Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Σάββατο, 30 Οκτωβρίου 2010

Όταν η Τζούλια τραγούδησε Χατζηδάκι... (video)

Τον... εκτέλεσε!
Ολα τα σφάζει,όλα τα μαχαιρώνει... Τώρα ήρθε η σειρά και του Μάνου Χατζιδάκι... Η Τζούλια Αλεξανδράτου στο νέο της νυχτερινό σώου που ξεκίνησε ανήμερα 28 Οκτωβρίου αποφάσισε να... εκτελέσει και δημιουργίες του μεγάλου μουσικοσυνθέτη, σε μία προσπάθεια να δείξει ότι η ποιότητα είναι μία ανοιχτή αγκάλη που όλους τους χωρά. Για όσους δεν μας πιστεύουν ιδού και το βίντεο..

Η ιστορία τού μαγιό .

The History of Swimwear
The History of Swimwear
The History of Swimwear
The History of Swimwear
The History of Swimwear
The History of Swimwear
The History of Swimwear
The History of Swimwear
The History of Swimwear

Τα μαύρα χρόνια της Ριάνα

Η φωτογράφηση έχει εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Ωστόσο η συνέντευξη δεν ήταν τόσο glamorous, αφού η Ριάνα «έσπασε» για πρώτη φορά δημοσίως και μίλησε για τη μαύρη περίοδο της ζωής της. Με δάκρυα στα μάτια αναρωτήθηκε τι έκανε και άξιζε τέτοια συμπεριφορά… Η Ριάνα, στη συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «Marie Claire», μιλάει για την κακοποίηση που είχε υποστεί πριν από ενάμιση χρόνο από τον τότε αγαπημένο της Κρις Μπράουν. Οπως λέει, εκείνη την περίοδο της ζωής της ένιωθε «άδεια»!
 
\Τώρα πια νιώθοντας ήρεμη σε μια ζεστή, αισθησιακή φωτογράφηση που έκανε για το τεύχος Δεκεμβρίου του γνωστού περιοδικού, αποφάσισε να μιλήσει για τη σχέση της με τον τραγουδιστή. Οι αναμνήσεις από εκείνο το βράδυ που κατέληξε να τραβάει φωτογραφίες η αστυνομία το τραυματισμένο της πρόσωπο είναι μέχρι και σήμερα νωπές.

Δεν ξεχνάει, όπως λέει, πόσο «μαύρη» περίοδος ήταν γι’ αυτή εκείνο το διάστημα που δεν

Γιαννης Νικου Ενας Μεγαλος Ελληνας Ζωγραφος!!

λόγια του ζωγράφου.


Γεννήθηκα σε πόλη, στην Θεσσαλονίκη και μεγάλωσα και σπούδασα στην Αθήνα. Από παιδί όμως έκανα σχέδια '' απόδρασης '', μέσα από αγορίστικα πλάνα περιπλάνησης στην άγρια Φύση.
Η ζωή προχώρησε . Άρχισα την καριέρα μου στην ζωγραφική, ολοκλήρωσα σπουδές Υποκριτικής, ασχολήθηκα με την κλασσική κιθάρα και γενικά έκανα πολλά πράγματα γύρω απ΄ την Τέχνη, εντός και εκτός Ελλάδας .
Όμως εκείνο το παιδικό όνειρο, βρισκόταν πάντα στην κώχη του μυαλού μου και δεν με εγκατέλειψε ποτέ.
Αντίθετα, όσο ζούσα και δούλευα σε χώρες του εξωτερικού ( Γερμανία- Ιταλία ), παρά τις ευνοϊκές για την δουλειά μου συνθήκες και την αποδοχή που συνάντησα, η επιθυμία της ''απόδρασης'' δυνάμωνε.
Bίλλα πλειάδες στο ΒαθύτοποΔράμας χιονισμένο τοπίο
Έτσι την εποχή που ζούσα στην Γένοβα με την γυναίκα μου - που ήταν διπλωμάτης και Πρόξενος της Ελλάδας εκεί - αποφασίσαμε κάτι που για τα ελληνικά δεδομένα, ήταν χωρίς προηγούμενο. Αφού ως άνθρωποι της πόλης δεν είχαμε ρίζες που να μας οδηγούν σε πατρογονικές εστίες εκτός Αθηνών, εκμεταλλευτήκαμε την δυνατότητα να διαλέξουμε μεσ' από τις ομορφότερες περιοχές της Ελλάδας.

Σε μια μεγάλη έκταση - κοντά στο Βαθύτοπο του Κάτω Νευροκοπίου Δράμας δημιουργήσαμε την "Βίλλα Πλειάδες". Ένα συγκρότημα- κατοικία, εργαστήριο, ξενώνες , - με χιλιάδες δένδρα που φυτέψαμε κάνοντας ταυτόχρονα κι ένα μεγάλο οικολογικό έργο. Ένας χώρος κι ένα έργο, που ανταμοίβει πλέον εμάς και τους φίλους , θαυμαστές και συλλέκτες που συνεχώς έρχονται και με βρίσκουν- γιατί υπάρχει και η περιέργεια "που γίνονται αυτά τα έργα, που έχει πάει αυτός ο Νίκου!".

Αγγελοπαγίδα
Ο έναστρος ουρανός και η καθαρότητα της ατμόσφαιρας του χώρου λόγω υψομέτρου, σε κάνει τα βράδια να αισθάνεσαι ότι οι αστερισμοί σε καλύπτουν. Γι'αυτό έδωσα στην κατοικία μου - και λόγω της αγάπης μου στην μυθολογία- το όνομα του αστερισμού των Πλειάδων.

Τελικά, δεν μετάνιωσα ούτε για μια στιγμή που επέλεξα τον Ελλαδικό χώρο, ως χώρο έμπνευσης και δημιουργίας . Η Ελλάδα είναι ο δικός μου "τροφοδότης λογαριασμός", και ό,τι μειονέκτημα κι αν παρουσιάστηκε στην πορεία δεν μπόρεσε να σκιάσει την επιλογή μου.

Όσο για τον κίνδυνο "αποστασιοποίησης", που πολλοί επικαλούνται για έναν δημιουργό που ζει "εκτός κέντρου". Με τα σημερινά μέσα επικοινωνίας, όπως και με τις συχνές παρουσιάσεις της δουλειάς μου και τα συνεχή ταξείδια, ακόμα κι αν το επιθυμούσα δεν μπορώ να απέχω απ΄την περίφημη επικαιρότητα και τα δρώμενα.

Έχω όμως κερδίσει το ουσιαστικό πλεονέκτημα να επιλέξω ποια ''δρώμενα '' θεωρώ σημαντικά, ώστε να αφήσω γι'αυτά τον ιδανικό μου βιότοπο, για λίγο.

Σας ευχαριστώ θερμά,

Γιάννης Νίκου.
 '' Ο ζωγραφος του μαγικου ρεαλισμου''

Λίγα λόγια για τον καλλιτέχνη και το έργο του
Η Τέχνη που δημιουργεί ο Γιάννης Νίκου είναι γεμάτη όνειρο και πραγματικότητα, συμβολισμό και μυστικισμό, αλληγορία και διδακτισμό. Ενώ τεχνικά συνδυάζει κλασικό και μελλοντολογικό. Πρόκειται για μία συμβολική Τέχνη, όπου όπως έχει δηλώσει και ο ίδιος τίποτα δεν είναι τυχαίο. Είναι μια ονειρική τέχνη που την βλέπεις με μάτια ανοιχτά. Όπως έχει γράψει και ο τεχνοκριτικός Μάριο Μπότσι «σαν τον αρχαίο Λουκιανό, ο Γιάννης Νίκου δημιουργεί όνειρα κοινά για όλους μας». Αυτά τα όνειρα καλούμαστε να ανακαλύψουμε .
Το 1982, κατόπιν διαγωνισμού, επιλέχθηκε να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην έκθεση της ΕΟΚ «150 νέοι ζωγράφοι της Κοινότητας». Το με ειδικό βραβείο από την UNICEF.
Έχει παρουσιάσει ως τώρα το έργο του σε πολλές ατομικές εκθέσεις στην Αθήνα, Θεσ/νίκη, Βρυξέλλες, Μιλάνο, Μπρέσια, Γένοβα, Ρώμη, Τορόντο. Συμμετείχε επίσης σε ομαδικές στην Βασιλεία, Παρίσι, Σπολέττο, Τόντι, Ρώμη, Τορίνο, Σαβόνα, Μάλτα, Ν. Υόρκη, Τορόντο, Αμβέρσα και Λευκωσία.

Η Ναυμαχία της Σαλαμίνας

Αγγελοι χαμένοι μέσα στο πλήθος
Κωνσταντίνος Παλαιολόγος ,ο μύθος
Ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος στης επάλξεις ,Ξημερώματα της 29ης Μαίου 1453




 

Ο χορός πού κάνει ακαταμάχητους τούς άντρες .

Οι άνδρες που θέλουν να τραβήξουν πάνω τους τα μάτια των γυναικών σε μια ντισκοτέκ ή σε οποιαδήποτε άλλη περίσταση χορού, καλά θα έκαναν να μάθουν μερικές συγκεκριμένες κινήσεις, οι οποίες, όπως για πρώτη φορά διαπίστωσε μια νέα βρετανική επιστημονική έρευνα, είναι αυτές κυρίως που γοητεύουν το άλλο φύλο. Πώς έγινε η έρευναΟι βρετανοί ψυχολόγοι εντόπισαν οκτώ βασικές ανδρικές χορευτικές κινήσεις που "ξεσηκώνουν" περισσότερο το γυναικείο ενδιαφέρον. Όλες έχουν να κάνουν κυρίως με κινήσεις του κορμού του σώματος και θεωρούνται, από εξελικτική άποψη, "σήματα" που εκπέμπει ο άνδρας σχετικά με την υγεία, τη δύναμή του και, τελικά, την καταλληλότητά του ως ερωτικός και αναπαραγωγικός σύντροφος.

 Οι ερευνητές, υπό τον εξελικτικό ψυχολόγο Νικ Νιβ του πανεπιστημίου Νορθάμπρια του Νιούκαστλ, παρουσίασαν τη σχετική μελέτη στο περιοδικό βιολογίας "Biology Letters" της Βασιλικής Εταιρίας Επιστημών της Βρετανίας, σύμφωνα με το BBC, το Γαλλικό Πρακτορείο και το "Science".

  Οι επιστήμονες κινηματογράφησαν με 12 τρισδιάστατες κάμερες 19 άνδρες, ηλικίας 18 - 35 ετών (κανείς δεν ήταν επαγγελματίας χορευτής), σε ένα εργαστήριο, καθώς έκαναν διάφορες χορευτικές φιγούρες. Στη συνέχεια, μέσω της επεξεργασίας και της σύνθεσης των βίντεο των χορευτών με βιομετρική ανάλυση, δημιουργήθηκε ένας ψηφιακός κινούμενος χορευτής τύπου καρτούν (ένα "αβατάρ" στη γλώσσα της πληροφορικής), που δεν είχε ούτε πρόσωπο ούτε φύλο. Μια ομάδα 35 νεαρών γυναικών κλήθηκαν να παρακολουθήσουν σύντομα βιντεοκλίπ διάρκειας 15 δευτερολέπτων με χορευτικές κινήσεις των "αβατάρ" και να επιλέξουν ποιες κινήσεις θεωρούσαν πιο ελκυστικές.

 Οι οκτώ κινήσεις που ξεχώρισαν, δεν μπορούν ασφαλώς να περιγραφούν εν συντομία σε ένα κείμενο, αλλά σε γενικές γραμμές οι "καλύτεροι" (στα μάτια των γυναικών) χορευτές κάνουν μεγαλύτερες κινήσεις του κεφαλιού, του λαιμού και του κορμού του σώματος, καθώς επίσης ταχύτερες κάμψεις και λυγίσματα των γονάτων.Οι χειρότεροι χορευτές είναι...

Η Mageia είναι κοινωνικό λογισμικό



Photobucket
http://www.mageia.org/el/

Η Mageia είναι κοινωνικό λογισμικό
  • Εμείς, ως κοινότητα, θα εκτιμούμε τους χρήστες μας. Θα είμαστε πάντα σε επαφή με την βάση χρηστών μας, γιατί είναι μέρος της κοινότητας όπως οι κατασκευαστές και οι διοργανωτές.
  • Αντιλαμβανόμαστε ότι το πολυτιμότερο για μας είναι οι άνθρωποι και η κοινότητα.
  • Θα είμαστε πάντα μια κοινοτική διανομή, εκτιμώντας όλες τις συνεισφορές της κοινότητας.
  • Θα είμαστε μια διανομή χωρίς αποκλεισμούς, εξασφαλίζοντας ότι όλοι στην κοινότητα μπορούν να κάνουν τη φωνή τους να ακουστεί.
  • Θα εκτιμούμε την φιλία και θα προωθούμε την κοινωνική αλληλεπίδραση μεταξύ των ανθρώπων.
  • Θα εκτιμούμε την ακεραιότητα, την κοινότητα, την εμπιστοσύνη και θα τηρούμε πάντα τα υψηλότερα ηθικά πρότυπα.
  • Θέλουμε πάνω απ' όλα να περάσουμε καλά :-) .
  • Θα προσπαθούμε να διατηρήσουμε την καλή θέληση και από την πλευρά μας αλλά και από την κοινότητα.
  • Θα βοηθάμε και θα υποστηρίζουμε ο ένας τον άλλο. Όταν κάτι δεν είναι σωστό, θα ενεργούμε κατάλληλα για την επίλυσή του.
Mageia ως ισχυρή τεχνολογία
  • Εμείς, ως ελεύθερο λογισμικό και ως λειτουργικό σύστημα, θα καινοτομούμε συνεχώς για να είμαστε η πιο προηγμένη τεχνολογικά επιλογή.
  • Θα είμαστε ενημερωμένοι με τις τελευταίες τάσεις στο ανοιχτό λογισμικό, επιλέγοντας την ισορροπία ανάμεσα στο μοντέρνο λογισμικό και την σταθερότητα στις εκδόσεις μας.
  • Θα διατηρούμε την κοινότητά μας ζωντανή, πάντα με στόχο να ανοίγουμε τον δρόμο στην από κοινού ανάπτυξη.
  • Θα ενθαρρύνουμε τους χρήστες μας ώστε να έχουν την καλύτερη εμπειρία με τον υπολογιστή τους.
  • Θα προσπαθούμε για την ευκολία στη χρήση, αλλά επίσης στο να προσφέρουμε ένα πλήρες...

Αγριο θηλυκό η "Κελ-Κελ"!

Wild θηλυκό για πρώτη και «Τελευταία φορά» η «Κελ-Κελ»! Κι όμως, η γλυκιά μαμά Κέλλυ Κελεκίδου μπορεί να τα βάλει με αρσενικό και μάλιστα να βγει... νικήτρια από τον καβγά.

Για τις ανάγκες του νέου της video clip, φωτογραφικό υλικό από το οποίο εξασφάλισε η «Espresso», η τραγουδίστρια τσακώνεται με έναν κούκλο... Η Κέλλυ Κελεκίδου φορώντας μπουρνούζι και σιδερώνοντας παρουσιάζει στη σκηνή του «Teatro» ένα αλλιώτικο show μαζί με τον σύζυγό της Νίκο Κουρκούλη και τον Κώστα Καραφώτη. Μετά λοιπόν τον ρόλο της... νοικοκυράς κάνει ξανά την ανατροπή.

Επιστρατεύοντας ένα εντυπωσιακό φόρεμα των Kostantinos Melis by Laskos και με τέλεια κουπ, επιμελημένη από τον Δημήτρη Γιαννέτο, ξεκίνησε τα γυρίσματα του νέου της

Η ζουμερή Kim βγήκε για ψώνια!

Κάθε έξοδος της Kim Kardashian είναι γεγονός, καθώς συγκεντρώνεται πλήθος κόσμου και φυσικά παπαράτσι.

Βέβαια οι κακές γλώσσες του Χόλιγουντ λένε ότι τις περισσότερες φορές η ίδια τους καλεί, μέσω twitter και τα σχετικά, αλλά αυτό δε φαίνεται καθόλου να την πτοεί.
Στις φωτογραφίες η δημοφιλής tv-persona βρίσκεται για ψώνια στη Νέα Υόρκη, στο γνωστό μαγαζί «25 Park», συνοδευόμενη από φίλους αλλά και από την προσωπική της φρουρά. Οσο για το ντύσιμο, είπαμε, τα nude χρώματα θα φορεθούν και φέτος.

Κέλι Μακ Γκίλις: Η σταρ του «Top Gun» παντρεύτηκε την καλή της

Η μοιραία ξανθιά που έκανε τους άνδρες να καρδιοχτυπούν όταν υποδυόταν την αυστηρή καθηγήτρια του Τομ Κρουζ στο «Top Gun», παντρεύτηκε προχτές την ερωμένη της, μετά από δέκα χρόνια σχέσης.

Ο γάμος της 52χρονης ηθοποιού με την 42χρονη φίλη της, Μέλανι Λέις, έγινε στο Νιου Τζέρσι , δύο μέρες πριν η Γκίλις κάνει την πρώτη της δημόσια εμφάνιση σε κινηματογραφικό φεστιβάλ του Τορόντο, χωρίς να έχει κανένα πρόβλημα να απαντά στις αδιάκριτες ερωτήσεις των δημοσιογράφων.

Το ζευγάρι γνωρίστηκε το 2000, όταν η Λέις εργαζόταν σε μπαρ που ανήκε στην ηθοποιό και τον τότε σύζυγό της.

Η Κέλι Μακ Γκίλις έχει ήδη δύο γάμους στο ενεργητικό της και δύο παιδιά, αλλά όπως έχει δηλώσει, κατά βάθος ήταν ομοφυλόφιλη όλη της τη ζωή. «Προσπάθησα πάρα πολύ να καταπνίξω αυτό που πραγματικά ήμουν. Ήταν ένα δύσκολο ταξίδι για μένα, όμως πλέον έχω αποδεχτεί αυτό που είμαι και νιώθω πολύ πλήρης»..

Τρικ για νεανικό συλλαλητήριο ,

Ο 16χρονος Τόµι  θα καταφέρει να  βρει τον εαυτό του  ανάµεσα στους  ανορθόδοξους χαρακτήρες που τον  περιβάλλουν και  θα βοηθήσει τους  έφηβους θεατές να  κάνουν το ίδιο, µε  αφορµή την παράσταση του έργου  «Ρισπέκτ» στο θέατρο Χώρα
Οµάδες και ηθοποιοί ανεβάζουν στο σανίδι τις ανησυχίες της νέας γενιάς µε πρωτότυπους και χιουµοριστικούς τρόπους. Οι τίτλοι;
Στην αγγλική: «Ρισπέκτ», «Rejected» και «Cinemascope»
Ενας έφηβος αναζητά µια ηρωική πράξη για να µεγαλώσει. Ο κόσµος συνειδητοποιεί τη µαταιότητα της ζωής καθώς πλησιάζει το τέλος της ανθρωπότητας. Τη στιγµή που µια παρέα στην Οµόνοια τραγουδά και χορεύει την απόρριψη των σχέσεων. Είναι οι τρεις παραστάσεις «Ρισπέκτ», «Rejected» και «Cinemascope» που καλούν στο θέατρο, µε τραγούδι, χορό και πρωτοποριακές µεθόδους το κοινό των έως 30 και κάτι ετών.

Μπορεί οι έφηβοι να µην αποχωρίζονται τον υπολογιστή τους, ο ήρωας όµως του έργου «Ρισπέκτ» θα τον αφήσει για να βγει στον δρόµο. Δεν έχει κλείσει ραντεβού για καφέ ούτε πηγαίνει στο φροντιστήριο. Θέλει, λέει, να κάνει µια ηρωική πράξη... Να θάψει τον αδερφό του στο πεζοδρόµιο όπου βρέθηκε νεκρός.

Οι τρεις κωµικές ηµέρες του 16χρονου Τόµι στο έργο «Ρισπέκτ» του Τζακ Θορν, σε διασκευή των Αντώνη Γαλέου, Τζωρτζίνας Κακουδάκη, Κατερίνα Μπερδέκα, ανεβαίνουν στο θέατρο «Χώρα». Εκεί θα συναντήσει εκείνους που τον συµβουλεύουν να µη θάψει τον αδερφό του γιατί θα κόψει τα καλώδια της Νova. Θα πρέπει, του λένε, να πάρει άδεια από τον δήµο. Με λίγα λόγια, τα πρέπει και τα θέλω των άλλων δεν τον αφήνουν σε ησυχία.

Η επικοινωνία µε τους νέους είναι σκοπός του «θεάτρου αποκλειστικά για εφήβους» που, όπως σηµειώνουν οι συντελεστές, µέχρι πρόσφατα είχε ξεχαστεί από το ίδιο το θέατρο». Τους ρόλους ερµηνεύουν οι Γιώργος Βουβάκης, Απόστολος Κουτσιανικούλης, Γιώργος Ματαράγκας, Μαριάνθη Μπαϊρακτάρη, Αθηνά Μπερδέκα, Κωνσταντίνος Μωραΐτης.

Αραγε, στην πραγµατική ζωή, τα προβλήµατα στις σχέσεις οδηγούν στην απόρριψη των αγαπηµένων προσώπων; Γιατί η ζωή να µην είναι τέλεια όπως στην τηλεόραση; Πέντε ηθοποιοί αλλάζουν ρόλους, αστειεύονται, χορεύουν, τραγουδούν µε τις µουσικές του Τareq σε µια κωµικοτραγική παράσταση για την απόρριψη των σχέσεων και του έρωτα, στην κωµική παράσταση «Rejected». Η ιδέα είναι του 35χρονου ηθοποιού και σκηνοθέτη Γιάννη Σαρακατσάνη και µέλους της θεατρικής οµάδας «Αbovo», ο οποίος θεωρεί ότι η πρώτη ύλη θα πρέπει να πηγάζει από τους καλλιτέχνες. Ως «µια οµάδα που στόχο έχει να παράγει πρωτότυπα, φιλοσοφικά, πολιτικά έργα, µε σύγχρονη γλώσσα και πολύ χιούµορ» συστήνεται η οµάδα Αbovo, που ανέβασε πέρσι την πολιτική κωµωδία «Μαµά Ελλάδα 2»
ΙΝFΟ
«Cinemascope» της οµάδας «Βlitz», στο «Βios» (Πειραιώς 84, τηλ. 210-3425.335) έως 21/11. «Rejected» του Γιάννη Σαρακατσάνη στο «Αγγέλων Βήµα» (Σατωβριάνδου 36, Οµόνοια, τηλ. 210-
5242211). «Ρισπέκτ» του Τζακ Θορν στο θέατρο «Χώρα» (Αµοργού 20, Κυψέλη, τηλ. 210-
8673.945) από 31/10.

Τους ακούνε στα ακουστικά

Το τέλος του κόσµου έρχεται, όπως είχαν δηλώσει ανοιχτά στο φετινό Φεστιβάλ Αθηνών. Για εκείνους που δεν το πίστεψαν, οι ηθοποιοί της οµάδας Βlitz επιστρέφουν στο Βios για να τους ξαναπροειδοποιήσουν: «Μας εγκατέλειψαν. Δεν είστε ασφαλείς πουθενά». Η παράσταση «Cinemascope - Ενα ντοκιµαντέρ για το τέλος του κόσµου» επιχειρεί να παίξει µε τα όρια του θεάτρου και του κινηµατογράφου. Αλλωστε, η οµάδα που ιδρύθηκε το 2004 αναζητά διαρκώς πρωτοποριακές µεθόδους έρευνας πάνω στη θεατρική πράξη. Περίεργοι τύποι κάνουν βόλτα στον πεζόδροµο της οδού Σαλαµίνος στην Πειραιώς, έξω από το Βios. Μέσα στο κτίριο, πίσω από µια τζαµαρία βρίσκονται οι θεατές, που ακούν τους ηθοποιούς από τα ακουστικά – χάρη στην ψηφιακή πλατφόρµα Silent Sound Show (SSSh!). Και γελούν µε την άγνοια των περαστικών. Τη στιγµή που οι ήρωες αναρωτιούνται, ερωτεύονται, τραγουδούν και κάνουν απολογισµό ζωής. 

Αναδημοσιευση Απο τα Νεα

ΣΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΨΥΧΙΚΟ Μια πλατεία γλυπτών «γεννιέται» ,

Για την Πλατεία Οµονοίας προοριζόταν ο «Ποσειδώνας» και  παρά το γεγονός ότι κέρδισε το πρώτο βραβείο τελικά παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Πλατεία Ζογγολόπουλου
Εργα τέχνης «φυτρώνουν» σε ένα «ξέφωτο» της Αθήνας, που αποκτά πλέον όνοµα, επώνυµο και έξι σπουδαία καλλιτεχνήµατα του Γιώργου Ζογγολόπουλου
Τσαγκάρης, πρόσφυγας από την Ανατολή, ψηλός, ξερακιανός, ο Αλέξανδρος, κάποτε περιπλανιόταν στους δρόµους του Ψυχικού σαν παράταιρη φιγούρα ανάµεσα στα πλουσιόσπιτα. Σήµερα, ο άνθρωπος που δεν άντεχε να µένει στον ίδιο τόπο, στέκει καρτερικά και περιµένει στην καρδιά του προαστίου µε την ποδιά της δουλειάς και τα εργαλεία του στο χέρι. Μόνο που το ψηλόλιγνο κορµί του δεν είναι πια φθαρτό, αλλά καµωµένο από χυτό ορείχαλκο.

Είναι ο «Αλέξανδρος», όπως κατάφερε να τον µεταφέρει σε ένα µνηµειακό έργο ύψους 2 µ. ένας από τους σηµαντικότερους νεοέλληνες γλύπτες, ο Γιώργος Ζογγολόπουλος. Και είναι ένα από τα έξι γλυπτά που από την Τετάρτη το µεσηµέρι κοσµούν πλέον την πλατεία που φέρει το όνοµα του καλλιτέχνη (δίπλα στην εκκλησία του Αγίου Δηµητρίου επί της Λεωφόρου Δηµοκρατίας) και µετατρέπεται σε µια µόνιµη υπαίθρια γλυπτοθήκη, µια ανάσα από το σπίτι - ατελιέ του και έδρα σήµερα του Ιδρύµατος που φέρει το όνοµά του.

«Μέσα από τα έργα µου επιδιώκω να επικοινωνήσει ο κάθε άνθρωπος µε ό,τι εκείνος επιθυµεί και αναπολεί, όσο απραγµατοποίητο και ανέφικτο αν είναι. Αλλωστε τις κρυφές λαχτάρες δεν υπηρετεί η τέχνη;», έλεγε ο ίδιος ο καλλιτέχνης που για να πετύχει τον σκοπό του επιστράτευσε σωλήνες, κάτοπτρα, µεγεθυντικούς φακούς και οµπρέλες. Το αποτέλεσµα ήταν δηµιουργίες που αγαπήθηκαν από το ευρύ κοινό: από το ωραιότερο – κατά πολλούς – µεταπολεµικό Μνηµείο Πεσόντων για τους νεκρούς στο Μπλόκο της Κοκκινιάς, έως το έργο - σταθµός που τον καθιέρωσε: τους πίδακες στην Πλατεία Οµονοίας. Και από το εµβληµατικό µνηµείο του Ζαλόγγου – σε κλίµακα 1/10 κοσµεί τον κήπο του Προεδρικού Μεγάρου – έως τις οµπρέλες του στο Μετρό του Συντάγµατος.

Τώρα έξι από τα γλυπτά του – προσφορά του Ιδρύµατος Ζογγολόπουλου και του συλλέκτη Ζαχαρία Πορταλάκη – παίρνουν µόνιµη θέση στην πλατεία για να συµβάλλουν στο πιστεύω του καλλιτέχνη: στην αρµονική ένταξη των γλυπτών του σε υπαίθριους χώρους, καθώς θεωρούσε πως η τέχνη έπρεπε να είναι προσιτή σε όλους. Και καθώς ανήκουν σε διαφορετικές περιόδους – από το 1957 έως το 2001 – επιτρέπουν στους επισκέπτες να έχουν µια πιο πλήρη εικόνα για την εικαστική δηµιουργία του γλύπτη που έπλασε µεγάλης κλίµακας δηµιουργίες, αξιοποιώντας το νερό, τον άνεµο, το φως και τον ήχο.

Πλάι στον «Αλέξανδρο» – για τον οποίο ο Γιώργος Ζογγολόπουλος έγραφε πως «δέχτηκε µε κάποια δυσπιστία να ποζάρει, όµως στην τρίτη µέρα χάθηκε. Ο Αλέξανδρος, ο πλανόδιος, υπαίθριος τσαγκάρης, δεν άντεξε την ακινησία της πόζας και τον κλειστό χώρο. Ετσι συνέχισε τον δρόµο του, αν και είχε χάσει τον δικό του δρόµο της Ανατολής» – στην πλατεία βρίσκεται ο «Ποσειδώνας», έργο διαστάσεων 6Χ4 µ., το οποίο αποτέλεσε µέρος της πρότασης του καλλιτέχνη για τη διαµόρφωση της Πλατείας Οµονοίας το 1958 κερδίζοντας το πρώτο βραβείο (από κοινού µε τον αρχιτέκτονα Κ. Μπίτσιο) του διαγωνισµού τού τότε υπουργείου Δηµοσίων Εργων, χωρίς ωστόσο να τοποθετηθεί ποτέ το έργο ούτε στην πλατεία ούτε αλλού.

ΙΝFΟ
Η µόνιµη υπαίθρια γλυπτοθήκη Ψυχικού (δίπλα στον ναό του Αγ. Δηµητρίου)
θα εγκαινιαστεί την Κυριακή στις 11.00

Δωρική Ειρήνη και Ολυµπιακοί Κύκλοι

Ντεµπούτο
κάνει στην Πλατεία Ζογγολόπουλου και η Ειράνα (2001) από ανοξείδωτο χάλυβα (δωρικός τύπος του ονόµατος Ειρήνη) που δεν έχει τοποθετηθεί ποτέ σε δηµόσιο χώρο, µαζί µε τη Στήλη (2001), της οποίας η µεγαλύτερη σε διαστάσεις «αδελφή» της παρουσιάστηκε στην Μπιενάλε της Βενετίας και σήµερα κοσµεί το πάρκο Ριζάρη, στον σταθµό Ευαγγελισµός. Η µικρογραφία των ύψους 15 µ. Ολυµπιακών Κύκλων (1991) που βρίσκονται στο αεροδρόµιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» µαζί µε το δίδυµο γλυπτό που υποδέχεται τους επισκέπτες της Διεθνούς Εκθεσης Θεσσαλονίκης από το 1966 είναι τα έργα που συνθέτουν το σύνολο της υπαίθριας γλυπτοθήκης. 

Αναδημοσιευση Απο τα Νεα

Μυστκά επιτυχίας για κάθε μέρα της εβδομάδας .

Νικητής
Το ξέρατε ότι η Πέμπτη είναι η τέλεια μέρα για σεξ; Ή ότι η Τετάρτη είναι η ιδανική μέρα για να βρείτε τον έρωτα της ζωής σας; Αν όχι, τότε υπάρχει λόγος να μάθετε τι ακριβώς αποκαλύπτει μια νέα μελέτη για τα μυστικά κάθε μέρας της εβδομάδας. Μια πιο πρόσφατη έρευνα από το London School of Economics έδειξε πως ό, τι μέρα κι αν είναι, πάντα υπάρχει κάτι που μπορούμε να κάνουμε για να αξιοποιήσουμε στο έπακρο αυτά που μας προσφέρει η ζωή – από το να κάνουμε σεξ μέχρι να πάρουμε αύξηση.
Ας δούμε λοιπόν την ιδανική λίστα με τα πράγματα που μπορείτε να κάνετε όλη την εβδομάδα:
  • Δευτέρα
Η καλύτερη μέρα για να απομακρύνετε το στρες: Βρείτε χρόνο για να χαλαρώσετε, συμβουλεύει η μελέτη. Έχετε 20 % περισσότερες πιθανότητες να πάθετε καρδιακή προσβολή τη Δευτέρα, λόγω του άγχους της επιστροφής στη δουλειά και στις καθημερινές υποχρεώσεις.
  • Τρίτη
Η κατάλληλη μέρα για να ιεραρχήσετε τις προτεραιότητές σας: Είμαστε πιο παραγωγικοί κάθε Τρίτη και μπορούμε να κάνουμε πολλά πράγματα. Μελέτη που έκανε η Εταιρεία Βιομηχανικής και Οργανωτικής Ψυχολογίας των ΗΠΑ κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η ορθολογική μας ‘’αριστερή’’ πλευρά του εγκεφάλου κυριαρχεί στη σκέψη μας στις αρχές της εβδομάδας και έτσι μπορούμε να διεκπεραιώσουμε ανιαρά καθημερινά καθήκοντα.
  • Τετάρτη
Είναι η τέλεια μέρα αν ψάχνετε τον έρωτα: Η σημερινή ημέρα είναι ιδανική για το πρώτο ραντεβού, όπως δηλώνει περισσότερο από το 40 % των 8.000 ερωτηθέντων. Αν πάει καλά, μπορείτε να πάρετε μια ανάσα μέχρι το επόμενο ραντεβού που θα είναι πιθανότατα την Παρασκευή. Και αν στο δεύτερο ραντεβού ‘’στραβώσει’’ το πράγμα, μπορείτε να κανονίσετε να δείτε τους φίλους σας το Σαββατοκύριακο και να μην αναγκαστείτε να περάσετε τις επόμενες μέρες μόνοι στο σπίτι, κλαίγοντας για το κακό που σας βρήκε.
Ζητήστε αύξηση: Οι διευθυντές είναι πιο δεκτικοί στα αιτήματα για μισθολογικές αυξήσεις την Τετάρτη, όπως αποκάλυψε μια έρευνα που έγινε με τη συμμετοχή 1.500 Βρετανών.
  • Πέμπτη
Ξεκινήστε τη μέρα σας με σεξ: Τα φυσικά επίπεδα της κορτιζόλης, τα οποία διεγείρουν τις ορμόνες του σεξ, βρίσκονται στο ζενίθ τους. Βάλτε λοιπόν το ξυπνητήρι σας νωρίτερα από τις άλλες μέρες για να έχετε το χρόνο να κάνετε σεξ με το έτερον σας ήμισυ νωρίς το πρωί, οπότε και τα επίπεδα των ορμονών του σεξ, της τεστοστερόνης στους άνδρες και των οιστρογόνων στις γυναίκες, είναι έως και πέντε φορές υψηλότερα.
  • Παρασκευή
Η καλύτερη μέρα για να κόψετε το τσιγάρο: Σβήστε το τσιγάρο σας αυτή την ημέρα για να μπορείτε να αντισταθείτε στους πειρασμούς του Σαββατοκύριακου, υποστηρίζουν Αμερικανοί ερευνητές. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι τις πρώτες ημέρες η δύναμη της θέλησής σας είναι πολύ μεγαλύτερη.
Χάλια μέρα για τη λήψη σημαντικών αποφάσεων: Είναι πιο πιθανό να τα κάνετε θάλασσα στο τέλος της εργάσιμης εβδομάδας και λιγότερο πιθανό να είστε σε θέση να σκεφτείτε καθαρά.
  • Σάββατο
Η ιδανική μέρα για να κάνετε παιδί: Το Σάββατο είναι η σωστή μέρα αν θέλετε το παιδί σας να είναι γεννημένος νικητής, δείχνει μια νέα αμερικανική έρευνα. Τα παιδιά που γεννιούνται αυτή την ημέρα έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να γίνουν πρωθυπουργοί – δεν είναι τυχαίο από τους συνολικά 21 πρωθυπουργούς από το 1900, οι 6 έχουν γεννηθεί το Σάββατο.
  • Κυριακή
Τέλεια μέρα για να πάτε έξω για φαγητό: Η προετοιμασία ενός παραδοσιακού κυριακάτικου γεύματος μας δημιουργεί περισσότερο άγχος από ό, τι όταν πρόκειται να πάμε στον οδοντίατρο, παραδέχεται ένας στους πέντε ενήλικες. Απαλλάξτε λοιπόν τον εαυτό σας από τον κόπο και χαρίστε στον εαυτό σας και στο αγαπημένο σας πρόσωπο την απόλαυση ενός γεύματος σε ένα ωραίο εστιατόριο – που σημαίνει ότι κάποιος άλλος θα πρέπει να ασχοληθεί με το μάζεμα του τραπεζιού και το πλύσιμο των πιάτων.
Πηγή: men24.gr

Οι πιό παράξενοι θάνατοι στην ιστορία .

Γιατί κάποιοι άνθρωποι είναι ιδιότροποι ακόμη και την ύστατη ώρα..


Ο Τενεσί Γουίλιαμς, αν εξαιρέσουμε ότι έγραψε μερικά αδιάφορα θεατρικά έργα που σήμερα βαριόμαστε να δούμε, έμεινε στην ιστορία περισσότερο για τις συνθήκες θανάτου του: πέθανε το 1983, όταν κατά λάθος κάταπιε το πώμα ενός μπουκαλιού που του κάθισε στο λαιμό.
Η μεγαλύτερη ναυαγοσωστική αποτυχία στα χρονικά των Baywatch-άδων σημειώθηκε το 1985, όταν κατά τη διάρκεια του ετήσιου πάρτι των Ναυαγοσωστών της Νέας Ορλεάνης, βρέθηκε νεκρός ένας 31χρονος νεαρός στον πάτο της πισίνας. Κανείς από τους 200 παρευρισκόμενους ναυαγοσώστες δεν κατάφερε να κάνει τη δουλειά του σωστά. Πόσο «κομμάτια» να ήταν όλοι τους άραγε...
Ο stand up κωμικός Ντικ Σον πέθανε το 1987 πάνω στη σκηνή την ώρα που έλεγε ένα αστείο. Η τελευταία του ατάκα ήταν «Δεν θα τα παρατήσω ποτέ» και την επόμενη αμέσως στιγμή έπεσε με τα μούτρα στο πάτωμα. Όλοι νόμισαν ότι ήταν μέρος του αστείου, αλλά ο Σον είχε όντως πάθει καρδιακή προσβολή.
Ο βρετανός παλαιστής Μαλ «Κινγκ Κονγκ» Κερκ πέθανε κατά τη διάρκεια ενός αγώνα επίδειξης, όταν ο αντίπαλος του, Σίρλει «Μπιγκ Ντάντι» Κράμπτρι προσγειώθηκε με τα περίπου 40 κιλά της κοιλιάς του πάνω στη μούρη του. Τώρα αν πέθανε από καρδιακή προσβολή ή από την αηδία που μύρισε τον ζεστό, αχνιστό ιδρώτα του αντιπάλου του, αυτό ελέγχεται
Φάνη, δεν ήσουν η πρώτη που το έπαθες. Το 1991 οι καλλιτέχνες Κρίστο και Ζαν Κλοντ τοποθέτησαν σε μια παραλία της Καλιφόρνια ένα installation από δεκάδες ομπρέλες ύψους 6 μέτρων και βάρους καμιάς εκατοστής κιλών έκαστη. Μια από αυτές ξεκόλλησε από τον αέρα και καρφώθηκε με δύναμη στην κοιλιά της 33χρονης λουόμενης Λόρι Ρέι Κίβιλ Μάθιους, σκοτώνοντάς την ακαριαία.

Ακόμα περισσότεροι ευφάνταστοι θάνατοι, εντελώς αναπάντεχοι και περίεργοι.
Ο Τζακ Ντάνιελς, ένα ωραίο πρωινό του 1911, αντί να παίζει με τις τάπες των βαρελιών, βάλθηκε να ανοίξει το χρηματοκιβώτιο του. Νευριασμένος που δεν μπορούσε να θυμηθεί τον σωστό συνδυασμό, το κλώτσησε με δύναμη. Πέθανε μερικές μέρες μετά από μια ακόμη μόλυνση που αναπτύχτηκε στο πόδι του. (Γιατρέ, πολύ μόλυνση κυκλοφορεί τώρα τελευταία).
O δικηγόρος Κλέμεντ Βαλάντιγκαμ εν έτη 1871 έπρεπε να υπερασπιστεί ενώπιον του δικαστηρίου τον πελάτη του, Τομ Μαγκέχαν, ο οποίος κατηγορείτο ότι πυροβόλησε έναν άλλο τύπο σε ένα μπαρ. Θέλοντας να κάνει μια ακριβή επίδειξη του πυροβολισμού, πηρέ το περίστροφο ενός από τους ενόρκους και το έβαλε στην καρδιά του. Το όπλο ήταν γεμάτο. Ασφαλώς. Αυτά να βλέπουν και μερικοί έλληνες δικηγόροι -ονόματα δεν λέμε- και να παίρνουν ιδέες για το πώς να μας απαλλάξουν από την ενοχλητική τους παρουσία.
Ο ντετέκτιβ Άλαν Πίνκερτον πέθανε το 1884 από τις κακές γλώσσες. Όχι των άλλων, αλλά τη δικιά του, την οποία δάγκωσε μετά από μια πτώση του στο πεζοδρόμιο και η μόλυνση που δημιουργήθηκε τον οδήγησε σε εγκεφαλική αιμορραγία. Έλα Χριστέ και μπούκωνε.
Ο Μπόμπι Λιτς ήταν ένας από τους πρώτους παράτολμους κασκαντέρ που είχε περάσει πολλές φόρες πάνω από το Νιαγάρα μέσα σε ένα... βαρέλι. Όμως, αντί να πάει από πτώση στους καταρράκτες, πήγε από πτώση στο πεζοδρόμιο, όταν πάτησε μια φλούδα από πορτοκάλι, σακάτεψε το πόδι του, το οποίο κατόπιν έπρεπε να ακρωτηριαστεί. Η τρίτη επέμβαση ήταν και η μοιραία, αφού πέθανε από επιπλοκές κατά τη διάρκεια της.
Το 1911 ο γάλλος Φραντς Ράιχελτ νόμιζε ότι είχε εφεύρει μια σένια πατέντα, κάτι μεταξύ αδιάβροχου και αλεξίπτωτου κι είπε να τη δοκιμάσει πρώτος, πηδώντας από τον Πύργο του Άιφελ. Εσείς τι λέτε, άνοιξε το αλεξίπτωτο τελικά ή όχι; Ψηφίστε.
Στις 15 Ιουλίου 1974 η αμερικανίδα ακνοργούμαν του Καναλιού 40 Κρίστιν Τσάμπακ έγινε η πρώτη και τελευταία παρουσιάστρια που αυτοκτόνησε σε παναμερικανικό δίκτυο, μπροστά στα μάτια εκατομμυρίων θεατών. Είπε απλά «σας υποσχεθήκαμε να σας δείχνουμε όσο το δυνατόν περισσότερο αίμα μπορούμε», έβγαλε το πιστόλι της και πυροβολήθηκε στον κρόταφο με τον καμεραμάν να έχει κλάσει μέντες από τον τρόμο του. Στέφανε, η σειρά σου.
Εργατικά ατυχήματα συμβαίνουν συνέχεια, αλλά εδώ μιλάμε για το πρώτο ρομπότ-δολοφόνο, άξιο να γίνει μέχρι και σενάριο ταινίας. Στις 25 Ιανουαρίου 1979 ένα ρομπότ στο εργοστάσιο της Ford στο Flat Rock των Η.Π.Α. βραχυκύκλωσε και κατέβασε το τεράστιο ατσάλινο χέρι του πάνω στο ανυποψίαστο κεφάλι του εργάτη Ρόμπερτ Γουίλιαμς που πέθανε ακαριαία. Η εργασία βλάπτει.
Οι κασκαντέρ ξέρουν τι κάνουν. Έχουν ένα ρόλο, Βικ Μόροου, που ήθελες να μου το παίξεις μάγκας και να γυρίζεις ο ίδιος όλες τις σκηνές δράσης. Ελπίζουμε να παραδειγματίστηκες τώρα από το ελικόπτερο που στο πλατό της ταινίας «Twilight Zone: The Movie» έπαθε βλάβη και με έναν από τους έλικες του σου έκοψε το κεφάλι μπροστά σε 30 έντρομους υπαλλήλους και να μην ξανακάνεις παρόμοιους δονκιχωτισμούς.
Οι αμερικανοί είναι γνωστό ότι διαθέτουν τα χειρότερα χόμπι, μερικοί δε δεν διαθέτουν καν τον απαιτούμενο δείκτη ευφυΐας ώστε να καταλάβουν ότι κάτι που κάνουν ενδέχεται να αποβεί μοιραίο για τους ίδιους. Το 1982 ο 27χρονος Ντέιβιντ Γκράντμαν βγήκε για «κυνήγι κάκτου» στην παρακείμενη έρημο με ένα φίλο του. Άρχισε να πυροβολεί κάκτους από μικρή απόσταση με την καραμπίνα του, όταν ένας απ' αυτούς, ύψους 9 μέτρων, τσαντισμένος από την πρωτοφανή γενοκτονία που γινόταν γύρω του, κόπηκε κι έπεσε στο κεφάλι του Γκράντμαν. Έγκλημα και τιμωρία.
πηγη

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory