Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Πέμπτη, 17 Μαρτίου 2011

Η ....πετυχημένη επίδειξη πυρόσβεσης!!


Τουρκική Πυροσβεστική
Μια συνηθισμένη μέρα κάπου σε μια πόλη της τουρκίας...
Η ηγεσία της πυροσβεστικής σε μια επίδειξη για το πως  αντιμετωπίζονται και ... σβήνονται οι φωτιές.
Η πρώτη επίδειξη  θα μπορουσαμε να πούμε οτι ήταν επιτυχής γιατί  κανείς δεν έπαθε τίποτε ...
Η δεύτερη όμως....η συνέχεια στο βίντεο ...





Η άσκηση  στέφθηκε με ..επιτυχία χωρις ευτυχώς να πάθει κανείς τίποτε  ...


Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/#ixzz1Gt9L3wxz

Κάποτε στην Κίνα .

Gallery.anhmjn.com Funny pictures in China 007 cr Once upon a time in China
China y Once upon a time in China
china 6 Once upon a time in China
Gallery.anhmjn.com funny in asian 006 Once upon a time in China
Gallery.anhmjn.com funny in asian 007 Once upon a time in China
Gallery.anhmjn.com funny in asian 012 cr Once upon a time in China
Gallery.anhmjn.com funny in asian 020 cr Once upon a time in China

Η σέξι Στικούδη στην... ταράτσα

Η Κατερίνα Στικούδη λικνίζεται σε μία ταράτσα, βάζοντας φωτιά στην ανδρική φαντασίωση. Αυτό είναι το concept του νέου video clip της, που γυρίζεται υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Κώστα Καπετανίδη.

Η σέξι παρουσιάστρια του «Mega Star» επιστρέφει στα μουσικά δρώμενα, με ένα ολοκαίνουργιο single, τραγουδώντας μας: «Εξι εκατομμύρια τρόποι, να σε κερδίζω πρώτη, για να σ' αγαπήσω πρώτη...» .

Οπως είναι φυσικό, το βίντεο αναμένεται να ξεσηκώσει τους fans της όμορφης Κατερίνας και να τραβήξει όλα τα αντρικά βλέμματα.

«Θα βρεθώ μεταξύ άλλων σε μία ταράτσα ανάμεσα σε αρκετούς χορευτές και θα κάνουν μία υπέροχη χορογραφία. Θα το δείτε σύντομα», λέει γεμάτη ενθουσιασμό και ενέργεια η Κατερίνα στην εφημερίδα Espresso, που αυτή τη φορά παρουσιάζει το νέο της dance single μετά τα αγαπημένα «Τώρα», «Εμμονή» και «Αγγιξέ με».

Η πρώην παίκτρια του «Just the 2 of us», που διαθέτει ένα καλογυμνασμένο σώμα, είναι αποφασισμένη να μας εντυπωσιάσει, όχι μόνο με τα φωνητικά της προσόντα, αλλά και με την κίνηση της, καθώς θα λικνιστεί σε ρυθμούς ραπ, συνοδευόμενη από χορευτές του είδους.

Συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία της σε πολλούς καλλιτεχνικούς δρόμους, το νέο single της Κατερίνας αναμένεται να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα hits του καλοκαιριού..
ΠΗΓΗ: Espresso

antonov - 225 .

Antonov-920-20
Antonov-920-19
Antonov-920-18
Antonov-920-17
Antonov-920-11
Antonov-920-9
Antonov-920-5

«Το μικρό στήθος είναι το ίδιο σέξι με το μεγάλο!»

To πανέμορφο μοντέλο και πρώην Playmate Κάτια Δέδε είπε ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα που έχει μικρό στήθος.

Η Κάτια είναι φανατική οπαδός της φυσικής ομορφιάς και λέει ότι σε καμία περίπτωση δεν θα έκανε πλαστική επέμβαση για να φαίνεται πιο πλούσιο το στήθος της.

«Θεωρώ ότι το μικρό στήθος είναι το ίδιο σέξι όσο και το μεγάλο, δεν έχω κάνει πλαστική και είμαι υπέρ του φυσικού» είπε χαρακτηριστικά η Κ. Δέδε στην εκπομπή της Χριστίνας Λαμπίρη .

sourta-ferta

extreme αγωνιστικά βαρύτητας .

EGR-500-UCI XGR Car, web 2wtmk
EGR-500-mercedes-gravity-car_3wtmk
EGR-500-ferrari-scarlet_dn1yz_7071wtmk
EGR-500-exteme gravity car porchewtmk
EGR-500-4681_300905100843wtmk
EGR-500-Volvo-Extreme-Gravity-Car-Racing-1024x768wtmk

Η σέξι φωτογράφηση της «καυτής» Claudia Schiffer

Με μια φωτογράφηση για γνωστή εταιρεία η Claudia Schiffer αποδεικνύει πως η ομορφιά της είναι διαχρονική.

Μπορεί να μην περπατά πια στις πασαρέλες, ωστόσο η Claudia Schiffer, λόγω της ομορφιάς της, είναι ακόμα ένα από τα πιο περιζήτητα μοντέλα στον κόσμο.

Η Claudia μετά από τρία παιδιά διαθέτει τέλειες αναλογίες και ένα αψεγάδιαστο πρόσωπο που θα ζήλευαν πολύ νεότερές της.

Τζαζ, love story και καρτούν μαζί,

Το «Chico and Rita» του ισπανού σκηνοθέτη Φερνάντο Τρουέμπα είναι ίσως η καλύτερη ταινία που έχει δημιουργηθεί ποτέ για jazz μουσική


Ο Τσίκο είναι ένας νεαρός πιανίστας με μεγάλα όνειρα. Η Ρίτα είναι μια όμορφη τραγουδίστρια, που διαθέτει εκπληκτική φωνή. Ο ρομαντισμός και η μουσική θα φέρουν τον έναν κοντά στον άλλο, όμως η κοινή πορεία τους δεν θα είναι μόνον μέσα στην χαρά και τους όμορφους ήχους αλλά θα έχει και στιγμές λύπης και ταλαιπωρίας. Οπως συμβαίνει και με τη λάτιν μπαλάντα, το μπολερό.

Δεύτερη στην παγκόσμια αγορά έργων τέχνης η Κίνα,

Προετοιμασία της έκθεσης Πάμπλο Πικάσο στη βρετανική Tate Modern Museum από τις 7 Μαρτίου 2011: Το έργο «Γυμνά πράσινα φύλλα και προτομή» (του 1932) δημοπρατήθηκε πέρυσι το Μάιο στη Νέα Υόρκη αντί του ποσού-ρεκόρ των 106,5 εκατ.δολαρίων

Η αγορά τέχνης της Κίνας ξεπέρασε την βρετανική και έγινε η δεύτερη στον κόσμο μετά από την αμερικανική!

Την είδηση ανακοίνωσε η ίδια η Βρετανική Ομοσπονδία Αγοράς Τέχνης, η οποία κρούει τον κώδωνα του κινδύνου καθώς διαπιστώνει ότι η συρρίκνωσή της δεν άρχισε με την χρηματοπιστωτική κρίση, αλλά τουλάχιστον δύο χρόνια πριν, δηλαδή από το 2006.

Πίσω από την κρίση στην βρετανική αγορά τέχνης, η Ομοσπονδία θεωρεί ότι βρίσκεται η επιβολή εισφοράς υπέρ των καλλιτεχνών που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Συνολικά ο τζίρος στον κλάδο εκτινάχθηκε κατά 52% υψηλότερα το 2010 και έφθασε στα 43 δισ. ευρώ.

Σύμφωνα με έρευνα της Ομοσπονδίας, ο τζίρος των δημοπρασιών έργων τέχνης και οι πωλήσεις στις γκαλερί της Κίνας έφθασαν στα 8,3 δισ. δολάρια το 2010, ανεβάζοντας το μερίδιο της χώρας στην παγκόσμια αγορά έργων τέχνης στο 23%. Το μερίδιο της Βρετανίας συρρικνώθηκε στο 22% πέρυσι από 27% που ήταν το 2006. Η αμερικανική αγορά, πάντως, παραμένει μακράν η δεσπόζουσα με μερίδιο 34% στην αγορά.

«Τα στοιχεία ισοδυναμούν με ηχηρό συναγερμό για μας», τονίζει σε ανακοίνωσή του ο Αντονι Μπράουνι, πρόεδρος της Βρετανικής Ομοσπονδίας Αγοράς Τέχνης, και διευκρινίζει ότι ο κύκλος εργασιών της αγοράς έργων τέχνης στη χώρα του επλήγη από ένα νόμο της Ευρωπαϊκής Ενωσης, βάσει του οποίου αποδίδεται στους εν ζωή ευρισκομένους καλλιτέχνες ποσοστό της αξίας μεταπώλησης των έργων τους. «Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σκέπτεται μάλιστα να αυξήσει την εισφορά αυτή, η οποία δεν υπάρχει στην Κίνα, στις ΗΠΑ ή στην Ελβετία, στους μεγαλύτερους ανταγωνιστές μας δηλαδή...», υπογραμμίζει ο Μπράουνι.

Επίθεση ιών στα κινητά ,


Το smartphone «τελευταίας γενιάς» που µόλις αγοράσατε σας κάνει να φουσκώνετε από υπερηφάνεια και δεν βλέπετε την ώρα να σερφάρετε στο Ιντερνετ απ’ όπου κι αν βρίσκεστε. Εχετε, όµως, σκεφτεί να το «θωρακίσετε» απέναντι στους online κινδύνους που το απειλούν, ώστε να εξακολουθείτε να το χαίρεστε; Το τελευταίο διάστηµα οι επιθέσεις µε κακόβουλο λογισµικό (malware) εναντίον φορητών συσκευών έχουν διπλασιαστεί, σύµφωνα µε έρευνες ειδικών στην ασφάλεια των υπολογιστών. Οι επιτήδειοι έχουν αντιληφθεί ότι το νέο «εύφορο» πεδίο δράσης είναι τα smartphones και οι ταµπλέτες, καθώς η χρήση αυτών των συσκευών έχει αυξηθεί κατακόρυφα. Τα κρούσµατα malware σε φορητές συσκευές αυξήθηκαν 46% το 2010 σε σχέση µε την προηγούµενη χρονιά, σύµφωνα µε έρευνα της εταιρείας λογισµικού ασφαλείας McAfee, η οποία εκτιµά ότι οι επιθέσεις µε κακόβουλο λογισµικό στα έξυπνα κινητά τηλέφωνα αναµένεται να διπλασιαστούν το 2011.

H εταιρεία Symantec, που δραστηριοποιείται στον ίδιο χώρο, προειδοποιεί τους χρήστες φορητών συσκευών που τρέχουν το λειτουργικό σύστηµα Android να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί. Ωστόσο, από τις επιθέσεις φαίνεται ότι δεν ξεφεύγουν ούτε οι συσκευές της Apple.

Η Symantec κάνει λόγο για «ανοδική πορεία» στις επιθέσεις malware που εξαπολύουν οι επιτήδειοι εναντίον του Android. Πρόσφατα αναφέρθηκαν αλλεπάλληλα κρούσµατα «µόλυνσης» συσκευών µε ένα νέο malware. Παράλληλα, µια σειρά από δούρειους ίππους (trojans) εξαπλώνεται µέσω δηµοφιλών εφαρµογών (apps). Το trojan είναι πρόγραµµα που κρύβεται σε εφαρµογές και παιχνίδια, το οποίο ξεγελά τον χρήστη, εγκαθιστώντας κρυφά κακόβουλο λογισµικό.

Το malwareµε τηνονοµασία Android. Pjapps µεταµφιέζεται σε µια δηµοφιλή εφαρµογή, το «Steamy Window», ξεγελώντας τον χρήστη, ο οποίος νοµίζει ότι έχει κατεβάσει την εν λόγω εφαρµογή.

Αντ’ αυτού, το πλαστό app «µολύνει» τη συσκευή και δηµιουργεί ένα botnet (δίκτυο µολυσµένων υπολογιστών που εξαπολύουν συντονισµένα επιθέσεις), «προσβάλλοντας» στη συνέχεια και άλλες φορητές συσκευές. Μεταξύ άλλων, εγκαθιστά εφαρµογές, στέλνει γραπτά µηνύµατα και κάνει αυτόµατη φραγή µηνυµάτων εν αγνοία του χρήστη. Επιπλέον, υποκλέπτει και αποστέλλει στους δράστες τις πληροφορίες που είναι αποθηκευµένες στη συσκευή.

Απότιςκακόβουλεςαπειλές δεν ξεφεύγουν ούτε οι κάτοχοι των iPhone και των iPad. Ερευνητές του γερµανικού Ινστιτούτου Fraunhofer για την ασφάλεια των υπολογιστών απέδειξαν πρόσφατα ότι αρκούν µόλις έξι λεπτά για να υποκλέψει κάποιος τις προσωπικές πληροφορίες που υπάρχουν αποθηκευµένες σε ένα iPhone, χωρίς καν να παρακάµψει το κλείδωµα της συσκευής.

«Ετσι θα τη βγάλουµε καθαρή» ,


Η ζωή είναι τύχη. Kαθαρά θέµα τύχης. Οι άνθρωποι απλά φοβούνται νατο παραδεχτούν. Θέλουν να πιστεύουν ότι ελέγχουν τη ζωή τους. «Πιστεύουν αυτό το “εγώ φτιάχνω την τύχη µου” αλλά δεν ισχύει» λέει ο µοντέρνος φιλόσοφος Γούντι Αλεν. «Τύχη είναι τα γονίδια, τύχη είναιαυτό που συµβαίνει κάθε µέρα, η βόµβα που σκάει στο λεωφορείο του άλλου». Αυτή είναι άποψή του. Εκείνος, πέραν του τυχαίου του θέµατος πάντως επιµένει να µη βλέπει τις ταινίες που γυρίζει. Εδώ που τα λέµε, δεν προλαβαίνει κιόλας, αφού συνέχεια κάνει ταινίες και δεν εννοεί να ελαττώσει ταχύτητα παρά τα 75του χρόνια. Συνεχίζει γυρίζοντας περίπου µία ταινία τον χρόνο. Γράφει το σενάριο και σκηνοθετεί. Επίσης οι πιο πολλοί που τον γνωρίζουν λένε πως παραµένει ο ίδιος Γούντι Αλεν του «Μανχάταν», αν εξαιρέσει κανείς ότι άσπρισαν τα µαλλιά του καιπως έχει προστεθεί ένα ελαφρύ καµπούριασµα στην όλη του εµφάνιση. Τα γυαλιάείναι στη θέση τους, καθώς και η κλασική έκφραση, έναςσυνδυασµός απορίας και δυσφορίας που έχει πατεντάρει στην οθόνη.

«Ο µόνος τρόπος για νατη βγάλεις καθαρή στη ζωή είναι να αποσπάται η προσοχή σου» λέει σε συνέντευξή τουστον «Observer». «Μπορεί να αποσπάται η προσοχή σου µε χίλιους τρόπους, µε το να ανοίγεις τηντηλεόραση για να δεις ποιος κέρδισε το µατς, µε το να πηγαίνεις σινεµά, µε το να βάζεις µουσική να ακούσεις.

Τι προκαλεί στην υγεία μας η ραδιενέργεια,


Τα παιδιά είναι ιδιαίτερα ευαίσθητα στην έκθεση σε ραδιενέργεια. Η μικρή της φωτογραφίας, κάτοικος της Φουκουσίμα, απομακρύνεται από την επικίνδυνη ζώνη

Καίσιο-137 και ιώδιο-131 είναι τα ραδιενεργά υλικά που έχουν διαρρεύσει μέχρι στιγμής από το ατύχημα του πυρηνικού εργοστασίου στην Φουκουσίμα της Ιαπωνίας.

Ανεξάρτητα πάντως από το είδος του ραδιενεργού στοιχείου, η έκθεση στην ιονίζουσα ακτινοβολία έχει σοβαρές επιδράσεις στην ανθρώπινη φυσιολογία. Ειδικότερα, η ιονίζουσα ακτινοβολία διασπά τους χημικούς δεσμούς σε μόρια (DNA, πρωτεΐνες) των κυττάρων μας. Ο οργανισμός μας ανταποκρίνεται στην πρόκληση θέτοντας σε λειτουργία τους μηχανισμούς επιδιόρθωσης που διαθέτει. Ωστόσο, όταν η επίθεση που έχει δεχθεί είναι ισχυρή (μεγάλη δόση ακτινοβολίας) και διασκορπισμένη σε ολόκληρο το σώμα (σε αντίθεση με την θεραπευτική ακτινοβολία που είναι πάντοτε εντοπισμένη), οι μηχανισμοί επιδιόρθωσης δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν.

Ιστοί και κυτταρικοί τύποι που πολλαπλασιάζονται έντονα, είναι αυτοί που πλήττονται περισσότερο από την ιονίζουσα ακτινοβολία. Μεταξύ αυτών είναι τα αιμοποιητικά κύτταρα του μυελού των οστών, αλλά και τα επιθηλιακά κύτταρα του γαστρεντερικού συστήματος. Δεν είναι λοιπόν περίεργο που η ναυτία και οι εμετοί είναι τα πρώτα συμπτώματα της έκθεσης σε ραδιενέργεια, ακολουθούμενα από διάρροιες πυρετό και πονοκεφάλους. Ισχυρές δόσεις ακτινοβολίας οδηγούν σε πολυοργανική ανεπάρκεια και θάνατο.

Εκτός από τις άμεσες επιπτώσεις, η ιονίζουσα ακτινοβολία έχει και μακροπρόθεσμες συνέπειες στον ανθρώπινο οργανισμό. Οι μεταλλάξεις που υφίσταται το DNA από την ακτινοβολία, οδηγούν σε εμφάνιση καρκίνου. Καθώς το DNA είναι το υλικό που κληροδοτείται από τη μια γενιά στην επόμενη, οι επιπτώσεις της έκθεσης σε ραδιενέργεια συχνά διαπιστώνονται και σε απογόνους των θυμάτων.

Τα ισότοπα της Φουκουσίμα

Το καίσιο-137 είναι διαλυτό στο νερό και ιδιαίτερα τοξικό για τον ανθρώπινο οργανισμό.

Είναι καλό τελικά να διαφωνούμε;


Τα ζευγάρια πολλές φορές αντιμετωπίζουν μια μεγάλη γκάμα προβλημάτων όπως: δυσκολία στην επικοινωνία, παράνομες σχέσεις, συγκρουόμενες ανάγκες, αποξένωση, σεξουαλικά προβλήματα, συγκρούσεις με τους γονείς.

Πολλοί που βιώνουν «καλές σχέσεις» αντιμετωπίζουν προκλήσεις σε βάθος χρόνου καθώς τα ενδιαφέροντα και οι προτιμήσεις των συντρόφων μεταβάλλονται.

Ζευγάρια που φτάνουν σε έναν ειδικό αναφέρουν συχνά μια αίσθηση μπερδέματος που έχει σχέση με την αδυναμία τους να συζητήσουν. Είτε δεν συζητούν καθόλου, είτε εμπλέκονται σε έντονες συγκρούσεις συνήθως με αρνητικά αποτελέσματα όπως μειονεκτικά σχόλια, προσβολές, φωνές, ενοχές κοκ.

Αντιθέτως μια θετική σύγκρουση οδηγεί στην κατανόηση των αναγκών του άλλου και στην ισοτιμία. Διαφορές ανάμεσα στα ζευγάρια οπως στη στάση τους , στις αξίες και στη συμπεριφορά τους είναι μια πραγματικότητα απο την οποία προκύπτουν πολλά θέματα.

Τι συμβαίνει σε αυτήν την περίπτωση; Υπάρχει ανοχή από τον σύντροφο ή αποδοχή; Ποια είναι η στάση μας σχετικά με την διαφορετικότητα του άλλου; Πολλές φορές μπορεί να προτιμήσουμε να μην διαφωνίσουμε με τον συντροφό μας για πολλούς λόγους, όπως το «δεν θα βγάλει πουθενά» , «δεν μου αρέσουν οι συγκρούσεις και τις αποφεύγω όπως και να χει», «ας του κάνω τώρα το χατήρι και μετά θα βρω τον τρόπο να περάσω το δικό μου»....

Η διαφωνία είναι απαραίτητη στις διαπροσωπικές σχέσεις. Μέσω της διαφωνίας μας δίνεται η ευκαιρία να συζητήσουμε τις αντιθέσεις μας και να εκφράσουμε τα συναισθηματά μας κάτι που είναι ιδιαίτερα χρήσιμο. Πίσω από μία διαφωνία συνήθως βρίσκεται η επιθυμία του συντρόφου μας να δρούμε διαφορετικά.

Άρα, η διαφωνία βοηθάει στο να γνωρίζουμε τις επιθυμίες του συντρόφους μας , πόσο σημαντική μπορεί να είναι ή όχι η κάθε επιθυμία και ανάλογα να αποφασίζουμε την δική μας αποδοχή ή όχι σε αυτήν.

Τα παιδιά γνωρίζουν τη μαγεία της όπερας,


Συνεχίζεται έως και την Τετάρτη, 16 Μαρτίου, η πρωτοποριακή «μύηση» των παιδιών στο μαγικό κόσμο της όπερας, με αφορμή τη Μαρία Στουάρντα του Ντονιτσέττι, παραγωγή της Σκάλας του Μιλάνου, που ανεβαίνει στην Aίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.

Πρόκειται για μια μουσική δράση εκπαιδευτικού χαρακτήρα, η οποία «εκτυλίσσεται» τα πρωινά στην ίδια Αίθουσα και απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 9 έως 12 ετών. Χορηγός της μουσικής δράσης - όπως άλλωστε και της παράστασης Μαρία Στουάρντα - είναι η Eurobank.

Συνδυάζοντας την αμεσότητα της θεατρικής δράσης με τη δύναμη του μουσικού λόγου, η όπερα χρησιμοποιεί ως πρώτο υλικό της την ανθρώπινη φωνή, που καλείται να υπερβεί τα όριά της και να μεταμορφωθεί σε ένα σύνθετο και εύπλαστο όργανο έκφρασης.

Ποια είναι, όμως, τα χαρακτηριστικά μιας οπερατικής φωνής; Γιατί ακούγεται τόσο διαφορετικά από την καθημερινή ομιλία; Τι σημαίνουν οι λέξεις μπελ κάντο; Τι συμβολίζει μέχρι σήμερα η Μαρία Κάλλας; Πώς αλλάζει το φως τα πρόσωπα και τα αντικείμενα πάνω στη σκηνή; Τι κρύβεται πίσω από το θεατρικό σκηνικό;
Χρησιμοποιώντας με φαντασία το σκηνικό του Πιερ Λουίτζι Πίτσι και την τεχνική υποδομή της αίθουσας Αλεξάνδρα Τριάντη, η υψίφωνος Μάιρα Μηλολιδάκη, ο πιανίστας Τίτος Γουβέλης και οι παιδαγωγοί Αλεξάνδρα Στρατηγοπούλου και Λήδα Μασούρα απαντούν σε καίρια ερωτήματα για την όπερα μέσα από ειδικά διαμορφωμένα κείμενα παρουσίασης, αλλά και μέσα από την ίδια τη μουσική, ερμηνεύοντας χαρακτηριστικές άριες δεξιοτεχνίας.

Η όπερα και τα µυστικά της γίνονται παιχνίδι ,


Η δύναµη και η οµορφιά του κόσµου του λυρικού θεάτρου µαγεύουν τα παιδιά σε ένα ξεχωριστό µάθηµα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Πρωί Παρασκευής στην Αίθουσα «Τριάντη» του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών. Οπου άρχισε το εκπαιδευτικό πρόγραµµα για µαθητές δηµοτικού και γυµνασίου «Τα µυστικά της Οπερας» µε τη συνεργασία της Σκάλαςτου Μιλάνου. Καληµέρα! Σε υψηλούς τόνους. Οπερατικούς. Για την ακρίβεια στην ψηλή κολορατούρα τηςΒασίλισσας της Νύχτας του «Μαγικού Αυλού» του Μότσαρτ. Και τα παιδιά καθηλωµένα στις θέσεις τους από τα «αρπέτζι» της σοπράνο Μάιρας Μηλολιδάκη.

Ο κόσµος του λυρικού θεάτρου, οι πρωταγωνιστές του, οι δηµιουργοί, το επιτελείοτων τεχνικών, οι κώδικες της δηµιουργίας της όπερας ήταν το περιεχόµενο αυτής της διαφορετικής ξενάγησης που παρακολούθησαν οι 953 µαθητές τωνδεκαπέντε πρώτων σχολείων, δηµοτικών και ιδιωτικών που συµµετείχανστο πρόγραµµα. Στις πρώτες σειρές,«τα µικρά» των πρώτων τάξεωντου δηµοτικού, γιατί σε αυτήν την ηλικία οι αισθήσεις απορροφάνε σαν σφουγγάρι τα ερεθίσµατα από το περιβάλλον και τα πιτσιρίκια είχαν πολλά να δουν καινα ακούσουν. Οπως για τις χορδέςπου πάλλονται µέσα στον λάρυγγα, για το «ηχείο» που σχηµατίζουν ο φάρυγγας, ο λαιµός, η περιοχή της µύτης, προκειµένου να βγει η φωνή.

Στιςπίσωσειρέςκαι στα θεωρεία του εξώστη «οι µεγάλοι και δύσκολοι» των γυµνασιακών ανησυχιών. Οι δάσκαλοι και οι καθηγητές ήτανσκορπισµένοι ανάµεσά τους για να ελέγχουν τηνενέργεια του νεανικού κοινού. Το οποίο αντιδρούσε ανάλογα µε τις διακυµάνσεις της ξενάγησης στον κόσµο της όπερας.

Οι τεχνικές επεξηγήσεις των µουσικών παιδαγωγών Αλεξάνδρας Στρατηγοπούλου και Λήδας Μασούρα γιατους µουσικούς της ορχήστρας που φοράνε µαύρα για να χάνονται στο σκοτάδι, για τα κοστούµια που πρέπει να είναι εντυπωσιακά αλλάκαι άνετα γιανα µην ταλαιπωρούν τοσώµα των καλλιτεχνών, για τουςφωτιστές που γεµίζουν τη σκηνήµε µπλε, µοβ,πράσινα φώτα για νααποδώσουν τη νύχτα, την αυγή ή ένα δάσος κρατούσε το κοινό προσηλωµένο, σχεδόν ασάλευτο. Με προσοχήάκουσαν τις µελωδίες από τον «Ορφέακαι Ευρυδίκη» του Βίλιµπαλντ Γκλουκ που ερµήνευσε στο πιάνο ο Τίτος Γουβέλης ή την εισαγωγή της «Μαρίας Στουάρντα» από τηνορχήστρα της Σκάλας του Μιλάνου πουπαρακολούθησαν σε βίντεο.
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory