Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Κυριακή, 27 Μαρτίου 2011

Κινητά τηλέφωνα δημόσιας χρήσης στην Ινδία .


Μόθμαν: η αλήθεια πίσω από τον θρύλο!


Ο θρύλος του Μόθμαν έγινε ευρύτερα γνωστός στη χώρα μας μέσα από την ταινία "The Mothman Prophecies" ("Ο χρησμός της πεταλούδας"), με πρωταγωνιστή τον Ρίτσαρντ Γκιρ. Στην Αμερική όμως θεωρείται εδώ και χρόνια ένα από τα πιο "παράξενα" και "ανεξήγητα" πλάσματα.

Εξωτερικά περιγράφεται ως μία ανθρωπόμορφη νυχτερίδα, με κεφάλι κουκουβάγιας, σώμα χρώματος γκρι, πιο ψηλό από τον μέσο άνθρωπο, με μεγάλα φτερά σαν πεταλούδας τα οποία όμως δεν κινούνται όταν πετάει, ενώ το βασικό χαρακτηριστικό του είναι τα κόκκινα μάτια του!

Οι "εμφανίσεις" του Μόθμαν που έγιναν ταινία!

Η υπόθεση της ταινίας "Ο χρήσμός της πεταλούδας" ήταν αληθινή, βασισμένη σε περιστατικά που συνέβησαν στην Βιρτζίνια των ΗΠΑ. Ηταν το 1966, όταν σε μία μικρή επαρχιακή πόλη, το Πόιντ Πλίζαντ, μία σειρά από "ανεξήγητα" γεγονότα που κατέληξαν σε ένα πολύνεκρο δυστύχημα, έγιναν η αιτία να γίνει ο θρύλος του Μόθμαν, πρώτο θέμα σε όλα τα ΜΜΕ!

Όλα ξεκίνησαν όταν ένα νεαρό ζευγάρι, μόνιμοι κάτοικοι της περιοχής, υποστηρίξαν ότι είδαν τον Μόθμαν έξω από ένα εργοστάσιο σε μία απομονωμένη πλευρά της πόλης. Τον περιέγραψαν ως "ένα πλάσμα που έμοιαζε με άνθρωπο, αλλά είχε γκρίζο χρώμα, φτερά νυχτερίδας και και κόκκινα εκτυφλωτικά μάτια". Σύμφωνα με την μαρτυρία τους, το πλάσμα τους κυνήγησε για αρκετή ώρα, παρά το γεγονός ότι το αυτοκίνητό τους έτρεχε με 160 χιλιόμετρα/ώρα.

Ηταν η πρώτη επίσημη αναφορά στην αστυνομία της περιοχής, αλλά όχι η τελευταία. Από το βράδυ εκείνο και μετά, δεκάδες κάτοικοι υποστήριξαν ότι συνάντησαν κάπου τον Μόθμαν και ο Σερίφης δεν προλάβαινε να λαμβάνει κλήσεις από τρομοκρατημένους πολίτες

Μαρτυρίες για περίεργους εκωφαντικούς ήχους, σαν σφυρίγματα, παρεμβολές στις τηλεοράσεις και στα ραδιόφωνα, ανεξήγητη πτώση της τάσης του ρεύματος, συνόδευαν τις θεάσεις του "άγνωστου πλάσματος"!

Στο βίντεο μπορείτε να δείτε το τρέιλερ της ταινίας "Ο Χρησμός της Πεταλούδας":

Το πολύνεκρο δυστύχημα που συνδέθηκε με τον Μόθμαν

Η ιστορία αυτή κράτησε περίπου έναν χρόνο, στη διάρκεια του οποίου τουλάχιστον εκατό άτομα "ορκίζονταν" ότι είχαν δει τον Μόθμαν, ενώ η φήμη του ξεπέρασε την μικρή περιοχή του. Ερευνητές, κυνηγοί φαντασμάτων , δημοσιογράφοι άρχισαν να συρρέουν στην μικρή επαρχιακή πόλη, αναζητώντας την αλήθεια!

Η περίπτωση θα είχε ίσως ξεχαστεί με το πέρασμα του χρόνου, αν δεν είχε συνδεθεί με ένα τραγικό γεγονός που συνέβη στην περιοχή την ίδια ακριβώς περίοδο. Στις 15 Δεκεμβρίου το 1967, η γέφυρα Σίλβερ Μπριτζ, που ένωνε την πόλη με την υπόλοιποη πολιτεία της Βιρτζίνια, κατάρρευσε ενώ ήταν γεμάτη από διερχόεμαν αυτοκίνητα, οδηγώντας στον θάνατο 46 ανθρώπους.

Τις δραματικές στιγμές της κατάρρευσης, πολλοί άνθρωποι υποστήριξαν πως είδαν δυο φωτεινά κόκκινα σημάδια πάνω ακριβώς από την γέφυρα. "Ηταν τα μάτια του Μόθμαν" είπαν και πίστεψαν πως η παρουσία του στο Πόιντ Πλήζαντ είχε άμεση σχέση με το τραγικό γεγονός!

Οι "προφητείες" του Μόθμαν

Πολλοί θεώρησαν πως το "περίεργο"πλάσμα προσπάθησε να προειδοποιήσει τους κατοίκους για αυτό που θα συνέβαινε και μίλησαν για προφητικά όνειρα και οράματα. Αλλοι τόσοι έκανα λόγο για ομαδική αυθυποβολή ή για απλή φάρσα κάποιων πιτσιρικάδων της μικρής πόλης! Κάποιοι επιστήμονες, διατύπωσαν την πιθανότητα να πρόκειται για ένα σπάνιο είδος πελαργού ή άλλου πτηνού!

Οποια κι αν είναι η αλήθεια, έχει ενδιαφέρον πως από εκείνη την ημέρα και, μετά ποτέ κανείς δεν ξαναείδε το Μοθμαν στην περιοχή! Ο θρύλος του όμως, βοήθησε και βοηθάει σημαντικά την οικονομία της πόλης, αφού μεχρι και σήμερα τα Φεστιβάλ που διοργανώνται με θέμα τον Μόθμαν, προσελκύουν εκατοντάδες τουρίστες!

Η πρόσφατη φωτογραφία

Αφορμή να θυμηθούμε το θρύλο του Μόθμαν, ήταν η φωτογραφία που βλέπετε αριστερά από την πόλη της Νυρεμβέργης. Στα δεξιά υπάρχει ένα από τα τα σκίτσα του Μόθμαν που είχε κάνει τότε η αστυνομία, με βάση τις περιγραφές των μαρτύρων! Αφού αναζητήσετε τυχόν ομοιότητες, μπορείτε να διαβάσετε εδώ την ιστορία της φωτογραφίας της Νυρεμβέργης, όπου θα διπαιστώσετε ότι έχει ακόμη ένα κοινό σημείο με τον Μόθμαν! Το αν αυτό σημαίνει κάτι, είναι θέμα προσωπικής εκτίμησης του καθενός!
Συντάκτης: Μαρία Παναγοπούλου
sourta-ferta

Πρωταθλήτρια Ρωσίας στο μπιλιάρδο .

billiardschampion 49 Pretty Russian Billiards Master
billiardschampion 50 Pretty Russian Billiards Master
billiardschampion 51 Pretty Russian Billiards Master
billiardschampion 55 Pretty Russian Billiards Master
210301394 Pretty Russian Billiards Master

Οι άνδρες θέλουν κακά… κορίτσια που τα κάνουν όλα!

Η δύναμη έχει γίνει το απόλυτο αφροδισιακό για τους σύγχρονους άνδρες, σύμφωνα με μια νέα μελέτη. Η έρευνα δείχνει ότι τα 2/3 των νέων ανδρών προτιμούν να έχουν στο πλευρό τους γυναίκες ισχυρές και με καλές δουλειές.

Σε αντίθεση με το παρελθόν που τα αρσενικά προτιμούσαν τις γυναίκες να είναι του σπιτιού, δηλαδή, νοικοκυρές και υποτακτικές σήμερα τις θέλουν με πυγμή και αποφασιστικότητα. Το απόλυτο θηλυκό για τον σύγχρονο άνδρα είναι αυτό που διαθέτει έντονη σεξουαλικότητα και ισχυρή προσωπικότητα.

Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι λόγω της οικονομικής κρίσης οι άνδρες θέλουν η γυναίκα να είναι λίγο από όλα: Ισχυρή, σέξι και ολίγον παραδοσιακή.

Το 66% των ανδρών υποστηρίζει ότι έλκεται από γυναίκες υψηλού μορφωτικού επιπέδου. Μια γυναίκα που είναι δυνατή, ανεξάρτητη και αποκατεστημένη επαγγελματικά ταιριάζει στα θέλω του σύγχρονου άνδρα σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας Electronic Arts.

Μάλιστα το τοπ 10 των γυναικών που θα ήθελαν να δίπλα τους είναι το εξής:

1. Angelina Jolie,
2. Megan Fox,
3. Charlotte Church,
4. Sienna Miller,
5. Lily Allen
6. Christina Aguilera,
7. Lindsay Lohan,
8. Britney Spears,
9. Paris Hilton,
10. Nicole Richie.

E, δεν ζητάνε και πολλά!.

Τηγανίτες με φρούτα .

Τηγανίτες με φρούτα
Αν έχετε βαρεθεί συνέχεια το ίδιο πρωινό γεύμα, τα σαββατοκύριακα που έχετε περισσότερο χρόνο, μπορείτε να απολαύσετε κάτι ξεχωριστό: λαχταριστές τηγανίτες!

Υλικά
2 ½ φλιτζάνια νερό χλιαρό ½ κιλό αλεύρι για όλες τις χρήσεις
Χυμό 2 λεμονιών
2 κ.σ. μαγιά σκόνη
½ κ.γ. αλάτι
½ φλιτζάνι ελαιόλαδο
Βούτυρο

Εκτέλεση
- Χτυπάτε στο μίξερ 2 ½ φλιτζάνια νερό χλιαρό, ½ κιλό αλεύρι για όλες τις χρήσεις, το χυμό 2 λεμονιών, 2 κουταλιές μαγιά σε σκόνη και ½ κουταλάκι αλάτι. Προσθέτετε ½ φλιτζάνι ελαιόλαδο Άλτις και ανακατεύετε για λίγα λεπτά ώσπου ο χυλός να γίνει λείος. Τον αφήνετε για 15’ να φουσκώσει.

- Βουτυρώνεται ένα μικρό αντικολλητικό τηγάνι σε σιγανή φωτιά. Βάζετε μια κουταλιά από χυλό στο τηγάνι και το κινείτε ώστε να σχηματιστεί ένας στρογγυλός δίσκος. Ψήνετε και από τις δύο πλευρές μέχρι να ροδίσουν. Επαναλαμβάνετε, αλείφοντας κάθε λίγο το τηγάνι με Βιτάμ.

- Τις σερβίρετε με φρουτοσαλάτα, μέλι, ξηρούς καρπούς ή με πουρέ φρούτων που μπορείτε να ετοιμάσετε μόνοι σας: χτυπάτε 120 γρ. βούτυρο ώσπου να αφρατέψει, αναμειγμένο με 100 γρ. πουρέ φρέσκων φρούτων της αρεσκείας σας και λίγη ζάχαρη άχνη με λίγο χυμό λεμόνι.

Πηγή: livesmart.gr

H Britney, το σέξι κορμάκι και η συναυλία στο Las Vegas

"Τα πάθη του Χριστού" τράβηξε στη χθεσινή live εμφάνισή της στο Λάς Βέγκας η διάσημη τραγουδίστρια Britney Spears.

Φορώντας ένα μαύρο σέξι δερμάτινο top που "φώναζε" ότι θέλει να βγει από πάνω της η 29xρονη σταρ προσπάθησε να δώσει τον καλύτερό της εαυτό, ωστόσο δεν κατάφερε να κρύψει τα παραπανίσια κιλά που κουβαλά καιρό τώρα από την εγκυμοσύνη.



Η μίνι συναυλία ξεκίνησε με ένα βίντεο ποτ-πουρί από τις μέχρι τώρα δουλειές της τραγουδίστριας, ενώ το κοινό ζητωκραύγαζε και αποθέωνε το απόλυτο θηλυκό ποπ είδωλο.

Το φαντασμαγορικό σόου θα μεταδοθεί την επόμενη εβδομάδα από τη συχνότητα του MTV..


"Αθάνατη" Τζούλια του '21

Ως άλλη... Μπουμπουλίνα σε σόου.
Η Εθνική επέτειος της 25ης Μαρτίου έδωσε πολύ... καλή ιδέα στην πορνοστάρ για να εμφανιστεί ως Λασκαρίνα Μπουμπουλίνα σε νυχτερινό κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Η Τζούλια που το τελευταίο καιρό μας εκπλήσσει με τις πρωτότυπες εμφανίσεις της πέταξε χωρίς δεύτερη σκέψη την ηρωική στολή και συνέχισε αυτό που ξέρει να κάνει πολύ καλά. Να γδύνεται!

Θα μπορούσαμε να την χαρακτηρίσουμε απλά γραφική, αλλά εμείς απλά αγνοούμε το περιστατικό...

Κατοικίες στον... αφρό,


Καθώς οι φωτογραφίες από την καταστροφή στην Ιαπωνία εξακολουθούν να κυριαρχούν στα µέσα ενηµέρωσης, είναι σαφές ότι οι αντιπληµµυρικές άµυνες πρέπει να επανεξεταστούν. Μια πρόβλεψη της ∆ιακυβερνητικής Επιτροπής για την Κλιµατική Αλλαγή (IPCC), ότι η στάθµη της θάλασσας µπορεί να αυξηθεί κατά 59 εκατοστά ώς το 2100, φαίνεται ότι είναι συντηρητική. Για να αντιµετωπίσουν τις απειλές, αρχιτέκτονες σχεδιάζουν σπίτια ανθεκτικά στις πληµµύρες, πλωτά νησιά, ακόµη και πόλεις πάνω στο νερό.

Οι Ολλανδοί είναι πρωτοπόροι. Στο Μάασµποµελ, ο κατασκευαστικός όµιλος Dura Vermeer έχει κατασκευάσει 50 πλωτά σπίτια που µπορούν να υψώνονται 5,5 µέτρα σε περίπτωση πληµµύρας, µένοντας στεγνά στο εσωτερικό τους ώστε οι παροχές των υπηρεσιών κοινής ωφελείας να λειτουργούν κανονικά. Κούφιες βάσεις από µπετόν κρατούν τα ξύλινα σπίτια στην επιφάνεια. Η εταιρεία έχει πελάτες τόσο στην Ολλανδία όσο και στο εξωτερικό και παραγγελίες για εκατοντάδες πλωτά σπίτια, τα οποία βρίσκονται εν µέρει µέσα στο νερό, πάνω σε µια βάση από µπετόν και πολυστυρένιο (EPS) που τους προσφέρει µόνωση από τις χαµηλές θερµοκρασίες.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ Aquatecture του αρχιτέκτονα Αλεξάντερ Χένι σχεδιάζει πλωτά σπίτια για ανθρώπους που ζουν στα κανάλια του Αµστερνταµ.

Λέει πως η έρευνα για λύσειςστο πρόβληµα της ανόδου της στάθµης των θαλασσών βοήθησε την εταιρεία του να αντεπεξέλθει στην ύφεση. Η εταιρεία Dutch Docklands ανακοίνωσε ότι θα δηµιουργήσει ώς το 2015 πέντε πλωτά νησιά για την κυβέρνηση των Μαλδίβων. Το πρόγραµµα αυτό, ύψους 500 εκατοµµυρίων δολαρίων, περιλαµβάνει κατασκευή γηπέδων γκολφ και ενός πλωτού συνεδριακού κέντρου σε σχήµα αστε ριού που θα έχει επιφάνεια 610.000

τετραγωνικών µέτρων.

Η µισή Ολλανδία βρίσκεται κάτω από το επίπεδο της θάλασσας, έτσι η µακρά εµπειρία της χώρας στην αντιµετώπιση πληµµυρών έκανε τους αρχιτέκτονές της να σπεύσουν να σχεδιάσουν λύσεις για το πρόβληµα της ανόδου της στάθµης των θαλασσών, λέει ο Γιόχαν φαν ντερ Πολ, υποδιευθυντής του τµήµατος ερευνών του κατασκευαστικού οµίλου Dura Vermeer.

Η ΒΡΕΤΑΝΙ∆Α αρχιτέκτονας Πίπα Νίσεν σχεδίασε το Σπίτι της Πληµµύρας, µια διώροφη κατοικία που βρίσκεται στην ξηρά και επιτρέπει στους ενοίκους της να συνεχίσουν να ζουν εκεί κατά τη διάρκεια πληµµύρας. Το νερό µπαίνει στο ισόγειο, όµως η κουζίνα, τα µπάνια και το λίβινγκ-ρουµ βρίσκονται στον επάνω όροφο, όπου µια ηλεκτρογεννήτρια και µια δεξαµενή νερού συνεχίζουν να λειτουργούν παρά την πληµµύρα. Για να πληµµυρίσει ο επάνω όροφος, η στάθµη του νερού πρέπει να υπερβεί τα δύο µέτρα.

Ελαφριά κτίρια που επιπλέουν είναι µία από τις ιδέες που εφαρµόζονται στην Ολλανδία

59 εκατ.

Ανδρες - Γυναίκες: Οι διαφορές που μας ενώνουν,


Αρης, για τους άνδρες, Αφροδίτη, για τις γυναίκες. Ροζ για τα κοριτσάκια, μπλε για τα αγοράκια. Στερεότυπα δηλαδή που υποδηλώνουν ότι τα δύο φύλα έχουν ελάχιστα κοινά μεταξύ τους, λένε μάλιστα ότι το κάθε φύλο μιλάει τη δική του «γλώσσα». Πόση αλήθεια κρύβει άραγε αυτό; Η σύγχρονη έρευνα αποκαλύπτει πάντως ότι το – επικοινωνιακό – χάσμα μεταξύ ανδρών και γυναικών δεν είναι τόσο βαθύ όσο νομιζουμε. Ας ξεφύγουμε λοιπόν από τα κλισέ, ας παραδεχτούμε τις – μικρές ή μεγάλες – διαφορές μας για να απολαύσουμε εν τέλει τη συμπληρωματικότητά μας.

Γιατί άραγε οι (περισσότερες) γυναίκες σταματάνε στον δρόμο και ρωτάνε για την κατεύθυνση, ενώ αντίθετα οι (περισσότεροι) άνδρες απεχθάνονται να το κάνουν; Το ερώτημα δεν είναι τυχαίο αφού αποκρυσταλλώνει τις βασικές πτυχές ενός φαινομένου που ευθύνεται για πολλές από τις απογοητεύσεις που βιώνουν άνδρες και γυναίκες όταν συνομιλούν μεταξύ τους.

Για μια γυναίκα το να ρωτήσει έναν ξένο σημαίνει ότι θα κάνει μια φευγαλέα σχέση μαζί του που θα την οδηγήσει εκεί που θέλει να πάει χωρίς απώλειες. «Τι έχουμε να χάσουμε;», λέει. Με την οπτική του άνδρα, όμως, κάτι τέτοιο θα ήταν υποτιμητικό. Προτιμάει να χάσει 5, 10, άντε 20 λεπτά και να βρει μόνος του τον δρόμο, παρά να ρωτήσει κάποιον άλλο. «Ασε που μπορεί να μας στείλει αλλού γι’ αλλού», ισχυρίζεται.

Είναι θέμα κατεύθυνσης. Για τους άνδρες σημασία έχει το «πάνω - κάτω» (ποιος έχει το πάνω χέρι), ενώ για τις γυναίκες το «μεταξύ μας» σύμφωνα με την Ντέμπορα Τάνεν, καθηγήτρια Γλωσσολογίας στο αμερικανικό Πανεπιστήμιο Georgetown, η οποία έχει αφιερώσει περισσότερα από τριάντα χρόνια ερευνώντας τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν γλωσσικά τα δύο φύλα.

«Oι συζητήσεις των ανδρών τείνουν να επικεντρώνονται στην ιεραρχία και τον ανταγωνισμό, αντίθετα οι κουβέντες των γυναικών περιστρέφονται γύρω από τις σχέσεις τους και κατά πόσο αυτές είναι στενές ή αποστασιοποιημένες», λέει η αμερικανίδα καθηγήτρια.

«Εγώ μπορώ να πετάξω την μπάλα μέχρι εκεί πάνω», λέει το ένα αγοράκι στον φίλο του, για να πάρει από εκείνον την απάντηση «η δικιά μου θα πάει στο φεγγάρι». «Η μαμά μου φοράει φακούς επαφής» λέει μια πιτσιρίκα για να εισπράξει ένα γεμάτο θαυμασμό «και μένα το ίδιο η θεία μου» από την άλλη. Αυτό το κοινό που μοιράζονται, της είναι τόσο ευχάριστο όσο η πιο ψηλή μπαλιά για το αγοράκι που «καπελώνοντας» φραστικά τους φίλους του νιώθει πιο δυνατό.

Σε άλλες ηλικίες, όταν μια γυναίκα αναφέρεται σε προσωπικά της προβλήματα, η φίλη θα της απαντήσει «ξέρω πώς αισθάνεσαι» ή «το ίδιο συμβαίνει και σε μένα». Είναι μια τελετουργική απάντηση που ενισχύει τη σχέση τους. Σε μια ανάλογη συζήτηση ανάμεσα σε άνδρες ο δεύτερος θα έλεγε στον πρώτο «πού να δεις τι συμβαίνει σε μένα», αφήνοντας να εννοηθεί το χειρότερο και άρα κάτι που ενισχύει τη θέση του – ακόμη και – στη μιζέρια.

Υπάρχουν όμως και παρεξηγήσεις αφού, αν η συζήτηση γινόταν ανάμεσα σε μια γυναίκα και έναν άνδρα, εκείνος θα θεωρούσε ότι του ζητάει τη βοήθειά του για να λύσει τα προβλήματά της, πράγμα που θα έκανε μεν αλλά τότε εκείνη θα τον κατηγορούσε με θυμό ότι της λέει τι να κάνει...

Oλες οι συζητήσεις όμως είτε από την ανδρική είτε από τη γυναικεία σκοπιά και άρα όλες οι σχέσεις, αντανακλούν έναν συνδυασμό ιεραρχίας και σύνδεσης. «Oλοι φιλοδοξούμε να είμαστε δυνατοί και να έχουμε σχέσεις με άλλους ανθρώπους. Τα φαινομενικά διαφορετικά στυλ συζήτησης ανδρών και γυναικών είναι απλά διαφορετικοί τρόποι για την επίτευξη των ίδιων στόχων», ισχυρίζεται η Ντέμπορα Τάνεν.

Μήπως είμαστε όλοι Αρειανοί;

Ενα νέο όργανο θα προσπαθήσει να δώσει δώσει απάντηση στο ερώτημα αν η ζωή στην Γη προήλθε από τον Άρη

Επιστήμονες στις ΗΠΑ προσπαθούν να βρουν απάντηση το ερώτημα αν το δέντρο της ζωής στην Γη έχει τις ρίζες του... στον Άρη. Μια από τις θεωρίες για την εμφάνιση της ζωής στην Γη αναφέρει ότι οι "σπόροι" της ζωής, τα δομικά υλικά για την ανάπτυξη της, έφτασαν στον πλανήτη μας από τον Άρη με όχημα κάποιο μεγάλο σώμα (έναν βράχο για παράδειγμα) που αποσπάστηκε από το έδαφος του κόκκινου πλανήτη μετά από πτώση αστεροειδούς εκεί και κατέληξε τελικά στην Γη.
Ομάδα ερευνητών του ΜΙΤ και του Πανεπιστημίου Χαρβαρντ αναπτύσσει ένα όργανο το οποίο θα μπορεί να αναλύσει δείγματα εδάφους του Άρη και να εντοπίσει μικροβιακές μορφές ζωής. Το όργανο αυτό θα μπορεί να εντοπίσει όχι μόνο ζωντανούς μικροργανισμούς αλλά ακόμη και εκείνους που έχουν πεθάνει εδώ και εκατομμύρια έτη. Επιπλέον θα μπορεί να απομονώσει το DNA των ζωντανών αλλά και των νεκρών οργανισμών έτσι ώστε, στη συνέχεια, οι επιστήμονες να το συγκρίνουν με το γονιδίωμα των μορφών ζωής στην Γη.

Πιο κοντά στους κβαντικούς υπολογιστές,

Η ανάπτυξη μιας νέας μεθόδου δημιουργίας ολοκληρωμένων κυκλωμάτων οδήγησε στην δημιουργία ενός τσιπ με κβαντικές ιδιότητες

Ενα σημαντικό βήμα στην προσπάθεια δημιουργίας κβαντικών υπολογιστών πραγματοποίησαν ερευνητές στις ΗΠΑ κατασκευάζοντας έναν επεξεργαστή που λειτουργεί με αρχές της κβαντομηχανικής.
Στους σημερινούς υπολογιστές η μονάδα πληροφορίας είναι το bit, το οποίο λαμβάνει τιμές είτε «0» είτε «1» και οι πληροφορίες αποθηκεύονται ως συνδυασμοί των δύο αυτών ψηφίων. Στους κβαντικούς υπολογιστές το αντίστοιχο του bit είναι το κβαντικό bit, ή qubit. Χάρη σε μια κβαντική ιδιότητα που ονομάζεται υπέρθεση, το qubit μπορεί να λαμβάνει τιμές «0» ή «1» ή και τα δύο μαζί.
Αυτή η ιδιότητα έχει ως αποτέλεσμα να αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο η μνήμη και η ταχύτητα των κβαντικών υπολογιστών επιτρέποντας τους, θεωρητικά, να εκτελούν σε χρόνο dt επεξεργασίες που σήμερα χρειάζονται χρόνια για να ετκελεστούν ακόμη και από τα πιο ισχυρά συστήματα.
Ένα σύστημα που διαθέτει μόλις ένα qubit είναι ικανό σύμφωνα με τους ειδικούς να συναγωνιστεί ισχυρούς συμβατικούς υπολογιστές. Όπως είναι ευνόητο, όσο περισσότερα qubits διαθέτει ένας υπολογιστής τόσο πολλαπλασιάζεται η ισχύς του αφού οι δυνατότητες επεξεργασίας του αυξάνονται εκθετικά.

Η αρχιτεκτονική των qubits

Ομάδα ερευνητών του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας που ασχολείται εδώ και τέσσερα χρόνια με την έρευνα γύρω από την ανάπτυξη κβαντικών υπολογιστών ανέπτυξε μια νέα επαναστατική αρχιτεκτονική κατασκευής ολοκληρωμένων κυκλωμάτων την οποία ονόμασε RezQu. Χρησιμοποιώντας αυτή την αρχιτεκτονική οι ερευνητές κατάφεραν να κατασκευάσουν ένα τσιπάκι που διαθέτει 9 qubits!

Στολή για τον Άρη δοκιμάζεται στην Ανταρκτική,

Ο επιστήμονας Πάμπλο Ντε Λεόν δοκιμάζει την νέα διαστημική στολή σε μια περιοχή της Ανταρκτικής όπου επικρατούν συνθήκες παρόμοιες με αυτές στον Άρη

Ολοκληρώθηκε στην Ανταρκτική η δοκιμή μιας νέας διαστημικής στολής που κατασκευάστηκε για να αντέχει σε εξαιρετικά ακραίες συνθήκες όπως αυτές που επικρατούν στον πλανήτη Άρη. Τα μέλη της αποστολής φορούσαν την στολή και πραγματοποιούσαν για μια εβδομάδα διάφορες εργασίες που θα έκαναν αν βρίσκονταν σε ένα άλλο πλανήτη όπως για παράδειγμα, συλλογή δειγμάτων εδάφους.

Η δοκιμή έγινε στην βάση Marambio που ανήκει στην Αργεντινή και επιλέχθηκε ως τοποθεσία που προσομοιώνει συνθήκες ανάλογες με αυτές που επικρατούν στον Άρη με δυνατούς ανέμους και μόνιμα "σκληρό" παγωμένο έδαφος.

Η στολή έχει την κωδική ονομασία NDX-1, κατασκευάστηκε με χρηματοδότηση της NASA και υπολογίζεται ότι στοίχισε 100.000 δολάρια.Επιτρέπει στον κάτοχό της να κινείται με ασφάλεια σε συνθήκες πολικού ψύχους και ανέμων η ταχύτητα των οποίων αγγίζει τα 100 χλμ/ώρα.

«Είναι η πρώτη φορά που βγάζουμε την στολή από τα εργαστήρια και την δοκιμάζουμε σε πραγματικό περιβάλλον όπου επικρατούν ακραίες συνθήκες» δήλωσε στο πρακτορείο Reuters ο Πάμπλο ντε Λεόν που ειδικεύεται στην αεροδιαστημική μηχανική και είναι ο σχεδιαστής της νέας στολής.

Ο Διόνυσος «ζωντανεύει» στο Αρχαιολογικό Μουσείο,

Eρυθρόμορφη κύλικα. Διόνυσος και Ηρακλής στο τραπέζι.(αρ.ευρ. 27523). 5ος αι π.Χ.

Ο Θεός Διόνυσος ζωντανεύει στις 27 Μαρτίου στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο μέσα από το Παραμύθι της Κυριακής, που την Κυριακή 27 Μαρτίου είναι αφιερωμένο στο θεό του κρασιού, του χορού και του θεάτρου.

Το παραμύθι αφηγείται η Νίκη Κάπαρη και μαζί της ο Γιάννης Ψειμάδας θα πλαισιώσει μουσικά την αφήγηση με ήχους κρουστών και έγχορδων οργάνων.

Το παραμύθι απευθύνεται σε παιδιά 5-12 χρονών. Η διάρκεια του προγράμματος είναι 50 λεπτά. Οι ώρες διεξαγωγής του προγράμματος είναι 11:00 - 11:50 π. μ. ή 12:00 - 12:50 μ. μ. Η συμμετοχή είναι δωρεάν. Απαραίτητες είναι οι δηλώσεις συμμετοχής, που έχουν ξεκινήσει τη Δευτέρα 14 Μαρτίου

Αναδημοσιευση Απο Βημα

Greecelands

Από τον Μπαχ στον Μπόνο µε µια δοξαριά,


Ο Βιβάλντι συναντά τους U2, ο Μπετόβεν τούς Metallica και ο Ντέιβιντ Γκάρετ στηρίζει αυτές τις «συναντήσεις» µε όλες του τις δυνάµεις. Και οπωσδήποτε µε το βιολί του.

Ο Ντέιβιντ Γκάρετ είναι το πιοδιάσηµο «ροκ» βιολί αυτή την εποχή. Εχει και ρεκόρ – όπως πιστοποιεί και το βιβλίο ρεκόρ Γκίνες, το 2008 ο Ντέιβιντ Γκάρετ έγινε το πιο γρήγορο βιολί στον πλανήτη. Επαιξε 13 νότες σε ένα δευτερόλεπτο. Αν υπάρχει µια εικόνα γιατον κλασικό βιολονίστα, ο Γερµανοαµερικανός Ντέιβιντ Γκάρετ, πάντως, δεν την έχει. Εχει µακριά µαλλιά, φοράει χοντρές µπότεςµοτοσυκλετιστή, στενά τζιν παντελόνια – θα µπορούσε άνετα να είναι µέλος µιας ροκ µπάντας. Ισωςκαι χαρντ-ροκ µπάντας. Εχεις την εντύπωση ότι από κάπου θα εµφανίσει την ηλεκτρική κιθάρα και θα αρχίσει να παίζει µε πώρωση. Μα, παίζει µε πώρωση, είναι ένας ροκ σταρ µε Στραντιβάριους.Στο κάτω κάτω, όλοι έχουµε κουραστεί µε τα κλισέ. Παιδί - θαύµα της κλασικής µουσικής, ο 30χρονος σήµερα Γκάρετ παίζει Μπετόβεν και µετά Metallica καιΜπαχ, και µετά Νirnava. Στον καινούργιο τουδίσκο,που λέγεται«Rock Symphonies», κάνει ακριβώςαυτό: συνδυάζει «Τέσσερις Εποχές» και Vertigo,Βιβάλντι και Μπόνο, ένα κροσόβερ από την κλασική στη ροκ, το οποίο, όπως έχει φανεί, υπάρχει κοινό για να το αγαπήσει και να το αγοράσει. Ο Γκάρετ δικαιώνει τη φήµη του ως ο Τζίµι Χέντριξ του βιολιού και το υποστηρίζει:

«Η κλασική και το ροκ πάντα είχαν κοινό στοιχείο την αίσθηση του ρυθµού.Ο Σοπέν και ο Παγκανίνι ήταν οι Τζίµι Πέιτζ και Τζίµι Χέντριξ της εποχής τους, είδωλα σαν ροκ σταρ».

Γεννηµένος στο Ααχεν της Γερµανίας το 1980, γιος ενός γερµανού δικηγόρου και µιας αµερικανίδας µπαλαρίνας, ο µικρός Ντέιβιντ ζήλεψε το βιολί που ο πατέρας του είχε κάνει δώρο στον µεγάλο αδελφό του και άρχισε να προσπαθεί να παίξει – από τα 4 του χρόνια. Στα 13 του είχε βγάλει δύο CD, είχε αρχίσει τις εµφανίσεις στην τηλεόραση, ενώ συνέχιζε σπουδές καικαλλιεργούσε το µουσικό ταλέντο του.

Color mania!!



Colormania είναι προηγμένo εργαλείο ένας color picker ειδικά διαμορφωμένος
για τους σχεδιαστές ιστοσελίδων,γραφίστες και προγραμματιστές εφαρμογών.

Υποστηρίζει διάφορα μοντέλα χρωμάτων και είναι σε θέση να επιλέξει τα χρώματα
από οπουδήποτε στην οθόνη σας.Η ακρίβεια σε επίπεδο pixel είναι
πολύ καλή καί εύκολη με τον ενσωματωμένο μεγεθυντικό φακό οθόνης .



Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory