Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τρίτη, 1 Μαρτίου 2011

Πόλεις στα χρώμματα του ουράνιου τόξου .







Μαθήματα ζεϊμπέκικου απο τον Μητροπάνο

Ο Μητροπάνος έκανε μάθημα ζεϊμπέκικου στον Λούκα Γιώρκα,ζεϊμπεκικο,μητροπανος,λουκας γιώρκαςΣτον Λούκα Γιώργκα.-Στην αίθουσα που έκανε πρόβα ο Λούκας βρέθηκε ο σπουδαίος λαϊκός ερμηνευτής Δημήτρης Μητροπάνος, ο οποίος όχι μόνον εξέφρασε τον θαυμασμό του στο πρόσωπο του τραγουδιστή, αλλά ανέβηκε ο ίδιος στην σκηνή, για να δείξει βήματα, γυρίσματα και πατήματα του ζεϊμπέκικου στον υποψήφιο του ελληνικού τελικού
Το κομμάτι που τραγουδά ο Λούκας είναι χαρακτηριστικό ζεϊμπέκικο και αναμφισβήτητα απαιτούσε ανάλογες φιγούρες. Όμως, κανείς δεν φανταζόταν ότι δάσκαλος του νεαρού τραγουδιστή θα ήταν ένας από τους μεγαλύτερους εκπροσώπους του λαϊκού πενταγράμμου, τεράστιου βεληνεκούς, που έχει χορέψει μοναδικά ζεϊμπέκικα στην σκηνή.
Όσοι το είδαν από κοντά, μίλησαν για μοναδικό στιγμιότυπο που «μάγεψε» τους πάντες. Ο Λούκας, όχι μόνο θα χορέψει στον ελληνικό τελικό την Τετάρτη, αλλά θα έχει πάρει μαθήματα από τον Δημήτρη Μητροπάνο.
Τα αποκλειστικά πλάνα με τον Δημήτρη Μητροπάνο να διδάσκει ζεϊμπέκικο στον κατά πολύ νεότερό του Λούκας Γιώρκας μετέδωσε η Πρωινή Μελέτη.

Αυτό κανονικά δεν πρέπει να γίνεται .

They Arent Supposed To Do that!   animals 2
They Arent Supposed To Do that!   animals 2
They Arent Supposed To Do that!   animals 2
They Arent Supposed To Do that!   animals 2
They Arent Supposed To Do that!   animals 2
They Arent Supposed To Do that!   animals 2

FOLLI FOLLIE...




FOLLI FOLLIE
Η Ασιατικής καταγωγής μοντέλο-ηθοποιός Gaile Lai θα είναι η πρέσβειρα της εταιρίας Folli Follie παγκοσμίως για τα επόμενα 2 χρόνια. Η Gaile Lai, πρωταγωνιστεί στην διαφημιστική καμπάνια της Folli Follie ενώ φωτογραφήθηκε στο Παρίσι για την συλλογή Άνοιξη/ Καλοκαίρι 2011, μια καμπάνια που θα παρουσιαστεί στις αρχές Μαρτίου.Η λαμπερή της προσωπικότητα σε συνδυασμό με την αδιαμφισβήτητη ομορφιά της και την αίσθηση του στυλ ενσαρκώνει με τον καλύτερο τρόπο τη φιλοσοφία της Folli Follie. Η κα Καίτη Κουτσολιούτσου δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι που η Gaile Lai θα είναι η πρέσβειρα της Folli Follie διεθνώς. Η μοναδική της προσωπικότητα και η αίσθηση του στυλ αιχμαλωτίζει το DNA της Folli Follie και το εκπέμπει με τον πιο εύγλωττο τρόπο.»
Η ανάθεση της Gaile ως πρέσβειρα και το νέο πρόσωπο της Folli Follie παγκοσμίως θα θέσει την αγορά της Ασίας στο επίκεντρο των εξελίξεων.
Εν αναμονή λοιπόν της καμπάνιας. http://www.follifollie.com/

Οι κορσέδες θα είναι πάντα στην μόδα .






Η εικόνα γιατρεύει .

Η εικόνα... γιατρεύει!

Δείτε τη φωτογραφία ενός αγαπημένου σας προσώπου και γίνετε περδίκι!

Όσο και αν ακούγεται περίεργο μπορείτε να μειώσετε τον πόνο που νοιώθετε κατά 44%, εάν βλέπετε την εικόνα του αγαπημένου σας προσώπου. Ειδικά οι γυναίκες που κρατάνε στα χέρια τους τις φωτογραφίες των φίλων τους μειώνουν δραστικά τον πόνο.

Σύμφωνα με μια μελέτη του Πανεπιστημίου του Stanford οι φωτογραφίες εξασθενίζουν τη δραστηριότητα του εγκεφάλου, η οποία σχετίζεται με τον πόνο, στον ίδιο βαθμό όπως η παρακεταμόλη ή η κοκαΐνη. Οι εγκέφαλοι των φοιτητών υποβλήθηκαν σε μαγνητικές τομογραφίες τη στιγμή που αντίκριζαν το ταίρι τους σε φωτογραφία. Ο πόνος μειώθηκε από 36% ως 44%, ενώ η μείωση του σχετίζεται με τα υψηλότερα τμήματα του φλοιού το εγκεφάλου. 

Οπότε καλό είναι να έχετε πάντα μαζί σας μια φωτογραφία του καλού σας!

Tι σας θυμίζει η φωτογραφία του Κρόνου?

 

Η φωτογραφία που βλέπετε τραβήχτηκε από το διαστημικό σκάφος της Nasa "Cassini". Απεικονίζει το δορυφόρο του Κρόνου, Mima. Οι επιστήμονες πιστεύουν πως οι διακυμάνσεις της θερμοκρασίας στην επιφάνειά του, ενδεχομένως ευθύνονται για την ποικιλομορφία που εμφανίζει.
  Ο Mima, είναι ο μεγαλύτερος δορυφόρος που βρίσκεται πιο κοντά στον Κρόνο, και έχει απασχολήσει ιδιαιτέρως τους ερευνητές λόγω του κρατήρα Herschel. Τα τοιχώματα του κρατήρα έχουν ύψος 5 χλμ και η κορυφή του φτάνει τα 6 χλμ πάνω από τον κρατήρα.
  Αλήθεια, τι σας θυμίζει η φωτογραφία από το φεγγάρι του Κρόνου; Άνθρωποι της Nasa πάντως, υποστηρίζουν πως η επιφάνεια του Mima μοιάζει με ένα πασίγνωστο "τερατάκι" που ετοιμάζεται να κατασπαράξει τον κρατήρα! Δεν μπορεί να μην έχετε ... παίξει ποτέ!!!

Ρωμανός Σαββόπουλος Ο γιος του Διονύση αφηγείται πώς είναι να μεγαλώνεις στο «περιβόλι του τρελού» ,


Ισως ακούγεται κοινότοπο, αλλά ο πατέρας μου είναι όντως ξεχωριστός. Το πρωτοϋποψιάστηκα γύρω στα έξι μου. Ο πατέρας μου είχε φωνάξει εμάς και τους φίλους του για να μας παίξει ένα καινούργιο τραγούδι του, το οποίο ξεκινούσε: «Εβγαλες ουρά και προβοσκίδα…» και συνέχιζε «… λευκέ, γαλάζιε ποντικέ μου…». Ολοι ενθουσιάστηκαν, ενώ εγώ προσπαθούσα απεγνωσμένα να τους πω ότι με αυτό το τραγούδι θα γίνουμε όλοι ρεζίλι.

- Από μικρός λοιπόν είχα αυτήν την αίσθηση ότι δεν ήταν σαν τους άλλους, αλλά όταν πια μεγάλωσα, τότε σιγουρεύτηκα. Δεν είναι τόσο η δημοσιότητα ή το ταλέντο, είναι περισσότερο που όποτε τον ρωτήσεις κάτι θα σου δώσει μια απάντηση απρόσμενη, που δεν έχει καμία σχέση με τις απαντήσεις που ακούς, είναι σίγουρα πιο ποιητική, πιο γοητευτική και τελικά στέκεται καλύτερα.

- Σε αντίθεση με άλλους μπαμπάδες που έλειπαν στη δουλειά, ο δικός μου ήταν πάντα σπίτι, σε δύο αγαπημένες στάσεις: Είτε ξαπλωτός στο κρεβάτι του να διαβάζει ένα βιβλίο είτε καθιστός στο γραφείο του να γράφει. Από μετακινήσεις περιοριζόταν στις ελάχιστες: καφές, τσιγάρα, νερό, τασάκι και αναπτήρας ήταν ό,τι χρειαζόταν και του τα παρείχαμε εμείς. Οταν καμιά φορά έμπαινα ξαφνικά στο γραφείο του θυμάμαι να μου χαμογελάει με ένα έκπληκτο βλέμμα, κάτι μεταξύ «καλώς τον» και «πώς βρέθηκες εδώ;», κάτι που μου επιβεβαίωνε πως ήμουν ευπρόσδεκτος.

- Δεν ξέρω αν το όνομα μού έπεσε βαρύ. Πολλές φορές μού δίνουν συγχαρητήρια τα οποία πραγματικά δεν ξέρω τι να τα κάνω και πολλές φορές πρέπει να απαντάω στην αυτονόητη για πολλούς, αλλά αδιανόητη για μένα ερώτηση γιατί δεν έγινα μουσικός. Μια-δυο φορές χρειάστηκε να απαντήσω και στο «αν το Διονύσης Σαββόπουλος είναι καλλιτεχνικό ψευδώνυμο».

Ρεπόρτερ , Ο ΝΙΚΟΣ ΠΗΓΑΔΑΣ μιλάει για τις συγκλονιστικές μαρτυρίες ναυτικών από τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο,


Ο ΝΙΚΟΣ ΠΗΓΑΔΑΣ μιλάει για τις συγκλονιστικές μαρτυρίες ναυτικών από τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο που συνέλεξε στην πολυετή καριέρα του ως ρεπόρτερ.

Οταν θέλεις να κάνεις σωστή δουλειά και προκειμένου να μην μπορεί κανείς να σου πει το παραμικρό, οφείλεις να κάνεις έρευνα. Οι περισσότεροι που έχουν ασχοληθεί με τις θαλασσινές ιστορίες της εποχής αντιγράφουν ο ένας τον άλλον – ακόμη και οι πανεπιστημιακοί.

Επί 36 χρόνια έκανα ναυτιλιακό ρεπορτάζ σε εφημερίδες – μάλιστα δεν με φώναζαν ποτέ με το όνομά μου, αλλά «καπετάνιο». Είχα έρθει σε επαφή με τον συγκεκριμένο κόσμο, με τους ναυτικούς, πήγαινα στα σωματεία τους, κάλυπτα τις ειδήσεις τους. Και οι ναυτικοί μού έλεγαν ιστορίες.

Η πρώτη ναυτική ιστορία από τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο που άκουσα ήταν ένα περιστατικό από την απόβαση της Νορμανδίας που θα μπορούσε να έχει γίνει ταινία! Οι Σύμμαχοι προετοίμαζαν την απόβαση, που έγινε τελικά τον Ιούνιο του 1944, στα 70 χιλιόμετρα μήκους της ακτής της Νορμανδίας. Τον Μάιο είχε καλό καιρό, αλλά εκείνοι δεν ήταν ακόμη έτοιμοι. Ωστόσο, είχε ήδη συγκεντρωθεί σημαντικός όγκος του πολεμικού στόλου – 6.000 πλοία – η μεγαλύτερη αμφίβια επιχείρηση που έγινε ποτέ!

Οι Γερμανοί, υπό τις διαταγές του Ρόμε, γνώριζαν ότι οι Σύμμαχοι ετοιμάζουν κάποια επιχείρηση και επαγρυπνούσαν. Τα αποβατικά σκάφη δεν μπορούσαν να βγουν στην ακτή για ανεφοδιασμό και στα ήδη υπάρχοντα λιμάνια οι Γερμανοί θα τους εντόπιζαν. Οπότε έπρεπε να κατασκευαστεί τεχνητό λιμάνι. Σκέφτηκαν να πάρουν παλιά, άχρηστα εμπορικά πλοία από όλες τις συμμαχικές χώρες (ανάμεσά τους και δύο ελληνικά), να τα οδηγήσουν στοιχισμένα στη γαλλική ακτή και να τα μισοβυθίσουν σε σχήμα «Π», με την πλώρη του ενός να ακουμπά στο άλλο.

Στάχτες και μάσκες ,


Eσφιξα το ροζ γούνινο κασκόλ, εκθαμβωτικό αξεσουάρ της ανοιξιάτικης συλλογής του οίκου Ρrada, γύρω από τους ώμους μου. Κοίταξα ψηλά στο Ρalazzo La Dogana του γάλλου κροίσου και μεγάλου συλλέκτη Φρανσουά Πινό. Η διάσημη σταρ Σάλμα Χάγεκ, σύζυγος του υιού Φρανσουά Ανρί Πινό, φορούσε ακριβώς το ίδιο επάνω από την ολοκέντητη βενετσιάνικη στολή της. Ο σύντροφός της, ως γνήσιος τζέντλεμαν, μεταμφιεσμένος σε δόγη με βελούδινες μπορντό κάπες, χρυσά σιρίτια και περίτεχνη χειροποίητη μάσκα, συγκρατούσε την ουρά του φορέματός της.

«Αισθάνομαι τόσο χαρούμενη!» είπα κουνώντας τη βεντάλια μου με τα ασημένια και ροζ φτερά. «Ο Χορός των Δόγηδων κάθε χρόνο τέτοια μέρα με ταξιδεύει σε άλλες εποχές» απευθύνθηκα στον μεγαλοεφοπλιστή-μεγαλογαιοκτήμονα Ντίντη Ευπαλίδη. «Το παραμυθένιο περιβάλλον της Βενετίας, τα μυθικά παλάτια, τα στενά δρομάκια, οι γόνδολες,τα big parties με προσωπικότητες του διεθνούς τζετ σετ που καταφθάνουν στην πόλη για τον παραδοσιακό Ιl Βallo del Doge...». Εκλεισα τα μάτια μου τυφλωμένη από το φως των κρυστάλλων, των εκρηκτικών χρωμάτων και των πανάκριβων κοσμημάτων. Ο πανίσχυρος shipowner απέφυγε να μου απαντήσει. Την προσοχή του είχε τραβήξει η ωραία νεαρή Αρτεμις, κόρη του συναδέλφου του Τζόννι Κουμάνταρου. Χαμογέλασα ειρωνικά. «Η μικρή θα μπορούσε να είναι κόρη σου,dear Ντίντη» του ψιθύρισα. «Ομορφη,αέρινη,καλλίγραμμη,αλλά...μόλις 20 ετών» έκανα μια γκριμάτσα. «Πιστεύω ότι αυτό δεν θα ήθελες να φτάσει στ΄ αφτιά τού μπαμπά της» χαιρέτησα με ένα νεύμα του κεφαλιού τη δεσποινίδα Κουμαντάρου. Το κατάξανθο κορίτσι είχε φτάσει στη Βενετία για να δώσει το «παρών» στη φαντασμαγορι- κή έναρξη ενός από τα μακροβιότερα και πλέον δημοφιλή καρναβάλια του πλανήτη.

Γυναίκες στην επιστήμη - 2011 ,


Χημεία έχει εφέτος την τιμητική της. Οχι μόνο επειδή ο ΟΗΕ έχει ορίσει το 2011 ως Διεθνές Ετος Χημείας, αλλά και επειδή εφέτος συμπληρώνονται 100 χρόνια από την απονομή του βραβείου Νομπέλ Χημείας στη Μαρία Κιουρί. Η μεγάλη επιστήμων παραμένει το ιδανικό πρότυπο για όλες τις γυναίκες που αποφασίζουν να ασχοληθούν με τις φυσικές επιστήμες- κλάδος που παραμένει ανδροκρατούμενος ακόμη και σήμερα. Το παράδειγμα της Κιουρί ακολουθούν οι πέντε διαπρεπείς ερευνήτριες που θα μοιραστούν την ερχόμενη Πέμπτη στο Παρίσι τα βραβεία «L΄Οreal- UΝΕSCΟ: Για τις γυναίκες στην επιστήμη». Εφέτος τα βραβεία απονέμονται σε γυναίκες από τον κλάδο των φυσικών επιστημών.

AΦΡΙΚΗ ΚΑΙ ΑΡΑΒΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ
Φαϊζά αλ Χαράφι
(Κουβέιτ)
Πιο «καθαρή» βενζίνη
Είναι η πρώτη γυναίκα στον αραβικό κόσμο που έγινε πρόεδρος ενός μεγάλου πανεπιστημίου. Εκτός όμως από αυτό, η καθηγήτρια Χημείας στο Πανεπιστήμιο του Κουβέιτ βραβεύεται επειδή μαζί με την ομάδα της ανακάλυψε μια νέα κατηγορία καταλυτών με βάση το μολυβδένιο, οι οποίοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση του δείκτη οκτανίων της βενζίνης χωρίς τις βλαβερές συνέπειες από τη χρήση της πλατίνας. Πρόκειται για μια επανάσταση στη βιομηχανία της διύλισης, αφού η πλατίνα, που είναι ο πιο συνηθισμένος καταλύτης, παράγει βενζόλιο, μια ιδιαίτερα καρκινογόνο ουσία, ενώ η μέθοδος της κουβεϊτιανής χημικού στηρίζεται στο λιγότερο τοξικό μολυβδαίνιο. Με αυτόν τον τρόπο η διύλιση γίνεται με οικονομικότερο και ασφαλέστερο (για τους εργαζομένους και το περιβάλλον) τρόπο. Επιπλέον αυτή η νέα κατηγορία καταλυτών μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην επεξεργασία του νερού και στον καθαρισμό του από βλαβερές ουσίες.

ΛΑΤΙΝΙΚΗ AΜΕΡΙΚΗ
Σίλβια Τόρες -Πάιμπερτ (Μεξικό)
Τα νεφελώματα δείχνουν το μέλλον του Σύμπαντος
Η μεξικανή καθηγήτρια Αστρονομίας αφιέρωσε την καριέρα της στα νεφελώματα, από τη σύσταση των οποίων μαθαίνουμε περισσότερα για την προέλευση των αστεριών και κατά συνέπεια για την εξέλιξη του Σύμπαντος. Η νεαρή απόφοιτος του Εθνικού Αυτόνομου Πανεπιστημίου του Μεξικού (UΝΑΜ) και κάτοχος διδακτορικού από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας στο Μπέρκλεϊ ενδιαφέρθηκε από πολύ νωρίς για το νεφέλωμα του Ωρίωνος, λόγω της ιδιότητάς του να συγκεντρώνει εκατοντάδες αστέρια σε διαφορετικά στάδια εξέλιξης. Με τον Ωρίωνα απέδειξε τη χημική ομοιότητα του νεφελώματος με τον Ηλιο του γαλαξία μας. Η καθηγήτρια ήταν η πρώτη που προσδιόρισε τις διαφορές στην ποσότητα του ηλίου στα νεφελώματα των διαφόρων γαλαξιών. Το γεγονός ότι η ποσότητα αυτή αυξήθηκε κατά την εξέλιξη του Σύμπαντος μπορεί να μας διαφωτίσει ως προς το μέλλον του.
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory