Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Παρασκευή, 18 Μαρτίου 2011

Oταν νομίζεις οτι τα είδες ...όλα...


Ετήσιο φεστιβάλ αλιείας στην Νιγηρία.!!!
Ενα μεγάλο πολιτιστικό γεγονός οπου χιλιάδες αλιείς έρχονται να διαγωνιστούν ανα ομάδες ..
Ο ι νικητές λαμβάνουν ένα καινούργιο λεωφορείο ως έπαθλο καθώς και ένα εκατομμύριο Νάιρα (περίπου $ 7500). "
Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/2011/03/o_17.html#ixzz1GzBs5pPc

Τρελές ιδέες .






50.000 γυναίκες θύματα σεξουαλικής εκμετάλλευσης


Της ΕΥΑΣ ΚΟΝΤΟΜΗΝΑ.

Από τη στιγμή που μια γυναίκα πέσει θύμα κακοποίησης, δύσκολα ξεφεύγει από τον φαύλο αυτόν κύκλο… Το 98% των γυναικών αυτών θα ξαναζήσουν τον εφιάλτη, ενώ μόλις το 2% θα υπάρξει θύμα βίας για μια και μόνη φορά. Στην Ελλάδα περισσότερες από 50.000 γυναίκες, κάθε χρόνο, είναι θύματα διακίνησης για σεξουαλική εκμετάλλευση (trafficking).

Τα παραπάνω στοιχεία καταδεικνύουν με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο το μέγεθος αυτού του προβλήματος, που συνήθως παραμένει καλά κρυμμένο πίσω από τους τοίχους των οικογενειακών εστιών.

Βοήθεια σε δεκάδες χιλιάδες γυναίκες, ενήλικες και ανήλικες, που αντιμετωπίζουν ανάλογα περιστατικά, έρχεται να δώσει η τηλεφωνική γραμμή 15900, που δημιούργησαν η Γενική Γραμματεία Ισότητας και το υπουργείο Εσωτερικών και η οποία τέθηκε σε λειτουργία την περασμένη Παρασκευή.

Η συγκεκριμένη γραμμή είναι στελεχωμένη με εξειδικευμένο, επιστημονικό δυναμικό και λειτουργεί στα ελληνικά, τα αγγλικά και τα γαλλικά.

Η υφυπουργός Εσωτερικών Θεοδώρα Τζάκρη τόνισε ότι η κίνηση αυτή είναι η πρώτη μιας σειράς έργων. Ακολουθούν τον Σεπτέμβριο τα 14 Συμβουλευτικά Κέντρα στις αντίστοιχες Περιφέρειες και αργότερα οι 14 αντίστοιχοι ξενώνες. Παράλληλα διευκρίνισε ότι οι παραπάνω δομές θα στελεχωθούν με εξειδικευμένο προσωπικό, που βρίσκεται διαθέσιμο στη δημόσια διοίκηση.

Η γραμμή SOS 15900 θα παρέχει πληροφορίες για την αναζήτηση πρώτων βοηθειών, ψυχολογική υποστήριξη και νομικές συμβουλές, ενώ η δράση της θα ολοκληρωθεί με τη λειτουργία των ξενώνων όπου θα παραπέμπονται τα θύματα.

Η γ.γ. Ισότητας Μαρία Στρατηγάκη σημείωσε ότι «πρέπει να προσεγγίσουμε τις γυναίκες αυτές και να καταλάβουμε ότι το φαινόμενο είναι μαζικό».

Η Γ.Γ Ισότητας από τη χρηματοδότηση που λαμβάνει από το ΕΣΠΑ διαθέτει30 εκατ. ευρώ για την πρόληψη και αντιμετώπιση της έμφυλης βίας με τα Συμβουλευτικά Κέντρα, τους ξενώνες φιλοξενίας, την τηλεφωνική γραμμή SOS και την εκστρατεία ενημέρωσης της κοινής γνώμης..

Το στάδιο Allianz στην Γερμανία .





Αιαθησιακή η Rosie

Πιο αισθησιακή από ποτέ η πανέμορφη Rosie Huntington-Whiteley βγαίνει από τα ρούχα της σε μια ιδιαίτερη ασπρόμαυρη φωτογράφιση.

Σέξι, αισθησιακή και εντυπωσιακή η Βρετανίδα μοντέλο και ηθοποιός πρωταγωνιστεί στην καινούργια ταινία των Transformers, ακολουθώντας τα χνάρια της επίσης πανέμορφης και σέξι Megan Fox.

Η Rosie είναι η σύντροφος του Transporter, Jason Statham, μετά το σύντομο ειδύλλιό της με τον νυν σύντροφο της Halle Berry, Olivier Martinez..
 ΠΗΓΗ: SUN

Τέχνη στα μαλλιά .

creative hairstyles01
creative hairstyles02
creative hairstyles03
creative hairstyles04
creative hairstyles05
creative hairstyles07

Από τα χείλη ξεκινά…

Η συγγραφέας και δημοσιογράφος Σίρλει Κίρσενμπάουμ στο βιβλίο της «Η επιστήμη του φιλιού» υποστηρίζει πως το φιλί διεγείρει τον εγκέφαλο περισσότερο από το άγγιγμα σε άλλα μέρη του σώματος όπως το στήθος, ο λαιμός και το πρόσωπο.

Επιστημονικά αποδείχτηκε ότι ένα δυσανάλογα μεγάλο τμήμα του εγκεφάλου ασχολείται με την αποστολή πληροφοριών μέσω του φιλιού από τα χείλη στο υπόλοιπο σώμα, στέλνοντας το σήμα της ερωτικής διέγερσης, πολύ πιο έντονα από τη διέγερση που προκαλεί το άγγιγμα κάτω από τη μέση.

Τελικά τα φιλιά δεν είναι καθόλου αθώα αφού οδηγούν απευθείας στο σεξ..

Τα πρόστυχα τα σέξι τα εσώρουχά μου

Μια γυναίκα είναι ταυτόχρονα και sex symbol και δεν υπάρχει τίποτα πιο προκλητικό από τα εσώρουχά της.

Μάλλον πιστεύετε πως οι άνδρες ενδιαφέρονται μόνο για το πώς θα αφαιρέσουν από πάνω σας τα εσώρουχά σας, γι' αυτό φοράτε κάτι μπεζ κιλότες σε μέγεθος αερόστατου. Μάθετε όμως πως οι περισσότεροι δίνουν ιδιαίτερη βάση στο «εσωτερικό σας styling» και διεγείρονται τρομερά από τα σέξι εσώρουχα.

Ξεχυθείτε και αγοράστε ό,τι πιο πρόστυχο βρείτε μπροστά σας, με δαντέλες, με χρώμα, με ανοίγματα, με προκλητικά σχήματα και οτιδήποτε μπορεί να εκτιμηθεί δεόντως από τον καλό σας. Χρήσιμο είναι να γνωρίζετε ότι οι άνδρες αγαπούν ιδιαιτέρως και τα πρόστυχα, φτηνοεσώρουχα μ' εκείνο το ελεεινό κόκκινο χρώμα που όλες μισούμε, αλλά δεν πρόκειται να σας πιέσουμε να τα φορέσετε μόνο και μόνο επειδή τους αρέσουν.

Τα μαύρα εσώρουχα είναι πλέον old time classic, τα μπορντώ και τα φυσιολογικά κόκκινα έχουν ανέβει πολύ, τα μωβ και τα σκούρα καφέ έχουν αρχίσει και παίρνουν τα πάνω τους ενώ ακόμα και τα άσπρα μπορούν να είναι πολύ σέξι αν έχουν το κατάλληλο σχέδιο και ύφασμα..
Πηγή: queen.gr

Το τραμ βάζει φωτοβολταϊκά!

Το Τραμ προχωρά στην δημιουργία φωτοβολταϊκού σταθμού στο αμαξοστάσιο του Ελληνικού, με στόχο την εξοικονόμηση ενέργειας - και άρα την μείωση των δαπανών-, αλλά και την πώληση ηλεκτρικού ρεύματος
Με την εγκατάσταση γεννητριών θέτει ως στόχο την εξοικονόμηση ενέργειας για τη συγκράτηση των δαπανών

Διαγωνισμό για την δημιουργία φωτοβολταϊκού σταθμού στο αμαξοστάσιο του Ελληνικού προκήρυξε χθες η Τραμ ΑΕ. Στόχος της συγκοινωνιακής επιχείρησης είναι η συγκράτηση των δαπανών, μέσα από την εξοικονόμηση ηλεκτρικού ρεύματος, αλλά και η παραγωγή και πώληση ενέργειας.

Έτσι, το πλέον «πράσινο» μεταφορικό μέσο βάζει πλώρη για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από το φως του Ήλιου, δείχνοντας ουσιαστικά τον δρόμο σε όλες τις μεταφορικές επιχειρήσεις του δημοσίου, οι οποίες διαθέτουν τεράστιες επιφάνειες, ικανές να εξοικονομήσουν ενέργεια μέσα από φωτοβολταϊκές γεννήτριες.

Το φωτοβολταϊκό πάρκο του Τραμ προγραμματίζεται να έχει μέγιστη ισχύ της τάξεως των 300 kw, για τη δημιουργία του οποίου έχουν προϋπολογιστεί περί τις 850.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ).

Σύμφωνα με την περίληψη της διακήρυξης της δημοπρασίας, η προθεσμία για την αποπεράτωση του έργου ορίστηκε τους τέσσερις μήνες.

Θρόνος από ελεφαντόδοντο στη Θήβα,


Ευρήματα της Μυκηναϊκής εποχής δείχνουν τις σχέσεις με τις χώρες της Ανατολής

Πολυτελείς ιπποσκευές, έπιπλα κάθε είδους (καρέκλες, τραπέζια, υποπόδια) ακόμη και μικρά κιβώτια διακοσμούσαν με ελεφαντόδοντο οι κάτοικοι της Θήβας κατά την Μυκηναϊκή εποχή, μία απόδειξη του πλούτου της πόλης αλλά και των στενών σχέσεων που είχε με τις μακρινές χώρες των Χετταίων, των Ασσυρίων, των Βαβυλωνίων και βέβαια με την Αίγυπτο, από τις οποίες προερχόταν αυτό το πολύτιμο υλικό.

Από τον ίδιο τον οικισμό της Καδμείας _όπως λεγόταν η πόλη της Μυκηναϊκής εποχής_ μέσα από την ακρόπολή της προέκυψε από τις ανασκαφές ο κύριος όγκος των ελεφαντουργημάτων που έχουν διασωθεί. Και όπως ανέφερε στην πρόσφατη ανακοίνωσή της στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης η αρχαιολόγος της Θ΄ Εφορείας Αρχαιοτήτων Βοιωτίας κυρία Αθηνά Παπαδάκη «Στη Θήβα υπήρχαν εργαστηριακοί χώροι όπου εκτελούνταν διαφορετικές εργασίες σχετικά με την κατεργασία και την τοποθέτηση του ελεφαντόδοντου ενώ η κομβική χωροθέτησή τους γύρω από σημαντικά ανακτορικά κτίρια είναι ενδεικτική του ελέγχου που ασκούνταν κατά την κατεργασία τους».

Περιζήτητο ήταν το ελεφαντόδοντο για τους πολιτισμούς εκείνης της εποχής λόγω των φυσικών χαρακτηριστικών του, όπως η μεγάλη αντοχή, η ελαστικότητα, η απαλή υφή, το ελκυστικό χρώμα αλλά και η σχετικά εύκολη κατεργασία του. «Η συμβολική αξία του όμως ήταν ακόμη μεγαλύτερη, γιατί η κατοχή ελεφάντινων αντικειμένων προσέδιδε ιδιαίτερο κύρος στον κάτοχο, καθώς ήταν εξωτικό υλικό, σπάνιο και πολύτιμο, ενώ η δυσκολία για την απόκτηση του πολύ μεγάλη», είπε η κυρία Παπαδάκη.

Ως χαυλιόδοντας ελέφαντα και ιπποποτάμου, ακέραιος ή τεμαχισμένος έφθανε το ελεφαντόδοντο στη Θήβα κατά τον 14ο και 13ο π.Χ. αιώνα στο πλαίσιο του διεθνούς δικτύου ανταλλαγών και διπλωματικών σχέσεων που επικρατούσαν στην κοσμοπολίτικη Μεσόγειο το 14ο και 13ο αι. π.Χ.. Αποδέκτης του ήταν πάντα ο άνακτας, που αποφάσιζε για την αξιοποίηση και τη διάθεσή του. Εκείνο εξάλλου που προκύπτει από την μελέτη της κυρίας Παπαδάκη είναι ότι η θηβαϊκή ελεφαντουργία χαρακτηριζόταν για την υψηλή ποιότητα των αντικειμένων που κατασκευάζονταν.

«Η τέχνη της τρισδιάστατης γλυπτικής σε ακέραιο κομμάτι ελεφαντόδοντου αντιπροσωπεύεται στη Θήβα από ένα εντυπωσιακό ζεύγος ολόγλυφων κιονίσκων με παράσταση παπύρων, που φαίνεται ότι αποτελούσε σημαντικό τμήμα πολυτελούς επίπλου _ και όχι απλή διακόσμηση_ ίσως μάλιστα πόδια θρόνου, όπως θεωρούνται συνήθως αυτά τα αντικείμενα, λόγω του ύψους τους», ανέφερε η αρχαιολόγος. Αλλα ευρήματα από ελεφαντόδοντο είναι ανάγλυφα πλακίδια που ήταν τοποθετημένα σε κεντρικές συνθέσεις καθώς και μικρά, απλούστερα εγχάρακτα ενθέματα, τα οποία πλαισίωναν προφανώς κάποια κεντρική διακόσμηση δημιουργώντας γεωμετρικές συνθέσεις.

Η ομοιότητα του ελεφαντόδοντου άλλωστε με το ξύλο και το οστό συντέλεσε στη χρήση του ως πολυτελής εκδοχή ποικίλων αντικειμένων, όπως πυξίδες, χτένες, λαβές για καθρέφτες, λαβές μαχαιριών και εγχειριδίων, σκήπτρων κλπ. «Εξαιρετικής τέχνης έργα ελεφαντουργίας μάλιστα σώζονται στη μινωική Κρήτη καθώς και στα άλλα μεγάλα μυκηναϊκά κέντρα (Μυκήνες, Τίρυνθα, Μιδέα, Πύλο, Αττική) ενώ λεπτομερείς καταγραφές ποικιλμένων ελεφάντινων αντικειμένων αφθονούν στις πινακίδες Γραμμικής Β΄ της Κνωσού και της Πύλου», κατέληξε η κυρία Παπαδάκη.


Aναδημοσιευση Απο Βημα

Greecelands

Η Αγκάθα Κρίστι αρχαιολόγος,,

Η  Αγκάθα Κρίστι αρχαιολόγος

Χρησιμοποιούσε κρέμα προσώπου για τον καθαρισμό μικρών ανάγλυφων αντικειμένων από ελεφαντόδοντο

Μια νέα διάσταση στη ζωή της Αγκαθα Κρίστι, αυτή της «συντηρήτριας» αρχαιοτήτων, έστω και με παράδοξες μεθόδους, όπως ήταν η χρήση κρέμας προσώπου για τον καθαρισμό μικρών ανάγλυφων αντικειμένων από ελεφαντόδοντο, δίνεται με την έκθεση που εγκαινιάζεται τη Δευτέρα στο Βρετανικό Μουσείο και είναι αφιερωμένη στον σύζυγό της Μαξ Μαλόουαν, διαπρεπή αρχαιολόγο του πρώτου μισού του 20ού αιώνα και στα ευρήματά του στην Μέση Ανατολή. Γιατί όσο κι αν ο τιμώμενος σ΄ αυτήν την έκθεση είναι άλλος, η διάσημη συγγραφέας διεκδικεί και εδώ μεγάλη μερίδα δημοσιότητας χάρη στην ενασχόλησή της με την αρχαιολογία.

«Η συμβολή της Αγκαθα Κρίστι στην αρχαιολογία είναι μεγαλύτερη από ό,τι θα φανταζόταν κανείς, αν την τοποθετούσε απλώς στη θέση της συζύγου ενός αρχαιολόγου. Οι ασπρόμαυρες φωτογραφίες της από τις ανασκαφές εξακολουθούν να χρησιμοποιούνται ακόμη και σήμερα από τους αρχαιολόγους και τους ερευνητές», λέει η αρχαιολόγος Σάρλοτ Τράμπλερ συνεπιμελήτρια της έκθεσης «Αγκάθα Κρίστι και Αρχαιολογία: Μυστήριο στη Μεσοποταμία», που είχε παρουσιασθεί το 2001 _ 2002.

Πράγματι, παντρεμένη από το 1930 με τον Μάξ Μαλόουαν, η Αγκαθα Κρίστι πέρασε δύο δεκαετίες σε ανασκαφές στη Μέση Ανατολή, γράφοντας αστυνομικά μυθιστορήματα, βοηθώντας το σύζυγό της και ταξιδεύοντας σε μέρη όπως το Κάιρο, η Δαμασκός και η Βαγδάτη που την ενέπνευσαν για κάποια από τα πιο γνωστά έργα της: «Θάνατος στο Νείλο» και «Φόνος στη Μεσοποταμία». Δεν ήταν αυτή όμως η μόνη της ασχολία, όπως αποδεικνύεται τώρα, καθώς τα ελεφαντουργήματα, ηλικίας 3.000 ετών, που ανακαλύφθηκαν από τον Μαλόουαν μεταξύ 1949 και1963 στην αρχαία ασσυριακή πόλη Νεμρούδ (στο σημερινό Ιράκ) είχαν καθαριστεί από την Αγκαθα Κρίστι με μπατονέτες καλυμμένες με υδρόφιλο βαμβάκι και κρέμα προσώπου. Και όπως φαίνεται από την καλή διατήρησή τους ως σήμερα, η συγγραφέας σκέφθηκε πολύ σωστά να καθαρίσει τα εύθραυστα αλλά βρώμικα αρχαία με την κρέμα της. Πρόκειται μάλιστα, σύμφωνα με τους ειδικούς για την καλύτερη συλλογή από αρχαία σκαλιστά ελεφαντουργήματα που έχουν βρεθεί σε ανασκαφές.

Η Ελληνική Επανάσταση εμπνέει την Οπερα,


Γκαλά όπερας στις 22 Μαρτίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Τί κοινό έχει, άραγε, ο Βέρντι με τον Μάντζαρο, ο Μπερλιόζ με τον Παύλο Καρρέρ και ο Ροσίνι με τον Ναπολέοντα Λαμπελέτ; Ολοι τους, όπως κι άλλοι ακόμη σημαντικοί συνθέτες του λυρικού θεάτρου, άντλησαν έμπνευση από την Ελληνική Επανάσταση του 1821. Αριες και αποσπάσματα από τα συγκεκριμένα έργα τους, λοιπόν, θα παρουσιαστούν σ΄ένα γκαλά όπερας που θα πραγματοποιηθεί στις 22 Μαρτίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών (Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη, στις 20.00).

Η «Θριαμβεύουσα Ιουδήθ», το ορατόριο του Βιβάλντι που γράφτηκε με αφορμή την πολιορκία της Κέρκυρας από τους Τούρκους, η «Πολιορκία της Κορίνθου» αλλά και η «Ωδή εις τον θάνατο του Λόρδου Βύρωνα» του Ροσίνι, ο «Υμνος των Εθνών» και ο «Κουρσάρος» του Βέρντι που εκτυλίσσεται στο Αιγαίο κατά την περίοδο της Τουρκοκρατίας, η «Ελληνική Επανάσταση» του Μπερλιόζ σε συνδυασμό με την «Κυρά Φροσύνη» και τον «Μάρκο Μπότσαρη» του Παύλου Καρρέρ αλλά και τον Εθνικό Υμνο του Νικόλαου Μάντζαρου, δείχνουν με χαρακτηριστικό τρόπο το πώς η Ελληνική Επανάσταση ενέπνευσε μερικούς από τους σπουδαιότερους ευρωπαίους συνθέτες.

Τα καρτούν ζωντανεύουν στην Ταινιοθήκη,


Εκατόν σαράντα έξι ταινίες κινουμένων σχεδίων της νέας γενιάς καλλιτεχνών και σπουδαστών έχουν επιλεγεί για να προβληθούν στο πλαίσιο του 6ου ANIMFEST, του διεθνούς φεστιβάλ κινουμένων σχεδίων της Αθήνας. Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί στην Ταινιοθήκη της Ελλάδας από τις 17 ως τις 23 Μαρτίου 2011.

Με γνώμονα την υψηλή αισθητική, την τεχνική αρτιότητα και τη σεναριακή πληρότητά τους, οι ταινίες χωρίζονται σε τρία τμήματα: Διεθνές Τμήμα (88 ταινίες), στο Σπουδαστικό Τμήμα (36 ταινίες) και στο Ελληνικό Τμήμα (22 ταινίες)
Επίσης, περισσότερες από πενήντα ταινίες θα προβληθούν στα μη διαγωνιστικά προγράμματα: Πανόραμα ταινιών από διάφορες χώρες, Συλλογή ταινιών κινούμενων σχεδίων παραγωγής του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ, Επιλογή βραβευμένων ταινιών στο 6ο China International Cartoon and Animation Festival 2010.

Συμμετέχουσες χώρες με ταινίες θα είναι οι Κίνα, Δανία, Ισραήλ, Κροατία, Ρωσία, Γαλλία, Πολωνία, Ταϊβάν, Φινλανδία, Ιορδανία, Βρετανία, Νότιος Αφρική, Βραζιλία, Ιαπωνία, Ιράν, Χιλή, Γερμανία, Ολλανδία, Γεωργία, Ουγγαρία, Νορβηγία, Αυστραλία, Εσθονία, Ισπανία, Ελβετία, Καναδάς, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Ιταλία, Ρουμανία, Γκάνα, Βουλγαρία, Τσεχία, Πορτογαλία, Κύπρος, ΗΠΑ, Σερβία, Ιρλανδία και Τουρκία.

Στο πλαίσιο του φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί η ημερίδα «Οπτικοακουστικά Μέσα και Εκπαίδευση / Η οπτικοποίηση της αφήγησης: Από τον Τριβιζά στο Logicomix». Πανεπιστημιακοί και καλλιτέχνες προσεγγίζουν το θέμα μέσα από τα γνωστικά αντικείμενά τους. Ανάμεσά τους οι Παναγιώτης Κυριακουλάκος, Λέκτορας Πανεπιστημίου Αιγαίου Αλέκος Παπαδάτος, σκηνοθέτης-κομίστας, Δημήτρης Πατρίκιος, σκηνοθέτης και η Μαρία Κομνηνού, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχουν επίσης κληθεί να λάβουν μέρος τόσο ο Απόστολος Δοξιάδης, σκηνοθέτης-συγγραφέας και δημιουργός του LOGICOMIX, όσο και ο Ευγένιος Τριβιζάς, καθηγητής εγκληματολογίας στο Reαding University και συγγραφέας δημοφιλέστατων παιδικών βιβλίων.

Ο Μίκης στη γενέτειρά του Κρήτη,

Στη συναυλία που θα πραγματοποιηθεί στο Ηράκλειο Κρήτης, θα είναι παρών και ο ίδιος ο Μίκης Θεοδωράκης

Αποσπάσματα από τα έργα «Canto General», «Μυθιστόρημα», «Μαουτχάουζεν» και «Ενας Ομηρος» του Μίκη Θεοδωράκη, παρουσιάζονται ανήμερα της 25ης Μαρτίου, στο Ηράκλειο Κρήτης παρουσία του ιδίου του συνθέτη. Πρόκειται για τρία έργα σύμβολα του συνθέτη, τα οποία έχουν συνδεθεί με τους αγώνες για την ελευθερία σε όλο τον κόσμο.

Το «Canto General» του 1972 γραμμένο για τους αγώνες του λαού της Χιλής σε ποίηση Pablo Neruda, έχει παρουσιαστεί ανά τον κόσμο και έχει δώσει περισσότερες από 400 παραστάσεις σε στάδια όχι μόνο στη Νότιο Αμερική αλλά και όλη την Ευρώπη, με τον Μίκη Θεοδωράκη να διευθύνει. Πρόκειται για ένα έργο που γεννήθηκε από την προσωπική φιλία του Μίκη Θεοδωράκη με τον σοσιαλιστή πρωθυπουργό της Χιλής Αλώνετε και τον ποιητή Pablo Nerouda λίγο πριν γίνει η δικτατορία του Πινοσέτ.

Το «Μυθιστόρημα» σε ποίηση Γιώργου Σεφέρη μελοποιήθηκε από τον συνθέτη το 1968 στις φυλακές Αβέρωφ ενώ το «Μαουτχάουζεν» του 1965 σε ποίηση Ιάκωβου Καμπανέλλη εμπνευσμένο από τα θύματα του Β’ παγκοσμίου πολέμου, και ο «Ένας Όμηρος» θεατρικό έργο του Ιρλανδού συγγραφέα Brendan Behan, εμπνευσμένο από τον απελευθερωτικό αγώνα των Ιρλανδών, εξυμνεί την ελευθερία και καταγγέλλει τα τραγικά αδιέξοδα του πολέμου, πρόκειται για το μουσικό θέμα «το Γελαστό Παιδί».

Τα βρέφη που έγιναν σταρ,

Η Χάτι είναι η αμερικανίδα πρωταγωνίστρια των «Babies»

Ένα κινηματογραφικό ταξίδι σε τέσσερις χώρες του κόσμου και στις ζωές τεσσάρων μωρών μετατρέπεται σε μια ιδιαίτερη κινηματογραφική εμπειρία που από έρχεται στις αίθουσες την ερχόμενη Πέμπτη.

Τέσσερα βρέφη από τέσσερις διαφορετικές χώρες του πλανήτη μας ανοίγουν την πόρτα τεσσάρων διαφορετικών πολιτισμών αποκαλύπτοντας ξέγνοιαστες και συγκινητικές στιγμές της ανθρώπινης ζωής. Η Πονιτζάο από τη Ναμίμπια, ο Μπαγιαρτζαργκάλ από τη Μογγολία, η Μαρί από την Ιαπωνία και η Χάτι από τις Ηνωμένες Πολιτείες είναι οι πρωταγωνιστές του ντοκιμαντέρ «Babies» που γύρισε ο γάλλος σκηνοθέτης Τομά Μπαλμέ σε σενάριο του ιδίου και του ηθοποιού/ σκηνοθέτη Αλέν Σαμπά από τον οποίο γεννήθηκε η ιδέα της ταινίας.

«Όταν πρωτοάκουσα για την παραγωγή, δεν ήμουν σίγουρος ότι ήθελα να συμμετάσχω» λέει ο Πουρέβ από την Μογγολία, πατέρας του Μπαγιαρτζαργκάλ. «Μας εξήγησαν βεβαίως ότι δε χρειαζόταν να παίξουμε, ότι απλά θα συμπεριφερόμασταν φυσιολογικά. Δε θα χρειαζόταν να κάνουμε καμία προσπάθεια. Έτσι αποφασίσαμε να δεχτούμε. Την ώρα της γέννας βέβαια, η γυναίκα μου ήταν αρκετά αγχωμένη. Όμως ο πόνος ήταν τόσο μεγάλος που στο τέλος ξέχασε ότι την κινηματογραφούσαν».

Το «Babies», όμως, υπήρξε και ένας διάλογος για τον τρόπο με τον οποίο οι γονείς μεγαλώνουν τα παιδιά τους και που διαφέρει από την μια χώρα στην άλλη.

Ο έρωτας τιμά την ποίηση στο Μέγαρο,


Από την Ευρωπαϊκή Θεατρική Ομάδα Λόγου και Τέχνης, στις 21 Μαρτίου, Παγκόσμια Ημέρα της Ποίησης

Ο έρωτας είναι ποίηση. Η ποίηση εξυμνεί τον έρωτα. Ερωτας και ποίηση γίνονται τώρα ένα. Μεταμορφώνονται σε «έρωτα λυσιμελή» σε μία συνάντηση με το θέατρο, τη μουσική και τον ελληνικό λόγο. Στο Μέγαρο Μουσικής, τη Δευτέρα 21 Μαρτίου, με ελεύθερη είσοδο.

Αυτήν ακριβώς την Παγκόσμια Ημέρα της Ποίησης επέλεξε η Ευρωπαϊκή Θεατρική Ομάδα Λόγου και Τέχνης για να παρουσιάσει την εντυπωσιακή μουσικοθεατρική παράσταση, «Ερως ο λυσιμελής». Ενα ειδικό αφιέρωμα στην αρχαία ελληνική ερωτική ποίηση που για άλλη μια φορά αποδεικνύει τις προσπάθειες της σημαντικής θεατρικής ομάδας να προβάλει και να αναδείξει τον ελληνικό λόγο.

Στις 21 Μαρτίου, το ερωτικό στοιχείο θα ταξιδέψει μέσα από στίχους αρχαίων ελλήνων ποιητών όπως εκείνοι το εμπνεύστηκαν από διαφορετικές κάθε φορά καταστάσεις. Η Σαπφώ, ο Αλκμάν, ο Αρχίλοχος, ο Μελέαγρος, ο Κριναγόρας, ο Αλκαίος, ξαναζούν μέσα από σημαντικούς σύγχρονους έλληνες ηθοποιούς καθώς η Ρένα Βενιέρη, ο Γρηγόρης Βαλτινός, ο Βασίλης Οικονόμου και η Ζωή Φυτούση απαγγέλουν τον έρωτα ενώ αυτό το αληθινό και κύριο χαρακτηριστικό του αρχαίου πνεύματος, αναδεικνύεται και με μία επιλογή από την Παλατινή ανθολογία.

Η αφιερωματική παράσταση, σε σκηνοθεσία Βασίλη Οικονόμου, γίνεται ακόμη πιο συναρπαστική όταν ο ερωτικός ποιητικός λόγος εκφράζεται με τη μελωδία, σε άσματα μεγάλων ελλήνων συνθετών: Ο Μάνος Χατζιδάκις, η Ελένη Καραΐνδρου, ο Δημήτρης Παπαδημητρίου, ο Γιάννης Σπανός και άλλοι σπουδαίοι μουσικοί συναντούν με τη σειρά τους τους αρχαίους ποιητές και τους σύγχρονους ηθοποιούς, εκφράζοντας το νοηματικό παράλληλο μέσω της αρμόζουσας δωρικότητας.
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory