Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Δευτέρα, 21 Ιουνίου 2010

SEXY AND HOT .... OLE OLE OLE



Ολόκληρη η gallery στην Agenda του Rc-Cafe

Μπύρες για μεταλλάδες

Είναι γεγονός - υπάρχει μια μπύρα για οτιδήποτε! Ανακάλυψα αυτό εδώ το τάχιστα ανερχόμενο ζυθοποιείο στην άλλη πλευρά της γούρνας και στο οπλοστάσιό τους ξεχωρίζω τις Maiden the Shade και Sleighr, προφανώς αφιερωμένες στους Iron Maiden και Slayer αντίστοιχα. Για την Maiden the Shade ειδικά έχουν χρησιμοποιηθεί 7 ποικιλίες λυκίσκου (Summit, Centennial, Simcoe, Columbus, Crystal, Palisade και Amarillo) με στόχο να προσδώσουν στη μπύρα το χαρακτηριστικό άρωμα της ...φούντας! Τα τυπάκια είναι hard core και φαίνονται!



http://www.ninkasibrewing.com/beers.php
αναδημοσίευση από Beer.gr

"Η κρίση", κατά τον Albert Einstein

Δεν επιδιώκουμε να αλλάξουμε τα πράγματα, όταν επαναλαμβάνουμε τα ίδια. Η κρίση είναι η μεγαλύτερη ευλογία που μπορεί να συμβεί στους ανθρώπους και στις χώρες, επειδή η κρίση φέρνει την πρόοδο. Η δημιουργικότητα γεννιέται από τη δυσαρέσκεια, όπως η μέρα από τη σκοτεινή νύχτα. Είναι μέσα στην κρίση που γεννιέται η εφευρετικότητα, οι ανακαλύψεις και οι μεγάλες στρατηγικές λύσεις.

Εκείνος που υπερβαίνει την κρίση υπερβαίνει τον εαυτό του, χωρίς να μείνει ο ίδιος ξεπερασμένος.

Εκείνος που αποδίδει στην κρίση τις αποτυχίες και δυστυχίες του υποβιβάζει το ίδιο το ταλέντο του και εστιάζει περισσότερο στα προβλήματα παρά στις λύσεις. Η πραγματική κρίση είναι η κρίση της ανικανότητας. Το εμπόδιο για τους ανθρώπους και τις χώρες είναι η έλλειψη βούλησης στο να βρεθούν οι διέξοδοι και οι λύσεις.

Χωρίς κρίση δεν υπάρχουν προκλήσεις, χωρίς προκλήσεις η ζωή γίνεται μια ρουτίνα, μια αργή αγωνία. Χωρίς κρίση δεν υπάρχουν αξίες. Είναι μέσα στην κρίση που ανθίζει το καλύτερο στον καθένα, επειδή χωρίς κρίση ο ευεργετικός άνεμος γίνεται ανεπαίσθητο αεράκι. Το να μιλά κανείς για την κρίση είναι σαν να την προκαλεί και το να σιωπά κανείς μέσα στην κρίση είναι σαν να εξυμνεί τον κομφορμισμό. Αντί γι’ αυτό, ας δουλέψουμε σκληρά. Ας τελειώσουμε μια κι έξω με τη μοναδική κρίση που μας απειλεί, που είναι η τραγωδία του να μη θέλουμε να παλέψουμε για να την ξεπεράσουμε

Στερόλες και στανόλες: τα κλειδιά για υγιή καρδιά

Στερόλες και στανόλες: τα κλειδιά για υγιή καρδιά
Για να αποτελέσει η χοληστερίνη άγνωστη λέξη σ' εσένα, φρόντισε να εντάξεις στη διατροφή σου τροφές πλούσιες σε στερόλες και στανόλες.

Οι ουσίες αυτές βρίσκονται στις μεμβράνες των φυτών. Πηγή τους είναι τα φρούτα, τα λαχανικά, οι σπόροι, τα δημητριακά, τα όσπρια, τα καρύδια, η σόγια και καλαμπόκι. Παράλληλα, στην αγορά κυκλοφορούν πολλές τροφές ενισχυμένες με μεγαλύτερες δόσεις των δύο ουσιών, όπως ψωμί, γάλα και γιαούρτι χαμηλών λιπαρών, μαργαρίνη και χυμοί φρούτων, κυρίως πορτοκαλιού, μπλοκάροντας την απορρόφηση της LDL ή «κακής» χοληστερόλης, τα υψηλά επίπεδα της οποίας οδηγούν σε παθήσεις της καρδιάς. Σύμφωνα με την Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων των Ηνωμένων Πολιτειών, «οι δίαιτες χαμηλής περιεκτικότητας σε κεκορεσμένα λίπη και χοληστερόλη, που ταυτόχρονα περιλαμβάνουν τουλάχιστον 1,3 γραμμ. στερόλες ή 3,4 γραμμ. στανόλες την ημέρα, μειώνουν των κίνδυνο καρδιακών προβλημάτων πάνω από 10%». Πάντως, επειδή θα σου είναι δύσκολο να καταναλώσεις... 1 κιλό καρύδια, για να πάρεις την ποσότητα στερολών που χρειάζεσαι καθημερινά (1 κιλό καρύδια=1,4 γραμμ. στερόλες), προτίμησε τις ενισχυμένες αυτές τροφές, έτσι ώστε να λάβεις την απαραίτητη ποσότητα

shape

Το μεγαλύτερο κουνέλι του κόσμου

Ονομάζεται Darius, κατέχει σήμερα το ρεκόρ για το μεγαλύτερο κουνέλι του κόσμου, έχει μήκος 1.3 μέτρα και ζυγίζει 22kg. Καθημερινά τρώει 12 καρότα, 6 μήλα και 2 λάχανα. Είναι μόλις 12 μηνών και αναμένεται να αυξηθεί ακόμη περισσότερο αφού δεν έχει συμπληρώσει πλήρως την ηλικία ανάπτυξής του...




αναδημοσίευση από kolazgr

Παρακαλώ;....




Καλωσήρθατε στο τηλεφωνικό κέντρο του Κρατικού Ψυχιατρικού Νοσοκομείου!
Παρακαλώ επιλέξτε από τους παρακάτω εσωτερικούς αριθμούς:

Αν έχετε ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή, παρακαλώ πιέστε πολύ επίμονα το 1!

Αν είστε σε συνεξάρτηση, παρακαλώ ζητείστε από κάποιον να πιέσει για σας το 2!

Αν έχετε πολλαπλές προσωπικότητες, παρακαλώ πιέστε 3, 4, 5 και 6!

Αν έχετε παρανοϊκή διαταραχή, γνωρίζουμε πολύ καλά ποιος είστε και τι θέλετε,
μείνετε στη γραμμή ώστε να μπορέσουμε να εντοπίσουμε το τηλεφώνημα.

Αν έχετε σχιζοειδή διαταραχή, ακούστε προσεκτικά και μία λεπτή φωνή από το υπερπέραν
θα πει μόνο σε ΣΑΣ ποιον αριθμό να πιέσετε!

Αν έχετε μανιοκατάθλιψη, κλείστε αμέσως!
Δεν έχει σημασία ποιον αριθμό θα πιέσετε, τίποτα δεν θα σας κάνει ευτυχή ούτως ή άλλως.

Αν είστε δυσλεκτικός, πιέστε διαδοχικά 6-9-6-9!

Αν είστε διπολικός, παρακαλώ αφήστε ένα μήνυμα πριν το μπιπ, ή μετά το μπιπ, ή πριν το μπιπ, κυρίως όμως ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΙΠ!

Αν έχετε απώλεια βραχυπρόθεσμης μνήμης, πιέστε 9!
Αν έχετε απώλεια βραχυπρόθεσμης μνήμης, πιέστε 9!
Αν έχετε απώλεια βραχυπρόθεσμης μνήμης, πιέστε 9!

Αν έχετε χαμηλή αυτοεκτίμηση, παρακαλώ περιμένετε στο ακουστικό σας,
οι συνεργάτες μας είναι πολύ απασχολημένοι για να σας μιλήσουν αυτή τη στιγμή!

Αν είστε σε εμμηνόπαυση, κατεβάστε ήσυχα το όπλο, κλείστε το τηλέφωνο, ανοίξτε το κλιματιστικό, ξαπλώστε και κλάψτε.
Δεν θα είστε τρελή για πάντα.

Αν είστε ξανθιά, μην πιέσετε κανέναν αριθμό, θάλασσα θα τα κάνετε έτσι και αλλιώς!

Sexy .... Louise Glover

sexy_louise_glover_model_playboy
Είδα την Louise Glover και την ερωτεύτηκα ! Μεταξύ μας την είδα σε μια εκπαιδευτική ταινία και είναι η μόνη που μου έμεινε αξέχαστη. Το κορίτσι όμως αυτό , όχι , δεν είναι πορν0star , είναι μοντέλο του Πλέιμπόι , Miss Hawaiian Tropic 2007 , και φωτογραφίες της έχουν δημοσιευτεί σε πάνω από 100 περιοδικά , παγκοσμίως. Η Louise Glover έχει ξεχωριστή ομορφιά. ..

..
Τα περιοδικά που φιλοξενούσαν φωτογραφίες της Louise Glover .. πουλούσαν τρελά. Η Louise Glover είναι γνωστή στο Internet .. σίγουρα κάποιοι από σας , κάπου θα την έχει πάρει το μάτι σας !
Εδώ είναι και η επίσημη σελίδα της Louise Glover ..http://louiseglover.com/

_louise_glover_model_playboy

louis_glo_jan_big_cleavage

louise_glover_1

louise_glover_5

louise_glover_6

louiseglover

sexy_louise_glover

pswnio.gr

το απόλυτο γιοτ.....

Ο Ιταλός σχεδιαστής Lecchi Mauro δημιούργησε αυτό το απόλυτο, πολυτελές γιοτ χρησιμοποιώντας σχεδιαστικά πρότυπα και styling από την εταιρία σπορ αυτοκινήτων Lamborghini. Το γιοτ Lamborghini αντλεί απευθείας έμπνευση από τη γραμμή του νέου Reventon και μιμείται τις γνωστές αεροτομές, διατηρώντας έτσι το γνωστό Lamborghini ύφος.
Πέρα από το στυλ, το σκάφος έχει μήκος 15 μέτρα, πλάτος 4 μέτρα και ανάστημα 3,8 μέτρων. Για να κρατήσει το σκάφος ελαφρύ και γρήγορο, ο Lecchi πρόσθεσε ίνες άνθρακα και kevlar στη διαδικασία πλαστικοποίησης. Ο Lecchi δημιούργησε επίσης 3 διαφορετικές επιλογές κινητήρα, συμπεριλαμβανομένης μιας διπλής επιλογής Lamborghini V12!
Το εσωτερικό είναι επίσης πανέμορφα διαμορφωμένο με ένα σαλόνι στο κεντρικό κατάστρωμα, δύο σαλόνια στο πίσω μέρος, ένα κυρίως υπνοδωμάτιο και ένα ξενώνα στο κάτω μέρος του σκάφους. Για κοιτάξτε…






αναδημοσίευση από news24plus

SEXY AND HOT .... μονη στο μπαλκόνι



Ολόκληρη η gallery στην Agenda του Rc-Cafe

Ερευνητές συνέθεσαν την πιο λεπτομερή απεικόνιση της Γης από το Διάστημα

Βαφτίστηκε «Γαλάζιος βόλος» και είναι η πιο λεπτομερής απεικόνιση του πλανήτη μας από το Διάστημα ως σήμερα. Στην πραγματικότητα η φωτογραφία αποτελεί μια σύνθεση πολλών εικόνων της Γης η οποία αποτυπώνεται σε φυσικό χρωματισμό. Ομάδα επιστημόνων και ειδικών επέλεξε και επεξεργάστηκε πολλές εικόνες της επιφάνειας, των ωκεανών, των πάγων και των νεφών που ελήφθησαν από δορυφόρους. Μεγάλος αριθμός των εικόνων προέρχεται από το Ραδιοφασματόμετρο της ΝΑSΑ, το Μodis, ένα όργανο που βρίσκεται σε δορυφόρους που παρακολουθούν και μελετούν τη Γη.


Η φωτογραφία είναι ένα ακριβές μωσαϊκό κάθε τετραγωνικού χιλιομέτρου του πλανήτη μας. Οι πρώτες εικόνες της Γης από το Διάστημα ελήφθησαν από την αποστολή «Αpollo 8» τον Δεκέμβριο του 1968 και δημοσιεύτηκαν λίγους μήνες αργότερα. Για τους ενδιαφερομένους, ο σχετικός δικτυακός τόπος της ΝΑSΑ είναι ο http://visibleearth.nasa.gov/view_rec.php?id=2429

Γραμμή χαλάρωσης με πουλιά, πράσινο και θάλασσα

Μια εταιρεία κινητής τηλεφωνίας στη Βρετανία είχε μια πολύ καλή ιδέα. Δημιούργησε μια γραμμή επικοινωνίας που μπορεί να παίρνει δωρεάν ο κόσμος και να ακούει διάφορους ήχους που μεσα απο έρευνα έχει αποδειχτεί οτι μας χαλαρώνουν. ΟΙ ήχοι αυτοί ειναι απο δάση, πουλιά, κύματα κλπ



Ελικόπτερο με καύσιμα από φύκια θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση



Ένα ελικόπτερο το οποίο θα πετά με καύσιμα από φύκια, θα παρουσιάσει την επόμενη εβδομάδα ο ευρωπαϊκός αεροναυπηγικός και διαστημικός όμιλος EADS στη Διεθνή Έκθεση Αεροπλοΐας στο Βερολίνο, σύμφωνα με δημοσίευμα της «Ελευθεροτυπίας».

Ο διευθυντής Τεχνολογίας του EADS, κ. Ζαν Μποτί, δήλωσε: «Για πρώτη φορά θα πραγματοποιήσουμε πτήση αεροσκάφους με βιοκαύσιμο το οποίο παράγεται κατά 100% από φύκια».

Στη συνέχεια αναφερόμενος στην υψηλή ενεργειακή περιεκτικότητα που χαρακτηρίζει τα φύκια, υπογράμμισε πως στηρίζεται σε αυτά για την μελλοντική ανάπτυξη των βιοκαυσίμων.

«Θα ήμουν ευτυχής αν μέχρι το 2040 το 10% του στόλου μας πετά με βιοκαύσιμα. Έχουμε αφοσιωθεί στο στόχο μας αυτόν να περιορίσουμε στο μισό τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και τις εκπομπές θορύβου έως το 2050», κατέληξε ο κ. Μποτί.

Πηγή:econews.gr

Η ρύπανση της ατμόσφαιρας επιταχύνει την ανάπτυξη των δέντρων.

Μια απροσδόκητη ανακάλυψη έφερε στο φως αμερικανική επιστημονική έρευνα για τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής, καθώς φαίνεται ότι επιταχύνεται η ανάπτυξη των δέντρων. Μάλιστα διαπιστώθηκε ότι ο ρυθμός αυτός στο βόρειο ημισφαίριο είναι ο ταχύτερος των τελευταίων 225 ετών.


Η έρευνα, που βασίστηκε σε μελέτες δασών στις ανατολικές ΗΠΑ για μια περίοδο 22 ετών, έγινε από ερευνητές υπό τον δασολόγο-οικολόγο Τζόφρεϊ Πάρκερ του Κέντρου Περιβαλλοντικών Ερευνών Σμιθσόνιαν και δημοσιεύτηκε στο περιοδικό "PNAS" της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών των ΗΠΑ, σύμφωνα με τη βρετανική "Ιντεπέντεντ".

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι τα περισσότερα δέντρα αναπτύσσονται δύο με τέσσερις φορές ταχύτερα από τις προβλέψεις των αναλυτών. Τα δέντρα έχουν επιταχύνει την ανάπτυξή τους πιθανότατα επειδή συσσωρεύεται περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα και ανεβαίνει σιγά-σιγά η θερμοκρασία. Η μελέτη επίσης, επισημαίνει τη σημασία των δασών για να αντισταθμίσουν τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής.

Σύμφωνα με την έρευνα, το δάσος παράγει δύο πλέον επιπρόσθετους τόνους ξυλείας ανά εκτάριο (3,04 τετραγωνικά μέτρα) ετησίως, ποσότητα που ισοδυναμεί με την εμφάνιση ενός νέου δέντρου διαμέτρου 70 εκατ. σε διάστημα ενός χρόνου.

Οι ερευνητές υπολόγισαν ότι αν τα δέντρα σε όλη τη ζωή τους μεγάλωναν με το σημερινό ταχύτερο ρυθμό, τότε θα ήσαν σήμερα πολύ πιο μεγάλα. Επίσης εκτίμησαν ότι σε χρονικό διάστημα μιας 20ετίας το διοξείδιο του άνθρακα στον αέρα του δάσους έχει αυξηθεί περίπου κατά 12%.

Η μέση θερμοκρασία έχει αυξηθεί 0,3 βαθμούς Κελσίου, ενώ η περίοδος ανάπτυξης του δέντρου έχει επιμηκυνθεί κατά σχεδόν οκτώ μέρες.

Σύμφωνα με τους επιστήμονες, και οι τρεις αυτοί λόγοι συνετέλεσαν, ώστε τα δέντρα να μεγαλώνουν πιο γρήγορα πια.

Η υψηλότερη συγκέντρωση ατμοσφαιρικού διοξειδίου και η επιμήκυνση των περιόδων ανάπτυξης μπορεί να λειτουργήσουν ευνοϊκά για τις γεωργικές καλλιέργειες σε αρκετά μέρη της Γης, κυρίως στο βόρειο ημισφαίριο.
αναδημοσίευση από gewponoi.com

Σχεδιασμός ποδηλάτου υψηλής αισθητικής και τεχνολογίας!

Εδώ είναι το τελικό σχέδιο μελέτης του Wytze van Mansum, ενός φοιτητή του Πανεπιστημίου του Delft σε συνεργασία με την εταιρία Cannondale. Το πρότυπο παρουσιάζει τις προοπτικές ενός αστικού ποδηλάτου για τις γυναίκες. Περισσότερες επεξηγήσεις στις φωτογραφίες και βίντεο παρακάτω.

Το σύγχρονο γυναικείο ποδήλατο με μοντέρνο look και έξυπνη εργονομία. Η μετάδοση ταχυτήτων του ποδηλάτου είναι εντελώς κρυμμένη.

Άρπυιες: οι αρπάχτρες των ψυχών

Χρησιμοποιώντας ο Περσέας την ασπίδα του ως καθρέπτη, για να αποκεφαλίσει την Μέδουσα, μας έρχεται στο νου η παλαιά αντίληψη, σύμφωνα με την οποία κάθε αντικατοπτρισμός είναι ψυχή, την οποία αντικατοπτριζούσα ψυχή μπορεί να κλέψει όποιος νεκρός ή δαίμονας βρισκότανε εκεί κοντά.
Με τη δοξασία αυτή σχετίζονται και οι ‘Αρπυιες, για τις οποίες πίστευαν πως είχαν τη δυνατότητα να αρπάζουν τις ψυχές. Απεικόνιση αυτού του ρόλου τους έχουμε στη ζωφόρο ενός ναού στην περιοχή της Λυκίας, όπου οι ‘Αρπυιες έχουν στην αγκαλιά τους μωρά, με τα μωρά να παριστάνουν τις ψυχές.
Κατά την μυθολογία οι ‘Αρπυιες ήτανε κόρες του Θαύμαντα και της Ωκεανίδας Ηλέκτρας και απεικονίζονταν ως φτερωτά όντα με ανθρώπινο πρόσωπο και χέρια αλλά πόδια και νύχια πουλιών.


Μορφή και Δύναμη των Πλασμάτων.
Εντούτοις ως προς αυτήν την περιγραφή ο Βιργίλιος αναφέρει πως τα χέρια τους δεν ήταν όπως του ανθρώπου αλλά είχαν σχήμα αρπάγης. Ως προς τον πατέρα του, τώρα, αυτός ήτανε γιος του Πόντου και της Γαίας και το όνομά του σημαίνει αυτόν που τον θαυμάζεις μην μπορώντας να τον εξηγήσεις, ενώ η μητέρα τους ήτανε κόρη του Ωκεανού.
Εκτός από τις ‘Αρπυιες είχαν και κόρη την Ίριδα, την αγγελιοφόρο των θεών. Στην θεογονία του ο Ησίοδος αναφέρεται σε δύο ‘Αρπυιες, στην Αελλώ ή Αελλόπους (γρήγορη σαν καταιγίδα) και στην Ωκύπετη ή Ωκύποδη (γρήγορη στα πόδια), σ’ αντίθεση με τον Όμηρο που αναφέρει μόνο την Ποδάγρη, που το όνομά της σημαίνει γρήγορη στα πόδια και ταυτίζεται με την Ωκύποδη.
Γίνεται, λοιπόν, αντιληπτό πως οι ‘Αρπυιες είναι η καταστροφική δύναμη των καταιγίδων και των θυελλών και θα μπορούσαμε να πούμε πως όταν έχουμε αναφορά σε θύελλες ή μαύρες θύελλες τότε υπονοούνται οι ‘Αρπυιες. Έτσι τις ‘Αρπυιες επικαλείται και η Πηνελόπη όταν ζητά να την πάρουνε οι θύελλες, δηλαδή να πεθάνει.
Πιθανότατα η δοξασία που θέλει τις ‘Αρπυιες να αρπάζουν τις ψυχές θα πρέπει να έχει τις ρίζες της σε μια απώτερη περίοδο, όπου ο πρωτόγονος άνθρωπος ήταν ανήμπορος να αντιδράσει στα τρομερά στοιχεία της φύσεως, και οι τρομερές θύελλες, που άγγιζαν τα όρια των θεομηνιών, ήταν αιτία για την απώλεια ανθρωπίνων ζωών.


Αρπάχτρες Ψυχών και Αγγελιοφόροι Τιμωριών.
Έχουμε λοιπόν κατά πρώτον πως οι ‘Αρπυιες είναι οι θύελλες και οι καταιγίδες ενώ από το γεγονός πως θεωρούνται αρπάχτρες των ψυχών, συμπεραίνουμε πως θεωρούνται δαίμονες που ως στόχο έχουνε την αρπαγή των ψυχών αλλά εξαιτίας τις παρουσίας τους εκδηλώνονται οι καταιγίδες. Δηλαδή η καταστροφική δύναμη των καταιγίδων και των θυελλών είναι το σήμα κατατεθέν της παρουσίας των ’ρπυιων σε έναν τόπο.
Λόγο της καταστροφικής τους δύναμης στα μεταγενέστερα χρόνια πίστευαν πως πατέρας τους ήτανε ο Τυφώνας, ο οποίος μάλιστα όταν οι Βορεάδες προσπαθούσαν να τις σκοτώσουνε βγήκε από τον Βεζούβιο για να τους εμποδίσει.
Εδώ ο Τυφώνας σχετίζεται με την καταστροφική δράση του Βεζούβιου και πιθανότατα ο Βαλέριος Φλάκκος, που μας διασώζει αυτήν την εκδοχή, περιγράφει κάποια έκρηξή του.
Οι ‘Αρπυιες είναι πιο γνωστές από την περιπέτεια του Φινέα, που σύμφωνα με τον Απολλόδωρο ήτανε γιος του Ποσειδώνα, ενώ κατά άλλους γιος του Αγήνορα ή του Φοίνικα. Σχετικά με την τύφλωσή του και το μαρτύριό του από τις φτερωτές ‘Αρπυιες, υπάρχουνε διάφορες παραλλαγές.
Η παλαιότερη εκδοχή θέλει τον Φινέα (δυνατός νους) να έχει τυφλωθεί επειδή έδειξε τον δρόμο προς την Κολχίδα στον Φρίξο, με αποτέλεσμα να επικαλεσθεί ο Αιήτης τον πατέρα του Ήλιο και αυτός με την σειρά του να τυφλώσει τον Φινέα.
Κατά τον Οπιαννό, τον Φινέα τον τύφλωσε ο Φαέθων, γιος του Ήλιου, επειδή ξεπερνούσε σε μαντική δύναμη τον Απόλλωνα/Ήλιο. Αλλά και άλλη παραδιδόμενη εκδοχή θέλει τον Φινέα να έχει τυφλωθεί από τον Δία, επειδή χρησιμοποιούσε την τέχνη της μαντείας για να αποκαλύπτει τις βουλές των θεών στο ανθρώπινο γένος.
Ως προς την τιμωρία που του επιβλήθηκε από τους θεούς, ο Σοφοκλής αναφέρει πως ο Φινέας μετά τον θάνατο της πρώτης γυναίκας του, Κλεοπάτρας, παντρεύεται την Ειδοθέα, η οποία μισεί τους γιους του Φινέα, για αυτό αφού πρώτα τους τύφλωσε μετά τους έριξε σε μία υπόγεια φυλακή.
Η αδιαφορία όμως του Φινέα για αυτήν την αποτρόπαια πράξη της γυναίκας του, εξόργισε τον Δία, που αποφάσισε να του θέσει ένα δίλημμα, ή να πεθάνει αμέσως ή να ζήσει χωρίς να ξαναδεί το φως του ήλιου. Μπροστά στο δίλημμα αυτό, ο Φινέας διάλεξε τη δεύτερη επιλογή, η οποία όμως πρόσβαλλε τον θεό Ήλιο, που για να τον τιμωρήσει τους έστειλε τις ‘Αρπυιες για να του αρπάζουνε και να του βρωμίζουν το φαΐ. Συγκεκριμένα κάθε φορά που ο Φινέας προσπαθούσε να φάει, ευθύς αμέσως οι τερατόμορφες ‘Αρπυιες του άρπαζαν το φαΐ από τα χέρια και το στόμα, ενώ το λίγο φαΐ που του απόμενε το βρώμιζαν με μία μυρωδιά που απέτρεπε σε οποιονδήποτε να πλησιάσει στο σημείο που ήτανε ο Φινέας.
Αρχικά ο Φινέας ήταν ήρωας του αρκαδικού κύκλου και αργότερα ενσωματώθηκε στον αργοναυτικό, μετατοπίζοντας τον έτσι από την δύση προς την ανατολή. Για τον λόγο αυτό και πολλά τοπωνύμια του Βοσπόρου και του Πόντου επινοήθηκαν ως μέρη διαμονής του, ενώ και ο Ησίοδος λέει πως οι ‘Αρπυιες άρπαξαν τον Φινέα και τον πήγαν στην χώρα τον Σκύθων.
Η πληροφορία του Ησιόδου σε πρώτο βαθμό ερμηνείας, μας λέει πως οι δυνατοί άνεμοι των καταιγίδων άρπαξαν τον Φινέα και τον πήγαν στους Σκύθες, παραπέμποντας έτσι στο παραμύθι «ο μάγος του Όζ», όπου οι δυνατοί άνεμοι άρπαξαν την Ντόροθη και την οδήγησαν εκεί πέρα. Σε δεύτερο όμως βαθμό μήπως υπονοείται πως η ψυχή του Φινέα αρπάχτηκε από αυτές και οδηγήθηκε στους Σκύθες, στην χώρα των οποίων υπήρχε μία Έχιδνα, η οποία θεωρείται μητέρα των Σκύθων από την ένωσή της με τον Ηρακλή;

Οι Αργοναύτες και οι Αρπυίες.
Προς την ανατολή όμως έχει μετακινηθεί και όλος ο αργοναυτικός μύθος από έναν Μιλήσιο ποιητή. Κατά την αρχαιότερη εκδοχή, η Κολχίδα και η πρωτεύουσα της Αία βρίσκονταν στην Δύση κοντά στην χώρα των Εσπερίδων.
Σύμφωνα με τον αργοναυτικό μύθο, όταν οι αργοναύτες έφτασαν στον τόπο τιμωρίας του Φινέα, αυτός δέχτηκε να τους δώσει τις πληροφορίες που θέλουνε σχετικά με την Κολχίδα με την προϋπόθεση πως αυτοί θα τον απαλλάξουνε από τις ‘Αρπυιες. Έτσι οι δύο Βορεάδες (γιοι του ανέμου Βοριά) δέχονται να σκοτώσουν τις ‘Αρπυιες.
Ξεκινάνε λοιπόν οι αργοναύτες να στήνουνε το σκηνικό της παγίδας, ετοιμάζοντας μπόλικο φαγητό και περιμένοντας να κάνουν την εμφάνισή τους οι ‘Αρπυιες. Κάτι που δεν θα αργήσει να συμβεί, αφού καθώς ο Φινέας ετοιμάζεται να φάει, αυτές γρήγορα γρήγορα του αρπάζουνε το φαγητό δίνοντας έτσι το σύνθημα στους Βορεάδες να αρχίσουνε να τις κυνηγάνε με τα σπαθιά τους. Τελικά οι Βορεάδες δεν σκοτώνουνε τις ‘Αρπυιες και αυτό διότι την κρίσιμη στιγμή παρενέβη η Ίριδα εμποδίζοντάς τους. Τότε οι ‘Αρπυιες υπόσχονται να μην ξαναπειράξουν τον Φινέα και έτσι αυτός γλιτώνει από το μαρτύριό του.
Επίσης σύμφωνα με μία εκδοχή οι αργοναύτες είχαν μαζί τους τον Ασκληπιό, ο οποίος του ξαναέδωσε το φως του. Πάντως με την ίαση έχει σχέση και ο Ιάσονας, αφού το όνομά του παράγεται από το ρήμα ιάω=θεραπεύω, ανατράφηκε από τον κένταυρο Χείρωνα, όπως και ο Ασκληπιός, ενώ λεξαριθμικά το όνομά του ταυτίζεται με του Απόλλωνα, πατέρα του Ασκληπιού. (ΙΑΣΩΝ=1061=ΑΠΟΛΛΩΝ).
Όπως είπαμε οι δυο Βορεάδες είναι οι γιοι του Βορέα, για τους οποίους τα ορφικά κείμενα λένε πως ήτανε το ίδιο γρήγοροι με τις ‘Αρπυιες. Ως γιοι του Βοριά οι Βορεάδες είναι ψυχροί και βίαιοι άνεμοι, οι οποίοι σε συνδυασμό με τις ‘Αρπυιες παραπέμπουν σε δαιμονιώδη θύελλα με τρομερούς βόρειους ανέμους.
Το ότι οι Βορεάδες δεν σκότωσαν τελικά τις ‘Αρπυιες, οφείλεται στην Ίριδα, αγγελιοφόρο των θεών, η οποία έφερνε το νερό της Στύγας, στο οποίο έδιναν οι θεοί το βαρύτερο όρκο.
Επομένως η παρουσία της Ίριδας όταν οι ‘Αρπυιες έδωσαν την υπόσχεσή τους, παραπέμπει σε όρκο στα ιερά μαύρα ύδατα της Στυγός. Στην αρχαιοελληνική τέχνη η Ίριδα απεικονίζεται να κρατάει το Κηρύκειο, γεγονός που την σχετίζει με τον Έρμη.
Έτσι ο Ησίοδος όταν λέει πως τους Βορεάδες δεν τους σταμάτησε η Ίριδα αλλά ο Ερμής δεν κάνει λάθος. Γενικά η Ίριδα είναι τα επτά χρώματα του λευκού φωτός και το ουράνιο τόξο, επομένως χαρακτηρίζει το τέλος των καταιγίδων.
Βλέπουμε λοιπόν πως από το γένος του Θαύμαντα προέρχονται οι μαύρες θύελλες και το ουράνιο τόξο, επομένως ο Θαύμαντας είναι αυτός που τα γεννάει, δηλαδή η αιτία των καταιγίδων.
Γνωρίζοντας, λοιπόν, πως η Ίριδα είναι κόρη του Θαύμαντος και της Ηλέκτρας μπορούμε να πούμε πως η Ηλέκτρα συμβολίζει τις σταγόνες της βροχής που αναλύουν το ηλιακό φως, δημιουργώντας το ουράνιο τόξο.
Απ’ την άλλη ο Θαύμας, ως γενεσιουργός αιτίας των καταιγίδων, στα μετέπειτα χρόνια έδωσε την θέση του στην Αιγίδα του Δία, την οποία του την είχε κάνει δώρο ο Ήφαιστος. Έτσι έχουμε ενσωμάτωση του Θαύμαντος μέσα στην Ολύμπια λατρεία και την κόρη του Ίριδα να γίνεται η αγγελιοφόρος των θεών.

Αρπυίες και Vampire.
Από την ιδιότητα των ‘Aρπυιων να αρπάζουν τις ψυχές των ζωντανών έχει προέλθει και ο μύθος των βαμπίρ. Το βαμπίρ είναι προϊόν συσσώρευσης, η συνισταμένη των σκοτεινότερων ανθρώπινων φόβων και των βαθύτερων πεποιθήσεων και το οποίο “ζει” πέρα από το φυσικό θάνατο, ενώ οι μύθοι, οι σχετικοί με την προέλευσή του, υποδεικνύουν την πολύ ισχυρή σύνδεσή του με το σύμβολο του φιδιού.
Το βαμπίρ επανέρχεται στο κόσμο των ζωντανών επειδή βρίσκει ανέπαφο το σώμα του και για να μπορέσει να επιβιώσει παίρνει τις ψυχές των ζωντανών. Για αυτό και πάρα πολλοί λαοί κομμάτιαζαν τα νεκρά σώματα πριν τα θάψουν.


Συγγραφέας: Γρηγόρης Μιχαλόπουλος

Βίβιαν Ιωακείμ η νέα πορνοστάρ

Ας κάνουμε τις συστάσεις με την παρτενέρ της Μαριάννας Ντούβλη



Το κορίτσι, πριν γίνει πορνοστάρ, πέρασε από τα... εξής: Πρώτα ήταν τραγουδίστρια (2007).






Μετά πήγε σε διάφορους διαγωνισμούς ομορφιάς και κέρδισε βαρύγδουπα βραβεία, όπως το παρακάτω.






Τέλος, έκανε κάτι βιντεάκια στην τηλεόραση και έκανε τη γλάστρα, όπως εδώ στο πλάι του Μένιου Φουρθιώτη.






Πρίν λιγες μέρες κυκλοφόρησε και η πρώτη προσωπική της ταινία, πορνό φυσικά.
Μπράβο, Βίβιαν
αναδημοσίευση από xenixtis
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory