Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Δευτέρα, 25 Απριλίου 2011

Τι θέλουν οι γυναίκες από τους άνδρες


Τι ζητούν άραγε οι γυναίκες από τους άνδρες; Σύμφωνα με έρευνα του Ελληνικού Σεξολογικού Ινστιτούτου οι απαιτήσεις των γυναικών είναι ανάλογες των δικών τους προσόντων. 

Συγκεκριμένα, όσο πιο υψηλό είναι το βιοτικό επίπεδο μιας γυναίκας, όσο πιο μορφωμένη και καλλιεργημένη είναι, τόσο αυξάνονται και οι απαιτήσεις που έχει από τους άνδρες.


Επομένως, η γυναίκα σχηματίζει το προφίλ του ιδανικού συντρόφου, ο οποίος πρέπει να είναι:

1. Μορφωμένος
2. Επαγγελματικά επιτυχημένος
3. Μονογαμικός
4. Οικονομική άνεση
5. Εμφανίσιμος
6. Επικοινωνιακός
7. Ώριμος
8. Καλή σεξουαλική ζωή
9. Να αποπνέει αίσθημα ασφάλειας

Ωστόσο, οι γυναίκες που δεν είναι ευχαριστημένες από έναν άνδρα παρατηρούν τα εξής στοιχεία στον χαρακτήρα τους:

1. Ανωριμότητα
2. Οικονομική εξάρτηση από την οικογένειά τους
3. Φόβο σοβαρής σχέσης ή δέσμευσης
4. Εξαρτήσεις (κάπνισμα, αλκοόλ)
Πηγή: Myworld
sourta-ferta

Firefox 4: 100 εκατομμύρια downloads σε 1 μήνα


O Mozilla Firefox 4 κατάφερε να φτάσει τα 100 εκατομμύρια downloads σε ένα μόλις μήνα, τη στιγμή που ο πρώτος Firefox είχε φτάσει στον ίδιο αριθμό μετά από έναν ολόκληρο χρόνο. Φαίνεται πως οι αλλαγές και οι προσθήκες του νέου Firefox κατάφεραν να αγγίξουν τους τελικούς χρήστες, δίνοντας στον Firefox 4 το 8.3% της πίτας από τον πρώτο μήνα κυκλοφορίας του.

Για την ανάπτυξη του Mozilla Firefox 4, απαιτήθηκαν περισσότεροι από 12 μήνες σκληρής δουλειάς, όμως η επιτυχία του browser ξεκίνησε από την πρώτη μέρα της κυκλοφορίας του. Αν και δεν κατάφερε να σπάσει το ρεκόρ που αφορούσε αποκλειστικά τα downloads της πρώτης ημέρα κυκλοφορίας, κατάφερε να γίνει ο πρώτος browser που ξεπερνάει τα 100 εκατομμύρια downloads μέσα στον πρώτο μήνα. Το νούμερο αυτό μεταφράζεται σε 8.3% της συνολικής αγοράς, τη στιγμή που ο Internet Explorer 9 παραμένει κάτω από το 3%.

Μάλιστα η Mozilla μας επιτρέπει να παρακολουθούμε live μέσω του site της τον συνολικό αριθμό των downloads του Firefox 4. Μπείτε στην ιστοσελίδα glow.mozilla.org και παρακολουθήστε την εξέλιξη του αριθμού. Είναι εντυπωσιακό να βλέπεις live, όχι μόνο πόσοι άνθρωποι αιτούνται την ίδια στιγμή το κατέβασμα του browser, αλλά και τη γεωγραφική θέση τους.
ΠΗΓΗ: TECHBLOG.GR
sourta-ferta

Επισκευές τελευταίας στιγμής .

Last Minute Repairs   fail
Last Minute Repairs   fail
Last Minute Repairs   fail
Last Minute Repairs   fail
Last Minute Repairs   fail
Last Minute Repairs   fail
Last Minute Repairs   fail

Από το ίντερνετ το Facebook περνά στην πραγματική ζωή


Ξεχάστε το facebook στον υπολογιστή και στο κινητό τηλέφωνο. Πλέον, μία κάρτα λειτουργεί ως κλειδί για το account μας και μπορούμε να κάνουμε like σε πράγματα που βλέπουμε στον δρόμο. Χωρίς να χρειάζεται να κάνουμε click στο mouse γιατί το facebook ξεφεύγει από τα στενά όρια των υπολογιστών και μεταφέρεται στον έξω κόσμο.

Ίσως είναι εν μέρει υπερβολική η παραπάνω παράγραφος αλλά δεν απέχουμε και τόσο πολύ από την μέρα που θα γίνει πραγματικότητα. Ένα από τα πρώτα παραδείγματα που ενσωματώνουν την offline ζωή μας στην facebook – προσωπικότητα μας είδαμε στην έκθεση αυτοκινήτου AutoRAI που διεξάγεται στο Amsterdam. Εκεί, η Renault έδινε δωρεάν σε όποιον ήθελε μία RFID κάρτα και αυτός την συνέδεε με το facebook account του. Μετά, καθώς ήταν στο περίπτερο της Γαλλικής εταιρίας, μπορούσε με ένα απλό swipe να κάνει άμεσα like στο αντίστοιχο αυτοκίνητο και αυτή η πληροφορία περνούσε αυτόματα στο News Feed των φίλων του.

Σκεφτείτε τώρα να ενσωματωθούν αυτές οι λειτουργίες στο smartphone μας και να μην χρειαζόμαστε την ειδική, RFID, κάρτα. Πόσο θα αλλάξει η offline ζωή μας αν μπορούμε να τα μοιραζόμαστε τα πάντα με τους φίλους μας άμεσα? Θα λειτουργεί το facebook ως το μεγαλύτερο ημερολόγιο με όλες τις ωραίες μας στιγμές..;
ΠΗΓΗ: AWAY.GR
sourta-ferta

Κατασχεμένα αυτοκίνητα στην Κίνα .

Absolete And Confiscated Cars   cars
Absolete And Confiscated Cars   cars
Absolete And Confiscated Cars   cars
Absolete And Confiscated Cars   cars

Τούρκοι έμποροι "έσωσαν "τους κτηνοτρόφους της Ελλάδας..


Ακούγεται απίστευτό αλλά είναι αληθινό. Εδώ και αρκετούς μήνες έμποροι κρέατος από τηΤουρκία “αλωνίζουν” την επαρχιακή Ελλάδα και αγοράζουν αρνιά, πληρώνοντας μάλιστα σε καλές τιμές και πάντα μετρητοίς. Τέτοιες αγοραπωλησίες έγιναν στη Θεσσαλία, τη Μακεδονία και την Ήπειρο, ενώ τελευταία, στο στόχαστρο του Τούρκων μπήκε η Πελοπόννησος, κυρίως οι Νομοί Αρκαδίας και Κορινθίας.

Ενόψει του Πάσχα, οι κτηνοτρόφοι πούλησαν τα αμνοερίφια σε ελαφρώς καλύτερες τιμές εν συγκρίσει με άλλα χρόνια. Και αυτό είναι λογικό. Από τη μια μεγάλος όγκος αρνιών είχε ήδη πουληθεί στην Τουρκία και από την άλλη οι κτηνοτρόφοι μπόρεσαν επιτέλους να βρεθούν σε θέση ισχύοςκαι να παζαρέψουν το προϊόν τους.( Η μου δίνεις καλύτερη τιμή η τα δίνω στους Τούρκους!)

Πασχαλινά αυγά Ουκρανίας .

pascoa ovos decoracao ucrania artesanato
pascoa ovos decoracao ucrania artesanato
pascoa ovos decoracao ucrania artesanato
pascoa ovos decoracao ucrania artesanato
pascoa ovos decoracao ucrania artesanato

Υπόγειο τηλεσκόπιο θα δει την αρχή του κόσμου


Ένα τηλεσκόπιο που θα εγκατασταθεί κάτω από την επιφάνεια του εδάφους θα προσπαθήσει να δει την αρχή της γέννησης του Σύμπαντος αλλά και να αποκαλύψει νέα στοιχεία για κοσμικά αντικείμενα και φαινόμενα για τα οποία έχουμε λίγες γνώσεις, όπως για παράδειγμα οι μαύρες τρύπες και τα άστρα νετρονίου.

Οι επιστήμονες πιστεύουν, σύμφωνα με το Βήμα, ότι το τηλεσκόπιο είναι μάλιστα πιθανό να μας δώσει στοιχεία για το τι υπήρχε πριν από τη Μεγάλη Έκρηξη από την οποία δημιουργήθηκε το Σύμπαν. Το τηλεσκόπιο έχει σχεδιαστεί να ανιχνεύει τα βαρυτικά κύματα, ένα κοσμικό φαινόμενο που αναφέρει στις θεωρίες του ο Αλβέρτος Αϊνστάιν και για αυτόν τον λόγο αποφασίστηκε να ονομαστεί «Τηλεσκόπιο Αϊνστάιν».

Θα είναι ένα όργανο σχεδιασμένο στην ίδια λογική με εκείνη του επιταχυντή στο CERN. Η όλη εγκατάσταση θα βρίσκεται στο εσωτερικό ενός δικτύου από τούνελ συνολικού μήκους 20 χλμ και σε βάθος 800 μέτρων.

Αυτό θα γίνει ώστε να εμποδίζεται κάθε πιθανή παρεμβολή από δονήσεις που λαμβάνουν χώρα στο έδαφος. Το κόστος του τηλεσκοπίου υπολογίζεται ότι θα αγγίξει το 1 δισ. ευρώ.
sourta-ferta

Τα τρικ που βελτιώνουν τη διατροφή,


Νόστιμα και υγιεινά «κόλπα» για το καθημερινό τραπέζι και καλύτερη ζωή

Πώς επιτυγχάνεται η καλή φόρμα, χειμώνα – καλοκαίρι; Πρέπει να διαθέτουμε χρόνο για να κάνουμε υγιεινή διατροφή; Μικρά μυστικά, εύκολα στην υλοποίησή τους, απλουστεύουν τις καθημερινές συνταγές, ενώ παράλληλα εξασφαλίζουν υγεία και διατήρηση – γιατί όχι, και μείωση – του σωματικού βάρους.

Σαλάτες
Κόψτε τα λαχανικά σας σε μεγάλα κομμάτια - ιδανικό είναι να πλένονται προτού τεμαχιστούν, καθώς με το νερό χάνουν πολλά από τα πολύτιμα θρεπτικά συστατικά τους, όπως για παράδειγμα το κάλιο που έχει μεταξύ άλλων την ιδιότητα να ρίχνει την πίεση.

Ο τεμαχισμός σε πολύ μικρά κομμάτια ενέχει ακόμη έναν κίνδυνο: οξειδώνονται πιο εύκολα, χάνοντας τη βιταμίνη C που τυχόν περιέχουν. Αν αγαπάτε τις ντομάτες, στη σαλάτα, μάθετε να μην τις ξεφλουδίζετε.

Ο ίδιος κανόνας ισχύει όχι μόνον για τις σαλάτες, αλλά και για το μαγείρεμα. Η φλούδα της ντομάτας, όπως και ολόκληρο το λαχανικό, είναι πολύ πλούσια σε λυκοπένιο (ισχυρό αντιοξειδωτικό, με αντικαρκινικές ιδιότητες), και σε φυτικές ίνες, πολύτιμες κυρίως για την υγεία του πεπτικού συστήματος.

Ψητά και δενδρολίβανο
Το δενδρολίβανο «φτιάχνει» τη γεύση του ψητού κρέατος, ενώ προλαμβάνει από δεινά, όπως οι καρκινογόνες ουσίες που ανιχνεύονται ειδικά στα ξεροψημένα. Αν προτιμάτε τις όξινες γεύσεις, βάλτε λεμόνι, αλλά μετά το ψήσιμο.

Ξίδι στο νερό
Προσθέστε μία - δύο κουταλιές ξίδι, κατά προτίμηση από λευκό κρασί - , όταν βράζετε ψάρι. Θα διατηρηθεί συμπαγές, τόσο κατά το βράσιμο, συγκρατώντας τα θρεπτικά συστατικά του, όσο και κατά το σερβίρισμα. Το αισθητικό αποτέελσμα θα σας ανταμείψει.

Ψάρι στο λαδόχαρτο
Και διαιτητικό και πιο νόστιμο. Δεν θα χρειαστεί καν να προσθέσετε λαδολέμονο. Η διαδικασία είναι απλή: ζεσταίνετε το φούρνο και τη σχάρα, στη συνέχεια παίρνετε το ψάρι που σκοπεύετε να ψήσετε, το τυλίγετε σε λαδόχαρτο μαζί με κομμάτια καρότου, σέλινου, φέτες ντομάτας, ροδέλες κρεμμυδιού, θυμάρι και ρίγανη και το κλείνετε σε «πακέτο». Όταν ψηθεί, έχετε ένα νοστιμότατο πιάτο, ψάρι με σάλτσα, που δεν χρειάζεται λάδι, αφού έχει βγάλει τα υγρά του στο λαδόχαρτο, και μαζί με τα λαχανικά είναι ένα νοστιμότατο φαγητό που στερείται μόνο θερμίδων.

Κρουτόν και σούπες
Ρίξτε τα κρουτόν στη σούπα, μόνον μην τα φάτε! Μπορείτε μάλιστα να κάνετε το ίδιο με κύβους ψωμιού: το άμυλο που περιέχουν θα απορροφήσει τις λιπαρές ύλες (το λάδι) από τη σούπα.

Αν καταφέρετε και αποφύγετε τα κρουτόν ή το ψωμί, έχετε κερδίσει ένα νόστιμο πιάτο, με λίγες θερμίδες. Ειδικότερα, ως προς τι σούπες, το ιδανικό είναι να τις καταναλώνετε αμέσως μόλις τις ετοιμάζετε, ζεστές, θρεπτικές και νόστιμες.

Η πίστη έμπνευση,

Ο αφηρημένος «Ευαγγελισμός» του Ομήρου

Η ομορφιά της βυζαντινής τέχνης και η γοητεία που άσκησε σε Ευρωπαίους και Ελληνες ζωγράφους, παλαιότερους και σύγχρονους, είναι ορατή στην έκθεση που παρουσιάζεται αυτές τις μέρες στο Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο της Αθήνας.
Το πασχαλιάτικο κλίμα ευνοεί μια επίσκεψη στο μουσείο που βρίσκεται στην καρδιά της Αθήνας (Βασιλίσσης Σοφίας 22).

Πιστό στο ανανεωτικό πνεύμα τού -πρόωρα χαμένου διευθυντή του- Δημήτρη Κωνστάντιου, συνεχίζει να συνδέει τη βυζαντινή τέχνη με τα νεότερα χρόνια. Μια ενδιαφέρουσα πτυχή της έκθεσης «Εργα του 20ού και 21ου αιώνα από τις συλλογές του Βυζαντινού και Χριστιανικού Μουσείου» μάς επιτρέπει να παρατηρήσουμε πώς καλλιτέχνες όπως ο Φώτης Κόντογλου ή ο μαθητής του Γιάννης Τσαρούχης, αλλά και μεταγενέστεροι, προσέγγισαν ή αξιοποίησαν τα διδάγματα της βυζαντινής τέχνης.

Ανάμεσα στα εκθέματα βρίσκεται και το αντίγραφο μιας φορητής εικόνας του 6ου αιώνα με τον Χριστό και τον Αγιο Μηνά, έργο του Γιάννη Τσαρούχη από τα χρόνια της παραμονής του στο Παρίσι, τη δεκαετία του '30. Ο ζωγράφος είχε εντοπίσει την πρωτότυπη εικόνα στο Μουσείο του Λούβρου. Προέρχεται από τη μονή του Αγίου Απολλώ στο Bawit της Αιγύπτου. Στο αντίγραφο του Τσαρούχη ο Χριστός και ο Αγιος Μηνάς εικονίζονται ολόσωμοι, με μεγάλα στρογγυλά εκφραστικά μάτια και όχι απόλυτα σωστές σωματικές αναλογίες. Η πρωτότυπη εικόνα αποτελεί ένα από τα γνωστότερα σωζόμενα δείγματα της ζωγραφικής των χριστιανών της Αιγύπτου, των λεγόμενων κοπτών.

Ο Ελληνας ζωγράφος είχε έρθει σε επαφή με την κοπτική τέχνη νωρίτερα, την εποχή της μαθητείας στο πλευρό του Φώτη Κόντογλου, στις αρχές της δεκαετίας του 1930. Αν και η επίσκεψή του στο Παρίσι πραγματοποιήθηκε μετά την απομάκρυνσή του από τον κύκλο του Κόντογλου, η δημιουργία του συγκεκριμένου αντιγράφου φαίνεται ότι απηχεί την επίδραση του τελευταίου. Το αντίγραφο αποδίδει πιστά την πρωτότυπη παράσταση, ακόμη και στην τεχνοτροπία του, όπως μαρτυρούν τα έντονα περιγράμματα και η απλότητα του σχεδίου που κυριαρχούν στον τρόπο απόδοσης των μορφών.

Κι αν το αντίγραφο του Γιάννη Τσαρούχη σέβεται τους κανόνες της βυζαντινής τέχνης, υπάρχουν κάποια έργα που ξαφνιάζουν με τον ευφυή και ελεύθερο τρόπο με τον οποίο αξιοποιούν τη βυζαντινή παράδοση. Ενα από αυτά είναι «Ο Ευαγγελισμός», έργο του σημαντικού ζωγράφου της ελληνικής διασποράς, Ομήρου. Στον πίνακα του καλλιτέχνη, που έζησε στο Παρίσι και στην Αμερική, το θρησκευτικό θέμα του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου έχει πάρει τη μορφή μιας πάλλουσας, χρωματικής συμφωνίας. Τα πρόσωπα διακρίνονται αχνά μέσα σε μια αφηρημένη σύνθεση, που διατηρεί τη θρησκευτική, πνευματική της διάσταση συνδυάζοντας, όμως, το πνεύμα της βυζαντινής παράδοσης με τις κατακτήσεις της αφηρημένης τέχνης.

Ο προφήτης Δανιήλ σε νεαρή ηλικία, ντυμένος με περσική ενδυμασία και φορώντας χαρακτηριστικό κάλυμμα στην κεφαλή, είναι έργο του Φώτη Κόντογλου (1895-1965). Η πρωτότυπη ψηφιδωτή παράσταση του προφήτη βρίσκεται στον τρούλο του καθολικού της Μονής Δαφνίου και χρονολογείται γύρω στο 1100. Το αντίγραφο αποδίδει πιστά το βυζαντινό πρωτότυπο, τόσο στην απόδοση των χαρακτηριστικών του προσώπου και της ενδυμασίας του προφήτη όσο και των χρωμάτων. Ωστόσο, η κλίμακα είναι πολύ μικρότερη και επιπλέον δεν αποδίδονται οι ψηφίδες του πρωτοτύπου, με αποτέλεσμα τίποτε να μη φανερώνει ότι ο ζωγράφος είχε αντιγράψει ένα ψηφιδωτό.

Από τα υπόλοιπα έργα της έκθεσης ξεχωρίζουν κι εκείνα των Ευρωπαίων καλλιτεχνών, του Ελβετού Εμίλ Γκιγερόν του νεότερου, ο οποίος έχει αντιγράψει τμήμα της βυζαντινής αγιογραφίας του ναού του Αγίου Δημητρίου στην Θεσσαλονίκη, και του Ιταλού συντηρητή Φραντζέσκο Νόβο, που έχει αντιγράψει μοναδικά τα βυζαντινά ψηφιδωτά της Μονής Δαφνίου.

Σσσς. Αρχίζει η αφήγηση,

Η Αρμέλ (αφήγηση) και ο Πέπο (μουσική) ακολουθούν τις ρίζες των Τσιγγάνων προγόνων τους

Κάθε άνθρωπος που ξεριζώθηκε από τον τόπο του και ξεκίνησε το μακρύ ταξίδι της περιπλάνησης προς έναν άλλο τόπο έχει πολλά να αφηγηθεί. Αμέτρητες είναι οι ιστορίες που θα ακουστούν από τις 29 Απριλίου έως τις 11 Μαΐου στην Κοζάνη, την πόλη που εδώ και τρία χρόνια έχει αγκαλιάσει την πανάρχαιη τέχνη της αφήγησης.
Θέμα του 3ου Διεθνούς Φεστιβάλ Αφήγησης & Τεχνών του Λόγου είναι ακριβώς αυτό: «Προσφυγιά, μετανάστευση, διασπορά». Επαγγελματίες αφηγητές, συγγραφείς και επιστήμονες από Αλβανία, Κύπρο, Μεγάλη Βρετανία, Γαλλία, Αρμενία, Λίβανο, κουρδικό Ιράν ώς την Ινδία, αλλά και Ρομά θα μεταφέρουν ιστορίες και παραμύθια, τραγούδια και μαρτυρίες από τη δική τους προσφυγιά.

«Η Κοζάνη, που έστελνε τα καλύτερα παιδιά της στους δρόμους να προκόψουν, η Κοζάνη που πλούτισε και ομόρφυνε από τους ξεριζωμένους Ποντίους και που αγκάλιασε τους μετανάστες των τελευταίων δεκαετιών, ακούει τις ιστορίες των Βαλκάνιων, Ευρωπαίων και Ασιατών, που πότισαν με τον ιδρώτα τους τη γη της Ελλάδας», επισημαίνει ο καλλιτεχνικός διευθυντής του φεστιβάλ Στέλιος Πελασγός, ένας από τους πρώτους επαγγελματίες Ελληνες αφηγητές. Τα τελευταία χρόνια επαναφέρει το θέμα της προφορικής παράδοσης στη χώρα μας, έπειτα από ανάλογες σπουδές στο εξωτερικό.

**«Είμαστε η χώρα που έχει τη μεγάλη τιμή να έχει επινοήσει τη λέξη "διάλογος", κι αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε όταν έχουμε να κάνουμε με τους μετανάστες», επισημαίνει ο Βασίλης Αλεξάκης, τιμώμενος προσκεκλημένος, μαζί με τον Γκαζμέντ Καπλάνι, της διοργάνωσης. Ο Αλεξάκης βρέθηκε μετανάστης πριν από αρκετά χρόνια στη Γαλλία, απ' όπου ξεκίνησε και εδραιώθηκε ως συγγραφέας. Ο 68χρονος μυθιστοριογράφος θεωρεί ευτύχημα το να έχει κάποιος δύο γλώσσες: «Ελέγχω καλύτερα τα γραπτά μου. Η συναναστροφή μου με τα γαλλικά γράμματα με έκανε αυστηρότερο», λέει. Στις 30 Απριλίου θα κηρύξει την επίσημη έναρξη του φεστιβάλ με το θεατροδρόμιο: «Η μητρική γλώσσα και οι ξένες λέξεις».

Πολ Σάιμον - Ολική επαναφορά,


Ο δίσκος «So beautiful or so what» αρχίζει µεέναναµερικα νόστρατιώτη που ετοιµάζεται να περάσει τα Χριστούγεννα στα βουνά του Αφγανιστάν. Και κλείνει µε ένα γλυκόπικρο ρεφρέν για τα λάθη της ζωής που αγαπάµε να µισούµε: «∆εν είναι παράξενο πόσο αφελείς πιανόµαστε; / Πώς ψάχνουµε πάντα τις λάθος συµβουλές; / πώς παίρνουµε την τιµή για αξία;». Ολα αυτά, ενώ στο φόντο παίζει ένα µείγµα από παλιά R&B, γκόσπελ και world µουσική. Ο παλιός καλός Σάιµον από την εποχή του πολυπλατινένιου «Graceland» (1986) επέστρεψε, έγραψαν οι κριτικοί που υποδέχθηκαν τη «δευτέρα παρουσία» του 70χρονου τραγουδοποιού µετά βαΐων και κλάδων. Είναι η επιστροφή ενός ποπ σταρ, πέντε χρόνια µετά το «Surprise», που πολύ ταιριάζει στα ήθη της σύγχρονης δισκοπαραγωγής.

Μετά τον Ελτον Τζον, τονΝιλ Γιανγκ, τον Τοµ Τζόουνς, τον Νιλ Ντάιµοντ και τον Μπράιαν Φέρι ο Σάιµον εντάσσεται στις δυνάµεις των παλαίµαχων µουσικών που εκπλήσσουν κυκλοφορώντας καλογραµµένα άλµπουµ µε απενοχοποιηµένο στίχο. Στην κονσόλα της παραγωγής έχει µαζί του τον βραβευµένο µε 15 Γκράµι Φιλ Ραµόν, που παίρνει τη σκυτάλη από τον ιδιοφυή Μπράιαν Ινο. Σαράντα χρόνια µετά τη διάλυση του δηµοφιλέστερου ντουέτου στην ιστορία της ποπ µουσικής ο Σάιµον επιµένει στη µοναχική διαδροµή που ξεκίνησε µε τις καλύτερες προϋποθέσεις. Ο Γκαρφάνκελ µπορεί να διέθετε την εµφάνιση – ίσως και τη φωνή –, αλλά ο Σάιµον διέθετε τα τραγούδια. Ναι, ήταν πάντοτε εκείνος ο άσχηµος κοντούλης που τελικά δηµιούργησε ορισµένα από τα πιο εµβληµατικά τραγούδια και ποπ άλµπουµ. Ο µουσικός που αποθέωσε τη Νέα Υόρκη – µε τον τρόπο που ο Γούντι Αλεν την κινηµατογράφησε.

«Είναι πολύδύσκολοι καιροί.

Τα «γλυπτά φορέµατα» της Μαντάµ Γκρε,


Η συνάντηση της γλυπτικής µε την υψηλή ραπτική άρχισε στο Μουσείο Μπουρντέλ στο Παρίσι µε την έκθεση - αφιέρωµα στις πτυχώσεις της γαλλίδας δηµιουργού.

Κάποια στιγµή ακόµη και τα αγάλµατα συγκατοικούν µε δηµιουργίες υψηλής ραπτικής. Λόγω της οµορφιάς, της αρµονίας των αναλογιών, της ανάλαφρης χάρης πουέχουν ορισµένες από αυτές τις τουαλέτες. «Ηθελα να γίνω γλύπτρια. Μου είναι το ίδιο πράγµα να δουλεύω µε το ύφασµα ή µε την πέτρα», έλεγε η Μαντάµ Γκρε τότε που µεσουρανούσε στο µεσοπολεµικό Παρίσι, µεταµορφώνοντας σε ηµίθεες τις πελάτισσές της µέσα από τις πτυχώσεις των φορεµάτων της. Η συνάντηση λοιπόν της γλυπτικής µε την υψηλή ραπτική, άρχισε στο Μουσείο Μπουρντέλ στο Παρίσι µε την έκθεση «Madame Gres. La couture a l' oeuvre» (Μαντάµ Γκρε, η υψηλή ραπτική στην πράξη).

Με 80 δηµιουργίες της και µε τη συνοδεία των φωτογραφιών µόδας από διάσηµους φωτογράφους που αποτύπωσαν τα «γλυπτά της φορέµατα» από τη δεκαετία του '30 έως τις αρχές του '80. Η Μαντάµ Γκρε ήταν από τις πρώτες γυναίκες δηµιουργούς που εντυπωσιάστηκε από την πλαστικότητα και τη χάρη των αρχαίων ελληνικών γλυπτών της κλασικής εποχής. Κι εµπνεύστηκε από τη λιτή τους κοµψότητα, τις µακριές ντραπέ τουαλέτες που την καθιέρωσαν ανάµεσα στους προπολεµικούς πρωταγωνιστές της παριζιάνικης υψηλής ραπτικής.

Ηταν εκείνη που είδε στις αρχαιοελληνικές πτυχώσεις των αγαλµάτων την αιώνια κοµψότητα. Ή όπως δηλώνει ο αλγερινής καταγωγής σύγχρονος µετρ Αζεντίν Αλαϊά, «Η Μαντάµ Γκρε είναι µία γυναίκα που η δουλειά της έχει µεγάλη αξία στην ιστορία της µόδας». Σε αυτήν την έκθεση ετοιµαστείτε για σχήµατα και πτυχώσεις που δείχνουν την εξέλιξη του µινιµαλισµού στον 21ο αιώνα. Χάρη στον ιστορικό τέχνης και επιµελητή Ολιβιέ Σαγιάρ, ο οποίος δηµιουργεί µία αντίστιξη µε τα αγάλµατα του γάλλου γλύπτη του τέλους του 19ου αιώνα Αντουάν Μπουρντέλ και τις δηµιουργίες της Ζερµέν Κρεµπς – το πραγµατικό όνοµα της σχεδιάστριας που την περίοδο 1934-42 ο παριζιάνικος οίκος της ονοµαζόταν «Alix». Το αποτέλεσµα αυτής της συγκατοίκησης είναι εντυπωσιακό για τον επισκέπτη. Ο οποίος έχει την ευκαιρία να αντιληφθεί το ποιητικό έργο των ανθρώπινων χεριών. Αλλά και το πόσο διαφορετική ήταν η µόδα την εποχή που τα ρούχα ετοιµάζονταν πάνω στο σώµα µε την τεχνική του µουλάζ και όχι µε τη βιοµηχανική παραγωγή του πρετ-α-πορτέ.

Η σάλπιγγα του Τουταγχαμών ηχεί και πάλι,

Η 3000 ετών σάλπιγγα θα ηχήσει και πάλι στις 23 Απριλίου από το πρόγραμμα του BBC «Ghost Music»

Οταν ήχησε για πρώτη φορά το 1939, έσπασε. Την επόμενη ξέσπασε ο Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος

Οταν ήχησε για πρώτη φορά, έσπασε. Την επόμενη, το 1939 συγκεκριμένα, ξέσπασε ο Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος.

Ακολούθησε ο πρώτος Πόλεμος του Κόλπου και τέλος η αιγυπτική εξέγερση τον περασμένο Ιανουάριο. Αυτή η σάλπιγγα που έρχεται κατ΄ευθείαν από τον τάφο του Τουταγχαμών ίσως είναι καλύτερα... να μην παίζεται ποτέ. Δεδομένης όμως της σημασίας της, αφού πρόκειται για ένα από τα ελάχιστα αρχαία μουσικά όργανα, που όχι απλώς σώζεται αλλά μπορεί ακόμη να βγάλει ήχο, η κατάρα του Τουταγχαμών μπορεί να περιμένει. Ετσι η 3000 ετών σάλπιγγα θα ηχήσει και πάλι στις 23 Απριλίου από το πρόγραμμα του BBC «Ghost Music». Το BBC άλλωστε έχει το προνόμιο να κατέχει την μοναδική ηχογράφηση της φαραωνικής σάλπιγγας, που είχε γίνει το 1939 στο Μουσείο του Καΐρου.

Δύο ήταν οι σάλπιγγες, η μία από επιχρυσωμένο χαλκό και η άλλη από ασήμι διακοσμημένες μάλιστα με παραστάσεις αιγυπτίων θεών, που είχαν βρεθεί στον τάφο του νεαρού βασιλιά Τουταγχαμών, όταν ήρθε στο φως το 1922 από τον μεγάλο βρετανό αρχαιολόγο Χάουαρντ Κάρτερ.

Εικαστικά παιχνίδια με λόγο και τέχνη,

Εργο της Χριστίνας Κάλμπαρη από τη συλλογή «Παίγνια», σχέδια με ακουαρέλα και μολύβι πάνω σε χαρτί

Εικόνες ζωγραφικής γίνονται αφορμή για ένα λογοτεχνικό - εικαστικό «πείραμα»

«Δεν πήρανε τουλούπες
ομίχλης να γνέσουν
νήμα από νερό
δεν πήρανε να κάνουν
σχοινί από ρυάκι
διασίδι ποταμάκι
θαλάσσιο υφαντό.

Με τα κορμιά τους κάναν
ωραίον αργαλειό
να υφάνουν τους ανέμους
να παίξουν τον τυφλό'
με τα μαλλιά τους κάναν
κέρατα και προκάναν
μ'αυτά τον ουρανό
ψηλά να τον στηρίξουν
μέσα στον γαλανό
αιθέρα να μην πέσει
επάνω στο λαό
μην πέσει ως να'ταν γλάστρα
επάνω στο Θεό
μην πέσει ως να'ταν γάστρα
και αδειάσει όλα τ'άστρα
στο αρχέγονο κενό».

«Το Παιγνίδι»
«Η Τιμωρία»
«Στο προαύλιο»
«Η Στοίχηση»
«Η Αρπαγή»
«Κρυφτό»
«Ο Χορός»
«H Κυνηγός»
«Παγίδες»
«Στρόβιλος»

10 φωτογραφίες

Αυτό είναι το ποίημα του Γιάννη Υφαντή, ένα «παραμύθι» όπως το ονομάζει, για τα «Ζωγραφισμένα Κορίτσια της Χριστίνας». Της Χριστίνας Κάλμπαρη συγκεκριμένα. Της ζωγράφου που ενέπνευσε, όχι μόνο τον Γιάννη Υφαντή, αλλά 17 ακόμη έλληνες ποιητές και λογοτέχνες να γράψουν με αφορμή έκθεσή της η οποία παρουσιάστηκε στη γκαλερί Μπαταγιάννη τον περασμένο Φεβρουάριο.
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory