Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τρίτη, 8 Μαρτίου 2011

Μπούστο για… δάγκωμα


Φαίνεται ότι ούτε τα φίδια δεν μπορούν να αντισταθούν στη θέα ενός πλούσιου μπούστου! Απόδειξη το ερπετό στο video που έχει εμπλακεί σε ένα ερωτικό παιχνίδι με μία ξανθιά νεαρή με πλούσια «προσόντα»…

Ωστόσο το «παιχνίδι» αποδείχθηκε επικίνδυνο αφού το φίδι τη δάγκωσε στο ντεκολτέ! Αν έχετε φοβία με τα φίδια, καλύτερα μη δείτε το παρακάτω video… .
<a href="http://video.msn.com/?mkt=en-ca&from=sp&fg=shareEmbed&vid=94c285bf-6c03-496d-8d98-cdb3d4726a9d&src=FLCP:sharebar:embed" target="_new" title="Snake Bites Woman's Boob">Video: Snake Bites Woman's Boob</a>
newsbomb.gr

Έρχεται η νέα Radeon HD 6990

Στην προώθηση του νέου μοντέλου της, Radeon HD 6990, το οποίο έρχεται να εντυπωσιάσει το κοινό με την ταχύτητα του βρίσκεται η AMD.

Το καινούριο μοντέλο διαθέτει καλύτερη κάρτα γραφικών, ενώ παράλληλα δίνει την δυνατότητα για μεγαλύτερη και ταχύτερη ανάλυση γωνίας στις φωτογραφίες. Επιπλέον, η Radeon HD 6990 έχει μνήμη 4GB, 64 ROPs και 3,072 Stream Processors.

Η νέα φωτογραφική μηχανή πρόκειται να βγει σύντομα στην διάθεση του καταναλωτικού κοινού και να προσφέρει νέες συγκινήσεις στους λάτρεις της φωτογραφίας..
newsbomb.gr

Οι αγελάδες στον τομέα των μεταφορών .

Cows in the transport
Cows in the transport
Cows in the transport
Cows in the transport
Cows in the transport
Cows in the transport
Cows in the transport

Μαύρη Θάλασσα: Αντιμέτωπη με την οικολογική καταστροφή


Για επερχόμενη οικολογική καταστροφή στη Μαύρη Θάλασσα προειδοποιούν τις παράκτιες χώρες τα μέλη της κοινοβουλευτικής συνέλευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης και απηύθυναν έκκληση για γενική κινητοποίηση.

«Η Μαύρη Θάλασσα βρίσκεται σήμερα κοντά στην οικολογική καταστροφή εξαιτίας της υπερεκμετάλλευσης των πόρων της, του ευτροφισμού και της ρίψης τοξικών αποβλήτων», προειδοποιούν οι συντάκτες έκθεσης που παρουσιάσθηκε στην κοινοβουλευτική συνέλευση του Συμβουλίου της Ευρώπης, η οποία συνέρχεται στο Στρασβούργο.

Κάθε χρόνο 280 τόνοι καδμίου, 60 τόνοι υδραργύρου, 4.500 τόνοι μόλυβδου, 6.000 τόνοι ψευδαργύρου, 1.000 τόνοι χρωμίου και 50.000 τόνοι υδρογονανθράκων πέφτουν στη Μαύρη Θάλασσα από τον Δούναβη. Μέσω των άλλων ποταμών που εκβάλλουν στη Μαύρη Θάλασσα (Δνείπερος, Δνείστερος, Ντον, Κουμπάν, Γιουζνί, Μπελάια) μεταφέρονται χιλιάδες τόνοι καδμίου, χαλκού, μόλυβδου, ψευδαργύρου, νιτρικών και φωσφόρου.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση αναπτύσσει από την πλευρά της την πρωτοβουλία «Συνεργασία της Μαύρης Θάλασσας» που αφορά μεταξύ άλλων σε θέματα περιβάλλοντος, ναυτικής πολιτικής και αλιείας, και η οποία στηρίζεται στη διακρατική συνεργασία.

Οι έξι παράκτιες χώρες (Bουλγαρία, Γεωργία, Ρουμανία, Ρωσία, Τουρκία και Ουκρανία) έχουν επικυρώσει τη Σύμβαση του 1992 για την προστασία της Μαύρης Θάλασσας και για έναν αποτελεσματικότερο έλεγχο της ρύπανσης και την αποκατάσταση και διατήρηση των φυσικών της πόρων, αλλά σύμφωνα με την έκθεση, οι προσπάθειες είναι ανεπαρκείς..
newsbomb.gr

Παράξενο ευτυχισμένο ζευγάρι .



Ορθορεξία: Κάτι σαν υστερία!

Εγώ το ένα φρύδι δεν μπορώ να το σηκώσω ψηλά, να κάνει τόξο, σε ένδειξη αποδοκιμασίας. Έχω δει όμως κάποια, κα Χ, να το κάνει επανειλημμένως, κάθε φορά που πάω να βάλω μία μπουκιά στο στόμα μου, η οποία κατά τη γνώμη της δεν είναι υγιεινή.

Πρόσφατα, διάβασα σχετικό, εμπεριστατωμένο άρθρο από ειδικούς, που λένε πως αυτή η εμμονή για κατανάλωση αποκλειστικά και μόνο υγιεινών τροφών και η ατελείωτη θερμιδομέτρηση και «βιταμινομέτρηση», είναι κι αυτή μία διατροφική διαταραχή, δηλαδή μία αρρώστια!

Οι πάσχοντες από ορθορεξία, διότι έτσι ονομάζεται, αρέσκονται στο να προγραμματίζουν τα γεύματα τους με στρατιωτική πειθαρχία ως προς την ποσότητα, ποιότητα και ώρα κατανάλωσης. Κομπάζουν για την ανυπαρξία γλυκών ή άλλων «ακατάλληλων» τροφών στη διατροφή τους, και αποδοκιμάζουν έντονα όσους τρώνε...φυσιολογικά(εκ σου και το ανασηκωμένο φρύδι). Στρέφονται αναπόφευκτα σε μία πιο αντικοινωνική συμπεριφορά και τρόπο ζωής, αφού είναι δύσκολο να φάνε αυτά που θέλουν έξω, και αισθάνονται ενοχές σε τυχόν παρέκκλιση τους από το πρόγραμμα. Δεν απολαμβάνουν σχεδόν καμία τροφή, απλά συντηρούνται..
Πηγή: queen.gr

Ασυνήθιστα ξενοδοχεία στην Ασία .

10 seriously unusual asian hotels17 10 Seriously Unusual Hotels In Asia
10 seriously unusual asian hotels16 10 Seriously Unusual Hotels In Asia
10 seriously unusual asian hotels12 10 Seriously Unusual Hotels In Asia
10 seriously unusual asian hotels10 10 Seriously Unusual Hotels In Asia
10 seriously unusual asian hotels08 10 Seriously Unusual Hotels In Asia
10 seriously unusual asian hotels02 10 Seriously Unusual Hotels In Asia

Το κλειδί της γοητείας

Αν νομίζετε ότι για να είστε γοητευτικές αρκεί μόνο να μακιγιαριστείτε και να σουλουπωθείτε... πλανάσθε... Η σωστή απάντηση είναι ο τρόπος που βλέπετε τον εαυτό σας.

Μια πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήµιο του Waterloo εξηγεί γιατί κάποια άτοµα θεωρούνται γοητευτικά από τους γύρω τους, ενώ κάποια άλλα όχι.

Σύµφωνα µε τα συµπεράσµατα των ειδικών, οι άνθρωποι που πιστεύουν ότι είναι αρεστοί και ότι θα γίνουν αποδεκτοί από τους άλλους µπορεί να είναι πιο φιλικοί και ζεστοί µε αποτέλεσµα τελικά να γίνονται πιο συµπαθείς. Άρα αρέσουµε όταν πιστεύουµε ότι αρέσουµε..
newsbomb.gr/

Χρόνια πολλά....σε όλες τις γυναίκες..



Η ημέρα της γυναίκας γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 8 Μαρτίου. Η ημερομηνία επιλέχθηκε με αφορμή μια μεγάλη διαμαρτυρία γυναικών που έγινε στις 8 Μαρτίου 1857 στην Νέα Υόρκη των ΗΠΑ όπου εργάτριες κλωστοϋφαντουργίας βγήκαν στους δρόμους ζητώντας καλύτερες συνθήκες εργασίας. Η ίδια ημερομηνία επιλέχτηκε τα επόμενα χρόνια από τις γυναίκες για να διαμαρτυρηθούν για τις κακές συνθήκες εργασίας και να ζητήσουν την ισότητα των δύο φύλων. Η άτυπη μέχρι τότε ημέρα της γυναίκας γιορτάστηκε επίσημα στις 8 Μαρτίου του 1909 στις ΗΠΑ και δύο χρόνια αργότερα καθιερώθηκε από την Σοσιαλιστική Διεθνή ως Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας.
Σήμερα αρκετά από τα αιτήματα των γυναικών έχουν ικανοποιηθεί, τουλάχιστον στις ανεπτυγμένες χώρες και γι' αυτό η ημέρα της γυναίκας έχει χάσει το μεγάλο πολιτικό της νόημα. Την ημέρα αυτή κυρίως οι γυναίκες λαμβάνουν δώρα ως έκφραση εκτίμησης από τους άντρες.

Ο εορτασμός όμως της ημέρας της γυναίκας παραμένει επίκαιρος και αναγκαίος. Σε πολλές χώρες καταπατούνται ακόμη και τα ανθρώπινα δικαιώματα των γυναικών ενώ το αίτημα για πλήρη ισότητα των δύο φύλων σε όλο τον κόσμο παραμένει ανικανοποίητο..

Η πιο κλασσική γυναικεία μορφή τέχνης.


Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/2010/03/blog-post_08.html#ixzz1FzabgIWi

«Aνανεώθηκε η δηµοσιογραφία» ,


Η διαφάνεια δεν µπορεί να είναι απόλυτη. Τα µέσα ενηµέρωσης πρέπει να παρεµβαίνουν τη σωστή στιγµή και να επιλέγουν τι πρέπει να δηµοσιεύεται ούτως ώστε, µεταξύ των άλλων, να µη θέτουν σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές. Αυτό είναι ένα από τα σηµεία στα οποία συµφώνησαν πέντε διευθυντές µεγάλων εντύπων που συνεργάστηκαν για τηδηµοσίευση των απόρρητων διπλωµατικών αµερικανικών εγγράφων, τα οποία διέρρευσαν µέσω του ιστότοπου Wikileaks. Την περασµένη εβδοµάδα οι επικεφαλής της ισπανικής εφηµερίδας «El Pais», τηςαµερικανικής «New York Times», της βρετανικής «Guardian»,της γαλλικής «Monde» και του γερµανικού περιοδικού «Spiegel» συναντήθηκαν προκειµένου να συζητήσουν τις επιπτώσεις τηςδηµοσιοποίησης τωνεγγράφων από την ιστοσελίδα του Τζούλιαν Ασάνζ, στο Μουσείο ΒασίλισσαΣοφία της Μαδρίτης.

«Οι αποκαλύψεις τηςιστοσελίδας Wikileaks είναι το µεγαλύτεροδηµοσιογραφικό γεγονός των τελευταίων ετών», υποστήριξε ο διευθυντής της «El Pais» ΧαβιέρΜορένο, ο οποίος θεωρεί ότι η δουλειά µε τα αµερικανικά διπλωµατικά έγγραφα οδήγησε στην ανανέωση αυτού του παλιού επαγγέλµατος που ονοµάζεται δηµοσιογραφία. «Εχουµε εισέλθει σε µια νέα εποχή», διαπίστωσε ο διευθυντής των «New York Times» Μπιλ Κέλερ. «Το Wikileaks δεν εφηύρε µια νέα εποχή στη δηµοσιογραφία, αλλά είναι περισσότερο ένα σύµπτωµα όσων συµβαίνουν τα τελευταία χρόνια στο ∆ιαδίκτυο».

Η Σιλβί Κοφµάν, διευθύντρια σύνταξης της «Monde», θεωρεί ότιη εµφάνιση του Wikileaks αποτελεί ένα παράδειγµα του δεσµού µεταξύ µέσων ενηµέρωσης και δηµοκρατίας. «Η διαρροή των εγγράφων δεν άλλαξε ριζικά τον Τύπο, συνέβαλε όµως σοβαρά στις προσπάθειές µας για µεγαλύτερη διαφάνεια». Η διαφάνεια αποτέλεσε ένα από τα βασικά σηµεία της συζήτησης των πέντε στελεχών των µεγάλων εντύπων.

Η συζήτηση ολοκληρώθηκε µε αναλύσεις για το µέλλον τηςδηµοσιογραφίας. «Υπάρχει µέλλον», κατέληξε ο Κέλερ.

Wikileaks

το όνοµα του τζούλιαν ασάνζ αναφέρθηκε πολλές φορές.
«Κάποιοι τον θαυµάζουν και κάποιοι τον δαιµονοποιούν», συµφώνησαν οι δηµοσιογράφοι, θεωρώντας ανησυχητική τη δίωξή του από τις ΗΠΑ.

«Η αµερικανική κυβέρνηση µας πίεσε να µη δηµοσιεύσουµε έγγραφα για την υεµένη», λέει ο διευθυντής των «τάιµς της Νέας υόρκης» Μπιλ Κέλερ. «το σκεφτήκαµε σοβαρά, αλλά το απορρίψαµε».


«Δεν µπορεί να υπάρξει δωρεάν Τύπος»

Η ΣΎΝΈΡΓΑΣΙΑ των πέντε εντύπων για Wikileaks τού προκάλεσε «πονοκεφάλους» αλλά και «πολλή διασκέδαση», όπως είπε γελώντας οΓκεοργκ Μάσκολο. Μίλησε για τηµεγάλη απήχηση που είχε αυτήη «διαφορετική µατιά» στην ιστορία, στις χώρες του Μαγκρέµπκαι τη Μέση Ανατολή, όπου σηµειώθηκαν λαϊκές εξεγέρσεις».

Ο Μάσκολο δεν κάνει διάκριση ανάµεσα στην ψηφιακή και την έντυπη έκδοση. «Αυτό που κάνουµε είναι καλή δηµοσιογραφία και την προσφέρουµε στους αναγνώστες µεόποια µορφή θέλουν να τη διαβάσουν – αλλά να πληρώσουν γι’ αυτό». ∆εν πιστεύει ότιµακροπρόθεσµαµπορεί να υπάρξει «Τύπος δωρεάν». «Νοµίζω ότι τελικά, οι άνθρωποινοιάζονται για την καλή δηµοσιογραφία, θέλουν να ξέρουν τι συµβαίνει στον κόσµο και είναι πρόθυµοι να πληρώσουν γι’ αυτό». Χρησιµοποιεί, µάλιστα, ένα χαρακτηριστικό παράδειγµα: «Το περιοδικό “Der Spiegel” κοστίζει 4 ευρώ, όσο ακριβώς και ένας καφές στα Starbucks. Είναι αυτό ακριβό όταν έχεις250 δηµοσιογράφους που δουλεύουν σκληρά κάθε εβδοµάδα και προσπαθούν να συγκεντρώσουν µοναδικό υλικό».


«Η αραβική εξέγερση βασίστηκε στα µέσα κοινωνικής δικτύωσης»

«ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ της Τυνησίας δεν χρειάζονταν το Wikileaks για να µάθουν τον βαθµό διαφθοράς των κυβερνώντων, αλλά ο αντίκτυπος των πληροφοριών προκάλεσε αντιδράσεις στη χώρα αυτή και ήταν το έναυσµα για τις ταραχές που ακολούθησαν στον αραβικό κόσµο». Ο διευθυντής της «El Pais» Χαβιέρ Μορένο πιστεύει ότι τα διπλωµατικά έγγραφα που δηµοσιοποιήθηκαν αποτέλεσαν έναν παράγοντα που συνέβαλε στις επαναστάσεις αυτών των χωρών. Εδωσαν ρόλο «στα µέσα κοινωνικής δικτύωσης, στη νέα κοινωνία της πληροφορίας, στην ταχύτητα µε την οποία κυκλοφορούν οι ειδήσεις: αυτή ήταν η βάση πάνω στην οποία δηµιουργήθηκε το νέο κίνηµα». Η γνώµη του Μορένο είναι ότι στον υπόλοιπο κόσµο η δηµοσιοποίηση τέτοιου είδους απόρρητων πληροφοριών ευνοεί µια πάλη ανάµεσα στη διαφάνεια που απαιτείται από τις κυβερνήσεις και στο «νόµιµο δικαίωµά τους» να κρατήσουν µυστικά.

Από δηµοσιογραφική άποψη πιστεύει ότι αυτή η ενηµερωτική διαδικασία, που έγινε σε συνεννόηση µε άλλους τέσσερις επικεφαλής έγκριτων διεθνών εντύπων, λειτούργησε ως «ένεση αδρεναλίνης καιεπαγγελµατικής υπερηφάνειας για την“El Pais”. Βάλαµε τα δυνατά µας για να παραγάγουµε όσο καλύτερο δηµοσιογραφικό αποτέλεσµα µπορούσαµε». Δεν πιστεύει ότι αυτή ηεπαγγελµατική περιπέτεια, µεµεγάλες επιπτώσεις για το Ιντερνετ, θα ορίσει ένα νέο επιχειρηµατικό µοντέλο. «Μεταξύ των εντύπων που συµµετείχαν, το καθένα εφαρµόζει διαφορετικό µοντέλο και στρατηγικές, άλλα προσφέρουν ελεύθερη πρόσβαση στις διαδικτυακές εκδόσεις τους, άλλα συνδροµητική... Θα ήταν λάθος να προσπαθήσουµε να εξαγάγουµε ένα κοινό συµπέρασµα».


«Το Wikileaks δεν οδήγησε στην αλλαγή, αλλά στην επίγνωση»

«ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ η συνεργασία µεταξύ των πέντε εντύπων µας πήγεπολύ καλά. Αυτό που µου άρεσε περισσότερο ήταν να παρατηρώ πως τοκάθε ένα διατήρησε τηνανεξαρτησία του, µε διαφορετικές αναλύσεις πάνω στα ίδια διπλωµατικά έγγραφα», δήλωσε ο Μπιλ Κέλερ. ∆ιατήρησε τις αµφιβολίες του για το εάν ηδηµοσιοποίηση των εγγράφωνεπηρέασε τις εξελίξεις στον αραβικό κόσµο. «Εµείς δυναµώσαµε τη φωτιά στην Τυνησία, όπου οι πληροφορίες του Wikileaksγια τηζωή τωνηγετών εξόργισαντους πολίτες. Από εκεί “κόλλησε” και η Αίγυπτος». Για τον διευθυντή των «New York Times», το Wikileaks ήταν δευτερευούσης σηµασίας. «Πιστεύω ότι θαήταν αλαζονικό να σκεφτούµε το αντίθετο.

Γενναίοι είναι οι άνθρωποι που έδωσαν τις πληροφορίες ώστεκάποιοι άλλοι να κερδίσουν ταεύσηµα. Το Wikileaks δεν οδήγησεστις αλλαγές, αλλά παρείχε τιςγνώσεις που πυροδότησαν τις αλλαγές».

∆εν είναι σίγουρος για το εάν θα συνεχιστούν τέτοιου είδους διαρροές. «Πρέπει να θυµηθούµε ότι ο άνθρωπος που έδωσε τις πληροφορίες αντιµετωπίζει τώρα πολλά χρόνια φυλάκισης. Ποιοςθα είναι πρόθυµος να κάνει κάτι ανάλογο;». Τονίζει ότι το έργο των δηµοσιογράφων δεν είναι το ίδιο µε πριν από 10 χρόνια.

Σύµφωνα µε τον Κέλερ, είναι σαφές ότι το µέλλον της δηµοσιογραφίας βρίσκεται στο ∆ιαδίκτυο και «τα παραδοσιακά µέσα ενηµέρωσης πρέπει να προσαρµοστούν».

Οσον αφοράτη χρέωσητων ιστοσελίδων, τα πράγµατα δείχνουν ότι οι περισσότεροι αναγνώστες δεν θα πληρώσουν, «αλλά εκείνοι που χρησιµοποιούν το ∆ιαδίκτυο για την ενηµέρωσή τους θα εκτιµούν τι κοστίζει αυτού του είδους η δηµοσιογραφία, ώστε να πληρώσουν».


«Ο Ασάνζ εµπιστεύθηκε τα παραδοσιακά µέσα ενηµέρωσης»

Η 56ΧΡΟΝΗ Σιλβί Κοφµάν πιστεύει ότι ούτε το Διαδίκτυο ούτε τα iPad ούτε τα έξυπνα τηλέφωνα απειλούν το µέλλον του Τύπου.«Λένε ότι οι νέες τεχνολογίες θα σκοτώσουν τις εφηµερίδες, αλλά πιστεύω το αντίθετο. Πρέπει να προσαρµοστούµε και να αναθεωρήσουµε το επιχειρηµατικό µας µοντέλο. Η οικονοµική κατάσταση θα είναι δύσκολη, αλλά η δηµοσιογραφική υπέροχη. Μας ανοίγεται ένα ευρύ φάσµα δυνατοτήτων: πολλαπλασιασµός των θεµάτων, των µέσων ενηµέρωσης, των πηγών... », λέει. Στην πραγµατικότητα, τα έγγραφα του Wikileaks και η µεγάλη ανάπτυξη του Διαδικτύου που προκάλεσαν, οδήγησαν και σε µια αλλαγή µέσα στη «Monde», καθώς οι δύο αίθουσες σύνταξης, της ηλεκτρονικής και της έντυπης έκδοσης, ήρθαν πιο κοντά: «Αναγκαστήκαµε να συνεργαστούµε πολύ περισσότερο από το συνηθισµένο κάτι που τελικά αποδείχθηκε ιδιαίτερα θετικό», λέει τονίζοντας ότι πιστεύει πως οι διαρροές του Wikileaks συνέβαλαν σηµαντικά σε ό,τι συµβαίνει στις αραβικές χώρες. «Ηµουν εκεί την περασµένη εβδοµάδακαι η συζήτηση για το τι αποκαλύφθηκε στα διπλωµατικά έγγραφα γινόταν διαρκώς στους δρόµους. Οι κυβερνήσεις θα προσπαθήσουν να καλύψουν καλύτερα τα όσα γίνονται, αλλά την ίδια στιγµή δηµιουργείται µια δυναµική που θα συµβάλει στη µεγαλύτερη διαφάνεια». Η Κοφµάν υποστηρίζει ότι τα ΜΜΕ θα πρέπει να ασκήσουν περισσότερες πιέσεις για τη δηµοσιοποίηση τέτοιου είδους πληροφοριών. «Η ευφυΐα του Ασάνζ τον οδήγησε να βασιστεί στα παραδοσιακά µέσα ενηµέρωσης προκειµένου να αξιοποιηθεί καλύτερα η διαφάνεια που προσφέρουν αυτά τα απόρρητα έγγραφα», κατέληξε. «Και το αποτέλεσµα ήταν πολύ θετικό».


«Αν ανοιχτούµε στην κοινωνία, οι άνθρωποι θα µας δώσουν ιστορίες»

Ο ΑΛΑΝ ΡΑΣΜΠΡΙΝΤΓΚΕΡ, διευθυντής της «Guardian» εδώ και 15 χρόνια, είναι εθισµένος στις νέες τεχνολογίες και υποστηρίζει την άποψη ότι τα µέσα πρέπει να είναι ανοιχτά. Ισχυρίζεται ότι «µε την πάροδο του χρόνου, θα επωφεληθούν επειδή οι άνθρωποι θα προσφέρουν ιστορίες». Υποστηρίζει ότι είναι ένα θέµα το οποίο θα πρέπει να σκεφθούν σοβαρά οι όµιλοι ΜΜΕ, επειδή «όσο αυξάνονται τα τείχη που περιβάλλουν το περιεχόµενό τους τόσο µικρότερος θα µπορεί να είναι ο πιθανός αντίκτυπός τους σε παγκόσµιο επίπεδο».

Κατά την άποψή του, σε «ένα µέσο µε περιορισµένη πρόσβαση, οι ιστορίες του Wikileaks θα ήταν ουσιαστικά αόρατες», γι’ αυτό και πιστεύει ότι η ταυτόχρονη δηµοσίευση σε διάφορα µέσα ενηµέρωσης ενίσχυσε τον αντίκτυπο. «Αυτές οι ιστορίες είχαν τόση δύναµη και επειδή οι δηµοσιογράφοι τις επένδυσαν µε την εµπειρία τους, αλλά και επειδή µπορούσαν να διαβασθούν το ίδιο εύκολα στους δρόµους του Καΐρου και της Λιβύης όσο και στους δρόµους της Ουάσιγκτον, της Μόσχας ή της Μαδρίτης». Η διαχείριση των αµερικανικών διπλωµατικών τηλεγραφηµάτων ήταν µια νέα πρόκληση. «Πιστεύω ότι κανένας δηµοσιογράφος δεν είχε εργαστεί ποτέ µε τόσες πολλές πληροφορίες. Υπολογίσαµε ότι ήταν 300 εκατοµµύρια λέξεις – τα Pentagon Papers ήταν 2,5 εκατοµµύρια», λέει. «Επρεπε να µάθουµε πολλά και γρήγορα: πώς να τα παρουσιάσουµε, πώς να ψάξουµε ανάµεσα στις πληροφορίες, πώς να βρούµε τις ειδήσεις εύκολα...».

∆ιαβεβαιώνει ότι η συνεργασία µε τα άλλα µέσα για τη δηµοσιοποίηση των εγγράφων του Wikileaks βοήθησε τους υπευθύνους να συνειδητοποιήσουν ότι «υπάρχουν λίγες οργανώσεις µέσων ενηµέρωσης στον κόσµο που µοιράζονται τον ίδιο βαθµό σοβαρότητας και δέσµευσης γι’ αυτό το είδος της δηµοσιογραφίας».


Αναδημοσιευση Απο Νεα


Greecelands

Βρετανικά «X-files» ,


Και τι δεν έχει φιλοξενήσει κατά καιρούς ο πλανήτης Γη: από «δαχτυλίδια» και «τσούχτρες» έως περίεργα ιπτάµενα οχήµατα σε σχήµα τσιγάρου ή ντόνατς. Τέτοιου είδους περιγραφές, σκίτσα και φωτογραφίες εξωγήινων όντων περιλαµβάνονται στους 35 φακέλους που έδωσε στη δηµοσιότητα το βρετανικό υπουργείο Αµυνας, το οποίο οµολογουµένως εξέτασε κάθε περίπτωση ξεχωριστά. Απόδειξη ότι στις περίπου 8.500 σελίδες, οι οποίες σηµειωτέον αφορούν (µόνο) την περίοδο 1997 - 2005, δεν περιλαµβάνονται µόνο οι περιγραφές των αυτoπτών µαρτύρων, αλλά και οι απαντήσεις του υπουργείου. Η συγκεκριµένη φωτογραφία τραβήχτηκε από συνταξιούχο της Αεροπορίας των βρετανικών ενόπλων δυνάµεων τον Απρίλιο του 2004, ενώ βρισκόταν σε διακοπές στη Σρι Λάνκα. «Παρατήρησα στον ουρανό µια διαφορετική ακτινοβολία. Περίπου ένα λεπτό αργότερα ακούστηκε µια βροντή και µετά εµφανίστηκε ένα δαχτυλίδι σαν ντόνατς», έγραφε στο συνοδευτικό του σηµείωµα. Και το υπουργείο, που «έσκυψε» πάνω από τη µαρτυρία του, τον συµβούλευσε να επικοινωνήσει µε την… τοπική κυβέρνηση.


Αναδημοσιευση Απο Νεα

Greecelands

«Το “Πατρίς, θρησκεία, οικογένεια” έγινε και πάλι σημαντικό»,


Αντί για μουσική, ο «διακριτικός» συνθέτης προτιμά να μιλήσει για τους «βλαμμένους» σημερινούς Ελληνες, για τη γερμανική απειλή, για τη δημοκρατία... που δεν έχουμε και για τους πολιτικούς που ποτέ δεν λογοδοτούν

«Εγώ μουσικός είμαι, δεν είμαι μέσα στα πράγματα. Απλώς κοιτάζω γύρω μου, παρατηρώ και θέλω να έχω τις κεραίες μου τεντωμένες» λέει ο Παναγιώτης Καλαντζόπουλος. Με το καλημέρα, άλλωστε, με την πρώτη ερώτηση ( «τι κάνεις αυτόν τον καιρό;»), αντί να αναφερθεί στις μουσικές παραστάσεις του στο Ηalf Νote, απαντά ως εξής: «Η οικογένειά σου είναι καλά; Αυτό έχει σημασία. Δυστυχώς όμως δεν το έχουμε δει ακόμη όλο το έργο.Με έναν περίεργο τρόπο, το “Πατρίς, θρησκεία, οικογένεια” γίνεται και πάλι σημαντικό. Με άλλον τρόπο, όχι τον υστερόβουλο τον χουντικό. Αλλά εκεί είναι που μπορεί να πατήσει κανείς:στην υγεία του και στους δικούς του ανθρώπους».
Δικούς του ανθρώπους πάντως επ΄ ουδενί δεν θεωρεί τους Γερμανούς. Ή, για να ακριβολογούμε, την πολιτική που εφαρμόζει το κράτος τους. «Εγώ νομίζω ότι βρισκόμαστε μπροστά σε μια απειλή.Και εννοώ τη Γερμανία.Είναι οικονομικό το θέμααλλά στην ουσία πρόκειται για τον παλιό “καλό” παγγερμανισμό του Κάιζερ και του Χίτλερ και άλλων- και της Μέρκελφυσικά-ο οποίος δεν άλλαξε ποτέ πρόσωποαπό τον καιρό του Αλάριχου.Το κύριο χαρακτηριστικό της Γερμανίας, είτε αφορά τα δάνεια και την Deutsche Βank είτε αφορά, τηρουμένων των αναλογιών, τη μέθοδο για τον θάνατο έξι εκατομμυρίων ανθρώπων,είναι τα ψέματα και ο αιφνιδιασμός.Βάζεις τον άλλον να νομίζει ότι πάει να κάνει την Ενωμένη Ευρώπη ή πάει να κάνει μπάνιο και τον στραγγαλίζεις τη στιγμή της βουτιάς. Αλλά εμείς είμαστε τα βλαμμένα. Δεν είναι έξυπνος ο Ελληνας. Υπήρξε έξυπνος και ιδιοφυής,αλλά αυτή τη στιγμή είμαστε ανάξιοι κληρονόμοι».
Χωρίς να «παίζει» με τα μέσα ενημέρωσης, χωρίς να επιζητεί ιδιαίτερη δημοσιότητα, ο συνθέτης Παναγιώτης Καλαντζόπουλος φέρνει έναν νεωτερισμό σε αυτό που αποκαλείται «πολιτικοποιημένος δημιουργός». «Καλά να πάθουν οι πολιτικοί. Αυτό λέμε όλοι μέσα μας...και έξω μας.Δεν έχουμε δημοκρατία στην Ελλάδα.Να σταματήσει αυτή η καραμέλα. Εχουμε κομματοκρατία. Εχουμε ένα σύστημα που λέγεται δημοκρατίαενώ αφορά πέντε σπείρες που λέγονται κόμματα. Η κομματοκρατία συνίσταται διά της αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας η οποία δεν έχει καμία σχέση με την Αθηναϊκή Δημοκρατία. Στέλνεις 300 βουλευτές στη Βουλή, από τους οποίους εκλέγεται η εκτελεστική εξουσία και οι οποίοι βγαίνουν με βάση ένα πρόγραμμα.Αν αυτό δεν τηρηθεί ή γίνει το άκρως αντίθετο, όπως καλή ώρα συμβαίνει αυτή τη στιγμή, δεν έχει καμία απολύτως επίπτωση στη μεταξύ τους σχέση».

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΤΎΠΑΣ ΜΠΟΥΜΑΝ Κάτσε κάτω απ'' το µικρόφωνο!


Οταν στο 2ο έτος της σχολής ηχοληψίας Παπαντωνοπούλου, ο Γιάννης, µαζίµε έναν παλιό µπούµαν πήγε στο πρώτο του γύρισµα, δεν του επιτρεπόταν να αγγίξει ούτε ένα καλώδιο από τον εξοπλισµό. Μπορούσε µόνο να κοιτάζει εντυπωσιασµένος και να µαθαίνει. Αυτό συνεχίστηκε για τρία χρόνια, µέχριπου ο µέντοράς τουέγινε ηχολήπτης, ο Γιάννης πήρε τη θέση του, και άρχισε να δουλεύει σε ταινίες όπως οι «Λουκουµάδες µεµέλι», «Μια µέλισσα τον Αύγουστο», ή «Alter ego». «Ο µπούµαν είναι ολόκληρη ειδικότητα στον κινηµατογράφο. Το βασικό σου αντικείµενο είναι ησωστή τοποθέτηση, το πλασάρισµα του µικροφώνου πάνω από τους ηθοποιούς». Κάτι που ακόµα και άνθρωποι του χώρου πιστεύουν ότι µπορεί να το κάνει ο καθένας. «Στην ειδικότητά µου, όποιος αγαπάει τη δουλειά του»,απαντάει ο Γιάννης, «ξέρει το κάθε πλάνο µε γεωµετρική ακρίβεια». Τι σηµαίνει αυτό; «Αν φανταστούµε µια κινηµατογραφική εικόνα να ανοίγει, θα δούµε πάνω από το όριό της µικρόφωνα ή άλλα µηχανήµατα. Ο καλός ο µπούµαν, ξέρει να πλασάρει ακριβώς πάνω σε αυτήν τη γραµµή». Εκτός από τη χειρουργική ακρίβεια που απαιτεί η δουλειά του, συχνά, οι συνθήκες της δεν είναι και οι καλύτερες. «Εχει χρειαστεί να µπω µε τα ρούχα στη θάλασσα,να κρεµαστώ από τοίχους ή να κρατάω το µικρόφωνο όλη µέρα σε µια παραλία», λέει.

Θυµάται µάλιστα ότι πριν από την οικονοµική κρίση, «µε 2-3 γυρίσµατα 8 εβδοµάδων τον χρόνο, και µε ντοκιµαντέρ, διαφηµιστικά σποτ ή ταινίες µικρού µήκους στο ενδιάµεσο, καταφέρναµε να καλύπτουµε τους 14 µισθούς ενός υπαλλήλου». Σήµερα γίνονται λιγότερες ταινίες, «και τα εξτραδάκια σπανίζουν».

ΕΜΜΆΝΟΥΕΛΛΆ ΦΡΆΓΚΙΆΔΆΚΗ Βοηθος ςΚΗΝΟΘΕΤΗ Στο µυαλό του δηµιουργού ,


Μέχρι τα 17 της που ήρθε από την Κρήτη στην Αθήνα, η Εµµανουέλλα δεν ήξερε ότι θέλει να ασχοληθεί µε τοσινεµά. Το Οικονοµικό της Νοµικής όµως δεν της άρεσε και πολύ. Πήγε στη σχολή Σταυράκου, συνέχισεµε µια υποτροφία του Ελληνικό Κέντρο Κινηµατογράφου στη Νέα Υόρκη, και µε τις πρώτες της ταινίες µικρού µήκους επισηµοποίησε τη σχέση της µε τη µεγάλη της αγάπη. Σήµερα, κάτω από την υπηρεσία της ως βοηθός σκηνοθέτη, αναφέρονται ταινίες όπως το «Attenberg», το «Mamma Mia» και η «Τεστοστερόνη». «Ο ίδιος ο σκηνοθέτης φαντάζεται όµορφες εικόνες, κι εσύ πρέπει να τις ''σπάσεις'' σε ανάγκες, να τις γειώσεις και να τις κωδικοποιήσεις. Να σκεφτείς δηλαδή ότι για ένα συγκεκριµένο πλάνο χρειαζόµαστε έναν χώρο µε ειδικά χαρακτηριστικά, πέντε κοµπάρσους κ.λπ.», λέει, εξηγώντας µε απλά λόγια τη δουλειά της. Που απαιτεί σχεδόν τα τρία τέταρτα του συνολικού κόπου, µόνο για την περίοδο της προετοιµασίας, πριν από το γύρισµα. Αν µάλιστα δεν έχει προηγηθεί διεξοδική ανάλυση ακόµα και για µια απλή πρόταση στο σενάριο, «που µπορεί να λέει ότι ''Η Μαρία µε τον γιο της πάνε στην παραλία, κάνουν µια βουτιά και µετά τρώνε ψάρι'', ενδέχεται να µη γυριστεί καν η σκηνή». Κάτι που συχνά οδηγεί σε µικρές δηµιουργικές συγκρούσεις µε τον επικεφαλής του συνεργείου, συµπληρώνει η Εµµανουέλλα, και θυµάται ότι πρόσφατα, µια σκηνοθέτρια δεν ήθελε ούτε να τη βλέπει µπροστά της. «Γιατί δεν µπορούσα να µπω στο όνειρό της».

Σου αρέσει η μουσική; Είναι θέμα γονιδίων,


Η ανθρώπινη δεκτικότητα απέναντι στη μουσική είναι θέμα γονιδίων, ισχυρίζεται μια νέα έρευνα που διεξήχθη στη Φινλανδία και δόθηκε στη δημοσιότητα πριν από λίγες ημέρες.

Η συγκεκριμένη μελέτη, υπό την καθηγήτρια Ιρμα Γιάρβελα του Πανεπιστήμιου του Ελσίνκι και την Ακαδημία Σιμπέλιους, θεωρεί πως

«Η προθυμία των ανθρώπων να ακούν μουσική σχετίζεται με κάποια γενετικά προκαθορισμένα νευροβιολογικά γνωρίσματα του εγκεφάλου. Για παράδειγμα το γονίδιο AVPR1A, μια παραλλαγή του υποδοχέα της βασοπρεσίνης, επηρεάζει την κοινωνική συναναστροφή και την επικοινωνία» δήλωσε η κυρία Γιάρβελα.

Αυτοκίνητο 33 ετών αντί 1,77 εκ. ευρώ,


Πόσο πωλείται στο Ιράν ένα αυτοκίνητο μάρκας Peugeot 504, ηλικίας 33 ετών; Περισσότερο από ένα 1.770.000 ευρώ! Βεβαίως δεν πρόκειται για μια οποιαδήποτε σακαράκα, αλλά για το παλιό αυτοκίνητο του Ιρανού προέδρου Μαχμούντ Αχμαντινετζάντ, ο οποίος το έβγαλε σε δημοπρασία και θα διαθέσει τα χρήματα σε κοινωφελείς σκοπούς.

Το λευκό σεντάν του 1977, που οδηγούσε ο Ιρανός πρόεδρος , όταν ακόμη ήταν δήμαρχος της Τεχεράνης. θα «έπιανε» φυσιολογικά στην τοπική αγορά το πολύ 1.200 ευρώ, όμως η διαδικασία της δημοπράτησης πολλαπλασίασε την τιμή του. «Τυχερός» αγοραστής ήταν τελικά ένας εύπορος Ιρανός, ο οποίος δεν θέλησε να κατονομαστεί, αλλά δήλωσε μέσω του δικηγόρου του ότι σκοπεύει να δημιουργήσει ένα μικρό μουσείο και να τοποθετήσει εκεί το ακριβοπληρωμένο...σαραβαλάκι του!

Πριν από περίπου έναν χρόνο, ο Αχμαντινετζάντ ζήτησε να σχεδιαστεί μια ειδική ιστοσελίδα η οποία λειτουργούσε σε πολλές γλώσσες, ώστε οι ενδιαφερόμενοι να καταγράφουν τις προσφορές τους. Όπως ήταν αναμενόμενο, οι περισσότερες προσφορές έγιναν από το Ιράν, όμως αμέσως μετά στην κατάταξη των ενδιαφερομένων έρχονταν οι Ηνωμένες Πολιτείες.
Το ποσό που συγκεντρώθηκε, πάντως, θα χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία κατοικιών για περσικές οικογένειες με πολύ χαμηλά εισοδήματα και άνεργες μητέρες.

Αναδημοσιευση Απο Βημα

Greecelands

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory