Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Πέμπτη, 17 Μαρτίου 2011

«Ετσι θα τη βγάλουµε καθαρή» ,


Η ζωή είναι τύχη. Kαθαρά θέµα τύχης. Οι άνθρωποι απλά φοβούνται νατο παραδεχτούν. Θέλουν να πιστεύουν ότι ελέγχουν τη ζωή τους. «Πιστεύουν αυτό το “εγώ φτιάχνω την τύχη µου” αλλά δεν ισχύει» λέει ο µοντέρνος φιλόσοφος Γούντι Αλεν. «Τύχη είναι τα γονίδια, τύχη είναιαυτό που συµβαίνει κάθε µέρα, η βόµβα που σκάει στο λεωφορείο του άλλου». Αυτή είναι άποψή του. Εκείνος, πέραν του τυχαίου του θέµατος πάντως επιµένει να µη βλέπει τις ταινίες που γυρίζει. Εδώ που τα λέµε, δεν προλαβαίνει κιόλας, αφού συνέχεια κάνει ταινίες και δεν εννοεί να ελαττώσει ταχύτητα παρά τα 75του χρόνια. Συνεχίζει γυρίζοντας περίπου µία ταινία τον χρόνο. Γράφει το σενάριο και σκηνοθετεί. Επίσης οι πιο πολλοί που τον γνωρίζουν λένε πως παραµένει ο ίδιος Γούντι Αλεν του «Μανχάταν», αν εξαιρέσει κανείς ότι άσπρισαν τα µαλλιά του καιπως έχει προστεθεί ένα ελαφρύ καµπούριασµα στην όλη του εµφάνιση. Τα γυαλιάείναι στη θέση τους, καθώς και η κλασική έκφραση, έναςσυνδυασµός απορίας και δυσφορίας που έχει πατεντάρει στην οθόνη.

«Ο µόνος τρόπος για νατη βγάλεις καθαρή στη ζωή είναι να αποσπάται η προσοχή σου» λέει σε συνέντευξή τουστον «Observer». «Μπορεί να αποσπάται η προσοχή σου µε χίλιους τρόπους, µε το να ανοίγεις τηντηλεόραση για να δεις ποιος κέρδισε το µατς, µε το να πηγαίνεις σινεµά, µε το να βάζεις µουσική να ακούσεις.

∆ηµιουργείς προβλήµατα στη ζωήσου και όταν σε βλέπεικάποιος απ’ έξωσαν παρατηρητής πιστεύει ότι είσαι αυτοκαταστροφικός και πως αυτό είναι ανόητο. ∆εν πρόκειται όµως αυτά να σου κοστίσουν τη ζωή όσο επώδυνα και να είναι είτε πρόκειται για προβλήµατα που µπορεί να λυθούν είτε όχι».

Εξω από το κλαµπ στο οποίο παίζει µουσική ο Γούντι Αλεν µαζεύεταιτόσος κόσµος που νοµίζεις ότι περιµένει να µπει σε ροκ συναυλία. Η Μπάρµπαρα Κοπλ, ηοποία σκηνοθέτησε το ντοκιµαντέρ «Wild Man Blues» για τον τζάζµαν Γούντι Αλεν ακολουθώντας τον σε περιοδεία, λέει τα πράγµατα µε το όνοµά τους. «Πρέπει να το έχειςυπόψη σου» του λέει «πως ο κόσµος δεν έρχεται επειδή τους αρέσει η µουσική σου, αλλά επειδή έχουν δει τις ταινίες σου». Και εκείνος το έχει.

Πρόσφατα είδαµε την τελευταία του ταινία «Θα συναντήσεις έναν ψηλό, µελαχρινό άνδρα», ενώ σχεδόν έτοιµη είναι και η επόµενη, «Μεσάνυχτα στο Παρίσι», µε τη Ρέιτσελ ΜΑΚΑΝΤΑµς και τη Μαριόν Κοτιγιάρ


«Υποχόνδριος και αγροίκος»

Η Σουν Γι – η σύντροφός του, υιοθετηµένη κόρη της Μία Φάροου µε την οποία ο Αλεν είχε ένα επεισοδιακό διαζύγιο που είχε προκαλέσει τρικυµία στα media της εποχής – δεν τον παίρνει πάρα πολύ στα σοβαρά. «Μέχρι σήµερα» λέει «µε βλέπει σαν γκρινιάρη, υποχόνδριο, αγροίκο. Πιστεύει ότι είµαι πάρα πολύ καλός σε αυτό που κάνω και πολύ κακός σε οτιδήποτε άλλο». Εχει δει µόνο τις µισές ταινίες του. ∆εν την πολυενδιαφέρουν. Και το χειρότερο; ∆εν έχει σε καµία εκτίµηση την τέχνη του στο κλαρινέτο. ∆εν πηγαίνει καν να τον ακούσει. Της είναι, λέει, βασανιστήριο (βέβαια στις δύο συναυλίες του στην Αθήνα, ήρθε µαζί του). Μήπως αυτό θα τον σταµατήσει από το να είναι συνεπής στο µουσικό του ραντεβού; «Ούτε γι’ αστείο», λένε οι φίλοι του. Ο Γούντι δεν σταµατάει να κάνει ό,τι αγαπά.


Αναδημοσιευση Απο Νεα

Greecelands

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory