Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Τετάρτη, 13 Απριλίου 2011

Τα εμπόδια στο δρόμο του οργασμού…


Είτε «το κάνετε» κανονικά, είτε απλά προσπαθείτε να βρείτε χρόνο για ένα «στα γρήγορα», υπάρχουν μικρές παγίδες που μπορούν να στείλουν την απόλαυση περίπατο.

Ποιες είναι αυτές;

Χτυπάει το τηλέφωνο: Δεν έχει σημασία ποιος είναι, το κουδούνισμα του κινητού ή του σταθερού τηλεφώνου, μπορεί να στείλει περίπατο τον οργασμό.

Μούγκα στη στρούγκα: Εκεί που η σιωπή καλύπτει τα πάντα και ακόμα και ο παραμικρός θόρυβος από τα κορμιά σας που ενώνονται ακούγεται σαχλός, αστείος και περίεργος, το στρες μπαίνει στο παιχνίδι και ο οργασμός απομακρύνεται.

Το τετράποδο λύθηκε: Το αγαπημένο σας ζωάκι μπορεί να το αγαπάτε αλλά εκεί που εσείς κάνετε γλύκες και αυτό μπαίνει ακάλεστο στο κρεβάτι, δεν είναι εύκολο να συνεχίσεις.

Να παίζει η TV αθλητικά: Η τηλεόραση, ειδικά στο υπνοδωμάτιο μόνο εμπόδια μπορεί να φέρει στον οργασμό σου. Εκτός από την περίπτωση που έχετε βάλει μια ταινία πορνό, όλα τα υπόλοιπα τηλεοπτικά προγράμματα μπορούν να πλήξουν την ερωτική σας ζωή. Ειδικά εκεί που ξεκινάτε να το κάνετε στο ημίχρονο του αγώνα και σε έχει με την ψυχή στο στόμα μήπως ξεκινήσει το παιχνίδι και χάσει το γκολ!

Η στάση άλλαξε απροειδοποίητα: Έχεις βρει το ρυθμό σου, είσαι στην στάση που σε ικανοποιεί, δείχνεις πως το γλεντάς κι όμως εκείνος πιστεύει πως δεν σου αρέσει το όλο θέμα κι αλλάζει ξάφνου στάση και ρυθμό. Γιατί, μα γιατί;
Πηγή: Womenonly
sourta-ferta

Γεγονότα της καθημερινής ζωής..


H σπουδαία δουλειά...

Αυτή είναι η ιστορία τεσσάρων ανθρώπων που ονομάζονταν...
Ο Καθένας, ο Κάποιος,ο Τυχαίος,ο Κανένας.
Ηταν λοιπον,να γίνει μια σπουδαία δουλεια και..
Ο Καθένας ήταν βέβαιος οτι ο Κάποιος θα την κάνει.
Ο Τυχαίος θα μπορούσε να την κάνει...αλλά ο Κανένας την έκανε.
Ο Κάποιος θύμωσε γι'αυτό,γιατί ήταν δουλειά του Καθένα.
Ο Καθένας σκέφτηκε οτι ο Τυχαίος θα μπορουσε να την κάνει.
Αλλα ο Κανένας διαπίστωσε οτι ο Καθένας θα μπορούσε να την κάνει.
Τελικά ο Καθένας κατηγόρησε τον Κάποιο όταν ο Κανένας έκανε οτι
ο Τυχαίος μπορούσε να κάνει..

Περίεργα τακούνια .

Insane Heels   arts
Insane Heels   arts
Insane Heels   arts
Insane Heels   arts
Insane Heels   arts
Insane Heels   arts
Insane Heels   arts

Βρέθηκαν τα καρφιά της Σταύρωσης του Ιησού;


Σύμφωνα με δημοσιογράφο του History Channel.

Ένας Ισραηλινοκαναδός δημοσιογράφος πιστεύει ότι κατάφερε να εντοπίσει δυο από τα σιδερένια καρφιά που χρησιμοποιήθηκαν από τους Ρωμαίους για την σταύρωση του Ιησού Χριστού. 

Κατά τη διάρκεια έρευνας για τη σειρά του History Channel «Secrets of Christianity», ο παρουσιαστής και παραγωγός Simcha Jacobovici έμαθε κάτι που τον συγκλόνισε.

Το 1990 Ισραηλινοί αρχαιολόγοι, ενώ έκαναν ανασκαφές σε έναν τάφο 2.000 ετών, ανακάλυψαν δυο καρφιά, κατασκευασμένα από τους Ρωμαίους, όμως κράτησαν την ανακάλυψη κρυφή. Κοινοποίησαν βέβαια την εύρεση δυο οστεοφυλακίων, με τις ενδείξεις «Καϊάφας» και «Ιωσήφ, γιος του Καϊάφα». Τα εν λόγω οστεοφυλάκια, έκαναν το γύρο του κόσμου, και τώρα εκτίθενται σε επιφανές σημείο στο Ισραηλινό Μουσείο της Ιερουσαλήμ.

Σύμφωνα με τη θρησκεία, ο Καϊάφας ήταν ο εβραίος δικαστής που παρέδωσε τον Ιησού στους Ρωμαίους για να τον σταυρώσουν. «Κατά γενική ομολογία, αυτός ο τάφος ανήκε στον Καϊάφα. Εκείνη την εποχή τα καρφιά κόστιζαν μόνο μια δεκάρα η δωδεκάδα, όμως το να βρίσκεις καρφιά σε έναν τάφο είναι εξαιρετικά σπάνιο» λέει ο Jacobovici. «Όταν βρήκα την αναφορά για τα καρφιά στα χαρτιά της ανασκαφής, μου έπεσε το σαγόνι» είπε.

Στην εκπομπή με τίτλο «Nails of the Cross» (Τα καρφιά της σταύρωσης), που θα προβληθεί στις 20 Απριλίου στο History Channel, ο Jacobovici προσπαθεί να εξηγήσει το λόγο που οι αρχαιολόγοι δεν θεώρησαν ότι τα καρφιά είχαν σημαίνουσα αξία. «Όλα ήταν πολύ σχολαστικά, κι όμως δεν υπήρχαν ούτε φωτογραφίες, ούτε σχέδια, ούτε διαστάσεις των καρφιών. Όταν τα ζήτησα από την Ισραηλινή Υπηρεσία Αρχαιοτήτων, μου είπαν ότι είχαν χαθεί».

«Ο Καϊάφας είναι γνωστός μόνο για ένα πράγμα: την σταύρωση του Χριστού» λέει ο Jacobovici και συνεχίζει: «Ίσως ένιωσε υποχρεωμένος να πάρει αυτά τα καρφιά μαζί του στον τάφο». Οι αρχαίοι Ιουδαίοι πίστευαν ότι τα καρφιά είχαν θεραπευτικές ιδιότητες «και ήταν εισιτήριο για την μεταθάνατον ζωή. Άλλα αντικείμενα που βρέθηκαν μέσα στον τάφο δείχνουν ότι ήταν πολύ προληπτικός άνθρωπος» πρόσθεσε.

Ο Jacobovici γνωρίζει πολύ καλά πως οι ισχυρισμοί του θα δεχτούν σωρεία σχολιασμών και κριτικής, όμως όπως λέει αυτό δεν τον φοβίζει. «Ο σκεπτικισμός είναι καλός» λέει ο παρουσιαστής και σευνεχίζει: «Όπως και με την Ιερά Σινδόνη του Τορίνο, δε μπορείς να είσαι 100% σίγουρος, όμως οι πιστοί δεν χρειάζονται το 100%. Αυτό που θέλουν είναι ένα σοβαρό "μπορεί", και αυτό είναι που προσφέρουμε».
ΘΕΜΑ
sourta-ferta

Δημιουργικές διαφημίσεις .

Creative Advertisements   arts
Creative Advertisements   arts
Creative Advertisements   arts
Creative Advertisements   arts
Creative Advertisements   arts
Creative Advertisements   arts
Creative Advertisements   arts
Creative Advertisements   arts

Μεθυσμένη Ρωσίδα πέταξε στο τζάκι το μωρό της!


Μία 33χρονη γυναίκα από τη Ρωσία κατηγορήθηκε ότι σε κατάσταση μέθης έριξε το μωρό της στο αναμμένο τζάκι, σύμφωνα με το News.ru.

Η Alena Κ., κάτοικος του χωριού Tinska στην περιοχή Krasnoyarsk, είχε μια αδυναμία στο ποτό… Ήταν μάλιστα γνωστό στους δικούς της ότι όταν έπινε λίγο παραπάνω γινόταν επιθετική προς τα μικρά της παιδιά, ένα αγόρι 2 ετών και ένα κορίτσι 8 μηνών. 

Τη Δευτέρα, η νεαρή μητέρα έπινε όλη μέρα… Κάποια στιγμή ο μικρός έκανε φασαρία και η Alena του επιτέθηκε. Για να ηρεμήσει η κατάσταση, η πεθερά της αποφάσισε να βγάλει το παιδί για βόλτα. Ολο εκείνο το διάστημα η κόρη της 33χρονης κοιμόταν ήσυχα. Ωστόσο, λίγο αργότερα για κακή της τύχη ξύπνησε και άρχισε να κλαίει έντονα. Αυτό εκνεύρισε τη μεθυσμένη μητέρα, η οποία σε μία απίστευτη κίνηση πήρε το μωρό και το πέταξε στο τζάκι.

Μόλις επέστρεψε στο σπίτι η πεθερά της με το μικρό υπέστησαν το απόλυτο σοκ καθώς βρήκαν το καμένο κορμί του παιδιού μέσα στο τζάκι! Όταν η μητέρα συνήλθε και συνειδητοποίησε τι έκανε, έπαθε νευρικό κλονισμό, σύμφωνα με την αστυνομία.
ΘΕΜΑ
sourta-ferta

Ενδιαφέροντα πορτοφόλια .

Interesting Wallet   awesome 2
Interesting Wallet   awesome 2
Interesting Wallet   awesome 2
Interesting Wallet   awesome 2
Interesting Wallet   awesome 2
Interesting Wallet   awesome 2

Διαφημιστικά με Ελληνιδες γιαγιαδες κάνουν θραύση στις ΗΠΑ

you tube,Ιnternet,Διαφημιστικά με ελληνίδες γιαγιάδες στις ΗΠΑ,Ζωζώ Ζάρπα,Αλεξάνδρα Παντελάκη,Athenos,Διαφημιστικά με ελληνίδες γιαγιάδεςΣτις ΗΠΑ υπάρχει μία μάρκα γαλακτοκομικών, και όχι μόνο, με το ελληνοπρεπές όνομα Athenos. Τα δύο βασικά προϊόντα της (γιαούρτι και χούμους) προωθούνται ως αγνά, ελληνικά παραδοσιακά με αυθεντικές πρώτες ύλες (άλλωστε η Ελλάδα είναι φημισμένη για το… χούμους της) και, με βάση τη «μόδα» για την μεσογειακή διατροφή στο εξωτερικό, πάνε καλά. Η τελευταία καμπάνια της εταιρείας επιστρατεύει τις «ελληνίδες γιαγιάδες» που μπορεί να είναι παράξενες και γλωσσοκοπάνες αλλά εγκρίνουν τα προϊόντα.
Oι δύο από τις τρεις πρωταγωνίστριες είναι οι γνωστές ηθοποιοί Ζωζώ Ζάρπα και Αλεξάνδρα Παντελάκη. «Μου φαίνεται τόσο αστείο!.. Έχω παίξει της Παναγιάς τα μάτια στο θέατρο και δεν περίμενα να γίνει τέτοιος χαμός με μια διαφήμιση!» δηλώνει στην «Εspresso» η Ζωζώ Ζάρπα. Η ηθοποιός σημειώνει «Αρνιόμουν πεισματικά να κάνω διαφήμιση, από θέση! Δεν μου αρέσει να πουλιέμαι ως προϊόν ή μαζί με το προϊόν! […] Στο συμβόλαιο έγραφε ότι η διαφήμιση θα παιχτεί μόνο στην Αμερική, οπότε είπα εντάξει, δεν θα γίνω ρεζίλι στην Ελλάδα! Δεν γλιτώνεις όμως από το Ιnternet».
Η Αλεξάνδρα Παντελάκη ανέφερε σχετικά ότι «η ιδέα ήρθε από τους Αμερικάνους. Επέλεξαν μια διαφημιστική στην Ελλάδα κι έγινε casting για το ποιες ηθοποιοί θα ενσαρκώσουν τις γιαγιάδες […] Δεν έχω καμία σχέση με την ηλικία της γιαγιάς στη διαφήμιση. Επειδή τους άρεσα όμως στο casting με επιλέξανε. Δεν έχω καμία σχέση με αυτό που βλέπετε. Θα μπορούσε να είναι γιαγιά μου αυτή. Αυτό είναι το ενδιαφέρον. Οι υπόλοιποι ηθοποιοί ήταν στην Αμερική. Εγώ έκανα γύρισμα 6:00 το πρωί σ'ένα λόφο στο Πόρτο Ράφτη παρέα με μια κατσίκα!»

Δείτε τα απολαυστικά videos…
http://www.youtube.com/watch?v=x9LinzE_85I&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=JmD-wDEeOds&feature=player_embedded

Νέος Firefox κάθε 18 μήνες και Firefox 5 τον Ιούνιο


Μπορεί ακόμη... καλά-καλά να μην προλάβαμε να "χωνέψουμε" πως έχουμε στα χέρια μας τον... "καταταλαιπωρημένο" Firefox 4, μετά από μεγάλη σειρά αναβολών και περισσότερες από... 10 εκδόσεις alpha και beta, αλλά από ό,τι φαίνεται, η Μozilla "έμαθε από τα λάθη της". Έτσι, όπως έχει γίνει γνωστό εδώ και καιρό, οι developers του δημοφιλούς Firefox σκοπεύουν να μιμηθούν το ρυθμό και το μοντέλο ανάπτυξης του ανταγωνιστικού Chrome, της Google, αλλά και ένα παραπλήσιο μοντέλο "αριθμοδότησης" στις εκδόσεις του.

Έτσι, εκεί που στο παρελθόν βλέπαμε μια νέα έκδοση του Firefox κάθε 1 - 1 1/2 χρόνο, η "έκδοση 5" θα κάνει την εμφάνιση της λίγους μήνες μετά την έκδοση 4 που κυκλοφόρησε πρόσφατα ως "τελική" - συγκεκριμένα, η Mozilla προβλέπει πως θα διαθέσει την "τελική" έκδοση του Firefox 5 σε μόλις 4 μήνες, μέχρι το τέλος του Ιουνίου. Αυτό, όμως, ήταν ήδη ως ένα σημείο γνωστό. Αυτό που δεν είχε διευκρινιστεί -και που από ό,τι φαίνεται, ακόμη "το ψάχνει" και η ίδια η Mozilla- είναι το πώς θα είναι διαχωρισμένες και θα αναπτύσσονται οι εκδόσεις του Firefox.

Σύμφωνα, λοιπόν, με τις τελευταίες προτάσεις των developers του, ο Firefox θα ακολουθεί ένα πρόγραμμα έξι μηνών σε κάθε στάδιο έκδοσης, ενώ θα υπάρχουν παράλληλα 4 "σειρές" του, ξεκινώντας από τις πιο ασταθείς στην ομάδα "Mozilla-Central" και καταλήγοντας στην "Mozilla-Release" (όπου εντάσσονται οι "τελικές", "σταθερές", "έτοιμες για μαζική χρήση" εκδόσεις).

Κάθε "κύκλος" ανάπτυξης θα διαρκεί 6 μήνες, με κάθε έκδοση του Firefox να "αλλάζει οικογένεια" μετά το πέρας αυτού του διαστήματος. Έτσι, μια έκδοση του Firefox θα μένει 6 μήνες σε "δοκιμαστικό στάδιο", μετά θα συνεχίζει για άλλους έξι μήνες σε "στάδιο beta" και θα καταλήγει, μετά από άλλους 6 μήνες όπου η ανάπτυξη του θα εστιάζεται στην αντιμετώπιση προβλημάτων των εκδόσεων beta, σε "τελική έκδοση". Σύνολο, 18 μήνες από το "στάδιο κώδικα" μέχρι το "έτοιμος για μαζική κατανάλωση", κάτι που σημαίνει και πως θα βλέπουμε περίπου... 3 εκδόσεις του ανά έτος - έτσι, ως το τέλος του τρέχοντος έτους, θα χρησιμοποιούμε τον... Firefox 7!

Μάλλον, όμως, ακόμη περισσότερο ενδιαφέρον έχει πως, εξαιτίας της διαφοράς της νέας προσέγγισης σε σχέση με την παλιά, ένα τμήμα των εργασιών για την ανάπτυξη της έκδοσης 5 θεωρείται πως έχει ήδη ολοκληρωθεί, κατά την ανάπτυξη της "σημερινής" έκδοσης 4. Έτσι, όχι μόνο ο "επόμενος Firefox" θα κυκλοφορήσει εντός του Ιουνίου, όπως υπολογιζόταν και αρχικά, μα η Mozilla αισιοδοξεί πως θα τον έχει έτοιμο και περίπου 8 ημέρες νωρίτερα από ό,τι υπολογιζόταν αρχικά - στις 21 αντί της 29 Ιουνίου.
ΠΗΓΗ: PCW.GR
sourta-ferta

Πόσοι είναι οι πραγματικοί χρήστες του Twitter;


Μια μικρή ομάδα χρηστών παράγει το περιεχόμενο του κοινωνικού δικτύου

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα του Twitter, η υπηρεσία διαθέτει 175 εκατομμύρια χρήστες. Τι σημαίνει όμως αυτό; Οτι άνοιξαν, δημιουργήθηκαν 175 εκατομμύρια λογαριασμοί από τη μέρα λειτουργίας του. Χρήσιμη σαν πληροφορία, δεν απαντάει όμως στην ερώτηση: πόσοι είναι οι πραγματικοί χρήστες του Twitter; (Ενεργός χρήστης του Twitter θεωρείται από τους ειδικούς των social media κάποιος που «ακολουθεί» τουλάχιστον 10 άτομα).

Το Facebook απαντά απλά σε αυτή την ερώτηση: Αναφέρει ότι κάθε μήνα επισκέπτονται τη σελίδα 600 εκ. χρήστες και οι μισοί περίπου από αυτούς το κάνουν καθημερινά. Το Twitter επιλέγει να μη δημοσιοποιεί αυτούς τους αριθμούς.

Το έγκυρο Business Insider όμως είχε πρόσβαση σε χρήσιμες πληροφορίες και τις δημοσιεύει στην ιστοσελίδα του. Τα ευρήματα είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακά και δείχνουν ότι υπάρχει μια μικρή ομάδα χρηστών (σε σχέση με το συνολικό αριθμό των εγγεγραμμένων) που παίζουν σημαντικό ρόλο στην υπηρεσία.

Συγκεκριμένα, η έρευνα αποκάλυψε ότι περίπου 20.000 χρήστες δημιουργούν το μεγαλύτερο μέρος της πληροφορίας που διοχετεύεται στο Twitter.

Αναλυτικά:

119 εκατομμύρια «ακολουθούν» 1 ή περισσότερους λογαριασμούς

Ποδηλατα Φτιαγμενα Απο παλια Ρολογια,

Ηταν Αραγε ιστορικοί "μύθοι " του Ηρόδοτου ??


Ο «πατέρας της Ιστορίας», ο Ηρόδοτος, ήταν γόνος Έλληνα αποίκου της Καρίας και γεννήθηκε το 485 π.Χ. στην Αλικαρνασσό. Θα ζούσε μια εύπορη και ήσυχη ζωή, αν δεν τον ξερίζωνε από την πατρίδα του η αντίσταση στην τυραννία. Ήταν 30 χρόνων όταν βρέθηκε να περιπλανιέται στα μέρη του τότε γνωστού κόσμου, από την Κύπρο ως τη Βαβυλωνία και από την Κριμαία ως την Αθήνα, την Αίγυπτο και την Κυρηναϊκή. Κατέληξε να ιδρύσει, μαζί με τον Πρωταγόρα, την αποικία των Θουρίων, στην Κάτω Ιταλία. Εκεί έζησε τα υπόλοιπα χρόνια της ζωής του, γράφοντας τα όσα είχε δει και είχε ακούσει.

Την «παγκόσμια Ιστορία» του οι αλεξανδρινοί μελετητές τη χώρισαν σε εννέα βιβλία και έδωσαν στο καθένα το όνομα μίας από τις εννέα Μούσες. Τα πέντε τελευταία βιβλία του περιέγραφαν αναλυτικά τους Περσικούς Πολέμους, αλλά τα τέσσερα πρώτα θεωρήθηκαν περισσότερο πολιτικο-γεωγραφικές πληροφορίες, μύθοι και ανέκδοτα για τους μακρινούς μας λαούς. Από αυτά πήγασε η «ρετσινιά» που τον ακολουθεί ως σήμερα: «Ιστοριογράφος ναι, ιστορικός όχι». Άρα, αμφιβόλου αξιοπιστίας.

Η ετυμηγορία αυτή των ιστορικών για τον «πατέρα τους» θα παρέμενε ως μία ακόμη σταθερά, αν οι ανακαλύψεις των τελευταίων ετών δεν αποδείκνυαν του λόγου του το αληθές.

Ολυμπος και Πιέρια όρη,

Ολυμπος και Πιέρια όρη
Το αγνάντι της Ανω Μηλιάς είναι ιδανικό σημείο για να απολαύσετε τον «χρυσό» θρόνο του Διός (φωτό: Νίκος Γ. Μαστροπαύλος)

Εκεί όπου μυθολογία, ιστορία και φύση μπλέκουν με αριστουργηματικό τρόπο

Κινούμαστε μεταξύ θεών και μουσών, σε έναν από τους πιο ειδυλλιακούς και πιο φορτισμένους δρόμους που μπορεί να διατρέξει ο ταξιδιώτης. O Ολυμπος, ίσως το πιο γνωστό βουνό του πλανήτη, μπαίνει στα όνειρα εκατομμυρίων ανθρώπων που θέλουν να αντικρίσουν τις κορφές του. Και εμείς τις έχουμε μπροστά μας, στη «χρυσή» ώρα τους. Τότε που το λυκόφως συγκεντρώνει όλες τις δυνάμεις που του απέμειναν από την πάλη με τα πράγματα όλη την ημέρα, τα πιο ζεστά του χρώματα, επάνω τους, επάνω στο χιόνι που δεν λέει να λιώσει ακόμη.



Βρισκόμαστε στον δρόμο μεταξύ Ολύμπου και Πιερίων, μεταξύ θεών και μουσών. Ξεκινήσαμε από την Κατερίνη, ακολουθώντας τις πινακίδες προς Ελασσόνα. Πιάσαμε την παλιά «εθνική οδό» που περνάει μέσα από τον οικισμό Σβορώνος και συνεχίζει στη σκιά του Ολύμπου αριστερά και των Πιερίων δεξιά – ξεφεύγοντας τακτικά από τον ίσιο δρόμο – προς τις πλαγιές των βουνών, για τις Ράχες και την Πέτρα, για το Ελατοχώρι, την Ανω Μηλιά ή το Καταφύγι, για τον Αγιο Δημήτριο, το Λιβάδι, τη Δολίχη και τον Κοκκινοπλό (Κοκκινοπηλό), σύνολο περίπου 70 χλμ. από την Κατερίνη.

Εξωτικές μουσικές
Από όλα τα όρη που λένε ότι παρεπιδημούσαν οι μούσες, τα Πιέρια φαίνεται να τους ταιριάζουν πιο πολύ, διότι αυτά τα ξωτικά της μουσικής δεν μπορεί παρά να περιπλανούνταν ανάμεσα στις τόσες χαρακτηριστικές νότες αυτών των βουνών, τα οποία αποτελούν το πιο γοητευτικό μπαλκόνι απέναντι στον θρόνο του πατέρα τους και πατέρα των θεών και των ανθρώπων, του Δία.

Μπαλκόνι στην Ανω Μηλιά
Το πιο δυνατό μυστικό αυτής της διαδρομής είναι οι πολλές διαφορετικές γωνιές από τις οποίες μπορείς να δεις το βουνό των θεών – από χαμηλά, από ψηλά ή ακόμη πιο ψηλά, από τα Πιέρια. Το απίθανο θέαμα του «χρυσού» θρόνου του Διός ο περιηγητής μπορεί να το απολαύσει από το αγνάντι της Ανω Μηλιάς στα Πιέρια όρη. Η δεύτερη διακλάδωση του δρόμου ανηφορίζει προς Αγιο Δημήτριο, μετά την Κάτω Μηλιά (15 χλμ. από την Κατερίνη). Πριν, η πρώτη διακλάδωση του δρόμου ανάμεσα στον Ολυμπο και στα Πιέρια (13 χλμ. από την Κατερίνη), ανεβαίνει στα Βρύα, στη Ρητίνη, στο Ελατοχώρι (15 χλμ. από τη διασταύρωση), στο παλιό και στο καινούργιο.

Ο δρόμος περνάει πρώτα από τη Μεσαία Μηλιά (3 χλμ. από τη διακλάδωση) και φθάνει απέναντι στην Ανω Μηλιά (3 χλμ.) που, απλωμένη στη λοφογραμμή στα 1.000 μ. επάνω από τη θάλασσα, δείχνει με αιδώ τα κάλλη της. Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο και με τον Ολυμπο, ο οποίος επιδεικτικά προβάλλει τις μυθικές κορφές του και το εξασκημένο μάτι μπορεί να δει και το ορειβατικό καταφύγιο κάτω από τον Θρόνο του Δία. Αλλες φορές πάλι, ανάλογα με τις διαθέσεις του καιρού, οι κορυφές του Ολύμπου προβάλλουν μέσα από τις παράλληλες ζώνες της ομίχλης, που καμιά φορά αγγίζουν τη σκεπή της Αγίας Παρασκευής και κυλούν στη χαράδρα με το δέντρο όπου ο Πατροκοσμάς κάρφωσε έναν σιδερένιο σταυρό που στέκει ακόμη εκεί ακλόνητος.

Δεν θελει κοπο Θελει Τροπο,

Εκτακτες παραστάσεις για τον Συρανό ντε Μπερζεράκ,

Ο Νίκος Καραθάνος ερμηνεύει τον Συρανό στην παράσταση του Εθνικού που φέρει την υπογραφή του και στη σκηνοθεσία

Εννέα ακόμα παραστάσεις, για τον «Συρανό ντε Μπερζεράκ», εκ των οποίων οι δύο προστέθηκαν εκτάκτως, λόγω αυξημένης προσέλευσης του κοινού. Το ποιητικό έργο του Εντμόντ Ρονστάν στη σκηνοθεσία του Νίκου Καραθάνου ολοκληρώνει τον κύκλο του στην Κεντρική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου, έχοντας διαγράψει μια εξαιρετικά επιτυχημένη πορεία, ενώ η ερμηνεία του Νίκου Καραθάνου στον ρόλο του Συρανό δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητο.

Στο σφυρί τα κοσμήματα της Λιζ Τέιλορ,

Μενταγιόν σε σχήμα καρδιάς με διαμάντι, δώρο του Ρίτσαρντ Μπάρτον για τα 40ά γενέθλιά της

Σε δημοπρασία από τον Οίκο Christie’s θα βγουν ορισμένα από τα πολύτιμα κοσμήματα της Λιζ Τέιλορ, που έφυγε από την ζωή τον Μάρτιο, σε ηλικία 79 ετών. Περισσότερες λεπτομέρειες για τη δημοπρασία, π.χ. πότε θα διεξαχθεί, θα ανακοινωθούν τις προσεχείς εβδομάδες.

Η συλλογή που θα δημοπρατηθεί περιλαμβάνει ορισμένα από τα πολυτιμότερα πετράδια του κόσμου. Εκτός αυτών θα δημοπρατηθούν έργα τέχνης από την προσωπική συλλογή της Τέιλορ, καθώς και άλλα αναμνηστικά αντικείμενα.

Σύμφωνα με το BBC, ο οίκος Christie’s σχεδιάζει σειρά δημοπρασιών με αντικείμενα της Τέιλορ, καθώς ήρθε σε συμφωνία με την οικογένεια της ηθοποιού.

Μία άλλη δημοπρασία, που θα διεξαχθεί μέσω Διαδικτύου από τις 12 ως τις 19 Μαΐου, και η οποία δεν σχετίζεται με τον οίκο Christie’s, ρίχνει φως στην πρώτη αγάπη της Τέιλορ, τον Γουίλιαμ Πόλεϊ.

Ο Μπετόβεν χορεύει…μπαλέτο!

Άλκης Μπαλτάς

Την εισαγωγή για ορχήστρα «Προμηθέας», έργο 43 του Μπετόβεν παρουσιάζει η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών υπό τον Αλκη Μπαλτά στις 8 Απριλίου (στις 20.30, Αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης) στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Πρόκειται για μουσική από το ομώνυμο μπαλέτο που γράφτηκε από τον συνθέτη το 1801 και η πρώτη του εκτέλεση έγινε με επιτυχία στις 28 Μαρτίου της ίδιας χρονιάς στη Βιέννη.

Η ιδέα του εν λόγω μπαλέτου, πάντως, ανήκει στον ναπολιτάνικης καταγωγής χορογράφο Σαλβατόρε Βιγκανό (1769-1821) ο οποίος υπήρξε ένας από τους κορυφαίους ανανεωτές της χορευτικής τέχνης της εποχής του και, ταυτόχρονα, πρωτοπόρος στην αντιμετώπιση του μπαλέτου ως αυτόνομου και -ανεξάρτητου από την όπερα- καλλιτεχνικού είδους. Ωστόσο, παρά την αρχική επιτυχία του μπαλέτου σύντομα το έργο περιήλθε σε αφάνεια, με εξαίρεση την ορχηστρική εισαγωγή η οποία παραμένει ως σήμερα ένα δημοφιλές εναρκτήριο κομμάτι των συμφωνικών συναυλιών διεθνώς.
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory