Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Δευτέρα, 11 Οκτωβρίου 2010

Λύση στο μποτιλιάρισμα από τα μυρμήγκια .


Τα μυρμήγκια φαίνεται ότι έχουν βρει τη λύση σε ένα πρόβλημα για το οποίο οι άνθρωποι σηκώνουν τα χέρια ψηλά. Ενώ λοιπόν τα αυτοκίνητά μας κολλάνε στην κίνηση, τα μυρμήγκια αλληλοβοηθούνται για να μετακινηθούν στις αποικίες τους αποτελεσματικά. Ο τρόπος με τον οποίο το επιτυγχάνουν, θα μπορούσε να εμπνεύσει μια πιο αποτελεσματική αντιμετώπιση της κυκλοφοριακής συμφόρησης.
Ο ειδικός στη συλλογική ευφυία Ντερκ Χέλμπινγκ και οι συνάδελφοί του από το Πανεπιστήμιο Τεχνολογίας στη Δρέσδη, διερεύνησαν πώς τα μυρμήγκια μετακινούνταν στην αποικία τους. Έστησαν μία «λεωφόρο» με δύο οδούς διαφορετικού πλάτους από τη φωλιά προς μία πηγή τροφής. Όπως ήταν αναμενόμενο, στον στενότερο δρόμο σύντομα δημιουργήθηκε συνωστισμός. Αλλά όταν ένα μυρμήγκι που επέστρεφε στη φωλιά, συγκρούστηκε με ένα άλλο που έφευγε από εκεί, το πρώτο έσπρωξε το δεύτερο στο άλλο μονοπάτι. Ωστόσο, αν δεν υπήρχε κυκλοφοριακό πρόβλημα, τότε τα μυρμήγκια που επέστρεφαν, δεν ανακατεύθυναν τα υπόλοιπα.
Οι ερευνητές δημιούργησαν ένα υπολογιστικό μοντέλο σύνθετων δικτύων με οδούς διαφορετικού μήκους. Διαπίστωσαν ότι ακόμη και όταν τα μυρμήγκια που ανακατευθύνονταν, ακολουθούσαν μεγαλύτερο δρομολόγιο, έφθαναν στην τροφή πιο γρήγορα και αποτελεσματικά.
Στα καθ’ ημάς, αν οι οδηγοί που ταξίδευαν σε αντίθετες κατευθύνσεις μπορούσαν να μεταδώσουν ο ένας στον άλλον πληροφορίες σχετικά με την κυκλοφοριακή κατάσταση, όπως τα μυρμήγκια, τότε η καθημερινότητά μας θα γινόταν καλύτερη.

Διασχίζοντας τον ποταμό Yangtze .

Ο ποταμός yangtze είναι ο μεγαλύτερος ποταμός στην Κίνα και ο τρίτος μεγαλύτερος ποταμός στον κόσμο .
Εχει μήκος 6300 χιλιόμετρα και ρέει από τα δυτικά στα ανατολικά για να καταλήξει στην Ανατολική θάλασσα της Κίνας .

Τοπία φτιαγμένα από …φαγητά!


Ότι βλέπετε στις εικόνες είαι φτιαγμένο από τρόφιμα! Ο φωτογράφος Carl Warner δημιουργεί και φωτογραφίζει εκτάσεις γης αποκλειστικά φτιαγμένες από φαγητά! Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό. Η δημιουργικότητα στην υπηρεσία της τέχνης. Απολαύστε:
Perierga.gr - Τοπία από φαγητάΌτι φαίνεται στη φωτογραφία μπορεί να βρεθεί σε μια κουζίνα!

Perierga.gr - Τοπία από φαγητάΔέντρα από μπρόκολο, μοναπάτια φτιαγμένα από κύμινο, εντυπωσιακά βουνα από καρβέλια ψωμιού, σύννεφα από κουνουπίδι!
Perierga.gr - Τοπία από φαγητάΗ ιταλική κουζίνα δημιουργεί τοπίο. Καρότσι από λαζάνια, τοίχος από σπόρους κουκουναριού, δέντρα από πιπεριές, χωριό από παρμεζάνα.
Perierga.gr - Τοπία από φαγητάΤρισδιάστατη αίσθηση, με βράχους από ψωμί, σταλακτίτες από καρότα και βυθό από κουνουπίδια και άλλα λαχανικά!
Perierga.gr - Τοπία από φαγητάΑλλαντικά και τυριά δημιουργούν γραφικό χειμωνιάτικο τοπίο.
Perierga.gr - Τοπία από φαγητάΔάσος από σέλινο και μπρόκολα.
Perierga.gr - Τοπία από φαγητά
Εξωτική παραλία με τη θάλασσα να σχηματίζεται από φιλέτα σολομού. 
photo: Carl Warner
Perierga.gr
Από ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟΤΕΡΑ

Πώς απαντούν οι επαγγελματίες, σε περίοδο αναδουλειάς...

Πως απαντούν οι επαγγελματίες, σε περίοδο αναδουλειάς,
στην ερώτηση "πώς πάει η δουλειά?"


Φούρναρης : ψίχουλα
Μανάßης: κολοκύθια
Αγρότης: ζήσε Μάη µου να φας τριφύλλι
Ανθοπώλης: µαρασµός
Υφασµατέµπορος: πανί µε πανί
Ψαράς: ούτε λέπι
Φαρµακοποιός: µε το σταγονόµετρο
Ηλεκτρολόγος: δεν ßλέπω φως
Υδραυλικός: µούφα η δουλειά
Mηχανικός αυτοκινήτων: στο ρελαντί
Εµπορος χαλιών: Χάλια
Κοµµωτής: τρίχες
Ψιλικατζής: ψιλοπράγµατα
Νεκροθάφτης: ψόφια πράγµατα
Tυπογράφος: ούτε φύλλο
Νεκροθάφτης: µεγάλη νέκρα
Βοθρατζής: σκατά
Ναυτικός: πιάσαµε πάτο
Στρατιωτικός: ßήµα σηµειωτόν
Χρηµατιστής:  Δεκάρα τσακιστή
Πρωθυπουργός:  Παραλάßαµε χάος..


http://ektiesthisi.blogspot.com/

Ψυχολογικά προβλήματα για τα παιδιά της «οθόνης»,


Όταν το παιδί παρακολουθεί για περισσότερες από δύο ώρες την ημέρα τηλεόραση ή παραμένει στον υπολογιστή παίζοντας παιχνίδια, βρίσκεται σε ιδιαίτερα υψηλό κίνδυνο να εκδηλώσει ψυχολογικά προβλήματα, σύμφωνα με νέα έρευνα.

Φοβερό σύστημα παρκαρίσματος στην Γερμανία .

Parking System
Parking System
Parking System
Parking System
Parking System
Parking System

Πέτρινα γεφύρια των Τρικάλων ! Μοναδικά αριστουργήματα .


Μια πρωτότυπη εργασία του τρικαλινού εκπαιδευτικού Γιώργου Γκράσσου 





    
Οι λαϊκοί μάστορες-δημιουργοί αξιοποιούσαν τους φυσικούς νόμους άλλοτε συνειδητά και άλλοτε μισοσυνειδητά και συναρμολογούσαν μικρές αλλά γερές πέτρες με μια ειδική τεχνική για να δώσουν στο γεφύρι το κατάλληλο τοξοειδές σχήμα μέσα στο κατακόρυφο επίπεδο, έτσι ώστε να αποφευχθεί η ανάπτυξη εφελκυστικών δυνάμεων και να μην ολισθαίνουν οι πέτρες. Αυτά αναφέρει ο τρικαλινός εκπαιδευτικός κ. Γιώργος Γκράσσος σε μια έκδοση όπου κάνει μια συνοπτική αναδρομή στην παγκόσμια γεφυροποιία, όπου παρουσιάζει μερικά από τα πιο χαρακτηριστικά πέτρινα τοξωτά γεφύρια που υπάρχουν ή υπήρχαν σ’ ολόκληρη την Ελλάδα, μελετά και αναπαριστά τη διαδικασία κατασκευής τους, συστήνει τους συνήθως ανώνυμους κατασκευαστές τους, τα εργαλεία και τη συνθηματική γλώσσα τους και στο τέλος παραθέτει αρκετά φύλλα εργασίας για μαθητές όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης.

Προβιομηχανικά

Στην προβιομηχανική Ελλάδα, σύμφωνα με τον ίδιο, το κύριο δομικό υλικό ήταν η πέτρα και ένα από τα πιο σημαντικά προβλήματα που απασχολούσαν τους κατοίκους περισσότερο της ηπειρωτικής και λιγότερο της νησιωτικής υπαίθρου ήταν η ασφαλής διέλευση των οδοιπόρων και των μεταφορικών μέσων τους πάνω από ποτάμια, ρέματα και χείμαρρους. Η μορφολογία του εδάφους έπαιζε τον πιο καθοριστικό ρόλο. Ο πρωτομάστορας αναζητούσε ένα βραχώδες στένωμα του ποταμού με γερούς βράχους στις όχθες για να στηρίξει με ασφάλεια τα ακρόβαθρα. Οι πολύπειροι λαϊκοί γεφυροποιοί γνώριζαν ότι όσο μικρότερη η καμάρα τόσο πιο στέρεο το γεφύρι και τόσο μικρότερο το κόστος κατασκευής.

Επομένως, η επιλογή της θέσης του γεφυριού ήταν σπουδαιότερη από τη χάραξη του δρόμου ή του μονοπατιού. Έτσι, πολλές φορές ήταν αναπόφευκτο ο δρόμος να ακολουθεί την όχθη του ποταμού μέχρι να συναντήσει το γεφύρι. Συνήθως, η θέση ήταν από χρόνια προκαθορισμένη, δηλαδή, εκεί που υπήρχε παλιότερα ένα ξύλινο ή άλλο πέτρινο γεφύρι που είχε γκρεμιστεί.

Τα γεφύρια είναι διάσπαρτα σ’ ολόκληρη την ελληνική επικράτεια. Μάλιστα, ορισμένες περιοχές, που ήταν οικονομικά ανεπτυγμένες, όπως αυτή των Ζαγοροχωρίων, είχαν το πιο πυκνό οδικό δίκτυο με πολλά γεφύρια. Το 18ο και 19ο αιώνα, που το εμπόριο βρισκόταν στη μεγαλύτερη ανάπτυξη του, η παραπάνω περιοχή είχε συνολικά 45 γεφύρια!

Κατηγορίες

Όλα τα πέτρινα γεφύρια, ανάλογα με τον αριθμό των τόξων τους, ταξινομούνται σε δύο κύριες κατηγορίες: τα μονότοξα και τα πολύτοξα. Η μορφολογία των ποταμιών ακολουθεί την εξής λογική: στα ορεινά εδάφη με μεγάλη κλίση τα ποτάμια έχουν μικρό πλάτος και έτσι είναι πιο ορμητικά, ενώ στα πεδινά εδάφη με ελάχιστη κλίση τα ποτάμια mφτάνουν στο μέγιστο πλάτος τους και χάνουν την ορμητικότητα τους.
Κανένα γεφύρι, σύμφωνα με τον εκπαιδευτικό, δεν είναι ολόιδιο με κάποιο άλλο, γιατί το κάθε ένα έχει τα δικά του μοναδικά χαρακτηριστικά. Μπορεί να έχει ανακουφιστικά τόξα, μεμονωμένες ή συσσωματωμένες αρκάδες, σιδερένιες άρπιζες, ενεπίγραφες μαρμάρινες πλάκες, ακόμα και ένα μικρό καμπανάκι που προειδοποιεί για τους κινδύνους της διέλευσης. Αρκετά γεφύρια ξεχωρίζουν από τα υπόλοιπα γιατί δε στέκουν μόνα τους στην ερημιά της ελληνικής υπαίθρου. Τα γεφύρια αυτά πλαισιώνονται με ένα εικονοστάσι, ένα ξωκλήσι, μια κρήνη, ένα νερόμυλο, ένα χάνι και σπανιότερα με μια κούλια. Στα χρόνια της Τουρκοκρατίας, η κούλια ήταν ένα φυλάκιο, στο οποίο διέμενε μόνιμη φρουρά για να προστατεύει το γεφύρι από δολιοφθορές και να ελέγχει τους διερχόμενους.

Υλικά κατασκευής

Βασική πρώτη ύλη, σύμφωνα με τον κ. Γκράσσο, ήταν ο σχιστόλιθος που αφθονεί στην Ελλάδα, ενώ για συνδετική ύλη χρησιμοποιούσαν ένα είδος υδατοστεγούς ασβεστοκονιάματος, το «κουρασάνι».
Αυτό το έφτιαχναν οι ίδιοι οι μάστορες και αποτελούνταν από ένα μίγμα τριμμένου κεραμιδιού, σβησμένου ασβέστη, ελαφρόπετρας, χώματος, νερού και ξερών χόρτων. Σε αρκετές περιπτώσεις, έριχναν μέσα στο μίγμα ασπράδια αυγών και μαλλιά ζώων για να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα και τη συνεκτικότητα του. Επίσης, υλοτομούσαν τοπική ξυλεία, την επεξεργάζονταν μερικώς και κατασκεύαζαν τον ξυλότυπο.

Ονοματοδοσία

Πρέπει να τονιστεί πως τα πέτρινα γεφύρια είχαν πολύ υψηλό κόστος κατασκευής και γι’ αυτό τη χρηματοδότηση του έργου την αναλάμβανε είτε ένα ή περισσότερα γειτονικά χωριά είτε κάποιοι μεμονωμένοι χορηγοί-χρηματοδότες. Στη δεύτερη περίπτωση ως ηθική ανταμοιβή προς το χορηγό αυτόν, το γεφύρι έπαιρνε το όνομά του.
Όμως, αρκετές φορές η ονοματοδοσία γινόταν κατά συνήθεια από τους κατοίκους των γύρω χωριών με την πάροδο του χρόνου. Όλες οι πιθανές περιπτώσεις ονοματοδοσίας, επισημαίνεται στην εργασία του εκπαιδευτικού, μπορούν να ταξινομηθούν σε τρεις μεγάλες κατηγορίες.
Από το χορηγό (συνήθως άντρες και σπανιότατα γυναίκες), από το φυσικό περιβάλλον: το ίδιο το ποτάμι, τη χαράδρα, το βουνό, ή την τοποθεσία και από το ανθρωπογενές περιβάλλον: χωριό, μοναστήρι ή εκκλησία, χάνι, νερόμυλο, βρύση, σπίτι, ή κάποιο τυχαίο συμβάν π.χ. έναν πνιγμό, μια συμπλοκή κ.ά.


Χορηγοί

Ποιοι, όμως, ήταν αυτοί οι άνθρωποι που μπορούσαν να γίνουν χορηγοί σε ένα τόσο_ ακριβό κατασκευαστικό έργο; Συνήθως ήταν Έλληνες που είχαν πλουτίσει στον τόπο τους ή στο εξωτερικό από το εμπόριο, την κτηνοτροφία, κ.ά. Αρκετές φορές ήταν ο ιδιοκτήτης του παρακείμενου μύλου και αυτό γινόταν γιατί έτσι ο μυλωνάς μεγάλωνε το πελατολόγιο του, αφού ο μύλος του θα γινόταν προσβάσιμος σε κατοίκους και από τις δύο όχθες του ποταμού. Επίσης, κάποιες φορές, είτε ένας κλέφτης ή αρματολός, είτε ένα θρησκευτικό πρόσωπο, π.χ. καλόγερος ή παπάς, αναλάμβανε εξ ολοκλήρου τα έξοδα της κατασκευής. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα κληρικού-χορηγού υπήρξε ο Βησσαρίων (1490-1540), ο οποίος διετέλεσε Μητροπολίτης Λάρισας (μετά το θάνατο του ανακηρύχτηκε σε Άγιο) και μέσα σε 15 περίπου χρόνια χρηματοδότησε τρία πολύ σημαντικά γεφύρια στο νομό Τρικάλων. Το γεφύρι του Κοράκου στον Αχελώο, της Πόρτας στον Πορταϊκό και της Σαρακίνας στον Πηνειό. Τέλος, αρκετές φορές ο χορηγός ήταν ένας Τούρκος αξιωματούχος, όπως ο Καμπέρ Αγάς στα Ιωάννινα, ο Μαχμούτ Πασάς στα Γρεβενά κ.ά.

Η Google πειραματίζεται με αυτοκίνητο χωρίς οδηγό ,

Ο οδηγός δεν χρειάζεται!
ΤΗΕ ΝEW ΥΟRΚ ΤΙΜES , Του JohnMarkoff


Η Google δοκιµάζει στις ΗΠΑ αυτοκίνητα που οδηγούν µόνα τους. Με τη βοήθεια ηλεκτρονικών υπολογιστών και αισθητήρων, το µετασκευασµένο Τoyota Ρrius της Google ταξιδεύει οµαλότατα και ασφαλέστατα µε σχεδόν 100 χλµ./ώρα.

Εγκλωβισµένοι σε τιµές-καρµπόν οι καταναλωτές Σύγκριση σε 29 προϊόντα σούπερ µάρκετ ,

Τιµές-καρµπόν καταγράφονται σε ίδια προϊόντα που πωλούνται στα ράφια διαφορετικών σούπερ µάρκετ. Ο έλληνας καταναλωτής είναι εγκλωβισµένος σε µια αγορά στην οποία κάθε άλλο παρά λειτουργεί ο ανταγωνισµός.

Ταυτόχρονα είναι αναγκασµένος να πληρώνει και ακριβότερα σε σχέση µε τους άλλους Ευρωπαίους τα ίδια προϊόντα πολυεθνικών εταιρειών που πωλούνται στην Ελλάδα.

Η έρευνα που έκαναν «ΤΑ ΝΕΑ», µε βάση τα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιµών, σε 6 µεγάλες αλυσίδες, είναι αποκαλυπτική και δείχνει ότι ο ανταγωνισµός δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε στην ελληνική αγορά. Εξετάζοντας τις τιµές 29 βασικών προϊόντων,

AΡΩΜΑ ΓΥΝΑΙΚΑΣ



Μια καταπληκτική ταινία και μια δυνατή ερμηνεία του ΑΛ ΠΑΤΣΙΝΟ (θεός) μια ιστορία με βαθιά νοήματα για τη ζωή κι ουσία. Τι κοινό μπορουν να έχουν δύο τόσο διαφορετικοί άνθρωποι? Δέν ξέρω !! Ξέρω όμως ότι ο ένας μπορεί και συμπληρώνει τα κενά του άλλου. Ο καθένας τους μπορεί να βοηθήσει τον άλλο να κατανοήσει τις αξίες εκείνες που απουσιάζουν απ’ τη ζωή του. Και τελικά, μέσα από έναν μαραθώνιο, η συνάντησή τους, θα τους αλλάξει ολόκληρη τη ζωή . θα τους οδηγήσει στη λύτρωση και στην αποδοχή του εαυτού τους, έτσι όπως αυτός είναι.

Δυνατοί διάλογοι, που τσακίζουν κόκαλα με την σκληρότητα, αλλά και με την αλήθεια τους. Τα πράγματα δεν ωραιοποιούνται, αλλά παρουσιάζονται έτσι όπως ακριβώς είναι. Είτε είναι καλά, είτε είναι άσχημα. Άλλωστε η ζωή, όπως και τα νομίσματα, έχει δύο όψεις και καλώς ή κακώς, οφείλουμε να μάθουμε να ζούμε και με τις δύο


 
 
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory