Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Mοναδική παράκληση μας είναι να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε, με ένα ενεργό link.

Σάββατο, 30 Απριλίου 2011

Χελωνάκι αναπνέει με τη γλώσσα


Το κοινό χελωνάκι Sternotherus odoratus ζει σε λίμνες και ποτάμια της Βόρειας Αμερικής, και χαίρεται να περνά τον περισσότερο χρόνο του μέσα στο νερό. Μπορεί και παραμένει κάτω από την επιφάνεια για μήνες, χωρίς να έχει ανάγκη να βγει έξω από το νερό για να αναπνεύσει.

Για καιρό οι επιστήμονες αναρωτιόνταν αν η ποσότητα του οξυγόνου επαρκεί για τα τόσο μεγάλης διάρκειας μακροβούτια. Πρόσφατα όμως ερευνητές του Πανεπιστημίου της Βιέννης ανακάλυψαν πως η χελώνα είναι εξοπλισμένη με γλώσσα και λαιμό που, χάρη σε ορισμένες λεπτές πτυχώσεις του δέρματος που αιματώνονται έντονα, λειτουργούν σαν βράγχια, απορροφώντας το οξυγόνο του νερού.

Δείτε video με το χελωνάκι Sternotherus odoratus:
Οι επιστήμονες έχουν, μεταξύ άλλων, διεξαγάγει ανατομικές μελέτες με οπτικό και ηλεκτρονικό μικροσκόπιο. Διαπίστωσαν πως το πίσω μέρος της γλώσσας και η περιοχή του λαιμού επικαλύπτονται από μια σειρά λεπτών δερματικών αποφύσεων. Εκεί φθάνει μεγάλος αριθμός αιμοφόρων αγγείων. Το πλήθος τους είναι αντίστοιχο με αυτό που υπάρχει στο δέρμα της σαλαμάνδρας, η οποία στερείται πνευμόνων. Έτσι, η πρόσληψη του οξυγόνου γίνεται μέσω του δέρματος.

Ένα άλλο πείραμα κατέδειξε πως το χελωνάκι δεν χρειάζεται τη γλώσσα του για να καταπιεί την τροφή του.

Πηγή: Science Illustrated
sourta-ferta

Συμβουλές εξόδου από το σεξουαλικό... αδιέξοδο


Τι κάνεις όταν βλέπεις τη σεξουαλική σου ζωή να παίρνει την κάτω βόλτα; Πώς προσεγγίζεις τον σύντροφό σου για να μιλήσετε γι’ αυτό το θέμα χωρίς να αισθάνεται ότι τον κριτικάρεις ή ότι τον κατηγορείς για το ότι έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που κάνατε σεξ για τελευταία φορά;

Η σύμβουλος σεξουαλικής υγείας και ψυχοθεραπεύτρια, Mary Jo Rapin προτείνει:

1. Η μπανιέρα είναι ένα υπέροχο μέρος για να κάνεις μια συζήτηση με το σύντροφό σου για το σεξ. Είναι ζεστά, μυρίζει ωραία και έχετε πρόσωπο με πρόσωπο επαφή με τα μάτια.
2. Είναι καλύτερα να αρχίσεις λέγοντας ότι σου έχει λείψει σεξουαλικά. Ρώτησέ τον πώς αισθάνεται για τη σεξουαλική σας ζωή και στη συνέχεια άκουσέ τον.
3. Ξεκινήστε με αγγίγματα. Ζήτησε από το σύντροφό σου να σου πει πού του αρέσει να τον αγγίζεις.
4. Βάλτε σκοπό να ξεκλέβετε τουλάχιστον 15 λεπτά κάθε μέρα για να μιλήσετε για τη σεξουαλική σας ζωή.
5. Μην περιμένεις από τον άλλο να διαβάσει το μυαλό σου. Αν δεν σου αρέσει ο τρόπος που σε αγγίζει σε μια συγκεκριμένη περιοχή του σώματός σου, καθοδήγησέ τον σε μια περιοχή, που θα αισθάνεσαι καλύτερα.
6. Παρακολουθώντας ιστορίες αγάπης ή ακούγοντας μουσική μαζί, ενώ είστε ξαπλωμένοι στο κρεβάτι ή στον καναπέ, έχετε βρει ένα θαυμάσιο τρόπο για να ξεκινήσει η συζήτηση σε ό, τι αφορά στα δικά σας σεξουαλικά συναισθήματα.
7. Μίλησε για το πώς αισθάνεσαι που το σώμα σου αλλάζει με το πέρασμα του χρόνου.
8. Το να μιλάτε για τη δουλειά, το σπίτι ή τα παιδιά δεν είναι σκόπιμο όταν συζητάτε για το σεξ. Μιλήστε καλύτερα για ευτυχισμένες αναμνήσεις ή ακόμη και για χαζά πράγματα.
newsbomb.gr
sourta-ferta

Ποιός είπε ότι δεν μπορούν να πετάξουν ?

Αυτό ειναι αγάπη....

Ένας πολύ ηλικιωμένος ήταν ξαπλωμένος και αργοπέθαινε στο κρεβάτι.
Ξαφνικά μύρισε το άρωμα του αγαπημένου του μπισκότου σοκολάτας να έρχεται από την σκάλα και την κουζίνα.
Μάζεψε τις τελευταίες του δυνάμεις και ανασηκώθηκε από το κρεβάτι. Ακουμπώντας στον τοίχο, σιγά-σιγά βγήκε από το δωμάτιο και με μεγάλη προσπάθεια κατέβηκε τις σκάλες πιάνοντας και με τα δύο χέρια τα κάγκελα.
Λαχανιασμένος μπήκε στην κουζίνα.
Εκεί ήταν απλωμένες εφημερίδες στο τραπέζι και επάνω ήταν ταψιά με εκατοντάδες μπισκότα.
Ήταν στο παράδεισο;
Ή ήταν μια τελευταία πράξη της αγάπης της αφοσιωμένης συζύγου του; Για να φύγει σαν ευτυχισμένος άνθρωπος;
Με μια τελευταία προσπάθεια πήγε στο τραπέζι.
Με το γερασμένο χέρι του πιάνει ένα μπισκότο στην άκρη του τραπεζιού, όταν ξαφνικά τον χτυπά με μια σπάτουλα η σύζυγός του.
"Άστα αυτά" του λέει, "είναι για την κηδεία."

Η γέφυρα της αγάπης στην Σερβία : κλείδωσε την αγάπη σου .

Όταν ο Θεός έφτιαξε τη μητέρα...




Ο Θεός κάλεσε τον πιο αγαπημένο Του άγγελο και του παρουσίασε ένα πρότυπο μητέρας. Στον άγγελο δεν άρεσε αυτό που είδε.

- Εργαστήκατε πολύ, Κύριε, δεν ξέρετε πλέον τι κάνετε, είπε ο άγγελος. Κοιτάξτε! Φιλί ειδικό, που θεραπεύει όλες τις αρρώστιες, έξι ζευγάρια χέρια για να μαγειρεύει, να πλένει, να σιδερώνει, να φροντίζει, να ελέγχει, να καθαρίζει. Δε θα δουλέψει!

- Το πρόβλημα δε είναι τα χέρια, αντέτεινε ο Θεός. Είναι τα τρία ζευγάρια μάτια που χρειάστηκε να βάλω: ένα για να βλέπει το παιδί της πίσω από κλειστές πόρτες και να το προστατεύει από ανοιχτά παράθυρα, ένα άλλο για να το κοιτάζει με αυστηρότητα όταν πρέπει να του μάθει κάτι ουσιώδες και το τρίτο για να του δείχνει διαρκώς τρυφερότητα και αγάπη, όση δουλειά κι αν έχει εκείνη!

Ο άγγελος εξέτασε το πρότυπο της μητέρας πιο προσεκτικά.

- Κι αυτό τι είναι;

- Ένας μηχανισμός αυτοθεραπείας. Δε θα έχει χρόνο να αρρωσταίνει, θα πρέπει να ασχολείται με το σύζυγό της, με τα παιδιά, με το σπίτι.

- Νομίζω ότι πρέπει να ξεκουραστείτε λίγο, Κύριε, είπε ο άγγελος. Και να επιστρέψετε στο κλασικό πρότυπο με τα δύο χέρια, τα δύο μάτια, κλπ.

Ο Θεός συμφώνησε με τον άγγελο. Αφού ξεκουράστηκε, μεταμόρφωσε τη μητέρα σε κανονική γυναίκα. Εξομολογήθηκε όμως στον άγγελο:

- Χρειάστηκε να της δώσω μια τόσο δυνατή θέληση, ώστε να νομίζει ότι θα έχει έξι χέρια, τρία ζευγάρια μάτια και ικανότητα αυτοθεραπείας. Αλλιώς δε θα καταφέρει να εκπληρώσει το καθήκον της.
Ο άγγελος την εξέτασε από κοντά. Κατά τη γνώμη του, αυτή τη φορά ο Θεός είχε επιτύχει. Ξαφνικά όμως πρόσεξε ένα λάθος:

- Αδειάζει. Αναρωτιέμαι, Κύριε, μήπως βάλατε ξανά υπερβολικά πολλά πράγματα σ' αυτό το πρότυπο μητέρας.
- Δεν αδειάζει. Αυτό ονομάζεται δάκρυ.
- Και σε τι χρησιμεύει;
- Για να δείχνει χαρά, λύπη, απογοήτευση, πόνο, θυμό, ενθουσιασμό.
- Κύριε, είστε μεγαλοφυΐα! Αναφώνησε ο άγγελος. Ακριβώς αυτό ήταν που έλειπε για να συμπληρωθεί το πρότυπο.

Ο Θεός πρόσθεσε με ύφος μελαγχολικό:
- Αυτό, δεν το έβαλα εγώ.


Διαβάστε περισσότερα http://ektiesthisi.blogspot.com/2011/04/blog-post_8845.html#ixzz1KzJAUyD7

Νέα μόδα για τους " άντρες ".

Η TomTom παραδέχεται ότι παρέχει στοιχεία στην αστυνομία


Τελικά όλες μας οι ηλεκτρονικές συσκευές έχουν βαλθεί να μας παρακολουθούν. Πρώτα το iPhone, έπειτα τηλέφωνα με Android και Windows Phone 7, και τώρα το GPS μας. Η TomTom, πριν την ξεσκεπάσει κάποιος δημοσιογράφος του ειδικού τύπου, παραδέχτηκε πως ορισμένα από τα GPS της καταγράφουν τις κινήσεις των ιδιοκτητών τους και ενημερώνουν τρίτους για το πόσο γρήγορα τρέχουν...

Τα GPS της σειράς Live περιέχουν κάρτες 3G οι οποίες στέλνουν πληροφορίες για την τοποθεσία και τη διαδρομή σε ένα κεντρικό server, επιτρέποντας στην TomTom να δημιουργήσει ένα χάρτη με τα σημεία στα οποία υπάρχει κυκλοφοριακή συμφόρηση. Όμως οι τελευταίες πληροφορίες αποκαλύπτουν πως αυτά τα δεδομένα, μαζί με την ταχύτητα του χρήστη, είναι διαθέσιμα στις τοπικές κυβερνήσεις και την αστυνομία.

Ο ίδιος ο CEO της TomTom, Harold Goddijn, έκανε την αποκάλυψη στην ιστοσελίδα της εταιρείας. "Γνωρίζουμε τώρα πως η αστυνομία έχει χρησιμοποιήσει πληροφορίες για την κίνηση, στοιχεία για τα οποία έχετε βοηθήσει να συγκεντρωθούν, προκειμένου να τοποθετηθούν ραντάρ σε επικίνδυνα σημεία, όπου η μέση ταχύτητα είναι υψηλότερη από το όριο".

Η TomTom υποστηρίζει πως τα δεδομένα που στέλνονται από το GPS είναι ανώνυμα και δεν συνδέονται με ένα συγκεκριμένο χρήστη ή συσκευή. Για όσους πάντως δεν καθησυχάζονται από αυτό, μπορούν να απενεργοποιήσουν την αποστολή δεδομένων από τα GPS της σειράς Live. Αυτό όμως είναι δίκοπο μαχαίρι, γιατί αν όλοι απενεργοποιήσουν την αποστολή δεδομένων, ουσιαστικά θα αχρηστευθεί το σύστημα που θα προειδοποιεί για το μποτιλιάρισμα στους δρόμους, οπότε η αγορά ενός Live GPS θα είναι πεταμένα λεφτά.
ΠΗΓΗ: PCSTEPS.GR
sourta-ferta

Γιατί μας «γονατίζει» η ερωτική απογοήτευση....


 
Ο χωρισμός από έναν άνθρωπο με τον οποίο είναι κάποιος ερωτευμένος διεγείρει τμήματα
του εγκεφάλου που παίζουν ρόλο στην επιβράβευση, στον εθισμό και στην παρακίνηση - γεγονός που εξηγεί γιατί ο πόνος από αυτόν είναι τόσο δύσκολο να ελεγχθεί, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.

Οι ερευνητές εκτιμούν ότι το εύρημα αυτό εξηγεί τις ακραίες συμπεριφορές που μερικές φορές γεννά η ερωτική απογοήτευση - μεταξύ αυτών την παρακολούθηση του ατόμου που έφυγε, τις αυτοκτονικές τάσεις ή ακόμα και τους φόνους λόγω ερωτικού πάθους.
Επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο Ράτγκερς στο Νιου Τζέρσι και τρία πανεπιστήμια της Νέας Υόρκης (το Stony Brook, το Yeshiva και το NY State), υπέβαλλαν σε μια εξελιγμένη μορφή μαγνητικής τομογραφίας 15 ετεροφυλόφιλους φοιτητές και φοιτήτριες, τους οποίους είχαν χωρίσει πρόσφατα οι σύντροφοί τους αλλά αυτοί εξακολουθούσαν να είναι τρελά ερωτευμένοι μαζί τους.
Η εξέταση λέγεται λειτουργική μαγνητική τομογραφία (fMRI) και αποκαλύπτει πως ενεργοποιούνται τα διάφορα τμήματα του εγκεφάλου κάθε φορά που σκεφτόμαστε ή κάνουμε κάτι.
Η μέση διάρκεια του χρόνου που είχε περάσει από τον χωρισμό έως την δήλωση συμμετοχής στη μελέτη ήταν 63 ημέρες, όλοι οι εθελοντές είχαν υψηλές βαθμολογίες σε ειδικά τεστ αξιολόγησης του πόσο ερωτευμένοι ήταν, ενώ όλοι είπαν πως περνούσαν το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας (πάνω από το 85%) σκεπτόμενοι την/τον πρώην σύντροφό τους και λαχταρώντας να γυρίσει.

Τρικυμία εν κρανίω...
Όταν οι ερευνητές έδειξαν στους εθελοντές τους μία φωτογραφία του/της πρώην συντρόφου τους, υπήρξε πολύ μεγαλύτερη δραστηριότητα σε ορισμένα τμήματα του εγκεφάλου απ' ό,τι όταν τους έδειξαν την «ουδέτερη» φωτογραφία ενός απλού φίλου τους.

Η αυξημένη δραστηριότητα παρατηρήθηκε:
* Στην κοιλιακή καλυπτήρια περιοχή του μέσου εγκεφάλου, η οποία περιέχει το κέντρο ευχαρίστησης, ελέγχει τα κίνητρα και την ανταμοιβή, και είναι γνωστό πως παίζει ρόλο στην ερωτική αγάπη.
* Στον επικλινή πυρήνα και στον κογχιομετωπιαίο/προμετωπιαίο φλοιό, που εμπλέκονται στην λαχτάρα και στον εθισμό.
* Στον νησιδιακό φλοιό και στο πρόσθιο τμήμα της έλικας του προσαγωγείου, που παίζουν ρόλο στον σωματικό πόνο και στην συντριβή.
...αλλά και ελπίδα
Υπάρχει όμως ελπίδα για τους ερωτοχτυπημένους. Οι ερευνητές ανακάλυψαν πως όσο περισσότερος καιρός είχε περάσει από τον χωρισμό, τόσο μικρότερη ήταν η δραστηριότητα σε μία άλλη περιοχή του εγκεφάλου (το δεξιό κοιλιακό κέλυφος/ωχρά σφαίρα) η οποία σχετίζεται με την προσκόλληση.
Επιπλέον, υπήρχε ενεργοποίηση στις περιοχές του εγκεφάλου που παίζουν ρόλο στην διαχείριση των δύσκολων συναισθηματικών καταστάσεων και στην αξιολόγηση του τι χάνουμε και τι κερδίζουμε. Αυτό υποδηλώνει πως όταν βρισκόμαστε αντιμέτωποι με έναν χωρισμό, προσπαθούμε να καταλάβουμε και να μάθουμε από αυτήν την δύσκολη κατάσταση - και αυτό είναι μια πολύ υγιής αντίδραση, λένε οι ερευνητές.
Η μελέτη δημοσιεύθηκε στην «Επιθεώρηση Νευροφυσιολογίας» (JN) την οποία εκδίδει η Αμερικανική Ψυχολογική Εταιρεία (APS). Σύμφωνα με την APS, συνοπτικά τα ευρήματα της μελέτης υποδηλώνουν ότι «το πάθος της ερωτικής αγάπης δεν είναι ένα συγκεκριμένο συναίσθημα» αλλά μια ολόκληρη κατάσταση.
Επιπλέον, όσα αποκαλύπτει η νέα μελέτη ενισχύουν την θεωρία ότι «η ερωτική απογοήτευση είναι μια ειδική μορφή εθισμού» - και μάλλον γι' αυτό είναι τόσο δύσκολο να τον/την αφήσουμε να φύγει...


http://www.teamgr.gr/index.php?option=com_kunena&func=view&catid=167&id=3451&Itemid=282

Τα επτά «αμαρτήματα» της καθημερινής ζωής,

Ποιος θα το περίμενε ότι το καθημερινό ντους... βλάπτει; Και όμως, είναι μία από τις 7 «αμαρτωλές» καθημερινές συνήθειες

Οταν γίνεται λόγος για καθημερινές ανθυγιεινές συνήθειες κατά κανόνα «αφορίζεται» το κάπνισμα και η κατανάλωση αλκοόλ και τροφών πλούσιων σε ζάχαρη και λιπαρά. Ομως ένα πλήθος επιστημονικών ερευνών αποδεικνύουν ότι αν θέλει κανείς να προστατεύσει ουσιαστικά την υγεία του πρέπει να αποφύγει ορισμένες φαινομενικά ευεργετικές συνήθειες.

Το καθημερινό ντους βλάπτει
«Η υπερβολική έγνοια για την προσωπική μας υγιεινή μπορεί τελικά να αποβαίνει σε βάρος της υγείας του δέρματός μας. Οι περισσότεροι πλένονται υπερβολικά πολύ. Η χρήση καυτού νερού με σκληρά σαπούνια απογυμνώνει το δέρμα από τα φυσικά του έλαια, με αποτέλεσμα αυτό να ξεραίνεται, να δημιουργεί σκασίματα, ακόμη και υποφέρει από λοιμώξεις», ισχυρίζεται ο δόκτωρ Νικ Λόουι, δερματολόγος στην Cranley Clinic του Λονδίνου. Σε όσους έχουν τάσεις για ξηροδερμία συστήνεται να χρησιμοποιούν ένα αφροντούς χωρίς σαπούνι.

Δεν βοηθούν τόσο οκτώ ώρες συνεχούς ύπνου
«Η ιδέα ότι η ιδανική «συνταγή» ύπνου αφορά οκτώ συναπτές ώρες ξεκούρασης κάθε βράδυ αποτελεί μια μοντέρνα σύμβαση που μπορεί να σας κάνει να νιώθετε περισσότερο κουρασμένοι από ο, τι ξεκούραστοι», υποστηρίζει ο καθηγητής Τζιμ Χορν του Ερευνητικού Κέντρου Υπνου του πανεπιστημίου του Λονγκομπόροου. «Ο άνθρωπος έχει εξελιχτεί ώστε να έχει πολύ ευέλικτα ωράρια ύπνου, τόσο κατά τη διάρκεια της ημέρας όσο και της νύχτας. Ένας σύντομος ύπνος της τάξης των τεσσάρων έως 15 λεπτών κατά τη διάρκεια της ημέρας μπορεί να είναι εξίσου ευεργετικός με μια επιπλέον ώρα ύπνου κατά τη διάρκεια της νύχτας», λέει.

Καλύτερα να μην ξεβγάζουμε τα δόντια μετά το βούρτσισμα
«Καταπολεμήστε την επιθυμία σαν να ξεβγάλετε τα δόντια σας μετά το βούρτσισμα, διότι το νερό ξεβγάζει παράλληλα και το προστατευτικό στρώμα φθορίου της οδοντόκρεμας, το οποίο διαφορετικά θα πρόσθετε αρκετές ώρες επιπλέον προστασίας. Επίσης ο, τι κι αν κάνετε μην βουρτσίζετε τα δόντια σας αμέσως μετά γεύματα. Τα οξέα και τα σάκχαρα των φαγητών αποδυναμώνουν προσωρινά το σμάλτο, συνεπώς χρειάζεται να περιμένετε τουλάχιστον μισή ώρα πριν αυτό σκληρύνει και πάλι», λέει ο καθηγητής οδοντιατρικής Φίλ Στέμερ του Ινστιτούτου Οδοντικής Υγιεινής στο Λονδίνο.

H TZOAN KOΛΙΝΣ ΘΥΜΑΤΑΙ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ «Κάτι ξέρω κι εγώ από χολιγουντιανούς γάµους»,


«Eνα - δυο πραγµατάκια για τους γάµους, τα ξέρω. Κι όπως είπα στην Ιβάνα Τραµπ όταν µου ζήτησε να γίνω µία από τις 25 παρανύµφους της στον τελευταίο της γάµο: “Αγάπη µου φοβάµαι πως δεν µπορώ. Βλέπεις είµαι πάντα η νύφη, ποτέ η παράνυµφος”». Απάντηση που θα ταίριαζε σε µια «σκύλα»; Προφανώς. Καιπου δεν θα µπορούσεπαρά να δώσει η βετεράνος στους γάµους – και καθιερωµένη ωςτηλεοπτική τουλάχιστον «σκύλα» – Τζόαν Κόλινς.

Η Αλέξις της «∆υναστείας» µε τουςπέντε γάµους – «φαίνονται πολλοί παρότι κρύβω και δύο», λέει– δεν θα µπορούσε να λείπει από την έκδοση «Weddings and Movie Stars» (Γάµοι καικινηµατογραφικοί αστέρες), πουκυκλοφορείαπό τιςΕκδόσεις Reel Art Press και µέσα από 288σελίδες και ανέκδοτεςφωτογραφίες επιχειρεί να αποτίσει φόροτιµής στους πιο εντυπωσιακούς γάµους του Χόλιγουντ από το 1920 έως τις µέρες µας. Και βεβαίως δεν υπήρχε πιο κατάλληλη στιγµή για την κυκλοφορία του από τούτες τις ηµέρες, όπου την παράσταση κλέβει ο γάµοςτου πρίγκιπα Ουίλιαµ µε την Κέιτ Μίντλτον.

«Αρχισα τους γάµους όταν ήµουν 18 ετών, διότι εκείνη την εποχή µια κοπέλα δεν κοιµόταν εδώ κιεκεί. Θυµάµαινα θαυµάζω τη γαµήλια φωτογραφία της Ελίζαµπεθ Τέιλορ που είχεπαντρευτεί λίγαχρόνια νωρίτερα τον Νικ Χίλτον, της γνωστής αλυσίδας ξενοδοχείων. Ο γάµοςδεν κράτησε ούτε έναν χρόνο, αλλά ηΕλίζαµπεθ έκανε άλλους επτάέκτοτε», συνεχίζειη Τζόαν Κόλινς.

Η επίµαχηφωτογραφία στην οποία αναφέρεται, δεν είναι η µόνηπου κλέβει την παράσταση. Μοναδικά νυφικά µε υπογραφές οίκων όπως Ζιβανσί και Μπαλµέν, Ντιορ και Βίβιαν Γουέστγουντ, και διάσηµα ζευγάρια – από την Αβα Γκάρντνερ µε τον Μίκι Ρούνι έως τη Μαντόνα µε τον Σον Πεν και ενδιαµέσως την Μπριζίτ Μπαρντό, τον Μικ Τζάκερ,τον Τζον Λένον µε τηΓιόκο Ονο, τη Σάρα Τζέσικα Πάρκερ µε τον Μάθιου Μπρόντερικ.

«Ενας από τους πιο αστείους γάµους ήταν εκείνος τηςΛάιζα Μινέλιµε τον Ντέιβιντ Γκεστ στη Νέα Υόρκη. Και ποιος δεν ήταν καλεσµένος. Ελίζαµπεθ Τέιλορ,Μάικλ Τζάκσον, ΝτέιβιντΧέισελχοφ, ΤζέινΡάσελ», θυµάται η Τζόαν Κόλινς. «Η νύφη είχε 20 παρανύµφους και άλλους τόσους ο γαµπρός, διαφορετικώνηλικιών που φορούσεο καθένας ό,τιήθελε. Ο γάµοςείχε καθυστερήσει πολύ κι αναρωτιόµασταν τι συµβαίνει. Μέχρι που µάθαµε ότι ηΕλίζαµπεθ Τέιλορ είχε ξεχάσει να φορέσει παπούτσια και είχε έρθει µε τις παντόφλες».

Εβαλε η... Τέχνη σηµάδι,


Σηµαδεύουν µε όπλο τους την εικαστική δηµιουργία.
Τέσσερις ελληνίδες καλλιτέχνιδες µε διεθνή παρουσία «συναντιούνται» σε µια έκθεση κόντρα στο ρεύµα
Τέσσερις γυναίκες µαζί. Συναντιούνται στο Πάρκο Ελευθερίας. Οχι για να πιουν καφέ και να ανταλλάξουν απόψεις περί µόδας και µαγειρικής, αλλά για να σηµαδέψουν. Στόχος τους; Ο ίδιος εδώ και τρεις δεκαετίες. Η σύγχρονη τέχνη. Τολµηρές, πρωτοπόρες, ανατρεπτικές, λατρεύουν να πειραµατίζονται, να δοκιµάζουν, να πηγαίνουν κόντρα στο ρεύµα.

Είναι η ∆ιοχάντη, που σηµάδεψε την τέχνη σεκλίµακατοπίου (land art), και θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στη φετινή Μπιενάλε της Βενετίας. Η Λίζη Καλλιγά που συνθέτει έργα µετοφως, το βίντεο και την ψηφιακή φωτογραφία. Η Λήδα Παπακωνσταντίνου, πρωτεργάτρια της περφόρµανς για τα ελληνικά δεδοµένα. Και ηΜαριάννα Στραπατσάκη, το όνοµα της οποίας έχει συνδεθεί µε τις απαρχές της βιντεοτέχνης στην Ελλάδα.

Ελληνίδες δηµιουργοί µε διεθνή καριέρα που κατάφερε να συγκεντρώσει κάτω από την ίδια εκθεσιακή στέγη µια πέµπτη γυναίκα: η ιστορικός τέχνης Αννα Χατζηγιαννάκη.

Οσοι φτάσουν στο Πάρκο Ελευθερίας θα µπορέσουν να απολαύσουν µια νοερή βόλτα ώς το σπίτι του Κ.Π. Καβάφη στην Αλεξάνδρεια. Εκεί όπου η Λίζη Καλλιγά αιχµαλωτίζει µέσα από την κάµερά της τον αέρα και την ατµόσφαιρα που αναδύεται όταν κάποιος κοιτάζει τα παράθυρα και τις κουρτίνες που ανεµίζουν στο σπίτι του ποιητή.

Μαης,




...Όπως λέει και ένα παλιό τραγουδάκι, «Ο Μάιος μας έφτασε», και εμείς με «ταχύ βήμα», ας πάμε να γνωρίσουμε αυτόν τον μήνα μέσα από την λαογραφία μας, τα ήθη και τα έθιμα της χώρας μας. Πάμε να γνωρίσουμε λίγο «διαφορετικά» τον Μάη με τα Λουλούδια, τον ανοιξιάτικο.
Ο Μάης είναι ένας μήνας «διπρόσωπος», καλός και κακός μαζί. Ο Μάης είναι «καλομηνας»,  είναι «λουλουδος – πράσινος, τριανταφυλλας», αλλά είναι συγχρόνως και καταραμένος.......




«Του Μάη η ώρα να σ’ ευρει», λένε για να καταραστούν, η απεύχονται λέγοντας «να μην σ’ ευρει η κακια ώρα του Μάη». Στην Ελληνική παράδοση το Μάη γιορτάζουμε τα «ΡΟΥΣΑΛΙΑ» που είναι γιορτή των νεκρών. Το Σάββατο της πεντηκοστής, το οποίο είναι το Μεγα Ψυχοσάββατο, λέγεται «του Ρουσαλιου το Σάββατο».
Είναι μέρα αποφράδα, και δεν κάνει να αρχίσεις τίποτα εκείνη την ημέρα, ούτε να δουλέψεις – ιδίως οι γυναίκες δεν πρέπει να ράψουν, γιατί πιστεύουν πως αν ράψουν, τρυπούν με το βελόνι τις ψυχές των νεκρών. Είναι πανελλήνια πίστη, ότι του Ρουσαλιου το Σάββατο «κλειουνται» όπως λένε οι ψυχές , και πηγαίνει καθεμιά στον τόπο της, γιατί από την Ανάσταση ως την Πεντηκοστή, είναι ελεύθερες να τριγυρνούν στον πάνω κόσμο.

Στην Αίγινα, τη χάρη αυτή την απέκτησαν οι ψυχές με την μεσιτεία της Παναγίας, η οποία όταν πέθανε, έκανε ένα ταξίδι στην κόλαση, είδε τα βάσανα που τραβούν οι κολασμένοι, και τόσο πολύ λυπήθηκε, ώστε παρακάλεσε το γιο της να χαρίσει στις κολασμένες ψυχές πενήντα μέρες το χρόνο από την Ανάσταση ως την Πεντηκοστή, και να τις αφήσει να ανεβαίνουν τότε στη γη, ανάμεσα στους ζωντανούς.
Ο Φόβος των νεκρών είναι το Μάη ένα έντονο συναίσθημα , που έχει δημιουργήσει και μια σειρά από απαγορεύσεις. Πρώτη και κύρια απαγόρευση, είναι να γίνονται γάμοι το Μάη.
Ο Μάης είναι ολόκληρος αφιερωμένος στους νεκρούς, γι αυτό και στη διάρκεια του δεν πρέπει τίποτα να αρχίζει, και μάλιστα ο έγγαμος βίος. Το Μάη δε φυτεύουμε, ούτε στεφανωνόμαστε λένε στην Κέρκυρα, το ‘χουμε για κακό.
Το λέει και το τραγούδι.

«Ο Κωνσταντίνος ο μικρός, κι ο μικροπαντρεμένος,
 Το Μάη φυτειαν εφυτευε, το Μάη γυναίκα πήρε….». Και το τι τράβηξε, το λέει το ίδιο το τραγούδι. Οι τρεις πρώτες μέρες του Μάη λέγονται σε πολλά μέρη «δρίμες», μέρες δηλαδή με περιεχόμενο δριμύ, οξύ. Τις μέρες αυτές δεν αρχίζουν καμιά δουλειά, ούτε οι γυναίκες μπουγαδιάζουν, αλλά ούτε και οι άντρες «αυλακιάζουν» κήπους.

Η τρίτη Μαΐου, είναι η μέρα που συγκεντρώνει την κακή δύναμη του Μάη.
Είναι της ΑΓΙΑΣ ΜΑΥΡΑΣ, όπου για διάφορους λόγους  δεν κάνουν δουλειές.
Στην Κύπρο δεν κάνουν δουλειές της Αγίας Μαυρας, για να μη γεμίσει το σπίτι μαύρες (κατσαρίδες). Στην παλιά Αθήνα, αυτήν την γιορτή οι γυναίκες δεν έπιαναν βελόνα, για να μην βγάλουν σπυριά, που επίσης τα έλεγαν μαύρες, ενώ στη Ήπειρο, της Αγίας Μαυρας δεν κάνουν χωράφι, γιατί θα πάθουν ζημιά.
Ένας, λένε, που έκανε χωράφι της Αγίας Μαυρας, με δυο μαύρα βόδια (όλα μαύρα) έμεινε με τη βουκέντρα στο χέρι, γιατί του ψόφησαν και τα δυο. Μια ακόμα αποφράδα μέρα του Μάη, είναι η όγδοη, που είναι και η μνήμη του Αγίου Ιωαννη του Θεολόγου, ο οποίος σε πολλά μέρη ονομάζεται «Αι Γιάννης Χαλαζας, η Βροχαρης».

Εδώ έχουμε φανερή την κακια δύναμη του Μάη, τον κίνδυνο που απειλεί τα σπαρτά, τα οποία είναι σχεδόν ώριμα για θερισμό.
Η κακιά δύναμη, είναι η βροχή, και το χαλάζι. Μια παροιμία λέει.
«Στων αμαρτωλών τη χώρα, το Μάη μήνα βρέχει», η «Στο κακορίζικο χωριό, το Μαν το βρέχει το νερό».
Την  πρωτομαγιά ο κίνδυνος που παραμονεύει, προέρχεται από τα μάγια. Μάης – μάγια- μαγεύω-μάγισσες, λέξεις που συνδέονται μαζί τους. Γιατί άραγε το Μάη, όπως λέει ο λαός μας πιάνουν τα μάγια;

Στην ανατολική Θράκη, στο Σαμακοβι, υπάρχουν ένα σωρό ιστορίες για τα «μάγια» του Μάη. Μια από αυτές λέει ότι κάποιος έβγαινε ολοτσιτσιδος από το σπίτι του, και πλάγιαζε έτσι μέσα στο χωράφι μέσα σπαρτά. Εκεί που πλάγιαζε, όλο το γέννημα έπεφτε, έλεγε λόγια μαγικά, και πλάγιαζε όλο το χωράφι, σαν να ‘χε πέσει χαλάζι.
Μόνο τρία στάχια μένανε όρθια, και αυτά τα έπαιρνε, και τα πήγαινε στο δικό του χωράφι, στο οποίο το στάρι γινόταν πολύ.
Έτσι, ο «μάγος» η η «μάγισσα», έκλεβε όλο το ξένο «μπερκέτι», δηλαδή όλο τον πλούτο, την αφθονία.

Και ας δούμε και τις καλές ιδιότητες, η αν θέλετε, το «καλό πρόσωπο» του Μάη, μια και είδαμε μερικές από τις κακές. Είναι η δύναμη της βλάστησης, της γονιμότητας, της αναπαραγωγής. Αυτή τη δύναμη, οι άνθρωποι θέλουν να την μοιραστούν με την φύση, και να την προκαλέσουν στον εαυτό τους.
Φορείς της γονιμότητας, είναι οι γυναίκες, γι αυτό και η πρωτομαγιά είναι στα περισσότερα μέρη γυναικεία γιορτή.
«Γυναικιτ’κη γιορτή η πρωτομαγιά» λένε στη Θράκη.
Το σύμβολο της δύναμης της φύσης κατά την παράδοση μας, είναι το Μαγιάτικο στεφάνι. Κρεμώντας το στην πόρτα του σπιτιού μας, μεταδίδουμε με μαγικό τρόπο και στον εαυτό μας τη δύναμη της φύσης. Είχε παλιά σημασία ακόμα και ο τρόπος με τον οποίο κατασκευαζόταν το στεφάνι σε διάφορα ελληνικά μέρη.
     Στη Σμύρνη για παράδειγμα, την παραμονή της πρωτομαγιάς οι γυναίκες πήγαιναν στην εξοχή, και έκοβαν απ’ όλα τα πράγματα που ‘χουν καρπό: σιτάρι, κριθάρι, συκιά με σύκα, σκόρδο, κρομμύδι, αμυγδαλιά με τα’ αμύγδαλα, ροδιά με το ρόδι, και τα κρεμούσαν στην πόρτα του σπιτιού από πάνω.
Αυτός ήταν ο Μαης, και τον είχαν κρεμασμένο μέχρι και του Αϊ Γιάννη του Θεριστή.
Τότε τον έβγαζαν, και τον έριχναν στην «φουναρα» (φωτιά του Αϊ Γιάννη).
Στο Αιβαλι (όπως πριν δεκαπέντε χρόνια μου είπε μια γιαγιά) σε κάθε στεφάνι έβαζαν κι ένα σκόρδο, για τη βασκανία, ένα αγκάθι για τον εχθρό, κι ένα στάχυ για την καλοχρονιά.

Αυτά φίλοι μου είναι μερικά στοιχεία, που αφορούν τον Μάη, αλλά και κάποιες από τις «δοξασίες» και συνήθειες του λαού μας.
Πολλά από αυτά έχουν χαθεί, μαζί με τους παππούδες και τις γιαγιάδες που έφυγαν από κοντά μας,


Πηγή
Αναδημοσιευση Απο ΣκαλιΣτηρη

«TROCKS» Κάνουν τον χορό άνω - κάτω,


Τους έχουν δει 30 εκατοµµύρια θεατές να χορεύουν και να σατιρίζουν. Οι «Trocks» έρχονται στην Ελλάδα
Χορεύτριες µε πουέντ νούµερο 45. Αλλά δεν είναι δίµετρα µοντέλα. Είναι... άνδρες χορευτές που ερµηνεύουν και τους γυναικείους χαρακτήρες. Πρόκειται για ένα διάσηµο µπαλέτο έγκυρο σε ό,τι κάνει, αλλά και εντελώς ανατρεπτικό, καθώς εισάγει το κωµικό στοιχείο σε µια καθ’ όλα σοβαρή τέχνη.«Χορός και γέλιο» είναι το σύνθηµα των «Trocks», όπως έχουν επικρατήσει να λέγονται τα Μπαλέτα Τροκαντερό τουΜόντε Κάρλο. Θα ταδούµε από κοντά στις 10 και 11 Μαΐου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και στις 14 Μαΐου στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης. «Το να έχουµε άνδρες χορευτές σε γυναικείους ρόλους δεν είναι περισσότερο αιρετικό από αυτό που συµβαίνει σε κωµωδίες του Αριστοφάνη, άνδρες ηθοποιοί να ερµηνεύουν τους γυναικείους ρόλους», λέει ο καλλιτεχνικός διευθυντής των «Trocks» Τόρι Ντόµπριν. Μεγάλοι χορευτές και χορογράφοι όπως ο Μιχαήλ Μπαρίσνικοφ και η Μάγια Πλισέτσκαγια τους έχουν εµπιστευθεί τις δηµιουργίες τους. Εχουν πραγµατοποιήσει περισσότερες από 100 περιοδείες σε 600 πόλεις καιτους έχουν δει από κοντά κάπου 30 εκατοµµύρια θεατές. Γιατί; Γιατί παρουσιάζουν γνωστά έργατου κλασικού ρεπερτορίου ελαφρώς «πειραγµένα», όσο χρειάζεται για να βγάλουν γέλιο. Ακολουθούν δηλαδή πιστά το έργο, χορεύουν σύµφωνα µε τις απαιτήσεις του, αλλά ξαφνικά παθαίνουν ατυχήµατα ή τσακώνονται µεταξύ τους. Με αυτότον τρόπο, όπως λένε,αποκαλύπτουν τις αδυναµίες του «σοβαρού κλασικού µπαλέτου»: τον ναρκισσισµό, τη µαταιοδοξία, τις κρυφές ίντριγκες των παρασκηνίων, τον αθέµιτο ανταγωνισµό, τις αντιπαλότητες και τις ζήλειες, τα λάθη, τους τραυµατισµούς –τυχαίους αλλά και εσκεµµένους.

Καντε την συνδεση του Face-Book Ασφαλη,


Κοιτάξτε πάνω στην γραμμή διευθύνσεων του ιντερνετ.Αν βλέπετε http αντί για https δεν έχετε ασφαλή σύνδεση και εύκολα θα παραβιαστεί ο λογαριασμός σας.Πηγαίνετε στο Λογαριασμός>Ρυθμίσεις λογαριασμού>Ασφάλεια Λογαριαμού>Αλλαγή.Kλικ στο κουτάκι που λέει "ασφαλής περιήγηση" και Αποθήκευση.Το facebook το έχει βάλει αυτόματα στο ανενεργό.!


Εξωτική οµορφιά,


Γαλάζια φτερά δεν διαθέτει, όπως η πεταλούδα του γνωστού µας παιδικού τραγουδιού. Είναι όµως όµορφη, καµαρώνει σ’ έναν κήπο στο Νεπάλ, πότε στο ένα άνθος κάθεται, πότε φεύγει και πετά. Ο φακός του ροµαντικού φωτογράφου την απαθανάτισε σε µία από τις ανοιξιάτικες περιπέτειές της, µε φόντο το απέραντο γαλάζιο του ουρανού. Και όπως φαίνεται, αυτά τα εξωτικά λουλούδια, στις πορτοκαλοκόκκινες αποχρώσεις, δεν προσφέρονται µόνο για αγνάντι, αλλά πράγµατι έχουν το µέλι. Εξού και µοιράζεται τη θέση της µε µία µελισσούλα – σαν κάτι πεταλούδες του δίποδου ζωικού βασιλείου, που πετούν ανέµελα δεξιά κι αριστερά και µόλις µυρίσουν µέλι και αντίζηλο, δεν κουνάνε ρούπι...

Αναδημοσιευση Απο Νεα

Greecelands
Όσοι Μπλόγκερς επιθυμείτε να αναδημοσιεύσετε άρθρα από το RC-CAFE ,κάνετε το χωρίς να μας ρωτάτε.
Μονο μην ξεχνάτε να κάνετε μια αναφορά για την πηγή σας, εάν το επιθυμείτε , με ένα ενεργό link.
Link directory