Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Σάββατο, 26 Μαρτίου 2011

Προβατίνα γέννησε σκύλο!


Τι άλλο θα ακούσουμε! Πρόβατο σε φάρμα στην Κίνα γέννησε σκύλο! Τουλάχιστον αυτό ισχυρίζεται ο ιδιοκτήτης της φάρμας Liu Naiying, που δεν προλαβαίνει να υποδέχεται κόσμο που θέλει να δει το προβατο- σκυλο!

Πάντως ο Liu δεν είδε το μικρό ζωάκι να γεννιέται από την προβατίνα, αλλά το βρήκε να στέκεται δίπλα της με υπολείμματα πλακούντα πάνω του. Το νεογέννητο αν και έχει μαλλί προβάτου, κατά τα άλλα έχει χαρακτηριστικά σκύλου.

Οι κτηνίατροι της περιοχής που εξέτασαν την περίπτωση είπαν ότι είναι αδύνατο προβατίνα να γεννήσει σκύλο. Ωστόσο αυτό δε σταμάτησε δεκάδες περίεργους να συρρέουν στην κινεζική φάρμα στην επαρχία Shaanxi για να δουν τη σπάνια διασταύρωση.
newsbomb.gr
sourta-ferta

Διαμέρισμα Ολλανδού .

Dutchman Lives On 2nd Floor   fail
Dutchman Lives On 2nd Floor   fail
Dutchman Lives On 2nd Floor   fail

Μαθήματα ιστορίας!!



Φθινόπωρο και πρώτη μέρα στα θρανία για τους μαθητές του αμερικανικού
κολεγίου.
Η δασκάλα παρουσιάζει στα αμερικανάκια έναν καινούριο συμμαθητή τους,
τον Ιάπωνα Σακίρο Σουζούκι (γιο του διευθυντή της sony) και το μάθημα
αρχίζει με μικρές ερωτήσεις ιστορίας.

«Για να δούμε λοιπόν, πόσο καλοί είστε στην αμερικανική ιστορία;» λέει
η δασκάλα.

«Ποιος είπε 'δώστε μου ελευθερία ή δώστε μου θάνατο'»
Κάποιοι μουρμουρίζουν αλλά κανείς δεν σηκώνει το χέρι του, εκτός από
τον καινούριο:

«Ο Πάτρικ Χένρυ το 1775 στη Φιλαδέλφεια», απαντά.
«Μπράβο Σουζούκι, και ποιος είπε: 'Κυβέρνηση του λαού, από το λαό και
για το λαό'», ξαναρωτά την τάξη η δασκάλα.

«Ο Αβραάμ Λίνκολν, το 1863 στο Γκέτυσμπουργκ», απαντά και πάλι οΣουζούκι.
Η δασκάλα κοιτάζει αυστηρά την τάξη και λέει:
«Ντροπή σας! Ο Σουζούκι είναι γιαπωνέζος και ξέρει την αμερικανική ιστορία καλύτερα από σας!»

Τη σιωπή στην τάξη σπάει μια μικρή φωνή από τα πίσω θρανία:
«Ρε δεν πάτε να μ@μηθείτε όλοι, μαλάκες γιαπωνέζοι!»

«Ποιος το είπε αυτό;;;» ρωτάει αυστηρά η δασκάλα.
Ο Σουζούκι σηκώνει το χέρι του και χωρίς να περιμένει λέει:

«Ο στρατηγός Μακάρθουρ, το 1942, στη διώρυγα του Παναμά και ο Λι
Ιακόκα, το 1982 στη γενική συνέλευση της Τζένεραλ Μότορς»

Η τάξη βυθίζεται στη σιωπή.
«Θέλω να ξεράσω», ακούγεται μια ξεψυχισμένη φωνή.

«Ποιος το είπε αυτό;;;» ξαναρωτάει με το ίδιο βλοσυρό ύφος η δασκάλα.

Και ο Σουζούκι πετάγεται πάλι:«Ο Τζορτζ Μπους ο πρώτος, στον πρωθυπουργό Τανάκα κατά τη διάρκεια επίσημου δείπνου στο Τόκιο το 1991».

Ένας μαθητής σηκώνεται όρθιος και ξεσπάει: «Ρε δε μας παίρνεις καμιά πίπα, λέω γω!!!»
Και ο Σουζούκι, ψύχραιμα:

«Μπιλ Κλίντον στη Μόνικα Λουίνσκι, το 1997, στο οβάλ γραφείο του Λευκού Οίκου».

Δυο τρεις μαθητές πετάγονται και φωνάζουν: «Α μ@μήσου ρε μαλακισμένο,Σουζούκι».
Ατάραχος ο γιαπωνέζος:

«Βαλεντίνο Ρόσι, παγκόσμιο πρωτάθλημα μοτοσικλέτας, ράλι Νότιας Αφρικής, το 2002».


Κόλαση στην τάξη, οι μαθητές ουρλιάζουν και πετάνε καρέκλες, η δασκάλα
έχει σωριαστεί λιπόθυμη και ξαφνικά ανοίγει η πόρτα και μπαίνει ο διευθυντής:


«Ε, μα την Παναγία δεν έχω ξαναδεί τέτοιο μπουρδέλο!!».
Και στο βάθος ακούγεται πάλι η φωνή του Σουζούκι:


«Ο πρωθυπουργός της Ελλάδας, Κώστας Καραμανλής, το 2004, στο πρώτο
υπουργικό συμβούλιο της κυβέρνησής του...»



Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/#ixzz1HdlXwsnM

Χειροποιήτο ποδήλατο .

Handmade Elektro Bike   awesome 2
Handmade Elektro Bike   awesome 2
Handmade Elektro Bike   awesome 2
Handmade Elektro Bike   awesome 2
Handmade Elektro Bike   awesome 2

Εργαστηριακό σπέρμα, σώζει τους «άσφαιρους»

Σε ένα πραγματικά εντυπωσιακό επίτευγμα, έφτασε ομάδα επιστημόνων από την Ιαπωνία.

Ερευνητές της σχολής του Πανεπιστημίου της Γιοκοχάμα, αφού κατάφεραν για πρώτη φορά να δημιουργήσουν σπέρμα σε εργαστήριο. Το πείραμα ήταν απλό:

Οι ερευνητές χρησιμοποίησαν τμήματα ιστών από τα γεννητικά όργανα ποντικιών και στη συνέχεια γονιμοποίησαν με αυτά ωάρια από θυληκά ποντίκια. Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό, αφού απέφερε καρπούς, δίνοντας ζωή σε δύο ποντικάκια.

Ο επικεφαλής της έρευνας, Τακεχίκο Ογκάβα, στις δηλώσεις του επιβεβαίωσε το επιτυχές αποτέλεσμα, τονίζοντας πως θέλει να κάνει το ίδιο πείραμα και σε μεγαλύτερα θηλαστικά, όπως ο άνθρωπος.

Το πείραμα αυτό, δίνει πολλές ελπίδες σε όσους προσπαθούν ανεπιτυχώς να τεκνοποιήσουν, ωστόσο ακόμα είναι νωρίς ώστε να μπορούν οι επιστήμονες να εγγυηθούν την αποτελεσματικότητά του στο ανθρώπινο είδος.
newsbomb.gr

Μπισκότα απο λάσπη και υπολείμματα λαχανικών στην Αιτή .

Mud Cookies   food
Mud Cookies   food
Mud Cookies   food
Mud Cookies   food
Mud Cookies   food

Νέα μικρο-apps για τα προγράμματα των Android


Η Google είχε υποσχεθεί στους καταναλωτές πως θα μπορούσαν να αγοράζουν διάφορα προγράμματα ή apps, ή ακόμα και digital items μέσω των δικών τους, Android applications. Όπως φαίνεται ήρθε πια η ώρα να κάνουν τις υποσχέσεις τους πραγματικότητα.

Ο Eric Chu, υπεύθυνος για το Android Developer Ecosystem, ανακοίνωσε πως η Google αρχίζει να δέχεται παραδώσεις ψηφιακών "αντικειμένων" τα οποία προορίζονται για Android apps και τα οποία οι χρήστες θα μπορούν να αγοράζουν μέσω του app store, όσο βρίσκονται στο πρόγραμμα της επιλογής τους. Τόνισε επίσης πως τα μικρότερα αυτά αντικείμενα θα βρίσκονται σε κατάσταση δοκιμών για μία εβδομάδα πριν προωθούνται στην αγορά, το οποίο αναμένεται να γίνει πριν το τέλος του μήνα, έτσι ώστε η Google να κρατήσει τις υποσχέσεις τις.

Όταν γίνει αυτό, ο καθένας ο οποίος δέχεται και συνηθίζει να ξοδεύει χρήματα για προγράμματα τύπου Farmville στο Facebook, μάλλον θα μπορεί να κάνει και το ίδιο για τα αγαπημένα Android apps.

Ένας ακόμη τρόπος να μεγιστοποιηθούν τα κέρδη και της Google αλλά και των developers...
ΘΕΜΑ
sourta-ferta

Μαθήματα στιλ από διάσημες μαμάδες

Υπάρχουν οι μητέρες της διπλανής πόρτας και οι μητέρες που… εκτίθενται καθημερινά στα φώτα της δημοσιότητας. Σας παρουσιάζουμε τις πιο καλοντυμένες μαμάδες της ελληνικής showbiz που ξεχωρίζουν για τη κομψότητα και το στυλ τους..





Ελένη Πετρουλάκη
Η Ελένη Πετρουλάκη επιλέγει Fitted ρούχα που αναδεικνύουν τη καλλίγραμμη σιλουέτα της. Είναι τολμηρή όσον αφορά της τάσεις της μόδας ακόμα και στα every day look της.
Τάμτα
Η Τάμτα είναι από τις λίγες Ελλήνιδες που μπορεί να χαρακτηριστεί fashion icon. Το στυλ της είναι πρωτότυπο, εκκεντρικό, Fashion Forward, παιχνιδιάρικο και πολύ ιδιαίτερο.
Έλλη Κοκκίνου
Η Έλλη Κοκκίνου προτιμάει να ντύνεται απλά στη καθημερινή της ζωή, ενώ στη δουλειά της επιμένει σε μίνι λαμπερά φορέματα που αναδεικνύουν τη σιλουέτα της και τονίζουν το σεξαπίλ της.

Τζένη Μπαλατσινού
Το στιλ της λαμπερής Τζένης Μπαλατσινού χαρακτηρίζεται από κομψότητα και θηλυκότητα.
Δέσποινα Βανδή
Το στιλ της Δέσποινας Βανδή είναι το σύγχρονο everyday look. Παντρεύει το κλασικό με τα fashion trend της εποχής και το αποτέλεσμα είναι πολύ θηλυκό και classy.

Νίκη Κάρτσωνα
Το ντύσιμο της νέας μαμάς Νίκης Κάρτσωνα μπορεί να χαρακτηριστεί σύγχρονο casual με αρκετά ρομαντικά στοιχεία.

ΘΕΜΑ
sourta-ferta

Η Χάιντι έσπασε και τον τελευταίο βράχο,


Μόλις το τεράστιο γεωτρύπανο Χάιντι έσπασε χθες και τον τελευταίο βράχο, οι ελβετοί µηχανικοί είχαν κάθε λόγο ναπανηγυρίσουν την επιτυχία τους: τα δυσθεώρητα εµπόδια κατερρίφθησαν και ο δρόµος είναι πλέον ανοιχτός για τη δηµιουργία του µεγαλύτερου σιδηροδροµικού τούνελ στον κόσµο, του Γκόταρ. Βάσει του προγράµµατος, η σήραγγα, συνολικού µήκους 57 χλµ., η οποία θα συνδέει το Μιλάνο µε τη Ζυρίχη, θα δοθεί στην κυκλοφορία το 2017. Θεωρείται από τα πιο σηµαντικά έργα, δεδοµένου ότι υπολογίζεται πως καθηµερινά θα τη διασχίζουν 300 τρένα. Οι δυσκολίες ωστόσο υπήρξαν πολλές από την έναρξη των εργασιών το 1996. Από τότε, στο τεράστιο αυτό έργο έχουν εργαστεί περίπου 2.500 άνθρωποι, εκ των οποίων οκτώ έχουν χάσει τη ζωή τους.

Αναδημοσιευση Απο Νεα

Greecelands

Από τον «Φλας Γκόρντον» στο Αγιον Ορος ,


Πάνε οι καλλιτέχνες στον Παράδεισο; Κι αν πάνε, οδηγούνται σ’ αυτόν µέσω της επιστηµονικής φαντασίας του «Φόρεστ Γκαµπ» και του «Τζουράσικ Πάρκ» ή µέσω της «ιερότητας των χώρων»;
Ο βρετανός σκηνογράφος - ζωγράφος, µε µια έκθεσή του στη Θεσσαλονίκη, ξεκίνησε από τα πρώτα και πέρασε στο Περιβόλι της Παναγίας
Ο Νταγκ Πάτερσον, τυπικός Βρετανός, απόφοιτος της περίφηµης Βασιλικής Ακαδηµίας Τεχνών, κάτοχος τίτλου του Μαγίστρου των Τεχνών, χρειάστηκε 25 χρόνια δηµιουργικής δραστηριότητας ως σκηνογράφος ή ως designer (φιλοτέχνησε σκηνικά για τον κινηµατογράφο, σχέδια και εσωτερική διακόσµηση για υπερπολυτελείς θαλαµηγούς, αρχιτεκτονικές κατασκευές ανά τον κόσµο – από το Τατζικιστάν ώς την Κούβα κι από τη Ρωσία ώς τις Ινδίες και τον υπόγειο σταθµότου Μετρό στο Λονδίνο) για να καταλήξει στην εικαστική αναζήτηση της ιερότητας και του µοναχισµού ανεξάρτητα από θρησκευτική ταυτότητα.

Στη διάρκεια των τελευταίων πέντε χρόνων ο σκηνογράφος Νταγκ Πάτερσον ακολούθησε πιστά, και ως πιστός στην ιερότητα των χώρων, τα βήµατα τριών ζωγράφων - περιηγητών του 18ου και 19ου αιώνα, του Βασίλι Γκριγκόροβιτς Μπάρσκι (1701-1747), του Σάµιουελ Ντέιβις (1760-1819) και του Ερκίλ Μπραµπαζόν (1820- 1904) στα ταξίδια τους ανά τον κόσµο και την προσπάθειά τους να αποτυπώσουν ζωγραφικά τις τρεις µεγάλες θρησκείες του κόσµου: τον (ορθόδοξο) χρι στιανισµό, τον ισλαµισµό και τον βουδισµό. Κι έτσι απέδωσε κι ο ίδιος εικαστικά τα χριστιανικά µοναστήρια και τις σκήτες του Αγίου Ορους και των Μετεώρων στην Ελλάδα την Αγία Αικατερίνη στο Σινά, τεµένηκαι ισλαµικά µνηµείαστη Βόρεια Αφρική και την Ινδία και βουδιστικά τζονγκ στο Μπουτάν.

Ν. Κούνδουρος: «Ζούμε την ύπουλη βία σε μια ανοχύρωτη πόλη»,

38 χρόνια αφότου γράφτηκε, το έργο του Νίκου Κούνδουρου «Η απολογία του Θεόφιλου Τσάφου» παραμένει επίκαιρο

Γραμμένο πριν από 38 χρόνια το θεατρικό έργο «Η απολογία του Θεόφιλου Τσάφου» ανέβηκε στο Ιδρυμα Κακογιάννη

Ο Θεόφιλος Τσάφος είναι ένας εγκληματίας που έχει εκπαιδευτεί για να εξευτελίσει την ανθρώπινη ύπαρξη, κάνοντας αρχή πρώτα από τη δική του ύπαρξη. Πρώτα καταστρέφει τον εαυτό του, καίγοντας στη πυρά του φανατισμού την καρδιά του. Στη συνέχεια, άκαρδος, ψάχνει να βρει θύματα, για να ολοκληρώσει τη Μυστική Αποστολή του. Τα χέρια του γίνονται φονικά όπλα και τελικά πνίγει τη μοναδική γυναίκα που αγάπησε στη ζωή του. Την ώρα της ερωτικής πράξης.

Ο Θεόφιλος Τσάφος τον οποίο υποδύεται ο ηθοποιός Νίκος Πανόπουλος είναι ο μοναδικός ήρωας του θεατρικού έργου «Η απολογία του Θεόφιλου Τσάφου» ,ενός μονολόγου που έγραψε πριν από 38 χρόνια ο σκηνοθέτης Νίκος Κούνδουρος αλλά που μυστηριωδώς ποτέ δεν ανέβηκε στη σκηνή. Αυτές τις μέρες όμως το έργο ανεβαίνει για πρώτη φορά στην ιστορία του στο Ιδρυμα Κακογιάννη ύστερα από προσπάθεια της σκηνοθέτιδας Γιώτας Κουνδουράκη, ανιψιάς του Νίκου Κούνδουρου. Η πρεμιέρα του έγινε την Τρίτη 22 Μαρτίου και οι παραστάσεις θα συνεχιστούν ως την Κυριακή 21 Απριλίου.

«Δεν ξέρω πως το ανίψι μου, η Γιώτα το ξετρύπωσε, πάντως αυτό το έργο γράφτηκε στο Λονδίνο, όπου ζούσα πολιτικός φυγάς επί χούντας» είπε στο ΒΗΜΑ ο Ν. Κούνδουρος. «Η ιστορία πίσω του είναι εμπνευσμένη από αληθινό γεγονός το οποία είχα διαβάσει εκείνη την εποχή στις εφημερίδες. Με ενδιέφερε, το έψαξα καλά και το έγραψα. Ημουν πολύ πιο νέος τότε αλλά πιστεύω ότι το έργο για την εποχή του περιέχει μια αντίσταση.»

Ο Νίκος Κούνδουρος αρνείται καθέτως το ενδεχόμενο ότι το βίαιο περιστατικό που έζησε πριν από μερικούς μήνες έπαιξε ρόλο στο να ξαναβγεί το έργο του στην επιφάνεια. «Η αλήθεια είναι ότι όταν συναρμολογώ ξανά μέσα μου το φρικαλέο αυτό επεισόδιο που πήγαινε για φόνο, θα μπορούσα να πω ότι τελικά μου άρεσε που το έζησα. Το έργο όμως είναι το αποτέλεσμα μιας δικής μου πολύ προσωπικής σχέσης με την βία και στην συγκεκριμένη περίπτωση εκπροσωπημένης από τους συνταγματάρχες της δικτατορίας.» Στο οποίο όμως έργο, έτσι όπως αποδόθηκε σήμερα, αντανακλάται όλη η βία των καιρών μας, όχι μόνον στην Ελλάδα αλλά σε ολόκληρο τον κόσμο. «Ζούμε μια ύπουλη βία, σε μια Αθήνα ανοχύρωτη πόλη» λέει ο Νίκος Κούνδουρος, «όπου τα επεισόδια γίνονται το ένα μετά το άλλο. Συνέχεια βλέπεις επεισόδια από αλλοδαπούς εννιά φορές στις δέκα. Η σημερινή βία είναι πέρα για πέρα αυτό που κατονομάζει το θεατρικό έργο.»

Καλλιτεχνική σύμπραξη για το Μουσείο Βορρέ,

Ενα από τα έργα που θα πωλούνται στο Μουσείο Βορρέ τον Απρίλιο, το οποίο πρόσφερε ο Γιώργος Σταθόπουλος

Μια μοναδική μάχη υπέρ της τέχνης και του πολιτισμού αποτελεί η πρωτότυπη συνεργασία του Μουσείου Βορρέ με 200 έλληνες δημιουργούς.
Προκειμένου να βοηθήσει το Κοινοφελές Πολιτιστικό Ιδρυμα να συνεχίσει το έργο του, το οποίο δεν είναι άλλο από την προβολή του διαχρονικού ελληνικού πνεύματος, και ιδιαίτερα της σύγχρονης τέχνης, οι έλληνες καλλιτέχνες, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται δημιουργοί διεθνούς εμβέλειας, πρόσφεραν τα έργα τους αφιλοκερδώς.

Σταθόπουλος, Δρούγκας, Σόρογκας, Φλέσσας, Ζούνη, Φωτόπουλος, είναι μόνο μερικές από τις υπογραφές που θα φέρουν τα έργα τα οποία θα εκτίθενται στο Μουσείο Βορρέ, από τις 8 έως τις 20 Απριλίου. Εκεί, θα διατεθούν σε ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές. Στόχος είναι να μπορούν όλοι να αποκτήσουν κάποιο από αυτά τα έργα τα οποία χαρακτηρίζει, όπως αναφέρει και ο Ιων Βορρές, «ο πηγαίος δυναμισμός, η φαντασία, η καθαρότητα των συνθέσεων, η εκφραστική ποικιλία, καθώς και η προφανής δεξιοτεχνία στη χρήση και διαμόρφωση του υλικού».

«Σηµαδεµένη» ήταν η καλλονή γιαγιά του Τουταγχαµών ,


Μπορεί στην Ιστορία να έµεινε ως πανίσχυρη και καλλονή η γιαγιά του θρυλικού Φαραώ Τουταγχαµών όµως το διεισδυτικό µάτι της σύγχρονης τεχνολογίας έρχεται να ανατρέψει τα δεδοµένα. Και υποστηρίζει πως η βασίλισσα Τίγιε, που έζησε µεταξύ του 1415 και του 1340 π.Χ., είχε ένα επίπεδο θήλωµα στο µέτωπό της, ανάµεσα στα µάτια, δηλαδή µια ακαλαίσθητη κρεατοελιά.

Η ταυτότητα της µούµιας της Τίγιε έγινε γνωστή µόλις πέρυσι τον Φεβρουάριο µε τη µέθοδο ανάλυσης γενετικού υλικού, οπότε και αποδείχθηκε πως ήταν η µητέρα του Ακενατόν και γιαγιά του Τουταγχαµών. Και ενώ όλοι είχαν προσέξει τα µακριά κοκκινωπά µαλλιά της, µόνο η ειδική στις µούµιες διευθύντρια εξειδικευµένου εργαστηρίου στη Μαδρίτη, Μερσέντες Γκονζάλεθ πρόσεξε το εξόγκωµα στο µέτωπο της Τίγιε κατά την επίσκεψή της στο µουσείου του Καΐρου. «Ζήτησα από το µουσείο µια φωτογραφία του προσώπου της µούµιας σε µεγάλη ανάλυση. Και µελετώντας τη µεγέθυνσή της, διαπίστωσα πως το εξόγκωµα στο µέτωπο µοιάζει µε κρεατοελιά», εξηγεί η επιστήµονας.

Καλοφτιαγµένη oσκαρική µπούρδα!


Κόβω τον σβέρκο µου. Το πανίσχυρο λόµπι της Σουσάνε Μπίερ κατάφερε και έσπρωξε το «Ισως, αύριο» (Haevnen) και τη ∆ανία στην αγκαλιά του Οσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης παραγωγής. Ελάτε τώρα, κύριοι ακαδηµαϊκοί.
Μπροστά στο «Biutiful», το «Μέσα από τις φλόγες», ακόµα και τον «Κυνόδοντα», αυτό το πράγµα µοιάζει µε καλοφτιαγµένη µπούρδα!

Από το πρώτο λεπτό µια ατελείωτη φλυαρία. Απότο πρώτο λεπτό µια σοβαροφανής αµπελοφιλοσοφία. Ολα τακλισέ µέσα προκειµένου κάθε φέτα του κοινού να ικανοποιηθεί. Και οι νοικοκυραίοι. Καιοι σοσιαλδηµοκράτες. Και οι αριστεροί συνασπισµικοί. Και οι έφηβοι, οι ανήσυχοι επαναστάτες χωρίς αιτία. Φανταστείτε, ο φακός της εξηντάχρονης Σουσάνε Μπίερ σουλατσάρει ανερυθρίαστα από κάποια γωνιά εξαθλίωσης και γενοκτονίας της Αφρικής, περνάει µέσα από νεκροταφεία, περιφέρεται σε δύο κατεστραµµένα σπίτια, φλερτάρει µε την εφηβική, εύθραυστη ψυχολογία, µεγεθύνει την οικογενειακή ανισορροπία και καταλήγει στο γνωστό επιµύθιο, πως για όλα δηλαδή φταίνε η ανεξέλεγκτη βία και οι γονείς. Ολα προσχεδιασµένα και όλα εγκεφαλικά. Με στόχο το Οσκαρ και την παράλληλη αµερικανική αγορά.

Καλόκαρδος και γενναιόδωρος γιατρός από ∆ανία, εγκατεστηµένος σε κάποια τρισάθλια γωνιά της Αφρικής, θεραπεύει ανιδιοτελώς κάθε τραυµατισµένο χωρικό από τις σφαίρες και τις φαλτσέτες ενός κανίβαλου φυλάρχου που αρέσκεται να σκίζει (έτσι ακριβώς) γυναίκες που πρόκειται να γεννήσουν. Αυτή η πρώτη ιστορία. Σε κάποιο νεκροταφείο της ∆ανίας κηδεύεται ηκαρκινοπαθής µητέρα ενός εφήβου µε το όνοµα Κρίστιαν, εγκαταλελειµµένου στην πολυτελή εξοχική κατοικία της γιαγιάς του,από τον πολυάσχολο πατέρα του που διαρκώς λείπει στο Λονδίνο για δουλειές. Αυτή η δεύτερη ιστορία. Ενας δεύτερος, επίσης προβληµατικός έφηβος, ο γιος του φιλεύσπλαχνου γιατρού στην Αφρική, βρίσκει προ στασία από τον πρώτο έφηβο που µέσα του βουρλίζεται από µίσος και από ανεξέλεγκτη βία να σκοτώσει κάθε σκουπίδι της κοινωνίας. Αυτή η τρίτη ιστορία. Τρεις ιστορίες που κουτουλάνε σ’ έναν κύκλο βίας. Οπου οι δύο «κατεστραµµένοι» έφηβοι συναρµολογούν από πυροτεχνήµατα µια αυτοσχέδια βόµβα προκειµένουνα ανατινάξουν το αυτοκίνητο ενός άθλιου τύπου που χαστούκισε τον πατέρα ενός εκ τωνδύο. Και όπου ο κανίβαλος φύλαρχος από την Αφρική, µε κακοφορµισµένο το ένα του πόδι, εκλιπαρεί τη φροντίδα του δανού γιατρού, περικυκλωµένος από εκατοντάδες εξαγριωµένους χωρικούς. Τουτέστιν από τη µια η τυφλή βία πουτροφοδοτείται από κανίβαλους και ερεθίζει τα πλήθη της υποβαθµισµένης Αφρικής. Αυτή η πολιτική διάσταση της σύγχρονης βίας. Από την άλλη η βία που προκύπτει από κατεστραµµένες σχέσεις, κατεστραµµένους γονείς, κατεστραµµένα σπίτια και ως εκ τούτου κατεστραµµένα παιδιά. Τις πταίει; Ο φύλαρχος από τη µια. Οι γονείς από την άλλη. Τι λέτε, καλέ. Αν ήταν τόσο απλό, τότε ο κόσµος θα ήτανθεραπεύσιµος και εξαιρετικά καλός. Το διά ταύτα εντελώς αυτονόητο, φλύαρο και βαρετό. Μια ατελείωτη σειρά από κλισέ. Το κλισέ του καλού λευκού Σαµαρείτη στην Αφρική. Το κλισέ του έφηβου επαναστάτη χωρίς αιτία. Τοκλισέ των καταστρεµµένων σπιτιών της καλοταϊσµένης ∆ύσης. Το κλισέ της βίας. Το κλισέ των νταήδων. Το κλισέ της εγκαταλελειµµένης γυναίκας. Το κλισέ του καρκίνου. Το κλισέ της ψυχανάλυσης ενός Φρόιντ µόνο για τα νήπια. Φλόµωσα από κλισέ. Οπως το οσκαρικό «Hurt Locker» της Κάθριν Μπίγκελοου για τα γενναία Αµερικανάκια που κινδυνεύουν στο Ιράκ, έτσι και το «Ισως, αύριο» της Σουσάνε Μπίερ για τους έφηβους καιτην τυφλή βία. Το είδος τηςσοβαροφανούς µπουρδολογίας δεν έχει τελειωµό. Ούτε στην Ευρώπη ούτε στην Αµερική.

«Ισως, αύριο»

Ισως καλή ιστορία Ισως καλή σκηνοθεσία Ισως, αύριο από τη Σουσάνε Μπίερ µια αληθινή ταινία

Βαθµοί=4

(µε το ζόρι)


Από τα πρωινάδικα στον µηχανόβιο Ντεπαρντιέ

«Πρωινό ξύπνηµα» (Morning Glory). Αµερικανική κοµεντί του Ρότζερ Μίτσελ, όπου µε χαριτωµένο τρόπο αθωώνει τα πρωινάδικα της τηλεόρασης. Μια νεαρή παραγωγός (Ρέιτσελ ΜΑΚΑΝΤΑµς) προσπαθεί να επαναφέρει σε «κυκλοφορία» έναν βετεράνο της πολιτικής δηµοσιογραφίας σε ρόλο µάγειρα οµελέτας και παρουσιαστή κατοικιδίων. Ο Χάρισον Φορντ σε έναν ρόλο ταιριαστό µε την ξινίλα ενός Τζακ Νί κολσον από το «Καλύτερα δεν γίνεται». Βαθµοί=6

SOS για τα µνηµεία της Λιβύης,


Ο οργανισµός προστασίας της παγκόσµιας κληρονοµιάς των Ηνωµένων Εθνών κάλεσε όλες τις αντιµαχόµενες πλευρές στη Λιβύη αλλά και τη διεθνή συµµαχία να εγγυηθούν την ασφάλεια των πολιτιστικών θησαυρών της χώρας,ώστε να µην επαναληφθούν οι λεηλασίες που έζησε η Αίγυπτος κατά τηδιάρκεια της εξέγερσης κατά του καθεστώτος Μουµπάρακ. «Από πολιτιστικής άποψης, η Λιβύη είναι πολύ σηµαντική για την ανθρωπότητα», τόνισε η Ιρίνα Μπόκοβα, επικεφαλής της UNESCO. Μέχρι στιγµής δεν έχουν αναφερθεί ζηµιές ή βανδαλισµοί στους αρχαιολογικούς χώρους της Λιβύης. Ο οργανισµός του ΟΗΕ πάντως ανησυχεί ιδιαιτέρως για τα µνηµεία που βρίσκονται σε περιοχές κοντά στηνΤρίπολη, όπως τα ρωµαϊκά ερείπια στη Μεγάλη Λέπτιδα και η φοινικική αγορά στη Σαµπράθα. Σε κίνδυνο βρίσκεται και η Κυρήνη, παλιά ελληνική αποικία κοντά στη Βεγγάζη που κάποτε δώρισε η βασίλισσα Κλεοπάτρα στον ρωµαίο στρατηγό Αντώνιο.

«Τα πιο σηµαντικάµνηµεία βρίσκονται κοντάστις ακτέςκι εποµένως κινδυνεύουν όλα», δηλώνει από την πλευρά της στην εφηµερίδα «Λα Ρεπούµπλικα» η καθηγήτρια Μπάρµπαρα Μπάριτς. «Αυτό που µε τροµάζει δεν είναι µόνο οι έξυπνες βόµβες της συµµαχίας αλλά και η σκέψη ότι τα µέρη αυτά θα µπορούσαν να γίνουν θέατρα συγκρούσεων», προσθέτει. Την ίδια ανησυχίαµοιράζεται και ο καθηγητής Σαβίνο ντι Λέρνια προσθέτοντας ακόµη έναν παράγοντα κινδύνου. «Αυτό που φοβάµαι είναι ότι οι αρχαιολογικοί θησαυροί µπορεί να χρησιµοποιηθούν ωςµέσο πίεσης ή αντεκδίκησης. Φτάνει να θυµηθούµε τα αγάλµατα του Βούδα που κατέστρεψαν οι Ταλιµπάν στο Αφγανιστάν».

Color mania!!



Colormania είναι προηγμένo εργαλείο ένας color picker ειδικά διαμορφωμένος
για τους σχεδιαστές ιστοσελίδων,γραφίστες και προγραμματιστές εφαρμογών.

Υποστηρίζει διάφορα μοντέλα χρωμάτων και είναι σε θέση να επιλέξει τα χρώματα
από οπουδήποτε στην οθόνη σας.Η ακρίβεια σε επίπεδο pixel είναι
πολύ καλή καί εύκολη με τον ενσωματωμένο μεγεθυντικό φακό οθόνης .



Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory