Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Δευτέρα, 31 Ιανουαρίου 2011

Πόσο κρατά μια αγκαλιά;


Ψυχολογία.
Ίσως δεν το είχατε συνειδητοποιήσει, αλλά μια συνηθισμένη αγκαλιά κρατά περίπου τρία δευτερόλεπτα, σύμφωνα με μια έρευνα βρετανών ψυχολόγων, που βασίστηκε στην μελέτη των αγκαλιών, τις οποίες κάνουν οι αθλητές στους Ολυμπιακούς αγώνες.

Η τυπική αγκαλιά κρατά όσο περίπου και μια σειρά από πολλές άλλες ανθρώπινες δραστηριότητες και φυσιολογικές νευρολογικές διαδικασίες (από το κούνημα του χεριού όταν λέμε αντίο, μέχρι τις μουσικές «φράσεις» και τη διάρκεια της χαλαρής αναπνοής), πράγμα που ενισχύει την επιστημονική θεωρία ότι περνάμε τη ζωή μας, χωρίς φυσικά να το συνειδητοποιούμε, αντιλαμβανόμενοι το παρόν (το «τώρα») σε διαδοχικά διαστήματα των τριών δευτερολέπτων.

Κάτι ανάλογο, σύμφωνα με μελέτες ζωολόγων, συμβαίνει και σε πολλά άλλα ζώα, καθώς έχει διαπιστωθεί ότι πολλές ενέργειές τους, από το μάσημα μέχρι την αφόδευση, διαρκεί γύρω στα τρία δευτερόλεπτα.

Η αναπτυξιακή ψυχολόγος Έμες Νάγκι, του πανεπιστημίου του Νταντί, που δημοσίευσε τη σχετική μελέτη στο περιοδικό ηθολογίας "Journal of Ethology", και αναφέρει το "Science", ανέλυσε καρέ-καρέ μια σειρά από τηλεοπτικά βίντεο, από τελικούς 21 Ολυμπιακών αθλημάτων στους αγώνες του 2008, καταγράφοντας εκατοντάδες αγκαλιές ανάμεσα σε αθλητές, συναθλητές και ανταγωνιστές, προπονητές, συγγενείς και φίλους. Ανεξάρτητα από το φύλο και την χώρα προέλευσης του αθλητή, οι αγκαλιές διαρκούσαν κατά μέσο όρο τρία δευτερόλεπτα. Όπως μάλλον αναμενόταν, οι αθλητές αγκάλιαζαν λίγο περισσότερο τους προπονητές τους σε σχέση με τους συναθλητές τους στην ίδια ομάδα, ενώ αγκάλιαζαν λιγότερο τους ανταγωνιστές τους από άλλη ομάδα.

Το εύρημα ενισχύει την πεποίθηση μερικών ψυχολόγων, ότι η περίοδος των τριών δευτερολέπτων αποτελεί τη βασική χρονική μονάδα που καθορίζει την αντίληψη των ανθρώπων για την (εκάστοτε) παρούσα στιγμή. Με άλλα λόγια, το αίσθημα του «τώρα» διαρκεί γύρω στα τρία δευτερόλεπτα.

Η χρονική αυτή διάρκεια των τριών δευτερολέπτων έχει διαμορφώσει θεμελιακά την ανθρώπινη βιολογική και κοινωνική εξέλιξη, σύμφωνα με τον νευρο-ηθολόγο Τζιόφρι Γκέστνερ, του πανεπιστημίου του Μίσιγκαν-Αν Άρμπορ. Αν η χρονική αντίληψη του «τώρα» ήταν πολύ μικρότερη, για παράδειγμα λίγα χιλιοστά του δευτερολέπτου, τότε θα αντιδρούσαμε υπερβολικά γρήγορα στα εξωτερικά ερεθίσματα, π.χ. στις απειλές του περιβάλλοντος, αντιλαμβανόμενοι ως απειλητικά -χωρίς λόγο- πράγματα που δεν θα έπρεπε, όπως το πέταγμα μιας μπάλας προς εμάς. Από την άλλη, αν το «τώρα» κρατούσε περισσότερο, π.χ. ένα λεπτό, πολλά πράγματα μπορεί να συνέβαιναν στο φυσικό περιβάλλον σε αυτό το μεγάλο χρονικό διάστημα, στα οποία δεν θα προλαβαίναμε να αντιδράσουμε. Με άλλα λόγια, το χρονικό διάστημα των τριών δευτερολέπτων αποτελεί μια «χρυσή τομή» που διευκολύνει την επιβίωσή μας.

Ο ψυχοβιολόγος Κόλιν Τρεβάρτεν, του πανεπιστημίου του Εδιμβούργου, συμφωνεί ότι το χρονικό διάστημα των τριών δευτερολέπτων έχει καθοριστική σημασία και αποτελεί το (χρονικό) θεμέλιο της συνειδητής εμπειρίας μας, σε συνδυασμό όμως με άλλους ρυθμούς, όπως τα άμεσα αντανακλαστικά, που δείχνουμε σε κλάσματα του δευτερολέπτου, και συμβάλλουν για να διαμορφώνει ένας άνθρωπος την συνολική φυσική αίσθηση του χρόνου, η οποία δεν είναι άκαμπτη, αλλά «εύκαμπτη» και «νοητική».

Αυτό φαίνεται και από μια νέα βρετανική επιστημονική έρευνα, η οποία διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που ζουν έντονη ζωή, μπορεί να μην ζουν όντως περισσότερα χρόνια, όμως αισθάνονται σαν να ζουν, κάτι που έρχεται να επιβεβαιώσει τον υποκειμενικό χαρακτήρα της αντίληψης του χρόνου.

Ο εγκέφαλός μας «μετρά» το χρόνο χρησιμοποιώντας ένα είδος «εσωτερικού ρολογιού» και όσα περισσότερα γεγονότα πρέπει να καταγράψει, ανάλογα με το πόσο δραστήριος είναι κανείς, τόσο περισσότερο ο άνθρωπος αυτός έχει το υποκειμενικό αίσθημα ότι ο χρόνος κυλάει πιο αργά, σύμφωνα με τους ερευνητές.

Οι επιστήμονες Μίσα Άρενς και Μάνις Σαχάνι, του University College του Λονδίνου, που δημοσίευσαν τη σχετική μελέτη στο περιοδικό βιολογίας "Current Biology", και αναφέρει το New Scientist, έκαναν πειράματα με 20 εθελοντές, στους οποίους, για μια καθορισμένη χρονική περίοδο, έδειξαν δύο βίντεο: ένα με μια στατική εικόνα όπου δεν υπήρχε καμία δράση και ένα που περιλάμβανε μια τυχαία εναλλαγή διαφόρων ερεθισμάτων.

Όταν οι εθελοντές κλήθηκαν να αξιολογήσουν πόσο χρόνο διήρκεσε το βίντεο, όσοι είχαν δει αυτό με τη δράση, ήσαν πολύ πιο ακριβείς. Οι εθελοντές είδαν επίσης το βίντεο σε δύο διαφορετικές ταχύτητες και, όταν πάλι κλήθηκαν να πουν πόσο αυτό κράτησε, είπαν ότι η χρονική διάρκειά και των δύο βίντεο ήταν ίδια, ενώ στην πραγματικότητα το βίντεο που είχε παιχτεί με μεγαλύτερη ταχύτητα, κράτησε λιγότερο..
ΒΗΜΑ

Ψηλά στον αέρα .

in the air01
in the air02
in the air05
in the air07
in the air09
in the air12
in the air17

Η πλήρης μετάλλαξη της Ελένης Φουρέιρα

Koσμοπολίτισσα από γεννησιμιού της, η πιο σέξι πολιτογραφημένη Ελληνίδα σταρ της χρονιάς, «ταξιδεύει» το μυστικό της καταγωγής της, ανάμεσα στη Βραζιλία, το Μεξικό και την Αλβανία. Όλοι οι λαοί ενωμένοι, ποτέ νικημένοι. Αλλά για μας θα είναι πάντα το δικό μας χρυσό κορίτσι

Aπό την πίστα του νυχτομάγαζου Odeon το 2006, στο πλατό του Mega για το «Just The Two of Us» και στο πλευρό της Νατάσας Θεοδωρίδου στην «Άνοδο» η Ελένη Φουρέιρα, έζησε μια εκρηκτική και εντελώς ανοδική πενταετία, που φέτος την έχρισε μετά από σκληρή δουλειά, επίλεκτο μέλος του τάγματος των πιο σέξι γυναικών της πρώτης εθνικής. Δουλειά, που αφορούσε σε εντυπωσιακά μεγάλο βαθμό, την ολική της μεταμόρφωση από ένα μέτριο στην εμφάνιση, με μαύρα ίσια μαλλιά, θαμπή λευκή επιδερμίδα, λίγο ευτραφές, συμπαθητικό αλλά εθισμένο στο παραμορφωτικό styling λαϊκής πίστας, συνηθισμένο κορίτσι, στην καλογυμνασμένη κι εντυπωσιακά ντυμένη εξωτική γυναίκα- φαινόμενο, με πυρόξανθα, ατίθασα μαλλιά για το οποίο συζητάνε όλοι.
Μερικά διαζύγια, φέρνουν την ευτυχία και στην περίπτωση της Φουρέιρα, το διαζύγιό της από την αισθητική της μπουζουκλερί, τις παγιέτες πούλιας και αυγερινού, το μίνι σερβιτόρας και την απατηλή λάμψη του φτηνού σατέν για χάρη του αιχμηρού, θεατράλε glam rock, έφερε μαζί του και την τρελή επιτυχία. Οχι χωρίς θυσίες, εφ’ όσον για το νέο της στιλ, απαρνήθηκε το πάθος της, που ήταν ο σχεδιασμός από την ίδια του ενδυματολογικού της φορτίου- έχει σπουδάσει σχέδιο μόδας- και αντ’ αυτού ανακάλυψε τη χαρά της επίσκεψης στα ατελιέ και τους οίκους των παρ’ ολίγον συναδέλφων της, αλλά προφανώς πιο ταλαντούχων από την ίδια στο συγκεκριμένο αντικείμενο, σχεδιαστών μόδας.

Το νεοαποκτηθέν, σοκολατένιο από το προσεχτικό solarium χρώμα του δέρματός της, με τη θηλυκά επιθετική και διεκδικητική καινούργια σγουρή της χαίτη, καθήλωσαν από την πρώτη στιγμή τα αρσενικά και έγιναν αντικείμενο μίμησης από τα νέα κορίτσια την ώρα που η Φουρέιρα, δείχνει αποφασισμένη όσο ποτέ άλλοτε, να κρύψει τις φωτογραφίες του παρελθόντος της σε ένα μπαούλο και να πετάξει το κλειδί, δημιουργώντας μία σαγηνευτική αύρα μυστηρίου, γύρω από τις αρχές της καριέρας της, και ακόμα περισσότερο, την καταγωγή της.

Τρεις χώρες έχουν το προνόμιο της γονιδιακής διεκδίκησης της καταγωγής της, Το Μεξικό, η Βραζιλία και η Αλβανία αλλά ευτυχώς για μας, μόνο η Ελλάδα έχει την χάρη της αστραφτερής της παρουσίας. Η φημολογία για την καταγωγή της Φουρέιρα, κρατάει από την εποχή της συμμετοχής της στις «Mystique», το κοριτσίστικο γκρουπ που πολλοί αποκαλούσαν, οι Ελληνίδες Spice girls, με τη ζυγαριά τότε να γέρνει προς Βραζιλία μεριά. Η ίδια, δίνοντας πρόσφατα συνέντευξη στο «Θέμα», δήλωσε ξεκάθαρα: «Η μητέρα μου κατάγεται από το Μέτσοβο και ο πατέρας μου έχει Μεξικάνικες ρίζες». Όμως, ο ληξιαρχικός συντάκτης του Super Star (αποκλείεται να μην υπάρχει τέτοια ιδιότητα) αποφάσισε να διεξάγει τη δική του έρευνα, που έφερε σαν αποτέλεσμα, τα Βαλκάνια πιο κοντά στη Λατινική Αμερική και έκανε πρωτεύουσα του Μεξικού τα Τίρανα. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εκπομπής, η τραγουδίστρια έκρυβε επιμελώς την Αλβανική της καταγωγή όπως αποδεικνύεται από επίσημα έγγραφα που πιστοποιούν την εξωτική ως προς το αποτέλεσμα, αλλαγή του ονόματος της.

Πρόκειται για ένα μυστήριο, που δεν αφορά κανέναν, από όσους έχουν νιώσει την ασυγκράτητη ερωτική ενέργεια της σκηνικής της παρουσίας αλλά ούτε και την ίδια. Η Φουρέιρα ανήκει στο κοινό της και τις αναμνήσεις της. Το ελληνικό κοινό της, και τις παιδικές της αναμνήσεις από τα καφέ και τις πλατείες της Καλλιθέας στην οποία έζησε τα παιδικά της χρόνια, με το κλασικό κοριτσίστικο όνειρο, για μια ζωή γεμάτη λάμψη, ένταση και επιτυχία. Που στη δική της περίπτωση, ευτυχώς για όλους μας, δεν έμεινε απλά όνειρο..



Τις θεωρείτε σέξυ ?

arent they sexy01
arent they sexy02
arent they sexy03
arent they sexy04
arent they sexy05

ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ





Δείτε σε όμορφα βίντεο πίνακες ζωγραφικής με θέμα τις γυναίκες
Η υπέροχη μουσική δένει αρμονικά με τις εικόνες...








http://www.teamgr.gr/index.php?option=com_kunena&view=latest&do=latest&Itemid=284

Η νεολαία του χτές .







Περί Ελευσινίων μυστηρίων.



Η λέξη Μυστήριο σημαίνει το απόρρητο, το μυστικό και προέρχεται ετυμολογικά από το ρήμα «μυείν» που σημαίνει κλείνω. Ο Μύστης-μυσταγωγός ασκώντας τη μυστική λατρεία προς το θείο προσβλέπει στην ένωση, στη συνοχή της κοινότητας των μυημένων, ανώτερων πνευματικά ανθρώπων. Οι αιώνιες αλήθειες της ανθρώπινης ψυχής, ως φυσικές και αλληγορικές αναπαραστάσεις ανθρώπων, μέσω της Δήμητρας, της χθόνιας θεότητας της γης και του Άδη-θανάτου, αποκαλύπτονται στους μυημένους. Η Γη ως μήτηρ με αγροτικό χαρακτήρα και γονιμότητα συμπυκνώνει τη ζωή και το θάνατο, την εναλλαγή του φωτός και της σκιάς ως φυσικού και μεταφυσικού φαινομένου.
Η προέλευση των Ελευσινίων Μυστηρίων είναι προελληνική, πελασγική ή μυκηναϊκή. Για πρώτη φορά τέλεση μυστηρίων εντοπίζεται στη Βοιωτία. Οι Αχαιοί και οι Ίωνες υιοθέτησαν και αφομοίωσαν χθόνιες θεότητες ενώ οι Ευμολπίδες, το βασιλικό γένος της Ελευσίνας, υπήρξαν από τους πρώτους Ιεροφάντες, Κήρυκες και δαδούχους των Ελευσινίων Μυστηρίων.

Οι Αθηναίοι ήταν βέβαια αυτοί που «απογείωσαν» τα Ελευσίνια Μυστήρια συντελώντας στην απώτατη ακμή τους. Από την εποχή του απογείου του 5ου αι. μ.Χ. και της αίγλης της τυρρανίδας των Πεισιστρατιδών, πολιτικοί, οικονομικοί και κοινωνικοί λόγοι οδήγησαν την Αθήνα σε μια πνευματική ηγεμονία άνευ προηγουμένου. Το Ψήφισμα του Περικλή περί κατάργησης της προσόδου στα ....

Σεξ… με ποιότητα

Οι γιατροί συνιστούν να κάνουμε συχνά σεξ, 2-3 την εβδομάδα, τόσο για να τονώνουνε την ψυχολογία μας όσο και την υγεία μας. Είναι αγχολυτικό και προστατεύει την υγεία του καρδιαγγειακού µας συστήµατος. Ωστόσο το τακτικό σεξ για να έχει οφέλη θα πρέπει να είναι και ποιοτικό.

Όπως επισηµαίνουν οι ειδικοί, ο άνθρωπος κάνει σεξ για να ικανοποιήσει όχι µόνο το ένστικτο αλλά και το συναίσθηµά του. Έτσι, όταν αυτό δεν συµβαίνει, το σεξ δεν µπορεί να µας ωφελήσει αλλά αντίθετα να µας βλάψει. Αν για παράδειγµα κάποιος δεν ικανοποιείται συναισθηµατικά όταν έχει σεξουαλικές επαφές, γεµίζει άγχος και αρνητικά συναισθήµατα που τελικά βλάπτουν την ψυχική και σωµατική του υγεία, ακόµα και αν αυτές οι επαφές είναι καθηµερινές..
newsbomb.gr

Η αλεπού ήταν ο καλύτερος φίλος του προϊστορικού ανθρώπου,

Σκηνή από την ταινία "Η αλεπού και το παιδί", του Λικ Ζακέ

Την αλεπού φαίνεται πως προτιμούσαν οι πρόγονοί μας για κατοικίδιο ζώο, παρά τον σκύλο, σύμφωνα με νέα ευρήματα Βρετανών επιστημόνων, που υποστηρίζουν ότι το πανέξυπνο ζώο είχε εξημερωθεί χιλιάδες χρόνια πριν τους σκύλους και είχε αγαπηθεί από τους προϊστορικούς ανθρώπους.


Οι ερευνητές του πανεπιστημίου του Κέμπριτζ, με επικεφαλής τη δρα Λίζα Μάχερ του Κέντρου Ανθρώπινων Εξελικτικών Μελετών Λέβερχαλμ, ανέλυσαν ευρήματα από ένα προϊστορικό χώρο ταφής στην βόρεια Ιορδανία, στην τοποθεσία Ουγιούν-αλ-Χαμάμ, όπου ανακαλύφθηκε μια αλεπού θαμμένη μαζί με έναν άνθρωπο. Η ανακάλυψη γίνεται για πρώτη φορά και η μελέτη δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό PLoS ONE, σύμφωνα με το BBC.

Ο τάφος έχει ηλικία περίπου 16.500 ετών, δηλαδή είναι κατά 4.000 παλαιότερος από την αρχαιότερη γνωστή κοινή ταφή ανθρώπου με σκύλο, η οποία ανακαλύφθηκε στο Ισραήλ και αφορούσε μια γυναίκα που θάφτηκε με το σκυλάκι της. Είναι χαρακτηριστικό ότι κάποια στιγμή ο τάφος ανοίχτηκε και η σορός του νεκρού μετακινήθηκε σε άλλο τάφο για άγνωστους λόγους, αλλά μαζί μεταφέρθηκε και η αλεπού, μια σαφής ένδειξη, σύμφωνα με τους Βρετανούς επιστήμονες, ότι ανάμεσα στον άνθρωπο και το ζώο, όσο ζούσαν, υπήρχε μια συναισθηματική σχέση, που έπρεπε να συνεχιστεί και στην μετά θάνατο ζωή.

Η Google για τα torrents,


«Να πας να το βρεις μόνος σου, από μένα βοήθεια δεν θα έχεις». Αν είχαν λίγο χιούμορ στην Google, θα εμφάνιζαν μια τέτοια φράση κάθε φορά που κάποιος επιχειρούσε να βρει πληροφορίες για τα συστήματα διαμοιρασμού αρχείων (γνωστά στη διαδικτυακή κοινότητα ως torrents).

Τι συνέβη; Εάν πάτε στη γνωστή διεύθυνση www.google.com και πληκτρολογήσετε κάτι στο πεδίο αναζήτησης, η υπηρεσία θα σας προτείνει μια σειρά λέξεων για να γλιτώσετε μερικά χιλιοστά του δευτερολέπτου. Ετσι, αν για παράδειγμα πληκτρολογήσετε «ελλ», το google θα σας προτείνει έτοιμους συνδυασμούς και λέξεις-κλειδιά, όπως «ελληνικά», «ελληνικό λεξικό», «Ελλάδα» κ.τ.λ.

Ποδοσφαιρικός αγώνας μετά...μουσικής!


Ενας πρωτότυπος ποδοσφαιρικός αγώνας ανάμεσα στους μουσικούς της διάσημης Kremerata Baltica και σ΄αυτούς της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης θα δοθεί στις 10 Φεβρουαρίου στις εγκαταστάσεις του Κολλεγίου Ανατόλια της μακεδονικής πρωτεύουσας.


Ο εν λόγω φιλικός αγώνας διοργανώνεται από το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης και το Κολλέγιο Ανατόλια για φιλανθρωπικούς σκοπούς: τα έσοδα που θα συγκεντρωθούν θα ενισχύσουν τον Σύλλογο Φίλων Καρκινοπαθών Παιδιών Θεσσαλονίκης «Στοργή» ενώ παράλληλα θα χρηματοδοτήσουν δύο μουσικές υποτροφίες οι οποίες θα διατεθούν από τον Σύλλογο Φίλων της Μουσικής Θεσσαλονίκης και από το Κολλέγιο Ανατόλια.

Ο αγώνας αποτελεί παράλληλη δράση στην επίσκεψη του διάσημου, τιμημένου με Grammy βιολονίστα Γκίντον Κρέμερ και της Kremerata Baltica η οποία, την προηγούμενη ημέρα (9/2) θα δώσει μια συναυλία στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης γιορτάζοντας, παράλληλα, και τα 14α γενέθλιά της!

Ο «Κουρέας της Σεβίλλης» φοράει μπλουτζίν ,

Ο Διονύσης Σούρμπης (αριστερά) ως Φίγκαρο και ο Αντώνης Κορωναίος στον ρόλο του κόντε Αλαμαβίβα, σε στιγμιότυπο από τις πρόβες του «Κουρέα της Σεβίλλης»

Oταν πρότειναν στην Αναστασία Βαρέλη να σκηνοθετήσει τον «Κουρέα της Σεβίλλης» αρχικά δίστασε. Αυτή καθεαυτή η δημοτικότητα της όπερας του Ροσίνι την προβλημάτισε. «Δεν ήξερα αν μπορώ να δώσω κάτι φρέσκο μέσα από μελωδίες που έχουν μπει ακόμη και στο στόμα
των ηρώων του Ντίσνεϊ, δεν μου φαινόταν εύκολο να αρχίσω από το μηδέν» εξηγεί. Με τον καιρό το είδε ως πρόκληση και προσπάθησε να σπάσει τα στερεότυπα. Η κεντρική ιδέα γύρω από την οποία άρχισε να δουλεύει είναι ο φραγμός, το «κλείσιμο» όπως το προσδιορίζει: «Η διαδικασία υπερνίκησης των εμποδίων, η δοκιμασία που περνά ο άνθρωπος μέχρι να εκπληρωθεί τελικάη ευτυχία του είναι ό,τι με κέντρισε περισσότερο. Και το αίσιο τέλος του έργου, βεβαίως. Η θετική διάθεση που είχε αυτός ο άνθρωπος- μιλώ για τον συνθέτη- ο οποίος, ας μην ξεχνούμε, δούλευε σε εξαιρετικά πιεστικές συνθήκες χρόνου. Ακόμη και όταν το έργο του δεν έβρισκε τη δέουσα αποδοχή, αυτός δεν απογοητευόταν όπως άλλοι συνάδελφοί του. Κρατούσε ό,τι μπορούσε να κρατηθεί και το χρησιμοποιούσεενδεχομένωςσε κάποιο άλλο έργο του».
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory