Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Δευτέρα, 7 Μαρτίου 2011

Imposible...!!!



Απίστευτο μα πως το κάνει??
Δείτε το βίντεο ,η λήψη του κώδικα  ηταν αδύνατη  εμένα όμως άρεσε και ήθελα να το δείτε και σείς.....

http://www.youtube.com/watch?v=C0sepJm6jwQ&feature=related





Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/#ixzz1Fwu3rCWm

Πόσο σεξ είναι αρκετό;


Μαγικός αριθμός δεν υπάρχει όταν μιλάμε για τη συχνότητα του σεξ ανάμεσα σε ένα ζευγάρι. Μπορεί κάποιος να το κάνει κάθε βράδυ και να μην του φτάνει ή μπορεί να επιδίδεται στο ερωτικό παιχνίδι μόνο σε γιορτές και αργίες.

Το θέμα είναι, σύμφωνα με τους ειδικούς, πόσο σεξ θέλεις εσύ να κάνεις και πόσο συχνά το θες. Η συμφωνία ανάμεσα σε ένα ζευγάρι, σιωπηλή ή μη, είναι εκείνη που καθορίζει τα πράγματα.

Σχεδόν κάθε βράδυ:
Στην αρχή του δεσμού ζευγαρώνατε σαν τα κουνέλια! Πλέον, το πρώτο πάθος έχει καταλαγιάσει αλλά η ρουτίνα δεν σας έχει πάρει από κάτω και προσπαθείτε να το κάνετε έστω κάθε δεύτερο βράδυ. Το σεξ σας δεν είναι πάντα κινηματογραφικό αλλά την ηδονή σας την παίρνετε και οι δυο.

Δύο φορές την εβδομάδα:
Όταν πρωτογνωριστήκατε, η χημεία έδεσε απόλυτα και το κάνατε παντού: στο κρεβάτι, στο αυτοκίνητο, στο πάτωμα, ακόμα και σε εξωτερικούς χώρους. Κάποιους μήνες ή χρόνια μετά και αφού αποφασίσατε να μείνετε μαζί, το σεξ παντού σταμάτησε και παρατηρείς πως έχουν αυξηθεί οι βραδιές που πέφτετε στο κρεβάτι χωρίς να το κάνετε.

Συνέχισε να τον φλερτάρεις και μην μένετε μόνο μέσα στο σπίτι. Μην ξεχνάς να διατηρείς τη σωματική επαφή μεταξύ σας με φιλιά κι χάδια.

Μερικές φορές το μήνα:
Τα πηγαίνετε γενικά καλά αλλά στο κρεβάτι τα προβλήματα υπάρχουν. Η στύση έρχεται κι φεύγει, ο οργασμός το ίδιο, και φτάσατε να υποβαθμίσετε την αξία του σεξ στη σχέση. Τώρα το κάνετε κάποιες φορές το μήνα αλλά όταν το κάνετε, είναι ωραία. Δοκίμασε να το κάνετε τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα σε στάσεις που δεν έχετε ξαναδοκιμάσει.

Μια φορά το μήνα:
Ποτέ δεν τα πήγαινες ιδιαίτερα καλά με τη σεξουαλικότητά σου. Ακόμα και στον αγαπημένο σου ντρέπεσαι να κάνεις σεξουαλικά παιχνίδια. Έτσι, καταλήξατε να το κάνετε μια φορά το μήνα, ιεραποστολικό πάντα και το στοματικό ούτε το ξέρεις, ούτε και θέλεις να το μάθεις. Αν δεν μάθεις να ικανοποιείς τον εαυτό σου πρώτα, δεν θα ικανοποιήσεις ποτέ κανένα. Οπότε, βάλε απαλή μουσική και γνώρισε το σώμα σου!.
Πηγή: womenonly.gr

Εργοστάσιο Pepsi στην Ινδία .






Mια συνταγή απο καρδιάς!


Οχι δεν γίναμε μπλογκ μαγειρικής ,ουτε θέλω να σας δείξω τις μαγειρικές μου ικανότητες  βρήκα όμως μια υπέροχη συνταγή και αν δεν την μοιραστω με τους ανθρώπους μου με ποιον θα την μοιραστώ;
Η δοσολογία δεν είναι απαραίτητο να είναι ακριβής μετράει η προσπάθεια και αν δεν πετύχει με την πρώτη ξαναπροσπαθήστε...το ίδιο θα κάνω και γω..
Ιδού λοιπόν..
Γλυκό για ευτυχισμένο σπιτικό!!!

Υλικά Συνταγής :
2 kg Αγάπη
2 kg Σεβασμό
2 kg Υπομονή
2 kg Ταπείνωση
2 kg Πίστη
1 kg Σοφία, Γνώση
1 kg Φρόνηση
5 φλιτζάνια Καλοσύνη
5 φλιτζάνια Χαρά και Γέλιο
4 κουταλάκια του γλυκού Πραότητα
5 φλιτζάνια Συγχωριτικότητα
5 φλιτζάνια Προσευχή

Τρόπος εκτέλεσης
Ετοιμάστε το μείγμα με προσευχή ακολουθώντας τα εξής βήματα:
Στις καθημερινές μας σχέσεις έχετε πάντα αγάπη και σεβασμό. Προσθέστε την ταπείνωση και ανακατέψετε τη σοφία με τη φρόνηση . Προσθέστε την καλοσύνη και τη πραότητα σιγά-σιγά. Μη ξεχνάτε την υπομονή και την πίστη που θα τελειοποιήσουν το γλυκό σας.
Τέλος προσθέσετε άφθονα και γενναιόδωρα τη χαρά και το γέλιο. Σερβίρετε το καθημερινά με συγχωρητικότητα.

Σερβίρετε σε όλα τα  σπίτια… για όλες τις ηλικίες!!!

Καλή σας επιτυχία!!!


Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/2011/03/blog-post_04.html#ixzz1Fqlat4ap

Αμερικάνικα φαράγγια .








Ο Τραπεζίτης των φτωχών...


http://ektiesthisi.blogspot.com/


Μια τράπεζα με πάμπτωχους πελάτες δεν έχει καθόλου μέλλον. Ετσι δεν είναι; 'Η μήπως όχι; Ενας οικονομολόγος από το Μπανγκλαντές αποδεικνύει το τελευταίο τέταρτο του αιώνα μας ότι μια τράπεζα που απευθύνεται αποκλειστικά στους καταφρονεμένους και στους εξαθλιωμένους κατοίκους αυτής της πάμφτωχης ασιατικής χώρας δεν μπορεί απλώς να επιβιώσει αλλά να συμβάλει στη βελτίωση του βιοτικού επιπέδου των πελατών της και να προσκομίσει κέρδη στους ιδιοκτήτες της.
 Ο καθηγητής Μοχάμετ Γιουνούς είναι επικεφαλής της Grameen Bank του Μπανγκλαντές που χορηγεί σε όσους έχουν ανάγκη χαμηλότοκα δάνεια χωρίς εγγυήσεις, βοηθώντας με αυτόν τον τρόπο όσες οικογένειες έχουν πληγεί από τις φυσικές καταστροφές (είναι πολλές στο Μπανγκλαντές!) και δεν έχουν στον ήλιο μοίρα να σταθούν στα πόδια τους. Είναι ένας ιδιότυπος λαϊκός καπιταλισμός, που όμοιός του δεν υπάρχει πουθενά αλλού. Με το σύστημα της «μικροπίστωσης» που εφαρμόζει η τράπεζα εκατομμύρια κάτοικοι του Μπανγκλαντές αποκτούν ελάχιστα για τα δυτικά δεδομένα χρήματα· αρκετά όμως για να σπείρουν λίγο ρύζι ή για να στήσουν μια μικρή οικοτεχνία. Η Grameen Bank είναι σήμερα μια επιχείρηση με αξία 2,5 δισ. δολάρια και το παράδειγμά της το ακολουθούν δειλά δειλά άλλες 58 κυρίως αναπτυσσόμενες χώρες.


Η ιστορία της πρωτοποριακής τράπεζας του κ. Γιουνούς ξεκινάει το 1974, όταν επέστρεψε στην πατρίδα του ύστερα από τις σπουδές του στην Αμερική(διδακτορικό στα Οικονομικά από το Πανεπιστήμιο Βάντερμπιλντ). Στο Πανεπιστήμιο του Τσίταγκονγκ, όπου άρχισε να διδάσκει, σκέφτηκε ότι έπρεπε να κάνει κάτι για τα θύματα του λιμού που εκείνη τη χρονιά είχε σκοτώσει 1,5 εκατ. ανθρώπους.


Οι οικονομικές θεωρίες που είχε μάθει και δίδασκε στους φοιτητές του ήταν ωραίες μόνο..

Παππούδες rap .


EMBED-Grandparents Rap "Baby Got Back" - Watch more free videos

Ανοιχτά μυαλά σε κλειστά κελιά


ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΣ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΑΥΛΩΝΑ ΜΕ ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

Ούτε το όνομα, ούτε η καταγωγή του, μόνο το σχολείο του ανακοινώθηκε και ας του απονεμήθηκε βραβείο για την επίδοσή του στο δύσκολο διαγωνισμό της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, πριν από λίγες μέρες.

Πρόκειται για ένα παιδί της β' τάξης λυκείου, που ζει και σπουδάζει μέσα στις φυλακές Αυλώνα.

Μαζί με άλλα δέκα παιδιά πήρε μέρος στο διαγωνισμό, που έγινε μέσα στο σχολείο, το οποίο μετατράπηκε σε εξεταστικό κέντρο. Από τα δέκα, τα τρία παιδιά ξεχώρισαν και το γραπτό ενός βραβεύθηκε. Είναι 21 ετών, προέρχεται από χώρα του ανατολικού μπλοκ και είναι στη φυλακή, γιατί -όπως λέει ο διευθυντής του σχολείου του- βρέθηκε μια ατυχή στιγμή σε χώρο που δεν έπρεπε να βρεθεί.

«Είναι ένα παιδί σεμνό, χαμηλών τόνων, που όταν του απευθύνεις το λόγο κοκκινίζει» λέει ο διευθυντής του σχολείου, μαθηματικός Πέτρος Δαμιανός. «Εχει επιφανή και πολλά ταλέντα. Δεν παραιτείται εύκολα. Βρίσκεται μόνο του στην Ελλάδα, αφού οι γονείς του εξακολουθούν να μένουν στην πατρίδα του. Από πέρσι που ήρθε στο σχολείο, καταλάβαμε αμέσως πως είχε κλίση στα μαθηματικά. Είχε γερή βασική παιδεία από την πατρίδα του, και μόλις σε λίγους μήνες έμαθε να μιλάει πολύ καλά τη γλώσσα μας. Εχει ταλέντο στα μαθηματικά, αλλά συγχρόνως διαβάζει λογοτεχνία, παίζει μπάσκετ και ζωγραφίζει υπέροχα. Τον έχουμε ήδη παροτρύνει να λάβει μέρος σ' έναν διαγωνισμό που θα κάνει το αντίστοιχο σχολείο των γερμανικών φυλακών στη ζωγραφική και μ' αυτό έχει τώρα απορροφηθεί».

Στην αίθουσα τελετών του Πανεπιστημίου Αθηνών, που δόθηκαν τα βραβεία της Μαθηματικής Εταιρείας, όλοι οι βραβευθέντες ήταν εκεί με τους γονείς, ακόμη και τους παππούδες και τις γιαγιάδες τους. Μόνος ο λυκειάρχης του σχολείου των φυλακών σκούπιζε κρυφά τα μάτια του πηγαίνοντας να παραλάβει το βραβείο του μαθητή του.

«Την άλλη μέρα», λέει ο καθηγητής, «οργανώσαμε μια μικρή τελετή μέσα στη φυλακή παρουσία του διευθυντή και όλων των μαθητών για να ανακοινώσουμε την επιτυχία του και να του δώσουμε το βραβείο του. Συγκινημένο το παιδί, δέχθηκε τα συγχαρητήρια των συμμαθητών του, ενώ ο διευθυντής των φυλακών τού έκανε και ένα συμβολικό δώρο 100 ευρώ για τη διάκριση».

Ομως δεν είναι η πρώτη διάκριση που παίρνει ο συγκεκριμένος μαθητής. Πέρσι τον βράβευσε και η Εγκληματολογική Εταιρεία που έχει υιοθετήσει το σχολείο και βραβεύει τους μαθητές με βάση το τρίπτυχο: καλοί βαθμοί, χωρίς απουσίες και καλή συμπεριφορά. Το σχολείο των Φυλακών Αυλώνα μετράει ήδη 11 χρόνια ζωής. Και ο διευθυντής του ήταν εκεί προσφέροντας εθελοντική εργασία, πολλά χρόνια πριν λειτουργήσει το σχολείο το έτος 2000.

Ο λυκειάρχης λέει στην «Κ.Ε.» ότι δεν είναι η πρώτη φορά που το σχολείο παίρνει διακρίσεις: «Για μας είναι διάκριση και το γεγονός ότι κάποια από τα παιδιά μας επιτυγχάνουν στις πανελλήνιες εξετάσεις. Πέρσι, τρία παιδιά μπήκαν σε σχολές των ΤΕΙ».

Δεν είναι εύκολο να είσαι κρατούμενος και να σπουδάζεις. Θέλει κουράγιο να ξεπερνάς τα μύρια προβλήματα, να αφοσιώνεσαι στο διάβασμα και μάλιστα να επιτυγχάνεις το στόχο σου. «Από τα τρία παιδιά που πέρασαν στις πανελλαδικές», αφηγείται ο λυκειάρχης, «το ένα καταφέραμε να μεταφερθεί σε φυλακές κοντά στη σχολή του. Το δεύτερο αποφυλακίσθηκε τις παραμονές των πανελλαδικών και το τρίτο εξακολουθεί να βρίσκεται στον Αυλώνα».

Σ' αυτά τα παιδιά , αλλά ειδικά στα δέκα που πήραν μέρος στο διαγωνισμό της Μαθηματικής Εταιρείας, ο λυκειάρχης μαζί με άλλους καθηγητές έκαναν φροντιστήριο μετά το καθημερινό πρόγραμμα και τις αργίες, από τον προηγούμενο Οκτώβριο.

Στο σχολείο είναι εγγεγραμμένοι 283 μαθητές, όμως όσοι φοιτούν πραγματικά ανέρχονται σε 150, ενώ στο δημοτικό φοιτούν περί τους 80. Οι αλλοδαποί υπερτερούν, κυρίως είναι Αλβανοί. Η αναλογία αλλοδαπών-Ελλήνων είναι 50-50.

«Οταν όμως άρχισε να λειτουργεί το σχολείο», μας ενημερώνει ο λυκειάρχης, «στο λύκειο ήταν όλοι Ελληνες. Τώρα όμως κυριαρχούν άτομα από το ανατολικό μπλοκ, αλλά και από την Παλαιστίνη, το Σουδάν, την Αλγερία και την Τυνησία. Παιδιά που δεν γνωρίζουν καλά τα ελληνικά όταν έρχονται κι όμως ορισμένα απ' αυτά μαθαίνουν τέλεια, μέσα σε ελάχιστους μήνες. Πολλά απ' αυτά με εκπλήσσουν ευχάριστα, ενώ και μετά την αποφυλάκισή τους διατηρώ τηλεφωνική επαφή μαζί τους. Κυρίως όμως με όσα μπαίνουν σ' έναν δρόμο και εντάσσονται στην κοινωνία. Με αυτούς που δεν επικοινωνώ, θεωρώ ότι ντρέπονται γιατί, ίσως, δεν μπόρεσαν να κρατήσουν τις υποσχέσεις τους για ομαλή ένταξη. Μην ξεχνάτε πως όλα τα παιδιά που βρίσκονται στην προεφηβική ή την εφηβική ηλικία πιστεύω ότι είναι υποψήφια για τις φυλακές Αυλώνα. Καθώς έχω γνωρίσει δεκάδες περιπτώσεις που βρίσκονται στη φυλακή για τυχαίους λόγους που συνδυάζονται με το ορμητικό της ηλικίας, το οικογενειακό περιβάλλον και τις κοινωνικές συνθήκες μέσα στις οποίες μεγαλώνουν. Κάθε παιδί έχει και τη δική του ιστορία. Μέσα στο σχολείο αυτό, που μπορεί να είναι και το "σχολείο της ελπίδας", υπάρχουν βασανισμένες ψυχές που ζητούν μια δεύτερη ευκαιρία, κι αυτήν πιστεύω πως πρέπει όλοι να τη δώσουμε».

Ζευγάρι gay έκανε πεντάδυμα!


Πεντάδυμα έφερε στον κόσμο ένα ζευγάρι… ομοφυλόφιλων γυναικών στο Μπρισμπέιν της Αυστραλίας. Τα μωρά της Μελίσας Κίβερς και της Ρόζμαρι Νόλαν, αν και γεννήθηκαν πρόωρα, χαίρουν άκρας υγείας…

Η 27χρονη Κίβερς και η 22χρονη Νόλαν, που είναι ζευγάρι εδώ και δύο χρόνια, έλαβαν το σπέρμα από τον ίδιο Αμερικανό δότη που χρησιμοποίησαν για τη γέννηση του πρώτου τους παιδιού, τον οποίο και είχαν βρει μέσω μιας ιστοσελίδα στις ΗΠΑ.

Ο βιολογικός πατέρας, ένας 27χρονος φοιτητής της νομικής, υπέγραψε ότι δεν θα δει ποτέ τα παιδιά και έτσι παραιτήθηκε από κάθε δικαίωμα.

Οι γιατροί υποστήριξαν ότι πέτυχαν τη μία στις εξήντα εκατομμύρια πιθανότητες να καταφέρουν να κυοφορήσει γυναίκα χωρίς τη βοήθεια εξωσωματικής γονιμοποίησης.

Το πρώτο παιδί η Λίλι, γεννήθηκε από την 22χρονη Νόλαν πριν ένα χρόνο..
newsbomb.gr

«Στο ντοκιμαντέρ, το παν είναι η ιστορία»,


Ο Μπιλ Γκούτενταγκ, προσκαλεσμένος της ελληνικής ταινιοθήκης στην Αθήνα

«Ο κινηματογράφος είναι ένας συνδυασμός Τέχνης και εμπορίου αλλά ο ίδιος κανόνας ισχύει και στο ντοκιμαντέρ» πιστεύει ο βραβευμένος με δυο Οσκαρ Αμερικανός παραγωγός και σκηνοθέτης ντοκιμαντέρ (και όχι μόνον) Μπιλ Γκούτενταγκ. «Νομίζω ότι πολύς κόσμος το ξεχνά και το αποτέλεσμα είναι να γυρίζονται πολλά κακά, ανιαρά και φλύαρα ντοκιμαντέρ τα οποία δεν έχουν το δράμα που χρειάζεται για να γίνουν ελκυστικά. Γι’ αυτό έχουν πετύχει ντοκιμαντερίστες όπως ο Μάικλ Μουρ ή ο Ερολ Μόρις. Γιατί πέτυχε το “The cove” του Λούις Ψυχογιού; Γιατί μπόρεσε να σε κάνει να νιώσεις το δράμα των δελφινιών που εξολοθρεύονται χωρίς λόγο. Πόσο μπορεί να σε ενδιαφέρει η ιστορία του ψαλιδιού; Καθόλου! Το παν στο ντοκιμαντέρ είναι η ιστορία.»

Βρισκόμαστε στο λόμπι του ξενοδοχείου Αλέξανδρος στην Πλατεία Μαβίλη όπου ο Γκούτενταγκ έμεινε κατά την διάρκεια της παραμονής του στην Αθήνα, ως επίσημος προσκεκλημένος της Ταινιοθήκης της Ελλάδας και της Αμερικανικής Πρεσβείας στην Αθήνα για το αφιέρωμα στο Αμερικανικό Ανεξάρτητο Ντοκιμαντέρ που διοργανώθηκε με επιτυχία στην Ταινιοθήκη. Μαζί μας βρίσκεται η παραγωγός ντοκιμαντέρ Σάντρα Ρουτς.
Δεν χρειάζεται να περάσει πολύς χρόνος για να καταλάβεις ότι ο Μπιλ Γκούτενταγκ είναι πολύ ευχάριστος και χαλαρός τύπος. Μιλά γρήγορα και έχει χιούμορ κωμικού stand up κωμωδίας, πράγμα που δεν περιμένεις αν λάβεις υπόψη σου ότι το πρώτο του Οσκαρ το κέρδισε για το «You Don’t have to die» μια ταινία με θέμα την μάχη ενός παιδιού με τον καρκίνο και το δεύτερο για το «Twin Towers», ένα ντοκιμαντέρ για την τρομοκρατική επίθεση της 11ης Σεπτεμβρίου 2001 στη Νέα Υόρκη. Και όμως, όταν τον ρωτώ ποιο θέμα θα επέλεγε αν ήταν να γυρίσει ένα ντοκιμαντέρ για την Ελλάδα μου απαντά αμέσως: «την διαμάχη Ελλάδας – Δανίας για το copyright της φέτας ή την μονομαχία Ελλάδας – Τουρκίας για την διεκδίκηση του μπακλαβά.» Ακολουθούν γέλια από όλους.

Στο φεστιβάλ της Ταινιοθήκης ο Γκούτενταγκ παρουσίασε το ντοκιμαντέρ «Soundtrack for a Revolution» που γύρισε με τον Νταν Στούρμαν το 2008. Το φιλμ αναφέρεται στην ιστορία του Αμερικανικού Κινήματος για τα Κοινωνικά Δικαιώματα του 1950 και ’60 μέσα από τη δυναμική μουσική της εποχής. «Η μουσική έπαιξε μεγάλο ρόλο στο κίνημα» λέει ο Γκούτενταγκ. «Οι στίχοι των θρησκευτικών τραγουδιών όμως παραλλάσσονταν διαρκώς. Το “ξύπνησα σήμερα το πρωί με το μυαλό μου στον Ιησού” γινόταν “ξύπνησα σήμερα το πρωί, ε το μυαλό μου στην ελευθερία”. Και αυτό κάναμε και εμείς με σύγχρονους μουσικούς οι οποίοι μετάλλαξαν τους στίχους στα σημερινά πρότυπα. Ηταν ο μόνος τρόπος για να βάλεις τη νεότερη γενιά στην αίθουσα. Αν πεις σε ένα τινέιτζερ να δει μια ταινία για τα Κοινωνικά Δικαιώματα θα προτιμήσει το facebook. Αν όμως. του πεις να δει ένα ντοκιμαντέρ στο οποίο τραγουδούν οι Roots, ο Τζος Στόουν, ο Τζον Λέτζεντ, ο Ρίτσι Χέιβενς, τότε ενδεχομένως να δείξει ενδιαφέρον.»

Ο Μπιλ Γκούτενμπεργκ και η Σάντρα Ρουτς ταξιδεύουν για πρώτη φορά μαζί με στόχο την προώθηση του αμερικανικού ανεξάρτητου ντοκιμαντέρ με πολυβραβευμένες ταινίες οι οποίες αποκαλύπτουν πτυχές της ζωής και της κουλτούρας στις Ηνωμένες Πολιτείες. Το πρόγραμμα American Documentary Showcase περιλαμβάνει την αποστολή περίπου 60 ντοκιμαντέρ ανεξάρτητης παραγωγής σε 25 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο.
«Η ζωή είναι αυτή που ανέκαθεν με έλκυε και αυτό ήταν το ντοκιμαντέρ ήταν πάντοτε όνειρο για μένα» λέει η Σούζαν Ρούτς που δούλεψε πέντε χρόνια στα στούντιο της New Line προτού δει το όνειρό της να υλοποιείται. Ο ρόλος του προγράμματος που στηρίζεται από το State Department είναι η στήριξη μη χρηματοδοτούμενων από το κράτος αμερικανικών ντοκιμαντέρ που τηρούν δυο προϋποθέσεις: οι δημιουργοί θα πρέπει να είναι Αμερικανοί υπήκοοι και η θεματική των ταινιών θα πρέπει να καλύπτει θέματα όπως το περιβάλλον, η παιδεία, η μετανάστευση, η δημοκρατία και η υγεία.

«Ο σκοπός του εγχειρήματος είναι να λειτουργήσει ως διάδρομος προς την αμερικανική κουλτούρα.» Η Ελλάδα είναι ο 13ος σταθμός της Ρουτς και από την εμπειρία της, το πρόγραμμα έχει εξαιρετικά θετική υποδοχή από τις χώρες στις οποίες το έχει παρουσιάσει «αν και το κοινό κάθε χώρας εισπράττει με διαφορετικό τρόπο τα θέματα.»

Αναδημοσιευση Απο Βημα

Greecelands

Οταν η Κάλλας συνάντησε τον Βισκόντι,


Παρά τις επιμέρους διαφωνίες τους, όσοι κατά καιρούς επιχείρησαν να προσεγγίσουν το «φαινόμενο Κάλλας» συμφωνούν σε μια κοινή διαπίστωση: η μεγαλύτερη συμβολή της ντίβας στην τέχνη της ήταν η κατάκτηση της ολοκληρωμένης υποκριτικής πράξης, η ανύψωση, δηλαδή, του δράματος στο επίπεδο της μουσικής. Αν, λοιπόν, η δασκάλα της Ελβίρα ντε Ιντάλγκο και ο μαέστρος Τούλιο Σεραφίν υπήρξαν οι άνθρωποι που «έπλασαν» φωνητικά τη Μαρία Κάλλας, πίσω από τη θεατρική διείσδυση στους ρόλους της κρύβεται ένα ακόμη πρόσωπο: ο Λουκίνο Βισκόντι.

Ο Ιταλός σκηνοθέτης - έστω κι αν τελικά δεν την έπεισε να εκτεθεί στον κινηματογραφικό του φακό - στάθηκε αναμφίβολα μια από τις ισχυρότερες φυσιογνωμίες στην καριέρα της Κάλλας. Ηταν αυτός ο οποίος κατόρθωσε να μεταμορφώσει κυριολεκτικά την «ενστικτώδη» καλλιτέχνιδα εκλεπτύνοντας στο έπακρο τα εκφραστικά της μέσα και κινητοποιώντας τις ερμηνευτικές της δυνατότητες έτσι ώστε να φτάσουν σε επίπεδα μεγάλης ηθοποιού πρόζας. Ο Βισκόντι επένδυσε στην Κάλλας τα σκηνοθετικά του οράματα και, από την πλευρά της, η «Βασίλισσα της Σκάλας» μετατράπησε σε εύπλαστο «όργανο» στα χέρια του.

Το αποτέλεσμα ήταν η λαμπρή τους συνεργασία ν΄αγγίξει δυσθεώρητα, για την εποχή εκείνη, ύψη τελειότητας επιφέροντας πραγματική επανάσταση στον χώρο της Οπερας...

Η σχέση της πριμαντόνας με τον Λουκίνο Βισκόντι έρχεται εκ νέου στο προσκήνιο μέσα από την έκθεση «Η Μαρία Κάλλας και η Σκάλα του Μιλάνου» που φιλοξενεί το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών από τις 9 Μαρτίου ως τις 8 Μαϊου, με χορηγία της οικογένειας Λαμπράκη. Η έκθεση διοργανώνεται στο πλαίσιο του πρωτοκόλλου συνεργασίας με τη Σκάλα του Μιλάνου και περιλαμβάνει κοστούμια, φωτογραφικό και ηχητικό υλικό, αντικείμενα και βίντεο από τη σκηνή τα οποία παρουσιάζονται για πρώτη φορά εκτός Ιταλίας.

Αμφιλεγόμενο φράγμα δημιουργείται στον Αμαζόνιο,


Χιλιάδες μέλη της φυλής Καϊαπό θα αναγκαστούν να εγκαταλείψουν τις εστίες τους

To «πράσινο φως» για τη δημιουργία του τρίτου μεγαλύτερου υδρο-ηλεκτρικού φράγματος στον κόσμο έδωσε ανώτερο δικαστήριο της Βραζιλίας, ανατρέποντας παλαιότερη απόφαση.

Η δημιουργία του φράγματος, ωστόσο, προκαλεί αντιδράσεις δεδομένου ότι θα δημιουργηθεί στο Μπέλο Μόντε, εντός του Αμαζονίου.

Η πρόεδρος της Βραζιλίας Ντίλμα Ρούσεφ θεωρεί το έργο απαραίτητο για την ενεργειακή αυτάρκεια της χώρας.

Παράλληλα, υπογραμμίζει το γεγονός ότι θα δημιουργηθούν θέσεις εργασίας και θα εξασφαλίσει την ηλεκτροδότηση 23 εκατομμυρίων νοικοκυριών.

Υπάρχει όμως και η άλλη άποψη: χιλιάδες μέλη της φυλής Καϊαπό θα αναγκαστούν να εγκαταλείψουν τις εστίες τους, ενώ εκφράζονται φόβοι για την πανίδα της περιοχής.

Παράλληλα, έκταση 500 τετραγωνικών χιλιομέτρων θα πλημμυρίσει...

Πολλοί διάσημοι καλλιτέχνες έχουν ενώσει τη φωνή τους κατά της δημιουργίας του φράγματος: μεταξύ αυτών ο Στινγκ και ο Τζέιμς Κάμερον.

Το φράγμα του Μπέλο Μόντε θα έχει ισχύ 11.000 ΜW και θα είναι το τρίτο μεγαλύτερο στον κόσμο μετά από το γνωστό φράγμα των Τριών Φαραγγιών (Κίνα) και το Ιταϊπού (Βραζιλία-Παραγουάη).

Αναδημοσιευση Απο Βημα

Greecelands

Φιμώνουν ΜΜΕ και Ιnternet από τον φόβο εξαγωγής της Eπανάστασης του Γιασεμιού,

Αθήνα Ποιoς φοβάται την Επανάσταση του Γιασεμιού; Από τον φόβο εξαγωγής των ιδεών που πυροδότησαν τη λαϊκή εξέγερση στην Τυνησία, στην Αίγυπτο και στη Λιβύη, καθεστώτα από την Κίνα ως την Τουρκία έχουν εξαπολύσει επίθεση λογοκρισίας στα ΜΜΕ και στο Ιnternet.
Στην Τουρκία περισσότερες από 9.000 ιστοσελίδες έχουν κλείσει διά νόμου. Την Παρασκευή ο εισαγγελέας απήγγειλε κατηγορίες στους ιδιοκτήτες και αρχισυντάκτες τεσσάρων ειδησεογραφικών ιστοσελίδων. Η υπόθεση αφορά τη δημοσίευση αποσπασμάτων συζήτησης δικαστικών ανώτατου δικαστηρίου και η δίωξη στηρίζεται στις «προσβολές κυβερνητικών στελεχών».
Παράλληλα, η Τουρκία έβαλε λουκέτο σε περισσότερα από 600.000 ιστολόγια επιβάλλοντας την ολική απαγόρευση των μπλογκ που φιλοξενούνται στην πλατφόρμα Blogger.
Η απόφαση, η οποία ελήφθη με την αιτιολογία ότι κάποιοι μετέδιδαν «πειρατικά» ποδοσφαιρικούς αγώνες, έχει προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων μεταξύ χρηστών του Διαδικτύου, δημοσιογράφων και ακτιβιστικών οργανώσεων, που κάνουν λόγο για απαράδεκτη λογοκρισία.
Η πλατφόρμα Blogger της Google, που έκλεισε στην Τουρκία με δικαστική απόφαση, είναι η δημοφιλέστερη υπηρεσία δημιουργίας και φιλοξενίας ιστολογιών (μπλογκ) στον κόσμο.
Περισσότεροι από 600.000 άνθρωποι στην Τουρκία χρησιμοποιούν την πλατφόρμα της Google για να φιλοξενούν και να διαχειρίζονται τα προσωπικά τους ιστολόγια. Επίσης, 18 εκατομμύρια χρήστες του Internet από την Τουρκία επισκέπτονται κάθε μήνα αυτά τα μπλογκ.
Χιλιάδες μπλόγκερ και χρήστες του Internet αντέδρασαν οργισμένα στην απόφαση του δικαστηρίου. Η ομάδα διαμαρτυρίας στο Facebook, με τον τίτλο «Do not touch my blog» («Μην αγγίζετε το μπλογκ μου»), συγκέντρωσε μέσα σε λιγότερο από δύο ημέρες περίπου 9.000 μέλη. Παρόμοιες εκστρατείες διαμαρτυρίας οργανώθηκαν και από άλλους ιστότοπους και διαδόθηκαν μέσω του Twitter.
Στην Κίνα ο αμερικανικός ιστότοπος επαγγελματικής κοινωνικής δικτύωσης LinkedIn ανακοίνωσε ότι η κυβέρνηση μπλοκάρισε την πρόσβαση σε αυτόν αφότου έγινε φορέας μιας εκστρατείας στο Internet υπέρ της δημοκρατίας, εμπνευσμένης από την Επανάσταση του Γιασεμιού στην Τυνησία.
«Επιβεβαιώνουμε ότι η πρόσβαση στον LinkedIn έχει μπλοκάρει για ορισμένους στην Κίνα. Αυτό φαίνεται ότι εντάσσεται σε μια ευρύτερη επιχείρηση λογοκρισίας, η οποία διεξάγεται αυτή τη στιγμή στην Κίνα και αφορά επίσης άλλους ιστότοπους» δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ο Ανι Ντέρζι, εκπρόσωπος της εταιρείας.
Μια έκκληση στο Internet, εμπνευσμένη από τα κινήματα αμφισβήτησης στον αραβικό κόσμο, καλεί τους Κινέζους σε 13 πόλεις να συγκεντρώνονται κάθε Κυριακή για να ζητούν περισσότερη κυβερνητική διαφάνεια και ελευθερία έκφρασης.
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory