Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τετάρτη, 15 Δεκεμβρίου 2010

Τα εμπόδια... προς τον οργασμό

Πολλές φορές ο πολυπόθητος οργασμός δεν έρχεται ποτέ… Τι είναι όμως αυτό που σε εμποδίζει να φτάσεις στα ουράνια;

Αν κι εσύ δυσκολεύεσαι να βιώσεις οργασμό σε τακτική βάση –και όπως δείχνουν πρόσφατες δημοσκοπήσεις, σχεδόν το ένα τρίτο των γυναικών φτάνουν σπάνια ή και καθόλου σε αυτόν– δες τι μπορεί να σε εμποδίζει:

- Παθολογικά ή ψυχολογικά αίτια
Περίπου μία στις δέκα γυναίκες δεν έφτασε ποτέ σε οργασμό. Πρώτον, βρες αν η ρίζα αυτού είναι σωματική ή ψυχολογική. Μίλησε με το γιατρό σου, που θα μπορέσει να αποκλείσει ιατρικά αίτια, όπως ο διαβήτης, νευρολογικές ασθένειες ή μια ορμονική διαταραχή. Συνήθως η αιτία της ανοργασμίας στις νεαρές γυναίκες είναι ψυχολογική, όπως το στρες ή το ιστορικό κακοποίησης, που αντιμετωπίζονται καλύτερα σε συνεργασία με σεξολόγο.

- Η εικόνα σου
Τίποτα δε σταματά τον οργασμό πιο γρήγορα από το φόβο ότι δεν είσαι ωραία. «Η κορύφωση έχει να κάνει με το αν έχεις την αυτοπεποίθηση να αφεθείς» σημειώνει η Μάριαν Μπράντον, μία από τους συγγραφείς του Reclaiming Desire (Διεκδίκησε εκ νέου την επιθυμία). Όταν έρχονται αρνητικές σκέψεις για το σώμα σου, κατεύθυνε τον εσωτερικό επικριτή σου προς το

Επικίνδυνοι δρόμοι .

Atlas Mountains Road, Μαρόκο



Col de Turini, Γαλλία



Grimsel Pass, Ελβετία



Guoliang Tunnel Road, Κίνα



Los Caracoles Pass, Άνδεις



North Yungas Road, Βολιβία



πηγη

Ο οργασμός της… tv!

Η ενημερωτική τηλεόραση βλάπτει σοβαρά την ερωτική επιθυμία και… πράξη. Σύμφωνα με τα στοιχεία νέας έρευνας της Ελληνικής Εταιρίας Ανθρώπινης Σεξουαλικότητας (ΕΜΑΣ) για τη… μοιραία σχέση που συνδέει τους Ελληνες με τη μικρή οθόνη, τα δελτία ειδήσεων, τα μαγκαζίνο και οι πολιτικές εκπομπές καταφέρνουν δραστικά χτυπήματα στη λίμπιντο των Ελλήνων και των Ελληνίδων προκαλώντας μείωση της σεξουαλικής δραστηριότητας έως και 84%!

Ευτυχώς, όμως, υπάρχουν και εκπομπές που πετυχαίνουν να τονώσουν τη σεξουαλική επιθυμία, με τα λεγόμενα reality και τις μεσημεριανές εκπομπές να επιδρούν θετικά σε αυτή.
Πέντε στους δέκα Έλληνες «ψηφίζουν» εκπομπές αυτού του τύπου οι εκπομπές διότι ανεβάζουν την ερωτική τους διάθεση και σχεδόν οκτώ στους δέκα αποδίδουν μεταξύ άλλων τον οργασμό τους στις εκπομπές με χιούμορ, σάτιρα και γέλιο.

Σε ευρωπαϊκές έρευνες αλλά και σε προηγούμενη έρευνα της ΕΜΑΣ είχε επισημανθεί η αρνητική επίδραση του χρόνου τηλεθέασης και της ερωτικής διάθεσης με ποσοστό αποχής 17% σε όσους έβλεπαν πάνω από 2-3 ώρες τηλεόραση την ημέρα. Μάλιστα, το σύνθημα…αντίστασης που είχε δοθεί με την ευκαιρία εκείνης της μελέτης από τους ειδικούς της ΕΜΑΣ ήταν «βγάλτε την τηλεόραση από την κρεβατοκάμαρα».

«Στην παρούσα έρευνα το ζητούμενο ήταν ποια τηλεόραση και πως επηρεάζει την ερωτική ζωή. Αναλύθηκαν εκπομπές ενημερωτικές (Ειδήσεις-Μαγκαζίνο), Lifestyle (με κοινωνικά σχόλια- Reality), ψυχαγωγικές (με χιούμορ και σάτιρα)» εξηγεί ο Δρ. Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης, πρόεδρος της Εταιρείας Μελέτης Ανθρώπινης Σεξουαλικότητας (ΕΜΑΣ).

Τι έδειξε αναλυτικά η μελέτη
*Οι εκπομπές που κινούνται στην ορθή πολιτική θέση (ειδήσεις, πολιτική, ρεπορτάζ) επηρεάζουν αρνητικά τη libido σε ποσοστό 84%, ενώ μόνο το 16% του δείγματος επηρεάζεται θετικά.
*Οι εκπομπές με πιπεράτα σχόλια και οπτική κλειδαρότρυπας, όπως και οι εκπομπές reality που θα περίμενε κανείς να ρίχνουν τη libido πολύ περισσότερο, φαίνεται ότι την ανεβάζουν σημαντικά, αφού το 56% απαντά πως επηρεάζεται θετικά.
* Οι εκπομπές με χιούμορ, σάτιρα και γέλιο είχαν εντυπωσιακή θετική επίδραση στον οργασμό στο 77% του δείγματος. .
ΘΕΜΑ

Τώρα αυτό πως έγινε ?

How Did He Manage That?
How Did He Manage That?
How Did He Manage That?
How Did He Manage That?

Το πιο σέξι ημερολόγιο κυκλοφόρησε!

Στο εξωτερικό είναι συχνό το φαινόμενο οι αθλήτριες να εκδίδουν ημερολόγιο με αισθησιακές φωτογραφίες, όχι όμως και στην Ελλάδα. Ο ΑΣΕ  ΟΡΜΗ ΠΑΤΡΑΣ πρωτοπορεί...
Το πιο σέξι ημερολόγιο κυκλοφόρησε!

Η ιδέα του Δημήτρη Τουλιάτου έγινε πραγματικότητα, και οι νταμπλούχες Ελλάδας φλέρταραν με τον φακό του Νίκου Ψαθογιαννάκη μέσα στο Χαμάμ της Πάτρας.



  • Φυσικά στο gazzetta.gr μπορείτε να δείτε φωτογραφίες από την παρουσίαση του ημερολογίου των κοριτσιών από την Πάτρα, αλλά και στο photo gallery μερικές από τα… ενδότερα που κυκλοφορούν και στο σημερινό φύλλο της εφημερίδας Goal. Για το ποια κοπέλα είναι η Miss July βέβαια… θα πρέπει να προμηθευτείτε το ημερολόγιο το οποίο διατίθεται σε επιλεγμένα σημεία στο κέντρο της πόλης, έτσι ώστε να ενισχύσετε τα φιλανθρωπικά ιδρύματα της αχαϊκής πρωτεύουσας.
    Άλλωστε μη λησμονούμε ότι αυτή η κίνηση είναι πάνω από όλα φιλανθρωπικού χαρακτήρα









  • Η πατάτα κάνει καλό στα ....μάτια!!

    Η πατάτα κάνει καλό στα... μάτια!
    Φτιάξτε μάσκα ματιών και αναζωογονήστε το βλέμμα σας
    Μαύροι κύκλοι και σακούλες ταλαιπωρούν τα μάτια σας και εσείς ψάχνεται λύση σε κάθε καλλυντικό. Η λύση βρίσκεται στη φύση και δεν είναι άλλη από την πατάτα, η οποία μπορεί να φέρει αποτελέσματα ακόμα και αν απλά βάλετε δυο φέτες πάνω στα μάτια σας.

    Μπορείτε, όμως, να φτιάξετε και μια μάσκα ματιών γρήγορα και εύκολα.

    Ετοιμάστε πρώτα ένα πιάτο, όπου θα βάλετε τέσσερα τετράγωνα κομμάτια τουλπανιού, δύο μικρά και δύο μεγάλα. Τρίψτε μια μεγάλη πατάτα σε ψιλό τρίφτη και τοποθετήστε το μισό από αυτόν το χυλό στα δύο μεγάλα κομμάτια του βαμβακερού υφάσματος, φτιάχνοντας δύο επιθέματα στις διαστάσεις που έχει το μισό μάγουλο.

    Στη συνέχεια, βουτήξτε τα δύο μικρά κομμάτια σε χαμομήλι, διπλώστε τα τα και τοποθετήστε τα πάνω στα μάτια, ένα σε κάθε μάτι.

    Ύστερα, εφαρμόστε τα μεγάλα σε κάθε μάγουλο, όσο γίνεται πιο κοντά στα μάτια. Εκείνο που έχει πολύ σημασία είναι να προστατεύσετε καλά τα μάτια με τις μικρές κομπρέσες και να φέρετε πολύ κοντά τα επιθέματα της πατάτας, για να θεραπεύσετε το πρήξιμο και τις μικρές ρυτίδες.

    Για καλύτερα αποτελέσματα, μείνετε ξαπλωμένη με τα επιθέματα για 30-40 λεπτά. Στο τέλος ξεπλύντε το πρόσωπό σας με χαμομήλι.

    Η προέλευση του ονόματος του χρυσού .

    Η ελληνική ονομασία του πολύτιμου μετάλλου πηγάζει πιθανότατα από την πανάρχαια μέθοδο συλλογής του στον Καύκασο 
    γράφει ο Χρ. Γ. Ντούμας (ομότιμος καθηγητής του Πανεπιστημίου Αθηνών)
    Σύμφωνα με τα ετυμολογικά λεξικά, η λέξη «χρυσός» είναι δάvειο σημιτικής προελεύσεως. Πράγματι, ενώ η λέξη hara στην αραμαϊκή σημαίνει κίτριvo, οι παραλλαγές της hurasu στην ασσυριακή, charuts στην εβραϊκή, hrs στην oυγκαριτική κ.ά. χρησιμοποιούνται για το όνομα του πολύτιμου μετάλλου. Γι’ αυτό υποστηρίζεται ότι οι Ελληνες δεχόμενοι το πολύτιμο αυτό μέταλλο από Σημίτες εμπόρους υιοθέτησαν και το όνομά του. Ωστόσο, ο χρυσός βρίσκεται στο Αιγαίο με τη μορφή κοσμημάτων σε αρχαιολογικές συνάφειες που χρονολογούνται το αργότερο στα τέλη της 4ης ή τις αρχές της 3ης χιλιετίας π.Χ., εποχή δηλαδή κατά την οποία ούτε υποψία επαφών με σημιτικούς λαούς μπορεί να υπάρξει. Οι δε επαφές των Ελλήvωv με τους Φοίvικες, κατά γενική παραδοχή, δεν μπορούν να χρονολογηθούν νωρίτερα από τη λεγόμεvη Αvατολίζουσα περίοδο της Αρχαϊκής Ελλάδας (8ος-7ος αι. π.Χ.). Ακόμη και ο διαπρεπής Βρετανός μελετητής των μυκηvαϊκώv πιvακίδωv της Γραμμικής Β΄ γραφής J. Chadwick, αν και δέχεται τη σημιτική προέλευση της λέξης, απορρίπτει την εισαγωγή της στην ελληνική γλώσσα μέσω των ελληνοφοινικικών επαφών, γιατί απλούστατα η λέξη χρυσός απαντάται τoυλάχιστοv πέvτε αιώνες νωρίτερα στα μυκηναϊκά κείμεvα της Γραμμικής Β΄ γραφής.
    Κοσμήματα από προσχωσιγενή χρυσό, σαν αυτά που βρίσκονται στο Αιγαίο, είναι γνωστά από την περιοχή της Βάρνας στη σημερινή Βουλγαρία, όπου συνόδευαν ως κτερίσματα τους νεκρούς ενός εκτεταμένου Νεολιθικού νεκροταφείου. Μια άλλη περιοχή, στην οποία τουλάχιστον από την 3η χιλιετία π.Χ. τεκμηριώνεται η κατασκευή κοσμημάτων από προσχωσιγενή χρυσό είναι ο Καύκασος, όπου, καθώς μας πληροφορεί ο γεωγράφος Στράβων, ο χρυσός συλλεγόταν στις κοίτες ποταμιών με δορές προβάτων (προβιές, μηλωτές: μήλα=πρόβατα): τα ψήγματα χρυσού που έφερνε το νερό κολλούσαν στο μαλλί τεντωμένης μηλωτής στον πυθμένα του ποταμιού. Η μηλωτή στη συνέχεια κρεμιόταν από ένα δέντρο για να στεγνώσει και ακολούθως καιγόταν, ώστε με το πλύσιμο της στάχτης να παραμείνει ατόφιο το χρυσάφι. Ετσι, κατά τον Στράβωνα πάντα, γεννήθηκε ο μύθος του χρυσόμαλλου δέρατος.
    Σε αντίθεση με τη Μαύρη Θάλασσα, στην περιοχή του Αιγαίου δεν έχουν εντοπιστεί ενδείξεις για πρώιμη συλλογή προσχωσιγενούς χρυσού, γεγονός που καθιστά πιθανή την εισαγωγή των χρυσών κοσμημάτων στο Αιγαίο από εκεί. Μάλιστα, η παρουσία τους σε θέσεις που βρίσκονται είτε σε νησιά (π.χ. Σπηλιά του Ζα στη Νάξο) είτε σε θέσεις που δεν απέχουν πολύ από τη θάλασσα (π.χ. Διμήνι Θεσσαλίας, Σπήλαιο Διρού στη Μάνη), ενισχύει την άποψη ότι αυτά μεταφέρθηκαν διά θαλάσσης. Και αν λάβει κανείς υπόψη του ότι, σύμφωνα με πρόσφατες γεωλογικές έρευνες, η Μαύρη Θάλασσα είχε συνδεθεί με το Αιγαίο από την 6η χιλιετία π.Χ., η διακίνηση αγαθών μεταξύ των δύο θαλασσών κατά την 4η χιλιετία δεν φαίνεται εξωπραγματική.
    Ο Φρίξος και η Ελλη
    Σύμφωνα πάλι με τα αρχαιολογικά δεδομένα, η εισαγωγή χρυσού στο Αιγαίο φαίνεται ότι σταμάτησε για ένα διάστημα: χρυσά αντικείμενα απουσιάζουν εντελώς από αρχαιολογικές συνάφειες των πρώτων αιώνων της 3ης χιλιετίας π.Χ. Εμφανίστηκαν εκ νέου περί τα μέσα της χιλιετίας στην Πολιόχνη της Λήμνου με τη μορφή περίτεχνων κοσμημάτων παρόμοιων με εκείνα της απέναντι Τροίας. Τα αίτια και οι συνθήκες διακοπής των εισαγωγών χρυσού στο Αιγαίο παραμένουν ακόμη αδιευκρίνιστα. Ισως όμως αυτή τη διακοπή απηχεί ο μύθος περί φυγής του Φρίξου και της Ελλης καβάλα σε χρυσόμαλλο κριάρι και μάλιστα προς τη μυθική Κολχίδα, όπου, όπως είδαμε, το χρυσάφι συλλεγόταν με βασικό εργαλείο τη μηλωτή. Σύμφωνα με τον μύθο, με τη φυγή του Φρίξου και της Ελλης η χώρα μπήκε σε μακρά περίοδο φτώχειας και δυστυχίας. Προκειμένου δε να επανακάμψει η ευημερία στον τόπο, έπρεπε να επιστρέψει το πνεύμα του Φρίξου, το οποίο στη βάρβαρη χώρα δεν είχε βρει ανάπαυση, αφού ο ενταφιασμός τού ήρωα δεν είχε γίνει σύμφωνα με τα ελληνικά έθιμα. Κι αυτό μπορούσε να γίνει μόνο με τον επαναπατρισμό του χρυσομάλλου δέρατος από την Κολχίδα, όπου ο Φρίξος είχε θυσιάσει το κριάρι στον Δία. Για τον σκοπό αυτόν οργανώθηκε η Αργοναυτική Εκστρατεία.
    Με την πάροδο των αιώνων και με μικρές διακυμάνσεις η χρήση του χρυσού στο Αιγαίο όλο και διευρυνόταν, ώσπου κατά τη Μυκηναϊκή περίοδο, το πολύτιμο μέταλλο έγινε το κατ’ εξοχήν σύμβολο κύρους και εξουσίας, καθώς μαρτυρούν οι μεγάλες ποσότητες που συνόδευαν τους βασιλικούς νεκρούς στην τελευταία τους κατοικία. Ο χρυσός, όχι απλώς με τη μορφή κοσμημάτων αλλά και ως όπλα και σκεύη, κατέστη το μέσον προβολής και επιβολής του κατόχου του προς τους κοινωνικά υποδεέστερους. Από την περίοδο αυτή, όπως ήδη αναφέραμε, έχουμε και την αρχαιότερη καταγραφή του ονόματος, το οποίο στις πινακίδες της Γραμμικής Β΄ γραφής απαντά τόσο ως ουσιαστικό ku-ru-so (χρυσός) όσο και ως επίθετο ku-ru-so-jo (χρυσόιος, χρυσούς). Αξίζει να σημειωθεί ότι σε όλη την ιστορία της η ελληνική γλώσσα δεν χρησιμοποίησε άλλο όνομα για το συγκεκριμένο αυτό μέταλλο. Και αφού, σύμφωνα με την αρχαιολογική μαρτυρία, ο χρυσός έφτασε στο Αιγαίο ως εξωτικό αγαθό, προφανώς έχουν δίκιο οι γλωσσολόγοι που υποστηρίζουν ότι οι Ελληνες μαζί με το μέταλλο δανείστηκαν και το όνομά του. Αλλωστε, η διακίνηση και η χρήση οποιουδήποτε αγαθού δεν είναι εφικτή χωρίς όνομα (βλ. «Κ» 14-02-2010). Αυτό σημαίνει ότι το όνομα του χρυσού μπορεί να είναι τόσο αρχαίο, όσο και η αρχική εισαγωγή του στο Αιγαίο, να ανάγεται δηλαδή στα τέλη της Νεολιθικής Εποχής, πράγμα που βάζει σε αμφισβήτηση τη σημιτική προέλευσή του.
    Θεοποίηση της μηλωτής
    Ανάμεσα στα κείμεvα που οι ανασκαφές στην πρωτεύουσα των Χετταίωv, τη Hattusha (σημερινό Βogazk?y) έφεραν στο φως, υπάρχουν και μερικά στα οποία περιγράφονται τελετουργικές πράξεις που σχετίζονται με τις εορτές AGRIG και KI.LAM. Το λατρευτικό σύμβολο στις γιορτές αυτές ήταν η δορά προβάτoυ, η μηλωτή, που αναφερόμενη με το όνομα «kursa» περιφερόταν σε πομπές και λιτανείες, μετά το πέρας των οποίων κρεμιόταν από ένα δέντρο. Σε πολλές μάλιστα περιπτώσεις, η μηλωτή ταυτιζόταν με την ίδια τη θεότητα και λατρευόταν ανάλογα. Προφανώς η θεοποίησή της οφείλεται στον ρόλο που διαδραμάτιζε για την παραγωγή πλούτου, αφού σε πολλούς χεττιτικούς μύθους η μηλωτή αναφέρεται και ως σύμβολο της αφθονίας, αντίστοιχο προς το Κέρας Αμαλθείας των Ελλήνων. Δεδομένου ότι η πανάρχαια μέθοδος συλλογής χρυσού στην περιοχή του Καυκάσου συνεχίζει να εφαρμόζεται μέχρι σήμερα και δεδομένου επίσης ότι η θρησκεία αποτελεί την πιο συντηρητική περιοχή της ανθρώπινης ιδεολογίας, είναι ενδεχόμενο η θεοποίηση της μηλωτής να είχε συντελεστεί πολύ πριν από την εποχή των Χετταίων, στις θρησκευτικές γιορτές των οποίων επιβίωσε ως τελετουργικό σύμβολο.
    Η Αργοναυτική Εκστρατεία
    Στην Αργοναυτική Εκστρατεία δεν καταγράφεται ένα συγκεκριμένο γεγονός, αλλά οι μακραίωνες δοσοληψίες των κατοίκων του Αιγαίου με την ανατολική εσχατιά του Ευξείνου Πόντου, οι οποίες φαίνεται πως άρχισαν με την αναζήτηση τεχνογνωσίας σχετικής με τη μεταλλουργία στα τέλη της 4ης ή τις αρχές της 3ης χιλιετίας π.Χ. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η αναζήτηση του τρόπου απόκτησης του χρυσού. Οι πρώτοι αιγαιοπελαγίτες που έφτασαν εκεί και αντίκρισαν μια «χρυσόμαλλη» μηλωτή, το χρυσόμαλλο δέρας, να κρέμεται από ένα δέντρο, από μια δρυ κατά τον μύθο, και να φρουρείται από ένα δράκο, είναι λογικό να ρώτησαν περί τίνος επρόκειτο. Η απάντηση στην ντόπια διάλεκτο θα πρέπει να ήταν παρεμφερής με τη χεττιτική λέξη «kursa», δηλαδή μηλωτή. Και επειδή συχνά συμβαίνει άλλο να εννοεί ο χρήστης μιας γλώσσας με την εκφορά ενός ονόματος και άλλο να αντιλαμβάνεται ο αλλόγλωσσος δέκτης (βλ. «Κ» 14-02-2010), ενδέχεται το όνομα «kursa» να εξελήφθη ως όνομα του μετάλλου. Με το όνομα δε αυτό έφτασε στο Αιγαίο, όπου μετά από μακραίωνη προφορική χρήση καταγράφτηκε στις μυκηναϊκές πινακίδες ως «ku-ru-so», δηλαδή χρυσός. Ισως δεν είναι τυχαίο ότι το ιδεόγραμμα που συμβολίζει τον χρυσό στις πινακίδες αυτές έχει το σχήμα τεντωμένης προβιάς.
    Αν η προτεινόμενη εξήγηση του ονόματος του χρυσού έχει κάποια σχέση με την πραγματικότητα, η λέξη χρυσός πρέπει να είναι χεττιτικό μάλλον παρά σημιτικό δάνειο. Και επειδή είναι δύσκολο η ίδια παρανόηση να διαπράχτηκε ταυτόχρονα από αλλόγλωσσους λαούς τους οποίους, συν τοις άλλοις, τους χωρίζουν μεγάλες αποστάσεις, είναι ενδεχόμενο η ρίζα με την οποία αποδίδεται ο χρυσός στις σημιτικές γλώσσες να είναι δάνειο… ελληνικό! (εφ. Καθημερινή)

    Η σύζυγος κοστίζει 60 δολάρια και η ερωμένη τα… διπλά!

    Τελικά αν απατάς τη σύζυγό σου πρέπει να έχεις και χοντρό πορτοφόλι. Σύμφωνα με πικάντικη έρευνα του AshleyMadison.com. η ερωμένη κοστίζει κάτι παραπάνω στον άτακτο σύζυγο από ότι η γυναίκα του!

    Κάτι τα γκουρμέ εστιατόρια, κάτι τα ξενοδοχεία και ο άνδρας πρέπει να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη για να διατηρήσει την παράλληλη σχέση.

    Ο σύζυγος λοιπόν δαπανά σχεδόν 60 δολάρια το μήνα για τη σύζυγο του ενώ στο ρόλο του εραστή 125 δολάρια το μήνα.

    Όπως αναφέρει η έρευνα τα τρία πιο δημοφιλή δώρα για τις συζύγους είναι άρωμα, προϊόντα μπάνιου και λουλούδια ενώ οι ερωμένες έχουν πιο ακριβά γούστα αφού θέλουν κοσμήματα, σπα και ακριβά εσώρουχα..

    Σαν ..σήμερα.....

     

    Ο Ιντιάνα Τζόουνς και ο Τζέιμς Μποντ κυνηγούν εξωγήινους ,

    Ο Χάρισον Φορντ ως σκληρός διοικητής της πόλης Αφεση Αμαρτιών στο «Cowboys and Αliens

    Το γουέστερν είναι ένα είδος κινηματογράφου που δεν χρειάζεται συστάσεις. Το ίδιο ισχύει και με τις ταινίες φαντασίας με εξωγήινα στοιχεία. Αυτό που σπανίως βλέπουμε είναι μείξη αυτών των δύο ειδών. Γι΄ αυτό και η ταινία «Cowboys and Αliens», της οποίας τα γυρίσματα ολοκληρώθηκαν προσφάτως- και είναι προγραμματισμένη για διανομή το επερχόμενο καλοκαίρι-, προκαλεί, αν μη τι άλλο, την περιέργεια. Στην Αριζόνα του 1873 ένας περιπλανώμενος πιστολέρο ( Ντάνιελ Κρεγκ ), ο οποίος πάσχει από αμνησία και δεν μπορεί να καταλάβει πώς ένα παράξενο βραχιόλι βρέθηκε στον καρπό του, καταλήγει σε μια έρημη πόλη ονόματι Αφεση Αμαρτιών (Αbsolution) η οποία διοικείται από έναν σκληρό στρατιωτικό ( Χάρισον Φορντ ).

    Ενα ελληνικό κρασί στα 100 καλύτερα του κόσμου!


    Ενα ελληνικό κρασί βρέθηκε για πρώτη φορά στα 100 καλύτερα του κόσμου, σε σχετική λίστα του αμερικανικού περιοδικού «Wine Spectator». Το «Ασσύρτικο Κουτσιογιαννόπουλος Σαντορίνη» του ομώνυμου κτήματος που βρίσκεται στη Θήρα αποτελεί, κατά το αμερικανικό περιοδικό, τον «πρεσβευτή» της Ελλάδας στον κόσμο του κρασιού, καθώς έλαβε την 86η θέση, λαμβάνοντας 91 βαθμούς, με άριστα το 100. Είναι η πρώτη φορά που ένας ελληνικός οίνος περιλαμβάνεται στο «Top 100» της ετήσιας έκδοσης του διάσημου περιοδικού των ΗΠΑ, το οποίο, μάλιστα, είναι γνωστό για τις μυστικές γευσιγνωσίες που πραγματοποιούν οι συντάκτες του, και θεωρείται κατ' ομολογίαν το πλέον αμερόληπτο.

    ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ e-ψωνίζω, e-μαθαίνω και e-διασκεδάζω ,


    Το Διαδίκτυο είναι ένας κόσμος που συνεχώς μεταλλάσσεται. Αυτό που χθες ήταν πρωτοποριακό σήμερα αποτελεί καθημερινή δραστηριότητα για χιλιάδες χρήστες. Καθώς οι εξελίξεις «τρέχουν» συνεχώς, ας δούμε ποιες τάσεις κυριάρχησαν στον ψηφιακό κόσμο το 2010.

    Ηλεκτρονικά τα βιβλία
    Το 2010 οι πωλήσεις των ηλεκτρονικών βιβλίων ξεπέρασαν αυτές των εντύπων. Οπως ανακοίνωσε πριν από λίγες ημέρες η Αmazon, το μεγαλύτερο ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο στον κόσμο, το τελευταίο τρίμηνο διέθεσε 140 ηλεκτρονικά βιβλία για κάθε 100 των έντυπων εκδόσεων. Σύμφωνα με στοιχεία της Ενωσης Αμερικανών Εκδοτών, οι πωλήσεις ηλεκτρονικών βιβλίων διπλασιάστηκαν κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Στον χώρο των ebooks μπήκε δυναμικά από την περασμένη Δευτέρα και η Google εγκαινιάζοντας στην αμερικανική αγορά το κατάστημα ψηφιακών βιβλίων eΒooks, το οποίο φιλοδοξεί να ανατρέψει τη σημερινή κυριαρχία της Αmazon. Την ίδια στιγμή ο ανταγωνισμός ανάμεσα στους κατασκευαστές συσκευών ηλεκτρονικής ανάγνωσης (ereaders) για το ποιος θα κυριαρχήσει στην αγορά ήταν ιδιαίτερα σκληρός, με αποτέλεσμα να πέσουν οι τιμές και να εκτοξευθούν οι πωλήσεις τους.

    Από το facebook µε αγάπη ,


    Ο άνθρωπος που έγινε δισεκατοµµυριούχος µετατρέποντας την κοινωνική δικτύωση σε φαινόµενο της εποχής µας, περιλαµβάνεται πλέον στον κατάλογο των πάµπλουτων που έχουν υποσχεθεί ότι θα διαθέσουν σε φιλανθρωπίες το µεγαλύτερο µέρος της περιουσίας τους στη διάρκεια της ζωής τους.
    Ο 26χρονος Μαρκ Ζάκερµπεργκ, ο ιδρυτής του facebook, η περιουσία του οποίου έχει υπολογιστεί σε 6,9 δισ. δολάρια, είναι ένα από τα 17 πρόσωπα που συµφώνησαν να συµµετάσχουν στην Giving Pledge (Αναλαµβάνω Δέσµευση), την οργάνωση που ίδρυσαν οι Μπιλκαι Μελίντα Γκέιτς και ο Ουόρεν Μπάφετ. Ο στόχος της είναι να πείσει τους πλουσιότερους ανθρώπους της Αµερικής να δεσµευθούν ότι θα δωρίσουν εν ζωή το µεγαλύτερο µέρος της περιουσίας τους.
    Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
    Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
    Link directory