Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Πέμπτη, 6 Ιανουαρίου 2011

Τρόποι «ανώδυνης» συνουσίας…

Οι λόγοι που μπορεί μία γυναίκα να πονάει στη διάρκεια του σεξ ποικίλλουν και δεν είναι σπάνιοι. Σύμφωνα με τους γυναικολόγους το 60% των γυναικών παγκοσμίως αντιμετωπίζουν πρόβλημα επώδυνης ή δυσχερούς συνουσίας. Αν και όλες τις απαντήσεις μπορεί να τις δώσει μόνο ένας ειδικός υπάρχουν τέσσερα βήματα που μπορείς να κάνεις για να απαλύνεις τον πόνο.

- Απόφυγε τα αρωματισμένα σαπούνια για την ευαίσθητη περιοχή γιατί προκαλούν ξηρότητα.
- Μίλησε με το σύντροφό σου για τον πόνο που αντιμετωπίζεις. Πειραματίσου στις σεξουαλικές στάσεις. Φρόντισε να είσαι εσύ από πάνω του για να ελέγχεις το βαθμό και τον τρόπο της διείσδυσης του πέους. Μην πας κατευθείαν στο ψητό. Καθιερώστε με το σύντροφό σου περισσότερα προκαταρκτικά. Τέλος χρησιμοποίησε εκτός από την φυσική λίπανση και κάποιο λιπαντικό τζελ που κυκλοφορεί στο εμπόριο.
- Σε κάποιες περιπτώσεις η φαρμακευτική αγωγή κρίνεται απαραίτητη για να διορθωθεί το πρόβλημα της επώδυνης συνουσίας. Ακολούθησε μόνο την αγωγή που θα σου προτείνει ο αρμόδιος γυναικολόγος είτε πρόκειται για αγωγή με οιστρογόνα ή με απλές ασκήσεις Κέγκελ.
- Αν το πρόβλημα οφείλεται σε συναισθηματικούς παράγοντες επισκέψου έναν ψυχολόγο, ίσως μαζί με το σύντροφό σου..

Χασμουρητό: Ένδειξη σεξουαλικής επιθυμίας;

Αν ο σύντροφός σας αρχίζει να χασμουριέται δίπλα σας μην βιαστείτε να βγάλετε το συμπέρασμα ό,τι βαριέται. Σύμφωνα με τους επιστήμονες το χασμουρητό ενδέχεται να είναι σημάδι σεξουαλικής έλξης!

Ειδικοί που προβληματίζονται με τα διαφορετικά μηνύματα που κρύβονται πίσω από αυτό, υποστηρίζουν πως θα μπορούσε να αποκαλύπτει ακόμα και επιθυμία για σεξουαλική συνεύρεση.

Ακαδημαϊκοί από την Ευρώπη, τις ΗΠΑ, την Ινδία καθώς και τη Μέση Ανατολή παρευρέθηκαν στο πρώτο διεθνές συνέδριο Χασμουρητού που διεξάχθηκε στο Παρίσι, τον περασμένο Ιούνιο.

Καταρρίπτοντας την παλιά θεωρία πως το χασμουρητό ήταν ένδειξη έλλειψης οξυγόνου, οι ακαδημαϊκοί συμφώνησαν πως μία ποικιλία συναισθηματικών ερεθισμάτων προκαλεί την αντίδραση του χασμουρητού. Ενδιαφέρον, στρες αλλά και σεξουαλική επιθυμία μπορούν να είναι κάποια από αυτά..

Παράξενα ξενοδοχεία .


Το πρώτο αντιμικροβιακό χάλκινο κλιματιστικό παρουσιάστηκε στο Πεκίνο

Παρουσιάστηκε,parousiastike
Το πρώτο παγκοσμίως αντιμικροβιακό χάλκινο κλιματιστικό, παρουσιάστηκε στις21Δεκεμβριου2010 στο Πεκίνο από την κορυφαία κινεζική εταιρεία  κλιματισμού « Chigo,» σε συνεργασία με τον Διεθνή Οργανισμό Χαλκού. Αυτό το πρωτοποριακό προϊόν θα αξιοποιήσει τις αντιμικροβιακές  ιδιότητες του χαλκού για μια νέα εφαρμογή.Επιπλέον, προσφέρει επιδόσεις-ρεκόρ στον τομέα της εξοικονόμησης ενέργειας. Το σήμα Cu+ χρησιμοποιείται από την εταιρεία Chigo, ως ενδεικτικό του Αντιμικροβιακού Χαλκού – το οποίο φέρουν τα προϊόντα της – ως το πιο αποτελεσματικό αντιμικροβιακό υλικό στον κόσμο για τις επιφάνειες αφής.
Σήμερα, οι καταναλωτές είναι πιο συνειδητοποιημένοι όσον αφορά στον υγιεινό τρόπο ζωής και έτσι η εταιρεία Chigo, δίνοντας μια δυναμική απάντηση σε αυτή την τάση της αγοράς, παρουσίασε τα νέα της κλιματιστικά – τα πρώτα καταναλωτικά αγαθά στον κόσμο που περιέχουν αντιμικροβιακό χαλκό.

Τα τμήματα του συστήματος των κλιματιστικών μονάδων λειτουργούν σε θερμά, σκοτεινά και υγρά περιβάλλοντα, κατάλληλα για την αναπαραγωγή οργανισμών που προκαλούν μολύνσεις, δημιουργώντας δυσοσμίες και εμποδίζοντας ακόμη και αυτήν την απόδοση του συστήματος.
Εργαστηριακές δοκιμές έδειξαν, ότι τα υλικά  χαλκού μπορούν να  αναστείλουν την ανάπτυξη των εν λόγω οργανισμών. Μετά από 24 ώρες έκθεσης σε επιφάνειες χαλκού,  παρατηρήθηκε ότι πολλά και συνήθη είδη μούχλας εξολοθρεύονται στο σύνολό τους, ενώ η έκθεση σε επιφάνειες αλουμινίου, ευρείας χρήσεως, δεν είχε καμιά επίδραση σε οποιοδήποτε μύκητα.
Ενώ το νέο κλιματιστικό της Chigo, είναι το πρώτο που κατασκευάζεται εξολοκλήρου από χαλκό, ανοίγει επί πλέον το δρόμο για την ενεργειακή αποδοτικότητα του. Σύμφωνα με τα πρότυπα της Κινέζικης Υπηρεσίας Ενεργειακής Απόδοσης (EER), τα νέα κλιματιστικά μηχανήματα βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της ενεργειακής απόδοσης των κλιματιστικών με βαθμολογία 8,36.  Σε σύγκριση με άλλα μοντέλα της ίδιας δυναμικότητας με τον υψηλότερο βαθμό EER (3.6), μπορούν να εξοικονομήσουν έως και 56% περισσότερη ενέργεια.
Σύμφωνα με τον Αντιπρόεδρο της Chigo, Δρ Zheng Zuyi, το νέο κλιματιστικό είναι το τελευταίο από μια μακρά σειρά καινοτόμων προϊόντων της εταιρείας, και θα υπάρξουν ακόμα περισσότερα: «Η Chigo, η κορυφαία εταιρεία της αγοράς, έχει βασική αρχή να παράγει τα πιο υγιή και αθόρυβα κλιματιστικά, υιοθετώντας την καλύτερη τεχνολογία της εξοικονόμησης ενέργειας αυτών.  Το νέο αυτό προϊόν θα οδηγήσει σε μια νέα τάση της αγοράς προς υγιεινότερες οικιακές συσκευές.
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την επιτυχή έναρξη του πρώτου κλιματιστικού με αντιμικροβιακό  χαλκό στον κόσμο, με το σήμα Cu+.  Είναι ένα από τα επιτεύγματα της συνεργασίας μας με τον Διεθνή Οργανισμό Χαλκού».
Ο κ. Li Xinghao, Διευθύνων Σύμβουλος και Πρόεδρος της Chigo, τόνισε για το μέλλον του πρόσφατου αυτού επιτεύγματος: «Καθώς η παγκόσμια επέκτασή μας συνεχίζεται, είναι ζωτικής σημασίας για την Chigo να δημιουργήσει μία υψηλής ποιότητας παγκόσμια αλυσίδα προμηθειών. Η Chigo θα συνεχίσει να συνεργάζεται με  τον = Διεθνή Οργανισμό Χαλκού, για να παράγουν περισσότερα προϊόντα με αντιμικροβιακό χαλκό. Ταυτόχρονα, μέσα στα πλαίσια του προγράμματος κοινωνικής ευθύνης της Chigo, εντάσσεται η παραγωγή νέων καινοτόμων προϊόντων με χαμηλή περιεκτικότητα σε άνθρακα, που θα ανταποκρίνονται στην αυξανόμενη υγειονομική συνείδηση των παγκόσμιων καταναλωτών».
Αυτή η πρακτική εφαρμογή, στηρίζεται στην εργαστηριακή εργασία που πραγματοποιήθηκε από τον ερευνητή και καθηγητή Bill Keevil, στο Πανεπιστήμιο του Σαουθάμπτον,  ο οποίος αξιολόγησε την αποτελεσματικότητα του χαλκού, ως μυκητοκτόνα επιφάνεια, για τα συστήματα κλιματισμού και αποτελεί  μια τεράστια πρόοδο για την αντιμικροβιακή εφαρμογή του χαλκού, καθώς και μια καινοτομία στα συστήματα κλιματιστικών μονάδων.

Ενα από τα πιό επικίνδυνα αεροδρόμια στον κόσμο .




Οι 10 επιχειρηματικές ευκαιρίες για το 2011

κοινωνικής δικτύωσης συμπεριλαμβάνονται στις καλύτερες επιχειρηματικές ευκαιρίες για τη νέα χρονιά που προτείνει η Global Greece
Ο πρόεδρος της Global Greece κ. Μπάμπης Φιλαδαρλής επισημαίνει ότι οι προτάσεις του στηρίζονται σε πραγματικές ανάγκες και σε παγκόσμιες τάσεις που αυξάνονται ραγδαία και επί πλέον είναι προσαρμοσμένες στην ελληνική πραγματικότητα. Ελπίζει δε οι προτάσεις του  να ταιριάζουν στις  επιχειρηματικές…ανησυχίες του κόσμου.

1. Υπηρεσίες Επισκευών
Όσο διαρκεί η οικονομική κρίση τόσο οι άνθρωποι θα προσπαθούν να κάνουν οικονομίες επιδιορθώνοντας παρά αγοράζοντας. Αυτό δημιουργεί ξανά ευκαιρίες για τσαγκάρηδες, ξυλουργούς, μηχανουργεία, επιδιορθώσεις & προσαρμογές ρούχων, αναπαλαιώσεις επίπλων και άλλα πολλά. Εάν οι υπηρεσίες αυτές ενσωματώσουν και προστιθέμενη αξία όπως δωρεάν παραλαβή/ παράδοση, branding, online ή τηλε-ενημέρωση τότε ξεφεύγουν από τον ανταγωνισμό.

2. Καταστήματα Ευκαιρίας
Το 2011 προβλέπεται ότι η διεθνής οικονομία θα ανακάμψει – όχι όμως η ελληνική. Οι καταναλωτές θα συνεχίσουν να είναι πιο συντηρητικοί  απ΄ ότι ήταν και θα ψάχνουν για ευκαιρίες είτε σε λαϊκές αγορές είτε σε περιφερειακά καταστήματα ή σε αλυσίδες εκπτωτικών καταστημάτων & stock houses.  
Υπάρχουν και στην Ελλάδα εταιρίες franchising που διαθέτουν επώνυμα καταστήματα με εκπτωτικά ή φθηνά προϊόντα κάθε είδους. 
Η νέα τάση ενοικίασης ή ανταλλαγής ρούχων αυξάνει τις ευκαιρίες.

3. Εξαγωγική Ανάπτυξη
Όσο η τοπική αγορά στεγνώνει από χρήματα, Υπάρχουν πολλές δυνατότητες ανεκμετάλλευτες, υπάρχουν πολλά προϊόντα με αυξημένη ζήτηση στο εξωτερικό. Σε αυτό που υστερούμε  είναι ο συστηματικός τρόπος προσέγγισης μιας ξένης αγοράς και το εξαγωγικό marketing που πρέπει να εφαρμόσουν οι ελληνικές επιχειρήσεις

Πόση φαντασία θέλει για να κάνεις κάτι τέτοιο ?




Κρασί για άγριες νύχτες

Οίνος ευφραίνει καρδίαν… και όχι μόνο! Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου της Φλωρεντίας, οι γυναίκες που πίνουν ένα ή δύο ποτήρια κόκκινο κρασί την ημέρα έχουν μεγαλύτερη σεξουαλική επιθυμία και ο κόλπος τους υγραίνεται καλύτερα από εκείνες που δεν πίνουν καθόλου ή πίνουν λιγότερο συχνά.

Τι κρύβεται πίσω από αυτήν τη λειτουργία του κρασιού; Οι πολυφαινόλες. Περιέχονται στο σταφύλι, βελτιώνουν τη λειτουργία των αιμοφόρων αγγείων της γυναίκας, αυξάνοντας τη ροή του αίματος στην ευαίσθητη περιοχή, όπως εξηγεί ο υπεύθυνος της μελέτης Nicola Mondaini, M.D. Ωστόσο μην το παρακάνετε. Δύο ποτήρια είναι αρκετό για να σας στείλει στο κρεβάτι! .

Μεγάλος και μικρός Αγιασμός των Θεοφανείων





Αγαπητοί φίλοι και φίλες, η Εκκλησία μας κλείνοντας την ευλογημένη περίοδο των εορτών του αγίου Δωδεκαημέρου, στην οποία γιορτάζουμε την αποκάλυψη του Θεού σε μας,
α) με την Ενσάρκωση του δευτέρου προσώπου της αγίας Τριάδας στον Θεάνθρωπο Ιησού Χριστό 
β) με την Βάπτιση του Χριστού όπου φανερώνονται και τα τρία πρόσωπα αυτός αγίας Τριάδας,
με τον Μεγάλο Αγιασμό, που τελείται κάθε χρόνο αυτός 5 και 6 Ιανουαρίου. Πολλοί είναι αυτοί οι οποίοι ρωτούν αν ο Αγιασμός αυτός πίνεται, χρησιμοποιείται για ραντισμό, φυλάσσεται στα σπίτια και αν αντικαθιστά την Θεία Κοινωνία.
Ιδού οι απαντήσεις:
1. Ο Αγιασμός που τελείται την παραμονή και ανήμερα της γιορτής των Θεοφανείων είναι ακριβώς ο ίδιος.
Ο Μικρός Αγιασμός τελείται την πρώτη μέρα κάθε μήνα καθώς και εκτάκτως όταν το
 ζητούν οι χριστιανοί σε διάφορες περιστάσεις. Δεν τίθεται θέμα ποιος είναι αγιότερος και ποιος λιγότερο άγιος, καθώς και οι δύο τύποι αγιασμού είναι αγιασμένοι από τη ζωοποιώ χάρη του αγίου Πνεύματος.
2. Ο Μεγάλος Αγιασμός φυλάσσεται όλο το χρόνο στο ναό
και δίδεται στους χριστιανούς σε 2 περιπτώσεις: όταν κάποιος είναι ασθενής «εις αγιασμόν και ίασιν ψυχής τε και σώματος» και στην περίπτωση που κάποιος χριστιανός δεν μπορεί να μεταλάβει το Σώμα και το Αίμα του Χριστού γιατί διατελεί κάτω από κάποιο παιδαγωγικό επιτίμιο του πνευματικού του.
Ο Μεγάλος Αγιασμός δεν αντικαθιστά σε καμία περίπτωση την αγία Κοινωνία,
 αλλά δίδεται σαν μία παρηγοριά στους χριστιανούς που δεν μπορούν να κοινωνήσουν και για να ενισχυθούν στον αγώνα τους για την μετάνοια.
3. Ο Μεγάλος Αγιασμός είναι δυνατόν να φυλάσσεται και στα σπίτια
των ευσεβών χριστιανών όλο το χρόνο για τον αγιασμό τους «δια του ραντισμού και της μεταλήψεως», καθώς για να αγιάζουν τα ίδια τα σπίτια τους, τους κήπους, τα σπαρτά τους, τα ζώα, τα οχήματα τους κλπ. Είναι καλό να χρησιμοποιείται και για την προφύλαξη μας από την βασκανία και κάθε σατανική ενέργεια και όχι άλλα δεισιδαιμονικά ξόρκια, λάδια, ξεματιάσματα κλπ. Εξυπακούεται πως στο σπίτι, διατηρούμε τον Αγιασμό (Μικρό ή Μεγάλο) στο εικονοστάσιο όπου καίει κανδήλα και πως τα μέλη της οικογενείας αυτής επιμελώς θα αποφεύγουν τις αφορμές και αιτίες της αμαρτίας που φυγαδεύουν την θεία χάρη.
4. Τέλος θα εξετάσουμε τη σχέση του Μεγάλου Αγιασμού και της νηστείας. Δεν νηστεύουμε την παραμονή των Θεοφανείων για να πιούμε την άλλη μέρα τον Μεγάλο Αγιασμό, αλλά νηστεύουμε για την Μεγάλη εορτή των Θεοφανείων!
Η ιστορική αρχή του Μεγάλου Αγιασμού είναι η εξής: Στην αρχαία Εκκλησία την Παραμονή των Θεοφανείων γινόταν η βάπτιση των Κατηχουμένων, δηλαδή των νέων χριστιανών (όπως την παραμονή του Πάσχα και της Πεντηκοστής). Τα μεσάνυχτα τελούνταν ο αγιασμός του ύδατος για την τελετή του βαπτίσματοςΩ τότε εισήχθη η συνήθεια (όπως μας πληροφορεί ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος) οι χριστιανοί να παίρνουν από το αγιασμένο νερό και να πίνουν ή να το μεταφέρουν στα σπίτια τους προς ευλογία και να το διατηρούν όλο το χρόνο. Αργότερα όμως (σε καιρούς λειτουργικής παρακμής) η ακολουθία του αγιασμού απομονώθηκε από αυτή του βαπτίσματος παρόλο που διατήρησε πολλά στοιχεία του. Παρέμεινε η συνήθεια οι πιστοί να παίρνουν από το αγιασμένο νερό «προς αγιασμόν οίκων» όπως αναφέρει η καθαγιαστική ευχή του Μεγάλου Αγιασμού. Νωρίς επίσης επικράτησε και η συνήθεια της νηστείας προ της εορτής των Θεοφανείων, για δύο λόγους: Πρώτον. Η δύο μεγάλες γιορτές των Χριστουγέννων και των Θεοφανείων στην αρχαία Εκκλησία ήταν ενωμένες σε μία, αυτή των Θεοφανείων ή Επιφανείων, που τελούνταν στις 6 Ιανουαρίου (συνήθεια που διατηρείται στην Αρμενική Εκκλησία μέχρι σήμερα) όμως ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος (5ος αιώνας) χώρισε τις δύο γιορτές και  όρισε η μεν Γέννηση του Χριστού  να γιορτάζεται στις 25 Δεκεμβρίου, η δε Βάπτιση και φανέρωση της αγίας Τριάδας στις 6 Ιανουαρίου. Πριν από κάθε Δεσποτική εορτή προηγούνταν νηστεία για την ψυχική και σωματική κάθαρση των πιστών. Ας θυμηθούμε πως η νηστεία έχει μέσα της το στοιχείο του πένθους για τις αμαρτίες μας. Έτσι όταν χώρισαν οι δύο γιορτές η νηστεία που προηγούνταν ακολούθησε τη γιορτή των Χριστουγέννων γι’; αυτό η Εκκλησία όρισε να νηστεύουμε μόνο την παραμονή των Θεοφανείων σαν προετοιμασία για την γιορτή και όχι περισσότερες ημέρες γιατί βρισκόμαστε σε εορταστική περίοδο, το άγιο Δωδεκαήμερο. Και Δεύτερον. Αρχαία συνήθεια ήταν επίσης αυτοί που θα βαπτίζονταν να νηστεύουν και μαζί με αυτούς οι ανάδοχοι, οι συγγενείς αλλά και άλλοι χριστιανοί οι οποίοι τηρούσαν εθελοντικά νηστεία «υπέρ των βαπτιζομένων». Δεν ήταν λοιπόν δύσκολο στη συνείδηση των χριστιανών να συνδεθούν η πόση του αγιασμού και η νηστεία, χωρίς να υπάρχει αιτιώδης σχέση μεταξύ αυτών. Έτσι λοιπόν, μεταφέροντας το ζήτημα στη σημερινή εποχή μπορούμε να πούμε τα εξής: Οι τακτικώς μεταλαμβάνοντες των αγίων Μυστηρίων και τηρούντες στις νηστείες της Εκκλησίας μας (και της 5ης  Ιανουαρίου) δεν χρειάζεται να νηστέψουν παραπάνω για να πιουν από το Μ. Αγιασμό.
Γι’ αυτούς που τον πίνουν γιατί δεν μπορούν να μεταλάβουν το Σώμα και το Αίμα του Χριστού, ας νηστεύουν όσο ορίσει σε αυτούς ο πνευματικός τους. Τέλος όσοι εκτάκτως πίνουν από το Μ. Αγιασμό που φυλάσσουν στο σπίτι τους, σε ώρες ασθενειών και κινδύνων μετά ή άνευ νηστείας, ας μην υστερούν στην πνευματική νηστεία «απέχοντες από παντός μολυσμού σαρκός τε και πνεύματος, επιτελούντες αγιωσύνην εν φόβω Θεού».

Χρόνια Πολλά,
Ευλογημένα Θεοφάνεια!

Μέγαρο Μουσικής 2011 Εναρξη με Σαββόπουλο, Χατζιδάκι και Γκάτσο,

Από την παράσταση «Για να γίνει ο χρόνος καινούριος»

Με Διονύση Σαββόπουλο, Μάνο Χατζιδάκι, Νίκο Γκάτσο και όχι μόνο, καλωσορίζει το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών το νέο έτος. Ο γνωστός Έλληνας τραγουδοποιός επιστρέφει στη σκηνή του ΜΜΑ «Για να γίνει ο χρόνος καινούριος» (στις 9,10,11 και 12 Ιανουαρίου), αγαπημένες μελωδίες του Μάνου Χατζιδάκι, μεταφρασμένες στη γλώσσα της τζαζ, θα ακουστούν στις 15 του μήνα, ενώ με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από τη γέννηση του Ν.Γκάτσου προγραμματίζεται ειδικό αφιέρωμα στις 23-24 Ιανουαρίου.

Αναλυτικά το πρόγραμμα του Μεγάρου για το πρώτο τρίμηνο του 2011

Τη χρονιά ανοίγει στις 9 Ιανουαρίου (αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης) ο Διονύσης Σαββόπουλος «Για να γίνει ο χρόνος καινούριος». Ο σπουδαίος μας τραγουδοποιός αφηγείται με εξαιρετική επιτυχία παραμύθια για μικρούς και μεγάλους εμπνευσμένος από τη Θεογονία του Ησίοδου, μαζί με άλλους παραμυθάδες και τραγουδιστές, καραγκιοζοπαίχτες, ακροβάτες και μάγους.

Στη συνέχεια παίζει και τραγουδά τα αγαπημένα του τραγούδια και ξεσηκώνει τα παιδιά σε ένα μεγάλο πάρτι, με χιονονιφάδες και μπαλόνια. Την παράσταση που έκανε πρεμιέρα στις αρχές Δεκεμβρίου και γνώρισε μεγάλη επιτυχία, σκηνοθετεί η γνωστή χορογράφος Σοφία Σπυράτου.

Τα σκηνικά και τα κοστούμια υπογράφει ο Γιάννης Μετζικώφ. Οι φωτισμοί είναι του Γιώργου Τέλλου, ο ήχος του Γιάννη Τούντα. Επιστημονικός σύμβουλος: Χρήστος Μπουλώτης. Βοηθός σκηνοθέτη: Χλόη Μάντζαρη. Παραγωγή: Sui Generis Music.

Μια ώρα πριν την έναρξη της εκδήλωσης μικροί και μεγάλοι θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν στο Φουαγιέ, μια μοναδική παράσταση θεάτρου σκιών διάρκειας 40 λεπτών του σπουδαίου μας καραγκιοζοπαίχτη Άθω Δανέλλη.

Στις 15 Ιανουαρίου «Ο Μάνος Χατζιδάκις συναντά τη τζαζ» στην αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος. Οι πιο γνωστές μελωδίες του Μάνου Χατζιδάκι (Περλιμπλίν και Μπελίσα, Το τραγούδι του δρόμου, Πόλη μαγική, Το φεγγάρι είναι κόκκινο, Πες μου μια λέξη, Οδοιπόρος, Θάλασσα πλατειά, Μια Παναγιά), θα «μεταφραστούν» στη γλώσσα της τζαζ από διακεκριμένους Έλληνες τζαζίστες.

Για τον σκοπό αυτό η Καμεράτα, Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής συμπράττει με το Κουιντέτο του Δημήτρη Καλαντζή. Την Ορχήστρα διευθύνει ο Μίλτος Λογιάδης. Τις ενορχηστρώσεις έχουν κάνει ο Δημήτρης Καλαντζής και ο Γιάννης Αντωνόπουλος.

Επίσης, για τις 23 και 24 Ιανουαρίου, έχουν προγραμματιστεί δύο συναυλίες αφιερωμένες στον Νίκο Γκάτσο, με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από τη γέννησή του.

Η Μαρία Φαραντούρη και ο Αλκίνοος Ιωαννίδης θα ερμηνεύσουν αγαπημένα τραγούδια, υπό τη διεύθυνση του Μίλτου Λογιάδη.

Γλυπτική στον πάγο ,


ΠΑΡΑΞΕΝΗ η ομορφιά και η γοητεία του εντυπωσιακού γλυπτού στον πάγο της φωτογραφίας μας στο Πόζναν της Πολωνίας. Δείγμα της τέχνης των καλλιτεχνών που συμμετέχουν στο 5ο Ιωβηλαίο του Διεθνούς Φεστιβάλ Γλυπτικής στον Πάγο, που συγκεντρώνει συμμετέχοντες από όλον τον κόσμο. Η γαλάζια διαφανής φιγούρα, το σκοτάδι και τα λιγοστά φώτα παραπέμπουν περισσότερο σε σόου με φαντάσματα, παρά σε έκθεση έργων τέχνης. Μοιάζει έτσι το σκηνικό με τα Χριστούγεννα που περνούν φέτος οι λαοί της Ελλάδας, της Ιρλανδίας, της Πορτογαλίας και άλλων ευρωπαϊκών χωρών. Χριστούγεννα που θυμίζουν φαντάσματα του παρελθόντος, δίχως γιορτινή ατμόσφαιρα...

Αναδημοσιευση Απο Εθνος

Στο ποσό των 1,4 δισ. ευρώ έφτασε το 2010 ο τζίρος του ηλεκτρονικού εµπορίου στην Ελλάδα, σηµειώνοντας αύξηση 75% σε σχέση µε το 2009. «Παίκτες» µε αναγνωρισιµότητα βλέπουν καθηµερινά τις πωλήσεις να αυξάνονται, ενώ πληθαίνουν οι νέες ιστοσελίδες του χώρου.

Για το 2011 οι προβλέψεις είναι ότι «θα είναι µια δυνατή χρονιά». «Το ηλεκτρονικό εµπόριο αποτελεί έναν βασικό µοχλό ανάπτυξης στο εγχώριο λιανεµπόριο ως αποτέλεσµα της ανάγκης του καταναλωτή για πιο συµφέρουσες αγορές. Μάλιστα, την περίοδο των εορτών ο καταναλωτής έδειξε να εµπιστεύεται ακόµη περισσότερο τα ηλεκτρονικά µαγαζιά για αγορές», υποστηρίζει ο κ. Νίκος Βαρβαδούκας, marketing manager του ηλεκτρονικού καταστήµατος Getitnow.gr που άνοιξε τις «πύλες» του τον περασµένο Μάιο.

Πρόκειται για το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό πολυκατάστηµα, το οποίο διαθέτει µια ευρεία γκάµα προϊόντων: από ηλεκτρονικά είδη, µουσική, DVD και βιβλία µέχρι γυναικεία αξεσουάρ, είδη άθλησης, είδη για το σπίτι και παιχνίδια. Παράλληλα, η λειτουργία του βασίζεταισε ορισµένες πρωτοποριακές πρακτικές, όπωςείναι η συνεχής επικοινωνία µε τον καταναλωτή, ενώ φιλοδοξεί να καταστεί ο ηγέτης στον χώρο των ηλεκτρονικών πωλήσεων στην ελληνική αγορά.

Το Getitnow. gr, που διαθέτει πάνω από 200.000 προϊόντα, αναδεικνύεται στο ταχύτερα αναπτυσσόµενο κατάστηµα για online αγορές στην Ελλάδα µε 6,7 εκατ. επισκέψεις την περασµένη χρονιά,ενώ διαθέτει 30 καταστήµατα σε όλη την Ελλάδα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών. Επιπλέον, οικαθηµερινές του προσφορές δίνονται µε έκπτωση έως και 70%. Σε άνοδο οι e-πωλήσεις
Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις αποτελούν το µοναδικό κανάλι του εµπορίου που βρίσκεται σε άνοδο. Παλαιότεροι «παίκτες» αναβαθµίζουν τις ιστοσελίδες τους, παραδοσιακού τύπου λιανέµποροι εισέρχονται στις on-line πωλήσεις, ενώ πληθαίνουν συνεχώς οι εταιρείες µε αµιγώς παρουσία στο ∆ιαδίκτυο, ακόµη και στις υπηρεσίες. «Η αγορά του ηλεκτρονικού εµπορίου εξελίσσεται ανοδικά την εορταστική περίοδο», υποστηρίζει ο κ. Ρόµπυ Μπουρλάς, γενικός διευθυντής των «Public» που αναπτύσσουν το οµώνυµο ηλεκτρονικό κατάστηµα. Μάλιστα, όπως δηλώνει, «από τον Σεπτέµβριο το public.gr έχει πενταπλασιάσει τις πωλήσεις του».

Κατακόρυφηάνοδο σεεπισκεψιµότητα και παραγγελίες καταγράφεικαι το Getitnow.gr, ενώανοδικές είναιοι επιδόσεις και στοηλεκτρονικό κατάστηµα δηµοπρασιών ricardo.gr. Οπως δηλώνει ο διευθύνων σύµβουλος της ιστοσελίδας κ. ∆ηµήτρης Τριτάρης, «απότον Αύγουστο βλέπουµε άνοδο κατά30% από µήνα σε µήνα», ενώ η επισκεψιµότητα έχει φτάσει το ένα εκατοµµύριο τον µήνα.

Αγοράζουν και ρούχα
Οι Ελληνες on-line καταναλωτές επεκτείνουν συνεχώς την γκάµατων προϊόντων που αγοράζουν µέσω ∆ιαδικτύου. «Τον τελευταίο ενάµιση χρόνοβλέπουµε σηµαντική άνοδο στις αγορές ρούχων», δηλώνει ο κ.Τριτάρης. Ανάλογηείναι η άποψη του κ. Κώστα Γεράρδου,επικεφαλής του Internetτης αλυσίδας «Πλαίσιο Computers» που διαθέτει το e-κατάστηµα plaisio. gr µε 100.000 επισκέπτες την ηµέρα, αλλά και ιδρυτή του ηλεκτρονικού καταστήµατος buldoza.gr που άνοιξε το καλοκαίρι και διαθέτει είδη σπιτιού και ρουχισµού. «Αρχικά εκτιµούσαµε ότι η αναλογία πωλήσεων θα ήταν 60%είδη σπιτιού και 40% ρούχα, όµωςσήµερα είναι ακριβώς αντίθετη».

Επέκταση σε νέες κατηγορίες προϊόντων σχεδιάζει το e-shop.gr, που ειδικεύεται σε πωλήσεις προϊόντων τεχνολογίας, πληροφορικής, εικόνας και ήχου. «Η επέκταση σε συναφείς κατηγορίες θα συµβάλουν σε άνοδο των πωλήσεων», δηλώνει ο κ. Απόστολος Αποστολάκης, διευθύνων σύµβουλος του e-shop.gr που έκλεισε πέρυσι µε τζίρο 128 εκατ. ευρώ, σηµειώνοντας πτώση 15%, τάση που εκδηλώθηκε και κατά τη διάρκεια των εορτών παρά τις 140.000

επισκέψεις την ηµέρα. «Οι καταναλωτέςέκαναν, λόγω κρίσης, µικρότερου ύψους παραγγελίες», δηλώνει.

ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣΠΩΛΗΣΕΙΣ

αποτελούν το µοναδικό κανάλι του εµπορίου στην Ελλάδα που βρίσκεται σε άνοδο


Κίνητρο για τους καταναλωτές οι φθηνότερες αγορές

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ στην αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων παίζει η εξοικονόµηση χρηµάτων. Οι τιµές σε προϊόντα και υπηρεσίες που πωλούνται µέσω ∆ιαδικτύου είναι κατά µέσο όρο 30% φθηνότερες. Οταν υπάρχουν προσφορές, το ποσοστό αυτό ξεπερνά και το 50%. Κατά έρευνα του Οικονοµικού Πανεπιστηµίου Αθηνών, το 2010οι on-line καταναλωτές ξόδεψαν κατά µέσο όρο 1.500 ευρώ για online αγορές, επηρεάζοντας θετικά τον τζίρο του ηλεκτρονικού εµπορίου,ο οποίος διαµορφώθηκε σε 1,4 δισ. ευρώ έναντι 800 εκατ. ευρώ το 2009, σηµειώνοντας αύξηση 75%, ενώ το 51% των on-line καταναλωτών αγόρασε ηλεκτρονικά πάνω από 5 φορές το πρώτο εξάµηνο του 2010. Σύµφωνα µε στελέχη της αγοράς, το 2011 θα είναι µια δυναµική χρονιά για το ηλεκτρονικό εµπόριο. «Η εκτίµησή µας είναι ότι το 2011 το ηλεκτρονικόµας κατάστηµα, το public. gr, θα αποτελεί το 5% των πωλήσεώνµας», δηλώνει ο κ. Μπουρλάς. «Το Getitnow κερδίζει γρήγορα έδαφος σε επίπεδοδηµοτικότητας και προτίµησης από τους έλληνες καταναλωτές», δηλώνει ο κ. Βαρβαδούκας.

Εξάλλου,το 12%των χρηστών του Internet,που δεν είναι e-shoppers, αναµένεται ότι θα ξεκινήσειon-line αγορές κατά τη διάρκεια του 2011. Παράγοντες της αγοράς υποστηρίζουν ότι η άνοδος του ηλεκτρονικού εµπορίου στην Ελλάδα είναι µονόδροµος. Αλλωστε, ο αριθµός των on-line αγοραστών έχει τετραπλασιαστεί µέσα στην τελευταία πενταετία και αποτελεί σήµερα το 13%του πληθυσµού, φτάνοντας σε 840.000

(σύµφωνα µε τη Focus Bari).

Στο εξωτερικό, εξάλλου, δηµοφιλήe-καταστήµατα – amazon. com, ebay. com, piximania. com,asos. com, yoox. com –καταγράφουν τζίρους εκατοντάδωνεκατοµµυρίων ευρώ.Μάλιστα, οι e-πωλήσεις κερδίζουν συνεχώς έδαφος. Είναι ενδεικτικό ότι στις ΗΠΑ οι ηλεκτρονικές πωλήσεις εκτινάχθηκαν κατά 15% στις εορτές και διαµορφώθηκαν στα 36,4 δισ. δολάρια.

Αναδημοσιευση Απο Νεα

Γαμπρός για έκτη φορά στα... 110 του!


Για έκτη φορά επιθυμεί να ντυθεί γαμπρός ένας Μαλαίσιος ηλικίας 110 ετών και μάλιστα η επιθυμία του αυτή βρήκε ανταπόκριση από δύο γυναίκες, δύο χήρες ηλικίας 82 και 70 ετών.

Ο Αχμαντ Μοχάμαντ Ισα, που είναι σχεδόν τυφλός και έχει προβλήματα ακοής, είχε δηλώσει την περασμένη εβδομάδα στην εφημερίδα Utusan Malaysia ότι θέλει να παντρευτεί για να γιατρέψει τη μοναξιά του.
Ο Ισα έχει παντρευτεί πέντε φορές. Οι τέσσερις από τις συζύγους του πέθαναν ενώ από την πέμπτη πήρε διαζύγιο. Έχει πέντε παιδιά, 20 εγγόνια και 40 δισέγγονα.

Η ιστορία του συγκίνησε τη Σάνα Αχμαντ, 82 ετών, μητέρα εννέα παιδιών, η οποία ζει μόνη τα τελευταία 30 χρόνια, μετά το θάνατο του συζύγου της. Η εφημερίδα έγραψε ότι η 82χρονη επιθυμεί να παντρευτεί τον Ισα επειδή της θυμίζει τον άντρα της.

Ωστόσο, στην κούρσα αυτή δεν θα τρέχει μόνη της, αλλά με ανταγωνίστρια άλλη μια χήρα, τη 70χρονη Ζαϊνάμπ Σάλεχ, η οποία δήλωσε ότι είναι πρόθυμη να εγκατασταθεί στην Κέντα, την πατρίδα του υπεραιωνόβιου γαμπρού.

«Η μοναξιά μπορεί να είναι οδυνηρή. Εάν δεχτεί, είμαι πρόθυμη να μείνω μαζί του», είπε η Ζαϊνάμπ η οποία έχει οκτώ παιδιά ηλικίας από 30 έως 53 ετών.

«Τα παιδιά μου δεν το ξέρουν αλλά ελπίζω ότι θα το δεχτούν. Θέλω ένα σύντροφο για να μιλάω και να μοιράζομαι τα συναισθήματά μου», πρόσθεσε η γυναίκα.

Ο Ισα ζει με την κόρη του, την 64χρονη Φάτιμα.

Μάλιστα, όπως δήλωσε στην εφημερίδα σκοπεύει να δωρίσει ένα αυτοκίνητο στη νύφη.

«Δεν έχει σημασία ποια θα είναι, αρκεί να μπορεί να μου μαγειρέψει ρύζι και κάρυ», κατέληξε ο υποψήφιος γαμπρός, αποδεικνύοντας περίτρανα ότι ο έρωτας περνάει από το στομάχι...

Αναδημοσιευση Απο Εθνος
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory