Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τρίτη, 18 Ιανουαρίου 2011

Ο γάμος… σκοτώνει το σεξ;

Δεν είναι λίγοι αυτοί που λένε και πιστεύουν ότι ο γάμος σκοτώνει το σεξ. Η σιγουριά του «ανήκουμε ο ένας στον άλλο» είναι αυτή που φέρνει τη μονοτονία. Ωστόσο η έλλειψη σεξουαλικής ζωής μέσα στον γάμο, σε αρκετές περιπτώσεις φωτογραφίζει προβλήματα, τόσο ψυχικά όσο και οργανικά, που μπορεί να υπάρχουν στο ζευγάρι.

Όπως λένε οι σεξολόγοι, το σεξ χάνει μέσα στο γάμο τον κυρίαρχο ρόλο που είχε πριν και η επικοινωνία, η συναισθηματική κάλυψη, καθώς και ο γονεϊκός ρόλος κλέβουν την παράσταση των εραστών, για να διαμορφώσουν τη συζυγική και οικογενειακή ολοκλήρωση των μελών της.

Η ρουτίνα και η συνήθεια, καλοί παράγοντες της ψυχικής σταθερότητας του ζευγαριού, απειλούν τη σεξουαλική ζωή του, εκφράζοντας τη σιγουριά και το βόλεμα που ο χρόνος προσφέρει. Η καθημερινότητα μπαίνει για τα καλά στα δεδομένα της πραγματικότητας και σταματούν να υπάρχουν εκπλήξεις και πρωτοτυπίες, που προσφέρουν «αλάτι και πιπέρι» στη σχέση.

Επιπλέον, πολλές φορές βλέπουμε τον άνδρα και τη γυναίκα να μην περιποιούνται την εξωτερική τους εμφάνιση, να παίρνουν παραπάνω κιλά, να αμελούν την προσωπική τους υγιεινή και να μην προσέχουν το ντύσιμο και την εικόνα τους.

Όλες αυτές οι συμπεριφορές σβήνουν τη φλόγα της ερωτικής διάθεσης και τις φαντασιώσεις των συντρόφων. Γι’ αυτό καλό είναι οι σύντροφοι να μην εγκαταλείπουν τις προσπάθειες να υπενθυμίζουν ο ένας στον άλλο ότι είναι και εραστές. Ένα ταξίδι που και που, μία έκπληξη, μία νέα εμφάνιση αλλά και η τρυφερότητα είναι καλοί σύμμαχοι της έγγαμης σεξουαλικής ζωής..

Συμβουλές για αγορά τζιν

Σκέφτεσαι να αποκτήσεις ένα ακόμα τζιν εκμεταλλευόμενη τις χειμωνιάτικες εκπτώσεις; Υπάρχουν μερικά tips που πρέπει να λάβεις σοβαρά υπ' όψιν.

1. Προσέξτε το μήκος. Δεν υπάρχει τίποτε χειρότερο από ένα τζιν που δεν είναι ούτε κάπρι, ούτε κανονικό.

2. Δοκιμάστε το παντελόνι με ένα στενό Τ-shirt και όχι με εν φαρδύ πουκάμισο που κρύβει τις ατέλειες.

3. Δοκιμάστε πολλά τζιν αλλά αγοράστε την επόμενη μέρα. Εννοείται πως θα το ξαναδοκιμάσετε μια ακόμη φορά.

4. Αν το τζιν σας πάει γάντι, αγοράστε το ένα νούμερο μικρότερο. Είναι στη φύση του υφάσματος να ανοίγει πάντα λίγο καθώς τοφοράτε. Δεν θέλετε να έχετε την αίσθηση ότι κουβαλάτε το ρούχο!.

Τατουάζ στο πρόσωπο .

Faces Tattoo
Faces Tattoo
Faces Tattoo
Faces Tattoo
Faces Tattoo
Faces Tattoo
Faces Tattoo

Αλλάζουν τα ζώδια!!

Ο αρχαιότερος αστρονόμος που υπολόγισε την κίνηση της μετάπτωσης ήταν ο Αρίσταρχος ο Σάμιος
Οι αστρολόγοι υπολογίζουν τα ζώδια με βάση τη θέση του Ήλιου σε σχέση με συγκεκριμένους αστερισμούς την ημερομηνία γέννησης κάθε ανθρώπου.
Λόγω όμως της ταλάντωσης του άξονα περιστροφής της Γης, τα άστρα έχουν μετατοπιστεί στον ουρανό από τότε που αναπτύχθηκε η αστρολογία.
Και αυτό σημαίνει ότι οι ημερομηνίες στις οποίες αντιστοιχούν τα ζώδια είναι σχεδόν ένα μήνα λάθος.
«Η αστρολογία μας λέει ότι ο Ήλιος βρίσκεται στην τάδε θέση, ενώ η αστρονομία λέει ότι βρίσκεται σε άλλη θέση» σχολιάζει στο LiveScience o Τζο Ράο, αστρονόμος του Πλανητάριου Χέιντεν της Νέας Υόρκης και συντάκτης του Space.com.
Η απόκλιση από τον ζωδιακό κύκλο που χρησιμοποιούν οι αστρολόγοι οφείλεται στη λεγόμενη μετάπτωση -τον κλυδωνισμό στον άξονα περιστροφής της Γης που προκαλεί η βαρυτική έλξη της Σελήνης.
Δεδομένου ότι ο άξονας της Γης δεν είναι αιώνια στραμμένος στην ίδια κατεύθυνση, η θέα που έχουμε στον νυχτερινό ουρανό αλλάζει αργά αλλά σταθερά στην πορεία του γεωλογικού χρόνου. Χρειάζονται μάλιστα 26.000 χρόνια μέχρι να ολοκληρωθεί ένας κύκλος μετάπτωσης και να επανέλθει ο ουρανός εκεί που ήταν κάποτε.
«Ο αρχαιότερος γνωστός αστρονόμος που αναγνώρισε και υπολόγισε την κίνηση της μετάπτωσης ήταν ο Αρίσταρχος ο Σάμιος, που έζησε γύρω στο 280 π.Χ» επισήμανε ο Ράο.
Το θέμα έγινε πρωτοσέλιδο σε αμερικανικά μέσα αυτή την εβδομάδα έπειτα από συνέντευξη που έδωσε στην εφημερίδα Star-Tribune της Μινεάπολις ο Πάρκε Κούνκλ, αστρονόμος του Πλανητάριου της Μινεσότα.
Ο ίδιος δηλώνει «έκπληκτος» με την εντύπωση που προκάλεσε η συνέντευξή του, αφού όσα είπε είναι γνωστά εδώ και αιώνες.
Για όσους όμως επιμένουν να διαβάζουν τα ωροσκόπια, οι πραγματικές ημερομηνίες που αντιστοιχούν στα ζώδια ίσως είναι χρήσιμες:
* Αιγόκερως: 20 Ιανουαρίου - 16 Φεβρουαρίου
* Υδροχόος: 16 Φεβρουαρίου - 11 Μαρτίου
* Ιχθείς: 11 Μαρτίου - 18 Απριλίου
* Κριός: 18 Απριλίου - 13 Μαΐου
* Ταύρος: 13 Μαΐου - 21 Ιουνίου
* Δίδυμοι: 21 Ιουνίου - 20 Ιουλίου
* Καρκίνος: 20 Ιουλίου - 10 Αυγούστου
* Λέων: 10 Αυγούστου - 16 Σεπτεμβρίου
* Παρθένος: 16 Σεπτεμβρίου - 30 Οκτωβρίου
* Ζυγός: 30 Οκτωβρίου - 23 Νοεμβρίου
* Σκορπιός: 23 με 29 Νοεμβρίου
* Οφιούχος: 29 Νοεμβρίου - 17 Δεκεμβρίου
* Τοξότης: 17 Δεκεμβρίου - 20 Ιανουαρίου
Η λίστα περιλαμβάνει τον Οφιούχο, έναν αστερισμό που επέλεξαν να αγνοήσουν αυθαίρετα οι Βαβυλώνιοι αστρολόγοι επειδή ήθελαν τα ζώδια να είναι 12 και όχι 13.
«Είναι τρελό» σχολιάζει ο Ράο. «Πραγματικά, έχουν εντελώς δικούς τους κανόνες

Αστεία χτενίσματα .

Funny Comb Overs
Funny Comb Overs
Funny Comb Overs
Funny Comb Overs
Funny Comb Overs
Funny Comb Overs
Funny Comb Overs

Οτι έχετε ..ευχαρίστηση!!!

παράξενα,περιεργα,καγετέρια,μπαρ,πραγα,ελεύθερη τιμήΙδιοκτήτης σε καφέ-μπαρ αφήνει το ¨ελεύθερο¨της τιμής στους πελάτες του

Ο ιδιοκτήτης ενός καφέ στην Πράγα, βλέποντας τους πελάτες του να μειώνονται καθημερινά και τους λιγοστούς που απέμειναν να κατσουφιάζουν όταν τους έφερνε το λογαριασμό, σκέφτηκε να αφήνει όσους έμπαιναν στο καφέ του να αποφασίζουν μόνοι τους την τιμή του καφέ, του ποτού, του γλυκού, της μπύρας ή του σάντουϊτς που παράγγελναν, με την ελπίδα να προσελκύσει πελατεία και να αποφύγει την χρεωκοπία που του είχε χτυπήσει για τα καλά την πόρτα.
«Η ιδέα τελικά προκάλεσε μεγάλο ενδιαφέρον και το καφέ είναι γεμάτο από νέους πελάτες που φέρνουν κι άλλους, κι άλλους, κι άλλους...» δήλωσε κατευχαριστημένος ο ιδιοκτήτης του «Μπαρ Ο Μεγάλος Λεμπόφσκι», που τώρα έχει άλλους μπελάδες στο κεφάλι του: πρέπει να προσλάβει τουλάχιστον δύο σερβιτόρους και βοηθούς για να τα βγάζει πέρα!
Πάντως όπως δήλωσε, άλλοι πελάτες πληρώνουν πολλά και άλλοι λίγα ενώ είναι και μερικοί που δίνουν ελάχιστα κέρματα. Έτσι κι αλλιώς όμως, κατά μέσον όρο τα χρήματα που συγκεντρώνει ανταποκρίνονται απολύτως σε οσα προσφέρει .
Αναρωτιέμαι κατά πόσο αυτό ΄ειναι εφαρμόσιμο εδω στην Ελλάδα!!

Miss Reef 2011

Miss Reef 2011
Miss Reef 2011
Miss Reef 2011
Miss Reef 2011
Miss Reef 2011
Miss Reef 2011
Miss Reef 2011
Miss Reef 2011

Η γάτα και ο… καθρέφτης


Τι παθαίνει μία γάτα όταν βλέπει το είδωλό της στον καθρέφτη; Η αντίδραση της μικρής γάτας του video είναι κατατοπιστική… και άκρως ξεκαρδιστική. Απολαύστε το!.

Απίστευτο ο Πέτρος Φιλιππίδης..σώθηκε απο τις ρόδες του τραίνου κατα τη διάρκεια γυρισμάτων...

Παραλίγο τραγωδία για τον Πέτρο Φιλιππίδη! Σώθηκε την τελευταία στιγμή από τρένο που ερχόταν πάνω του, κατά τη διάρκεια γυρισμάτων για τη νέα κινηματογραφική ταινία «Μια φορά κι ένα μωρό».Ο δημοφιλής ηθοποιός βρέθηκε για τις ανάγκες συγκεκριμένης σκηνής με δεμένα χέρια πάνω στις ράγες του τρένου επί αρκετή ώρα. Ο οπερατέρ είχε πολλή δουλειά, καθώς τα πλάνα που ζήτησε ο σκηνοθέτης Νίκος Ζαπατίνας ήταν ιδιαίτερα. Ξαφνικά όμως, όπως εξομολογήθηκε ο Σάκης Μπουλάς στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου, συνέβη κάτι τρομακτικό. «Ακούμε το τρένο… Στο σημείο όπου ήμασταν ήταν στροφή και δεν βλέπαμε καλά.
Ευτυχώς το προλάβαμε, γιατί αλλιώς θα είχαμε μισό Πέτρο από εδώ και άλλον μισό από εκεί» είπε χαρακτηριστικά. Οι στιγμές ήταν συγκλονιστικές. Κραυγές, φωνές και τρόμος! Οι παρευρισκόμενοι στο σημείο φοβήθηκαν βλέποντας το τρένο να τρέχει με ταχύτητα πάνω τους. Όλα έμοιαζαν με μια καλοστημένη σκηνή έργου!
Δεν ήταν όμως το μόνο επεισόδιο που σημειώθηκε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της κωμικής ταινίας. Όπως είπε ο Σάκης Μπουλάς, υπήρξε και δεύτερο επεισόδιο: «Το για τις ανάγκες συγκεκριμένης άλλο είναι ότι έχουμε μια σκηνή με μια καραμπίνα, έχουμε τσεκάρει ότι είναι άδεια η καραμπίνα και την ώρα που πάμε να κάνουμε τη λήψη και να στοχεύσουμε τον Πέτρο με την καραμπίνα, λέει ο κάμεραμαν να κάνουμε το πρώτο «μπουμ» στον αέρα. Το κάνουμε και τελικά πυροβολεί…. Σκέψου τι θα είχε γίνει αν το είχαμε κάνει στον Πέτρο πάνω… Δεν θα είχε τελειώσει η ταινία!»
Ύστερα από δύο μήνες γυρισμάτων το υλικό της ταινίας «Μια φορά κι ένα μωρό» βρίσκεται τώρα στο στάδιο του μοντάζ. Όπως είναι προγραμματισμένο στις 17 Μαρτίου θα την απολαύσουμε στη μεγάλη οθόνη. Η νέα κωμωδία του Νίκου Ζαπατίνα περιγράφει τις περιπέτειες δύο αντρών και ενός μωρού. Ο Νώντας, ένας 50άρης άνθρωπος της νύχτας με ένα μωρό στην αγκαλιά, γνωρίζει τον Αλκιβιάδη, έναν συμπαθή νοικοκύρη που χρωστάει παντού και έχει δεθεί στις γραμμές του τρένου για να βάλει τέλος στη ζωή του. Κάπως έτσι ξεκινά μια σειρά από μπερδέματα, ανατροπές αλλά και εξελίξεις που φέρνουν τα πάνω κάτω.
Πηγή : Espresso

Φοβάται τις ρυτίδες (και) η ελληνική τηλεόραση ,

Η 53χρονη Μίριαµ Ο’Ράιλι, παρουσιάστρια της εκποµπής του BBC «Countryfile», απολύθηκε εξαιτίας της ηλικίας της και δικαιώθηκε στα βρετανικά δικαστήρια

Ενα ώριµο γυναικείο πρόσωπο στο «γυαλί» του BBC αποτέλεσε προσφάτως λόγο απόλυσης – ώσπου να δικαιωθεί. Οµως και η ελληνική τηλεοπτική πραγµατικότητα δεν δείχνει συµφιλιωµένη µε τα σηµάδια του χρόνου
∆ικαστήριο στοΛονδίνο δικαίωσε την περασµένη εβδοµάδα τη Μίριαµ Ο’Ράιλι, 53 ετών.

Η παρουσιάστρια είχε απολυθεί από τον βρετανικό ραδιοτηλεοπτικό οργανισµό, διότι αρνήθηκε ναεναρµονιστεί µε τις προτροπές - υποδείξεις να εξαλείψει τις ρυτίδες του προσώπου της – της είπαν ξεκάθαρα να κάνει µπότοξ – µε αφορµή την «αναβάθµιση» της εκποµπής της στη ζώνη υψηλής τηλεθέασης.

Το γεγονός φέρνει στο προσκήνιο το ζήτηµα για τη «δύναµη της εικόνας». Είναι διαπιστωµένο ότι ο πολιτισµός της εικόνας έχει κυριαρχήσει και έχει αντικαταστήσει την πραγµατικότητα. Το έχει πει άλλωστε και ο θεωρητικός της εικόνας Ντάνιελ Μπούρστιν µε παραστατικό τρόπο, αφηγούµενος περιστατικό που του συνέβη µε µία µητέρα και το παιδί της. Σε παρατήρηση του πόσο όµορφο είναι το µωρό της, εκείνη του απάντησε: «Πού να δείτε τη φωτογραφία του»! Και είναι αυτή η εικόνα που φαίνεται να λειτουργεί σαν πρόκριµα για εργασία, για επαγγελµατική πορεία στα µίντια.

Με άλλα λόγια το ζητούµενο στην ενηµέρωση είναι ωραίεςοµιλούσες κεφαλές ή κεφαλές µεουσία αλλά µε ρυτίδες;

Ως ποιο βαθµόη ελληνική τηλεόραση ακολουθεί αυτό τοµοντέλο;

Υπηρετεί –µε καθυστέρηση ως συνήθως – µια µόδα που συντηρεί ένα είδος ρατσισµού σε ανθρώπους ώριµης ηλικίας και µε εµφανή τα σηµάδια τηςκαι εντέλει πρέπει να εξωθούνται σεαποκλεισµό επαγγελµατίες της τηλεοπτικής ενηµέρωσης, και δη γυναίκες κυρίως, λόγω ηλικί ας ή µήπως δεν συµβαίνει κάτι τέτοιο;

«Η ελληνική κοινωνία έχει έναν ρατσισµό στη µεστότητα», ανοίγει τη συζήτηση η δηµοσιογράφος Κατερίνα Ακριβοπούλου, γνωστή και από τις αναλύσεις της στο δελτίο ειδήσεων του Σκάι. Για παιδική ασθένεια τωναµερικανικών τηλεοπτικών δικτύων, που πέρασε έπειτα από χρόνια και στην Ευρώπη, κάνει λόγο η πολιτική ρεπόρτερ της ΕΡΤ Αθηνά Ραπίτου. «Στην Ελλάδα όλα συµβαίνουν τουλάχιστον µια δεκαετία αργότερα σε σχέση µε τις ΗΠΑ», σηµειώνει.

«Υπάρχει η λατρεία του ωραίου, όχι όµως σε επίπεδο διάκρισης, θέλω να πιστεύω. Αν όµως συµβαίνει, µεβρίσκει αντίθετη», αναφέρει η δηµοσιογράφος Μαρία Χούκλη, παρουσιάστρια του κεντρικού δελτίου ειδήσεωντου Antenna. Εχει χυθεί πολύ δηµοσιογραφικό και επιστηµονικό µελάνι γιατην επίδραση της τηλεοπτικής εικόνας. Ο Νιλ Πόστµαν έχει αφιερώσει ολόκληρο κεφάλαιο στο βιβλίοτου γι’ αυτό ακριβώς το θέµα. Η δύναµη της εικόνας καταβροχθίζει τον λόγο, έγραψε ο αµερικανός θεωρητικός των µίντια. Και έχει χαρακτηριστικά σηµειώσει πως στην τηλεόραση, στους χώρους παραγωγής των ειδήσεων, είναι πιο δυνατός ο θόρυβος από τα πιστολάκια µαλλιών παρά η φωνή του αρχισυντάκτη.

Τα ελληνικά κανάλια ακολούθησαν τη διεθνή µόδα, αλλάστην πλειονότητά τους την έχουν εγκαταλείψει καιρό τώρα.

«Το ζητούµενο ήταν νέοι καιωραίοι.

Αλλά σιγά σιγά η τάση αυτή, αν και παραµένει, αµβλύνεται», υποστηρίζει η κ. Ακριβοπούλου και θεωρεί πως ακόµα και τώρα «ελληνικάµίντια έχουν ταµπού µε την ωριµότητα, η οποία όµως στο εξωτερικό είναι πρόκριµα».

Οντως είναι εµφανείς οιαλλαγές σε κυρίες της ενηµέρωσης, που έκαναν αισθητικές επεµβάσεις – κάποιες δεν κρύφτηκαν πίσω από το δάχτυλό τους, άλλες θεώρησαν πως δεν είχαν λόγο να µιλήσουν. Πάντως δεν εξαναγκάστηκαν (ούτε και απολύθηκαν) όπως η παρουσιάστρια του BBC.

«Οπως δηµιουργήθηκε η ιδιωτική τηλεόραση στην Ελλάδα, µε όρους lifestyle, το µόνο που δεν µαςέχει ζητηθεί είναι οι γυµνασµένοι κοιλιακοί», λέει µε δόση χιούµορ η κ. Ακριβοπούλου. «Σε πολλές περιπτώσεις – συνεχίζει – η εικόνα έχει επηρεάσει την ενηµέρωση. Για παράδειγµα έχουµε δει τηνπεριβόητη Πετρούλα να απευθύνει ερωτήσεις στον Πολ Τόµσεν. Ως εκ τούτου ο ρατσισµός φυσικά και λειτουργεί. Μπορεί να µην είναι πρόθεση, είναι όµως αποτέλεσµα».

«Το θέµα είναι ότι οι ειδήσεις τείνουν να γίνουν infotainment», είναι µια άλλη παράµετρος που προσθέτει στη συζήτηση η Αθηνά Ραπίτου.

Πάντως τα ελληνικά κανάλια δεν δείχνουν προςτο παρόν συµπτώµατα σαν αυτό του BBC – είναι το τρίτο από το 2007.

Γυναίκες επαγγελµατίες που παρουσιάζουν ή αναλύουν ειδήσεις στα τηλεοπτικά δελτία δεν είναι πια στην πρώτη νεότητα. Αυτό όµως δεν φαίνεται να απειλεί την καριέρα τους.

«Αν το κριτήριο είναι η εµφάνιση, την ενηµέρωση διεθνώς θα αναλάµβαναν ηθοποιοί ή ενδεχοµένως διαγωνιζόµενες του “Next Top Model”», παρατηρεί ο διευθυντής Ειδήσεων Ενηµέρωσης του Antenna Στρατής Λιαρέλλης.


«Ο κόσµος ενδιαφέρεται για ειδήσεις, όχι για πρόσωπα»

«Θέλουµε πολύ δρόµο ακόµη να διανύσουµε για να φθάσουµε στους 60άρηδες παρουσιαστές ή αναλυτές ειδήσεων του CNN ή του BBC», θεωρεί από την πλευρά της η Αθηνά Ραπίτου. Η οικονοµική κρίση θα πλήξει την κατάσταση, υποστηρίζει η κ. Ακριβοπούλου. «Τα επόµενα δύο - τρία χρόνια, η ξιπασιά θα εκλείψει και το µοντέλο θα αλλάξει», λέει. «Η εµπειρία µου από τη δουλειά έχει δείξει ότι ο κόσµος ενδιαφέρεται για τις ειδήσεις», παρατηρεί η Μαρία Χούκλη. «Εχουµε αποδείξει ότι δεν θέλουµε απλώς ωραίες οµιλούσες κεφαλές στην ενηµέρωση, αλλά ανθρώπους µε πειθώ», υποστηρίζει από την πλευρά της η Ελλη Στάη και τονίζει πως «δεν σηµαίνει από την άλλη ότι όµορφες κεφαλές δεν έχουν ουσία. Η ενηµέρωση πάντως θέλει ωριµότητα».


Αναδημοσιευση Απο Νεα

Ανοιξη στην Ελβετία ,


Στην καρδιά του χειµώνα, οι Ελβετοί είθισται να κυκλοφορούν µε βαριά µπουφάν, κασκόλ και µπότες. Αυτή την εποχή η Ελβετία σφύζει από τουρίστες που την επιλέγουν ως προορισµό για να επιδοθούν στα χειµερινά σπορ και να απολαύσουν λίγη από την πολυτέλεια των ζεστών σαλέ – προ κρίσης τουλάχιστον. Φέτος, τα πράγµατα είναι κάπως διαφορετικά. Στην πόλη Φέφικον, στα γερµανικά σύνορα, τις λευκές νιφάδες έχει αντικαταστήσει ένας λαµπερός ήλιος. Η άλλοτε παγωµένη λίµνη, ιδανική για πατινάζ και παιχνίδια, φέτος τον Ιανουάριο προσφέρεται για ψάρεµα και βόλτες. Κάποτε θα ακουγόταν εξωπραγµατικό. Σήµερα το φαινόµενο είναι πλέον οικείο. Κι έχει αποκτήσει όνοµα: κλιµατική αλλαγή.

Καλά σηµάδια από τις εξαγωγές ,


Στις εξαγωγές στρέφονται ολοένα και περισσότεροι έλληνες επιχειρηµατίες τους τελευταίους µήνες, αναζητώντας νέες πηγές ανάπτυξης των πωλήσεών τους στις διεθνείς αγορές.

Στόχος τους είναι αφενός να καλύψουν τη βουτιά στην εγχώρια ζήτηση και την κάµψη στην κατανάλωση και αφετέρου να διεισδύσουν σε νέες αγορές καθώς συνειδητοποιούν πλέον τις περιορισµένες δυνατότητες της «µικρής» – συγκριτικά µε άλλες – ελληνικής αγοράς και επιδιώκουν να «εκµεταλλευτούν» την άνοδο του διεθνούς εµπορίου.

Οµως, παρά τηναύξηση των ελληνικών εξαγωγών, ηοποία έφτασε στο επίπεδο-ρεκόρ του 39,8% τον Νοέµβριο έπειτα από έναν εξίσου δυναµικό Οκτώβριο (αύξηση 24,1%), επιχειρηµατίες και ειδικοί επισηµαίνουν ότι ο δρόµος είναι ακόµα µακρύς για να καλυφθούν οι απώλειες των δύο τελευταίων ετών και να φτάσουν στα επίπεδα του 2008, αλλά ευελπιστούν να προσεγγιστεί ο κυβερνητικός στόχος για εξαγωγές 23 δισ. ευρώ το 2012 και 38 δισ. ευρώ το 2014.

Τι διαβάζουν οι πολιτικοί Από τον Αστερίξ στον Ελύτη ,


Το ρεπορτάζ σκόνταψε σε σκοτεινά σημεία: Ποια βιβλία περιείχε η σακούλα που κρατούσε η γενική γραμματέας του ΚΚΕ τη βραδιά του προϋπολογισμού, όταν ψήφιζε «όχι σε όλα;». Είναι ο Τρελαντώνης ο αγαπημένος λογοτεχνικός ήρωας ενός άλλου Αντώνη, του δισεγγονού της συγγραφέως Αντώνη Σαμαρά, ή μήπως ψηφίζει Γιώργο Θαλάσση; Καταφέρνει ο Σλάβοϊ Ζίζεκ με τα βιβλία του να φέρει κοντά τον Αλέξη Τσίπρα με την υπόλοιπη Αριστερά; Ποια βιβλία συντροφεύουν στα συνεχή ταξίδια του τον υπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού; Και τι περιέχει η ταμπλέτα ψηφιακής ανάγνωσης του Πρωθυπουργού;

Απευθύναμε τέσσερις ερωτήσεις σε μέλη του Ελληνικού Κοινοβουλίου σχετικά με τις αναγνωστικές συνήθειές τους. Λάβαμε 25 απαντήσεις από 15 βουλευτές του ΠαΣοΚ, επτά της ΝΔ, έναν του ΛΑΟΣ, έναν του ΣΥΡΙΖΑ και τον πρόεδρο της Δημοκρατικής Αριστεράς, δεκαέξι άνδρες και εννέα γυναίκες, διαφόρων ηλικιών. Η λογοτεχνία έρχεται πρώτη στις προτιμήσεις τους. Ακολουθούν η Ιστορία, η φιλοσοφία, το πολιτικό δοκίμιο και η οικονομία. Ο «Μικρός Ηρως» είναι το ανάγνωσμα που αγάπησαν παιδιά πολιτικοί όλων των παρατάξεωντον αναφέρουν οι δέκα από τους 25. Ακολουθούν η εργογραφία της Πηνελόπης Δέλτα, ο «Αστερίξ», τα «Κλασσικά Εικονογραφημένα» και τα έργα του Ιουλίου Βερν.

Από τους νεοέλληνες συγγραφείς, πέντε βουλευτές «ψηφίζουν» Σεφέρη και τέσσερις Ελύτη. Οι δημοφιλέστατοι παγκοσμίως Καβάφης και Καζαντζάκης συγκεντρώνουν την προτίμηση μόλις δύο βουλευτών έκαστος. Η «Πολιτεία» του Πλάτωνα είναι το προσφιλέστερο ανάγνωσμα από την αρχαιοελληνική γραμματεία, σύμφωνα με τέσσερις βουλευτές. Επεται η «Ιστορία» του Θουκυδίδη και ο πλατωνικός διάλογος «Κρατύλος». Ο Σαίξπηρ, ο Ουγκό και ο Ντοστογέφσκι αναδεικνύονται οι αγαπημένοι κλασικοί συγγραφείς στην ξένη λογοτεχνία και ο Φίλιπ Ροθ από τους σύγχρονους.

Στα πρόσφατα αναγνώσματά τους κυριαρχεί το πολιτικό δοκίμιο: πέντε διάβασαν το «Μια νέα εξωτερική πολιτική για την Ελλάδα» του Βασίλειου Μαρκεζίνη, τρεις «Το δόγμα του σοκ» της Ναόμι Κλάιν. Δεν παραλείπουν βεβαίως να αναφερθούν στα βιβλία συγγραφέων από τον πολιτικό χώρο, κυρίως των λογοτεχνών Μίμη Ανδρουλάκη και Νίκου Θέμελη, ενώ τρεις διάβασαν τα τελευταία δοκίμια του Στέλιου Ράμφου. Εν τέλει, το βιβλίο, όπως διαπιστώνει κανείς διαβάζοντας τις απαντήσεις τους, γεφυρώνει τις ιδεολογικές διαφορές τους.
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory