Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Παρασκευή, 24 Δεκεμβρίου 2010

Ricky Martin: «θέλω να υιοθετήσω παιδί»

Να υιοθετήσει ένα παιδί σκέφτεται ο Ricky Martin, όπως εξομολογήθηκε ο ίδιος λίγους μήνες μετά την αποκάλυψή του ότι είναι ομοφυλόφιλος και ενώ έχει ήδη δύο γιους!

Ο Πορτορικανός σταρ μίλησε σε τηλεοπτική φιλανθρωπική βραδιά για την υιοθεσία, όπου μίλησε για τα δύο παιδιά που απέκτησε με την βοήθεια παρένθετης μητέρας, τα δίδυμα Matteo και Valentino, ηλικίας 2 ετών. «Είμαι εδώ σαν πατέρας... τουλάχιστον 20.000 παιδιά έχουν επωφεληθεί από την υιοθεσία», είπε μεταξύ άλλων.

«Η υιοθεσία είναι όμορφο πράγμα. Αν και ξεκίνησα με παρένθετη μητέρα, η υιοθεσία είναι το επόμενο βήμα μου», δήλωσε ο Ricky που γίνεται 39 την παραμονή των Χριστουγέννων.

Μάλιστα, αναφερόμενος στις γιορτές τόνισε πως ανυπομονεί να τις περάσει με τους δύο του γιους: «πλέον, τα Χριστούγεννα δεν είναι για μένα. Είναι για τα παιδιά μου. Νομίζω θα ξυπνήσουμε νωρίς το πρωί -είναι μόλις 2 ετών και τώρα μαθαίνουν τι είναι οι διακοπές. Αυτά θα είναι πραγματικά τα πρώτα τους Χριστούγεννα», πρόσθεσε.

Όσο για το τι εύχεται στον εαυτό του για τα γενέθλιά του;

«Να είναι τα παιδιά μου υγιή και ευτυχισμένα», ήταν η απάντηση!.
ΠΗΓΗ: STAR.GR

"Κάτι μου έριξαν στο ποτό μου και μετά με βίασαν"

Καταγγείλει 19χρονη Ρουμάνα στο Ρέθυμνο
Τον ομαδικό της βιασμό κατήγγειλε στην Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ρεθύμνου πριν από μερικές ημέρες μία 19χρονη Ρουμάνα, η οποία απευθύνθηκε στους αστυνομικούς σε κακή κατάσταση αναφέροντάς τους τα όσα ισχυρίζεται πως έζησε το τελευταίο χρόνο, που ζούσε στο Πέραμα και εργαζόταν σε μπαρ της περιοχής.

Μάλιστα, από την Υποδιεύθυνση Ασφαλείας σχηματίστηκε δικογραφία εναντίον επτά συνολικά ατόμων, σε τρεις για μαστροπεία και σε τέσσερις για βιασμό.

Η νεαρή κοπέλα προσήλθε το πρωί της περασμένης Δευτέρας στην αστυνομία, όπου υποστήριξε ότι δύο μέρες νωρίτερα, ενώ εργαζόταν ως σερβιτόρα σε μπαρ του Περάματος, τέσσερις τουλάχιστον νεαροί άντρες, πελάτες του καταστήματος, τη βίασαν ομαδικά. Η ίδια ισχυρίστηκε ότι βρισκόταν υπό την επήρεια αλκοόλ και πιθανότατα και ναρκωτικών ουσιών που εν αγνοία της έριξαν στο ποτό της οι φερόμενοι ως δράστες.

Μάλιστα, τα άτομα αυτά, ένας 22χρονος, δύο 23χρονοι και ένας 24χρονος, όλοι κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής, κλήθηκαν να καταθέσουν στις αστυνομικές αρχές και αναγνωρίστηκαν από την 19χρονη. Οι ίδιοι, πάντως, αρνούνται τις κατηγορίες, ενώ δε συνελήφθησαν λόγω παρέλευσης του αυτοφώρου.

Η 19χρονη υποστήριξε ακόμα στους αστυνομικούς ότι πριν από ένα χρόνο εργαζόταν ως σερβιτόρα σε άλλο μπαρ στο Πέραμα, όπου με τη συναίνεσή της ερχόταν σε ερωτική επαφή με πελάτες, έναντι αμοιβής, που μοιραζόταν με εργοδότες της.

Για το αδίκημα της μαστροπείας σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος τριών ατόμων, από τα οποία η μία είναι γυναίκα, ηλικίας 40, 39 και 40 ετών, και οι οποίοι επίσης δεν συνελήφθησαν λόγω παρέλευσης του αυτοφώρου. .

Part time πόρνες...

Με τον μισθό τους δεν τα βγάζουν πέρα ή ακόμα κι αν τα καταφέρνουν, θέλουν περισσότερο χρήμα ή περισσότερη δύναμη. Στοχεύουν να ανεβούν γρήγορα τα σκαλοπάτια της ιεραρχίας στη δουλειά τους και ξέρουν τον τρόπο. Στον ελεύθερο χρόνο τους προσφέρουν σεξ σε συναδέλφους και φίλους με αντάλλαγμα μία προαγωγή ή ένα ακριβό δώρο. Η part time πορνεία είναι μία νέα, ολοένα αυξανόμενη τάση στη Ρωσία. Σύμφωνα μάλιστα με έρευνα, στη γοητεία της έχει υποκύψει το 45% των Ρωσίδων, ηλικίας 18 μέχρι 44 ετών.

Οι κοπέλες που ακολουθούν τη νέα τάση δεν θέλουν να τις αποκαλούν «πόρνες», γιατί όπως λένε αυτό που κάνουν είναι ένα είδος παιχνιδιού που στόχο έχει να βγάλουν έξτρα χρήματα και δεν είναι κάτι ανήθικο. Η αρχή γίνεται με την πρόσκληση από έναν συνάδελφο ή και περισσότερους για ένα ποτό σε κάποιο βραδινό στέκι. Σύντομα, καθώς το αλκοόλ ρέει άφθονο, περνούν στη δράση. Οι κοπέλες προσφέρουν σεξ χωρίς αναστολές, αποφεύγοντας όμως να δημιουργηθεί μεταξύ τους σχέση. Το κέρδος τους είναι μια γερή αύξηση στον μισθό, μία επιπλέον εβδομάδα άδειας, ένα πολύτιμο δώρο ή ένα ταξίδι διακοπών.

«Οι σεξουαλικές σχέσεις που δεν φέρνουν υλικές απολαβές είναι κάτι γελοίο και παράλογο» δηλώνει με ειλικρίνεια μία πανέμορφη Μοσχοβίτισσα, που εδώ και τέσσερα χρόνια εργάζεται σε μεγάλη εταιρεία με μισθό 1.200 ευρώ. «Αυξάνω το εισόδημά μου επενδύοντας στο προσωπικό μου κεφάλαιο, που είναι η ομορφιά και τα νιάτα μου» δηλώνει και αποκαλύπτει ότι ανάμεσα στους μάνατζερ, το τρίπτυχο «σάουνα, ποτό και γυναίκες» είναι κάτι σαν must, ενώ το παράδειγμά τους ακολουθούν -σπανιότερα- οι υφιστάμενοί τους.

Σε δημοσκόπηση που έκανε το εβδομαδιαίο ρωσικό περιοδικό «Oganiok» διαπιστώθηκε ότι οι εκδιδόμενες εργαζόμενες δεν είναι επαγγελματίες escort girls. Οι γυναίκες αυτές κερδίζουν έως και 24.000 ευρώ τον χρόνο. Αυτό το εισόδημα δεν αρκεί για να αγοράσουν επώνυμα ρούχα ή να απολαύσουν χλιδάτες διακοπές. Ετσι, στρέφονται στον αγοραίο έρωτα, με αμοιβή σε χρήμα ή σε είδος. .
ΚΑΤΙΑ ΓΙΑΠΑΛΑΚΗ

Ευκολος τρόπος για να σπάτε αυγά .

Egg Crackers
Egg Crackers
Egg Crackers
Egg Crackers
Egg Crackers
Egg Crackers
Egg Crackers

Αθηνά Ωνάση – Αλβάρο Ντε Μιράντα: Μαζί στην Ισπανία..

Κούκλα η εγγονή του Αριστοτέλη και αδύνατη όσο ποτέ.


Στον 21 ο Διεθνή Διαγωνισμό Ιππασίας «Internarional Show-Jumping competition 5* of A Coruna» που φιλοξενήθηκε στο κέντρο ιππασίας της πόλης Κάζας Νόβας, στην Ισπανία, από τις 17 έως τις 19 Δεκεμβρίου, έκαναν ακόμη μία κοινή εμφάνιση η Αθηνά Ωνάση και ο σύζυγος της Αλβάρο Ντε Μιράντα. Η 25χρονη κληρονόμος και ο 37χρονος σύζυγος της παρακολουθούσαν μαζί τους αγώνες, ανταλλάσσοντας όπως πάντα φιλιά και αγκαλιές. Και οι δύο συμμετείχαν στο διαγωνιστικό τμήμα CSI 5* με τρία άλογα ο καθένας. Ο Αλβάρο σε έναν διαγωνισμό τερμάτισε στη 2η θέση και πήρε έπαθλο ύψους 4.000 ευρώ, ενώ η Αθηνά στη 10η κέρδισε μόλις 100 ευρώ. Σε άλλο διαγωνιστικό τμήμα των αγώνων, ο Αλβάρο κατέλαβε την 4η θέση (και 2.000 ευρώ), ενώ η Αθηνά περιορίστηκε στην 16η θέση.
Πηγή: Ok

http://ektiesthisi.blogspot.com/

Σκοτώνουν τα άλογα όταν γεράσουν .

Abandoned Ships
Abandoned Ships
Abandoned Ships
Abandoned Ships
Abandoned Ships
Abandoned Ships
Abandoned Ships
Abandoned Ships
Abandoned Ships

Για να ...γελάσουμε!!!







Σε μια απο τις τακτικές πτήσεις μια αεροπορικής εταιρίας, οι επιβάτες έχουν ήδη επιβιβαστεί στο σκάφος και περιμένουν τους πιλότους να μπουν για να απογειωθούν.
Τελικά ο κυβερνήτης και ο συγκυβερνήτης εμφανίζονται από το πίσω μέρος του αεροπλάνου και διασχίζουν το διάδρομο προς το πιλοτήριο.
Όμως και οι δύο είναι τυφλοί!
Ο κυβερνήτης χρησιμοποιεί ένα λευκό μπαστούνι τυφλών καθώς βηματίζει στον διάδρομο, σκουντουφλώντας πάνω στα καθίσματα και χτυπώτας κατά λάθος τους επιβάτες, ενώ ο συγκυβερνήτης οδηγείται από ένα σκύλο-οδηγό για τυφλούς.
Και οι δύο έχουν καλυμμένα τα μάτια τους με μαύρα γυαλιά ηλίου.
Στην αρχή οι επιβάτες δεν αντιδρούν, σκεπτόμενοι ότι είναι μάλλον κάποιο αστείο που έστησαν οι πιλότοι για να γελάσουν.
 Παρ'όλα αυτά, μετά από λίγα λεπτά, οι κινητήρες παίρνουν μπρος, αρχίζουν να ανεβάζουν στροφές και το αεροπλάνο αρχίζει να κινείται προς τον διάδρομο απογείωσης.
Οι επιβάτες κοιτάζουν ο ένας τον άλλον με κάποια νευρικότητα και αμηχανία, ψιθυρίζοντας μεταξύ τους και ψάχνοντας απελπισμένα κάποια από τις αεροσυνοδούς για να τους καθησυχάσει.
Εκείνη τη στιγμή, το αεροπλάνο επιταχύνει γρήγορα και ο κόσμος πανικοβάλλεται.
Μερικοί επιβάτες προσεύχονται και καθώς το αεροπλάνο πλησιάζει όλο και περισσότερο το τέλος του διαδρόμου, οι φωνές γίνονται όλο και πιό υστερικές. Τελικά, όταν το αεροπλάνο είναι στα 20 μέτρα από το τέρμα, σημειώνεται μια ξαφνική αλλαγή στον τόνο των κραυγών, καθώς όλοι οι επιβάτες, μέσα στον πανικό τους, έχουν αρχίσει να τσιρίζουν με όλη τους τη δύναμη και την τελευταία ακριβώς στιγμή το αεροπλάνο σηκώνει τους τροχούς του και βρίσκεται στο αέρα.
Μέσα στο πιλοτήριο, ο συγκυβερνήτης αφήνει έναν αναστεναγμό ανακούφισης και λέει στον πιλότο:
- Nα μου το θυμηθείς, κάποια από αυτές τις μέρες, οι επιβάτες δεν θα τσιρίξουν και τότε θα σκοτωθούμε ολοι.!!!!!


  


  Πεθαίνει ο Μήτσος και πάει στον παράδεισο. Εκεί βλέπει ένα μέρος γεμάτο με ρολόγια. 
Την ίδια στιγμή συναντάει έναν άγγελο και τον ρωτάει:
- Γιατί είναι όλα αυτά τα ρολόγια εδώ;
-Κάθε ρολόι μετράει τη διαφθορά μιας χώρας. Όσο πιο γρήγορα κινούνται οι δείκτες τόσο πιο μεγάλη είναι διαφθορά, του λέει ο άγγελος.
Αμέσως ο Μήτσος πηγαίνει για να δει τα ρολόγια.
Βλέπει το ρολόι της Αμερικής και οι δείκτες κινούνταν κανονικά. Βλέπει το ρολόι της Γερμανίας και οι δείκτες κινούνταν κανονικά. Βλέπει το ρολόι της Ιταλίας και οι δείκτες κινούνταν κανονικά.
Ψάχνει για το ρολόι της Ελλάδας αλλά δεν το βρίσκει. Τότε ρωτάει τον άγγελο:
- Ρε άγγελε, το ρολόι της Ελλάδας δεν το βρίσκω ...; Πού είναι;
Και του απαντάει ο άγγελος:
- Το ρολόι της Ελλάδας το πήρε ο θεός για ανεμιστήρα.

Δολοφονικά όπλα σα διακοσμητικά .

Everyday Items Designed With Deadly Weapons
Everyday Items Designed With Deadly Weapons
Everyday Items Designed With Deadly Weapons
Everyday Items Designed With Deadly Weapons
Everyday Items Designed With Deadly Weapons
Everyday Items Designed With Deadly Weapons
Everyday Items Designed With Deadly Weapons

Μόνο μέσα απο έντονα συναισθήματα γεννιούνται ...δημιουργίες!

από την Κατιάνα Ματζαρίδου    Παπαθεορώρου Βαλυράκη1 e1288047421236 ΜΙΝΑ ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ ΒΑΛΥΡΑΚΗ, Η ΈΚΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ | kazantv.gr
Η Μίνα Παπαθεοδώρου-Βαλυράκη παρουσιάζει αυτή την εποχή την έκθεση «City Reflections» στη γκαλερί Artion στη Θεσσαλονίκη.
Η καλλιτέχνης, 4 χρόνια μετά την παρουσίαση του έργου της στο Παλαιό Αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης και στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης το 2006, επανέρχεται στη Θεσσαλονίκη. Την πόλη που αποτελεί πηγή έμπνευσης των γνωστών έργων της Γερανοί-Λιμάνια. Ο τίτλος «αντανακλάσεις της πόλης», παραπέμπει σε αντανακλάσεις συμβολικές και ουσιαστικές, που οπτικά και εικαστικά προέκυψαν ως ερέθισμα για την ίδια.
 Αντανακλάσεις μέσω των μεταλλικών στοιχείων -σήμα κατατεθέν- του λιμανιού στις υδάτινες ατμόσφαιρες, αντανακλάσεις της κίνησης και της υγρασίας των δρόμων που ποτέ δεν σταματούν να λαμπυρίζουν μέσα από τη ζωτικότητα των ανθρώπων της, αντανακλάσεις μέσα από την ιστορίας της.
 Με αφορμή αυτή τη διοργάνωση, που θα διαρκέσει μέχρι και το τέλος του 2010 μιλήσαμε μαζί της για την τέχνη και τον πολιτισμό.
 1.Μαθητεύσατε δίπλα στο Γιάννη Μόραλη. Πόσο σας επηρέασε μια τόσο σημαντική προσωπικότητα και πώς;
 Η σύνθεση και η δομή στο έργο μου είναι ό,τι με απασχολεί πρωτίστως, κάτι που με έχει διδάξει επισταμένα ο δάσκαλός μου Γιάννης Μόραλης.
Βάσει της σύνθεσης χτίζεται και όλο το έργο, σύνθεση – σχέδιο-χρώμα.
Αυτό επίσης έχει να κάνει με το χαρακτήρα μου. Πως έχει δομηθεί και πως εκφράζεται. Οι επιρροές έχουν να κάνουν τόσο με τη σύνθεση και την εικαστική παιδεία που μου έχει δώσει, όσο και με το ήθος του ως άνθρωπος.
2. Σας εμπνέει το αστικό τοπίο γιατί;
Το αστικό τοπίο  είναι ο τόπος όπου συναντώνται το τυχαίο με το ηθελημένο, η σύμπτωση με την οργανωμένη σύνθεση. Θα είναι πάντα για μένα πηγή ερεθισμάτων μια και ανήκω μέσα σ’ αυτό, είμαι μέρος αυτού του κόσμου και δεν μπορεί να με αφήσει αδιάφορη. Τουναντίον με κινητοποιεί για περισσότερη «δράση».
3. Στα έργα σας μεταφέρετε κίνηση και δράση. Είσαστε κι εσείς η ίδια σαν άνθρωπος τόσο δραστήρια;
 Το ενδιαφέρον της κίνησης σε σχέση με το ακίνητο μοντέλο ήταν πρόκληση για μένα και παραλληλισμός που έχει να κάνει με την ένταση που προκύπτει από την κίνηση της ανθρώπινης φιγούρας, μέσω της προσπάθειας να σπάσει τα όρια προς την ελευθερία και τη λύτρωση. Είναι μια ταύτιση εσωτερικής ανάγκης και συγχρόνως καταγραφής αυτών των συναισθημάτων.

4. Ζωγραφίζετε λιμάνια , γερανούς, αυτοκίνητα, ποδοσφαιριστές, αθλητές θέματα ανδρικά θα λέγαμε. Γιατί;
 Στη δική μου περίπτωση δεν υπήρξε ποτέ στόχος μου να απευθυνθώ στο ανδρικό κοινό μονομερώς «εικονογραφώντας» το αντικείμενο του «πόθου».
Η θεματολογία της F1 είχε να κάνει καθαρά με δικό μου ερέθισμα και ισχυρές προσλαμβάνουσες αισθητικά εικόνες, καθώς και ένα εικαστικό λεξιλόγιο, το οποίο καταγράφω μέσω της σύνθεσης του σχεδίου και του χρώματος, εικόνες που αναδύονται με άλλη μορφή συμβολική και όχι απεικονιστική.
5.Έχετε ασχοληθεί με κάποιο θέμα καθαρά γυναικείο;
 Πιστεύω δεν υπάρχει διαχωρισμός φύλου όσον αφορά το δημιουργό, ούτε επίσης έχει να κάνει με τη θεματολογία.
Παρ’ αυτά η σειρά μου ερωτικά – πορτραίτα αλλά και οι συνθέσεις αποπνέουν γυναικείο συναίσθημα.

6.Ο κ. Βασιλικός έχει πει ότι είσαστε η ζωγράφος του θυμού. Είναι πράγματι θυμός αυτό που εκφράζετε;
 Όταν ο Βασίλης Βασιλικός αναφέρεται στο «θυμό», δεν εννοεί θυμό-θυμωμένος, αλλά στο ταμπεραμέντο και την ένταση μέσα από την οποία εκφράζονται τα συναισθήματα πάνω στον καμβά ή στο χώρο.
Μόνο μέσα από έντονα συναισθήματα γεννιούνται οι δημιουργίες.
7.Δημιουργεί ευκολότερα ένας καλλιτέχνης σε συνθήκες πίεσης και δυστυχίας  ή ευτυχίας;
Κάτω από πολύ έντονα συναισθήματα το έργο που προκύπτει πιθανό να έχει μια πνοή παραπάνω, από ότι το έργο που δημιουργείται κάτω από ήρεμες-επίπεδες συνθήκες
8. Οι Έλληνες εικαστικοί είναι από τους καλύτερους πρεσβευτές της χώρας στο εξωτερικό. Γιατί δεν έχουν καταφέρει να μεγαλουργήσουν;
Η αντιμετώπιση του καλλιτέχνη και η αντιμετώπιση της δουλειάς του γίνεται με διαφορετικό τρόπο στο εξωτερικό και κυρίως στην Αμερική, που η αγορά είναι μεγαλύτερη και διαφορετικοί οι όροι συνεργασίας.
Η Ελλάδα δεν ήταν ποτέ πίσω όσον αφορά τις Τέχνες. Στον τομέα της προώθησης και της προβολής υπάρχει πρόβλημα.
9.Παρά το γεγονός ότι η χώρα μας παράγει πολιτισμό δεν έχουμε καταφέρει να αξιοποιήσουμε αυτό το ατού μας για να γίνουμε πιο ελκυστικοί στους τουρίστες υψηλού επιπέδου.
Ακόμη  η Ελλάδα αναφέρεται ως ...

Το κορίτσι του Τζέιμς Μποντ «ανάβει» το χωριό,

Τζέμα Αρτερτον δίπλα στον Ντάνιελ Κρεγκ-Τζέιμς Μποντ στην ταινία «Quantum of solace», μια από τις πολλές εισπρακτικές επιτυχίες που περιλαμβάνει ήδη το βιογραφικό της. Αριστερά, η 24χρονη Βρετανίδα όπως εμφανίζεται, ως θηλυκός πειρασμός, στην «Επεισοδιακή επιστροφή της Ταμάρα Ντρου» του Στίβεν Φρίαρς

«Κάθε τι συμβαίνει για έναν λόγο, το πιστεύω ακράδαντα πια» λέει η Τζέμα Αρτερτον. «Εχουν συμβεί πολλά κακά στη ζωή μου, αλλά και πολλά καλά.Αν δεν είχαν συμβεί τα κακά, δεν θα είχαν συμβεί και τα καλά. Η προσωπικότητά σου διαμορφώνεται και από τα δύο».

Είναι Μάιος και καθόμαστε σε μια σουίτα του ξενοδοχείου Ντόρτσεστερ στο Λονδίνο. Η 24χρονη ηθοποιός είναι ντυμένη απλά (τζιν και φανελάκι) και έχει κάθε λόγο να δείχνει ευτυχής.

Δεν θα αναφερθεί στα «κακά» της ζωής της. Θα μείνει στα καλά.

Χριστούγεννα στην Χαβάη για την Πάρις Χίλτον

Παρά τις χαμηλές θερμοκρασίες και την βροχή που πέφτει στη Χαβάη η «χρυσή» κληρονόμος κατάφερε να βρει μία ηλιόλουστη παραλία για να απολαύσει το μπάνιο της.

Την κληρονόμο της οικογένειας Χίλτον εντόπισε ο φωτογραφικός φακός να χαίρεται τον ήλιο και την ξεκούραση σε παραλία του Μάουι μαζί με τον σύντροφο της Cy Waits. Η Πάρις φορούσε ένα μεγάλο μαύρο καπέλο και μία γκρι φούστα μαζί με το μαγιό της.

Τα ΜΜΕ σχολίασαν ιδιαίτερα αυτές τις φωτογραφίες καθώς η 29χρονη Πάρις φαίνεται να έχει πάρει μερικά κιλά παραπάνω.

Μαζί με την Πάρις στην Χαβάη βρίσκονται και οι γονείς της καθώς και η αδερφή της Νίκι για να περάσουν όλοι μαζί τις γιορτές των Χριστουγέννων..

Apple Τέλος στο «πρόωρο» φλερτ με την wikiLeaks,


Λίγα 24ωρα μόνο κράτησε το «φλερτ» της Apple με την WikiLeaks. Η Apple επιβεβαίωσε ότι απέσυρε την εφαρμογή WikiLeaks για το iPhone, η οποία διατίθετο μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος iTunes από τις 17 Δεκεμβρίου. Σύμφωνα με ανακοίνωση, η εφαρμογή, η οποία επέτρεπε σε όσους χρήστες την αγόραζαν να έχουν απευθείας πρόσβαση στο Twitter της WikiLeaks καθώς και στα έγγραφα που αναρτά στην ιστοσελίδα της, παραβίαζε δύο από τους όρους που έχει ορίσει η Apple για όσους αναπτύσσουν λογισμικό.

Ο ήχος των εικόνων,


Δύο εργαστήρια εικαστικής και μουσικής δημιουργίας για εφήβους οργανώνονται στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών τον Ιανουάριο. Σκοπός τους είναι να εξοικειωθούν οι συμμετέχοντες με το πώς η σύγχρονη πραγματικότητα μπορεί να γίνει αφετηρία μιας εικαστικής πρόκλησης και μιας μουσικής σύνθεσης καταλήγοντας στο συνδυασμό των δύο αυτών τεχνών σε video art.

Η πρώτη συνάντηση (16/1) εστιάζει στην εικαστική πλευρά του εργαστηρίου. Γεγονότα της καθημερινότητας γίνονται γόνιμο υλικό για μια δημιουργία που χρησιμοποιεί τις τεχνικές των κόμικς, του κολλάζ και του βίντεο.

Στη δεύτερη συνάντηση (23/1), η ομάδα θα συνθέσει μέσα από αυτοσχεδιασμούς μουσική που θα συνοδεύσει το κινηματογραφημένο υλικό της πρώτης συνάντησης. Θα διερευνηθούν οι δυνατότητες παραγωγής ήχου με μικρόφωνα επαφής επικολλημένα σε καθημερινά αντικείμενα, τροποποιημένα ηλεκτρονικά παιχνίδια, αυτοσχέδια κυκλώματα και υψηλή ψηφιακή τεχνολογία.

Στην τρίτη και τελευταία συνάντηση (30/1), η ομάδα θα συνδυάσει τα βίντεο με τη μουσική τους υπόκρουση, αποκαλύπτοντας μέσα από αυτήν την εμπειρία τη σχέση της οπτικής αφήγησης με τη μουσική. Πάνω σε αυτή τη σχέση βασίζεται και το βίντεο της παράστασης Γκόγια-Μπετόβεν: Δρόμοι σιωπής, στο οποίο γίνονται παραλληλισμοί ανάμεσα σε πίνακες και μουσικές συνθέσεις που απορρέουν τόσο από την επικαιρότητα της εποχής των δύο καλλιτεχνών, όσο και από κοινά προσωπικά τους βιώματα. Η ομάδα θα έχει επίσης την ευκαιρία μιας διαδραστικής προσέγγισης σε επιλεγμένα έργα του Γκόγια και του Μπετόβεν, που θα τους διευκολύνουν να παρακολουθήσουν την παράσταση της 5ης ή της 6ης Φεβρουαρίου έχοντας μεγαλύτερη εξοικείωση με το θέμα.

Τα χριστουγεννιάτικα δέντρα θα «ανάβουν» μόνα τους ,


Στο μέλλον το χριστουγεννιάτικο δέντρο δεν θα χρειάζεται λαμπιόνια

ΛΟΝΔΙΝΟ Χριστουγεννιάτικο δέντρο που θα ανάβει από μόνο του, χωρίς ενοχλητικά καλώδια και λαμπιόνια που δεν αναβοσβήνουν όπως θα θέλαμε; Και όμως, η επιστήμη υπόσχεται ότι στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον ένα τέτοιο αυτο-φωτιζόμενο έλατο θα γίνει πραγματικότητα, χάρη σε κάποιες τεχνικές γενετικής τροποποίησης.

Οι επιστήμονες έχουν ήδη στη διάθεσή τους έναν συνδυασμό κλωνοποίησης και γενετικής τροποποίησης που μπορεί να δημιουργήσει έλατα τα οποία θα αναπτύσσονται πολύ γρήγορα, και θα είναι πολύ πιο ανθεκτικά στα έντομα και στον παγετό.

Το επόμενο βήμα είναι σαφές: έλατα που θα φωτίζονται από μόνα τους, και μάλιστα σε μια ποικιλία χρωμάτων.

Ομάδα ερευνητών από το πανεπιστήμιο του Κέιμπριτζ αναπτύσσει ήδη μια τεχνική που θα μπορούσε να εφαρμοστεί και σε δέντρα. Οι εννέα επιστήμονες έχουν απομονώσει γονίδια τα οποία μπορούν να εισαχθούν με τη βοήθεια ενός εντελώς άκακου βακτηρίου στα κύτταρα ενός φυτού. Αρχισαν με ένα γονίδιο από το θαλάσσιο βακτήριο που ονομάζεται Vibrio fischeri. Τέτοια βακτήρια, που εκπέμπουν μια μπλε λάμψη, υπάρχουν σε αφθονία σε καλαμάρια που ζουν στον βυθό της Χαβάης, του είδους Εuprymna scolopes.
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory