Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τρίτη, 22 Φεβρουαρίου 2011


Εκπτώσεις για τους οδηγούς που χρησιμοποιούν τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου ανακοίνωσε η εταιρεία Γέφυρα Α.Ε. Έπιασε το νόημα και πριν τα κινήματα την στοχοποιήσουν έκανε τις εκπτώσεις της. Τώρα αν οι νέες τομέ είναι καλές ή όχι εσείς και ειδικά αυτοί που την περνούν θα το κρίνουν...
  
Με τις νέες τιμές διέλευσης, οι οποίες τίθενται σε ισχύ από τις 24 Φεβρουαρίου, το σύστημα «ΓΕΦΥΡΑ e-pass» γίνεται ο πιο φτηνός τρόπος διέλευσης από το στενό Ρίου – Αντιρρίου, με τη διέλευση να κοστίζει πλέον 5,6 ευρώ κατά μέσο όρο για τους καθημερινούς χρήστες.
Επιπλέον, η κάρτα αλέ-ρετούρ περνάει από τις 2 στις 3 ώρες, με 13,50 ευρώ (από 17,20) και η κάρτα μετ’ επιστροφής 36 ωρών «Επιστρέφω 36» για φορτηγά 4 αξόνων και άνω κοστίζει 13,50 ευρώ φθηνότερα.
Εσείς που ταξιδεύετε και θα περάσετε από την γέφυρα Ριου-Αντιρίου, αλλά και οι υπόλοιποι, πάρτε μια ιδέα από τις νέες τιμές....

Ισως το στοματικό σεξ ευθύνεται για την αύξηση στους καρκίνους του στόματος


Ερευνα..
Οι περισσότερες περιπτώσεις καρκίνου του στόματος οφείλονται στο κάπνισμα, η κατάσταση όμως φαίνεται να αλλάζει τα τελευταία χρόνια, τουλάχιστον στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η πλειονότητα των κρουσμάτων αποδίδεται τώρα στους ιούς HPV, από τους οποίους ορισμένοι μεταδίδονται μέσω της σεξουαλικής επαφής και προκαλούν μεταξύ άλλων τα γνωστά κονδυλώματα.

Τα κρούσματα καρκίνου του στόματος υπερδιπλασιάστηκαν στις ΗΠΑ το διάστημα 1974-2007, κυρίως μεταξύ των νέων, λευκών ανδρών. Και τα περισσότερα από αυτά τα κρούσματα οφείλονται στους ιούς HPV (ιούς των ανθρώπινων θηλωμάτων).

Ο σημαντικότερος παράγοντας κινδύνου για εμφάνιση λοίμωξης HPV στο στόμα ή στο φάρυγγα «είναι ο αριθμός των συντρόφων, στους οποίους ένας άνθρωπος έχει κάνει στοματικό σεξ» δήλωσε η Μάουρα Γκίλισον του Πολιτειακού Πανεπιστημίου του Οχάιο.

«Όταν αυξάνει ο αριθμός των συντρόφων, ο κίνδυνος (μόλυνσης από τον ιό) επίσης αυξάνεται» ανέφερε η Γκίλισον στο ετήσιο συνέδριο της Αμερικανικής Ένωσης για την Πρόοδο της Επιστήμης.

«Για τους ανθρώπους που έχουν κάνει ενεργητικό στοματικό σεξ σε έξι ή περισσότερους συντρόφους, ο κίνδυνος οκταπλασιάζεται σε σχέση με όσους είχαν λιγότερους από έξι συντρόφους», εξήγησε η Δρ Γκίλισον.

Η ερευνήτρια ήταν πάντως προσεκτική: Διευκρίνισε ότι, παρά τις παρατηρήσεις που έχουν συγκεντρωθεί ως σήμερα, ακόμα δεν υπάρχουν επαρκείς μελέτες, που αποδεικνύουν ότι η αύξηση των καρκίνων οφείλεται άμεσα στο στοματικό σεξ.

«Δεν μπορούμε να δείξουμε πέραν πάσης αμφιβολίας ότι συγκεκριμένες συμπεριφορές συνδέονται με τον κίνδυνο μόλυνσης. Η αύξηση στους καρκίνους του στόματος στις ΗΠΑ αφορά κυρίως τους νέους, λευκούς άνδρες. Δεν γνωρίζουμε όμως το γιατί» είπε η Γκίλισον, σύμφωνα με τον απεσταλμένο του AFP στο συνέδριο.

Εμβόλια

Από τους περίπου 150 διαφορετικούς τύπους των ιών HVP, περίπου οι 40 είναι σεξουαλικά μεταδιδόμενοι, σύμφωνα με στοιχεία του αμερικανικού Εθνικού Κέντρου Καρκίνου.

Ορισμένοι από τους ιούς αυτούς προκαλούν τα ενοχλητικά κονδυλώματα, ενώ άλλοι δεν προκαλούν συμπτώματα και ορατές αλλοιώσεις. Κάποιοι από αυτούς, όμως, μπορούν τελικά να προκαλέσουν καρκίνο του τραχήλου της μήτρας, του πρωκτού, του πέους και του στόματος.

Η μόλυνση από HPV είναι εξαιρετικά συχνή: Σύμφωνα με τα αμερικανικά Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC), οι μισοί από τους σεξουαλικά ενεργούς Αμερικανούς θα κολλήσουν κάποια στιγμή HPV.

To θέμα έχει μελετηθεί περισσότερο στην περίπτωση του καρκίνου του τραχήλου της μήτρας. Τα τελευταία χρόνια έχουν κυκλοφορήσει δύο εμβόλια κατά των ιών HPV, που προκαλούν αυτή τη μορφή καρκίνου, αλλά και τα κονδυλώματα.

Τα εμβόλια αυτά (καλύπτονται και από τα ελληνικά Ταμεία) χορηγούνται συνήθως σε κορίτσια, που δεν έχουν ακόμα αρχίσει τη σεξουαλική ζωή τους.

Ο εμβολιασμός κατά του HPV έχει πάντως εγκριθεί και για την πρόληψη του καρκίνου του πρωκτού σε άνδρες και γυναίκες.

Μελέτη, που δημοσιεύτηκε στις αρχές Φεβρουαρίου στο New England Journal of Medicine, έδειχνε ότι το εμβόλιο προλαμβάνει και το 90% των περιπτώσεων κονδυλωμάτων στους άνδρες, εφόσον βέβαια χορηγηθεί πριν από την πρώτη μόλυνση.

«Εκτός από μόλυνση με HPV, το στοματικό σεξ μπορεί επίσης να οδηγήσει σε βακτηριακή λοίμωξη από χλαμύδια», επισήμαναν οι ερευνητές.
ΒΗΜΑ
sourta-ferta

ΒΙΛΛΑ ΚΛΩΝΑΡΙΔΗ....ΑΦΗΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ....





Φωτογραφική επιμέλεια ΧΡΟΝΟΣ


Όσοι ανέβαιναν τηνΠατησίων με κατεύθυνση τα Άνω Πατήσια θα θυμούνται μέχρι και πριν λίγα χρόνια το ερειπωμένο κτίριο αριστερά στη διασταύρωση με την Καυταντζόγλου. Στους περισσότερους ο χώρος είναι γνωστός ως Φιξ Πατησίων ή Κλωναρίδου.
Στο προάστιο των Κάτω Πατησίων το 1904 ο  Κλωναρίδης   με συνεργατη τον Δρακουλη δημιουργεί εργοστάσιο ζυθοποιίας μεταξύ της Πατησίων και καυτατζόγλου γωνία. Η περιοχή ακόμα ήταν αραιοκατοικημένη και έτσι το εργοστάσιο έγινε σήμα κατατεθέν για όσους περνούσαν από την Πατησίων.

Ο Χρόνος δεν γυρίζει πίσω...






Μια νεαρή κυρία περίμενε την πτήση της στην αίθουσα αναμονής ενός μεγάλου αερολιμένα. Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.

Κάθισε σε μια πολυθρόνα, στην αίθουσα VIP του αερολιμένα, για να διαβάσει με ησυχία. Δίπλα από την πολυθρόνα βάζει τα μπισκότα της, ενώ ένας άνδρας που κάθισε στο διπλανό κάθισμα, άνοιξε το περιοδικό του και άρχισε να διαβάζει.

Όταν πήρε το πρώτο μπισκότο, ο άνδρας πήρε κι αυτός άλλο ένα. Αισθάνθηκε ενοχλημένη αλλά δεν είπε τίποτα. Σκέφτηκε:

"Τι νεύρα έχω! Εάν ήμουν σε κατάλληλη διάθεση θα τον χτυπούσα που τόλμησε!"
Για κάθε μπισκότο που έπαιρνε, ο άνδρας έπαιρνε κι αυτός άλλο ένα.
Αυτό την εξαγρίωνε αλλά δεν θέλησε να κάνει σκηνή.
Όταν έμεινε μόνο ένα μπισκότο, σκέφτηκε:
"Ααα... Τι θα κάνει αυτός ο καταχραστής τώρα;"
Τότε, ο άνδρας, παίρνει το τελευταίο μπισκότο, το κόβει στη μέση, δίνοντας της το ένα μισό. Ααα! Αυτό ήταν πάρα πολύ.. Ήταν πολύ πάρα πολύ θυμωμένη τώρα!

Σε μια στιγμή, πήρε το βιβλίο της, τα πράγματά της και όρμησε στην αίθουσα επιβίβασης. Όταν κάθισε στο κάθισμά της, μέσα στο αεροπλάνο, έψαξε την τσάντα της για να πάρει τα γυαλιά της, και, προς μεγάλη της έκπληξη, το πακέτο με τα μπισκότα της ήταν εκεί, άθικτο, κλειστό!

Αισθάνθηκε τόσο ντροπιασμένη!! Συνειδητοποίησε ότι έκανε λάθος...
Είχε ξεχάσει ότι τα μπισκότα της δεν τα είχε βγάλει από την τσάντα της.
Ο άνδρας είχε μοιραστεί τα μπισκότα του μ’ αυτήν, χωρίς κανένα συναίσθημα θυμού ή πίκρας.
... ενώ αυτή ήταν πολύ θυμωμένη, σκεπτόμενη ότι μοιραζόταν τα μπισκότα της μ’ αυτόν. Και τώρα δεν υπήρχε καμία πιθανότητα να εξηγήσει... ούτε να ζητήσει συγγνώμη..

Υπάρχουν 4 πράγματα που δεν μπορείτε να ανακτήσετε:

Η πέτρα... ... αφού ριχθεί!
Η λέξη...... ... αφού ειπωθεί!
Η ευκαιρία... ... αφού χαθεί!
Ο χρόνος... ... αφού περάσει!



Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/2011/02/blog-post_7663.html#ixzz1EfwxzF32

Λάθος παρκάρισμα .






Ο σέξι χορός της Elisabetta Canalis

Στο 61ο San Remo Film Festival εμφανίστηκε η αγαπημένη του George Clooney, Elisabetta Canalis, και ξεσήκωσε για άλλη μια φορά τα πλήθη. Η 32χρονη ηθοποιός ανέβηκε στη σκηνή και χόρεψε έναν σέξι χορό λικνιζόμενη σε r’n;b ήχους.

Και μπορεί οι κακές γλώσσες να ξεσπάθωσαν με τις χορευτικές της ικανότητες, για τα σωματικά της όμως προσόντα έχουν όλοι να λένε. Δυστυχώς δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα σε αυτή τη ζωή.

.

Νύφες στην Ινδία .

indian brides 13 Lovely & Gorgeous Beauty Of Indian Brides
indian brides 12 Lovely & Gorgeous Beauty Of Indian Brides
indian brides 07 Lovely & Gorgeous Beauty Of Indian Brides
indian brides 05 Lovely & Gorgeous Beauty Of Indian Brides
indian brides 02 Lovely & Gorgeous Beauty Of Indian Brides

Δύσκολος ο χειμώνας .....

girls of sommer 27 406x600 Summer Girl
girls of sommer 38 580x580 Summer Girl
girls of sommer 45 400x600 Summer Girl
girls of sommer 62 580x376 Summer Girl
girls of sommer 77 450x600 Summer Girl
girls of sommer 82 580x354 Summer Girl
girls of sommer 88 494x600 Summer Girl
girls of sommer 94 580x435 Summer Girl

Η σεξουαλικότητα δεν έχει ηλικία


Είναι µάταιο να προσπαθείς να µείνεις νέος, σύµφωνα µε το νέο δόγµα νεότητας που βρίσκει ολοένα και περισσότερους υποστηρικτές στη Γαλλία.

Οι Γάλλοι που τώρα διαβαίνουν το κατώφλι της τρίτης ηλικίας δεν αποδέχονται απλώς την ηλικία τους, αλλά διατηρούνται σε φόρµα και σφύζουν από υγεία απολαµβάνοντας το σεξ.

«Οπως όλες οι φίλες µου, έχω έναν εραστή που µε ικανοποιεί», λέει η 64χρονη Κατρίν εξηγώντας πώς διατηρείται τόσο νέα στην καρδιά. «Το θέµα είναι να παραµένεις γοητευτικός και αυτό συµβαίνει κυρίως στο µυαλό και όχι στο σώµα. Εάν αισθάνεσαι ποθητός, µπορείς να αντιµετωπίσεις τη φθορά του χρόνου», προσθέτει.

Η Κατρίν µπορεί να µην αποτελεί τον κανόνα στη Γαλλία, όµως φωνές σαν και τη δική της πληθαίνουν τον τελευταίο καιρό. Οπως στη Βρετανία και την Αµερική, η γενιά του µπέιµπι µπουµ της Γαλλίας ανησυχεί ιδιαιτέρως για τα χρόνια που περνούν και γι’ αυτό αναπτύσσει µία νέα θεωρία, βάση της οποίας τα γηρατειά είναι δυνατό να φέρουν χαρά και να σηµατοδοτήσουν την ολοκλήρωση και όχι την «κατάρρευση», όπως συνήθιζε να λέει ο Σαρλ ντε Γκολ.

Η εφημερίδα «Τα Νέα» παρουσιάζει τις απόψεις της ψυχολόγου Μαρί ντε Ενεζέλ, που υποστηρίζει ότι «με την πάροδο των χρόνων το σεξ γίνεται καλύτερο».
ΒΗΜΑ

Κορίτσια για... σφύριγμα ,

Παναγιώτα Γαλάνη, Ουρανία Φώσκολου, Παναγιώτα Κουτσουμπού, Κέλλυ Τζίκα: τέσσερις γυναίκες που καταπιάνονται με τη σφυρίχτρα αφού έχουν κολλήσει το μικρόβιο της διαιτησίας

Ηταν απόγευμα,τέλη Φεβρουαρίου,όταν στο γήπεδο της Προοδευτικής εμφανίστηκε το διαιτητικό τρίο.Ηταν Κυριακή της Αποκριάς και όταν η γυναίκα βοηθός διαιτητή πήρε τη
θέση της στη γραμμή του πλάγιου άουτ για την έναρξη του αγώνα, ένας ευτραφής οπαδός στα χαμηλότερα σημεία της εξέδρας τής φώναξε πίσω από τα κάγκελα, πιστός στο αποκριάτικο κλίμα: «Πονηρέ επόπτη! Ντύθηκες γυναίκα για να γλιτώσεις;».

Από τότε κύλησε αρκετό νερό στο αυλάκι και οι γυναίκες που συμμετέχουν στα διαιτητικά τρίο των αγώνων γίνονται όλο και περισσότερες. Ακόμη πάντωςοι συνήθως άρρενες φίλαθλοι των ομάδων δεν έχουν συνηθίσει στο θέαμά τους, αν και, όπως δηλώνουν
οι ίδιες στο «Βήμα»,η συμπεριφορά των παικτών προς το πρόσωπό τους είναι καλύτερη σε σχέση με αυτήν που γνωρίζουν οι άντρες συνάδελφοί τους. Δεν μπορούν να πουν όμως το ίδιο και για τους φιλάθλους ή τους παράγοντες. Προς το παρόν...

Κάθε Δευτέρα στους περισσότερους εργασιακούς χώρους οι άντρες εργαζόμενοι αφιερώνουν ένα μέρος του ωραρίου τους σε... καζούρα για τα ποδοσφαιρικά αποτελέσματα της Κυριακής. Συχνότερα η κουβέντα αναλώνεται στην ανάλυση των αμφισβητούμενων φάσεων. Στην εταιρεία όπου εργάζεται η λογίστρια κυρία Ουρανία Φώσκολου συμβαίνει το ίδιο, μόνο που μια γυναίκα είναι στο επίκεντρο της συζήτησης: η ίδια!

« Κάθε Δευτέρα με ρωτούν για τις αμφισβητούμενες φάσεις.Εφέτος μάλιστα που συμμετέχω ως βοηθός διαιτητή σε παιχνίδια της SuperLeague και έτυχε να παίξω σε ματς της ΑΕΚ, αρκετοί ήθελαν να μάθουν και τα “κουτσομπολιά” της ομάδας» λέει στο «Βήμα» η μία από τις δύο γυναίκες που συμμετέχουν εφέτος στα σαλόνια του επαγγελματικού μας ποδοσφαίρου ως βοηθοί διαιτητή. « Φυσικά ο διαιτητής πρέπει να είναι εχέμυθο ς» σχολιάζει με χιούμορ στην ερώτηση αν τελικά αποκάλυψε τα μυστικά της κιτρινόμαυρης ομάδας.

Τρελαμένες με το ποδόσφαιρο
Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερες γυναίκες παρακολουθούν τις σχολές διαιτησίας και καταπιάνονται με τη σφυρίχτρα ή το σημαιάκι τούπάλαι ποτέ- επόπτη γραμμών. Κάποιοι όμως ακόμη εκπλήσσονται. « Σε έναν αγώνα, έπειτα από μια απόφασή μου, με πλησίασε ένας παίκτης για να διαμαρτυρηθεί. Μόλις συνειδητοποίησε ότι είμαι γυναίκα, έκανε μεταβολή και έφυγε » λέει η κυρία Στέλλα Γκόγκου, φυσιοθεραπεύτρια το επάγγελμα και βοηθός διαιτητή με το σήμα της παγκόσμιας Ομοσπονδίας FΙFΑ.

Το ντέρµπι της ντροπής Θεατές στη βαρβαρότητα ,


Αµήχανη και µε προφανήαπάθεια παρακολουθεί η κυβέρνηση τα όσα συνέβησαν το βράδυ του Σαββάτου στη διάρκεια και µετά το τέλος του ντέρµπι µεταξύ Ολυµπιακού - Παναθηναϊκού.

Οι εικόνες ντροπής µε τον προπηλακισµό ποδοσφαιριστών του Παναθηναϊκού, η εισβολή στον αγωνιστικό χώρο εκατοντάδων οπαδών των γηπεδούχων που έχουν κάνει τον γύρο του κόσµο, σε συνδυασµό µε τις αθλιότητες που συνέβησαν στα αποδυτήρια του αγώνα και τις πρωτοφανείς δηλώσεις παραγόντων των δυο οµάδων παραδόξως δεν κατάφεραν να κινητοποιήσουν την κυβέρνηση αλλά ούτε και τις αρµόδιες αρχές. Είναι ενδεικτικό ότι πληντης σύλληψης 17 οπαδών του Ολυµπιακού που παραπέµφθηκαν στον εισαγγελέα δεν υπήρξε άλλη παρέµβαση από πλευράς της οργανωµένης Πολιτείας για όσα απαράδεκτα διαδραµατίστηκαν στο πλαίσιο του «αγώνα» Ολυµπιακού - Παναθηναϊκού.

Μοναδική, φωτεινή εξαίρεση ο Πρόεδρος της ∆ηµοκρατίας ΚάρολοςΠαπούλιας ο οποίος από τα Γιάννινα όπου βρισκόταν καταδίκασε έντονα τα γεγονότα που αµαύρωσαν για άλλη µια φορά τον χώροτου αθλητισµού και τραυµάτισαν τηνεικόνα της χώρας διεθνώς.

ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ. Από την άλλη πλευρά, εξαιρετικά αρνητική εντύπωση προκαλεί και η στάση των παραγόντων, οι οποίοι µε δηλώσεις τους ρίχνουν λάδι στη φωτιά αντί να καταδικάσουν τα κρούσµατα βίας. Πρόκειται για επαναλαµβανόµενο φαινόµενο το οποίο ως έναν βαθµό εξηγεί το γιατί συνέβησαν όσα συνέβησαν προχθές. Υπενθυµίζεται ότι προ δύο εβδοµάδων οµάδα χούλιγκαν του Ολυµπιακού εισέβαλε στο Θέατρο Τέχνης, τραυµάτισε ηθοποιούς και θεατές και αφού κατέστρεψε τον εξοπλισµό του θεάτρου, διέφυγε χωρίςνα συλληφθεί κανείς.

Για το θέµα αυτό υπήρξε µια αυστηρή δήλωση του γενικού γραµµατέα Αθλητισµού Παν. Μπιτσαξή, ο οποίος ύστερα από προειδοποίηση που εισέπραξε από τηνΠΑΕ Ολυµπιακός σιώπησε. Χθες απέφυγε να δηλώσει το παραµικρό για τα έκτροπα του Σαββάτου.


Εισβολή και κυνηγητό µετά τη λήξη

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ στο «Γεώργιος Καραϊσκάκης». Το τρίτο ηµίχρονο έµοιαζε µε εφιάλτης! Το σφύριγµα της λήξης σήµανε την είσοδο εκατοντάδων οπαδών του Ολυµπιακού στον αγωνιστικό χώρο, οι οποίοι άρχισαν να κυνηγούν τους ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού και τα µέλη της αποστολής, και να τους χτυπούν. Στην αρχή οι παίκτες πήγαιναν αργά αργά στη φυσούνα, ωστόσο τα χτυπήµατα που δέχτηκαν από πίσω τους ανάγκασαν να τρέξουν και να γυρίσουν µέτωπο για να… απαντήσουν! Κάπου 7-8 άτοµα δέχτηκαν χτυπήµατα, µεταξύ αυτών οι ποδοσφαιριστές Σισέ, Σιµάο, Τζόρβας, Σαριέγκι, Καντέ, Κοτσόλης. Ο Τζόρβας ισχυρίζεται ότι δέχτηκε επίθεση ακόµη και από έναν φροντιστή του Ολυµπιακού. Ακόµη και σεκιούριτι βρέθηκαν να χτυπούν τους ποδοσφαιριστές στη φυσούνα, πηγαίνοντας για τα αποδυτήρια. Οι οπαδοί του Ολυµπιακού που µπήκαν στον αγωνιστικό χώρο – και η αλήθεια είναι ότι πολλοί στις κερκίδες τούς αποδοκίµασαν – συνέχισαν τους πανηγυρισµούς ρίχνοντας κροτίδες στα ΜΑΤ που παρακολουθούσαν.

Ζευγάρια πίσω από τον φακό ,


Η φωτογραφία τούς φέρνει πιο κοντά. Ενας αστυνοµικός και µια καθηγήτρια Πληροφορικής συναντήθηκαν κι έγιναν ερασιτεχνικό, φωτογραφικό ζευγάρι, την ώρα που ένας τυπογράφος και ένα τότε στέλεχος ναυτιλιακής (σήµερα άνεργη µητέρα) όχι µόνο «έδεσαν» ως φωτογραφικό δίδυµο αλλά και ως ζευγάρι στη ζωή. Τώρα απολαµβάνουν την πρώτη τους κοινή έκθεση.

Ο Βαγγέλης είναι τυπογράφος. Η Ελευθερία είναι άνεργη και µητέρα δύο κοριτσιών. Το σπίτι τους στον Πειραιά δεν θα διέφερε από οποιοδήποτε άλλο αν δεν διέθετε έναν πλήρως εξοπλισµένο φωτογραφικό θάλαµο. Χάρη στη φωτογραφία όµως γνωρίστηκαν και παντρεύτηκαν. Και ύστερα από 12 χρόνια ως ζευγάρι εµφανίζονται για πρώτη φορά ενώπιον κοινού και ως «φωτογραφικό ζεύγος», ανοίγοντας την αυλαία της οµότιτλης σειράς εκθέσεων, υπό την επιµέλεια του ιδρυτή του Φωτογραφικού Κύκλου Πλάτωνα Ριβέλλη.

«Αν δεν είχα τα παιδιά, θα είχα παρατήσει τη φωτογραφία, διότι είναι τα εύκολα µοντέλα. Ασε που µετά την πλάκα που πάθαµε έξω δεν βγαίνω να φωτογραφίσω. Ξέρεις ότι µια φορά µας πήγανε για εξακρίβωση στην αστυνοµία επειδή βγάζαµε φωτογραφίες παιδάκια σε µια πλατεία στο Αστρος Κυνουρίας; Ο κόσµος είναι πολύ καχύποπτος. Αλλη µια φορά ένας κύριος µε κυνήγησε...», λέει στο «Νσυν» η 35χρονη Ελευθερία Αγγελάκη.

«Κι εµένα µε κυνηγάνε οι λιµενοφύλακες στον Πειραιά», συµπληρώνει ο 43χρονος Βαγγέλης Ταµβάκος. «“Ολοι οι τουρίστες µε τις µηχανές στο χέρι είναι, εγώ ενοχλώ;”, τους ρώτησα µια µέρα. “Εσύ φωτογραφίζεις πολύ”, ήταν η απάντηση».

Οι δρόµοι τους συναντήθηκαν όταν η Ελευθερία διαπίστωσε πως ήταν µεγάλη για να ασχοληθεί µε τον χορό που της άρεσε. «Τότε είδα µια έκθεση φωτογραφίας µε θέµα τον χορό και έτσι πήρα τον δρόµο της φωτογραφίας», λέει η ίδια. Ο Βαγγέλης πάλι ήθελε ανέκαθεν να ασχοληθεί µε τη φωτογραφία, αλλά µόνο όταν άρχισε να ασχολείται σοβαρά διαπίστωσε πως «η εικόνα είχε µεγαλύτερη δύναµη όταν κρύβει µηνύµατα, παρά όταν τα αποκαλύπτει όλα, όπως η ρεπορταζιακή». Οτανφωτογραφίζουνµαζί, όµως, δεν συµπίπτει το αποτέλεσµα; «Στην αρχή είχαµε πρόβληµα. Οταν όµως αρχίσαµε να εµφανίζουµε τις φωτογραφίες µας, διαπιστώσαµε ότι είχαµε δει διαφορετικό πράγµα ο καθένας µας. Οπότε ξεκλειδωθήκαµε».

Μπαίνουν στον πειρασµό να φωτογραφίσουν ο ένας τον άλλον;

«Θα µου άρεσε, αλλά ο Βαγγέλης δεν κάθεται κι εµένα δενµου αρέσει να ποζάρω», απαντά η Ελευθερία. «Ε, δεν έχω υποµονή. Εσύ για να φωτογραφίσεις κάποιον πρέπει να τον σκηνοθετείς µισή ώρα», παρεµβαίνει ο Βαγγέλης.

Βραδιές «Κινηματογράφου και Πραγματικότητας» στην Αθήνα,

24ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ στο Γαλλικό Ινστιτούτο έως τις 24 Φεβρουαρίου


Άνοιξε χθες τις πύλες του στην Αθήνα το 24ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ «Κινηματογράφος και Πραγματικότητα», το οποίο διοργανώνεται από το Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών και την Γενική Γραμματεία Διά Βίου Μάθησης.

Το Φεστιβάλ, που φέτος συνεργάζεται με το Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων, το Ινστιτούτο Γκαίτε και το Κοινωφελές Ίδρυμα Ωνάση, θα διαρκέσει έως τις 24 Φεβρουαρίου. Οι προβολές πραγματοποιούνται στο auditorium του Γαλλικού Ινστιτούτου Αθηνών (Σίνα 31).

Η είσοδος στις προβολές είναι ελεύθερη για το κοινό και οι ταινίες προβάλλονται με ελληνικούς υπότιτλους.

Η διοργάνωση ξεκίνησε χθες με ένα αφιέρωμα στον εκλιπόντα Ανδρέα Παγουλάτο, εμπνευστή και διευθυντή του φεστιβάλ επί 23 χρόνια.

Οι ενότητες

Το 24ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ «Κινηματογράφος και Πραγματικότητα» περιλαμβάνει τις εξής ενότητες:

- Αφιέρωμα στον Ανδρέα Παγουλάτο
- Aφιέρωμα στον Chris Marker: «Η κληρονομιά της κουκουβάγιας», σε πρώτη προβολή, με την ευγενή χορηγία του Κοινωφελούς Ιδρύματος Ωνάση (13 ημίωρα επεισόδια)
-Επιπλέον ταινία του Chris Marker «La Jetée»
- «Με το βλέμμα των παιδιών», 10 ταινίες
- «Καλλιτέχνες κόντρα στο ρεύμα», 9 ταινίες.

Λέξη - κλειδί: «κυκλάµινο»,


Το σικλαµέν δίνει θάρρος, κουράγιο και τόλµη. Το χρώµα της χρονιάς που θα φορέσει η µόδα για να αντεπεξέλθει στις δύσκολες σύγχρονες καταστάσεις.

Οι λεπτές αποχρώσεις µε τις οποίες η µόδα προσπαθεί να βελτιώσει την πραγµατικότητα φέρνουν την απόχρωση του κυκλάµινου στα ρούχαµας. Να φορέσουµε πάνω µας το φωτεινόροζ µε τόνους κόκκινου είναι η λύση για να διατηρήσουµε την ενέργειάµας σε υψηλά επίπεδα. Αυτό ισχυρίζεται το Ινστιτούτο Χρώµατος Pantoneπου ορίζει τοχρώµα της χρονιάς. Και µε το οποίο δουλεύουν οι σχεδιαστέςτης µόδας τις συλλογές τους. Το 2011 λοιπόν η κυρίαρχη απόχρωση θα είναι ο κωδικός 18-2120 TCX και οι συγγενείς του. Μια γκάµα δηλαδή έντονων ροζ που θα κοκκινίζουν και µε το φως τους θα τονίζουν το πρόσωπο και τη διάθεση.

Στον κόσµο της µόδας, όπου οιδηµιουργοί και οι συνεργάτες τους επηρεάζονται ιδιαίτερα από τις συναισθηµατικές µεταπτώσεις, τα χρώµατα έχουν τον πρώτο λόγο.Ιδιαίτερα µάλιστα στις ανοιξιάτικεςκαι καλοκαιρινές συλλογές τους. Για τις οποίες στρέφονται στα τοπία της φύσης σε διάφορα µέρη του πλανήτη ή στις χρωµατικές παλέτες και τα αντικείµενα που χρησιµοποιούνται στις τοπικές παραδόσεις σε όλον τον κόσµο. Στο άνοιγµα λοιπόν της νέας χρονιάς, οι αποχρώσεις των κυκλάµινωνεξαπλώθηκαν στις πασαρέλες µαζί µε την επιρροή της δεκαετίας του ‘70.

Από τη Χυμεία στη Χημεία,

Ο ΟΗΕ, αναγνωρίζοντας τα επιτεύγματα της Χημείας και τη συνεισφορά της στην ευημερία της ανθρωπότητας, ανακήρυξε το 2011 Διεθνές Ετος Χημείας. Η επιλογή της χρονιάς συμπίπτει με τα 100 χρόνια από την απονομή του Βραβείου Νομπέλ Χημείας στη Μaria Sklodowska Curie,
ενώ προσφέρει την ευκαιρία να εορταστεί παράλληλα η προσφορά των γυναικών στην επιστήμη. Και κατά σύμπτωση(;) ο πρώτος άνθρωπος που βρήκαμε να έχει καταγεγραμμένη ενασχόληση με τη Χημεία είναι γυναίκα.

Από την Ταπούτι στην Αλχημεία
Σε ένα κομμάτι ξεραμένου πηλού στη Μεσοποταμία του 2000 π.Χ., με χαρακτήρες σφηνοειδούς γραφής, αναφέρεται η Ταπούτι, μια επιστάτρια στο παλάτι που ασχολείτο με την απόσταξη λουλουδιών και άλλων αρωματικών ουσιών, όπως λάδι, μύρτο, βάλσαμο. Η Ταπούτι, αναφέρεται στην επιγραφή, φιλτράριζε, πρόσθετε νερό και επαναλάμβανε την απόσταξη ώσπου να πάρει αυτό που ήθελε. Το 420 π.Χ. ο Δημόκριτος με την ατομική θεωρία του δίνει μεγάλη ώθηση κυρίως στη σκέψη γύρω από τη δομή των υλικών πραγμάτων και από τον 3ο αιώνα π.Χ. στην Αλεξάνδρεια έχουμε μια συγκέντρωση λαμπρών μυαλών που δεν είναι μόνο θεωρητικοί αλλά δουλεύουν με τα διάφορα μέταλλα και προσπαθούν να υλοποιήσουν τη θεωρία του Αριστοτέλη για τη μεταβαλλόμενη ισορροπία μετατοπίζοντας π.χ. την ισορροπία του χαλκού έτσι ώστε να φθάσει να γίνει χρυσός δημιουργώντας την έμμονη ιδέα της Αλχημείας.

Ετσι, ο 4ος αιώνας μ.Χ. βρίσκει στην Αίγυπτο, με πρωτεργάτες Ελληνες της περιοχής, όπως ο Ζώσιμος ο Ελλην, τους ανθρώπους να ασχολούνται πλέον με τη «Χυμεία». Δηλαδή, όπως την «όρισε» ο Ζώσιμος: Αγγελοι που ερωτεύθηκαν γυναίκες κατέβηκαν εδώ στη Γη και τους δίδαξαν τα πάντα. Ανάμεσα σε αυτά και το χύμα, από το ρήμα χέω, δηλαδή πώς να λιώνουν τα μέταλλα και να παράγουν άλλα πιο ευγενή και πιο πολύτιμα. Η Αλχημεία εμφανίζεται την ίδια στιγμή και ως αλληγορική αρχέγονη πράξη. Διότι περιγράφοντας μια σειρά όνειρα που είδε ο Ζώσιμος κάνει λόγο για τον εαυτό του ως θύμα ενός ακρωτηριασμού και στη συνέχεια καψίματος στην πυρά των μελών του ώστε να μετατραπεί σε κάτι άλλο, προφανώς καλύτερο. Μια αφήγηση που δεν άφησε αδιάφορο ακόμη και τον Καρλ Γιουνγκ και τη λιγότερο γνωστή βοηθό του Μαρί φον Φραντζ, που έκανε στο βιβλίο της «Αλχημεία» έναν παραλληλισμό ανάμεσα στη μεταβολή ενός ανθρώπου σε κάτι καλύτερο μέσα από μια επώδυνη διαδικασία ακριβώς όπως ένα φθηνό μέταλλο θα γινόταν πολύτιμο με τις μεθόδους της Αλχημείας. Μυστικό των μυστικών και gas-χάος!
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory