Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τρίτη, 8 Φεβρουαρίου 2011

Ο ....αποτυχημένος ζωγράφος που άλλαξε το ρου της Ιστορίας!


Aυτά τα σχέδια και υδρογραφήματα είναι οι παιδικές απόπειρες ενός υποψήφιου ζωγράφου.
Ονειρευοταν να εισαχθεί στην Σχολή Καλών Τεχνών της  Βιέννης .
Εάν τον είχαν δεχθεί  ολος ο κόσμος θα ήταν σήμερα τελείως  διαφορετικός ....







Δυστυχώς δεν τον δέχθηκαν στην Ακαδημία  Καλών Τεχνών...  
Το όνομα του καλλιτέχνη? ...
Αδόλφος Χίτλερ...
....Τι καλλιτέχνη έχασε ο κόσμος!!
Και απορώ  πως ένας αποτυχημένος ζωγράφος και....δεκανέας κατάφερε να κάνει ολον τον πλανήτη άνω κάτω!!....


Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/2011/02/blog-post_9921.html#ixzz1DO7wCCrN

Πως οι άνθρωποι αλλάζουν με τον χρόνο .

How People Change Over Time
How People Change Over Time
How People Change Over Time
How People Change Over Time
How People Change Over Time

Γεγονότα που ισως δεν ξέρεις για το φιλί!!

# Κατά τη διάρκεια της ζωής
Ο μέσος άνθρωπος θα ξοδέψει συνολικά 20,160 λεπτά φιλώντας κατά τη διάρκεια της ζωής του.

# Αρχαίοι Αιγύπτιοι
Οι Αρχαίοι Αιγύπτιοι ποτέ δεν φιλούσαν στο στόμα, αλλά στη μύτη.

# Πρώτο φιλί
Το 50% όλων των ανθρώπων έχουν δώσει το πρώτο φιλί πριν την ηλικία των 14.

# Υγεία
Το φιλί συμβάλλει στη μείωση της αποσύνθεσης των δοντιών καθώς παράγεται περισσότερο σάλιο, το οποίο και καθαρίζει το στόμα. Επίσης, το φιλί προστατεύει από την είσοδο βλαβερών βακτηριδίων στο στόμα μας. Υπολογίζεται ότι πέντε εκατομμύρια βακτηρίδια ανταλλάσσονται μεταξύ των συντρόφων σε ένα παθιασμένο φιλί. Τέλος, το φιλί μπορεί να απελευθερώσει ορμόνες που μειώνουν το στρες, μειώνουν την πίεση και μας κάνει να αισθανόμαστε νεότεροι.

# Μαραθώνιος φιλιού
Το 2004, την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, 5,122 ζευγάρια στις Φιλιπίννες, συγκεντρώθηκαν τα μεσάνυχτα και φιλήθηκαν, όταν το ρολόι χτύπησε μεσάνυχτα. Το προηγούμενο ρεκόρ ήταν 4,445 ζευγάρια, τον Ιανουάριο του ίδιου έτους, στη Χιλή

# Κίνα
Οι Κινέζοι ποτέ δεν φιλούσαν, παρά μόνο μετά την επίδραση του Δυτικού Πολιτισμού. Ακόμη και τώρα δεν είναι πολύ εξοικειωμένοι με το φιλί. Μέχρι πρόσφατα μάλιστα θεωρούνταν χυδαιότητα.

# Θερμίδες
Με ένα λεπτό φιλιού καταναλώνεις 26 θερμίδες.

# Ρεκόρ συνεχόμενων φιλιών
Στις 15 Σεπτεμβρίου του 1990, ο Alfred Wolfram από το New Brighton φίλησε 8001 άτομα μέσα σε 8 ώρες, το οποίο αντιστοιχεί σε περισσότερα από 16 άτομα ανά λεπτό, στ Φεστιβάλ Αναγέννησης της Μινεσότα.

# Ανθρώπινοι μύες
Χρησιμοποιείς μόνο δύο μύες για να δώσεις ένα στιγμιαίο φιλί και όλους τους μύες του προσώπου σου κατά τη διάρκεια ενός παθιασμένου φιλιού.

# Νυχτερινό φιλί
Ο εγκέφαλος χρησιμοποιεί ειδικά νεύρα προκειμένου να συναντιούνται τα χείλη δύο ατόμων στο σκοτάδι.

# Ρεκόρ φιλιού την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου
Την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου του 2004, ένα ζευγάρι Ιταλών πέρασε στα ρεκόρ Γκίνες καθώς το φιλί τους διήρκησε 31 ώρες και 18 λεπτά, καταρρίπτωντας κατά 18 λεπτά και 33 δευτερόλεπτα το προηγούμενο ρεκόρ. Ωστόσο , χρειάστηκε έπειτα να χορηγηθεί οξυγόνο στον άντρα .

# Τρόπος ζωής
Οι άνθρωποι που φιλούν το σύντροφο τους αρρωσταίνουν λιγότερο στην εργασία τους, παθαίνουν λιγότερα ατυχήματα με το αυτοκίνητο και ζουν περίπου πέντε χρόνια περισσότερο.

# Γαλλικό φιλί
Ο όρος Γαλλικό φιλί προέρχεται από τους πλούσιους αμερικάνους ταξιδιώτες στη Γαλλία στο τέλος του 18 ου αιώνα. Στις Γαλλίδες άρεσε τόσο πολύ να φιλούν του πλούσιους αμερικάνους άνδρες, που οι τελευταίοι κατά την επιστροφή τους περιέγραφαν την εμπειρία τους ως γαλλικό φιλί.



Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/2011/02/blog-post_3810.html#ixzz1DO6qvqPj

Η Τσετσενία μετά τους πολέμους .

Chechnya after the Wars
Chechnya after the Wars
Chechnya after the Wars
Chechnya after the Wars
Chechnya after the Wars
Chechnya after the Wars
Chechnya after the Wars
Chechnya after the Wars

Σάλος με το σατανικό tattoo της Τζούλιας


Σάλο έχει προκαλέσει το «σατανικό» τατουάζ στο χέρι της Τζούλιας Αλεξανδράτου. Η ξανθιά πορνοστάρ εμφανίζεται στο δεύτερο καυτό DVD της με ένα τατουάζ στον καρπό του χεριού της το οποίο αναγράφει τον αριθμό 666.

Αυτή τη φορά η Τζούλια προκαλεί όχι μόνο με τις σεξουαλικές επιδόσεις της στο δεύτερο DVD της, όπου πρωταγωνιστεί έχοντας για παρτενέρ δύο προικισμένους αστέρες της παγκόσμιας βιομηχανίας πορνό, αλλά και με τον αριθμό 666 (τον οποίο πολλοί θεωρούν σύμβολο του διαβόλου) που έχει γράψει στο χέρι της και φροντίζει να τον επιδεικνύει καθ’ όλη τη διάρκεια της νέας αισθησιακής της ταινίας (η οποία κυκλοφορεί αυτές τις ημέρες από την εταιρεία του Δημήτρη Σειρηνάκη).

Σύμφωνα με το κόνσεπτ της ταινίας «Τζούλια 2 μαύροι», όπως είναι ο τίτλος με τον οποίο κυκλοφορεί στα περίπτερα, η Τζούλια οδηγεί τη ροζ Porsche της σε κεντρικούς δρόμους της Αθήνας ψάχνοντας... καλή παρέα.

Τελικά, κάπου στην οδό Σωκράτους βρίσκει τους δύο Αφρικανούς, τους οποίους προσκαλεί στο σπίτι της στα νότια προάστια. Εκεί οι τρεις τους επιδίδονται σε όργια, ενώ η ξανθιά πορνοστάρ φροντίζει να δείχνει διαρκώς στην κάμερα τον αριθμό 666, γεγονός που έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις.

Στα πλάνα όπου αναδεικνύεται ο αριθμός η Τζούλια προσπαθεί να μοιάζει με δαιμονισμένη που καταβάλλεται από το πάθος της για σεξ, ενώ βάζει τα δάχτυλά της στο στόμα της με τέτοιο τρόπο ώστε να σχηματίζονται κέρατα.

Προφανώς, ο λόγος που αποφάσισε να αποτυπώσει τον συγκεκριμένο αριθμό στο χέρι της ήταν για να στρέψει όλα τα βλέμματα επάνω της και να προκαλέσει... συζητήσεις..
ΑΝΘΗ ΒΟΥΛΓΑΡΗ

Το μέσο πρόσωπο της γυναίκας σε όλο τον κόσμο .

World of Facial Averages
World of Facial Averages
World of Facial Averages
World of Facial Averages
World of Facial Averages

Κέιτι Πέρι: Ζήλευα το στήθος της Κέιτ Μος

Μπορεί το σώμα της και τα… προσόντα του να είναι αξιοζήλευτα για άντρες αλλά και γυναίκες, ωστόσο η τραγουδίστρια Κέιτι Πέρι δήλωσε σε συνέντευξή της σε περιοδικό ότι πέρασε δύσκολα εφηβικά χρόνια λόγω του στήθους της…

«Είχα τεράστιο στήθος και δεν ήξερα πώς να το κρύψω, έτσι φόραγα διάφορα ρούχα από μέσα για να το καλύψω που δεν με κολάκευαν καθόλου. Το μόνο που ήθελα ήταν να μοιάζω στην… Κέιτ Μος!».

Μόνο που δεν ήξερε τότε ότι στο μέλλον αυτό ακριβώς το σημείο της θα τη μετέτρεπε σε σύμβολο του σεξ, παγκοσμίως. Η ίδια τώρα το διασκεδάζει και δηλώνει: Είμαι ένα σέξι κορίτσι, και λοιπόν; Ποτέ δε δήλωσα καλόγρια!».

Αγρια νύχτα για το κορίτσι του Τζιμπούρ

Νύχτα τρόμου για το κορίτσι του Ράφικ Τζιμπούρ. Ξημερώματα Κυριακής και η πανέμορφη Βαλεντίνα Τσεπάνου ζει μία από τις πιο εφιαλτικές στιγμές της ζωής της. Μπροστά στα έκπληκτα μάτια φίλη της, γρονθοκοπείται από άγνωστο μελαψό άνδρα με τον πλέον γκανγκστερικό τρόπο! «Αυτό το χρωστάμε στον φίλο σου» ήταν τα μοναδικά λόγια του δράστη, αφήνοντας την κοπέλα στο έδαφος να σφαδάζει από τους πόνους!

Το περιστατικό συνέβη γύρω στις 5.00 το πρωί ξημερώματα Κυριακής ενώ η Βαλεντίνο επέστρεφε σπίτι με φίλη της από νυχτερινή διασκέδαση. Οι δυο τους βρίσκονταν σε κλαμπ της Βούλας ανυποψίαστες για το τι θα συνέβαινε λίγη ώρα αργότερα.

Ο άγνωστος άνδρας όπως όλα δείχνουν, πρέπει να παρακολουθούσε το εντυπωσιακό μοντέλο για αρκετή ώρα και να περίμενε την κατάλληλη στιγμή για το άνανδρο χτύπημά του. Ο μελαμψός άνδρας χτύπησε με μανία την Βαλεντίνο στην πλάτη και την κοιλιακή χώρα μέχρι που η τελευταία έπεσε στο έδαφος σφαδάζοντας από τους πόνους. «Αυτό το χρωστάμε στον φίλο σου» ήταν τα μοναδικά λόγια του δράστη, που στη συνέχεια εξαφανίστηκε.

Η Βαλεντίνα Τσεπάνου μεταφέρθηκε σε ιδιωτικό νοσοκομείο των νοτίων προαστίων. «Νιώθω αηδία με όλα αυτά που έγιναν. Στο παρελθόν πάλι με έκλεψαν, μου έσπασαν το αυτοκίνητο, αλλά να με πλησιάζουν και να με απειλούν για τον σύντροφό μου είναι άνανδρο. Τι τους φταίω;» λέει με οργή το πανέμορφο μοντέλο, που προσπαθεί στο μυαλό της να εξηγήσει τα ανεξήγητα.

Από την πρώτη στιγμή βρέθηκε δίπλα της και ο Τζιμπούρ, αποδέχτης του μηνύματος που έστειλε ο δράστης. Για τον Τζιμπούρ δεν υπάρχει περίπτωση να κυκλοφορεί πλέον η αγαπημένη του ασυνόδευτη. Την απόφαση του άσου του Ολυμπιακού επιβεβαίωσε και η άκρως εντυπωσιακή Βαλεντίνο: « Από σήμερα θα υπάρχει συνέχεια κάποιος άνθρωπος δίπλα μου ο οποίος θα είναι υπεύθυνος για την προσωπική μου ασφάλεια. Οφείλω να το κάνω αυτό, για να μη μου επιτεθούν ξανά. Έχω πάρει, λοιπόν, τα μέτρα μου γιατί η ζωή μου κινδυνεύει και η οικογένειά μου ανησυχεί. Δεν κατέθεσα μήνυση κατά αγνώστου, ως όφειλα, για να μην κάνω κακό στον αγαπημένο μου, αφού δεν γνωρίζουμε εκατό τοις εκατό αν κίνητρα του αγνώστου αφορούσαν πραγματικά τη μεταγραφή του»..
ΠΗΓΗ: Espresso

Αρχιτεκτονική που δεν μπαίνει σε καλούπι ,



Το Μουσείο Γκουγκενχάιμ στο Μπιλμπάο, που ολοκληρώθηκε το 1997 σε σχέδια του Φρανκ Γκέρι, είχε εγκαινιάσει την εποχή των μεγάλων συμβολικών κατασκευών. Τον επίλογο σ΄ αυτό το κεφάλαιο υπογράφει ο ίδιος άνθρωπος με το νέο του έργο. Μήπως το Συναυλιακό Κέντρο του Μαϊάμι ανήκει στην τέχνη που επιβάλλει η εποχή της ύφεσης;

O αμερικανός σταρ αρχιτέκτονας Φρανκ Γκέρι δημιουργεί στην παραλία του Μαϊάμι, μέσα σε ένα τοπίο ροζ φλαμίνγκο, φοινικόδεντρων και ηλιοκαμένων ημίγυμνων σωμάτων των λουομένων ένα συναυλιακό κέντρο λιτής αισθητικής. Μήπως ο Γκέρι δημιουργεί τη νέα αρχιτεκτονική στην εποχή της ύφεσης; Το τρομερό παιδί της αρχιτεκτονικής εξηγεί πως όλα είναι μπίζνες και όχι τέχνη. Ο Φρανκ Γκέρι είναι ο δημιουργός του ανορθόδοξου μουσείου από τιτάνιο Γκουγκενχάιμ στο Μπιλμπάο, με το οποίο έγινε ο διασημότερος αρχιτέκτονας στον κόσμο. Ογδόντα δύο χρόνων σήμερα και συνεχίζει να εκπλήσσει τους θαυμαστές του με κτίρια που δεν ακολουθούν ένα συγκεκριμένο στυλ και το σχήμα τους δεν μπαίνει σε καλούπι. Το αρχιτεκτονικό του ύφος, των παράδοξων κτισμάτων, λειτουργεί όπως η δοκιμή μιας κουταλιάς μαρμίτας: ή τη λατρεύεις ή την απεχθάνεσαι. Ετσι αντιμετώπισαν το έργο τού αμερικανού αρχιτέκτονα οι θεωρητικοί του επαγγέλματος. Οπως ο καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Πρίνστον, τεχνοκριτικός Χαλ Φόστερ, ο οποίος είδε μια αρχιτεκτονική «διαζευγμένη από το περιεχόμενο, αυθαίρετη, αυταρχική και αυτοαναφορική». Το κτίριο που τον έκανε διάσημο, το Μουσείο Γκουγκενχάιμ στο Μπιλμπάο, είναι υπερπροβεβλημένο. Το ίδιο και ο δημιουργός του. Αλλά υπάρχει ένα τίμημα, καθώς όταν ολοκληρώθηκε η κατασκευή του πέρασε μια δεκαετία μέχρι ο Γκέρι να αναλάβει άλλο έργο. Κανείς δεν βρισκόταν να του αναθέσει τον σχεδιασμό άλλου μουσείου, επειδή το ύφος του ήταν πολύ νεφελώδες και η δουλειά του συνδέθηκε με τις παλιές «κακές» ημέρες των γκόλντεν μπόις, τα μπόνους των τραπεζιτών και την αλόγιστη κατανάλωση. Το υπογράμμισαν το έργο του Μουσική Εμπειρία στο Σιάτλ, η κλινική Κλίβελαντ στο Λας Βέγκας και το οινοποιείο Μαρκές ντε Ρισκάλ στο Ελσιέγο στην Ισπανία. «Η αρχιτεκτονική είναι ένα μικρό τμήμα της ανθρώπινης εξίσωσης. Ομως για όσους από εμάς την ασκούμε, πιστεύουμε στη δυναμική της ότι μπορεί να κάνει τη διαφορά φωτίζοντας και εμπλουτίζοντας την ανθρώπινη εμπειρία. Μπορεί να διαπεράσει τα φράγματα της παρεξήγησης και να προσφέρει ένα υπέροχο περιεχόμενο για το δράμα της ζωής», απαντά στους επικριτές του ο αμερικανός αρχιτέκτονας.

Η τέχνη βγαίνει στους δρόµους,

Το γκράφιτι έγινε της µόδας γιατί δεν θα πας σε µία γκαλερί να το δεις, παρεµβαίνει από µόνο του στον χώρο. ∆εν λογοκρίνεται, γι’ αυτό άλλωστε θεωρείται παράνοµο», λέει ο καλλιτέχνης του δρόµου iNO


Το σχολείο της οδού Μεγάλου Αλεξάνδρου στοκέντρο της πόλης θύµιζε φυλακή.Δύο γκρίζοι τοίχοι ορθώνονταν στηνείσοδο και η µοναδική διέξοδος για να ξεφύγει το µάτι του επισκέπτη ήταν η µεγάλη σιδερένια πόρτα µε τα κάγκελα στο πάνω µέρος. Ολα αυτά µέχρι τον περασµένο Σεπτέµβριο. Τότε ακριβώς,η µη κυβερνητική οργάνωση Ελιξ, σε συνεργασία µε την Εταιρεία Τουριστικής και Οικονοµικής Ανάπτυξης του Δήµου Αθηναίων και τη συµβολή της οµάδας εικαστικών εφαρµογών «the3forart», υλοποίησε δύο καλλιτεχνικάπρογράµµατα µε τίτλο «Φιλοτεχνώντας προσόψεις σχολείων του Κεραµεικού».

«Η Ελιξ διοργανώνει, εδώ και 25 χρόνια, περιβαλλοντικά ή πολιτιστικά προγράµµατα µέσω ανταλλαγών. Στο συγκεκριµένο συµµετείχαν 25 άνθρωποι από τον Καναδά, την Ευρώπη, τη Νέα Ζηλανδία, την Ιαπωνία καιτην Κορέα. Χρειάστηκαν δύο εβδοµάδες για να ολοκληρωθεί η αναµόρφωση των εξωτερικών τοίχων των σχολείων. Δουλεύαµε 4-5 ώρες καθηµερινά» σηµειώνει η συντονίστρια προγραµµάτων της Ελιξ Ντόρα Βουγιούκα. Οι τάξεις ήταν το σπίτι των εθελοντών, αφού οι αίθουσες του64ου Σχολείου είχαν διαµορφωθεί ειδικά και διέθεταν την απαραίτητη οικοσκευή.

Από το λάδανο στο φάρμακο!

Η κρητική λαδανιά με τα χαρακτηριστικά «τσαλακωμένα» άνθη της

Μπορεί να μη γνωρίζετε την επιστημονική ονομασία του φυτού της φωτογραφίας μας, αλλά οι πιθανότητες να το έχετε δει στις εκδρομές σας στην ελληνική ύπαιθρο είναι μεγάλες, καθώς φύεται ευρέως στη χώρα μας.
Αυτό όμως που μπορεί να μη γνωρίζετε είναι ότι από αυτό το φυτό, που ανήκει στο γένος Cistus, παράγεται το λάδανο, μια ρητίνη με φαρμακευτικές ιδιότητες γνωστές από την αρχαιότητα και καλά τεκμηριωμένες από τη σύγχρονη επιστήμη. Βασισμένη σε αυτά τα δεδομένα, η ερευνητική ομάδα του καθηγητή Βιοτεχνολογίας Φαρμακευτικών Φυτών στη Φαρμακευτική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης κ. Αγγελου Κανελλή αποφάσισε πριν από 13 χρόνια να κάνει «φύλλο και φτερό» το φυτό προκειμένου να εντοπίσει τα γονίδια που ευθύνονται για την παραγωγή των θεραπευτικών ουσιών του και να τα αξιοποιήσει για να αυξήσει την παραγωγή τους. Τώρα που μέρος των στόχων αυτών έχει εν πολλοίς επιτευχθεί ο κ. Κανελλής μίλησε στο «ΒΗΜΑScience» για αυτή την ωραία επιστημονική περιπέτεια που ξεκίνησε από ένα χωριό της Κρήτης.

Από την εποχή του Ιπποκράτη
«Το Cistus,και ειδικότερα το είδος (Cistus creticus creticus,κρητική λαδανιά ή αλάδανος) που φύεται γύρω από το χωριό Σίσες Μυλοποτάμου στα βόρεια του Νομού Ρεθύμνης,

«Συνομιλίες με το φως», στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών,

«Γεννήθηκα πριν από αιώνες αιώνων, σε έναν Χώρο όπου δεν υπήρχε χώρος, και σε έναν Χρόνο όπου δεν υπήρχε χρόνος. Με ένα περίεργο ωστόσο τρόπο, αισθάνομαι ότι προϋπήρχα της γενέσεώς μου. Κι ενώ από τότε όλα έχουν αλλάξει,
εγώ αισθάνομαι ότι τίποτε δεν αλλάζει. Η παρουσία μου μετρά το αιώνιο. (...) Αυτό που ενισχύει την αυτοπεποίθησή μου είναι ότι η παρουσία μου έμοιαζε πάντοτε πρωταρχική: στους μύθους ή σε ό,τι ονομάζεται επιστήμη, στα έργα των θνητών αλλά και στις θρησκείες, το φως έπαιζε πάντοτε ρόλο ιδιαίτερο. Κατά καιρούς πολλοί διερωτήθηκαν για τη φύση του, και άλλοι πάλι έμειναν απλώς στον θαυμασμό και την αποδοχή... Εγώ λοιπόν, που είμαι το παλαιότερο, το αρχέγονο φως, ήρθε η ώρα να μιλήσω λίγο για τον εαυτό μου».

Με αυτά τα λόγια αρχίζει την αυτοβιογραφία του το αρχέγονο φως στο βιβλίο του Γιώργου Γραμματικάκη «Η αυτοβιογραφία του Φωτός».
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory