Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Παρασκευή, 22 Απριλίου 2011

Ο πιο τυχερός γαμπρός στον κόσμο .

The Luckiest Groom In The World   bizarre
The Luckiest Groom In The World   bizarre
The Luckiest Groom In The World   bizarre
The Luckiest Groom In The World   bizarre

Κατέστρεψαν το κύπελλο....!!!!


κύπελλο,Ρεάλ Μαδρίτης,κατέστρεψαν το κύπελλοΤρία χρόνια είχε να πανηγυρίσει οποιοδήποτε τίτλο η Ρεάλ Μαδρίτης και τα χέρια των παικτών είχαν... ξεσυνηθίσει να κρατούν Κύπελλα! Μέσα στους πανηγυρισμούς, μπροστά σε 60.000 φίλους της ομάδας, το τρόπαιο γλίστρησε από τα χέρια του Σέρχιο Ράμος, έπεσε από το ανοιχτό διώροφο πούλμαν και κατέληξε κάτω από τις ρόδες του.
Οι ζημιές δεν ήταν μεγάλες (έφυγε το ένα χερούλι και η πινακίδα των νικητών της δεκαετίας του 1980) και το πάρτι συνεχίστηκε σαν να μην συνέβη τίποτα.
Οι οπαδοί της Ρεάλ, εκστασιασμένοι, αποθέωσαν τον Ζοζέ Μουρίνιο και τους παίκτες του, για την κατάκτηση του Κυπέλλου επί της Μπαρτσελόνα, ζητώντας επιτακτικά να φέρουν στην πλατεία "Θιμπέλες" και το 10ο Τσάμπιονς Λιγκ. Μάλιστα δεν πτοήθηκαν από την ώρα (το πούλμαν έφτασε στις 4 το πρωί), ούτε και από το ψιλόβροχο, κάνοντας τη μαδριλένικη νύχτα να μοιάζει με μέρα μεσημέρι, αφού εν τω μεταξύ η πόλη είχε φωταγωγηθεί.
Η βραδιά τελείωσε με τον παραδοσιακό τρόπο. Γερανός ανύψωσε τον αρχηγό της ομάδας, Ίκερ Κασίγιας, στο άγαλμα της Κυβέλης, την οποία φίλησε στο στόμα (ποιος την ακούει τώρα την Σάρα Καρμπονέρο) και την έντυσε με μία ισπανική σημαία και ένα κασκόλ της Ρεάλ.

Αραβική λογοκρισία .

Arab Censorship   bizarre
Arab Censorship   bizarre
Arab Censorship   bizarre
Arab Censorship   bizarre
Arab Censorship   bizarre
Arab Censorship   bizarre

Γιατί η Κέιτ Μίντλετον δεν θα γίνει ποτέ Νταϊάνα....




Όσο η γαµήλια τελετή πλησιάζει τόσο τα στοιχήµατα αυξάνονται για το εάν η Κέιτ Μίντλετον θα καταφέρει να συναγωνιστεί τον µύθο της Νταϊάνας και τα αφιερώµατα που αναφέρονται στις οµοιότητες των δύο γυναικών αυξάνονται. Υπάρχουν όµως κάποιες διαφορές που δύσκολα θα επιτρέψουν στην Κέιτ Μίντλετον να αποκτήσει τη δηµοφιλία της Νταϊάνας.
1. Η Νταϊάνα ήταν σαφώς ανώτερη εµφανισιακά της Μίντλετον. Μην επηρεάζεστε από την ξενέρωτη κουπ και τα ανεκδιήγητα ταγιεράκια που φορούσε στην αρχή της πριγκιπικής της πορείας.
2. Η Νταϊάνα είχε καθιερώσει ως trademark, το ύφος της αναψοκοκκινισµένης χαµηλοβλεπούσας, ανίκανης να διαχειριστεί τη δηµοσιότητα πριγκίπισας και ως εκ τούτου προκαλούσε τη συµπάθεια του λαού. Η Μίντλετον  µε το χαµόγελο – Μπακογιάννη µονίµως ζωγραφισµένο στο πρόσωπό της δείχνει τόση χαρά που ο στόχος της επιτεύχθη, κάνοντάς σε να αδηµονείς για την πρώτη της γκάφα.
3. Το ροµάντζο της Νταϊάνας µε τον Κάρολο – ακριβώς επειδή δεν υπήρχε – είχε κάτι το παραµυθένιο. Έγινε πριγκίπισσα, όπως ονειρευόµαστε µικρές, εν µια νυκτί. Αντιθέτως η Μίντλετον χρειάστηκε να περιµένει 8 χρόνια και να υποµείνει ενδιάµεσα έναν χωρισµό για να δει το όνειρό της να γίνεται πραγµατικότητα.
4. Όσο κι αν η Νταϊάνα πρόβαλε το προφίλ της απλής Βρετανίδας, το οικογενειακό της backround ήταν αντάξιο από πλευράς τίτλων ευγενείας του Καρόλου. Και σίγουρα η µητέρα της δεν µασούσε τσίχλα µπροστά στη Βασίλισσα, όπως η µητέρα της Μίντλετον.
5. Πρέπει να πίεσε τόσο πολύ τον Ουίλιαµ για να την παντρευτεί, που άρχισαν να του πέφτουν τα µαλλιά. Τυχαίο; Δεν νοµίζω.

Διαγωνισμός " η ομορφιά του βορονέζ ".

Beauties Of Voronezh   awesome 2
Beauties Of Voronezh   awesome 2
Beauties Of Voronezh   awesome 2
Beauties Of Voronezh   awesome 2
Beauties Of Voronezh   awesome 2
Beauties Of Voronezh   awesome 2
Beauties Of Voronezh   awesome 2

....Ω! ΓΛΥΚΥ ΜΟΥ ΕΑΡ!....



 Αι γενεαί πάσαι, ύμνον τη Ταφή Σου, προσφέρουσι Χριστέ μου.
Καθελών του ξύλου, ο Αριμαθείας, εν τάφω Σε κηδεύει.
Μυροφόροι ήλθον, μύρα σοι, Χριστέ μου, κομίζουσαι προφρόνως.
Δεύρο πάσα κτίσις, ύμνους εξοδίους, προσοίωμεν τω Κτίστη.
Ούς έθρεψε το μάννα, εκίνησαν την πτέρναν, κατά του ευεργέτου.
Ιωσήφ κηδεύει, συν τω Νικοδήμω, νεκροπρεπώς τον Κτίστην.
Ω γλυκύ μου έαρ, γλυκύτατόν μου Τέκνον, πού έδυ σου το κάλλος;
Υιέ Θεού παντάναξ, Θεέ μου πλαστουργέ μου, πώς πάθος κατεδέξω;
Έρραναν τον τάφον αι Μυροφόροι μύρα, λίαν πρωί ελθούσαι.
Ω Τριάς Θεέ μου, Πατήρ Υιός και Πνεύμα, ελέησον τον κόσμον.
Ιδείν την του Υιού σου, Ανάστασιν, Παρθένε, αξίωσον τον δούλο σου.
                                  


Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/2011/04/blog-post_6861.html#ixzz1KF8KNR8R

ΠΡΟΣΟΧΗ! Ιος Πειρατής


ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!!!

Ενημερώστε όλες τις επαφές που έχετε στον
υπολογιστή σας, να μην δέχονται μηνύματα από τις εξής διευθύνσεις:

Πρόκειται για ιό «πειρατή» στον υπολογιστή σας και εάν κάποια από τις επαφές σας τον «αρπάξει» θα πληγείτε και εσείς. Στείλτε λοιπόν αυτό το μήνυμα σε όλους. Είναι επείγον και ο ιός κυκλοφορεί ήδη.

Η επιβεβαίωση αυτής της πληροφορίας έχει ήδη ανακοινωθεί από το γαλλικό κανάλι EUROPE 1.

Τις προσεχείς ημέρες πρέπει να προσέξετε να μην ανοίξετε κανένα μήνυμα που ονομάζεται l’Invitation (πρόσκληση), ή τι θέλει η φωτογραφία σου σ´αυτό το site? Όποιος κι’ αν σας το έχει στείλει!!! Είναι ένας ιός που ανοίγει μια ολυμπιακή δάδα και καταστρέφει το σκληρό δίσκο του PC. Αυτός ο ιός θα σας σταλεί από κάποιον που έχετε στις επαφές σας, γι αυτό πρέπει οπωσδήποτε να στείλετε αυτό το e-mail σε όλους.

Εάν, λοιπόν, δεχτείτε ένα μήνυμα με θέμα ‘invitation’ (πρόσκληση) ΜΗΝ ΤΟ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΚΑΙ ΣΒΗΣΤΕ ΤΟ ΑΜΕΣΩΣ ΑΠΟ ΤΟ PC ΣΑΣ. Είναι ο χειρότερος ιός που έχει ποτέ ανακοινώσει το CNN και έχει καταταχθεί από τη Microsoft ως ο πιο καταστροφικός ιός που έχει παρουσιαστεί μέχρι σήμερα!

Αυτός ο ιός ανακαλύφθηκε χτες (?) το απόγευμα από την MCAfee και δεν έχει βρεθεί ακόμα λύση.

Καταστρέφει απλούστατα την ‘zero zone ‘ του σκληρού δίσκου όπου είναι κρυμμένες οι κύριες πληροφορίες!

ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
Κυκλοφορεί email που οδηγεί τους χρήστες σε site παρόμοιο με το CNN και στη συνέχεια τους προτρέπει να κάνουν κλικ σε κάποιο link ώστε να δουν video σχετικό με τις εξελίξεις στη Γάζα. Όταν οι χρήστες κάνουν κλικ στο video εμφανίζεται νέο παράθυρο που προτρέπει για εγκατάσταση/ενημέρωση του Adobe Flash Player (το πρόγραμμα που χρησιμοποιείται και για την αναπαραγωγή video στο Youtube). Αν οι χρήστες επιλέξουν εγκατάσταση τότε εγκαθίσταται trojan ικανό να αντλήσει ακόμα και κωδικούς από e-banking και φυσικά και από άλλες online υπηρεσίες και δραστηριότητες που χρησιμοποιείτε (!).
Διαβάζετε με προσοχή τα email σας και σε καμία περίπτωση μην εξουσιοδοτείτε sites να εγκαθιστούν λογισμικό.Γενικότερα να είστε καχύποπτοι κατά την καθημερινή τόσο πλοήγηση στο Διαδίκτυο όσο και ανάγνωση των email σας.
Ευχαριστώ.


Νέος εκδότης ψάχνει… στο Facebook,


Ο Γιαννιώτης Γιάννης Πλιώτας, προωθεί τα βιβλία του αποκλειστικά μέσω κοινωνικών δικτύων

Είναι τριαντάρης και ζει μόνιμα στα Ιωάννινα. Αγαπάει το διάβασμα και το γράψιμο. Το βιβλία ανέκαθεν τον ενθουσίαζαν.

Στα μέσα του προηγούμενου Δεκέμβρη του 2010 έκανε έναν κρυφό πόθο πραγματικότητα: ίδρυσε έναν εκδοτικό οίκο με το χαρακτηριστικό όνομα «Βορειοδυτικές εκδόσεις».

«Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, έμενα στα Γιάννενα. Είμαι κανονικός Γιαννιώτης» εξηγεί ο Γιάννης Πλιώτας, γεννημένος το 1981, με καταγωγή από την Αρκαδία, για την προσπάθεια του να στήσει κάτι όμορφο για το βιβλίο στην περιφέρεια. Η δουλειά του πατέρα του απαιτούσε πολλές μεταθέσεις. Οι γονείς του αποφάσισαν, εν τέλει, να εγκατασταθούν στην πρωτεύουσα της Ηπείρου και έκτοτε ζει εκεί όλη η οικογένεια.

Σπούδασε ηλεκτρολόγος-μηχανικός στην Πάτρα αλλά «από τη στιγμή που είχα αρχίσει να γράφω, όλο και ωρίμαζε μέσα μου η ιδέα για έναν εκδοτικό οίκο». Ο ίδιος έχει εκδώσει μια σειρά τριών μυθιστορημάτων υπό τον τίτλο «Το Βασίλειο της Αράχνης» (Λιβάνης) και έχει συνεργαστεί με πολλά περιφερειακά έντυπα γράφοντας στις σελίδες λογοτεχνίας που φιλοξενούν.

Στην Πάτρα συνεργάστηκε με τον εκδοτικό οίκο «Χαραμάδα» και ήταν αρχισυντάκτης για λίγα τεύχη στο free press περιοδικό για το βιβλίο «Bookmarks» το οποίο ανέστειλε την κυκλοφορία του εξαιτίας της κρίσης.

Ενας ζωγράφος με στολή της Βέρμαχτ στην Κρήτη,

Το έργο ενός φιλότεχνου Γερμανού στρατιώτη της Βέρμαχτ φιλοξενεί το Μουσείο Μπενάκη (File: PHOTO.jpg)

Σε «Ενα ζωγράφο με τη στολή της Βέρμαχτ», τον Ρούντο Σβαρτς, που μπορεί να έφθασε στην Κρήτη με τους κατακτητές, εκείνος όμως βρήκε την ευκαιρία να απαθανατίσει τις ομορφιές της με το πινέλο του είναι αφιερωμένη η έκθεση που εγκαινιάζεται στις 2 Μαΐου στο Μουσείο Μπενάκη (Κτίριο Πειραιώς). Το ζωγραφικό αλλά και φωτογραφικό οδοιπορικό αυτού του καλλιτέχνη κατά τη διάρκεια της Κατοχής περιλαμβάνει η έκθεση με έργα επιλεγμένα από το αρχείο του, το οποίο βρίσκεται από το 2008 στην Κρήτη, ύστερα από την δωρεά των κληρονόμων του στην Εταιρεία Κρητικών Ιστορικών Μελετών.

Γεννημένος στην Βόρεια Τσεχία ο Ρούντο Σβαρτς (1906 - 1983) υπήρξε ζωγράφος με πολλά ενδιαφέροντα. Ακόμη και στη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου μάλιστα, όταν επιστρατεύτηκε ως οπλίτης και υπηρέτησε στη Γερμανική Βέρμαχτ δεν σταμάτησε να παράγει καλλιτεχνικό έργο. Ετσι όταν τον Ιανουάριο του 1943 μετατέθηκε στην Κρήτη, κατά τη διάρκεια της εκεί παραμονής του, επί ενάμιση περίπου χρόνο, επέλεξε συνειδητά να αποκοπεί από την ζοφερή πραγματικότητα του πολέμου και να αποτυπώσει ζωγραφικά, με το φωτογραφικό του φακό και με μεθοδικές σημειώσεις στα ημερολόγιά του την άλλη εικόνα της Κρήτης, μακριά από τα δεινά της Κατοχής. Οι εικόνες του δείχνουν μνημεία, τοπία ήρεμα και ανέφελα, ανέπαφα από τον πόλεμο, την λαϊκή αρχιτεκτονική, τους ανθρώπους στην καθημερινότητά τους, τον πολιτισμό γενικότερα του νησιού, που φαίνεται να τον συναρπάζει. Ολα αυτά καταγράφονται σε ημερολόγια 388 σελίδων με σχέδια και ακουαρέλες, 461 ασπρόμαυρες φωτογραφίες και 18 ζωγραφικούς πίνακες, όλα πλέον κατατεθειμένα στο Ιστορικό Μουσείο Κρήτης. Την επιμέλεια της έκθεσης έχει η συγγραφέας Κλαίρη Μιτσοτάκη.

Μέσα από αυτήν την έκθεση άλλωστε και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μουσείων, το Μουσείο Μπενάκη τιμά το Ιστορικό Μουσείο Κρήτης, πιστό στην θεσμοθέτηση ανάδειξης ενός πολιτιστικού φορέα της περιφέρειας. (Εχουν προηγηθεί η Πινακοθήκη Αβέρωφ του Μετσόβου, το Πολιτιστικό Ιδρυμα Τραπέζης Κύπρου, το Πελοποννησιακό Λαογραφικό Ιδρυμα, το Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, το Λαογραφικό - Ιστορικό Μουσείο Λάρισας και το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Ρεθύμνου). Στην εκδήλωση που θα γίνει στις 2 Μαΐου, ώρα 7 το απόγευμα θα μιλήσουν ο διευθυντής του Μουσείου Μπενάκη κ. Αγγελος Δεληβορριάς, ο περιφερειάρχης Κρήτης κ. Σταύρος Αρναουτάκης, η διευθύντρια του Ιστορικού Μουσείου κυρία Εύα Γραμματικάκη, ο καθηγητής κ. Γρηγόρης Σηφάκης, η καθηγήτρια κυρία Ολγα Γκράτσιου και ο πρόεδρος του Δ. Σ της Εταιρείας Κρητικών Ιστορικών Μελετών κ. Αλέξης Καλοκαιρινός.

Πίσω από την Αγγελία,



ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΑΓΓΕΛΙΑ και ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ


* Απαιτείται γνώση του Office - Ετοιμάσου για καρπιαίο σύνδρομο

* Μισθός από 600€ - 2000€ - Ο μισθός είναι 600€

* Συστάσεις - Η δουλειά έχει κλείσει ήδη από μέσα

* Εργοδότης ίσων ευκαιριών - Λευκοί άνδρες, ξεχάστε το!

* Χρειάζονται ικανότητες επικοινωνίας - Telemarketing

* Μισθός διαπραγματεύσιμος - Θα πάρουμε όποιον ζητάει λιγότερα

* Δυνατότητες εξέλιξης - Σκατοδουλειά

* Δεν απαιτείται εμπειρία - Στ' αλήθεια σκατοδουλειά

* Βοηθός Διοίκησης - Σκατοδουλειά με τίτλο

* Προοδευτική εταιρεία - Επιτρέπονται τα τζην κάθε τελευταία Παρασκευή του μήνα

* Ομαδικό πνεύμα - Ικανότητα να βγάζεις τα μαχαίρια από την πλάτη σου

* Δημόσιες Σχέσεις - Ρεσεψιόν

* Σημαντική η ενδυμασία - Εργασία 10.000€ το χρόνο που απαιτεί 20.000€ μόνο για γκαρνταρόμπα

* Ευχάριστη τηλεφωνική απασχόληση - 090-ΣΟΥΛΑ-Η-ΤΣΟΥΛΑ

* Ενδυμασία σπορ - Αποθηκάριος ή σε ψυγείο

* Θα εκπαιδευτείτε - 2-3 προγενέστερες ψιλοκαταδίκες χρειάζονται για τη δουλειά αυτή

* Απολυτήριο απαραίτητο, πτυχίο προτιμάται - Πτυχίο απαραίτητο για δουλειά με μισθό απολυτηρίου

* Τρομερό πακέτο παροχών - Ι.Κ.Α.

* Ανεξάρτητη συνεργασία - Όποτε έχει σκατόκαιρο θα σε φωνάζουμε να παραδίδεις πίτσες

* Ελεύθερο ωράριο - 10-11, 15-16, 21-22, 02-03 και θα πληρώνεσαι 4ωρο.

* Ποικιλία - Ότι κωλοδουλειά δεν κάνει κανείς άλλος το φορτώσαμε σε αυτή τη θέση

* Νέες εγκαταστάσεις - 4ο λυόμενο δεξιά περίπου 8 χιλιόμετρα από τον προαστιακό Κορωπίου.

* Αφοσίωση - 80 ώρες δουλειάς την εβδομάδα μέχρι να σε «σουτάρουμε»

* Ανταγωνιστικός μισθός - Σου δίνουμε 2% παραπάνω απ' όσα έπαιρνες πριν 10 χρόνια

* Ανταγωνιστικός αρχικός μισθός - 0.10€ επιπλέον του βασικού

* Ευχάριστη ατμόσφαιρα - Έχεις δει το «Παρασκευή &; 13»;



Οι φράσεις που άλλαξαν τον ρου της Ιστορίας ....


1 }«Μωρό μου; Να σου καθαρίσω ένα μηλαράκι;» - Εύα

2 ) «Και Μην τολμήσεις να έρθεις αν δεν μου βρεις την ενυδατική κρέμα που σου είπα » - Πηνελόπη

3 ) «Αν πεινάσεις, έχει φαγητό στο φούρνο. Εγώ και τα παιδιά θα αργήσουμε» - Μήδεια

4 ) «Άντε τελείωνε! Πλύνε τα χέρια σου και έλα να φας πριν κρυώσει το φαγητό»- Η Μητέρα του Πόντιου Πιλάτου

5 ) «Μωρό μου, είδα έναν υπέροχο χιτώνα. Μόνο τριάντα αργύρια!!»
- Η γυναίκα του Ιούδα

6 ) "Τζουτζούκο μου αυτά τα σαπουνάκια Μασσαλίας μου ξηραίνουν το δέρμα και δεν κάνουν αφρό» - Εύα Μπράουν 1940

7 ) «Αγάπη, σήμερα λέω να πάρουμε το κάμπριο» - Τζάκι Κέννεντι 1963

8 ) «..και ποιος είναι δηλαδή ο Μάο να έχει τοίχος και εμείς όχι» - Κυρία
Ούλμπριχτ 1961

9 ) «Γιώργο ο αχαϊρευτος ο γιος μας πάλι δεν μπήκε στο Πολυτεχνείο. Πρέπει να βρούμε ένα τρόπο για να μπει!» - Δέσποινα Παπαδοπούλου 1973

10 ) "Οσάμα, θα πάω στην Νέα Υόρκη με την μαμά - με διαφορετικές όμως πτήσεις" - Η Κυρία Λάντεν.

11 }Να μην ξανακαπνίσεις πούρα στην κρεββατοκάμαρα." - Χίλαρι Κλίντον

Πηγη, pyles tv


Οδηγίες χρήσης για πολλά γέλια,


Μα καλά, σοβαρολογούν;
Εχετε προσέξει ποτέ τις οδηγίες χρήσης σε προϊόντα που καθημερινά καταναλώνουμε; Αν όχι, κακώς. Υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις που βγάζουν πολύ γέλιο. Πάμε να δούμε μερικές...


Σε σακουλάκι με γαριδάκια:
«Μπορεί να είσαι ο νικητής, δεν είναι απαραίτητη η αγορά του προϊόντος, πληροφορίες εντός».

Σε πιστολάκι για τα μαλλιά:
«Μην το χρησιμοποιείτε κατά την διάρκεια του ύπνου».

Σε σαπούνι ελληνικής παραγωγής:
«Χρησιμοποιήστε το σαν κανονικό σαπούνι».

Σε κατεψυγμένο φαγητό:
«Πρόταση σερβιρίσματος: Ξεπαγώστε το».

Σε κάλυμμα κεφαλιού για ντους:
«Προσοχή: Χωράει μόνο ένα κεφάλι»

Σε πακέτο με γλυκό τιραμισού (τυπωμένο στον πάτο)
«Μην το αναποδογυρίζετε».

Σε υπνωτικό χάπι:
«Παρενέργειες: Μπορεί να προκαλέσει υπνηλία».

Σε αποκριάτικη παιδική στολή Σούπερμαν:
«Φορώντας αυτή τη στολή δε μπορείς να πετάξεις».

Σε πακέτο ξηρών καρπών:
«Οδηγίες: Ανοίξτε το πακέτο, φάτε τους ξηρούς καρπούς».

Σε κουβέρτα:
«Να μη χρησιμοποιείται για προστασία σε τυφώνες».

Σε καθρέφτη αυτοκινήτου:
«Θυμήσου: Τα αντικείμενα στον καθρέφτη είναι στην πραγματικότητα πίσω σου».

Στο καπάκι μπουκαλιού με γάλα:
«Αφού ανοιχτεί, κρατήστε το όρθιο».

Σ` ένα σπρέι για έντομα:
«Αυτό το προϊόν δεν έχει δοκιμαστεί σε ζώα».

Σε μερικές βάσεις μπουκαλιών γνωστού αναψυκτικού:
«Ανοίξτε απ` την άλλη μεριά».

Σε ένα μπλέντερ:
«Να μη χρησιμοποιηθεί για την άλλη χρήση».

Σε ένα κουτί φιστίκια:
«Προσοχή. Περιέχει φιστίκια».

Στη συσκευασία σίδερου σιδερώματος:
«Μη σιδερώνετε τα ρούχα ενώ τα φοράτε».



Όταν ο Θεός δημιούργησε τα έθνη,


Όταν ο Θεός δημιούργησε τα έθνη , έδωσε στο κάθε έθνος από δύο αρετές.

-Έτσι, έκανε τους Αμερικάνους.
τακτικούς και νομοταγείς,

-τους Γερμανούς αποφασιστικούς και μελετηρούς,

-τους Ιάπωνες
εργατικούς κι υπομονετικούς.

-Για τους Έλληνες είπε: θα είναι έξυπνοι, τίμιοι και
θα δουλεύουν στο δημόσιο.

Όταν τελείωσε τη δημιουργία του Κόσμου τον πλησίασε ο Αρχάγγελος Γαβριήλ και του είπε: ·
Κύριε, έδωσες σε όλα τα έθνη από δύο αρετές αλλά στους Έλληνες έδωσες τρεις.
Αυτό θα τους κάνει πολύ ισχυρούς και θα διαταράξει τις ισορροπίες πάνω στη γη.


Έχεις δίκιο Γαβρίλε, είπε ο Κύριος.
Στάθηκα απρόσεχτος κι αυτή μου η απροσεξία θα κάνει τους Έλληνες
να κυριαρχήσουν σε όλο τον κόσμο.

Κάτι πρέπει να κάνω αλλά δεν μπορώ να ανακαλέσω τις αρετές που τους έδωσα.

Το βρήκα. Θα παραμείνουν και οι τρεις αρετές αλλά κάθε Έλληνας θα
μπορεί να κάνει χρήση μόνο των δύο.

Κι έτσι κι έγινε.

Αν ένας Έλληνας είναι τίμιος και δουλεύει στο δημόσιο δεν είναι έξυπνος,

αν είναι έξυπνος και δουλεύει στο δημόσιο δεν είναι τίμιος,
κι αν είναι έξυπνος και τίμιος δεν δουλεύει στο δημόσιο!





Πότε θα εφευρεθούν άραγε;


01. ABS για ποδήλατα
02. Αερόσακοι για αεροπλάνα
03. Imobilizer για αναπτήρες
04. Aσπιρίνη με γεύση τσιχλας
05. Φορτιστής για μπαταρίες με
μπαταρίες
06. Ηλεκτρικός νυχοκόπτης
07. Καλαμάκια με μπαταρίες
08. Κοντέρ ταχύτητος για όπισθεν
09. Κλειδαριά ενεργοποιούμενη με παλαμάκια
10. Τηλεφωνικός κερματοδέκτης χωρίς καλώδιο
11. Ασύρματο καλώδιο
12. Κρασί διαίτης
13. Στεγνές λεκάνες τουαλέτας
14. Ανακυκλώσιμα προφυλακτικά
15, Πυρίμαχα σπίρτα
16. Αποσμητικό χώρου με άρωμα βενζίνας
17. Ακουστικά βαρηκοιας που να δουλεύουν με βενζίνα
18. Κολώνια φωσφορίζουσα
19. Υποβρύχιο σεσουάρ
20. Χειροκίνητο αλυσοπρίονο
21. Ψυγείο θέρμανσης
22. Αλεξίπτωτο ενεργοποιούμενο με την πρόσκρουση
23. Σοκολάτα με άρωμα λεμονιού
24. Air condition για μοτοσυκλέτες
25. Σταχτοδοχεία για μοτοσυκλέτες
26. Ζώνες ασφαλείας για μοτοσυκλέτες
27. Πυρηνικός ανιχνευτής ραδιενέργειας
28. Οινόπνευμα χωρίς αλκοόλ
29. Τηλεχειριστήριο για τηλεχειριστήριο
30. Μεταχειρισμένα βεγγαλικά
31. Φορητοί δρόμοι
32. Ηλιακός φακός
33. Ηχομονωμένα ηχεία
34. Βοηθητικές ρόδες για αυτοκίνητα
35. Άρωμα χωρίς μυρωδιά
36. Αδιάβροχα σφουγγάρια
37. Αδιάβροχο χαρτί υγείας
38. Το μεγαλύτερο μικροτσίπ του κόσμου
39. Άθραυστα παγάκια
40. Καθαριστήρες για τηλεόραση





Μικρός αλλά θαυματουργός,



Έκαστος στο είδος του,

Το λιοντάρι καθόταν στο δάσος και χάζευε. Ξαφνικά περνάει το μυρμήγκι τρέχοντας.

- Για πού το 'βαλες έτσι βιαστικός;
- Δεν τα έμαθες; Τράκαρε ο ελέφαντας με τον ιπποπόταμο.
- Ε, κι εσύ τι τρέχεις;
- Πάω να δώσω αίμα!





Αναρτηθηκε Απο Sourta Ferta, στο Forum TeamGR, ΠΑΤΗΣΤΕ εΔΩ ΒΡΕΙΤΕ εΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

2 αρνιά το Πάσχα,


2 αρνιά το Πάσχα,

Θέλεις να βγούμε μαζί σήμερα;
- Όχι Έχω γύρισμα..




Αρρενωπές υποθέσεις,

Η κοσμετολογία αγαπά - και - τους άνδρες

Βασικοί κανόνες για την περιποίηση της ανδρικής επιδερμίδας

Η κοσμετολογία αγαπά - και - τους άνδρες. Το αποδεικνύει εμπράκτως, καθώς η βιομηχανία της παράγει προϊόντα που αντιστοιχούν στις ανάγκες του ανδρικού δέρματος, που και πολλές και ιδιαίτερες είναι.

Η επιδερμίδα του άνδρα είναι για παράδειγμα πιο λιπαρή, καθώς οι σμηγματογόνοι αδένες συσχετίζονται με τα ανδρογόνα, πιο ελαστική και πιο σφιχτή, καθότι πλουσιότερη σε κολλαγόνο, ενώ χαρακτηρίζεται από άφθονη έκκριση από τους αποκρινείς ιδρωτοποιούς αδένες, εξ ου και η εντονότερη μυρωδιά της.

Η έλλειψη περιποίησης μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα δέρμα θαμπό, καθώς το σμήγμα αφήνει ρύπους και το φως δεν αντανακλάται καλά, με γυαλάδα, που αντιστοιχεί στη ροή του σμήγματος ή και σημαντικότερα προβλήματα, μεταξύ άλλων ροδόχρου ακμή, μικροκύστες, φλεγμονές σε θύλακες τριχών.

Βασικοί κανόνες
- Να καθαρίζετε πρωί – βράδυ το πρόσωπο και τον λαιμό σας, με προϊόντα που δεν ερεθίζουν το δέρμα, για παράδειγμα με gel ή γαλάκτωμα που κάνει αφρό.

Ασκηση και εγκυμοσύνη,


Πότε ωφελεί και πότε αντενδείκνυται η γυμναστική

Τι κι΄ αν είστε έγκυος; Η κύηση δεν απαγορεύει την άσκηση, αντιθέτως την επιβάλλει, με πολλαπλά οφέλη: μειώνει την πρόσληψη βάρους, αλλά και τον χρόνο της διαδικασίας του – μελλοντικού – τοκετού, διασφαλίζει καλύτερη ποιότητα ύπνου, ενώ παράλληλα εγγυάται λιγότερες επιπλοκές, πιο γρήγορη αποκατάσταση μετά τον τοκετό, καθώς και ευκολότερη απώλεια βάρους.

Οι ειδικοί συνιστούν τέσσερις βασικούς τρόπους γυμναστικής_ προτού εφαρμόσετε οποιαδήποτε άσκηση, συμβουλευτείτε τον γυναικολόγο σας.

Περπάτημα
Άσκηση εξαιρετική για τους μύες και τη βελτίωση της αερόβιας ικανότητας. Πολλές έγκυες αγαπούν το περπάτημα, καθώς μπορούν να ελέγχουν οι ίδιες την έντασή του. Τριάντα λεπτά καθημερινά, πέντε ημέρες την εβδομάδα, θεωρούνται ιδανικά. Την περίοδο των τελευταίων τριών μηνών, ειδικά τις εβδομάδες πριν από τον τοκετό, το περπάτημα γίνεται πιο δύσκολο. Φροντίστε να κάνετε συχνά διαλείμματα, αλλά και να ενυδατώνετε επαρκώς τον οργανισμό σας. Αν έχετε και παρέα, ακόμη καλύτερα.

Κολύμπι
Η κολύμβηση μπορεί να σας ανακουφίσει από πόνους της εγκυμοσύνης. Το νερό θεωρείται αποτελεσματικό μέσο, για τη μείωση τόσο του άγχους, όσο και της πίεσης των μυών που διατείνονται κατά τη διάρκεια της κύησης. Συμβάλλει, επίσης, στο να νοιώθουν οι μέλλουσες μητέρες καλύτερα, με το σώμα του; : η άνωση τις κάνει να αισθάνονται ελαφρύτερες!

Μια ευχάριστη μυρωδιά μπορεί να μας απαλλάξει από μικρά προβλήματα της καθημερινότητας,

Οι μυρωδιές μπορούν να προσφέρουν κάτι περισσότερο από απλή ευχαρίστηση

Εκατομμύρια οσφρητικοί υποδοχείς στη μύτη είναι σε εγρήγορση για να ταυτοποιήσουν μυρωδιές, να αποθηκεύσουν μνήμες, εντυπώσεις, με ακρίβεια που ξεπερνά κατά 10.000 φορές αυτή της αίσθησης της γεύσης. Η επιστήμη της Νευρολογίας είναι σε θέση να εξηγήσει ικανοποιητικά πώς ο εγκέφαλος τις κατηγοριοποιεί, αλλά και τις συσχετίζει με το βασικό γενετησιακό κέντρο. Είναι το ίδιο τμήμα του εγκεφάλου που ορίζει την ανάγκη πρόσληψης τροφής, την ευχαρίστηση, τη σεξουαλική διέγερση.

Κατ΄ αυτόν τον τρόπο, ερμηνεύεται και η εγγύτητα πολλών συμπεριφορών, το πώς για παράδειγμα στα πρώτα στάδια της ερωτικής έλξης, ένα δείπνο μπορεί να γίνει πρελούδιο μίας βραδιάς σεξ. Ο εν λόγω μηχανισμός μέσα από τις αρωματικές ιδιότητες φρούτων και βοτάνων, μπορεί να χρησιμεύει για να αναχαιτίσει ανεπιθύμητες συνήθειες, να καλμάρει, να ανακουφίσει, και πάντως να δώσει λύσεις σε μικρά προβλήματα της καθημερινότητας.

Πράσινο μήλο, μπανάνα, πιπερώδης μέντα
Μυρίστε τα, για να σωθείτε από τη λιγούρα! Θεωρείται ότι αναστέλλουν τη διάθεση για σνακ και λιχουδιές. Σύμφωνα με συμπεράσματα ερευνητικού Ινστιτούτου στο Σικάγο (Smell & Taste Treatment and Research Foundation), παχύσαρκοι έχασαν περισσότερο βάρος, όταν σνίφαραν άρωμα πράσινου μήλου, μπανάνας, ή μέντας, σε σχέση με άλλους που δεν το έκαναν.

Πορτοκάλι, λεβάντα
Αυστριακή μελέτη φέρει και τα δυο «πρωταθλητές» στον αγώνα κατά του άγχους. Λίγες σταγόνες από το καθένα μείωσαν τα επίπεδα στρες σε υποκείμενα έρευνας, προσδίδοντας τους θετική διάθεση, ως εκ τούτου ψεκάστε το σπίτι ή το γραφείο τις δύσκολες μέρες.

Βιολι ο Βασιλιας της Μουσικης,


Βιολί, που εδώ και 350 χρόνια θεωρείται ο βασιλιάς των οργάνων, υπήρξε στις αρχές τις ιστορίας του ένα όργανο που απλώς συνόδευε τη μουσική σε χορούς και πανηγύρια και οι βιολιστές είχαν τη φήμη κατώτερων μουσικών!
Τα αριστουργήματα των μεγάλων Ιταλών κατασκευαστών έχουν πολλές φορές ανυπολόγιστη αξία ξεπερνώντας τα 350.000.000 δρχ, δηλαδή περίπου 1.000.000 ευρώ!



Βιολί είναι έγχορδο μουσικό όργανο που παίζεται με δοξάρι. Έχει τέσσερις χορδές διαφορετικού πάχους (σολ, ρε, λα, μι), που κουρδίζονται κατά διαστήματα πέμπτης και η μουσική του έκταση περιλαμβάνει 44 χρωματικούς φθόγγους. Το Βιολί στηρίζεται στον ώμο ενώ με το ένα χέρι ο μουσικός απλώς πιέζει τις χορδές χωρίς να το κρατά καθόλου ενώ με το άλλο κινεί το δοξάρι επάνω στις χορδές. Το βιολί εμφανίστηκε τον 16ο αιώνα ως εξέλιξη του μεσαιωνικού Φιντλ (αγγλ. fiddle), του ιταλικού Λύρα ντα μπράτσο (ιταλ. lira da braccio) και του Ρεμπέκ. Τη σημερινή μορφή του την πήρε κυρίως στην Ιταλία, όπου μεγάλες οικογένειες κατασκευαστών όπως οι Αμάτι, Γκουαρνέρι και Στραντιβάριους, δημιούργησαν θαυμάσιας ακουστικής όργανα που μέχρι και σήμερα θεωρούνται αξεπέραστα. Κατά την εποχή της αναγέννησης δημιουργήθηκαν σημαντικές σχολές βιολιού, που άκμασαν στη Βενετία, τη Μπολώνια, τη Φλωρεντία, τη Ρώμη, και σε άλλες Ιταλικές πόλεις. Τα πρώτα βιολιά χρησιμοποιήθηκαν για την εκτέλεση έργων λαϊκής και χορευτικής μουσικής. Κατά τον 17ο αιώνα το βιολί αντικατέστησε τη βιόλα ντα γκάμπα ως το σημαντικότερο έγχορδο στη μουσική δωματίου.
Οι περισσότεροι μεγάλοι συνθέτες έγραψαν μουσική για σόλο βιολί, μεταξύ των οποίων οι δάσκαλοι του Μπαρόκ Γιόχαν Σεμπάστιαν Μπαχ, και Γκέοργκ Φρήντριχ Χαίντελ αλλά και σημαντικοί συνθέτες της κλασικής εποχής όπως οι Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ και Λούντβιχ βαν Μπετόβεν.




Κατασκευή,

Το σώμα (σκάφος) του βιολιού αποτελείται από δύο κυρτές επιφάνειες, τη ράχη που κατασκευάζεται από σκληρό ξύλο (σφεντάμι) και το καπάκι (αρμονική τράπεζα) που κατασκευάζεται από μαλακό ξύλο (πεύκο ή έλατο,). Η κυρτότητα των επιφανειών δεν προκύπτει με μηχανικό τρόπο, αλλά δημιουργείται με κατάλληλη κοπή από το σώμα της πρώτης ύλης



Το μπράτσο του βιολιού κατασκευάζεται από σφεντάμι και καταλήγει στον κοχλία, στον οποίο ανοίγονται τρύπες για να τοποθετηθούν τα κλειδιά. Επάνω στο μπράτσο κολλιέται η γλώσσα από έβενο ή ροδόξυλο. Από το ίδιο υλικό είναι και ο χορδοστάτης, στον οποίο στηρίζονται οι χορδές. Ανάμεσα στη γλώσσα και το χορδοστάτη βρίσκεται ο καβαλάρης, ο οποίος στηρίζεται σε δύο ποδαράκια και έχει προορισμό να μεταφέρει τις ταλαντώσεις των χορδών στο καπάκι, το οποίο με τη σειρά του τις μεταφέρει στην κοιλότητα του σκάφους. Πάνω στο καπάκι, στην άκρη του χορδοστάτη υπάρχει μία υποδοχή που εξυπηρετεί το κράτημα του βιολιού με το σαγόνι.Το καπάκι στηρίζεται από κάτω με μια λεπτή ξύλινη μπάρα που περνά κατά μήκος του ηχείου και σφηνώνεται στο καπάκι συμβάλλοντας στην αντίχηση του οργάνου. Στο εσωτερικό του οργάνου, κάτω από το πόδι εκείνο του καβαλάρη όπου επάνω του περνάει η «ψειλότερη» χορδή και σφηνωμένη ανάμεσα στο καπάκι και στη ράχη του βιολιού βρίσκεται η ψυχή: ένα λεπτό ραβδάκι από πεύκο που μεταβιβάζει τις ταλαντώσεις των χορδών στη ράχη του οργάνου, συμβάλλοντας έτσι στη διαμόρφωση του χαρακτηριστικού ήχου του βιολιού



Το δοξάρι του βιολιού είναι ένα τόξο, με το οποίο τεντώνονται 150-250 τρίχες αλόγου. Οι τρίχες αλείφονται με ρετσίνι για να "πιάνουν" καλύτερα στις χορδές. Οι τέσσερις χορδές του βιολιού που κατασκευάζονταν αρχικά από έντερο ζώων και αργότερα από χαλκό και από χάλυβα, κουρδίζονται σε αποστάσεις πέμπτης (σολ,ρε,λα,μι).Το συνολικό του μήκος του είναι 600 χιλιοστά



Η έκταση ήχων του βιολιού καλύπτει τέσσερις οκτάβες, από το σολ μέχρι το σολ4. O χαρακτηριστικός συνεχής ήχος του βιολιού δημιουργείται με γλύστριμα του δοξαριού πάνω στις χορδές. Με έλεγχο στην πίεση και την ταχύτητα του δοξαριού, το οποίο λειτουργεί ως προέκταση του ενός χεριού και με κατάλληλες κινήσεις και λαβές των δακτύλων του άλλου χεριού στις χορδές, επηρεάζει ο βιολινίστας κατά την εκτέλεση ενός μουσικού κομματιού:



- τη δυναμική (από molto pianissimo μέχρι molto fortissimo,)
- τους εκφραστικούς χρωματισμούς (π.χ. παθητικά, τραγουδιστά, με κέφι, θριαμβευτικά, θλιμμένα)
- και την άρθρωση μεταξύ των φθόγγων, όπως το πηδηχτό (saltato), το τονισμένο(marcato), το τρεμουλιαστό (tremolo), το τσιμπητό (pizzicato) ,τις τρίλιες(trillo), τους αρπισμούς (arpeggio), με γλύστρημα (glissando) κ.ά.



Με το βιολί είναι δυνατόν να εκτελεστούν επίσης διπλοί φθόγγοι και, με κατάλληλες τεχνικές συνθέσεως, ακόμα και τετραφωνικές μελωδίες (Μπαχ). Το βιολί μπορεί να υπογραμμίσει την παρουσία του ανάμεσα σε άλλα όργανα, ακόμα κι αν αυτά έχουν εκ κατασκευής ισχυρότερο ήχο, όπως στα αποσπάσματα που ακολουθούν, από το Κουιντέτο της Πέστροφας του Σούμπερτ και τη σονάτα Regenlied τoυ Μπραμς. Στη ραψωδία Tzigane του Ραβέλ εκτελεί το βιολί αρπισμούς και πιτσικάτα του αριστερού χεριού, ενώ το όμποε παίζει τη μελωδία


'Οσο εντυπωσιακοί κι αν είναι όμως οι ήχοι του μεμονωμένου βιολιού, το σύνολο των βιολιών μίας ορχήστρας δίνει ένα διαφορετικό, πλούσιο και γεμάτο ήχο - εδώ παίζουν μόνο τα πρώτα και δεύτερα βιολιά στην πρώτη συμφωνία του Μπραμς. Στο έργο Πιτσικάτο Πόλκα των Γιόχαν και Γιόζεφ Στράους παίζουν τα έγχορδα τον τσέχικο ρυθμό της πόλκας μόνο με πιτσικάτο. 'Οχι σπάνια απαιτείται από τα βιολιά της ορχήστρας εκτέλεση στα όρια της δεξιοτεχνίας, όπως για παράδειγμα σε διάφορα σημεία της δεύτερης και τρίτης εισαγωγής Leonore του Μπετόβεν. To βιολί έχει επίσης συχνά σημαντικό ρόλο σε κομμάτια για Jazz.



Παράλληλα με το πιάνο, το βιολί είναι το πιο διαδεδωμένο σόλο μουσικό όργανο. Υπάρχουν διάφορες θεωρίες για την καταγωγή του: από τα έγχορδα μουσικά όργανα, που έφεραν οι Aραβες τον 8ο αιώνα στις δυτικοευρωπαϊκές χώρες,από τα μεσαιωνικά κρότες και βιέλες. Αυτά τα μουσικά όργανα διαφέρουν από το βιολί κατά το ότι δεν στηρίζονται στον ώμο. Πλήθος από γεγονότα όμως ενισχύουν την υπόθεση του βιολιού από τα λαϊκά μουσικά όργανα των Σλάβων. Σε πολωνικές περιοχές υπήρχε ήδη από το 15ο αιώνα όργανο με δοξάρι,τύπου βιολιού με τρεις χορδες κουρδισμένες ανά πέμπτες. Αυτό το λαϊκό βιολί δεν είχε ακόμα αυστηρά καθορισμένες αναλογίες, δεν ήταν βερνικωμένο και είχε οξύ, και τραχύ ήχο(γι’αυτό στα πολωνικά το βιολί λέγεται Skzupse)


Εξελίχθηκε κατά την Αναγέννηση από παλαιότερα έγχορδα με δοξάρι: το μεσαιωνικό fiddle,τον ιταλικό «απόγονο» του, του 16ου αιώνα, τη lira nta braccio και το ρεμπέκ. Όπως οι πρόγονοι του, αλλά αντίθετα με τον «ξάδελφό» του τη βιόλα ντα γκάμπα, το βιολί έχει μπράτσο χωρίς τάστα.
Το βιολί αναγνωρίστηκε από παλαιά για τον τραγουδιστό του ήχο, ιδιαίτερα στην γενέτειρα του Ιταλία, όπου οι πρώτοι κατασκευαστές του, Γκασπάρο ντα Σαλό, Αντρέα Αμάτι και Τζοβάνι Πάολο Ματζίνι διαμόρφωσαν τις μέσες διαστάσεις του πριν από το τέλος του 16ου αιώνα. Το βιολί κατά την εξέλιξη του υπέστη πολλές αλλαγές χάρη στις οποίες προσαρμόστηκε στον εκάστοτε μουσικό ρόλο του.
Γενικά το καπάκι και η ράχη στα πρώτα βιολιά ήταν πιο κυρτά. Τα πιο σύγχρονα, μετά τις καινοτομίες του Αντόνιο Στρατιβάρι (1644-1737),αποκτούν ρηχότερο ηχείο και έχουν αδρότερο ήχο. Κατά τον 19ο αιώνα με την εμφάνιση των βιρτουόζων βιολιστών και των μεγαλύτερων διαστάσεων που αποκτούν οι αίθουσες συναυλιών, το βιολί παίρνει την τελική γνωστή του μορφή ως προς το σχέδιο και την κατασκευή του.


Ο καβαλάρης γίνεται ψηλότερος, η ψυχή και η ξύλινη μπάρα παχύτερες και το ηχείο πιο επίπεδο. Το χέρι αποκτά μια κλίση προς τα πίσω αυξάνοντας την πίεση των χορδών επάνω στον καβαλάρη. Το αποτέλεσμα ήταν ένας λαμπρότερος και δυνατότερος ήχος σε σχέση με τον ευαίσθητο ήχο των βιολιών του 18ου αιώνα.

Τα πρώτα βιολιά χρησιμοποιήθηκαν για την εκτέλεση έργων λαϊκής και χορευτικής μουσικής. Κτα τον 17ο αιώνα το βιολί αντικατέστησε την βιόλα ντα γκάμπα ως το σημαντικότερο έγχορδο στη μουσική δωματίου. Ο Ιταλός συνθέτης Μοντεβέρντι περιέλαβε και βιολιά στην ορχήστρα της όπερας του Ορφέας


Το 1626 ιδρύθηκε στη Γαλλία η βασιλική ορχήστρα «Les 24 Violons du Roi» (Τα 24 βιολιά του βασιλιά). Ο Αρκάντζελο Κορέλι δεξιοτέχνης βιολιστής, ήταν από τους πρώτους συνθέτες που συνέβαλαν στην εξέλιξη της βιολιστικής μουσικής γραφής όπως οι Βιβάλντι, Γ. Σ. Μπαχ και ο βιολιστής Τζουζέπε Ταρτίνι.
Από το 18ο αιώνα και μετέπειτα οι περισσότεροι μεγάλοι συνθέτες έγραψαν μουσική για σόλο βιολί μεταξύ των οποίων οι Μότσαρτ, Μπετόβεν, Σούμαν, Μπραμς, Έντβαρντ, Γκρηκ, Πάουλ Χίντεμιτ, Aρνολντ Σαίνμπερκ, και Αλμπάν Μπεργκ. Δεξιοτέχνες βιολιστές, όπως οι Φραντσέσκο Τζεμινιάνι (1687-1762), Νικολό Παγκανίνι (1782-1840), Γιόζεφ Γιόαχιμ (1831-1907), Φριτς Κράισλερ (1875-1962), Γεχούντι Μενουχίν, και Νταβίντ Όιστρακ (1908-1974) στάθηκαν το ερέθισμα να γραφούν αξιόλογα έργα για το όργανο αυτό. Το βιολί αφομοιώθηκε από έντεχνη μουσική της Εγγύς Ανατολής και της Νότιας Ινδίας και, όπως το φίντλ, παίζεται στη λαϊκή μουσική πολλών χωρών



Λαογραφία,

Ο Ελληνικός λαός λέγοντας βιολιά (στον πληθυντικό) χαρακτηρίζει τις μικρές λαϊκές ή παραδοσιακές ορχήστρες από διάφορα όργανα όπως λαούτο, κλαρίνο, ούτι, ντέφι, τσαμπούνα κλπ. που απαρτίζονται κυρίως σε γιορτές γάμων και πενηγύρια. Το βιολί είναι πολύ διαδεδομένο κυρίως στην παραδοσιακή μικρασιάτικη, νησιώτικη και κρητική μουσική. Ιδίως στην τελευταία, προηγείται κατά πολλών δεκάδων χρόνων της λύρας, παρ' ότι πολλοί πιστεύουν το αντίθετο. Το βιολί έχει ιστορία μεγαλύτερη των 200 ετών ενώ η λύρα κλείνει τα 120 χρόνια







Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory