Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τρίτη, 12 Απριλίου 2011

8 λόγοι που μας κάνουν καλύτερες από τους άντρες ...




Στο μυαλό ενος Αντρα..

Και όμως. Γίνεται να είστε καλύτερες από εμάς και το παραδέχομαι (φυσικά με αποδείξεις).

•Οδήγηση. Μπορεί να μην το πιστεύετε (ούτε εγώ το πίστευα στην αρχή, όμως το έψαξα) αλλά είστε καλύτερες στην οδήγηση. Οι άνδρες, σύμφωνα με μελέτες, έχουν 77% περισσότερες πιθανότητες από ό,τι οι γυναίκες να πεθάνουν σε τροχαίο ατύχημα, ενώ οι στατιστικές δείχνουν πως στο 80% των ατυχημάτων στη Νέα Υόρκη την τελευταία πενταετία οι οδηγοί ήταν άνδρες. Τώρα αν κάποια γυναίκα τους βγήκε στο «Stop» ξαφνικά και τράκαραν για να τις αποφύγουν, αυτό δεν το γνωρίζω.

•Χωρισμός. Σύμφωνα με έρευνα που έγινε σε χίλιους εργένηδες αποδείχτηκε πως οι άντρες υποφέρουν περισσότερο μετά από έναν χωρισμό, ενώ οι γυναίκες το αντιμετωπίζουν και το ξεπερνούν καλύτερα. Πολύ λογικό, καθώς είστε πιο χοντρόπετσες, ενώ εμείς είμαστε πιο ευαίσθητες ψυχές.

•Σπουδές. Το 2016 αναμένεται πως το 61% των πτυχίων, το 63% των μεταπτυχιακών και το 58% των διδακτορικών πτυχίων θα τα παίρνουν γυναίκες, ενώ τώρα οι στατιστικές λένε πως σε σχέση με τις 185 γυναίκες που τελειώνουν το πανεπιστήμιο μόλις 100 άντρες αποφοιτούν. Όχι «φυτά» δεν είστε, αλλά μάλλον ασχολείστε περισσότερο από εμάς, που πιο πολύ μας νοιάζει να φλερτάρουμε, παρά να διαβάζουμε.

•Μεταφορά ειδήσεων. Σύμφωνα με Ελβετούς ερευνητές όταν ζητήθηκε από άντρες και γυναίκες να συμπληρώσουν ερωτηματολόγια σχετικά με μια μετάδοση ειδήσεων που παρακολούθησαν, οι γυναίκες ήταν πιο ακριβείς στις απαντήσεις τους. Μήπως είναι τυχαίο που γυναίκες συνήθως λένε τις ειδήσεις;

•Ακρίβεια στα «χτυπήματα». Σύμφωνα με μετρήσεις οι γυναίκες είναι πιο ακριβείς όταν «χτυπούν» κάποιο συγκεκριμένο αντικείμενο. Δηλαδή, αν πάρετε εσείς και ο σύντροφός σας ένα σφυρί κι ένα καρφί, εσείς θα το καρφώσετε πιο σωστά. Τώρα, γιατί πάντα ζητάτε από εμάς να κάνουμε αυτές τις δουλειές δεν το γνωρίζω.

•Μνήμη. Οι μελέτες έδειξαν πως θυμάστε καλύτερα πρόσωπα, λέξεις, εικόνες, αντικείμενα καλύτερα από εμάς. Σίγουρα το μυαλό των ανδρών δεν είναι συγκεντρωμένο.

•Επενδύσεις. Οι άνδρες είναι πιο πιθανό να πουλήσουν τις μετοχές τους λάθος στιγμή, αυξάνοντας έτσι τη ζημία. Αντίθετα οι γυναίκες στο σύνολο καταφέρνουν να αυξάνουν τα κέρδη στο χρηματιστήριο.

•Οδηγίες. Ενώ ως γνωστόν δεν προσανατολίζεστε πολύ εύκολα, σας είναι πιο εύκολο να δίνετε οδηγίες από εμάς. Το μυαλό σας, σύμφωνα με τις μελέτες πάντα, έχει πιο στοχευμένη σκέψη στο να δώσει οδηγίες (σε έναν τουρίστα για παράδειγμα), σε σχέση με έναν άνδρα που έχουν τις ίδιες γνώσεις για τον προορισμό. Οπότε στο εξωτερικό θα απευθυνόμαστε μόνο σε γυναίκες για να μας λένε πως θα πάμε που και δε θέλω γκρίνια, που αυτές θα τυχαίνει να είναι καλλίγραμμες.
Το ότι οι έρευνες αυτές απέδειξαν κάποια στοιχεία στα οποία είστε καλύτερες, φυσικά και δε σημαίνει πως πρέπει να πάρετε θάρρος και να μας βάλετε τα δυο πόδια σε ένα παπούτσι, γιατί όπως και να το κάνουμε πρέπει να υποστηρίξω το «ισχυρό» φύλο.
http://www.teamgr.gr/index.php?option=com_kunena&func=view&catid=166&id=3155&Itemid=282

Ιππεύοντας έναν ταύρο .

Riding On The Moon   animals 2
Riding On The Moon   animals 2
Riding On The Moon   animals 2
Riding On The Moon   animals 2
Riding On The Moon   animals 2

Αλλαγές στο σύστημα εισαγωγής ένα μήνα πριν από τις εξετάσεις



Έναν μήνα πριν από τις πανελλαδικές εξετάσεις το υπουργείο Παιδείας αλλάζει τους όρους του παιχνιδιού με τέσσερις κινήσεις:

* Καθιερώνει δύο τύπους απολυτηρίου δίνοντας τη δυνατότητα σε όσους μαθητές δεν επιθυμούν να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις να λάβουν τίτλο απόλυσης εξεταζόμενοι σε όλα τα μαθήματα σε ενδοσχολικό επίπεδο.

* Καταργεί τις μετεγγραφές που στην παρούσα φάση της ανέχειας είναι όρος ζωής για χιλιάδες υποψηφίους και ακολουθώντας το αμερικάνικο μοντέλο εισάγει κοινωνικά κριτήρια στη διαδικασία εισαγωγής σε ΑΕΙ-ΤΕΙ.

* Κόβει από του χρόνου την κατηγορία των υποψηφίων που συμμετείχαν στη διαδικασία επιλογής για το 10% θέσεων κάνοντας χρήση της βαθμολογίας προηγούμενων ετών.

* Τέλος, μεταθέτει την υπουργική απόφαση για τον αριθμό των εισακτέων τον Ιούνιο αντί του Μαρτίου που ίσχυε μέχρι τώρα, με αποτέλεσμα οι υποψήφιοι να οδηγούνται στις εξετάσεις χωρίς να γνωρίζουν πόσες είναι οι προσφερόμενες θέσεις.

* Όλες οι ρυθμίσεις, έμμεσα ή άμεσα, επιδιώκουν την απομαζικοποίηση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης για λόγους οικονομίας. Επιπλέον στέλνουν μήνυμα στην πανεπιστημιακή κοινότητα ότι δεν χρειάζεται να αντιδρά για τις δραματικές περικοπές στη χρηματοδότηση, αφού πλέον τα ιδρύματα θα καλούνται να εκπαιδεύουν λιγότερους.

http://ektiesthisi.blogspot.com/

Οι σκληρές γυναίκες της Κορέας .

Tough Korean Women   awesome 2
Tough Korean Women   awesome 2
Tough Korean Women   awesome 2
Tough Korean Women   awesome 2
Tough Korean Women   awesome 2
Tough Korean Women   awesome 2
Tough Korean Women   awesome 2

Γιατί οι γυναικες οταν βαζουν μασκαρα εχουν ανοιχτο το στομα;


 Eίναι σοβαρό το ζήτημα που θίγετε, πραγματικά.
Στρατιές ολόκληρες γενετιστών, υπαρξιακών ψυχολόγων, και ανθρωπολόγων προσπάθησαν να δώσουν μια ικανοποιητική απάντηση σε αυτό το δυσεπίλυτο πρόβλημα. Δυστυχώς πλέον έχει αρχειοθετηθεί παρέα με το κυπριακό και το μεσανατολικό κι εγώ προβλέπω να περνάω στο εξής ατέλειωτες ώρες μπροστά στον καθρέπτη παρέα με τη μάσκαρα, προσπαθώντας να κατορθώσω το ..ακατόρθωτο...
Τώρα που το σκέφτομαι  έτσι είναι....αν και όχι  πάντα...
http://minimarkettrikalon.blogspot.com/

Η αγάπη των ζώων .

Crazy Animal Love   animals 2
Crazy Animal Love   animals 2
Crazy Animal Love   animals 2
Crazy Animal Love   animals 2
Crazy Animal Love   animals 2
Crazy Animal Love   animals 2

ΥURI GAGARIN....50 xρόνια απο το ιστορικό ταξίδι του στο διάστημα...


 (12 Απριλιου 1961).


Magnify Image

Magnify Image
Ετοιμασίες στο διαστημόπλοιο Βόστοκ.


Magnify Image
Στο λεοφωρείο, πηγαίνοντας για την πλατφόρμα εκτόξευσης. Στο πίσω κάθισμα, ο πρώτος αντικαταστάτης του Γιούρι Γκαγκάριν, ο κοσμοναύτης Γκέρμαν Τίτοφ.
Magnify Image

Θαρραλέος αποχαιρετισμός (απο τους 48 σκύλους που προηγήθηκαν, 20 δεν γύρισαν ποτέ). 

Magnify Image


Τελευταίες οδηγίες απο τον Ολεγκ Ιβανόφσκι. Ο μυστικός κωδικός για την απενεργοποίηση του αυτόματου πιλότου σε περίπτωση ανάγκης ηταν ο αριθμός 125.

Magnify Image
Κοντρόλ πάνελ του Βοστόκ-1.
Magnify Image


"Εμπρος !" ("Πογιεκλαλι !).
Magnify Image
οτι απέμεινε απο την κάψουλα μετά απο 108 λεπτά πτήσης

Magnify Image
Mε τις κόρες του Γκάλια και Λένα
Magnify Image

Σε λάθος χειρισμού στην προσπάθεια ν αποφύγει εναν ατμοσφαιρικό ανιχνευτή, αποδίδεται, σύμφωνα με την τελευταία επίσημη ανακοίνωση που δόθηκε για  τον θάνατο -σε ηλικία 34 ετων- του Γιούρι Γκαγκάριν στη συντριβη του μαχητικού του αεροσκάφους.


Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/2011/04/uri-gagarin50-x.html#ixzz1JHheAb45

Το χρώμα του χρόνου και της επιτυχίας,

Το χρώμα του χρόνου και της επιτυχίας
Ο Γιάννης Ιακωβίδης φωτογραφίζεται δίπλα σε ένα από τα έργα που παρουσιάζει στην έκθεση «Το Χρώμα του Χρόνου»

Μεγάλη η ανταπόκριση του κοινού στην έκθεση φωτογραφίας του Γιάννη Ιωακωβίδη στη Γαλλία

Σε μία ιστορική πόλη της βορειοδυτικής Γαλλίας, περιγράφεται με τρόπο μοναδικό η Ιστορία μιας γαλλικής εταιρείας και μιας ελληνικής πόλης. Με τον τρόπο του Γιάννη Ιακωβίδη για την ακρίβεια ο οποίος παρουσιάζει στην πόλη Κιμπέρ εικόνες βιομηχανικής μνήμης της Γαλλικής Εταιρείας Μεταλλείων Λαυρίου (1875 - 1981).

Ο Γιάννης Ιακωβίδης δίπλα σε έργο του
Εργο της έκθεσης
Αποψη της έκθεσης
Αποψη της έκθεσης
Ο καλλιτέχνης ανταλάσσει δώρα με την Ευαγγελία Ιακωβίδου και τον αντιδήμαρχο του Κιμπέρ,
Εργο της έκθεσης
Αποψη της έκθεσης «Το Χρώμα του Χρόνου»
Πλήθος κόσμου επισκέφθηκε την έκθεση του Γιάννη Ιακωβίδη
Ο Γιάννης και η Μαρία Ιακωβίδου με τον Στέλιο Βυζαντινόπουλο

9 φωτογραφίες

«Το χρώμα του χρόνου», είναι ο τίτλος της έκθεσης, στην οποία πέρα από τις φωτογραφίες που αναδεικνύουν με εξαιρετική πιστότητα και τέχνη ιστορικές εικόνες, παρουσιάζεται για πρώτη φορά σπάνιο αρχειακό υλικό: παλιοί μεταλλευτικοί χάρτες, μηχανολογικά σχεδιαγράμματα, επιστολές και άλλα σημαντικά στοιχεία περιλαμβάνει το πολύτιμο αρχείο, ιδιοκτησία σήμερα της Εταιρείας Μελετών Λαυρεωτικής η οποία ευγενικά το παραχώρησε για την πραγματοποίηση της έκθεσης.

Δεν είναι τυχαίο που ήδη από τις 12 Μαρτίου έχει προκαλέσει αίσθηση στη γαλλική πόλη, σημειώνοντας μεγάλη επιτυχία. Τα έργα του Γιάννη Ιακωβίδη και το σπάνιο υλικό είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν τόσο Ελληνες και ξένοι επισκέπτες, αλλά και μέλη της Γαλλικής Βουλής και του Ευρωπαϊκού κοινοβουλίου.

Νέα ζωή για ξενοδοχείο του 19ου αιώνα,


Ενα ξενοδοχείο του 19ου αιώνα ξαναζεί στη σύγχρονη Αθήνα. Πρόκειται για το ξενοδοχείο «Εμπορικόν», ένα από τα ελάχιστα εναπομείναντα της εποχής αυτής με τη συγκεκριμένη χρήση, που βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της πόλης: Επί της οδού Αιόλου 27, στην μικρή πλατεία της Αγίας Ειρήνης. Το σημαντικό μάλιστα είναι, ότι μετά από την αποκατάστασή του το κτίριο θα ξαναγίνει ξενοδοχείο, που θα πληροί τις σύγχρονες προδιαγραφές, σύμφωνα με την έγκριση που έδωσε το Κεντρικό Συμβούλιο Νεωτέρων Μνημείων.


Το τετραώροφο κτίριο είναι κηρυγμένο διατηρητέο από το υπουργείο Πολιτισμού και από το ΥΠΕΧΩΔΕ, γεγονός που εμπόδισε την κατεδάφισή του, όχι όμως και την εγκατάλειψη καθώς η κατάστασή του σήμερα χαρακτηρίζεται τραγική: Στην πρόσοψη οι σοβάδες έχουν πέσει, ορισμένα από τα διακοσμητικά στοιχεία, που ήταν ιδιαίτερα πλούσια _ γιρλάντες, γύψινες παραστάσεις με γυναικείες μορφές, μαρμάρινες παραστάδες, εξώστες και ελικοειδή φουρούσια, κορινθιακά επίκρανα _ έχουν υποστεί φθορές ή και έχουν εξαφανισθεί ενώ ο κεντρικός εξώστης του δεύτερου ορόφου έχει καταρρεύσει.

Κατεστραμμένη είναι και η στέγη, τα ξύλινα κλιμακοστάσια, τα πατώματα, οι οροφογραφίες που κοσμούσαν τους χώρους του και ο ζωγραφικός διάκοσμος. Παρ΄ όλα αυτά το οικοδόμημα μπορεί να επισκευαστεί και να επανέλθει στην αρχική του μορφή, όπως προκύπτει από την αρχιτεκτονική και τη στατική μελέτη, τις οποίες υπογράφει επιστημονική ομάδα με τον πολιτικό μηχανικό κ. Αργύρη Σταθόπουλο και την αρχιτέκτονα κυρία Σταυρούλα Δαμούλου.


Υπόγειο, ισόγειο (με δύο χώρους εκατέρωθεν της εισόδου όπου ανέκαθεν λειτουργούσαν καταστήματα), τρεις όροφοι και ένα μεταγενέστερο δώμα αποτελούν το κτίριο. Η κεντρική του είσοδος οδηγεί μέσω μιας μαρμάρινης σκάλας στο πατάρι όπου βρισκόταν η υποδοχή του ξενοδοχείου και από εκεί ξεκινά η ξύλινη κλίμακα για τους ορόφους.

Νίκος Σβορώνος, ο καινοτόμος ιστορικός,

Εκατό χρόνια συμπληρώνονται εφέτος από τη γέννηση του λευκαδίτη ιστορικού Νίκου Γ. Σβορώνου (1911-1989)

Καινοτόμος ιστορικός διεθνούς αναγνώρισης, ο Νίκος Σβορώνος (1911-1989) διέπρεψε ως επιστήμονας στη Γαλλία, μελέτησε τον σχηματισμό και τη λειτουργία των κοινωνικών δομών στο Βυζάντιο και στον Νέο Ελληνισμό βασιζόμενος στην εξονυχιστική εξέταση οικονομικών τεκμηρίων και νομικών κειμένων, εισήγαγε νέα επιστημονικά εργαλεία στην ιστοριογραφική έρευνα και άφησε σημαντική παρακαταθήκη στους έλληνες ιστορικούς την πρωτοποριακή και διαρκώς ανήσυχη σκέψη του.

Με αφορμή τα εκατόχρονα από τη γέννησή του, το περιοδικό Νέα Εστία διοργανώνει διήμερο συνέδριο με θέμα «Ν. Γ. Σβορώνος: Κληρονομιά και νέες προοπτικές» για την επανεκτίμηση του έργου του λευκαδίτη ιστορικού και την ανάδειξη της σημασίας του σήμερα. Το συνέδριο θα διαρκέσει από τις 17.00 το απόγευμα της Παρασκευής 8 Απριλίου ως τις 15.30 το απόγευμα του Σαββάτου 9 Απριλίου. Θα διεξαχθεί στην «Αίθουσα Καρατζά» της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας (Αιόλου 82-84, Αθήνα).

Αίγυπτος: Αρχαία «έκαναν φτερά»,

Το αγαλματίδιο του Ακενατόν που χάθηκε αλλά τελικά βρέθηκε και πάλι

Πάνω από 140 αρχαιότητες κλάπηκαν από το Αμερικανικό Πανεπιστήμιο του Καΐρου

Περισσότερες από 140 ισλαμικές αρχαιότητες κλάπηκαν από το Αμερικανικό Πανεπιστήμιο του Καΐρου, όπως ανακοινώθηκε από το ίδρυμα και τον υφυπουργό αιγυπτιακών αρχαιοτήτων Ζάχι Χαουάς.

Η υπεύθυνη του τμήματος επικοινωνίας του πανεπιστημίου, Ρεχάμπ Σάαντ, είπε την Τρίτη ότι από τις 1000 αρχαιότητες που εκτίθενται στο χώρο του ιδρύματος έχουν χαθεί περίπου 140. Οι αιγυπτιακές Αρχές διεξάγουν έρευνα αλλά και το πανεπιστήμιο έχει ξεκινήσει τη δική του εσωτερική έρευνα, τα αποτελέσματα της οποίας θα δοθούν στη δημοσιότητα, πρόσθεσε η εκπρόσωπος.

Σύμφωνα με τον Χαουάς στο διάστημα 15-17 Μαρτίου κλάπηκαν από το πανεπιστήμιο 145 αυθεντικές ισλαμικές αρχαιότητες και 50 αντίγραφα.

Oλα τα αντικείμενα που φυλάσσονται στο πανεπιστήμιο είχαν βρεθεί σε μια αρχαιολογική ανασκαφή στην αρχαία πόλη Φοστάτ, που σήμερα αποτελεί τμήμα του Καΐρου.

Κατά τη διάρκεια της λαϊκής εξέγερσης που οδήγησε στην παραίτηση του προέδρου Χόσνι Μουμπάρακ λεηλατήθηκαν πολλοί χώροι όπου φυλάσσονταν αρχαιότητες.

Μουσεία σε (υστερική) κρίση,


Ελλείψεις σε υποδομές και παροχές, «αγκυλωμένα» ωράρια, ανεπαρκές προσωπικό...

Ελλείψεις σε υποδομές και παροχές, «αγκυλωμένα» ωράρια, ανεπαρκές προσωπικό... Οι περισσότεροι από τους 8 εκατομμύρια τουρίστες που μας επισκέπτονται κάθε χρόνο δεν έχουν τις καλύτερες εντυπώσεις για τον τρόπο που «πουλάμε» την πολιτιστική μας κληρονομιά.

Τι φταίει που οι επισκέπτες των μουσείων μειώνονται χρόνο με τον χρόνο; Γιατί, ενώ διαρκώς αναβαθμίζονται, παρ΄ όλα αυτά μένουν υπανάπτυκτα; Πώς γίνεται νέα και σύγχρονα μουσεία να παραμένουν άγνωστα στο κοινό; Γιατί πάντα κάτι λείπει; Πότε είναι κλειστά τα πωλητήρια, πότε δεν λειτουργούν τα αναψυκτήρια, πότε απεργούν οι φύλακες ή δεν επαρκούν, άλλοτε δεν υπάρχουν καν πληροφοριακά φυλλάδια, ενώ, αντίθετα, πωλούνται παμπάλαιοι οδηγοί, και άλλοτε είναι κλειστές οι... τουαλέτες! Με περισσότερους από 8 εκατομμύρια επισκέπτες τον χρόνο, τα μουσεία, τα μνημεία και οι αρχαιολογικοί χώροι, παρ΄ ότι αποφέρουν στο κράτος πολλά εκατομμύρια ευρώ, δεν τυγχάνουν της καλύτερης αντιμετώπισης. Σε λίγο καιρό αρχίζει η νέα τουριστική περίοδος, στην οποία η χώρα έχει εναποθέσει πολλές ελπίδες. Ωστόσο οι ελλείψεις σε υποδομές και παροχές είναι μεγάλες. Τα μουσεία και οι αρχαιολογικοί χώροι της Ελλάδας μπορεί να αποτελούν μεγάλο πολιτιστικό και τουριστικό πλεονέκτημα, όμως παρά τις προσπάθειες που έγιναν, ιδιαίτερα κατά την περίοδο της προετοιμασίας των Ολυμπιακών Αγώνων, η υστέρησή τους παραμένει ένα σοβαρό πρόβλημα που το υπουργείο Πολιτισμού αδυνατεί να λύσει.

O γιατρός των φτωχών παιδιών,



Τα τελευταία έντεκα χρόνια έχει δώσει ζωή σε 9.000 παιδιά σε ολόκληρο τον κόσμο.
Μοναδική του αμοιβή, το χαμόγελο που ξαναγεννήθηκε στα χείλη τους.
Ο καρδιοχειρουργός Αυξέντιος Καλαγκός, ο καλύτερος μαθητής του Μαγκντί Γιακούμπ, αποτελεί ένα ζωντανό μήνυμα ελπίδας ότι η ανθρωπιά δεν έχει χαθεί..
Το όνομά του έχει συνδεθεί με τη σωτηρία πολλών καρδιοπαθών στο Λίβανο, στη Γεωργία, στη Σερβία, στην Κύπρο, στην Ινδία, στο Μαρόκο, στην Αλγερία, στο Μαυρίκιο, στη Μοζαμβίκη, στην Ερυθραία, στο Κιργιστάν, στη Μαδαγασκάρη, στη Βενεζουέλα, στην Ουκρανία και στην Μποτσουάνα.
Ο Ελληνας καρδιοχειρουργός Αυξέντιος Καλαγκός δεν απέκτησε τυχαία τον τίτλο του «γιατρού των φτωχών παιδιών».
Στα 23 του αποφοίτησε από την Αμερικανική Ιατρική Σχολή της Κωνσταντινούπολης και στα 40 του έγινε τακτικός καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της Γενεύης. Αργότερα ήταν ο καλύτερος μαθητής του κορυφαίου καρδιοχειρουργού Μαγκντί Γιακούμπ.
Ιδρυτής του φιλανθρωπικού ιδρύματος «Καρδιές για όλους», ο Έλληνας γιατρός από την Πόλη μαζί με την ομάδα του δεν κάνει τίποτα άλλο από το να χειρουργεί καθημερινά δωρεάν όλα τα παιδιά στις φτωχές συνοικίες του κόσμου, μόνο και μόνο για να ξαναδεί το χαμόγελο στα χείλη τους.

«Σήμερα τους αισιόδοξους τους λένε γραφικούς»,

H Θέμις Μπαζάκα στις πρόβες του έργου «Μητέρα του σκύλου»

Ανησυχεί για τη νεότερη γενιά, σχολιάζει το «μαζί τα φάγαμε» και ελπίζει ότι αυτή η παράσταση θα ταρακουνήσει πολλά μυαλά

Το βιβλίο βρισκόταν για καιρό στη βιβλιοθήκη της. Απλωσε το χέρι στο ράφι και το διάβασε. Σήμερα η Θέμις Μπαζάκα ετοιμάζεται να ερμηνεύσει τη Ραραού στη «Μητέρα του σκύλου» του Παύλου Μάτεσι, σε θεατρική διασκευή του ίδιου του συγγραφέα και σε σκηνοθεσία του Νικίτα Μιλιβόγεβιτς. «Πρόκειται για ένα βιβλίο που διασχίζει την ιστορία της νεότερης Ελλάδας, γεμάτο εικόνες. Είναι κρίμα που κανένας έλληνας κινηματογραφιστής δεν το μετέφερε στη μεγάλη οθόνη» λέει η ηθοποιός, η οποία έχει μια ιδιαίτερη- και μακροχρόνιασχέση με το σινεμά. «Η επιλογή της Νέας Σκηνής είναι ενδεικτική του στίγματος της δουλειάς μας. Είναι μια πιο ήρεμη εκδοχή, πιο αφαιρετική, πιο μίνιμαλ, χωρίς σκηνικά. O Μιλιβόγεβιτς αγαπάει το έργο, το πιστεύει και επιλέγει κομμάτια που τον ενδιαφέρουν». Το πρώτο μέρος της παράστασης είναι αφηγηματικό. Αργότερα έρχονται οι σκηνές της δράσης και των σχέσεων ώσπου η Ραραού να μείνει μόνη. Εργο συναισθημάτων, αισθημάτων και θέσεων, Η μητέρα του σκύλου έρχεται να μας θυμίσει ότι δεν έχουν αλλάξει και πολλά.

Ινδιάνοι,

Image and video hosting by TinyPic


Με την ονομασία Ινδιάνοι συνηθίζεται να αποκαλούνται γενικά οι ιθαγενείς πληθυσμοί της Αμερικής πριν την ανακάλυψή της από τους Ευρωπαίους στα τέλη του 15ου αιώνα. Με την ίδια ονομασία αποκαλούνται μέχρι και σήμερα ορισμένες εθνικές μειονότητες, των οποίων οι ρίζες προέρχονται από τους ιστορικούς αυτούς λαούς. Ορισμένοι από αυτούς τους ιθαγενείς διατηρούν μέχρι σήμερα ένα νομαδικό τρόπο ζωής, ενώ κάποιοι άλλοι αναζήτησαν μόνιμη διαμονή δημιουργώντας μικρές κοινότητες και χωριά, ενώ σε κάποιες περιοχές κατάφεραν να οργανωθούν σε μεγαλύτερες κοινότητες, ακόμα και πόλεις, με πολιτική οργάνωση. Η ονομασία προέρχεται από την πεποίθηση του Κολόμβου ότι έφτασε στην Ινδία, ενώ στην πραγματικότητα είχε φτάσει στην Αμερική, και ότι οι κάτοικοι που συνάντησε είναι Ινδοί.



Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory