Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Δευτέρα, 24 Ιανουαρίου 2011

Κινητό τηλέφωνο σε... διαστημική τροχιά


Βρετανοί μηχανικοί και επιστήμονες του Surrey Satellite Technology Limited (SSTL) στο Γκίλντφορντ σχεδιάζουν να στείλουν ένα κινητό τηλέφωνο τελευταίας γενιάς στο Διάστημα, για να δουν αν θα λειτουργεί κανονικά κάτω από τις ακραίες συνθήκες που επικρατούν εκεί.

Σύμφωνα με το BBC που μεταδίδει την είδηση, το τηλέφωνο θα έχει λειτουργικό σύστημα Google Android, αλλά δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό το ακριβές μοντέλο που θα μπει σε τροχιά.

Το βέβαιο είναι ότι θα πρόκειται για ένα κανονικό smartphone από εκείνα που κυκλοφορούν στην αγορά, και όχι για κάποιο ειδικά ενισχυμένο μοντέλο.

Οι επιστήμονες θα επιχειρήσουν να χρησιμοποιήσουν το τηλέφωνο για να ελέγξουν έναν μικρό δορυφόρο μήκους 30 εκατοστών, ο οποίος θα τραβήξει φωτογραφίες της Γης κατά τη διάρκεια μιας αποστολής που θα ξεκινήσει σε λίγους μήνες με την κωδική ονομασία STRaND-1 (Surrey Training Research and Nanosatellite Demonstration)..
ΒΗΜΑ

Πλοία κολλημένα στον πάγο .

Global Warming Anyone
Global Warming Anyone
Global Warming Anyone
Global Warming Anyone
Global Warming Anyone
Global Warming Anyone
Global Warming Anyone

Ο άντρας που θα παντρευτώ...


Οι γυναίκες της Αυστραλίας θέλουν να δουλεύουν λιγότερο και να παντρευτούν άντρα με «γερό» πορτοφόλι. Αυτά τουλάχιστον είναι τα συμπεράσματα μελετών που διεξήχθησαν πρόσφατα η μία από το Ινστιτούτο Οικογενειακών Μελετών της χώρας και η άλλη από το London School of Economics.

Στη μελέτη του Ινστιτούτου Οικογενειακών Μελετών έλαβαν μέρος περισσότερες από 10.000 γυναίκες. Η έρευνα αυτή αποκαλύπτει ότι μόνο ένα 15% των μητέρων που έλαβαν μέρος είχαν την οικονομική δυνατότητα να αφήσουν τη δουλειά τους, προκειμένου να αφοσιωθούν στην ανατροφή των παιδιών, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο.

Τα 2/3 των γυναικών που είχαν παιδιά ηλικίας 4-8 χρόνων και εργάζονταν, ανέφεραν ότι το εβδομαδιαίο ωράριό τους ήταν 20 έως 30 ώρες και δήλωσαν ότι αν η οικονομική τους κατάσταση τους το επέτρεπε και αν ο σύζυγός τους κέρδιζε αρκετά χρήματα για να ζουν άνετα, θα προτιμούσαν να μείνουν σπίτι και θα επέλεγαν τον ρόλο της μητέρας και της συζύγου αποκλειστικά. Στην πλειονότητά τους οι γυναίκες αυτές ανέφεραν ότι νιώθουν ενοχές γιατί πολλές φορές πιστεύουν ότι δεν καταφέρνουν να αντεπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους ως μητέρες.

Την ίδια στιγμή μια ακόμη βρετανική μελέτη στην οποία έλαβαν μέρος 922 γυναίκες από τη Βρετανία, τις ΗΠΑ και την Αυστραλία αποκαλύπτει ότι το «γερό» πορτοφόλι του συζύγου παραμένει ακόμη και σήμερα μία ιδιαίτερα ελκυστική πρόταση… γάμου.

Η νέα αυτή μελέτη του London School of Economics δείχνει πως τη δεκαετία του 1990 το 40% των γυναικών που παντρεύτηκαν επέλεξαν πλούσιο σύζυγο, ενώ στη δεκαετία του 1940 το ανάλογο ποσοστό κυμαινόταν μόλις στο 20%.

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας, η πλειονότητα των γυναικών που έλαβαν μέρος, συνεχίζουν να θέλουν από τη ζωή τους το ίδιο ακριβώς πράγμα που επιζητούσαν οι προηγούμενες γενιές δηλαδή έναν πλούσιο σύζυγο! .

Ο τεράστιος αμμόλοφος της Ιαπωνίας μήκους 15 χιλ.

Japaniese Desert
Japaniese Desert
Japaniese Desert
Japaniese Desert
Japaniese Desert
Japaniese Desert

Πες μου πώς φλερτάρεις, να σου πω αν έχεις σουξέ...

Σπας το κεφάλι σου γιατί δεν έχεις το σουξέ που έχουν άλλες στο φλερτ και στην προσέγγιση των αρσενικών; Αναρωτιέσαι τι έχεις κάνει λάθος και όλο σου "την πέφτουν" οι πιο άκυροι υποψήφιοι; Μήπως φταίει ο τρόπος που φλερτάρεις; Μάθε ποιοί τύποι φλερτ υπάρχουν και κάνε το τεστ για να μάθεις που ανήκεις κι εσύ! Η πραγματικότητα: Το φλερτ μπορεί να είναι κάτι πολύ περισσότερο από απλή διασκέδαση, σύμφωνα με μία νέα έρευνα που υποστηρίζει ότι η επιτυχία ενός φλερτ εξαρτάται ως ένα βαθμό από την εικόνα που έχει κάποιος για το "προσωπικό του ύφος" στο φλερτ, όπως μεταδίδει το "ABC"!
Η έρευνα: Είτε κάποιος προτιμάει να πλησιάζει έναν άγνωστο σε ένα μπαρ, είτε να καθίσει και να περιμένει το αντικείμενο του πόθου του να πλησιάσει, είναι χαρακτηριστικά, που αν κάποιος τα αναγνωρίσει στον εαυτό του θα τον βοηθήσουν στη συνέχεια να αντεπεξέλθει στις ανάγκες μίας σχέσης, σύμφωνα με τον Τζέφρι Χολ (Jeffrey Hall), επίκουρο καθηγητή Επικοινωνίας στο πανεπιστήμιο του Κάνσας.
Ο Χολ ολοκλήρωσε πρόσφατα την έρευνά του με θέμα τον τρόπο που φλερτάρουν οι ενήλικες όταν βγαίνουν, ρωτώντας περισσότερους από 5.100 ανθρώπους (όλοι χρήστες της ιστοσελίδας Eharmony.com, ενήλικες από 18 έως 39 ετών) για τις μεθόδους που χρησιμοποιούν για να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους για κάποιον ή κάποια και δηλώνει:
"Όλοι μας, συνδυάζουμε τουλάχιστον 2 τύπους φλερτ"!

Κατά τον Χολ, υπάρχουν ουσιαστικά πέντε είδη φλερτ: το σωματικό, το παραδοσιακό, το ευγενικό, το ειλικρινές και το παιχνιδιάρικο. Ενδεικτικά ο Χολ αναφέρει ότι στο σωματικό φλερτ, οι σχέσεις αναπτύσσονται τάχιστα και σπουδαίο ρόλο παίζουν η χημεία και τα κοινά ενδιαφέροντα.

Στο παραδοσιακό φλερτ, υπάρχει η τάση να αναμένεται ο άνδρας να κάνει το πρώτο βήμα με τις γυναίκες να αναλαμβάνουν περισσότερο τον παθητικό ρόλο. Σύμφωνα με τον Χολ, όσοι εκπρόσωποι και των δύο φύλων προτιμούν αυτό τον τύπο φλερτ, συνήθως επιλέγουν πιο "στενές επαφές".Πολλοί άνθρωποι επιλέγουν τον παιχνιδιάρικο τρόπο για να φλερτάρουν και στοχεύουν περισσότερο στο να ενισχύσουν την αυτοπεποίθησή τους. Αυτοί οι άνθρωποι είναι λιγότερο πιθανό να συνάπτουν ουσιαστικές σχέσεις και τις περισσότερες φορές, αυτές δεν έχουν μεγάλη διάρκεια. Ο τύπος αυτός φλερτ είναι και ο πιο σπάνιος!
Στο ευγενικό φλερτ, σημαντικό ρόλο παίζουν οι κανόνες και οι τρόποι συμπεριφοράς (να σου ανοίξω την πόρτα, να σε κεράσω φαγητό). Βέβαια, τα άτομα που προτιμούν να φλερτάρουν έτσι, δύσκολα μπαίνουν στη διαδικασία αυτή και μάλιστα δεν κολακεύονται εύκολα, ακόμα κι αν τους φλερτάρει κάποιος (ειδικά με το λάθος τρόπο)
Πάντως, το πιο δημοφιλές, είναι το ειλικρινές φλερτ, όπου τα άτομα θέλουν να δεθούν συναισθηματικά και τελικά καταφέρνουν να χτίσουν σχέσεις με νόημα και ισχυρή σεξουαλική χημεία. Τώρα, για να μάθεις σε ποιό τύπο φλερτ ανήκεις, το Πανεπιστήμιο του Κάνσας φρόντισε και γι' αυτό και μπορείς on line ν' απαντήσεις στις ερωτήσεις που πρέπει και να μάθεις το αποτέλεσμα. Απλά κάνε κλικ
εδώ:

Οι κατολισθήσεις στην Βραζιλία .

Landslides in Brazil
Landslides in Brazil
Landslides in Brazil
Landslides in Brazil
Landslides in Brazil
Landslides in Brazil
Landslides in Brazil

Στέγη για τον χρυσό της αρχαίας Ελεύθερνας


ΚΡΗΤΗ.Σαν να αναδύεται από τη γη, με τα βράχια γύρω του και την τοπική χλωρίδα να το περιβάλλουν, θα είναι το αρχαιολογικό μουσείο της Ελεύθερνας στην Κρήτη, το οποίο θα ανεγερθεί προκειμένου να εκτεθούν αλλά και να φυλαχθούν γενικότερα ορισμένα από τα χιλιάδες εντυπωσιακά ευρήματα που έχουν έρθει στο φως από τις ανασκαφές των τελευταίων ετών. Περί τα 1500 αντικείμενα μεταξύ των οποίων τα κτερίσματα των τάφων της Νεκρόπολης της Ορθής Πέτρας (χρυσά κοσμήματα ή από σπάνια υλικά, όπως αμέθυστος, φαγεντιανή, κορνεόλη, κεχριμπάρι, ορεία κρύσταλλος, ήλεκτρον, αιγυπτιακό μπλε, επίσης τελετουργικά αντικείμενα, ομφαλωτές γυάλινες φιάλες, σφραγιδόλιθοι, σκαραβαίοι, χάλκινα αγγεία, όπλα, κεραμική κ. ά.) θα εκτεθούν στο συνολικού εμβαδού 1.632 τ.μ.κτίριο (900 τ.μ. για το αίθριο και τον όροφο και 730 τ.μ. για τον ημιόροφο και το υπόγειο). Επιπλέον άλλα 4000 περίπου ευρήματα θα εκτίθενται σε ειδικούς αποθηκευτικούς χώρους του μουσείου.

Η θέση του κτιρίου έχει ορισθεί στην ανατολική παρειά λόφου που βρίσκεται ΝΔ του αρχαιολογικούχώρου _ χωρίς να υπάρχει οπτική επαφή μεταξύ τους_ σε έκταση 5,5 στρεμμάτων απέναντι από τον Ψηλορείτη και δίπλα στην επαρχιακή οδό Ελεύθερνας – Αρχαίας ΕλεύθερναςΜυλοποτάμου Κρήτης. Το Συμβούλιο Μουσείων του υπουργείου Πολιτισμού έδωσε την έγκρισή του, έτσι απομένει πλέον η ένταξη του έργου στο ΕΣΠΑ προκειμένου να αρχίσει η υλοποίησή του.

Σύμφωνα με την αρχιτεκτονική μελέτη τον όροφο (πλην του αιθρίου) θα καταλαμβάνουν τρεις μεγάλοι χώροι εκθέσεων: ανατολικά, κεντρικά και δυτικά. «Πρόκειται για μία σημειολογική χωροθέτηση», όπως είπε ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Κρήτης κ. Νίκος Σταμπολίδης, ο οποίος διενεργεί την ανασκαφή στην αρχαία Ελεύθερνα «καθώς ο δημόσιος και ιδιωτικός πυρήνας της πόλης βρισκόταν κυρίως στα ανατολικά, στην ακρόπολη το θρησκευτικό και διοικητικό κέντρο, και στα δυτικά οι νεκροπόλεις». Αντίστοιχα λοιπόν η πρώτη εκθεσιακή ενότητα θα περιλαμβάνει αρχαιότητες από το δημόσιο και ιδιωτικό βίο μέσα από τη διαχρονική ζωή της αρχαίας πόλης, η δεύτερη τις λατρείες και τα ιερά και η τρίτη τα ταφικά έθιμα και τις νεκροπόλεις.

Μαζί με την χωριστή αίθουσα προβολών και τον χώρο εισόδου με τις οθόνες αφής (οι ημιυπαίθριοι χώροι του αιθρίου θα δέχονται επίσης λίθινες αρχαιότητες) ο ωφέλιμος χώρος εκθέσεων καταλαμβάνει περίπου το 80% του εμβαδού του ορόφου. Στο μουσείο θα υπάρχει επίσης Κέντρο Μελέτης (βιβλιοθήκη, γραφεία) καθώς και οι απαραίτητες υποδομές για τηλειτουργία του. «Καθώς οι ανασκαφές θα συνεχίζονται, έχει προβλεφθεί χώρος για τις επόμενες δύο δεκαετίες», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ.Σταμπολίδης.

«Η έκθεση θα αναπτύσσεται με σπονδυλωτό τρόπο, που θα επιτρέπει την αντικατάσταση των αντικειμένων ανά τακτά χρονικά διαστήματα (3 – 5 έτη), ώστε το μουσείο να ανανεώνεται διαρκώς με τανέα ευρήματα που προκύπτουν από τις ανασκαφές ή να δημιουργούνται ενότητες περιοδικών εκθέσεων», πρόσθεσε εξάλλου ο ανασκαφέας επισημαίνοντας επίσης, ότι το μουσείο θα είναι ανοικτό σε δανεισμούς για εκθέσεις άλλων μουσείων, για μελέτη κλπ.

Στην αρχαία Ελεύθερνα που βρίσκεται σε απόσταση 30 χιλιομέτρων από το Ρέθυμνο έχει αποκαλυφθεί από τους αρχαιολόγους αδιάλειπτη ανθρώπινη κατοίκηση από τον 8ο π.Χ. αιώνα ως και τα βυζαντινά και μεσαιωνικά χρόνια. Σημαντικότερη ανασκαφή είναι αυτή που διεξάγεται στην νεκρόπολη της Ορθής Πέτρας, όχι μόνον γιατί έχει φέρει στο φως μοναδικά ευρήματα αλλά γιατί έχει δώσει σημαντικότατες πληροφορίες στους επιστήμονες για τη ζωή σ΄αυτή την πόλη και γενικότερα στην Κρήτη κατά την Αρχαϊκή περίοδο. Ο λόγος αυτός είναι, που ένα ανασκαμμένο τμήμα της νεκρόπολης έχει καλυφθεί σήμερα με στέγαστρο, το οποίο προστατεύει τις αρχαιότητες αλλά και διευκολύνει τους επισκέπτες για την γνωριμία με το χώρο..
ΒΗΜΑ

Απίθανη ή απρόσιτη η ζωή σε άλλο πλανήτη


ΛΟΝΔΙΝΟ..Τελικά είμαστε μόνοι στο Σύμπαν... Αυτό ισχυρίζεται κορυφαίος αστροφυσικός του Χάρβαρντ, που επιμένει ότι παρά την ανακάλυψη περισσοτέρων πλανητών, οι πιθανότητες να βρούμε εξωγήινη ζωή είναι μηδαμινές.

Αν και μπορεί να υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες μακρινοί πλανήτες με μέγεθος παρόμοιο με αυτό της Γης, ο δρ. Χάουαρντ Σμιθ πιστεύει ότι έχουν τόσο εχθρικό περιβάλλον που αποκλείεται να υπάρχουν συνθήκες για την δημιουργία ζωής όπως την ξέρουμε.

«Ακόμη και αν υπάρχουν εξωγήινοι, είναι σχεδόν αδύνατον να έρθουμε σε επαφή μαζί τους», λέει.

Μέχρι τώρα, αστρονόμοι έχουν ανακαλύψει 500 πλανήτες σε άλλα ηλιακά συστήματα, και πιστεύουν ότι υπάρχουν δισεκατομμύρια ακόμη. Αλλά ο δρ. Σμιθ τονίζει ότι πολλοί από αυτούς τους πλανήτες είναι είτε πολύ κοντά στον ήλιο τους ή πολύ μακριά από αυτόν, κάτι που σημαίνει ότι οι θερμοκρασίες στην επιφάνειά τους είναι τόσο ακραίες που αποκλείεται να επιτρέπουν την ανάπτυξη ζωής.

Αλλοι πλανήτες έχουν ακανόνιστες τροχιές οι οποίες προκαλούν τεράστιες μεταπτώσεις στη θερμοκρασία αποκλείοντας την ύπαρξη νερού σε υγρή μορφή.

«Υπάρχουν ελάχιστα ηλιακά συστήματα ή πλανήτες σαν τον δικό μας. Αυτό σημαίνει ότι είναι πολύ απίθανο να υπάρχουν άλλοι πλανήτες αρκετά κοντά μας με εξωγήινη ζωή», λέει ο δρ. Σμιθ.

Αλλοι επιστήμονες δεν συμφωνούν μαζί του. Μόλις τον περασμένο μήνα, ο καθηγητής Στίβεν Χόκινγκ είπε ότι το γεγονός πως υπάρχουν δισεκατομμύρια γαλαξίες καθιστά εντελώς λογική την υπόθεση ότι υπάρχουν άλλες μορφές ζωής στο Σύμπαν.

Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Λονδίνου υπολόγισαν προσφάτως ότι εξωγήινοι μπορούν να ζουν σε τουλάχιστον 40.000 άλλους πλανήτες. Αλλά ο δρ. Σμιθ πιστεύει ότι αυτές οι εκτιμήσεις είναι πολύ αισιόδοξες.

«Οι ελπίδες για επαφή είναι περιορισμένες σε μια μικρή περιοχή γύρω από την Γη, σε απόσταση 1.250 ετών φωτός από τον πλανήτη μας, όπου εξωγήινοι θα είναι σε θέση να λάβουν τα μηνύματά μας ή να μας στείλουν δικά τους», λέει..
ΒΗΜΑ

Αριστερός, ροκάς και... τραπεζίτης ,

Ο Ματιέ Πιγκάς φοράει κοστούµι και γραβάτα σχεδόν µόνο όταν πρέπει να φωτογραφηθεί

Λατρεύει τη ροκ, κοιµάταιµόλις τέσσερις ώρες την ηµέρα και τρώει ελάχιστα. Είναι τραπεζίτης και θέλει να δει τον Ντοµινίκ - Στρος Καν πρόεδρο της Γαλλίαςκαι ταυτόχρονα εκδότης που υπόσχεται αµεροληψία. Είναι αυτή η συνταγή για να διευθύνει κανείς στα 42 του µια από τις µεγαλύτερες τράπεζες επενδύσεων της Γαλλίας και να εκδίδει µία εφηµερίδα µε διεθνή ακτινοβολία και κύρος;

Τα γραφεία τηςτράπεζας επενδύσεων Λαζάρ βρίσκονται στο νούµερο 131 του βουλεβάρτου ΟΣµάν, στοκέντρο του Παρισιού. Ο ΜατιέΠιγκάς, γενικός διευθυντής της τράπεζας, περνάει νωρίς πρωί την πόρτα του κτιρίου φορώντας συνήθως τζιν. Αρκετές ώρες αργότερα δεν δείχνει καθόλου κουρασµένος, αν καικοιµάται µόλις τέσσερις ώρες την ηµέρα και τρώει ελάχιστα – «περιφρονώ το πολύ φαγητό, δεν µου αρέσει η αίσθηση του κορεσµού», δηλώνει στην «Κοριέρε ντέλα Σέρα».

Το ανεπίσηµο στυλ δεν είναι ασφαλώς συνηθισµένη εικόνα στον κόσµο των αγορών. Αλλά δεν είναι αυτός ο λόγος που τα βλέµµατα πέφτουν πάνω στον «ροκ τραπεζίτη». Γεννηµένος σε έναχωριό 300 κατοίκων κοντά στη Μάγχη, ο Πιγκάς σπούδασεστη φηµισµένη γαλλική ∆ηµόσια Σχολή ∆ιοίκησης για να προσφέρει τη δεκαετία του1990 τιςυπηρεσίεςτου ως σύµβουλος στις κυβερνήσεις Λοράν Φαµπιούς και του Ντοµινίκ- Στρος Καν. Το 2002 πέρασε από τον δηµόσιο στον ιδιωτικό τοµέα µε την πρόσληψή του στη Λαζάρ.

Νέα σελίδα. Σήµερα δεν είναι µόνοο γενικός διευθυντής της τράπεζας αλλά και ένας από τους τρεις εκδότες της εφηµερίδας «Λε Μοντ».Παράλληλα, εκδίδει το δικότου περιοδικό κουλτούρας και πολιτικής υπό τοντίτλο «Les Inrockutibles», ενώαφιερώνει χρόνο στον πιθανόυποψήφιο πρόεδρο των Σοσιαλιστών Ντοµινίκ - Στρος Καν. Μιλώντας στην «Κοριέρε ντέλα Σέρα», ο Ματιέ Πιγκάς ξεκινά από τη «Μοντ». Αν και οαπερχόµενος διευθυντής Ερίκ Φοτορινό υποστήριξε την εξαγορά της εφηµερίδας από το «τρίο ΒΝΡ» (Μπερζέ, Νιέλ, Πιγκάς»)σήµερα βλέπει την πόρτα της εξόδου. Πώς δικαιολογείται αυτή η έξοδος;«∆εν υπάρχει κάποιο πρόβληµα πολιτικής ή οικονοµικής φύσης. Ο Φοτορινό δεν µπόρεσε να προσαρµοστείστις νέες ισορροπίες κι έχασετην εµπιστοσύνη των συντακτών του. Τουαναγνωρίζουµε την αρχική στήριξη αλλά ήταν απαραίτητο να τοναποµακρύνουµε. Μπορεί να παραµείνει ως δηµοσιογράφος εάν το επιθυµεί». Ο νέος διευθυντής της εφηµερίδας θα επιλεγεί στις αρχές Φεβρουαρίου ανάµεσασε περίπου δέκα υποψηφίους. «Τη θέση θα αναλάβει κάποιος που θα έχειεµπειρία ή τουλάχιστον θα κατανοεί τα σύγχρονα µέσα ενηµέρωσης και θα είναι σε θέση να προτείνει ένανέο σχέδιο ρήξης µε το παρελθόν. Πρέπει να ξαναδώσουµε στη “Μοντ” τονθεσµικό της ρόλο», προσθέτει.

Ρarties μούγκα-μούγκα ,


Απλωσα το κατάλευκο μακρύ φόρεμα του Ηeider Αckermann πάνω στα μεταξένια κουβερλί του Giorgio Αrmani. Τα πολυαγαπημένα μου σκυλιά, ο μεγαλόσωμος Ρrince, ράτσας Chow Chow, και το μικροσκοπικό pinscher μου Rοmmel, παράτησαν το μπον φιλέ εισαγωγής που προμηθεύομαι πάντα για τα κατοικίδιά μου από το ίδιο gourmet shop της Αvenue Μatignon, με τη δεύτερη σύζυγο του έκπτωτου πλέον προέδρου της Τυνησίας Ζιν ελ Αμπιντίν μπεν Αλί, Λεϊλά, και ανέβηκαν στο κρεβάτι.

«Γουργουρίζουν ευχαριστημένα τα λατρεμένα μου ζωάκια» είπα στη Θέκλα. «Αυτό δείχνει ότι όχι μόνο εγκρίνουν τη νέα μου ενδυματολογική επιλογή αλλά συμφωνούν απόλυτα και με τα λόγια του Κάιζερ Καρλ» συνέχισα. «Τι έκανε λοιπόν ο πολύς κ.Λάγκερφελντ;Διέδωσε στους κύκλους της μόδας ότι ο Αckermann θα μπορούσε να είναι ο διάδοχός του στον οίκο Chanel» γέλασα δυνατά. «Καταλαβαίνεις βέβαια τα πονηρά παιχνίδια του διάσημου γερμανού μετρ...Η αισθητική του Ηeider μάλλον είναι λίγο μακριά από αυτή της γαλλικής φίρμας» τοποθέτησα τα μπεζ-χρυσαφί booties του Αlexander ΜcQueen δίπλα στο φόρεμά μου. «Ο Αlber Εlbaz του Lanvin ταιριάζει περισσότερο στο προφίλ της Chanel» υποστήριξα. «Ο Κάιζερ Καρλ όμως προτιμά να το...παίζει μούγκα όσον αφορά τον ταλαντούχο και σίγουρα ανταγωνιστικό κ.Εlbaz» υπογράμμισα.

«Αχ!» φώναξε ενθουσιασμένη η Θέκλα. «Ξέρεις ότι η λέξη μούγκα “παίζει” πολύ τον τελευταίο καιρό;» με ρώτησε, ενώ συγχρόνως έδενε ένα μπλε ελεκτρίκ μαντίλι γύρω από το πρόσωπό της. «Τα parties μούγκαμούγκα είναι το νέο,εντυπωσιακό trend για τους rich & famous κατοίκους των βορείων προαστίων» πέρασε μια πτυχή του υφάσματος κάτω από τα μάτια της, μιμούμενη το στυλ των βεδουίνων.

«Μετά τα περίφημα parties μπούνγκα-μπούνγκα του Σίλβιο Μπερλουσκόνι,με πρωταγωνίστρια τη 17χρονη μαροκινή καλλονή Ρούμπι,στην Αθήνα κάνουν θραύση τα...gatherings με τίτλο μούγκα-μούγκα!» χαχάνισε η στενή μου φίλη. «Φυσικά και δεν είναι καλέσματα με πονηρό,γαργαλιστικό περιεχόμενο,όπως αυτά του άτακτου Καβαλιέρε στη γειτονική χώρα» με... καθησύχασε η foxy lady. «Οι προσκεκλημένοι προτού περάσουν την είσοδο των επαύλεων με τα υπερσύγχρονα συστήματα ασφαλείας και τους...καλωδιωμένους bodyguards δίνουν όρκους σιωπής» σημείωσε. «Η οικονομική κρίση,ο βαρύς,ασήκωτος ζυγός της τρόικας,του ΔΝΤ,κυρίως όμως η σκληρή καθημερινότητα όλων αυτών οι οποίοι ζουν μακριά από τα βόρεια προάστια,έχουν προκαλέσει ένα “μούδιασμα” στους ισχυρούς του χρήματος» κούνησε το κεφάλι της. «Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι αρκετές από τις συζύγους και τους νεαρούς βλαστούς τους δεν διοργανώνουν glamorous parties στην Εκάλη,στην Πολιτεία,στο Κεφαλάρι» πήρα και πάλι τον λόγο. «Ξέρεις,αρκετές φορές δεν μπορώ να περάσω από τους δρόμους που φέρουν ονόματα λουλουδιών,λόγω του...συνωστισμού» είπα. «Προχθές βράδυ ήταν τέτοια η κίνηση,τόσος ο κόσμος έξω από βίλα μεγαλοεπιχειρηματία στην οδό Γιασεμιών,ώστε νόμισα ότι γίνεται κάτι σαν την...

Το εισαγόμενο είναι πιο... γλυκό ,


Οι Ελληνες τρώμε πολλές πατάτες- βραστές, τηγανητές, ψητές. Εκατομμύρια πατάτες. Πατάτες Αιγύπτου, Τουρκίας, Γαλλίας, Κύπρου. Πού και πού, και λίγες ελληνικές. Συνολικά εισάγουμε 140 εκατομμύρια κιλά πατάτας τον χρόνο (στοιχεία 2009). Αλλά και ντομάτες εισάγουμε, περίπου 15 εκατομμύρια κιλά κατ΄ έτος. Η «παραδοσιακή» χωριάτικη σαλάτα συχνά παρασκευάζεται με ντομάτες εισαγωγής και κρεμμύδι Αιγύπτου ή Ολλανδίας. Ακόμη και το χοιρινό του εορταστικού χριστουγεννιάτικου δείπνου ήταν πιθανώς εισαγόμενο, αφού η επάρκεια της ελληνικής παραγωγής δεν ξεπερνά το 20%. Δισεκατομμύρια ευρώ ξοδεύονται κάθε χρόνο για την εισαγωγή τροφίμων από την Ευρωπαϊκή Ενωση και τρίτες χώρες. Παρά τα δισεκατομμύρια των επιδοτήσεων, την τελευταία τριακονταετία η ελληνική παραγωγή παραμένει σταθερή. Οπως λέει χαρακτηριστικά ο επίκουρος καθηγητής στο Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης κ. Ευ.Κλωνάρης, μετά τα Μεσογειακά Ολοκληρωμένα Προγράμματα (ΜΟΠ) και τέσσερα ΚΠΣ, ο μέσος κλήρος στην Ελλάδα το διάστημα από το 1980 ως σήμερα αυξήθηκε μόλις κατά τρία στρέμματα (σήμερα φθάνει τα 42,6 στρέμματα).

Η στροφή λόγω επιδοτήσεων
Η ελληνική παραγωγή μπορεί να πάρει μπροστά, όπως αναφέρει ο κ. Χρ. Λαζανάκης, ο οποίος παράγει κηπευτικά προϊόντα με υδροπονία, μόνο αν σταματήσουν οι αγρότες να στηρίζονται στις επιδοτήσεις και να ρίχνουν ροδάκινα και άλλα προϊόντα στις χωματερές για να πάρουν τις αποζημιώσεις. «Πρέπει να δουλέψουν, να παραγάγουν καλά προϊόντα,ώστε να τα πωλήσουν στην αγορά με αξιώσεις, και όχι να κάθονται στα καφενεία και να καθοδηγούνται από τους γνωστούς κομματάρχες» επισημαίνει. «Τα κηπευτικά που παράγω τα πουλώ στην εσωτερική αγορά της Πάρου,όπου τα παράγω,και τα υπόλοιπα στην Αθήνα. Μάλιστα, υπάρχουν σκέψεις αργότερα να στραφώ και στην εξαγωγή τους» τονίζει.

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ Τέχνη στο πιάτο,


Τι κοινό μπορεί να έχουν μια γκαλερί σύγχρονης τέχνης που φιλοξενεί ιδιαίτερες γαστρονομικές εμπνεύσεις, ένας πολυχώρος που κινείται γύρω από ένα μπαρ σε κεντρική αυλή παλιού αθηναϊκού σπιτιού και ένα καφέεστιατόριο που πρόσφατα ξεκίνησε να διοργανώνει εκδηλώσεις; Οτι φέρνουν πιο κοντά την εικαστική με τη γαστριμαργική τέχνη. Την τάση του «εικαστικού εστιατορίου» που ξεπηδά στην Αθήνα ακολουθούν με εντελώς διαφορετική φιλοσοφία τρεις νέοι χώροι της πόλης:

ΒREEDER FEEDER
Περπατώντας την οδό Ιάσονος όπου βρίσκονται στη σειρά οι οίκοι ανοχής με τις ορθάνοιχτες εξώπορτες, τα έντονα χρώματα και τη λάμπα να τους φωτίζει μέρα μεσημέρι, ο διαβάτης δεν μπορεί να μη σταματήσει σε μια θεόρατη σιδερένια πόρτα δίπλα από τον αριθμό 45. Μόλις αυτή ανοίγει με το πάτημα του κόκκινου κουδουνιού, ένας νέος, ολόλευκος και τόσο διαφορετικός κόσμος ξετυλίγεται μπροστά του. Το παλιό συνεργείο αυτοκινήτων και εν συνεχεία εργοστάσιο παγωτών τη δεκαετία του ΄70 είναι σήμερα ένα μοναδικό εικαστικό εστιατόριο της πόλης, με την έννοια ότι συστεγάζει γκαλερί και εστιατόριο το οποίο είναι από μόνο του ένα έργο τέχνης. Σχεδιασμένο από τον βραβευμένο αρχιτέκτονα Ανδρέα Αγγελιδάκη, το εν λόγω εστιατόριο με τον τίτλο Βreeder Feeder έχει βασιστεί στο λιθογραφία «Η Ωραία Ελλάς» όπου ο Βαυαρός Κέλνμπεργκερ παρουσιάζει το εσωτερικό του ιστορικού καφενείου του 19ου αιώνα, με τους εξευρωπαϊσμένους «α λα φράνκα» και τους φουστανελάδες «α λα γκρέκα» Ελληνες και την ευρύτερη διχοτόμηση της τότε αθηναϊκής κοινωνίας. Τα λευκά στοιχεία που κυριαρχούν στα υπόλοιπα επίπεδα της γκαλερί και το ρουστίκ ύφος μεταχειρισμένων επίπλων συνδέονται σε ένα συνεχές κολάζ. Μα έτσι μόνο δεν θα μπορούσε να είναι ένα ιδεατό project space;
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory