Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Σάββατο, 12 Μαρτίου 2011

Εισαγγελική... «sirina» για την Τζούλια


Ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος.
Ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος άσκησε ο εισαγγελέας του ΣΔΟΕ εις βάρος της Τζούλιας Αλεξανδράτου για την υπόθεση των ερωτικών DVD.

Η πρωταγωνίστρια των επίμαχων ερωτικών ταινιών φέρεται να απέκρυψε την αμοιβή της, με αποτέλεσμα να κινηθεί διαδικασία εις βάρος της από τον αρμόδιο εισαγγελέα, Χαρ. Τζώνη.

Ο εισαγγελέας, ο οποίος διενήργησε πολύμηνη έρευνα, άσκησε ποινική δίωξη εναντίον της Αλεξανδράτου για ψευδή βεβαίωση σε βαθμό κακουργήματος, που αφορά ισχυρισμούς της κατηγορουμένης, που δεν αποδείχθηκαν αληθείς.

Για το επίμαχο DVD, που είχε γυριστεί από την εταιρεία «Sirina», η Τζούλια Αλεξανδράτου, όταν είχε κληθεί από το ΣΔΟΕ, είχε καταθέσει ότι δεν ήταν εμπορικό προϊόν, αλλά επρόκειτο για προσωπικές της στιγμές, που διέρρευσαν από πρώην σύντροφό της. Είχε πει, επίσης, πως δεν υπήρχε κανένα συμφωνητικό και ότι δεν είχε εισπράξει αμοιβή.

Ο επιχειρηματίας και ιδιοκτήτης της εταιρείας «Sirina», Δημήτρης Σειρηνάκης, ωστόσο, όταν κλήθηκε στο ΣΔΟΕ, προσκόμισε ιδιωτικό συμφωνητικό με την Τζούλια Αλεξανδράτου, βάσει του οποίου η προβλεπόμενη αμοιβή της ήταν 150.000 ευρώ.
Την υπόθεση θα αναλάβει ανακριτής.
sourta-ferta
ΘΕΜΑ

Sexy Σάσα κι όποιος αντέξει!

Μας αποκαλύπτεται!
«Μακάρι να έκανα βίζιτες, αν αυτό βοηθούσε με κάποιο τρόπο τη μαμά μου. Όμως ούτε έκανα, ούτε θα κάνω!», δηλώνει η χειμαρρώδης και πάντα αυθόρμητη Σάσα Μπάστα. Η sexy Σάσα βγάζει ακόμη και τα απολύτως απαραίτητα και φωτογραφίζεται για το περιοδικό «Nitro», ενώ απαντάει σε όλους εκείνους που τη θέλουν να κάνει διάφορες καταχρήσεις και να προβάλλει έντονα το σέξι προφίλ της.

Όπως λέει, θα έκανε βίζιτες μόνο, αν έτσι κατάφερνε να βοηθήσει τη μαμά της, που πρόσφατα αντιμετώπισε σοβαρό πρόβλημα υγείας, αλλά όπως υποστηρίζει, ούτε έκανε ποτέ κάτι τέτοιο, αλλά ούτε και σκοπεύει να κάνει. «Η μητέρα μου έκανε πέντε εγχειρήσεις σε δημόσιο νοσοκομείο. Κανείς δεν μου ζήτησε φακελάκι, κανείς δεν μου ζήτησε να πληρώσω κάτι» …και συνεχίζει απαντώντας σε όσα ακούστηκαν για το γιατρό που της έδειξε μια ιδιαίτερη αδυναμία! «Ο γιατρός ήταν 25 ετών ειδικευόμενος. Ο άνθρωπος μου ζήτησε το τηλέφωνο μου για να έρθει να πιει ένα ποτό στο μαγαζί όπου τραγουδούσα. “Πέσιμο” δεν υπήρξε ποτέ. Ανταλλάξαμε μηνύματα, ξεκαθάρισα τη θέση μου, σεβόμενη την ιδιότητά του ως γιατρού που φρόντιζε τη μητέρα μου, και το ζήτημα τελείωσε εκεί.»

Ακούγοντας όλα αυτά τα πικρόχολα σχόλια για εκείνη, το πρώην «κορίτσι» του Θέμου εξομολογείται πως παλιότερα στο σημείο να θέλει να αυτοκτονήσει: «Έφτασα μέχρι το σημείο να σκέφτομαι την αυτοκτονία, μόνο από αυτά που ακούγονταν για εμένα, κι ας ήξερα η ίδια ότι δεν τα είχα κάνει.»

«Δεν έχω μετανιώσει για το σέξι προφίλ μου. Έτσι είναι ο τρόπος μου, έτσι θα μιλήσω, έτσι θα αγγίξω κάποιον, έτσι είναι ο χαρακτήρας μου. Αυτό δεν σημαίνει ότι κάνω βίζιτες και πίνω ντραγκς, ότι ξενυχτάμε, ότι πηγαίνουμε κάθε μέρα με διαφορετικό άντρα… Αυτό το στιλ ζωής δεν μου πηγαίνει καθόλου!», προσθέτει η Σάσα και καταλήγει: «Δεν ήρθα στην Αθήνα για να γίνω Η Σάσα Μπάστα, να με ξέρει όλη η Ελλάδα. Αυτό που με ενδιαφέρει ήταν να γίνω η Σάσα Μπάστα που δουλεύει σε καλά μαγαζιά, να κερδίζω σωστά τα χρήματά μου, να είμαι καλά στα προσωπικά μου, να έχω τις φίλες μου!»

ΘΕΜΑ
sourta-ferta

Οταν τα graffiti ζωντανεύουν .






Πόσο διαρκεί το σεξ;


Εσείς πόσο θεωρείτε ότι είναι ο ιδανικός χρόνος σεξουαλικής επαφής με τον σύντροφό σας; Πάντως νέα έρευνα που πραγματοποίησαν 34 σεξολόγοι από τις ΗΠΑ και τον Καναδά υποστηρίζει πως η ιδανική διάρκεια της σεξουαλικής επαφής είναι 3-13 λεπτά.

Η διάρκεια από 3-7 λεπτά χαρακτηρίζεται «αποδεκτή» και 7-13 λεπτά «επιθυμητή». Όπως αναφέρουν οι ειδικοί στο επιστημονικό περιοδικό The Journal of Sexual Medicine, η έρευνά τους έρχεται ίσως να «διορθώσει» τη μη ρεαλιστική άποψη που έχει επικρατήσει σε ότι αφορά στην ιδανική χρονική διάρκεια της σεξουαλικής πράξης, που ξεπερνάει κατά πολύ τα 13 λεπτά.
newsbomb.gr
sourta-ferta

Τώρα είναι αργά .......


Marriage brought to you by Free Funny Videos

Τα πολλά ρούχα είναι περιττά!

Σούπερ σόου από την Rihanna.
Στη Μελβούρνη βρέθηκε αυτές τις μέρες η τραγουδίστρια Rihanna για να δώσει μια συναυλία. Η κοκκινομάλλα από τα Barbados εμφανίστηκε ιδιαίτερα σέξι, καθώς φόρεσε ένα διαφανές κορμάκι που άφηνε ακάλυπτο το πίσω μέρος του σώματός της. Δεν ξέρουμε για τα τραγούδια, αλλά η εμφάνιση αποζημίωσε πλήρως τον αντρικό πληθυσμό που πήγε να την ακούσει.




ΘΕΜΑ

Ζωγραφική στο δρόμο .






Στα γενέθλιά της με see-through μπλουζάκι!

Έκλεισε τα 53 η Sharon Stone.
Φορώντας δερμάτινο παντελόνι και ένα see-through τοπ που άφηνε σε κοινή θέα το στήθος της, γιόρτασε χτες τα γενέθλιά της η ηθοποιός Sharon Stone. Η Stone έσβησε τα 53 κεράκια της τούρτας με την παρέα της στο lounge χώρο του dance club «Voyeur» στη Santa Monica Blv, στο Δυτικό Χόλιγουντ.







Οι ρομαντικές ταινίες βλάπτουν τις σχέσεις


Η παρακολούθηση ρομαντικών κωμωδιών μπορεί να κάνει κακό στην ερωτική μας ζωή, υποστηρίζουν ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Herriot Watt του Εδιμβούργου. Οι ρομαντικές κωμωδίες έχουν κατηγορηθεί από ειδικούς σε θέματα ανθρωπίνων σχέσεων του πανεπιστημίου για την προαγωγή των μη ρεαλιστικών προσδοκιών, όταν πρόκειται για τον έρωτα.

Οι επιστήμονες του Εργαστηρίου Οικογενειακών και Προσωπικών Σχέσεων του ιδρύματος μελέτησαν 40 μεγάλες κινηματογραφικές επιτυχίες της περιόδου 1995-2005 και εντόπισαν, συχνά, θέματα που πιστεύουν ότι δεν είναι ρεαλιστικά. Στις ταινίες που μελέτησαν περιλαμβάνονται οι: «Έχετε μήνυμα στον υπολογιστή σας», «Ενώ εσύ κοιμόσουν», «Η νύφη το σκάσε», «Μια βραδιά στο Νότινγκ Χιλ», «Η Καμαριέρα» και «Ο γάμος του εραστή μου».

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι λάτρεις αυτού του είδους ταινιών είχαν συχνά δυσκολίες επικοινωνίας με το σύντροφο τους. Όλο και συχνότερα οι σύμβουλοι γάμου ακούνε τα ζευγάρια να λένε ότι το σεξ θα πρέπει να είναι πάντα τέλειο, κι αν κάποιος είναι καθορισμένο να είναι μαζί με κάποιον άλλον, τότε πρέπει να γνωρίζει τις ανάγκες του συντρόφου του, χωρίς ο δεύτερος χρειάζεται να τις εκφράσει.

Τώρα η μελέτη έρχεται να δείξει ότι οι δημοφιλείς, ειδικά μεταξύ των γυναικών, αυτές ταινίες παίζουν ρόλο στην διαιώνιση τέτοιων ιδεών στο μυαλό του ανθρώπου. Το πρόβλημα όμως είναι ότι ενώ οι περισσότεροι από μας γνωρίζουμε ότι τέτοιες ιδέες για την τέλεια σχέση είναι ουτοπικές, μερικοί εξ ημών εξακολουθούμε να επηρεαζόμαστε από τους κινηματογραφικούς χαρακτήρες, χωρίς μάλιστα να το συνειδητοποιούμε.

http://ektiesthisi.blogspot.com/

Τα παιδιά τρώνε σωστά!

Καρτούν πάνω στην συσκευασία των δημητριακών ίσον... υγεία, λένε τώρα οι ερευνητές.
Με ήρωες από καρτούν πάνω στα κουτιά

Είναι γνωστό πως διάφοροι θρυλικοί χάρτινοι ήρωες των καρτούν, όπως για παράδειγμα οι κλασικοί ήρωες του Ντίσνεϊ, ο Μπαγκς Μπάνι των «Looney Tunes» και τόσοι ακόμη, εμφανίζονται ως...γκεστ σταρ σε συσκευασίες παιδικών προϊόντων γιά να ανεβάσουν τις πωλήσεις τους.

Τώρα μια καινούρια έρευνα κατέδειξε ότι αυτή η ευρέως διαδεδομένη - και αμφιλεγόμενη- διαφημιστική τακτική εχει και τα καλά της, αφού μπορεί τελικά να οδηγήσει τα παιδιά στο να καταναλώνουν πιο υγιεινά τρόφιμα. Ερευνητές του Πανεπιστημίου της Πενσιλβάνια στις ΗΠΑ, έδωσαν σε 80 παιδιά, ηλικίας από τεσσάρων έως έξι ετών, κουτιά δημητριακών, εκ των οποίων τα μισά ήταν διακοσμημένα με πιγκουΐνους καρτούν, ενώ τα άλλα μισά δεν ήταν. Μάλιστα οι διακοσμημένες συσκευασίες περιείχαν πιο υγιεινά προϊόντα, αν και λιγότερο εύγευστα σε σχέση με τις «απλές» συσκευασίες, οι οποίες περιείχαν πιό παχυντικά δημητριακά με ζάχαρη, επικάλυψη σοκολάτας κλπ.

Η Μάγια Πλισέτσκαγια στην Αθήνα,


Το «Αve Maya», η χορογραφία που δημιούργησε ο Μορίς Μπεζάρ το 2000 ειδικά για την Μάγια Πλισέτσκαγια, θ΄αποτελέσει το αποκορύφωμα του γκαλά προς τιμή της «απόλυτης μπαλαρίνας» που θα φιλοξενηθεί στις 14 και 15 Απριλίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Η έκπληξη της βραδιάς είναι ότι θα το ερμηνεύσει η ίδια η Πλισέτσκαγια η οποία, στα 85 της χρόνια, παραμένει δημιουργική και δραστήρια.

Στο εν λόγω γκαλά την Πλισέτσκαγια θα τιμήσουν χορευτές της νεότερης γενιάς από συγκροτήματα με τα οποία όχι μόνο συνδέθηκε στη διάρκεια της λαμπερής καριέρας της, αλλά κυριολεκτικά «σφράγισε» με την παρουσία της: ανάμεσά τους το ιστορικό μπαλέτο Μπαλσόι της Μόσχας, το Μαριίνσκι (πρώην Κίροφ) της Αγίας Πετρούπολης, το Βασιλικό Μπαλέτο της Αγγλίας, το Εθνικό Μπαλέτο της Αγγλίας, η Οπερα του Παρισιού αλλά και το συγκρότημα του Κάρλος Σάουρα αφού από το 1993 η Μάγια Πλισέτσκαγια πέραν της ρωσικής, διατηρεί και την ισπανική υπηκοότητα.

Η βιομήχανος που αγάπησε τη φύση,

Μαγαζί. Στο βάθος βρίσκεται το μαγαζάκι που διαθέτει τα προιόντα με την επωνυμία
«Αγρόκτημα Μίνα»

Αν της στερήσεις την επαφή με τη γη, είναι σαν να της στερείς το οξυγόνο που αναπνέει. Από τη γη ξεκινούν τα πάντα, είναι για εκείνην η ζωή, η αγάπη, η έμπνευση, η δημιουργία. «Δεν ανήκω σε αγροτική οικογένεια, ο παππούς μου ήταν αστός, εγώ έγινα αγρότισσα. Η φύση σού προσφέρει ηρεμία. Βάζεις ένα σποράκι και αυτό μεγαλώνει, γίνεται καρπός, σου δίνει πραγματικά ζωή. Είναι τρομακτική η δύναμη της γης. Στη βιομηχανία πρέπει να δώσεις κόπο, μόχθο και σκληρή δουλειά για να μπορέσεις να φτιάξεις ένα σωστό προϊόν. Η γη το παράγει μόνη της, εαν εσύ βάλεις λίγη αγάπη. Είναι εντυπωσιακό», λέει με μια μορφή νοσταλγίας η κ. Φειδά-Νταή.
Τη συναντήσαμε στις εγκαταστάσεις του νέου της εργοστασίου, τρίτου στη σειρά. Μόλις είχε γυρίσει από την πατρίδα της, στη Μεσσηνία, όπου αυτό τον καιρό επιβλέπει την παραγωγή βιολογικού ελαιολάδου. Αυτό το λάδι πρότεινε στους επισκέπτες του περιπτέρου της στο 1ο Διεθνές Φεστιβάλ Παραδοσιακών Προϊόντων που έγινε πρόσφατα στην Αθήνα.
Αγρότισσα. «Οταν τα πορτοκάλια γίνουν χρυσά». Αυτός ήταν ο τίτλος της ηθογραφίας της κ. Μίνας Φειδά.
Αγρότισσα. «Οταν τα πορτοκάλια γίνουν χρυσά». Αυτός ήταν ο τίτλος της ηθογραφίας της κ. Μίνας Φειδά.

Η κ. Φειδά-Νταή είναι λοιπόν πρωτοπόρος της βιομηχανίας υποδημάτων και των βιολογικών καλλιεργειών. Ξεκίνησε το 1971, όταν η λέξη «βιολογικό» ήταν άγνωστη στην Ελλάδα. Ολα άρχισαν από την ευαισθησία της για τη σωστή διατροφή, αλλά και από τη νοσταλγία της για την Καλαμάτα. Θυμάται ακόμα πόσο επιθυμούσε τα παιδιά της όταν τα έστελνε στη γιαγιά τους στη Μεσσήνη τα καλοκαίρια. Σχεδόν χωρίς δεύτερη σκέψη, αποφάσισε να αγοράσει ένα κτήμα στον Μαραθώνα, όπου φύτεψε πορτοκαλιές και ελιές που θα κρατούσαν ζωντανές τις μνήμες από το πατρικό της. Οταν οι επαγγελματικές της υποχρεώσεις την κρατούσαν στην Αθήνα, πήγαινε τα καλοκαίρια για μπάνιο στον Μαραθώνα. Αγάπησε σταδιακά την περιοχή, χάρη στις προφανείς ομοιότητές της με την γενέθλια γη.

Ερχεται για να ροκάρει... βαλκανικά,

O Εμίρ Κουστουρίτσα θα εμφανιστεί στις 4/4 στη Θεσσαλονίκη και στις 5, 6/4 στην Αθήνα

O Εμίρ Κουστουρίτσα θα ροκάρει στην Ελλάδα σε ρυθμούς βαλκανικούς... Ο πολυβραβευμένος Σερβοβόσνιος σκηνοθέτης, ηθοποιός, μουσικός και τραγουδιστής έρχεται στη χώρα μας, με την ιδιότητα του μουσικού αυτήν τη φορά, προκειμένου να δώσει τρεις συναυλίες, στις 4 Απριλίου, στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης και, στις 5 και 6 του ίδιου μήνα, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Ο διάσημος καλλιτέχνης φέρνει μαζί το νέο του συγκρότημα «Emir Kusturica and The No Smoking Band», με το οποίο περιοδεύει τα τελευταία χρόνια σε ολόκληρο τον κόσμο. Το γκρουπ, ντράμερ του οποίου είναι ο γιος του Κουστουρίτσα, έχει κυκλοφορήσει μέχρι τώρα επτά δισκογραφικές δουλειές. Πολλές από τις ταινίες του σκηνοθέτη μάλιστα έχουν επενδυθεί μουσικά με συνθέσεις από το συγκρότημα. Μαζί επίσης δημιούργησαν και μια πανκ όπερα, η οποία παρουσιάστηκε στη Βαστίλη.

Musicbox: Οι R.E.M. ξαναχτυπούν,

Ο Μάικλ Στάιπ σε συναυλία των R.E.M. στη Γερμανία

Μου αρέσει όταν συμβαίνει αυτό! Οταν δηλαδή ένας εξαιρετικός καλλιτέχνης ή συγκρότημα που έχει συνεισφέρει και με το παραπάνω στην ιστορία της μουσικής, μας έχει προσφέρει μερικά από τα καλύτερα άλμπουμ και τραγούδια που έχουμε ακούσει ποτέ, και πλέον χωρίς το άγχος να προηγηθεί της γενιάς του, ή να ηχογραφήσει κάτι «προχωρημένο», μπαίνει μέσα στο στούντιο και συνθέτει με οδηγό τις κορυφαίες στιγμές του. Αυτό συμβαίνει και με τους αγαπημένους R.E.M. και το νέο άλμπουμ τους το οποίο ηχογράφησαν σε τέσσερις διαφορετικές πόλεις, το Βερολίνο, το Νάσβιλ, τη Νέα Ορλεάνη και το Πόρτλαντ. Επιστροφή στο παρελθόν με τα πόδια να πατούν γερά στο σήμερα και κυρίως την αμερικανική ροκ παράδοση που την παίζουν στα δάκτυλα. Δυνατά ροκ τραγούδια που λειτουργούν και ως «Best Of» καθώς ανασύρουν μνήμες από τις μεγάλες επιτυχίες του παρελθόντος. Η αρχή με το δυναμικό «Discoverer», το «Uberlin» που θα το λατρέψουν τα εκατομμύρια που τους γνώρισαν μέσω του «Losing My Religion» και φυσικά το σπαραξικάρδιο «Oh My Heart» ένα από τα ομορφότερα τραγούδια που ερμήνευσε ποτέ ο Μάικλ Στάιπ. Μαζί τους στη νέα περιπέτεια τους ο Εντι Βέντερ των Pearl Jam, η Πίτσες, ο Λένι Κέι και βεβαίως η πνευματική μητέρα του τρίο από την Αθήνα της Τζόρτζια, η Πάτι Σμιθ. ***1/2

Jessie J - «Who You Are»
Island

H Jessie J ή αλλιώς Τζέσικα Κόρνις είναι μία αγγλιδούλα από το Ρέντμπριτζ του Λονδίνου η οποία πριν ακόμη ηχογραφήσει το ντεμπούτο άλμπουμ της είχε γράψει τραγούδια για τους Τζάστιν Τίμπερλεϊκ, Αλίσια Κιζ, Κριστίνα Αγκιλέρα και Μάιλεϊ Σάιρους. Οχι και άσχημα για κάποια που δεν την γνώριζε κανένας. Η Τζέσικα Κόρνις επίσης ήταν μία από εκείνους που επέλεξε και συμπεριέλαβε το BBC στην περιβόητη ετήσια λίστα του με τα ανερχόμενα αστέρια της χρονιάς. Τέλος διαθέτει μία αξιοθαύμαστη φωνή, γερή, συμπαγή αρκετών οκτάβων την οποία όμως, και εδώ αρχίζουν τα δύσκολα, δεν ξέρει να χειρίζεται. Είναι πολλές εκείνες οι στιγμές που αποζητάς το pause στο cd player γιατί δεν αντέχεις τις υπερβολές της. Τρία τέσσερα τραγούδια έχουν κάτι να πουν και το πρώτο σιγκλάκι, το «Do It Like A Dude» είναι πολύ ενδιαφέρον, στο σύνολο όμως το άλμπουμ ακούγεται σαν ξεπλυμένη Μπιγιονσέ ή ακόμη χειρότερα σαν ρεπλίκα της Ριάνα. Και όλα αυτά συμβαίνουν όπως πάντα γιατί οι εταιρίες προκειμένου να βρουν το επόμενο μεγάλο όνομα, διάρκειας ενός άλμπουμ συνήθως, όχι μόνο δεν αφήνουν περιθώρια στον καλλιτέχνη να αναπτυχθεί αλλά τον δρομολογούν και στην πεπατημένη. Κρίμα γιατί σίγουρα ένα ταλέντο το έχει!

Η βιομήχανος που αγάπησε τη φύση,

Μαγαζί. Στο βάθος βρίσκεται το μαγαζάκι που διαθέτει τα προιόντα με την επωνυμία
«Αγρόκτημα Μίνα»

Αν της στερήσεις την επαφή με τη γη, είναι σαν να της στερείς το οξυγόνο που αναπνέει. Από τη γη ξεκινούν τα πάντα, είναι για εκείνην η ζωή, η αγάπη, η έμπνευση, η δημιουργία. «Δεν ανήκω σε αγροτική οικογένεια, ο παππούς μου ήταν αστός, εγώ έγινα αγρότισσα. Η φύση σού προσφέρει ηρεμία. Βάζεις ένα σποράκι και αυτό μεγαλώνει, γίνεται καρπός, σου δίνει πραγματικά ζωή. Είναι τρομακτική η δύναμη της γης. Στη βιομηχανία πρέπει να δώσεις κόπο, μόχθο και σκληρή δουλειά για να μπορέσεις να φτιάξεις ένα σωστό προϊόν. Η γη το παράγει μόνη της, εαν εσύ βάλεις λίγη αγάπη. Είναι εντυπωσιακό», λέει με μια μορφή νοσταλγίας η κ. Φειδά-Νταή.
Τη συναντήσαμε στις εγκαταστάσεις του νέου της εργοστασίου, τρίτου στη σειρά. Μόλις είχε γυρίσει από την πατρίδα της, στη Μεσσηνία, όπου αυτό τον καιρό επιβλέπει την παραγωγή βιολογικού ελαιολάδου. Αυτό το λάδι πρότεινε στους επισκέπτες του περιπτέρου της στο 1ο Διεθνές Φεστιβάλ Παραδοσιακών Προϊόντων που έγινε πρόσφατα στην Αθήνα.
Αγρότισσα. «Οταν τα πορτοκάλια γίνουν χρυσά». Αυτός ήταν ο τίτλος της ηθογραφίας της κ. Μίνας Φειδά.

Η κ. Φειδά-Νταή είναι λοιπόν πρωτοπόρος της βιομηχανίας υποδημάτων και των βιολογικών καλλιεργειών. Ξεκίνησε το 1971, όταν η λέξη «βιολογικό» ήταν άγνωστη στην Ελλάδα. Ολα άρχισαν από την ευαισθησία της για τη σωστή διατροφή, αλλά και από τη νοσταλγία της για την Καλαμάτα. Θυμάται ακόμα πόσο επιθυμούσε τα παιδιά της όταν τα έστελνε στη γιαγιά τους στη Μεσσήνη τα καλοκαίρια. Σχεδόν χωρίς δεύτερη σκέψη, αποφάσισε να αγοράσει ένα κτήμα στον Μαραθώνα, όπου φύτεψε πορτοκαλιές και ελιές που θα κρατούσαν ζωντανές τις μνήμες από το πατρικό της. Οταν οι επαγγελματικές της υποχρεώσεις την κρατούσαν στην Αθήνα, πήγαινε τα καλοκαίρια για μπάνιο στον Μαραθώνα. Αγάπησε σταδιακά την περιοχή, χάρη στις προφανείς ομοιότητές της με την γενέθλια γη.

«Σκέφτηκα να δημιουργήσω ένα κτήμα και να μεταφέρω εδώ τη φύση της Μεσσηνίας. Ρωτούσα τους μανάβηδες μήπως πουλιέται κάπου γη. Τελικά, βρήκα έναν κύριο που πωλούσε δέκα στρέμματα. Ζητούσε 240.000 δραχμές, αλλά είχα μόνο150.000. Ηταν χρήματα που προόριζα για την έκδοση μιας μεσσηνιακής ηθογραφίας με θέμα "Οταν τα πορτοκάλια γίνουν χρυσά". Πήρα αυτό το ποσό, δανείστηκα μέσω της μητέρας μου από την εταιρεία τα υπόλοιπα και αγόρασα αυτά τα πρώτα δέκα στρέμματα».

Κατάσκοπος «ταχυδρομικό περιστέρι»,

Για δουλειές αρκετά πιο ευαίσθητες από το να αναπαύονται πάνω σε ανθρώπους προορίζει 10.000 περιστέρια ο κινεζικός στρατός

Την ώρα που η υφήλιος κρατάει την ανάσα της εν αναμονή των αποκαλυπτηρίων του πρώτου «αόρατου» κινεζικού μαχητικού αεροσκάφους, της τεχνολογίας Stealth, οι Κινέζοι στρατιωτικοί εξελίσσουν ένα άλλο μυστικό όπλο, αυτή τη φορά στον τομέα των διαβιβάσεων: τα ταχυδρομικά περιστέρια!

Θα εκπαιδεύονται κατά χιλιάδες και θα στέλνονται σε περίπτωση πολεμικής σύρραξης, στις πλέον απομονωμένες περιοχές της χώρας, μεταφέροντας απόρρητα μηνύματα για τις κινεζικές ένοπλες δυνάμεις.

Φοβούμενες το μελλοντικό ξέσπασμα ενός πολέμου, οι στρατιωτικές Αρχές αποφάσισαν να στραφούν σε λίγο πιο… απαρχαιωμένες μεθόδους επικοινωνίας, για την περίπτωση που θα καταρρεύσουν όλα τα δίκτυα πληροφοριών, συμπεριλαμβανομένων των κέντρων διοίκησης και ελέγχου.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του κινεζικού Τύπου, πολύ σύντομα ο στρατός της χώρας θα αποκτήσει ένα - κυριολεκτικά - σμήνος από 10.000 ταχυδρομικά περιστέρια. Και σήμερα υφίσταται ανάλογη υπηρεσία, στην οποία όμως «υπηρετούν» μόλις 200 φτερωτοί ταχυδρόμοι.

Η «Ωραία του Πέραν» ξαναζεί,


Υπήρξε στ’ αλήθεια η «Ωραία του Πέραν»; Η θρυλική µορφή της πιο γραφικής, της πιο ελληνικής γωνιάς της Πόλης, η ηρωίδα του µυθιστορήµατος (µπεστ σέλερ της εποχής) του ∆ηµητρίου Παπαδόπουλου -Τυµφρηστού, που δηµοσιευόταν σε συνέχειες σε έντυπα του ‘20 και κυκλοφόρησε σε επανέκδοση από τις εκδόσεις Λιβάνη)... Η ηρωίδα της οµώνυµηςταινίας του 1953 του Ορέστη Λάσκου, µε τηνΚάτια Λίντα και τον Σουχάζ Ντογιάν...

Η «Ωραία» της Πόλης, που έγινε θρύλος, δάνεισε την ονειρική κατά κάποιους µορφή της σε όλες τις λατέρνες που κυκλοφορούσαν στην Κωνσταντινούπολη από τις αρχές του αιώνα και έγινε σύµβολο της συνύπαρξης, αν όχι της φιλίας, των Ελλήνων της Συµβασιλεύουσας µε τους Τούρκους – καθώςκαι η µυθιστορηµατική ηρωίδα ερωτεύεται ένανΤούρκο, όπως καιη ωραίαΕλένη τηςπρόσφατης τουρκικής ταινίας για τα Σεπτεµβριανά του‘55, «Οιπληγές τουφθινοπώρου» της ΤοµρίςΓκιριτίογλου.

Σε αυτό το σύµβολο και σ’ αυτήν την ονειρική µορφή τής «Ωραίας του Πέραν» εστιάζει, για να µιλήσει για τη σχέση Ελλήνων και Τούρκων στην Πόλη, ένα τουρκικό ντοκιµαντέρ µε τον ίδιο τίτλο, του Σονέρ Σεβγκιλί, που θα προβληθεί στο 13ο Φεστιβάλ Ντοκιµαντέρ Θεσσαλονίκης, µε όχηµατη λατέρνα.

Η ιστορία του µικρού µηχανικού πιάνου (απότο la torno= αυτό που γυρίζει), το οποίο γεννήθηκε στο Μπρίστολ της Βρετανίας το1808 και εξαπλώθηκε εντυπωσιακάστις ελληνικές παροικίες –ειδικά στηνΚωνσταντινούπολη – µεταξύ 1850 και 1950 γίνεται στο φιλµ αφορµή για να αφηγηθεί ο τούρκος σκηνοθέτης την ιστορία συνύπαρξης των δύο πολιτισµών.
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory