκίνε, στο Αβελίνο της νότιας Ιταλίας, για να παραμείνει αργότερα οριστικά στο Τορίνο.

Η Σινδόνη

Η Σινδόνη φέρει την εικόνα ενός γενειοφόρου άνδρα, εμπρός και πίσω, ηλικίας περίπου 33 ετών, με ύψος περίπου 1,80 μ. και βάρος 77 κιλά. Σε όλο το μήκος του υφάσματος υπάρχουν κηλίδες αίματος που αποδίδονται σε θάνατο από σταύρωση. Είναι εμφανείς τρύπες από καψίματα και μερικές σταγόνες νερού από την πυρκαγιά του 1532. Ο άνθρωπος της Σινδόνης φέρει στους καρπούς των χεριών και στα πόδια σημάδια από αίμα που σημαίνει ότι σταυρώθηκε και επίσης στην πλάτη σημάδια από μαστίγωση. Στο πρόσωπο, υπάρχουν διογκώσεις που είναι αιματώματα, τα οποία είναι ιδιαίτερα ορατά στο δεξί μάγουλο. Σε όλο το σώμα υπάρχουν σημάδια από μώλωπες και πληγές. Στο μέτωπο, στον αυχένα και στα μαλλιά που είναι μακριά, υπάρχει αίμα, ενώ πληγές καλύπτουν την περιφέρεια του κεφαλιού, που μάλλον έχουν προκληθεί από στεφάνι φτιαγμένο από μυτερά αγκάθια. Στο στήθος και στην πλάτη φαίνονται γδαρσίματα, που πιθανώς έγιναν από μαστίγιο, όργανο βασανισμού των ρωμαϊκών χρόνων. Στη δεξιά ωμοπλάτη, υπάρχουν τετραγωνικές εκχυμώσεις που αποδίδονται σε βαρύ αντικείμενο, που μπορεί να ήταν ο οριζόντιος δοκός του σταυρού που ο καταδικασμένος κουβαλούσε μέχρι τον τόπο της εκτέλεσης. Στη δεξιά θωρακική περιοχή βρέθηκαν σημάδια αίματος, που έχουν τα χαρακτηριστικά εκείνα πτωτικού αίματος.


Κράτα το μυαλό σου δυνατό

Κράτα το μυαλό σου δυνατό
Το δεντρολίβανο συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στη διατήρηση της μνήμης σου και τη συνολική νοητική σου απόδοση, καθώς αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος στην επιφάνεια του εγκεφάλου.

Το αρωματικό αυτό βότανο περιέχει καρνοσικό οξύ, το οποίο δίνει το σύνθημα στον εγκέφαλο να προστατευτεί από την επίδραση των ελεύθερων ριζών, οι οποίες μπορεί να προκαλέσουν εγκεφαλικό και Αλτσχάιμερ, όπως παρουσιάζει μελέτη δημοσιευμένη στο Journal of Neurochemistry. Κράτα το μυαλό σου δυνατό και ενίσχυσε τη μνήμη σου εμπλουτίζοντας τη σαλάτα σου με φρέσκο ή αποξηραμένο δεντρολίβανο και δίνοντας άρωμα στο κρέας, το ψάρι και τα λαχανικά σου.
shape

Από Ferrari F355 σε Citroen 2CV (!)

citroen-2cv-nimik-lead.jpg

Η λογική λέει ότι αν έχεις ένα απαρχαιωμένο αυτοκίνητο, κάνεις ό,τι μπορείς για να το αναβαθμίσεις ή να αγοράσεις ένα σύγχρονο. Αυτό, όμως, που θα διαβάσετε παρακάτω ξεπερνά κάθε λογική και βάζει σοβαρή υποψηφιότητα για την Αδιανόητη Είδηση της Χρονιάς. Μια παρέα ημίτρελων (όπως φαίνεται) ανθρώπων, πήρε μια Ferrari F355, την αποσυναρμολόγησε και τη μετέτρεψε σε Citroen 2CV.

Μεταξύ άλλων, το βλάσφημο υβρίδιο που βλέπετε είναι το ακριβότερο 2CV που κατασκευάστηκε ποτέ, με την τιμή του να ξεπερνά τα 180.000 ευρώ. Τουλάχιστον, βγάζει τρομερό ήχο κι έχει πολύ καλά κρατήματα

Πηγή: autoblog

ΤΑΞΙΔΙ» Μόσχα, η μεγαλοπρεπής!

Η δημοφιλής πρωτεύουσα «πασών των Ρωσιών» είναι μια ιστορική πόλη γεμάτη μνήμες, μνημεία και επιβλητικότητα.

Η Μόσχα ιδρύθηκε ως πόλη το 1147 μ.Χ. Στην αρχή χτίστηκε ένα μικρό ξύλινο φρούριο στην όχθη του ποταμού Μόσκοβα. Εξαπλώθηκε αργότερα επάνω σε μια λοφώδη περιοχή και καθώς ήταν προστατευμένη από πυκνά δάση, αποτέλεσε πόλο έλξης για τον πληθυσμό, ενώ σημείωσε αξιόλογη πολιτική, οικονομική και πολιτιστική ανάπτυξη.

Γνωριμία με την πόλη
Σήμερα πρόκειται για μια από τις μεγαλύτερες πόλεις του κόσμου (30 χλμ. από δυτικά στα ανατολικά και 40 χλμ. από βορρά προς νότο!), πρωτεύουσα πλέον της Ρωσικής Ομοσπονδίας, με 9 εκατ. κατοίκους. Ο ρωσικός λαός είναι αξιοπρεπής και φιλόξενος, παρ' όλα τα οικονομικά του προβλήματα. Θα το διαπιστώσετε σε κάθε βήμα σας, σε κάθε συναναστροφή σας. Όμως, η εξέλιξη –με την κακή της έννοια– και ο δυτικός τρόπος ζωής που έχουν εισβάλει και εκεί, επηρέασαν τον κόσμο (κυρίως τους νέους), ενώ η μαφία βρήκε έδαφος να δράσει…

Οδοιπορικό
Καρδιά της Μόσχας είναι η Κόκκινη Πλατεία και το Κρεμλίνο, ένα εντυπωσιακό αρχιτεκτονικό σύνολο. Η Κόκκινη Πλατεία αποτελούσε ανέκαθεν το κέντρο της πολιτικής ζωής. Θαυμάστε τον καθεδρικό ναό του Αγίου Βασιλείου, κόσμημα και καμάρι της ρωσικής μπαρόκ αρχιτεκτονικής, που χτίστηκε το 1555 μ.Χ. με εντολή του τσάρου Ιβάν του Τρομερού.
Στο Κρεμλίνο βρίσκονταν οι κατοικίες των τσάρων. Περιβάλλεται από τείχη με πυργίσκους. Σήμερα σώζονται μόνο 20, με τον πύργο της Αγίας Τριάδας να ξεχωρίζει. Μέσα από τα τείχη θα δείτε την πλατεία των ναών, το καμπαναριό Ιβάν Βελίκι, το Παλατάκι, την εκκλησία της Κοίμησης της Θεοτόκου, όπου γίνονταν οι στέψεις των τσάρων, το ναό του Αρχάγγελου Μιχαήλ, αναγεννησιακής αρχιτεκτονικής, και άλλα παλάτια. Οι χρυσοί τρούλοι με τους σταυρούς και τα χρώματα θα σας εντυπωσιάσουν. Γι’ αυτό, να έχετε το κεφάλι ψηλά!
Συνεχίζοντας, επισκεφθείτε το πολύ ενδιαφέρον Θησαυροφυλάκιο, το παλαιότερο μουσείο της Ρωσίας, με τεράστια συλλογή κοσμημάτων, στεμμάτων, ρούχων των αυτοκρατόρων, αλλά και εικόνων. Κάντε μετά τις βόλτες σας γύρω από την Κόκκινη Πλατεία, όπου σε μικρή ακτίνα θα συναντήσετε το διάσημο Θέατρο Μπαλσόι, το Πανεπιστήμιο Λεμονόσοβ, πολλά όμορφα κτίρια και πλατείες.
Αξίζει να περπατήσετε στο Πάρκο της Νίκης, αφιερωμένο στα θύματα του Β΄ Παγκόσμιου Πολέμου. Επισκεφθείτε και την ιστορική Μονή Νοβοντέβιτσι στο ποτάμι. Επίσης, δύο διάσημοι και κεντρικοί δρόμοι που πρέπει να διασχίσετε και να χαζέψετε είναι η οδός Γκόρκι και η λεωφόρος Μαρξ. Κάντε μια βόλτα με καραβάκι στον ποταμό Μόσκοβα^ θα έχετε μία εντελώς διαφορετική εικόνα της πόλης, κυρίως το βράδυ, όταν τα μνημεία είναι φωτισμένα.

Δείτε οπωσδήποτε
Χρησιμοποιήστε το μετρό της Μόσχας ή έστω επισκεφθείτε τους σταθμούς του. Πρόκειται για πραγματικά σαλόνια! Τα τρένα μπορεί να μην είναι σπουδαία, αλλά οι σταθμοί με τους πολυελαίους, τα σκαλίσματα, τις κολόνες, τους πίνακες, τα μάρμαρα, τα μωσαϊκά και τις τοιχογραφίες δίνουν την εντύπωση παλατιού!

Πληροφορίες
Μετάβαση: Θα πάτε αεροπορικώς κατευθείαν από Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Για λόγους ασφαλείας είναι καλύτερα να επιλέξετε ένα καλό ταξιδιωτικό γραφείο και να ακολουθήσετε κάποιο γκρουπ. Απευθυνθείτε στην Αθήνα στο Cel Tours (τηλ.: 210 3629082) ή στον Ακάδημο (τηλ.: 210 3805211). Στη Θεσσαλονίκη μπορείτε να απευθυνθείτε στο εξειδικευμένο και με πολύ καλές τιμές Golden Fleece (τηλ.: 2310 243811).
Διαμονή: Στην κατηγορία lux: Metropol (τηλ.: 9276000) και Kempinski (τηλ.: 2306500). Πολύ καλά είναι τα: Novotel (τηλ.: 9265900) και President (τηλ.: 2386558). Κλασικά αλλά ανακαινισμένα και φτηνότερα είναι τα: Agmos (τηλ.: 9566501), Cosmos (τηλ.: 2171649), Intourist (τηλ.: 9568304) και Moskva (τηλ.: 2921000).
Χρήσιμα: Κωδικός κλήσης: 007 095. Ώρα: 1 ώρα μπροστά. Νόμισμα: Ρούβλι, αλλά θα συναλλαγείτε με ευρώ ή δολάρια. Αμεση Ανάγκη: 02 Ελληνικό Προξενείο στη Μόσχα: 2021640. Ρωσικό Προξενείο στην Αθήνα: 210 6728849. Βίζα: Απαραίτητη για να ταξιδέψετε στη Ρωσία.

Διασκέδαση - Φαγητό – Αγορές
Δείτε κλασικές παραστάσεις θεάτρου, όπερας, μπαλέτου και μουσικής. Μπορείτε να κάνετε κράτηση στο τηλέφωνο: 927-6982. Από μπαρ προτείνουμε το Hungry Duck, με ζωντανή μουσική τα: Arbat Blues Club, Citadel, και Armadillo, αλλά και την ντίσκο Utopia. Πιροσκί, κρέπες, μπορς και άλλες σούπες, κρέατα με εξαιρετικές σάλτσες, ψάρια και χαβιάρι είναι μερικά που θα φτάσουν στο πιάτο σας. Για αυθεντική ρωσική κουζίνα να πάτε στα εστιατόρια: Sudar, Babochka, Fyodor και Yar. Κατά τ' άλλα, θα βρείτε πολλά εστιατόρια με αμερικανικό μενού.ä Γκραβούρες και γενικώς παλιά αντικείμενα θα βρείτε γύρω από το Θέατρο Μπαλσόι. Στα πολυκαταστήματα Tsum και Gum θα αγοράσετε από κρύσταλλα μέχρι τις ξύλινες κούκλες ματριόσκα

Ντραμς χωρίς εκκωφαντικό θόρυβο

VBeatDrumsticks.jpg

Ωραία τα ντραμς, αλλά αποτελούν μια σοβαρή απειλή για την ψυχική ισορροπία της οικογένειάς σας και/ή των γειτόνων. Ευτυχώς, όμως, η τεχνολογία δίνει τη λύση και σ' αυτό το μεγάλο κοινωνικό πρόβλημα. Τα V-Beat Drumsticks δεν είναι τίποτε άλλο από αισθητήρες κίνησης σε σχήμα μπαγκέτας που συνδέονται στον υπολογιστή. Έτσι, ο επίδοξος ντράμερ έχει πλήρη έλεγχο ως προς την ένταση του ήχου.

Οι μπαγκέτες ανιχνεύουν την κίνηση και στέλνουν στον υπολογιστή το σχετικό σήμα. Με αυτό τον τρόπο, όσο δυνατά κι αν χτυπάτε τον αέρα, ο ήχος βγαίνει από τον υπολογιστή σας, οπότε μπορείτε να ρυθμίσετε το πόσο δυνατά θα ακούγεται το κοπάνημα.

Κι επειδή ο ρεαλισμός είναι απαραίτητος στα ντραμς, το σετάκι που βλέπετε περιλαμβάνει εκτός από τις μπαγκέτες και δύο πεντάλ (ένα για το high hat κι ένα για τη μπότα).

Η τιμή του είναι 35 ευρώ και μπορείτε να το παραγγείλετε από το link που ακολουθεί.

Πηγή: gizmoo

Μέχρι 100.000 ευρώ έφθασαν τα ροζ τηλέφωνα στο Αγροτικής Ανάτπυξης

Πηγή: ianjerry
Περισσότερα από 100.000 ευρώ είναι τα τηλεφωνήματα που έγιναν από ανθρώπους του υπουργείου αγροτικής ανάπτυξης που είχαν αριθμούς πληρωμένους από το κράτος.
Από αυτά τα περισσότερα ήταν ροζ και πλέον αντί να το καταγγείλει ο Μιχάλης Καρχιμάκης πρέπει να τους κάνει ρόμπα και να απειλήσει ότι θα δημοσιοποιήσει τα ονόματα τους αν δεν επιστρέψουν πίσω τα χρήματα που οφείλουν από τα προσωπικά τηλέφωνα.
Έτσι γίνονται οι δουλειές και να δείτε πόσο γρήγορα θα κλείσει η τρύπα στο υπουργείο. Ποιος θέλει να γίνει ρόμπα ότι έπαιρνε σε ροζ γραμμές;

.agoraartas.

Ντοκιμαντέρ - Kymatica


Η συνέχεια του Esoteric Agenda, εστιάζει στην ανθρώπινη και την παγκόσμια συνείδηση και καταδεικνύει πως ο άρρωστος ψυχισμός του ανθρώπινου είδους δημιουργεί αυτή τη τρελή ψευδαίσθηση που φέρνει όλο τον πόνο και το μαρτύριο. Εμβαθύνει στις μεταφυσικές πτυχές συνδέοντας τους αρχαίους κρυφούς μύθους με την ιστορία και την σύγχρονο τρόπο ζωής της κοινωνίας και το πολιτικό καθεστώς. Αναφέρεται ακόμα στον σαμανισμό, την δυαδικότητα, την αλήθεια για το DNA και τις μοντέρνες λανθασμένες αντιλήψεις. Σε τελική ανάλυση το Kymatica είναι ακόμα μία καταπληκτική ταινία που προσπαθεί να δώσει έμφαση στη θεμελιώδη παρερμηνεία που αντιμετωπίζει η ανθρωπότητα σήμερα και η οποία έχει οδηγήσει σε δυσαναλογία μεταξύ του πλανήτη, της φύσης και των ειδών.
Εμφανίζονται ο Dr. Bruce Lipton και ο Henrik Palmgren



cerebralism

Πρωτότυπο πείραμα: Μεταφορά ανδρικού νου σε γυναικείο σώμα


Ένα πρωτότυπο πείραμα διεξήγαγαν ερευνητές του Πανεπιστημίου της Βαρκελώνης, κατά τη διάρκεια του οποίου άνδρες εθελοντές «μπήκαν» για λίγο σε γυναικεία σώματα, με τη χρήση της εικονικής πραγματικότητας.

Οι επιστήμονες κατασκεύασαν ένα «κράνος» εικονικής πραγματικότητας, που επέτρεπε στους άνδρες εθελοντές να βλέπουν και να ακούνε τον κόσμο γύρω τους σαν να ήταν γυναίκες. Όταν κοιτούσαν χαμηλά το «γυναικείο» σώμα τους, μπορούσαν να δουν τα φορέματα που -νόμιζαν ότι- φορούσαν.
Το αίσθημα της «ανταλλαγής» ταυτότητας ήταν τόσο πειστικό, ώστε ξεπερνούσε τη σωματική ταύτιση, καθώς οι άνδρες άρχισαν να αντιδρούν -αντανακλαστικά- στα γεγονότα του εικονικού κόσμου, όπως ακριβώς θα έκανε μία γυναίκα. Τα αποτελέσματα αυτά καταδεικνύουν ότι ο νους του ανθρώπου έχει μια πολύ «ρευστή» εικόνα για το σώμα του.

Το πείραμα, που μπορεί να ρίξει φως στο πώς οι άνθρωποι ..........


διακρίνουν τους εαυτούς τους από τους άλλους, διενεργήθηκε υπό τον δρ. Mel Slater και δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό «PLoS One».

«Αυτή η έρευνα ανοίγει έναν νέο δρόμο στην εικονική πραγματικότητα, καθώς δεν μεταμορφώνει μόνο την αίσθηση του χώρου, αλλά και την αίσθηση του εαυτού» δήλωσε ο δρ. Slater, ο οποίος συνεργάζεται και με το τμήμα επιστήμης των υπολογιστών του University College του Λονδίνου. Σύμφωνα με τον ερευνητή, «αν μπορούμε να δώσουμε στους ανθρώπους την ψευδαίσθηση, ότι τα σώματά τους είναι διαφορετικά, τότε τα στοιχεία που έχουμε ως τώρα δείχνουν πως επίσης επηρεάζεται η συμπεριφορά τους και ο τρόπος που σκέφτονται».

Η έρευνα αναμένεται να βοηθήσει στην κατανόηση ενός από τα σημαντικότερα αινίγματα της νεύρο- επιστήμης που αφορά στον τρόπο με τον οποίο ο ανθρώπινος εγκέφαλος μπορεί να ξεχωρίσει ένα μέρος του σώματός μας από κάτι άλλο στον περιβάλλοντα χώρο. Επιπλέον, οι επιστήμονες δείχνουν αισιόδοξοι, καθώς τέτοιου είδους έρευνες μπορεί μελλοντικά να βοηθήσουν ασθενείς που έχουν πληγεί από εγκεφαλικό και άλλα ιατρικές παθήσεις, να μπορέσουν να χρησιμοποιήσουν εκ νέου το σώμα τους.
cobra-argos

Οι καλύτερες τούμπες

αναδημοσίευση από allday-news

"Τεχνητή παραλία στην Ιαπωνία με ελληνικό όνομα!"

"Φανταστείτε μία παραλία όπου ο ουρανός θα είναι πάντα γαλάζιος, δεν θα κάνει ποτέ πολύ κρύο ή πολλή ζέστη, το νερό δεν θα είναι πολύ αλμυρό ή βρώμικο και το κύμα δεν θα είναι ποτέ ενοχλητικά πολύ μεγάλο. Καλώς ήλθατε στο Ocean Dome, τη μοναδική τεχνητή παραλία στον κόσμο η οποία μάλιστα είναι άκρως ελληνική! Πρόκειται ουσιαστικά για ένα υδάτινο πάρκο με ανακλινόμενη οροφή. Η θερμοκρασία είναι πάντα κάπου στους 30 βαθμούς Κελσίου ενώ αυτή του νερού δεν ξεπερνά τους 28ο C. Το όνομα της τεχνητής αυτής παραλίας, το Seagaia είναι άκρως ελληνικό, αφού η δεύτερη συνθετική λέξη, το gaia είναι γαία στα ελληνικά. Η τεχνητή παραλία βρίσκεται πολύ κοντά στον Ειρηνικό Ωκεανό στο νησί Kyushu. Η είσοδος κοστίζει 50 δολάρια (ποσό πολύ υψηλό αν σκεφτεί κανείς ότι μόλις 300 μέτρα μακριά βρίσκεται μία φυσικά παραλία."

10 Συμβουλές για να Αποτύχει το Website σας

Επιμέλεια: Webmaster
website-sm.jpgΟι μισοί άνθρωποι κυνηγούν την επιτυχία και οι άλλοι μισοί τους δίνουν συμβουλές για να επιτύχουν. Εμείς, ως ξεχωριστά όντα, είπαμε να διαφοροποιηθούμε από όλους αυτούς. Αφού ψάξαμε, διαβάσαμε και είδαμε τα χειρότερα, αποφασίσαμε να μοιραστούμε μαζί σας τις εμπειρίες μας και να σας βοηθήσουμε να φτιάξετε ένα απόλυτα αποτυχημένο Web Site.

Τώρα αν εσείς για οποιοδήποτε λόγο επιμένετε στην επιτυχία, απλώς αποφύγετε πάση θυσία όσα ακολουθούν.

1) Ονομάστε το Site σας με κάποιο άσχετο όνομα.
Φαντάζεστε την έκπληξη που θα αισθανθούν οι επισκέπτες του http://www.poetry.gr αν ανακαλύψουν ότι πρόκειται για το Site ενός κρεοπωλείου; (Μην ψάξετε. Δεν υπάρχει τέτοιο site. Δεν θίγουμε υπολήψεις εμείς.)

Τώρα βέβαια, αν το πλασάρετε σωστά, ίσως και να κάνει τέτοια εντύπωση που να σας θυμούνται περισσότεροι και ευκολότερα. Άβυσσος η ψυχή του χρήστη!

2) Χρησιμοποιήστε ένα τεράστιο και ακαταλαβίστικο URL.
Πώς θα σας φαινόταν κάτι σαν το http://www.121~110+jhe987654sfd=-50g-0sfj.com; Σας εγγυόμαστε ότι κανείς δεν θα το θυμηθεί (ούτε καν ο φίλος σας που διαθέτει φωτογραφική μνήμη) αλλά και ούτε κανείς θα μπει στον κόπο να το αποθηκεύσει, πόσο μάλλον να το πει και σε άλλους; Μπορείτε τότε να είστε ήσυχοι. Δεν θα σας επισκεφθεί κανείς.

3) Φορτώστε τις σελίδες σας με όσες περισσότερες φωτογραφίες και άσχετα animations μπορείτε.
Για να έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα, απαιτούνται το λιγότερο 15 φωτογραφίες σε κάθε σελίδα (εννοείται τουλάχιστον 5MB η κάθε μία) και άλλα τόσα animations. Ε, με μια κανονική προς αργή ελληνική σύνδεση, θα χρειάζεται τουλάχιστον 1 ώρα για να κατέβει η σελίδα. Λίγο είναι;

Στην εξαιρετικά απίθανη περίπτωση που βρεθεί άνθρωπος που θα περιμένει να φορτώσει η σελίδα σας, τα παρακάτω ενδέχεται να συμβαίνουν:

- Πρόκειται για κάποιον δύσμοιρο που βρίσκεται φυλακισμένος σε ένα δωμάτιο όπου το μόνο που του επιτρέπεται να κάνει είναι να σερφάρει στο Internet ΚΑΙ (προσέξτε το), έχετε το μοναδικό Web Site στον κόσμο.
- Έχει λόγους να θέλει να μάθει σε ποιο σημείο εξαντλείται η υπομονή του.
- Του είπανε ότι «το καλό πράγμα αργεί να γίνει» και έτσι περιμένει με υπομονή. Δεν ήξερε. Δεν ρώταγε;
- Είναι απασχολημένος με κάτι άλλο και ξέχασε τον υπολογιστή αναμμένο. Κάτι σαν αυτούς που έχουν μηχανάκια της AGB.
?????? Είπαμε. Άβυσσος η ψυχή του χρήστη.

4) Μην ανανεώστε τις πληροφορίες στην ιστοσελίδα σας, πριν περάσουν τουλάχιστον 2 χρόνια.
Ποιος σας είπε ότι ο χρήστης επιθυμεί να μαθαίνει συνεχώς κάτι νέο από σας; Δώστε του το χρόνο να εμπεδώσει όλα τα παλιά σας νέα και ταυτόχρονα να επισκεφθεί όλα τα υπόλοιπα Sites του Web. Επανεξετάζοντας το θέμα, μήπως να περιμένατε 5 χρόνια; Είναι λίγο μεγάλο το Web. Ε, τώρα αν μετά από 5 χρόνια εξακολουθεί να σας επισκέπτεται για να μάθει νέα σας, η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά.

5) Αφήστε το Web Site σας «Υπό Κατασκευή» για πολύ καιρό.
Κατανοούμε την εύλογη απορία σας.. «για πόσο καιρό;». Ως γνωστόν, ο χρόνος είναι σχετικός. (Και χρήμα, αλλά δεν μας ενδιαφέρει εδώ.) Στη γη, που ο χρόνος κυλάει γρήγορα, θα σας απαντούσα ένα χρόνο. Στο διάστημα, που κυλά πιο αργά, θα σας έλεγα τρία. Στον κυβερνοχώρο, φτάνει ένα τρίμηνο· όχι για να μην σας επισκεφθούν ποτέ (όποτε και αν κατασκευαστεί το site) αλλά για να χάσετε τους περισσότερους πελάτες σας.

Για πιο σίγουρα αποτελέσματα, αυτούς τους τρεις μήνες διαφημίστε το νέο σας (ανύπαρκτο) Site ΠΑΝΤΟΥ. Επιβάλλεται να είναι έκδηλος ο ενθουσιασμός σας για το νέο σας δημιούργημα, και η διαφήμιση να προδιαθέτει τον επισκέπτη για κάτι το εξαιρετικά ενδιαφέρον, πρωτοποριακό και χρήσιμο.

Καλού, κακού, αυτές τις μέρες, μη σηκώνετε τηλέφωνα.

6) Μπερδέψτε τους επισκέπτες.
Κατ αρχήν, οι τίτλοι των ενοτήτων που περιλαμβάνει το Site σας, δεν πρέπει να αποκαλύπτουν το παραμικρό για το περιεχόμενό αυτών. Με ποιο δικαίωμα στερείτε το σασπένς από το χρήστη; Αιφνιδιάστε τον. Σκοπός σας είναι να μην του επιτρέψετε να βρει αυτό που θέλει εκτός κι αν ψάξει σε όλο το Site. Γιατί να χάσει την ευκαιρία να μάθει πράγματα που ούτε ήθελε ούτε σκόπευε ποτέ να μάθει;

7) Αναπτύξτε σε βάθος τις απόψεις σας.
Χρησιμοποιείστε όσο μεγαλύτερα κείμενα μπορείτε και μάλιστα στην ίδια σελίδα. Γιατί να αναγκάζετε τον κόσμο να αλλάζει συνεχώς σελίδες; Έτσι κι αλλιώς αυτά που λέτε είναι τόσο ενδιαφέροντα που δεν θα μπορέσει να σταματήσει πριν μάθει τα πάντα. Αν βρεθεί κανείς να το διαβάσει ολόκληρο (λέμε τώρα), δεν υπάρχει η παραμικρή πιθανότητα να σας ξαναενοχλήσει. Στην καλύτερη περίπτωση θα βάλει σκοπό της ζωής του να προφυλάξει άλλους ανυποψίαστους χρήστες προειδοποιώντας τους να μείνουν μακριά σας.

8) Μην απαντάτε στα e-mail που λαμβάνετε.
Εάν έχετε κάνει κάποια από τα παραπάνω και όμως εξακολουθείτε να λαμβάνετε e-mail (εξαιρούνται οι περιπτώσεις αγανακτισμένων που διαμαρτύρονται), τότε προς Θεού μην τους δώσετε καμία σημασία. Συνιστάται να μην τα διαβάσετε καν. Πάντως ό,τι κι αν κάνετε, μην απαντήσετε. Αν καταλάβουν ότι ασχολείστε μαζί τους, δεν θα μπορείτε να απαλλαγείτε από την παρουσία τους.

Το καλύτερο δε που μπορείτε να κάνετε είναι να δίνετε μια ανενεργή ηλεκτρονική διεύθυνση. Όχι τίποτα άλλο, αλλά ποιος θα κάθεται να τα σβήνει. Όσο γι’ αυτούς που θα έχουν το θράσος (την τόλμη, την αφέλεια) να επιδιώξουν να επικοινωνήσουν μαζί σας, θα λάβουν το μήνυμα ότι αυτό είναι αδύνατον.

9) Γράψτε τα πάντα στα κινέζικα.
Βέβαια αν απευθύνεστε σε Κινέζους ή ανθρώπους που τυχαίνει να ομιλούν την κινεζική, τότε υπάρχει πρόβλημα. Μήπως τα Ιερογλυφικά, η Γραμμική Β΄ τα Ιδεογράμματα ή κάποια νεκρή γλώσσα να αποτελούν την καλύτερη επιλογή; Ίσως αν λέγατε τα πάντα με εικόνες (1 εικόνα ισοδυναμεί με 1000 λέξεις) και δη αφηρημένης τέχνης; Όχι, αυτό δεν το έχουμε συναντήσει (ακόμα) πουθενά στο web, αλλά δεν είναι απαραίτητο να μιμηθείτε τους άλλους. Να είστε δημιουργικοί. Εμείς κάνουμε την αρχή.

10) Κάντε όλα τα παραπάνω….
… και ό,τι άλλο σας φωτίσει ο Θεός. Μην αφήσετε κανέναν να σας ξεφύγει. Είστε αποφασισμένοι να αποτύχετε και δεν πρέπει να διστάσετε μπροστά σε τίποτα. Οι θερμότερες ευχές μας σας συνοδεύουν.

Πόσος είναι τελικά ο λογαριασμός του μέσου άντρα στο αγαπημένο του μπαρ;

Πόσος είναι τελικά ο λογαριασμός του μέσου άντρα στο αγαπημένο του μπαρ;

Ηλικία στην οποία πηγαίνει πρώτη φορά σε μπαρ: 17

Πόσους τους ξέρουν με το μικρό τους στο στέκι τους: 1 στους 3

Πόσα μπαρ υπάρχουν στην Ελλάδα: 2.048

Υψηλότερο μπαρ στην Αθήνα: Galaxy/President

Παλαιότερο αποστακτήριο/μπαρ στην Αθήνα: Βρεττός

Ο λογαριασμός του μέσου άντρα: 36 ευρώ

Πόσο έπεσε έξω στην αγριότερη βραδιά που πέρασε εκεί: 247 ευρώ

Πόσοι παντρεμένοι λένε ότι γνώρισαν τη γυναίκα τους σε ένα μπαρ: 25%

Επίπεδο ντεσιμπέλ στο μπαρ: 120
Επίπεδο στο οποίο αρχίζουν να πονάνε τα αυτιά σου: 125
Αύξηση στην κατανάλωση αλκοόλ όταν η μουσική είναι δυνατά: 27%

Πόσοι μπάρμεν υπάρχουν σε κάθε μπαρ κατά μέσο όρο: 1,2

Ο μέσος ωριαίος μισθός του μπάρμαν (πάντα μαζί με τα tips): 7 ευρώ

Μέσος αριθμός ποτών που πίνει ο κάθε θαμώνας: 4

Πόσοι έχουν πληρώσει κάποια στιγμή το λογαριασμό με την ταυτότητά τους: 1 στους 7

Πόσοι δηλώνουν ότι το όνειρό τους είναι να ανοίξουν μπαρ: 2 στους 5
Τι θα τους άρεσε περισσότερο να έχουν: Sports bar

Πόσοι έχουν συμμετάσχει σε μπαροκαβγά: 48%

Πόσοι έχουν πει ψέματα για την ηλικία τους για να πιουν το πρώτο τους ποτό: 23%

Πόσοι έχουν φύγει από το μπαρ κάνοντας το λογαριασμό γαργάρα: 16%

Ποσοστό αυτών που έχουν εμποδίσει ένα φίλο τους να οδηγήσει επειδή ήταν πολύ μεθυσμένος: 86%

Ποσοστό που έχει καλέσει ταξί τουλάχιστον μία φορά για έναν μεθυσμένο άγνωστο: 23%

Ποσοστό αυτών που οι φίλοι τους τούς έχουν πάρει με τη βία τα κλειδιά του αμαξιού για να μη καρφωθούν σε κολόνα: 34%

Πόσους τους έχουν πετάξει έξω από μπαρ: 26%

Πόσοι έχουν συμπληρώσει ένα μεθυσμένο βράδυ με ένα one-night-stand: 3 στους 5

Ποσοστό καβγάδων σε μπαρ που ξεκινούν για γυναίκα: 50%

Πόσοι καβγάδες καταλήγουν στο νοσοκομείο: 1 στους 5

Πόσοι λένε ότι το αγαπημένο τους μπαρ τυχαίνει να βρίσκεται μέσα σε στριπτιτζάδικο: 4%

Ποσοστό αυτών που λένε ότι αγχώνονται όταν την πέφτουν σε μια κοπέλα σε μπαρ: 70%

Νέα αξεσουάρ για το Wii Remote

nitho.jpg

Ό,τι και να λένε οι ορκισμένοι εχθροί του, το Wii της Nintendo έθεσε νέα standards στο gaming. Αυτό που εντυπωσίασε από τον πρώτη στιγμή ήταν ο χειρισμός του, με το φοβερό και τρομερό Wii Remote. Λένε, πάντως, ότι ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Αν, λοιπόν, θέλετε να βελτιώσετε ακόμα περισσότερο την εμπειρία, θα πρέπει να προμηθευτείτε τα κατάλληλα αξεσουάρ.

Η εταιρεία Nitho έχει ήδη δημιουργήσει μια μεγάλη συλλογή με αξεσουάρ που μεταμορφώνουν το Wii Remote ανάλογα με την περίσταση. Για παράδειγμα, το Sport Pack περιλαμβάνει προεκτάσεις που μετατρέπουν το Remote σε ρακέτα, σε μπαστούνι του γκολφ και σε ρόπαλο. Έτσι, μπορείτε από τη μια στιγμή στην άλλη να αλλάζετε σε Roger Federer, Tiger Woods και Chuck Norris.

Αναμένεται να ανακοινωθούν τιμές και ημερομηνίες διάθεσης.

Πηγή: Nitho

Οι διεγερτικές μυρωδιές του έρωτα


Ο πόθος γεννιέται στον εγκέφαλο, όπου το ερωτικό μήνυμα εισβάλλει μέσω των αισθήσεών μας.

Το ερωτικό παιχνίδι καθορίζεται άμεσα από την όραση, την όσφρηση και την αφή, και έμμεσα από την ακοή και τη γεύση. Η μύτη μας, πάντως, δεν ξεγελιέται. Πίσω από τις κατασκευασμένες χημικές μυρωδιές «εντοπίζει» τις φυσικές που μας διεγείρουν, σπρώχνοντάς μας χωρίς να το συνειδητοποιούμε στην αγκαλιά του βιολογικά καλύτερου για εμάς ερωτικού συντρόφου. Αν και η όσφρηση είναι υποβαθμισμένη αίσθηση στους ανθρώπους, η πρόσφατη ανακάλυψη ενός γονιδίου που σχετίζεται με τους υποδοχείς φερομονών στο ανθρώπινο είδος ανέτρεψε τα δεδομένα. Η όσφρηση αναβαθμίστηκε σε πανίσχυρο σεξουαλικό ερέθισμα, αποδείχτηκε μάλιστα πως οι γυναίκες έχουν την ικανότητα να επιλέγουν τους άνδρες με βάση την οσμή του σώματός τους. Η «χημεία» του έρωτα μπήκε τελικά στο μικροσκόπιο. Έτσι, ερωτική έλξη και φερομόνες συνδέθηκαν άρρηκτα, εξηγώντας την ερωτική οικειότητά μας με άγνωστους. Η σεξολογία αποδίδει στις φερομόνες ένα μεγάλο ρόλο στην ερωτική έλξη που ενδεχομένως προηγείται της «φάσης εξοικείωσης» δύο ανθρώπων, δηλαδή της ανίχνευσης, της αναζήτησης και της επιλογής συντρόφου.

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory