Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Κυριακή, 20 Μαρτίου 2011

ΟΙ AMAZONEΣ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ.


Υπάρχει και η ...άλλη πλευρά..των γυναικών στην Ουκρανία .ονομάζονται "ASGARDA " και είναι σύγχρονες αμαζόνες !!!
Στην Ουκρανία, μια χώρα όπου οι γυναίκες είναι συχνά θύματα εμπορίας λευκής σαρκός και σεξουαλικής κακοποίησης, ένα νέο κίνημα γυναικών εμφανίστηκε. Αυτοαποκαλούνται
"Asgarda" και προσπαθούν να γίνουν αυτοδύναμες.
Μένουν στα Καρπάθια Όρη και υπολογίζεται ότι είναι περισσότερες από 150 γυναίκες διαφόρων ηλικιών, ως επί το πλείστον σπουδάστριες, υπό την ηγεσία της 30χρονης Katerina Tarnouska.


Ξαναζωντανεύοντας την παράδοση των Αμαζόνων της Σκυθίας κατά την αρχαία Ελληνική μυθολογία, οι Asgarda εκπαιδεύονται στις πολεμικές τέχνες, με δάσκαλο τον Volodymyr Stepanovytch (η πολεμική τέχνη του οποίου "Πολεμικός Ηopak" αριθμεί περίπου 10 χιλιάδες μαθητές σε όλη την Ουκρανία) και διδάσκονται μαχητική φιλοσοφία ζωής, τέχνες και επιστήμες.
Ελάχιστες πληφορίες υπήρχαν για τις σύγχρονες Αμαζόνες, μέχρι που ο Γάλλος φωτογράφος Guillaume Herbaut τις συνάντησε το 2004, ως ανταποκριτής για την "πορτοκαλί επανάσταση", κατάφερε να κερδίσει την εμπιστοσύνη τους, τις φωτογράφισε και διαπίστωσε ότι αυτές οι γυναίκες εκπαιδεύονταν ήδη παραστρατριωτικά και ως κοινότητα για τέσσερα χρόνια.


Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/2011/03/oi-amazone.html#ixzz1HAltufq0

Μαξιλαροπόλεμος .

Pillow Fight   awesome 2
Pillow Fight   awesome 2
Pillow Fight   awesome 2
Pillow Fight   awesome 2
Pillow Fight   awesome 2
Pillow Fight   awesome 2
Pillow Fight   awesome 2

Aμέλια Ερχαρτ η πρώτη γυναίκα αεροπόρος!!!


Aμέλια Ερχαρτ 1897-1937


Η Αμέλια Μαίρη Έρχαρτ ήταν Αμερικανίδα πρωτοπόρος της αεροπορίας, συγγραφέας και υπέρμαχος των δικαιωμάτων των γυναικών. Η Έρχαρτ ήταν η πρώτη γυναίκα που τιμήθηκε με παράσημο Distinguished Flying Cross, ως η πρώτη γυναίκα που διέσχισε μόνη της τον Ατλαντικό Ωκεανό. Έκανε πολλά ρεκόρ, έγραψε βιβλία για τις εμπειρίες της στους αιθέρες, τα οποία γνώρισαν μεγάλη εμπορική επιτυχία, και συνέβαλε στη δημιουργία της οργάνωσης The Ninety-Nines, μίας οργάνωσης για τις γυναίκες πιλότους.




Διάφορες φωτογραφίες που ελήφθησαν με την Amelia στο αεροπλάνο της, το Electra 10E.

Amelia Earhart Μαίρη ήταν από πολύ μικρή ανήσυχο πνεύμα ,και ήθελε να ζεί και να αισθάνεται ελευθερη , παρά τους κανόνες που μια νεαρή κοπέλα εκεινης της εποχής έπρεπε να ακολουθήσει. Γεννήθηκε  στις 24 Ιούλη 1897. Η Αμέλια πέρασε τα νεανικά της χρόνια ζώντας μαζί με την γιαγιά της   σε ένα σπίτι έντεκα δωματίων στο Atchinson, Κάνσας.
Το σπίτι Otis στο Atchinson, Κάνσας, όπου η Amelia μεγάλωσε.


Είχε πάντα ενα  αποφασιστικό kαι ελέυθερο  πνεύμα, μια έμφυτη  περιέργεια που την οδήγησε στην περιπέτεια. Σε μια  κρύα μέρα του χειμώνα του 1904, αυτή και η μικρότερη  αδελφή της trouped ανέβηκαν σε ένα μεγάλο λόφο για μια πτήση- βόλτα με το έλκηθρο . Η γιαγιά της επέμεινε ότι μια νεαρή κοπέλα δεν κάθεται ποτέ  επάνω σε  έλκηθρο, αλλά Αμέλια δεν το έβαλε κάτω . Έτρεξε προς τα εμπρός, και παίρνοντας φόρα πέταξε κυριολεκτικά απο τον λόφο.!!, . Στο κάτω μέρος του λόφου όμως , μια άμαξα βρισκόταν σε πορεία σύγκρουσης με έλκηθρο της. Εχοντας  κρυμμένο κάτω το κεφάλι της, προσγειώθηκε στη κυριολεξία περνώντας ανάμεσα απο τα πόδια του αλόγου.!. Το μόνο που σκεφτόταν ήταν να ολοκληρώσει τη βόλτα με το έλκηθρό της και τίποτα δεν μπορούσε να τη σταματήσει.
 Αυτή είναι η αρχή ενός σχεδίου για μια γυναίκα που θα αλλάξει τον τρόπο που ο κόσμος είδε  αυτό που μια γυναίκα θα μπορούσε να κάνει.

Τι έκανε;

Η Amelia κέρδισε την πρώτη δημόσια αναγνώριση της και μεγάλη λάμψη.  Στις 18 Ιουνίου 1928, έγινε η πρώτη γυναίκα που διεσχισε τον Ατλαντικό Ωκεανό με ένα αεροπλάνο. Ήταν όπως  αναφέρθηκε επιβάτης της πτήσης, αλλά...

Παντόφλες για πατινάζ .

Oι....τυφλοί πιλότοι!!!

 
Σε μια από τις τακτικές πτήσεις μια αεροπορικής εταιρίας, οι επιβάτες έχουν ήδη επιβιβαστεί στο σκάφος και περιμένουν τους πιλότους να μπουν για να απογειωθούν. Τελικά ο κυβερνήτης και ο συγκυβερνήτης
εμφανίζονται από το πίσω μέρος του αεροπλάνου και διασχίζουν το διάδρομο προς το πιλοτήριο.
Όμως και οι δύο είναι τυφλοί!
Ο κυβερνήτης χρησιμοποιεί ένα λευκό μπαστούνι τυφλών καθώς βηματίζει στον διάδρομο, σκουντουφλώντας πάνω στα καθίσματα και χτυπώτας κατά λάθος τους επιβάτες, ενώ ο συγκυβερνήτης οδηγείται από ένα σκύλο-οδηγό για τυφλούς. Και οι δύο έχουν καλυμμένα τα μάτια τους με μαύρα γυαλιά ηλίου.
Στην αρχή οι επιβάτες δεν αντιδρούν, σκεπτόμενοι ότι είναι μάλλον κάποιο αστείο που έστησαν οι πιλότοι για να γελάσουν.
 Παρ’όλα αυτά, μετά από λίγα λεπτά, οι κινητήρες παίρνουν μπρος, αρχίζουν να ανεβάζουν στροφές και το αεροπλάνο αρχίζει να κινείται προς τον διάδρομο απογείωσης. Οι επιβάτες κοιτάζουν ο ένας τον άλλον με κάποια νευρικότητα και αμηχανία, ψιθυρίζοντας μεταξύ τους και ψάχνοντας απελπισμένα κάποια από τις αεροσυνοδούς για να τους καθησυχάσει.
Εκείνη τη στιγμή, το αεροπλάνο επιταχύνει γρήγορα και ο κόσμος πανικοβάλλεται. Μερικοί επιβάτες προσεύχονται και καθώς το αεροπλάνο πλησιάζει όλο και περισσότερο το τέλος του διαδρόμου, οι φωνές γίνονται όλο και πιό υστερικές.
Τελικά, όταν το αεροπλάνο είναι στα 20 μέτρα από το τέρμα, σημειώνεται μια ξαφνική αλλαγή στον τόνο των κραυγών, καθώς όλοι οι επιβάτες, μέσα στον πανικό τους, έχουν αρχίσει να τσιρίζουν με όλη τους τη δύναμη και την τελευταία ακριβώς στιγμή το αεροπλάνο σηκώνει τους τροχούς του και βρίσκεται στο αέρα.
Μέσα στο πιλοτήριο, ο συγκυβερνήτης αφήνει έναν αναστεναγμό ανακούφισης και λέει στον πιλότο:
- Nα μου το θυμηθείς, κάποια από αυτές τις μέρες, οι επιβάτες δεν θα τσιρίξουν και τότε θα σκοτωθούμε όλοι μας.!!!!!!!!

Χαριτωμένα πρόσωπα απο το διαδίκτυο .

Pretty Cute Face From The Internet 3 Pretty Cute Face From The Internet
Pretty Cute Face From The Internet 8 Pretty Cute Face From The Internet
Pretty Cute Face From The Internet 10 Pretty Cute Face From The Internet
Pretty Cute Face From The Internet 13 Pretty Cute Face From The Internet
Pretty Cute Face From The Internet 21 Pretty Cute Face From The Internet
Pretty Cute Face From The Internet 22 Pretty Cute Face From The Internet

Σαν σήμερα...



Γεγονότα

1800: Ο ιταλός φυσικός Αλεσάντρο Βόλτα ανακοινώνει με γράμμα του στον άγγλο φίλο του σερ Τζόζεφ Μπανκς ότι ανακάλυψε την μπαταρία.
1835: Πρώτες δημοτικές εκλογές στην Ελλάδα. Διήρκεσαν 5 μέρες (15 - 20 Μαρτίου).

1929: Ο ΠΑΟΚ συγχωνεύεται με την ΑΕΚ Θεσσαλονίκης και αλλάζει το σήμα του από τετράφυλλο πράσινο τριφύλλι στον δικέφαλο αετό.

1952: Ο πρωθυπουργός Νικόλαος Πλαστήρας παθαίνει βαριά ημιπληγία. Επίσημα πρωθυπουργικά καθήκοντα αναλαμβάνει ο Σοφοκλής Βενιζέλος.

1973: Οι φοιτητές καταλαμβάνουν και πάλι τη Νομική Σχολή Αθηνών, όπως είχαν πράξει και πριν από ένα μήνα. Κατά την επέμβαση της αστυνομίας, δεκάδες τραυματίζονται και συλλαμβάνονται πάνω από 100.

1991: Ο Έρικ Κλάπτον χάνει το γιο του Κόνορ, όταν σε ηλικία 5 ετών ο μικρός πέφτει από τον 53ο όροφο ενός ουρανοξύστη. Γι' αυτόν ο μεγάλος ρόκερ θα γράψει το «Tears in Haven».
Γεννησεις
 43 π.Χ: Οβίδιος, ρωμαίος ποιητής. [θαν. 17 π.Χ.]
1828: Ερρίκος Ίψεν, νορβηγός θεατρικός συγγραφέας. [θαν. 23/5/1906]

1948: Νίκος Παπάζογλου, τραγουδοποιός.
Θανατοι
 1727: Σερ Άιζαακ Νιούτον, γνωστότερος στην Ελλάδα ως Ισαάκ Νεύτων, αγγλοεβραίος φυσικός, μαθηματικός και αστρονόμος. [γεν. 25/12/1642]

1947: Γιάννης Ζέβγος, κορυφαίο στέλεχος του ΚΚΕ και του ΕΑΜ, υπουργός Γεωργίας στην πρώτη μεταπελευθερωτική κυβέρνηση εθνικής ενότητας. Δολοφονήθηκε στη Θεσσαλονίκη. [γεν. 1897]

1990: Λεβ Γιασίν, ρώσος τερματοφύλακας. [γεν. 22/10/1929]

Aρχαίοι Εξωγήινοι Η αποστολή,


Με την αποκλειστική συνεργασία του ίδιου του Von Daniken, η παραγωγή του History Channel, "ANCIENT ALIENS", ξεκινάει νέες αποστολές για να την αναζήτηση και την αξιολόγηση των στοιχείων αυτών. Επικεντρώνεται στις ανακαλύψεις των τελευταίων 30 ετών, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται ασυνήθη ευρήματα DNA για την εξέλιξη του ανθρώπου και πρόσφατα αποκωδικοποιημένα εκθέματα... Από την Αίγυπτο στην Συρία και από εκεί στη Νότια Αμερική. Πρόκειται για μια ισορροπημένη έρευνα μιας θεωρίας που ορισμένοι πιστεύουν ότι δεν μπορεί να είναι αλήθεια, αλλά πολλοί άλλοι συμφωνούν πως δεν μπορεί να αγνοηθεί.



Πόσο αυθεντικό είναι το περίφηµο «ειδώλιο του Αµαζονίου»;


Επί σειρά ετών θεωρούνταν ότι το εν λόγω αγαλµατίδιο, που ανακαλύφθηκε στη Βραζιλία και εκτίθεται στο µουσείο Quai Branly στο Παρίσι, προερχόταν από µια φυλή Αµαζόνων. Μήπως ο µύθος ενέχει µια δόση αλήθειας;

Υπάρχει άραγε ανάµεσα στα 267.417 αντικείµενα που φιλοξενούνται στο µουσείο Quai Branly κάποιο που να εξάπτει περισσότερο τη φαντασία απ' όσο το φυλαχτό µε το σπασµένο αυτί του Ερζέ; Τουλάχιστον η προέλευση αυτού του φυλαχτού είναι γνωστή. Αυτό το κοµµάτι σκαλισµένου ξύλου που εκλάπη από το εθνογραφικό µουσείο γιατί έκρυβε στο εσωτερικό του ένα διαµάντι και το οποίο κατάφερε να βρει, έπειτα από αµέτρητες περιπέτειες, ο Τεντέν, αποτελεί δηµιούργηµα των Αρουµπάγια.

Πραγµατικό µυστήριο όµως εξακολουθεί να αποτελεί το αγαλµατίδιο που, ελλείψει καλύτερης περιγραφής, ονοµάζεται «ειδώλιο του Αµαζονίου» και έχει ταξινοµηθεί µε τον αριθµό 71 1887 1601. «Αγαλµατίδιο ανθρώπινης µορφής καθισµένης στις φτέρνες.

Τα χέρια ακουµπάνε σφιχτά το στήθος, τα χαρακτηριστικά του προσώπου είναι ελάχιστα ορατά, τα αυτιά ορίζονται από δύο κοιλώµατα, φουσκωµένο στήθος, πολύ λεπτά πόδια, δυσανάλογα µε το υπόλοιπο σώµα, γυρισµένα προς τα µέσα, µε τέσσερα δάκτυλα. Τα γεννητικά όργανα προβάλλουν έντονα. ∆ιαστάσεις: ύψος 135 εκ., µέγιστο πλάτος 20 εκ.». Λακωνική είναι η επιστηµονική περιγραφή. Η σηµείωση του Μουσείου Πρωτόγονων Τεχνών, Τµήµα Αµερικανικής Ηπείρου, αναφέρει επίσης, σχετικά µε το «µοναδικό αυτό κοµµάτι», ότι δεν έχει χρονολογηθεί διότι είναι φτιαγµένο εξ ολοκλήρου από «ασβεστολιθικό ψαµµίτη».

Για πρώτηφορά εµφανίζεται στα αρχεία το 1859, στον πέµπτο τόµο της αφήγησης µιας αποστολής που πραγµατοποίησε ο Φρανσουά ντε Λα Πορτ (1810-1880). Αυτός ο απόγονος των κοµήτων του Καστελνό, µιας παλιάς οικογένειας που είχε µεταναστεύσει κατά τη Γαλλική Επανάσταση, είχε ταξιδέψει στη Βόρεια Αµερική όπου είχε δηµιουργήσει δεσµούς µε σηµαντικά µέλη του Συµβουλίου της Επικρατείας. Χάρη στις διασυνδέσεις του, κατάφερε το 1843 να λάβει κρατική χρηµατοδότηση ύψους 53.500 φράγκων (δηλαδή περίπου 200.000 ευρώ) για να ταξιδέψει στη Νότια Αµερική. Πέρα από τον βασικό στόχο της αποστολής που ήταν η συλλογή αντικειµένων για τα µεγαλύτερα γαλλικά µουσεία, ένας επιµέρους στόχος ήταν να «διασχίσουν τη χώρα των Αµαζόνων και του Ελντοράντο».

Το ταξίδι διήρκεσε πέντε χρόνια και ο απολογισµός του έκανε τόσο µεγάλη αίσθηση ώστε ο Καστελνό έγινε πρόξενος της Γαλλίας. Οταν επέστρεψε στην πατρίδα του, έφερε µαζί του κιβώτια που ξεχείλιζαν από δείγµατα της χλωρίδας και της πανίδας των περιοχών που επισκέφτηκε. Επίσης, µέσα στα κιβώτια υπήρχαν πολλά αντικείµενα των Ινκας ή άλλων προκολοµβιανών πολιτισµών. Τα σπουδαιότερα από τα αντικείµενα ήταν δέκα κρυστάλλινα κρανία, που σήµερα έχει αποδειχτεί ότι είναι πλαστά, ωστόσο τότε αποτελούσαν απόδειξη ότι οι αρχαίοι Μάγια ήταν οι µυθικοί Ιτζα που προέρχονταν από την Ατλαντίδα. Τέλος, µέσα στα κιβώτια βρισκόταν και αυτό το µυστηριώδες «αγαλµατίδιο που απεικόνιζε έναν πίθηκο» και το οποίο δεν ήταν δυνατό να αποδοθεί σε καµία γνωστή φυλή. Σύµφωνα µε τον Καστελνό αποτελούσε την ένδειξη ύπαρξης εκείνης της φυλής πολεµιστριών των Αµαζόνων που είχαν εξυµνήσει οι αρχαίοι Ελληνες. Αυτό υποστήριξε ευθέως στην εφηµερίδα «L'Illustration» και έπεισε το Μουσείο του Λούβρου να εκθέσει το αγαλµατίδιο µαζί µε τα υπόλοιπα αντικείµενα που είχε φέρει. Ο Καστελνό δήλωσε ότι είχε βρει το ειδώλιο στην περιοχή Μπάρα στις εκβολές του ποταµού Νέγρο (σήµερα Μανάους) το οποίο σύµφωνα µε την «τοπική παράδοση» αποτελούσε έργο του µυθικού αυτού πολιτισµού που είχε γίνει αντικείµενο εντατικής έρευνας από τον 16ο αιώνα. «Μοιάζει να κρύβει τα στήθη της και έχει το σύµβολο του ανδρικού φύλου» τονίζει.

Εκεί όπου η έµπνευση γίνεται τέχνη ,


Πέντε ατελιέ µεγάλων ελλήνων εικαστικών που λειτουργούν πλέον ως µουσεία περιµένουν τους επισκέπτες
για να τους «δείξουν» από κοντά πώς απλά υλικά µεταµορφώνονται σε αριστουργήµατα
ΣΠΥΡΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Καβαλέτο µε θέα στον Παρθενώνα
Ο χρόνος µοιάζει να έχει σταµατήσει στην οδό Γουέµπστερ 5α, κάτω από την Ακρόπολη,εκεί όπου ένας από τους σηµαντικότερους εκπροσώπους της γενιάς του ‘30, ο ΣπύροςΒασιλείου, «γέννησε» περισσότερους από 5.000 πίνακες και 150 και πλέον σκηνογραφίες σε επτά δεκαετίες. Το άρωµα της εποχής κατά την οποία ο καλλιτέχνης - εκπρόσωπος της γενιάς του ‘30 συντροφιά µε την αγαπηµένη του σύζυγο Κική διοργάνωναν τα θρυλικά κούλουµα «πιάνει» τον επισκέπτη ήδη απότη σκάλα, όπου κρέµονται ασπρόµαυρες φωτογραφίες µε πρωταγωνιστές από την ΑλίκηΒουγιουκλάκη και την Τζένη Καρέζη έως τον Γιάννη Τσαρούχη και τον Μίκη Θεοδωράκη. Πίσω από την ξύλινη πόρτα και στον διώροφο χώρο όπου δηµιουργούσε ο Σπύρος Βασιλείου – περί τα 220 τ.µ. – αποκαλύπτεται ο κόσµος του ζωγράφου. Η λάµπα και η ραπτοµηχανή που πρωταγωνιστούν στουςπίνακές του.Τα βιβλία πουεικονογραφούσε.

Μανώλης Ρασούλης Ο γκουρού, το Παλαιστινιακό και οι «Νταλίκες» ,


Στρατεύτηκε στην Αριστερά. Ασπάστηκε τη διδασκαλία του γκουρού Osho. Και αναµόρφωσε τον στίχο του ελληνικού τραγουδιού µια για πάντα. Εγραψε τη δική του σελίδα στη «ρωγµή του χρόνου» και στον νεώτερο πολιτισµό.

Ο Μανώλης Ρασούλης δεν πέθανε µόνος.

Ούτε είχε αποσυρθεί (µάλιστα ετοίµαζε πυρετωδώς δύο δίσκους, έναν µε παλιά και έναν µε ολοκαίνουργια τραγούδια). Πέθανε, ανήσυχος, µέχρι τέλους, ένα είδος παρεµβατικού διανοούµενου µε αγάπη στον Παντελή Πουλιόπουλο και τον Θεόφιλο Καΐρη, τον Ακη Πάνου (µάλιστα υπήρξε φίλος του και µάρτυρας υπεράσπισης στη δίκη της Ξάνθης για τον φόνο του συντρόφου της κόρης του) και τον Στέλιο Καζαντζίδη. Μα πάνω απ’ όλα µε δεκάδες φίλους σε όλη την Ελλάδα, την κόρη του Ναταλί, τον εννιάχρονο Πασχάλη (ένα παιδάκι από την Αλβανία, µε πρόβληµα στα νεφρά, που το υιοθέτησε οικονοµικά από το υστέρηµά του), τους φίλους του σε Ισραήλ και Παλαιστίνη.

∆εν πέθανε µόνος, όπως δήλωναν κάποιοι στα κανάλια. Απλώς οι φίλοι και η οικογένεια ήξεραν πως κάποτε αποµονώνεται και κλείνει το κινητό. Για όλους. Ή µονίµως «ήταν στο φευγιό», όπως έλεγε ο Πέτρος Βαγιόπουλος.

Από το Ισραήλ µέχρι τη ∆αύλεια Βοιωτίας. Κάποτε, εξαφανίστηκε στην Αυστραλία και έστειλε αργότερα κάρτα στον Γιώργο Κοντογιάννη.

Τα συνήθιζε αυτά. Ετσι δεν ανησύχησαν όλοι, όταν δεν έπαιρναν απάντηση τις πρώτες µέρες. Ή δεν είχαν νέα του. Μέχρι που κάποια στιγµή αντίκρυσαν την τραγική αλήθεια.

Ο Μανώλης Ρασούλης, µε όλες του τις παραξενιές που του καταλόγιζαν και µε τον δηµιουργικό εν τέλει οίστρο του, έφερε την αλλαγή στο τραγούδι, ανασαίνοντας µέσα στη «ρωγµή του χρόνου».

Και δεν φοβήθηκε τις ιδέες του. Γιός χρυσοχόου, από µικρός στρατεύεται στην Αριστερά µε ακούσµατα Καζαντζίδη, µαντινάδες και Θεοδωράκη της εποχής. Σπουδάζει σκηνοθεσία στην Σχολή Σταυράκου αλλά µπαίνει παράλληλα και στην περιπέτεια της γραφής. ∆ουλεύει στην εφηµερίδα «∆ηµοκρατική Αλλαγή», µαζί µε Λοΐζο, Φώντα Λάδη (ο Φώντας τον γνωρίζει στον Λοΐζο), Σαββόπουλο, Τόνια Μαρκετάκη, Βασίλη Ραφαηλίδη, Θόδωρο Αγγελόπουλο.

«Το 1964 µε πήγε οΜάνος Λοΐζος στην µπουάτ «Ταβάνια» (σαν γαλλικό µπουντουάρ θα την παροµοιάσει σε µετέπειτα συνεντεύξεις του) να πιάσω δουλειά ως τραγουδιστής αφού είχε φύγει ο Γιάννης Πουλόπουλος», θυµόταν.∆ούλευεεκεί τότε και ο Γιώργος Μαρίνος αλλά ο Ρασούλης δεν συνεργάζεται για πολύ καιρό. Στις 21 Απριλίου του '67 συλλαµβάνεται, γνωρίζει για λίγο από µέσα τα κρατητήρια της οδού Μπουµπουλίνας και στη συνέχεια διαφεύγει στο εξωτερικό συµµετέχοντας στον αντιδικτατορικό αγώνα. Στο Λονδίνο συνεργάζεται µάλιστα µε τη Βανέσα Ρεντγκρέιβ σε παραστάσεις που ανεβαίνουν µε αγωνιστικό πλαίσιο και µε τροτσκιστικό πρόσηµο (η Ναταλί, η µονάκριβη κόρη του και τραγουδίστρια, ακούει στο όνοµα της γυναίκας του Τρότσκι). Μικρή παρένθεση: ο άγριος ξυλοδαρµός του απ’ τα CRS στο φλεγόµενο Παρίσι του Μάη του '68.

Πρώτο τραγούδι του είναι το «Μες στη µικρή αγκάλη σου» σε µουσική Μάριου Στεφανόπουλου, το 1972, και µε αυτό ανοίγει η πόρτα τηςστιχουργικής. Στη Μεταπολίτευση εργάζεται στα ναυπηγεία Περάµατος, συµµετέχει σε απεργίες και συλλαµβάνεται (έτσι βρίσκεται και αντίδικος µε τον Νίκο Κωνσταντόπουλο στα δικαστήρια). Κάπου εκεί έρχεται ο Μάνος Λοΐζος µε τα «Νέγρικα» (1974) του Γιάννη Νεγρεπόντη, όπου ο Ρασούλης συµµετέχει ως τραγουδιστής µε τη Μαρία Φαραντούρη.

Ο Νίκος Μαµαγκάκης τού προτείνει και συµµετέχει στον δίσκο του σε ποίηση Πρεβελάκη «Ο Νέος Ερωτόκριτος» µαζί µε την Αφροδίτη Μάνου. Γράφει και τα τρία πρώτα του βιβλία: «Η µπαλάντα του Ισαάκ» (εδώ ο Ισαάκ µε τη βοήθεια δούλων σκοτώνει τον Αβραάµ σε µια ρασούλεια εκδοχή), «Μεγάλος ήρωας σε µικρή χαρτοσακούλα» και «Κβο Βάντις Στάτους Κβο».

Το '77 η φωνή της πρόζας στην έξοχη Παράβαση (σε υπέροχη ερµηνεία του Νίκου Παπάζογλου) στουςκατάΣαββόπουλο «Αχαρνής», «ΟΑριστοφάνης που γύρισε απ' τα θυµαράκια», είναι δική του. Εκείνη την περίοδο γνωρίζει τον τότε δηµοσιογράφο του «Βήµατος» και µετέπειτα πολύ στενό του φίλο Γιώργο Κοντογιάννη.

Οι πράσινες, οι κόκκινες, οι θαλασσιές οι σκόνες ,


Κάθε χρόνο, κάπου στα µέσα Μαρτίου, οι ίνδοί γιορτάζουν τον ερχοµό της άνοιξης όπως αρµόζει στην περίσταση: µε όλων των ειδών τα χρώµατα. Μη φανταστείτε. ?εν στολίζουν τους δρόµους, τα σπίτια, τα καταστήµατα. τα πετούν ο ένας στον άλλο παίζοντας ένα είδος χρωµοπολέµου. Με κόκκινες, κίτρινες, πράσινες, µπλε, µοβ, πορτοκαλί – και όποιο άλλο χρώµα µπορεί να γεννήσει η φύση – σκόνες ή µε χρωµατισµένο νερό αλείφουν τα πρόσωπά τους, τα κορµιά τους, τα ρούχα τους. το Φεστιβάλ Χόλι είναι µια γιορτή των χρωµάτων, στην οποία απαραιτήτως συµµετέχουν όλοι. Κάποτε, καθώς η άνοιξη συνδέεται µε διαφόρων ειδών ιώσεις, οι χρωµατιστές σκόνες παρασκευάζονταν από διάφορα φαρµακευτικά βότανα. Κάποτε, όµως. Σήµερα είναι και αυτές συνθετικές.


Αναδημοσιευση Απο Νεα

Greecelands

Βρετανία : Νέο νομοσχέδιο για τον Τύπο,


Η βρετανική κυβέρνηση πρότεινε τροποποιήσεις στο νομικό πλαίσιο σχετικά με τις υποθέσεις συκοφαντικής δυσφήμισης προκειμένου να παρέχει μεγαλύτερη προστασία της ελευθερίας του λόγου σε δημοσιογραφικούς οργανισμούς. Επίσης στόχος των νέων τροποποιήσεων θα είναι να αποτρέψει κατοίκους άλλων χωρών να προσφεύγουν στα βρετανικά δικαστήρια για περιπτώσεις δυσφήμισης προκειμένου να εκμεταλλευθούν τους δρακόντειους βρετανικούς νόμους.

Υπενθυμίζεται ότι πολλοί σταρ του Χόλιγουντ όπως η Κέιτ Χάντσον, η Τζένιφερ Λόπεζ, η Κάμερον Ντίαζ και η Μπρίτνι Σπίαρς έχουν καταφύγει στα βρετανικά δικαστήρια προκειμένου να ασκήσουν δίωξη εναντίον του αμερικανικού σκανδαλοθηρικού εντύπου National Enquirer.

Η διαφήμιση μειώνεται, οι εφημερίδες αντέχουν,


Συνεχίζει σε αρνητικό κλίμα η εικόνα της διαφημιστικής δαπάνης στη χώρα μας. Τον Φεβρουάριο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services, η συνολική δαπάνη που απορρόφησαν τα ελληνικά ΜΜΕ παρουσίασε μείωση της τάξεως του 14,95% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2010, μια χρονιά που δεν ήταν καθόλου καλή για τη διαφήμιση. Το μόνο μέσο που σημείωσε αύξηση των διαφημιστικών του εσόδων είναι οι εφημερίδες που τον περασμένο μήνα είδαν τη διαφημιστική δαπάνη που απορρόφησαν να καταγράφει αύξηση της τάξεως του 4,33%. Τη μεγαλύτερη μείωση κατέγραψαν τα περιοδικά (-20,59%) και ακολουθούν οι τηλεοπτικοί σταθμοί (-20,27%) και τα ραδιόφωνα (-16,88%).

Βανδή: Θρίλερ με τους φαν της. Απογοήτευση για την πορεία της;


Απογοητευμένη, σε σημείο να σκέφτεται σοβαρά το ενδεχόμενο να μην τραγουδήσει ξανά στην Αθήνα, φέρεται να είναι η Δέσποινα Βανδή. Ο τρόπος που αποχαιρέτησε τον κόσμο στο τέλος των εμφανίσεων της στο «VOX» και η ατάκα της: «Δεν ξέρω πότε θα τα ξαναπούμε στην Αθήνα. Μπορεί να τα πούμε, μπορεί και όχι» ήταν αρκετή για να ξεκινήσει ένα θρίλερ γύρω από το επαγγελματικό μέλλον της αοιδού.

Σκέφτεται όντως, η Δέσποινα να μην εμφανιστεί ξανά σε πίστα της Αθήνας; Κι αν ναι, τι είναι εκείνο που την οδηγεί στην απόφαση αυτή; Η απάντηση, αγαπημένε μου, φαίνεται ότι βρίσκεται στους φαν της Βανδή, οι οποίοι τον τελευταίο καιρό μάλλον της έχουν γυρίσει την πλάτη. Μάλιστα, σύμφωνα με δημοσιεύματα, η απόφαση του fun club «Vandiworld.gr» να μετονομαστεί σε «Gossipworld.gr» απογοήτευσε τα μάλα την αοιδό.

Μythodea - Βαγγελης Παπαθανασιου - Nasa Mission 2001, Η συναυλια των 6 εκατομμυριων ευρω,

Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory