Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Πέμπτη, 3 Ιουνίου 2010

SEXY AND HOT .... απλά ακαταμάχητη


Ολόκληρη η gallery στην Agenda του Rc-Cafe

Πώς θα ήταν ο κόσμος σε μικρογραφία;


Ας αναλογιστούμε για λίγο τι θα σήμαινε αν ο κόσμος γινόταν ξαφνικά μια μικρή πόλη των 100 ανθρώπων; Τροφή για την σκέψη και την καρδιά!!!

Μικρός κόσμος.ppt

αναδημοσίευση από dialeimmataki

Ο Οργασμός !

Ζώο που κάνει φωτοσύνθεση!



Η εξέλιξη των ειδών μέσω της φυσικής επιλογής μπορεί να οδηγήσει ακόμα και σε βιολογικά είδη, που μοιάζουν με μια πρώτη ματιά παράταιρα, αν όχι παράδοξα. Μάλλον σ' αυτήν την κατηγορία εντάσσεται το πράσινο θαλάσσιο μαλάκιο, που είναι κατά ένα μέρος ζώο και κατά ένα μέρος φυτό, αφού έχει την ικανότητα να παράγει χλωροφύλλη και να τη χρησιμοποιεί για να τρέφεται μέσω φωτοσύνθεσης!

Πρόκειται για το είδος Elysia chlorotica (Ελίζια κλορότικα) που φαίνεται ότι έχει «κλέψει» τα γονίδια για την παραγωγή χλωροφύλλης, από τα φύκη (άλγες) που τρώει όταν είναι διαθέσιμα. Ζει στα αλμυρά έλη της Νέας Αγγλίας και του Καναδά και εκτός από τα γονίδια «κλέβει» από τα φύκη και τα κυτταρικά οργανίδια που ονομάζονται χλωροπλάστες. Σε αυτά τα οργανίδια γίνεται στα φυτά η σύνθεση θρεπτικών ουσιών από νερό και διοξείδιο του άνθρακα με τη βοήθεια της ηλιακής ακτινοβολίας (φωτοσύνθεση).

Οι ερευνητές συνέλεξαν αρκετά μαλάκια και τα έβαλαν σε ενυδρεία χωρίς τροφή επί μήνες. Ολα τα ζώα - φυτά τα οποία φωτίζονταν επί 12 ώρες την ημέρα έζησαν κανονικά και υγιή χωρίς να φάνε οτιδήποτε! Είναι προφανές το πλεονέκτημα που έχει η Ελίζια κλορότικα όταν βρεθεί σε περιβάλλον με ελάχιστη ή καθόλου τροφή.

Για να είναι βέβαιοι ότι τα μαλάκια παράγουν τη χλωροφύλλη και δεν την παίρνουν έτοιμη από τα φύκη, οι επιστήμονες χρησιμοποίησαν ένα ραδιενεργό δείκτη. Αποδείχτηκε ότι όχι μόνο την παράγουν, αλλά μεταφέρουν γενετικά την ικανότητα αυτή στους απογόνους τους. Για να μπορέσουν όμως αυτοί να την αξιοποιήσουν πρέπει πρώτα να φάνε αρκετά φύκη, ώστε να δεσμεύσουν τους χλωροπλάστες τους, αφού το είδος τους δεν έχει αποκτήσει ακόμα τα απαραίτητα γονίδια για να παράγει αυτά τα κυτταρικά οργανίδια.

Η μεταφορά γονιδίων μεταξύ βακτηρίων είναι συνηθισμένο φαινόμενο. Εδώ όμως δεν πρόκειται για βακτήρια. Οι ερευνητές προσπαθούν τώρα να κατανοήσουν τον ακριβή μηχανισμό, μέσω του οποίου έγινε η μεταφορά γενετικού υλικού από έναν απλό μικροοργανισμό, όπως είναι η άλγη, προς έναν πολύ πιο σύνθετο, όπως είναι η Ελίζια κλορότικα.

Welcome to the future

No wonder those Terminators just keep cuming coming.

Διακινούσε σοκολατάκια με γέμιση κοκαΐνης!!!


Ένας Αμερικανός "λάτρης της σοκολάτας" συνελήφθη ενώ μετέφερε σακούλες με τα συγκεκριμένα γλυκά. Ο Robert Lopera συνελήφθη στις 11 Μαΐου, έπειτα από έλεγχο που έκαναν οι αστυνομικές αρχές στις σακούλες με σοκολατάκια και ξηρούς καρπούς που μετέφερε. Το βάρος τους, κίνησε την υποψία των τελωνειακών αφού έφτανε τα 15 κιλά.Έτσι, διαπίστωσαν πως τα σοκολατάκια που μετέφερε από το Medellin της Κολομβίας είχαν γέμιση κοκαΐνης όπως και οι ξηροί καρποί.
relax

Βιολοντσέλο



Το Βιολοντσέλο ή αλλιώς Τσέλο, είναι ένα έγχορδο μουσικό όργανο που παίζεται με δοξάρι. Έχει τέσσερις χορδές (ντο, σολ, ρε, λα), όπως και τα υπόλοιπα Έγχορδα της συμφωνικής ορχήστρας.Αρχικά ονομαζόταν βιολοντσίνο και για πολύ καιρό προοριζόταν να εκτελεί αποκλειστικά μουσικούς φθόγγους βαθύτερους από εκείνους της βιόλας.

Ο βιολοντσελίστας, είναι πάντα καθιστός, τοποθετεί το βιολοντσέλο ανάμεσα στα πόδια του και το στηρίζει στο έδαφος με τη βοήθεια μίας ρυθμιζόμενης μεταλλικής ράβδου στήριξης. Παλαιότερα, πριν τον αιώνα του Ρομαντισμού, ο εκτελεστής συγκρατούσε το όργανο ανάμεσα στις γάμπες του.

Το βιολοντσέλο έχει ένα πλούσιο και δυνατό ήχο. Είναι βασικό όργανο και στη μουσική δωματίου αλλά και στην συμφωνική ορχήστρα. Το σκάφος του (το ξύλινο σώμα) έχει μήκος 75 εκ. ενώ οι χορδές του είναι πιο παχιές από του βιολιού και της βιόλας και χρησιμοποιείται συνήθως μαζί με το Κοντραμπάσο για να παίξει τις μπάσες νότες ενός μουσικού έργου, λόγω όμως της μεγάλης μουσικής του έκτασης, είναι εξίσου αξιόλογο και ως σόλο όργανο.

Το βιολοντσέλο πρωτοεμφανίστηκε στην Ευρώπη στα μέσα του 16ου αι. και αρχικά ονομαζόταν βιολοντσίνο. Κατά καιρούς υπέστη πολλές τροποποιήσεις ενώ στον Στραντιβάριους οφείλεται κυρίως ο καθορισμός του οριστικού τύπου και των διαστάσεων του βιολοντσέλου που είναι διπλό σε μέγεθος από τη βιόλα. Η άνοδος του οργάνου άρχισε στην Ιταλία τον 17o αι., με τον Μπαχ και τις Σουίτες του για σόλο βιολοντσέλο και σταδιακά άρχισαν να ανακαλύπτονται οι τεχνικές και οι εκφραστικές δυνατότητές του. Με τον ρομαντισμό, το βιολοντσέλο πήρε ξεχωριστή θέση στην ορχήστρα ως στοιχείο αυτόνομο, στο οποίο οι συνθέτες εμπιστεύονταν ορισμένα χαρακτηριστικά μουσικά θέματα ενώ έπαιξε αξιόλογο ρόλο και ως βασικός συντελεστής του κουαρτέτου εγχόρδων.

Από τον Χάιντν έως τον Μπραμς, με ενδιάμεσους σταθμούς τον Μότσαρτ, τον Μπετόβεν και τον Σούμπερτ, το βιολοντσέλο σιγά-σιγά απελευθερώθηκε από τον ρόλο του ως αρμονικού και μόνο στηρίγματος και, σείση μοίρα με τα υπόλοιπα όργανα, δημιούργησε ένα τέλειο ακουστικό αμάλγαμα με εξαίσια μελωδικά στοιχεία. Από τα κοντσέρτα για βιολοντσέλο αναφέρουμε αυτά των Μποκερίνι, Χάιντν, Σούμαν, Ντβόρζακ, Σεν-Σανς κλπ. Ανάμεσα στις σονάτες για βιολοντσελο, οι πιο αξιόλογες είναι του Μπετόβεν, του Μπραμς, του Σοπέν, του Φορέ και του Χίντεμιτ

Καρύδια, οι φίλοι των αρτηριών σου

Καρύδια, οι φίλοι των αρτηριών σου
Μετά από ένα γεύμα με ζουμερή χοιρινή μπριζόλα ή με αρνίσια παϊδάκια, φάε καρύδια, περίπου 30 γραμμ., για να περιορίσεις τη βλαβερή επίδραση των ζωικών λιπαρών που κατανάλωσες στις αρτηρίες σου.

Είναι γνωστό πως προκαλούν «φλεγμονώδη» αντίδραση στο αγγειακό σύστημα που σταδιακά δημιουργεί αρτηριοσκλήρυνση. Τις ενδιαφέρουσες αυτές παρατηρήσεις για τη δράση των καρυδιών, που οφείλεται στην υψηλή περιεκτικότητά τους σε πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, παρουσίασε μια ομάδα ιατρών από τη Βαρκελώνη. Το συμπέρασμα: περισσότερα καρύδια στην καθημερινή σου διατροφή, για να κερδίσεις όχι μόνο σε γεύση, αλλά και σε υγεία.
shape.gr

περιοδικο DRIVE Τεύχος 80 , Ιούνιος 2003 Aριστερή Λωρίδα του Γιώργου Ν.Πολίτη


Barbie

Γνώρισα την barbie ένα φεγγάρι που δούλευα στο ραδιόφωνο. Ξανθιά, στα είκοσι, με διαστάσεις 90-60-90 και πρόσωπο εξώφυλλο της vogue, ήταν η φαντασίωση του σταθμού.
Οταν με ρώτησε αν τα ψευδοεντούρο είναι κάτι σαν το ψευδοκράτος του Ντεκτάς, νόμισα ότι είχε χιούμορ. Σύντομα κατάλαβα ότι το εννοούσε. Δεν είχε χιούμορ. Δεν είχε εγκέφαλο.
Μαθαίνοντας ότι είχα σχέση με τα αυτοκίνητα άρχισε να με ζαλίζει για κάποιον Μάκη με ένα Saxo. To είχε χαμηλώσει με ελατήρια Eibach, είχε βάλει μπούκα, έκανε χειρόφρενα με 200,
ήταν γενικώς ατρόμητος τύπος. Δεν εντυπωσιάστηκα . Ολοι οι εικοσάχρονοι είναι ατρόμητοι κι ο τύπος που έχει μάθει στην γκόμενα του τι ελατήρια φοράει το Saxo του, είναι για τα μπάζα.
Μια μέρα που έβρεχε ζήτησε μετά την δουλειά, να την πάω σπίτι της στη Γλυφάδα. Θα έκανα κύκλο για να γυρίσω στο δικό μου στην Πλάκα, δέχτηκα όμως πιστεύυοντας ότι μια βόλτα με τη Veloce στη βροχή
θα αρκούσε για να μην ξανακούσω λέξη για τον Μάκη, το Saxo και τους εφτά νάνους. Ετσι κι έγινε. Την έσφιξα με τις τεσσάρες ζώνες, της είπα να μη φωνάζει γιατί το μοτέρ έκανε θόρυβο και ούτως ή άλλως
δεν την άκουγα και πήγαμε ως την μπιφτεκούπολη με τις πόρτες.
Κάποια στιγμή με ερωτεύτηκε και οι βόλτες με τη Veloce-που ποτέ δεν έμαθε να την λέει σωστά λέγοντάς την πάντα Βελότσα όπως γαλότσα-έγιναν συχνές. Δεν μπόρεσε να μάθει να μην φοβάται,
λίγο-λίγο όμως σταμάτησε να ουρλιάζει.
Μια φορά άκουσε το Satisfaction στο ράδιο και φώναξε χαρούμενη:
-Το ξέρω αυτό, ποιός το τραγουδάει?
-Ο Mick Jagger, είπα.
-Και αυτόν τον ξέρω, συνέχισε.
Ηταν ίσως η πρώτη φορά που ήξερε κάτι που δεν είχε να κάνει με κραγιόν ή εσώρουχα, έτσι εντυπωσιασμένος ρώτησα πώς τον ήξερε, για να πάρω την δολοφονική απάντηση:
-Τον έχω δει στο Beverly, είχε έρθει σαν γκεστ.
Με κάτι τέτοια παρα το εκθαμβωτικό περιτύλιγμα, άρχισα να βαριέμαι. Εψαχνα δικαιολογίες για να μη βγούμε, έχω δουλειά ψαροντούφεκο, ιλαρά, τα είχα πει όλα. Ενα βράδυ Σαββάτου επέμενε, δεν είχα τι να πω,
έτσι είπα αυθόρμητα,φεύγω, πάω στην Καλαμάτα. Συνέχισε την κουβέντα.
Υστερα από δέκα λεπτά, ρώτησε τι ώρα θα βγαίναμε.
-Δεν σου είπα ότι θα πάω στην Καλαμάτα?
-Εντάξει, να βρεθούμε στη μέση, που είναι η Καλαμάτα προς τη Γλυφάδα ή προς την Πλάκα?
Αποσβολώθηκα.
-ΚΟρίτσι μου, είπα, ξέρεις πού είναι η Κόρινθος?
-Ναι, έκανε εκείνη.
-Το Ναύπλιο. η Τρίπολη? Συνέχισα εγώ.
-Ναι, ναι, ξαναείπε.
-Ε, η Καλαμάτα είναι ποιό μακριά, έκανα.
-Δηλαδή θα γυρίσεις αργά το βράδυ? Ξαναρώτησε η Barbie.
Κάπου εκεί το ειδύλλιο έληξε. Εγώ γύρισα στην ηρεμία μου και η Barbie στον Μάκη. Μου κράταγε μούτρα ώσπου κάποια στιγμή μου ζήτησε να την γυρίσω σπίτι. Μπαίνοντας στο αυτοκίνητο άρχισε η εξομολόγηση.
-Μου ζήτησε ο Μάκης να βγούμε, είπε, βγήκαμε και δεν φοβήθηκα καθόλου. Γέλαγα. Με ρώτησε γιατί γελάω και του είπα ότι έβγενα με ένα παιδί με μια Bελότσε(το παιδί με σκότωσε,
τουλάχιστον είπε το όνομα σωστά), που είχε 200 άλογα(αυτό το πρόσθεσε μόνη της) κι έκανε κανονικές πάντες χωρίς χειρόφρενο(απίστευτη επισήμανση), οπότε κάνε ό,τι θες, δεν φοβάμαι πια,
και συνέχισα τα γέλια.
Σκέφτηκα τον απεγνωσμένο Μάκη να δοκιμάζει τα πάντα και το μωρό να χαχανίζει, ιδανική συνταγή για πολύνεκρο: ένας μεγαλύτερος που τα έχει κάνει όλα καλύτερακαι πριν από εσένα. Θυμάμαι το συναίσθημα.
Στο Λύκειο έιχα ένα πενηντάρι Beta μοτοκρός και πέτυχα τον Αντώνη, τον πρώην της καλής μου, πάνω σε ένα αστραφτερό εξακοσάρι Tenere. Εδειξε το μηχανάκι μου και με ρώτησε από πού πέρνει καφέ,
εννοώντας προφανώς, ότι ήταν καβουρδιστήρι. Του απάντησα φυσικότατα ότι ένα καθαρόαιμο ιταλικό πενηντάρι είναι χίλιες φορές καλύτερο από ένα γιαπωνέζικο υποκατάστατο
και ότι προτιμούσα να περπατήσω παρά να καβαλήσω ένα μηχανάκι που λέγεται ψευδοεντούρο(να το πάλι αυτό).
Του τσάκισα τα νεύρα, η ψυχή μου ήξερε ότι κατά βάθος ήθελα να του τσακίσω τα μούτρα.
Φτάσαμε στο σπίτι της Barbie, κατέβηκε, ήρθε στη μεριά μου, έσκυψε και με φίλησε. Ξαφνιάστηκα με την απρόσμενη κίνηση. Τότε πρόσεξα ένα Saxo παρκαρισμένο απέναντι,
και μια ντουζίνα γόπες κάτω απ'το παράθυρο, σημάδι ότι ο Μάκηε περίμενε εκεί για ώρες.
Είχα πέσει θύμα σεναρίου για σπάσιμο στον Μάκη. Ο μάκης η Barbie και εγώ. Εγώ, η Σοφία και ο Αντώνης. Η ιστορία επαναλαμβάνεται.
Η Barbie με το αγαλματένιο κορμί και τη ελλειματική νοημοσύνη μας είχε τυλίξει στον ιστό της. Σκέφτηκα να του μιλήσω, να τον καθησυχάσω,
κι ύστερα θυμήθηκα ένα άλλο περιστατικό και πείστηκα ότι δεν χρειάζονται παρεμβάσεις, τα πράγματα παίρνουν νομοτελικά το δρόμο τους.
Λίγους μήνες μετά το συμβάν με το καβουρδιστήρι, είχα δει τον Αντώνη σε ένα φανάρι. Είχε ακόμη το ίδιο Tenere, μόνο που εγώ είχα ένα Guzzi Le mans 1000.
Mε γνώρισε, έγνεψε, γεια, '' να χαίρεσαι το κίτρινο μπρίκι σου'', απάντησα. Το φανάρι άναψε, άφησα το συμπλέκτη στις 7000 και χάθηκα σ'ένα σύννεφο λιωμένου Pirelli Phantom
που τρυπούσαν οι φλόγες από τις ανοικτές Lafranconi στροβιλισμού.
Αν λοιπόν κάποιο βράδυ με περάσει διπλωμένο κανένα Evo ξερνώντας φλόγες με 300, θα ξέρω πώς ίσως να είναι ο Μάκης που ενηλικιώθηκε.


o Γιωργος Πολιτης εχει ενα μοναδικο τροπο να σε ταξιδευει με τα γραπτα του , οσα χρονια εγραφε στην τελευταια σελιδα του drive παντα απο εκει ξεκινουσα το διαβασμα.

Επιβεβαιώνεται η χρήση της γεωμηχανικής στην ατμόσφαιρα;;


Η γεωμηχανική ορίζεται ως η επιστήμη που μελετά, σχεδιάζει και εφαρμόζει μέτρα τεράστιας κλίμακας για εξισσοροπήση των συνεπειών της υπερθέρμανσης.
Τα μέτρα αυτά μπορούν να επιτευχθούν με τρεις μεθόδους:
1. Έλεγχος της θερμοκρασίας της Γης μειώνοντας την εισερχόμενη ηλιακή ακτινοβολία
2. Καθαρισμός του διοξειδίου του άνθρακα από την ατμόσφαιρα
3. Καταπολέμηση των ακραίων καιρικών φαινομένων
Η πρώτη μέθοδος που αναγράφεται πιο πάνω περιλαμβάνει μέτρα όπως η τοποθέτηση γιγάντιου κατόπτρου ανάμεσα στη Γη και τον ήλιο, η διασπορά σωματιδίων στην ατμόσφαιρα (θείο ή αλουμίνιο-βάριο) και όλα αυτά για να μειωθεί η ηλιακή ακτινοβολία που έρχεται προς τη Γη και έτσι να δροσιστεί ο πλανήτης.Προσομοιώσεις του Κεν Καλντέιρα, εκ των κορυφαίων μετερεωλόγων στον πλανήτη, έδειξαν ότι αν μειώναμε 1,8 % της εισερχόμενης ηλιακής ακτιβονολίας, ακόμη και με διπλασιασμό του CO2 με τα σημερινά επίπεδα δεν θα υπήρχε καθόλου υπερθέρμανση.

Μόλις πρόσφατα άρχισε ο κόσμος να μαθαίνει για την γεωμηχανική. Για τους περισσότερους επιστήμονες και αρμόδιους φορείς η γεωμηχανική είναι λες και δεν υπάρχει. Κρατάνε μία περίεργη στάση, λες και φοβούνται να μιλήσουν γι' αυτήν ή δεν τους επιτρέπεται ...
Δυστυχώς αρκετά μέτρα της γεωμηχανικής εφαρμόζονται (αλλά επίσημα και άλλα όχι) και η μία βασική θεωρία των chemtrails υποστηρίζει ότι αυτά αποτελούν μέρος προγράμματος της γεωμηχανικής με την διασπορά αλουμινίου και βαρίου στην ατμόσφαιρα ώστε να αντανακλούν 1,8% της ηλιακής ακτινοβολίας και δροσιστεί η Γη.
Ως τώρα, δεν υπήρξε επίσημη τοποθέτηση για την χρήση της γεωμηχανικής στην ατμόσφαιρα με την διασπορά οποιουδήποτε σωματίδιου (θείο ή chemtrails) αλλά το παρακάτω δημοσίευμα ίσως δίνει την απάντηση στο αίνιγμα μας .....

aegean-chios

Τα πιο πολλά ποτήρια κρασιού που κρατήθηκαν σε ένα χέρι !



Τα περισσότερα ποτήρια κρασιού που κρατήθηκαν στο ένα χέρι , είναι 39 , από τον Ρέιμοντ Αντίνα ( Φιλιππίνες ) στο εστιατόριο Quatre-Cats , στην Βαρκελώνη , Ισπανία , στις 24 Δεκεμβρίου του έτος 2007 !
Πηγή : GUINNESS WORLD RECORDS 2009

SEXY AND HOT .... natural


Ολόκληρη η gallery στην Agenda του Rc-Cafe

Μένουμε Ελλάδα!

Απέραντο γαλάζιο σε όλες τις πιθανές αποχρώσεις. Ένας επίγειος παράδεισος εκπάγλου ομορφιάς και γαλήνης, ο οποίος επιβιώνει τόσα χρόνια σε αυτή τη γωνιά της γης, παρά τη κόλαση της καθημερινότητας.

Ενόψει λοιπόν του καλοκαιριού, μαζέψαμε μερικές από τις ομορφότερες φωτογραφίες χρηστών του Flickr, σε μια προσπάθεια να συντάξουμε ένα φωτογραφικό μωσαϊκό με τις πανέμορφες ελληνικές παραλίες και τοποθεσίες.

Στη προσπάθεια μας συνειδητοποιήσαμε το πλέον αυτονόητο: πως είναι αδύνατο να χωρέσουν όλες οι υπέροχες φωτογραφίες σε μία και μόνο συλλογή.

Κατά συνέπεια, σας παρουσιάζουμε το πρώτο μέρος της συλλογής από το οποίο μένουν εκτός τα νησιά του Ιονίου, η Κρήτη και πολλά άλλα νησιά, όπως επίσης η ηπειρωτική Ελλάδα. Υποσχόμαστε να επανέλθουμε σύντομα με τις επόμενες συλλογές.

www.anagnwsths.com

“Μην του/της μιλάς όταν οδηγεί”

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε την ομολογουμένως, οπτικά σοκαριστική εκστρατεία που δημιουργήθηκε για την αστυνομική δύναμη της Bangalore.

Η εκστρατεία σχεδιάστηκε από το διαφημιστικό πρακτορείο Mudra Group στην Ινδία υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Vinci Raj και τις φωτογραφίες του Mallikarjun. Το χαρακτηριστικό tag line της καμπάνιας είναι “Μην του/της μιλάς όταν οδηγεί”.

www.anagnwsths.com

Γεια κοιτάξτε…

αρκάς επικίνδυνα νερά 1



Οι πόρνες που άλλαξαν την ιστορία




Πίσω από κάθε μεγάλο άντρα βρίσκεται μια ισχυρή γυναίκα εξηγεί το γνωστό γνωμικό για την επιτυχία. Τι γίνεται όμως όταν αυτή η γυναίκα ήταν κάποτε στο πλευρό... όλων των αντρών; Από τη διασημότερη εταίρα όλων των εποχών μέχρι την πιο ταπεινής καταγωγής αυτοκράτειρα ο Crazy Greek blogger παρουσιάζει τις πόρνες που άλλαξαν την ιστορία.

Ασπασία



Σύμφωνα με το Δημοσθένη, οι αρχαίοι Αθηναίοι είχαν «τις εταίρες για διασκέδαση, τις παλλακίδες για να φροντίζουν τις σωματικές ανάγκες και τις γυναίκες για να προσέχουν τα σπίτια και να κάνουν νόμιμα παιδιά». Από τις τρεις κατηγορίες, ωστόσο, οι εταίρες ήταν αυτές με την πιο ευνοϊκή μεταχείριση. Η νομοθεσία τους επέτρεπε να διατηρούν περιουσία, είχαν εκπαίδευση και συνήθως ήταν συνοδοί των μεγάλων πολιτικών αντρών.

Από τις γνωστές εταίρες του Χρυσού Αιώνα, η Ασπασία έμεινε στην ιστορία εξαιτίας της σχέσης της με τον Περικλή. Οι δύο τους έγιναν ο πυρήνας μια ομάδας φιλοσόφων και διανοητών που καθόρισε την εξέλιξη της Αθήνας ενώ κάποιοι υποστηρίζουν ότι η Σωκρατική μέθοδος ήταν δική της επινόηση. Ακόμα και αν αυτό δεν είναι αλήθεια, είναι σχεδόν σίγουρο, ότι ο ρόλος της Ασπασίας στη πολιτική και κοινωνική ζωή της Αθήνας υπερέβαινε το καθιερωμένο ρόλο μιας «πρώτης κυρίας». Σε τέτοιο βαθμό που εισέπραξε τη μήνη όλων σχεδόν των κωμικών και σατιρικών συγγραφέων της εποχής.

Κατά τη διάρκεια της παντοδυναμίας του Περικλή, η Ασπασία ήταν πίσω από την αποστολή εκστρατευτικής δύναμης κατά της Σάμου που είχε καταστροφικά αποτελέσματα για τους Αθηναίους. Σύμφωνα με τον Πλούταρχο, ο Περικλής έστειλε το εκστρατευτικό σώμα για να μεροληπτώντας στην μεταξύ Σάμου και Μιλήτου που ήταν η πιθανότερη γενέτειρα της Ασπασίας. Οι Αθηναίοι κατέλαβαν το νησί αλλά έχασαν σημαντικές δυνάμεις προτού επιβληθούν στους Σαμίους. Σε μια άλλη περίσταση και σύμφωνα με τον Αριστοφάνη, το εμπάργκο των Αθηναίων στους Μεγαρείς ήταν η εκδίκηση της Ασπασίας για την απαγωγή εταίρων από τον οίκο ανοχής που διατηρούσε στην Αθήνα.

Μετά το θάνατο του Περικλή, η Ασπασία έγινε εταίρα του Λυσικλή.

Νελ Γκουίν

Σύμφωνα με τις περισσότερες πηγές, η Νελ Γκουίν ήταν κόρη του Τόμας Γκουίν, λοχαγού του στρατού των Κοινοβουλευτικών στον Αγγλικό εμφύλιο και της Μαντάμ Γκουίν μιας αλκοολικής και υπέρβαρης ιδιοκτήτριας πορνείου.

Η Νελ πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της παιδικής της ηλικίας σε αυτό το περιβάλλον, πιθανώς δουλεύοντας από την παιδική της ηλικία σαν πόρνη. Σε μια εποχή που τα επαγγέλματα της ηθοποιού και της πόρνης είχαν ασαφή όρια, η αγράμματη Νελ κατάφερε να μάθει τη θεατρική τέχνη και το χορό από τους γνωστούς ηθοποιούς Τσαρλς Χαρτ και τον Τζον Λέισι αντίστοιχα. Και οι δύο ήταν εραστές της σύμφωνα με τους συγγραφείς της εποχής.

Η ζωή της Νελ Γκουίν άλλαξε οριστικά όταν γνώρισε τον βασιλιά Κάρολο Β’. Η συνάντηση των δύο κανονίστηκε από το δεύτερο στην ιεραρχία δούκα του Μπάκινγχαμ που ήθελε να παραγκωνίσει τις βασικές ερωμένες του βασιλιά και να έχει έναν άνθρωπο δικό του πολύ κοντά στο βασιλιά. Η επικράτηση της Γκουίν επί των άλλων συνοδών δεν ήταν εύκολη. Για να γίνει η Γκουίν πρώτη ερωμένη του βασιλιά χρειάστηκε ένα εκρηκτικό μείγμα ερωτισμού, χάρης, τακτικών κινήσεων αλλά και ανθρωποκτονιών. Το καθιερωμένο απογευματινό τσάι για πολλές ερωμένες του βασιλιά ήταν και το τελευταίο.

Η Νελ Γκουίν, ωστόσο, ποτέ δεν ξέχασε τη ταπεινή της καταγωγή. Χάρη στο πνεύμα της έμεινε στην ιστορία ως η πιο αγαπητή ερωμένη βασιλιά στο λαό. Διάφορα ανέκδοτα ενισχύουν αυτή την άποψη: Όταν ένα συγκεντρωμένο πλήθος τη μπέρδεψε με τη βασική της αντίπαλο, τη Δούκισσα του Πόρτσμουθ, άρχισε να τη φωνάζει καθολική πόρνη. Η Γκουίν δεν έχασε την ψυχραιμία της και απάντησε: «Καλοί μου άνθρωποι κάνετε λάθος. Εγώ είμαι η προτεστάντισσα πόρνη.» Σε ένα παρόμοιο περιστατικό, ο αμαξάς της Γκουίν συνεπλάκη με κάποιον που τη φώναξε πόρνη. Αυτή μπήκε στη μέση, τους χώρισε και είπε: «Ναι, είμαι πόρνη. Βρείτε κάτι άλλο να μαλώσετε.»

Κατά τη διάρκεια της εξουσίας της η Γκουίν κατάφερε να εξασφαλίσει στο γιο της τη διοίκηση ενός δουκάτου και να πείσει το βασιλιά να χτίσει ένα νοσοκομείο για βετεράνους πολέμου.

Ραχάμπ

Η Ραχάμπ ήταν μια ανεξάρτητη και ευφυής γυναίκα αλλά στην εποχής της (1400 π.Χ.) υπήρχε μόνο ένας χώρος για γυναίκες σαν και αυτή: Τα πορνεία της Ιεριχούς. Σύμφωνα με τις πηγές ζούσε άνετα, διατηρούσε το δικό της σπίτι και είχε ένα σημαντικό εισόδημα ακόμα και για τα δεδομένα των αντρών της εποχής. Μια τυχαία ιστορία, καθοριστικής σημασίας για το έθνος των Ισραήλ, θα άλλαζε για πάντα την τύχη της.

Ο Τζόσουα, διάδοχος του Μωυσή και αρχηγός των Ισραηλιτών, θέλησε να οδηγήσει το λαό του από την περιοχή της Ιορδανίας στην Ιεριχώ. Για να το πετύχει αυτό έστειλε δύο κατάσκοπους στην περιοχή, οι οποίοι διάλεξαν να μείνουν στον οίκο της Ραχάμπ. Η Ραχάμπ όχι μόνο τους προσέφερε φιλοξενία αλλά τους έκρυψε και από τους στρατιώτες του βασιλιά της Ιεριχούς για να καταφέρουν τελικά να επιστρέψουν με πολύτιμες πληροφορίες στο Τζόσουα.

Όταν οι Ισραηλίτες κατέλαβαν την Ιεριχώ, αναγνώρισαν την προσφορά της Ραχάμπ που γλύτωσε από την ολοκληρωτική καταστροφή της πόλης. Σύμφωνα με το Ταλμούδ, ασπάστηκε την Ιουδαϊκή θρησκεία παντρεύτηκε κάποιον ισχυρό άντρα, πιθανώς τον ίδιο τον Τζόσουα.

Τζορτζίνα Μπέγιερ

Γεννημένη το 1957 στο Γουέλινγκτον της Νέας Ζηλανδίας, η Τζορτζίνα Μπέγιερ (Τζορτζ Μπέρτραντ) έγινε το 1995 η πρώτη τρανσέξουαλ δήμαρχος στον κόσμο. Το κατόρθωμα της ξεπεράστηκε μόνο από τη ίδια όταν το 1999 εξελέγη το κοινοβούλιο. Σε όλη τη διάρκεια της πολιτικής της καριέρας, η Τζορτζίνα Μπέγιερ υποστήριξε ενεργά τις προσπάθειες των οργανώσεων για τα δικαιώματα ομοφυλόφιλων κάτι που τελικά την οδήγησε στην παραίτηση μετά από δέκα χρόνια στην κεντρική πολιτική ζωή της Νέας Ζηλανδίας.

Η ιστορία της Μπέγιερ κάθε άλλο παρά παραμύθι ήταν. Προερχόμενη από τα κατώτερα οικονομικά στρώματα της χώρας, ανακάλυψε σε μικρή ηλικία τη γκέι σκηνή του Γουέλινγκτον και άρχισε να δουλεύει ως πόρνη και χορεύτρια σε νυχτερινά μαγαζιά. Λίγα χρόνια αργότερα μετέβη στο Κινγκς Κρος του Σύδνεϋ, στην πιο κακόφημη και επικίνδυνη περιοχής της Αυστραλίας. Ανακαλύπτοντας τη γκέι σκηνή της πόλης άρχισε να δουλεύει ως πόρνη και χορεύτρια σε νυχτερινά μαγαζιά. Το «παραμύθι» έγινε φίλμ νουάρ όταν τέσσερις άγνωστοι, την απήγαγαν, την ξυλοκόπησαν και τη βίασαν ομαδικά.

Με την επιστροφή της στη Νέα Ζηλανδία, η Μπέγιερ έκανε αλλαγή φύλου και ασχολήθηκε με την υποκριτική και την πολιτική ξεκινώντας από την επιτροπή γονέων ενός σχολείου. Το Το 1995 εκλέχθηκε δήμαρχος της πόλης Κάρτερτον και το 1999 βουλευτής. Μετά από εσωκομματικές τριβές που προκάλεσε η υποστήριξη στα δικαιώματα των ομοφυλοφιλικών παραιτήθηκε, ωστόσο πολλοί υποστηρίζουν ότι πίσω από τις πιέσεις κρυβόταν ο συντηρητισμός της κοινωνίας της χώρας.

Μαντάμ ντε Πομπαδούρ

Η Μαντάμ ντε Πομπαδούρ ήταν η πρώτη ερωμένη του Λουδοβίκου ΙΕ΄ από το 1745 μέχρι το 1750 που ο βασιλιάς της Γαλλίας πέθανε από φυματίωση. Αντίθετα με άλλες ερωμένες, η Ιωάννα Αντουανέτα, όπως ήταν το όνομα της, πέρασε τα παιδικά της χρόνια με πολυτέλεια, είχε μορφωθεί στο καθολικό μοναστήρι του Ποϊσί ενώ στην εφηβεία της η μητέρα της προσέλαβε οικοδιδασκάλους που της έμαθαν χορό, τραγούδι, ζωγραφική, χαρακτική και μουσική. Επίσης, υπό τη στενή ερμηνεία του όρου, αυτή του αγοραίου έρωτα, δεν υπήρξε ποτέ πόρνη.

Κατά τη διάρκεια της εξουσίας της, η Μαντάμ ντε Πομπαδούρ, είχε ενεργή συμμετοχή στις παρασκηνιακές διαβουλεύσεις της αυλής του βασιλιά προκαλώντας την απέχθεια διάφορων κύκλων και τη συμπάθεια άλλων. Το 1755 την προσέγγισε ο γνωστός τότε αυστριακός διπλωμάτης Βενζέλ Αντόν Γκραφ Κάουνιτς που την έπεισε να μεσολαβήσει στις διαπραγματεύσεις που οδήγησαν στη Συνθήκη των Βερσαλλιών.

Αυτή ήταν η αρχή της αποκαλούμενης Διπλωματικής Επανάστασης που οδήγησε στον Επταετή Πόλεμο με καταστροφικά αποτελέσματα για τη Γαλλία. Ο πρώτος, κατά πολλούς ιστορικούς παγκόσμιος πόλεμος, τελείωσε με την απώλεια της περιοχής της Νέας Γαλλίας του Καναδά και την ήττα στη μάχη μάχη του Ρόσμπαχ. Η Γαλλία βγήκε από τον πόλεμο χρεοκωπημένη.

Η Αυτοκράτειρα Θεοδώρα

Καμία γυναίκα στην ιστορία δεν ξεκίνησε από τόσο χαμηλά για να φτάσει τόσο ψηλά όσο η Αυτοκράτειρα Θεοδώρα. Το τέλος του δικού της ταξιδιού δεν ήταν το κρεβάτι ενός βασιλιά αλλά ο θρόνος μιας από τις μεγαλύτερες αυτοκρατορίες της ιστορίας. Της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας.

Η Θεοδώρα ήταν κόρη ενός φύλακα στον Ιππόδρομο της Κωνσταντινούπολης ο οποίος πεθαίνοντας άφησε τις τρεις κόρες και τη γυναίκα του στο δρόμο. Με την υποστήριξη της μητέρας τους, τα τρία κορίτσια συμμετείχαν σε κωμικές παραστάσεις χαμηλού επιπέδου στο αμφιθέατρο και σύμφωνα με τα λεγόμενα του Προκόπιου η Κομιτώ και η Θοδώρα ήταν εταίρες. Αν και οι αφηγήσεις του Προκόπιου περιέχουν το στοιχείο της υπερβολής δεν αμφισβητήθηκαν ποτέ από τους σύγχρονους μελετητές. Σύμφωνα με αυτές η Θεοδώρα ήταν τόσο σεξουαλικά ενεργή που συχνά πήγαινε για «πικνικ» με δέκα άντρες (Βενετούς) και τους τριάντα υπηρέτες τους. Μια φράση που της αποδίδει ο Προκόπιος είναι η εξής: «Η φύση δυστυχώς δε φρόντισε να ανοίξει εξίσου όλες τις διόδους στο άνθος μου.»

Η φήμη που απέκτησε στον Ιππόδρομο δεν έσβησε ούτε μετά από ένα σύντομο γάμο και τη μετάβαση της στην Αλεξάνδρεια. Με την επιστροφή της στην Κωνσταντινούπολη γνωρίστηκε με τον Ιουστινιανό και έγινε πατρικία. Λίγο μετά το θάνατο της αυτοκράτειρας Ευφημίας και την κατάργηση ενός νόμου που απαγόρευε το γάμο συγκλητικών και «ηθοποιών» ο δρόμος προς το θρόνο ήταν ανοιχτός.

Κατά τη διάρκεια της παντοκρατορίας της, η Αυτοκράτειρα Θεοδώρα πέρασε νόμους που απαγόρευαν την πορνεία, επέβαλλαν την θανατική ποινή στους βιαστές και καθιέρωσαν δικαιώματα ιδιοκτησίας στις γυναίκες. Σε πολιτικό επίπεδο ήταν καθοριστική η συμβολή της στη Στάση του Νίκα όπου και έπεισε τον Ιουστινιανό να παραμείνει στην Πόλη και να καταπνίξει την επανάσταση.
Crazy Greek blogger
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory