Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τετάρτη, 23 Μαρτίου 2011

23 Μαρτίου, παγκόσμια ημέρα αφιερωμένη στη μετεωρολογία,

Στις 23 Μαρτίου 1950 συγκροτήθηκε ουσιαστικά ο Παγκόσμιος Μετεωρολογικός Οργανισμός (World Meteorological Organization-WMO) ο οποίος σήμερα αριθμεί 189 κράτη-μέλη, μεταξύ αυτών και της Ελλάδας. Ένα χρόνο αργότερα, το 1951, εντάχθηκε υπό τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών ως ειδική υπηρεσία η οποία θα είχε την ευθύνη για την μετεωρολογία τον καιρό και το κλίμα, με κύριο έργο την οργάνωση και το συντονισμού διακίνησης μετεωρολογικών πληροφοριών μεταξύ όλων των μετεωρολογικών-υδρολογικών υπηρεσιών σε παγκόσμιο επίπεδο. Από το 1961 η 23η Μαρτίου καθιερώθηκε ως ημέρα τιμής όχι μόνο ως ανάμνηση της ημερομηνίας ίδρυσης του WMO αλλά παράλληλα για να τιμήσει την μετεωρολογική οικογένεια για την προσφορά της στην κοινωνία, στον απλό πολίτη.

Ο καιρός δεν αναγνωρίζει σύνορα, φυλές, θρησκείες, προκαταλήψεις, περιβαλλοντικούς νόμους. Βασική προϋπόθεση για την κατανόηση μιας τρέχουσας καιρικής κατάστασης είναι η πλήρης καταγραφή μιας σειράς μετεωρολογικών παραμέτρων (θερμοκρασίας, πίεσης, υγρασίας, ύψους βροχής, κ.α.) ενώ η επιστημονική μελέτη μεταβολής των μετεωρολογικών αυτών παραμέτρων στο χώρο και το χρόνο έδωσε τη δυνατότητα, με τη βοήθεια των αριθμητικών μοντέλων και των σύγχρονων ηλεκτρονικών υπολογιστών, στους μετεωρολόγους να επιχειρούν να κάνουν πρόγνωση των καιρικών συνθηκών σε μία περιοχή για μικρό ή μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Σήμερα η γνώση των μαθηματικών είναι τεράστια διευρύνοντας τους ορίζοντες ανάπτυξης όλο και καλύτερων αριθμητικών μοντέλων τα οποία μπορούν να προσομοιάζουν τις ατμοσφαιρικές διεργασίες με πολύ μεγάλη ακρίβεια. Την ίδια στιγμή η ταχύτατη ανάπτυξη των ηλεκτρονικών υπολογιστών μπόρεσε να ανταποκριθεί στο μεγάλο όγκο επεξεργασίας που απαιτούν τα αριθμητικά μοντέλα και με ιδιαίτερα μεγάλες ταχύτητες να προλαμβάνουν την εξέλιξη του καιρού και αυτό να μεθερμηνεύεται στη συνέχεια από τους μετεωρολόγους ως «πρόγνωση καιρού».

Η όποια καιρική κατάσταση εκδηλώνεται σε οποιαδήποτε περιοχή του πλανήτη είναι αποτέλεσμα μιας γενικότερης κυκλοφορίας και δυναμικής της ατμόσφαιρας σε παγκόσμια κλίμακα. Τίποτε δεν εκδηλώνεται και κατ’ επέκταση δεν εξελίσσεται χωρίς δυναμική σε μικρή ή σε μεγαλύτερη περιοχική κλίμακα. Οι κινήσεις των αερίων μαζών μέσα στην ατμόσφαιρα που ευθύνονται και για την μεταβολή των μετεωρολογικών παραμέτρων πάνω από κάθε περιοχή διέπονται από μία συνέχεια και μία φυσική αρμονία. Κύρια αιτία πρόκλησης των κινήσεων των αερίων μαζών μέσα στην ατμόσφαιρα είναι η διαφοροποίηση των ποσοστών ηλιακής ακτινοβολίας που προσπίπτουν στον Ισημερινό και τους πόλους της γης. Αποτέλεσμα αυτής της διαφοροποίησης της ηλιακής ενέργειας είναι η διαφορετική θέρμανση των περιοχών αυτών καθώς και των αερίων μαζών που βρίσκονται υπεράνω αυτών.

Η αέναη προσπάθεια της ατμόσφαιρας του πλανήτη να έλθει σε θερμική ισορροπία προκαλεί την κίνηση θερμών αερίων μαζών από τον Ισημερινό προς τους πόλους καθώς και ψυχρών αερίων μαζών από τους πόλους προς τον ισημερινό. Οι κινήσεις καθώς και οι μετωπικές συγκρούσεις των αερίων μαζών προκαλούν μεταβολές στις καιρικές καταστάσεις της κάθε περιοχής. Οι αλλαγές του καιρού ευνοούν την ανάπτυξη και τη διατήρηση κάθε μορφής ζωής πάνω στον πλανήτη.

Στις γιγάντιες αυτές διεργασίες που λαμβάνουν χώρα μέσα στην ατμόσφαιρα με τεράστιες δυναμικές δεν είναι δυνατό να παρέμβει ο άνθρωπος με όποια τεχνολογία και αν διαθέτει. Με την μέχρι τώρα διαθέσιμη τεχνολογία μπορεί να παρέμβει και να προκαλέσει τροποποίηση των καιρικών συνθηκών σε περιορισμένη περιοχική κλίμακα.

Οι τροποποιήσεις αυτές του καιρού είναι πολύ μικρής κλίμακας, ουσιαστικά ελεγχόμενες και θεωρητικά δεν επηρεάζουν την συνέχεια και φυσική αρμονία των κινήσεων της ατμόσφαιρας. Στα θέματα αυτά εκφράζονται πολλές επιστημονικές ανησυχίες, αλλά η επίκληση ότι οι περιορισμένης μορφής τροποποιήσεις του καιρού γίνονται επωφελεία ή και για την προστασία ενός κοινωνικού συνόλου περιορίζουν τις όποιες αντιδράσεις. Πιο έντονο φυσικά είναι το θέμα διαχείρισης των κλιματικών αλλαγών αφού αφορά τον πλανήτη στο σύνολο του. Οι κλιματικές αλλαγές είναι βέβαιο ότι σε βάθος χρόνου θα δημιουργήσουν διαφορετικές συνθήκες επιβίωσης πάνω στον πλανήτη για κάθε μορφή ζωής. Είναι παντελώς αδικαιολόγητη η προσπάθεια κάποιων να θέλουν να πείσουν ότι η κλιματική αλλαγή μπορεί να σταματήσει με την αλλαγή της συμπεριφοράς μας απέναντι στο περιβάλλον.

Διεθνής κοινή δήλωση κατά της σεξουαλικής βίας

Ογδόντα τρία κράτη συνυπέγραψαν στη Γενεύη δήλωση καταδίκης κάθε μορφής σεξουαλικής βίας.

Περισσότερα από 80 κράτη υπέγραψαν σήμερα στη Γενεύη κοινή δήλωση με την οποία η διεθνής κοινότητα προσκαλείται με τρόπο σθεναρό να συμβάλλει στον τερματισμό της σεξουαλικής βίας, που συνιστά ακραία μορφή παραβίασης ανθρωπίνων των δικαιωμάτων.

«Εκφράζουμε την ανησυχία μας λόγω των επίμονων στοιχείων κατά με τα οποία ανά γεωγραφική περιοχή του πλανήτη σημειώνονται περιστατικά βίας και παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων που συνδέονται (ή και βασίζονται στον) με το σεξουαλικό προσανατολισμό και με (στο) φύλο-- συμπεριλαμβανομένων δολοφονιών, βιασμών και βασανισμών», υπογραμμίζεται στην κοινή δήλωση, που συνυπέγραψαν οι αντιπρόσωποι των 83 κρατών. Σε αυτά, συμπεριλαμβάνονται έξι αφρικανικά : Νότια Αφρική, η Γουϊνέα Μπισάου, η Κεντροαφρικανική Δημοκρατία, η Ρουάντα, οι Σεϋχέλλες κι η Σιέρα Λεόνε.

Συγχρόνως, η Υπάτη Αρμοστεία του ΟΗΕ γιά τα ανθρώπινα δικαιώματα καλείται ταχέως να αναλάβει δράση απέναντι στα φαινόμενα της σεξουαλικής βίας σε πολλές περιοχές του πλανήτη. Η κοινή δήλωση θα παρουσιαστεί, πάντως, στο Συμβούλιο των ανθρωπίνων δικαιωμάτων του ΟΗΕ, που συνεδριάζει αυτόν τον καιρό.

Ο πρεσβευτής της Γαλλίας στον ΟΗΕ, Ζαν-Μπατίστ Ματέι χαιρετίζει ιδίως το γεγονός της αποποινικοποίησης της ομοφυλοφιλίας και το γεγονός ότι αφρικανικά κράτη, μαζί με πάρα πολλά άλλα, απ' όλες τις περιφέρειες του πλανήτη, συμμετέχουν τώρα στη δημόσια καταδίκη κάθε μορφής σεξουαλικής βίας.

Στις ΗΠΑ, ο πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα στην αρχή του Μαρτίου επισήμανε ότι «είναι αντισυνταγματικός ο ομοσπονδιακός νόμος, περί 'Υπεράσπισης του Γάμου (DOMA)», όταν συγκεκριμένα ορίζει ότι «ο γάμος, αποκλειστικά, είναι η ένωση ενός άντρα και μιας γυναίκας».

Στην Ουγκάντα, τον Ιανουάριο φέτος, ο Ντέιβιντ Κάτο, ακτιβιστής υπέρ των ομοφυλόφιλων, δολοφονήθηκε. Στη χώρα αυτήν της ανατολικής Αφρικής, η ομοφυλοφιλία καταπιέζεται και τιμωρείται στα δικαστήρια..

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δευτερη ζωή για τα ελαστικά .

secon dlife 15 500x375 Second life for the tires
secon dlife 14 500x375 Second life for the tires
secon dlife 12 500x375 Second life for the tires
secon dlife 10 500x375 Second life for the tires
secon dlife 09 375x500 Second life for the tires
secon dlife 07 500x375 Second life for the tires

Το σεξ μπορεί να σκοτώσει


Αυξάνονται οι πιθανότητες εμφράγματος για όσους κάνουν καθιστική ζωή, σύμφωνα με νέα έρευνα.

Οι απότομες «εκρήξεις» έντονης σωματικής δραστηριότητας, όπως το σεξ, μπορεί να αυξήσουν σημαντικά τον κίνδυνο εμφράγματος ή άλλου θανατηφόρου καρδιακού επεισοδίου, ιδίως για εκείνους τους ανθρώπους που έχουν συνηθίσει να ζουν μια καθιστική ζωή και δεν ασκούνται τακτικά ή για τους μεσήλικες που δεν κάνουν σεξ συχνά ούτε ασκούνται σωματικά με άλλο τρόπο, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.

Οι ερευνητές του Ιατρικού Κέντρου του πανεπιστημίου TUFTS και του Τμήματος Επιδημιολογίας της Σχολής Δημόσιας Υγείας του πανεπιστημίου Χάρβαρντ, που παρουσίασαν τη σχετική μελέτη στο περιοδικό του Αμερικανικού Ιατρικού Συλλόγου (JAMA), σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερ, μελέτησαν (μετα-ανάλυση) 14 δημοσιευμένες έρευνες που αφορούν πάνω από 6.000 άτομα, σχετικά με τη σχέση ανάμεσα στη σωματική άσκηση, το σεξ και τον κίνδυνο εμφράγματος ή ξαφνικού καρδιακού θανάτου. Κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι οι αγύμναστοι άνθρωποι κινδυνεύουν 3,5 φορές περισσότερο από έμφραγμα ή ξαφνικό θάνατο, όταν καταβάλλουν ξαφνικά έντονη σωματική προσπάθεια (π.χ. για τζόκινγκ). Ο αντίστοιχος κίνδυνος κατά τη διάρκεια του σεξ ή λίγο μετά είναι 2,7 φορές μεγαλύτερος.

Οι μελέτες δείχνουν ότι ο κίνδυνος είναι μεν αυξημένος, όμως η περίοδος του αυξημένου κινδύνου είναι σχετικά σύντομη, μια έως δύο ώρες, στη διάρκεια και αμέσως μετά το τρέξιμο ή το σεξ. Για το λόγο αυτό, συνολικά μέσα σε ένα έτος ο κίνδυνος για τους αγύμναστους είναι υπαρκτός, αλλά παρόλα αυτά αρκετά μικρός. Για παράδειγμα, σύμφωνα με υπολογισμούς, σε ένα δείγμα 10.000 ανθρώπων, αν όλοι αύξαναν απότομα τη σωματική δραστηριότητά τους (λόγω σεξ, τρεξίματος κ.α.) κατά μια ώρα μέσα στην εβδομάδα, μπορεί να σημειώνονταν δύο ή τρία περισσότερα περιστατικά θανατηφόρου εμφράγματος ετησίως.

Από την άλλη, οι ερευνητές επεσήμαναν ότι θα πρέπει να ληφθούν υπόψη τα πολλαπλά οφέλη της σωματικής άσκησης, η οποία έχει υπολογιστεί ότι μειώνει μέχρι και 30% τον κίνδυνο για έμφραγμα. Άρα, όπως είπαν, αυτό που πρέπει να κανείς, είναι να αρχίζει να γυμνάζεται σταδιακά και να ανεβάζει σταδιακά την ένταση των ασκήσων, και να μην περνάει απότομα από το…καθισιό στο…τρέξιμο..
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Μοτίβα απο την φύση .

patterns from nature09
patterns from nature05
patterns from nature03
patterns from nature02
patterns from nature01

Νέο ταχύτερο πρόγραμμα πλοήγησης Firefox 4 από την Mozilla


Η Mozilla κυκλοφόρησε τη νέα έκδοση Firefox 4 του δημοφιλούς προγράμματός της για πλοήγηση στο διαδίκτυο, που αποτελεί το βασικό «αντίπαλο δέος» στο νέο Internet Explorer 9 της Microsoft.

H νέα κομψή και ταχύτερη έκδοση στην οποία προχώρησε ο Μη Κερδοσκοπικός Οργανισμός Mozilla, έρχεται να κάνει ακόμα πιο ανταγωνιστικό το πεδίο των «φυλλομετρητών» (browsers), όπου επίσης πασχίζουν να κερδίσουν τις προτιμήσεις των χρηστών άλλα προγράμματα, όπως το Chrome της Google, που επίσης κυκλοφόρησε πρόσφατα μια νέα αναβαθμισμένη έκδοση.

O νέος Firefox 4, σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο, διατίθεται για «κατέβασμα» σε περισσότερες από 80 γλώσσες, όπως πάντα δωρεάν, και «τρέχει» σε υπολογιστές με λειτουργικά συστήματα Windows, Mac OS X (Apple) και Linux (ανοικτό λογισμικό).

Ο Firefox 4 διαφημίζεται ότι είναι -ανάλογα με τις συνθήκες- μέχρι και έξι φορές ταχύτερος από τον προκάτοχό του, ενώ επιτρέπει στον χρήστη, με το πάτημα ενός ειδικού πλήκτρου, να «μπλοκάρει» την παρακολούθηση των online δραστηριοτήτων του από τις ιστοσελίδες που επισκέπτεται, οι οποίες αποσκοπούν να του «σερβίρουν» τις σχετικές διαφημίσεις.

Ο νέος «φυλλομετρητής» σχεδιάστηκε εξάλλου για να επιτρέπει την αξιοποίηση των πλούσιων δυνατοτήτων βίντεο και γραφικών, που παρέχει το νέο πρότυπο HTML 5.

Ο Firefox είναι δεύτερος σε μερίδιο αγοράς διεθνώς μετά τον Internet Explorer, αλλά σε μερικές χώρες, ιδίως ευρωπαϊκές, βρίσκεται πια στην πρώτη θέση στις προτιμήσεις των χρηστών..

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Γιατί σοκαρίστηκε ?



Επιχείρηση μπικίνι τώρα!

Άρχισε η αντίστροφη μέτρηση.
Μπορεί έξω να κάνει κρύο και οι πιο πολλές γυναίκες να μην σκέφτονται καθόλου τα καυτά μπικίνι και τις παραλίες αλλά ο καιρός για τον πρώτο μήνα του καλοκαιριού πλησιάσει. Εχουν απομείνει μόλις δύο μήνες και κάτι για τον Ιούνιο και αν θέλετε να απαλλαγείτε από τα περιττά κιλά και τα παχάκια υπάρχει ακόμα χρόνος.

Εχετε στο μυαλό σας μερικούς κανόνες που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε την κατάλληλη ψυχολογία και διάθεση ώστε να φορέσετε χωρίς κόμπλεξ το μαγιό σας. Ακολούθησε μερικές απλές συμβουλές και στους δύο μήνες που ακολουθούν θα δεις θεαματική βελτίωση.

Κατανάλωση φρούτων και λαχανικών
Η μείωση των λιπαρών και των άχρηστων θερμίδων είναι το πρώτο βήμα. Αν πεινάς και θέλεις να ικανοποιήσεις το στομάχι σου η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών πλούσια σε φυτικές ίνες θα σε χορτάσουν και θα σου προκαλέσουν αίσθημα πληρότητας. Αποφύγετε στις σαλάτες τα λιπαρά ντρέσινγκ και τα πολύ λιπαρά τυριά. Το ελαιόλαδο χτυπημένο με λεμόνι ή ξύδι είναι μια ασφαλής θερμιδικά επιλογή.

Μείωση αναψυκτικών και ροφημάτων


Πολλές γυναίκες καταναλώνουμε κατά τη διάρκεια της ημέρας αναψυκτικά και ροφήματα που περιέχουν αρκετή ζάχαρη και χωρίς να το καταλάβουμε έχουμε φορτώσει τον οργανισμό μας με παραπανίσιες άχρηστες θερμίδες. Σύμφωνα με κλινικούς διαιτολόγους τα υγρά περνούν πολύ γρήγορα από το στομάχι ώστε να αντιληφθεί ο εγκέφαλος την κατανάλωση θερμίδων.

Συνδυασμός για σίγουρο αδυνάτισμα


Η κατανάλωση άπαχων κρεατικών σε συνδυασμό με φασόλια και ανάλατους ξηρούς καρπούς ενδείκνυται για αδυνάτισμα. Όταν μάλιστα καταναλώνονται ταυτόχρονα προκαλούν κορεσμό γιατί περιέχουν φυτικές ίνες. Οι φυτικές ίνες απορροφούν νερό και φουσκώνουν μέσα στο στομάχι, καταλαμβάνοντας χώρο.

Λαχανικά μία φορά την εβδομάδα


Η αποτοξίνωση με λαχανικά και φρούτα μια φορά την εβδομάδα βοηθούν πάρα πολύ στην αποτελεσματικότητα μιας ισορροπημένης διατροφής. Σύμφωνα με μελέτη οι χορτοφάγοι έχουν 15% λιγότερες πιθανότητες να είναι υπέρβαροι ή παχύσαρκοι από όσους τρώνε κρέας. Αυτό γιατί οι πρώτοι τείνουν να καταναλώνουν λιγότερες θερμίδες και λιπαρά και περισσότερα φρούτα και λαχανικά.

Φάε πρωινό μόλις ξυπνήσεις


Είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσουμε ότι το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας γιατί επιταχύνεται η καύση θερμίδων. Επίσης χαρίζει ενέργεια και μειώνει τη λιγούρα που νιώθουμε για γλυκά.

Τα λιπαρά δεν είναι τόσο ένοχα


Μπορεί τα λιπαρά να έχουν πολλές θερμίδες δεν μπορούν όμως να εξαφανιστούν από τη διατροφή μας. Το παν στην κατανάλωσή τους είναι να λαμβάνονται από τις σωστές πηγές. Έτσι για παράδειγμα το ελαιόλαδο, οι ξηροί καρποί και το αβοκάντο είναι καλά λιπαρά.

Οι στερήσεις έχουν αντίθετα αποτελέσματα


Είναι πολλές οι φορές που πριν ξεκινήσουμε μια δίαιτα πιέζουμε υπερβολικά τον εαυτό μας με απαγορεύσεις και παράλογες στερήσεις. Είναι λοιπόν προτιμότερο να ενδώσουμε σε μια ατασταλία παρά να εξαντλούμε τον οργανισμό μας γιατί κάποια στιγμή μας προδώσει και η δίαιτα θα πάει περίπατο.

Ο ύπνος κάνει καλό


Ο ύπνος είναι σύμμαχος στο αδυνάτισμα γιατί βοηθάει τον οργανισμό να είναι ξεκούραστος και υγιής. Σύμφωνα με έρευνα η έλλειψη ύπνου ενώ είσαι σε δίαιτα αναγκάζει τον οργανισμό να χάνει περισσότερο νερό, μυϊκή μάζα και άλλου είδους ιστό –αντί για λίπος–, πράγμα που επιβραδύνει το μεταβολισμό..
 

Η πρώτη ελληνίδα καλλιτέχνις και φεμινίστρια,

Σκηνή από το ντοκιμαντέρ «ΕΛΕΝΗ ΜΠΟΥΚΟΥΡΗ ΑΛΤΑΜΟΥΡΑ -Η πρώτη Ελληνίδα ζωγράφος» της Κλεώνης Φλέσσα στου οποίου τις δραματουργικές σκηνές η Αρτεμις Φλέσσα (φωτογραφία) υποδύεται την Ελένη Αλταμούρα

Το γεγονός ότι η Ελένη Μπούκουρη Αλταμούρα, είναι η πρώτη ελληνίδα ζωγράφος που κατάφερε να σπουδάσει ζωγραφική μεταμφιεσμένη σε άντρα στην Ιταλία σε μια εποχή που οι γυναίκες απαγορευόταν να κάνουν οτιδήποτε, πόσω μάλλον να σπουδάσουν έπαιξε μεγάλο ρόλο στην απόφαση της σκηνοθέτιδος Κλεώνης Φλέσσα να σκηνοθετήσει κάποτε μια ταινία για την ζωή της.

«Η Ελένη Αλταμούρα είναι περισσότερο γνωστή ως μητέρα του Ιωάννη Αλταμούρα όμως στην πραγματικότητα είναι η πρώτη γνήσια ελληνίδα καλλιτέχνης του 19ου αιώνα» είπε στο Βήμα η κυρία Φλέσσα με αφορμή την επικείμενη προβολή του 56 λεπτου ντοκιμαντέρ της «ΕΛΕΝΗ ΜΠΟΥΚΟΥΡΗ ΑΛΤΑΜΟΥΡΑ -Η πρώτη Ελληνίδα ζωγράφος» στην Ταινιοθήκη της Ελλάδας.

Η Ελένη Μπούκουρη Αλταμούρα γεννήθηκε στις Σπέτσες το 1821 και πολύ σύντομα ο κόσμος της ζωγραφικής την μάγεψε. Τόσο που μεταμφιέστηκε σε άντρα για να σπουδάσει ζωγραφική στην σχολή Ναζαριστών της Ρώμης από το 1847 ως το 1850. Κατόπιν πήγε στην Φλωρεντία όπου συνέχισε τις σπουδές της ως το 1851.

Μεταμφιεσμένη σε άντρα άλλωστε, γνώρισε και τον σύζυγό της, τον Ιταλό ζωγράφο Σαβέριο Αλταμούρα με τον οποίο απέκτησε τρια εξώγαμα παιδιά, τον Ιωάννη, την Σοφία και τον Αλέξανδρο. Η εξέλιξη ως ζωγράφου του Ιωάννη Αλταμούρα που όπως και η Σοφία πέθανε πρόωρα από φυματίωση (σε ηλικία 26 ετών) είναι πάνω κάτω γνωστή.

Τα έργα του σήμερα πωλούνται προς εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ ενώ αυτή την εποχή, η αναδρομική έκθεση «Ιωάννης – Αλταμούρας- Θρύλος στην ζωή και την Τέχνη» που πρόκειται να εγκαινιαστεί στο Μουσείο Μπενάκη την Τετάρτη 30 Μαρτίου, είναι το μεγάλο εικαστικό γεγονός της Αθήνας .

Η μητέρα του ωστόσο, παραμένει ένα άγνωστο πρόσωπο καθώς μετά τον θάνατο των παιδιών της έκαψε το μεγαλύτερο μέρος του έργου της. Σήμερα υπάρχουν κάποια έργα της αλλά «το έργο της δεν μπορεί να αξιολογηθεί» μας είπε η κυρία Φλέσσα.

«Η Ελένη Αλταμούρα ήταν μια πρωτοπόρος γιατί διεκδίκησε να ανοίξουν οι Ακαδημίες των Τεχνών και τα Πανεπιστήμια σε όλον τον κόσμο επιτρέποντας στις γυναίκες να έχουν πρόσβαση στη γνώση» συνέχισε η σκηνοθέτις που επίσης σπούδασε στην Φλωρεντία (φωτογραφία, αρχιτεκτονική και Ιστορία Κινηματογράφου) και έχει στην φιλμογραφία της ντοκιμαντέρ όπως οι «Θαλασσογραφία» (1983), «Τα Βυζαντινά Μουσεία των Πρεσπών» (1998) και «Κασσιανή η Βυζαντινή υμνογράφος» (2006).

Μπριζόλες το μυστικό για ήρεμα μωρά,

Μπριζόλες και αυγά θα πρέπει να τρώει μια έγκυος γυναίκα αν θέλει το μωρό της να γεννηθεί ήσυχο

Ολλανδοί ερευνητές υποστηρίζουν ότι για να είναι ένα μωρό ήσυχο και να μην κλαίει πολύ θα πρέπει η μητέρα του κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης να έχει αυξημένα επίπεδα μιας βιταμίνης που περιέχεται στα αβγά, στο κοτόπουλο, στις μπριζόλες.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι γυναίκες με υψηλά επίπεδα βιταμίνης Β12 κατά τα πρώτα στάδια της εγκυμοσύνης έχουν τρεις φορές περισσότερες πιθανότητες από τις υπόλοιπες να γεννήσουν ήσυχα μωρά. Σύμφωνα με την έρευνα οι έγκυοι με χαμηλά επίπεδα της Β12 γεννούν βρέφη που κλαίνε τουλάχιστον τρεις φορές ημερησίως.

«H Gaga είναι απαραίτητη στη συντηρητική Αµερική» ,


Η Ντέµπι Χάρι (φωτογραφία) πιστεύει ότι η Lady Gaga είναι ό,τι πιο ενθαρρυντικό για το µέλλον της µουσικής σκηνής της Αµερικής.

Η τραγουδίστρια των Blondie – που ήταν και εκείνοι πρωτοπόροι στην εποχή τους, στη δεκαετία του ‘70 δίνοντας στην ποπ διαχρονικά τραγούδια και στυλ – παρακολουθεί τα πράγµατα που συµβαίνουν γύρω και κάνει τις επισηµάνσεις της. Η µουσική σκηνή της Αµερικής είναι πολύ συντηρητική – λέει – και η Gaga µε το «Born This Way» και την τεράστια επιτυχία του είναι σαν να φέρνει φρέσκο, καθαρό αέρα.

«Η Gaga είναι πραγµατικά ταλαντούχα και ελαφρώς τρελή. Και αυτό είναι ό,τι χρειάζεται αυτή τη στιγµή. Είναι µια πολύ συντηρητική εποχή για την Αµερική», υποστηρίζει η Ντέµπι Χάρι, η οποία µαζί µε τους Blondie σήκωναν στο πόδι τα κλαµπ της Νέας Υόρκης την εποχή του θρυλικού αµερικανικού new wave, µαζί µε τους Ramones και τους Talking Heads. «Και τέτοιες εποχές έχουµε ανάγκη από καλλιτέχνες σαν την Gaga».

Η γενιά του ροκ και του βερµούτ,


Το κύκνειο άσµα - µυθιστόρηµα του σκηνοθέτη - συγγραφέα επιβεβαιώνει πως ο αιρετικός δηµιουργός υπήρξε ο χρονογράφος της µεταπολεµικής γενιάς που κινήθηκε (και χόρεψε) εκτός των ορίων της κοινωνικής αποδοχής
Ο κεντρικός ήρωας είναι ο δεκαπεντάχρονος Σπόρος και γύρω του µια ετερόκλητη παρέα νέων: ο Μάνος, η Μπέττυ, η Ζέτα, η Στέλλα που αλληλοφλερτάρονται, ακούν ροκ εν ρολ, τραβιούνται σε διαδηλώσεις, σπουδάζουν σε νυχτερινά σχολεία, βλέπουν αµερικανικό κινηµατογράφο, ζουν και πεθαίνουν. Η καθηµερινότητά τους στις δεκαετίες ‘50-’60τα έχει όλα,τίποτε όµως από τις κλασικέςσυµπεριφορές τής τότε επίσηµης νεολαίας. Τα νεανικά στέκια και οι γειτονιές τηςµεταπολεµικής Αθήνας: Μπλε Αλεπού, Τοπ Χατ, Παπασπύρου, Βικτώρια, Φωκίωνος Νέγρη. Το ταραγµένο πολιτικό φόντο µιας εποχής µε διαδηλώσεις για το Κυπριακό, τα αιτήµατα ∆ηµοκρατίας και την πρώτη περίοδο της Επταετίας. Και την ενδιαφέρουσα όψη της αµερικανικής κουλτούρας µε ταινίες και µουσική, πάρτι µε µπόλικοβερµούτ, Πλάτερς, Πέρι Κόµο, Λιτλ Ρίτσαρντ και Ελβις, και τα πρώτα σηµάδια µιας σεξουαλικής απελευθέρωσης.

Αυτός είναι ο καµβάς του τελευταίου µυθιστορήµατος του σκηνοθέτη και συγγραφέα Νίκου Νικολαΐδη, που έφυγε αδόκητα το 2007 αφήνοντας πίσω του µια δική του κινηµατογραφική και λογοτεχνική γλώσσα. Αφήνοντας παρακαταθήκη – πάνω απ’ όλα – την απόπειρά του να µιλήσει µε ποιητικό τρόπο για το άτακτο σώµα της µεταπολεµικής νεολαίας στην Ελλάδα που δεν χώρεσε στα δύο βασικά σχήµατά της (από τη µία το χριστεπώνυµο πλήθος µε τις εθνικόφρονες παραλλαγές και από την άλλη την προτεσταντική ηθική τής τότε ηµινοµιµοποιηµένης αλλά και ταλαιπωρηµένης Αριστεράς) αλλά µια τρίτη –αδιαµεσολάβητη – νεολαία (Τα Παιδιάτης Γαλαρίας κατά Μάνο Χατζιδάκι) που έφαγε τη ζωή της στα µπιλιαρδάδικα και στα φλίπερ, που εξέλαβετις διαδηλώσεις ως αστείο (ακόµη κι αν συµµετείχε σε αυτές), που χόρεψε πολύ ροκ εν ρολσε λαϊκά σπίτια του κέντρου της Αθήνας.

Μια περίοδο που σήµερα µοιάζει ξεχασµένη, αλλά το µυθιστόρηµα του Νίκου Νικολαΐδη έρχεται να µας θυµίσει σεένα πόνηµα που έχει πια τον ρόλο ντοκουµέντου και το βασικό θέµα(µοιραία) περνάει σε δεύτερη µοίρα για όσους ξέρουν το πεδίο πάνω στο οποίο δηµιούργησεο ευαίσθητος δηµιουργός.

∆εν έχουµε λοιπόν νακάνουµε απλά µε µυθιστόρηµα -κύκνειο άσµα του Νίκου Νικολαΐδη, µια ιστορία κινηµατογραφικής αφήγησης µε µπόλικες αθυροστοµίες και ροή στη δράση (χωρίς πολλά σηµεία στίξης), µιας ροκ νουάρ γραφής (µε αργκό αλλά και πολλές εικόνες που ξετυλίγονται στο µπρος και το πίσωτου χρόνου), δεν έχουµε να κάνουµε µε µια επανάληψη του «Οργισµένου Βαλκάνιου» (του µυθιστορήµατος του Νικολαΐδη που άφησε εποχή), αλλά µε κάτι διαφορετικό.

Η πατίνα του χρόνου είναι καταλυτική, ενώ ο έξοχος πρόλογος του καθηγητή του Πανεπιστηµίου Τέξας Απόστολου Βασιλάκη έρχεται να φωτίσει τη συµβολή του Νικολαΐδη στην ανάδειξη µιας γενιάς και να τον τοποθετήσει στον θρόνο του χρονογράφου της νεανικής κουλτούρας του ‘50-’60.


Κινεζική φιλοσοφία

«Οποιοςγνωρίζει, κατανοεί.

Η κιβωτός των σπόρων και των φυτών,


Στα αµπάρια της αποκαλύπτεται η πλούσια βιοποικιλότητα της χώρας µας, η οποία πριν από χιλιάδες χρόνια απλωνόταν σε κάθε γωνιά της Ελλάδας αλλά σήµερα κινδυνεύει µε εξαφάνιση
Μία ξύλινη κιβωτός διασχίζει τα ταραγµένα νερά της σηµερινής Ελλάδας. Κρύβει µέσα της φυτά και σπόρους από την αρχαιότητα και τα µεταφέρει στο µέλλον. Για δύο µήνες θα πιάσει λιµάνι στην Αθήνα. Και πριν σαλπάρει ξανά, θα καλέσει νέους ανθρώπους να µπαρκάρουν µαζί της.

Η έννοια της Κιβωτού είναι συνυφασµένη µε το πολύτιµο φορτίο πουµεταφέρει και κυρίως µε τη δέσµευσή της να το διασώσει και να το παραδώσει αλώβητο σε µια καινούργια γη.

Γι’ αυτήν την Κιβωτό, η οποία πριν από έναν χρόνο έφθασε στη 12η Μπιενάλε Αρχιτεκτονικής στη Βενετία, το φορτίο ήταν ένας θησαυρός που στα µάτια αρκετών Ελλήνων σταµάτησε πια να λάµπει. Στα αµπάρια της Κιβωτού κρύβονταν σπόροι, φυτά και βότανα, τα οποία πριν από χιλιάδες χρόνια απλώνονταν σε κάθε γωνιά της Ελλάδας µαρτυρώντας την πλούσια βιοποικιλότητα της χώρας µας. Αυτός ο πλούτος της ξεχωριστής χλωρίδας, ο οποίος αποτελούσε ένα ιδιαίτερα σηµαντικό κοµµάτι της παράδοσής µας και αναπόσπαστο κοµµάτι του διατροφικού µας πολιτισµού µέχρι πριν από λίγες δεκαετίες, κοντεύει να χαθεί. Και µαζί του, η φυσιογνωµία της ελληνικής υπαίθρου.

Να, λοιπόν, γιατί µία οµάδα αρχιτεκτόνων και άλλων επιστηµόνων αποφάσισαν να διασώσουν αυτόν τον θησαυρό και να καταστήσουν τους ανθρώπους κοινωνούς του. Αυτός ο θησαυρός µπορεί να µετασχηµατίσει τη γεωργία µας, να αποτελέσει µια εναλλακτική λύση απέναντι στην αδηφάγο οικοδόµηση, να αναδείξει την οµορφιά των τοπίων µας και κυρίως να προσφέρει δουλειά στους ανθρώπους.

Η ΕΚΘΕΣΗ. Ο Ζήσης Κοτιώνης και η Φοίβη Γιαννίση είναι αρχιτέκτονες, επιµελητές της έκθεσης µε τίτλο «Η Κιβωτός. Παλαιοί σπόροι για νέες καλλιέργειες». Οταν παρουσιάστηκε πέρυσι στη ∆ιεθνή Μπιενάλε, προκάλεσε αίσθηση. Ηταν η ελληνική συµµετοχή στη διοργάνωση και ο αντίκτυπός της σηµαντικός.

Από την ερχόµενη ∆ευτέρα 28 Μαρτίου και µέχρι τις 22 Μαΐου, η έκθεση θα εγκατασταθεί στο Μουσείο Μπενάκη της οδού Πειραιώς. Ως το µέσο διάσωσης και µεταφοράς της ελληνικής βιοποικιλότητας στις µελλοντικές γενιές, η Κιβωτός θα αποτελεί την καρδιά της έκθεσης µε τη µορφή ενός ξύλινου πλοίου.

«Εκεί θα έχουµε τοποθετήσει τους σπόρους, τους καρπούς, τα τρόφιµα της ελληνικής γης. Με τέτοιον τρόπο ώστε να διεγείρουµε τις αισθήσεις των επισκεπτών. Να δουν, να αγγίξουν, να οσφρανθούν, να δοκιµάσουν», λέει στα «ΝΕΑ» ο Ζήσης Κοτιώνης. «Και όταν εκτιµήσουν αυτόν τον αρχέγονο θησαυρό, να σκεφθούν την πιθανότητα να τον αξιοποιήσουν για το καλό όλων µας». Η πλούσια χλωρίδα της χώρας µας στήριξε µε τη διατροφική της αξία αµέ τρητες γενιές ανθρώπων στο παρελθόν και το ίδιο µπορεί να κάνει και στο µέλλον, πολύ περισσότερο που η οικονοµική κατάσταση έχει συµπιέσει εισοδήµατα και αποθαρρύνει τις φιλοδοξίες των νεώτερων ανθρώπων.

Είναι όµως ενδιαφέρουσα και η ιστορία της φυτογενετικής µας κληρονοµιάς. Και είναι ακόµα πιο συναρπαστική η ικανότητα που έχει να εκπληρώσει ελπίδες ανθρώπων και να αποκαταστήσει τη χαµένη φυσιογνωµία της υπαίθρου. Ο κίνδυνος. «Τις τρεις, τέσσερις τελευταίες δεκαετίες η επέκταση των αστικών κέντρων αλλοίωσε και κατέστρεψε τη φυσιογνωµία της υπαίθρου. ∆εν ήταν µόνο η οικοδοµική δραστηριότητα που διατάραξε την αρχιτεκτονική που είχε το ίδιο το τοπίο, ήταν και ο τρόπος της γεωργικής εκµετάλλευσης των καλλιεργούµενων εκτάσεων», λέει ο Ζήσης Κοτιώνης.

ΤΟ ΤΣΙΜΕΝΤΟ άρχισε να ρέει και να καλύπτει το χώµα που φύονταν άνθη και βότανα, την ίδια ώρα που τα λιπάσµατα και τα χηµικά δηλητηρίαζαν το έδαφος. Φρούτα, χόρτα και καρποί που άκµαζαν σε πεδιάδες και πλαγιές βουνών χάθηκαν, ενώ ταυτόχρονα ξεχάστηκε η τέχνη της φροντίδας τους. Ξεχάστηκε ακόµη και η όψη τους. Εισαγόµενα προϊόντα πήραν τη θέση τους στο καθηµερινό τραπέζι. Η γη εγκαταλείφθηκε από τους ανθρώπους.

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ. Οµως σ’ αυτά τα εδάφη, όπως λένε οι ειδικοί που εργάστηκαν για την έκθεση, υπάρχουν ακόµη οι ευκαιρίες για µία νέα αρχή. «Γιατί σήµερα πια, όταν µιλάµε για τον άνθρωπο που δουλεύει τη γη, δεν πρέπει να έρχεται στον νου µας η εικόνα µιας παλαιάς Ελλάδας µε τους χωρικούς αποµονωµένους από τον υπόλοιπο πολιτισµό, τις γυναίκες µε παραδοσιακές φορεσιές και τη ζωή τους να εξανεµίζεται µεταξύ σπιτιού και χωραφιού».

Το λιµάνι της µελλοντικής Ελλάδας, προς το οποίο οδεύει η Κιβωτός, ανήκει σε έναν κόσµο όπου οι αγρότες είναι άνθρωποι νέοι και µορφωµένοι. Θα µπορεί να έχουν πανεπιστηµιακά διπλώµατα και να αξιοποιούν τις νέες τεχνολογίες και τεχνογνωσίες για να επιδίδονται σε νέου τύπου καλλιέργειες. Μπορείτε να τις πείτε βιολογικές, βιοδυναµικές, όµως θα είναι αγνές και ελληνικές, αρµονικά δεµένες µε την ύπαιθρο καλλιέργειες, λένε οι άνθρωποι της Κιβωτού. «Και οι ίδιοι οι άνθρωποι που θα ζουν κοντύτερα στη φύση δεν θα είναι πλέον αποµονωµένοι όπως παλιά. Μέσω του ∆ιαδικτύου και της πρόσβασης που αυτό επιτρέπει σε κάθε λογής δραστηριότητες, θα αποτελεί ο καθένας έναν ζωντανό κρίκο του πολιτισµού». Γιατί ο πολιτισµός εξαρτάται από τη συµµετοχή και όχι από την απόσταση που χωρίζει ένα µέρος της κοινωνίας από το πλησιέστερο αστικό κέντρο. Είναι πολιτισµός η επίσκεψη από χωριό σε χωριό. Και από χωράφι σε χωράφι για την εύρεση νέων σπόρων, για την ανταλλαγή απόψεων πάνω σ’ αυτούς. «Πώς τους διατηρείτε; πώς τους φυτεύετε; πώς τους φυλάτε για την επόµενη χρονιά; δώστε µου µερικούς λαχανικών και θα σας χαρίσω ανοιξιάτικης σίκαλης!».

Θα εγκατασταθεί στο Μουσείο Μπενάκη από τις 28 Μαρτίου έως τις 22 Μαΐου

12

µέτρα είναι το µήκος της Κιβωτού, που έχει τη µορφή ενός ξύλινου πλοίου. το µέγιστο πλάτος της είναι 2,70 µ. και το ύψος της 3,30 µ.


Μία νέου τύπου γεωργία µαγνητίζει τους νέους

ΤΑ ΔΥΟ - ΤΡΙΑ τελευταία χρόνιαστηχώρα µας, 60.000 νέοι άνθρωποι στράφηκαν στη γεωργία. Η Κιβωτός θέλει να παραδώσει τον θησαυρό της σε ακόµη περισσότερους ανθρώπους, που θα αξιοποιήσουν ανεκµετάλλευτες εκτάσεις, για νασπείρουν τους καρπούς µε µεθόδους που απλόχερα προσφέρει η επιστήµη και η τεχνολογία.

Αυτοί οι καρποί, θα ποικίλουν το τραπέζι µας, θα διανθίσουν τις τροφές µας, θα αξιοποιηθούν σε κάθε λογής σκευάσµατα και θα προσφέρουν εισόδηµα, ελπίδα. Υπάρχει πρόσφορο έδαφος για ν’ αναπτυχθεί µια νέου τύπου γεωργία στη χώρα µας. Eκτάσεις, λένε οι επιστήµονες, που είναι αναξιοποίητες, είναι εγκαταλελειµµένες, ερηµοποιηµένες. Το ζητούµενο είναι να διασωθούν οι φυτογενετικοί πόροι που αποτελούν το σηµαντικότερο κοµµάτι της γεωργικής βιοποικιλότητας και των γεωργικών βιοαποθεµάτων.

«Η εκµηχάνιση της γεωργίας, η γενίκευση της χρήσηςλιπασµάτων και φυτοφαρµάκων και η εφαρµογή συστηµατικής άρδευσης αύξησε σηµαντικά τις αποδόσεις των νέων εκλεκτών ποικιλιών που δηµιουργήθηκαν στο πλαίσιο της προόδου της γενετικής και της βελτίωσης των φυτών», παρατηρεί η Παρθενόπη Ράλλη, υποψήφια διδάκτορας στη Γενετική Βελτίωση Φυτών και Αγροκοµία, της Γεωπονικής Σχολής του ΑΠΘ. Και προσθέτει: «Σταδιακά οι νέες συνθήκες οδήγησαν στην επικράτηση λίγων εκλεκτών ποικιλιών και υβριδίων µε υψηλή ποιότητα και απόδοση. Αποτέλεσµα αυτών των νέων τάσεων ήταν να εκτοπιστεί από την καλλιέργεια και να χαθεί ένα µεγάλο µέρος του παραδοσιακού γενετικού υλικού, που µας κληροδότησαν οι προηγούµενες γενιές».

Η Εκθεση δεν θα µπορούσε να ολοκληρωθεί χωρίς τηνανεκτίµητη συµβολή του βιολόγου Ορέστη ∆αβία, των εικαστικών καλλιτεχνών Γιάννη Ισιδώρου, Μαρίας Παπαδηµητρίου, Αλέξανδρου Ψυχούλη και του αρχιτέκτονα καθηγητή Κώστα Μανωλίδη. «ΤΑ ΝΕΑ» θα είναι χορηγός επικοινωνίας της Εκθεσης.


Αναδημοσιευση Απο Νεα

Greecelands

Υμνοι και ρωσικά τραγούδια στο Μέγαρο,

Η Ορθόδοξη Χορωδία Ανδρών της Αγίας Πετρούπολης θα δώσει μία συναυλία στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, στις 7 Απριλίου

Ρωσική θρησκευτική μουσική, έργα σημαντικών ρώσων συνθετών αλλά και δημοφιλή λαϊκά τραγούδια από τη χώρα τους παρουσιάζουν στις 7 Απριλίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών τα μέλη της Ορθόδοξης Χορωδίας Ανδρών της Αγίας Πετρούπολης.

Το εν λόγω σύνολο ιδρύθηκε το 1993 από τον αρχιμουσικό Βαντίμ Αφανάσιεφ - ο οποίος διατηρεί μέχρι σήμερα τη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή - με σκοπό την αναβίωση αλλά και τη συνέχεια της παράδοσης της Χορωδίας των Διακόνων που είχε ιδρυθεί από τον τσάρο Ιβάν τον Τρομερό τον 15ο αιώνα.

Το νέο είδος δεινοσαύρου που ανακαλύφθηκε είχε μακρύ λαιμό και ήταν φυτοφάγο Ο «αδάμαστος Τιτάνας» της Ανγκόλας,

Το νέο είδος δεινοσαύρου που ανακαλύφθηκε είχε μακρύ λαιμό και ήταν φυτοφάγο
Ο «αδάμαστος Τιτάνας» της Ανγκόλας

Ένα νέο, γιγαντιαίο είδος δεινοσαύρου υποστηρίζει ότι ανακάλυψε διεθνής ομάδα επιστημόνων που πραγματοποιεί έρευνες στην Ανγκόλα. Αν και προς το παρόν έχει βρεθεί μόνο ένα απολίθωμα _ το οστό ενός μπροστινού ποδιού _ οι ειδικοί θεωρούν ότι το συγκεκριμένο είδος δεν μοιάζει με κανένα από αυτά που γνωρίζουμε ως σήμερα. Το ονόμασαν Angolatitan adamastor _ σε ελεύθερη μετάφραση ο «αδάμαστος Τιτάνας της Αγνκόλα» _ εμπνεόμενοι από την ελληνική μυθολογία και την πορτογαλική λογοτεχνία.

Στη μελέτη τους που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση «Χρονικά της Βραζιλιανικής Ακαδημίας Επιστημών» οι ερευνητές τονίζουν ότι τα μοναδικά χαρακτηριστικά αυτού του ενός οστού που έφεραν στο φως αρκούν για να καταστεί σαφές ότι πρόκειται για ένα νέο είδος. Περιγράφουν ένα φυτοφάγο σαυρόποδο με μακρύ λαιμό το οποίο τοποθετούν ανάμεσα στα μεγαλύτερα πλάσματα που έχουν ζήσει ποτέ στο πλανήτη.

Το απολίθωμα βρέθηκε μαζί με δόντια ψαριών και καρχαριών σε ένα σημείο το οποίο στην εποχή που έζησε ο δεινόσαυρος _ πριν από 90 εκατομμύρια χρόνια _ πρέπει να ήταν θαλάσσιος βυθός. Οι ειδικοί θεωρούν ότι το πτώμα του παρασύρθηκε από τη θάλασσα και κατασπαράχθηκε από προϊστορικούς καρχαρίες και άλλα ψάρια.

Greek Yanni World Dance!!

Τι Κρυβει η NASA,




Η NASA προφανώς και δεν είναι αυτό που νομίζαμε κάποτε.
Πολλές είναι οι κατηγορίες εναντίων της... και προφανώς παίζει σημαντικό ρόλο στις συγκαλύψεις. Εδώ δεν θα αναφερθώ γενικά στο ποιόν της, αλλά ειδικά στην απόκρυψη και παραποίηση φωτογραφιών του ήλιου μας. Ο βιοφυσικός Dieter Broers, στο βιβλίο του Checklist 2012, αλλά και άλλοι ερευνητές την κατηγορούν ανοιχτά για.... παραποίηση και απόκρυψη στοιχείων
Πιο πρόσφατη ανάλογη είδηση-κατηγορία αποτελεί το βίντεο που ακολουθεί όπου η NASA έχει αφαιρέσει το "σκάφος" που φαινόταν ξεκάθαρα...
Το μέγεθος του προφανώς και είναι τεράστιο..
Ανάλογες εικόνες και βίντεο είχε δημοσιεύσει και ο Καλογεράκης σε DVD που συνόδευε βιβλίο του...
Τελικά τι συμβαίνει?
Σε ποιούς ανήκουν τα σκάφη?
Και... έχουν σχέση όλα αυτά με την επίσπευση ενεργειών στην Κιβωτό των Σπόρων και την πρόθεση του Ομπάμα να μιλήσει επιτέλους σχετικά με τις επαφές με εξωγήινους?
Και τι σχέση έχουν όλα αυτά με τον ήλιο?
Γιατί βρίσκονται τα σκάφη αυτά γύρω του? Παρατηρούν κάτι? ή προκαλούν κάτι?...



Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory