Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Παρασκευή, 25 Μαρτίου 2011

Γεννήθηκε μωρό-κύκλωπας (προσοχή φωτό-σοκ)


Σοκ έχει προκαλέσει στην Ινδία η γέννηση την προηγούμενη εβδομάδα ενός μωρού που είχε μόνο ένα μάτι και κατάφερε να επιζήσει μόνο μία ημέρα.

Ο μαιευτήρας δεν πίστευε στα μάτια του όταν κατά τη διάρκεια καισαρικής τομής σε μία 34χρονη ήρθε αντιμέτωπος με ένα αγοράκι που είχε μόνο ένα μάτι και καθόλου μύτη. Το βρέφος άντεξε μόλις 24 ώρες, ενώ η μητέρα είναι σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση καθώς δεν της επέτρεψαν ούτε καν να δει το μωρό.
ΘΕΜΑ
sourta-ferta

Τα θαυμαστά αποτελέσματα του σεξ


Το σεξ δεν είναι μόνο μια απόλαυση αλλά και ένας βασικός παράγοντας στην καταπολέμηση του πόνου. Έρευνες του Πανεπιστημίου του New Jersey έδειξαν πως η κολπική διέγερση προκαλεί μια ισχυρή, παυσίπονη αντίδραση εξαιτίας εν μέρει της απελευθέρωσης ενδορφινών.

Ο ερεθισμός μιας γυναίκας μπορεί να ανεβάσει το όριο αντοχής στον πόνο κατά 100% αν έρθει σε οργασμό και κατά 80% αν απλά ερεθισθεί σεξουαλικά.

Αυτό σημαίνει πως ένας πονοκέφαλος, οι κράμπες της περιόδου, οι πόνοι των αρθριτικών, ακόμη και οι χρόνιοι πόνοι, περνούν για ένα χρονικό διάστημα που κυμαίνεται από μία ώρα έως ένα εικοσιτετράωρο!
newsbomb.gr
sourta-ferta

Πως τα κορίτσια τρώνε τις μπανάνες .






Μέλι & Κανέλλα ....θαυματουργές ιδιότητες !!! (πολύ ενδιαφέρον)

Γεγονότα για το μέλι και κανέλα: Διαπιστώνεται ότι ένα μείγμα από μέλι και κανέλα θεραπεύει τις περισσότερες ασθένειες. Το μέλι παράγεται στις περισσότερες χώρες του κόσμου. Οι επιστήμονες σήμερα δέχονται επίσης το μέλι ως ένα πολύ αποτελεσματικό φάρμακο για όλα τα είδη ασθενειών. Το μέλι μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς καμία παρενέργεια για όποιο είδος ασθένειας.


Η επιστήμη σήμερα λέει ότι ακόμη και αν το μέλι είναι γλυκό, εάν λαμβάνεται στη σωστή δοσολογία ως φάρμακο, αυτή δεν βλάπτει διαβητικούς ασθενείς. Το Weekly World News, ένα περιοδικό στον Καναδά, στην έκδοσή του με ημερομηνία 17 Ιανουαρίου 1995 έδωσε τον ακόλουθο κατάλογο των ασθενειών που μπορούν να θεραπευτούν με μέλι και κανέλλα όπως προέκυψε από έρευνα επιστημόνων των δυτικών χωρών:


ΚΑΡΔΙΟΠΑΘΕΙΑ:
Κάντε μια πάστα από μέλι και κανέλα σε σκόνη, απλώστε πάνω στο ψωμί, αντί ζελέ και μαρμελάδα
και να το τρώτε τακτικά για το πρόγευμα. Μειώνει τη χοληστερόλη στις αρτηρίες και σώζει τον ασθενή από καρδιακή προσβολή. Επίσης όσοι είχαν ήδη μια καρδιακή προσβολή, αν κάνουν αυτή τη διαδικασία καθημερινά, θα τους βοηθήσει να μην το ξαναπάθουν. Η τακτική χρήση της πιο πάνω διαδικασίας βοηθά στη σωστή λειτουργία της αναπνοής και δυναμώνει τους παλμούς της καρδιάς. Στην Αμερική και τον Καναδά, διάφορα νοσοκομεία φρόντιζαν τους ασθενείς επιτυχώς και έχουν διαπιστώσει ότι όσο μεγαλώνουμε, οι αρτηρίες και οι φλέβες χάνουν την ευελιξία τους και φράζουν. Το μέλι και η κανέλα αναζωογονούν τις αρτηρίες και τις φλέβες.


ΑΡΘΡΙΤΙΔΑ:
Ασθενείς με αρθρίτιδα μπορούν να λαμβάνουν καθημερινά, πρωί και βράδυ, ένα φλιτζάνι ζεστό νερό με δύο κουταλιές μέλι και ένα μικρό κουταλάκι του γλυκού σκόνη κανέλας. Εάν λαμβάνεται τακτικά, ακόμη και οι χρόνιες αρθρίτιδες μπορεί να θεραπευτούν. Σε μια πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη στο Πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης, διαπιστώθηκε ότι όταν οι γιατροί φρόντιζαν τους ασθενείς τους με ένα μείγμα από μια κουταλιά της σούπας μέλι και μισό κουταλάκι του γλυκού κανέλα σε σκόνη πριν από το πρωινό, διαπίστωσαν ότι μέσα σε μια εβδομάδα, από τα 200 άτομα που είχαν υποστεί την φροντίδα, σχεδόν 73 ασθενείς είχαν εντελώς απαλλαγεί από τον πόνο και μέσα σε ένα μήνα, κυρίως όλοι οι ασθενείς που δεν μπορούσαν να περπατήσουν ή να μετακινηθούν εξαιτίας της αρθρίτιδας άρχισαν να περπατάνε χωρίς πόνο.


ΚΥΣΤΙΤΙΔΑ:
Πάρτε δύο κουταλιές της σούπας σκόνη κανέλας και ένα κουταλάκι του γλυκού μέλι σε ένα ποτήρι χλιαρό νερό και πιείτε το. Καταστρέφει τα μικρόβια στην ουροδόχο κύστη.


ΠΟΝΟΔΟΝΤΟΣ:
Κάντε μια πάστα από ένα κουταλάκι του γλυκού κανέλα σε σκόνη και πέντε κουταλάκια του γλυκού μέλι και απλώστε την στο δόντι που σας πονάει. Μπορείτε να το απλώνετε τρεις φορές την ημέρα μέχρι το δόντι σταματήσει να σας πονά.


ΧΟΛΗΣΤΕΡΟΛΗ:
Δύο κουταλιές της σούπας μέλι και τρία κουταλάκια του γλυκού κανέλα σε σκόνη αναμιγμένα σε 16 ουγγιές νερού τσαγιού, που χορηγείται σε έναν ασθενή χοληστερόλης, έδειξε ότι μειώνει το επίπεδο της χοληστερόλης στο αίμα κατά 10% μέσα σε δύο ώρες. Όπως αναφέρεται και στους ασθενείς αρθρίτιδας, εάν λαμβάνεται τρεις φορές την ημέρα, κάθε χρόνια χοληστερόλη θεραπεύεται. Σύμφωνα με τις πληροφορίες στο εν λόγω περιοδικό, το αγνό μέλι όταν λαμβάνεται με φαγητό ανακουφίζει από την χοληστερόλη.


ΚΡΥΟΛΟΓΗΜΑΤΑ:
Αυτοί που πάσχουν από κοινά ή σοβαρά κρυολογήματα πρέπει να λαμβάνουν μία κουταλιά της σούπας χλιαρό μέλι με ¼ κουτάλι κανέλα σε σκόνη καθημερινά για τρεις ημέρες. Η διαδικασία αυτή θα θεραπεύσει περισσότερο τον χρόνιο βήχα, το κρυολόγημα και θα καθαρίσει τα ιγμόρεια.


ΣΤΟΜΑΧΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ:
όταν το μέλι λαμβάνεται με σκόνη κανέλας θεραπεύει τον πόνο στο στομάχι και επίσης καθαρίζει τα έλκη του στομάχου από τη ρίζα.


ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ:
Σύμφωνα με τις μελέτες που έγιναν στην Ινδία και την Ιαπωνία, έδειξαν ότι αν το μέλι λαμβάνεται με κανέλα σε σκόνη το στομάχι απαλλάσσεται από φυσικό αέριο.


ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ:
Καθημερινή χρήση του μελιού και σκόνης κανέλας δυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα και προστατεύει τον οργανισμό από βακτήρια και ιούς. Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι το μέλι έχει διάφορες βιταμίνες και σίδηρο σε μεγάλες ποσότητες. Η συνεχής χρήση του μελιού δυναμώνει τα λευκά αιμοσφαίρια του αίματος για την καταπολέμηση των βακτηριδίων και των ιών.


ΔΥΣΠΕΨΙΑ:
Κανέλα σε σκόνη αναμιγμένη με δύο κουταλιές της σούπας μέλι όταν ληφθεί πριν το φαγητό ανακουφίζει και χωνεύεται το βαρύ γεύμα.


ΓΡΙΠΗ:
Ένας επιστήμονας στην Ισπανία απόδειξε ότι το μέλι περιέχει ένα φυσικό συστατικό το οποίο σκοτώνει τα μικρόβια γρίπης και σώζει τον ασθενή από γρίπη.


ΜΑΚΡΟΒΙΟΤΗΤΑ:
Τσάι από μέλι και λίγη κανέλα σε σκόνη, όταν λαμβάνεται τακτικά, συλλαμβάνει τη φθορά του γήρατος. Πάρτε τέσσερις κουταλιές μέλι, ένα κουτάλι σκόνη κανέλας και τρία φλιτζάνια νερό και βράστε τα. Πίνετε ¼ φλιτζανιού, τρεις με τέσσερις φορές την ημέρα. Κρατά το δέρμα φρέσκο και απαλό και καθυστερεί τα γηρατειά. Η διάρκεια ζωής, επίσης αυξάνεται και ακόμη και ένας 100 ετών, αρχίζει να φέρεται σαν 20χρονος.


ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ:
Καθημερινά το πρωί μισή ώρα πριν από το πρωινό με άδειο στομάχι και το βράδυ πριν πάτε για ύπνο, να πίνετε μέλι και κανέλα σε σκόνη βραστά σε ένα φλιτζάνι νερό. Εάν λαμβάνεται τακτικά, μειώνει το βάρος ακόμη και των πιο εξαιρετικά παχύσαρκων ατόμων. Επίσης, πίνοντας αυτό το μίγμα τακτικά δεν επιτρέπει στο λίπος να συσσωρεύεται στο σώμα, ακόμη και αν το άτομο κάνει δίαιτα υψηλή σε θερμίδες.


ΚΑΡΚΙΝΟΣ:
Πρόσφατη έρευνα στην Ιαπωνία και την Αυστραλία, έδειξε ότι προχωρημένος καρκίνος του στομάχου και των οστών έχει θεραπευτεί επιτυχώς. Οι ασθενείς που πάσχουν από αυτές τις μορφές καρκίνου θα πρέπει να λαμβάνουν καθημερινά μια κουταλιά της σούπας μέλι με ένα κουταλάκι του γλυκού σκόνη κανέλας για έναν μήνα τρεις φορές την ημέρα.


ΚΟΥΡΑΣΗ:
Πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι η περιεκτικότητα ζάχαρης στο μέλι είναι πιο χρήσιμη παρά επιζήμια για την αντοχή του σώματος. Ηλικιωμένοι, που παίρνουν το μέλι και κανέλα σε σκόνη σε ίσα μέρη, είναι περισσότερο σε εγρήγορση και ευελιξία. Ο Dr Milton, ο οποίος έχει κάνει την έρευνα, λέει ότι μισή κουταλιά μέλι σε ένα ποτήρι νερό πασπαλισμένο με κανέλα σε σκόνη, να λαμβάνονται καθημερινά μετά το βούρτσισμα και το απόγευμα περίπου στις 3:00 μ.μ. όταν η ζωτικότητα του σώματος αρχίζει να μειώνεται, αυξάνει την ζωτικότητα του σώματος μέσα σε μια εβδομάδα


Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/2011/03/blog-post_24.html#ixzz1HcZduQNb

Αόρατο ποδήλατο .

invisible bike 01 580x432 Invisible bike
invisible bike 04 580x432 Invisible bike
invisible bike 10 580x432 Invisible bike

MANTΩ ΜΑΥΡΟΓΕΝΟΥΣ..



Η Ελληνική Ιστορία είναι γεμάτη απο ηρωϊκές γυναίκες, που στάθηκαν ισάξια στο πλευρό των ανδρών, όταν χρειάστηκε...
Ελληνίδες που έμειναν στην Ιστορία για να μας θυμίζουν πως η Λευτεριά πάντα κερδίζεται με αγώνα ..
Eνα αφιέρωμα απο το Αρωμα Γυναίκας στις ηρωίδες του 1821 ...

ΜΑΝΤΩ ΜΑΥΡΟΓΕΝΟΥΣ
Κόρη του εγκατεστημένου στην Τεργέστη έλληνα μεγαλέμπορου Νικόλαου Μαυρογένους, γεννήθηκε το 1796. Μεγαλώνει στο άνετο αστικό περιβάλλον του πατρικού σπιτιού, που την εξοπλίζει με ξεχωριστή μόρφωση και την επηρεάζει με τις ιδέες του διαφωτισμού. Η μορφωσή της, ο εκρηκτικός χαρακτήρας της και η φλόγα για την ελευθερία της Ελλάδας την ανέδειξαν σε μια ξεχωριστή μορφή της επανάστασης.

Μόλις άρχισε ο αγώνας πήγε στη Μύκονο όπου εξόπλισε με δικά της χρήματα δύο πλοία, με τα οποία καταδίωξε η ίδια τους πειρατές που σάρωναν εκείνη την εποχή τη θαλάσσια περιοχή της Μυκόνου. Αργότερα δημιούργησε στόλο από έξι πλοία και συγκρότησε σώμα πεζικού που αποτελούνταν από 16 λόχους των πενήντα ανδρών και πήρε μέρος στην επιχείρηση της Καρύστου καθώς και στις μάχες του Πηλίου, της Φθιώτιδας και της Λειβαδιάς. Επέστρεψε κατόπιν στη Μύκονο και ασχολήθηκε με τη τροφοδοσία του ναυτικού αγώνα και ...
τη συγγραφή των απομνημονευμάτων της.Γνωρίζοντας τη γαλλική γλώσσα ήταν η συντάκτρια της συγκινητικής έκκλησης προς τις γυναίκες της Γαλλίας, ζητώντας τη συμπαράστασή τους στον αγώνα και τα δεινά των Ελλήνων.


Οταν έληξε η επανάσταση εγκαταστάθηκε στο Ναύπλιο. Της απονεμήθηκε από τον Καποδίστρια ο βαθμός της αντιστρατήγου. Το 1840 εγκαταστάθηκε στην Πάρο.


Στην απελευθερωμένη Ελλάδα, οι πολιτικές ίντριγκες του Κωλλέτη έχουν σαν στόχο και τη Μαντώ. Aποσύρεται απογοητευμένη στην Πάρο το 1840, όπου πέθανε το 1848, φτωχή και λησμονημένη, έχοντας διαθέσει όλη της την περιουσία στον αγώνα της Ελλάδας για απελευθέρωση.


Η Μαντώ Μαυρογένους είχε στην κατοχή της από οικογενειακή κληρονομιά ένα πολύτιμο σπαθί. Λένε πως το σπαθί αυτό ήταν απ’τα χρόνια του Κωνσταντίνου του Μεγάλου. ΄Αλλοι λένε πάλι πως η Μεγάλη Αικατερίνη το είχε χαρίσει στον πατέρα της Μαντώς. ΄Ηταν «Χρυσοποίκιλτον και Αδαμαντοκόλλητον». Είχε χαραγμένη την επιγραφή «Δίκασον Κύριε τους αδικούντας με, τους πολεμούντας με, βασίλευε των Βασιλευόντων».


Σαν κατέβηκε στην Ελλάδα ο Καποδίστριας, η Μαντώ του χάρισε το «πατροπαράδοτον μου και πολυτιμότατον δια την αρχαιοτητά του σπαθίον», όπως γράφει και η ίδια. Ο Κυβερνήτης την ευχαρίστησε για το ιστορικό αυτό δώρο, «σπάθην οπλίσασαν την χεριά γενναίου τίνος προμάχου του Σταυρού».


Στον τιμητικό αποχαιρετιστήριο χορό, που δώσανε στο σπίτι του Αλεξάνδρου Κοντοσταύλου στην Αίγινα, για χάρη του στρατάρχη Μαιζών που θα έφευγε από την Ελλάδα, ο Καποδίστριας πρόσφερε το ιστορικό αυτό σπαθί στον Μαιζών, «ως τεκμήριον της προς αυτό ευγνωμοσύνης του ΄Εθνους».
" Η ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΚΕΡΔΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΑΓΩΝΑ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΝΑΠΕΔΕΣ"

Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/2011/03/blog-post_8868.html#ixzz1HcaeNAnT

Εκπληκτικές φωτογραφίες του ήλιου .



Η αποκάλυψη ξεχασµένων αµπελώνων της Πάτµου,


Αρχισε σαν αναζήτηση χαµένων τοπικών γεύσεων, αλλά µπορεί ναεξελιχθεί σεµάθηµα επιχειρηµατικότητας. Εδώ και δεκαετίες οικάτοικοι τηςΠάτµου έχουν απογαλακτιστεί από τη γη τους. Πέρασαν από την παραγωγή στηνπαροχή υπηρεσιών.Κάποτε εξήγαν προϊόντα, τώρα – κυρίως – εισάγουν. Ενας Ελληνας του εξωτερικού όµωςπροσπαθεί να αναστήσειτους αµπελώνες τους και να φέρει τους νησιώτες πιο κοντά στη φύση.

Παραθερίζειστην Πάτµο σχεδόν κάθε χρόνο απότο 1986. Οµωςτο όνοµά του ακούγεται περισσότερο τους τελευταίους µήνες στο νησί των 3.000 µόνιµων κατοίκων. Κάποιοι είναι δύσπιστοι: «Ποιος είναι αυτός; Από πού µας έρχεται;», λένε. Αλλοι τον αποκαλούν «φίλο του νησιού» και θαυµάζουν το φιλόδοξο σχέδιότου. Ο επισκέπτης που µονοπωλεί τιςσυζητήσεις τηςτοπικής κοινωνίας δεν είναι ένας συνηθισµένος τουρίστας. Ονοµάζεται Ιωσήφ Ζησιάδης. Είναι βουλευτής στην Ελβετία. Υπήρξε υπουργός ∆ηµόσιας Τάξης του καντονιού της Λωζάννης. Γεννήθηκε στην Κωνσταντινούπολη από έλληνα πατέρα και εβραία µητέρα, αλλά υποστηρίζει τον παλαιστινιακό λαό στη Γάζα. Αριστερός στα πολιτικά φρονήµατα, αν και προτεστάντης στη θρησκεία. Εναςοικολόγος και γευσιγνώστης που προσπαθεί να υπενθυµίσει σε µια άλλοτε αγροτική κοινωνία τι θα πει αυτάρκεια.

Η Μαγεία του Ελεύθεροι Ρεπορτάζ, Δημήτρης Σταυρόπουλος,

Ρωµαϊκή αρένα η Επίδαυρος,


Και τι δεν θα φέρουν οι «Σκηνοβάτες» του Εθνικού Θεάτρου το καλοκαίρι στην Επίδαυρο: τον Αγαµέµνονα και τη Μήδεια. Τη Σοφία Φιλιππίδου και τον ∆ηµήτρη Λιγνάδη. Μονοµαχίες, ακροβατικά, επιδείξεις µε φωτιές βγαλµένες από τις ρωµαϊκές αρένες και τον Σταµάτη Φασουλή στο τιµόνι ενός θιάσου 30 ηθοποιών σ’ ένα, όπως ο ίδιος το χαρακτηρίζει, «ρωµαϊκό υπερθέαµα».

Οι «Σκηνοβάτες» είναι µια σύνθεση κειµένων του Σταµάτη Φασουλή εµπνευσµένη από αυτοσχέδιους δραµατικούς αγώνες του 2ου µ.Χ. αιώνα. Και ο σκηνοθέτης µάς θύµισε χθες ότι ανάγεται σε µια εποχή ανάλογη µε την τρέχουσα: «Οταν κόπηκαν οι χορηγίες, η Ρωµαϊκή Αυτοκρατορία βρισκόταν σε πτώση, δεν υπήρχαν λεφτά και έµεναν οι θεατρίνοι δίχως θέατρα».

Μόνο που στη σκηνή, εξηγούσε ο Σταµάτης Φασουλής, «τα οικονοµικά προβλήµατα τα αντιµετωπίζουµε όχι σαν µιζέρια αλλά σαν ποιητική διάσταση». Το µότο του έργου, κατά τον σκηνοθέτη, είναι ο στίχος του Καβάφη «Των ηµερών µας αναµνήσεις κλαιν’ κ’ αισθήµατα».

Παραμύθι γεμάτο αλήθειες,

Το βασιλόπουλο (Μάνος Καρατζογιάννης) και η Ρηνούλα (Αλεξάνδρα Αϊδίνη)
Το βασιλόπουλο (Μάνος Καρατζογιάννης) και η Ρηνούλα (Αλεξάνδρα Αϊδίνη)

Πολύ καίρια η επιλογή του Τάκη Τζαμαργιά να ανεβάσει στην Παιδική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου το «Παραμύθι χωρίς όνομα» της Πηνελόπης Δέλτα. Η πλοκή του μυθιστορήματος περιγράφει έναν κόσμο που σήμερα -έναν αιώνα μετά- μοιάζει δυστυχώς πολύ οικείος.
Ο βασιλιάς Αστόχαστος, επιπόλαιος ρεμπεσκές, έχει οδηγήσει τη χώρα στη φτώχεια. Περιστοιχίζεται από διαπλεκόμενους υπουργούς, κλέφτες του δημόσιου ταμείου. Η χώρα ταπεινώνεται. Ο λαός στη χώρα των μοιρολατρών δέχεται παθητικά τη μοίρα του, είτε την εγκαταλείπει είτε αδρανεί και έτσι συμπράττει στον ξεπεσμό της. Μήπως θυμίζει κάτι;

Η αλλαγή, προτείνει στα παιδιά η Δέλτα, μπορεί να επέλθει από τα ίδια, από μια νεολαία αλώβητη, με όραμα -εν προκειμένω το βασιλόπουλο και την αδελφή του. Ασφυκτιώντας μέσα στη γενική ασυδοσία ξεσηκώνουν τον λαό για να υπερασπιστούν και να ανασυγκροτήσουν τη χώρα.

Ο Τ. Τζαμαργιάς δίνει στην παράσταση τη μορφή έπους και επιτυγχάνει σε αυτή του την επιλογή να φτιάξει μια σύνθεση σφιχτή, εύρυθμη, με πνοή και ωραίες εικόνες που συγκινεί μικρούς και μεγάλους. Συνεργάζεται με τον Βαγγέλη Ραπτόπουλο, που διασκευάζει το κείμενο της Δέλτα. Συμπυκνώνουν εύστοχα σε τρία μέρη, με κλασική θεατρική μορφή, την παρατακτική ανάπτυξη του μυθιστορήματος. Ο σκηνοθέτης τολμά να παρουσιάσει δραματικές σκηνές και τις εναλλάσσει με ταχύτητα και ρέοντα τρόπο με τις κωμικές στιγμές της βασιλικής ανεμελιάς και «αφασίας».

Στις αρετές της παράστασης συγκαταλέγεται η υποκριτική και κινησιολογική δουλειά με τους ηθοποιούς που δημιουργούν ένα ικανότατο υποκριτικό σύνολο και αρκετές δυνατές σκηνές. Η παράσταση, όμως, σε κάποια σημεία της είναι φορτωμένη και αυτό την αποδυναμώνει. Καταρχήν στην όψη της, όπου επιπλέον διακρίνει κανείς μια ασυνεννοησία σκηνογράφου/ενδυματολόγου. Τα σκηνικά (Γ. Θεοδωράκης) είναι φτιαγμένα από σκουπίδια. Ωραία ιδέα, αλλά ως εικαστικό αποτέλεσμα είναι παλαιότερης αισθητικής. Ο ενδυματολόγος Κένι Μακ Λέλαν, σαν να τα αγνόησε, σχεδιάζει ευφάνταστα κοστούμια, μα επίσης πληθωρικά, που θα λειτουργούσαν μόνο σε ένα απόλυτα αφαιρετικό σκηνικό, αν όχι και σε μεγαλύτερο χώρο.

Επιπλέον, η έντονη συγκινησιακή φόρτιση στην οποία ο σκηνοθέτης στόχευσε -επηρεασμένος και ο ίδιος από την εμβληματική γυναικεία μορφή της Δέλτα, που στη ζωή της χαράχτηκε μισός αιώνας ελληνικής ιστορίας και έχει διαβαστεί από γενιές και γενιές- σου επιβαλλόταν πέραν του μέτρου. Σ' αυτό συμβάλλει και η μουσική, που ενώ σου εντυπώνεται γίνεται στομφώδης (Δ. Μαραμής). Ο Μάνος Καρατζογιάννης, που ανέλαβε τον πιο δύσκολο ρόλο του βασιλόπουλου, του νέου που θα πρέπει να ξεσηκώσει τον λαό, δίδεται ολόψυχα στον ρόλο του, αλλά ταυτίζεται υπέρ το δέον και οδηγείται σε στιγμές σε συναισθηματική υπερβολή.

Ελλήνων τέχνη πέρα από την κρίση,

Ο περκασιονίστας Σόλης Μπαρκής και η περφόμερ-εικαστικός Κατερίνα Μπαραμπούτη, που έδωσαν και μουσικό χρώμα στην έκθεση

Μήπως έφτασε η στιγμή να αποποιηθούμε τον ρόλο του θύματος; Είναι αλήθεια ότι τα τελευταία δύο χρόνια η Ελλάδα απασχολεί, σχεδόν καθημερινά, τη διεθνή επικαιρότητα με τα οικονομικά της προβλήματα.
Η έκθεση με τα έργα εννέα Ελλήνων εικαστικών της νεότερης γενιάς (14-16 Μαρτίου) στο «Hellenic Centre» της οδού Πάτινγκτον στο Λονδίνο ενισχύει αναμφισβήτητα την αισιόδοξη προοπτική της χώρας.

Με τίτλο «The Crisis and Beyond. Emerging Greek Art in Times of Trouble», θα μπορούσε, στο σνομπ μητροπολιτικό περιβάλλον του Λονδίνου, να αντιμετωπιστεί απλώς ως μια διοργάνωση με έργα καλλιτεχνών από μια δοκιμαζόμενη χώρα του ευρωπαϊκού Νότου. Εντελώς διαφορετική εντύπωση είχαν, πάντως, όσοι βρέθηκαν στον τεράστιο εκθεσιακό χώρο του «Ελληνικού Κέντρου», ανάμεσα στους καλλιτέχνες, πολυάριθμους Βρετανούς φιλότεχνους, Ελληνες του Λονδίνου και εκπροσώπους της ζωηρής νεανικής κοινότητας της πόλης.

Η πιο συναισθηματική στιγμή της βραδιάς των εγκαινίων ήταν όταν η εικαστικός και περφόρμερ Κατερίνα Μπαραμπούτη μαζί με τον περκασιονίστα Σόλη Μπαρκή παρουσίασαν ένα μουσικό δρώμενο.

Βρετανοί και Ελληνες παρακολούθησαν σιωπηλά τους δύο δημιουργούς να αναμιγνύουν τους ήχους από ασυνήθιστα κρουστά με λόγια για τη μετανάστευση και την οικονομική κρίση στη χώρα («πουλάω αγάπη, πουλάω πατρίδα») και με ποικίλα τραγούδια από το «Τζιβαέρι» μέχρι το «Sweet Dreams» των «Eurythmics».

Τα έργα, κυρίως ζωγραφική με ποικίλα μέσα αλλά και γλυπτική, συνυπήρχαν αρμονικά. Τα υπέγραφαν τέσσερις καλλιτέχνες που ζουν στην Αθήνα (Παναγιώτης Λαμπρινίδης, Ηλίας Παπανικολάου, Αριστοτέλης Γιώργος Σοφιανόπουλος, Γιώργος Φερέτος) και πέντε με έδρα το Λονδίνο (Νίκος Βαρυτιμιάδης, Βασιλική Γκότση, Κατερίνα Μπαραμπούτη, Γιάννης Πακαπούκας, Χρήστος Προσύλης).

Ανοιχτά τα μουσεία και οι αρχαιολογικοί χώροι την 25η Μαρτίου,


Οι αρχαιολογικοί χώροι, τα μνημεία και τα μουσεία όλης της χώρας θα παραμείνουν ανοιχτά στην επίσημη αργία της 25ης Μαρτίου με ωράριο λειτουργίας από τις 08:30 το πρωί έως τις 15:00 το μεσημέρι και είσοδο ελεύθερη για το κοινό.

Αναδημοσιευση Απο Ελευθεροτυπια

Greecelands

Από τον «Φλας Γκόρντον» στο Αγιον Ορος ,


Πάνε οι καλλιτέχνες στον Παράδεισο; Κι αν πάνε, οδηγούνται σ’ αυτόν µέσω της επιστηµονικής φαντασίας του «Φόρεστ Γκαµπ» και του «Τζουράσικ Πάρκ» ή µέσω της «ιερότητας των χώρων»;
Ο βρετανός σκηνογράφος - ζωγράφος, µε µια έκθεσή του στη Θεσσαλονίκη, ξεκίνησε από τα πρώτα και πέρασε στο Περιβόλι της Παναγίας
Ο Νταγκ Πάτερσον, τυπικός Βρετανός, απόφοιτος της περίφηµης Βασιλικής Ακαδηµίας Τεχνών, κάτοχος τίτλου του Μαγίστρου των Τεχνών, χρειάστηκε 25 χρόνια δηµιουργικής δραστηριότητας ως σκηνογράφος ή ως designer (φιλοτέχνησε σκηνικά για τον κινηµατογράφο, σχέδια και εσωτερική διακόσµηση για υπερπολυτελείς θαλαµηγούς, αρχιτεκτονικές κατασκευές ανά τον κόσµο – από το Τατζικιστάν ώς την Κούβα κι από τη Ρωσία ώς τις Ινδίες και τον υπόγειο σταθµότου Μετρό στο Λονδίνο) για να καταλήξει στην εικαστική αναζήτηση της ιερότητας και του µοναχισµού ανεξάρτητα από θρησκευτική ταυτότητα.

Φως στα νέα ταλέντα της ελληνικής µόδας,


Επιδείξεις συλλογών σχεδιαστών, διαγωνισµός νέων ταλαντούχων δηµιουργών, εκθέσεις και εργαστήρια εµπλουτίζουν τη γιορτή του ελληνικού στυλ στην «Τεχνόπολι»
Τι µπορεί να κάνει η ελληνική µόδα µέσα στην παγκοσµιοποιηµένη αγορά των οίκων µε λογότυπα πολυτελείας; Πώς µπορούν οι ανεξάρτητοι έλληνες δηµιουργοί να παραγάγουν µόδα που ενδιαφέρει τους ξένους αγοραστές; Και πώςοι ίδιοι αντιµετωπίζουν την εγχώρια δυσπιστία ως προς το κύρος και την αναγνωρισιµότη τα του ελληνικού στυλ; Οι ερωτήσεις διατυπώθηκαν για πρώτη φορά στις αρχές του 2005 όταν ξεκίνησε η προσπάθεια των σύγχρονων σχεδιαστών να ενώσουν τα ψαλίδια τους και να δηµιουργήσουν κάτι παραπάνω από µίαπερίσταση για κοσµικότητες και κατανάλωση εύπεπτων µιντιακών σχολιασµών. Και σήµερα, σε αυτήν τη δύσκολη συγκυρία το Athens Fashion Week υποστηρίζει την ιδέα της συνέχειας της ελληνικής µόδας. Οι σχεδιαστές έχουν αντιπροτάσεις για να αντιµετωπίσουν τις αντικειµενικές δυσκολίες της απουσίας βιοµηχανικής παραγωγής και των χαµηλών εξαγωγών. Η µόδα για να γίνει γνωστή δεν χρειάζεται τις µαζικές παραγγελίες. Μπορεί να συµβεί και µέσα σε ατελιέκαι σε µικρές µονάδες εξειδικευµένης παραγωγής.Φτάνει να υπάρχουντα στοιχεία χειροτεχνίας,οι λεπτοµέρειες από ιδιαίτερες τεχνικές που θακάνουν τις δηµιουργίες τουςµοναδικές, καθώς η ελληνική χειροτεχνική παράδοση είναι ένα θησαυροφυλάκιο εµπνεύσεων.

Οπως µας έδειξανάλλωστε µε τις πρόσφατες συλλογές τους οι οίκοι Dior, Jean Paul Gaultier, µε τις πωλήσεις τους διεθνώς οι έλληνες σχεδιαστές όπως ηΣοφία Κοκοσαλάκη, ο ∆ηµήτρηςΝτάσιος, ο Γιώργος Ελευθεριάδης, ο ΧρήστοςΚωσταρέλλος. Αλλά και η διάκριση του νεώτερου σχεδιαστή Ευάγγελου Καββαθά που αναδείχτηκε στη δεύ τερη θέση του ∆ιεθνούς ∆ιαγωνισµού της Παγκόσµιας Οµοσπονδίας Ενδύµατος (IAF) στην κατηγορία «Πιο Εµπορικό Ρούχο». Ο∆ηµήτρηςΝτάσιοςείναι εκείνος που θαανοίξει τη 13η Ελληνική Εβδοµάδα Μόδας µε το σόου της συλλογής του «Arabesque» που παρουσιάστηκε στις αρχές του µήνα στην Εκθεση Tranoi στοΠαρίσι – και αγοράστηκε από καταστήµατα της Ευρώπης και της Ασίας.
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory