Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τρίτη, 5 Απριλίου 2011

ΑΝΑΠΗΡΙΑ και ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΤΗΤΑ,


Δεν υπάρχει κανένας λόγος, μια ακρωτηριασμένη κοπέλα να αντιμετωπίζεται, ή να επισημαίνεται, ως διαφορετική.
Μία αναπηρία δεν σε κάνει λιγότερο γυναίκα........

Γοτθικό στύλ .

Goth Style For Hardcore Fans   awesome 2
Goth Style For Hardcore Fans   awesome 2
Goth Style For Hardcore Fans   awesome 2
Goth Style For Hardcore Fans   awesome 2
Goth Style For Hardcore Fans   awesome 2
Goth Style For Hardcore Fans   awesome 2
Goth Style For Hardcore Fans   awesome 2

...... Η Αγάπη λάμπει...



Μ'αρέσει ...
Το τραγούδι αυτό , και οχι μόνο γιατί μου  θυμίζει Beatles....

Love Shines. To νέο τραγουδι του Ron Sexsmith.


                                     


Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/#ixzz1IfBIgAKX

Η αγάπη είναι τυφλή .

Love Is blind   bizarre
Love Is blind   bizarre
Love Is blind   bizarre
Love Is blind   bizarre

Ιστορίες του Νασρεντίν Χότζα



Ο Νασρεντίν Χότζα ή γνωστότερος ελληνικά ως Ναστραντίν Χότζας (το όνομα σημαίνει «Η δόξα της Πίστης» στα Αραβικά) ήταν ένας δημοφιλής κεντρικός ήρωας μύθων, παροιμιών, ανεκδότων που κυκλοφορούσαν ευρύτατα σε όλες τις κοινωνικές τάξεις της Μέσης Ανατολής.  Ο Ναστραντίν Χότζας παρουσιάζεται ως τύπος σούφι, φιλόσοφου ανατολίτη, οπλισμένος με φιλοσοφική εγκαρτέρηση στις αντιξοότητες της ζωής, πάντοτε ετοιμόλογος με ελευθερία εκφράσεων, πολλές φορές και με αισχρολογίες. Oι ιστορίες του μπορεί να είναι παράδοξες, απλοΐκές αλλά έχουν βαθύτερα νοήματα τα οποία γίνονται κατανοητά μέσα από τη διήγηση.Οι ιστορίες του Νασρεντίν Χότζα είναι δημοφιλείς σε όλο τον κόσμο και η UNESCO είχε θεσπίσει το 1996-1997 Διεθνές Έτος Νασρεντίν Χότζα.

Η αλήθεια
Μία ομάδα αναζητητών της Αλήθειας, ήρθε να συναντήσει το Χότζα για να ακούσει τη διδασκαλία του.
«Αν θέλετε να μάθετε για την Αλήθεια», τους λέει εκείνος, «θα πρέπει να το πληρώσετε ακριβά».
«Και γιατί θα πρέπει να πληρώσουμε ακριβά για να μάθουμε κάτι σαν την Αλήθεια», ρώτησε ένας από την ομάδα.
«Δεν έχετε προσέξει», είπε ο Χότζας «ότι η σπανιότητα ενός πράγματος είναι που καθορίζει την τιμή του;».

Το λάθος του ..χάρου
Ο Χότζας είχε πέσει στο κρεβάτι βαριά άρρωστος. Όλοι νόμιζαν πως θα πεθάνει. Η γυναίκα του ντύθηκε
 στα μαύρα κι άρχισε τα κλάματα και τα μοιρολόγια. Οι μαθητές του που είχαν μαζευτεί γύρω από το κρεβάτι του, τον κοίταζαν με βαθιά θλίψη. Μόνο ο Χότζας, έμενε ατάραχος και κάθε τόσο γέλαγε...

«Δάσκαλε», τον ρωτάει ένας από τους μαθητές του, «πώς γίνεται να αντιμετωπίζεις το θάνατο με τέτοια ψυχραιμία, και μάλιστα κάθε τόσο να γελάς, ενώ εμείς που δεν πρόκειται να πεθάνουμε, αγωνιούμε μήπως μας αφήσεις»;
«Πολύ απλό», απάντησε ο Χότζας. «Καθώς σας κοιτάζω ξαπλωμένος, λέω στον εαυτό μου: » Όλοι σας έχετε τόσο βαριά θλιμμένη όψη, που είμαι σχεδόν σίγουρος ότι όταν έρθει ο Άγγελος του Θανάτου, θα νομίσει ότι κάποιος από εσάς είναι που τον περιμένει και θα τον πάρει κατά λάθος, και θα μ' αφήσει εμένα να ζήσω κι άλλο. Γι' αυτό κάθε με πιάνουν τα γέλια...»

Θα μπορούσε να είχε συμβεί κάτι χεορότερο
Ο Νασραντίν ερέθιζε συνεχώς τους φίλους του με την αιώνια αισιοδοξία του. Όσο άσχημη κι αν ήταν μια κατάσταση, εκείνος έλεγε πάντοτε:

«Θα μπορούσε να είχε συμβεί κάτι χειρότερο.»
Για να τον θεραπεύσουν από αυτή του την ενοχλητική συνήθεια, οι φίλοι του αποφάσισαν να του στήσουν μια κατάσταση τόσο μαύρη, τόσο ζοφερή, που να μην μπορούσε ο Νασραντίν να βρει καμία ελπίδα σ' αυτήν.
Μια μέρα, ένας απ' αυτούς τον πλησίασε στο μπαρ και του είπε:
«Νασραντίν, άκουσες τι συνέβη στο Γιώργο; Χθες βράδυ, πήγε στο σπίτι του, βρήκε τη γυναίκα του στο κρεβάτι με έναν άλλο άντρα, τους σκότωσε και τους δύο κι ύστερα αυτοκτόνησε.»
«Τρομερό,» είπε ο Νασραντίν, «θα μπορούσε όμως να είχε συμβεί κάτι χειρότερο.»
«Τι στα κομμάτια θα μπορούσε να είχε συμβεί, που να ήταν χειρότερο απ' αυτό;»
«Αν είχε συμβεί προχθές, τώρα θα μπορούσα να είμαι εγώ ο σκοτωμένος.»

Το μικρό σπίτι
Ένας φτωχός οικογενειάρχης, που ζούσε σε ένα δωμάτιο με την πολυμελή οικογένειά του, πήγε στον Χότζα και του ζήτησε ένα πιο μεγάλο σπίτι για να ανασάνει λίγο η ταλαιπωρημένη οικογένειά του.


«Αγαπητέ μου Χότζα, θέλουμε ένα πιο μεγάλο σπίτι, δεν μπορούμε να ζούμε η γυναίκα μου και εγώ, τα τόσα μας παιδιά και συγγενείς όλοι μαζί σ΄ένα δωμάτιο», έκλαψε ο δύσμοιρος άνθρωπος.
Ο Χότζας τον ρώτησε αν έχει ζώα στην αυλή του. «Έχω», του απάντησε. «Τότε απόψε βάλε και τις όρνιθες μαζί σας», τον συμβούλεψε ο Χότζας.
Τις βάζει ο άνθρωπος και πάει το επόμενο πρωί στον Χότζα. «Αγαπητέ μου Χότζα, είμαστε χειρότερα σκάσαμε όλοι μαζί και με τα ζώα».
«΄Έχεις και άλλα ζώα;», τον ρώτησε ο Χότζας. «Έχω», είπε ο άνθρωπος, «σκύλο και γάτο». «Απόψε βάλε και αυτά μαζί». Τα βάζει ο καημένος και πάει ξανά το επόμενο πρωί για να κλάψει απαρηγόρητος.
Ο Χότζας τον ρωτάει και πάλι, μήπως «έχεις και κανένα γάιδαρο στην αυλή»; «Ναι», του απαντά ο άνθρωπος. «Απόψε βάλε και αυτόν και έλα αύριο».
Την επομένη πάει απαρηγόρητος. Τότε ο Χότζας του λέει: «Απόψε βγάλε το γάιδαρο έξω και έλα αύριο».
Την επομένη ο άνθρωπος πάει χαρούμενος και του λέει: «Ευχαριστούμε Χότζα μου, είμαστε λίγο καλύτερα». «Απόψε βγάλε λοιπόν, και τις όρνιθες, αύριο το σκύλο και μεθαύριο τη γάτα».
Έτσι κάνει ο άνθρωπος και πάει χαζοχαρούμενος στον Χότζα και τον ευχαριστεί θερμά για τη βοήθειά του και του λέει: «Να 'σαι καλά Χότζα μου, τώρα ανασάναμε, σε ευχαριστούμε πολύ, πολύχρονος να 'σαι»!



Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/#ixzz1Id5aVUca

Η καλύτερη υπηρεσία παράδοσης .

The Best Delivery Service Ever   fail
The Best Delivery Service Ever   fail
The Best Delivery Service Ever   fail
The Best Delivery Service Ever   fail

Η παιδεία των γυναικών στην αρχαία Ελλάδα....




Στοιχειώδη εκπαίδευση: Γραφή, ανάγνωση, λυρική και επιλεγμένη επική ποίηση, χορός. Περίπου μέχρι δώδεκα χρονών.
Μέση και ανωτέρα εκπαίδευση : Μέχρι περίπου τα είκοσι της χρόνια εκπαιδεύεται συνήθως από την μητέρα της στην οικονομία και διαχείριση του νοικοκυριού, υφαντική, χειροτεχνία, διακοσμητική. Επίσης υπήρχαν για τις κόρες πλουσιοτέρων Αθηναίων ιδιωτικά οικοδιδασκαλεία στα οποία σπούδαζαν μουσική, κιθαρωδία, όρχηση κ.λ.π.

Ανώτατη εκπαίδευση: Πλήθος ανωτάτων σχολών δεχόταν ευχαρίστως γυναίκες!

Επειδή η ιστορία ασχολείται κυρίως με πολέμους οι οποίοι με εξαίρεση των Αμαζόνων και ολιγοστών εξαιρέσεων άλλων γυναικών είναι ανδροκρατική, δεν έχουμε όλα ...

τα ονόματα των γυναικών επιστημόνων. Παρ όλα αυτά υπάρχουν πάρα πολλές γυναίκες που διέπρεψαν στον χώρο της επιστήμης.


Στην Ανωτάτη Φιλοσοφική και Μαθηματική Σχολή του κορυφαίου Διδασκάλου Πυθαγόρα διέπρεψαν: Οι Θεανώ, Θεόκλεια, Ασκληπιγένεια, Περικτιόνη, Φιλτύς, Μελίσσσα,, Τιμύχα, Μιλλία, Χειλωνίς, Κρατησόκλεια,Βοιώ, Θεάδουσα και πολλές άλλες.


Και ξέρετε ποιος ήταν ο Διδάσκαλος των « Ηθικών αρχών» του Πυθαγόρα; Η Θεμιστόκλεια, η Ιέρεια των Δελφών!


Η Σχολή του Επίκουρου: Οι Ανθεια, Λεόντιον, Ερώτιον.


Η Πλατωνική Ακαδημία:Το Πανεπιστήμιο της Αρχαίας Ελλάδας, διήρκεσε σχεδόν 1000 χρόνια μέχρι που ο Ιουστινιανός για να σώσει τον κόσμο από …την ιερόσυλο τρέλα των Ελλήνων (Ιουστινιανός Κώδιξ) το έκλεισε. Διεσώθησαν τα ονόματα της Λασθένειας, και της Αξιοθέας.


Ανώτατες Σχολές Ιατρικής: Κνίδος, Κως, Αλεξάνδρεια.


Διέπρεψαν οι: Αγνοδίκη, Δεινομάχη, Ερμιόνη, Ευτυχία, Φιλονίλα, Κλεοπάτρα μάλιστα βοηθός και συνεργάτρια του μεγάλου ιατρού Γαληνού, Ολυμπιάς, Σάλπη και πολλές άλλες. Γνωρίζετε ότι η Ελληνίδα Φαραώ της Αιγύπτου Κλεοπάτρα δεν έφτιαχνε μόνο δηλητήρια αλλά και φάρμακα και ότι έγραψε ένα βιβλίο περί φαρμάκων;


Αυτά εν ολίγοις για την ανώτατη εκπαίδευση στην αρχαία Ελλάδα. Αλλά σκεφτήκατε από πότε συμμετέχουν οι γυναίκες στην ανώτατη εκπαίδευση στον μοντέρνο κόσμο;


Το 1890 μ.Χ. διέγραψαν όλες τις γυναίκες που θέλησαν να λάβουν μέρος στην ανώτατη εκπαίδευση. Αυτό δεν έγινε ούτε στην Αφρική ούτε στην Ασία, αλλά στην πεπολιτισμένη Μ Βρετανία! Στην Ελλάδα παρά τις επελάσεις της έφιππης αστυνομίας στο πανεπιστήμιο τόλμησε να σπουδάσει μόλις το 1896 μ.Χ. η Ελληνίδα Αγγελική Παναγιωτάκη.


Το Όρος του Άθω και οι γυναίκες


Η εντύπωση ότι στο όρος Άθως ζούσαν μόνο άντρες είναι λάθος. Μάλλον θα πρέπει οι αρθρογράφοι να μας εξηγήσουν για ποίο λόγο δεν το αναφέρουν. Είναι ύποπτο να ξεκινάς την Ιστορία της Ελλάδος από τους μοναχούς…. Από την μυθολογία μαθαίνουμε ότι το όρος είχε παραχωρηθεί από τον Δία στην „χρυσόθρονον αγνήν Αρτέμιδα“. Σε πολλούς είναι επίσης γνωστό ότι λέγεται και ο „κήπος της Παναγίας“, και πρωτύτερα ονομαζόταν „ο κήπος της Αρτέμιδος“. Μάλιστα ο αρχιμανδρίτης Ανδρέας Αγιορείτης ο οποίος έζησε μία δεκαετία σε Σκήτη αναφέρει ότι βρέθηκε εκεί νόμισμα με απεικόνιση της θεάς Αρτέμιδος. Επίσης ο Παυσανίας (Αρκαδικά 31,8) αναφέρει ότι σε ιερά αφιερωμένα σε θεές επιτρεπόταν η είσοδος σε γυναίκες αλλά σε άνδρες μόνο μία φορά τον χρόνο.

Γυναικεία ιερατικά αξιώματα

Τα ιερατικά αξιώματα των γυναικών ήταν: Ιέρεια, Πρωθιερέα, Μυσταγωγός, Υδρανός (για βάφτιση), Παναγείς (πάναγνες), Ιεροφάντιδες, Ιεαραπόλοι, Αρχιέρεια, Προμάντις.

Γιορτές γυναικών
Ανθεσφόρια ( Ηροσάνθεια), Γυναικοθύνθια (Αλεαία), Εκδύσια (Αποδύσια), Ενδυμάτια, Ηρώα, Ηραία Θύεια: Οι γυναικείοι Ολυμπιακοί αγώνες, Θυίεια, Μύσια, Τιτθηνίδια,Μύσια, Καρυάτεια.
Στα Καρυάτεια, στην πόλη Καρυές της Αρκαδίας όμορφες γυναίκες έδειχναν τα κάλλη τους σε άνδρες και επιλέγανε έναν για σύζυγο.


Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/2011/04/blog-post_02.html#ixzz1Id6nWhNr

Ενα διαφορετικό βιβλίο για τον εγκέφαλο,

Διαφορετικές απόψεις του ίδιου σκηνικού βλέπει το κάθε μάτι μας. Το αριστερό βλέπει τους φοίνικες αλλά δεν μπορεί να δει τα ανθισμένα δένδρα. Αντίθετα, τα πανιά της βάρκας κρύβουν τους φοίνικες από το δεξί μάτι που βλέπει όμως τα ανθισμένα δένδρα. Ο εγκέφαλός μας συνδυάζει τις δύο εικόνες για να αποκτήσει την τρισδιάστατη θέα του κόσμου

Γίνε και συ διάνοια, μπορείς!

Το βιβλίο του Jonh Woodward «Γίνε και συ διάνοια, μπορείς!» δίνει μια εξαιρετικά καλή λύση σε αυτό το πρόβλημα. Αν και δομημένο σαν ένα κλασικό σχολικό εγχειρίδιο με οκτώ ενότητες («Ο εγκέφαλος αυτοπροσώπως», «Στον κόσμο των αισθήσεων», «Πώς λειτουργεί η μνήμη», «Επίλυση προβλημάτων», «Η ικανότητα του λόγου», «Ο δημιουργικός νους», «Ο εγκέφαλός σου κι εσύ» και «Εγκέφαλος: ένα όργανο που εξελίσσεται»), το βιβλίο δεν έχει άλλες ομοιότητες με τα βιβλία του σχολείου. Δεν είναι μόνο το μεγάλο μέγεθος, η ποιότητα του χαρτιού και το πλήθος των έγχρωμων φωτογραφιών που το καθιστούν διαφορετικό. Είναι τα κείμενά του, το νεύρο τους, η ζωντάνια τους. Είναι επίσης το γεγονός ότι ο συγγραφέας πιάνεται από τα καθημερινά, από τις εμπειρίες των παιδιών, για να τους πει κάτι που αφορά τον εγκέφαλο. Και φυσικά, τα παιχνίδια! Οι σπαζοκεφαλιές, οι οφθαλμαπάτες, τα παράδοξα, τα μαγικά κόλπα, τα πειράματα που αξιοποιούνται για να προκαλέσουν το παιδί να ασχοληθεί με το βιβλίο και να εμπεδώσει τις γνώσεις που του μεταφέρει.

Διατροφικές διαταραχές πλήττουν και μαθητές Δημοτικού,


Ολοένα και περισσότερα μικρά παιδιά πάσχουν από διατροφικές διαταραχές, όπως βουλιμία και νευρική ανορεξία, από την ηλικία των έξι ετών, λένε τώρα βρετανοί επιστήμονες.

Οπως προκύπτει από πρόσφατη μελέτη σε δείγμα 3.000 παιδιών κάτω των 13 ετών, το 82% των κοριτσιών και το 18% των αγοριών πάσχουν από κάποια μορφή διατροφικής διαταραχής, όπως λόγου χάρη να αρνούνται να φάνε, να χρησιμοποιούν καθαρτικά ή να κάνουν εμετό μετά το γεύμα τους. Η έρευνα, που έγινε σε χρονικό διάστημα 14 μηνών από το University College του Λονδίνου, έδειξε πως 208 παιδιά Δημοτικού βρίσκονται στα πρώτα στάδια κάποιας διατροφικής διαταραχής, όπως η νευρική ανορεξία.

Θέατρο - Λίγο πριν πέσει η αυλαία,

Ο Γιώργος Μιχαλακόπουλος και η Κατερίνα Μαραγκού στη «Φθινοπωρινή ιστορία»

Οσες συνήθειες κι αν έχουν αλλάξει πια στο ελληνικό θέατρο, η Κυριακή των Βαΐων παραμένει η ημερομηνία - σταθμός για τη λήξη της χειμερινής σεζόν Με τη διαφορά ότι ορισμένες πλέον, παραστάσεις, συνεχίζουν και μετά τις διακοπές του Πάσχα, ενώ σ΄αυτές προστίθενται και πρεμιέρες, ουκ ολίγα έργα κατεβάζουν την αυλαία τους στις 17 Απριλίου. Αρα, όποιος ενδιαφέρεται έχει μπροστά του δύο εβδομάδες για να προλάβει να τις δει, πριν κατέβουν.

Κι ενώ στο Εθνικό Θέατρο, μόνον ο «Συρανό ντε Μπερζεράκ» του Ρονστάν σε σκηνοθεσία του Νίκου Καραθάνου, ολοκληρώνει τον τόσο επιτυχημένο βίο του, στο Θέατρο Τέχνης οι τέσσερις από τις πέντε παραστάσεις που παίζονται, τελειώνουν. Πρόκειται για τα έργα: «Το αρχαιότερο επάγγελμα», «Ανώνυμη Αγία ή μια Κοινότατη Ιστορία», «Ταξιδεύοντας με τον ΠΑΟΚ» και ο «Αλαντίν» - για τα παιδιά.

Αυλαία και για τις δύο παραγωγές του Απλού Θεάτρου, τον «Επιστάτη» του Πίντερ με τον Δημήτρη Καταλειφό και τις «Ευτυχισμένες μέρες» του Μπέκετ με τη Ράνια Οικονομίδου, και τα δύο σε σκηνοθεσία του Αντώνη Αντύπα - στην Κεντρική και τη Νέα Σκηνή. Αυλαία και για τα «Ορφανά» του Ντένις Κέλλι, που σκηνοθετεί ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος στο Θέατρο του Νέου Κόσμου, όπως και για τις δύο παραστάσεις του Θεάτρου της οδού Κεφαλληνίας, το «Σπίτι της Μπερνάρντα Αλμπα» του Λόρκα, σε σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού με την Μπέτυ Αρβανίτη και το «Σόλο Ντουέτο» με τη Μάνια Παπαδημητρίου, στη Β΄Σκηνή. Κι έπεται συνέχεια: «Φθινοπωρινή ιστορία» του Αρμπούζοφ με τον Γιώργο Μιχαλακόπουλο και την Κατερίνα Μαραγκού στο θέατρο «Αλμα», αλλά και οι «Επικίνδυνες Σχέσεις» στο ίδιο θέατρο, σε σκηνοθεσία του Γιώργου Κιμούλη. Ακόμα:

Στον ήρεμο κόσμο του Μίκους,


Ο γερμανός πολυοργανίστας και τραγουδιστής στην Αθήνα

Σε μία εποχή που φαίνεται να έχουν ειπωθεί σχεδόν τα πάντα, ο Στέφαν Μίκους, έχει διαγράψει μία άρτια καλλιτεχνική πορεία πολύ πριν η έθνικ ή world, ή άμπιεντ μουσική γίνουν της μόδας. Και μάλιστα με εργαλεία ιδιαιτέρως ξεχωριστά χωρίς την βοήθεια της ψηφιακής τεχνολογίας αλλά ούτε και των ηλεκτρονικών οργάνων. Στο θαυμαστό κόσμο του Μίκους η χρήση οργάνων ή ήχων μία άλλης χώρας, κουλτούρας ή παράδοσης δεν γίνεται εν είδει εντυπωσιασμού ούτε προκειμένου η χαρά τη δημιουργίας να αποκατασταθεί στους καταλόγους των επιτυχιών.

Ολα ξεκινούν από μία εσωτερική ανάγκη του καλλιτέχνη να εκφράσει την τελειότητα (!) του κόσμου που ζούμε πάντα όμως με γνώμονα τη γνώση. «Δεν μπορείς να νιώσεις τη μουσική ενός τόπου αν δεν ζήσεις, περπατήσεις, τραφείς με τα φαγητά του» λέει χαρακτηριστικά ο γερμανός μουσικός. Και αυτό ακριβώς κάνει. Μικρός ακόμη στα τέλη της δεκαετίας του '60 βρέθηκε στο Μαρόκο ενώ λίγο αργότερα όπως όλοι όσοι αγαπούσαν του Μπιτλς γνώρισε τον Ραβί Σανκάρ αλλά και την ιαπωνική μουσική παράδοση και τότε αντιλήφθηκε την αποστολή του.

Γυρνώντας σχεδόν ολόκληρο τον πλανήτη γνώρισε την ομορφιά οργάνων και μουσικών ξεχασμένων από τον χρόνο. Οργανα τα οποία είναι δύσκολο να εντοπίσει κανείς σήμερα ή ακόμη η μοναδική θέση που κατέχουν ώστε να μην ξεχαστούν είναι εκείνη στις προθήκες ενός μουσείου. Ονόματα όπως dilruba, sho djegok, tischharfe, kortholt, bolombatto ακούγονται ως αστείο στα χείλη των περισσοτέρων μας, στα δικά τους όμως ηχούν με μοναδικό τρόπο. Είναι από τους λίγους καλλιτέχνες της εκλεκτικής εταιρίας ECM όπου την παραγωγή των άλμπουμ του πραγματοποιεί ο ίδιος και όχι ο ιδρυτής της Μάνφρεντ Αϊχερ και επίσης όπως και η Λίζα Ζεράρ των Dead Can Dance πολλές φορές τραγουδά σε μία δικής του επινόησης γλώσσα.

Με τη γλώσσα του σώματος,


Ενας χρήσιμος οδηγός για τον νοηματικό κώδικα ανά τον κόσμο

Η γλώσσα του σώματος δεν είναι διεθνής. Aρκεί μια λάθος χειρονομία για να σας βγει το ταξίδι ξινό. Οι περισσότεροι λαοί έχουν τον δικό τους τρόπο να δείχνουν την ευχαρίστηση ή τον θυμό τους. Ιδού μερικά μυστικά αυτής της γλώσσας που θα σας βοηθήσουν να αποφύγετε τις κακοτοπιές.

Ορθιος με τα χέρια στη μέση

ΗΠΑ: Είμαι χαλαρός, έχω τον έλεγχο και... «δεν μου πάει το κοστούμι μου;».

Μεξικό, Ινδονησία, Μαλαισία, Σιγκαπούρη, Φιλιππίνες: Ενδέχεται να θεωρηθεί ως επιθετική ή προκλητική χειρονομία.


Κούνημα του κεφαλιού δεξιά - αριστερά

ΗΠΑ και πολλές άλλες χώρες: Εκδήλωση άρνησης.

Τουρκία: Για τους περισσότερους δεν έχει κανένα νόημα. Οι Τούρκοι λένε «όχι» σηκώνοντας τα φρύδια και γέρνοντας το κεφάλι προς τα πίσω.


Ο αντίχειρας και ο δείκτης σχηματίζουν κύκλο, με τα υπόλοιπα δάχυλα ανασηκωμένα

ΗΠΑ, Μάλτα, Ιταλία, Τυνησία, Τουρκία, Φιλιππίνες: «Εντάξει».

Βραζιλία, Γουατεμάλα: Χυδαία βρισιά, προσβολή (δηλώνει το απόκρυφο σημείο του σώματος).

Κολομβία: «Είσαι ομοφυλόφιλος» (όταν ο κύκλος σχηματίζεται επάνω από τη μύτη).

Ιαπωνία: Χρήμα.


Δείχνοντας με το πόδι ή επιδεικνύοντας τη σόλα του παπουτσιού

ΗΠΑ: Δεν σημαίνει τίποτε.

Ινδία, Ισραήλ, Μαλαισία, Τουρκία και στις περισσότερες αραβικές χώρες: Πολύ προσβλητική χειρονομία, διότι τα πόδια θεωρούνται βρώμικα. Ποτέ να μην κάθεστε σταυροπόδι επιδεικνύοντας τις σόλες των παπουτσιών σας στις χώρες αυτές ούτε να μετακινείτε αντικείμενα με τα πόδια.


Σχηματίζοντας με τα δάχτυλα του χεριού το V

ΗΠΑ: Σήμα της νίκης ή της ειρήνης.

Αγγλία: Αν η παλάμη είναι στραμμένη προς τον εαυτό σας, είναι χυδαία βρισιά, ταυτόσημη με το ανασήκωμα του μέσου δακτύλου προς τα πάνω. Αν η παλάμη είναι στραμμένη προς τα έξω, δηλώνει το σήμα της νίκης.

Ορθοπεταλιά στον λεωφορειόδρομο,

Η ευρύτερη χρήση του ποδηλάτου ως συγκοινωνιακού μέσου στο ιστορικό κέντρο εξετάζεται πλέον ανοιχτά από το υπουργείο Υποδομών

Την είσοδο των ποδηλατών στις λεωφορειολωρίδες εξετάζει πλέον το υπουργείο Υποδομών, στο πλαίσιο των προτεινόμενων μέτρων για την εξυγίανση του ιστορικού κέντρου των Αθηνών.

Όπως πληροφορείται «Το Βήμα», το υπουργείο μελετά την επισημοποίηση της χρήσης των λεωφορειόδρομων και για τους ποδηλάτες, οι οποίοι, ούτως ή άλλως εισέρχονται στις εν λόγω λωρίδες.

«Η Ελλάδα είναι γεμάτη με άστρα»,


Η Κατρίν Ντενέβ μίλησε για την αγάπη της στη χώρα μας

Ο φιλελληνισμός της γαλλίδας ηθοποιού Κατρίν Ντενέβ ήταν σίγουρα το στοιχείο που επικράτησε στην συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε το μεσημέρι της Παρασκευής 1 Απριλίου στο auditorium του Γαλλικού Ινστιτούτο. Η Ντενέβ, που βρέθηκε στην Αθήνα στο πλαίσιο του φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου που άνοιξε την Πέμπτη 31 Μαρτίου με την πανελλήνια πρεμιέρα της ταινίας της ,«Potiche», μίλησε αρκετές φορές για την αγάπη της για την Ελλάδα ,αφήνοντας για το τέλος την ωραιότερη φράση της συνέντευξης Τύπου: «Η Ελλάδα είναι σαν τον ουρανό σας, γεμάτη πολλά άστρα!»

Katie πραγματοποίησε τον γάμο της με ασυνήθιστα αξεσουάρ για τη γαμήλια δεξίωση με μια φιάλη οξυγόνου,


Η Katie, αμερικανίδα 21 ετών έπασχε από καρκίνο και ενώ βρισκόταν στο τελευταίο στάδιο παντρεύτηκε τον εκλεκτό της καρδιάς της. Πραγματοποιήθηκε 11 Ιανουαρίου 2005 στις ΗΠΑ.Ο αρραβωνιαστικός της ήταν ο Nick Godwin, 23 . Αυτή είναι μια παλιά ιστορία (από το 2005) και έγινε γνωστή επειδή οι φωτογραφίες τους κέρδισαν το 2006 σε έναν διαγωνισμό.
Παρ 'όλο τον πόνο, την κακή λειτουργία των εσωτερικών οργάνων της, με ενέσεις μορφίνης, η Katie πραγματοποίησε τον γάμο της με ασυνήθιστα αξεσουάρ για τη γαμήλια δεξίωση με μια φιάλη οξυγόνου, την οποία χρησιμοποίησε κατά τη διάρκεια της τελετής.


Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory